My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Welcome back, Jos heeft je gemist.derx666 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:34:
zo, weer terug in het land. Jammer van de L49, maar gelukkig heb ik wel de pre-order gedaan. Morgen maar eens gaan kijken hoe de L79 met ntm is.
NTM op de Lotus79 is wennen. Sommige vinden het beter sommige slechter. Ik begin er iig steeds beter aan te wennen. En het leuk te vinden. Opvangen gaat echt super, alleen stuiterd die wel als een malle over curbs.
Gewoon niet die super hard geveerde setups gebruiken. Die van Joep en mijn aanpassing daarop hebben stuk minder harde vering (ik heb ze nog iets harder gemaakt om iets meer downforce te krijgen in de esses met lagere wing) en daarmee kan ik prima curbs pakken, zowel exit T5 en de chicane. Uiteraard wel rustig doen, niet vol gas erop knallen maar gewoon beheerst dan gaat het prima. Heb nog een 1:12:6xx gereden in quali net, maar me vergist in de race tijd, net gemist en wilde eigenlijk nog wel eentje doenDutchDevil79 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:45:
[...]
Welcome back, Jos heeft je gemist.![]()
![]()
NTM op de Lotus79 is wennen. Sommige vinden het beter sommige slechter. Ik begin er iig steeds beter aan te wennen. En het leuk te vinden. Opvangen gaat echt super, alleen stuiterd die wel als een malle over curbs.
Als het dan even meezit ook nog ergens een SM oefensessie + race, want Laguna is wel aardig.
Echter eerst nog paar uur werken vanochtend
[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-11-2012 08:50 ]
Mario Andretti in de Lotus 79 op de nieuwe Tilke asfaltwoestijn van Austin!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Ericjooo op 10-11-2012 09:20 ]
Ik ben het ook niet altijd eens met de kritiek op Tilke, natuurlijk is niet elke baan even goed, maar om nou te zeggen dat de circuits allemaal ruk zijn gaat me toch te ver. In Austin is nog nooit gereden, en toch is men al sceptisch... (immers klinkt 'Tilke asfaltwoestijn van Austin!!!' niet erg positief...)
Er zijn best een aantal F1 tracks die echt iets kunnen toevoegen, zowel voor de profs zoals Paul, die dan lekker op de echte banen aan het werk kunnen, als voor de lagere klasses. Veel van de nieuwe circuits hebben een aantal layouts, wat het dus aantrekkelijker maakt om die banen op te nemen.
Abu Dhabi is daar een mooi voorbeeld van (ontzettend veel alternatieve layouts), coureurs vinden het ook een erg leuke baan. India lijkt mij ook wel vet, en het nieuwe Circuit of the America's lijkt ook een ontzettend mooie baan te zijn.
Nja, ik ben al blij dat Montreal op de planning staat, en ik wacht nog steeds op het eerste stratencircuit
[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-11-2012 09:52 ]
Wat Tilke banen imho saai maakt (om te racen) is dat er bijna geen blinde bochten inzitten (dit is waarom Montreal zo leuk is) en er geen bumps inzitten. (Mosport, Laguna seca, Road Atlanta, Adelaide)
Het is te makkelijk om elke bocht elke keer precies goed te nemen.
Met bv Mosport is zoals iedereen weet de dubbele rechtse hairpin nooit twee keer hetzelfde, waardoor battlen en inhalen veel meer mogelijkheden krijgt.
How do you save a random generator ?
Ik vind het niet alleen slechter, ik vind het helemaal niks!DutchDevil79 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:45:
[...]
NTM op de Lotus79 is wennen. Sommige vinden het beter sommige slechter.....
Eerst vond ik de indycar leuk, toen kwam daar NTM op en getver, wat een ellende.
Nu hetzelfde voor de L79, niks meer aan en je moet de setups zo verkrachten qua vering, lijkt nergens op.
Tis een kompleet andere auto geworden die ook nog eens op elke track kompleet anders aanvoelt.

En nu ook nog geen L49, dat teruggeven van credits is een zwaktebod, wat moet ik daar mee...
Ik zie hem nu voorlopig niet verschijnen.

Not amused at all !!
Ik ga zo (binnen een half uurtje) weer even trainen op een Practice server
[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 10-11-2012 11:06 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ik steek best veel tijd in mijn hobby's maar het moet wel leuk blijven en dat vind ik het op dit moment in geen geval , het lijkt wel werken..........
NTM ligt mij gewoon helemaal niet en behalve die sprintcar en en dat andere gebakje is alles NTM.
Nou ja, gelukkig heb ik ook nog andere hobby's..........
Niet alleen in de F1Hoogie2004 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:30:
Ook de echte coureurs in de F1, die aan de Pirelli's moesten wennen. Die verandering was echt gigantisch.
Ze zijn bijna klaar met het scannen van Fontana
Only 9 more hours of looking at this!

Na Fontana is de rescan van Phoenix aan de beurt.
[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 10-11-2012 14:10 ]
Nu maar hopen dat de Q een beetje wil en ik dus uberhaupt wel mag starten
Ochja, dan de volgende race maar weer proberen....
Succes Paul!!!!
[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 10-11-2012 14:59 ]
Hij rijdt door zonder schade, niet te geloven...
[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 10-11-2012 17:44 ]
Lelijke race maar die 150 punten pak ik dan maar.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
F1 race gepakt, 1:17.005 in de Q, was ik prima tevreden mee. Toen in de race ineens een super start (wtf, heb ik nooit), en in de draft meteen 2 man ingehaald op de straight. Ik was echt bang dat iedereen op een 0-stopper zat ofzo want ik reed iedereen voorbij. Opgewerkt tot P2, toen ging ik pitten en de rest kwam netjes een rondje later ook binnen
Thanks voor de setup Paul, helpt enorm
[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 10-11-2012 23:21 ]
Hier de link naar de aankondiging op het memberforum:
http://members.iracing.co.../300/2028724.page#4975847
En hier de directe link:
http://www.z1simwheel.com...mponentID=191&code=VET-12
[ Voor 27% gewijzigd door JoepW op 11-11-2012 06:55 ]
goede deal voor een mooi stukje softwareJoepW schreef op zondag 11 november 2012 @ 06:54:
Voor diegene die twijfelde over specifieke SW voor een dashboard. Er is een speciale (1 dags) aanbieding:
Hier de link naar de aankondiging op het memberforum:
http://members.iracing.co.../300/2028724.page#4975847
En hier de directe link:
http://www.z1simwheel.com...mponentID=191&code=VET-12
Netjes Nick. Ik eindig tot nu toe steeds in de muur...NickThissen schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:14:
Nah denk het niet, kan natuurlijk ook per ongeluk zijn geweest maar dan wel toeval.. Ach ja.
F1 race gepakt, 1:17.005 in de Q, was ik prima tevreden mee. Toen in de race ineens een super start (wtf, heb ik nooit), en in de draft meteen 2 man ingehaald op de straight. Ik was echt bang dat iedereen op een 0-stopper zat ofzo want ik reed iedereen voorbij. Opgewerkt tot P2, toen ging ik pitten en de rest kwam netjes een rondje later ook binnenEric den Hollander op P3 kwam uiteindelijk nog erg dichtbij (van 3-4 s naar minder dan 1 sec in de 2e stint), maar nog net P2 kunnen houden, in een redelijke SOF dus 189 punten en +84 iRating
Thanks voor de setup Paul, helpt enorm
De setups helpen enorm!
Ik probeer niet over de curb te gaan in T1, geloof nog steeds niet dat dat sneller is en het gast gewoon te vaak mis. Paar keer wel iets te wijd uitgekomen maar toen gewoon mn verlies gepakt en gas losgelaten anders was ik hem ook kwijt.Hoogie2004 schreef op zondag 11 november 2012 @ 09:49:
[...]
Netjes Nick. Ik eindig tot nu toe steeds in de muur...
De setups helpen enorm!
Ik ga ook niet over die curb.NickThissen schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:05:
[...]
Ik probeer niet over de curb te gaan in T1, geloof nog steeds niet dat dat sneller is en het gast gewoon te vaak mis. Paar keer wel iets te wijd uitgekomen maar toen gewoon mn verlies gepakt en gas losgelaten anders was ik hem ook kwijt.
Het ging de eerste keer wel mis, omdat ik in T1 de binnenkant raakte.
2e keer was in de rechterknik, 4 bochten voor het eind. Ik moest corrigeren en toen hield de weg op
Ik reed met een totaal verkeerde setup (veel te veel DF). Ik had nl de verkeerde geselecteerd en ff mee getraind. Dus ik moest steeds op de backstraight verdedigen en liep op iedereen in in de rest van de bochten. Ik heb bijna de hele race in groepjes gereden en dat was echt leuk. Wel 2x car contact gehad. De eerste keer omdat er iemand ff stil ging staan in de chicane omdat er ongeluk voor hem gebeurde en daar had ik niet op gerekend. En de tweede keer moest ik iets extra remmen bij het opgaan van de backstraight en voor me slipte iemand en ik remde iets bij om hem te ontwijken en ja hoor iemand achter me rijdt mijn achterkant in. Maar bij beide keren geen noemenswaardige schade. Wel SR kwijt
Wel tevreden
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=6859489
Ik heb net de top split en 2de split van de SoF race van de Lotus tegelijk bekeken.
Ik wist niet dat dat kon
Boven de Top Split & DutchDevil en beneden de 2de split met Derx
[ Voor 64% gewijzigd door JoepW op 11-11-2012 18:52 ]
Gestart vanaf P6 in de 2e split (3 splits stelletje idioten
Daarna een heerlijke inhaal race gereden. Op de straight had ik gelukkig niet teveel wing staan, maar liep aan het einde wel de toerenbegrenzer in als ik een tow had, dus inhalen was er niet echt bij daar. Dan maar mijn goeie exit uit de esses de kleine straight op gebruiken om in te halen. Dit ging een aantal keren best goed, zowel aan de binnen als aan de buitenkant
Uiteindelijk kwam ik op P6 terecht op zo'n 6s achter P5 met nog 10 rondes te rijden. Mes tussen de tanden en gaan met die banaan. Heb in die 10 rondes 6 rondes 13 laag gereden, met een snelste van 13.0. Alleen jammer dat er ook 2 rondes 14 laag bij zaten. Toch krijg ik nog een kleine kans. Met het ingaan van de laatste ronde zat ik op 0.9s, en ik ging lekker door de eerste paar bochten en de esses in. Zo kwam ik nog iets dichterbij, alleen verknalde ik het toen bij het aanremmen van de bocht richting de korte straight... Kwam in een vreemde cadans, en bij het remmen kreeg ik een flinke zwiep overstuur rechtsaf (de verkeerde kant op). Kon niks anders doen dan een 2fmsh, en door het zand terug de baan op. Gelukkig had ik een grote voorsprong op P7 dus dat was geen probleem, alleen de mogelijkheid om nog voor P5 te gaan was pleite... nja... evengoed een geweldige race, met een beloning van 121 punten, +47iR en zelfs 0.06sr
Cube Nuroad Race (2022)
Er was een behoorlijke zooi in T2/3 tijdens de eerste ronde, wat begon met een dikke ghost contact tussen mij en Aecio... Er zat nog een halve auto-dikte tussen en hij stuitert de muur in. Ik krijg een 4x, geen damage en niet eens gevoeld dat ik hem raakte....
Nja, verder inc-loos en in ieder geval aan de finish
http://members.iracing.co...onid=6861069&custid=61620
Cube Nuroad Race (2022)
lol, daar mis ik nog wel 1,5 a 2 seconden aan racepace voorderx666 schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:40:
Netjes Hoogie2004! Net resultaat. Nog effe en je kunt Red Baron achterna
Maar de races gaan qua pace echt super, en dat is bemoedigend.
[ Voor 11% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-11-2012 21:59 ]
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=294
Mij lijkt voor de Lotus juist de korte versie erg gaaf.
Watkins blijft een behoorlijk leuke en snelle track, met echt een paar tricky punten (laatste paar bochten en T1 voornamelijk). Er zit ook een super lekkere flow in die baan. In de F1 vond ik het alleen vervelend dat ik door de pitstop compleet uit mijn ritme was
Overigens had ik op Watkins in een testsessie geprobeerd met genoeg fuel voor de race, maar dat kostte hier teveel tijd (de stop was dus sneller, iets waar ik in Spa niet van overtuigd was).
[ Voor 68% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-11-2012 06:43 ]
Gister nog men laatste 2 race pogingen gedaan in de Lotus79. Alleen niet meer punten kunnen scoren dan dat ik eerder al had gescoord.
Eerste race met Nick en Derx samen welke best leuk was. Stond 2 plekken achter Nick en kon in het begin ook goed bij blijven. Jammer genoeg had ik alleen een moment in de esses. Men achterkant brak in een keer weg en met het opvangen kwam ik op een curb terecht waardoor ik rond ging. Gelukkig niemand geraakt en men weg weer redelijk snel kunnen vervolgen. Daarna vnaf P13 terug moeten vechten. Wat aardig goed ging. Moest wel werken omdat ik redelijk wat wing had staan waardoor ik geen voordeel had op het rechte stuk. Wel 2 man ingehaald in de esses wat een echt WTF moment was. 2 auto's voor me ging er een met een mega slide door de esses. Waardoor de auto voor me enorm moest afremmen en ik half door het gras en stuiterend over de curbs beide auto's voorbij kon steken. Zo had ik 2 plekken gewonnen en na nog wat profiteren van foutjes uit eindelijk op P9 kunnen finishen.
2de race was de totp split welke uitgezonden word op Glacier TV. Stond daar op P18 en bij de start kon ik 1 plekje winnen. Echter zat er een auto niet echt op te letten achter me waardoor die in de esses vol achterop knalde. Gelukkig raakte die me recht achterop waardoor ik men weg kon vervolgen. Wel eerste ronde wat voorzichtiger aan gedaan maar merkte niks aan de handeling van de auto. Kan wel zijn dat men top speed minder was op het rechte stuk want sommige auto's kwamen wel erg makkelijk dichtbij daar. Maar ja men wing stond misschien wel wat hoog dus of het de schade was weet ik niet. Race was voor de rest best leuk heb aardig kunnen vechten maar niet echt veel plaatsen kunnen winnen.Uit eindelijk op plek 16 gefinisched. Werd trouwens wel nog een behoorlijke tijd gevolgd op Glacier TV. In het youtube filmpje vanaf 17 min 10 volgen dan word men gevecht achteraan in het veld gevolgd.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GPZ48zhnN7w]
Kijken of ik komende week op Watkins Glenn iets meer van voren kan zitten in de top split die uitgezonden word. Maar vrees dat dat wel lastig gaat worden.
Via wifi van de buren, misschien inet 'lenen'?
Maar ik ken het, heb het een paar weken terug ook gehad, dan pas merk je hoe 'afhankelijk' (in dit geval voor hobbies) je van internet geworden bent
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ben er niet alleen afhankelijk van, je hebt gelijk niks te doen. Net zoals dat de koelkast altijd leeg is terwijl je net boodschappen hebt gedaan.BM schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:50:
Goeie reden om eens kennis te gaan maken
Maar ik ken het, heb het een paar weken terug ook gehad, dan pas merk je hoe 'afhankelijk' (in dit geval voor hobbies) je van internet geworden bent
De komende race is niet zo'n mijn ding (NASCAR), eerlijk gezegd geen zin om er geld aan uit te geven.. Wel lekker rustig voor mijn schouder, ik heb vorige week een ongeluk in het echte leven gehad
Volgende week doen jullie Legends @ Twin Ring Motegi West, wat is 'Legends' voor klasse?
In het echie:
Yep rookie oval gebakje waar ook mee op road circuits gereden kan worden. Zeer grappig om mee te rijden.
Ik heb jouw / mijn setup nogal wat veranderd. Staat geshared in de practice sessie en hier is ie te d/l:NickThissen schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:06:
Watkins is ook leuk in de LotusHeb m'n road atlanta setup gepakt, zat hier wat meer grip lijkt het, daarom nog wat wing eraf, beetje tricky hier en daar (laatste 2 bochten vooral) maar wel lekker rap op het rechte stuk in ieder geval.
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=294
https://dl.dropbox.com/u/...2012S4_watkinsglen_q3.sto (nog niet op de setup-site gezet).
Als je op de backstraight precies in het midden gaat rijden raakt de auto de grond en gaat ie langzamer rijden in de 5. Dus midden vermijden! Hoger zetten of harder veren helpt niet echt of ik verlies te veel snelheid in de bochten.
Ik ben straks weer op de server
[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 12-11-2012 18:33 ]
Was fun. Hier de resultaten:
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=6867995
Moet nog even zien die optimal van laag 33 aan elkaar te maken voor een goede tijd
Morgen de Silverado @ Las Vegas Motor Speedway - Oval!
[ Voor 75% gewijzigd door JoepW op 12-11-2012 22:36 ]
Iets op Zolder, want die zit niet in de agenda, Riley, V8 of zo?
http://tournaments.iracin.../ViewSessions.aspx?tid=11
Check! (4 man tot nu toe, ik ga voor de overwinning!
Verwijderd
Moet ik vandaag wel eerst ff mijn fps weer op orde krijgen, want dat zit toch nog steeds niet helemaal goed.
Xbox
Heb eigenlijk nog niet op die tournament site van Nick gekeken sinds die weer in gebruik is genomen.
+1Hoogie2004 schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:14:
Ik ben erbij, maar heb me niet ingeschreven geloof ik.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Nee, inschrijven is niet nodig voor het verkrijgen van een ww.Red Baron schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:44:
Is inschrijven weer nodig voor het verkrijgen van een password ofzo?
Heb eigenlijk nog niet op die tournament site van Nick gekeken sinds die weer in gebruik is genomen.
De inschrijving bij de league is voldoende om mee te doen.
We hebben alleen op de site inschrijven mogelijk gemaakt om enigszins te bepalen hoe veel mensen er mee doen. Alleen als de meeste niet inschrijven helpt het ons niet echt.
Verder is de site van Nick weer in het leven geroepen om tournament en league uitslagen te kunnen combineren, want dat kan iRacing niet.
De overal stand in de de League @ iRacing is dan ook niet gevuld.
EN dan na alles netjes te hebben aangepast erachter te komen dat practise sessies ook mee deden in de stand.
[ Voor 33% gewijzigd door DutchDevil79 op 13-11-2012 13:15 ]
Er is echter een heeeeeeeeel klein kansje dat ik niet kan meedoen
@DutchDevil : hopelijk scoor ik deze avond dan goed in de P sessie
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Ik kan ook een max aantal ronden instellen naast de tijd, maar laten we nu 20 minuten voor de race maar niks veranderen
EDIT: -52 iRating en -0.01SR. Valt mee
[ Voor 5% gewijzigd door Arfman op 13-11-2012 21:16 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Mijn 2e GoT win

Leuke gevechten gehad met Robbert en Eric!
Heel mooie racen en maar één caution!
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 13-11-2012 22:26 ]
1caution meer en Davy had gewonnen. Ik heb me goed vermaakt iig. Domme crash zorgde voor een ronde achterstand, en dat was einde race... Toch nog leuk met Joep rond gereden
[ Voor 7% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-11-2012 23:09 ]
Daarna nog ff met watn man met de Legend op New Hamshire gereden. Dat was eigenlijk nog veel leuker. Ik kende die Legend helemaal niet, maar wat een leuke auto is dat
Xbox
Een klein stukje grasmaaien zorgde ervoor dat Robbert voorbij kon steken en toen gezamenlijk naar de finish gereden. Strakke overwinning hoor Niel!!

Behalve Virgina, daar heb ik echt lang over gedaan, mede omdat ie zo lang is, en veel rare bochten heeft. De compleet lange variant ken ik nog steeds niet....
Gister leuk gehad met de GoT race.
Na de practise met een setup van het forum te hebben gereden uit eindelijk Niel zijn setup genomen in de kwalificatie. Daarmee de pole kunnen pakken met wel geteld 6 duizenste.
Race daarna lekker kunnen vechten met Eric en Niel. Niel was wat agressiever op het begin waardoor ik maar achter hem bleef om niet teveel tijd te verliezen met naast elkaar rijden. Bij de eerste caution bijgetankt maar dat bleek niet genoeg om uit te rijden. Niel had doordat ik met Eric aan het vechten was een gaatje geslagen na de herstart. Dat was jammer genoeg niet meer dicht te rijden voor de pitstops. Eric en Niel gingen als eerst en ik ben uit eindelijk na proberen brandstof te sparen (gign niet) ook maar gaan pitten. 2 verse bandjes mee genomen, maar omdat ik te lang door gereden had, hadden Eric en Niel een grotere voorsprong. Nog wel gat met Eric dicht gereden doordat die problemen had met zen banden Daarna P2 kunnen pakken door te profiteren van een foutje van Eric. Zo dus gefinsiched op P2.
Avond afgesloten door met nog wat man (en een paar smurfen

Verwijderd
Als je het met een vertrouwde auto doet gaat het natuurlijk makkelijker.
Het ligt een beetje aan de lengte van de baan, maar ik ben meestal wel binnen 10 rondjes redelijk op snelheid. Om echt top tijden neer te gaan zetten duurt het wat langer natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Red Baron op 14-11-2012 12:45 ]
Verwijderd
@Piekartz87 fixeer u dus vooral niet te hard om meteen dezelfde pace te vinden als anderen, dit is gewoon persoons gebonden en ik zou er mij eigenlijk niet te hard op blindstaren ... bekijk mss ook eens wat replays van snellere mensen in je sessie ... daar leer je ook heel veel van (rempunten, apex pakken) en anders spreek met iemand af en rijd een keer wat rondjes achter iemand aan ... ik denk dat hier veel mensen zijn die dit gerust een keer willen doen (mijn incl)
Ik wist al vroeg na mijn stop dat ik 6 rondjes brandstof te kort kwam, leek me niet dat ik zoveel kon opsparen. dan maar zo lang mogelijk buiten gebleven, hopend op een yellow, maar die kwam niet. Dook de pit in, ging eigenlijk te snel, schoof echter aan de juiste kant van de kegel de pitlane in. Twee bandjes en weer naar buiten.
Leuke race voor de rest, op vers rubber kon ik Joep volgen. Maar een paar ronden later moest ik hem steeds laten gaan. Had het wel eventjes warm in een 3-wide met Frank & Joep. Heb een paar keer de muur geschraapt na de eerste yellow, denk dat ik daarmee een halve seconde per ronde kwijtraakte.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Het is dat ik niet bewust crash om iemand een overwinning te geven, maar ik had hem je echt gegund!
Precies, denk dat op 1 of 2 man na iedereen nog een rondje of wat benzine te kort kwamEricjooo schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:58:
Volgens mij zat het hele veld op een yellow te hopen......haha.....was wel een leuke stunt geweest als je het gehaald had!!
Edit: wellicht dat iemand hier het leuk vind
[ Voor 9% gewijzigd door BM op 14-11-2012 18:43 ]
Xbox
Op TS waren we het er over eens dat je eigenlijk moest winnen. We gunden het je! En ik moet zeggen je reed netjes man! Complimenten.Fuelke schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:48:
11 rondjes aan de leiding gisteren, in een GoT race moet dat een unicum zijn voor me. Echte racerondjes dan nog
Ik wist al vroeg na mijn stop dat ik 6 rondjes brandstof te kort kwam, leek me niet dat ik zoveel kon opsparen. dan maar zo lang mogelijk buiten gebleven, hopend op een yellow, maar die kwam niet. Dook de pit in, ging eigenlijk te snel, schoof echter aan de juiste kant van de kegel de pitlane in. Twee bandjes en weer naar buiten.
Leuke race voor de rest, op vers rubber kon ik Joep volgen. Maar een paar ronden later moest ik hem steeds laten gaan. Had het wel eventjes warm in een 3-wide met Frank & Joep. Heb een paar keer de muur geschraapt na de eerste yellow, denk dat ik daarmee een halve seconde per ronde kwijtraakte.
Leuk, moet zelf ook nog ff proberen wat rondjes te doen op Zolder met de Spec racer. Denk dat dat best leuk is. Alleen tip voor je. Boven de 5600 tpm hoef je met dat bakje niet te komen. Vroeg schakelen werkt beter bij dat bakje.BM schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:51:
[...]
Edit: wellicht dat iemand hier het leuk vind
[video]
Gister ook nog de Lotus79 op Watkins gereden samen met Jos en Marco. Ging vrij aardig. Kon de eerste 2 man niet echt bijhouden maar voor de rest wel een degelijke race gehad. Jos en Marco hadden wat last van verkeer op het begin waardoor ze niet echt in men buurt zaten. Zo wel wat saaie race gehad maar ja wel IR, SR en wat puntjes kunnen scoren.
