Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwinus schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 07:33:
edit2: Net de review hier op tweakers gelezen over de HTC 8X. Bij de verbruikgrafieken
staat de One X+ ook vermeld. Die heeft er toch wel enkele uurtjes bij gekregen t.o.v. de One X.
Altijd leuk zulke weetjes...
'Zwaar verbruik' is 13 uur bij de One X en 15 uur bij de One X+
Gebruik is 8 uur standby, 2 uur bellen, 2 uur video kijken en 4 uur browsen

'Gemiddeld verbruik' is 36 uur bij de One X en 41 uur bij de One X+
Gebruik is 20 uur standby, 1 uur bellen, 1 uur video, 2 uur browsen

'Licht gebruik' is 117 uur bij de One X en 119 uur bij de One X+
Licht gebruik is 23 uur standby, 0,5 uur bellen, geen video en 0,5 uur browsen

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 02-11-2012 12:34 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reviews One X+ TechRadar, PhoneArena

Waar op er rond 02:30 wordt gezegd dat de One X+ iets dunner is dan de One X..
En rond de 04:30 zegt die het ook wat betreft accessoires, waaronder cases die niet helemaal goed zullen passen. Tweakers schreef in de eerste hands-on juist dat de One X+ iets dikker was (door de coating) Strange...

Op 05:40 zie ik Chrome geïnstalleerd staan? Terwijl het toestel nieuw out-of-the-box kwam? Pre-installed?
Ja dus, vanaf 07:15 heeft die het er over... Ik zie ook Play Books, Play Movies & Play Music (UK model gok ik)

Weer die hoogte vanaf 04:15... De One X is 9,29mm en de One X+ is 8,9mm hoog... Okee zal best :+

[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 02-11-2012 17:29 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdaemen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-06-2022
Nu twijfel ik zitten de ur beats nou wel of niet bij de htc one x+ ik zie ze namelijk bij de unboxing dat ze de standaard oordopjes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wut? Niet dat m'n huidige dopjes slechts zijn ofzo, maar ik zat juist te wachten op góede oordopjes met microfoon/remote enzo :(

BTW, kan het levertijdtopic niet meer terugvinden, maar Typhone zegt nu week 46 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:38:
[...]

En wat denk je van een actiepagina waar je ze dan kunt bestellen ;)
Nee, da's ook een lekkere pagina zeg. Lijkt wel alsof ie nog in aanbouw is.

De vlaggetjes van NL en BE hebben een handje bij mouseover, maar zijn niet klikbaar? En harstikke leuk dat plaatje met dat rondje bij de X+ over de beats audio-shizzle, maar daar zie je ook "Check htcbeats.nl voor de actievoorwaarden".. Die er dus niet zijn.. :')

En als je op "helpdesk" klikt (http://www.htcbeats.nl/helpdesk), zie je informatie over een actie van de One X niet-plus die al "verlopen" is. Mjah, leuk en aardig, maar deze actie gaat over de wél-plus?

Beetje onzorgvuldig in elkaargeflanst mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:43
wat moet iedereen toch met die Beats oordopjes en koptelefoons? het is lang niet het beste wat er is en wel veruit het duurste. gebruik al jaren Creative altijd top en goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

Verkopen ;) levert weer wat geld op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:43
heb liever 100 korting op het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Jammer dat die dingen niet bij de normale One X zaten. Had ze ook gelijk verkocht. Heb nooit oordopjes in, en die beats zijn wel iets waard.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
jvang schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 15:14:
wat moet iedereen toch met die Beats oordopjes en koptelefoons? het is lang niet het beste wat er is en wel veruit het duurste. gebruik al jaren Creative altijd top en goedkoop.
"""Gratisch""" erbij? Mijn huidige Sennheiser heeft geen microfoontje/afstandsbedieninkje, dus tja.. Als ik 'em er toch bij krijg, dan is dat mooi meegenomen, vooral als d'r ook nog een beetje geluid uit komt. Die oordopjes van HTC die bij mijn Desire kwamen, waren nog beroerder dan dopjes bij de Action/Aldi/Lidl/whatever... :X

Oh en 100 euro korting krijg je toch niet :+

[ Voor 3% gewijzigd door Osiris op 03-11-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Osiris schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:33:

De vlaggetjes van NL en BE hebben een handje bij mouseover, maar zijn niet klikbaar? En harstikke leuk dat plaatje met dat rondje bij de X+ over de beats audio-shizzle, maar daar zie je ook "Check htcbeats.nl voor de actievoorwaarden".. Die er dus niet zijn.. :')

En als je op "helpdesk" klikt (http://www.htcbeats.nl/helpdesk), zie je informatie over een actie van de One X niet-plus die al "verlopen" is. Mjah, leuk en aardig, maar deze actie gaat over de wél-plus?

