Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zijn zaken eens voor elkaar maken? Net of een Samsung of LG niet onder de bloatware zit...
* CLB mompelt iets over goedkopere telefoons door third party apps pre-installen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07 19:32
mbr01 schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:45:
[...]

Gewoon er langsheen kijken en doen alsof ze er niet staan is de enige oplossing die ik kan bedenken. HTC moet zijn zaken eens voor elkaar maken!
Ach ja, dat is ook een oplossing, voorlopig is dat het enige minpuntje.
Als ik hem vergelijk met de Galaxy S3 van mijn huisgenoot dan is alleen het design al reden genoeg om voor One X+ te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt ze gewoon disablen, dan komen ze nergens meer tevoorschijn (bijv. app drawer) :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-07 17:57
Zmokkie schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:34:
Ik ben nog op zoek naar een mooi hoesje voor dit toestel. Kan ik gewoon een zelfde hoesje kopen als voor de 'normale' HTC One X of is het formaat van de One X+ toch net anders?
Precies even groot dus daarom heb ik deze besteld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=120961475648

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige sites zeggen dat de One X+ iets dikker is, andere dat de normale One X iets dikker is...

Tevens hebben we: Accessoires voor de HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:53
Ik heb de HOX+ sinds donderdag, bevalt erg goed! Wel valt me op dat de telefoon erg heet kan worden tijdens het gamen (rond de camera). De officiële pouch (HTC PO S650) past trouwens perfect voor dit toestel.

Wat gaat de hele interface soepel vergeleken met mijn oude HTC HD2! :9~

EDIT: En net één minuut geleden de urBeats ontvangen (vrijdag besteld)! Gekocht bij MyCom en geen sticker.

[ Voor 15% gewijzigd door bartju op 12-11-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07 09:21
Osiris schreef op maandag 12 november 2012 @ 06:56:
Dan nog. Een SSL/TLS-client die lukraak álle certificaten voor álles accepteert vind ik vééééél ernstiger. As in. T.net-artikeltje waardig IMO :+
Maar is dat alleen bij IMAP of heb je ook al bij POP3 geprobeerd?
ralph0603 schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:25:
[...]

Als ik taakbeheer start zie ik alleen de apps staan die ik momenteel draai? (whatsapp, muziek en browser)

Ik zie wel dat 871/1000 MB al in gebruik is, maar dit zal wel systeem zijn?
Volgensmij loopt hij af, dus dat betekent dat je nog 871 RAM over hebt en 129 in gebruik.

[ Voor 225% gewijzigd door Negaiido op 12-11-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
edit: oeps double post

[ Voor 93% gewijzigd door Negaiido op 12-11-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Negaiido schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:37:
[...]

[...]

Volgensmij loopt hij af, dus dat betekent dat je nog 871 RAM over hebt en 129 in gebruik.
Oooooh dat lijkt er meer op >:) Nice, no worries dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Negaiido schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:37:
[...]

Geen idee, heb m'n POP3-daemon in geen jaren meer aangehad... Kan wel ff kijken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336199

Ik ben van plan om mijn HTC DHD te gaan vervangen voor een nieuwe telefoon. Omdat ik altijd tevreden ben geweest met de HTC wil ik weer voor een nieuwe gaan. De HOX+ viel me vooral in de smaak omdat bij deze luidere muziek uit de mini-jack zou komen. Omdat ik de telefoon zelf veel gebruik voor muziek, vroeg ik me af of iemand die nu een HOX+ heeft zou kunnen checken of de mini-jack output echt veel luider is.
Ik heb verschillende reviews gelezen, maar nergens wordt hier echt diep op ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-07 09:11
Anoniem: 336199 schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:50:
Ik ben van plan om mijn HTC DHD te gaan vervangen voor een nieuwe telefoon. Omdat ik altijd tevreden ben geweest met de HTC wil ik weer voor een nieuwe gaan. De HOX+ viel me vooral in de smaak omdat bij deze luidere muziek uit de mini-jack zou komen. Omdat ik de telefoon zelf veel gebruik voor muziek, vroeg ik me af of iemand die nu een HOX+ heeft zou kunnen checken of de mini-jack output echt veel luider is.
Ik heb verschillende reviews gelezen, maar nergens wordt hier echt diep op ingegaan.
Deze is zeker luider dan de HTC One X, die ik ook in mijn bezit heb gehad. Wel uitkijken met de volume, want luid is wel echt heel luid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En thomasvent, wat vind je van je keuze, mooie upgrade, niet zo'n noemenswaardige upgrade?
Bevalt die beter, waarom ben je overgestapt, merk je ergens grote verschillen in? Ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

thomasvant schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:16:
[...]

Deze is zeker luider dan de HTC One X, die ik ook in mijn bezit heb gehad. Wel uitkijken met de volume, want luid is wel echt heel luid!
Geluid bezorgt je bijna een avondje discotheek idee :o . Echt hard gaat hij!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-06 15:36
Ik heb deze sinds zaterdag, toch al snel heb ik de originele sense launcher vervangen door de vele malen mooiere nova launcher. Ik kom van de HTC Desire af met ParanoidAndroid erop, Android 4.1.2, dus ben ik bekend met de mogelijkheden, qua software is het nu niet een verbetering behalve dan de nieuwste HTC zaken als camera en dergelijke. Het is een erg fijn apparaat, nog geen aparte zaken waargenomen, dus ik hou dit topic in de gaten!

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sense-launcher heb ik ook nooit gebruikt, ben gelijk overgestapt op Apex...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/avLxc6yW0URv2oVTK2q4N4QJ/full.gif
Toch vind ik alle Sense-features die je dan nog ziet, waarvan je gebruik kunt maken erg fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Krijg er spontaan een epilepsieaanval van :X
Ik behoud Sense nog wel een tijdje totdat hij geroot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305444

Alle reviews zijn heel duidelijk, maar wat ik nergens kan terugvinden: heef tde ONE X+ een front LEDje dat knippert bij bvb gemiste oproep en zo??

Ik ben dat ledje nu zo gewoon dat ik niet meer zonbder kan, na mijn HTC Desire en HTC Senstaion XE.

Heeft ie d'r één?? En zo ja, multi-color??

Alvast bedankt!

Karel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Anoniem: 305444 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:34:
Alle reviews zijn heel duidelijk, maar wat ik nergens kan terugvinden: heef tde ONE X+ een front LEDje dat knippert bij bvb gemiste oproep en zo??

Ik ben dat ledje nu zo gewoon dat ik niet meer zonbder kan, na mijn HTC Desire en HTC Senstaion XE.

Heeft ie d'r één?? En zo ja, multi-color??

Alvast bedankt!

Karel
Wikipedia over de X: The front speaker grill also houses the notification LED, which flashes green for notifications, flashes red for low battery, and illuminates red when the phone is charging.

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://media.t3.com/img/resized/ht/xl_HTC_One_X_1_624.jpg

Lijkt me dus dat deze ook wel in de Plus variant verwerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305444

thecompany schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:40:
[...]

Wikipedia over de X: The front speaker grill also houses the notification LED, which flashes green for notifications, flashes red for low battery, and illuminates red when the phone is charging.

