Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ik kom er zo aan! Nog een paar minuten werk en dan ben ik er!RuudjeM schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:27:
Iemand zin in LRP met V8 even oefenen?
Ik host er zo 1 voor 2 uurtjes
zal nu alvast joinen, maar kan pas binnen x minuten mee doen.
[ Voor 11% gewijzigd door Fragbeestje op 17-12-2012 21:34 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Dit gedrag van die persoon lijkt mij niet helemaal de bedoeling? mij is ltijd geleerd dat als je een ronde achter ligt en de mensen die wel snel zijn je voorbij willen dat je ze dan netjes voor laat gaan inplaats van de boel op te houden
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
[ Voor 16% gewijzigd door Streepje op 17-12-2012 22:48 ]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Om 16 uur onze tijd zal de update beginnen.
Steve Myers:
10 AM ET the @iRacing site will go down to get the @McLaren_GT into the service. It's glorious. My favorite road car in the sim now
Niellie , ben bang dat je te veel Oval racing gekeken heb afgelopen jarenNiellie41 schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:07:
[...]
Ik heb er anders geen problemen mee en ik heet geen Schumacher.
(Vettel kan niet racen en inhalen zoals een Alsonso of Hamilton, hij is alleen goed als hij in een goede auto zit.)
Je moet je inhaal acties goed plannen in GT auto's.
Je kan zeggen wat je wilt maar Vettel heeft oa in Brasilie en in Abu Dhabi laten zien dat hij echt wel kan inhalen.
Dat was geen inhalen, ze gingen als makke lammetjes voor 'm aan de kantseninha schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:33:
[...]
Niellie , ben bang dat je te veel Oval racing gekeken heb afgelopen jaren.
Je kan zeggen wat je wilt maar Vettel heeft oa in Brasilie en in Abu Dhabi laten zien dat hij echt wel kan inhalen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Kijk nog af en toe nog zo'n F1 paradeseninha schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:33:
[...]
BM heeft gelijk
Vettel heeft de beste auto van de grid. Dat is heel wat anders dan de beste coureur zijn.
Luister maar naar de Radio Le Mans F1 review. De F1 kenner Nick Daman zegt het zelf en als je er over nadenkt klopt het wel. Ze kletsen echt niet uit hun nek.
Vettel is ontzettend dominant als hij vooraan rijdt, anders heeft hij het moeilijk.
En waarom is Alonso dan uitgeroepen tot coureur van het jaar door de teambazen en niet Vettel (die kampioen is)?
Dit moet eigenlijk ook in een ander topic.
[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 18-12-2012 11:09 ]
tuurlijk moet je bij de f1 een goede auto hebben maar kijk maar waar is webber dan als het zo makkelijk is lolol ?
vettel is gewoon een top rijder en schumacher ook nog steeds alleen die reedt in een mercedes die niet zo was. en dan gaat iedereen huilen dat de man niet opnieuw had moetten meedoen.
die man kan gewoon goed rijden vindt het leuk om in zon auto te rijden krijgt dik betaald. wat wil je nog meer, ja hij had graag een betere auto gehad en wat meer gewonnen nog.
en wie hebben nou net de race of chamions nations cup gewonnen precies
Vettel en Schumacher
met vriendelijk groet,
De man met de rode handschoenen
PS
dus om 16.00 is de update klaar of dan begint de 3 uur maintenence pas?
[ Voor 7% gewijzigd door BruceLee op 18-12-2012 11:21 ]
Waar zeg ik dat het oneerlijk is? Over Schumi is ook niets gezegd
Ik zeg alleen dat Vettel niet dé beste coureur van de hele grid is, zoals veel mensen beweren.
Alonso werd bijna kampioen in een crappy auto. Dat zegt wel wat over Alonso.
Gelukkig betekent het ROC ook heel veel
[ Voor 102% gewijzigd door Niellie41 op 18-12-2012 11:29 ]
Verwijderd
http://www.timeanddate.co...able+December+18th+&csz=1PS
dus om 16.00 is de update klaar of dan begint de 3 uur maintenence pas?
tic tac
Stomme vraag, maar hoe doe je dat met die profielen? Kun je dan instellen dat Eyefinity "aangaat" als je iRacing start en weer uit als je de sim exit?BM schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:06:
[...]
Ahzo, ja, dat klopt. Sowieso is die Metro interface maar geschikt voor 1 monitor, dus als eyefinity 'aanstaat' heb je echt gigantische iconen. Ik schakel ook om als ik ga racen naar een eyefinity setup, en weer terug naar een 'normale' triplescreen setup als ik gewoon in Windows aan het werk ben. Is vrij eenvoudig te doen met profielen in het control center.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Het forum voor de auto staat onder C-class dus inderdaad CWasp schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:44:
Ik kon het nergens vinden, is het bekend wat voor class de McLaren wordt? Ik denk zelf C, wat is jullie voorgevoel? (Of hebben jullie wel ergens bronnen ontdekt hierover?)