Blaat... Er is nog niks zeker over de One X+ en oordopjes, maar wel dat het op zo'n manier zou moeten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Via http://www.htcbeats.com/ werkt de site wel. Als je dan op het NL-vlaggetjes klikt word je netjes doorverwezen. Wat me verder opviel in de FAQ is dat niet alle winkels met de actie meedoen:

Welke winkels doen mee aan deze actie en zijn erkend HTC resellers?
De onderstaande winkels doen mee aan deze special deal:

• The Phone House
• BelCompany
• Telecombinatie
• Coolblue
• T-Mobile
• Vodafone
• KPN
• Telfort
• Hi
• MediaMarkt
• Saturn
• Belsimpel
• Studentmobiel
• Gsmweb
• Tele2
• Ritel
• Welcome
• Optie 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
Het is een traditie dat je bij een nieuwe telefoon belabberde oordopjes krijgt, heel jammer dat HTC dit gaat doorbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Op de website van HTCBeats staan wij inderdaad vermeld als erkende reseller en dat wij meedoen aan deze actie.
U kunt als u een HTC One X Plus bij ons besteld, op de actiewebsite van HTC uw oordopjes bestellen.
Ondanks geen vermelding van de actie op de site, kan het volgens Belsimpel dus wel. :) Meaui zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
Kom je verderop in het proces tegen: http://www.htcbeats.nl/urbeats/actievoorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zou het bij RedCoon zitten met die beats ?
http://www.redcoon.nl/B41...s-Simlockvrij?refId=tweak
Binnen 2 dagen in magazijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedCoon heeft er een handje van om toestellen te importeren, zit je met 'n Duits model (zonder goede IMEI)
Tevens hoort dat ook hier niet, maar in dit topic: HTC One X+ - Levertijden en prijzen

One X+ review: GearBurn, benchmarks van Techno World:
Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2012/11/One-X+-AnTuTu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2012/11/One-X+-Browsermark.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2012/11/One-X+-Quadrant1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2012/11/One-X+-SunSpider.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2012/11/One-X+-SmartBench-Productivity.jpg

Zelf haal ik bijvoorbeeld 12.300 punten in AnTuTu / 6.300 in Quadrantmet m'n huidige One X dus of alles waar is... :+

[ Voor 72% gewijzigd door CLB op 05-11-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-09 22:00
*knip*

@ hieronder, bedankt ;)

[ Voor 96% gewijzigd door thomasvant op 05-11-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 19:08
Review van de one X+ gelezen op de frontpage .. ben toch wel geschrokken van dat scherm. Minder dan het scherm in de one X? Ik heb de X+ al besteld, maar als ik dit van te voren had geweten had ik nog eens goed over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:03
Orderstatus Belsimpel:
HTC One X PLUS 64GB Black ⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd
Maar even een account aangemaakt hier, benieuwd wanneer mijn X+ daadwerkelijk komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zou de One X+ 100% compatible moeten zijn met (officiële) One X-accessoires als zo'n desktop cradle?

Overigens staat ergens bovenin de startpost dat de One X+ iets dikker is door de coating en de grotere accu maar dat zie ik in de afmetingen die verder naar onder worden genoemd niet terug (beide telefoons 8,9mm).

Hulde overigens voor de informatieve en complete startpost!

[ Voor 21% gewijzigd door SnoeiKoei op 06-11-2012 15:37 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 15:40

stuffer

Ondertietel

SnoeiKoei schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:24:
Zou de One X+ 100% compatible moeten zijn met (officiële) One X-accessoires als zo'n desktop cradle?

Overigens staat ergens bovenin de startpost dat de One X+ iets dikker is door de coating en de grotere accu maar dat zie ik in de afmetingen die verder naar onder worden genoemd niet terug (beide telefoons 8,9mm).

Hulde overigens voor de informatieve en complete startpost!
Zie mijn (off-topic) pos hier: http://gathering.tweakers...message/39237525#39237525

Met deze vraag zat ik ook aangezien ik eerder had gelezen dat de Plus net wat dikker is.

Wat te gebruiken als bescherming? Case-mate of alleen screen protector?

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
RobinFoot schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:35:
Orderstatus Belsimpel:

[...]

Maar even een account aangemaakt hier, benieuwd wanneer mijn X+ daadwerkelijk komt!
Die van mij, van BelSimpel, is op dit moment ingepakt en wordt gecontroleerd :). Gok hem binnenkort te mogen ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal hem ook wel spoedig mogen ontvangen, ik heb hem nl. besteld bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakers zegt dat de One X+ iets dikker is door de coating... Clove.co.uk zegt dat de One X iets dikker is:
CLB schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:59:

Waar op er rond 02:30 wordt gezegd dat de One X+ iets dunner is dan de One X..
En rond de 04:30 zegt die het ook wat betreft accessoires, waaronder cases die niet helemaal goed zullen passen. Tweakers schreef in de eerste hands-on juist dat de One X+ iets dikker was (door de coating) Strange...

