Grote stilte. Nick nog steeds interesse ik ga de boel zo aanslingeren.
[ Voor 46% gewijzigd door JoepW op 08-12-2012 16:14 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
[ Voor 61% gewijzigd door NickThissen op 08-12-2012 16:20 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
http://new.livestream.com/accounts/1452426/events/1441066
Paul en Roderic vrij vooraan en ik bungel vast wel ergens achteraan voor de lol
Veel uitvallers, overal doorheen geglipt, P9 not bad
Race 2 kom ik niet verder dan 2 meter omdat er iemand blijft staan 2 auto's voor me en ik niet weg kan en gewoon zit te wachten tot er iemand achterop knalt, wat dan ook nog eens Paul is helaas...
[ Voor 52% gewijzigd door NickThissen op 08-12-2012 22:58 ]
Wilde Nick nog ontwijken door hem links over het gras te passeren, maar helaas ging hij toen net zelf iets naar links.
[YouTube: http://youtu.be/528oIQSgoyo]
Verwijderd
Niet helemaal waar; spellen maken er meer en meer gebruik van. Battlefield 3 is bijvoorbeeld een spel dat voor de verandering eens sneller is op een CPU met HT dan op eentje zonderdabelg schreef op woensdag 05 december 2012 @ 06:58:
geen enkele game gebruikt hyperthreading (zet het maar uit) enkel video en photo bewerking gebruikt dit. En zonder hyperthreading wilt die processor nog beter overclocken
Ja, jammer maar helaas. Kwam allemaal door gast 2 auto's voor me, hij begint al te rollen bij de rode lichten (heeft hem dus in de versnelling en heeft black flag), en bij groen geeft hij gewoon geen gas, goed te horen in de replay, hij laat hem gewoon stil staan zonder ook maar iets te doenRed Baron schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:20:
Ja erg vervelend. Ik zag op het laatste moment pas dat er nogmaals geremd werd, nadat er al een auto links in de muur stond.
Wilde Nick nog ontwijken door hem links over het gras te passeren, maar helaas ging hij toen net zelf iets naar links.
[video]

- Intel i5 2500K
- Gigabyte mobo
- 8gb DDR3
- 2x Samsung SSD
Ga nu van een Core2Duo naar een Quad Core, dus verwacht een sprong vooruit.
Mocht het niet genoeg zijn (denk het wel, heb alleen een 27" scherm en een 17" voor iSpeed) dan komt er later een GTX660Ti in huis.(wel eerst sparen haha)
Ben erg benieuwd
(PS: oude hardware staat al te koop
[ Voor 5% gewijzigd door seninha op 09-12-2012 17:59 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Volgens charts zou een 6600TI veel sneller zijn.
Maar aangezien ik voorlopig de ATI behoud is dat iets voor later.
Je merkt wel dat het een rookie klasse is. Er zaten ook nog een paar Brazilianen in de split en die verdedigen altijd alsof hun leven er van af hangt.
Bij de start een massale crash omdat niemand wilt toegeven. Ik probeerde iedereen nog te ontwijken, maar ik kreeg toch nog een flinke tik. Degene die als 15e startte, stond na de eerste ronde 4e
Na mijn fast repair, rustig rond gereden en toch nog als 5e gefinished.
Misschien dat ik daar nog wat meer mee ga racen.
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Alle moeite om met race fuel onder de 1:10 te komen...
[ Voor 72% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-12-2012 20:04 ]
Het idee van deze auto is op tijd remmen, laten rollen, en HEEEEEEL voorzichtig op het gas gaan
PI vind ik ook ontzettende lastig, evenals Zandvoort. Kwa layout en bochten zou ik het geweldige banen moeten vinden, maar ik krijg het daar niet voor elkaar. Ligt aan mij, en ooit zal ik het wel een keer geregeld krijgen hopelijk, maar op dit moment is het niks voor mijIk snap Phillips Island gewoon niet. Ik krijg de vaart er maar niet in daar....
