iRacing: Seizoen 4 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste
Acties:
  • 45.691 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:45

Hoogie2004

Whohooooo

Arfman schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:50:
Tja, nog zoiets .. je kunt al jaren (?) neit op de temperaturen afgaan die iRacing aangeeft voor de banden. Dus als iRacing zegt dat je band in het midden te warm wordt, moet je dat eigenlijk negeren en afgaan op slijtage/griplevel o.i.d. Dat moet echt een stuk beter :+
Het vreemde is dat de banden dus vooral Themal degradation hebben, iets waarvoor je de temperatuur moet weten lijkt mij :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:58:
[...]

Het vreemde is dat de banden dus vooral Themal degradation hebben, iets waarvoor je de temperatuur moet weten lijkt mij :+
Ach, ik laat anderen dat probleem oplossen en gebruik vervolgens hun setups :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de instellings bij iracing kun je ook kiezen tussen use linear mode.
Hebben jullie dit aangevinkt?
En wat doet het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 16:46
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:24:
En wat doet het precies?
Dat is voor de Force Feedback. Zorgt ervoor dat je stuur vloeiende bewegingen maakt en niet van links naar rechts knalt.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:24:
En wat doet het precies?
je moet dit aanvinken anders rijdt je met oud steering model van voor 2012 build3

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Moeten is dwang natuurlijk..

Ik prefereer non linear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
dabelg schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:46:
[...]

je moet dit aanvinken anders rijdt je met oud steering model van voor 2012 build3
D'r is pas 1 auto die met een nieuw steering model rijd, en dat is de McLaren.

Dit is wat er in de releasenotes stond
- New app.ini option [misc] steeringFFBLinearForce=0, setting it to 1 will turn off the boost we apply to small FFB forces giving you true linear FFB force output. This will make it more difficult to dial in your FFB feel, so be careful when applying this.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat als je dit aan zet je de FF setting wss flink omhoog moet gooien om effectief dezelfde FF te krijgen :)

Verder is het natuurlijk wat Jubby zegt. Niemand verplicht je het aan te zetten, tis maar net wat je zelf fijner vind rijden :)

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 17-01-2013 14:12 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:41

Niellie41

[object Object]

Die optie is nu weg uit de app.ini file en staat nu bij de instellingen in-game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:12:
Die optie is nu weg uit de app.ini file en staat nu bij de instellingen in-game. :)
I know, maar dit was ff het eerste wat ik aan releasenotes kon vinden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:11:
[...]

D'r is pas 1 auto die met een nieuw steering model rijd, en dat is de McLaren.

Dit is wat er in de releasenotes stond

[...]

Waar je wel rekening mee moet houden is dat als je dit aan zet je de FF setting wss flink omhoog moet gooien om effectief dezelfde FF te krijgen :)

Verder is het natuurlijk wat Jubby zegt. Niemand verplicht je het aan te zetten, tis maar net wat je zelf fijner vind rijden :)
David tucker heeft deze functie in leven geroepen om zo per auto een zo correct mogelijk gevoel te creeren van FFB. Hoe dit werkt samen met Atlas en de database door members gemaakt kan je terug vinden op het forum onder iracing software technical issues -> thread : Current state of FFB ;)

en ja het is wat je zelf fijner vind (realistisch wil niet zeggen dat je het graag hebt :p )

[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 17-01-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Kan iemand nog op de iRacing site? Ik krijg steeds server error..

edit;
We are currently working on restoring the service.

[ Voor 31% gewijzigd door Streskip op 17-01-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Doen we vanavond nog wat?

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:00

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja squashen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wil ik ff rijden is de boel down ;(
‏iRacing @ Twitter (17 januari 13 om 5:05)
Our IT engineers are looking into it right now. #blackflag RT @f1heinrich: Why has the @iRacing site gone down? #iRacing

[ Voor 74% gewijzigd door JoepW op 17-01-2013 17:10 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
"We are working on restoring teh service as quickly as possible.

We are dealing with a networking issue.
A key firewall is in a bad state, and hasn't failed over.
We have no ETA at this time."

Maakt het het nog erger als ze niet weten hoe lang het duurt? :X Hopelijk doet hij het ineens, net zoals treinen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firewall in a bad state , dat beloofd ... binnenkort dan ook gratis add's op iracing :)
dan maar eens pcars proberen :+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik net mijn nieuwe CSW ingebouwd en aangesloten, ligt iRacing eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Doet 't weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
M'n stuur is dood volgens mij :( Power led knippert alleen nog maar, knoppen en schakel flikkers werken maar draaien wordt niet meer geregistreerd... (G25). Al verschillende USB poorten en stopcontacten geprobeerd maar helpt niet...

