The Force Awakens - The Last Jedi - The Rise of Skywalker

Pagina: 1 ... 13 ... 40 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ik vind het ergens ook wel jammer. Ze zeiden toen er komt 1 echte trailer en thats it.
Maar nu heb je al 5 TV spots. Ze konden er makkelijk 3 maken met bestaande beelden uit de teasers en trailer. Dus vandaar dat ik de laatste filmpjes en andere gelekte spoilers niet meer lees en kijk. Ook de tracklist sla ik nog even over totdat ik naar de film geweest ben. Daarna tettert de muziek uit me home cinema set :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 07:29
Ik weet niet of deze al hier neer gezet was, maar ik kwam laatst nog een mooie shot tegen van de set.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img911/4323/VEfToB.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:38

SomerenV

It's something!

Dubrillion schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:05:
Ik vind het ergens ook wel jammer. Ze zeiden toen er komt 1 echte trailer en thats it.
Maar nu heb je al 5 TV spots. Ze konden er makkelijk 3 maken met bestaande beelden uit de teasers en trailer. Dus vandaar dat ik de laatste filmpjes en andere gelekte spoilers niet meer lees en kijk. Ook de tracklist sla ik nog even over totdat ik naar de film geweest ben. Daarna tettert de muziek uit me home cinema set :D
In principe laten al die spots niet heel veel meer zien dan de 3e trailer. De enige grote veranderingen zijn iets andere shots van scenes die we al deels gezien hebben. Dus uiteindelijk weet je nog niet heel veel meer als je alles gezien hebt, behalve dat het fucking awesome gaat worden!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rabbitto schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 15:49:
Ik weet niet of deze al hier neer gezet was, maar ik kwam laatst nog een mooie shot tegen van de set.

[afbeelding]
Wat een sexy netkous heeft BB-8 aan! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Laatst online: 13-09 07:29
BamSlam_ schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:04:
[...]

Wat een sexy netkous heeft BB-8 aan! :o
Dat is zn sexy travel pouch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:34
https://m.bol.com/nl/p/ho...-in-net/9200000031537851/ :P

Nu ga ik toch echt dit topic verwijderen uit mijn topics! Denk ik toch... ;)

[ Voor 30% gewijzigd door D-Three op 27-11-2015 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:47

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
@thecantinacast zag een TV spot op ESPN voorbij komen met een nieuw shot.
Het zal wel niet lang duren voor deze ook online gezet wordt :)

D'Qar?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Behind the Scenes Featurette over Rey.

(Excuse the potato quality :X )

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rVF6seCDu84]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Billie Lourd (de dochter van Carrie Fisher) heeft naar eigen zeggen een erg kleine rol in The Force Awakens, we zagen haar personage begin deze maand al in een TV spot.
Command room

Nu is er in een magazine ook een nieuwe foto van haar perrsonage, samen met PZ-4CO boven komen drijven :)

Billie Lourd  en PZ-4CO

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Er is nog een droid bekend gemaakt die we in The Force Awakens gaan zien.
R2-KT maakt nu ook de sprong naar het grote doek! :D

R2-KT

R2-KT is een astromech die gemaakt is door de R2 Builders Club om de dochter van een 501st lid bij te staan in haar laatste momenten op deze aarde. Bij de Katie Johnson werd op 6 jarige leeftijd een vorm van hersenkanker geconstateerd, waarna de community besloot een R2 unit te maken die haar gezelschap kon houden, tijdens het bouwproces besloten ze er een originele droid van te maken, vernoemd naar Katie. R2-KT werd roze geschilderd en werd redelijk beroemd.
Na de dood van Katie doet R2-Kt nog steeds dienst om zieke kinderen bij te staan :)

R2-KT werd eerder al geëerd met een rol in de Clone Wars TV serie.
R2-KT

Maar Albin Johnson heeft nu ook bekend gemaakt dat we KT ook in The Force Awakens gaan zien. Hoewel we al wel een glimps opgevangen hebben van een roze astromech in de Behind the Scenes Reel, is het nu dus officieel bevestigd dat het hier daadwerkelijk om R2-KT gaat :)

R2-KT

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En er is weer een Behind the Scenes Featurette op TV verschenen, deze gaat over Finn.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FQZ9yFEp9kA]

Naast wat shots van Finn krijgen we ook twee nieuwe droids te zien.

Droid

B-U4D

Die tweede heet B-U4D (Buford), en zagen we ook al voorbij komen via Post Cereals.
B-U4D
Tough and hard-working, B-U4D (Buford) is part of the ground crew that keeps the Resistance starfighters fueled and combat-ready.
[Edit]
Nu we deze ook in een betere resolutie hebben kunnen we goed zien dat de zwarte kleding die Finn onder Poe's jas draagt inderdaad onderdeel van zijn Stormtrooper outfit is. Na zijn "landing" verwijdert hij alle Plastoid onderdelen en gaat alleen in de stof die er onder zit verder.

Finn

[ Voor 20% gewijzigd door Spike_wolf op 30-11-2015 09:02 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TOr9wba.png

oOo oOo *O* *O* oOo oOo

:Y

Laat maar komen! Volgens het meisje aan de kassa ging het echt belachelijk hard met Star Wars. Het box office-record van een december-film staat op 85 miljoen dollar. Blijkbaar is het een heel slechte maand voor films maar iets zegt me dat Star Wars daar echt héél hard overheen gaat knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Voorverkoop in America zat al rond of boven de 50 milljoen had ik ergens gelezen, dus dat record gaat er vast wel aan :Y

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

ScrooLoose schreef op zondag 29 november 2015 @ 23:31:
Voorverkoop in America zat al rond of boven de 50 milljoen had ik ergens gelezen, dus dat record gaat er vast wel aan :Y
En dat is dan van één ticket-verkoper :o Ik denk dat het record van Jurassic World er ook wel aan gaat als het zo door gaat O-)

Edit: Oké, tijd voor een berekening. The Dark Knight Rises heeft het voorverkoop-record van 25 miljoen en leverde tijdens het openingsweekend 160 miljoen op. Daar van uitgaande zou Star Wars uit komen op een slordige 320 miljoen in het eerste weekend.

Nu lijkt me dat een flinke overschatting, maar als je dan bedenkt dat Star Wars een véél grotere franchise is dan Jurassic Park, groter dan Marvel denk ik, groter dan Harry Potter, groter dan Batman, groter dan de Hungergames. Die 200 miljoen gaat Star Wars denk ik wel voorbij.