[ Voor 40% gewijzigd door derx666 op 09-12-2012 20:03 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Weet niet precies wat ik met fuel rij maar Q ben ik in de 1:07 gedoken (07.7 of .8 geloof ik), daar was ik tevreden mee. Lastige baan in deze auto, langzame bochten bepalen erg veel maar je kunt niet met een setup rijden die daar veilig is want dan verlies je halve secondes in de snelle bochten... Heb getwijfeld tussen de set van Paul en die wat Samuli ofzoiets op het forum gezet had, en uiteindelijk toch die van Samuli gekozen met wat minder exit diff (2 ipv 4). Eens kijken of ik om 20:15 instap.Hoogie2004 schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:00:
Ik snap Phillips Island gewoon niet. Ik krijg de vaart er maar niet in daar....
Alle moeite om met race fuel onder de 1:10 te komen...
Net gekwalificeerd met race fuel, 1:09.7 geloof ik, Jij rijdt 1:07.8, maar dat is met 45 kilo brandstof minder (dan nog, 45 kg is geen 2 seconden...)NickThissen schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:03:
[...]
Weet niet precies wat ik met fuel rij maar Q ben ik in de 1:07 gedoken (07.7 of .8 geloof ik), daar was ik tevreden mee. Lastige baan in deze auto, langzame bochten bepalen erg veel maar je kunt niet met een setup rijden die daar veilig is want dan verlies je halve secondes in de snelle bochten... Heb getwijfeld tussen de set van Paul en die wat Samuli ofzoiets op het forum gezet had, en uiteindelijk toch die van Samuli gekozen met wat minder exit diff (2 ipv 4). Eens kijken of ik om 20:15 instap.
Ik heb met de exit-diff ook al wat gespeeld, en het iets beter gekregen, maar ik ga het tempo echt niet kunnen volgen deze week. Ochja, boeiend, blijft fun om in dat ding te racen
[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-12-2012 20:05 ]
Nja, ik neem niet aan dat je een helm op hebt tijdens het iracen
[ Voor 79% gewijzigd door derx666 op 09-12-2012 20:13 ]
Cube Nuroad Race (2022)
In ieder geval, succes voor als we niet in dezelfde split uitkomen!
Zoals Derx als zei, het is kwestie van op tijd remmen, laten rollen. Ik heb alleen verschillende ervaringen met het accelereren. De ene keer kan ik bij de zelfde bocht vol op het gas, de andere keer spin ik bijna. Het ligt ook wel aan hoe oud je bandjes zijn.IlIlIlIlIl schreef op zondag 09 december 2012 @ 19:58:
met die cadillac moet ik echt nog wat meer oefenen, sta met die bak vaker dwars dan recht op de baan
Het kan ook aan de fixed setup liggen
Met GT auto's moet je best soepel rijden, maar aan de kant zijn ze ook een hand vol. Echt leuk vind ik dat
Kwam niet verder dan 5 meter, contact voor me (dwars door elkaar twee auto's maar kwam door lag), ik hou beetje in en krijg een auto in m'n nek. Kon hij ook niet veel aan doen hij kon het niet zien, maar goed beetje anticiperen bij de start zou wel fijn zijn, we stonden zo goed als laatste dus meteen overal langs willen knallen vind ik een beetje pointless en daardoor gaat het juist vaak mis, zoals nu.Hoogie2004 schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:15:
lol nick
In ieder geval, succes voor als we niet in dezelfde split uitkomen!
Verwijderd
Ik kon het niet zien, maar ook in de replay zie ik nog steeds niks waarom je zou moeten remmen..
Ik zal mezelf voor de kerst eerst eens een G27 kado doen kijken of dat ook wat zal helpen. Momenteel gaan de oval races me wel redelijk goed afNiellie41 schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:29:
[...]
