Gisteren nog een race in de F1 meegepakt, 5e geworden, maar had eigenlijk 4e moeten zijn. Ik was snel genoeg maar maakte teveel kleine foutjes. Toch maar 1 offtrack en verder niks, maar 2x half gespind
Ik zag dat je daar ging meedoen, dus snel ook ff wat practice rondjes gedaan en op hoop van zegen de race ingestapt. Ging eigenlijk boven verwachting. Tempo was veel te laag (maar 1 rondjes onder de 1:10), maar verder kon ik redelijk stabiel rondrijden. Was voor de zekerheid maar uit de pits gestart, en zeker in het begin nog best een paar man in kunnen halen (nahja, slipstreamen de oval op, big dealHoogie2004 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 07:10:
Cool, de Historic layout
Gisteren nog een race in de F1 meegepakt, 5e geworden, maar had eigenlijk 4e moeten zijn. Ik was snel genoeg maar maakte teveel kleine foutjes. Toch maar 1 offtrack en verder niks, maar 2x half gespind
Al met al 'maar' 3 offtracks, waarvan 2 in turn 8, waar ik net wat meer risico leek te nemen dan anderen. Al met al dik tevreden, maar tis best wennen als je de afgelopen weken eigenlijk alleen maar in de SRF rondgereden hebt
SR nu weer boven de 3.5, dus ook dat begint weer op orde te komen
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 27-11-2012 08:29 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

5. Skip Barber @ Iowa Road (Night)
Datum: Dinsdag 27-11-2012
Practice: 20:00 – 21:00 GMT
Qualify: 21:00 – 21:20 GMT
Race: 21:20 – 22:00 (40 min)
Via de iRacing League
Schrijf je even in op de website van Nick als je meedoet
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Hoewel het oval stuk niet lastig is, is er met een foute lijn best wat tijd te verliezen. Infield is leuk met de skip, en best uitdagend vond ik. Ik zat geloof ik uiteindelijk op een 50.8 ofzo, maar ik denk dat we vanavond wel onder de 50 gaan komen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Benieuwd of deze combo me ligt. Is ook al een hele tijd geleden dat ik die skippy nog heb uitgelaten en de track heb ik ook nog nooit gereden.
En die pc van op het forum zal dit weekend van eigenaar wisselen.

@DaBelg : kan je die Sint die bij jou geweest is ook niet eens langssturen?
Waar heb je je schermen gekocht?
[ Voor 18% gewijzigd door Fragbeestje op 27-11-2012 15:15 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Afgeleverd op:
Dinsdag, 27/11/2012 op 12:52
Vrijdag besteld, gisterochtend om 09:39 verstuurd en nu al op Texel.....haha
Erg mooi spul en qua "looks en feel" elke Eurocent waard!!!
Anoniem: 14712

Kwart voor 8 is wel een probleem ja, ik denk niet dat de server dan al online isAnoniem: 14712 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:08:
Ik ben wat later ongeveer kwart voor acht hopelijk geen probleem?
Ik zie dat joep de tijden verkeerd heeft, practice start 20:00 lokale tijd, niet GMT, dus de tijden in de post van joep zijn gewoon lokaal (GMT+1) en niet GMT.
[ Voor 23% gewijzigd door NickThissen op 27-11-2012 19:14 ]
De TS tijden heb ik aangepast.
Klopt het memberforum wel?:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2296543.page
[ Voor 42% gewijzigd door JoepW op 27-11-2012 19:22 ]
Er staat toch gewoon 19:00 GMT?JoepW schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:16:
Lekker, die tijden komen rechtstreeks uit de post in de TS en het memberforum.
De TS tijden heb ik aangepast.
Klopt het memberforum wel?:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2296543.page
En op mijn site staan de tijden in GMT en je lokale tijden die geheel automatisch omgerekend worden
We (Jos) moeten trouwens nog een vervanging voor de L49 op Mosport bedenken want ik ga er maar even niet vanuit dat hij over 3 weken ineens wel uit is...
[ Voor 36% gewijzigd door NickThissen op 27-11-2012 19:26 ]
ik vond de 2e hosted sessie eindstand van gisteren ook wel grappig:JoepW schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:36:
Ik heb nog even practice gedaan met super high down forcemet de Lotus @ Sonoma. Dan kan je echt gooien en smijten met de auto en ik was nog sneller ook. Wel stoer zoals de stand nu is:
<plaatje>

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Na een zeer leuke race toch nog 5e geworden.