In Abu Dhabi reed hij mensen aan bij het inhalen en had hij echt gigantisch veel mazzel met de Safety Cars, zonder dat had ie misschien net punten gepakt...seninha schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:33:
[...]
In Brazilië gingen ze als makke lammetjes aan de kant...
Ik zeg niet dat Vettel niet kan inhalen, maar dat zijn nu niet echt de twee voorbeelden die je wilt aanhalen als je een punt wil maken over Vettel's inhaalkunsten...
Vettel is imho op zijn best als hij gewoon rondjes kan knallen, dus lekker vooraan beginnen, en dan is hij ontzettend moeilijk te verslaan (zie hoeveel moeite Hamilton had in de VS om Vettel te verslaan). Hij heeft, zeker bij een tegenslag zoals Abu Dhabi (achteraan starten), niet het geduld dat nodig is om clean door het veld te komen, hij heeft de snelste auto, dus hij kan die mannen ook inhalen zonder ze te raken (maar dan moet ie 1 bocht langer wachten...)
[ Voor 24% gewijzigd door Hoogie2004 op 18-12-2012 11:58 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Natuurlijk zijn er dat meer, zowel in de F1, als alle andere race-klasses en ook online gebeurt het natuurlijkderx666 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:38:
er zijn meer mensen die daar last van hebben...
Het ging hier specifiek om Vettel's inhaalkunsten, en daar wilde ik mijn mening even over geven.
Hopelijk is het onderhoud eerder klaar als 19:00 uur onze tijd... Ik wil in die McLaren rijden
Testsessie van gisteren was ook wel leuk. Wel jammer dat ik niet veel tijd meer had om verder te werken aan de setup.
Ik voorzie veel spins en crashes
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Uhm, volgens mij kan dat niet. Ik heb mijn eyefinity ingesteld in Control Center. Daarna onder Presets een (je raadt het niet) preset aangemaakt voor iRacing.Arfman schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:33:
[...]
Stomme vraag, maar hoe doe je dat met die profielen? Kun je dan instellen dat Eyefinity "aangaat" als je iRacing start en weer uit als je de sim exit?
Daarna heb ik eyefinity disabled (dus niet uitgeschakeld) zodat ik weer een 'normale' windows desktop heb. Hierna wederom een preset aangemaakt (Normal).
Deze presets kun je in je systemtray kiezen, of een snelkoppeling in je startmenu (metro interface) maken, net wat je fijn vind
Soms vergeet ik alleen de iRacing preset te kiezen als ik iRacing start, dan moet je dus ff afsluiten en weer terug, maar over het algemeen gaat dit prima zo.
Uh, nee toch? 16:00 begint maintenance, tot 19:00?Niellie41 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:26:
Dan is die al klaar
[ Voor 9% gewijzigd door BM op 18-12-2012 15:18 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb een Default en een Eyefinity preset.BM schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:17:
[...]
Uhm, volgens mij kan dat niet. Ik heb mijn eyefinity ingesteld in Control Center. Daarna onder Presets een (je raadt het niet) preset aangemaakt voor iRacing.
Daarna heb ik eyefinity disabled (dus niet uitgeschakeld) zodat ik weer een 'normale' windows desktop heb. Hierna wederom een preset aangemaakt (Normal).
Deze presets kun je in je systemtray kiezen, of een snelkoppeling in je startmenu (metro interface) maken, net wat je fijn vind
Soms vergeet ik alleen de iRacing preset te kiezen als ik iRacing start, dan moet je dus ff afsluiten en weer terug, maar over het algemeen gaat dit prima zo.
[...]
Verder heb ik een batch scriptje gemaakt om te switchen.
Behalve het switchen van de presets past het ook de scherm configuratie van iracing aan, zodat deze automatisch mee switched van 3 naar 1 scherm en omgekeerd.
Zo kan ik makkelijk racen op 3 schermen en op 1 scherm spectaten / screenshots maken
Xbox
Natuurlijk begint het om 16 uur. Had die ook zelf kunnen opzoeken. Als iemand zo lui is om het zelf op te zoeken, waarvan het antwoord 100 keer op internet staat, kan die zo'n reactie van mij verwachten.BM schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:17:
[...]
Uh, nee toch? 16:00 begint maintenance, tot 19:00?
Verwijderd
nog geen kerstgedachte merk ik welNiellie41 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:11:
[...]