Zoals Derx als zei, het is kwestie van op tijd remmen, laten rollen. Ik heb alleen verschillende ervaringen met het accelereren. De ene keer kan ik bij de zelfde bocht vol op het gas, de andere keer spin ik bijna. Het ligt ook wel aan hoe oud je bandjes zijn.
Het kan ook aan de fixed setup liggenMaar dat is een kwestie van oefenen en er aan wennen.
Met GT auto's moet je best soepel rijden, maar aan de kant zijn ze ook een hand vol. Echt leuk vind ik dat
Het zal dan wel met lag te maken hebben, want op mijn beeld zaten er echt twee auto's in elkaar, dus ik verwachtte dat ze elk moment dwars over de baan zouden staan. Uiteraard hou ik dan in en blijf ik niet vol gas geven. Maar goed, het leek ook al op een lag contact dus ik kan me goed voorstellen dat het op jou replay minder dramatisch uitzag. En vanuit de cockpit was het ook niet te zien, dus gewoon pechVerwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:36:
Nogmaals Nick, Ik rijd achteraan dus ben altijd fout..
Ik kon het niet zien, maar ook in de replay zie ik nog steeds niks waarom je zou moeten remmen..
Kan komen door een 0x contact in bocht 2 van de eerste ronde, waarna de auto soms wat onvoorspelbaar voelde, maar het lag waarschijnlijk meer aan een gebrek aan feeling voor die baan.
http://members.iracing.co...onid=7059169&custid=61620
rijden zoals zware skip beetje gas tijdens remmen.IlIlIlIlIl schreef op zondag 09 december 2012 @ 19:58:
met die cadillac moet ik echt nog wat meer oefenen, sta met die bak vaker dwars dan recht op de baan

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het scheelt ontzettend veel als je je kwalificeert.
Zelfde race als waar ik aan mee racede alleen zat ik in de crash in lap 4 en daarna steeds tussen een paar auto's in waardoor ik nergens voorbij kon komen, laatste ronde werd ik er nog even afgedrukt toen ik eindelijk mijn vervelende voorligger voorbij wasNiellie41 schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:24:
Net mijn 3e Carberator Cup race gewonnen![]()
Het scheelt ontzettend veel als je je kwalificeert.
Echt niet normaal. Volgens mij was ik zelf ook 2 of 3 keer bijna van de baan gereden door achterliggers.
Het is heel klote als je achterin of in het midden zit bij dit soort races. Dan ben je heel vaak de sjaak.

Geen commentaar

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 10-12-2012 19:44 ]
Klaar met grasmaaien.... verder met de heg snoeien....

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Ik heb sinds vandaag 3 monitoren, hiermee zou ik ook graag willen gamen. Ik dacht dat het simpel was, namelijk in iRacing gewoon even selecteren dat ik met 3 schermen werk , maar dat is niet zo simpel dus. De instellingen in Windows staan wel zo dat hij het zou moeten spreiden (volgens mij). Moet ik hier software voor installeren? Ik heb een beetje zitten zoeken maar dan kom ik steeds die 3d set van nvidia tegen.
Ik heb een GTX650 Ti van Asus.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1420838.page
Wat nice!Hoogie2004 schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:20:
Preview (in-sim) van de McLaren. Zou voor de kerst beschikbaar moeten zijn volgens Twitter
[afbeelding]
Nice screenshot!NickThissen schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:22:
Net een mooi screenshot gemaakt, beetje opgepoetst met Photoshop, vond dit best een mooi resultaat
[afbeelding]
[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 11-12-2012 10:13 ]
Thanks, ik ben met SoftTH aan de slag gegaan maar wilt niet echt werken. Ben met v1.08 begonnen, lukte het niet mee, nu V2 beta, met opstarten van iRacing vraagt het of ik iets wilt aanmaken, waarna die write permission geeft (error 5). Daarna resolutie error en moet ik het spel afsluiten. Ook Project Cars reageert er niet op. Zo 1,2,3 op het forum wat je me gaf kom ik er niet zo uit en kan nu ook niet verder ivm slapen. Ga het morgen verder proberen.JoepW schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:40:
Ben aan het rijden. Kijk hier ff:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1420838.page
Volgens mij moet je SoftH niet gebruiken. Eerst in Windows via het NVidia control panel de drie schermen juist instellen zodat je beeld hebt op alle schermen middels de optie Configure multiple screens. Sorry, heb een Engelse Windows. Pas daarna in iRacing de instellingen doen.Streskip schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:24:
[...]