De volgende race op Richmond
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 27-11-2012 22:01 ]
Prima quali, kut race
Daarna in practice met de L79 nog een 1:20:884 gereden \o/
Cube Nuroad Race (2022)
Je hebt anders wel een bonuspunt gekregen voor "de snelste qualy" als troost.derx666 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:54:
Deze keer ben ik kort over de race:
Prima quali, kut race
Daarna in practice met de L79 nog een 1:20:884 gereden \o/
[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 27-11-2012 23:00 ]
How do you save a random generator ?
beter lezen: - Most laps in the lead (oval).enchion schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:58:
[...]
Je hebt anders wel mijn bonuspunt gekregen voor "most laps in the lead" als troost.
Mijn bonuspunt is zelf verdiend door pole position te rijden. Most laps in the lead krijg je alleen bij een oval race....
Cube Nuroad Race (2022)
In dit geval had het wel gemogen vind ik Iowa is wel een oval nl.
Ze hebben blijkbaar ook een nieuwe publieke website
http://www.iracing.com
Het ziet er veel beter uit!
Ik kwam ook dit filmpje tegen net
[ Voor 29% gewijzigd door Niellie41 op 28-11-2012 02:14 ]
die's echt geweldig
En de website is wel heel wat veranderd... staan ook een heleboel meer testimonials op tov vroeger.
Had me op een 4de plek kunnen kwalificeren en kon zelfs na de start als 2de door komen. Alleen Marco lag voor me. Die maakte echter al snel een fout waardoor ik eerste lag met Sebastiaan op men staart. Dat ging een aantal ronden goed tot ik zelf in de laatste bocht iets te enthousiast was. Halve spin en kon met 10 seconde achterstand weg vervolgen. Daarna door wat meer problemen van mensen voor me op p4 gekomen achter Michael. Die kon ik eerst nog wel binnen hengelen maar ineens had die het heilige vuur gevonden en begon ik foutjes te maken. Daardoor als 4de gefinisched.
Nog even over de GoT meeting. Ik zou graag willen weten waar we hem dit jaar het beste kunnen houden. Dus even een kleine poll om te zien wie wanneer wel of niet komt.
Poll: Waar moeten we de komende GoT meeting houden?
• Kom alleen in Zuiden van Nederland
• Kom alleen in Midden van Nederland
• Kom bij beide locaties.
Ook een poll maken? Klik hier
Het is Maykel, maar toch, thanksDutchDevil79 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:56:
Gisteren was best leuk. Wel weer een baan met erg vreemde cut track penalties maar ja daar raken we zo wel aan gewend.
Had me op een 4de plek kunnen kwalificeren en kon zelfs na de start als 2de door komen. Alleen Marco lag voor me. Die maakte echter al snel een fout waardoor ik eerste lag met Sebastiaan op men staart. Dat ging een aantal ronden goed tot ik zelf in de laatste bocht iets te enthousiast was. Halve spin en kon met 10 seconde achterstand weg vervolgen. Daarna door wat meer problemen van mensen voor me op p4 gekomen achter Michael. Die kon ik eerst nog wel binnen hengelen maar ineens had die het heilige vuur gevonden en begon ik foutjes te maken. Daardoor als 4de gefinisched.
Race was wel aardig, al was er voor mij van een échte race niet veel sprake. De mensen voor me (Nick, Robbert, Marco) waren zo vriendelijk en om de boel te verkloten, en mij daardoor richting het podium te laten gaan
Heb zelf ook heel weinig last gehad van de off-tracks/black flags op deze baan, en dat terwijl ik in T2 (de 1e rechter) toch regelmatig met 2 wielen behoorlijk over de curbs ging. Verder overal wel redelijk aan de safe-side gebleven.
Wel leuk om in een GoT race het podium eens te halen. Normaliter haal ik dat op snelheid niet, maar ja, als de rest het verprutst.... their loss
