Motrax schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:09:
Ook voor mij geldt na anderhalf jaar intensief gebruik
- Waas op lens
- Simkaart valt telkens weg, soms 10x per dag, soms dagen goed
Ik ga de tandpasta truuk en de plakband op simkaart truuk toepassen...
Plakband werkte prima. Andere simkaart werkte trouwens ook goed.
Ik heb van de week een aantal onnodige services uitgezet in een zoektocht naar meer accu. Dat was niet echt merkbaar. Ook apps als Facebook er af.
Ik heb gisteravond alle services geblokkeerd van HTC, van alles gestopt. Tot mijn verbazing had ik vanochtend een merkbaar snellere telefoon... Opstarten van een app duurt natuurlijk wel even, maar alles is meer "snappy".
Heb ik dan al die jaren met een trage telefoon vanwege de bloatware van HTC rondgelopen
Overigens nog iets:
Mijn buttons onderaan hebben de geest gegeven. Schijnt een bekend hardware probleem te zijn. Ik heb nu maar een app die altijd op het scherm de back en home button toont... beetje jammer, maar helaas.
Ik blijf er bij: dit toestel was echt heel erg goed. Ik heb een iPhone 6 gehad tussendoor en was niet onder de indruk. 3 jaar verschil in hardware (!) en de iPhone 6 was eindelijk een beetje bij

Alleen accuduur en opstarten van apps was de iPhone 6 merkbaar beter.
Mijn vrouw heeft een Moto G 2014 en daar is nu ook merkbaar van dat de Moto G sneller is dan de HOX+. Maar daar noem ik ook een toestel met kaal Android...
[
Voor 27% gewijzigd door
Motrax op 31-07-2015 07:44
]