Thanks, ik ben met SoftTH aan de slag gegaan maar wilt niet echt werken. Ben met v1.08 begonnen, lukte het niet mee, nu V2 beta, met opstarten van iRacing vraagt het of ik iets wilt aanmaken, waarna die write permission geeft (error 5). Daarna resolutie error en moet ik het spel afsluiten. Ook Project Cars reageert er niet op. Zo 1,2,3 op het forum wat je me gaf kom ik er niet zo uit en kan nu ook niet verder ivm slapen. Ga het morgen verder proberen.
Verwijderd
Terwijl op low settings is het opeens een normale game.
Als je echt een goede videokaart hebt merk je echt waarom ze hier een simulator omheen bouwen met 3 schermen.
Alleen jammer dat mijn g27 zijn settings soms niet goed onthoud, je moet elke keer dan weer je racestuur instellen bij opstarten van iracing. Weet iemand mischien hoe dit kan?
Wat ook nog kan, is dat je een andere usb-poort neemt bij het aansluiten, hierdoor krijgt je USB device een ander Device-ID in windows, waardoor iRacing het ziet als een andere controller.
idd eerst in nvidia control panel (links "config multiple screens" ofzo) nvsurround aanvinken en dan config doen.ZeeZeiler schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 01:20:
[...]
Volgens mij moet je SoftH niet gebruiken. Eerst in Windows via het NVidia control panel de drie schermen juist instellen zodat je beeld hebt op alle schermen middels de optie Configure multiple screens. Sorry, heb een Engelse Windows. Pas daarna in iRacing de instellingen doen.
Schermen in juiste volgorde slepen, bezel correctie doen en dan krijg je gewoon de extend resoluties.
[ Voor 4% gewijzigd door dabelg op 11-12-2012 07:37 ]
Cube Nuroad Race (2022)
PS. dat vinkje render 3 monitoren afzonderlijk moet je zelf weten of je dat aanvinkt. geeft op zolder een 40 FPS verlies (is wel beter aangevinkt geen vervorming op de zijschermen)derx666 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 07:41:
Stresskip: Het belangrijkste is dat je in de nvidia settings (rechtermuisclick bureaublad -> iets met nvidia) Nvidia Surround aanzet. Uit mijn hoofd is dat aan de linkerkant de 3e optie. Hier krijg je een wizzard om je 3 schermen als 1 te configureren. Doe hier niet de bezel compensation, dat doet iRacing voor je. Als je hiermee klaar bent start je iRacing op, ga je naar je graphics opties, en selecteer daar eerst welke resolutie je gaat gebruiken (5760x1080 ofzo, krijg je ook te zien bij nvidia surround). Daaronder staat ergens een vinkje dat je alle 3 de monitoren afzonderlijk wil renderen. Daarna vul je nog aan de rechterkant de waardes in van hoe breed 1 scherm is met en zonder bezel, hoever je van je scherm zit, en in welke hoe de schermen tov elkaar staan. Even voor de zekerheid iracing opnieuw starten en klaar is stresskip
Als ik het zo lees moet dat goed te doen zijn, kom helaas vanavond laat pas thuis maar zal het gelijk proberen. Als het gelukt is zal ik het gelijk laten weten!