Natuurlijk begint het om 16 uur. Had die ook zelf kunnen opzoeken. Als iemand zo lui is om het zelf op te zoeken, waarvan het antwoord 100 keer op internet staat, kan die zo'n reactie van mij verwachten.
Wintertijd: UTC + 1BruceLee schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:20:
als iracing er nou eens een fatsoenlijke gmt tijd neer zette kon ik het zo omrekenen het gaat bij mij altijd fout met hun rare utc en weet ik het voor rare tijden waar ik nog nevernooit van heb gehoord
Zomertijd: UTC + 2
Klaar, zo ingewikkeld is het niet.
Sorry, het sarcasme was me niet helemaal duidelijkNiellie41 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:11:
[...]
Natuurlijk begint het om 16 uur. Had die ook zelf kunnen opzoeken. Als iemand zo lui is om het zelf op te zoeken, waarvan het antwoord 100 keer op internet staat, kan die zo'n reactie van mij verwachten.
[ Voor 33% gewijzigd door BM op 18-12-2012 16:27 ]
Xbox
denk dat iedereen hier vol ongeduld zit te wachten op dit gebakje.
Muziek?
Ge-wel-diggtrNL schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:11:
Ik google altijd even op GMT en zie dan direct hoe laat het is in GMT/UTC.
Muziek?
[video]
spijtig dat ik dat niet even in de auto kan opzetten zo dadelijk
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
JA!
JA!

Wat een heerlijk ding zeg, heel anders dan alle andere auto's.
Cockpit 1 scherm (correcte FOV):
http://i.imgur.com/cSGGV.jpg
Cockpit 3 schermen (correcte FOV):
http://i.imgur.com/hBWWF.jpg
[ Voor 61% gewijzigd door gtrNL op 18-12-2012 18:02 ]
Geluid is wel aardig, maar heeft toch iets weg van een stofzuiger af en toe.

ik moet zeggen dat hij wel fijn rijdt en erg makkelijk te controleren is. zet wel ff de rembalans naar achter en abs lager ;p
hey, grumpy is er ook
Xbox
edit;
Vanavond ga ik voor het eerst mee doen (

edit;
Even voor mij zelf zodat ik zo niet in de problemen kom. Ik join de practice dus onder 'hosted' en die is van 8 tot 9, de kwalificatie is een nieuwe hosted session (?) en die is van 9:00 tot 9:20, de daarop volgende 2 races zijn beide (?) nieuwe hosted sessions en mijn resultaat uit de kwalificatie en eerste race beinvloed automatisch (?) mijn start positie.
(?) = tell me if I'm wrong...
Al lijkt het mij beter om uit de pits te starten omdat ik ook niet zo bekend ben met deze auto. Die optie vind ik ingame?

[ Voor 91% gewijzigd door Streskip op 18-12-2012 19:18 ]
Zoals Joep al aangaaf, tikje trage reactie op het stuur, maar volgens mij komt dat omdat je zitpositie tov de voorwielen anders is dan in andere autos, ofzo
Doe mij zo'n stofzuiger, en ik ga met plezier m'n huis schoonmaken. Geluid is helemaal prima imhoJoepW schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:01:
Geluid is wel aardig, maar heeft toch iets weg van een stofzuiger af en toe.
Xbox
YouTube: iRacing 2.0 McLaren MP4-12C GT3 @ Oran Park Onboard + TV Replay Full HD
hier nog een nieuwe video onboard + TV replay in full hd @ Oran Park

Xbox
Nee, je joined gewoon de hosted session wanneer je wil (wel voor het eind van de qualify), maar je blijft in de zelfde sessie & server zitten. Het is de server zelf die verspringt van practice naar qualify naar race.Streskip schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:54:
Vanavond ga ik voor het eerst mee doen (), mijn kleuren schema (voor elke auto het zelfde):
[afbeelding]
edit;
Even voor mij zelf zodat ik zo niet in de problemen kom. Ik join de practice dus onder 'hosted' en die is van 8 tot 9, de kwalificatie is een nieuwe hosted session (?) en die is van 9:00 tot 9:20, de daarop volgende 2 races zijn beide (?) nieuwe hosted sessions en mijn resultaat uit de kwalificatie en eerste race beinvloed automatisch (?) mijn start positie.
Als je wil starten vanuit de pitlane (liever niet
Oh ja, als we 2 heats rijden moet je na afloop van de eerste race even disconnecten, en dan even later de nieuwe sessie joinen.
