iRacing: Seizoen 4 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste
Acties:
  • 45.689 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fuelke schreef op zondag 20 januari 2013 @ 10:42:
[...]

Persoonlijk vind ik Mosport niet zo'n makkelijk circuit en bij een groot veld wou ik dan ook niet in de weg gaan rijden, vandaar ook niet ingeschreven. Als je dinsdag nog plaatsen over hebt dan waag ik me er wel aan in de Star Mazda.
Gewoon meedoen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. We hadden een lekkere setup voor de SM tijdens de test.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Fuelke schreef op zondag 20 januari 2013 @ 10:42:
[...]

Persoonlijk vind ik Mosport niet zo'n makkelijk circuit en bij een groot veld wou ik dan ook niet in de weg gaan rijden, vandaar ook niet ingeschreven. Als je dinsdag nog plaatsen over hebt dan waag ik me er wel aan in de Star Mazda.
En rij je in de weg dan schelden we je wel uit over TS :+ nee serieus gewoon meedoen "al doende leert men"

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

http://www.cseed.tv/design/movie.html

Hmmm misschien hier 3 schermen van :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De practice server voor 2 uur van MoSport zal om ca. 13:00 starten voor 4 uur.
Voor diegenen die nog twijfelen en nog niet hebben ingeschreven hier het wachtwoord van de sessie: got2prac

Train een keer als je niet hebt ingeschreven en doe gewoon lekker mee dinsdag as.!

@&^%@#*&$^@#$ iRacing site reageert niet ;( -> Doet het weer. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 20-01-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Duurt ie 2 uur of 4 uur? Ik ben (als ik niet teveel opgehouden wordt door de sneeuw) voor 1600 wel thuis, misschien kan ik dan nog mee practicen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De server draait 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sizzla
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 09:49
Graag wil ik starten met iRacing maar vraag me af of een laptop met een i73630QM & GT650M (DDR5) hoge framerates kan halen (high settings + 1080), en eventueel later een triple screen setup kan ondersteunen, of kan ik beter investeren in een desktop a la €500? Een nieuwe laptop heb ik op termijn wel nodig.

Eventueel links naar andere topics zéér welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Je kan ook een 2de hands systeem nemen of samen stellen.ben je goedkoper uit.Kan je daarna nog een laptop erbij nemen als dat nodig is.

-CPU liefst quadcore:
-Geheugen :minimaal 4gb
-Videokaart: ATI 5870 (heb je al voor 100euro)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sizzla
  • Laatst online: 13-09 09:49
seninha schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:42:
Je kan ook een 2de hands systeem nemen of samen stellen.ben je goedkoper uit.Kan je daarna nog een laptop erbij nemen als dat nodig is.

-CPU liefst quadcore:
-Geheugen :minimaal 4gb
-Videokaart: ATI 5870 (heb je al voor 100euro)
Bedankt, dus met zo'n 5870 kan je reeds vlot op hoge resolutie spelen, high settings op 1080p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Doe ik zo nog even mee. Ik ga eerst even kalmeren want paar apen hebben me fiets gejat bij het station :( En het ergste is, ik had die fiets geleend.. Mocht hem alleen mee nemen als ik hem vast zette aan het scooter slot. 3 raden wat daar in 2 delen lag.. OEEH ben echt kwaad.

edit;
Aangifte gedaan enzo, inmiddels al weer te laat. :+ Gelukkig hoef ik niet bang te zijn dat me stuurtje zo snel gepikt wordt :/

en dat filmpje van Rosberg, hoor 'm zeggen: Because foam is very heavy. Had je 20 jaar geleden moeten zeggen :9

[ Voor 23% gewijzigd door Streskip op 20-01-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Jubby schreef op zondag 20 januari 2013 @ 09:18:
[...]

Kijk ook deze eens : YouTube: Nico Rosberg explains his driving position

Luister wat ie zegt vanaf 46 seconden en dan vanaf 1:47.
dus die rijden soms echt wel blind, respect spa heeft ineens wel meer billen dicht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Sizzla schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:45:
[...]