Overigens ben ik een beetje stom geweest.. Ik had op Marktplaats 2 mooie Acer P191w's gescoord (had al een 223w), niet bij stilgestaan dat die 2 schermen beide VGA zijn en ik maar 1 VGA aanuiting heb
Verwijderd
heb dit ook gehad maar dacht dat het bij mij aan de profiler lag die gewoon niet draaide ... eens ik die in mijn opstart staan had heb ik hier geen problemen meer met gehad... enkel het gekende rempedaal probleem op de G27 heb ik nog (ff pedaal volledig indrukken wanneer je in een sessie bentzou dit oplossen, wel wanneer auto op de baan staat/pits)Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 07:24:
Ik heb iracing nog even getest met mijn nieuwe videokaart gtx 660, maar op de high settings in de game ziet de game er niet alleen beter uit maar straalt ook echt sfeer uit in de game.
Terwijl op low settings is het opeens een normale game.
Als je echt een goede videokaart hebt merk je echt waarom ze hier een simulator omheen bouwen met 3 schermen.
Alleen jammer dat mijn g27 zijn settings soms niet goed onthoud, je moet elke keer dan weer je racestuur instellen bij opstarten van iracing. Weet iemand mischien hoe dit kan?
Ik hoop het te halen vanavond b.t.w. aangezien ik mijn computer gisteravond opnieuwe geinstalleerd heb (ivm vage meldingen), maar het is nog niet helemaal gereed. We krijgen ook nog visite voor eten, dus ga mijn best doen.
Moest nog in 1 auto een sessie rijden, dat heb ik net gedaan, maar award unlocked nog niet echt.
Verder niet heel spannend, maar was ff aan het kijken welke ik zo af kon ronden, en deze kwam daar naar boven.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het kan overigens vaak wel eventjes duren voor zulk soort dingen updaten (sessie moet afgelopen zijn etc) dus wellicht moet je eventjes geduld hebben en update het straks alsnog gewoon?
Zou kunnen, maar meen me te herinneren dat ik 'm een tijdje terug ook al niet weg kreeg. Banen etc verdwijnen wel vrij snel bij de World Traveller award.Red Baron schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:36:
Geen idee, ik heb hem al een jaar geleden gehaald dus dat zegt niet zoveel verder.
Het kan overigens vaak wel eventjes duren voor zulk soort dingen updaten (sessie moet afgelopen zijn etc) dus wellicht moet je eventjes geduld hebben en update het straks alsnog gewoon?
Achja, maakt ook niet zoveel uit, maar awards/achievements zijn altijd leuk
Edit: ik weet niet wat er de laatste tijd aan de hand is, maar het lijkt er op dat ik de Specracer aardig door begin te krijgen. Net samen met Roope in een race, en eigenlijk 'maar' 6/7 tiende per rondje langzamer. Dat ik op podium finish was wat lucky omdat de nummer 3 in de laatste ronde remt op het gras, maar toch, pace zit er aardig in
[ Voor 21% gewijzigd door BM op 11-12-2012 16:23 ]
Xbox
Heb er zin in voor deze avond maar moet om 20u nog ergens naartoe... hopen dat ik op tijd terug ben voor de Q sessie... had ik van't weekend maar wat geoefend ipv met een kater voor de tv wortel te schieten
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
The McLaren MP4-12C will be joining the service on December 18th! Check out this preview:
waar zijn die backfires ??? lolFuelke schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:01:
Net gepost op de iRacing Facebook pagina, de McLaren is voor 18 december
[...]
Das nog is een leuk verjaardag kadootje (ben die dag jarig)Fuelke schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:01:
[...]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Not trying to hype it but internally many of us feel this is the funnest road car we have ever built. You can judge for yourself next week. This car includes an improved steering model that makes for a nicer driving car. Steering model improvement a result of the continured R&D of tire model as they work together. Hope it will be on most cars next build. Makes lot of the cars drive a little nicer.
update 23:30
Waaaah
In een race die hij had gehost, voor de iRacing Race of Champions morgen, reed ik heel de race vlak achter hem. Een paar keer kon ik naast hem komen, maar het was steeds net niet genoeg om de inhaalactie te voltooien.
