Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
Anoniem: 423265 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 05:27:
Probleem met die bekend gemaakte keys is dat iedereen ze kan gebruiken, maar alleen de laatste activatie geldig is. Dat betekent, dat als iemand bv. volgende maand één van bovenstaande keys opnieuw activeert, alle voorgaande activaties daarmee ongeldig worden, dus dat iedereen die dan al eerder diezelfde key heeft gebruikt, uiteindelijk met een niet werkende installatie komt te zitten. Volgens de helpdesk tenminste ;)
Vind ik maar vreemd verhaal. Volgens mij is het juist wie het eerst komt, die het eerst maalt activeert. Zelf ondervonden dat activeren met gebruikte key niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423265

MrBB schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:45:
[...]

Vind ik maar vreemd verhaal. Volgens mij is het juist wie het eerst komt, die het eerst maalt activeert. Zelf ondervonden dat activeren met gebruikte key niet lukt.
Ik weet het ook verder niet. Ik vroeg of ik m'n reeds geactiveerde Media Center key later opnieuw kon activeren wanneer ik m'n HTPC klaar heb. En ik kreeg te horen dat dat kon, maar dat de oude installatie dan niet meer zou werken. Maar ik weet ook niet meer wanneer je de helpdesk nou kunt geloven, en wanneer niet: De laatste keer dat ik belde zei de medewerker dat een clean install niet mogelijk was, en de keer daarvoor werd mij verteld dat je op een release preview niet kon activeren, terwijl ik net van een andere medewerker van diezelfde afdeling had gehoord dat dat wél kon (en dat klopt dan weer wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocky-154
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:29
Ik heb hier ook nog een code liggen voor windows media center. DM me maar als je hem wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:14
voor de liefhebber hier ook nog een code; jps110 had helaas geen windows 8 Pro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:36
Ik heb er ook nog steeds een aantal liggen, DM me maar dan zal ik ze terug sturen.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het zijn toch ook wel een stelletje koekenbakkers daar bij Microsoft. :X

Wie bedacht heeft dat je de upgrade alleen maar kunt bestellen met die Upgrade Assistant mogen ze wat mij betreft acuut ontslaan. :w

Als je toevallig vanaf een PC met XP-SP2 wilt bestellen weigert het al om te werken ("Dit platform wordt niet ondersteund") alsof je niet later nog even SP-3 zou kunnen installeren of dat je het voor een hele andere PC zou willen aanschaffen. 8)7

Dan blijkt het ook nog eens zeer 'US-centric' te zijn want de enige betaalmogelijkheden zijn Creditcard of Paypal. Even de moeite nemen om het aan de Nederlandse situatie aan te passen en o.a. iDeal in te bouwen gaat ze daar blijkbaar te hoog. |:(

Ongelooflijk. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Jumpman schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:58:
Waarschijnlijk ga ik morgen terug om Windows 8 Pro weer zonder WMC te installeren, dan maar geen WMC.
Ik stond op het punt om dit te doen voordat Yorin me uit de brand hielp. Misschien makkelijker dan Win8 clean opnieuw installeren.

http://www.eightforums.co...o-back-windows-8-pro.html

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:17
Sando schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 19:50:
[...]

Ik stond op het punt om dit te doen voordat Yorin me uit de brand hielp. Misschien makkelijker dan Win8 clean opnieuw installeren.

http://www.eightforums.co...o-back-windows-8-pro.html
Thnx, ik ga van het weekend eens kijken wat ik ga doen. Ik heb nu al een aantal malen Windows 8 geinstalleerd bij bekende, maar van de 10 WMC productcode (die ze allemaal appart aangevraagd hebben) werken er maar 6. En ze hebben allemaal ook een eigen Microsoft Account. :?

Volgens mij is de fout die Microsoft heeft gemaakt dat Windows 8 per machine wordt vastgelegd en WMC per Microsoft Account (maar alleen werkt op één machine).

Weet iemand het antwoord op onderstaande vragen:

Vervalt je Windows 8 Pro productcode na installatie van WMC met de productcode?
Kan je meerdere machines met WMC onder één account activeren?

[ Voor 69% gewijzigd door Jumpman op 31-01-2013 21:56 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Gisteren vanaf 17:15 in de wacht gestaan bij Microsoft Support. Om 18:02 werd de verbinding door hun verbroken... terwijl eergisteren een medewerker zei dat ze iedereen die in de wacht staat voor 18:00, nog geholpen zou worden...