Bedankt, dus met zo'n 5870 kan je reeds vlot op hoge resolutie spelen, high settings op 1080p?
Ik heb een 5770 en kan prima op 1080p spelen, niet alle settings op maximaal anders krijg je hier en daar fps drops, maar op medium tot max haal ik stabiel 84 fps (in combinatie met een AMD Phenom II X6, cpu is ook belangrijk). Maar 3 schermen zal denk ik niet zo goed lukken...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dit is fun:
quote: Paul A Nelson
Calling all Star Mazda drivers! This will be a unique and exciting event on the first day of Week 13! A chance to run Mosport for the first time since the Star Mazda was fitted with the NTM! A 2-hour Endurance Race with pitstops! What more do you want? If you want Grid-Girls Joep will organise some for you! ;)

It looks like there is about 10 Star Mazda drivers so who have registered so far, so it would be great to see a few more take on the challenge!

Entries so far for SM:

1. blabla

Entries so far for Lotus:
1. blabla

Go here to register: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2470074.page

See you there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Iemand enig idee wat dit, dit, dit en dit voor accounts zijn? Zie ze ineens met z'n 4e in een hosted session :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:40:
Iemand enig idee wat dit, dit, dit en dit voor accounts zijn? Zie ze ineens met z'n 4e in een hosted session :)
accounts voor demo pods ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Sizzla schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:45:
[...]

5870 is meer dan genoeg.Het is dat ik van een maat een 6870 kon krijgen anders had mijn 5870 nog hier gedraaid.
Samen met een Intel i5 2500K had ik gemiddeld 140 fps

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
Zuch, denk je met je Pro 1.14 license even een HPD fixed race te doen om die SR weer wat op te krikken.
Resultaat: A 1.44 :/

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Red Baron schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:21:
Zuch, denk je met je Pro 1.14 license even een HPD fixed race te doen om die SR weer wat op te krikken.
Resultaat: A 1.44 :/
en nu ? mag je geen pro meer meedoen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Jewel, maar moet wel voor die eerste race natuurlijk even die SR weer boven de A 4.0 krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:00

DutchDevil79

I race, therfore I am

En met week 13 voor de deur gaat dat een groot feest worden lol.

SRF rijden tussen alle rookies.

[ Voor 21% gewijzigd door DutchDevil79 op 20-01-2013 21:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Eindelijk 3500 iR gehaald en dan 2 races achter elkaar crashen in de F1 :( Tijd voor een andere auto volgend seizoen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Het DWC begint geloof ik pas ergens eind maart ofzo, dus ik heb nog wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ouch... die grens van 3500 is echt vervloekt voor mij, elke keer als ik dichtbij kom val ik als een baksteen terug... Van 3507 naar 3289 in 2 races 8)7

Anyway, ik vind dat er nog steeds maar weinig inschrijvingen zijn voor dinsdag. Als iedereen die niet meedoet nou even uitlegt waarom niet dan kunnen we het misschien aanpassen voor volgende keer. Is de race te lang? Multiclass niet leuk? De combinatie van auto's niet leuk? Track niet leuk? Etc...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 23:22

Niellie41

[object Object]

Zoals ik eerder heb aangegeven, ik heb de Lotus 79 niet en zal hem ook niet kopen. Sinds afgelopen week woensdag heb ik ook geen beeldscherm. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga moeten cancellen zelfs .. moet morgen naar kine wegens last aan mijn nek ... gisteren iets te ijverig liggen sneeuw scheppen precies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Dat begint hier al eerder de nekpijnclub ipv iracing club te worden... :+

De volgende GoT meeting kunnen we misschien beter met rolstoelen organizeren ipv kartjes :+

Maar alvast sterkte en van harte beterschap!
Heb deze morgen ook wel wat last van nekpijn maar dat ben ik al wat gewoon.
Zal wel overgaan.

Deze avond nog maar wat oefenen in verband met die pitstops en fuel strategie uitrekenen.
En eens kijken hoe die Lotus reageert met een heleboel fuel erin.

Gisteren nog de bedoeling gehad om toch top 3 te eindigen in de practice, rijd ik gewoon een 1e plek :o
Tijdje later ben ik bezig met een fuelrun, rijd ik er zelfs nog een tiende af :D
Maar het is een ontzettend lastig circuit om een perfecte ronde te rijden.

