jbbrans schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:18:
[...]
Om wat voor kosten gaat het dan? In dit topic op 15 februari kreeg iemand ook ineens reparatie kosten.
Heb je de laptop via de winkel waar je 'm hebt gekocht laten versturen, of ben je direkt naar lenovo gegaan?
In principe is de winkel jouw aanspreekpunt en die moeten dit allemaal regelen. Ook al is het sneller direkt te versturen.
@Steefph Bedankt voor de link. Zal hem (ook gewoon voor andere zaken) bewaren. Kan nog van pas komen misschien.
Ik heb dus inderdaad direct met de Lenovo contact opgenomen. Had te maken omdat ik hem bij de MM vandaan had en wel een goed touchpad had en dus dacht, niet omruilen, want dan krijg ik er straks één met een Elan touchpad. Ook hoor ik hier inderdaad dat het via de winkel af en toe super traag gaat en ik heb mijn laptop nodig.
Gaat om reparatiekosten. Wat zo raar is, is dat via de waranty check van Lenovo staat dat er maar 1 jaar garantie op de laptop zit, terwijl hier in NL 2 jaar standaard is. Had ik hem moeten registeren of heeft dit iets te maken met de MM die zijn producten via Duitsland binnen krijgt (staat op doos en op waranty check), maar is wel gewoon een NL toetsenbord.
Op dit moment is de zaak in behandeling bij Lenovo (of zal ik zeggen Medion, die handelt namens Lenovo in NL) en we wachten het even af. Zal jullie zeker laten weten hoe dit afloopt. Vooralsnog telefonisch keurig geholpen door hun servicecenter, dus heb goede hoop.