Xbox
Deed me weer een beetje denken aan diverse GPL races die ik gedaan heb. Tijdens de races aan van alles denken, behalve aan de race zelf eigenlijk
Xbox
Ik heb er welgeteld 1 gehad, en dat was omdat ik de laatste bocht dat ik de oval opkwam wat afsneed aan de binnekant.
Voor de rest had ik nergens last van om eerlijk te zijn. Sowieso als je merkt dat je meerdere keren op dezelfde plek zo'n slowdown krijgt, dan neem je zo'n bocht toch net ff wat ruimer o.i.d.?
Ik zie het probleem ermee niet zo om eerlijk te zijn.
IdemRed Baron schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:06:
Tja, de meesten zaten zich te veel op te winden over zwarte vlaggen.
Ik heb er welgeteld 1 gehad, en dat was omdat ik de laatste bocht dat ik de oval opkwam wat afsneed aan de binnekant.
Voor de rest had ik nergens last van om eerlijk te zijn. Sowieso als je merkt dat je meerdere keren op dezelfde plek zo'n slowdown krijgt, dan neem je zo'n bocht toch net ff wat ruimer o.i.d.?
Ik zie het probleem ermee niet zo om eerlijk te zijn.
Xbox
Btw voor de fun een practice sessie met de SM @ Oran park opgestart.....
Te vinden bij de League
[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 28-11-2012 14:38 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Red Baron op 28-11-2012 16:09 ]
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=6979419
Met deze setup: http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=317
Was dat de laatste setup die je geshared had? Heb nummer 5 en 6 gezien, waarbij de laatste beduidend sneller was, maar mss niet helemaal goed voor de race.JoepW schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:32:
Wat een mallemolen SM @ Oran Park. Wel een lekkere setup weten te brouwen en een redelijke tijd eruit geperst: 1:02.795
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=6979419
Met deze setup: http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=317
Ik heb er nog wel wat rondjes nodig voor ik er veilig een race aan durf
Xbox
Vanavond 2 slechte races gehad en 1 goede. Eerste slechte was de Proto/GT Fixed op Spa. Na de computerproblemen eerder ging het allemaal nu wel goed, technisch gezien dan. Helaas ging het qua racen minder, in de chicane na Eau Rouge werd ik aangetikt bij het inhalen en viel veel plaatsen terug. Daarna nog wat domme foutjes gemaakt door gebrek aan ervaring met de auto en de setup. Auto stilgezet en gequit.
Toen meteen in de Star Mazda gesprongen op Mid Ohio. Uiteraard word ik in turn 1 aangetikt door iemand die vond dat ik maar in rook moest veranderen ofzo, dus ondanks mijn uiterst voorzichtige lijn (zat al helemaal links) was ik alsnog het bokje. Auto stuurde raar en na een paar ronden de pits opgezocht. Slechts 10 seconden repair en dat deed niet veel. Volgende ronde naar binnen voor nieuwe banden en warempel, auto was weer voor 95% goed. Blijkbaar kunnen de velgen dus ook krom. Uitgereden, waarbij ik in de laatste ronde de auto nog de muur in schoof en dus met een banaan de finish over kreupelde, als allerlaatste.
Zojuist dan nog even de 21:30 met de SM meegepakt weer. Als 4e gestart, lag na turn 1 1e (nadat nummer 2 en 3 elkaar eraf reden) en die plek niet meer afgestaan. Ene Marcello gaf me de eerste 5 ronden nog flink de sporen maar die viel op een gegeven moment na wat spins terug en zo reed ik, onbedreigd maar saai, naar de 1e plek.
Totaal van de avond: -0.04SR en -50 iRating. Niet slecht, als je ziet dat ik in de eerste 2 races ongeveer 20 incidents bijeen heb gesprokkeld

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

[ Voor 15% gewijzigd door Ericjooo op 28-11-2012 23:01 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LELWQ4VaCRg]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QKAAZ8tdD3g]
[ Voor 22% gewijzigd door Niellie41 op 28-11-2012 23:26 ]
Volgens mij is dat niet meer mogelijk, tenminste als ik google earth moet geloven.Ericjooo schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:59:
Zou leuk zijn als ze de 1980-layout ook uitvoeren....zal wel niet want sommige stukken rijdt je heden ten dage de tegengestelde richting, wel een gave layout, F1 reed er toen dik twee minuten overAch, als ze de Kimi-loop er maar in stoppen
[afbeelding]
De Lotus 49 is nog niet bekend, helaas.
Tony Gardner wrote:
I don't know when it [Lotus 49] will be ready. Sorry. I wish more encouraging news. A flaw somewhere in the physics that having some trouble figuring out and not happy yet with the driving experience but trust that we want to release it more than anybody.
FYI, the McLaren car is about ready, everyone seems to love driving it and very likely to release it in December, plan now is around December 20th. Working on setups now for it and final testing and things like that. Not going to put it up for pre-sale however as sometimes **it happens and don't want to get in the position again like we had with the 49
Als je goed kijkt zie je al het asfalt van de oude layout nog liggen.....het zou dus moeten kunnenenchion schreef op donderdag 29 november 2012 @ 07:51:
[...]
Volgens mij is dat niet meer mogelijk, tenminste als ik google earth moet geloven.
http://eu.fanatec.com/dow..._CSW_Base_V032_Update.zip
Maar heb je geen problemen doe er dan niks mee
Huh, mijn stuur geeft al fabriek af 032 weer als base firmware?
(of is 32 de stuur versie, en die andere de base...)
Heb hem iig ook met Marco geshared maar omdat die met zen nieuwe stuur bezig was kon die nog niet zeggen of die sneller was.
Niets van mee gekregen. Wel goed dat die al gescand is.“@craighunter82: @iRacingMyers any truth to the rumour the Bathurst scan has begun?” Bathurst scan for @iRacing is done!
Oh, voorheen Infineon (en daarvoor Sears Point).
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Wat zou het kunnen zijn?Deploy sim updates.
Friday, 30-Nov-2012 UTC
EST(-5)
0400 Hosted Sessions*
1000 Service Down
1200 Service Up
UTC
0900 Hosted Sessions*
1500 Service Down
1700 Service Up
AEST(+10)
1900 Hosted Sessions*
0100 Service Down (Dec 1)
0300 Service Up (Dec 1)
Bathurst is al een tijdje bekend hoor. Staat ook in de TS
@DD: Zet die setup eens op de site, svp?
Oeps, ik geloof dat de nieuwste 36 is en die is er nog steeds niet public. My error

Ze zouden in de herfst van dit jaar gaan scannen. Ik bedoel meer dat ze helemaal niets hadden verteld, toen ze Bathurst gingen scannen.
Van de trip langs Kansas, Fontana en Phoenix kreeg je om de paar dagen een update. Bij Bathurst kreeg je dat niet.
@ Joep: Ik ben nu op werk ben pas rond 9 uur thuis. Dus duurt nog even voor ik hem kan sharen. Wou de site niet gebruiken omdat ik de naam van de originele maker van de setup niet meer weet. Heb hem zelf wel iets aangepast.
Het dinsdag toernooi is aangepast.
Een aantal races (behalve de laatste 3) zijn nu opgedeeld in 2 heats.
Voor de race met de L49 (huh, wat?) wordt nog over een alternatieve auto nagedacht.
De wijzigingen zijn hier te vinden: KLIK
En we hebben een nieuwe rijder / 'sponsor'. Gisteren is fransjansen member geworden.
@Frans welkom en bedankt voor de referral bonus van $ 15! (december actie)
[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 29-11-2012 17:57 ]