De funrace van deze avond ga ik waarschijnlijk moeten missen want heb nog andere verplichtingen... maar ik kan wel proberen om wat vroeger naar huis te gaan 8)
Ben deze ochtend een uur vroeger begonnen met werken. Was speciaal om half 6 opgestaan om te gaan slipperen met de wagen... maar omdat er al redelijk snel heel wat taffelaars de weg opkwamen toch maar naar het werk gereden :(

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Anyway, ik vind dat er nog steeds maar weinig inschrijvingen zijn voor dinsdag. Als iedereen die niet meedoet nou even uitlegt waarom niet dan kunnen we het misschien aanpassen voor volgende keer. Is de race te lang? Multiclass niet leuk? De combinatie van auto's niet leuk? Track niet leuk? Etc...
Ik heb de auto`s Lotus en SM en de baan nog niet. :( . Om die nu aan te schaffen en met 0 ervaring mee te doen lijkt me geen strak plan.

Vanavond wel met de Mazda MX5 op Laguna Seca oOo

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik denk dat ik de schouder maar even vergeet en ook de marshal rol die ik me zelf had toebedeelt.
Dus..... ik start gewoon en we zien wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Joep voor de winst. Roope kan gaan oppassen. hehe

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:20

Arfman

Drome!

Gistermiddag nog de MP4 race op Road Atlanta meegepakt. Pfoe, pittig baantje met die auto zeg! 10 minuten geoefend met een setup van het forum, enorm tailhappy. Setup van vorige week gepakt die stabiel was, ook tailhappy. Ligt dus gewoon aan de baan.

Helaas na een paar ronden me laten verleiden tot een gevecht. In combinatie met de tailhappy auto en 15 minuten practice leidt dat dus tot een ontmoeting met de muur. Race nog wel uitgereden maar toch jammer, reed op de 8e plek toen ik crashte en degene achter me is 6e geworden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:45

Hoogie2004

Whohooooo

Roope komen we in de Lotus wel een aantal keren tegen, als hij SM rijd, dus dat moet te regelen zijn })

Gisteren nog de F1 meegepakt van 20:15, maar na een fout in Degner 1 de banden licht getoucheerd in Degner 2. en toen was de ophanging ietsje krom, waardoor ik last had van onvoorspelbaar onderstuur, soms ging ie ineens rechtdoor... Wel uitgereden voor de SR (9 inc's, -0.03) maar er was weinig eer te behalen :(

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Het zal nog pittig worden om het 2u uit te houden met die Lotus.
Kan me niet goed voorstellen dat ik de fuel nog moet uitrekenen terwijl ik aan het rijden ben. Vond ik al lastig genoeg met de Ford GT tijdens de ELMS races.

Ik heb het ook voorgesteld aan R. Lie (rijd meestal met de SM). Hij was nog aan het twijfelen.
Hij ging misschien een dropweekje inlassen om wat te rusten na z'n overwinning in Div 3 ... hoop dat ik hem nog kan overtuigen om toch mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hoe de jongere rijders zich voorbereiden op het nieuwe seizoen in Grand-AM

Deze jongens racen dus in Grand-AM

[ Voor 33% gewijzigd door Niellie41 op 21-01-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fragbeestje schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:25:
Dat begint hier al eerder de nekpijnclub ipv iracing club te worden... :+

De volgende GoT meeting kunnen we misschien beter met rolstoelen organizeren ipv kartjes :+

Maar alvast sterkte en van harte beterschap!
Heb deze morgen ook wel wat last van nekpijn maar dat ben ik al wat gewoon.
Zal wel overgaan.

Deze avond nog maar wat oefenen in verband met die pitstops en fuel strategie uitrekenen.
En eens kijken hoe die Lotus reageert met een heleboel fuel erin.

Gisteren nog de bedoeling gehad om toch top 3 te eindigen in de practice, rijd ik gewoon een 1e plek :o
Tijdje later ben ik bezig met een fuelrun, rijd ik er zelfs nog een tiende af :D
Maar het is een ontzettend lastig circuit om een perfecte ronde te rijden.

De funrace van deze avond ga ik waarschijnlijk moeten missen want heb nog andere verplichtingen... maar ik kan wel proberen om wat vroeger naar huis te gaan 8)
Ben deze ochtend een uur vroeger begonnen met werken. Was speciaal om half 6 opgestaan om te gaan slipperen met de wagen... maar omdat er al redelijk snel heel wat taffelaars de weg opkwamen toch maar naar het werk gereden :(
Veel ga ik niet rijden en ook de fun races ga ik aan mij voorbij laten schieten ... kwestie klaar te zijn voor S1 >:) zou eens graag de radical heel seizoen rijden en er nog wat losse racejes tussen gooien (NEO :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

@Niel
Hmm ben ineens heel blij dat ik niet in de Grand AM rij.