Weer die hoogte vanaf 04:15... De One X is 9,29mm en de One X+ is 8,9mm hoog... Okee zal best :+
EDIT: One X+ review van MoDaCo

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GYuCVunuVM8]

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 06-11-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Jammer dat de actie van de One X+ nog op "Binnenkort van start" staat, terwijl de eerste One X+-en vandaag geleverd worden -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus? Misschien moeten ze nog gemaakt worden, geshipped worden, website nog geüpdatet :)
Je bestelt neem ik aan geen HTC One X+ om die dopjes? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 07-11-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
op de .com site lijkt het wel te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:39:
Dus? Misschien moeten ze nog gemaakt worden, geshipped worden, website nog geüpdatet :)
Je besteldTTTTT neem ik aan geen HTC One X+ om die dopjes? ;)
Die oordoppies zullen ze heus al wel op voorraad hebben, gezien de lopende actie van de Desire C ;)

Ennûh, 't gaat me natúúrlijk juist om de doppies! :+ (Vind 't alleen altijd zo frappant en daarmee slecht dat keer op keer grote bedrijven incompetente zakken hooi lijken te zijn, doordat vaak zaakjes gewoon net niet voor mekaar zijn. En waar 't dan mis gaat, tja, geen idee. Incompetente managers? Incompetent werkvolk? Incompetente afdelingen in 't geheel? Slechte communicatie? Een aftelding zou leuk zijn bijvoorbeeld :P)
GamezMaster schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:43:
op de .com site lijkt het wel te werken..
De .com redirect al enkele dagen naar de .nl bij mij. De medewerkster van de HTC "chat" wist alleen niet eens van het bestaan van de .com af en zei ook niets te weten van een One X+-actie.. (Surf dan naar de site achterlijke doos, dan zíe je het toch?!?)

[ Voor 20% gewijzigd door Osiris op 07-11-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:13

Quad

Doof

Bij Belsimpel krijgt je tijdelijk de beats oordopjes erbij voor diegene die het nog niet wist. :-)

Edit: Oops, moet naar levertijden topic.

[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 07-11-2012 16:06 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
Ik heb hem! Echt heel erg mooi! Persoonlijk vind ik die zwartere kleur echt chique staan! Front-camera iets meer naar voren gehaald zodat je het stof er makkelijker vanaf kan halen! Heel snel allemaal en ben er erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

Even afwachten wanneer ik hem krijg via Hi, maar kan niet wachten! *nu een HTC Sensation heeft* Wel benieuwd naar hoe het verschil in diagonaal zal zijn...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Hij's inderdaad erg mooi vind ik! Ook een fijne "feel", zo van dat zachte, "fluweel"-ish aandoenende.

Zit nu aan de oplader, volgens 't bijgeleverde briefje moet je 'em wel eerst volledig opladen, dus dat doen we dan maar braaf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
Osiris schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:35:
Hij's inderdaad erg mooi vind ik! Ook een fijne "feel", zo van dat zachte, "fluweel"-ish aandoenende.

Zit nu aan de oplader, volgens 't bijgeleverde briefje moet je 'em wel eerst volledig opladen, dus dat doen we dan maar braaf :+
Weet jij hoe je de USb Storage aan kan zetten als 'ie aan je laptop vast zit? Ik kan het nergens vinden en als ik op 't USB icoontje klik in het notificatiescherm kom ik uit bij Draagbare hotspot en tethering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een JellyBean 'feature', je hebt alleen nog maar MTP mogelijkheden as far as I know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
thomasvant schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:47:
[...]

Weet jij hoe je de USb Storage aan kan zetten als 'ie aan je laptop vast zit? Ik kan het nergens vinden en als ik op 't USB icoontje klik in het notificatiescherm kom ik uit bij Draagbare hotspot en tethering...
Beats me, ik heb 'em nog niet aan :+ Eérst opladen! :+ Care of het nou wel of niet uitmaakt voor de accu-gezondheid, op 't briefje staat dat 't moet, dus doe ik het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk bezig met spelen ! :D
Eerste wat me opvalt is dat hij erg heet word !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
CLB schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:52:
Dat is een JellyBean 'feature', je hebt alleen nog maar MTP mogelijkheden as far as I know...
Weet je misschien hoe ik nu mijn muziek op mijn mobiel moet zetten? HTC Sync werkt bij mij op dit moment niet...

[ Voor 7% gewijzigd door thomasvant op 07-11-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig enig idee wanneer de nieuwe HTCsense.com af is ? Die telefoon locatie functie was erg handig.. Hoefde je geen app voor te installeren enzo :)

Voor de urBeats kanidaten :
Beste ,

Hartelijk dank voor het aanschaffen van de HTC One X PLUS - 64GB.

