Skins maken is toch best lastig, al paar uur tijd gestoken in eentje voor de Ford GT, resultaat tot zover:

wat vinden jullie?

wat vinden jullie?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dan had jij meer geluk, ik was bezig met rondjes rijden en langzaam naar voren te komen , kreeg een tikje aan de zijkant van een spinner voor me.Tomskii5 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:23:
Laatste (of voorlaatste gestart) in rookie heb ik geleerd niet te qaulifyen omwille van die noobs. Geëindigd als 1ste en snelste ronde tijd:
http://members.iracing.co...nid=7323299&custid=111280
Wel -0,01 SR door een paar harde tikjes tussen mij en enkele tegenstanders die zagen dat ik op hun binnenkant zat en toch naar binnen duwde. Dan duw ik gewoon lichtjes terug. Aanhouder wint
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 14-01-2013 20:59 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 32% gewijzigd door Niellie41 op 14-01-2013 21:15 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Xbox
Xbox
[ Voor 38% gewijzigd door seninha op 15-01-2013 10:57 ]
Heb je meer info over deze evenementen? Ik kan zo niks vinden, waar wordt dit aangekondigd?BM schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:38:
Nog mensen hier die van plan zijn de Roar before the 2.4 en/of de Daytona 2.4 te gaan rijden? Heb zondag even wat rondjes gedaan met de Mustang, maar dat is best een draak van een auto. Setups zijn d'r ook nog niet te vinden, dus dat helpt ook nog niet echt. Zo maar eens kijken of het met de Jetta misschien leuker is
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Wat Niel zegt, op het forum. Wel jammer dat er niet echt heel veel aandacht aan besteed word op de frontpage, zijn toch best leuke evenementen.Arfman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:06:
[...]
Heb je meer info over deze evenementen? Ik kan zo niks vinden, waar wordt dit aangekondigd?
Xbox
Ja, ik kom eigenlijk nooit op het forum, behalve voor auto-specifieke setups voor een race. Waarom men niet even een mailtje doet uitgaan begrijp ik niet.BM schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:14:
[...]
Wat Niel zegt, op het forum. Wel jammer dat er niet echt heel veel aandacht aan besteed word op de frontpage, zijn toch best leuke evenementen.
Dat is wat ik er uit begrijp jaArfman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:01:
[...]
Begrijp ik goed dat de Daytona 2.4 met de Riley en McLaren zaterdag 26 januari 20:00 Nederlandse tijd is?
Xbox
Verwijderd
verwacht maar dat die tijden nog 1,5 a 2 sec zakken voor split1 materiaalVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:46:
qua toptijden op de 2.4 moet je voor de DP gaan richting 1.36 en voor de mclaren 1.44, deze tijden zag ik vorige zaterdag in een hosted sessie.
ooh maar dat doe ik hoorArfman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:24:
Split zou me niet eens zoveel uitmaken, ik rijd liever in een lagere split een leuke race dan tussen alle "grote jongens" mezelf niet op m'n plek voelen. Sosm moet je accepteren dat je niet genoeg talent hebt
[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 15-01-2013 15:28 ]
Van de homepage:Arfman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:01:
[...]
Ja, ik kom eigenlijk nooit op het forum, behalve voor auto-specifieke setups voor een race. Waarom men niet even een mailtje doet uitgaan begrijp ik niet.
Begrijp ik goed dat de Daytona 2.4 met de Riley en McLaren zaterdag 26 januari 20:00 Nederlandse tijd is?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
[ Voor 55% gewijzigd door JoepW op 15-01-2013 18:47 ]
Thanks! Je setup is locked and loaded, tot dalijkJoepW schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:45:
Vanavond heb ik wel een setupje denk ik. Nu nog niet.
Ik heb in een testsessie enkele dagen geleden 1:27.550 gereden. Maar dat moet nog wel veel sneller kunnen.
Ik reed hiermee:
https://dl.dropbox.com/u/...Motor%20Speedway/test.sto
[ Voor 17% gewijzigd door Streskip op 15-01-2013 21:45 ]
[ Voor 18% gewijzigd door josh-hill op 15-01-2013 22:16 ]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Xbox
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
gewoon blijven meedoen. Je bent snel en de rest leer je welStreskip schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:38:
Gemengde gevoelens over wat er gebeurde, maar uiteindelijk was ik de aanvallende partij...
Ik hou me nog wel even op voor wat normale races op iRacing voordat ik weer met jullie mee doe want ik verziek alleen ander mans race op deze manier.. Misschien omdat ik al uur aan het oefenen was, moe, overmoedig geworden, naja, hou me even aan de zijkant.