Plaatje:
[afbeelding]

OK, THX, daar had ik dus overgekeken...

Ziet eruit als hetzelfde LEDje op mijn Sensation XE, die zit ook onder dat roostertje...

Besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ja zit lampje in die groen knippert bij bericht etc.

rood opladen. Groen vol. Misschien ook nog oranje maar die heb ik nog niet gespot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stopt zeker na 5 minstens net zoals bij: Notificatieled-tweaks HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Hmm das wel minder, wat heb je eraan als ie 5 minuten knippert, het gaat er net om dat ik na een half uurtje mijn tel niet aangeraakt te hebben snel kan zien of ik emailtjes en dergelijke heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjsaa my 2 cents inderdaad, evenals het niet hebben van 'n RGB-ledje wat tig kleuren aan kan...
Maar misschien is het bij de One X+ wel anders hoor, dat hij constant blijft knipperen, maar dat denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:58
Ikzelf heb een DHD en mijn vrouw de One X en bij mijn weten blijf het ledje gewoon knipperen totdat je hebt gekeken wat er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik maak al 7 maanden gebruik van een One X en dat ledje is altijd na 5 minuten uit gegaan...
Of ze moeten het in een tussentijdse FW-update veranderd hebben en ik heb daarna nooit meer opgelet.

Heb nu een mailtje naar mezelf gestuurd, 11:18... Kijken wanneer m'n ledje ermee stopt dan maar :p

EDIT: Ledje stopte telkens na 5 minuten :)

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 13-11-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

thecompany schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:40:
[...]

Plaatje:
[afbeelding]

Is dat ledje nou echt zo klein? Op dat plaatje komt het licht alleen uit 1 zo'n gaatje van het rooster en die gaatjes zijn nou niet bepaald groot. Lijkt mij dat je het dan al niet meer ziet op een meter afstand als je er schuin op kijkt. Of zie ik dat verkeerd?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
Is dat ledje nou echt zo klein? Op dat plaatje komt het licht alleen uit 1 zo'n gaatje van het rooster en die gaatjes zijn nou niet bepaald groot. Lijkt mij dat je het dan al niet meer ziet op een meter afstand als je er schuin op kijkt. Of zie ik dat verkeerd?
Als deze aan staat dan is het heel duidelijk te zien hoor, fel genoeg.

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdaemen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-06-2022
de telefoon afgelopen vrijdag opgehaald in de winkel.
last in de avond de oordopjes besteld dat was wen fluitje van een cent.
vandaag al de oordopjes binnen gekregen...
en wat een goed geluid komt eruit zeg..
heel tevreden mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
CLB schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:29:
En thomasvent, wat vind je van je keuze, mooie upgrade, niet zo'n noemenswaardige upgrade?
Bevalt die beter, waarom ben je overgestapt, merk je ergens grote verschillen in? Ben wel benieuwd :)
Ik zal even mijn verhaal doen waarom ik dit toestel besteld heb. Tijdens de laatste week van de vakantie werd ik, met mijn HTC One X (die ik al weer 3 maanden had) in mijn broekzak, het zwembad ingeduwd. Deze is toen kapot gegaan, maar ik had hem daarna opgestuurd naar de reisverzekering en ik heb er toen geld voor gekregen. Ik natuurlijk wachten op de opvolger; er waren veel geruchten over en je wilt natuurlijk niet met een wat ouder toestel rondlopen als 'ie zoveel heeft gekost. Had toen weer mijn HTC Legend uit de lade getrokken. Ik was teleurgesteld met de 8X omdat dit een WindowsPhone toestel is en ik erg blij ben geweest met Android de laatste paar jaar. Gelukkig kwam toen de One X+ en met wat extra tientjes bijgelegd te hebben had ik dit toestel toen besteld.

Het was dus niet helemaal mijn plan om over te stappen, maar ben toch wel blij dat het zo gelopen is; het is een prachtig toestel.

Hij bevalt mij erg goed, voelt erg lekker in de hand en is zeer groot, dat was zeker de eerste indruk van het toestel nadat ik van een HTC Legend met een 3.2 inch scherm kwam. Toen ik van de HTC One X naar de Legend ging, viel het mij op dat de batterij veel langer meeging! Toen ik de HTC One X+ in mijn bezit had en er even een tijdje mee had gespeeld viel het mij op dat deze batterij zelfs even wat langer meegaat dan de HTC Legend, terwijl ik langer en intensiever met het toestel aan het werken was.

Het design is niet echt veranderd t.o.v. de One X, maar ik vind dit toestel er net even wat mooier en chiquer uitzien dan zijn voorganger, waarvan ik de grijze versie van in mijn bezit had, door de rode knoppen (die vallen echt op en zijn mooier dan de witte vind ik), het HTC logo op de achterkant, die er nu wat meer afgewerkt uit ziet en door de zwartere behuizing. De soft-touch-finish is toch wel erg fijn; wanneer ik niks met het toestel doe is het toch wel leuk om de achterkant weer even te voelen.
Dat het scherm iets anders is heb ik tot nog toe niet gemerkt.

HTC Sense met Jellybean is echt een verademing. Man, wat was ik blij dat ik nauwelijks tot geen lag zag wanneer ik door de menu's blader. Ook zijn sommige problemen verholpen/niet-aanwezige features toegevoegd: menu's die nog niet geoptimaliseerd waren voor het scherm zijn nu aangepast en je kan eindelijk je muziekspeler besturen in het notificatiecentrum!
Google Now gebruik ik gewoon totaal niet, maar het is wel handig om te zien hoevel graden celcius het buiten is in je notificatiecentrum.

Wat mij niet zo boeit is de speaker die is opgevoerd; als je echt mooi geluid wilt hebben koop je wel je eigen speakers, denk ik dan, maar hij kan wel luid! De front-cam gebruik ik niet vaak dus boeit mij ook niet zo erg, maar wanneer je hem gebruikt zie je wel dat die er echt duidelijk op vooruit gegaan is.

Ik merk wel dat het toestel soms erg warm wordt, zelfs bij een simpel spelletje als Hill Climb Racing.

De Beats oortjes zijn beter dan ik had verwacht, zeker wanneer je ook Beats Audio aanzet op het toestel!

