Had je 2 kits van 6 GB of zo steken?
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
idd zit met 1366 socket dus 2 triple kits van 6 GB. idd valt goed mee.Fragbeestje schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:33:
Dat valt nog redelijk mee, een ram setje kost nu niet echt veel geld meer.
Had je 2 kits van 6 GB of zo steken?
maar ne upgrade naar ivy bridge zag ik ook wel zitten "enkel niet nu". Bouw is af en verhuiis is 22 december
Verwijderd
[/quote]
... dat zal er niet op beteren met de kerstvakantie in zicht al zal de release van de mclaren wel veel goed maken denk ik
Verwijderd
mooi filmpje ...met wat voor tool doen jullie de edit ? ik zag ook al niel zijn werk en arfman zijn werk en redbaron zijn werk ... daar kruipt toch enorm wat tijd in of zie ik dit nu zo verkeerdJoepW schreef op donderdag 13 december 2012 @ 18:45:
Hier een impressie van de GoT League race met de SM @ Oran Park:
[video]
Ben nu van een E8400 naar een i5 2500k over
Heb nu Win 7 32 bits er op, maar wil graag ivm geheugen over naar 64bits.
Vraag me alleen af of ik nog enig probleem zal krijgen met drivers van oa stuur (G27) en pedalen (CSP V1)
[ Voor 4% gewijzigd door Jarninho op 14-12-2012 10:36 ]
Kan ik gerust over naar 64 bits.
Ik heb iRacing nog niet getest, maar ben qua PC rating van 5.7 naar 7.9 gegaan.Dus dat moet goed komen
Ik capture met Fraps en bewerken voor ff snel met Windows Movie Maker. En als het echt goed moet gebruik ik Adobe Premiere Pro, maar dat is lang geledenVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:45:
[...]
mooi filmpje ...met wat voor tool doen jullie de edit ? ik zag ook al niel zijn werk en arfman zijn werk en redbaron zijn werk ... daar kruipt toch enorm wat tijd in of zie ik dit nu zo verkeerd
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Verwijderd
Verwijderd
Als je dat niet lukt zondagmorgen om 06.30 proberen we ook official te krijgen dus als je zin hebtVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:19:
thnx Joep/Niel, ik ga ook eens wat experimenteren ... moet ik nog wel eens deftige race rijden ... ik hoop morgen ff de radical mee te pakken.
Wist niet dat er uberhaupt nog mensen 32 bit draaienseninha schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:18:
Gister mijn PC een upgrade gegeven.
Ben nu van een E8400 naar een i5 2500k overmet 8gb geheugen.
Heb nu Win 7 32 bits er op, maar wil graag ivm geheugen over naar 64bits.
Vraag me alleen af of ik nog enig probleem zal krijgen met drivers van oa stuur (G27) en pedalen (CSP V1)
64 is toch echt wel de standaard nu. Oftewel, geen problemen met wat voor drivers dan ook.
alleen met antieke games
Verwijderd
zal denk ik niet lukken ... zaterdag nog op stap gaan, of dit bevordeljik is voor mijn stuurmanskunsten is dan nog af te wachtenVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:26:
[...]
Als je dat niet lukt zondagmorgen om 06.30 proberen we ook official te krijgen dus als je zin hebt
Verwijderd
yep zaterdagmiddag meestal 12.30 en altijd 14.30Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:55:
[...]
zal denk ik niet lukken ... zaterdag nog op stap gaan, of dit bevordeljik is voor mijn stuurmanskunsten is dan nog af te wachtenis er zaterdag namiddag ook niet altijd een radical race die official gaat rond 15u ?
Verwijderd

Wat is dat voor een tijd johVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:26:
[...]
Als je dat niet lukt zondagmorgen om 06.30 proberen we ook official te krijgen dus als je zin hebt
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Vogeltjes fluiten , zonnetje komt op ideale tijd om een radical uit te laten op brands hatch
Ben eens aan het experimenteren met metallic look. Moeilijk hoor:

Ik dacht dus dat we dat deze week al deden, ik was een beetje verbaasd toen hij opeens Oran Park begon te laden.JoepW schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:51:
Dinsdag gaan we hier mee glijen op lrp.