Het enige waarom ik dat riep was dat je langzamer reed, er links een treintje aankwam en ik door de discussie over het gebeurde tussen Jubby en jou het vermoeden had dat je niet zag wat voor treintje jou wilde passeren. Natuurlijk doe je het niet expres en was mijn reactie misschien wat voorbarig/heftig. Het is alleen balen als je wederom in ronde twee een tik krijgt en achteraan verder mag.....Speedy55 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:44:
volgens mij begon je al met kijk uit te roepen op het moment dat ik Jubby raakte, waar ik overigens volgens mij niet zo veel aan kon doen, maar iemand raken is ook nooit mijn bedoeling en ik probeer altijd zo fair mogelijk te rijden, en dan heb ik heel veel moeite me zon reactie, maar goed zand erover van mijn kant uit.
Please find more information about the scope of our Premium service:
§ High priority access to our Technical Support
§ Your email inquiries will be answered on German business days* (Mo. - Fr., excluding the 24th and 31th of Dec.) within 24 hours, if and only when the customer has properly selected the appropriate product (CSW+PSP) and submitted his request from the support area of our website
§ Should a repair be necessary and the duration of a repair and return shipment is estimated not to be within the following 2 business days after we received the product, a replacement unit on loan will be shipped to you, with no time restrictions and for each and every warranty case.
§ All shipping costs for sending the damaged unit as well as shipping costs incurred for returning the repaired unit back to you are free of charge. Shipping costs for the loaned unit will follow at customer’s expense
§ Return shipments can only be shipped back to their original addresses within the territories we regularly ship to
§ Fanatec’s provisions of warranty remain further valid
wel leuk maar verwachten ze dan veel problemen ?(doet me denken dat ze bij units voor 15 januari een hardware issue gevonden hebben !!! niet ??)Hoogie2004 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:38:
Kopers van een Fanatec CSW voor 15 Januari van dit jaar, hebben nu gratis de Premium Service erbij gekregenWel netjes.
[...]
Poeh ja. Mijn race was leuk totdat Nick me van de baan veegde.
[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 16-01-2013 09:44 ]
Verwijderd
Hej,[b][message=39597286,noline]
@Arjan M.: sorry dat ik je net aantikte in T1, uitremactie ging door te warme/versleten voorbanden net iets minder voorspoedig dan ik verwachtte.
How do you save a random generator ?
Verwijderd
Da's inderdaad een lullige vraag, maar als je het perse wilt weten worden er geen straffen uitgedeeld omdat er geen mensen opzettelijk van de baan geramd werden/geblockt werden, maar vanwege wat heftige reacties op TS. Ik heb later de replay nog even bekeken en het waren allemaal 100% racing incidents. Straffen zijn dus niet aan de orde, omdat anders niemand meer durft te racen.enchion schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:21:
Even een lullige vraag,
Er worden geen straffen uitgedeeld ???,
Krijg hier na het lezen het idee dat de helft van de grid dat wel verdiend heeft !
Op die leenonderdelen na vind ik dat de rest wel standaard service mag zijn eigenlijk.... en als koper na 15-01 mag je hier zeker extra voor gaan betalen?Hoogie2004 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:38:
Kopers van een Fanatec CSW voor 15 Januari van dit jaar, hebben nu gratis de Premium Service erbij gekregenWel netjes.
[...]
Xbox
Jep, scheelt volgens mij 50 euro met het extra-service pakket. Voor mij voelt het ook wel een beetje als standaard service, 2 dingen zijn volgens mij niet standaard:BM schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:49:
[...]
Op die leenonderdelen na vind ik dat de rest wel standaard service mag zijn eigenlijk.... en als koper na 15-01 mag je hier zeker extra voor gaan betalen?
[ Voor 37% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-01-2013 10:53 ]
BruceLee krijgt 60 seconden penalty om de race uit te rijden zonder inc's,enchion schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:21:
Even een lullige vraag,
Er worden geen straffen uitgedeeld ???,
Krijg hier na het lezen het idee dat de helft van de grid dat wel verdiend heeft !
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-01-2013 11:01 ]
Met name in die batch zitten de problemen !knaffie schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:52:
Heb de mijne 27 december gekochten en de 31ste binnen gehad betekent toch niet dat er problemen mee zijn ?
Die shipping costs zijn eigenlijk ook raar. Als een bedrijf ondeugdelijke spullen levert moet ik ineens gaan betalen om dat gefixed te krijgenHoogie2004 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:50:
[...]
Jep, scheelt volgens mij 50 euro met het extra-service pakket. Voor mij voelt het ook wel een beetje als standaard service, 2 dingen zijn volgens mij niet standaard:
- Zij nemen alle shipping costs voor de defecte apparatuur (normaal mag je heensturen zelf betalen)
- Leenonderdelen als ze verwachten dat de fix langer als 2 dagen duurt (maar dan moet je zelf de shipping betalen, wat weer jammer is)
Xbox
Wat zijn de problemen precies dan ?Jubby schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:08:
[...]