In de laatste ronden richting de chicane kreeg ik mijn beste kans, maar hij verdedigde goed!

Echt ontzettend gaaf om tegen een echte coureur te racen.
Dit is mijn 2e keer. Eerder dit jaar heb ik tegen Travis Pastrana gereden.
Zoiets kon je je een aantal jaren geleden nooit bedenken.
[ Voor 95% gewijzigd door Niellie41 op 11-12-2012 23:35 ]
Ik heb de 3 schermen werkend!
Merk nu wel dat Project Cars een stuk zwaarder is dan iRacing, kon ze eerst beide op max spelen, nu speel ik iRacing op max en zit ik op 200fps en Project Cars in alles op low hapert... Of zou dit iets anders zijn?
[ Voor 24% gewijzigd door Streskip op 11-12-2012 23:39 ]
Verwijderd
Bij de formule 1 hadden ze deze techniek ook omdat bij het bijgeven van gas er warme uitlaatgassen langs de diffuser stromen waardoor de auto veel meer grip kreeg in de bocht. Dus in plaats van helemaal van het gas te gaan gaven ze gewoon gas bij bij het aanremmen van de bocht.
mischien dat dit een reden is waarom ik de auto soms niet goed kan houden en naast de baan ga.
Weer wat geleerd.
Ik weet niet met welke auto je rijd, maar bij sommigen is het effect sterker aanwezig dan bij anderen. De MX5 is opzich prima te rijden zonder gas bij te geven, maar de Skip juist weer haast niet. Bij mij zit het er dusdanig ingesleten dat ik dat eigenlijk bij elke auto wel een beetje doeVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 23:43:
Ik heb nog eens een filmpje op youtube bestudeerd met het footwork op een pedaalsetje met iracing. Maar nu ben ik er achter gekomen dat ze heel vaak kleine beetjes gas bijgeven bij het aanremmen om de auto recht te houden. Dit is echt nieuw voor mij en ik zou dit echt moeten oefenen. Had ik het youtube filmpje niet gezien dan was ik hier nooit achtergekomen.
Bij de formule 1 hadden ze deze techniek ook omdat bij het bijgeven van gas er warme uitlaatgassen langs de diffuser stromen waardoor de auto veel meer grip kreeg in de bocht. Dus in plaats van helemaal van het gas te gaan gaven ze gewoon gas bij bij het aanremmen van de bocht.
mischien dat dit een reden is waarom ik de auto soms niet goed kan houden en naast de baan ga.
Weer wat geleerd.
Geen backfires?Fuelke schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:01:
[...]
Xbox
fragbeestje hoe heb je tradingpaints opgelost dat hij niet alles terug begint te downloaden ?
Suc6 ermee.dabelg schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:20:
mijn pc is gisteren gecrashed, moet deze dus herinstalleren (hoop gewoon dat het niet mijn SSD is, laat het AUB enkel ram zijn) dus even geen iracing voor mij.
fragbeestje hoe heb je tradingpaints opgelost dat hij niet alles terug begint te downloaden ?
En als je alle skins eerst terugzet in de juiste dit, gaat TP toch niet alles opnieuw d/l'n?
CheckJoepW schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:22:
[...]
Suc6 ermee.
En als je alle skins eerst terugzet in de juiste dit, gaat TP toch niet alles opnieuw d/l'n?
Heb al mijn iracing software en data op een aparte schijf staan. Enige wat ik na een reinstall ff moet doen is de map mydocuments niet naar C, maar naar E laten wijzen, en de basic setup van iracing draaien om alle registrykeys weer terug te krijgen, en dat is alles
Xbox
Cube Nuroad Race (2022)
Sterkte ... eerst Memtest86+ draaien dan ben je zeker. Wat is er gebeurd? BSOD en daarna niet meer willen booten of iets anders?dabelg schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:20:
mijn pc is gisteren gecrashed, moet deze dus herinstalleren (hoop gewoon dat het niet mijn SSD is, laat het AUB enkel ram zijn) dus even geen iracing voor mij.