[afbeelding]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
De 'standaard' layers die op het iracing forum gepost zijn? Ik vind ze wel mooi, maar je moet er wel tegen kunnen dat de kleuren 'nogal' veranderenJoepW schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:51:
[afbeelding]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Jammer alleen dat veel vaste rijders waarschijnlijk niet racen deze week want de racejes op Oran park zijn best leuk. En heb ook geen chaos gezien tot nu toe. Kan natuurlijk ook komen omdat Bredo deze week ook neit rijd.
Komende Dinsdag word voor mij een drop week. Jammer had wel leuk gevonden met die V8's.
[ Voor 18% gewijzigd door DutchDevil79 op 14-12-2012 14:38 ]
Verwijderd
dat word lacheuuu zeker dat heuveltje en t1, kunnen wij geen contest houden voor de mooiste drift uit t1, angel smokeJoepW schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:51:
[afbeelding]
Verwijderd
contest 2, en contest 3 voor het mooiste filmpje danNiellie41 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:13:
Of degene die het hoogst van de grond komt bij de heuvel
De McLaren komt er toch echt aan
Deploy updates.
Tuesday, 18-Dec-2012 UTC
EST(-5)
0400 Hosted Sessions*
1000 Service Down
1300 Service Up
UTC
0900 Hosted Sessions*
1500 Service Down
1800 Service Up
AEST(+10)
1900 Hosted Sessions*
0100 Service Down (19-Dec)
0400 Service Up (19-Dec)
[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 14-12-2012 16:47 ]
Verwijderd
That in-car video is using a remote car, which it turns out have a bug in them that make them always sound like they're using the full-throttle load layer even when they're off throttle. (I've fixed that for next season). The player physics car that you'll be driving next week will sound a lot better when you hear all the rest of the mid- and off-throttle layers mix in too.

@ Joep : leuke skin en metallic is idd vrij tricky voor sommige wagentjes.
[ Voor 39% gewijzigd door Fragbeestje op 14-12-2012 17:45 ]
Steve Myers @iRacingMyers
“@iRacing: Not sure, @iRacingMyers?Will we see @McLaren_GT on the track with the Corvette C6R and Ford GT? :)” yes. Going in GT series
[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 14-12-2012 21:47 ]
Er gaan ook geruchten over de nieuwe klassen bij de prototypes. Waarschijnlijk wordt het dit:
LMP2 zal waarschijnlijk de top klasse worden. Snel zal meer bekend worden gemaakt.Also We have a strong source suggesting the shape of #thefuture which sees LMP2 at the top of the tree ahead of DP/PC
Ik vind dat de Cadillac ook veel beter past bij Grand-AM ipv de McLaren GT3.
In Grand-AM zijn GT3 auto's wel toegestaan sinds dit jaar, maar die zijn heel erg aangepast aan GA regels.
[ Voor 69% gewijzigd door Niellie41 op 14-12-2012 21:54 ]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Overigens cap ik met Fraps en doe bewerking met Windows Movie Maker. Heb ook Sony Vegas geprobeerd maar dat is me veel te ingewikkeld en te veel werk.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
race gemist met 5 min , gvd,gvd en dan had ik deze morgen eens een 1.19 geplaatst met opt van 1.19.6 mmm dat wordt dan maar morgen hopen op race want vanmiddag zitten de kids in huis en dan zal er van concentratie weinig over zijn en dat heb je nu net wel nodig op brandshatchArfman schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 14:17:
Nog niemand ingeschreven voor de Radical race van 14:30 ...
Overigens cap ik met Fraps en doe bewerking met Windows Movie Maker. Heb ook Sony Vegas geprobeerd maar dat is me veel te ingewikkeld en te veel werk.

Mijn wagenpark is nu wel redelijk compleet. Corvette word mss nog voorzien van hetzelfde jasje als de andere autos, maar ik vind wat er nu op zit ook wel leuk eigenlijk
Xbox
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Nope, maar wel 1 van mijn 'favoriete' merken, en ik vond de kleuren in het nieuwe logo erg mooi, dus vandaar
Xbox
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=g9XKdHo9c1w]
By the way wat rij je in de HPD op PI? Heb nog bijna niet geoefend, heb geen setup (low df zal wel veel sneller zijn maar al mijn low df setups werken totaaaaaal niet, veel te onderstuurd) en heb nog geen enkele practice gezien (alleen prive) dus heb ook geen idee van de tijden...