[ Voor 42% gewijzigd door SomerenV op 29-11-2015 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dat denk ik ook wel. Echte hele grote films zijn altijd in het begin weekend/week wel uitverkocht.
Maar als je nu al kijkt wat er verkocht is, terwijl er nog geen tv reclames zijn. Dan zullen er een heleboel mensen denken: oh jaa daar wil ik ook wel heen. Dus ik verwacht dat het nog wel erg hard gaat met de verkoop. Ik ga de 16de om 20.00u en daar zijn nog twee losse stoelen vrij. Kijk je naar de allereerste uitzending in Amsterdam is gewoon helemaal weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Er is weer een nieuwe TV spot, weer meer van hetzelfde, een nieuw shot van Kylo en de PG-13 rating.

Kylo Ren

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:00
Zonet kaartje gekocht voor woensdag 16 december om 16:30u, in Antwerpen. Er zijn nog een tiental losse plaatsen beschikbaar. 3D Ultra Laser HD dinges, dure uitvoering. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Leuke lijst over theorieën

Ben zelf nieuwsgierig wie/wat Mark Hamill gaat doen. En wie er dood gaat.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
JJ Abrams bij Good Morning America:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Pa8-rs5XqZA]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Steven Spielberg heeft The Force Awakens nu minstens 3 keer gezien, en in een quote van RTL.fr zegt hij
'The Force Awakens' could be the biggest film of all time.
Als Spielberg dat zegt moet het wel degelijk een denderend goede film zijn :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
@Trooper_5 heeft een audiofragment op twitter gezet.
In het fragment dat een medewerken opgenomen heeft horen we een nieuwe regel tekst van Captain Phasma.
Het is niet heel interrestant maar toch in een spoiler:

spoiler:
"Find him on Jakku, and bring him to me"

[Edit]
De clip blijkt fake.

[ Voor 52% gewijzigd door Spike_wolf op 30-11-2015 23:03 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Spike_wolf schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:19:
Steven Spielberg heeft The Force Awakens nu minstens 3 keer gezien, en in een quote van RTL.fr zegt hij

[...]

Als Spielberg dat zegt moet het wel degelijk een denderend goede film zijn :)
Steven Spielberg verdiend/verdiende nog altijd geld aan Star Wars.
Als vriend van George Lucas zag hij als 1 van de weinige brood in Star Wars waar andere mensen George zijn idee ''afkraakte''. Toen had George er weinig vertrouwen in en sloot een weddenschap af met Spielberg, die er dikke centen aan verdiend/verdiende. Dus mocht de weddenschap nog lopen snap ik dat hij de film promoot :D O-)

Daarbuiten hoop ik natuurlijk wel dat hij gelijk heeft. Ik probeer me verwachtingen iets te drukken. Ik wil er niet helemaal gehyped ingaan :$

[ Voor 8% gewijzigd door Dubrillion op 01-12-2015 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Dubrillion schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:30:
[...]

Steven Spielberg verdiend/verdiende nog altijd geld aan Star Wars.
Als vriend van George Lucas zag hij als 1 van de weinige brood in Star Wars waar andere mensen George zijn idee ''afkraakte''. Toen had George er weinig vertrouwen in en sloot een weddenschap af met Spielberg, die er dikke centen aan verdiend/verdiende. Dus mocht de weddenschap nog lopen snap ik dat hij de film promoot :D O-)

Daarbuiten hoop ik natuurlijk wel dat hij gelijk heeft. Ik probeer me verwachtingen iets te drukken. Ik wil er niet helemaal gehyped ingaan :$
Ach, die 2,5% op A New Hope maken zijn portemonnee niet heel veel dikker dan hij al is hoor :P
En daarbij gaan de verkopen van A New Hope ook niet super veel omhoog als hij Force Awakens promoot natuurlijk.
Daarbij is Spielberg ook niet iemand die openlijk zal zeggen dat een film heel goed is als dat niet zo is.

Bij The Tonight Show With Jimmy Fallon heeft JJ verteld dat John Williams niet verantwoordelijk is voor de muziek in de "Cantina Scene" in the Force Awakens. In het kasteel van Maz hebben zullen we kunnen genieten van muziek die door de personages in de film gespeeld wordt, welke geschreven is door Lin Manuel Miranda en JJ zelf.
De verschillende media outlets melden dat zij dus een gedeelte van de Score gedaan hebben, maar technisch gezien valt muziek die in-universe gespeeld wordt niet onder de score.
En voordat men direct begint te schreeuwen, Lapti Nek en Jedi Rocks waren ook niet van de hand van Williams ;)
(maar daar was natuurlijk al geen twijfel over mogelijk :X :P ).

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Hier is weer een video van Anthony Breznican op Entertainment Weekly, hier vertelt hij wat over Reys speeder, waarom hij er uit ziet zoals hij er uit ziet en wat de inspiraties ervoor waren :)
Geen spoilers, meer behind the scenes stuff.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
De Star Wars App (iOS, ik weet niet hoe de Android/Windows situatie is) is vandaag ge updatet met Jakku Spy. Een "VR Experience". Het zijn 360° video's die geschikt zijn voor Google Cardboard voor 3D. Zonder cardboard draai je je telefoon om je heen om tijdens de video's de hele omgeving te kunnen zien, met cardboard is dat wat makkelijker en immersive.

Er is nu 1 introductie vide beschikbaar, en elke paar dagen komt er een nieuwe bij welke samen een verhaal vertellen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Oh jeez. Het lijkt er op dat het plot online staat.
Er is een lijst te vinden waar een hele lading shots staan waar we min of meer het hele verhaal uitgelegd krijgen. Dit zou informatie zijn die is over genomen uit een opname schema. Er lijkt wel het een en ander weg gelaten te zijn.

Uiteraard kan niemand met zekerheid zeggen of dit echte informatie is of dat dit weer door iemand uit zijn duim gezogen is,

maar wees gewaarschuwd dat deze info rond gaat. Wees als je niet gespoild wil worden heel voorzichtig met het openen van links de komende 2 weken!!

Voor de mensen die toch nieuwsgierig zijn:
spoiler:
Weet je HEEL zeker dat je het wil weten?

-

If so, link op de tweede letter 'a' in de volgende spoiler tag.

spoiler:
Heb je er drie keer over nagedacht? Zeker weten? Okay, je bent gewaarschuwd...

Rolling Stone heeft een nieuw artikel met wat foto's.

Kylo en Vader
Kylo en de gesmolten helm van Darth Vader.

