iRacing: Seizoen 4 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste
Acties:
  • 45.700 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:03

BM

Moderator Spielerij
Net ff met de McLaren op Oulton getest. Wagen word nog wat leuker als je Throttle Shaping van 1 naar 10 zet :)

Had verder wel het idee dat de high downforce setup wat sneller was, in ieder geval voor mij. Verder nog niet echt naar de setup gekeken :)

Na paar rondjes MDF en 1 rondjes HDF zat ik op 1:35.7 ofzo geloof ik, kan nog wel een heel tandje sneller.

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 19-12-2012 13:15 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Iemand de 24 heurs du fun opgevallen? Vanaf gisteren elke dag een ander circuit om de McLaren op los te laten 8) Zandvoort is nu..

edit;
Dat ging echt slecht 8)7 Kwam niet eens onder de 1;41 en in practice 1;39 :|

[ Voor 32% gewijzigd door Streskip op 19-12-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Eerste indruk van de McLaren op zandvoort: gaaf :) Maar ik mis wel heeeel erg de diff settings :-( Enorm last van off-throttle understeer, normaal prima op te lossen met de coast diff mja... nu weet ik het niet :+ Liftend kom ik het scheivlak niet door, half gas erop houden en hij stuurt er lekker doorheen, beetje raar...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben er mee bezig. Morgen overdag ga ik er verder mee. Voor Oulton begint er zich een setupje af te tekenen.
Tip: Probeer eens hardere veren achter ;)

Ik heb een eerste versie van een skin. Maar is nog lang niet klaar:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/mclaren_skin_joep_v1.jpg

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

derx666

mecker ende blaet

Nice Joep.

Net Q gedaan in de Lotus en een 1:30.415 gereden. Opt zit nu op 1:29.9. Zometeen eens een race proberen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zat wat te googlen voor inspiratie voor die McLaren paint, en deze vind ik toch wel heel erg vet hoor (gevonden op google alleen kleur veranderd, was eerst oranje)

Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmp7B4A.jpg

Zit al bijna een uur te kutten om zoiets te maken maar ik kom niet eens in de buurt :( Ben redelijk goed in Photoshop maar het tekenen van zo'n skin is echt niet te doen man... Vind maar eens waar al die lijnen moeten lopen :S Normaal zoek ik wat standaard patterns bij elkaar en combineer ik die maar ik kan geen passende vinden... Baal, vind die wel erg vet :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Op het member forum heeft iemand wen zip gepost met alle onderdelen van de skin in afwijkende kleur. Dat moet je een eind op weg kunnen helpen.
Ik zal zo ff de link posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo dadelijk race op Brands Hatch metd e MC Laren. Leuk baantje met de MC Laren. Staat onder hosted sessies en paswoord is grovewood.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@dd: Ik doe niet mee. ff private time met de vrouw ;)

Hier de 'color-guide' voor de McLaren skin:
https://dl.dropbox.com/u/...n/mclaren_color_guide.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zou je niet eens gaan qualificeren dan Robbert ;) nog 6 min...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Nu online

derx666

mecker ende blaet

net ff de 21:30 race gereden, met oa Emil sallberg, jan beyer en Bredo. Op P3 gestart en gefinished. Wel maar 118punten, mja, ging wel goed. Denk dat ik nog iets meer wing ga zetten, want 3.1-7 is toch erg weinig :) Mja, Bredo kwam er niet voorbij, wat ie ook probeerde. In de bochten was ie vet sneller, maar ik maakte gelukkig erg weinig fouten, dus hij heeft geen enkele keer zn auto er naast kunnen prikken. Lekker om de week mee te beginnen...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes Marco. Ik geloof dat ik definitief afhaak met de Lotus. Ik zal wel denk ik op maandagen blijven trainen en een setupje te bouwen.
De McLaren vinnik erg leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 15:32
Net te horen gekregen dat ik morgen niet mee kan doen met de race... :(

maar nu heb ik nog wel even tijd om wat rond te baggeren :+

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 17:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lekkere auto man die McLaren! Op zandvoort ging het wel, op Brands Hatch was het super relaxed rijden man. Start als 16e (gequalificeerd met halve tank fuel omdat ik niet geoefend had), start ging heel netjes bijna geen ongelukken. Tot het een paar rondjes later overal links en rechts mis ging en ik 3e lag, lol! Helaas had ik voor de lol een pitstop gepland (bijna 120L fuel leek me errug veel en een uur rijden op de banden dacht ik ook dat wordt lastig) waarmee ik weer terugviel tot 12. Was wel veel sneller dan de rest voor me maar kwam net iemand tegen die goed kon verdedigen en daar ben ik niet meer voorbij gekomen. Wel leuk gereden, leuke auto om mee te vechten en langere races mee te doen want je hoeft niet constant in elke bocht in te houden omdat je anders de muur in vliegt, je kunt je meer bezig houden met het gevecht dan met de auto onder controle houden. Zeker vaker doen :) Uur ging ook ontzettend snel voorbij, was al erg moe vantevoren dus dacht niet dat ik lang zou meedoen maar het viel erg mee...