An error occurred retrieving your stats. Please try again later.
Kan wel de laatste race terug zien via Replays..
Laatste race ging wel lekker, moet meer tijd vrijmaken om eens die C licentie te halen. Moet nog 1 race voor m'n MPR..
http://members.iracing.co...nid=7100903&custid=104531
0 incs
Net een race in de F1 gedaan, was wel lekker. Twee keer op dezelfde plek bandje in het gras en linksaf de muur in, kon hem nog net genoeg wegsturen maar schraapte er wel langs en toch net wat schade opgelopen, daardoor vaak de fout in bij bocht uit en paar inhaal kansen weg gegooid. Uiteindelijk 2 rondjes meer door kunnen rijden bij het pitten en daarmee weer wat tijd gewonnen en nog 4e geworden, niet slecht met 2 keer de muur in
ProtoICE sla ik lekker over, leuke baan behalve in de HPD, met low downforce vind ik er niks aan, te veel onderstuur en maak veel te veel fouten dus ik ga lekker de stream bekijken... Succes Paul en Roderic
EDIT
Setup scherm van de 12C:
[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 15-12-2012 22:29 ]
Verwijderd
Deze site beschrijft de techniek achter het rijden van een snelle ronde.
Niet meteen vol op de rem gaan maar voorzichtig remmen.
Ook voorzichtig gas geven niet direct vol gas geven.
Beschrijft ook de hiel and toe techniek.
Maar wat me ook opviel was dat bij het aanremmen van de bocht ze niet meteen na van het gas zijn afgegaan remmen. Maar de auto net even een stukje laten rollen zonder gas en daarna de rem indrukken.
Hmm geen gearing instellingen?NickThissen schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:31:
EDIT
Setup scherm van de 12C:
[afbeelding]
Het lijkt erop dat je sowieso weinig kan aanpassen in tegenstelling tot de Ford GT en Corvette.
Valt wel mee toch? Ik mis alleen de gearing en diff (alleen preload zie ik maar niet coast/drive), verder zou ik zo snel niks kunnen bedenken wat die andere wel hebben? Deze heeft nog throttle shaping wat wel eens handig kan zijn en meerdere engine maps, hopelijk heb je daar nu ook een keer iets aan.Niellie41 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:57:
[...]
Hmm geen gearing instellingen?
Het lijkt erop dat je sowieso weinig kan aanpassen in tegenstelling tot de Ford GT en Corvette.
Ik heb geen idee wat throttle shaping is.
Minder instellingen vind ik ook niet erg. Het viel me alleen op.
Verschilt ook weer per auto vind ik..Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:10:
Aan deze site heb ik veel aan gehad http://www.drivingfast.net/
Deze site beschrijft de techniek achter het rijden van een snelle ronde.
Niet meteen vol op de rem gaan maar voorzichtig remmen.
Ook voorzichtig gas geven niet direct vol gas geven.
Beschrijft ook de hiel and toe techniek.
Maar wat me ook opviel was dat bij het aanremmen van de bocht ze niet meteen na van het gas zijn afgegaan remmen. Maar de auto net even een stukje laten rollen zonder gas en daarna de rem indrukken.
[ Voor 18% gewijzigd door Streskip op 16-12-2012 04:56 ]
Zijn er rijders die mee willen helpen en misschien wat 'beginners' die eens aan de auto willen 'snuffelen'?
Zo ja, dan zal ik straks een league member only server opzetten van een paar uur vanmiddag.
Laat maar ff weten!
+1 beloof niets ga het proberenJoepW schreef op zondag 16 december 2012 @ 11:41:
Ik wil vandaag proberen een setup te maken voor de Caddy @ Okayama voor de league race over ruim een week.
Zijn er rijders die mee willen helpen en misschien wat 'beginners' die eens aan de auto willen 'snuffelen'?
Zo ja, dan zal ik straks een league member only server opzetten van een paar uur vanmiddag.
Laat maar ff weten!

Alleen jammer dat ik er in de 1e bocht al vanaf gereden werd

Xbox
Caddy @ Okayama Long Practice server
Ik laat de server om 14:00 uur starten met een looptijd van 4 uur. Dan kan iedereen joinen wanneer het hem uitkomt. Ik zal vaak aanwezig zijn, maar ook wel af en toe ff wat anders aan het doen zijn. Eerst ff lunchen
De server zal te vinden zijn bij 'League sessions'.