Ah, doet het weer... zomaar ineens :S Vraag is voor hoelang...

[ Voor 12% gewijzigd door NickThissen op 17-01-2013 19:23 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
@ Nick o man ik baal met je mee, maar zou ook gek worden als me dit nu zou overkomen.

@all iemand ervaring met dashmeterpro ?

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
@Nick, morgen meteen Logitech bellen en melden. Misschien dat ze coulant zijn.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Tony Gardner is Interlagos aan het testen
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BA1QgYQCAAA_guU.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 19:19:
M'n stuur is dood volgens mij :( Power led knippert alleen nog maar, knoppen en schakel flikkers werken maar draaien wordt niet meer geregistreerd... (G25). Al verschillende USB poorten en stopcontacten geprobeerd maar helpt niet...

Ah, doet het weer... zomaar ineens :S Vraag is voor hoelang...
Ik begin het onzin te vinden om die Fanatec GT3 V2 hier op reserve te houden. DM maar als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:02:
[...]

Ik begin het onzin te vinden om die Fanatec GT3 V2 hier op reserve te houden. DM maar als je interesse hebt.
Een CSW is al zo goed als geregeld dus bedankt maar nee bedankt ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Tony Gardner over Interlagos :D
Just driving it here in the office in its finished state. What a wonderful track. So cool seeing the city in the background and all the objects, pretty unique track. I think 15 turns. If you have a decent computer, make sure you turn graphics setting up when you check it out. Anyway, will be in the build next week. We will post some pictures later.

For those that don't know it was quite a saga (and expensive) getting this track in iRacing. From getting license to then getting laser scanners confiscated in customs for months at the airport. Then starting from scratch, literally years in the making.

Anyway, think it will be worth it. Especially excited for our Brazilian community who is among the fastest growing on iRacing.

Good Racing
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2470281.page

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 17-01-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Wel een leuk circuit voor je competitie Niel. Hoef je misschien niet 2x Spa te doen. WEC rijdt daar tenslotte ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Week 13 wordt een keer leuk denk ik :D
The road side pits the Cadillac, Ford Falcon V8, Ford GT, Corvette C6.R and the McLaren MP4-12C GT3 against one another at Spa and Suzuka and, once the new content is released, we’ll have a third series with the Williams-Toyota FW31 at Interlagos.
5 auto's tegelijk op de baan en F1 op Interlagos, gaaf! Alleen was HPD+DP+CR6+Ford+MP4 nog vetter geweest.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Streskip schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:24:
Wel een leuk circuit voor je competitie Niel. Hoef je misschien niet 2x Spa te doen. WEC rijdt daar tenslotte ook!
Maar de WEC is pas op 1 september daar ;)
We hebben net als bij de World Tour Events gekeken naar wat voor real life evenementen rond die tijd zijn :)

Er komt nog meer aan hoor. Maar we hebben eerst maar eens 5 evenementen gepakt om te kijken of het wel succes wordt. Anders doen we het voor niets hè.

Waarschijnlijk komen na deze 5 NEO races ook nog Zolder (Ik had het idee van de Radical met paar GT's), Interlagos en nog meer. Maar dat zien we dan wel weer.

edit:

We krijgen nu ook programmeerbare keys voor standaard chat berichten:
Dont bother, we have 10 hot keys coming in this build like that. When build comes out look under Options/Sounds. (1,2,3,4,5,6,7,8,9.0)

Hit 3 on your keyboard for example and text chat will read "passing left"
http://members.iracing.co...list/2470248.page#5157576

en

GT Challenge heeft gewoon rolling starts:
My“@PetschauerMoto: @iRacing can you guys put the rolling starts back in the GT Challenge series for the 2013 season 1” fixed

[ Voor 42% gewijzigd door Niellie41 op 17-01-2013 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Mjaaah ze hebben ook weer heel het schema veranderd. De Grrand Touring series hebben veel aparte banen weer op standaard spul staan en de Lotus79 heeft het voor elkaar weer Frank zen schema te rijden. Dus weer dezelfde banen rijden als afgelopen seizoen. Zal wel de enige zijn die dat teleurstellend vind.
Maakt men keuze voor volgend seizoenen wel makkelijk. Geen voledig seizoen in de Lotus79 meer, hiervoor was ik nog van plan om die wel te doen vanwege alle andere banen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hoe zeker is die Lotus 49?
Steve Myers ‏@iRacingMyers
“@DavidRcfan1: @iRacingMyers is there any hope for the lotus 49 in season 1?” There's a chance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Denk dat ze nog steeds niet zeker zijn. Word gewoon afwachten. Zou me niet eens verbazen als die ergens tijdens het seizoen pas komt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom voeren ze niet standaar het model in van de even en oneven seizoenen (1-3 & 2-4) kan je leuke mix doen en zo komt iedereen aan zijn trekken imo ... dit heb ik op het radical forum al eens gepost en volgens mij waren ze dit ook al een keer aan het bekijken daar .... nouja er valt wel altijd iets op te merken op heel die shedule .... perfect zal het nooit zijn/worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 00:30
Of series om en om doen per week (even/oneven). Maar dan zouden de seizoenen een half jaar moeten duren of zo.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik denk dat zelfs als ze 99,9% zeker zijn dat ie de build haalt ze het nog niet zouden zeggen. Die kijken na volgend seizoen wel uit ;)