Heb 2 MCE licenties waarvan 1 succesvol geactiveerd en in gebruik. De tweede MCE wilt niet geactiveerd worden, foutmelding geeft aan dat de licentie al in gebruik is...

In gebruik wil in ieder geval zeggen dat die key geactiveerd is, wat vanaf vandaag niet meer kan...

Van de week maar weer een poging ondernemen Microsoft te contacten.

Wie kan mij trouwens nog een Win8 MCE key DM'en? wil het nog wel proberen met m'n 3e upgrade licentie (gisteren aangeschaft rond 23:45 :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 01-02-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:14
The Executer schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 00:29:
Ik neem aan dat je voor de Windows 8 Pro upgrade al over een legale W7 moet beschikken? Zou Windows 8 Pro nog wel even aan willen schaffen, maar heb geen legale W7's, alleen XP.
Deze vraag balanceert misschien op het randje van wat hier is toegestaan, maar ik ben hier ook wel benieuwd naar. Ik draai nu naar volle tevredenheid op W7, maar ik weet niet zeker of de key legaal is... Mocht deze toch niet legaal zijn, krijg ik hier dan problemen mee met de W8 upgrade?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Rossi46 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:15:
[...]

Ik draai nu naar volle tevredenheid op W7, maar ik weet niet zeker of de key legaal is... Mocht deze toch niet legaal zijn, krijg ik hier dan problemen mee met de W8 upgrade?
Functioneel gezien niet, maar licentietechnisch klopt er dan iets niet.

De Win8 upgrade controleert alleen of er al een oudere Windows op staat, niet welke key deze heeft.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:14
Sando schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 04:31:
[...]

Functioneel gezien niet, maar licentietechnisch klopt er dan iets niet.

De Win8 upgrade controleert alleen of er al een oudere Windows op staat, niet welke key deze heeft.
Oké, thanks! :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De online-upgrade naar Windows 8 Pro kost nu €279,99 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het zal wel storm lopen. :+

Ik heb uiteindelijk niet besteld. Als ik had gewild zou ik wel om het obstakel van alleen creditcard- of Paypalbetaling heen hebben kunnen werken maar ik kwam eigenlijk tot de conclusie dat W8 simpelweg een product is dat ik helemaal niet wil hebben. Dat had ik ook met Vista maar dit lijkt nog erger te zijn. Dan is gratis zelfs niet voordelig genoeg. Misschien als Windows 9 je de optie biedt om helemaal nooit Metro te hoeven zien, dat je dat ook niet eens hoeft te installeren, dat ik daar dan wel interesse in zal hebben. Hopelijk dat Microsoft eindelijk eens een eerste glimpje van 'het licht' zal zien en gaat snappen waar de 'P' in PC voor staat. :F

Als iemand nog een voordelige W7 Ultimate licentie weet... :p Die kun je tenminste tweetalig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Rossi46 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:15:
[...]

Deze vraag balanceert misschien op het randje van wat hier is toegestaan, maar ik ben hier ook wel benieuwd naar. Ik draai nu naar volle tevredenheid op W7, maar ik weet niet zeker of de key legaal is... Mocht deze toch niet legaal zijn, krijg ik hier dan problemen mee met de W8 upgrade?
Ik heb de Pro upgrade op een lege HDD geïnstalleerd, er was dus geen check/link naar Win7 bij mij. Versie is gewoon geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Anoniem: 423265 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 01:19:
€280,- euro!?

Oplichters zijn het, ik ga wel voor een cracked versie. :S

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

De DVD's zijn nog gewoon 55 euro :) : pricewatch: Microsoft Windows 8 Pro (Upgrade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Acceptabel, maar dat gaat snel veranderen vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iApp schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:01:
[...]

Acceptabel, maar dat gaat snel veranderen vrees ik...
Zo gauw de voorraad op is, moeten ze de 'normale' prijzen gaan betalen. Maar de (full) System Builder versie (plm. €130) was nooit in de aanbieding (volgens de MS helpdesk): MS bemoeit zich niet met de prijzen van die versie, omdat het een OEM is (waar MS ook geen support op levert). Dan zou straks de upgrade meer dan 2x zo duur worden dan de OEM versie, terwijl die ook nog eens geen vorig OS nodig heeft. Het lijkt wel of MS die upgrade helemaal niet meer wil verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:19