Mja, uiteindelijk 6e geworden, met een minimale schade op IR en SR gebied, maar baalde er stevig van, had volgens mij redelijk eenvoudig podium moeten kunnen halen. Winnen niet denk ik, daar heb ik deze week te weinig voor gereden.JoepW schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:36:
@BM: Gefeliciteerd en wel jammer dat je dat dan bekoopt met een vroegtijdig einde
[YouTube: http://youtu.be/2Oo6q9kzbSA]
Xbox
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Vind het wel een leuke auto, maar imho 'te lomp' om lekker mee te racenIlIlIlIlIl schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:44:
mja die Caddy is niet mijn favoriet(enorme glij bak) op een recht stuk gaat het prima maar zodra je moet sturen kun je beter uitstappen en hem de bocht om drukken
Xbox
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nog even snel een Proto/GT Fixed race op Sebring meegepakt vanmiddag (studiebreak voor examen morgen). Helaas met nog 8 minuten te gaan de muur geschampt, meteen meatball en "we're done". Kon toch geen potten breken maar toch jammer
[ Voor 93% gewijzigd door JoepW op 17-12-2012 07:13 ]
Ik heb er anders geen problemen mee en ik heet geen Schumacher.Arfman schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:36:
Klinkt goed, rijdt voor geen meter. Close racing eindigt altijd in tranen tenzij je Vettel of Schumacher heet. We zullen zien dinsdag
(Vettel kan niet racen en inhalen zoals een Alsonso of Hamilton, hij is alleen goed als hij in een goede auto zit.)
Je moet je inhaal acties goed plannen in GT auto's.
Maar misschien ben ik wel te pessimistisch, we zullen het gaan zien
Nu ik klaar ben voor de volgende klasse gelijk maar weer even boodschappen wezen doen
http://img801.imageshack....9/boodschappenlijstje.jpg
De 24ste is promotie dag, kan niet wachten
edit:
Bedenk me net dat ik beter even had kunnen wachten op die McLaren
[ Voor 5% gewijzigd door Streskip op 16-12-2012 21:16 ]
Interessant laatste raceje in de Lotus net samen met Robbert... Had een wereld start op p2 en de p1 komt me wel even blocken voor T1, alleen veel te laat en ik zat al naast hem dus hij rijdt gewoon tegen m'n wiel op, wiel beetje krom en 4 plekken kwijt
[ Voor 67% gewijzigd door NickThissen op 16-12-2012 22:29 ]
Ah, ik dacht dat de D licentie ook onder Rookie viel. Mijn SR is op het moment 3.49. 2 races is misschien iets te weinig, kreeg ook maar 0.14 aan SR erbij terwijl ik 3e werd zonder incs.. Nog maar even aan de bak tot ik 4.0 haal. Neem aan dat dit ook zo werkt voor de andere licenties..?NickThissen schreef op zondag 16 december 2012 @ 22:24:
Promoties tijdens het seizoen (zoals de 24e) zijn alleen van Rookie naar D. Hogere classes (je bent al D toch?) promoveren alleen aan het begin van het nieuwe seizoen (over 5 weken ofzo), of als je safety rating boven de 4.00 komt. Ik zou dus proberen die SR op te krikken anders kun je nog even wachtenTwee veilige races en je bent er denk ik.
Ligt er een beetje aan wat je paar races terug gedaan hebt. SR wordt bepaald door een lopend gemiddelde van bochten per incident, na een x aantal races (3000 bochten ofzo) tellen de oude bochten niet meer mee, je kan met een cleane race dus een hele slechte race laten vallen (oftewel: veel bochten met incidenten vervangen door bochten zonder incidenten) en dan stijg je ineens heel snel. Maar je kan ook alleen incidentloze bochten laten vallen en dan stijg je dus bijna niks. Ik ben paar weken terug van 1.xx naar 4.xx gegaan in 4-5 races ofzo dus het kan prima.Streskip schreef op zondag 16 december 2012 @ 23:08:
[...]
Ah, ik dacht dat de D licentie ook onder Rookie viel. Mijn SR is op het moment 3.49. 2 races is misschien iets te weinig, kreeg ook maar 0.14 aan SR erbij terwijl ik 3e werd zonder incs.. Nog maar even aan de bak tot ik 4.0 haal. Neem aan dat dit ook zo werkt voor de andere licenties..?
