Nou ja, no reason to hate... Ik neem aan dat niet iedereen er op zit te wachten om de boel op te moeten sturen. Meeste mensen worden een beetje nerveus als een apparaat van 1000 euro op de post gaat, daarnaast is het maar te hopen dat een reparatie centrum net zo zuinig is met je laptop als dat je zelf bent
Daarbij komt ook nog dat voor sommige mensen (waaronder ik) de laptop gewoon onmisbaar is. Ik heb hem ter vervanging van mijn oude werklaptop aangeschaft en 2 weken zonder laptop is gewoon een absolute no-go. Als Lenovo weet dat het mis is met de Elean's waarom hebben ze nadat ze gestopt zijn met de eleans inbouwen dan niet besloten de oude bulk terug te roepen (ze voelden aan dat er iets mis was want daarom zijn ze overgegaan naar synaptics).
Daarnaast staat op mijn laptop ook het nodig aan klant-data, dat ga ik niet zomaar naar lenovo sturen...
Het redelijk lang zwijgen van lenovo en het feit dat je een apparaat van 1000 euro gewoon een paar weken kwijt bent is voor mij absoluut geen reden om Lenovo "een fijne leverancier" te vinden... Haten is een groot woord, maar echt te spreken ben ik niet.
Iemand enig idee wat lenovo doet als je je HDD hebt vervangen? Voel er weinig voor om de oude schijf/image terug te moeten zetten. Ook zit ik er niet op te wachten dat Lenovo een wipe doet en ik mijn gegevens kwijt zou raken en weer een paar dagen zoet ben om de boel in te richten (ik ken de disclaimers van de reparatie acties namelijk)...
Ik zit heel erg in dubio wat ik er nou mee moet doen... Mijn laptop heeft af en toe last van die bug, maar dan kan het goed een halfuur later weer over zijn... Het is voor mij dan ook meer een mobiel werkstation dan een laptop, werken met wacom/muis is dan meestal geen probleem. Desalniettemin zou het gewoon moeten werken...
Het mooiste zou zijn als Lenovo aanbiedt een nieuwe te versturen en je te verzoeken de oude terug te sturen, er zijn leveranciers die dat doen, maar vrees dat dat niet zal gebeuren.....