iRacing: Seizoen 4 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste
Acties:
  • 45.692 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Skins maken is toch best lastig, al paar uur tijd gestoken in eentje voor de Ford GT, resultaat tot zover:

Afbeeldingslocatie: http://i1283.photobucket.com/albums/a556/ixiro/Untitled-1_zps51d145b6.jpg

wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Tomskii5 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:23:
Laatste (of voorlaatste gestart) in rookie heb ik geleerd niet te qaulifyen omwille van die noobs. Geëindigd als 1ste en snelste ronde tijd:

http://members.iracing.co...nid=7323299&custid=111280

Wel -0,01 SR door een paar harde tikjes tussen mij en enkele tegenstanders die zagen dat ik op hun binnenkant zat en toch naar binnen duwde. Dan duw ik gewoon lichtjes terug. Aanhouder wint ;)
Dan had jij meer geluk, ik was bezig met rondjes rijden en langzaam naar voren te komen , kreeg een tikje aan de zijkant van een spinner voor me.
Balen, 2 ronde later 2 spinners voor me, kon geen kant op, vol in de remmen maar toch te laat.
Einde race.

http://members.iracing.co...nid=7323914&custid=108971

-0,11 SR en -66 IRating.

Balen :(

Morgen maar opnieuw proberen, vandaag niet meer, te hoge baal factor. ;(

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nieuwe schema is er.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2469536.page

En NHMS road in twee series komend seizoen (Star Mazda en Grand Touring). Ik blij! Komend seizoen dan toch maar raceje gaan doen in die Star Mazda daar.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 14-01-2013 20:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

BM

Moderator Spielerij
Waar ik wel blij mee ben is dat de Lotus 49 'gewoon' in het schedule genoemd word. Zou denken dat ze na het debacle van afgelopen seizoen daar wat voorzichtiger mee geworden zouden zijn. Laat maar komen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Hmmm.. De Corvette, Ford GT en McLaren nog steeds bij elkaar...
Eindelijk de Carburator Cup elk uur en Grand-AM heeft nu de McLaren GT3 als GT klasse!
Ook heeft de Nvidia cup 4 verschillende circuits. Dat vind ik wel een vooruitgang.

Maar ik niet het voordeel van dat de bijv. de Silverado nu elk uur een race heeft. Zonder caution duurt zo'n race 45 minuten. Het kan snel uitlopen tot meer dan een uur.
Maar goed, we zullen zien.

edit:
dat de races korter zin geworden heb ik nog niet gezien. Zag het nadat ik door het topic bladerde...

[ Voor 32% gewijzigd door Niellie41 op 14-01-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Forse kritiek op het schema, met name vanuit de oval hoek. Erg korte races. Waarschijnlijk omdat ze nu elk uur rijden, en iRacing (nog) niet overweg kan met overlappende races?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Raar schema. Lotus om de 4 uur is einde Lotus voor mij. Misschien een race hier en daar als ik zin heb maar ga echt niet meer uitgebreid oefenen voor zoiets.

F1 schedule is ook vreemd, Mosport..?!

Merk wel wat nieuwere layouts, bijv Mid Ohio Chicane en Zandvoort Chicane in de Star Mazda, voor de verandering leuk denk ik :)

Grand-am met McLaren is wel heel vet, lang op gewacht, dat wordt mijn serie volgend seizoen! :D Riley rijden in de Grand-am en dan McLaren in onze league en dan kan ik vast af en toe ook in de McLaren instappen in de grand-am :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik moet het schema nog eens bestuderen....
Is er overigens nog een setup 'bedacht' voor de McLaren op Rd Atlanta?
Zo ja, kan die dan op de setup site gezet worden?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Ik heb de setup van Anders Dahl wat aangepast. Zal hem morgen posten.

Het schema voor volgend seizoen slaat voor proto & gt weer compleet de bal mis... Nog steeds fixed sprint racejes van 25 minuten :(
Best erg dat ze de leukste races zo om zeep helpen. :|

Ik gok dat grand am de populairste reeks gaat worden.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:33

derx666

mecker ende blaet

Virginia wordt waarschijnlijk ook mijn laatste Lotus race (behalve de GoT endurance ofcourse). Een schedule van races om de 4h werkt voor mij niet, dus dan ga ik wat anders doen. Zal ook wel de grand-am worden. Kzie nog wel... Wel bagger, nu het eindelijk de goeie kant op gaat met de Lotus... Af en toe een race rijden werkt voor mij ook niet, ik heb de practice nodig om fatsoenlijk rond te komen, en ik ga geen tijd steken in een auto waarvan ik niet zeker weet dat ik op Zondag een race kan rijden.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

Schema voor volgend seizoen, tja .. ik ga gewoon lekker wat racejes meepakken met de MP4 (Grand AM of GT Challenge maakt me niet zoveel uit). Daarnaast wat Star Mazda dingetjes. Ik zie dat Autodromo Carlos Pace ook in het schema staat, die zal dan ook wel snel uitkomen. En de Lotus 49 rijdt in de "Grand Prix Legends" klasse, mooie hint naar het (legendarische) verleden, kan me nog goed herinneren dat ik in 1998 met mijn Logitech Wingman daar uren en uren aan heb besteed, zonder veel succes overigens. Hoop dat die auto nu wat beter te controleren is.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik weet echt niet wat ik moet doen volgend seizoen, de Mclaren vind ik niks, de Lotus begint de goede kant op te gaan, maar met zon schema heb ik daar ook niks aan. Laten we hopen dat de lotus 49 wat gaat worden.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik bepaal wat ik rij als de nieuwe build er is. Schema vind ik wel leuk moet ik zeggen. Weer is wat anders maar wil eerst kijken hoe alles aanvoelt met aanpassingen van de nieuwe build.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Áls de Lotus 49 er nu eindelijk gaat komen word dat zeer waarschijnlijk mijn keuze voor komend seizoen. Anders moet ik nog ff kijken wat het gaat worden. Misschien wat races met de Star Mazda en de Indycars ofzo. Geen idee eigenlijk. Misschien blijf ik de SRF er ook nog wel bij doen, leuke auto :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Als ik volgend seizoen weer officiële races ga rijden, zal dat in de Grand-AM zijn. Die hebben tenminste wel langere races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nog mensen hier die van plan zijn de Roar before the 2.4 en/of de Daytona 2.4 te gaan rijden? Heb zondag even wat rondjes gedaan met de Mustang, maar dat is best een draak van een auto. Setups zijn d'r ook nog niet te vinden, dus dat helpt ook nog niet echt. Zo maar eens kijken of het met de Jetta misschien leuker is :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
daytona 2.4 doe ik met DP

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Jetta hoef je iig geen zorgen over setup te maken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

HPD rijdt ook niet meer alleen.Niet dat we dat gaan missen.