Dit werkt voor alle licenties tot en met A. Daarna heb je nog Pro, dat krijg je door een top-10 te halen in seizoen 1 of 3 in de Grand Prix Series (A-class series), voor road dan (voor oval heb je een A-class oval series en geldt hetzelfde volgens mij). Met Pro license kun je vervolgens meedoen aan de Road to pro races (die zijn op dit moment elke zaterdag) en daarmee kun je weer het hoogste Pro/WC license verdienen waarna je je als een van de beste 40 iRacers van dat moment mag noemen en mee kunt doen voor prijzengeld in de World Cup
Er wordt steeds meer duidelijk, maar nu springen er een aantal nieuwe vraagtekens omhoog. Dat bochten vervallen na een x aantal bochten snap ik nog, maar hoe ik deze kan vervangen is me niet helemaal duidelijk. Zoals ik het (niet) begrijp, kan ik als ware een reeks bochten kiezen, die laten vervallen of vervangen (?). Ik zit nu op 338 laps, ik zal wel aardig in de buurt zitten van die 3000 bochten.NickThissen schreef op zondag 16 december 2012 @ 23:52:
[...]
Ligt er een beetje aan wat je paar races terug gedaan hebt. SR wordt bepaald door een lopend gemiddelde van bochten per incident, na een x aantal races (3000 bochten ofzo) tellen de oude bochten niet meer mee, je kan met een cleane race dus een hele slechte race laten vallen (oftewel: veel bochten met incidenten vervangen door bochten zonder incidenten) en dan stijg je ineens heel snel. Maar je kan ook alleen incidentloze bochten laten vallen en dan stijg je dus bijna niks. Ik ben paar weken terug van 1.xx naar 4.xx gegaan in 4-5 races ofzo dus het kan prima.
Net te hoog? Volgens mij is dat bijna niet leuk meer op dat niveau..NickThissen schreef op zondag 16 december 2012 @ 23:52:
[...]
Dit werkt voor alle licenties tot en met A. Daarna heb je nog Pro, dat krijg je door een top-10 te halen in seizoen 1 of 3 in de Grand Prix Series (A-class series), voor road dan (voor oval heb je een A-class oval series en geldt hetzelfde volgens mij). Met Pro license kun je vervolgens meedoen aan de Road to pro races (die zijn op dit moment elke zaterdag) en daarmee kun je weer het hoogste Pro/WC license verdienen waarna je je als een van de beste 40 iRacers van dat moment mag noemen en mee kunt doen voor prijzengeld in de World CupMaar dat is misschien nog net wat te hoog gegrepen
Van GoT doet alleen Paul (RedBaron) en Dave Gelink mee aan het Road to Pro series momenteel, en er zullen niet veel mensen zijn die hun gaan volgen ben ik bang...

[ Voor 91% gewijzigd door JoepW op 17-12-2012 17:19 ]
Alleen je laatste 3000 bochten tellen (ongeveer, exacte nummer is volgens mij niet bekend), dus als je je 3001e bocht rijdt vervalt je eerste bocht. Mocht die eerste bocht er een met een 4x contact zijn dan zijn die 4 incs dus nu "kwijtgescholden" zeg maar, tellen niet meer mee.Streskip schreef op maandag 17 december 2012 @ 04:58:
[...]
Er wordt steeds meer duidelijk, maar nu springen er een aantal nieuwe vraagtekens omhoog. Dat bochten vervallen na een x aantal bochten snap ik nog, maar hoe ik deze kan vervangen is me niet helemaal duidelijk. Zoals ik het (niet) begrijp, kan ik als ware een reeks bochten kiezen, die laten vervallen of vervangen (?). Ik zit nu op 338 laps, ik zal wel aardig in de buurt zitten van die 3000 bochten.
[...]
Net te hoog? Volgens mij is dat bijna niet leuk meer op dat niveau..Maar wel erg gaaf als je dat kan natuurlijk.. Als ik zoiets zou willen bereiken moet ik echt wat meer tijd erin gaan steken, werk zelf in de continu dienst, dus kan de ene keer wel, de andere keer niet, niet echt handig. Maar mijn streven was eigenlijk gewoon de A licentie te halen en vanaf daar kijken of het nog interessant is. Zou ook wel leuk zijn als iemand die ik persoonlijk ken iRacing zou doen, maar dat kan altijd nog. Klopt het dat je na die Pro licentie opnieuw moet beginnen? Leuke trap na...
en nee je begint niet opnieuw bij pro, das gewoon nog een stapje hoger dan A, enige verschil is dat je vanaf pro wel snel moet zijn (niet alleen veilig) om hogerop te komen.