Met name in die batch zitten de problemen !![]()
Wat zijn jullie toch allemaal onzeker
Er zijn geen issues (althans niet bekend). Hij vergeet de
probleem is dat ze uit elkaar kunnen vallen als je ze losschroeft.
Xbox
Xbox
Idem, lekker leuk om in het echt met de auto op het industriedomein hier een beetje verder een paar donut's te (proberen) doen. Waarom proberen? FWD zal wss de uitleg biedenBM schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:06:
Ik heb al een strand voor m'n deur. Tis alleen wit en van sneeuw
CoolJoepW schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:40:
Morgen wordt het definitieve programma gepubliceerd van de GoT races op maandag in seizoen 1 - 2013.
[afbeelding]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Nice! Nu kan Trading Paints eindelijk 'on-demand' skins downloaden zodra je in een sessie stapt. Volgens mij waren ze daar al lang naar op zoek maar het enige wat nog in de weg stond was dat je de sim moest restarten voor nieuwe skins te kunnen zien. Nu hoeft TP alleen maar het lijstje met drivers op te halen, hun custids te gebruiken om alleen hun skins te downloaden en daarna de skins te refreshen (kan allemaal vanuit de SDK)! Hoef je dus niet meer 20GB aan skins te downloaden waarvan je in je hele leven maar 0.1% ooit on track zult zienBM schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:10:
Woei, in de komende build komt er een reload texture hotkey
Bron: http://members.iracing.co.../825/1470675.page#5150672
Ik had er 20:00 op gezet omdat dat start van qualificatie is, en ik dacht dat dat het laatste moment van joinen was maar dat klopt natuurlijk niet... Dus het moet inderdaad 19:00 GMT zijn (start practice) of 20:20 GMT (start race) zou ik zeggen.
Jep, nieuwe versie van TradingPaints zal ook snel na de nieuwe build beschikbaar zijn, inclusief nieuwe siteNickThissen schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:31:
[...]
Nice! Nu kan Trading Paints eindelijk 'on-demand' skins downloaden zodra je in een sessie stapt. Volgens mij waren ze daar al lang naar op zoek maar het enige wat nog in de weg stond was dat je de sim moest restarten voor nieuwe skins te kunnen zien. Nu hoeft TP alleen maar het lijstje met drivers op te halen, hun custids te gebruiken om alleen hun skins te downloaden en daarna de skins te refreshen (kan allemaal vanuit de SDK)! Hoef je dus niet meer 20GB aan skins te downloaden waarvan je in je hele leven maar 0.1% ooit on track zult zien
Xbox
misschien wip ik is binnenNickThissen schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:58:
Vanavond om 22:15 is er een Legends race op zolder (ESRA Fun, 20 laps) misschien leuk om met een paar manmee te doen aangezien we dat hok wel eens vaker gebruiken?
Dat is inderdaad jammer bij jullie, ik zie de meesten van jullie bij de start nog wel rijden maar na ronde 3-4 rij ik in mijn eentje rond. Hoewel ik gisteren wat meer auto's zag doordat er links en rechts wel wat gebotst / afgegaan werd. Uiteindelijk niet uitgereden, stuur weer weg gevallen op het einde van dat rechte stuk op het infield, en hard de muur in op 8m van het einde, dus opgave.Arfman schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:01:
@Eric: geen probleem, wat mij betreft ook een race accident. Nieuwe auto gehaald in de pits en verder gegaan met jagen op Davy(30 seconden achterstand)
En ik zei het gisteren op TS ook al: Davy, respect voor jou dat je, ondanks dat je niet de snelste bent, wel altijd de race uitrijdt ook al rij je helemaal alleen
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
quote: Tony GardnerHere is the update on Teams.
Unfortunately not much coming in this end of January build in regard to Teams. We were able to take out the 1 or 2 second lag for spotters so now, no lag between spotter and driver if spotting for a driver, real-time in other words. Also did some other spotter clean-up.
Right now still working on crew chief portion but will not be in build but guessing/hoping will be in April build. That should be the next piece. Right now we can actually swap drivers and have that working but so much else to deal with like how it all it works in the pits, race control, how to handle the data, the webside and reporting aspects, creating the teams, team web pages and rules engineered around that, official versus hosted, and on and on so still a ways to go. Those things all in different stages but hopeful the whole team project is completed this year but again will be in stages.
Thanks for your patience. It just turned out to be much bigger and more work than we expected but should be awesome and very unique when ae are done.
De GSM Abbo's in België zijn pakken goedkoper dan in Nederland hoorStreskip schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:16:
Nu die telefoon abbo's nog!!
Maar ben blij dat er een update voor trading paints komt, zo als het nu is werkt het niet echt 'fijn'.