@Aaikman
Slecht excuus zeker zolang de nieuwe build er nog niet is is er niet veel voor te bereiden. Grote kans dat alles anders aanvoelt na de nieuwe build.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 23:16
Niet dat ik vaak meedoe, maar hier mijn reden: ik heb dinsdag al iets (elke 2 weken). Anders zou ik wel mee doen, leuke combo! :)

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:40:
Ouch... die grens van 3500 is echt vervloekt voor mij, elke keer als ik dichtbij kom val ik als een baksteen terug... Van 3507 naar 3289 in 2 races 8)7

• 2 uur endurance multiclass racen met openwheelers lijkt me erg lang.
  • De instelling van sommige mensen hier die er mijns inziens te vaak een handje van hebben om binnen 10 minuten hun auto af te schrijven, er vervolgens maar helemaal de brui aan te geven waardoor je met een heel sterk gereduceerd deel van het veld de rest van de race mag gaan uitrijden.
    Dat is bij 40 minuten races al irritant, bij 2 uurs races helemaal.
  • Een klein beetje iRacing moe na een lange rit met F1 in S3, Proseries in S4, ProtoICE, GlacierTV anniversary race, Daytona WT events.
Dus de motivatie voor zo'n race is niet zo heel erg hoog, dus vandaar dat ik me niet ingeschreven had om zo geen plekken voor mensen bezet te houden die wel graag zouden meedoen.

Maar aangezien er nog erg weinig inschrijvingen zijn en ik gisteren nog weer een erg leuke Star Mazda race gedaan heb heb ik me toch maar aangemeld.
Ik kan hem altijd nog na een paar rondes in de pits parkeren natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Goed om te horen Red Baron. Begrijp je argumenten ook ;)
Misschien ook een paar Teammates van jou overhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:09:
@Niel
Hmm ben ineens heel blij dat ik niet in de Grand AM rij.

@Aaikman
Slecht excuus zeker zolang de nieuwe build er nog niet is is er niet veel voor te bereiden. Grote kans dat alles anders aanvoelt na de nieuwe build.
het is eerder het feit deze week mijn nek eens deftig te laten genezen = max 1 a 2 keer 1/2h uurtje deze week te rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Red Baron schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:43:
[...]

[list]
• De instelling van sommige mensen hier die er mijns inziens te vaak een handje van hebben om binnen 10 minuten hun auto af te schrijven, er vervolgens maar helemaal de brui aan te geven waardoor je met een heel sterk gereduceerd deel van het veld de rest van de race mag gaan uitrijden.
Dat is bij 40 minuten races al irritant, bij 2 uurs races helemaal.
.
+1

deze klopt wel veel got-ters maken van zo'n fun race een hotlap event :p

maar blijft fun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat is inderdaad wel waar ja, maar ik zou niet echt weten wat we daar aan kunnen doen, je blijft dat toch houden met hosted sessions tenzij je geld prijzen gaat uitdelen ofzo en daar wil ik niet aan beginnen (krijg je alleen maar gezeik als het een keer mis gaat). Daarbij vond ik het aantal uitvallers in de vorige endurance race (VIR90) erg meevallen!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Vind ik wel mee vallen hoor. De groep die elke week mee doet rijd hem meestal wel uit of het moet echt hopeloos zijn. En uitvallers houd je toch altijd. In officiële series is het soms nog veel erger.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik rijd meestal door tot de quick-repairs op zijn :+ Helaas is dat de laatste tijd wel erg vaak veel te snel. Ik moet weer eens wat meer letten op finishen en dan op snel gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik zeg ook niet dat je er iets aan kunt of moet veranderen, omdat ik ook wel snap dat mensen niet zomaar hun instelling en/of crash-ontwijk-skills kunnen / zullen aanpassen.
Maar het is wel een overweging om wel of niet mee te doen aan zo'n lang event.
DutchDevil79 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:37:
Vind ik wel mee vallen hoor. De groep die elke week mee doet rijd hem meestal wel uit of het moet echt hopeloos zijn. En uitvallers houd je toch altijd. In officiële series is het soms nog veel erger.
Dat klopt wel, maar ook het bijkomende gezeur op TS irriteert me dan wel eens.
Als mensen na het afhaken ook nog eens de behoefte hebben om iedereen die nog wel aan het rijden is te laten weten hoe vervelend de auto / circuit keuze wel niet was heb ik ook wel eens iets van pfff ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:23:
.......om iedereen die nog wel aan het rijden is te laten weten hoe vervelend de auto / circuit keuze wel niet was heb ik ook wel eens iets van pfff ;w
Volledig mee eens. Laten we daar dan met z'n allen wat aan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ach ja we blijven Hollanders (paar Belgen daar gelaten). Die zeiken altijd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Laat de L49 maar komen:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2012_s4/l49.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hey, er is iets anders aan de site.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/iracing%20website.png