Vanaf morgen middag 12.00 uur kun je de urBeats™ headset claimen via www.htcbeats.com.
----

Edit : Heb mijn urBeats al besteld !

----

en @thomasvant

Gewoon even erin laten zitten via usb dan mount hij een usb drive waar de software op staat, ik was de nieuwe Sync Manager aan het installeren ( Ziet er goed uit op het eerste oog, nog niet gebruikt ) en toen herkende mijn laptop m langzaam al. Dan komt hij gewoon als multimedia device in de verkenner te staan.
Kan dat hij er even voor nodig heeft als je voor het eerst zo'n MTP device aansluit.
Succes !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:24:
Iemand toevallig enig idee wanneer de nieuwe HTCsense.com af is ? Die telefoon locatie functie was erg handig.. Hoefde je geen app voor te installeren enzo :)

Voor de urBeats kanidaten :

[...]

en @thomasvant

Gewoon even erin laten zitten via usb dan mount hij een usb drive waar de software op staat, ik was de nieuwe Sync Manager aan het installeren ( Ziet er goed uit op het eerste oog, nog niet gebruikt ) en toen herkende mijn laptop m langzaam al. Dan komt hij gewoon als multimedia device in de verkenner te staan.
Kan dat hij er even voor nodig heeft als je voor het eerst zo'n MTP device aansluit.
Succes !
Heb 'm er een uur inzitten en nu komt 'ie pas naar boven, bedankt :*) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:34
Sow Onex+ besteld. Was echt toe aan nieuwe telefoon en door een leuke aanbieding heb ik een mooie deal. Ben eens benieuwd, wordt mijn 1e android telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
"Bedankt voor uw bestelling bij Htcbeats.com. Binnen tien werkdagen ontvangt u de urBeatsTM headset op het door u ingevulde afleveradres."

Meaui zo, via leverancier "Overig" (n.a.v. mailtje van Typhone) met m'n One X+'s IMEI (uiteraard :+), werkte probleemloos :)

Kunnen we toch weer 100 euro van 't aankoopbedrag aftrekken, kost de telefoon opeens een stuk minder duur :+ (\[/creatief schuiven met bedragen] :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 15:00
Is er nog nieuws over de witte uitvoering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:03
RobinFoot schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:35:
Orderstatus Belsimpel:

[...]

Ik mag hem zo ophalen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:24:
Haha, dat hele Sense gebeuren van HTC heeft nooit gewerkt volgens mij. Ik weet nog wel dat ik zwaar onder de indruk was van dat gedoe toen ik net mijn Desire HD in bezit had. Uiteindelijk maar uitgezet en er afgehaald (ging destijds wel met een app) omdat het alleen maar batterijen vrat, en het conflicteerde met andere apps (Facebook en GMail om maar wat te noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekoss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-05 15:59
Hij's binnen :) Werkt prima. Hoe doe je trouwens dingen in je agenda enzo zetten met google now? Heb taal al op engels gezet en dergelijke maar hij voert eigenlijk alleen maar echt zoekopdrachten uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Booth :
Ik had het ook op mn desire hd die ik na een aantal weeken geroot had. Toch ben ik altijd terug gevallen op de Sense ROM's omdat ze in elk geval beter uit zagen dan de gemiddelde ROM en toch een aardige snelheid hebben. Alleen na 3.5 werd het een beetje problematisch met porten. Nu ik een werkende Sense 4(+) heb voelt dat een stuk degelijker aan, Ook was dat een van de punten waarom ik voor HTC ben gegaan

@dier :
In de agenda plaatsen kan geloof ik niet eens ? Maar als je dat schermpje bedoeld wat je krijgt als je de home knop inhoud dat gaat dus zo :p

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Is er iemand die een goede 1:1 vergelijking heeft kunnen maken tussen de One X en de One X+ en iets kan zeggen over de kwaliteit en helderheid van de schermen? Uit de review die van de week op de frontpage stond blijkt dat er in de One X+ een beduidend minder mooi scherm zou worden gebruikt dan in de One X. Dat vind ik eerlijk gezegd nogal een domper, ik heb wel eens een One X in handen gehad en was bijvoorbeeld echt vreselijk onder de indruk van de leesbaarheid van het scherm bij fel licht. Valt het verschil in de praktijk echt zo op?

Zo ja, dan ben ik sterk geneigd alsnog de One X te kopen eerlijk gezegd, ik wil het ding namelijk actief gaan gebruiken om in het veld gegevens in te voeren en dat gebeurt veelal in de volle zon.

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-11-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat je dan drie uur kunt doen ;)
Ligt volgens mij aan verschillende fabrikanten van schermen, net zoals bij de One X.