Ben erg benieuwd naar de Lotus 49.
Vraag me ook af wat de verhouding Riley-MP4 is. Want dat zijn wel leuke lange races.
Iets wat ik nu mis met de HPD.

[ Voor 38% gewijzigd door seninha op 15-01-2013 10:57 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

BM schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:38:
Nog mensen hier die van plan zijn de Roar before the 2.4 en/of de Daytona 2.4 te gaan rijden? Heb zondag even wat rondjes gedaan met de Mustang, maar dat is best een draak van een auto. Setups zijn d'r ook nog niet te vinden, dus dat helpt ook nog niet echt. Zo maar eens kijken of het met de Jetta misschien leuker is :)
Heb je meer info over deze evenementen? Ik kan zo niks vinden, waar wordt dit aangekondigd?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Op het iRacing forum gewoon.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2467030.page

Ik weet niet zeker of ik mee kan doen met de 2.4h race, maar met de Roar before the 2.4 kan ik waarschijnlijk wel mee doen.
Hopelijk vind ik nog tijd om te oefenen. Ik denk dat ik in de Mustang of MX5 ga rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:06:
[...]

Heb je meer info over deze evenementen? Ik kan zo niks vinden, waar wordt dit aangekondigd?
Wat Niel zegt, op het forum. Wel jammer dat er niet echt heel veel aandacht aan besteed word op de frontpage, zijn toch best leuke evenementen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

BM schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:14:
[...]

Wat Niel zegt, op het forum. Wel jammer dat er niet echt heel veel aandacht aan besteed word op de frontpage, zijn toch best leuke evenementen.
Ja, ik kom eigenlijk nooit op het forum, behalve voor auto-specifieke setups voor een race. Waarom men niet even een mailtje doet uitgaan begrijp ik niet.

Begrijp ik goed dat de Daytona 2.4 met de Riley en McLaren zaterdag 26 januari 20:00 Nederlandse tijd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:01:
[...]
Begrijp ik goed dat de Daytona 2.4 met de Riley en McLaren zaterdag 26 januari 20:00 Nederlandse tijd is?
Dat is wat ik er uit begrijp ja :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qua toptijden op de 2.4 moet je voor de DP gaan richting 1.36 en voor de mclaren 1.44, deze tijden zag ik vorige zaterdag in een hosted sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Eens even kijken of ik dat voor elkaar kan boksen thuis, lijkt me wel leuk om een keer zo'n endurance race te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:46:
qua toptijden op de 2.4 moet je voor de DP gaan richting 1.36 en voor de mclaren 1.44, deze tijden zag ik vorige zaterdag in een hosted sessie.
verwacht maar dat die tijden nog 1,5 a 2 sec zakken voor split1 materiaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Split zou me niet eens zoveel uitmaken, ik rijd liever in een lagere split een leuke race dan tussen alle "grote jongens" mezelf niet op m'n plek voelen. Sosm moet je accepteren dat je niet genoeg talent hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Arfman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:24:
Split zou me niet eens zoveel uitmaken, ik rijd liever in een lagere split een leuke race dan tussen alle "grote jongens" mezelf niet op m'n plek voelen. Sosm moet je accepteren dat je niet genoeg talent hebt ;)
ooh maar dat doe ik hoor :p

was vorig jaar winnaar in split 11 ;p op 0,3 sec van 2de over spanning gesproken :p

[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 15-01-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:01:
[...]

Ja, ik kom eigenlijk nooit op het forum, behalve voor auto-specifieke setups voor een race. Waarom men niet even een mailtje doet uitgaan begrijp ik niet.

Van de homepage:
The 2013 World Tour of iRacing kicks-off this weekend at Daytona International Speedway with the Roar Before the 2.4. iRacers will have a chance to double their pleasure as the event runs in two distinct time slots with the first on Friday, January 18 at 9 PM Eastern (02:00 GMT Saturday, January 19) and the second on Saturday, January 19 at 1 PM Eastern (18:00 GMT).

The open set-up, multi-class event features Ford Mustang FR500, Volkswagen Jetta TDi and Mazda MX5 Cup cars racing for sixty minutes on the Daytona International Speedway road course under the bright (virtual) Florida sun. Practice and qualifying begins on Tuesday, January 15 and will be open all week prior to the race.

See the series page for the Roar Before the 2.4 for complete details.

Volgens mij zetten ze normaal ook elk WT event op de homepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Hier een McLaren MP4-12C GT3 lap @ de track van de week Road Atlanta

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Onverwachts vrij vandaag, morgen ook nog, dus vanavond wel tijd om mee te doen.

Wat voor tijden rijden jullie? Kan ik nog ergens een setupje mee pikken? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond heb ik wel een setupje denk ik. Nu nog niet.
Ik heb in een testsessie enkele dagen geleden 1:27.550 gereden. Maar dat moet nog wel veel sneller kunnen. ;)
Ik reed hiermee:
https://dl.dropbox.com/u/...Motor%20Speedway/test.sto

[ Voor 55% gewijzigd door JoepW op 15-01-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga passen voor vanavond, te veel last van mijn lenzen helaas en barstende hoofdpijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
JoepW schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:45:
Vanavond heb ik wel een setupje denk ik. Nu nog niet.
Ik heb in een testsessie enkele dagen geleden 1:27.550 gereden. Maar dat moet nog wel veel sneller kunnen. ;)
Ik reed hiermee:
https://dl.dropbox.com/u/...Motor%20Speedway/test.sto
Thanks! Je setup is locked and loaded, tot dalijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:17
ook een pass van mij, maar omdat ik dat circuit niet in m'n bezit heb :)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Gemengde gevoelens over wat er gebeurde, maar uiteindelijk was ik de aanvallende partij...