Mijn iRacing profiel

• BruceLee

BruceLee

FunRace @ Zandvoort gestart uit de pits was best leuk tot ik dan uiteindelijk er afgerammed door een divebomber. omdat ik iemand anders doe voor me spon moest ontwijken.

YouTube: iRacing Mclaren MP4-12C GT3 Fun Race @ Zandvoort until Crash

[ Voor 26% gewijzigd door BruceLee op 20-12-2012 00:27 ]

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
@joep, ziet er gaaf uit, zal ook eens wat gaan spelen met de kleuren.
@Nick, dat is ook wel een erg gaaf kleurenschema.

Maandag promodag, mooie gelegenheid voor een nieuw kleurenschema.

De McLaren staat op mijn wensenlijstje. Eerst nog even verder in de lagere klassen.

Groet,
Frans

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:33:
Lekkere auto man die McLaren! Op zandvoort ging het wel, op Brands Hatch was het super relaxed rijden man. Start als 16e (gequalificeerd met halve tank fuel omdat ik niet geoefend had), start ging heel netjes bijna geen ongelukken. Tot het een paar rondjes later overal links en rechts mis ging en ik 3e lag, lol! Helaas had ik voor de lol een pitstop gepland (bijna 120L fuel leek me errug veel en een uur rijden op de banden dacht ik ook dat wordt lastig) waarmee ik weer terugviel tot 12. Was wel veel sneller dan de rest voor me maar kwam net iemand tegen die goed kon verdedigen en daar ben ik niet meer voorbij gekomen. Wel leuk gereden, leuke auto om mee te vechten en langere races mee te doen want je hoeft niet constant in elke bocht in te houden omdat je anders de muur in vliegt, je kunt je meer bezig houden met het gevecht dan met de auto onder controle houden. Zeker vaker doen :) Uur ging ook ontzettend snel voorbij, was al erg moe vantevoren dus dacht niet dat ik lang zou meedoen maar het viel erg mee...
Ja het was jammer dat ik bovenop een spinner knalde in de race. Waardoor ik men fast repair moest gebruiken en daarmee ook nog is 15 sec penaltie had voor wrong pit entry kreeg. Anders hadden we volgens mij nog leuk kunnen vechten. Toen ik werd aangereden lag ik 5 seconde voor je. Ach ja was wel leuk om 1 uur ermee te rijden. En uurtje rijden kunnen de banden dus makkelijk aan.

iRacing Profiel

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 19:27

Niellie41

[object Object]

Vandaag kan ik 'eindelijk' de McLaren kopen :)
Ik ben benieuwd hoe hij is.

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:37:
Ik zat wat te googlen voor inspiratie voor die McLaren paint, en deze vind ik toch wel heel erg vet hoor (gevonden op google alleen kleur veranderd, was eerst oranje)

[afbeelding]

Zit al bijna een uur te kutten om zoiets te maken maar ik kom niet eens in de buurt :( Ben redelijk goed in Photoshop maar het tekenen van zo'n skin is echt niet te doen man... Vind maar eens waar al die lijnen moeten lopen :S Normaal zoek ik wat standaard patterns bij elkaar en combineer ik die maar ik kan geen passende vinden... Baal, vind die wel erg vet :)
JoepW schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:48:
Op het member forum heeft iemand wen zip gepost met alle onderdelen van de skin in afwijkende kleur. Dat moet je een eind op weg kunnen helpen.
Ik zal zo ff de link posten.
Met de spotfinder moet je toch een heel eind kunnen komen? Al zitten d'r wel een paar kleinere stukjes in die wat lastiger terug te vinden zijn op die manier.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Fragbeestje
BruceLee schreef op donderdag 20 december 2012 @ 00:27:
FunRace @ Zandvoort gestart uit de pits was best leuk tot ik dan uiteindelijk er afgerammed door een divebomber. omdat ik iemand anders doe voor me spon moest ontwijken.

[video]

YouTube: iRacing Mclaren MP4-12C GT3 Fun Race @ Zandvoort until Crash
Het was idd een leuke race, en heb je in T1 van die lap dan ook zonder problemen voldoende ruimte gegeven omdat je sneller was en ik al een beetje damage had omdat er iemand mij al 2 x gebruikt had om sneller te kunnen remmen. Een halve ronde later moet je dus uitwijken en ga je op het gras. Ik ga ook even een beetje op het gras maar kom sneller de baan terug op en ga naar de binnenkant om plaats te laten voor jou. Ik heb nog naar links gekeken en je stuurt gewoon helemaal in naar de binnenkant, ook al zit ik er al, al moet ik toegeven dat ik wel wat meer de binnenkant had kunnen nemen, maar gezien de lijn die je wou nemen wou je echt naar de apex toe wat dus altijd een crash had veroorzaakt. Ook vind ik het wel vreemd dat mijn spotter veel vroeger aangaf dat er een auto naast mij zat, maar je komt de baan terug op en je gaat er maar van uit dat diegenen achter je maar rustig plaats maken.