Acer vs. Sharp:
One X vs One X - zelfde instellingen & helderheid

Huidige One X bezitters zouden dit kunnen checken:
• Download: ES File Explorer
• Ga naar instellingen en klik 'up to root' aan
• Start je toestel TWEE keer achter elkaar opnieuw op
• Open ES File Explorer
• Druk een paar keer omhoog in zodat je in / bent
• Druk op de searchbutton en zoek naar 'last_kmsg'
• Wachten, wachten, wachten, wachten, wachten
• Open dit bestand in een text editor (op je telefoon of mail het even naar jezelf)
• En zoek op 'panel_id' en / of 'panel_vendor'
• Check de code die je daarbij vind met onderstaande gegevens
- Acer = 0x4940014
- Sharp = 0x294000f
- Sony = 0x181033

Misschien kunnen we het een en ander uitsluiten!

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 10-11-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

CLB schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:30:
Wat je dan drie uur kunt doen ;)
Wat bedoel je, 3 uur batterijduur als het scherm de hele tijd aanstaat? Komt nog GPS-gebruik en wat data bij trouwens maar zowel GPS als data als scherm staan telkens maar heel even aan.

Het gaat hier trouwens om monitoring van soorten in de natuur, dus je neemt soort XYZ waar en voert die waarneming in, ter plekke zodat er een GPS-locatie en een tijd aan wordt gekoppeld. Dataverbruik is alleen voor het raadplegen van kaartmateriaal / luchtfoto's, de ingevoerde gegevens worden thuis pas verzonden richting gegevensorganisaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat bedoelde ik ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ok, dat zou geen probleem mogen zijn dan :P Maar goed, ben nog steeds benieuwd naar of het verschil over het algemeen echt groot is tussen leesbaarheid van de One X en One X+ in fel licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rephlexer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12-2024
Zijn er nog mensen die problemen hebben bij de registratie op www.htcbeats.com ?
Na het invullen van de gegevens en het uploaden van het aankoopbewijs moet je IMEI nummer en de winkel opgeven.

Deze velden zijn echter readonly en kan deze dus niet gebruiken.
En hierdoor dan ook de registratie niet afronden...

Verder wel zeer tevreden van het toestel zelf.

EDIT

Probleem deed zich enkel met chrome voor..... strange
De registratie is ondertussen gelukt!

[ Voor 29% gewijzigd door Rephlexer op 09-11-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Weet iemand hoe je de Klok kunt veranderen? Als je naar Aanpassen gaat en dan naar skins staat er bij een super vette clock layout( zeg maar heel simplistisch) Het lijkt een beetje op die widget van Simple calender Widget ofzo..

Dus niet de standaard klok die je nu hebt met die grote cijfers en weer erbij.

Heb gisteren al hele avond gezocht maar kon het gewoon niet vinden??

EDIT:
En kun je ook ergens instellen de frequentie van wanneer de rode touch knoppen aan en uit gaan? Ik vind dat ze te weinig aan gaan, zeker als er bijv een lamp aan staat ofzo.. Dan gaan ze niet aan, maar voor duidelijkheid had ik ze liever aan gehad.

[ Voor 25% gewijzigd door ralph0603 op 09-11-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
ralph0603 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:01:
Weet iemand hoe je de Klok kunt veranderen? Als je naar Aanpassen gaat en dan naar skins staat er bij een super vette clock layout( zeg maar heel simplistisch) Het lijkt een beetje op die widget van Simple calender Widget ofzo..

Dus niet de standaard klok die je nu hebt met die grote cijfers en weer erbij.

Heb gisteren al hele avond gezocht maar kon het gewoon niet vinden??

EDIT:
En kun je ook ergens instellen de frequentie van wanneer de rode touch knoppen aan en uit gaan? Ik vind dat ze te weinig aan gaan, zeker als er bijv een lamp aan staat ofzo.. Dan gaan ze niet aan, maar voor duidelijkheid had ik ze liever aan gehad.
Je gooit de huidige widget weg van je scherm en voegt 'm opnieuw toe.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Hmm, ik las op Wikipedia iets over LTE:
The new Tegra 3 allows for support on the 4G LTE network, although in some countries the One X+ does not have LTE compatibility.
Nu ben ik natuurlijk ernstig benieuwd naar 't feit of mijn telefoon wel of geen LTE ondersteunt! Ik lees alleen ook weer dat er bijvoorbeeld voor de One X twee versies waren, zoals de LTE-versie voor America (met een Qualcomm SoC i.p.v. de nVidia).

Echter als ik op m'n One X+ het Testing-menu bekijk (*#*#4636#*#*) en dan Phone info, dan zie ik daar wel LTE-shizzle staan. Kijk maar eens bij het pulldown-menuutje die standaard op "WCDMA preferred" staat: allemaal LTE-opties, waaronder "LTE only" en dergelijke.