Ik hou me nog wel even op voor wat normale races op iRacing voordat ik weer met jullie mee doe want ik verziek alleen ander mans race op deze manier.. Misschien omdat ik al uur aan het oefenen was, moe, overmoedig geworden, naja, hou me even aan de zijkant.

[ Voor 17% gewijzigd door Streskip op 15-01-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb het incident met jou niet gezien, Carlos. Daar kan ik dus niet zoveel over zeggen, echter zou het jammer zijn dat je je hierdoor laat afschrikken. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd in mijn ogen.
Ik was wel betrokken bij het lap 2 incident met o.a. Pascal en Eric. Eric, sorry dat ik je eraf tikte bij het opkomen rechte stuk. Ik had een veel betere exit, zag een gaatje maar die was duidelijk niet groot genoeg achteraf. Excuses.

Echter, en daar hebben we het op TS ook over gehad, moeten we het met elkaar wel gezellig houden. Tuurlijk kun je in the heat of the moment even wat krachttermen gebruiken maar dat moet niet een halve ronde doorgaan. Joep (en anderen) steken hier veel tijd in en ik vind het heerlijk dat er iets georganiseerd wordt, ik kan instappen, setupje meepakken en gassen, dat wil ik graag zo houden en ik ben vast niet de enige.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Laatst online: 00:12
Bedankt heren! Hele leuke race gehad.

En omdat een gevecht op deze baan meteen veel tijd kost, kreeg je best leuke groepjes. Wel jammer van de race incidents. Zelf gelukkig bespaard van gebleven. Heel ff contact met Martijn, maar verder niks. :)

PS, Robbert bedankt voor de setup. Ik had de bandjes wel wat verder opgeblazen want ze stonden wat slapjes.

[ Voor 18% gewijzigd door josh-hill op 15-01-2013 22:16 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verbazingwekkend leuke race :)
In het begin leuke paar bochten met Jubby, helaas eindigde dat wat abrupt. Daarna flink last van dropoff van de banden. Uiteindelijk stabiliseerde zich dat heel aardig, en wist ik redelijk stabiel 1.28.1 tot 1.28.4 te rijden. Op het einde helaas nog ingehaald (goeie move, ik dacht dat er geen ruimte was, maar het paste precies!)

Afbeeldingslocatie: http://maykel.net/mp4_indy_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://maykel.net/mp4_indy_2.jpg

d:)b

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Leuk begin, aardig gevochten met Robbert, naast elkaar van T1 tot T4-5 ofzo? Paar rondjes later weer hetzelfde, echter liet Robbert me toen wel gaan in T3 ofzo waardoor ik dacht dat ik wel vol gas er doorheen kon zoals normaal, maar had toch wat teveel onderstuur (door buitenbocht aanhouden in eerste 2 bochten denk ik), raak het gras en hij gaat gewoon rechtsaf richting Robbert en dat was einde race voor ons :-(

Ik weet wel dat ik volgend seizoen vooral moet concentreren op banden sparen want na 3 bochten is het over voor mij, ik moet toch wel iets heel goed fout doen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Excuses als ik te heftig reageerde op de tik die ik kreeg maar er was namelijk een prachtig groepje op P10 t/m 15 waarbij heel close gereden werd en iedereen in leven werd gehouden. Na de aanraking van Pascal met iemand anders leek het of Pascal nogal van zijn stuk was met gevolg dat hij door een aantal mensen voorbij werd gestoken. In mijn optiek ga je dan pas weer meeracen als je de boel weer onder controle hebt en ga je je uiterste best doen om anderen niet te raken. Wat er verder gebeurde kon ik niet zien omdat ik ernaast/voor zat, en zodoende ook niet kon anticiperen op het glijden van Pascal. Sorry als ik wat heftig reageerde maar mijn race was kapot door de tik.

@ Arfman, excuses zijn niet nodig want mijn auto kwam door de schade verschrikkelijk slecht de oval op en ik wilde juist wegsturen maar dat werkte niet meer.....sorry voor de schade!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Indianapolis Qualify lap van de GoT League Race

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik ging aan de kant voor jou Erik, jij stak hem binnendoor, prima ik ging wat naar buiten om je de ruimte te geven, ja ik raak daardoor het gras en kon geen kant meer op, maar volgens mij begon je al met kijk uit te roepen op het moment dat ik Jubby raakte, waar ik overigens volgens mij niet zo veel aan kon doen, maar iemand raken is ook nooit mijn bedoeling en ik probeer altijd zo fair mogelijk te rijden, en dan heb ik heel veel moeite me zon reactie, maar goed zand erover van mijn kant uit.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knaffie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-08-2021
Bedankt voor de leuke race mannen! kon een keer mee doen vanwege geen verplichtingen en heb me goed vermaakt, wel grotendeels alleen gereden maar toch een leuke en eerlijke race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Streskip schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:38:
Gemengde gevoelens over wat er gebeurde, maar uiteindelijk was ik de aanvallende partij...

Ik hou me nog wel even op voor wat normale races op iRacing voordat ik weer met jullie mee doe want ik verziek alleen ander mans race op deze manier.. Misschien omdat ik al uur aan het oefenen was, moe, overmoedig geworden, naja, hou me even aan de zijkant.
gewoon blijven meedoen. Je bent snel en de rest leer je wel :p

Raad die ik geef is geduld hebben. Was leuk gevecht met je maar je hebt de bocht pas als je de auto er meer dan de helft naast zet he " zonder dive bomb" :p

was fun en je hebt zeker de snelheid , dus racen maar. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

@Eric: geen probleem, wat mij betreft ook een race accident. Nieuwe auto gehaald in de pits en verder gegaan met jagen op Davy :P (30 seconden achterstand)

@Sebastian: hele nette ronde, knappe tijd :Y

@Arjan M.: sorry dat ik je net aantikte in T1, uitremactie ging door te warme/versleten voorbanden net iets minder voorspoedig dan ik verwachtte.

En ik zei het gisteren op TS ook al: Davy, respect voor jou dat je, ondanks dat je niet de snelste bent, wel altijd de race uitrijdt ook al rij je helemaal alleen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Speedy55 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:44:
volgens mij begon je al met kijk uit te roepen op het moment dat ik Jubby raakte, waar ik overigens volgens mij niet zo veel aan kon doen, maar iemand raken is ook nooit mijn bedoeling en ik probeer altijd zo fair mogelijk te rijden, en dan heb ik heel veel moeite me zon reactie, maar goed zand erover van mijn kant uit.
Het enige waarom ik dat riep was dat je langzamer reed, er links een treintje aankwam en ik door de discussie over het gebeurde tussen Jubby en jou het vermoeden had dat je niet zag wat voor treintje jou wilde passeren. Natuurlijk doe je het niet expres en was mijn reactie misschien wat voorbarig/heftig. Het is alleen balen als je wederom in ronde twee een tik krijgt en achteraan verder mag.....

No hard feelings, het was een momentopname.....en dus ook hier zand erover.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat een hoop zand, zeg hier in dit draadje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:35

Hoogie2004

Whohooooo

Kopers van een Fanatec CSW voor 15 Januari van dit jaar, hebben nu gratis de Premium Service erbij gekregen :) Wel netjes.
Please find more information about the scope of our Premium service:
§ High priority access to our Technical Support
§ Your email inquiries will be answered on German business days* (Mo. - Fr., excluding the 24th and 31th of Dec.) within 24 hours, if and only when the customer has properly selected the appropriate product (CSW+PSP) and submitted his request from the support area of our website
§ Should a repair be necessary and the duration of a repair and return shipment is estimated not to be within the following 2 business days after we received the product, a replacement unit on loan will be shipped to you, with no time restrictions and for each and every warranty case.
§ All shipping costs for sending the damaged unit as well as shipping costs incurred for returning the repaired unit back to you are free of charge. Shipping costs for the loaned unit will follow at customer’s expense
§ Return shipments can only be shipped back to their original addresses within the territories we regularly ship to
§ Fanatec’s provisions of warranty remain further valid

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoogie2004 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:38:
Kopers van een Fanatec CSW voor 15 Januari van dit jaar, hebben nu gratis de Premium Service erbij gekregen :) Wel netjes.

[...]
wel leuk maar verwachten ze dan veel problemen ?(doet me denken dat ze bij units voor 15 januari een hardware issue gevonden hebben !!! niet ??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:27:
Poeh ja. Mijn race was leuk totdat Nick me van de baan veegde. >:) >:)

Maar ff zonder gekheid. Kon in de kwalificatie een 1.25.9 rijden en starte daardoor op P3. Net voor de start alleen ff men voet van de koppeling afgegleden waardoor men auto iets vooruit ree. Meteen vol op rem en daardoor bij de start wat langzaam op gang. Gelukkig was het geen valse start en kon ik zonder penalty beginnen. Moest wel Nick voorbij laten omdat die profiteerde van mijn slechte start. Daarna na wat kleine foutjes kon Paul mij ook inhalen. Vond daarna men ritme en kon de aanval op Nick openen. We gingen dus 2 ronden achter elkaar 2 wijd de eerste sectie door. Dat ging de eerste keer goed alleen de tweede keer wat minder doordat Nick een grassprietje van dichtbij wou bekijken. Alhoewel we dus zonder een 4 inc elkaar raakte waren wel onze beide auto's kapot (lang leve het Iracing schade model). Nieuwe auto opgehaald in de pit en daarna eigenlijk alleen nog 2 man in kunnen halen maar die waren een stuk langzamer waardoor dat vrij makkelijk ging. Groepje met Joep, Ruud en Robert was net te ver weg om nog bij in de buurt te komen.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 16-01-2013 09:44 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=39597286,noline]
@Arjan M.: sorry dat ik je net aantikte in T1, uitremactie ging door te warme/versleten voorbanden net iets minder voorspoedig dan ik verwachtte.
Hej,

Geen probleem, ik had dit al tijdens de race vermeld :-) ik had wat issues met Teamspeak. Was een goede actie m.i.
Vond het week leuk en gezellig, tot de volgende !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Even een lullige vraag,

Er worden geen straffen uitgedeeld ???,
Krijg hier na het lezen het idee dat de helft van de grid dat wel verdiend heeft !

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Well ik hou wel van de militaire aanpak, gewoon alles opnieuw tot dat het wel goed gaat >:)

Je kan ook gewoon met zen 2 terug de baan op gaan vanuit de pits en zo nog terug een leuke race er van maken, niemand doet dit express, ....zolang iedereen respect voor elkaar heeft zie ik niet in waarom men straffe moet beginnen geven... gebeurd dit wel expres ja dan moet een sanctie kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

enchion schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:21:
Even een lullige vraag,

Krijg hier na het lezen het idee dat de helft van de grid dat wel verdiend heeft !
Da's inderdaad een lullige vraag, maar als je het perse wilt weten worden er geen straffen uitgedeeld omdat er geen mensen opzettelijk van de baan geramd werden/geblockt werden, maar vanwege wat heftige reacties op TS. Ik heb later de replay nog even bekeken en het waren allemaal 100% racing incidents. Straffen zijn dus niet aan de orde, omdat anders niemand meer durft te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Iedereen kreeg 10 seconden straf :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:38:

[...]
Op die leenonderdelen na vind ik dat de rest wel standaard service mag zijn eigenlijk.... en als koper na 15-01 mag je hier zeker extra voor gaan betalen?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:49:
[...]

Op die leenonderdelen na vind ik dat de rest wel standaard service mag zijn eigenlijk.... en als koper na 15-01 mag je hier zeker extra voor gaan betalen?
Jep, scheelt volgens mij 50 euro met het extra-service pakket. Voor mij voelt het ook wel een beetje als standaard service, 2 dingen zijn volgens mij niet standaard:
- Zij nemen alle shipping costs voor de defecte apparatuur (normaal mag je heensturen zelf betalen)
- Leenonderdelen als ze verwachten dat de fix langer als 2 dagen duurt (maar dan moet je zelf de shipping betalen, wat weer jammer is)

@knaffie: Nee, dit is gewoon stukje klantenbinding :)

[ Voor 37% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-01-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knaffie
Heb de mijne 27 december gekochten en de 31ste binnen gehad betekent toch niet dat er problemen mee zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
enchion schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:21:
Even een lullige vraag,

BruceLee krijgt 60 seconden penalty om de race uit te rijden zonder inc's,
RedBaron wordt gedisqualificeerd omdat hij mij voorbij stak,
Joep krijgt een aangetekende brief in de bus voor het afsteken van een speech als reactie op een speech als reactie op een emotionele reactie.
DutchDevil mag voor de rest van het seizoen starten uit de pits omdat hij teveel praat tijdens het rijden
Nick krijgt 15 seconden straftijd omdat hij teamspeak werkelijk gebruikt om over setups te praten
DaBelg krijgt volgende race een nitro pakketje zodat ik ook eens een leuk gevecht kan hebben.

:+

Maar nou even serieus : ik hing redelijk vooraan toen alles gebeurde. Ik heb geen idee wat er achter mij gebeurd is en moest na de race direct weg dus kon de replay nog niet bekijken. Naar wat ik ervan kon opmaken waren het race incidenten en werd er soms nogal heftig op gereageerd...
Die emotionele reacties tonen toch wel aan dat alle GoT rijders zich er hard in inleven (ik ook).
Kan me bijvoorbeeld absoluut niet druk maken in een potje mario kart, tekken of tetris. iRacing is een heel ander geval.

Vind het persoonlijk wel jammer dat heel die toestand zo geëindigd is Enchion, heb met jou vaak leuke gevechten gehad en ik betreur dan ook dat je er niet meer bij bent. Maar zoals ik eerder al zeg, het is een spel wat heel wat emoties losbrengt en dan vallen er soms al eens beslissingen in the heat of the moment die je achteraf misschien liever zou teruggedraaid zien.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik zou ook graag zien dat iedereen die toestanden lekker achter zich kan laten, en dat we allemaal weer gezellig gaan racen :)

Straffen zijn redelijk uitzonderlijk heb ik het idee, en of ze altijd terecht zijn is een discussiepunt (iedereen ziet dingen anders), dat is zo hier, en dat is zo in real-life (F1, en eigenlijk alle raceklasses vallen beslissingen waarmee bepaalde mensen het niet mee eens zullen zijn). Ook zijn de meeste straffen uitgedeeld na 1 of meerdere protesten van de betrokken coureurs, of bij herhaald de fout ingaan. Zolang er niet geklaagd wordt, zijn er dus geen straffen...

Ik zou zeggen (tegen iedereen), kom gezellig weer meedoen, waarom niet?
Zegt degene die de laatste weken superveel mist :+

[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-01-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
knaffie schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:52:
Heb de mijne 27 december gekochten en de 31ste binnen gehad betekent toch niet dat er problemen mee zijn ?
Met name in die batch zitten de problemen ! :) :+

Wat zijn jullie toch allemaal onzeker :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:50:
[...]

Jep, scheelt volgens mij 50 euro met het extra-service pakket. Voor mij voelt het ook wel een beetje als standaard service, 2 dingen zijn volgens mij niet standaard:
- Zij nemen alle shipping costs voor de defecte apparatuur (normaal mag je heensturen zelf betalen)
- Leenonderdelen als ze verwachten dat de fix langer als 2 dagen duurt (maar dan moet je zelf de shipping betalen, wat weer jammer is)
Die shipping costs zijn eigenlijk ook raar. Als een bedrijf ondeugdelijke spullen levert moet ik ineens gaan betalen om dat gefixed te krijgen :p

Maar goed, maakt me verder ook niet uit. Heb geen CSW, dus heb er toch niet mee te maken :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knaffie
Jubby schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:08:
[...]

Met name in die batch zitten de problemen ! :)

Wat zijn jullie toch allemaal onzeker :?
Wat zijn de problemen precies dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

knaffie schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:10:
[...]

Er zijn geen issues (althans niet bekend). Hij vergeet de :+

Maak je niet druk, mocht er toch iets zijn, zal het echt wel opgelost worden. Ik gebruik mijn CSW nu al iets langer als een half jaar, en heb afgezien van de schakelflippers op de formula rim, geen issues gehad. De schakelflippers was een bekend issue, welke ze in augustus ofzo al hebben gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
knaffie schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:10:
[...]

probleem is dat ze uit elkaar kunnen vallen als je ze losschroeft.

schroef je ze niet los dan heb je nog garantie dus geen probleem J/K :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knaffie
Mooi! Heb op dit moment alleen de BMW GT2 rim Formula moet ik nog bestellen maar er nog niet van gekomen.

Maar dat ik zojuist even keek is het gewoon een actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Woei, in de komende build komt er een reload texture hotkey *O*
Bron: http://members.iracing.co.../825/1470675.page#5150672

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Morgen wordt het definitieve programma gepubliceerd van de GoT races op maandag in seizoen 1 - 2013.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/ts_2013_s1/toernooi/McLaren_GoT_Challenge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Geinig Joep! Breaks my heart dat ik niet mee kan doen, maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
JoepW schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:27:
Kun je ineens een strand aanleggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik heb al een strand voor m'n deur. Tis alleen wit en van sneeuw :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
BM schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:06:
Ik heb al een strand voor m'n deur. Tis alleen wit en van sneeuw :p
Idem, lekker leuk om in het echt met de auto op het industriedomein hier een beetje verder een paar donut's te (proberen) doen. Waarom proberen? FWD zal wss de uitleg bieden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:40:
Morgen wordt het definitieve programma gepubliceerd van de GoT races op maandag in seizoen 1 - 2013.
[afbeelding]
Cool :) Ben wel benieuwd.

Overigens klopt die tijd? 20:00 GMT (volgens mij 19:00 GMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Baal er wel van dat ik niet aan de 2 hours of mosport kan meedoen, die track vind ik heerlijk. Maarja, skivakantie is ook niet bepaald straf.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BM schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:10:
Woei, in de komende build komt er een reload texture hotkey *O*
Bron: http://members.iracing.co.../825/1470675.page#5150672
Nice! Nu kan Trading Paints eindelijk 'on-demand' skins downloaden zodra je in een sessie stapt. Volgens mij waren ze daar al lang naar op zoek maar het enige wat nog in de weg stond was dat je de sim moest restarten voor nieuwe skins te kunnen zien. Nu hoeft TP alleen maar het lijstje met drivers op te halen, hun custids te gebruiken om alleen hun skins te downloaden en daarna de skins te refreshen (kan allemaal vanuit de SDK)! Hoef je dus niet meer 20GB aan skins te downloaden waarvan je in je hele leven maar 0.1% ooit on track zult zien ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
hihi, ja moet 19:00 zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik had er 20:00 op gezet omdat dat start van qualificatie is, en ik dacht dat dat het laatste moment van joinen was maar dat klopt natuurlijk niet... Dus het moet inderdaad 19:00 GMT zijn (start practice) of 20:20 GMT (start race) zou ik zeggen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gewijzigd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:31:
[...]

Nice! Nu kan Trading Paints eindelijk 'on-demand' skins downloaden zodra je in een sessie stapt. Volgens mij waren ze daar al lang naar op zoek maar het enige wat nog in de weg stond was dat je de sim moest restarten voor nieuwe skins te kunnen zien. Nu hoeft TP alleen maar het lijstje met drivers op te halen, hun custids te gebruiken om alleen hun skins te downloaden en daarna de skins te refreshen (kan allemaal vanuit de SDK)! Hoef je dus niet meer 20GB aan skins te downloaden waarvan je in je hele leven maar 0.1% ooit on track zult zien ;)
Jep, nieuwe versie van TradingPaints zal ook snel na de nieuwe build beschikbaar zijn, inclusief nieuwe site :)
Zeker voor de mensen met een minder snelle internetverbinding of een datalimiet (bestaat dat nog in Belgie?) erg handige toevoeging :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige abo's hebben nog datalimiet maar dat is stilletjes aan een minderheid geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Nu die telefoon abbo's nog!!

Maar ben blij dat er een update voor trading paints komt, zo als het nu is werkt het niet echt 'fijn'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vanavond om 22:15 is er een Legends race op zolder (ESRA Fun, 20 laps) misschien leuk om met een paar manmee te doen aangezien we dat hok wel eens vaker gebruiken? :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
NickThissen schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:58:
Vanavond om 22:15 is er een Legends race op zolder (ESRA Fun, 20 laps) misschien leuk om met een paar manmee te doen aangezien we dat hok wel eens vaker gebruiken? :)
misschien wip ik is binnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Kan de komende tijd niet racen :(
Mijn beeldscherm is kapot en heb ook geen andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:17

Fuelke

Forza Ferrari

Arfman schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:01:
@Eric: geen probleem, wat mij betreft ook een race accident. Nieuwe auto gehaald in de pits en verder gegaan met jagen op Davy :P (30 seconden achterstand)

En ik zei het gisteren op TS ook al: Davy, respect voor jou dat je, ondanks dat je niet de snelste bent, wel altijd de race uitrijdt ook al rij je helemaal alleen d:)b
Dat is inderdaad jammer bij jullie, ik zie de meesten van jullie bij de start nog wel rijden maar na ronde 3-4 rij ik in mijn eentje rond. Hoewel ik gisteren wat meer auto's zag doordat er links en rechts wel wat gebotst / afgegaan werd. Uiteindelijk niet uitgereden, stuur weer weg gevallen op het einde van dat rechte stuk op het infield, en hard de muur in op 8m van het einde, dus opgave.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Team functionaliteit nog (lang) niet klaar:
quote: Tony Gardner
Here is the update on Teams.

Unfortunately not much coming in this end of January build in regard to Teams. We were able to take out the 1 or 2 second lag for spotters so now, no lag between spotter and driver if spotting for a driver, real-time in other words. Also did some other spotter clean-up.

Right now still working on crew chief portion but will not be in build but guessing/hoping will be in April build. That should be the next piece. Right now we can actually swap drivers and have that working but so much else to deal with like how it all it works in the pits, race control, how to handle the data, the webside and reporting aspects, creating the teams, team web pages and rules engineered around that, official versus hosted, and on and on so still a ways to go. Those things all in different stages but hopeful the whole team project is completed this year but again will be in stages.

Thanks for your patience. It just turned out to be much bigger and more work than we expected but should be awesome and very unique when ae are done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
Waarschijnlijk niet voor 2014 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Streskip schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:16:
Nu die telefoon abbo's nog!!

Maar ben blij dat er een update voor trading paints komt, zo als het nu is werkt het niet echt 'fijn'.
De GSM Abbo's in België zijn pakken goedkoper dan in Nederland hoor :p evenals de prepaid mogelijkheden. Leve Mobile Vikings hier (BEL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:49:
Team functionaliteit nog (lang) niet klaar:

[...]
Is dit nieuws? O-) Vind dit veel interessanter:
quote: Tony
FYI, Ryan, we really want to add many more dynamics to iRacing. No two races are the same or look the same and strategy and dealing wth things becoming more important just like the real world. Going to take time however. Working on it.
Om de een of andere reden trekt dat hele team gebeuren me niet zo. Extreem lange endurance races is niet zo m'n ding, het lijkt me opzich wel vet maar ik denk niet dat ik er vaak aan mee zou doen. Dus ik heb liever meer dynamiek in het racen (eg weer, time-of-day, dynamische grip levels, etc).