Is dit nieuws?JoepW schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:49:
Team functionaliteit nog (lang) niet klaar:
[...]
Om de een of andere reden trekt dat hele team gebeuren me niet zo. Extreem lange endurance races is niet zo m'n ding, het lijkt me opzich wel vet maar ik denk niet dat ik er vaak aan mee zou doen. Dus ik heb liever meer dynamiek in het racen (eg weer, time-of-day, dynamische grip levels, etc).quote: TonyFYI, Ryan, we really want to add many more dynamics to iRacing. No two races are the same or look the same and strategy and dealing wth things becoming more important just like the real world. Going to take time however. Working on it.
[ Voor 35% gewijzigd door NickThissen op 16-01-2013 20:11 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Niellie41 op 16-01-2013 20:21 ]
Uiteraard, vandaar dat ik ook zeg dat ze nog steeds duidelijk het snelste zouden zijn. Maar het verschil wordt denk ik wel wat kleiner gemiddeld genomen, omdat ze niet meer kunnen rekenen op een setup die altijd exact hetzelfde werkt dus moet je vanzelf wat meer water bij de wijn doen (of meer risico nemen en vaker crashen).josh-hill schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:24:
@Nick:
Ik denk eigenlijk meer dat aliens gewoon beter zijn dan de rest, period. Ze kunnen over het algemeen ook nog behoorlijk hard rijden met een beschadigde wagen, waar de gemiddelde iRacer om de haverklap mee zou spinnen.
Laten ze eerst maar zonder dit soort dynamiek het bandenmodel verder verbeteren. Want ook de McLaren is nog niet je-van-het.NickThissen schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:07:
[...]
Is dit nieuws?Vind dit veel interessanter:
[...]
Om de een of andere reden trekt dat hele team gebeuren me niet zo. Extreem lange endurance races is niet zo m'n ding, het lijkt me opzich wel vet maar ik denk niet dat ik er vaak aan mee zou doen. Dus ik heb liever meer dynamiek in het racen (eg weer, time-of-day, dynamische grip levels, etc).
Ik ben ervan overtuigd dat de 'aliens' allemaal zo ontzettend veel sneller zijn dan de rest omdat ze gewoon extreem goed gebruik weten te maken van het feit dat alles statisch is, hun setups werken elke keer exact hetzelfde dus kunnen ze elke keer exact tot de rand pushen. Om die reden zie je volgens mij ook vaak dat iedereen zijn eigen tempo heeft in een race en dat er vaak weinig gevochten wordt omdat degene die voor je start toch wel sneller is. Met meer dynamiek valt dat weg en zullen de races veel interessanter worden denk ik. Wil niet zeggen dat de aliens dan ineens niet meer de snelste zijn, maar ik denk wel dat het lastiger wordt om zo'n grote verschillen te gaan trekken, je setup zal bijvoorbeeld toch een afweging moeten zijn tussen altijd op het randje en nog wat overhouden voor het geval het weer omslaat bijv
inderdaad hoelang doen ze nu eigenlijk over die bug van slow outlap ?JoepW schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 21:29:
[...]
Laten ze eerst maar zonder dit soort dynamiek het bandenmodel verder verbeteren. Want ook de McLaren is nog niet je-van-het.
Als bovenstaande allemaal met de komende build komt ben ik dik tevredenNiellie41 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:16:
Als je een idee wilt krijgen van wat er in de komende build komt, iracerstuff heeft een lijstje:
http://iracerstuff.com/?page_id=71
CONFIRMED
• IMPROVED Steering Model
• Sound Updates
• Lotus 49
• Custom Car Textures
VERY LIKELY
• Interlagos
• N5TM
• Multi-Class in Hosted Sessions
Xbox
Haha, als je dat tegen een ovalrijder zegt gaat-ie juist klagen dat iRacing alleen maar voor roadmensen ontwikkeltdabelg schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:34:
[...]
inderdaad hoelang doen ze nu eigenlijk over die bug van slow outlap ?
dan hebben LFS en netkar wel beter bandenmodel. (weet wel insteek is anders iracing is vooral oval)
Nu meen ik dat die percentages sowieso bugged zijn, maar kan ook zijn dat ze daarmee bedoelen dat de banden gewoon niet slijtenArfman schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:04:
[...]
Haha, als je dat tegen een ovalrijder zegt gaat-ie juist klagen dat iRacing alleen maar voor roadmensen ontwikkelt
Wat mij het meeste stoort qua bugs is het bandenmodel, en dan met name de slow outlap en het gebrek aan slijtage. Als je voelt dat de auto minder grip heeft komt dat door temperatuur, niet door slijtage. Ik had op Mosport met de MP4 na 45 minuten redelijk doortuffen (2e geworden) op alle banden nog meer dan 90% profiel. Dat kan niet.
Xbox
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq