Ik blijf dat toch slecht vinden.Niellie41 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 00:58:
Dat krijg je niet te horen.
Anoniem: 459586
Ik heb nu een 4-tal protests geissued - waarvan 1 achteraf over een ghost contact. Dan krijg je dus te horen dat je protest ongegrond is.
Bij de andere 3 kreeg ik ook bovenstaande mail, dus waarschijnlijk is het dan wel gegrond en gaan ze er wat mee doen (en voor zover ik heb begrepen, komt het dan neer op een waarschuwing).
Bij de andere 3 kreeg ik ook bovenstaande mail, dus waarschijnlijk is het dan wel gegrond en gaan ze er wat mee doen (en voor zover ik heb begrepen, komt het dan neer op een waarschuwing).
Maarja, technisch gesproken heeft hij natuurlijk gelijk, of je moet de sex volledig hebben afgezworenDutch3men schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 22:53:
Zo Jason Guthrie u hebt een protest om mij een "Fucking Forgeiner" te noemen.
Nou het is wel bijzonder knap om tijdens het rijden (en nog wel op P1) een fucking foreigner te zijn... Had je voicechat enabled of zo?Ericjooo schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 07:47:
[...]
Maarja, technisch gesproken heeft hij natuurlijk gelijk, of je moet de sex volledig hebben afgezworen
Bijna alle oval rijders hebben voice chat aan staan 
Onderling communiceer je veel meer dan bij road.
Onderling communiceer je veel meer dan bij road.
[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 03-11-2012 09:08 ]
Die van mij begint toch langzaam vruchten af te werpen.JoepW schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:51:
Zoals ik gisteren vrij snel een setup had op Oran Park zo niks vind ik alle setups voor Suzuka....
Zojuist mijn tijd verbeterd naar 1.51.3 met een opt van 1.50.4
Ik maak nog te veel kleine foutjes om geen 1.50 te rijden, elke keer weer op een andere plaats.
Gelukkig baart oefening kunst, ik heb vertrouwen dat ik nog wel in de 1.50 ga komen dit weekend.
Even terugkomen op G27 shift lights problem.
Er schijnt wel degelijk een probleem te zijn,en er wordt aan gewerkt.
Schijnt iets te zijn met waardes boven de 60% wat niet goed opgevoerd zijn.
Klopt ook want als ik in de pitsstraat gas geef dan gaan de lichten heen en weer.
Alleen als ik dan ga rijden blijvend elampen boven een bepaalde toeren gewoon branden.
Nu maar wachten tot de volgende update
Klopt ook want als ik in de pitsstraat gas geef dan gaan de lichten heen en weer.
Alleen als ik dan ga rijden blijvend elampen boven een bepaalde toeren gewoon branden.
Dan nog het is te triest voor woorden en ja ik ben een buitenlander voor hem, maar om mij zo te noemen gaat mij te ver. En het is ook een toon van jij als niet Amerikaan hoort hier NIET te rijden en dat is gewoon en zeker voor iemand van 28 jaar verwacht ik wel beter.Ericjooo schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 07:47:
[...]
Maarja, technisch gesproken heeft hij natuurlijk gelijk, of je moet de sex volledig hebben afgezworen
In de oval races is het heel normaal dat er Voice chat gebruikt wordt, sterker nog ik had tijdens de race een spotterAnoniem: 459586 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 07:58:
[...]
Nou het is wel bijzonder knap om tijdens het rijden (en nog wel op P1) een fucking foreigner te zijn... Had je voicechat enabled of zo?
Ja het is triest maar tegelijkertijd zou ik het schitterend vindenDutch3men schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:29:
[...]
Dan nog het is te triest voor woorden en ja ik ben een buitenlander voor hem, maar om mij zo te noemen gaat mij te ver. En het is ook een toon van jij als niet Amerikaan hoort hier NIET te rijden en dat is gewoon en zeker voor iemand van 28 jaar verwacht ik wel beter.
Ik toch net ff 20 min. met jouw setup gereden.Jubby schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 10:52:
[...]
Die van mij begint toch langzaam vruchten af te werpen.
Zojuist mijn tijd verbeterd naar 1.51.3 met een opt van 1.50.4
Ik maak nog te veel kleine foutjes om geen 1.50 te rijden, elke keer weer op een andere plaats.
Gelukkig baart oefening kunst, ik heb vertrouwen dat ik nog wel in de 1.50 ga komen dit weekend.
Ik deed een 1:51,5. Opt ongeveer zelfde als jij.
Vandaag verder geen tijd
Dus morgen naar eens flink km's maken.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Net 4e in de F1 
http://members.iracing.co...onid=6799920&custid=61620
Had nog een vreemd moment / contact met Jarmo, hij kwam van ver, en ik ging er vanuit dat hij de bocht zou halen, dus ik laat 1,5 autobreedte plaats bij het insturen van de busstop, haalt hij de bocht niet en raak ik hem op zijn achterwiel.... Geeft hij mij de schuld, terwijl ik echt wel plek liet....
