Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
GMT+1 dus ik gok van 18:00 tot 00:00JoepW schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:21:
@lotus rijders: vanavond vanaf 19:00 tot 01:00 uur is de reguliere wekelijkse practice. Gewoon door Eric Nixon gehost. Ik ben er rond 8 uur.
Yup, its Up
Thanks for cheering me up.Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:43:
Binnenkort in de bioscoop:
[[url=""]afbeelding[/url]]
How do you save a random generator ?
Verwijderd
resultaat
Heb de race van 19u en de race van 21u gepakt. De 19u race ging eigenlijk vrij goed. Ik had alleen door een stomme fout schade opgelopen (eenzijdig) en moest laten repairen. Dat ging ansich vrij rap, alleen moest ik met een scheef stuur de race uitrijden. Dat was gelukt tot op lap 12 ineens een HPD gewoon snoeihard in m'n achterkant komt en zorgt dat ik wel redelijk afgeschreven was. Het kostte een tow en ik zag de checkered flag toen ik in de pits op repairs aan het wachten was. Toch heb ik even gewacht tot ze klaar waren en heb ik met de scheefste hoepel gezorgd dat ik ook zelf een checkered flag kreeg om m'n punten niet al teveel in gevaar te brengen. Zodoende alleen wat iRating eraf en zels +0.02 SR.
De race van 21u werd gesplit en ik zat in de bottom split. Maar door m'n qualificatie tijd startte ik bij de corvettes op pole. Het is me gelukt dit de hele race vol te houden en zelfs zonder ook maar 1 inc. Het ging allemaal erg goed, had sowieso het idee dat het een race was zonder al teveel incidenten. Zie hier de results: http://members.iracing.co...onid=6818244&custid=91804
M'n eerste gewonnen race in de B classe
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Joep net toen je weg was nog een 12.7 eruit gegooid
Turn 1 laat ik wat liggen, turn 2/3 zowat perfect, bocht voor lange rechte stuk mis ik de apex heel erg en de chicane had ik wat meer kunnen afsnijden. 12.5 zit erin
Jouw setup niet meer geprobeerd, zal ik meteen doen volgende keer.
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 05-11-2012 22:44 ]
Had nog een leuk momentje in de practise. Mooie manier om de laatse chicane te nemen:
De volgende baan die ze (opnieuw) gaan scannen, is Phoenix.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2313324.page
iRacing staff over de graphics van iRacing
To us, the graphics and sounds are also simulations. It's all physics! The difference between zolder and limerock is we went out and took physical light measurements, etc, and measured material albedos (google it), while we were working on Spa, and since then you can see the difference. We do focus a LOT more on the racing, the vehicle physics, the track fidelity, as that is what iRacing is about. We could spend all our time on graphics, but then we'd be lost, cause without something worth rendering, why bother?
bron: http://members.iracing.com/jforum/forums/show/606.pageWe hope to fix the tree shadows to actually cast from the light, soon. That will allow us to load up different skies/lighting at load time - it is mainly just tree shadows holding that up! But, this isn't a small project, have you seen the number of trees and the number of tracks?
Also, for almost the enitre last season, the graphics engineering was mainly working on eliminating shadow volumes. It didn't make the release, hang it there.... We're trying.
Eliminating shadow volumes, dynamic skies are on the TOP of my list - as is a DX11 port!
But as said above, going to DX11 doesn't change anything without rewriting the engine to use it differently.
Once we have dynamic skies working, then we can look into time of day changes while driving.
Dit is zeker goed nieuws
[ Voor 78% gewijzigd door Niellie41 op 05-11-2012 23:59 ]
Denk dat dat nieteens zo lastig hoeft te zijnDutchDevil79 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:37:
Het zal wel mooi zijn om iig dynamische schaduw te hebben. Alhoewel we dan niet meer rem punten kunnen bepalen op de schaduw inval op de baan.
Maar zou wel mooi zijn als er wat substantiele verbeteringen zouden komen aan de gfx-engine. Dynamisch dag/nach hoeft van mij nog nieteens, maar zelf bepalen of je in de ochtend/middag/avond/nacht rijd zou wel erg tof zijn
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
@Paul, rijd jij in bocht 1 ook zo belachelijk wijd? Ik raak die bak dan altijd kwijt
En nog even uitvogelen waar de SM rijdt, en of dat de moeite waard is.
[ Voor 37% gewijzigd door Hoogie2004 op 06-11-2012 09:56 ]
Star Mazda rijd op Laguna SecaHoogie2004 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:55:
Deze week F1 @ watkins glen proberen. Spa was echt fun afgelopen week, mede doordat ik een snelle stabiele setup had, die lekker de bocht uitkwam
@Paul, rijd jij in bocht 1 ook zo belachelijk wijd? Ik raak die bak dan altijd kwijt
En nog even uitvogelen waar de SM rijdt, en of dat de moeite waard is.
Ik vind T1 op Watkins altijd wat raar. Vind het heel tegennatuurlijk om daar zo enorm wijd te gaan, voelt een beetje als cheaten...
Xbox
das zoals T1 in Silverstone, pfff daar mag iracing toch iets aan doen is volgens mij ook cheatenBM schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:58:
[...]
Star Mazda rijd op Laguna Seca
Ik vind T1 op Watkins altijd wat raar. Vind het heel tegennatuurlijk om daar zo enorm wijd te gaan, voelt een beetje als cheaten...
Daarom mag je daar over de kerbs.
[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 06-11-2012 10:21 ]
Xbox
Het gaat om track-limits en het respecteren daarvoor.... Als die niet gerespecteerd worden is er toch totaal niet te racen? Ze moeten de offtracks gewoon wijzigen, zodra je met 4 wielen buiten de baan / witte lijn komt, is het off-track.DutchDevil79 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:54:
Ik word nu al gek van de inc meldingen op sommige banen. Laat maar lekker zo. Heel wijd uitkomen levert niet echt tijdwinst op. Als ik meestal minder wijd uitkom kan ik meer tijd winnen.
Met alle wielen de curb op is dus eigenlijk offtrack, er moet minimaal 1 wiel binnen de witte lijnen zijn. In Spa ligt uitkomen Les Combes de offtrack veel te scherp, want als je daar met de 2 rechtse wielen on-track blijft, krijg je wel een offtrack omdat je lichtelijk over de curb gaat...
Baal momenteel wel wat : training van donderdag gaat niet door en is verzet naar deze avond
Ben tussendoor bezig met Jack Daniel's racing skins te maken voor een maat die binnenkort jarig is (onderdeel van zijn verjaardagscadeau) maar ik vind dat font maar niet (tenzij die waar ik 20$ voor moet betalen...)
Met het jpg logo lukt het ook wel redelijk maar na het resizen en rotaten is het resultaat toch net niet perfect.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
brandsoftheworld.com (staat er geen vector logo ?)Fragbeestje schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:06:
Best wel een leuke laatste ronde.
Baal momenteel wel wat : training van donderdag gaat niet door en is verzet naar deze avonddus geen GoT fun vandaag.
Ben tussendoor bezig met Jack Daniel's racing skins te maken voor een maat die binnenkort jarig is (onderdeel van zijn verjaardagscadeau) maar ik vind dat font maar niet (tenzij die waar ik 20$ voor moet betalen...)
Met het jpg logo lukt het ook wel redelijk maar na het resizen en rotaten is het resultaat toch net niet perfect.
Dat is geblokkeerd blijkbaar...dabelg schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:11:
[...]
brandsoftheworld.com (staat er geen vector logo ?)
"The current status of the logo is blocked, which means the logo is temporarily not available for download on request from the brand owner."
Heb er nog wel een paar gevonden, maar hij moet lijken op de V8 Supercar :

en om die ronde tekst recht te krijgen of in de andere richting te draaien zijn m'n fotosoep skills nog niet goed genoeg...
[ Voor 29% gewijzigd door Fragbeestje op 06-11-2012 11:22 ]
Xbox
Het probleem is niet het logo zelf, dat Old no 7 logo zoals op de V8 vooraan heb ik al en is perfect, maar het is echter de Jack Daniel's tekst op de zijkant die wat problemen geeft, het resultaat is niet echt zuiver bij de randjes. Had al geprobeerd om die tekst uit de SVG te "warpen" zodat hij rechtdoor loopt ipv in een kromming maar dat resultaat kon gerust op de cover van een bijpassende Bieber cd geplaatst worden...
Zal nog wel wat verder zoeken achter het font.
In de kwalificatie sowieso omdat het gewoon sneller is. In de race weet ik niet meer 100% zeker of ik dat toen ook gedaan heb, omdat het natuurlijk ook wel een risico is dat je hem kwijt raakt en je auto afschrijft.Hoogie2004 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:55:
Deze week F1 @ watkins glen proberen. Spa was echt fun afgelopen week, mede doordat ik een snelle stabiele setup had, die lekker de bocht uitkwam
Overigens rijden de Pro's deze week alsnog op Spa en is voor ons Watkins verschoven naar begin januari waar het Sebring gaat vervangen. Dat is wel jammer aangezien ik Sebring altijd wel een leuke baan vind, ook met de F1, in tegenstelling tot vele anderen geloof ik
[ Voor 25% gewijzigd door NickThissen op 06-11-2012 17:04 ]
Maar vanavond dus 2de race van het seizoen voor GoT tournament. We gaan met de MX5 op Jefferson reversed rijden dat is een aparte layout op Summit point. Welke midden in de bossen ligt. Best grappig baantje. Beide zijn basis content dus iedereen met een Iracing abo kan mee doen. Hopelijk veel man dus.
ps LET OP we hosten de race onder de hosted sessies (tournament sessie) omdat er dus 2 heats worden gereden.
[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 06-11-2012 19:16 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Al gemacht... Ik heb het gehaald, yeah, vol uur oefenen, zal ik nodig hebben op zo'n lange baanJubby schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:57:
Corrigeer ook even de laptime want die staat op 1.23.265 ipv 1.13
Waar is de server?
[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 06-11-2012 20:04 ]
Nou wil ik deze gaan gebruiken om puur en alleen iSpeed op te draaien.Scherm zou dan boven op mijn 27" scherm komen (iets naar voren gekanteld)
Nou vraag ik me af of ik door een tweede scherm te gebruiken veel fsp in het iRacing zal verliezen?
Scherm zal aan een ATI 5870 1gb komen te hangen (naast de 27" scherm die ik nu heb)
Zoiets als dit:

Alleen iets naar voren gekanteld (en zonder beide schermen aan de zijkant)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb 3 schermen en een 4de voor ispeed enzo. Werkt prima.seninha schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:27:
Nee, iRacing zal alleen op het hoofdscherm draaien.Tweede scherm wil ik puur en alleen voor iSpeed gebruiken.
Zoiets als dit:
[afbeelding]
Alleen iets naar voren gekanteld (en zonder beide schermen aan de zijkant)
Was niet mijn combi vanavond. Er waren mooie gevechten en minder mooie, overigens. Ik heb toch echt een aantal te optimistische inhaal acties gezien.
Zou leuk zijn als we in het vervolg iets meer op heelhouden racen
Trouwens mensen die 18 November niks te doen hebben. De Targa series rijdt weer een race. Deze keer op New Hamshire. 3 raceklassen op New Hamshire dat word me wat. Ik heb me iig ingeschreven met de Ford GT.
Hier inschrijven:
http://members.iracing.co...st/0/2319289.page#4966646
Ach, volgende keer beter
Xbox
Race 1 zat ik nogal close achter Nick en tikte hem heel zachtjes aan in de laatste bocht....met helaas grote gevolgen, nogmaals sorry Nick. Hierdoor vier plekken teruggevallen maar uiteindelijk toch nog 7e.
Race twee was erg lekker en ik had de snelheid goed te pakken. Lekker achter Robbert en Ruud aangereden en af en toe Jesper en Paul voorbij gelaten maar ook weer terug zien vallen
Nu op naar de oval!!! Zal wel een roulette worden...haha
Er zijn meer liefhebbers van NHMS hier en dit is de eerste keer dat er een multi class op gehost word volgens mij. Vorige Targa race waar ik aan mee dee waren we met 34 man. Dus las dat deze keer op New Hamshire ook zo is word dat wel uniek. Zoveel man op zo'n klein baantje.enchion schreef op woensdag 07 november 2012 @ 00:18:
Jij met je Nieuwe Hampolder.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

https://twitter.com/iRaci...66270972376653824/photo/1
[ Voor 2% gewijzigd door Niellie41 op 07-11-2012 23:01 . Reden: verkeerd gelezen ]
Geen idee wat de toppers rijden, ik hoorde iets van Huttu in de 1:15.... Maar als ik daar binnen 2 seconden van zit, vind ik het prima. Van het weekend zeker proberen een race mee te doen
Nee, ze waren op visite bij Roush-FenwayNiellie41 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:52:
iRacing had vandaag visite!
[afbeelding]
https://twitter.com/iRaci...66270972376653824/photo/1
[YouTube: http://youtu.be/0tWg8qCVPzQ?hd=1]
8-11 om ca. 01:15 uur: Zit ik nog heel laat te werken en denk na mijn laatst verstuurde mail aan een klant: Goh wie zouden er nog aan het rijden zijn en wat zie ik!

BETRAPT
[ Voor 69% gewijzigd door JoepW op 08-11-2012 01:20 ]
Misschien is het dan verstandig de race om te ruilen met een road content race en de Silverado op een andere datum te doen.
Als het wat anders wordt, ben ik er ook bij
Tip voor vervanging: Ford Mustang @ Summit Point, of een vies snelle auto op een leuke baan
Jemig, ik zit al weken te trainen op Las Vegas.......haha.....nee, maakt niet uit hoe je rekening houdt met andere leagues of clubjes. Ik denk dat een echte race toch meer trekt dan een testrace toch? Ik zou het gewoon laten doorgaan, maargoed....dat is mijn ideeDutchDevil79 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:11:
Misschien is het dan verstandig de race om te ruilen met een road content race en de Silverado op een andere datum te doen.
Zal wel met centjes te maken hebben : alle Aussies en V8 gekken hebben waarschijnlijk wel een hoop sessies gehost op deze track.
Voor volgende dinsdag maakt het me niet uit. Ben er normaal gezien bij deze keer!
Oval is voor mij goed, moet hij toch vervangen worden dan de mustang of de V8 op een bochtig circuit a la mid-ohio of mosport of oran park of ... maakt niet uit
Achja, ik deed even een paar rondjes mee met wat team genoten daar, no big deal.JoepW schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:29:
8-11 om ca. 01:15 uur: Zit ik nog heel laat te werken en denk na mijn laatst verstuurde mail aan een klant: Goh wie zouden er nog aan het rijden zijn en wat zie ik!
[afbeelding]
BETRAPT![]()
Maar als het niet anders kan doe ik wel mee, ik doe altijd mee ( bij leven en welzijn.. )
Zoveel grip, niet normaal, weg funfactor.....
Haal de wing eens eraf danJubby schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:59:
Gisteren even met de lotus op de track van volgende week gereden .
Zoveel grip, niet normaal, weg funfactor.....
Daarnaast heb ik onvoorzien wat minder tijd op de dinsdagavonden dan ik dacht, dus racen wordt in veel gevallen niet wat. Jammer, had me er erg op verheugd maar het zit er qua tijd gewoon niet in.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hier op GoT zijn er inderdaad gewoon niet genoeg mensen die oval racing leuk vinden.NickThissen schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:58:
Tsja je kunt wel zeggen oval hoort erbij, en "wij road rijders" krijgen altjid maar weer te horen dat we oval ook een kans moeten geven, maar tegelijkertijd zien we bij 9 van de 10 road races ook bijna nooit iemand uit het groepje "oval rijders", dus dat vind ik wel een beetje hypocrietIk doe gezellig mee met ovals hoor, daar niet van, maar in de praktijk hebben we gewoon weinig mensen die er van houden.
Als je oval races wilt doen, kan je beste gebruik maken van rookie content zodat de road rijders niets hoeven te investeren in dingen die ze toch niet willen en gaan gebruiken.
[ Voor 30% gewijzigd door Niellie41 op 08-11-2012 15:07 ]
Als er weinig opkomst is, is dat alleen maar goed voor de kampioenschap kansen van de rest
De enige die hier actief is en aan iROC mee doet, ben ikNickThissen schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:49:
... omdat "de oval rijders" al een andere race/training hebben, dan ben ik van mening dat we de ovals beter helemaal kunnen afschaffen...
Fabian eigenlijk ook, maar die zei dat hij waarschijnlijk de rest van de races niet kan mee doen. Dus ik tel hem dan even niet mee.
De overige 25 of zo, zijn niet actier op GoT en heb ik ook nooit bij de races op dinsdag gezien.
Just saying.
Of we maken er een multiclass van : Silverado en Riley DP op een Oval. Als ze het rondjes rijden dan beu zijn kunnen ze de infield track nog wat verkennen
Heb deze avond ook wel wat tijd maar heb vandaag meer zin in een Corvette of Ford GT race...
baai the weej ... denk dat ik m'n 3 schermen setup nog maar even uitstel :
http://www.oculusvr.com/
Lijkt me ontzettend vet!!!
[ Voor 17% gewijzigd door Fragbeestje op 08-11-2012 18:03 ]
[ Voor 97% gewijzigd door RichardA op 08-11-2012 18:45 ]
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Kwam dit poosje terug al eens tegen.... Lijkt me mooier dan 3 schermen. Zeker als er zoals aangekondigd goeie dpi en verwaarloosbare lag is.Fragbeestje schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:01:
baai the weej ... denk dat ik m'n 3 schermen setup nog maar even uitstel :
http://www.oculusvr.com/
Lijkt me ontzettend vet!!!
Vraag me alleen af hoeveel je van het toetsenbord / button-box kunt zien... Is natuurlijk niet handig om steeds ff onder de "bril" door te kijken.
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Xbox
HeheEricjooo schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:27:
Haha....kwam nog een plaatje tegen......
[afbeelding]
is idd een goed project zeker voor FPSRichardA schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:44:
[...]
Kwam dit poosje terug al eens tegen.... Lijkt me mooier dan 3 schermen. Zeker als er zoals aangekondigd goeie dpi en verwaarloosbare lag is.
Vraag me alleen af hoeveel je van het toetsenbord / button-box kunt zien... Is natuurlijk niet handig om steeds ff onder de "bril" door te kijken.
ben dit ook aan het volgen en heb ze een mail gestuurd dat ze het probleem van buttonbox stuur enz. kunnen oplossen door een JPG te gebruiken als transparante overlay op bepaalde X,Y,Z coordinaten
zullen wel zien of dit een oplossing kan zijn
Een streetstock raceje gedaan op de usa speedway. Start gemist... was aan het uitzoeken wie mij opzettelijk eraf ramde tijdens de warming-up.
Kon het tempo eerst wel bijhouden maar na een tikje tegen de muur was ik een stukje te traag.
Erg wennen weer. Maar ff goed trainen weer met de mx-5
Tja VR is natuurlijk al zo ontzetten oud, maar nog nooit heeft zoiets echt weten te overtuigen.dabelg schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:16:
[...]
is idd een goed project zeker voor FPS
ben dit ook aan het volgen en heb ze een mail gestuurd dat ze het probleem van buttonbox stuur enz. kunnen oplossen door een JPG te gebruiken als transparante overlay op bepaalde X,Y,Z coordinaten
zullen wel zien of dit een oplossing kan zijn
Of dat hiermee wel anders zou zijn moet ik eerst nog maar eens zien.
Ik zou er in ieder geval niet de aanschaf van een triple monitor setup voor gaan uitstellen.