Bedankt voor de tips. Ik moet eerst de stabiliteit weer terugvinden. Ik had op de 2 Mazda mx5 banen wel een goede pace gehad voor mijn lange "pauze". Dus ik zou nog moeten weten wat de punten zijn.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:24:
idd ...kennis van parcour en wagen doet enorm veel, gisteren met de skip barber sinds lang nog eens op spa gereden (bij gebrek aan las vegas oval) ... na 5 rondjes zat ik op 2.49 te rijden ... wat op die moment de 2de tijd in de sessie was ...ik kan mij best inbeelden dat er veel mensen zijn die pas na 20 rondjes die tijden rijden gewoon omdat niet iedereen dezelfde manier heeft van aanvoelen
@Piekartz87 fixeer u dus vooral niet te hard om meteen dezelfde pace te vinden als anderen, dit is gewoon persoons gebonden en ik zou er mij eigenlijk niet te hard op blindstaren ... bekijk mss ook eens wat replays van snellere mensen in je sessie ... daar leer je ook heel veel van (rempunten, apex pakken) en anders spreek met iemand af en rijd een keer wat rondjes achter iemand aan ... ik denk dat hier veel mensen zijn die dit gerust een keer willen doen (mijn incl)
Heb ook nog niet de tijd/kans/zin gehad om ff serieus 30 rondjes te rijden.
Ja, ik zag het ookDutchDevil79 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 07:18:
[...]
Leuk, moet zelf ook nog ff proberen wat rondjes te doen op Zolder met de Spec racer. Denk dat dat best leuk is. Alleen tip voor je. Boven de 5600 tpm hoef je met dat bakje niet te komen. Vroeg schakelen werkt beter bij dat bakje.
Met mijn huidige FOV zie ik alleen de toerenteller niet. Normaliter heb ik dan ShiftTone draaien, maar nu dus niet
Als je tijd hebt is het zeker een aanrader om er wat te rijden, SRF + Zolder is een hele leuke combi
Xbox
https://twitter.com/KIannarelli27/status/268947517931134977West coast trip is done! Time to head back east
Gister even 30 minuten getest. Ging best ok alleen houd die niet zo van de hoge curbs op Zolder. Iets te veel curb en je staat meteen omgedraaid. Had uit eindelijk een 1.52.2 als snelste volgens mij met een optimal van 1.51.3 dus een 1.51 laag of 1.50 hoog moet wel te doen zijn met wat meer oefenen . Alleen zag al dat Roope een 1.49.9 had gereden.BM schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:05:
[...]
Ja, ik zag het ook
Met mijn huidige FOV zie ik alleen de toerenteller niet. Normaliter heb ik dan ShiftTone draaien, maar nu dus niet
Als je tijd hebt is het zeker een aanrader om er wat te rijden, SRF + Zolder is een hele leuke combi

Veel te druk deze week en dit weekend
Ja, Roope weet lekker te motiveren iddDutchDevil79 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 07:07:
[...]
Gister even 30 minuten getest. Ging best ok alleen houd die niet zo van de hoge curbs op Zolder. Iets te veel curb en je staat meteen omgedraaid. Had uit eindelijk een 1.52.2 als snelste volgens mij met een optimal van 1.51.3 dus een 1.51 laag of 1.50 hoog moet wel te doen zijn met wat meer oefenen . Alleen zag al dat Roope een 1.49.9 had gereden.
Mijn optimal ligt op 51 laag nu geloof ik. Rare is alleen dat ik momenteel in de 1e 2 sectoren 2 à 3 tiende verlies, en vervolgens bijna al die tijd in S3,4,5 weer terug win.
En opzich, 2 seconde achter Roope vind ik geen schande
Xbox
Ik heb zelf net even men kwallificatie verscherpt naar een 1.33.7. Setup van Colling Swecke die rijdt me toch verdomde lekker en snel is die dus ook. Race setup werkte ook al prima zat al na 2 rondjes op een 1.35.0.

Ik zal dit weekend ook niet veel rijden. Vandaag, morgen en zondag huis vol met visite en logees. Was ik even vergeten

Live publiek?JoepW schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:46:
Ik zal dit weekend ook niet veel rijden. Vandaag, morgen en zondag huis vol met visite en logees. Was ik even vergeten
Cube Nuroad Race (2022)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hINFxNOOG8U&hd=1]
Joep: goeie video, misschien wel wat veel informatie in een keer
[ Voor 32% gewijzigd door NickThissen op 16-11-2012 18:35 ]
Verwijderd
Dus nog even wachten op de windows 8 driver.
Maar iracing kun je toch ook prima spelen zonder g27 driver?
Het g27 stuurtje moet toch ook gewoon werken zonder driver?
Nog iemand met het zelfde probleem?
Voor mij werken de Win7 drivers altijd prima op 8.
Dit topic is gesloten.