Er is een balk bij gekomen en het menu is iets anders ingedeeld.
edit: is al weer 'normaal'.

[ Voor 27% gewijzigd door Niellie41 op 21-01-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Die zie ik nog niet. Zal ik thuis een keertje naar kijken en m'n cache eens clearen.

@Joep : nette skin! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Iemand anders heeft het ook gezien. Bij hem was die balk wel gevuld
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2471122.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ik heb dit een aantal weken geleden ook al gezien, net voor mp4 uitkwam.
Het duurde toen ong 15 minuten en toen was het weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zal wel iets te maken hebben met de nieuwe dashboard paginas die er aan komen. Is al wel vaker gebeurd dat bepaalde features tijdelijk zichtbaar waren voor de release (spotterfunctie geloof ik).
"Op de gok" gepaint?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gewoon met de template en wat foto's van een echte ;)

[ Voor 36% gewijzigd door JoepW op 21-01-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:09:
[...]

Gewoon met de template en wat foto's van een echte ;)
Het meeste kan ik ook wel redelijk invullen, maar dat grote blok rechtsonder is me nog niet helemaal duidelijk :p

Moet nog eens kijken als ie uit is :) Dan is painten sowieso wat sneller dan dat het nu is :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Niellie41 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:23:
Hey, er is iets anders aan de site.
[afbeelding]

Er is een balk bij gekomen en het menu is iets anders ingedeeld.
edit: is al weer 'normaal'.
Bij mij was er ook iets anders aan de site :+
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/4903492/iracing/screenshots/dwc-promotion-640.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Een pro wc... Mijn normale voldoet ook prima hoor :+

maar proficiat, gaaf :) hopelijk kun je een beetje hoog scoren dan binnenkort wordt tijd dat die Atze eens wat Nederlandse competitie krijgt :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja dat zit er wel in... not :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Gefeliciteerd :)

Vraag me alleen af wat de voorwaardes zijn om deze licentie te halen.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Een pro license halen (top 10 eindigen in de Grand Prix Series, in seizoen 1, 2 of 3) en vervolgens top 25 (in dit geval 26) in de Pro Series halen in S4.
Overigens lijkt het erop dat deze voorwaarden komend seizoen weer iets aangepast zullen worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Red Baron op 21-01-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

OK.Dus je moet echt gericht een serie rijden om dit te halen.
Dat wordt dus voorlopig A classe ;)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Kom op, oefenen dan :p
seninha schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:14:
OK.Dus je moet echt gericht een serie rijden om dit te halen.
Dat wordt dus voorlopig A classe ;)
Pro en Pro/WC zijn de enige waar je ook echt goed voor moet zijn om het te halen, de rest kun je met 2 vingers in je neus halen als je gewoon achteraan rondjes rijdt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Dat het niet moeilijk is dat klopt, maar om te zeggen dat je A class kan halen met 2 vingers in je neus is niet echt terecht.

Je moet wel degelijk een potje sturen.Is het niet om vooraan te rijden, dan is het om uit te kijken dat men je niet er af rijdt omdat ze je niet gezien hebben ;)

Gister zelf meegemaakt. Lag de hele tijd 5de tot ik door een achterblijver mij niet zag aankomen en zo er af werd gereden :(

Vraag me af waarom sommige F3 niet in de gaten houden.Zou in mijn ogen gewoon standaard aan moeten.

Spotter schijnt ook al zo iets te zijn wat niet iedereen gebruikt. Te vaak zie ik de opmerking dat men het niet nodig heeft, want daar zou je spiegels voor hebben (yeah right)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Red Baron schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:30:
[...]

[afbeelding]
Goed bezig Paul! Mooi om te zien dat het je meteen bij de eerste serieuze poging is gelukt! Ik zal komend jaar zeker wat van je races gaan bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:30:
[...]

[afbeelding]
Gefeliciteerd Paul. We gaan je aanmoedigen op TS ;)
Nog even een kop koffie scoren en dan maar eens met de MX-5 / Soltice op Laguna racen. Ben benieuwd.
Ik pak overigens de MX-5. ;)
Als ik de Soltice zou nemen zou ik de hele tijd op TS zitten klagen....... En dat zouden we niet meer doen :X

[ Voor 27% gewijzigd door JoepW op 21-01-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Robbert waar ben je!
De server is ook niet UP!
!@$^%@$*^@$*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Die prutser van een Robbert heeft een verkeerde sessie gemaakt, dus de huidige sessie aub niet joinen!

Er komt zo een nieuwe aan :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
haha ik wou even kijken maar ben geen member :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
effe Joinen en meedoen !! standaard content dus geen excuus meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Gewoon ff snel aanvragen. Dan staan we je toe.

Naar deze link en aanmelden.

http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=164

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik hou die pagina in de gaten.
Als je even aanvraag doet zal ik accepten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
haha ik kan niet komen racen maar wil zeker wel ff een kijkje nemen hoe jullie rijden!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Doe gewoon mee joh! Rookie content dus geen smoesjes, des noods rij je met de muis :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Ja, Chicken !!

Normaal zit je ook op TS, nu ook niet?

Komaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
haha normaal zou ik een battlefield 3 match hebben ;)
maar vond het gezellig, nu nog keihard oefenen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

oa beelden van de Lotus 49.

[ Voor 20% gewijzigd door Niellie41 op 21-01-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Solstice + MX5 is een heel erf toffe combinatie d:)b Zeker de 2e heat heb ik een hele leuke race gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Daarna met een paar man op teamspeak nog heat 2 zitten kijken van de glacier.tv race. Wat een gave race. Een absolute reclamerace voor iRacing. Kan zo op motors tv. Heerlijk om te zien. Jammer dat Paul net het podium niet haalde, maar absolute reclame voor iRacing. Top _/-\o_

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Pfff, zonde dat ik een redelijk groot foutje maakte toen ik P2 verloor.
Anders had ik wellicht nog P3 kunnen houden, maar Evan was ook wel erg snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Yep, eigen race was heel erg leuk, beide heats, jammer van paar start incidenten voor een paar man maar voor de rest leek het erg clean en erg leuk gevochten!

En die GT3 race was ook heel gaaf om te kijken, stuk leuker dan DWC om te kijken. Komt voornamelijk ook door groot verschil in snelheid van de rijders en reversed grid, maar toch :)

Zometeen maar even iRacing Ep kijken, zag de lotus al voorbij flitsen, zag er goed uit!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Lotus ziet er erg goed uit, nu kan ik helemaal niet meer wachten :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het is ook super interessant om te zien waar hun nieuwe programmeur aan werkt! :D
spoiler:
Die gast werkt dus ook aan nieuwe objecten als pionnen en paaltjes die je nu ook omver kan rijden. Klein detail maar voegt wel veel toe aan het realisme imo.
Ook het renderen van de skid marks op de nieuwe manier ziet er veel beter uit.

Hij zei ook iets over onderdelen die dan van de auto kunnen vallen en dat je er ook tegen aanrijdt.

Net bevestigd, van de vliegende skid marks zijn we af!
Yes, the flying skid marks are gone!

[ Voor 85% gewijzigd door Niellie41 op 21-01-2013 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
GlacierTV gaat in Season 2 een vervolg van ProtoICE doen, met de MP4-12C uiteraard. Dat kan wel eens vet worden, leuk vervolg op ons eigen toernooi dit seizoen denk ik :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Die nieuwe programmeur is lekker bezig :) Die skidmarks zien er echt veel beter uit. Andere zaken die besproken werden komen pas in latere builds denk ik.