Dus: heeft 'ie nou wel of geen LTE-support? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En? Eerste ervaringen na een dagje spelen? Schermtypes al geprobeerd te checken?
Mensen met een One X en een One X+, vergelijken met elkaar? Vind het te stil hier :)

Die LTE verwijzingen heb ik ook op mn normale One X, dus dat zal wel alleen USA only zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 10-11-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
Helaas heb ik geen One X maar ik vind het scherm van mijn One X+ wel mooi.
Ik kom ook van een HTC Desire met SLCD dus echt een verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En via ES File Explorer misschien ook een typenummer kunnen vinden zoals hierboven beschreven staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Ik loop al bij de 2e stap vast... bestaat die instellingen wel?
Die ES file explorer wordt die misschien ES file explorer 1.5 cupcake genoemd of is het de file manager?

PS: Ik heb hem trouwens nog niet geroot.

Ik wou wel alvast zeggen dat mijn scherm meer op die van Acer :P lijkt. Er is geen gloed maar echt puur wit.

[ Voor 40% gewijzigd door Negaiido op 10-11-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rooten hoeft niet :)
Heet inmiddels ook file manager inderdaad: Google Play: ES File Explorer File Manager

Tegenwoordig is het settings - root settings - vinkje aanzetten bij 'up to root'

Acer Ipv Asus ;)

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 10-11-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
Ik heb gezocht naar de panel_id en vergeleken met die genoemde codes.
Er staat een andere code die niet staat in de thread maar het was al bevestigd dat de htc one x+ een ander scherm als de htc one x heeft.

panel_id=0x944a03

[ Voor 46% gewijzigd door Negaiido op 10-11-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:49
Hier ook een HTC one X+ in bezit.
En mij Panel_id is: 0x944a03

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was niet bevestigd, dat werd gedacht... En nu bevestigd :)
Even XDA rondspeuren of er al een One X+ scherm thread is...

Witte:
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetsmagazine.com.ph/wp-content/uploads/2012/11/IMG_4456-470x704.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetsmagazine.com.ph/wp-content/uploads/2012/11/IMG_4457-470x704.jpg

maar ik lees Taiwan only... :-(

[ Voor 86% gewijzigd door CLB op 10-11-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekoss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-05 15:59
Hmm. I ik heb met dit toestel nu al last van Wifi problemen :( signaal is goed en hij is gewoon connected maar na een tijdje valt de verbinding gewoon een minuut weg. Vervolgens hangt ie op obtaining ip adress. Al op 3 verschillende netwerken hetzelfde probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Is de mail-app die in de One X+ zit van HTC of van Google?

Ik heb namelijk twee ernstige bugs ontdekt:

1: Hij accepteert *ALLE* IMAP-SSL-certificaten. Van self-signed tot verkeerde 'common names', hij accepteert ze ALLEMAAL klakkeloos 8)7
2: Hij werkt niet goed met namespaces. Mijn IMAP-server presenteert alle mailboxen als INBOX, INBOX.Drafts, INBOX.Sent en dergelijke. Dat snapt de mail-app niet. Hij denkt: GUT! Geen Drafts en Sent-folder! Laat ik die aanmaken! Dat accepteert m'n mailserver weer niet natuurlijk, want geen goeie namespace et cetera.
Wat 'ie dan doet, is alle mailtjes in de lokale map "Sent" alsnóg, ondanks de foutmelding van de mailserver bij de poging "Sent" aan te maken 8)7 , naar de IMAP-server te sturen. Wat natuurlijk talloze foutmeldingen oplevert.
En vervolgens heeft m'n mailserver er tabak van. Teveel protocol-erros. Bekijk 't maar. En hij verbreekt de verbinding logischerwijs. Wat resulteert in een netwerk error in de Mail-app...

Kortom: :') Goed bezig HTC :') (volgens mij is 't `com.htc.android.mail`)

Verder nog steeds een irritantheid in de One X+ die ook al in mijn Desire zat: als je aangeeft dat hij het netwerk moet gebruiken om de tijd mee te syncen, dan zeikt 'ie AL-TIJD over het instellen van tijdzone zodra je connectie eventjes weg is geweest. Nu heb ik tot morgen T-Mobile, dus dat gebeurt nog al eens.. :') ROT OP MET JE TIJDZONE MAN, ik heb die één keer ingesteld, accepteer het dan ook gewoon, óók als de verbinding eens eventjes wegvalt.. :')

Kan niet wachten totdat er een goeie root-manier gevonden is, kan ik d'r weer iets customs opsmijten. Echt, HTC en software :') Om te janken.

[ Voor 24% gewijzigd door Osiris op 11-11-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Installeer een goede third party app en sync de tijd handmatig, klaar, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
CLB schreef op zondag 11 november 2012 @ 18:36:
Installeer een goede third party app en sync de tijd handmatig, klaar, punt.
Workarounds, workarounds, workarounds.