Verwijderd
yup mss nog aan te vullen met SPA/Road America/Road Atlanta/twin ring motegi/watkins glen ... btw donderdag ga ik wel moeten passen maar op zich geen probleem voor mij, ik heb er toch al een aantal moeten missenEricjooo schreef op maandag 17 december 2012 @ 07:27:
McLaren op Suzuka GP?? Is een mooie technische baan om de auto eens flink aan de tand te voelen!!
Verwijderd
op zich maakt het niet uit voor mij en ik denk voor de meeste niet .... kunnen wij mss op suzuka eens naar de framedrops kijken met de mclarenJoepW schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:44:
Ik wilde het beperken tot 1 circuit en ik twijfel tussen Suzuka en Oulton.
daar is zolder een beter circuit voor na de kanaalbocht is het hier fps /2Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:50:
[...]
op zich maakt het niet uit voor mij en ik denk voor de meeste niet .... kunnen wij mss op suzuka eens naar de framedrops kijken met de mclaren
Als het tussen die 2 gaat stem ik voor OultonJoepW schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:44:
Ik wilde het beperken tot 1 circuit en ik twijfel tussen Suzuka en Oulton.
Xbox
Ik weet ook nog niet zeker of ik donderdag wel tijd heb om de races te doen.
Xbox
Verwijderd
idem, niks moet alles kanBM schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:58:
Voor mij hoeft de league race ook niet opgeschoven te worden hoorTis mij om het even wat er dinsdag gereden gaat worden.
Ik kan donderdag sowieso niet erbij zijn vanwege handboog-training. Mocht het de McLaren worden, dan bij voorkeur Suzuka
We kunnen ook altijd NA de league-race nog een sessie starten voor de mensen die zin hebben (mij maakt het niet uit, ik heb vakantie
Morgen gewoon V8 en donderdag een fun-race met de McLaren
Dat lijkt me dan logischer. Dan krijg je iig ook geen problemen met mensen die dinsdag wel, en donderdag niet kunnen en daardoor een leaguerace missenJoepW schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:55:
We kunnen het ook andersom doen hoor.
Xbox
+1JoepW schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:55:
We kunnen het ook andersom doen hoor.
Dinsdagavond = league-avond
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
En m'n training wordt voortaan op woensdag gehouden ipv donderdag dus kan ik er donderdagavond ook bijzijn
Oke duidelijk, thanks! En ik bedoelde, dat als je Pro bent en dalijk niet meer omdat je te slecht rijdt (of wat dan ook), begin je dan opnieuw?NickThissen schreef op maandag 17 december 2012 @ 07:45:
[...]
Alleen je laatste 3000 bochten tellen (ongeveer, exacte nummer is volgens mij niet bekend), dus als je je 3001e bocht rijdt vervalt je eerste bocht. Mocht die eerste bocht er een met een 4x contact zijn dan zijn die 4 incs dus nu "kwijtgescholden" zeg maar, tellen niet meer mee.
en nee je begint niet opnieuw bij pro, das gewoon nog een stapje hoger dan A, enige verschil is dat je vanaf pro wel snel moet zijn (niet alleen veilig) om hogerop te komen.
Als je met Pro licentie onder de 1.00 komt (of aan het eind van het seizoen onder de 2.00) dan val je terug naar A, net zoals alle andere classes (behalve van D naar rookie, dat kan niet meer). Het enige verschil is dat je meteen weer Pro terug krijgt zodra je weer boven de 4.00 komt (je hoeft dus niet opnieuw top-10 te halen in de F1 series)... Volgens mij zat het zo in ieder geval, maar 100% weet ik het ook niet zeker...Streskip schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:59:
[...]
Oke duidelijk, thanks! En ik bedoelde, dat als je Pro bent en dalijk niet meer omdat je te slecht rijdt (of wat dan ook), begin je dan opnieuw?
Ik host er zo 1 voor 2 uurtjes
Dit topic is gesloten.