Kortom: ik ben er erg blij mee en raad iedereen die twijfelt tussen de One X en de One X+ aan om een paar tientjes bij te leggen en voor de One X+ te gaan, maar als je op dit moment in het bezit bent van de One X zou ik gewoon blij zijn met mijn aankoop: er is namelijk niet zoveel reden om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-07 16:34

Metian

Snert is vies

Laguna schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:55:
[...]
Die is inderdaad klein, en het licht komt inderdaad ook maar door één gaatje heen van het rooster. Vind het sowieso al knap als mensen dit überhaupt zien.. Want ik zie het tot heden nog steeds niet, dat betreft had er net zo goed geen led in kunnen zitten.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:24

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb heel erg last van een vervelend probleem, als ik filmpjes luister of muziek dan heeft het geluid (zowel bij een headset als uit de speakers) af en toe een soort hick-up.
Het is erg vervelend en het lijkt niet altijd terug te komen bij dezelfde bestanden, maar als het voorkomt dan komt het wel voor op dezelfde momenten te gebeuren.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

_deej_ schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:01:
[...]
Als deze aan staat dan is het heel duidelijk te zien hoor, fel genoeg.
Klein, maar wel intens inderdaad. De LED op de Desire HD was groter, maar viel veel minder op doordat deze zachter groen was. De LED op de One X en X+ is veel dieper groen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-07 16:34

Metian

Snert is vies

FeaR schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:14:
[...]
Klein, maar wel intens inderdaad. De LED op de Desire HD was groter, maar viel veel minder op doordat deze zachter groen was. De LED op de One X en X+ is veel dieper groen.
Ben het er wel mee eens dat het intenser is dan Desire HD. Maar ik zal ook wel blind zijn, want die van One X / X+ valt mij minder snel op dan die van de Desire HD.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
M'n halve kamer wordt verlicht door die ene LED als ik 'em 's nachts oplaadt man :X

Terugkomend trouwens op dat de rode backgroundverlichting van de soft-touch-knoppen onderaan zo snel uitgaat: vandaag heb ik 't rode gloeisel zelfs overdag kunnen aanschouwen. Welliswaar in de trein, dus geen fel zonlicht o.i.d., maar AFAIK stonden ze toch écht aan :) Terwijl er licht zat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ thomasvent: Ahaa dus je hebt geen One X vs One X+ naast elkaar kunnen leggen :)
Maakt natuurlijk niet uit, maar had het leuk gevonden om wat vs ervaringen te lezen van 'n ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Heb de mijne ook binnen. Uiteraard direct de bootloader geunlocked, geroot, stickmount geinstalleerd en met een OTG kabel al mijn titanium backups van mijn galaxy s2 overgezet. Nu druk bezig met herstellen.

Tot nu toe bevalt de telefoon erg goed, moet inderdaad wel toegeven dat de tel redelijk warm wordt en dit terwijl ik nog niet eens heel veel doe. Zal straks is kijken hoe dit is als ik um van de lader afhaal.

Verder moet ik wel even wennen aan de 3 touch toetsen, komende vanaf een sgs2 waar ik links nog een menu toets had ipv nu een back toets. Al een paar keer de mist ingegaan maar dat went uiteraard vanzelf.

Het scherm is echt fantastisch, heel stukje beter dan de sgs2 maar dat heeft waarschijnlijk met de resolutie te maken. Heb de helderheid heel snel op handmatig gezet en helemaal naar beneden geschroefd, automatisch is mij iets te fel aan de ogen.

De grootte valt me zeker mee, de x is toch net ietsje kleiner dan de sgs3 wat ik zeker niet erg vindt. Hij past zelfs in het hoesje (breedte dan, lengte steekt het er iets boven uit) van mijn sgs2, wel heel erg strak :)

Tot nu toe nog erg tevreden dus met dit fantastisch uitziende toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482793

Oke, ik heb hem nu een paar dagen. Nu wil ik mijn HTC OneX+ koppelen aan mijn laptop maar hij geeft geen enkele optie zoals bij mijn vorige htc. Om bijvoorbeeld het toestel te koppelen als schijf station. Aan HTC klantenservice heb ik helemaal niets. Die hebben me helemaal niet kunnen helpen. Zeggen gewoon dat ik eigenlijk wel zo'n optie moet hebben.... Tja... en dan? Heeft iemand zijn/haar HTC OneX+ al gekoppeld aan zijn/haar pc/laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom hier... Bovenaan dit topic staat een balk met de 'zoekfunctie' als je die (goed) had gebruikt...
thomasvant schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:47:
Weet jij hoe je de USb Storage aan kan zetten als 'ie aan je laptop vast zit? Ik kan het nergens vinden
en als ik op 't USB icoontje klik in het notificatiescherm kom ik uit bij Draagbare hotspot en tethering...
CLB schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:52:
Dat is een JellyBean 'feature', je hebt alleen nog maar MTP mogelijkheden as far as I know...
Anoniem: 380639 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:24:
Gewoon even erin laten zitten via usb dan mount hij een usb drive waar de software op staat, ik was de nieuwe Sync Manager aan het installeren ( Ziet er goed uit op het eerste oog, nog niet gebruikt ) en toen herkende mijn laptop m langzaam al. Dan komt hij gewoon als multimedia device in de verkenner te staan. Kan dat hij er even voor nodig heeft als je voor het eerst zo'n MTP device aansluit. Succes!
thomasvant schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:32:
Heb 'm er een uur inzitten en nu komt 'ie pas naar boven, bedankt :*) !
Even geduld dus voor zo ver ik lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij zat er al een uur in. Dus lijkt me een beetje lang, voordat hij 'm leest. Dus ik heb toch maar heel snel een andere USBport gebruikt terwijl hij aan het laden was. En nu leest hij hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat het niet erg is? Ik bedoel, HTC heeft tegen me gezegd dat je de eerste 5x volledig moest opladen en leeg moest laten lopen, omdat dit beter is voor je accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee dat is niet erg hoor :) Tegenwoordig moet je hem opladen wanneer je wil en maakt het niet meer uit of die nou volledig opgeladen is of niet. Vroeger was dat nog enigzins leuk met de batterijen van toen, nu niet meer.

Als ik vanmiddag m'n One X+ krijg zet ik 'm gelijk out-of-the-box aan en spelen maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh okay, ze zeiden bij HTC dat het wel beter was voor je accu. Dat je hem volledig leeg maakt, en vervolgens weer volledig oplaad. In feite is dat niet handig. Want als hij s'morgensvroeg op 15% staat en je moet weg, dan kun je een uur later je telefoon niet gebruiken. Maar als ik het niet doe, dan ben Ik zo bang dat hij steeds minder lang meegaat. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Time for a comparison:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rcA2kBHZkpcjVoAog6HzSuRl/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/74DReoiR8QvvhZASufqdW1nZ/full.jpg
Zwarte versie dus inderdaad, zoals 'iedereen' maar man, wat 'n chique afwerking zeg :D
Dat is echt werkelijk waar van een heel ander kaliber als m'n huidige One X, dat zoiets zoveel uitmaakt!

Voor de rest wordt het een One X+ review schrijven in de aankomende weekjes, vergelijkingen maken met de HTC One X en daarna gaat de One X de deur uit voor een leuke prijs, maar dat zien we tezijnertijd wel weer :+

EDIT: Battery tests of HTC One X+ are complete, here are the results
Wholy moly O-) 8 uur browsen, terwijl de normale One X 4,3 uur haalde, video 8 uur vs 6 uur :9
Afbeeldingslocatie: http://st.gsmarena.com/pics/12/04/one-x-battery/gsmarena_002.jpg
vs
Afbeeldingslocatie: http://st.gsmarena.com/pics/12/11/htc-onex-plus-battery/gsmarena_002.jpg

Ben benieuwd... :D

[ Voor 101% gewijzigd door CLB op 14-11-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat mensen die nog geen One X hebben misschien twijfelen tussen One X vs. One X+ ook hier...
Tevens staan er wat JellyBean-ervaringen in, waar ook de huidige One X bezitters mee te maken krijgen!