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat ik mij nou af vraag is voor hoe lang je een "abonnement" neemt op Windows 8. Let me explain. Ik heb begrepen dat Microsoft van het "grote release" schema (Om de twee/drie jaar nieuwe Windows versie) af is en nu jaarlijks/ half jaarlijks een update uit brengt. Ik kan mij niet voorstellen dat je voor 280 euro Windows 8 koopt en na een jaar/ half jaar weer mag upgraden. Hoe zit het met die constructie? Tot wanneer mogen mensen die een Windows 8 licentie kopen upgraden? Met Windows Phone 8 zijn ze heel duidelijk. Koop je een Windows Phone 8 toestel, dan ben je gegarandeerd van minimaal 18 maanden updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is een verschil tussen updates (van dezelfde versie) en upgrades (naar een nieuwe versie). Windows 8 is een op zichzelf staande versie, en wordt ondersteund met updates tot in ieder geval 2018 (en met extended support tot 2023). Maar hoeveel nieuwe versies lang je Windows 8 mag upgraden naar die nieuwe (andere) versie van Windows is niet bekend. Waarschijnlijk weet Microsoft dat zelf ook nog niet ;)

// Naar de eerstvolgende nieuwe versie mag je altijd wel 'voordelig' upgraden, dus qua tijd zal dat dan zeker 2-3 jaar zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 423265 op 03-02-2013 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Anoniem: 423265 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:53:
Er is een verschil tussen updates (van dezelfde versie) en upgrades (naar een nieuwe versie). Windows 8 is een op zichzelf staande versie, en wordt ondersteund met updates tot in ieder geval 2018 (en met extended support tot 2023). Maar hoeveel nieuwe versies lang je Windows 8 mag upgraden naar die nieuwe (andere) versie van Windows is niet bekend. Waarschijnlijk weet Microsoft dat zelf ook nog niet ;)

// Naar de eerstvolgende nieuwe versie mag je altijd wel 'voordelig' upgraden, dus qua tijd zal dat dan zeker 2-3 jaar zijn.
En wat is / was de aanbieding voor het upgraden van Windows 7 naar 8 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iApp schreef op zondag 03 februari 2013 @ 18:12:
[...]

En wat is / was de aanbieding voor het upgraden van Windows 7 naar 8 dan?
Dat was van 279,99 voor 30 euro (tot 1 feb). Momenteel is er dus geen aanbieding (op de voorraad bij de resellers na).

// Sterker nog: Die 279,99 euro *is* de huidige aanbieding voor upgraders, want anders moet je een (full) System Builder versie kopen voor zo'n 130 euro 8)7

/// En een ander probleem doet zich voor bij het opnieuw installeren van die upgrades. Daarvoor moet de oude versie geïnstalleerd staan (hoewel MS dat momenteel nog niet strikt controleert, maar later wel volgens de helpdesk). Maar als je na je eerste volledige versie alleen maar upgrades hebt gekocht, kan het straks zo zijn dat je bij een nieuwe installatie eerst meerdere oude versies moet installeren |:(

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 423265 op 03-02-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Anoniem: 423265 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 01:19:
Dat is vast gewoon retail ofzo? 8)7 . De actie liep tot eind Januari. Kan je nu beter ergens anders de upgrade kopen.
CaptJackSparrow schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:57:
ik kwam eigenlijk tot de conclusie dat W8 simpelweg een product is dat ik helemaal niet wil hebben. Dat had ik ook met Vista maar dit lijkt nog erger te zijn. Dan is gratis zelfs niet voordelig genoeg. Misschien als Windows 9 je de optie biedt om helemaal nooit Metro te hoeven zien, dat je dat ook niet eens hoeft te installeren, dat ik daar dan wel interesse in zal hebben. Hopelijk dat Microsoft eindelijk eens een eerste glimpje van 'het licht' zal zien (..)

Als iemand nog een voordelige W7 Ultimate licentie weet... :p Die kun je tenminste tweetalig maken.
Je hebt er waarschijnlijk geen boodschap aan, maar ik was altijd uitermate negatief over Windows 8. Uitermate. Maar inmiddels vind ik het zo heerlijk, soepel, snel en handig dat ik al mijn computers upgrade.

Ik moest er gedwongen wat langer mee werken op mijn werk, en toen realiseerde ik me dat ik exact het zelfde werk als in Windows 7. Als ik mijn ogen dicht doe is de werkwijze hetzelfde. Ik druk op de windows-knop, tiep 3 letters van het programma dat ik wil openen, enter, voila. Ik druk de windows-knop voor instellingen, en ga verder werken met alt+tab of win+e(xplorer) om weer naar de desktop te gaan. In het begin wanneer je nog in de metro-paniek fase bent is gewoon Win+d(esktop) al een kalmerende shortcut.

De aversie tegen metro was bij mij vooral gevoelsmatig. Maar zelfs daarmee ben ik als pc-gebruiker blij. Mijn instellingen worden automatisch gesynct. Er staat bij het inloggen hoeveel mail ik heb en ik hoef niet meer naar gmail. Fullscreen windows-app. En bij foto's staan automatisch al mijn faceboek-albums en voor het eerst ooit is foto's browsen in Windows wel lekker. Die uitzending-gemist app is heerlijk. Mijn Android kalender staat er netjes bij.

PS Ik gebruik Windows in bepaalde fases; werk, Adobe CS en games. Voor mijn dagelijkse bezigheden draai ik Linux Mint Cinnamon. Ben Linux fanboy.
PS Win 8 Pro kan je zoveel talig maken als je wilt. Mijn gast account is nederlands en mijn account engels. Met Win 7 Pro kon ik dat niet, en nee ik ging niet ultimate kopen hiervoor. :P

Pro-tip: Inloggen met je microsoft-account, (optioneel app-specific) google account, facebook account, flickr account en linked-in account maken metro helemaal af met automatisch mail, calendar, foto's, chat, sync en skydrive. (Privacy: boeiend. Als je privacy wilt moet je geen google- en facebook account hebben.)

[ Voor 9% gewijzigd door Sando op 03-02-2013 19:03 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sando schreef op zondag 03 februari 2013 @ 18:54:
[...]

Dat is vast gewoon retail ofzo? 8)7 . De actie liep tot eind Januari. Kan je nu beter ergens anders de upgrade kopen.
Er zijn geen retail versies meer. Maar Microsoft heeft wel een nieuwe licentie voor persoonlijk gebruik, die het 'overzetten' van je versie mogelijk maakt. Maar als je een upgrade-versie wilt overzetten, moet je *ook* voor je nieuwe/andere computer al in het bezit zijn van een (andere) geldige basislicentie, want de oorspronkelijke licentie van je oude computer is niet meer geldig na het upgraden:

Win 8 Upgrade later overzetten op nieuwe PC toegestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ligt het aan mij, of vinden meer mensen dat Microsoft het wel erg ingewikkeld maakt allemaal à la belastingstelsel "leuker willen we het niet maken'?

Doe gewoon een naam, een licentie, een computer.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat mij betreft ligt het niet aan jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-06 11:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:03
Had niet verwacht dat het zou werken. :P Korting van 265 euro. :P

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:14
Werkt dit nu alleen op Win7 pc's of zou een antieke XP laptop zo ook voor 15 euro nog upgradeable zijn?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008

Dutch_Celt

Jollygood

Nog iemand anders die de melding krijgt dat de betaling/bestelling niet verwerkt kan worden? :?
(pro upgrade met 15 euro actie via de upgrade assistant)

Zowel via paypal en cc.

[ Voor 10% gewijzigd door Dutch_Celt op 08-02-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-06 10:22
Ja hier ook, "We couldn't process your order" en de melding dat ik de betalingsinformatie moet controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-06 21:14
Ja, nette prijs, maar of dat lang zo zal blijven. Laatst zelf nog ne upgrade zonder DVD aangeschaft voor 29.99!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:03
Christiaan676 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:46:
Ja hier ook, "We couldn't process your order" en de melding dat ik de betalingsinformatie moet controleren.
Apart. Dan heb ik waarschijnlijk veel geluk gehad. :P

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:48:
[...]

Ja, nette prijs, maar of dat lang zo zal blijven. Laatst zelf nog ne upgrade zonder DVD aangeschaft voor 29.99!
Flink wat zaken niet meer maar flink wat zaken nog steeds wel. Voor iedereen die dat niet heeft gedaan is er nu nog een kans over een tijdje zal je ook voor de DVD de volle absurd hoge mep moeten betalen.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 08-02-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt

Dutch_Celt

Jollygood

Dutch_Celt schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:24:
Nog iemand anders die de melding krijgt dat de betaling/bestelling niet verwerkt kan worden? :?
(pro upgrade met 15 euro actie via de upgrade assistant)

Zowel via paypal en cc.
Nog een keer gedaan, zelfde gegevens (24 jan.), andere-mail adres:
Helaas!
Referentienummer: XXXXXXXXXX

Hartelijk dank voor je belangstelling. Op basis van de informatie die je hebt opgegeven, kom je niet in aanmerking voor de € 14.99 Windows 8 Pro-upgradeaanbieding.