Ook wel jammer dat je het filmpje daar laat stoppen. Er gebeurd achter ons namelijk nog een crash waardoor er nog iemand tegen je zijkant schuift. Je komt dan de baan terug op en je gaat nog eventjes vol gas iemand anders de baan afrijden (iemand wie nota bene met heel die toestand niks te maken had) en dan verlaat je de race... Ik kan begrijpen dat je gefrustreerd bent omdat je race om zeep is, maar dan hoef je nog niet gewoon iemand anders van de baan te rijden.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Maar BruceLee is super snel, super goed en pro. Het is nooit zijn schuld! ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 20-12-2012 12:33 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Klinkt als BruceLee idd :X

Xbox

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Hmmm, misschien toch ff frappen hoe hij in de race ervoor bij het ingaan van het scheivlak achterop iemand rijdt, crasht en vervolgens zijn auto als een echte rookie uit laat rollen tot éxact op de racelijn, waar ik net aan kwam scheuren... :) Geen sorry gehoord of iets. Leukste was nog dat in de practice-sessie ervoor hij wel zeker wilde weten dat de 24h fun serie geen sr had, want dat wordt anders niks, 'met al die noobs'.

:)

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Ik heb zojuist een funrace gedaan op Road America (thanks voor die tip van 24H Du Fun!). Tweede geworden nadat nummer 3 in de laatste bocht zonder fuel kwam te staan, ondanks de fuelsaving setting (die volgens hem wel veel hielp). Even kijken of ik een recapje op YouTube kan slingeren, was erg leuk. Wel veel ongelukken maar ook goede close racing gezien, erg vermakelijke auto die MP4.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Klinkt allemaal niet erg lekker. Maar goed, laten we maar niet te veel concentreren op ongelukken hier, wnat dat komt de sfeer niet ten goede.

Ik ga zo nog ff boodschapje doen en dan maar eens wat oefenen met de McLaren. ;)
De skin is in ieder geval klaar en staat ook op Trading Paints.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/joep_final_1.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/joep_final_2.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/skins/mclaren/joep_final_3.jpeg
(niet de mooiste screenies, maar zijn ook op de laptop gemaakt)

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:43:
Klinkt allemaal niet erg lekker. Maar goed, laten we maar niet te veel concentreren op ongelukken hier, wnat dat komt de sfeer niet ten goede.
Ik dacht exact hetzelfde, laatste tijd veel over wie schuld heeft aan wat.

Heb respect voor elkaar op de baan, fouten worden ook gemaakt, door iedereen. Geef gewoon iets ruimte, en dan komt het wel goed :)

My iRacing profile | Strava

• Arfman

Arfman

Drome!

Het "gezeur" komt denk ik ook een beetje omdat sommige personen nu eenmaal wat minder krediet hebben dan anderen ...

Anyway, recap videootje van de funrace met de MP4. Beeld is soms een beetje raar/schokkerig, misschien is YouTube nog aan het verwerken?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wnAPTsPsb6M]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Er zit een fout in je video, het is namelijk niet Road Atlanta, maar Road America :P

Verder coole video, mooie pass rond de 2 minuutjes, jammer dat je spint, om over het drama daarna (voor de rest) maar niet te spreken :)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net de McLaren aangeschaft! Maar eerst even een Racing Lions skin maken :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Is er al interesse in een trainingsessie (nu dus) met de McLaren @ Oulton tbv vanavond?

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 20-12-2012 14:40 ]

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik kan wel even meedoen, aangezien ik er vanavond niet bij ben vanwege handboogtraining :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zal ik 'm free for all doen of alleen league?

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, heb geen idee hoeveel animo er is :P

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er zijn 27 plekken. We doen gewoon openbaar met irating minimaal 1000 en license minumaal d:4.0

Server is aan het opstarten. Vanaf nu 2 uurtjes practice @ oulton met de McLaren.

[ Voor 32% gewijzigd door JoepW op 20-12-2012 14:51 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik kom zo wel even kijken :)
Even snel mijn auto afmaken.

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
JoepW schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:48:
Er zijn 27 plekken. We doen gewoon openbaar met irating minimaal 1000 en license minumaal d:4.0

Server is aan het opstarten. Vanaf nu 2 uurtjes practice @ oulton met de McLaren.
Ik kom zo ook nog ff kijken... Vind de McLaren een leuk autootje voor "erbij"..

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

• Arfman

Arfman

Drome!

Hoogie2004 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:19:
Er zit een fout in je video, het is namelijk niet Road Atlanta, maar Road America :P

Verder coole video, mooie pass rond de 2 minuutjes, jammer dat je spint, om over het drama daarna (voor de rest) maar niet te spreken :)
Ach ja, stom :D
Na die pass pak ik de verkeerde entry de bocht in, auto begint te glijden en ook de 2FMSH hielp niet meer. Gelukkig allebei geen schade. Die retard op het rechte stuk mogen ze van mij een week schrosen, ging op de chat ook nog wel even heftig tekeer ...