[ Voor 5% gewijzigd door Fuelke op 18-12-2012 19:28 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Xbox
Verwijderd
Bij de iROC race hebben we ook problemen mee, ik hoop dat het bij de GoT race niet is.BM schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:29:
Toch wel een serieuze bug in deze build rondom de spotter mode. Wil net gaan race, klik de groene knop, en in plaats van gaan racen val ik in de spotter mode. Hopelijk gaat dat vanavond bij de league race allemaal goed...
Dankje!Fuelke schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:26:
[...]
Nee, je joined gewoon de hosted session wanneer je wil (wel voor het eind van de qualify), maar je blijft in de zelfde sessie & server zitten. Het is de server zelf die verspringt van practice naar qualify naar race.
Als je wil starten vanuit de pitlane (liever niet) dan klik je niet op de groene knop bij het aftellen naar de race toe. Er zal verschijnen: "Missed start" en even later kan je dan vanuit de pits starten.
Oh ja, als we 2 heats rijden moet je na afloop van de eerste race even disconnecten, en dan even later de nieuwe sessie joinen.
Beterschap!Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:59:
ik pas voor de race , ik ga naar de dokter moeten gaan aangezien ik onder het snot hang en keel begint ook aardig tegen te werken
[ Voor 15% gewijzigd door Streskip op 18-12-2012 20:45 ]
Twin Ring MOtegi GP Night met McLaren MP4-12c
Verwijderd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 21:54 ]
Xbox
[ Voor 20% gewijzigd door Streskip op 18-12-2012 21:58 ]
Als je naam Carlos is wel jaStreskip schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:57:
Haha dat is vanuit mijn auto toch? (Carlos van Wijk)
edit: niet dus. Totzo
[ Voor 23% gewijzigd door Streskip op 18-12-2012 22:02 ]
Ik had last van de nieuwe spotter bug, kan dus niet gaan rijdenStreskip schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:00:
Komt zo nog race 2?
Eerste race ging nog wel ok, tikte wel even de bandenstapel aan waardoor het stuur krom stond en ik bijna Pascal van de baan drukte. En een minuut voor tijd frontaal de rails in.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Je lijkt ook de enige te zijn met dit probleem? Al op het iRacing forum gekeken?Fuelke schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:09:
[...]
Ik had last van de nieuwe spotter bug, kan dus niet gaan rijden
Eerste race ging nog wel ok, tikte wel even de bandenstapel aan waardoor het stuur krom stond en ik bijna Pascal van de baan drukte. En een minuut voor tijd frontaal de rails in.
Ik ben te moe voor deze race. Ging er gelijk al weer nasty af, pits in, weer nasty eraf
Uh, nee, hij is niet de enigeStreskip schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:20:
[...]
Je lijkt ook de enige te zijn met dit probleem? Al op het iRacing forum gekeken?
Ik ben te moe voor deze race. Ging er gelijk al weer nasty af, pits in, weer nasty erafMaar was leuk met jullie te rijden, al was deze auto een tikkie too much voor me..
Xbox
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
We misten je al bij de race met de Australische botenderx666 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:37:
Zo net ff voor het eerst deze week met de otus getest. Met de setup van Gernot rij ik nu een 130.637, waarbij ik in sector 4 door een stomme fout zeker .1 nog liet liggen. Kijken of ik morgen wellicht al een Q en race kan rijden.
De eerste race was fun. Erg jammer dat ik op plek 7 het nodig vond om zo hard te lachen om een grap van Speedy (ja de schuldige!
En race 2 heeft niet meegeteld, want velen hadden last van de Spotter bug
Daarna even kort getest met de McLaren op Oulton met chicanes. Nou dat wordt de baan voor donderdag as.
.....dus donderdag 20 december is er een fun race van 40 minuten voorafgegaan door 60 minuten practice en 20 minuten kwalificatie. De race wordt georganiseerd via de League.
Ik zal zien of een beetje lekkere setup kan bakken de komende dagen.

Beetje jammer dat ik in het begin van de eerste race niet direct begon te pushen. Bleef achter RedBaron hangen want dacht dat ik het tempo niet had om hem te volgen.
Maar Rudy was toch te snel in het begin. Vanaf halverwege de race tot op het einde zat er niet veel verschil in de rondetijden dus keek al echt uit naar de 2e race. Vroeg me af hoelang ik Rudy achter mij kon houden (als hij er met de start al niet voorbij gevlogen was) maar door die spotterbug liep het allemaal mis
2e race zag ik dat RedBaron na een paar rondjes weer last kreeg met zijn banden (zoals in race 1) en kon ik er voorbij (alhoewel ik in race 2 wel geholpen werd omdat hij in T1 even grasmaaier ging spelen)
Die McLaren is ook wel de moeite, alleen snap ik niet goed waarom je bij die bak de gearings en de diff niet kan wijzigen (behalve die preload) ... in het echt kan dit toch wel bij een GT3 bak of zit ik er naast?