Finn, Poe en BB-8
Rey en BB-8.

Rey en BB-8
Finn, Poe en BB-8.

[ Voor 30% gewijzigd door Spike_wolf op 02-12-2015 17:10 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nieuwe TV reclame van Jeep :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Spike_wolf schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:56:
Er is een lijst te vinden waar een hele lading shots staan waar we min of meer het hele verhaal uitgelegd krijgen. Dit zou informatie zijn die is over genomen uit een opname schema. Er lijkt wel het een en ander weg gelaten te zijn.

Uiteraard kan niemand met zekerheid zeggen of dit echte informatie is of dat dit weer door iemand uit zijn duim gezogen is,

maar wees gewaarschuwd dat deze info rond gaat. Wees als je niet gespoild wil worden heel voorzichtig met het openen van links de komende 2 weken!!

spoiler:

-

spoiler:
Heb je er drie keer over nagedacht? Zeker weten? Okay, je bent gewaarschuwd...

Rolling Stone heeft een nieuw artikel met wat foto's.

[afbeelding]
Kylo en de gesmolten helm van Darth Vader.

[afbeelding]
Rey en BB-8.

[afbeelding]
Finn, Poe en BB-8.
Het lijkt allemaal aardig in lijn met wat er tot nu toe gespoiled is...:)... om bepaalde dingen ben ik wel blij verrast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Spike_wolf schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:56:

spoiler:

-

Must resist... not falling to the dark side! Oh wat is de verleiding groot om dit te lezen. Maar wil deze echt niet verpesten. Maar om Yoda te quoten: No, no, no. Quicker, easier, more seductive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Grompie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:20:
[...]

Must resist... not falling to the dark side! Oh wat is de verleiding groot om dit te lezen. Maar wil deze echt niet verpesten. Maar om Yoda te quoten: No, no, no. Quicker, easier, more seductive.
Dat vind ik nou ook |:( . Ik wil het weten, ik wil het niet weten, ik wil het weten....
Nee ik ga er blanco in O+ . Ik wil volgende week met kippenvel zitten.
Niet net als in Episode III waarbij de game twee weken daarvoor al uitkwam en ik hele teksten kon meepraten :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 01:39

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zit letterlijk op m'n lip te bijten om niet te kijken.. moet het nog 17 dagen volhouden grr

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik gooi er nog maar een comment in om het plot van de laatste pagina af te drijven. Ik probeer niet te klikken maar vind het wel lastig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
ach jongens, er staat niet veel meer in dan dat we al weten.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ferra schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:47:
ach jongens, er staat niet veel meer in dan dat we al weten.... :)
Nou dat is het mooie, doordat ik toch wat dingen probeer te vermijden ga ik er nog steeds redelijk leeg in. Ik heb me vermoedens die ik nog niet in het forum heb uitgesproken. Maar of ze kloppen is een tweeede :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Nieuwe reclame van Duracell (het zal maar in je achtertuin gebeuren):

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S_wqOBgujto#action=share]

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
In de Twitter Q&A van afgelopen nacht heeft Harrison Ford ons een hele kleine spoiler/bevestiging gegeven.
spoiler:
Harrison Ford op Twitter
Het gevecht tussen Rey en Kylo? Het gevecht dat Disney Infinity paniekerig aan het ontkennen was na hun trailer? :P

Infinity gooide even terug deze trailer online:
YouTube: Star Wars: The Force Awakens Play Set Official Trailer | Disney Infinity 3.0
Waarin we tegen het einde Kylo en Finn in de sneeuw zien, zoals we ook in de Star Wars trailers zagen. Als je echter kijkt naar het moment dat er daadwerkelijk door Kylo gevochten wordt zien we dat hij het niet tegen Finn maar tegen Rey op neemt!
Ze hebben hun best gedaan om Rey achter Kylo te verbergen, maar haar outfit, handen en haar zijn toch heel duidelijk zichtbaar.

Infinity

Op vragen hierover antwoordde het infinity team met de verklaring dat iedereen in het spel een lightsaber kan gebruiken en dat dit niets over de film zegt, gewoon gameplay.

Maar de reactie van Ford doet me denken dat we deze scene wel degelijk gaan zien, zoals ik enige tijd geleden al dacht, Finn start het gevecht maar wordt vrij vlot (met een enkele klap misschien) uitgeschakeld, waarna Rey het overneemt en Kylo laat zien wie er de baas is :P

En in ander nieuws. Volgens de Hollywood Reporter heeft George Lucas de film inmiddels gezien en was hij er erg tevreden over.
Hoewel het artikel niets meer zegt dan dat hij de film gezien heeft en naar de premiere gaat op de 14e, zegt de titel George Lucas to Attend 'Star Wars: The Force Awakens' Premiere: "He Really Liked It" (Exclusive).
:)

[ Voor 21% gewijzigd door Spike_wolf op 05-12-2015 10:26 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tripl3 D schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 07:49:
Nieuwe reclame van Duracell (het zal maar in je achtertuin gebeuren):

[video]
Nu al een betere film dan alle 3 prequals bij elkaar.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

* ScrooLoose is unapologetic about the fact that he likes the prequels.

Als men zonder de roze bril naar de originele trilogy kijkt komt men ook tot de conclusie dat het niet geweldige goede films zijn.
Beter dan de prequels ? waarschijnlijk wel maar Revenge of the Sith vind ik beter dan Return of the Jedi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Instagram gebruiker r_dew_d2 heeft foto's gemaakt van een nieuwe behind the scenes clip, die later wel in zijn geheel online zal verschijnen.
Voor nu hebben we foto's van zowel Leia als Rey in nog niet eerder vertoonde kleding :)

Nieuwe Leia en Rey outfits

[Edit3]
En hier is de clip in een redelijke kwaliteit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6tF8PvCWMX4]

[edit]
En we hebben een nieuwe Poe poster :)
Poe poster

[Edit2]
En een nieuwe Behind the Scenes Featurette:

[ Voor 32% gewijzigd door Spike_wolf op 07-12-2015 15:35 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ScrooLoose schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:02:
* ScrooLoose is unapologetic about the fact that he likes the prequels.

Als men zonder de roze bril naar de originele trilogy kijkt komt men ook tot de conclusie dat het niet geweldige goede films zijn.
Beter dan de prequels ? waarschijnlijk wel maar Revenge of the Sith vind ik beter dan Return of the Jedi.
Ik vond de originele films ook niet al te bijzonder :p. Ik ben geen groot Star Wars fan, maar deel 1 en 2 zijn toch wel ... erg slecht. Revenge of the Sith is de beste van de drie, maar da's natuurlijk ook niet zo lastig.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Dankzij Santiago Rios hebben we nu ook een foto van de hele jurk van Leia :)

De jurk van Leia

Deze kostuums staan tentoongesteld bij de persconferentie die op het moment gaande is in Californië.

[edit]

Force Awakens Persconferentie
Foto van Jenna Busch

De persconferentie wordt door Anthony Breznican bijgehouden op een live blog op EW.com.

Aanwezig zijn Mindy Kaling als moderator en JJ. Abrams, Daisy Ridley, Carrie Fisher, Adam Driver, Lupita Nyong’o en screenwriter Lawrence Kasdan.

Volgens Kasdan is er nog geen personage als Kylo Ren in de saga voorgekomen.
“He doesn’t have his shit all together,”
“You’re getting all the contradictions and conflicts that people feel. That’s what’s unique about what Adam has done.”
Kaling vraagt wat de relatie tussen Maz Kenata en Yoda is. JJ antwoordt dat hij het idee heeft dat de twee elkaar gekend hebben, maar dat we daar in de film niets van merken.
“I do believe that Maz and Yoda, at some point, crossed paths. But … that is not something that happens in this film.”
JJ zegt dat er geen scène achter de credits zit.

Volgens JJ was het kostuum van Kylo het moeilijkste om te realiseren. Ze hebben duizenden verschillende ontwerpen gehad. Waaronder het armor van Captain Phasma!

Persconferentie

Wisseling van de wacht. Nu zitten Harrison Ford, Kathleen Kennedy, John Boyega, Gwendoline Christie en Oscar Isaac op het podium.

Ze beginnen volgende maand (januari) met de opnames van Episode 8.

Omdat er niet veel gezegd kan worden over wat er in de film zit vraagt Kaling aan Kathleen wat er NIET in de film zit. Haar antwoord: "Jar Jar en Ewoks" :P
"I was very surprised and heartened by the reaction to Captain Phasma."
~ Gwendoline Christie
The actors discuss their favorite parts from the original trilogy. Isaac says it was seeing Vader’s mask come off, revealing “a sad, old man inside.” Christie said she was inspired as a young girl by seeing Princess Leia as a fierce action warrior.

Ford speaks up to say, “I asume you’re not talking about the scene in a snake-bikini sitting on Jabba’s lap?”

“No,” Christie says.

“Because that’s my favorite,” Ford says.
_O-

En dat is het einde van de persconferentie.

[ Voor 121% gewijzigd door Spike_wolf op 07-12-2015 00:53 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Op de Amerikaanse Spaanstalige TV zender Univision is deze TV reclame verschenen:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=n72hz_hsuEI]
Er is niet veel nieuws te zien, los van wat beelden van Finn in de Falcon Turret die wat TIEs uitschakelt, maar die zijn te snel om screenshots van te maken die wat zeggen :P

Op ABC Family is de nieuwe Rey Featurette uitgezonden:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KrHT6X7Zykc]

Rey in de Super Star Destroyer
Een shot net na het moment dat ze langs die kabel omlaag glijdt en hier de grond bericht.

Rey buiten de Super Star Destroyer
Buiten de Super Star Destroyer zonder masker voor.

Daisy met een X-Wing helm!
Daisy die een oude X-Wing pilotenhelm op zet!
En voor we gaan roepen "Dat is de helm van Luke!" Nee, dat is hem niet :P Of het is een nieuwere post-Return of the Jedi helm, dat zou wel kunnen. Dit ontwerp hebben we voor zover ik weet nog niet eerder gezien.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En we hebben nog een korte clip:

[video]
Iets meer interactie tussen Han en Rey, en wat meer slick moves van de Riot trooper!

You might need this.
You might need this..
Dat hebben we al gezien, maar nu gaat het verder!

I think I can handle myself...
I think I can handle myself...

That’s why I’m giving it to you.
That’s why I’m giving it to you.

:D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Op moment met een kameraad alle delen weer is bekijken. (M'n vriendin is niet zo van de SF) Ook de game Star Wars Battlefront lekker aan het doen. Straks mooi naar de bioscoop, alleen 1 probleem.....Alles in de buurt is alleen in 3D :( Echt waardeloos dit, ik ga al jaren niet meer na de bioscoop door die 3D zooi.
Ik vind het zooi, omdat ik het 3D effect niet zie. Doe mij maar IMAX + Dolby atmos in 2D

[ Voor 9% gewijzigd door DeBaroN op 07-12-2015 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Ik heb net het Good Morning America interview van Carrie nog eens bekeken, die was hier nog niet gepost geloof ik, en die wil ik jullie zeker niet onthouden.

Ik hou zo van die vrouw _O-
Die arme Amy Robach had volgens mij geen idee wat ze zichzelf op de hals haalde met dit interview :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En de naam van het personage dat Greg Grunberg speelt is bekend :D

Hij tweette een foto van zijn action figure. De naam op de verpakking is Snap Wexley.
@greggrunberg op twitter:
My "Snap Wexley" @starwars #ActionFigure is definitely going to sell out. Because I'm BUYING THEM ALL! #StarWars
Snap Wexley

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En er is weer een nieuwe TV spot, 15 seconden, 2 nieuwe woorden van Rey, en een paar seconden van Poe in zijn X-wing.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yzyRF7BLAQs]

Poe en BB-8
Poe en BB-8

X-Wings in actie
X-Wings in actie.

En mochten mensen geïnteresseerd zijn in de persconferentie van afgelopen zondag nacht. Die is nu online te bekijken :)

[Edit]

Anthony Breznican heeft op EW.com ook weer een leuke video met uitleg en behind the scenes info. Deze keer over de Millennium Falcon :)

[ Voor 37% gewijzigd door Spike_wolf op 08-12-2015 19:59 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Jedi Bibliothek heeft wat preview pagina's gedeeld van aankomend leesmateriaal.

We zien een aantal mooi vormgegeven afbeeldingen met korte stukjes tekst over wat er gaande is.
Een interessante pagina is deze waarin we een beter beeld krijgen van hoe Lor San Tekka, het personage dat door Max Von Sydow gespeeld wordt er uit ziet :)

Lor San Tekka

Let wel op dat er verder ook een stel pagina's tussen zitten met spoilers!
spoiler:
Finn en zijn stormtrooper maatjes moesten het dorp waar Lor San Tekka woont vernietigen. Finn wilde niet meewerken.

De Falcon is al langere tijd bij Han en Chewie weg. Han vraagt Rey waar ze de Falcon vandaan heeft, ze antwoord dat het op Jakku was, en dat het meerdere malen gestolen was.
Het lijkt er dus op dat Rey, Finn en BB-8 met zijn 3en Jakku verlaten en Han en Chewie dus pas later (op Takodana?) in beeld komen. Wellicht dat BB-8 ze die kant op gestuurd heeft.

[Edit]
En er is een nieuw Hasbro figuur verschenen met lichte spoilers!

Rey
spoiler:
Rey in "Resistance Outfit", met Luke's Lightsaber :)

[ Voor 42% gewijzigd door Spike_wolf op 08-12-2015 20:43 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dat laatste vermoedde ik al. Maar dat zou toch de hele film beter maken voor mij :D
Nog een weekje jongens !! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Er zijn weer wat foto's vrij gekomen, ik kan niet wachten tot we een aantal hiervan ook in hogere resolutie krijgen :9~

Rey bij een oude AT-AT
Rey is hier ook in het bezit van de oude X-Wing helm die we haar zagen opzetten in de behind the scenes clip, dit zal wel een overblijfsel zijn van de Battle of Jakku, een jaar na Return of the Jedi.

Rey en BB-8

BB-8 en Rey

BB-8 en Poe

Han en Leia

Chewbacca

Captain Phasma, General Hux en Kylo Ren

[ Voor 19% gewijzigd door Spike_wolf op 09-12-2015 18:49 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Nog maar een week. Ik kan niet wachten tot ik met m'n krent in de bioscoopstoel zit en het kan beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ga proberen om ze alle 6 te zien, maar ik twijfel nog over de volgorde. Op episode nummer heb ik ze al eens gezien, dus ik neig naar machete incl 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Spike_wolf schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:30:
Er zijn weer wat foto's vrij gekomen, ik kan niet wachten tot we een aantal hiervan ook in hogere resolutie krijgen :9~
:9~ :9~ :9~
Wat ik nu al zeker weet is dat ik de CGI van de prequels zeker niet ga missen. Dit ziet er allemaal zo levensecht uit zonder al die effecten. Het verhaal is nu nog het enige wat voor mij kan misgaan in deze film maar zelfs daar ben ik bijna zeker van dat het niet kan mislukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Ik kijk voor de release deel 4-6 nog een keer. Meer tijd heb ik helaas niet.

Na de release plan ik 1-3 nog een keer een om Darth Jar Jar te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
Jorgen schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:42:
Ik ga proberen om ze alle 6 te zien, maar ik twijfel nog over de volgorde. Op episode nummer heb ik ze al eens gezien, dus ik neig naar machete incl 1.
Ik wil ze episode volgorde bekijken. Nu nog kijken of er websites zijn met een compleet pakket voor een leuk prijsje :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 22:01

Chiron

Moderator Discord
www.lifeafterdeathstar.net

Iemand heeft de raps van Notorious BIG op de muziek van Star Wars geedit :D

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Er is een nieuwe foto van Billie Lourd vrijgegeven (met mini Leia Buns, lol). En een betere versie van de foto van haar met PZ-4CO.

Billie Lourd

Billie Lourd  en PZ-4CO

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Onlangs is er een featurette verschenen (ESPN's 'The Evolution of The Lightsaber') met daarin beelden van Finn die een Storm Trooper te lijf gaat met 'zijn' lightsaber.

Als je op 1:46 goed kijkt lijkt het te zijn alsof het wapen (?) van de Storm Trooper een energieschild heeft waarmee hij de lightsaber kan afweren.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/zd62GPgOgV73qKdUqdwWq0bR/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/JGYXVRBKGAOyBGpIwBL5Y6Ec/medium.png

[ Voor 31% gewijzigd door Yonix op 09-12-2015 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Die Riot trooper is al in een berg spots voorbij gekomen.
Zijn Stun Baton werkt waarschijnlijk op een zelfde manier als de wapenstokken van de magnaguards die we in Revenge of the Sith en de Clone Wars ook zien. Niets bijzonders in het Star Wars universum :)

Force Awakens Riot Trooper

Force Awakens Riot Trooper

[ Voor 30% gewijzigd door Spike_wolf op 09-12-2015 17:53 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Megajr schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:41:
Ik kijk voor de release deel 4-6 nog een keer. Meer tijd heb ik helaas niet.

Na de release plan ik 1-3 nog een keer een om Darth Jar Jar te ontdekken.
Nee toch :D?? Toch niet die theorie? Het zou ergens wel fantastisch zijn, maar wat heeft ie bereikt? Want Sidious is de master en vader de leerling. Rule of two ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Dubrillion schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:47:
[...]

Nee toch :D?? Toch niet die theorie? Het zou ergens wel fantastisch zijn, maar wat heeft ie bereikt? Want Sidious is de master en vader de leerling. Rule of two ;)
Ik zou aanraden om de reddit thread eens opzoeken. Ik kan een heel betoog houden maar het wordt beter uiteengezet daar.

En het hele idee zorgt er voor dat ik de sequels weer een keer wil zien dus :)

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Afgelopen nacht is er een Chinese trailer verschenen:

Knights of Ren
We zien de Knights of Ren vanuit een iets andere hoek.

Han in de Falcon
Han achter de controls van de Falcon.

X-Wings en de falcon onderweg naar D'Qar
Een groep Resistance voertuigen onderweg naar D'Qar(?)

Finn en Poe
Het shot van Poe en Finn dat we ook al in de Behind the Scenes Reel zagen.

Een landende shuttle
Een landende shuttle in een Star Destroyer bay.

De Falcon over Takodana
Een prachtig shot van de Falcon boven een Takodana, onderweg naar het kasteel van Maz Kanata.

De Falcon door de bomen
En het vervolg op dat geweldige shot waar de Falcon door de bomen heen schiet... het moment is nu iets minder stoer, want het loopt wat minder goed af dan iedereen dacht :P

Humankind… be both.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Spike_wolf schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:18:
Er is een nieuwe foto van Billie Lourd vrijgegeven (met mini Leia Buns, lol). En een betere versie van de foto van haar met PZ-4CO.

[afbeelding]

[afbeelding]
Die robot is eigenlijk best cool! en Billie is ook zeker geen slecht uitzicht :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 13:51
Machete-order, inclusief 1. Want Darth Jar Jar :+

• Dubrillion
Ik ben benieuwd of er in 7, 8 en 9 nog grote reveals zitten.
Neem deel 5: I'm your father en deel 6: so is my sister
en bijvoorbeeld Kotor: als je erachter komt wie Revan is/was *spoiler* (al hoop ik dat iedereen in dit topic toch wel Kotor gespeeld heb :D)

En Darth Jar Jar zou wel een grote reveal zijn, maar kom op :s
In deel 2 geeft ie alle power aan de Emperor voor het leger.
Dat zou betekenen dat ie een hulpje is van Sidious en dat was op dat moment Count Dooku.
Rule of two.... En een Sith is egoistisch en denkt alleen aan hemzelf. Dus waarom de power weggeven?

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dubrillion schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:49:
en bijvoorbeeld Kotor: als je erachter komt wie Revan is/was *spoiler* (al hoop ik dat iedereen in dit topic toch wel Kotor gespeeld heb :D)

Dat zou betekenen dat ie een hulpje is van Sidious en dat was op dat moment Count Dooku.
Rule of two.... En een Sith is egoistisch en denkt alleen aan hemzelf. Dus waarom de power weggeven?
Het is al bevestigd dat er geen Jar Jar en Ewoks in zitten.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Megajr
Dubrillion schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:49:

Check de Reddit thread voor een betere uiteenzetting van dingen, het is wel echt de moeite waard vond ik. Buiten egoistisch (als je ze al zo wilt noemen) zijn ze ook uit op heerschappij van het heelal en als ze het op deze slimme manier spelen maken ze het zichzelf makkelijker.

En de rule of two biedt wel de mogelijkheid voor Jar Jar om buiten beeld te blijven. Darth Maul en Palpatine als front neerzetten terwijl hij op de achtergrond blijft en de Jedi ook niet een derde Sith lord verwachten.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Maar wie zegt dat hij een Sith zou moeten zijn? Palpatine gebruikt veelvuldig andere Dark Side users tegelijk. Asajj Ventress, Savage Opress, een hele orde Inquisitors...

Maar in de nieuwe films gaan we Jar Jar niet zien, dat is 100% zeker ;)
Alleen de gemiddelde maximale leeftijd van een Gungan (65 jaar) maakt dat al heel erg lastig :P

Humankind… be both.

• Grompie
Megajr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:14:
[...]

Check de Reddit thread voor een betere uiteenzetting van dingen, het is wel echt de moeite waard vond ik. Buiten egoistisch (als je ze al zo wilt noemen) zijn ze ook uit op heerschappij van het heelal en als ze het op deze slimme manier spelen maken ze het zichzelf makkelijker.

En de rule of two biedt wel de mogelijkheid voor Jar Jar om buiten beeld te blijven. Darth Maul en Palpatine als front neerzetten terwijl hij op de achtergrond blijft en de Jedi ook niet een derde Sith lord verwachten.
Heb die reddit thread ook gelezen en vond hem wel grappig. Naar de rule of 2 moet je ook niet kijken. Toen Palpatine nog Plagieus als meester had nam hij ook al Maul als apprentice. En Plageius zijn meester had ook 2 apprentices tegelijk. De rule of 2 was een leidraad maar de Sith zullen altijd elkaar verraden. Hoe goed de theorie ook mag kunnen kloppen geloof ik zelf ook niet dat ze dit ooit zullen gebruiken. Het was trouwens palpatine die Jar-Jar misleide om hem meer krachten te geven.

Dacht trouwens ooit ergens gelezen te hebben dat ze Jar jar er wel in de film zou voorkomen maar dan enkel voor mensen die heel goed opletten. Je zou namelijk enkel zijn skelet ergens zien liggen in een woestijn. Maar of dit echt waar is weet ik niet.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Grompie schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:29:
Dacht trouwens ooit ergens gelezen te hebben dat ze Jar jar er wel in de film zou voorkomen maar dan enkel voor mensen die heel goed opletten. Je zou namelijk enkel zijn skelet ergens zien liggen in een woestijn. Maar of dit echt waar is weet ik niet.
Dat antwoordde JJ toen hij in het begin over Jar Jar gevraagd werd. Maar ik ben er 99,9% zeker van dat hij een grap maakte.

In de Clone Wars kwamen ze daar wel mee weg toen ze het skelet van Jaxxon in een woestijn lieten zien.
Hier lijkt het me heel erg sterk dat ze daar tijd in gestoken zouden hebben, helemaal omdat ze al ontzettend veel tijd te kort kwamen.

[edit]
Vier nieuwe Chinese character posters:

Finn

Rey

Han en Leia

Kylo

[ Voor 23% gewijzigd door Spike_wolf op 10-12-2015 18:24 ]

Humankind… be both.

• Megajr
Net op BBC 1 een interview met de man die de props/effecten voor TFA gedaan heeft. Misschien interessant om in te duiken Spike_Wolf? Er was een foto waarop hij bij een groot gedeelte van de props stond dus dat is wel interessant. En:

spoiler:
Kylo Ren en Finn vechtend, maar Kylo heeft geen helm op en wel lang zwart haar.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Megajr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:56:
Net op BBC 1 een interview met de man die de props/effecten voor TFA gedaan heeft. Misschien interessant om in te duiken Spike_Wolf? Er was een foto waarop hij bij een groot gedeelte van de props stond dus dat is wel interessant. En:
Waar was dat? Het nieuws? Enig idee wie de geïnterviewde was? Jeffrey Lombardi of Jamie Wilkinson?
spoiler:
Kylo Ren en Finn vechtend, maar Kylo heeft geen helm op en wel lang zwart haar.
Dat is geen spoiler, dat zien we in bijna alle trailers en teasers voorbij komen :)

Kylo zonder helm

[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 10-12-2015 20:07 ]

Humankind… be both.

• BamSlam_
  • Niet online
Toch maar niet.

[ Voor 93% gewijzigd door BamSlam_ op 10-12-2015 20:30 ]

• Megajr
Spike_wolf schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:05:
[...]

Waar was dat? Het nieuws? Enig idee wie de geïnterviewde was? Jeffrey Lombardi of Jamie Wilkinson.
Op het BBC London news (standaard BBC hier). Met Neal Scanlan.

In het overzicht ook te vinden hier. Op 17:23 en het komt sowieso naar iPlayer.

Edit: Oh ik dacht dat we Kylo nog niet zonder helm gezien hadden!

[ Voor 6% gewijzigd door Megajr op 10-12-2015 20:29 ]

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Megajr schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:28:
[...]

Op het BBC London news (standaard BBC hier). Met Neal Scanlan.

In het overzicht ook te vinden hier. Op 17:23 en het komt sowieso naar iPlayer.

Edit: Oh ik dacht dat we Kylo nog niet zonder helm gezien hadden!
Ah Neal Scanlan, hij doet Creatures niet props :)
In het stukje werd uiteraard niets nieuws gezegd en alle bewegende beelden waren oud materiaal.
Deze foto heb ik volgens mij wel een keer voorbij zien komen, maar ik heb geen idee waar. Google lijkt hem niet te kennen, dus wellicht dat ik hem verwar met een andere.

Neal Scanlan

We zien Neal hier tussen een hoop creatures uit de film. We zien de helm van Vader, R2, BB-8, Acbar, een stel creatures uit het kasteel van Maz, de grote droid die we voor het kasteel van Maz zagen, een Luggabeast (dat blauwe gevaarte links boven). De helm/masker van Constable Zuvio, en nog een lading meer.

Dit soort foto's zijn erg tof altijd. Maar het zou leuk zijn om hem in een betere kwaliteit te bemachtigen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megajr
Aha! Ik verwar het dan omdat ze het in het interview ook over de 'practical effects' hadden die ze gebruikten etc.

Jammer dat het geen nieuwtje was en alleen onderdeel van de hype machine. Hoopte dat we nog een leuk nieuwtje kregen :)

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Kathleen Kenedy was twee dagen terug met Oscar Isaac and Lupita Nyong’o in Mexico op een fan evenement waar ze liet weten dat ze voor Episode VIII en waarschijnlijk ook voor Rogue One in Mexico wat scenes zullen opnemen.

Tegenover de Mexicaanse site Excelsior bevestigde ze ook dat naast
spoiler:
Gwendoline Christie
ook
spoiler:
Oscar Isaac en John Boyega
terug zullen keren in Episode VIII.

(nog maar even in spoiler tags tot de film uit is :P)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Een Harrison Ford interview op een fan evenement in Australië:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=482t0IdrnDc]

60 minutes had een kort stukje over de muziek van The Force Awakens, we zien JJ zo blij als een kind tijdens opnames van de muziek terwijl John Williams het orkest dirigeert _O_
Gedurende het stuk horen we wat nieuwe muziek!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Q_AckgwzB1s]

Ook zijn er weer twee nieuwe behind the scenes fotos naar buiten gekomen :)

Daisy Ridley en John Boyega

Daisy Ridley

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ben best een fan van IMAX, maar ik zie ook veel verhalen hier over JT bioscopen.
Nu ben ik daar helemaal niet bekend mee, maar er schijnt er 1 in Vlaardingen te zitten.
Met 3D Atmos en D-Box ??? Dus de stoel die mee beweegt ofzoiets.
Is het nu een hele andere beleving? Want anders ga ik het een keertje proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Hier een nieuwe featurette. Deze gaat over IMAX:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UvhWYorNZ1E]

Leuk dat ze het er allemaal over hebben, maar het is heel duidelijk dat op JJ na niemand de bewuste scenes daadwerkelijk gezien heeft in het formaat. Het enige dat ze er over weten te zeggen is "Its bigger, it's more immersive".... joh.... :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 12-09 16:19
Ik heb gegoogled maar ik vertrouw toch liever op mijn mede-tweakers, maar wat is nou de ideale volgorde om de films te kijken?

Ik heb ze allemaal wel eens los gezien maar nooit in een bepaalde volgorde en eigenlijk ken ik het echte verhaal niet eens goed.Wil de komende weken de 6 delen dus gaan kijken voor ik naar de bios ga maar dat wil ik doen op de favoriete methode van de fans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
De favoriete volgorde is voor iedereen anders.
Als ik ze alle 6 kijk (morgen Jedi dan heb ik ze weer allemaal gehad :P ), kijk ik ze van 1 tot 6. Geen gezeur, gewoon het verhaal volgen.
Veel mensen gaan liever voor 4-6 en dan 1-3
Sommige mensen doen één van die twee maar laten Episode I weg.
Sommige gaan voor 4, 5, (1,) 2, 3, 6

Er is geen perfecte volgorde, het is een persoonlijke keuze.
Wat het meest in de buurt komt van "perfect" is natuurlijk gewoon het verhaal volgen van 1 tot 6. Dat is immers hoe verhalen werken, je begint aan het begin, en stopt aan het eind :P

[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 11-12-2015 17:29 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik bekijk ze 1 tot 6. Het verhaal volgen zoals boven mij aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ben nu zelf bezig met de machete volgorde, incl. deel 1 -> 4, 5, 1, 2, 3, 6. Er is een heel artikel aan gewijd, waarin diepgaand wordt uitgelegd wat er mis is met episode volgorde (1 t/m 6) en release volgorde (4, 5, 6, 1, 2, 3) en wat er wel goed (en soms niet goed) gaat met 4, 5, 1, 2, 3, 6. Nu ben ik daar zelf niet zo stellig in dat de 2 gangbare volgordes (release en episode) nu zo "fout" zouden zijn. Er is niks mis met het kijken van de films zoals ze zijn uitgebracht, of gewoon de nummering aanhouden.

Ik snap de voors en tegens, maar het is toch ook een beetje raar om bij de machete volgorde een flash back van 3 films te hebben. Als ik ze nog een keer allemaal ga kijken (wanneer SW8 uitkomt waarschijnlijk) dan neem ik de episode volgorde.

Om te zien wat de "rest" van de Tweakers kiest, kijk dan even een paar pagina's terug dit topic, waar ik een poll heb geplaatst over ieders kijkvolgorde voordat ze naar de bios gaan voor deel 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Entertainment Weekly heeft weer een video online staan waarin Anthony Breznican wat meer informatie geeft over hoe Bobbajo werkt en wat hij ongeveer is :)

De Star Wars App heeft in de VR experience een leuke nieuwe video staan waarin BB-8 ons een holografische reconstructie geeft van hoe de TIE Fighter waarin Finn op Jakku terecht komt neer stort, geinig om te zien. Verder is de VR experience nog niet bepaald boeiend te noemen. Maar wie weet wat de komende 4 video's nog te bieden hebben :)

TIE Crash

TIE Crash

TIE Crash

TIE Crash

TIE Crash

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Okay, mogelijk spoiler, mogelijk een hoax...

Er is een foto opgedoken van een pagina uit het boek The Art of the Force Awakens welke uiteraard pas op 18 december uit komt.

Thumbnail in de spoiler tag:
spoiler:
-

Snoke?

Het hele Snoke gebeuren blijft wel vaag trouwens, daar hangt een hoop onzin omheen.
J.J. heeft meerdere keren gezegd dat ze Snoke ook als een praktisch kostuum wilden doen, maar dat zijn uiterlijk zo bizar was dat ze het onmogelijk met make-up konden doen en dat CGI de enige optie was.

Het vreemde is alleen dat J.J. en co ook meerdere keren gezegd hebbend dat Andy Serkis de rol al had voor ze überhaupt begonnen waren met het bedenken van hoe Snoke er uit zou gaan zien. Toen Andy al lang en breed met opnames bezig was waren ze nog bezig met het Snoke ontwerp.
Ze wisten dus al lang dat ze Snoke als een mo-cap personage wilden doen, praktisch zal nooit echt een optie geweest zijn.

En als ik naar dit ontwerp kijk zie ik ook niet in waarom dat niet praktisch gekund had, de ogen zitten wat ver uit elkaar, maar dat is met make-up prima te realiseren. In dit ontwerp lijkt het ene oog toch compleet onbruikbaar, dus dat komt dan mooi uit, dan kun je het masker wat 'scheef' op Andy's hoofd hangen.
Ook kun je een dergelijk iets prima doen waar beide ogen van de acteur achter "huid" verstopt zitten, prik daar een lading kleine gaatjes in en je kunt als acteur goed genoeg zien om je scenes te kunnen doen, door het brede ontwerp van de schedel kun je prima animatronic ogen gebruiken, of alleen de ogen in CGI doen.
Ook zijn lengte is niet een boeiend probleem, hij blijkt zo'n 2,20 meter lang te zijn, als je hoe dan ook Andy wil gebruiken kun je hem op stelten zetten en het ontwerp verder heel geloofwaardig over laten komen, maar als je in eerste instantie toch voor praktisch ging zou Andy niet eens in beeld komen (misschien alleen voor de stem) en kun je prima een ander lang figuur gebruiken en eventueel nog inlegzolen geven.

Vaag verhaal maar allemaal.
Ik ga er vanuit dat ze Andy altijd al wilde voor een mo-cap personage, en het wazige gebeuren er omheen alleen maar was om nog meer de nadruk te leggen op hun streven naar het gebruik van zoveel mogelijk praktische effecten.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [NUT]
  • Laatst online: 12-09 23:07

[NUT]

Heppiedepeppie

*snip* Je komt hier lang genoeg om te weten dat dit niet mag. Zie Het algemeen beleid #achteraf
Overigens: V&A overig O-)

[ Voor 92% gewijzigd door Señor Sjon op 13-12-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
De Hardeschijven beginnen inmiddels bij verschillende bioscopen binnen te komen :D

Force Awakens HDD

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:20

Major_ton

Shoot!

Weten we ook welke trailers we kunnen verwachten voordat het losgaat! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Major_ton op 12-12-2015 11:22 ]

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22

Shabbaman

Got love?

Spike_wolf schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:27:
De favoriete volgorde is voor iedereen anders.
Als ik ze alle 6 kijk (morgen Jedi dan heb ik ze weer allemaal gehad :P ), kijk ik ze van 1 tot 6. Geen gezeur, gewoon het verhaal volgen.
Veel mensen gaan liever voor 4-6 en dan 1-3
Sommige mensen doen één van die twee maar laten Episode I weg.
Sommige gaan voor 4, 5, (1,) 2, 3, 6

Er is geen perfecte volgorde, het is een persoonlijke keuze.
Wat het meest in de buurt komt van "perfect" is natuurlijk gewoon het verhaal volgen van 1 tot 6. Dat is immers hoe verhalen werken, je begint aan het begin, en stopt aan het eind :P
Episode 1? Ken ik niet.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:55

Pierre

Van nature lui!

Weet je het zeker klik

[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 12-12-2015 12:34 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Laatst online: 11-09 13:01
Ik wil graag mijn vriendin zover krijgen om de SW films met mij te gaan kijken in voorbereiding op de nieuwe film. Zij is echter nogal sceptisch over het genre. Kan iemand mij vertellen met welke film ik het best kan beginnen om haar op een positieve manier te introduceren? Voor mij is het ook alweer jaren geleden, dus ik ken niet alle verhaallijnen meer zo goed.

Alvast dank voor de tips! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ikzelf kijk nu de machete volgorde, maar ik zou misschien zelf toch liever de episodenummering aanhouden (dus 1 - 6). Voordeel van starten met episode 4 is wel dat die heel charmant is. Voor uitleg over de volgordes heb ik een paar posts geleden een link geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Machete order :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
Ja, ik heb alleen begrepen dat episode 4 wat langdradig is. Misschien niet de beste introductie voor iemand die nieuw is in het genre. Episode 1 is alleen weer vrij matig. Maar goed, ik denk dat ik toch met New Hope zal beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-08 20:23

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

2 ticketjes voor de IMAX 3D in Eindhoven, vrijdag de 16de zijn nu ook een feit
Zelf kom ik speciaal van Oostende(BE) zo'n 2 uurtjes rijden om de Imax ook eens mee te maken.

Vanavond nog vlug Episode 3 zien, heb ze dan allen nog eens in de originele volgorde bekeken.
Vanaf woensdag mezelf verbannen van het internet, je weet nooit é

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Joeridev schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 15:13:
Ik wil graag mijn vriendin zover krijgen om de SW films met mij te gaan kijken in voorbereiding op de nieuwe film. Zij is echter nogal sceptisch over het genre. Kan iemand mij vertellen met welke film ik het best kan beginnen om haar op een positieve manier te introduceren? Voor mij is het ook alweer jaren geleden, dus ik ken niet alle verhaallijnen meer zo goed.

Alvast dank voor de tips! :)
Gewoon alleen 4-6 kijken. Als ze die leuk vindt kun je 1-3 er nog achteraan doen. Als ze 4-6 niet leuk vindt dan vindt ze 1-3 ook niks en heeft het ook geen zin om haar naar de bios mee te slepen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
Haha okay, puik plan. Ik zal 4-6 met d'r gaan kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik heb nog geen kaartje, ik wacht wel een week of zo en ga dan kijken of ik op een "rustig" moment naar de film kan.

* ScrooLoose heeft een schurfthekel aan drukte in de bios :)

Pagina: 1 ... 13 ... 40 Laatste