Na 7 maanden de One X te hebben gebruikt met veel plezier en alle genot is het One X+ tijd :)
Het is hetzelfde toestel, maar op sommige punten toch wel stukken beter, wat me vandaag al opviel...
Was de softtouchfinish toen ik het toestel voor het eerst vasthad, het lijkt een beetje op de behuizing van de BlackBerry PlayBook, voelt solide en stroef aan en is eigenlijk een veraderming t.o.v. m'n huidige One X.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/makeZeWzbGLapE7Ez4GbjtcN/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P6J9nSZPHfgIPnJ0nnR7lzYb/full.jpg
De rode accenten op de achterkant (Beats logo en rond de camera-ring) zijn netjes en ogen chique, evenals de powerbutton die soort metallic zwart is. Voor de rest is de pikzwarte behuizing iets anders dan de witte van m'n One X, maar eigenlijk vind ik het wel chique met de genoemde rode accenten en de drie rode softbuttons op de voorkant van het toestel. Het lensje van de frontcamera is iets groter en ligt iets minder verzonken dan bij de One X (dit zal te maken hebben met de verbetere frontcam, maar daar ga ik pas op in, in m'n One X+ review)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r9iNXl9K4MUYlPf6mRZ13rpV/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aZll8ji81xSWfJMDNIKRFP9i/full.jpg
Het ding is s-n-e-l, of dat nou werkelijk waar is, of dat nou is 'omdat die nieuw is' weet ik niet, maar hij is snel. Applicaties laden als 'n malle, applicaties installeren achter elkaar, downloaden van content (voor games) gaat rap, scrollen door m'n homescreens gaat buttersmooth... Kracht van de One X+ of toch Android 4.1 JellyBean? Time will tell, want ik heb nog een One X die draait op Android 4.0.4 ICS, dus tijd voor wat vergelijkingen!

Het scherm van de One X+ is iets grauwer (blauwer / grijziger) dan het Acer-scherm van mijn One X...
Ja, als je ze naast elkaar legt zie je dat er verschil is (maar dat was ook tussen de drie type schermen bij de One X) Gebruik je de toestellen echter zonder ze naast elkaar te leggen dan heb je er niet eens weet meer van.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V3vAwTmxg21j33hW6b4p83Ui/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HVDoXTuuVoqjQsSATTS2OR0Q/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LncjKnn71ZOrFVNqT9kyNvWk/full.jpg

Ik heb als type scherm in de One X+ een '0x944a03', die ook al genoemd was eerder in de thread. Of er nog meer fabrikanten zijn voor het SLCD2 scherm van deze HTC telg durf ik niet te zeggen, zie XDA-thread.

Omdat ik de One X redelijk goed ken is het gebruik van de One X+ een peuleschilletjes, maar doordat daar al Android JellyBean op draait is het hier en daar anders. Een kleurtje daar, een schuifje zo, een extra menu'tje daar and that's it. Van wat ik tot nu toe gezien heb is Android JellyBean icm Sense 4+ lekker om mee te werken, werkt het erg vlot en is er weinig tot niks op aan te merken. Sommige applicaties (zoals de camera-app / browser) hebben wat aanpassingen ondergaan of zijn geüpdatet (zoals HTC Watch) naar nieuwere versies.

Een toggle voor de 'flashlight' die ik gebruikte van SwitchPro Widget werkt niet meer, evenals een widget van SetCPU, waarmee ik de CPU-snelheid in de gaten kan houden, waarschijnlijk Android 4.1 JellyBean related.
Wat ik wel jammer / gek vind is dat ik de 'onscreen' tijd niet meer precies kan zien, dat is gewoon heel weird.
Bij de browser heb je met ICS de keuze om de tabbladen 'Most visited', 'History' , 'Saved' te laten zien of niet, dat is fijn, want dat hoef ik niet, bij JB kun je die bijvoorbeeld niet weghalen, wat resulteert in 'schermverlies' Het toevoegen van widgets is wat mooier gemaakt, ipv een hele lijst met 100 widgets zie ik nu een paar applicaties met daarachter hoeveel widgets ze bevatten, ik klik erop en ik kan kiezen, das mooi. Als ik bijvoorbeeld een foto open, kan ik dat met meerdere applicaties. Bij Android ICS kun je dan kiezen voor bijvoorbeeld QuickPic en hij opent hem. Als je hem altijd wilt openen met QuickPick moet je daarvoor een vinkje zetten. Bij Android JB kan ik hem ook openen met QuickPic, maar moet ik persé een vinkje zetten bij 'altijd QuickPic' of 'slechts 1x' oftewel een extra handeling. Kleine dingetjes maar toch ICS vs JB! De 'skins' hebben niet meer dezelfde kleur |:( Zo is de 'Matte' skin op ICS blauwig en op JB groen... Dit zie je bijvoorbeeld in settingsmenu's, laadbalkjes enzovoort.. Beetje vaag en erg jammer, ik wil blauw en 'matte'! Android JB werkt niet meer met 'mass storage device' maar met 'MTP' M'n One X+ hangt nu aan de computer en wordt gezien als een 'draagbare mediaspeler'. Ook goed, want nu kan ik er dus content opzetten, maar ondertussen wel een applicatie installeren, een wallpaper kiezen of files weggooien met een file-manager. Bij Android ICS kan dit niet, want als hij als 'mass storage device' aan de computer hangt, kan je geen content openen, verwijderen, aanpassen of gebruiken. Wel krijg je constant de melding (bij films) in de trend van 'misschien kunt uw apparaat het niet afspelen, wilt u het toch kopiëren?' Zo vaak zet ik er geen content op, met 64GB >:) :9
One X vs One X+ - Bookmarks

One X vs One X+ - Widgets

Willen jullie vergelijkingen zien tussen de One X en One X+? Wat wil je dan zien?
Een benchmark, een spel, de browser, foto's van de schermen, foto's van de camera? Let me know!

In de loop der weken ga ik lekker genieten van m'n upgrade en ben ik weer bezig met een uitgebreide review!

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 14-11-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
CLB schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:38:
Na 7 maanden de One X te hebben gebruikt met veel plezier en alle genot is het One X+ tijd :)
Het is hetzelfde toestel, maar op sommige punten toch wel stukken beter, wat me vandaag al opviel...
Was de softtouchfinish toen ik het toestel voor het eerst vasthad, het lijkt een beetje op de behuizing van de BlackBerry PlayBook, voelt solide en stroef aan en is eigenlijk een veraderming t.o.v. m'n huidige One X.
[afbeelding]

[afbeelding]
De rode accenten op de achterkant (Beats logo en rond de camera-ring) zijn netjes en ogen chique, evenals de powerbutton die soort metallic zwart is. Voor de rest is de pikzwarte behuizing iets anders dan de witte van m'n One X, maar eigenlijk vind ik het wel chique met de genoemde rode accenten en de drie rode softbuttons op de voorkant van het toestel. Het lensje van de frontcamera is iets groter en ligt iets minder verzonken dan bij de One X (dit zal te maken hebben met de verbetere frontcam, maar daar ga ik pas op in, in m'n One X+ review)
[afbeelding]

[afbeelding]
Het ding is s-n-e-l, of dat nou werkelijk waar is, of dat nou is 'omdat die nieuw is' weet ik niet, maar hij is snel. Applicaties laden als 'n malle, applicaties installeren achter elkaar, downloaden van content (voor games) gaat rap, scrollen door m'n homescreens gaat buttersmooth... Kracht van de One X+ of toch Android 4.1 JellyBean? Time will tell, want ik heb nog een One X die draait op Android 4.0.4 ICS, dus tijd voor wat vergelijkingen!

Het scherm van de One X+ is iets grauwer (blauwer / grijziger) dan het Acer-scherm van mijn One X...
Ja, als je ze naast elkaar legt zie je dat er verschil is (maar dat was ook tussen de drie type schermen bij de One X) Gebruik je de toestellen echter zonder ze naast elkaar te leggen dan heb je er niet eens weet meer van.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb als type scherm in de One X+ een '0x944a03', die ook al genoemd was eerder in de thread. Of er nog meer fabrikanten zijn voor het SLCD2 scherm van deze HTC telg durf ik niet te zeggen, zie XDA-thread.

Omdat ik de One X redelijk goed ken is het gebruik van de One X+ een peuleschilletjes, maar doordat daar al Android JellyBean op draait is het hier en daar anders. Een kleurtje daar, een schuifje zo, een extra menu'tje daar and that's it. Van wat ik tot nu toe gezien heb is Android JellyBean icm Sense 4+ lekker om mee te werken, werkt het erg vlot en is er weinig tot niks op aan te merken. Sommige applicaties (zoals de camera-app / browser) hebben wat aanpassingen ondergaan of zijn geüpdatet (zoals HTC Watch) naar nieuwere versies.

Een toggle voor de 'flashlight' die ik gebruikte van SwitchPro Widget werkt niet meer, evenals een widget van SetCPU, waarmee ik de CPU-snelheid in de gaten kan houden, waarschijnlijk Android 4.1 JellyBean related.
Wat ik wel jammer / gek vind is dat ik de 'onscreen' tijd niet meer precies kan zien, dat is gewoon heel weird.
Bij de browser heb je met ICS de keuze om de tabbladen 'Most visited', 'History' , 'Saved' te laten zien of niet, dat is fijn, want dat hoef ik niet, bij JB kun je die bijvoorbeeld niet weghalen, wat resulteert in 'schermverlies' Het toevoegen van widgets is wat mooier gemaakt, ipv een hele lijst met 100 widgets zie ik nu een paar applicaties met daarachter hoeveel widgets ze bevatten, ik klik erop en ik kan kiezen, das mooi. Als ik bijvoorbeeld een foto open, kan ik dat met meerdere applicaties. Bij Android ICS kun je dan kiezen voor bijvoorbeeld QuickPic en hij opent hem. Als je hem altijd wilt openen met QuickPick moet je daarvoor een vinkje zetten. Bij Android JB kan ik hem ook openen met QuickPic, maar moet ik persé een vinkje zetten bij 'altijd QuickPic' of 'slechts 1x' oftewel een extra handeling. Kleine dingetjes maar toch ICS vs JB! Android JB werkt niet meer met 'mass storage device' maar met 'MTP' M'n One X+ hangt nu aan de computer en wordt gezien als een 'draagbare mediaspeler'. Ook goed, want nu kan ik er dus content opzetten, maar ondertussen wel een applicatie installeren, een wallpaper kiezen of files weggooien met een file-manager. Bij Android ICS kan dit niet, want als hij als 'mass storage device' aan de computer hangt, kan je geen content openen, verwijderen, aanpassen of gebruiken. Wel krijg je constant de melding (bij films) in de trend van 'misschien kunt uw apparaat het niet afspelen, wilt u het toch kopiëren?' Zo vaak zet ik er geen content op, met 64GB kun je heel wat films kwijt :9
[afbeelding]

[afbeelding]

Willen jullie vergelijkingen zien tussen de One X en One X+? Wat wil je dan zien?
Een benchmark, een spel, de browser, foto's van de schermen, foto's van de camera? Let me know!

In de loop der weken ga ik lekker genieten van m'n upgrade en ben ik weer bezig met een uitgebreide review!
Leuke, nu al uitgebreide review! Wat ik graag zou willen zien is het verschil tussen de front-cams. Zoals ik al gezegd heb gebruik ik die niet zoveel, maar ik ben wel benieuwd naar de verschillen tussen beide!

• ed_surfer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:08
Dank je CLB , ben al om , twijfelde heeeeel lang of ik de HOX+ zou nemen of wachten op nexus 4 ,maar dat wordt niet wat dus net de HOX+ besteld kan mijn " oude " Desire naar dochterlief *O* .
Morgenmiddag komt ie ..... besteld bij studentenmobiel.nl ( ben echt geen student :P ) en tele 2 ( heb nu t-mobile ) is hopelijk niet slechter .

Anoniem: 482953

Damsel in distress! ;(
Ik ben heel blij met mijn HOX+ maar het lukt me niet om ben internet in te stellen. De voorgestelde stappen op de help pagina van ben gaan alleen over de HOX (niet over de plus), maar natuurlijk heb ik netjes alle stappen voor de HOX opgevolgd maar nog steeds geeft de telefoon bij Settings aan dat de "Connection failed due to incorrect APN setting". Misschien dat de instellingen voor de HOX+ toch iets anders zijn dan voor de HOX? Ik heb al met ben gebeld maar zij kunnen/willen me niet helpen :(
Heeft iemand van jullie een HOX+ met een ben abonnement dat je wel werkend hebt gekregen?
Ontzettend bedankt! :>
@ ed_surfer: Ik vind mn One X geweldig, Sense icm Apex Launcher ook en ik.wilde veel opslagruimte.
Vanilla Android is leuk, maar ik Sense dus ook mooi, 16GB vs 64GB en ik vind het design mooier, zodoende.

Je hebt een goede keuze gemaakt!

@ Roosdoos: Kun je geen smsje met instellingen naar je laten sturen? (One X dan, maar dat zou idd niet mogen uitmaken)

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-07 00:05

Preaper

...

thecompany schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:22:
Heb de mijne ook binnen. Uiteraard direct de bootloader geunlocked, geroot, stickmount geinstalleerd en met een OTG kabel al mijn titanium backups van mijn galaxy s2 overgezet. Nu druk bezig met herstellen.
Heb je de RootBoot methode gebruikt? Weet je nog welke softwareversie er op stond? Op XDA dev. leest ik dat de RootBoot methode geschikt is voor 1.14.401.16. Ik heb zelf versie 1.14.401.18 er op staan en durf daarom niet te rooten.

Ik objecteer, u eer.

Herkennen jullie dit?
CLB schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:32:
Ik heb het weleens meer voor elkaar gekregen volgens mij, maar dat is een half jaar geleden met m'n One X. Heb nu een One X+ en met de standaard HTC kalender applicatie heb ik een probleempje... Als ik een nieuw kalenderitem toevoeg wordt deze opgeslagen in een emailaccount, wat ik niet wil. Ik wil dat hij wordt gemaakt in m'n Google-account (zodat hij ook synct met m'n andere telefoons, internet, PlayBook) Nu kan ik dit handmatig telkens kiezen 'add' 'kalender veranderen' en 'opslaan' maar ik wil dat die kalender standaard is en ik niet telkens hoef te kiezen. Bij m'n One X had ik dit ook as far as I know, maar dat kan ik niet meer terugvinden

Hij wordt dus automatisch bij een van de Exchange-accounts gezet, maar dat moet 'CLB's Agenda' worden:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mNbzHfkz4GgKIKVxG12rxURM/full.png

M'n One X+ met JellyBean slaat 't niet op: http://www.androidworld.n...ard-agenda-instellen.html
Mijn One X onthoud wel welke agenda ik heb gekozen, eenmaal kiezen is altijd in die agenda...

De One X+ lijkt het niet te onthouden, maar voordat ik het meld aan HTC graag de check of het ook bij jullie is!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:58
Ja leuk een third party app, maar dat gaan we niet doen :) De HTC app werkt goed, behalve bij dit :)

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:58
Een HTC app lijkt me eerder een 3rd party app dan de officiële Google app. :+

No offense hoor, ieder z'n eigen keus natuurlijk!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:24

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Mijn probleem met mijn agenda is dat ondanks het feit dat ik een agenda van een derde niet selecteer in mijn actieve lijst hij deze toch laat zien in de widget. Hij wordt dus niet weergegeven in de volledige app. Iemand hier ervaring mee?

• thecompany
Preaper schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:20:
[...]
Heb je de RootBoot methode gebruikt? Weet je nog welke softwareversie er op stond? Op XDA dev. leest ik dat de RootBoot methode geschikt is voor 1.14.401.16. Ik heb zelf versie 1.14.401.18 er op staan en durf daarom niet te rooten.
Ik heb de .16 rom geïnstalleerd omdat ik er ook .18 op had staan.

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 19:08
Dat ledje van de HOX+ gaat ook na 5 min uit... en voor zover ik kan vinden is nog geen alternatief voor om het wel permanent werkend te krijgen. Mocht iemand wel iets weten hou ik me aanbevolen!

• _deej_
Mij valt op dat de bluetooth verbinding regelmatig weg valt in de auto, dat kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben maar was bij mijn vorige telefoon niet (HTC Desire). Ik kijk dit nog even aan...

CLB schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:37:
@ Roosdoos: Kun je geen smsje met instellingen naar je laten sturen? (One X dan, maar dat zou idd niet mogen uitmaken)
Dat automatische smsje is er niet voor de One X bij ben, dus dat kan ik niet proberen. Dammit! Waar betaal ik die verrekte internetbundel nou voor? Bij ben vonden ze dat ik maar contact moest opnemen met de leverancier (studentmobiel), right... 8)7
Is er alsjeblieft nog iemand die me kan helpen?
Dodgy_Bob schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:31:
Dat ledje van de HOX+ gaat ook na 5 min uit... en voor zover ik kan vinden is nog geen alternatief
voor om het wel permanent werkend te krijgen. Mocht iemand wel iets weten hou ik me aanbevolen!
Helaas is die er niet: Notificatieled-tweaks HTC One X
Je kan wel met de applicatie 'Tasker' het ledje wat langer laten knipperen, maar werkt niet fijn.

@ Roosdoos: Wat heb je waar ingevuld?
Het kan ook zo zijn dat je roaming aan moet zetten, Ben is immers een 'dochter' van T-mobile...? Dat gedaan?

Hebben jullie trouwens ook de 'Best Deals' app op jullie One X+?

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 15-11-2012 22:09 ]

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-07 11:33
CLB schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:07:
[...]

..................

Hebben jullie trouwens ook de 'Best Deals' app op jullie One X+?
Nope....Wat doet deze app precies dan? reclame ofzo? met de beste aanbiedingen :P
Geen idee :p Nederland is niet te kiezen... Waarom heb ik die app dan wel en jullie niet :p
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aRst990ruUvZI8atFgVEI93S/full.png

"HTC is going to launch a new “discount” centric app called “Best Deals” for its One X+, One X, and One Windows Phone 8 X and8S. The application will try to deliver money saving deals directly to the customer’s HTC smartphone.

The application will make use of customer’s preferences, interest and location to find deals and they can be reviewed, bookmarked and shared easily. Users can sort the deals according to popularity, discount, price and expiration date.

HTC has partnered with 12 leading deals providers which include LivingSocial, TripAdvisor, Qype Deals, Offerum and others. The applications will launch in five markets initially, UK, Italy, Germany, France and Spain. However, they plan to open up to other countries as well and form partnership with many more deal providers as they progress.

Around 1,700 deals and offers are expected to be available at the launch with more deals expected to be added to the personalized service from HTC."

• Negaiido
Ik had de volgende apps erop;

- Playboard Best App Guide
- Tuneln Radio
- 7digital
- Polaris Office
- PDF viewerr
- Soundhound
- Rescue(Logmein)

Jullie ook?
Playboard niet... de rest wel en wat Google Apps... Gek hoor, dat Playboard is niks van HTC...? :)

[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 15-11-2012 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:07:

@ Roosdoos: Wat heb je waar ingevuld?
Het kan ook zo zijn dat je roaming aan moet zetten, Ben is immers een 'dochter' van T-mobile...? Dat gedaan?
Bedankt voor het meedenken CLB! Ik heb precies de instellingen van ben gevolgd: http://www.ben.nl/pagina/...ernet/handmatig-instellen maar dat werkt niet. Roaming aanzetten ook geprobeerd, helpt ook niet. Zou er iets verkeerd zijn met de telefoon zelf? Of heeft het te maken met Jelly Bean? Screenshots van de instellingen zoals ik ze nu heb geprobeerd:
https://www.dropbox.com/s...2012-11-16%2009.20.15.png
https://www.dropbox.com/s...2012-11-16%2009.20.29.png

Bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Anoniem: 482953 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:33:
[...]

Bedankt voor het meedenken CLB! Ik heb precies de instellingen van ben gevolgd: http://www.ben.nl/pagina/...ernet/handmatig-instellen maar dat werkt niet. Roaming aanzetten ook geprobeerd, helpt ook niet. Zou er iets verkeerd zijn met de telefoon zelf? Of heeft het te maken met Jelly Bean? Screenshots van de instellingen zoals ik ze nu heb geprobeerd:
https://www.dropbox.com/s...2012-11-16%2009.20.15.png
https://www.dropbox.com/s...2012-11-16%2009.20.29.png

Bedankt!!!
Ik zie dat je WiFi ook aan hebt staan. Ligt daar misschien niet ook een deel van het probleem, dat je via WiFi geen goede verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

babbelbox schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:38:
[...]