Heel misschien dat Toyota nog komt, maar daar hebben ze helaas niets meer over gezegd

Hopelijk krijgen ze de auto's af voor de Daytona 500!
Xbox
Ik denk dat het wel te doen moet zijn inderdaad.“@JayRiotmn: Ok, the SS is out, now send one over to @iRacing @iRacingMyers” we have been working on it for a month already
Niet zo lastig he? Ik zie nu ook gewoon Nascar A t/m C in m'n lijstje staanNiellie41 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:18:
Deze twee auto's zitten volgend jaar zeker in iRacing!
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel misschien dat Toyota nog komt, maar daar hebben ze helaas niets meer over gezegd
[afbeelding]
Hopelijk krijgen ze de auto's af voor de Daytona 500!
Ik bedoelde ook 037 en die is nu beschikbaar. Aanrader, ik draai er al een tijdje op:Hoogie2004 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:38:
@Joep:
Huh, mijn stuur geeft al fabriek af 032 weer als base firmware?
(of is 32 de stuur versie, en die andere de base...)
http://www.911wheel.de/?q=node/9303
http://www.yousendit.com/download/WUJaVWRrdkduSlRSc01UQw
Cube Nuroad Race (2022)
http://www.911wheel.de/?q=node/9303Please use this firmware only with driver 144 which is included in this package as well.
[ Voor 57% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-11-2012 07:52 ]
Anoniem: 430491
Eerst in de Jetta gestapt waar ik met mijn kwalificatie tijd meer dan een seconde sneller was dan de volgende Jetta. Vreesde al voor een saaie race in niemands land. En dat werd het ook, hele veld op 25 seconde gereden in 30 minuutjes racen. Nou ja wel een win erbij en men rating op 3993 gezet. Dus nog maar 7 puntjes nodig voor de 4000 grens.
Daarna toch maar besloten om de eerste race (om 1:30) van de Lotus79 van vrijdag op Sonoma te doen. Stond als 6de op de grid van de 24 man die joinde. Start ging niet zo geweldig en moest een plekje afstaan en ree daarna op P7 rond. Ik merkte dat ik sneller was dan degene voor me, maar ja kom er maar voorbij op Sonoma. Echt nergens waar ik fatsoenlijk een poging kon wagen. 15 rondjes zo dus achter hem aan gereden waarna ik vanwege frustratie men auto verloor in het aan remmen naar bocht 2. Zo 2 plekken kwijt geraakt (oops). Uit eindelijk nog terug kunnen komen naar P7 door een uitvaller en een iemand die zonder fuel kwam te staan. Maar ja ondanks de beroerde race nog well precies 7 Irating kunnen scoren
Nu dus op naar de 5000