Ben erg benieuwd naar Interlagos, en 5 autos tegelijk in 1 sessie word ook wel geinig denk ik :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20

Arfman

Drome!

Iemand met iRacing en Eyefinity al ervaring met de nieuwe Catalyst driver 13.1? Joep? O-)
meuk: AMD Catalyst 13.1

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zag dit en doe dus ff niks:
Imprezzion
Deze driver is leuk, maar bijna 100% gelijk aan de 12.11 Beta 8's.

De echte verbetering, waar we al weken op wachten, komt over 1-3 weken (13.2 beta).

Dit betreft de andere vram management engine waardoor frametimes en stuttering sterk worden teruggedrongen.

Deze driver geeft over 12.10 idd enorme verbeteringen in Far Cry 3 en Battlefield 3. De rest nog niet getest. FC3 doet het hierop ook stukken beter met AA enabled dan op de 12.11B8's trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb sinds kort ook last van stuttering, en dat met een enkel scherm, zelfde settings (nooit veranderd), zelfde FPS (84 capped) en nooit ergens last van gehad... Op Spa op sommige plekken was het vervelend, op Suzuka in de esses is het bijna niet te rijden, met de F1 (deze week) moet je daar zo snel reageren dat de kleinste stutter meteen drama is :/ En dat was helemaal alleen op de baan, moet er niet aan denken straks met ~20 auto's achter elkaar... Vraag me echt af waar het door komt, op Spa vorige week was zowat de hele F1 groep ook al aan het klagen over stutters terwijl we Spa ook in week 1 hadden gedaan (zelfde build toch?) en er toen niks aan de hand was :?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:03:
Ik heb sinds kort ook last van stuttering, en dat met een enkel scherm, zelfde settings (nooit veranderd), zelfde FPS (84 capped) en nooit ergens last van gehad... Op Spa op sommige plekken was het vervelend, op Suzuka in de esses is het bijna niet te rijden, met de F1 (deze week) moet je daar zo snel reageren dat de kleinste stutter meteen drama is :/ En dat was helemaal alleen op de baan, moet er niet aan denken straks met ~20 auto's achter elkaar... Vraag me echt af waar het door komt, op Spa vorige week was zowat de hele F1 groep ook al aan het klagen over stutters terwijl we Spa ook in week 1 hadden gedaan (zelfde build toch?) en er toen niks aan de hand was :?
zoals joep ook aangaf op indy : alles onder de 110 FPS geeft hier stutters.

precies of ze hebben iets server side aangepast ,daarvoor ook nooit problemen zag het eerst tijdens maandag mclaren prac en ben me zot aant zoeken voor op te lossen. enkel als je constant 120 haalt is't speelbaar. dus nu render seperatly afgezet :( wat echt geen zicht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:03:
Ik heb ook sinds de laatste build mijn graphics echt FLINK omlaag moeten schroeven om alles netjes vloeiend te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 17-09 18:23
Waar ik gisteravond met wat Roar practice ook ineens extreem last van had was die join lag.
Als er iemand connect dat het dan inderdaad even hapert.

Ik hoorde er vroeger ook wel eens andere mensen over klagen, maar ik had er toen zelf eigenlijk nooit last van, maar nu merkte ik het zelf dus ook extreem.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Red Baron schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:35:
Waar ik gisteravond met wat Roar practice ook ineens extreem last van had was die join lag.
Als er iemand connect dat het dan inderdaad even hapert.