Voor een telefoon van 600 pleuro mag je toch ook softwarematig kwaliteit verwachten of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa, jij met 'namespaces' is dat normaal? :) Ik bedoel waar ligt de issue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
CLB schreef op zondag 11 november 2012 @ 18:44:
Tsjaa, jij met 'namespaces' is dat normaal? :) Ik bedoel waar ligt de issue...
Q: Can't create folders, only subfolders of INBOX

A: Correct. IMAP servers are free to define any root of the folder namespace tree that's convenient for them. The Courier mail server's IMAP server uses INBOX as the folder namespace root, rather than the root hierarchy itself. The Courier mail server supports the NAMESPACE IMAP extension which allows compliant IMAP clients to automatically configure themselves so that the folder namespace root is transparent. Submit an enhancement request to have your IMAP client gracefully handle the folder namespace root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dankje, ik heb daar geen verstand van... Tsjaa slecht? Geen idee, goede third party app installeren, klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Dan nog. Een SSL/TLS-client die lukraak álle certificaten voor álles accepteert vind ik vééééél ernstiger. As in. T.net-artikeltje waardig IMO :+

[ Voor 15% gewijzigd door Osiris op 12-11-2012 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
niekoss schreef op zondag 11 november 2012 @ 17:52:
Hmm. I ik heb met dit toestel nu al last van Wifi problemen :( signaal is goed en hij is gewoon connected maar na een tijdje valt de verbinding gewoon een minuut weg. Vervolgens hangt ie op obtaining ip adress. Al op 3 verschillende netwerken hetzelfde probleem :(
Zo dat begint al goed, nog maar ff wachten met mijn aankoop.

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 23:10
Ik heb mijn HOX+ sinds deze woensdag.
Super tevreden van de snelheid, van het scherm, wifi, batterij ook trouwens.

Toch een opmerking, ik vraag me af of jullie ook vinden dat de buttons onderaan het scherm ook slecht reageren op "licht".

Indien er nog maar het minste beetje licht op de sensor schijnt, doven de buttons uit.
Heb ik dat alleen?

Een voorbeeld, indien je in je bed dicht met je gezicht tegen je scherm zit, denkt de sensor precies al dat er voldoende licht is (via weerkaatsing op je gezicht) en doven de buttons.
Ik ben echter halvelings verblind door het scherm en zie totaal de buttons niet!

Valt die sensor ergens wat te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wordt automatisch geregeld door een sensor, die niet in te stellen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 23:10
CLB schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:21:
Dat wordt automatisch geregeld door een sensor, die niet in te stellen is...
En heb jij al een HOX+? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die het idee heeft dat die lichtsensor precies iets te gevoelig staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 'm nog niet nee, wacht op de witte :) Maar dat is hetzelfde als de One X
Het kan natuurlijk zijn dat de sensor anders is afgesteld, daar heb je helemaal gelijk in.

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 12-11-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Nou, heb nog geen last gehad van onzichtbare knoppen. Wel dat ze redelijk snel uitgingen inderdaad, maar op dat moment is er ook genoeg licht voor m'n ogen om ze gewoon te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Heb dit ook met de HOX+. De sensor zit links van HTC op je scherm. Ik zou ook graag willen dat hij wat eerder aan gaat. Heb nog niet getest of dit verschil heeft in energiebesparing of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ervaringen, benchmarks, foto's, filmpjes, hoe zijn jullie game-ervaringen, scherm? One X vs One X+?

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 12-11-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
Wanneer je de helderheid van het scherm niet op automatisch zet springen de knoppen altijd bij het ontgrendelen van het toestel aan. Vind het zowiezo prettiger om het niet op automatisch te hebben staan dus dat is een bijkomend voordeel.
Weten jullie trouwens wat de "energiebesparing" nou eigenlijk precies doet? En scheelt dit echt veel in het accuverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
ruudbosch83 schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:16:
Weten jullie trouwens wat de "energiebesparing" nou eigenlijk precies doet? En scheelt dit echt veel in het accuverbruik?
Dat heb ik ergens uitgelegd zien staan, maar weet niet meer precies waar 8)7 Sowieso gaat je trilfunctie bij scherm-aanraking (typen, soft-touche-knoppen) uit. Ook nog iets met dataverbindingen die na 15 min in sleep uitgaan. Geen idee of 't uitmaakt tho, laadt toch elke nacht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