Ik ben ervan overtuigd dat de 'aliens' allemaal zo ontzettend veel sneller zijn dan de rest omdat ze gewoon extreem goed gebruik weten te maken van het feit dat alles statisch is, hun setups werken elke keer exact hetzelfde dus kunnen ze elke keer exact tot de rand pushen. Om die reden zie je volgens mij ook vaak dat iedereen zijn eigen tempo heeft in een race en dat er vaak weinig gevochten wordt omdat degene die voor je start toch wel sneller is. Met meer dynamiek valt dat weg en zullen de races veel interessanter worden denk ik. Wil niet zeggen dat de aliens dan ineens niet meer de snelste zijn, maar ik denk wel dat het lastiger wordt om zo'n grote verschillen te gaan trekken, je setup zal bijvoorbeeld toch een afweging moeten zijn tussen altijd op het randje en nog wat overhouden voor het geval het weer omslaat bijv :)

[ Voor 35% gewijzigd door NickThissen op 16-01-2013 20:11 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik kan niet wachten tot lange endurance races mogelijk zijn! Zelf een ontzettende sports car fan.
Het is heel veel werk en ik snap dat het veel tijd kost. Maar het die endurance functies hebben geen zin als er geen dynamiek is in het weer, tijd etc.

Het komt er wel.

edit:
Als je een idee wilt krijgen van wat er in de komende build komt, iracerstuff heeft een lijstje:
http://iracerstuff.com/?page_id=71

CONFIRMED
• IMPROVED Steering Model: With the release of the McLaren introduces a new steering model. Tony Gardner has posted that the improvements to the steering model should be on just about all cars for the next build. Forum Post 12/22

• Sound Updates: Tony Gardner confirmed to expect all cars to drive better and sound better in the next build. Not sure what all sound updates we may see. iRacing has been working on sound additions such as crowds, flyovers, pit road and engine sound updates. No word yet if this will be added in the next build or if it will just be engine sound updates. Forum Post

• Car Graphic Updates: iRacing has confirmed in the next build all cars will receive an update that will make all of the cars a little more bright and shiny. A member posted in the iRacing forum that it appeared they “changed the reflectiveness of the bodywork – it’s definitely more shiny around the edges… In a multi-class session a dark color McLaren looked amazing whereas a simply dark color Corvette just looked matte and dull.” Grant Hill responded that “All the rest of the cars will get similarly waxed paint next season.” Forum Post 1/7

• Track bar: Eric Hudec posted in the forum that the track bar will have a max rake rule like was introduced past halfway this past NASCAR Sprint Cup Series season at all tracks, not just Superspeedway tracks. Forum Post 1/8

• Spotter Updates: We are able to take out the 1 or 2 second lag for spotters so now, no lag between spotter and driver is spotting for a driver, real-time in other words. Also did some other spotter cleanup. Tony Gardner’s Forum Post 1/16

• Lotus 49: The Lotus 49 was expected to be released in the last build, but was not. Tony Gardner posted in the forum that a flaw somewhere in the physics that cannot be figured out and just an overall unhappy driving experience. It is likely we will see it released in 2013-Season 1′s Build.
UPDATE: No official announcement, but the Lotus 49 has it’s own 12-week series on the 2013 Season 1 Schedule which means we should have this car in the next build. 1/16

• Custom Car Textures: The next build will include a FANTASTIC new feature for paint schemes. A new hotkey will be added, that will force all the cars to reload their textures for now. SO, painters can drop new paints into the folder then “Shift-R” to refresh the scheme, and drivers can join a race, then run Trading Paints and refresh all schemes in the current server without disconnecting and reconnecting. David’s Forum Post 1/16

VERY LIKELY
• Drafting Updates: Eric Hudec posted in the forum that we will possibly see general drafting/slipstream aero changes to all cars which should help side drafting. This will impact how the cars drive at Superspeedway and Intermediate tracks. Forum Post 1/8

• Tire Compounds: Eric Hudec posted in the forum that we will possibly see tire carcass and compound changes for the Impala A, Impala B and Silverado. Forum Post 1/8

• Interlagos: iRacing has confirmed that this will be the next track released in the sim. Scanning work was scheduled to start in spring but iRacing ran into trouble getting equipment through Brazillan customs.
UPDATE: Steve Myers has confirmed that iRacing is shooting to have Interlagos available in the 2013-Season 1 Build. Twitter Post

• N5TM: Expect the latest version of the New Tire Model (called N5TM), which is on the new McLaren, to be added to some or all cars that currently have the tire model.

• Animated Flaggers: Flaggers were heavily rumored for the last build to be added around the road tracks and in replays but did not happen. It is expected to happen in this build.

• NTM: Look for the NTM to be added to the Sprintcar and Silvercrown. This was heavily rumored to be coming in the last build but did not happen.

• Multi-Class in Hosted Sessions: iRacing is working on a development project that will allow members to race with other cars in mult-class without needing to own them in hosted. For hosted & league racing now, you need to own all the cars in race to be able to race with them. Across the board for all cars, that will change. iRacing hopes the project is complete for this build. iRacing is also moving the number of allowed cars in multi-class up from 3 to 4 cars. Again neither of those projects are 100% for this build but relatively optimistic will be in build. Forum Post 1/9

UNCONFIRMED

• Driver Animations: Driver Animations such as crossing arms, shifting motions, head movement animations could be added in this build. It was rumored for last season but was not added.

• Track Shaders and Night Racing: We should be able to expect the new track shaders to be added to at least a few tracks as we did not see any added in the last build. It has also been a couple of builds since we’ve seen any updated night versions of tracks. We may see a handful in this build as well.

• Day to Night Transitions: iRacing is working on day to night transitions, but it is not expected to be in the next build.