Ik hoorde er vroeger ook wel eens andere mensen over klagen, maar ik had er toen zelf eigenlijk nooit last van, maar nu merkte ik het zelf dus ook extreem.
forum staat er vol van idd ( en met witte wagens rond rijden is nu ook ni echt :p) denk dat ze echt al een en ander serverside zitten doen hebben. zeg het heb er enkel last van sinds nu maandag daarvoor niets.

is zelfs al zover dak dinsdag dan maar win8 installed heb dacht zal miischien helpen ivm resource managment maar was het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Join lag is de afgelopen dagen idd enorm aanwezig. Afgelopen anderhalf jaar eigenlijk nooit last van gehad, maar deze week ineens wel. Zowel bij Roar practice, als bij SRF sessies. Heel vervelend.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

join lag is mij opgevallen ... vroeger flitste dit er gewoon door ... nu is dat join klikken ... start op en wachten tot balk begint te lopen .... stutter probleem heb ik single screen niet ... cap af op 120 fps ... spa deze week met de radical gereden en heb toch niets speciaal opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:27:
join lag is mij opgevallen ... vroeger flitste dit er gewoon door ... nu is dat join klikken ... start op en wachten tot balk begint te lopen ....
We hebben het over join lag als ANDERE personen joinen als jij al lang en breed je rondjes aan het rijden bent.
Niet over het feit hoe snel de simulator op je eigen pc opstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat opstarten is ook flink trager geworden trouwens. De 1e keer op een dag dat de sim moet starten duurt dat een eeuwigheid. Task manager geeft 'm dan ook als 'Not responding' aan :X

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Die join lag heb ik al sinds een build of 4 geleden, soms is het wat erger als andere keren (voornamelijk in drukke servers). Bij de ProtoIce qualificatie bijvoorbeeld had ik er altijd last van, aangezien de sessies 50 minuten open waren joinde er vaak nog mensen halverwege in een server met ~20 man en dan merkte ik het heel goed. Denk niet dat dat er mee te maken heeft want dit is al veel langer, de stutters gewoon onder het rijden zijn nieuw voor mij.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:40:
Dat opstarten is ook flink trager geworden trouwens. De 1e keer op een dag dat de sim moet starten duurt dat een eeuwigheid. Task manager geeft 'm dan ook als 'Not responding' aan :X
dat is me nu wel minder opgevallen (ben dan meer dashboard enz aant goedzetten :p)

maar dat gestotter wordt ik echt gek van raar dat als je 100fps hebt een engine niet alles vlot kan tonen , precies dat server niet kan bijhouden met data te sturen naar al die High-end clients lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Even ter informatie. We zullen komende week geen week 13 toernooi hebben zoals afgelopen seizoenen. Maar er zullen wel op Maandag avond, Donderdag avond en Zondag middag rookie content races worden gehouden (voor de fun). We zijn nog even aan het kijken welke combinaties we gaan rijden. Dit zal zo spoedig mogelijk bekend worden.

Eventueel als er genoeg intresse is kan er nog op Zaterdag avond iets gehost worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Baron schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:36:
[...]

We hebben het over join lag als ANDERE personen joinen als jij al lang en breed je rondjes aan het rijden bent.
Niet over het feit hoe snel de simulator op je eigen pc opstart :)
dan hebben ze 2 soortten join lag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier het definitieve GoT programma in seizoen 1 van dit jaar:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/ts_2013_s1/toernooi/McLaren_GoT_Challenge_Banner.jpg

Er komt een nieuw topic (met deels een nieuw ontwerp) voor het nieuwe seizoen, maar het wachten is nog op de release notes enzo ;)

ENNUH: Als je van plan bent dinsdag as. mee te doen met de seizoen finale (Endurance @ MoSport) schrijf je dan ff hier in:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/0/2470074.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:14:
ENNUH: Als je van plan bent dinsdag as. mee te doen met de seizoen finale (Endurance @ MoSport) schrijf je dan ff hier in:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/0/2470074.page
Ook als ik me al geregistreerd heb op de site? Aangezien ik mezelf in dat topic wel al in het lijstje zie staan :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mag ;)
Dan komt dat topic ff tot leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Weer een heel gaaf filmpje oOo
Iracing video voor gevorderden.

McLaren MP4-12C vs Road Atlanta

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
FransJansen schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 21:26:

[video]
wel veel detail in de skin weer top werk van frederik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
He, ik wilde ook net een video posten... Verwacht niet die kwaliteit aub :+

Mijn start in de SM zojuist: van P10 naar P2 in 5 bochten :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=c2SIY8jcumc]

Uiteindelijk gewonnen met 0 incs :) En dat na 3 rondjes oefenen :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nice, we hebben weer een normale Proto & GT series volgend seizoen! Open setup, 65 min met HPD-CR6-FGT :) Helaas wel nog de GT Challenge serie, die zou van mij wel weg mogen want de GTs moeten nu 3 series delen (open, fixed en gt-challenge) en het zou sowieso maar een tijdelijke series zijn eigenlijk... Nog liever dat de fixed weg gaat maar dat gaat niet gebeuren.