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
[ Voor 17% gewijzigd door DutchDevil79 op 30-11-2012 15:45 ]
Ik vermoed dat het niet erg schokkende zaken zullen zijn, misschien wat radio aanpassingen, fixed setups voor sommige auto's e.d., maar ik ben toch wel benieuwd.
Xbox
Various
- Fixed a bug that would cause spotters or spectators that first registered for a hosted session after the session had transitioned to Race from ever getting the [Join] button.
- Fixed a bug that could have prevented a driver from being allowed into their car if they didn't [Join] the session until after the Race had started.
- Fixed a bug that could cause missing club logos on cars.
- Improve how tech inspection works for spotters and spectators.
- In the Tradeshow product, allow a customer to click or touch the display to enter their car during qualify, in case there are no attached controller devices.
Chevrolet Corvette C6R
- Update the midohio_fixed, roadamerica_fixed, suzuka_fixed, watkinsglen_fixed and zolder_fixed setups.
Dallara IndyCar
- Update the iowa_night_fixed, michigan_fixed and milwaukee_fixed setups.
Anoniem: 468912
Nu net met de Star Mazda meegedaan op Mid Ohio. Ik reed in derde positie constant binnen een halve seconde op de tweede. Bij het naderen van de haarspeldbocht zat ik zeer dicht bij hem, op zo'n 0,1 seconde. Als ik zo dichtbij zit heb ik altijd de gewoonte om er niet recht achter te blijven rijden maar om opzij te gaan. Niet met de bedoeling om in te halen maar wel om geen contact te hebben als de persoon voor me iets te vroeg zou remmen.
Nu zat ik echter nog niet helemaal opzij ernaast toen hij iets vroeger remde dan verwacht. Ik schrok en ging zelf te hard in de remmen waardoor mijn remmen blokkeerden. Zo schoof ik langs de binnenkant langs hem.
Hoewel we elkaar net niet raakten in mijn replay kreeg ik een 0x voor een klein contact. Ik kon gewoon verder rijden, maar hij vloog uit de bocht door dat contact dat er in mijn replay dus niet was (in de zijne mss wel?).
Ik vond het ferm balen voor hem, en voelde mij schuldig voor het incident. Achteraf zou ik nog eens goed de replay bekijken en mij excuseren.
Echter begon hij op de chat te schelden. Ik kon en wilde toen niet reageren want ik vind dat dergelijke incidenten na de race moeten besproken worden. Tijdens de race ben ik te geconcentreerd .
Echter, een paar ronden later zie ik hem zeer langzaam voor mij rijden. En op het moment dat ik wil passeren ramt hij me van de baan.
Nu besef ik weer waarom ik in een league wil rijden..
Protest indienen inclusief replay van het ongeluk en van de ram-actie.Anoniem: 468912 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:16:
......Echter, een paar ronden later zie ik hem zeer langzaam voor mij rijden. En op het moment dat ik wil passeren ramt hij me van de baan.
Net uiteindelijk om 22:00 nog een Q gedaan in de Lotus. Erg rommelige rondjes en na een ronde of 4 zette ik eerst een 1:21:05 ofzo neer. Daarna veel slechte rondes met een aantal offtracks en spins. Tot 2:00 voor het einde ik voor een laatste poging uit de pits vertrok. Outlap gewoon volgas gegaan, wijde hairpin om zoveel mogelijk snelheid richting S/F mee te nemen. T1 was niet geweldig, en ik lag al 0.25 achter op mn opt na T1 (terwijl ik die in practice en quali regelmatig rond mn opt rij). Mn achterstand op mijn opt liep langzaam op naar 0.6 na T6 (lange doordraaier links bergaf). Bij uitkomen 7a had ik weer iets terug gewonnen naar 0.45. De esses ging niet geweldig en ik verloor weer een tiende, en net voor de hairpin zat ik weer tegen de 0.6s aan. De hairpin had ik tot dan toe pas 1x echt goed gereden want normaal verloor ik daar elke ronde 0.2 op mijn opt. Alleen deze keer niet, waardoor ik met een 1:20.909 over de finish kwam. Het kan zeker sneller, maar ik ben vooral nog aan het wennen aan mn CSW en mijn nieuwe zithouding enz. Mijn opt ligt nu op 1:20.3, maar ook daar kan nog wel wat vanaf denk ik...
De CSW met GT2 stuur voelt gewoon heerlijk aan. Ik ben nog te ruw op dit moment, maar ik heb nu al het gevoel dat ik mijn auto veel preciezer kan plaatsen dan met mn oude G25. Het formule stuurtje ligt me nog niet zo, het is me gewoon net te klein. Ik vind juist de omvang van het GT2 stuur echt heerlijk. Jammer dat ie zo zwaar is, en ik hoop nog steeds op een stuur van ongeveer dat formaat maar dan met minder gewicht, want die ga ik meteen aanschaffen
Cube Nuroad Race (2022)
klopt de csw is een stukje preciezer te plaatsen doordat je die speling op de tandwielen niet hebt. v een g25 best goed te merken over een g27 heb ik geen iedee,derx666 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 22:56:
@Benja: bagger man. Is me gelukkig nog nooit gebeurt, maar dat is wel echt balen. Zeker protesten.
Net uiteindelijk om 22:00 nog een Q gedaan in de Lotus. Erg rommelige rondjes en na een ronde of 4 zette ik eerst een 1:21:05 ofzo neer. Daarna veel slechte rondes met een aantal offtracks en spins. Tot 2:00 voor het einde ik voor een laatste poging uit de pits vertrok. Outlap gewoon volgas gegaan, wijde hairpin om zoveel mogelijk snelheid richting S/F mee te nemen. T1 was niet geweldig, en ik lag al 0.25 achter op mn opt na T1 (terwijl ik die in practice en quali regelmatig rond mn opt rij). Mn achterstand op mijn opt liep langzaam op naar 0.6 na T6 (lange doordraaier links bergaf). Bij uitkomen 7a had ik weer iets terug gewonnen naar 0.45. De esses ging niet geweldig en ik verloor weer een tiende, en net voor de hairpin zat ik weer tegen de 0.6s aan. De hairpin had ik tot dan toe pas 1x echt goed gereden want normaal verloor ik daar elke ronde 0.2 op mijn opt. Alleen deze keer niet, waardoor ik met een 1:20.909 over de finish kwam. Het kan zeker sneller, maar ik ben vooral nog aan het wennen aan mn CSW en mijn nieuwe zithouding enz. Mijn opt ligt nu op 1:20.3, maar ook daar kan nog wel wat vanaf denk ik...
De CSW met GT2 stuur voelt gewoon heerlijk aan. Ik ben nog te ruw op dit moment, maar ik heb nu al het gevoel dat ik mijn auto veel preciezer kan plaatsen dan met mn oude G25. Het formule stuurtje ligt me nog niet zo, het is me gewoon net te klein. Ik vind juist de omvang van het GT2 stuur echt heerlijk. Jammer dat ie zo zwaar is, en ik hoop nog steeds op een stuur van ongeveer dat formaat maar dan met minder gewicht, want die ga ik meteen aanschaffen
het formule stuurje is opzich beter omdat hij lichter weegt. maar kan misschien wennen zijn voor je. het scheelt ook heel erg per auto. probeer het eens met een hpd f1 of star mazda.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Het ligt niet aan jou, het is nl een "Internal server error" en geen "External server error"Red Baron schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:52:
Ja, ik heb even tegen de servers getrapt na een frustrerende race