Dat TP probleem heeft zichzelf eigenlijk opgelost na een reboot... Herstart m'n computer en moest plotseling weg, kom een hele tijd later terug en check TradingPaints en hij had alles gedownload.
Maar je kan misschien best TP opstarten en instellen dat hij maar 3 of 4 wagens of zo download. Volgende keer voeg je dan een paar wagens toe.... of gewoon alles aanklikken en hopen dat het goedkomt zoals bij mij
BSOD en dan NLS data missing or corruptFragbeestje schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:07:
[...]
Sterkte ... eerst Memtest86+ draaien dan ben je zeker. Wat is er gebeurd? BSOD en daarna niet meer willen booten of iets anders?
Dat TP probleem heeft zichzelf eigenlijk opgelost na een reboot... Herstart m'n computer en moest plotseling weg, kom een hele tijd later terug en check TradingPaints en hij had alles gedownload.
Maar je kan misschien best TP opstarten en instellen dat hij maar 3 of 4 wagens of zo download. Volgende keer voeg je dan een paar wagens toe.... of gewoon alles aanklikken en hopen dat het goedkomt zoals bij mij
heb al een en ander gelezen
schijnt dat ne kepler vid van nvidia niet goed overeenkomt met verschillende merken ram dus gaan er 1 reeks van 3 banken uitsleuren en dan win7 opnieuw erop gooien
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik draai al een paar maanden op Windows 8, en hoewel ik Eyefinity nog steeds een wanproduct/techniek vind, werkt het volgens mij exact als op W7. iRacing en andere software hebben ook geen problemen met Windows 8. Zou geen reden zien om niet over te stappenArfman schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:13:
Succes ermee dabelg .. ik ga zelf in de kerstvakantie proberen om naar Windows 8 over te gaan. M'n 7 installatie heeft wat "quirks". Hopelijk werkt Wnidows 8 nu goed met Eyefinity.
Xbox
Daarna snachts nog de eerste Lotus79 race gedaan van 01:30. Ook op oran park en als je de Star Mazda al lastig vind moet je de Lotus daar maar is proberen. In de kwalificatie sessie vooraf geen geweldige tijd neer kunnen zetten dus startte als 3de. Start verliep zonder problemen en iedereen kwam de eerste ronde door. In ronde 2 maakte degene die de leiding had echter een grote fout waardoor ik en Michael Schmidt die op p2 lag er voorbij konden. Daarna heel de race achter Michael aan gereden. Op het einde kon ik nog stevige druk op zen positie zetten maar hij liet geen gaatje vallen. Zo als 2de geëindigd zonder incjes. Race ging beter dan verwacht en ook met mensen op een ronde zetten ging allemaal goed.
Verwijderd
Verwijderd
damm en ik had die sessie ook nog wilen joinen waar jij actief was .... had ik eens de kansNiellie41 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:39:
Ik ben benieuwd!
update 23:30
WaaaahIk heb net direct tegen Tomas Scheckter geraced
In een race die hij had gehost, voor de iRacing Race of Champions morgen, reed ik heel de race vlak achter hem. Een paar keer kon ik naast hem komen, maar het was steeds net niet genoeg om de inhaalactie te voltooien.
In de laatste ronden richting de chicane kreeg ik mijn beste kans, maar hij verdedigde goed!
[afbeelding]
Echt ontzettend gaaf om tegen een echte coureur te racen.
Dit is mijn 2e keer. Eerder dit jaar heb ik tegen Travis Pastrana gereden.
Zoiets kon je je een aantal jaren geleden nooit bedenken.

Overigens echt super vet met 3 schermen. Net nog even Mx5 race gedaan, wil nu al niet meer terug!!
[ Voor 75% gewijzigd door Streskip op 12-12-2012 15:37 ]
Probleem zit hem er bij mij vooral in dat de Metro interface de icoontjes automtisch groepeert; met Eyefinity heb je maar 1 monitor als het ware dus komen al die icoontjes precies onder m'n bezels terechtBM schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:01:
[...]