Hij had 5 rondes de tijd om me in te halen, en kwam met 1s per rondje dichterbij, en bij de eerste keer dat ie binnen een 0,5 sec zit, knalt ie em erlangs..... Nja, ben voor hem gefinished
Had nog een vreemd moment / contact met Jarmo, hij kwam van ver, en ik ging er vanuit dat hij de bocht zou halen, dus ik laat 1,5 autobreedte plaats bij het insturen van de busstop, haalt hij de bocht niet en raak ik hem op zijn achterwiel.... Geeft hij mij de schuld, terwijl ik echt wel plek liet....
Hij had 5 rondes de tijd om me in te halen, en kwam met 1s per rondje dichterbij, en bij de eerste keer dat ie binnen een 0,5 sec zit, knalt ie em erlangs..... Nja, ben voor hem gefinished
Ja ik lag aan de leiding van de race en met nog 8 rondes te gaan kwam er een caution. Ik nam de gok om geen nieuwe banden erop te doen, waardoor ik dus aan die leiding kwam. Na de restart had ik een klein gaatje maar uitkomen bocht 4 drukt die hem er gewoon tussen en duwt die me rond. En dan roept hij dus "Fucking Forgeiner". Terwijl het 100% zijn fout is want ik was altijd nog clear.Anoniem: 459586 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:49:
[...]
Ja het is triest maar tegelijkertijd zou ik het schitterend vindenje kickt zijn ass en dan gaat hij zoiets zeggen - hilarisch
Ow... hij heeft je nog eraf geshoved ook... Da's kut.Dutch3men schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:13:
[...]
Ja ik lag aan de leiding van de race en met nog 8 rondes te gaan kwam er een caution. Ik nam de gok om geen nieuwe banden erop te doen, waardoor ik dus aan die leiding kwam. Na de restart had ik een klein gaatje maar uitkomen bocht 4 drukt die hem er gewoon tussen en duwt die me rond. En dan roept hij dus "Fucking Forgeiner". Terwijl het 100% zijn fout is want ik was altijd nog clear.
Nah ja, rubbin' is racin' natuurlijk... Zo gaan ze in Amerika om met elkaar maar zeker ook met foreigners (zie Talladega Nights met Rrrrickki Bobbi)
Dinsdagavond toernooi Seizoen 4
Even de aandacht voor ons S4 toernooi elke dinsdagavond. Aangezien we weer een aantal 2-heat races erin hebben is het bijna onmogelijk om de puntentelling enzo via de league functionaliteit te doen, dus hebben we besloten weer terug te stappen naar mijn toernooi website:http://tournaments.iracin.../ViewSessions.aspx?tid=11
Ik heb de website geupdate, hij ondersteunt nu 2-heat races en rekent weer automatisch de tournament standings uit inclusief bonus punten. Ook is in het results overzicht van elke race nu beter te zien waar bonuspunten voor zijn uitgereikt.
We willen vragen of jullie je per race willen inschrijven (register) zodat we ongeveer weten hoeveel mensen we kunnen verwachten. Met uitzondering van de 2-heat races zullen de sessies zelf wel gewoon via de league gehost worden, dat wil zeggen dat je dus wel lid moet zijn van onze league om te kunnen joinen. De league geeft echter altijd 0 punten, de juiste puntentelling is te vinden op de toernooi site.
Nog een kleine verduidelijking voor de bonuspunten in het geval van 2 heats:
- Bonuspunten voor minste incidents krijg je als de laagste som van incidents in heat 1 en heat 2 samen hebt, en je beide heats meer dan 80% afgelegd hebt.
- Bonuspunt voor snelste rondetijd krijg je voor de snelste rondetijd in de twee heats gecombineerd. Voorbeeld: je hebt in heat 1 de snelste ronde, maar in heat 2 zet iemand anders een nog snellere tijd neer, dan krijg jij geen bonuspunt. Je krijgt dit punt dus maar 1 keer per 2 heats, het wordt niet per heat apart uitgedeeld.
- Bonuspunt voor pole position krijg je uiteraard alleen voor heat 1.
Zijn er hier mensen die een Ati 6950 kaart gebruiken, icm eyefinity/triple screens? Ik ben toch niet helemaal tevreden over de performance die ik nu haal, en ik zou graag willen horen van anderen hoe het daar draait.
Met alle settings in iRacing op minimum haal ik op Spa zelden de 80fps, en meeste tijd zelfs amper 40. Volgens mij moet dat beter kunnen....
Met alle settings in iRacing op minimum haal ik op Spa zelden de 80fps, en meeste tijd zelfs amper 40. Volgens mij moet dat beter kunnen....
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Netjes, ik ga die van 14:15 meedoen als er genoeg mensen zijn denk ik. Had je de race setup van Paul? Hoeveel fuel bij getankt? Ik reed 1:50 laag met fuel net, dat moet nog wel wat beter kunnen maar voor een paar rondjes oefenen is het genoegHoogie2004 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:13:
Net 4e in de F1
Niet official helaas, maar god wat had ik een trage start

[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 03-11-2012 14:29 ]
Ik heb wat issues met die F1 na de update. Reed met een setup van afgelopen week, en kwam niet onder de 1:52 Heb niet gestopt, wat me 1 plek won
90 kilo is genoeg, 3,5 per rondje ongeveer (iets meer als hij leger wordt)
Paul'snsetup moet ik nog proberen, maar ik denk dat ik mijn huidige blijf gebruiken met iets meer front-wing.
Misschien straks nog een, of anders morgenavond
Paul'snsetup moet ik nog proberen, maar ik denk dat ik mijn huidige blijf gebruiken met iets meer front-wing.
Misschien straks nog een, of anders morgenavond
[ Voor 17% gewijzigd door Hoogie2004 op 03-11-2012 14:50 ]
Ik heb 2x een 6850, waarvan er maar 1 gebruikt wordt voor iRacing als het goed is en daar draai ik met shadows uit toch best goede fps mee, 84 fps capped. Op spa weet ik het alleen niet dat zou ik moeten testen.BM schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:41:
Zijn er hier mensen die een Ati 6950 kaart gebruiken, icm eyefinity/triple screens? Ik ben toch niet helemaal tevreden over de performance die ik nu haal, en ik zou graag willen horen van anderen hoe het daar draait.
Zo, net een race gedaan in de Lotus met h-shifter
Toch een stuk leuker, denk dat ik dat blijf doen dit seizoen. Aantal keer naar 1 ipv 3 geschakeld (het is nog geen automatisme en als je moet nadenken gaat het mis) maar gelukkig niks geraakt in de daaropvolgende spin
Erg leuke race moet ik zeggen, had een goeie start, gast voor me wiebelt naar rechts toe dus ik moest er links langs maar daar werd ik vast gezet, daardoor kon Katier me meteen voorbij en gingen we 3-wide T1 in.. Ging nog goed ook
Uitkomen esses zet ik hem naast Katier maar ze kwam erg ver naar rechts, beetje wheel banging (0x) en weer verder
Helaas wel 2 keer van achter geramd door iemand die ik niet kende, idioot gebruikt mij gewoon 2 keer als rem, wonderbaarlijk geen damage gemerkt en bij de tweede ging hij zelf de muur in.
Vind OTM nog altijd leuker rijden, maar de races zijn tot nu toe echt een stuk leuker op NTM, alles blijft wat meer bij elkaar en je kan je permiteren om af en toe wat meer te pushen, op OTM was het dan meteen foutje en race voorbij dus iedereen is maar wat aan het hotlappen op zichzelf, nu rij ik een stuk rustiger en kan ik af en toe wat meer geven om naar iemand toe te kruipen ofzo. Toch wel leuk
Snelste rondje een 1:51.465 in de race, dus m'n PB moet nog wel wat sneller, minimaal in de 50 hoop ik toch
Vind OTM nog altijd leuker rijden, maar de races zijn tot nu toe echt een stuk leuker op NTM, alles blijft wat meer bij elkaar en je kan je permiteren om af en toe wat meer te pushen, op OTM was het dan meteen foutje en race voorbij dus iedereen is maar wat aan het hotlappen op zichzelf, nu rij ik een stuk rustiger en kan ik af en toe wat meer geven om naar iemand toe te kruipen ofzo. Toch wel leuk
Snelste rondje een 1:51.465 in de race, dus m'n PB moet nog wel wat sneller, minimaal in de 50 hoop ik toch

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 03-11-2012 16:50 ]
Misschien ten overvloede.... Er is een post alhier met het complete programma:NickThissen schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:33:Dinsdagavond toernooi Seizoen 4
Even de aandacht voor ons S4 toernooi elke dinsdagavond. ......
CLICK
1.50.8 in qualificatie net met de Lotus79 op Suzuka. Nu dus eindelijk in de 1.50s kan misschien nog wel wat af maar ben tevreden voor nu.
Welke driver gebruik je als ik vragen mag? Ik ga toch weer terug naar 12.8 om te testen of het daar beter mee is.Speedy55 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 16:20:
[...]
Ik heb 2x een 6850, waarvan er maar 1 gebruikt wordt voor iRacing als het goed is en daar draai ik met shadows uit toch best goede fps mee, 84 fps capped. Op spa weet ik het alleen niet dat zou ik moeten testen.
PC's zijn best leuk, maar owee als er eens iets niet goed gaat. Ik haat troubleshooting
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik zit op 12.10. Ik zit alleen niet op een resolutie van 1920x1080 x3 ik draai op 1680X1050 en mijn buitenste zijn 1280*1024.
Scratch that, kwam dus omdat ik 3 screens niet enabled had ingame, nog steeds niet goed dus....Speedy55 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 19:12:
Ik zit op 12.10. Ik zit alleen niet op een resolutie van 1920x1080 x3 ik draai op 1680X1050 en mijn buitenste zijn 1280*1024.
Wat zijn pc's ook rare dingen. Nu via 12.8 weer terug bij 12.10, en dat lijkt eigenlijk wel ok. Op Spa alleen richting Pouhon nog onder de 60fps (maar goed, dan kijk je ook wel erg ver weg), en verder prima. Raar dat diezelfde driver paar dagen terug nog bagger was
12.8 was qua frames ook prima, maar dat zag er wel zo uit
[ Voor 7% gewijzigd door BM op 03-11-2012 20:01 ]
Xbox
Anoniem: 430491
idem probleem toch ook opgemerkt bij mij vandaag met de radical ... pits uit blijft alles hangen ... nouja tof dat ze er aan het sleutelen zijnseninha schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 10:54:
Even terugkomen op G27 shift lights problem.
100 meter gereden in de F1 en alweer klaar. Leuk
Leer godverdomme rijden man, komt van 5 plaatsen terug een divebomb in T1, ik ga al super wijd om zoiets te ontwijken en hij haalt nog de bocht niet en ramt me zo van de baan af

Anoniem: 14712
Dear Arjan,
Thank you for your protest. A protest has come into us just before yours and a case already opened against this person for the same behavior. We will include your complaint in that already opened case. Mike ***** has been suspended from the service and we are keeping an eye on ***** to see if this was a one time issue or if it is an ongoing issue. If the blinking continues please send another protest.
Thank you for your understanding.
Enjoy your racing,
Race Steward’s Office
Soms krijg je dus wel reactie......
Gelukkig zijn we nu lekker bezig met de volle grid bij de ProtoICE.NickThissen schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:24:
100 meter gereden in de F1 en alweer klaar. LeukLeer godverdomme rijden man, komt van 5 plaatsen terug een divebomb in T1, ik ga al super wijd om zoiets te ontwijken en hij haalt nog de bocht niet en ramt me zo van de baan af
Q achter de rug, nu 2x 30 min races: http://www.glaciertv.com/?page_id=182
Greger Huttu is wel weer ziekelijk snel zeg
Tsja, ik heb er totaal geen zin in, vind die track echt helemaal niks. Ga wel meedoen, kijk wel hoever ik kom. Heb een 33.4 volgens mij, dat is 2.4 seconden langzamer dan pole...
Is Nick er weer vanaf gerost door Jorg Jens ?
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Nee, klein tikje op m'n achterwiel van TK Yasagac (geen damage gok ik), maar doordat hij daarom langzamer ging werd hij weer aangereden door Ace ventura (zoals jos hem noemt) en daar krijg ik een enorme ghost contact van. Was klein beetje te rijden nog, maar ik kreeg geen repairs
Twee keer geprobeerd, gebeurde gewoon niks. Leiders netjes langs gelaten en toen kwam een veld van 30 man eraan zonder grote gaten dus toen ben ik maar gestopt. Better luck race 2 dan maar... Begin van dat rondje met het ongeluk was wel erg gaaf zeg, gevecht met 4 man waar ik van 4 naar 1 ging 
Is TK daarvoor geDQed of ergens anders voor? Kan het me niet voorstellen en ik hoorde 'T1 incident' in de stream.
Is TK daarvoor geDQed of ergens anders voor? Kan het me niet voorstellen en ik hoorde 'T1 incident' in de stream.
[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 03-11-2012 22:33 ]
Jammer Nick. Ik zag dat Jorg weer dicht bij je in de buurt zat vlak voordat je wegzakte, vandaar dat ik dacht dat hij er weer mee te maken had.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Hij had veel minder downforce, kwam van 3 plekken terug op hangar en haalde me makkelijk in. TK dacht daar denk ik gebruik van te maken door ook even mee te liften achter hem aan maar het was gewoon een divebomb, ik probeerde nog wat ruimte te laten maar hij deed het gewoon te laat en raakte me. Dat was niet eens zo heel erg, ik kon hem gewoon redden en hij ook, maar iemand had blijkbaar niet door dat we elkaar geraakt hadden en ramt er met 3000000 km/h in, raakt TK hard en ik krijg een soort van doorstoot ghost contact, lol. Alsof het spel niet doorhad dat die auto niet meer op me af kwam maar al iemand geraakt had.
Anoniem: 14712
nice hoor heb zowaar gekeken, netje nick en ook Paul en Roderic gingen goed, hutu maakte wel een behoorlijk fout m.i.
Hm, site is plat?
Oeps...SRVE0255E: A WebGroup/Virtual Host to handle /membersite/member/Home.do has not been defined.
SRVE0255E: A WebGroup/Virtual Host to handle members.iracing.com:80 has not been defined.
IBM WebSphere Application Server
[ Voor 89% gewijzigd door josh-hill op 03-11-2012 23:48 ]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Ah, nu doet ie het weer idd.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Waarom moeten ze toch altijd 37 van de 38 finnen interviewen? Versta er geen zak van en ze praten zo traag
interview met paul en roderic was stuk beter
Lol net in de lotus race, 9de geworden, 82 punten voor het team gescoord
, heel veel mensen crashde voor me, maar was zeker leuke race zo.
Lotus @ Suzuka:
Heeft iemand deze setup al geprobeerd:
https://www.dropbox.com/s...nstrom_suzuka_12s4_ak.sto
En als je dan ook nog de moeite had genomen om je te qualificeren dan had je ipv de 23e startplekSpeedy55 schreef op zondag 04 november 2012 @ 00:28:
Lol net in de lotus race, 9de geworden, 82 punten voor het team gescoord, heel veel mensen crashde voor me, maar was zeker leuke race zo.
zowiezo al op de 10e plek gestart.

Lees net op het forum dat die bijna hetzelfde is als die van Frank en die vond ik niet zo super. Henri had ook een setup gepost die ga ik straks maar eens proberen. Hoewel ik wel tevreden ben met mn race set maar in Q kom ik niet in de 50JoepW schreef op zondag 04 november 2012 @ 09:19:
Lotus @ Suzuka:
Met setup van Henri kom ik vrij makkelijk tot 50.7. Maar ik durf er geen race mee te rijden, hij heeft enorm hoge bandendruk en aan het eind van de Q run heb ik het al steeds lastiger. Met lagere druk werkt de setup ineens totaal niet meer... Ik blijf lekker bij m'n race setup denk ik, maar misschien nog even een nieuwe Q doen met die van Henri.
[ Voor 26% gewijzigd door NickThissen op 04-11-2012 12:55 ]
Daar zag ik net toch een 1.50.7 van jou dus gaat steeds beter.
Ik zit nu op 1.50.9 en opt van 1.50.0
Zo nog eens qualy doen want die staat nog op 1.51.2 nogwat.
Ik zit nu op 1.50.9 en opt van 1.50.0
Zo nog eens qualy doen want die staat nog op 1.51.2 nogwat.
Ja en dan in al het gedrang gekomen en platgereden wordenJubby schreef op zondag 04 november 2012 @ 09:53:
[...]
En als je dan ook nog de moeite had genomen om je te qualificeren dan had je ipv de 23e startplek
zowiezo al op de 10e plek gestart.

De Lotus race van 16:30 GMT (17:30 onze tijd) word uitgezonden op Glacier TV. Dus wel leuk voor degene die vandaag wilen gaan rijden.
Ik moet nog beginnen met practice 
Nog helemaal geen tijd gehad.... Baal. Ik ga ff lunchen en dan eens zien of er wat uit te persen valt...
Nog helemaal geen tijd gehad.... Baal. Ik ga ff lunchen en dan eens zien of er wat uit te persen valt...
Das wel een kut tijd, die ga ik vrijwel nooit halen ivm eten...DutchDevil79 schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:12:
De Lotus race van 16:30 GMT (17:30 onze tijd) word uitgezonden op Glacier TV. Dus wel leuk voor degene die vandaag wilen gaan rijden.
15:30 lukt deze keer niet omdat dan de F1 race is op TV. Vandaar datze nu 17:30 pakken. En eten doe je dan toch gewoon wat later. Ik eet meestal pas na 18:00 dus no problem hehe.
vandaag is ff lotus getest .... een pak meer voorspelbaarder naar mijn mening en wat makkelijker de bocht door te sturen (hangt wel van set af heb ik ondervonden) maar ik moet zeggen dat ik na een klein 10 rondjes practice ik al op 1.52 opt zat en er nog makkelijk tijd af ging .... het geeft mij alleszins zin om deze in de toekomst eens te gaan rijden (eerst maar eens license verhogen
)... als ik op tijd thuis ben van babyborrel ga ik de uitzending op glaciertv volgen ...gisteren robbert zijn race even bekeken en die zag er best aardig uit. nou maar ff feesten
Nee de reden is dat ze niet de SOF race willen uitzenden omdat die dan alleen maar nog populairder zou worden. Blijkbaar snappen ze niet dat de race die uitgezonden wordt automatisch de SOF race wordt, maar goed.DutchDevil79 schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:23:
15:30 lukt deze keer niet omdat dan de F1 race is op TV. Vandaar datze nu 17:30 pakken. En eten doe je dan toch gewoon wat later. Ik eet meestal pas na 18:00 dus no problem hehe.
En aangezien ik nog thuis woon heb ik niet de luxe om te kiezen hoe laat ik eet.
nou je hoofd er dan bij neerleggen en koppig de race zien ... en krijg je geen eten ff om de hoek naar het frituur
Ja lekker naar de 13 meter lange vetschuur
Anoniem: 475544
Net mijn eerste proto gt race gedaan met de ford gt 1e geworden +99 ir en -0.02 sr omdat er een proto tegen mijn achterkant aanreed
Netjes Alidus 
Net ff met de Specracer Ford rondgereden. Dat is toch ook wel een geinig autotje
Watkins is een veel te lang baan ervoor, maar het rijd best grappig. Mss straks maar eens een raceje meepakken.
Net ff met de Specracer Ford rondgereden. Dat is toch ook wel een geinig autotje
Xbox
Toch nog een race meegepikt met de Radical op Watkins Glen. Als 20e gestart ofzo, geeindigd als 6e. Paar crashes waarin gelijk 3 man meegingen hielpen daarin wel mee. Sta nu op precies 2250 iRating
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Heb toch nog echt de snelheid niet gevonden in de lotus, zo veel mensen gewoon bijna een seconde sneller dan ik terwijl ik vorig seizoen veel sneller was. Weet niet of het aan de setup ligt of dat ik er gewoon niet aan kan wennen ofzo, maar ik heb geen idee hoe ik nog sneller moet gaan... Pak de race toch mee moet ik net kunnen halen, maar als ik het zo zie sta ik ergens achteraan lol.
Kon wel eens een triple split worden... Kans is aanwezig dat ik met maar 3100 iR niet in de top split kom dan als alle top rijders mee doen
Kon wel eens een triple split worden... Kans is aanwezig dat ik met maar 3100 iR niet in de top split kom dan als alle top rijders mee doen

[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 04-11-2012 17:26 ]
Zo voelde ik me vorig seizoen met de Lotus dus ookNickThissen schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:21:
Weet niet of het aan de setup ligt of dat ik er gewoon niet aan kan wennen ofzo, maar ik heb geen idee hoe ik nog sneller moet gaan... Pak de race toch mee moet ik net kunnen halen, maar als ik het zo zie sta ik ergens achteraan lol.
Nu ook met de SRF, dacht dat ik met 2.14.8 best wel snel was, maar het kan dus nog bijna 2,5 seconde sneller, en dat met een auto die zo langzaam is
Edit: een top-split podium in mijn 1e race had ik ook weer niet verwacht
[ Voor 28% gewijzigd door BM op 04-11-2012 18:25 ]
Xbox
Jubby: Mooi Podium
Dat als compensatie voor de korte race hiervoor. Gefeliciteerd.
@Nick / DD: Wel top split, maar jullie waren niet in beeld op GlacierTV.
Ik heb GalcierTV gekeken voor de top split en via iracing tegelijk naar Jubby's split
Ik heb GalcierTV gekeken voor de top split en via iracing tegelijk naar Jubby's split
Ik heb het laatste stukje gekeken, en Nick was nog wel ff in beeld nadat hij in de laatste ronde nog ff Frank Winter ingehaald hadJoepW schreef op zondag 04 november 2012 @ 18:25:
Jubby: Mooi PodiumDat als compensatie voor de korte race hiervoor. Gefeliciteerd.
Godsamme, laagste iRating van het veld, dat heb ik al lang niet meer meegemaakt. Race ging leuk op het begin met Nuno, veel gevochten, toen grote fout en daarna niks als foutjes, bagger race na lap 10 ofzo helemaal alleen. Ach ja. Moet echt nog snelheid vinden...
Toen zat ik waarschijnlijk even bij Jubby te kijkenRed Baron schreef op zondag 04 november 2012 @ 18:27:
[...]
Ik heb het laatste stukje gekeken, en Nick was nog wel ff in beeld nadat hij in de laatste ronde nog ff Frank Winter ingehaald had
Morgenavond maar eens flink trainen op Rd Atlanta
[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 04-11-2012 18:40 ]
Pak er vanavond nog eentje mee denk ik. Deze race minder punten gescoord dan op een random vrijdag avond split, dus als het zo blijft met 3 splits lijkt het erop dat ik niet op de top SOF hoef te concentreren om max punten te scoren want ik ben niet snel genoeg om daar hoog te finishen. Maar goed, week 1, goeie kans dat het volgende week alweer terug bij af is...
Ik weet niet wat ik nou straks kwa setup doe, eerste 2 races was ik veel consistenter, maar deze setup was wel wat sneller, maar ook teveel foutjes gemaakt... twijfel twijfel...
Ik weet niet wat ik nou straks kwa setup doe, eerste 2 races was ik veel consistenter, maar deze setup was wel wat sneller, maar ook teveel foutjes gemaakt... twijfel twijfel...
Volgens mij komt die op de grond...

Foutloos (wat kleine incjes..), zonder stop (dat won me 5 plekken) met een super spannend einde. Vanaf laatste op de grid, langs alle problemen gereden
http://members.iracing.co...onid=6810609&custid=61620
[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-11-2012 21:18 ]
Dit weekend voor het eerst een paar races in GT challenge gedaan, wel even wat anders dan de skip
Race van zojuist 2e geworden zonder incs
Wel jammer dat er zo weinig ford GT's mee doen, en wel heel veel corvette's.
Ben ook meteen door fast track class B geworden, vind wel dat dat erg snel gaat, van mij mogen ze wel inbouwen dat je minimaal 1 seizoen moet afmaken voordat je een class hoger kan worden.
Race van zojuist 2e geworden zonder incs
Ben ook meteen door fast track class B geworden, vind wel dat dat erg snel gaat, van mij mogen ze wel inbouwen dat je minimaal 1 seizoen moet afmaken voordat je een class hoger kan worden.
Ik denk dat ik teveel races met dezelfde auto op hetzelfde circuit doe of zo...
Je vervalt zo gauw in een patroon - je gaat niet echt sneller, je rijdt de races uit en je finisht steeds precies op dezelfde positie als je naar punten/irating kijkt.
Mijn laatste 5 races op Watkins Glen in de Radical brachten mij 80, 80, 85, 85 en 81 punten... Qua finishpositie is het wel varierend, van P2 tot P10 - maar ik kom niet echt 'vooruit' of zo. Denk dat ik me maar beperk tot 2 tot 4 races
Op een gegeven moment wordt het ook best saai (zeker op Watkins Glen).
Dus dan maar wat meer trainen misschien.
Je vervalt zo gauw in een patroon - je gaat niet echt sneller, je rijdt de races uit en je finisht steeds precies op dezelfde positie als je naar punten/irating kijkt.
Mijn laatste 5 races op Watkins Glen in de Radical brachten mij 80, 80, 85, 85 en 81 punten... Qua finishpositie is het wel varierend, van P2 tot P10 - maar ik kom niet echt 'vooruit' of zo. Denk dat ik me maar beperk tot 2 tot 4 races
Dus dan maar wat meer trainen misschien.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 459586 op 04-11-2012 21:39 ]
Mooi man!Anoniem: 475544 schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:41:
Net mijn eerste proto gt race gedaan met de ford gt 1e geworden +99 ir en -0.02 sr omdat er een proto tegen mijn achterkant aanreed
Ik zou het niet weten. Ik was er enkel erg snel meeNickThissen schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:51:
Volgens mij komt die op de grond...
Netjes Frank!Hoogie2004 schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:12:
4e in de 2e split van de F1
![]()
Foutloos (wat kleine incjes..), zonder stop (dat won me 5 plekken) met een super spannend einde. Vanaf laatste op de grid, langs alle problemen gereden![]()
http://members.iracing.co...onid=6810609&custid=61620
[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 04-11-2012 21:42 ]
Ik heb een beetje hetzelfde probleem, vandaag 5 races gedaan en elke keer hetzelfde resultaat, nl door een glijder uit de race geholpen te worden.Anoniem: 459586 schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:38:
Ik denk dat ik teveel races met dezelfde auto op hetzelfde circuit doe of zo...
Je vervalt zo gauw in een patroon - en ik kom niet echt 'vooruit' of zo. Denk dat ik me maar beperk tot 2 races
Ben 350 punten iRating kwijt in 1 dag, ga kijken of ik Watkins kan terugverkopen met winst aan iRacing.
Het had zo`n leuke dag kunnen zijn, maarja bij de F1 hadden ze ook deze problemen en daar was het wel leuk.
How do you save a random generator ?
Anoniem: 475544
Is er iemand die weet hoe je een promocode kan activeren (heb 2 codes van DSD gekregen 3 maanden gratis)
heb er 1 aan een vriend gegeven die iracing wil proberen.
Pff frustrerend die nieuwe Lotus... 2 foutjes, 2 keer de muur in... Beetje glijden kan allemaal wel maar een curb verkeerd raken en je bent kansloos.
Pov 
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Vooral het nerveuze trillen van je voegt een extra dimensie toe.
Wel erg goed/leuk gedaan, heb je de cam op je hoofd geplakt of op je lichaam.
How do you save a random generator ?
me pa hield de camera recht voor mijn gezichtenchion schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:51:
Vooral het nerveuze trillen van je voegt een extra dimensie toe.
Samsung galaxy note 2 net als deze video
YouTube: iRacing 2.0 Oran Park Williams F1 FW31 Fanatec ClubSport Wheel Formula Rim
klik op 1080p
Road atlanta in de nieuwe lotus is wel enorm gaaf zeg!!! Voelt een stuk beter, heb er al zin in.
Ik bedoelde meer, waarom koop je geen GoPro zoals Pablo?BruceLee schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:14:
[...]
Samsung galaxy note 2 net als deze video
YouTube: iRacing 2.0 Oran Park Williams F1 FW31 Fanatec ClubSport Wheel Formula Rim
klik op 1080p
Veel makkelijker dan dat iemand heel de tijd de camera voor je moet houden
Maar ik ben blij dat je het leuk vindt om zo'n filmpjes te maken
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 05-11-2012 01:15 ]
Als je al een account hebt zijn die codes niet geldig. Zijn alleen voor nieuwe leden ben ik bangAnoniem: 475544 schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:02:
Is er iemand die weet hoe je een promocode kan activeren (heb 2 codes van DSD gekregen 3 maanden gratis)
Xbox
Netjes Frank, goed gedaan!
Had helaas dus maar tijd om 1 race te rijden dit weekend, dat werd dus de Radical. Op zich leuk geraced met Andre Grigulis, kwam net 1 rondje te kort om hem in te halen op het eind. Daarnaast had ik mid-corner na een paar rondjes last van overstuur dus ik moest goed uitkijken. Op het eind net iets teveel gepusht en de muur geraakt in de laatste ronde, maarja that's racing.
Had helaas dus maar tijd om 1 race te rijden dit weekend, dat werd dus de Radical. Op zich leuk geraced met Andre Grigulis, kwam net 1 rondje te kort om hem in te halen op het eind. Daarnaast had ik mid-corner na een paar rondjes last van overstuur dus ik moest goed uitkijken. Op het eind net iets teveel gepusht en de muur geraakt in de laatste ronde, maarja that's racing.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Is er vanavond nog een Lotus Racing School gepland op Rd. Atlanta door Eruc Nixon?
Dat is wel heel amerikaans gespeld Joep !
Maar ik heb werkelijk geen idee, misschien een berichtje op het lotus forum ?
Maar ik heb werkelijk geen idee, misschien een berichtje op het lotus forum ?
Die zou er wel moeten zijn (vorige week Maandag was er ook een). iig een practise sessie van 6 uur weet niet of er een walkthroiugh is omdat Eric nog niet echt veel met de nieuwe auto gereden heeft.
Zie ook dat er wat vaste rijders afhaken met de nieuwe auto. Maar ja als wat van de nieuwe aanwas blijft zal iig een volledig seizoen rijden geen probleem moeten zijn.
Ik heb gister iig een zeer saaie race gehad met de Lotus79. Was in de topsplit die uitgezonden werd op Glacier. Starte op P19 met maar 2 man achter me (Nick en iemand die zich niet had gekwalificeerd) Zag er al uit dat het een lastige race zou worden om punten te scoren. In de eerste ronde ging ook niks fout behalve dan dat ik een brake check kreeg en daardoor even het gras moest opzoeken. Daardoor achteraan moeten sluiten met 5 seconde achterstand. Daarna ging het echter fout voor wat mensen in het middenveld. Zo kwam Frank Heyford voor men neus rijden. Echter lag zen hele achter vleugel aan diggelen dus dacht ik dat die wel plaats zou maken voor mij. Dat dee die niet en stuurde gewoon de bocht in waardoor ik met alle macht een botsing nog kon voorkomen maar moest wel weer wat grind happen. Nu lag ik dus meer dan 12 seconde achter op Nick en was men race wel een beetje voorbij. Uit eindelijk heel de race in men eentje achteraan gereden waardoor ik nog wat kleine foutjes maakte uit verveling.
Gelukkig eerder in de week betere races gehad waardoor ik toch nog 126 punten heb kunnen scoren deze week.
Zie ook dat er wat vaste rijders afhaken met de nieuwe auto. Maar ja als wat van de nieuwe aanwas blijft zal iig een volledig seizoen rijden geen probleem moeten zijn.
Ik heb gister iig een zeer saaie race gehad met de Lotus79. Was in de topsplit die uitgezonden werd op Glacier. Starte op P19 met maar 2 man achter me (Nick en iemand die zich niet had gekwalificeerd) Zag er al uit dat het een lastige race zou worden om punten te scoren. In de eerste ronde ging ook niks fout behalve dan dat ik een brake check kreeg en daardoor even het gras moest opzoeken. Daardoor achteraan moeten sluiten met 5 seconde achterstand. Daarna ging het echter fout voor wat mensen in het middenveld. Zo kwam Frank Heyford voor men neus rijden. Echter lag zen hele achter vleugel aan diggelen dus dacht ik dat die wel plaats zou maken voor mij. Dat dee die niet en stuurde gewoon de bocht in waardoor ik met alle macht een botsing nog kon voorkomen maar moest wel weer wat grind happen. Nu lag ik dus meer dan 12 seconde achter op Nick en was men race wel een beetje voorbij. Uit eindelijk heel de race in men eentje achteraan gereden waardoor ik nog wat kleine foutjes maakte uit verveling.
Gelukkig eerder in de week betere races gehad waardoor ik toch nog 126 punten heb kunnen scoren deze week.
Hij was wel mooi hoor, by the wayenchion schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:50:
[...]
Ik heb een beetje hetzelfde probleem, vandaag 5 races gedaan en elke keer hetzelfde resultaat, nl door een glijder uit de race geholpen te worden.
Ben 350 punten iRating kwijt in 1 dag, ga kijken of ik Watkins kan terugverkopen met winst aan iRacing.
Het had zo`n leuke dag kunnen zijn, maarja bij de F1 hadden ze ook deze problemen en daar was het wel leuk.

Ik moet hier meteen denken aan 'I must go, my people need me'
Mijn 3x dell 2312HM + 1x MSI 680GTX 4GB zijn besteld
Anoniem: 459586 schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:43:
Binnenkort in de bioscoop:
[afbeelding]

Xbox
ik ga hopelijk de hyperdrive gebruiken op zijn star trekkiesAnoniem: 459586 schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:43:
Binnenkort in de bioscoop:
[afbeelding]
Mocht iemand het interesseren
Ja, ik laat op sommige punten te veel ruimte
Xbox
Hoe lang duren die rondjes op Watkins? 4 minuten ofzo?
2:14.5 is mijn snelste, 2:12.7 geloof overall snelste tot nu toe.Red Baron schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:16:
Hoe lang duren die rondjes op Watkins? 4 miuten ofzo?
Xbox
Leuk BM. Neem aan dat jij het kleurrijke wagentje bent. Wel jammer dat ze weer Watkins Glenn rijden dit seizoen. Is dat wagentje echt te langzaam voor. Maar ja veld blijft wel redelijk bij elkaar zo. Hebt iig geen saaie race gehad zo te zien.
Misschien dat ik op andere banen ook nog wel een race mee pik. Zeker Brands Hatch Indy is wel leuk met die dingen denk ik.
Misschien dat ik op andere banen ook nog wel een race mee pik. Zeker Brands Hatch Indy is wel leuk met die dingen denk ik.
Ik heb nog een complete G25 over. Als iemand interesse heeft, DM maar.
Ik heb hem al verkocht. Die dingen zijn nog best populair!
Ik heb hem al verkocht. Die dingen zijn nog best populair!
[ Voor 33% gewijzigd door Niellie41 op 05-11-2012 20:28 ]
@lotus rijders: vanavond vanaf 19:00 tot 01:00 uur is de reguliere wekelijkse practice. Gewoon door Eric Nixon gehost. Ik ben er rond 8 uur.
Dit topic is gesloten.