De laatste is geinig
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 01-12-2012 17:58 ]
En de race erna voor het eerst ooit een jump start gemaakt, uiteraard moet dat in de top split van de F1, lol... Nog 7e geworden maar zat veel meer in. Wel weer meteen +0.94 SR na -0.51 in de Lotus, gaat lekker op en neer zo

[ Voor 34% gewijzigd door NickThissen op 01-12-2012 23:07 ]
Ik krijg mijn goede tijden er ook niet meer uit en mijn schouder is weer rampzalig pijnlijk. Of ik morgen aan rijden toekom weet ik nog niet.NickThissen schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:18:
Nu weer halve seconde te traag in de Lotus in Q... Snap er niks van, erg frustrerend...
Je bent in ieder geval nog gefinishedRed Baron schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:52:
Ja, ik heb even tegen de servers getrapt na een frustrerende race
YouTube: iRacing Pro Series 2012 - 04 Silverstone
Hier nog een aardig inhaal momentje, ze schakelen net weg op het moment dat ik de kerbs te hard aansnijd en ik m'n auto half spin

Beetje jammer dat ik Joao voor de 2e stop ook al had ingehaald, maar m'n fuel calculaties klopten van geen kant meer omdat ik in traffic een stuk minder verbruikte dan in de tests vooraf.
Op de finish had ik nog zo'n 5,5 kg over dus m'n on the fly aanpassingen waren ook nog veel te conservatief.
Dit topic is gesloten.