En zeg nou zelf, hele avonden racen met zo'n ski bril op je kop lijkt me ook niet heel erg relaxed.
Met deze setup doe ik nu een 1:13.005 en een OPT van 1:12.5.
Kijk maar eens of het wat is:
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=289
Overigens heb ik net een nieuwe versie van m'n Android app online gezet:
http://iracingforum.nickthissen.nl/
Grootste verandering is dat je nu eindelijk links (vanuit de browser, email, etc) kunt openen met mijn app, waarna automatisch de goeie thread / pm lijst ofzo wordt getoond. Ook werken links in de app zelf (in een post bijvoorbeeld) nu ook intern dus ze worden in de app zelf geopend en niet in de externe browser
Ik weet het niet Joep, volgens mij is het gewoon een prima setup maar ik kom met geen enkele setup meer bij m'n 12.7... 13.3 en lager kom ik niet meerJoepW schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:36:
Ik heb nog even wat zitten pielen met de Lotus @ Rd Atlanta.
Met deze setup doe ik nu een 1:13.005 en een OPT van 1:12.5.
Kijk maar eens of het wat is:
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=289
Overigens ging hij net wel behoorlijk in de limiter dus ik heb de 5 een klikje langer gemaakt.
Zou opzich wel leuker zijn om hem te kunnen uitproberen, maar toch een zeer waardeerbare actie van iRacing.
[ Voor 60% gewijzigd door enchion op 09-11-2012 19:37 ]
How do you save a random generator ?
Klopt de 5 is aan de krappe kantNickThissen schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:17:
[...]
Ik weet het niet Joep, volgens mij is het gewoon een prima setup maar ik kom met geen enkele setup meer bij m'n 12.7... 13.3 en lager kom ik niet meerTe lang niet gereden deze week denk ik lol. Ach ja, ik gooi er fuel in en zie wel hoe het in de race gaat, zondag ga ik niet kunnen rijden dus ik probeer vanavond al wat mee te pakken.
Overigens ging hij net wel behoorlijk in de limiter dus ik heb de 5 een klikje langer gemaakt.
Wel bijzondere actie, maar ik had liever betaald en de auto inmiddels in het bezit gehad:
[ Voor 13% gewijzigd door JoepW op 09-11-2012 19:42 ]
Inderdaad wel een leuke actieenchion schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:36:
Woeptidoe, Gratis Lotus 49 !
Zou opzich wel leuker zijn om hem te kunnen uitproberen, maar toch een zeer waardeerbare actie van iRacing.
Dadelijk de F1 Quali even doen, kijken wat ik eruit krijg....
#edit:
De snelste rondjes gingen natuurlijk mis... Toch een 1:17.2 kunnen rijden
http://members.iracing.co...onid=6846149&custid=61620
[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-11-2012 20:07 ]
Lotus49 actie vind ik maar kut, de mensen die pre-orderen hebben blijkbaar geen probleem om ervoor te betalen, maar die krijgen hem nu gratis? Hou dat geld liever om een extra staff member in te huren ofzo zodat je niet elke keer je deadlines mist..?!
Ik was hier al bang voor.
Ennuh helemaal eens met je standpunt over de Lotus 49
Echter.... Zijn er nog 10 rondjes te gaan en zit ik dit te typen
Heb hem nu op 5.6 achter, reed na paar rondjes een 12.8 dus dat zit wel prima. Hij is T1 wat listiger vooral en soms in de esses raak ik hem kwijt dus daar moet ik ook wat meer liften hier en daar, maar ik denk dat het wel te racen is. Nog steeds geen 5.0 zoals bij roland maar in de draft moet ik hiermee in ieder geval toch bijblijven hoop ik...JoepW schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:46:
Nick: Ik ben van plan om morgen verder te experimenteren met minder wing.
Ik was hier al bang voor.
Ook de springs iets hoger gemaakt en auto iets lager gelegd om te helpen in T1 en esses, en ik reed een 13.0 in de eerste timed lap met 48 L fuel
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=290
[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 09-11-2012 21:11 ]
Dit topic is gesloten.
![]()