Ik ga proberen mee te rijden in de Corvette (de HPD heb ik nu wel gezien denk ik), hopelijk is de participation wat beter dan voorheen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FransJansen schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 21:26:

[video]
Erg mooi idd. ;)
NickThissen schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:38:

[video]

Wel erg lachen dit.
NickThissen schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 23:01:
Nice, we hebben weer een normale Proto & GT series volgend seizoen! Open setup, 65 min met HPD-CR6-FGT :) Helaas wel nog de GT Challenge serie, die zou van mij wel weg mogen want de GTs moeten nu 3 series delen (open, fixed en gt-challenge) en het zou sowieso maar een tijdelijke series zijn eigenlijk... Nog liever dat de fixed weg gaat maar dat gaat niet gebeuren.

Ik ga proberen mee te rijden in de Corvette (de HPD heb ik nu wel gezien denk ik), hopelijk is de participation wat beter dan voorheen...
Van mij hadden ze de McLaren er ook nog bij mogen proppen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:20

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:38:

[video]

Mooie start! Ik zat ook in die race, gestart op P15 en opgeklommen naar P6 geloof ik. Helaas in lap 8 ofzo een tankslapper voor opkomen rechte stuk, 12 minuten repairs dus klaar. Jammer, had nog wel 3e of 4e kunnen worden als ik de uitslag zo kijk :)
NickThissen schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 23:01:

Jammer dat de MP4 er niet in zit! Misschien ga ik eens met de HPD meerijden, de C6R is net een wilde stier; even leuk maar na een paar rondjes wil je ook een keer relaxen.

Ik ga een echte slet worden volgend seizoen :+ Is er een race en heb ik de auto en ken ik de baan een beetje? Knallen met die handel :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 23:11:

Van mij hadden ze de McLaren er ook nog bij mogen proppen. :+
Beter dat ze het zo doen:

Proto & GT Fixed: HPD + C6R + FGT
Proto & GT Open: HPD + C6R + McLaren
GT Challenge: C6R + FGT

In ieder geval geen dubbele series meer en geen gekut met Ford vs McLaren (even snel). Maar de McLaren past niet bij Proto&GT dus dat is ook niet helemaal goed...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het beste zou zijn
Proto&GT open: HPD, Corvetten Ford GT
GT Challenge: McLaren

McLaren rijdt nu ook samen met de DP in de Grand-AM serie.

Als de Corvette nieuwe banden en steering model krijgt wil ik hem weer gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
quote: Jonathan Butel
for what it's worth, I was Told by Tony that the upcoming updates makes the Ford and Corvette much more pleasant to drive

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Uiteindelijk toch maar de eerste Roar race gedaan.
Helaas net de top split gemist omdat ik geen denderende Q tijd had staan in de Jetta en kon in de 2e split van pole starten.

Leuke race gehad met aantal positie wisselingen.
De climax kwam toen de leiders van de 3 klasses elkaar bijhaalden voor de Busstop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 06:37:
Uiteindelijk toch maar de eerste Roar race gedaan.
Helaas net de top split gemist omdat ik geen denderende Q tijd had staan in de Jetta en kon in de 2e split van pole starten.

Leuke race gehad met aantal positie wisselingen.
De climax kwam toen de leiders van de 3 klasses elkaar bijhaalden voor de Busstop :D

[video]
Lachwekkend om te zien dat die Mustangs er maar niet voorbij kwamen. Die zullen wel hebben zitten &#^$@&#^$@* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Is er vanmiddag tijd om wat te testen? Ik zou willen kijken of we de Soltice en MX5 cup smaen kunnen laten rijden door de MX5 een weight penaltie te geven. 2 uur durende practise vanmiddag?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kan wel mee doen, maar hoe ga je dat in een sessie proberen dan? Heeft weinig zin, of de penalty klopt of hij klopt niet dat heb je na een paar rondjes wel door, en dat kun je niet meer veranderen. Kun je beter offline testen dan kun je de penalty 'live' aanpassen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De rare 200/200 springs achter setups, voor extreem hoog en achter laag, worden nu ook aangepast.
I'll give you guys a few tips leading into next season. The truck is probably going to change in how you need to set it up. These are a few things you'll need to know:

1) The tires will have less grip, this is going to be applied to the other high level stockcars too. However, over-limit tire performance will be much improved, so it should feel more recoverable.

2) I've found a problem with the collision system that is allowing the truck to achieve more rear travel than it should, hence you'll not be able to run with minimum rear springs any longer. A 450# RR is probably going to be the limit at places like CLT, TEX, ATL, etc. In fact, the same problem exists on the Impala A, although not the B or the national car.

3) I've 'plugged' a hole in the aero map that made it faster to run with the nose up. The problem was the raw numbers weren't allowing near enough downforce loss with that sort of configuration. For 2013S1 you'll no doubt have to control nose attitude much better to be able to make the corners in good fashion at the typically grip limited tracks.