UrBeats oortjes zijn net geleverd via DHL :P . Nice donderdag besteld en nu al binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Paar dagen kunnen spelen met de ONE X+. Erg mooi toestel. Enige minpuntje tot nu toe is de lading "bloatware" die erop zit. Standaard installatie heeft 4 paginas applicaties waarvan ik 3 niet gebruik... Jammer dat je deze niet kan verwijderen en alleen verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
ruudbosch83 schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:16:
Wanneer je de helderheid van het scherm niet op automatisch zet springen de knoppen altijd bij het ontgrendelen van het toestel aan. [...]
Bij mij niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Bij mij ook niet, denk dat het misschien een andere instelling is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMCL350
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik snap mijn energiegebruik niet. Heb een ochtendje muziek zitten luisteren en daarbij wat gesurfd over internet. De meeste energie is gebruikt door de mediaserver. Wat doet die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Muziek afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
Misschien een domme vraag maar ben toch benieuwd erna. De OneX+ is mijn 1e android toestel. Nu vraag ik me af hoe het kan dat in taakbeheer na een "verse" start al 600-700 MB geheugen vol heeft? Hier verschijnen ook tal van applicaties die ik niet gestart heb. Het lijkt wel een nieuwe HP laptop die vol staat met zooi :P alleen hier kan ik het helaas niet verwijderen. Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:52
VulcanRaven schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:59:
Paar dagen kunnen spelen met de ONE X+. Erg mooi toestel. Enige minpuntje tot nu toe is de lading "bloatware" die erop zit. Standaard installatie heeft 4 paginas applicaties waarvan ik 3 niet gebruik... Jammer dat je deze niet kan verwijderen en alleen verbergen.
Dat valt me ook erg tegen van HTC. Is hier iets aan te doen? Of word dat meteen een custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
DRAFTER86 schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:51:
[...]

Dat valt me ook erg tegen van HTC. Is hier iets aan te doen? Of word dat meteen een custom rom?
Als je root hebt, kun je ze probleemloos verwijderen AFAIK. Zonder root niet. Een complete custom ROM zou niet nodig hoeven te zijn. (Kwestie van de juiste mappen uit de juiste map verwijderen via de shell, maarja, daar heb je dus wel root voor nodig.)
ralph0603 schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:48:
UrBeats oortjes zijn net geleverd via DHL :P . Nice donderdag besteld en nu al binnen
Hmm, ik heb ze ook donderdag besteld. Maar kon dat niet gewoon door de brievenbus dan? 't Is maar te hopen dat d'r een huisgenote thuis was dan. :X

[ Voor 56% gewijzigd door Osiris op 12-11-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 19:08
Gebruikers op XDA melden dat de root methode "RootBoot" werkt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1955542

Overmorgen, wanneer ik de telefoon hopelijk krijg, maar is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ze hebben het daar over versie blabla.16, terwijl mijn versienr blabla.18 is.

Dan daarbij, tja, je pleurt allemaal diverse binary shit op je telefoon waarvan je de herkomst niet kunt vertrouwen. Nu had ik mijn Desire ook geroot, maar toen waren er al een paar miljoen miljard mensen me voorgegaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Osiris schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:08:
Ze hebben het daar over versie blabla.16, terwijl mijn versienr blabla.18 is.

Dan daarbij, tja, je pleurt allemaal diverse binary shit op je telefoon waarvan je de herkomst niet kunt vertrouwen. Nu had ik mijn Desire ook geroot, maar toen waren er al een paar miljoen miljard mensen me voorgegaan. :P
Precies, met mijn lieve HOX+ wacht ik daar nog maar even mee. Je hebt 64GB(+25GB Dropbox) opslag ruimte en die raak je echt niet vol met die enkele bloatware. Gewoon verbergen, heb er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
ralph0603 schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:16:
[...]

Precies, met mijn lieve HOX+ wacht ik daar nog maar even mee. Je hebt 64GB(+25GB Dropbox) opslag ruimte en die raak je echt niet vol met die enkele bloatware. Gewoon verbergen, heb er geen last meer van.
Enige nadeel is dat veel van die apps vrolijk op de achtergrond draaien. Als ik taakbeheer start zie ik 9/10 nutteloze zaken staan die geheugen vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is je eerste Android phone las ik... Android regelt alles heel goed zelf, niks aan doen :)
Je kan eventueel rootacces verkrijgen, waarna je applicaties echt kan verwijderen ipv disablen, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

VulcanRaven schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:21:
[...]

Enige nadeel is dat veel van die apps vrolijk op de achtergrond draaien. Als ik taakbeheer start zie ik 9/10 nutteloze zaken staan die geheugen vreten.
Als ik taakbeheer start zie ik alleen de apps staan die ik momenteel draai? (whatsapp, muziek en browser)

Ik zie wel dat 871/1000 MB al in gebruik is, maar dit zal wel systeem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Ik ben nog op zoek naar een mooi hoesje voor dit toestel. Kan ik gewoon een zelfde hoesje kopen als voor de 'normale' HTC One X of is het formaat van de One X+ toch net anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:44
DRAFTER86 schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:51:
[...]

Gewoon er langsheen kijken en doen alsof ze er niet staan is de enige oplossing die ik kan bedenken. HTC moet zijn zaken eens voor elkaar maken!
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:
Alles over flashen en custom ROM's horen in dit topic.