Net contact gehad met Lenovo, volgens de man die ik aan de lijn had, was ik de eerste die hij erover hoorde. Enige oplossing die hij me kon geven was via apparaatbeheer de lenovo pointing device verwijderen en dat hielp mensen een tijdje van het probleem op te lossen. En dat heeft wel geholpen voor 5 minuten (tijdens het typen van deze reply sloeg de muis al op hol). Volgende oplossing was het uitvoeren van een one key recovery, dat heb ik met de vorige die ik had al 2 keer gedaan was ook maar zeer tijdelijke oplossing (misschien een uurtje) en dan moest ik nog maar een keertje bellen ...
Verder kon hij me niet vertellen of ze al aan een software oplossing aan het werk waren.
Heb ook nog gevraagd of er een manier was om via het serie nummer te zien of er een elan of een synaptics touchpad inzat, maar dat was helaas ook nog niet mogelijk.
(verder is het vreemd dat de klantenservice altijd vraagt naar je serienummer en zegt dat dat onderop de laptop staat terwijl dat helemaal niet het geval is, ook gevraagd waar ik het dan wel kan vinden maar dat konden ze me ook niet vertellen (gelukkig heb ik de doos nog, waar het wel op staat)
@darkmagic: tot dusver is geen van die vervanging in Nederland beschikbaar en is het ook niet bekend of ze uberhaupt ooit naar nederland komen. Dus als je vader ze in het buitenland kan vinden is dat de plek om ze te halen
@.gerjan: Wat mij verteld werd in de winkel is dat de eerste lichting van de ideapads hier in nederland het scherpst geprijst waren en dat deze generatie (y500) alweer duurder was dus de volgende zal waarschijnlijk nog minder scherp zijn. (maar ja dat is wat ze in de winkel zeiden)
Edit: had ze ook nog gevraagd naar de statische lading de gegeven oplossing was van netspanning afhalen batterij eruit, 5 keer op de aan uit knop drukken en weer aanzetten.
[
Voor 5% gewijzigd door
Flaggie op 07-01-2013 13:28
]