Verwijderd

Vandaag dus mijn allereerste race gereden op okayama met de mx5, tot nu toe had ik alleen maar practice gedaan om te oefenen.

Ik was wel gekwalificiceerd dus ik starte niet als laatste.
Maar bij de start heb ik maar even gas ingehouden zodat ze me allemaal even inhaalden zodat ik rustig rondjes kon gaan rijden.
Ik kon de auto redelijk op de baan houden, maar ik kwam er al snel achter dat het hele veld veel sneller als mij was. Ik werd dus ook al snel op een rondje gezet en braaf aan de kant ben gegaan voor de snelle jongens.
Toen iedereen al gefinished was moest ik dus nog even doorijden, het viel mij op dat de auto meteen begon te glijden en veel moeilijker onder controle te houden, en daardoor even van de baan ging en de vangrail aantikte maar ik kon wel doorijden, ik moest toch nog 1 rondje.
Ik heb tijdens de race ook nog even een pitstop gedaan zo kom ik er meteen ook achter hoe dat werkt.

Er staat nu Rookie 2.51 en dat ik 1 race nodig heb om een klasse hoger te komen dan rookie. SR below 3.0.

Pluspunt is ik heb de race uitgereden en kon de auto redelijk op de baan houden.
Minpunt is ik ben veelst te langzaam.

snelste race ronde van mijzelf 1:06.331

• Arfman

Arfman

Drome!

Bekend verhaal racer005! Zo zijn we allemaal zo'n beetje begonnen. Alhoewel ik nu redelijk meekom in de voor mij bekende auto's (met name de Radical) waren mijn eerste races nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. Gewoon blijven oefenen, het komt goed. Sowieso goed dat je de race hebt uitgereden, dat lukt velen al niet :)

Heel even geoefend met de McLaren op Oulton. Ik weet niet wat het is met die baan maar vrijwel elke auto ligt daar zo ongelooflijk lekker op de weg, en het is zo'n heerlijke baan, het was echt geweldig. Tot een 1.35.2 gekomen na ~10 rondjes, maar een echt snelle tijd met de McLaren zet je als de banden nog vers zijn, daarna verlies je gemakkelijk .4 per rondje, puur en alleen omdat de banden minder zijn. Toch flink wat ronden achter elkaar gemaakt omdat het zo'n gave baan is. Ik ga veel in deze auto racen, dat weet ik nu al :)

• NickThissen
Dat kleurenschema voor het painten helpt wel, maar er zijn nog wat dingen waar ik niet uitkom (lijnen die over zo'n vlak heen gaan zeg maar). Toch begint het ergens op te lijken ;) Lijkt nog wat kaal zonder sponsors enzo, maar de hoofdlijnen zijn er, vanavond even verder.

Afbeeldingslocatie: http://nickthissen.nl/Images/MP4.png

Wat me wel irriteert is de overgang van wit naar paars bij de deur-lijn, in de skin staat hij volgens mij goed (heb de wireframe gevolgd waar de deur stopt) maar hij schiet er toch mooi overheen :(

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
  • Laatst online: 10:45
Niet per ongeluk je wire frame layer verschoven?

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Toffe auto's jongens. Vindt de kleuren van Nick echt tof.

Dit is mijn eerste graties auto.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9TsaS.jpg
(te grote foto, jammer dan).

Downloaden: http://www.raceskins.com/...=mclaren-mp4-12c-gt3-lark

iRacing Profiel

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nice, als ik zelf nou beetje kon painten zou ik deze wel proberen. Maar ja ben een enorme noob op dat gebied.

Afbeeldingslocatie: http://www.4wheelsnews.com/images/news/22936/mclaren_12_gt3_total_24_hours_of_spa_2.jpg

iRacing Profiel

Verwijderd

ik doe weer graag mee op straks, ga maar klaarzitten voor wat mooie wrecks...........

• Fragbeestje
Joep, Nick en gtrNL : leuke skins! Kleurpatroon is echt mooi Nick!

Niel: waar blijft die racing lions skin? ;)

Veel plezier straks met de mclaren. Ik moet gaan bowlen.... Hoop dat er veel alcohol is want bowlen vind ik maar niks 8)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:57:
Joep, Nick en gtrNL : leuke skins! Kleurpatroon is echt mooi Nick!

Niel: waar blijft die racing lions skin? ;)
Ik kan wel even een WIP shot laten zien ^^

edit
hier is die
Afbeeldingslocatie: http://nielhekkens.nl/iracingpics/rl-mp4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://nielhekkens.nl/iracingpics/rl-mp4-2.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Niellie41 op 20-12-2012 19:10 ]

• NickThissen
Nice Niel! Vind hem echt goed. Ik ga ook jou lijn jatten op de 'sideskirt' (die loopt nogal hoog op en bij mij is er een harde rand van zwart naar paars :+)

Update van die van mij :)

Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmpEA4F.png

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dankjewel :)
Die van jou ziet er ook goed uit! Het paars ziet er heel mooi uit.

Ik ben er alleen nog niet uit wat ik voor sponsor boven de achterwielen ga plaatsen. Alleen nog een paar details en dan is die klaar :)
Het is best irritant dat we op de achter vleugel niets kunnen plaatsen (ook bij de Corvette en Ford GT) :(

Vanavond kan ik toch mee doen :D

[ Voor 24% gewijzigd door Niellie41 op 20-12-2012 19:47 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja Niel. Raar, want in de template staat ie wel gemarkeerd als sponsorplek.
Ik had daar eerst Benelux staan ;)

• Prof_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:06
Ola,

Ik heb besloten vanwege te weinig tijd mijn nieuw aangeschafte SIM Racing spullen weg te doen.
Wellicht heeft iemand interesse in:
- CST 3B pedalen met floor brackets (mid augustus 2012)
- CSW wheel base + formula rim + table clamp V2(september 2012)
- 3x Samsung SA750 27" monitoren 1920 x 1080 / 120hz (augustus 2012)

Stuur me email naar zlatko@xs4all.nl voor foto's en meer info.

De spullen kunnen bij mij thuis getest en bekeken worden voordat we tot een deal komen.

gr.
Zlatko

• derx666
  • Nu online

derx666

mecker ende blaet

Prof_ schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:01:
Ola,

Ik heb besloten vanwege te weinig tijd mijn nieuw aangeschafte SIM Racing spullen weg te doen.
Wellicht heeft iemand interesse in:
- CST 3B pedalen met floor brackets (mid augustus 2012)
- CSW wheel base + formula rim + table clamp V2(september 2012)
- 3x Samsung SA750 27" monitoren 1920 x 1080 / 120hz (augustus 2012)

Stuur me email naar zlatko@xs4all.nl voor foto's en meer info.

De spullen kunnen bij mij thuis getest en bekeken worden voordat we tot een deal komen.

gr.
Zlatko
Shit, net nieuwe CSW gekocht, anders wel interesse gehad in wat spullen... Kun je misschien een prijs indicatie van de spullen geven?

Cube Nuroad Race (2022)

• Prof_
Zal je net zien...hehe

Ik dacht aan volgende:
- CST ca. 600 euri (nieuw prijs 730 euro)
- CSW ca. 500 (nieuw prijs 680 euro)
- Monitoren geen idee...moet effe opzoeken wat ze gekost hebben

gr,

• gtrNL
DutchDevil79 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:02:
Nice, als ik zelf nou beetje kon painten zou ik deze wel proberen. Maar ja ben een enorme noob op dat gebied.
Heb jij even geluk, die ga ik in de komende dagen maken. Stuur me even een DM en ik maak er één met je naam er op en vlaggetje.

Ps. Had ik deze al laten zien? Wordt onderdeel van mijn gratis Spa 24 pakket (net als bovenstaande beschreven auto trouwens).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pWpN1.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door gtrNL op 20-12-2012 20:48 ]

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Finishing my last work week of the year strong. Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft = @iRacing official partner.
Oftewel, BMW is nu partner van iRacing! :D
Zouden we misschien ook Z4 GT3 gaan zien in iRacing? Of een DTM (voor de liefhebbers :P )
Of een GTE auto (M3 of de nieuwe Z4)?

Dit is in ieder geval goed nieuws.

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Prof_ schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:24:
Zal je net zien...hehe

Ik dacht aan volgende:
- CST ca. 600 euri (nieuw prijs 730 euro)
- CSW ca. 500 (nieuw prijs 680 euro)
- Monitoren geen idee...moet effe opzoeken wat ze gekost hebben

gr,
ooooow cst's
_/-\o_ pffff voor 500 neem ik ze lol

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• dabelg
pfff was geen race voor mij :( op oulton teveel fouten

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

gtrNL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:39:
[...]

Heb jij even geluk, die ga ik in de komende dagen maken. Stuur me even een DM en ik maak er één met je naam er op en vlaggetje.

Ps. Had ik deze al laten zien? Wordt onderdeel van mijn gratis Spa 24 pakket (net als bovenstaande beschreven auto trouwens).

[afbeelding]
Nice, ziet er goed uit.

En thanks. :9

iRacing Profiel

• NickThissen
Leuk raceje :) Iets te langzame start en wat voorzichtig in T1 en meteen Robbert er langs, toen lang lopen vechten, af en toe eens binnendoor kijken maar niet dichtbij genoeg. Ergens m'n banden op gemaakt want viel ineens veel terug... Eindelijk kwam ik weer wat dichterbij, en toen ineens in turn 2/3 scherm op zwart, *plink* windows geluidje, en een schermpje met een Java update 8)7 Snel weg geklikt en terug naar iRacing, stond ik midden op de backstraight, maar gauw gaan towen, net op tijd want er kwamen paar man aan... Ach ja, daarna nog leuk met Ruud kunnen vechten, lang naast elkaar gereden, kan toch wel inhalen hier :)

Mijn iRacing profiel

• josh-hill
  • Laatst online: 12:15
Leuke race idd.

Jos was in de eerste ronden voor m'n neus aan het zwabberen dus dat kon niet lang goed gaan en in de 1e chicane klapte ie dan ook in de 2e ronde tegen de achterste bandenstapel.

Daarna langzaam iets van Ruud kunnen wegrijden, tot hij spinde.

De rest van de race was eigenlijk gewoon de rondjes maken want zowel de achterstand op de gene voor me (toen Joep) en degene achter me nam precies even hard toe. Op het laatst kwamen ze van achteren nog wel dichterbij, maar het gat was zo groot dat ik rustig op safe naar de finish kon rijden.

Verdomd geinig karretje dit ook! :D

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

• Prof_
Dabelg €550 maar je moet ze we komen halen

• dabelg
Prof_ schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:29:
Dabelg €550 maar je moet ze we komen halen
van waar ben je ?

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Inderdaaad een gave bak om in te racen!

@Joost sorry van die divebomb, was een actie waar ik zelf ook een hekel aan heb, keek even langs je en toen waren we er al.

@Nick, dit was ontzettend gaaf, leven en laten leven ging er close en goed! Heb de replay bewaard helaas niet meer de spullen op de pc en de tijd om een youtube er van te maken.

Iemand zin in om het te doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Ruud Mulders op 20-12-2012 22:57 ]

(Mijn iRacing profiel)

Verwijderd

heel leuke race ook ... ik rijd wel mijn chrono de prak in door in de 2de chicane in L1 gewoon ff dwars te gaan ... maar ff wachten en hele veld laten passeren ... goed aan het bouwen (dacht ik) raak ik in de eerste chicane de 2 bandenstapel rechts van me ... nou geen merkbare damage ... opnieuw proberen ... kalm opgebouwd dan maar ... leuke gevechtjes achter pascal en Eric gehad ... en dan de laatste 5 ronden robbert in mijn nek ... nou dat red ik nooit dacht ik ... ik moest veel eerder remmen op sommige plekken en zag robbert mooi opblinken in mijn spiegel ... laatste rondje gelukkig overleeft door een kleine fout van robbert ... leuk 4de ...die baan straft wel het kleinste foutje af ... damm ... Er werd heel fair gereden door iedereen, het was echt een toffe race met zen allen.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RuudjeM schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:45:....... Heb de replay bewaard helaas niet meer de spullen op de pc en de tijd om een youtube er van te maken.

Iemand zin in om het te doen?
Ik heb de replay ook. Misschien heb ik er morgen zin in. Ik zal het proberen.

En idd een leuke race ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 20-12-2012 23:17 ]

• gtrNL
Zo, persoonlijke auto ook af.
(ja, alweer zo'n groot plaatje, ja O-) )
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9o84x.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 12:15
RuudjeM schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:45:
@Joost sorry van die divebomb, was een actie waar ik zelf ook een hekel aan heb, keek even langs je en toen waren we er al.
No problemo. Ons contact viel gelukkig mee. :)
gtrNL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:22:
Zo, persoonlijke auto ook af.
(ja, alweer zo'n groot plaatje, ja O-) )
[afbeelding]
Amai... ff een dweil zoeken... dat is echt om te kwijlen! _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door josh-hill op 21-12-2012 00:09 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 10:45
Leuke eerste race gehad, 4 splits en 4e geworden in de top split :)
Morgen de broadcast maar eens terugkijken.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is hier eentje cst's rijker precies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 03:22:
Leuke eerste race gehad, 4 splits en 4e geworden in de top split :)
Morgen de broadcast maar eens terugkijken.
Netjes hoor. Gefeliciteerd.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 07:04:
[...]

Er is hier eentje cst's rijker precies :+
Oef, stoer ;)
Ga nu nog beter remmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:15:
[...]

Netjes hoor. Gefeliciteerd.
[...]

Oef, stoer ;)
Ga nu nog beter remmen ;)
blijkbaar is het nog onduidelijk waar dabelg ze gaat moeten ophalen :) , ik ga mijn g27 set inwisselen tegen cps's .. mijzelf maar een leuk verjaardagscadeau bezorgen vandaag :) . Weet iemand of Fanatec tussen kerst en nieuw nog acties doet zoja wacht ik hier op anders zal het gewoon deze namiddag bestellen worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oei zag het taartje niet.
Gefelicitaart!
Trakteer jezelf maar lekker op een fanatec pedalensetje en stuurtje? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 21-12-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:25:
Oei zag het taartje niet.
Gefelicitaart!
Trakteer jezelf maar lekker op een fanatec pedalensetje en stuurtje? ;)
Dank u.
Het zal enkel een pedalensetje worden ... over de G27 ben ik tot nu toe tevreden al moet ik zeggen dat een csw toch nog stukken beter aanvoelt,maar het gewenste budget ontbreekt voorlopig anders zou ik meteen eentje bij besteld hebben ... iets voor volgend jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Gefeliciteerd aaikman! *O*

Nog net jarig voor het einde van de wereld! ;)

@ Prof_ : je hebt meel 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Fragbeestje op 21-12-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gefeliciteerd Aaikman.

Jij ook Red Baron met je 4e plaats in de topsplit.
Zelf zat ik in de Corvette in de 2e split en ik heb die race gewonnen :D
Ik merkte wel dat ik al lang niet meer geraced heb in de Vette, veel kleine foutjes gemaakt in de vrije training.
In de race zelf was ik wel redelijk constant. Uiteindelijk kwam ik met 0.5 L in de tank over de finish. Dat was wel even spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Niel,Fragbeestje ... mercie jongens. Ik zal er straks na mijn tennis training eentje op drinken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin iracing nu erg leuk te vinden en heb gister mijn eerste race gereden.
Tot nu toe had ik alleen maar practice gedaan.
Ik heb daarna nog een paar races gereden in totaal 4 races.
Ik kan de auto nu prima op de baan houden alleen ze halen mij 2 rondjes in op het eind omdat ik te langzaam ben.

Na hoeveel races oefenen konden jullie de rest van het veld bijhouden?
Mischien dat ik nog wat meer punten moet verdienen of nog wat meer ervaring moet opdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ligt eraan wie je bij wilt houden, de snelsten houd ik echt niet bij, maar middenveld is redelijk te doen (voor mij).

Als ik het me goed herinner zijn tijden op lime rock park van rond de 1:01 - 1:02 in de race goed genoeg voor het middenveld. Als je nog trager bent als 1:05 dan heb je nog wel wat werk aan de winkel. Misschien slim om eens wat video's op youtube te kijken voor de MX5 om zo te zien wat anderen voor lijnen rijden?

@aaikman PROFICIAT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:31:
@Niel,Fragbeestje ... mercie jongens. Ik zal er straks na mijn tennis training eentje op drinken !
Gefeliciflapstaart!!!!!! Drink er inderdaad maar een paar van ons :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:26:
Ik begin iracing nu erg leuk te vinden en heb gister mijn eerste race gereden.
Tot nu toe had ik alleen maar practice gedaan.
Ik heb daarna nog een paar races gereden in totaal 4 races.
Ik kan de auto nu prima op de baan houden alleen ze halen mij 2 rondjes in op het eind omdat ik te langzaam ben.

Na hoeveel races oefenen konden jullie de rest van het veld bijhouden?
Mischien dat ik nog wat meer punten moet verdienen of nog wat meer ervaring moet opdoen.
Het woord blijft oefenen, na 1000 rondjes op een track, kan je pas wat zinnigs zeggen of je een beetje kan rijden of niet. 4 races is niks. Ik kan in het echt wel goed racen en rij daarmee voorin het veld, maar in de simulator kan ik het niet, het is anders, dus moet ik meer oefenen, alleen heb ik daar niet echt tijd voor.

Wat ik daarom gedaan heb is dat ik een auto gepakt heb en me daar op gefocusd heb en gewoon maar blijven rijden, tot je er bijna niet goed van word. Merk nu dat het zijn vruchten gaat afwerpen in de lotus 79 cup. Maar de aliens ala red baron enzo die ga ik voorlopig ook nog niet bijhouden hoor.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hoogie en speedy: thnx
cps's besteld ... nu maar hopen dat men tussen kerst en nieuw werkt bij Fanatec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Gefeliciteerd Aaikman.

Gister ook maar meteen ff mee gereden met de Corvette gereden op Daytona. Had alleen totaal niet de pace op Daytona. Die baan ligt me gewoon niet. Uit eindelijk 4de geëindigd, alleen jammer dat er maar 5 Corvette's mee deden in de split. Uitzending was trouwens wel leuk want in de MC Laren werd echt enorm gevochten voor de winst.

Hoop wel dat het de komende weken wat minder MC Laren only word in de GT series. Of ze moeten de split regels wat aanpassen. bv pas bij 16 auto's in een klasse gaan splitten zodat je iig minimaal 8 auto's in een split hebt. Zo word het wel saai racen in de Ford of Corvette.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Nu online

derx666

mecker ende blaet

Gefeli Aaikman !

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DD,Derx666 thnx ... btw hoop dit weekend ff tijd te hebben om met de corvette te testen op daytona .. met de riley lukte dat daar redelijk alleen die verdomde T1 :? hoop dan een raceje mee te pikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Proficiat aaikman!

Nog steeds niet in de lotus gereden op maandag na, kut baan, totaal geen motivatie om te rijden... Kijk zondag wel als ik zin heb anders sla ik lekker over...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Nu online

derx666

mecker ende blaet

Je kunt hier gewoon niet inhalen tenzij diegene voor je een giga fout maakt. Je hebt nergens een moment waar je echt hard moet remmen. Ik heb woensdag in de race bijna de hele race rondgereden met Bredo op minder dan 1 sec. achter me. Hij had meer downforce staan, dus hij kwam er op het rechte stuk niet langs, maar was in de bochten combi's echt een hele klap sneller... In de 3e ronde ofzo wel een klein contact gehad in de bocht voor S/F. Ik moest flink van mn gas af door een berg onderstuur, en daar anticipeerde Bredo iets te laat op. Gelukkig allebei geen schade (iig niet merkbaar), dus verder geen issue. Bredo maakte aan het eind zelf de fout, en zo kwam Niklas Brättemark achter me te zitten. Die kon ik wat makkelijker op afstand houden, en blijkbaar heeft die in de laatste bocht nog een fout gemaakt, zodat Bredo er weer voorbij kwam. Wel leuke race met continu druk van achteren, en 2 man voor me die veel te snel waren.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Dat zal de Z4 wel worden denk ik? Volgens mij doen ze weinig meer met de M3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hier is de race van gister trouwens. Zeer mooie strijd bij de MC Larens.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Streskip schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:27:
[...]

Dat zal de Z4 wel worden denk ik? Volgens mij doen ze weinig meer met de M3.
Klopt, en klopt niet.
This is exactly what has been licensed although I have gone back and asked them to put the One Series car in as we will likely build that car in the BTCC spec instead of the 320si which seems to be getting phased out.

I tried to get the DTM car but it has to be licensed through the series and not BMW so that is a battle left for another day. As it is it will take us 2 years to get all of these cars built. The proper poll now would be what car out of these three would you like to see built first?

The GT3 car to run in the same class at the McLaren
The GT2 car to run in the same class as the Ford GT
the 320si or 1 Series car to run in the same class as the Honda

Steve

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

"DTM is GP2 for fat blokes" :+

Het is wel gaaf dat ze van 1 auto per klasse af gaan stappen :D

Als ze de GTE versie van de Z4 willen, zullen ze de Ford GT moeten updaten naar de huidige GTE.
Daarbij komt nog dat GT3 != GTE is, dus zullen twee versies van de Z4 moeten maken. We hebben ook Sprint Cup en Nationwide en het is ook allebei NASCAR. Laat die BMW's maar komen!

In other news:
Screenshot van Interlagos
Afbeeldingslocatie: http://ravsim.files.wordpress.com/2012/12/interlagos.jpg?w=917

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 21-12-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Nu online

derx666

mecker ende blaet

Ik zeg BTCC! Ik kijk ook al uit naar de Honda, ook al is het een fwd. Dan nog een paar engelse circuits erbij en je hebt een compleet btcc seizoen met 2 auto's. Moeten ze alleen nog iets verzinnen dat je bv 1 auto moet kiezen voor een seizoen mee te rijden, anders krijg je het gedoe dat de ene wedstrijd alleen met de Honda, en de andere alleen met de BWM gereden wordt. Lijkt me wel erg gaaf, ik kan me de goeie ouwe TOCA van codemasters nog goed herinneren. Vroeger nog vele uurtjes mee doorgebracht :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:12

Fuelke

Forza Ferrari

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v297/gizmo316i/E36/BMW100.jpg

Zo, deze wil ik en klaar ...

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Nu online

derx666

mecker ende blaet

Ik ook wel, maar dan een echte :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

z4 gt3. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 21:59:
In other news:
Screenshot van Interlagos
[afbeelding]
Laat maar komen die baan! Eindelijk weer eens een F1 track !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tenzij ze aan de pitstraat zijn begonnen en de rest nog niet naar gekeken hebben lijkt het dat Interlagos ook al bijna klaar is :) Lijkt wat meer vaart achter te zitten nu die content, nice.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben ff uit de lucht. Re-install van w7. Was wat instabiel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 23:46:
Tenzij ze aan de pitstraat zijn begonnen en de rest nog niet naar gekeken hebben lijkt het dat Interlagos ook al bijna klaar is :) Lijkt wat meer vaart achter te zitten nu die content, nice.
Ze hopen op 2013 S1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
gtrNL schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 21:46:
[...]

Klopt, en klopt niet.

[...]
Ik doelde op de M3 GT3, maar een BTCC auto van BMW zou ook wel gaaf zijn :*)
derx666 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 22:45:
Ik zeg BTCC! Ik kijk ook al uit naar de Honda, ook al is het een fwd. Dan nog een paar engelse circuits erbij en je hebt een compleet btcc seizoen met 2 auto's. Moeten ze alleen nog iets verzinnen dat je bv 1 auto moet kiezen voor een seizoen mee te rijden, anders krijg je het gedoe dat de ene wedstrijd alleen met de Honda, en de andere alleen met de BWM gereden wordt. Lijkt me wel erg gaaf, ik kan me de goeie ouwe TOCA van codemasters nog goed herinneren. Vroeger nog vele uurtjes mee doorgebracht :)
Ben wel benieuwd hoe dat wordt als je je limiteerd aan 1 auto per seizoen. Misschien dat stukje onderbrengen in de divisies, dat je niet in dezelfde divisie rijdt met een verschillende auto.
Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.