Bottom line is nose down and ass end up, at least to some degree, or you'll be slow. For instance, the baked in 2012S4 Charlotte fixed set is 2 to 3 tenths faster than pole sitting, race winning setups from 2012S4 with the new changes during our testing.

Happy trails!
Ik heb het gevoel dat de volgende build wel een goede wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Zoals de Corvette nu is vind ik 'm ook wel lekker rijden. Enige wat ik zou willen is dat je wat meer de bocht in kon remmen met deze auto. Ik heb nu regelmatig dat ik tussen 2 bochten in een beetje wil remmen, maar daar moet je de auto echt in een rechte lijn voor hebben of je bent echt aan het strijden om er niet af te gaan, in ieder geval niet zo fijn als je dat met de McLaren kan.

Vraag me af of die RUF er ooit nog komen gaat, dat wordt pas een beleving met remmen. 50/50 is de balans! Ook die HSV mag er van mij wel komen :) In hoeverre is dit een gerucht?

[ Voor 5% gewijzigd door Streskip op 19-01-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Beiden geen gerucht ;) Die komen er wel, de vraag is alleen wanneer :p

Voor de RUF moest geloof ik ook nog 4WD geimplementeerd gaan worden, dus dat zal wel iets meer tijd kosten.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Laguna practise up met de Soltice en MX5. Heb ofline geprobeerd en zou zo best dicht bij elkaar moeten liggen. Maar ja als ik 20 rondjes met beide rij kom ik rond dezelfde tijden uit.

Staat onder hosted.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Nou de laatste Pro race is aan de beurt nu.
De top 15 is al gekwalificeerd, en 16-26 gaan ook nog door naar DWC.

Ik heb weinig geoefend en weinig snelheid, dus het zal wel niet veel soeps worden vandaag :+
http://www.glaciertv.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:30:
Nou de laatste Pro race is aan de beurt nu.
De top 15 is al gekwalificeerd, en 16-26 gaan ook nog door naar DWC.

Ik heb weinig geoefend en weinig snelheid, dus het zal wel niet veel soeps worden vandaag :+
http://www.glaciertv.com
Nou ja ik zou zeggen succes maar ik zag je al meteen omhoog vliegen bij de start in de broadcast dus veel zal het wel niet worden :-(
Maar je was al gegarandeerd van een top-25 toch? Nice! Proficiat :)

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 19-01-2013 16:05 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Het was alweer een tijdje geleden dat ik vergeten was om de 1e versnelling te selecteren bij de start |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat verklaard een hoop :+ Maar goed dat je niet erg vooraan stond dan :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Woei! Net een 2e SSD er in gehangen, nu een hoop zooi overzetten. Kijken of dat wat uit gaat maken met laad tijden :9~

Kan ik nu ook zonder probleem alle skins downloaden die TradingPaints te bieden heeft 8)7 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Streskip schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 18:12:
Woei! Net een 2e SSD er in gehangen, nu een hoop zooi overzetten. Kijken of dat wat uit gaat maken met laad tijden :9~

Kan ik nu ook zonder probleem alle skins downloaden die TradingPaints te bieden heeft 8)7 }:O
Ssd levert eigenlijk weinig winst op in iracing spijtig heb er ook 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Praktisch niks idd, meeste laadtijd zit 'm niet in het inladen van resources in het geval van iRacing. Heb het geprobeerd, maar iRacing staat hier nu weer op een normale HDD. Zonde van de (dure) ruimte op mijn SSD :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Bij mij scheelt het toch aardig wat hoor. Op men oude PC duurde het zeker 30 seconde langer.

Zo dadelijk de Roar before the 2.4 rijden. Is kijken of ik beetje kan mee komen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Je bent iig een stuk sneller dan ik ben. Ik heb net pas mijn eerste 2:10 gereden :X

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik heb geen qualificatie, dan kom ik in een aparte split met andere non-qualifiers toch? Even denken of ik meedoe, misschien geen goed idee voor m'n SR :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 18:49:
Ik heb geen qualificatie, dan kom ik in een aparte split met andere non-qualifiers toch? Even denken of ik meedoe, misschien geen goed idee voor m'n SR :+
Uhm, ik vermoed na de qualifiers, gesorteerd op irating. Dus 1 van de hoogste non-qualifier splits gok ik zo.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 18:51:
[...]