• Back Fires: Back fires from cars has been talked about for a few months now, it could be added in the next build.

• Damage Model: iRacing did report that a new employee was hired and their first project was to overhaul the damage model. We may see at least some minor updates in this build.

[ Voor 98% gewijzigd door Niellie41 op 16-01-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
@Nick:
Ik denk eigenlijk meer dat aliens gewoon beter zijn dan de rest, period. Ze kunnen over het algemeen ook nog behoorlijk hard rijden met een beschadigde wagen, waar de gemiddelde iRacer om de haverklap mee zou spinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
josh-hill schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:24:
@Nick:
Ik denk eigenlijk meer dat aliens gewoon beter zijn dan de rest, period. Ze kunnen over het algemeen ook nog behoorlijk hard rijden met een beschadigde wagen, waar de gemiddelde iRacer om de haverklap mee zou spinnen.
Uiteraard, vandaar dat ik ook zeg dat ze nog steeds duidelijk het snelste zouden zijn. Maar het verschil wordt denk ik wel wat kleiner gemiddeld genomen, omdat ze niet meer kunnen rekenen op een setup die altijd exact hetzelfde werkt dus moet je vanzelf wat meer water bij de wijn doen (of meer risico nemen en vaker crashen).

Als je een greger huttu in een willekeurige auto een half uurtje laat oefenen dan zal hij zo het wereld record rijden en dat rondje na rondje tot een paar tienden opnieuw kunnen rijden. Dat kan alleen omdat elk rondje gewoon hetzelfde is. In het echt (en hopelijk in iRacing met meer dynamiek ook) kan dat natuurlijk niet en zul je gewoon wat meer variatie in ronde tijden zien bijvoorbeeld, het ene rondje heb je net wat meer grip en als je daar gebruik van weet te maken zet je een super tijd neer, het volgende rondje is het wat kouder geworden en moet je wat rustiger aan doen, bijvoorbeeld.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:07:
[...]

Is dit nieuws? O-) Vind dit veel interessanter:

[...]

Om de een of andere reden trekt dat hele team gebeuren me niet zo. Extreem lange endurance races is niet zo m'n ding, het lijkt me opzich wel vet maar ik denk niet dat ik er vaak aan mee zou doen. Dus ik heb liever meer dynamiek in het racen (eg weer, time-of-day, dynamische grip levels, etc).

Ik ben ervan overtuigd dat de 'aliens' allemaal zo ontzettend veel sneller zijn dan de rest omdat ze gewoon extreem goed gebruik weten te maken van het feit dat alles statisch is, hun setups werken elke keer exact hetzelfde dus kunnen ze elke keer exact tot de rand pushen. Om die reden zie je volgens mij ook vaak dat iedereen zijn eigen tempo heeft in een race en dat er vaak weinig gevochten wordt omdat degene die voor je start toch wel sneller is. Met meer dynamiek valt dat weg en zullen de races veel interessanter worden denk ik. Wil niet zeggen dat de aliens dan ineens niet meer de snelste zijn, maar ik denk wel dat het lastiger wordt om zo'n grote verschillen te gaan trekken, je setup zal bijvoorbeeld toch een afweging moeten zijn tussen altijd op het randje en nog wat overhouden voor het geval het weer omslaat bijv :)
Laten ze eerst maar zonder dit soort dynamiek het bandenmodel verder verbeteren. Want ook de McLaren is nog niet je-van-het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:29:
[...]

Laten ze eerst maar zonder dit soort dynamiek het bandenmodel verder verbeteren. Want ook de McLaren is nog niet je-van-het.
inderdaad hoelang doen ze nu eigenlijk over die bug van slow outlap ?

dan hebben LFS en netkar wel beter bandenmodel. (weet wel insteek is anders iracing is vooral oval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:16:
Als je een idee wilt krijgen van wat er in de komende build komt, iracerstuff heeft een lijstje:
http://iracerstuff.com/?page_id=71

CONFIRMED
• IMPROVED Steering Model
• Sound Updates
• Lotus 49
• Custom Car Textures
VERY LIKELY
• Interlagos
• N5TM
• Multi-Class in Hosted Sessions
Als bovenstaande allemaal met de komende build komt ben ik dik tevreden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

dabelg schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:34:
[...]

inderdaad hoelang doen ze nu eigenlijk over die bug van slow outlap ?

dan hebben LFS en netkar wel beter bandenmodel. (weet wel insteek is anders iracing is vooral oval)
Haha, als je dat tegen een ovalrijder zegt gaat-ie juist klagen dat iRacing alleen maar voor roadmensen ontwikkelt :+

Wat mij het meeste stoort qua bugs is het bandenmodel, en dan met name de slow outlap en het gebrek aan slijtage. Als je voelt dat de auto minder grip heeft komt dat door temperatuur, niet door slijtage. Ik had op Mosport met de MP4 na 45 minuten redelijk doortuffen (2e geworden) op alle banden nog meer dan 90% profiel. Dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:04:
[...]

Haha, als je dat tegen een ovalrijder zegt gaat-ie juist klagen dat iRacing alleen maar voor roadmensen ontwikkelt :+

Wat mij het meeste stoort qua bugs is het bandenmodel, en dan met name de slow outlap en het gebrek aan slijtage. Als je voelt dat de auto minder grip heeft komt dat door temperatuur, niet door slijtage. Ik had op Mosport met de MP4 na 45 minuten redelijk doortuffen (2e geworden) op alle banden nog meer dan 90% profiel. Dat kan niet.
Nu meen ik dat die percentages sowieso bugged zijn, maar kan ook zijn dat ze daarmee bedoelen dat de banden gewoon niet slijten :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tja, nog zoiets .. je kunt al jaren (?) neit op de temperaturen afgaan die iRacing aangeeft voor de banden. Dus als iRacing zegt dat je band in het midden te warm wordt, moet je dat eigenlijk negeren en afgaan op slijtage/griplevel o.i.d. Dat moet echt een stuk beter :+

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.