Verder werden er wat kleine updates uit de build besproken, maar ik denk dat er wel meer leuks in zit :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

BM schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:27:
Die nieuwe programmeur is lekker bezig :) Die skidmarks zien er echt veel beter uit. Andere zaken die besproken werden komen pas in latere builds denk ik.

Verder werden er wat kleine updates uit de build besproken, maar ik denk dat er wel meer leuks in zit :)
Check het overzicht hier
http://iracerstuff.com/?page_id=71

Dat had ik laatst ook gepost. Deze nieuwe build wordt een goede! Ik kijk er heel erg naar uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net lid geworden van de tweakers iracing league via de iracing site.
Maar ik wil graag eens een race bekijken hoe het er aan toe gaat bij tweakers.
Spectaten dus.
Ik heb me ook al geregistreerd met mijn costumer id bij tweakers.

Maar moet je nu een wachtwoord hebben voor het inloggen bij een race of moet je op spectator sessions klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:35:
Ik ben net lid geworden van de tweakers iracing league via de iracing site.
Maar ik wil graag eens een race bekijken hoe het er aan toe gaat bij tweakers.
Spectaten dus.
Ik heb me ook al geregistreerd met mijn costumer id bij tweakers.

Maar moet je nu een wachtwoord hebben voor het inloggen bij een race of moet je op spectator sessions klikken?
Als er een race gaande is kun je als je goed is ook gewoon spectate als optie kiezen. Andere mogelijkheid is een van ons uit je friendlist selecteren, en dan daar de spectate optie kiezen.

Maar als we nog in practice zitten voel je niet bezwaard om te joinen hoor, je bent welkom :) Kijken is leuk, zelf meerijden is nog leuker!

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:37:
[...]

Als er een race gaande is kun je als je goed is ook gewoon spectate als optie kiezen. Andere mogelijkheid is een van ons uit je friendlist selecteren, en dan daar de spectate optie kiezen.

Maar als we nog in practice zitten voel je niet bezwaard om te joinen hoor, je bent welkom :) Kijken is leuk, zelf meerijden is nog leuker!
Moet je dan voor een practice sessie bij tweakers dan ook een wachtwoord voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als je lid bent van de league kun je de sessies joinen (practice, qualify en race zitten in een sessie en lopen vanzelf in elkaar over). Mocht je niet mee willen racen dan kun je nog altijd gewoon practice meedoen en dan gewoon niet qualificeren (en niet op de grid gaan staan bij de race start) en dan kun je gewoon meekijken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar de volgende tweakers race is op 29 januari 8:00 pm toch dan zal ik dan wel even proberen te joinen in de practice of even te spectaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De volgende race is morgen (2-hours of Mosport met Star Mazda en Lotus 79), de race daarna is komende donderdag (Legends op Jefferson Reverse - rookie content kun je meedoen), daarna zondag (Lotus 49 op Watkins mocht die al uit zijn dan). Dan nog maandag met de McLaren de eerste race denk ik? En dan is het pas de 29e ;) dus genoeg te doen deze week.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:46
Interlagos ziet er trouwens ook netjes uit in de nieuwste iRacing TV!

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:27:

lol binnenkort radioposten in de mx-5 en kan je auto's stelen in pits of on track gewoon racer eruit sleuren en verder pleuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
man man stel cheaters; blijkbaar waren er gasten die met de dp's, mclarens aant pushen waren op daytona voor betere tijden looool wat is daar nu fun aan

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2471163.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
dabelg schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:56:
man man stel cheaters; blijkbaar waren er gasten die met de dp's, mclarens aant pushen waren op daytona voor betere tijden looool wat is daar nu fun aan