Uhm, ik vermoed na de qualifiers, gesorteerd op irating. Dus 1 van de hoogste non-qualifier splits gok ik zo.
Zal wel meevallen dan, toch maar proberen. Volgens mij probeert het spel me iets te vertellen...
Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmpC2AB.png

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Hmm net nog m'n kwalificatie tijd in de Jetta verbeterd met ruim 2 tiende (Zonder draft hulp zoals een heleboel anderen wel doen) en sta nu 13e. Het zal er wel om hangen of het genoeg is voor de top split die ook weer door GlacierTV uitgezonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
iRacing nu weer aan het installeren, weer even 5 gig binnenharken. Had beter een backupje kunnen maken of had dat niet gewerkt? Helemaal niet naar gekeken :+

Veel plezier met de race zo!! Misschien dat ik nog even in tune zo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 18:56:
[...]

Zal wel meevallen dan, toch maar proberen. Volgens mij probeert het spel me iets te vertellen...
[afbeelding]
Hehe, ik was net te laat om een screenshotje te maken :p
Red Baron schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 18:57:
Hmm net nog m'n kwalificatie tijd in de Jetta verbeterd met ruim 2 tiende (Zonder draft hulp zoals een heleboel anderen wel doen) en sta nu 13e. Het zal er wel om hangen of het genoeg is voor de top split die ook weer door GlacierTV uitgezonden wordt.
2.09 blank, kolere, mooie tijd :)

Ik pas wel 1 van de lagere splits, 140e van de 203 ofzo :p

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 19-01-2013 19:02 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:01:
[...]

Hehe, ik was net te laat om een screenshotje te maken :p
Ik was echt nummer 666, haha...

Pijnlijk saaie race... Ik zat in de eerste non-qualifier split van de Mazda's, maar dat wil zeggen dus met nog iets van 15 mensen met de allerlaagste qualify tijd erbij (pole position was 2:26 - 12 seconden langzamer dan ik). In de pace lap lag het halve veld er al naast (waarschijnlijk nog nooit een rollende start gezien), na een half rondje lag ik 5e en daarna heb ik eigenlijk niemand meer gezien 8)7 Een snelle Mazda rijder zat nog achter me en wilde met me bump draften maar na 1 poging duwt hij me bijna de muur in dus heb ik hem maar gauw laten gaan...

[ Voor 57% gewijzigd door NickThissen op 19-01-2013 20:32 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat was close racen Red Baron. Jammer dat je er echt niet voorbij kwam. Netjes 2de ;)

[ Voor 34% gewijzigd door JoepW op 19-01-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Mjah de slowdown met 1,5 lap te gaan was ook niet erg handig getimed, anders had ik het in die laatste T1 nog wel kunnen proberen denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/4903492/iracing/screenshots/roar_2_finish_640.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja dat was errug zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Well.... dat was een prima race, met een zuur resultaat :/

Lag na 20 rondjes zo'n 12/13 seconde voor op de nummer 2. Wat verwarring bij het inhalen van autos (ik haalde een MX5 in en werd net daarvoor ingehaald door een Mustang). Mustang spint en rijd vol bij mij naar binnen :(
Gelukkig zonder schade door kunnen rijden, maar daardoor wel de nummer 2 in m'n nek gekregen. Die ging me voor de busstop voorbij, waardoor ik nipt teveel gras meepak en een black/flag kreeg. Die wilde ik clearen in T1, maar toen had ik al een S/G te pakken. Uiteindelijk 3e, maar had 'm gewoon moeten winnen... grrr :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja, dat is wel balen BM ;(
Ik begrijp trouwens niet waarom we op 50% inschrijvingen blijven steken met de 2 uurs race ;(
Ik mis zeker wel een aantal rijders van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 12:49
Ik reed ook de roar before the 2.4, in de Mazda.
Helaas is het niet geworden wat ik gehoopt heb.
In het begin al een tik van achteren bij het aanremmen, dus een x4. Gelukkig geen schade.
Na een paar ronden wel de 1e plek in de klasse kunnen pakken, paar rondjes kunnen houden tot ik in de slipstream ingehaald wordt. Ronde later kon ik er weer naast komen, maar helaas was het iemand die op de oval zijn lijn niet kon houden. Zware crash de muur in, maar wonder boven wonder was de ophanging nog goed. Ik ben dus gewoon verder gegaan, wel motorschade waardoor ik 5sec per ronde langzamer was dan dat ik kan. Maar toch nog 8e in de klasse kunnen worden.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Man man wat hoort iracing toch een soort etiquette te hebben. Haat die gevallen van de rest wijkt toch voor mij. Pfff hopelijk morgen beter gaan maffe ben pissed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
F1 point-of-view met GoPro camera.

Ik weet niet wat ik hier van moet denken... Aan de ene kant geloof ik niet dat je echt maar zo weinig ziet, hier kun je echt niet mee rijden, laat staan racen. Aan de andere kant kun je op 4:02 zien hoe de camera zit en het lijkt toch wel aardig te kloppen. Daarnaast is het zicht in de zijspiegels meestal wel geloofwaardig (als je in de zijspiegels alleen de grond of alleen lucht ziet weet je al dat de camera niet op de goeie hoogte zit), dus het lijkt toch wel aardig te kloppen... Maar dat KAN toch gewoon niet 8)7 :?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 23:14:
F1 point-of-view met GoPro camera.