Ik zie dat je WiFi ook aan hebt staan. Ligt daar misschien niet ook een deel van het probleem, dat je via WiFi geen goede verbinding hebt.
Wat bedoel je precies? Ik heb bij het testen van de APN wifi even uit gezet, anders checkt ie mobiel internet sowieso niet (dat automatisch naar wifi overschakelen heb ik zo ingesteld, kan heel vaak op wifi = kosten besparen ;) ) Wifi zelf werkt verder perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Weet iemand misschien een site waar je skins (themes) kan downloaden voor de one X + (niet geroot). Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Weet iemand of er een app is waar
je de verlichting van de toetsen mee kunt regelen. Ik wil ze overdag ook aan hebben tijdens het gebruik

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 111759 op 16-11-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Heb hem ook binnen sinds gisteren en ben er enorm blij mee! Moest alleen nog een microSIM bestellen want heb nog een oude simkaart dus dat duurt nog 3 werkdagen :(

Zit alleen nog met een paar dingen. Hoe krijg ik al mijn apps die ik had op mijn Sensation XE over naar mijn One X+? Er staan nu maar een paar apps op die ik had maar niet al mijn apps? Heb gewoon ingelogd met mijn Google Play account op de One X+ maar weet niet hoe ik al mijn gedownloade apps opnieuw download naar mijn nieuwe toestel. Iemand enig idee? Of heb ik dan mijn simkaart nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Tommie360 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:18:
Heb hem ook binnen sinds gisteren en ben er enorm blij mee! Moest alleen nog een microSIM bestellen want heb nog een oude simkaart dus dat duurt nog 3 werkdagen :(

Zit alleen nog met een paar dingen. Hoe krijg ik al mijn apps die ik had op mijn Sensation XE over naar mijn One X+? Er staan nu maar een paar apps op die ik had maar niet al mijn apps? Heb gewoon ingelogd met mijn Google Play account op de One X+ maar weet niet hoe ik al mijn gedownloade apps opnieuw download naar mijn nieuwe toestel. Iemand enig idee? Of heb ik dan mijn simkaart nodig....
Als je play store opent dan kan je rechtsboven drukken en dan naar "my apps" gaan.
In my apps kan je naar rechts "swipen" om bij "all" te komen en daar zie je alle apps die geinstalleerd zijn in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox

Ik heb vaker mensen gehoord over het automatisch geinstalleerd krijgen van apps na het resetten van hun telefoon. Misschien dat dat ook zou moeten werken voor een nieuwe. Bij mij heeft het overigens nog nooit gewerkt (of ik ben te ongeduldig).
Ik heb altijd maar de gewenste apps opnieuw in de play store opgezocht en opnieuw geinstalleerd.
Voor de vlugge installer kan je ook inloggen op Play Store en daar door je ooit geinstalleerde apps bladeren en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Ik heb de simkaart zelf geknipt, ging vrij gemakkelijk. Het is alleen wel handig om dan een microsim bij de hand te hebben (ik had deze van mijn toekomstige nieuwe provider vodafone gekregen).

Kijk anders hier even als je echt niet kunt wachten: http://www.iphoneclub.nl/...ippen-of-kopen-beginners/
Als je het vinkje automatisch terugzetten aan hebt laten staan tijdens het aanmelden op je account zou dat automatisch moeten gaan. Check anders even onder Back-up van mijn instellingen maken of Automatisch terugzetten daar aangevinkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

thecompany schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:28:
[...]

Ik heb de simkaart zelf geknipt, ging vrij gemakkelijk. Het is alleen wel handig om dan een microsim bij de hand te hebben (ik had deze van mijn toekomstige nieuwe provider vodafone gekregen).

Kijk anders hier even als je echt niet kunt wachten: http://www.iphoneclub.nl/...ippen-of-kopen-beginners/

[...]

Als je het vinkje automatisch terugzetten aan hebt laten staan tijdens het aanmelden op je account zou dat automatisch moeten gaan. Check anders even onder Back-up van mijn instellingen maken of Automatisch terugzetten daar aangevinkt is.
Met die handleiding heb ik het week geleden ook gedaan, was nog geen minuut werk. Gewoon lekker op het lijntje knippen en het werkt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:49

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik kan straks mijn OneX+ ophalen bij een postagentschap. Mijn huidige abonnement (Telfort) loopt pas over een maand af en mijn nieuwe abonnement (Vodafone) gaat daarna pas in. Om nou pas over een maand mijn OneX+ te kunnen gebruiken, nahhh…

Gisteren ben ik dus even langs een Telfort-winkel gegaan en daar hebben ze mijn SIM-kaart netjes uitgestanst zodat hij in de OneX+ past. Heb wel een adaptertje geritseld zodat hij ook nog in mijn huidige telefoon bruikbaar is.

Denk er eventueel wel aan dat je de rand van je SIM-kaart (leesbaar) houdt want daar staat het nummer op van je SIM-kaart (heb je bijvoorbeeld nodig voor het (laten) opzeggen van je abonnement).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zmokkie schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:58:
Weet iemand misschien een site waar je skins (themes) kan downloaden voor de one X + (niet geroot).
Alvast bedankt.
Skins, zoals in de vorm van: settings - personalize - skins? Of wat anders? Andere launchers? Icoontjes?
Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:34:
Weet iemand of er een app is waar
je de verlichting van de toetsen mee kunt regelen. Ik wil ze overdag ook aan hebben tijdens het gebruik
Don't know, as far as I know bestaat die niet, de HTC One X / One X+ (en alle andere devices) regelen dit zelf.

Dat Sweep2Wake ziet er wel leuk uit zeg, handig, maar heb al maanden geen last van de powerbutton.

Die audio-output is echt gweldig! Zuiver, puur en dat volume :9~

Voor Custom ROM's, rooten, unlocken van de bootloader moeten we in 'n eigen topic zijn...
Magere TS, maar die wordt wel geüpgraded: [HTC One X+] Rooten & Custom ROM's

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 17-11-2012 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Ik heb een aantal kleine vragen/problemen;

- vanuit sleep ga ik toch over naar 3G of wifi blijkt toch uit geweest te zijn terwijl ik beide settings veranderd heb.
- Kan je als je meerdere ongelezen berichten heb bijv alles selecteren i.p.v apart aanklikken, dit kon namelijk wel met mijn htc desire(die 2.3 had ofzo)

(to be continued)

[ Voor 3% gewijzigd door Negaiido op 17-11-2012 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je eerste vraag begrijp ik niet, evenals je tweede... What's going on? Berichten? SMS, email, WhatsApp?

Planet Android review HTC One X+: http://www.androidplanet.nl/56036/review-htc-one-x-2/... beetje mager :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=G0t_4pcpcAI&feature=plcp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Je hebt de optie "keep Wi-Fi on during sleep" bij settings > wifi > Advanced , deze heb ik op "always" staan.
Alleen blijkt uit mijn bevindingen dat wi-fi toch wel uit gaat wanneer ik het scherm op zwart zet.(lastig uit te leggen :X)

Wanneer je ongelezen berichten hebt dan krijg je een bolletje met een nummertje erin, indien dit een vrij hoog aantal ongelezen berichten is moet ik al de berichten apart aanklikken en "mark read" selecteren.
Is er ook een mogelijkheid om alles "mark read" uit te laten voeren zodat het niet handmatig moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
[b][message=39303372,noline]
...

Wanneer je ongelezen berichten hebt dan krijg je een bolletje met een nummertje erin, indien dit een vrij hoog aantal ongelezen berichten is moet ik al de berichten apart aanklikken en "mark read" selecteren.
Is er ook een mogelijkheid om alles "mark read" uit te laten voeren zodat het niet handmatig moet
Wat je volgens mij kan doen is er 1 selecteren, dan via het menu kiezen voor alles selecteren en dan mark read.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Negaiido: Ahaa nu begrijp ik 't wel :) Geen idee, werkt hier perfect (op de One X ook altijd al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
babbelbox schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:12:
[...]

Wat je volgens mij kan doen is er 1 selecteren, dan via het menu kiezen voor alles selecteren en dan mark read.
Ah oke dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Geen dank, maar denk ook wel dat als je je nieuwe berichten bij houdt, het wel mee valt.
Neem aan dat je niet tientallen mails per keer krijgt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483271

Hallo,

Donderdag heb ik mijn eerste HTC (One X+) en ook mijn eerste Android-phone aangeschaft. Ik wil gebruik maken van de HTC Sync op mijn PC (Windows 7), maar krijg geen verbinding met mijn toestel.

Op de statusbalk van mijn toestel krijg ik ook geen keuze waaruit ik kan kiezen mbt de USB-koppeling. Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?

Alvast bedankt. Gr Yusuf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan wel een uur duren voordat je computer wat meld over een aangesloten apparaat las ik...
Bij mij kreeg ik binnen 5 seconden een pop-up om de HTC Sync te installeren, heb jij dat wel / niet gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dit eerst geïnstalleerd en vervolgens heb ik mijn toestel aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar geïnstalleerd vanaf je telefoon toen je 'm in de PC stak of eerst los gedownload vanaf 'n website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem eerst los geïnstalleerd op mijn pc via de htc website. Toen ie klaar was mijn telefoon aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uninstall 'm is van de computer, herstart je computer en telefoon even (voor de zekerheid) en sluit je
telefoon aan met meegeleverd kabel! Als het allemaal goed is behoor je namelijk deze melding(en) te krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8oZAOVbX45PguoS3g41O16ve/full.jpg
Hoe staan je instellingen bij Settings - Developer options - USB Debugging, staat dat vinkje aan of uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks! Zal ik doen. Als ik hem aansluit staat USB Debugging automatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:45:
Uninstall 'm is van de computer, herstart je computer en telefoon even (voor de zekerheid) en sluit je
telefoon aan met meegeleverd kabel! Als het allemaal goed is behoor je namelijk deze melding(en) te krijgen:
[afbeelding]
Hoe staan je instellingen bij Settings - Developer options - USB Debugging, staat dat vinkje aan of uit?
Thanks.. Thanks.. Thanks..!! _/-\o_ Hij werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou that's nice :) Geniet ervan! Ik vind dat 'MTP' trouwens nog wel beter dan 'Mass Storage Device' d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Negaiido schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 00:45:
[...]Kan je als je meerdere ongelezen berichten heb bijv alles selecteren i.p.v apart aanklikken, dit kon namelijk wel met mijn htc desire(die 2.3 had ofzo)[...]
Weet niet of je dit hebt gezien. Als je in de mail app klikt op Menu -> Filters, dan krijg je de mogelijkheid enkele knoppen toe te voegen, waaronder Ongelezen. Deze kun je dan kiezen in de app. In de berichtenlijst die je dan ziet moet je, zoals al werd gezegd hier, alsnog eerst eentje selecteren en dan Menu -> Alles selecteren. Maar je hebt in elk geval wel in 1 overzicht alleen ongelezen mail.

[ Voor 6% gewijzigd door Hakkie op 17-11-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine issue van WhatsApp icm de One X+... Waar moet ik geluidjes plaatsen om die te kiezen als notificatie?
Kan uit 'n hele lijst standaard geluidjes kiezen, maar niet m'n eigen persoonlijk geluidje die ik bijvoorbeeld ook op de One X gebruikte... Als ik zoek in m'n 'internal storage' naar zo'n standaardnotificatie geluidje (bijvoorbeeld 'Air Candy' kan ik die niet vinden, zodat ik de map kan herleiden en m'n 'eigen' geluidje erbij kan plaatsen :+

Te fanatiek geweest met het plaatsen van .nomedia bestanden in m'n mapjes :+

Nu alleen nog even kijken in welke map ze wel kunnen ivm de muziekplayer waar ze ook in verschijnen >:)

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 17-11-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na een maand 2 notes te hebben versleten, deze terug gebracht wegens continue crashen van touch wizz van Samsung nu sinds 3 dagen de One plus. Wat een verademing tov Samsung. Alles is veel "volwassener" en degelijker. Goeie ruil geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTC One X Acer 0x4940014 vs HTC One X Sharp 0x294000f vs HTC One X+ ?? 0x944a03:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YH8VyWPTJ5WECQrQPmFWxtRQ/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/N7uJj7w34yEhJsQoUX2shkbM/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/w3vYz0g5LhXta3cJUZ7zALVN/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gHTailVbn7eIW1ml8emjo1a6/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PovtLXfIFRYVkkv6N1O7A0Io/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HVqznoc0BLlFdv1eHci7Ye9G/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/A1PI1vQC9nMUdQbDknLqxRTq/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BHUb9x8ZCheiVbSWsEKrMthb/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6CAXCdDHU3fg49XHH3NOezIw/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/keKTOF1kMg7jE12swSNpRLXT/full.jpg
Lastig om allemaal goed te beoordelen zo 1,2,3 en heb even snel wat shots geschoten...
Het lijkt erop dat m'n One X scherm van Acer toch het beste wit weergeeft, daarna de One X+, dan de Sharp One X... De HTC One X met Acerscherm en deze One X+ ga ik vandweek nog uitvoerig naast elkaar leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij heb je dat met alles waar een beeldscherm op zit. In ieder geval ook met tv's en computers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt ook, maar andere fabrikanten leveren ook wezenlijk andere schermen af (helderheid/ contrast)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JA5FTmHcxGI&feature=channel&list=UL]

M'n One X+ is weer 'eigen', vol met games, apps en widgets...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JAf34ldrmNJupQvJJeQzckAI/full.png

Leuk om een filmpje te maken van m'n One X vs One X+
Met overal speed, menu's, internet, wat games en wat benchmarks?

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 18-11-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-07 14:49
Even een vraagje over mijn HTC One X+. Ik weet niet in hoevere HTC sence geintegreerd zit in het OS dus excuses als dit de verkeerde plek is voor mijn vraag.

Wat is de meest "nette" manier om contacten te beheren op de One X+? Momenteel heb ik alles door elkaar staan waardoor ik lijsten met e-mail adressen krijg welke ik helemaal niet tussen mijn contacten wil hebben. Wat is de makkelijkste manier om enkel gesecteerde contacten (telefoonnummer + email) in mijn contactenlijst te krijgen?

Ik heb momenteel eens bij alle accounts contacten syncen uitgezet maar ik krijg nog steeds een lijst met contactpersonen boven mijn toetsenblok als ik een nummer wil draaien. Ik heb er geen probleem mee om alle contacten die ik wil handmatig in te voeren.
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Let op:
Alles over flashen en custom ROM's horen in dit topic.