Wel jammer dat Derx er niet bij was...
[ Voor 20% gewijzigd door Fragbeestje op 19-12-2012 00:15 ]
En klaar

Xbox
Zijn de spiegels express omgedraaid?
Verwijderd
Dat was ruim 2 seconden langzamer dan nr 1.
Omdat ik benieuwd was hoe dat kon heb ik even een rondje meegereden en toen zag ik dat men constant de binnen baan neemt
Snap er niets van. Dacht dat je altijd met minstens twee wielen op de baan moest houden?
Kan me nog herinneren dat Vettle ook een straf kreeg ivm inhalen terwijl hij met 4 wielen buiten de baan reed.
Hier een mooi voorbeeld.
[YouTube: http://youtu.be/cLo5-T6ENuc]
[ Voor 7% gewijzigd door seninha op 19-12-2012 08:34 ]
Hoe zit het met die spotter bug, Ook in officiële races? En wat gebeurt er dan, raak je dan irating kwijt of telt de race gewoon niet voor jou? Klinkt vervelend...
Seninha: ten eerste heeft iracing die regel niet (gewoon omdat het niet te controleren is), het enige wat speelt zoon off track incidents (die je voor lief kunt nemen uiteraard) en black flags voor afsnijden. Zolang je die niet krijgt is alles in principe toegestaan. De apron (vlakke gedeelte) telt hier gewoon mee als track, volgens mij is dat zelfs in het echt ook zo. Overigens was ik er twee seizoenen geleden niet sneller mee (kan dat dat nu anders is).
Trouwens er is een reactie van iRacing over de bug.
While we're thrilled everyone is enjoying today's build and new car, we're sorry to report that a bug slipped through!
The main issue appears to be that in some sessions, mainly hosted sessions and open practice sessions, if several drivers register simultaneously (within a few seconds of each other), there is a chance that two or more of them may incorrectly be assigned to the same team, instead of each being assigned to their own team. There may be other side effects (including server crashes). We’ve implemented a fix, and if testing goes ok tonight, plan to release a patch tomorrow morning.
We'll keep you posted and get the release out as soon as we ca
Of je sneller bent? Dat weet ik nog niet want heb nog geen race gereden, maar zoals je dat filpje kan zien. het is mogelijk om er iets mee te winnen.
Nu kun je namelijk binnen door voorbij, en anders had je buiten om .
Jep, op de meeste autos heb ik die inderdaad omgewisseltgtrNL schreef op woensdag 19 december 2012 @ 01:04:
Ik vindt hem leuk.
Zijn de spiegels express omgedraaid?
Xbox
Ik weet niet hoe het met Grand-AM zit, of het in het echt dan ook mag. Maar de DP's hebben niet genoeg downforce om de auto op de apron te houden.seninha schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:46:
Vind het toch erg vaag. En volgens mij kunnen ze dat best controlleren. Ze kunnen er gewoon een Off track van maken. Dan blijf je vanzelf wel op de baan.
Of je sneller bent? Dat weet ik nog niet want heb nog geen race gereden, maar zoals je dat filpje kan zien. het is mogelijk om er iets mee te winnen.
Nu kun je namelijk binnen door voorbij, en anders had je buiten om .
De HPD rijdt in het echt (nog) niet op Daytona. Geen idee of dat in het echt ook mogelijk is.
Ik ook, maar weet ook uit ervaring dat als het niet de bedoeling is... dit zijn van die dingen die zie je zelf niet meer ziet, dus dacht ik mention het even.BM schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:03:
[...]
Jep, op de meeste autos heb ik die inderdaad omgewisseltVond ik wel leuk staan.
[ Voor 5% gewijzigd door gtrNL op 19-12-2012 11:29 ]
Ligt het trouwens aan mijn rijstijl of vreet dat ding echt voorbanden? Ze zijn 2 rondjes goed, daarna falloff naar een redelijk stabiel niveau maar na ~40 rondjes op Lime Rock lijken ze tot op de draad versleten.
40 rondjes lime rock (lijkt me meer dat ze dan in't echt ook weg zijn niet ?Arfman schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:11:
Die McLaren is nog best listig op Daytone met low downforce setup ...
Ligt het trouwens aan mijn rijstijl of vreet dat ding echt voorbanden? Ze zijn 2 rondjes goed, daarna falloff naar een redelijk stabiel niveau maar na ~40 rondjes op Lime Rock lijken ze tot op de draad versleten.
Dit topic is gesloten.