[video]

Ik weet niet wat ik hier van moet denken... Aan de ene kant geloof ik niet dat je echt maar zo weinig ziet, hier kun je echt niet mee rijden, laat staan racen. Aan de andere kant kun je op 4:02 zien hoe de camera zit en het lijkt toch wel aardig te kloppen. Daarnaast is het zicht in de zijspiegels meestal wel geloofwaardig (als je in de zijspiegels alleen de grond of alleen lucht ziet weet je al dat de camera niet op de goeie hoogte zit), dus het lijkt toch wel aardig te kloppen... Maar dat KAN toch gewoon niet 8)7 :?
Nu als je zijn andere filmpjes zietnzit de gopro toch echt te laag hoor :)

YouTube: McLaren MP412C vs Lambo Aventador | driven by Lucas di Grassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
In die filmpjes misschien... Maar in mijn filmpje zie je toch gewoon hoe de camera zit? En aan de spiegels kun je het ook zien.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Volgende week is het weer eens week 13. Normaal zouden we dan een week 13 toernooi hebben maar deze keer zullen we alleen 3 losse races rijden. Het programma voor komende week is:

--------------------------------------------------------------------------------
Fun Race 1 (basic content)
Date: 21-01-2013 (Monday)
Server up (GMT): 19:00 (20:00 NL tijd)
Cars: Mazda MX5 cup and Pontiac Soltice
Track: Laguna Seca Full course
Practice (Min.): 60
Qualification (Min.): 15 | Lone: No
Heat 1 (Min.) / Heat 2 (Min.): 20/25
Grid Heat 2: Reversed
Start: Standing
Server type: Hosted Session

--------------------------------------------------------------------------------
Fun Race 2 (basic content)
Date: 24-01-2013
Server up (GMT): 19:00 (20:00 NL tijd)
Car: Legends
Track: Summit Point, Jefferson reversed
Start: Rolling

Fun Race 3 (payed content)
Date: 27-01-2013
Server up (GMT): 13:00 (14:00 NL tijd)
Car: Lotus49
Track: Watkins Glenn Classic Cup
Start: Rolling

De race op Maandag is met de Soltice en MX5 welke beide in dezelfde klasse rijden. De Mazda krijgt een weight penalty waardoor beide auto's dezelfde tijden rijden. Race 3 op Zondag kan nog veranderen als de Lotus49 niet op tijd uit is.
Dit is ook een moie kans voor mensen om mee te doen met onze racejes die nog niet veel content hebben gezien de eerste 2 sessies met basis content is. Hopelijk krijgen we een leuke opkomst.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
JoepW schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:30:
Ik begrijp trouwens niet waarom we op 50% inschrijvingen blijven steken met de 2 uurs race ;(
Ik zou wel willen, en ik kon ook, maar mijn werk heeft verzonnen dat ik dinsdag middag naar Den Haag moet om te vergaderen :F En dan nog uit eten, reizen, moeilijk moeilijk..

Gisteren niet meer geprobeerd of het opstarten van iRacing sneller ging, maar mijn 'eerste' SSD zat gewoon vol dus ik moest eigenlijk wel. Het booten van Windows ging ook niet zo snel meer zoals eerst (degradatie }:O ). Zal vanmiddag eens kijken of het wat uit heeft gemaakt.

Eigenlijk was ik gister op de bank in slaap gevallen, schrok vannacht wakker; uhh ga maar eens naar bed...... Om vervolgens nu al weer op me werk te zitten. :O Had nog wel even GlacierTV willen kijken maar volgende keer dan maar. Misschien ben ik dinsdag nog wel op tijd om een stukje te spectaten :)

[ Voor 47% gewijzigd door Streskip op 20-01-2013 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
NickThissen schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 23:31:
In die filmpjes misschien... Maar in mijn filmpje zie je toch gewoon hoe de camera zit? En aan de spiegels kun je het ook zien.
Kijk ook deze eens : YouTube: Nico Rosberg explains his driving position

Luister wat ie zegt vanaf 46 seconden en dan vanaf 1:47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

JoepW schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:30:
Ja, dat is wel balen BM ;(
Persoonlijk vind ik Mosport niet zo'n makkelijk circuit en bij een groot veld wou ik dan ook niet in de weg gaan rijden, vandaar ook niet ingeschreven. Als je dinsdag nog plaatsen over hebt dan waag ik me er wel aan in de Star Mazda.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.