Ik draai al een paar maanden op Windows 8, en hoewel ik Eyefinity nog steeds een wanproduct/techniek vind, werkt het volgens mij exact als op W7. iRacing en andere software hebben ook geen problemen met Windows 8. Zou geen reden zien om niet over te stappen

Ahzo, ja, dat klopt. Sowieso is die Metro interface maar geschikt voor 1 monitor, dus als eyefinity 'aanstaat' heb je echt gigantische iconen. Ik schakel ook om als ik ga racen naar een eyefinity setup, en weer terug naar een 'normale' triplescreen setup als ik gewoon in Windows aan het werk ben. Is vrij eenvoudig te doen met profielen in het control center.Arfman schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:41:
[...]
Probleem zit hem er bij mij vooral in dat de Metro interface de icoontjes automtisch groepeert; met Eyefinity heb je maar 1 monitor als het ware dus komen al die icoontjes precies onder m'n bezels terecht
Xbox
Even nog een vraag, hoe maak je een replay zodat je niet die rare balken in beeld hebt ?
[ Voor 22% gewijzigd door Streepje op 12-12-2012 18:53 ]
Volgens mij space.IlIlIlIlIl schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:52:
.....Even nog een vraag, hoe maak je een replay zodat je niet die rare balken in beeld hebt ?
En hier de rest van de toetsen:
http://seventy4.net/files...ng_Keyboard_Shortcuts.pdf
Dit soort dingen kun je in de Sporting Code vinden (via menu Reference - Sporting Code):Streskip schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:59:
Als een race unofficial is, telt deze dan wel mee voor je MPR? Daarnet de Mustang race gedaan, alleen iedereen disconnecte, maar ik had wel zin om te rijden dus vrolijk in me eentje gereden, maar zie de counter niet omhoog gaan..
3.4.1.2. All non-rookies are required to participate in at least four official Time
Trial sessions OR four official Race sessions during the current 12-week
racing season in the series in which they are licensed in order to be promoted
(provided their safety record meets the minimum standard) in a particular
category.
Bedoel je de replay controls enzo? Als je op spatie drukt worden die onzichtbaar.IlIlIlIlIl schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:52:
Even nog een vraag, hoe maak je een replay zodat je niet die rare balken in beeld hebt ?
Godver, wilde graag een race doen over half uurtje in de Lotus omdat ik dit weekend weinig tijd heb, maar heb net op een minuut de qualificatie gemist

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 12-12-2012 19:07 ]
Ik was gister op einde van de race sneller dan Michael maar kwam hem niet voorbij omdat hij met 8-11 wing rond ree.
http://www.iracing.com/live
NU alleen nog een season met McLaren,GT40, Corvettes en aankomend RuF.Dat zou geweldig zijnFuelke schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:01:
[...]
Is die race of champions al ergens op tjoetjoep te bekijken?
http://www.psrtv.com/archive/index.php
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8mbUCX0CSG8]
Volgens mij is de RuF eerder een straatwagen, een supercar weliswaar maar geen racewagen, dus die past er dan net weer niet in.seninha schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:25:
[...]
NU alleen nog een season met McLaren,GT40, Corvettes en aankomend RuF.Dat zou geweldig zijn
@Joep,
Leuk filmpje Joep. Wel erg veel Joep time
[ Voor 41% gewijzigd door DutchDevil79 op 13-12-2012 20:21 ]
Had geen zin om veel te switchen. Vond dit al veel werkDutchDevil79 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:20:
........@Joep,
Leuk filmpje Joep. Wel erg veel Joep time.
Veel werk hé?
Ligt het aan mij of is iedereen op vakantie? Zit al de hele avond te loeren om een race te doen maar behalve wat MX5 Rookie races lijkt er wel niemand online ...
Dit topic is gesloten.