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2471163.page
Dat speelt al een aantal seizoenen, volgens iRacing is het legaal. Zelfde in de Roar vorige week.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Leuke iRacing TV episode. Maar moet wel zeggen dat die nieuwe engineer zijn tijd neemt hoor.
- Profiling: verbaas me enorm dat dat er nog niet in zat.. :S
- Skidmarks: top gedaan
- Rigid-body collisions: nodig voor pionnen enzo, leuk.
Maar in totaal genomen is het niet zo heel veel en hij werkt er al een half jaar aan. Dat geeft aan dat hij enorm veel tijd nodig had om bekend te worden met hun code wat weer aangeeft dat hun code gewoon enorm kut is, en dat blijkt elke keer weer uit verschillende dingen... Volgens mij wordt het tijd om die code eens goed onder handen te nemen en te versimpelen want over lange tijd gaat dit ze echt hinderen ben ik bang...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De kwalificatie van de 2.4 is nu single car. Dus alleen.
Het probleem is dat je ook kan pushen zonder een 0x te krijgen en dan telt de ronde gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:04:
De kwalificatie van de 2.4 is nu single car. Dus alleen.
Het probleem is dat je ook kan pushen zonder een 0x te krijgen en dan telt de ronde gewoon.
0x Car contact telt ook gewoon. Alleen 0x contact (wall) niet :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:04:
[...]

0x Car contact telt ook gewoon. Alleen 0x contact (wall) niet :)
Ze werken er iig wel aan
We are aware of the multi-class drafting complaints and are working on adjusting how the 0X and 2X contacts affect qualifying laps. Nothing will be done in time for the season rollover tonight (and the start of qualifying for this event) however. Because something could possibly change after qualifying starts we have decided to change the qualifying session to be single car qualifiers. This obviously eliminates any potential drafting – same class or different class – so it is not the perfect solution but we think it is the best solution for now.
NickThissen schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:04:
Leuke iRacing TV episode. Maar moet wel zeggen dat die nieuwe engineer zijn tijd neemt hoor.
- Profiling: verbaas me enorm dat dat er nog niet in zat.. :S
- Skidmarks: top gedaan
- Rigid-body collisions: nodig voor pionnen enzo, leuk.
Maar in totaal genomen is het niet zo heel veel en hij werkt er al een half jaar aan. Dat geeft aan dat hij enorm veel tijd nodig had om bekend te worden met hun code wat weer aangeeft dat hun code gewoon enorm kut is, en dat blijkt elke keer weer uit verschillende dingen... Volgens mij wordt het tijd om die code eens goed onder handen te nemen en te versimpelen want over lange tijd gaat dit ze echt hinderen ben ik bang...
Volgens mij werkt die er ook in eentje aan. Lijkt me geen makkelijke klus.
Het zal vast niet alles zijn waar hij aan werkt :)
Misschien moet jij een solliciteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niellie41 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:08:
[...]

[...]

Volgens mij werkt die er ook in eentje aan. Lijkt me geen makkelijke klus.
Het zal vast niet alles zijn waar hij aan werkt :)
Misschien moet jij een solliciteren ;)
Ik bedoel hem ook niet zwart te maken ofzo hoor, ik weet maar al te goed hoe moeilijk het is om aan een vreemd programma te beginnen, maar hoe moeilijk dat precies is hangt enorm af van hoe goed het geschreven is, en het klinkt (ook door heel veel andere dingen*) alsof iRacing gewoon niet goed in elkaar zit op code niveau, wat ook goed te begrijpen is aangezien het een constante doorontwikkeling is op een jaren oude engine in plaats van om de zoveel tijd even opnieuw beginnen. Maar ik denk dat het tijd wordt dat ze toch wat beter hun zaken op orde gaan maken anders gaan ze nooit voortgang boeken met meer complexe zaken. Overgang naar 64-bit en straks dx11 zal daar wel veel bij helpen hoop ik.

*Bijv dat ze niet kunnen veranderen bij hoeveel inschrijvingen een multiclass race split, dat zou gewoon een variabele moeten zijn die je zo in 2 seconden kunt omschakelen, maar blijkbaar moeten ze daarvoor heel diep in de code gaan graven dus daar beginnen ze niet aan. Dat is gewoon onbegrijpelijk sorry 8)7

Anyway, nieuwe skid marks in de build (100% zeker) zijn wel gaaf want daar erger ik me altijd op. Interlagos ook 100% zeker. En de Lotus 49 nog geen woord over dus dat word nog even afwachten. Video ziet er gaaf uit, heel veel momenten in die video had ik het gevoel dat hij in zo'n typische iRacing onmogelijk te redden spin kwam maar kon hij door tegen te sturen toch redden. Geen idee of dat typisch voor de Lotus moet zijn of dat dat door verbetering in het bandenmodel komt, afwachten maar...

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 22-01-2013 00:20 ]

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.