Je kunt Windows 8 en Windows 8 Pro nog steeds voor de volledige prijs aanschaffen of je kunt de nieuwste Windows pc's bekijken.
lijkt dus niet meer te kunnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:25
Dutch_Celt schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:38:
[...]

Nog een keer gedaan, zelfde gegevens (24 jan.), andere-mail adres:

[...]

lijkt dus niet meer te kunnen :(
Ik heb het zojuist geprobeerd met als aankoopdatum 21 december 2012 en heb zojuist een mailtje ontvangen met de promotiecode, dus lijkt toch nog wel te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

iApp schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:48:
[...]

€280,- euro!?

Oplichters zijn het, ik ga wel voor een cracked versie. :S
Succes. Ben benieuwd hoe dat gaat werken, want om de store te kunnen gebruiken (en mijn ervaring zijn positief) zal je over een tijdje wel tegen problemen aanlopen. :-P

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:52
ruurd v. schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:28:
[...]

Ik heb het zojuist geprobeerd met als aankoopdatum 21 december 2012 en heb zojuist een mailtje ontvangen met de promotiecode, dus lijkt toch nog wel te werken...
De promotiecode heb ik ook, maar als je daarna de Upgrade Assistent gebruikt om Windows 8 aan te schaffen, blijkt het allemaal niet meer te werken.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Vozze schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:35:
[...]

De promotiecode heb ik ook, maar als je daarna de Upgrade Assistent gebruikt om Windows 8 aan te schaffen, blijkt het allemaal niet meer te werken.
Ah ok, ik ga het als ik thuis ben eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419737

Ik heb een paar dagen geleden nog Windows 7 (legitiem) geupgrade naar Windows 8 voor €14,95. Gewoon via Windows Upgrade Offer. Wat lukt er niet precies bij jullie dan?

Weet iemand trouwens of het nog mogelijk is om een gratis Windows 8 Media Center code te bemachtigen? Of eventueel met korting? Windows 8 bevalt me namelijk erg goed, en WMC wil ik ook wel proberen voor een zacht prijsje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Ik weet niet of de code's nog werken. Heb nog een code liggen, maar die werd gisteren niet meer geaccepteerd :-(

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt

Dutch_Celt

Jollygood

Anoniem: 419737 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:40:
[...]
Ik heb een paar dagen geleden nog Windows 7 (legitiem) geupgrade naar Windows 8 voor €14,95. Gewoon via Windows Upgrade Offer. Wat lukt er niet precies bij jullie dan?

Weet iemand trouwens of het nog mogelijk is om een gratis Windows 8 Media Center code te bemachtigen? Of eventueel met korting? Windows 8 bevalt me namelijk erg goed, en WMC wil ik ook wel proberen voor een zacht prijsje. :)
Code die ik heb van eerder vandaag werkt wel, althans je krijgt korting toebedeeld in de assistant.
Als je voor paypal kiest, of voor creditcard en dan gegevens invult, en vervolgens wilt betalen controleert het programma even, maar je wordt vrij snel teruggestuurd naar het overzicht scherm met e melding dat de bestelling niet gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Windows Media Center is weinig (niets?) aan veranderd t.o.v. de Windows 7 versie. Het enige waar je Windows Media Center voor nodig zou kunnen hebben is de DVD codecs die hierbij zitten.

Ik adviseer XBMC of Plex als je echt een Media Center wilt inrichten.

Eigenlijk best krom als je upgrade vanaf Windows 7 met WMC, zit je na de update opeens zonder.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch_Celt schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:33:
[...]

Code die ik heb van eerder vandaag werkt wel, althans je krijgt korting toebedeeld in de assistant.
Als je voor paypal kiest, of voor creditcard en dan gegevens invult, en vervolgens wilt betalen controleert het programma even, maar je wordt vrij snel teruggestuurd naar het overzicht scherm met e melding dat de bestelling niet gedaan kan worden.
Vreemd zeg. Misschien kun je beter contact opnemen met de Customer Support, want ik zou niet weten wat mij wel het recht geeft op een upgrade en jou/jullie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Anoniem: 419737 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:48:
[...]

Vreemd zeg. Misschien kun je beter contact opnemen met de Customer Support, want ik zou niet weten wat mij wel het recht geeft op een upgrade en jou/jullie niet.
Ik heb zojuist zonder probleem de betaling gedaan via paypal. Ben Win8 as we speak aan het downloaden. :) Raar dat het dus in sommige gevallen niet lijkt te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:52
ruurd v. schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:10:
[...]

Ik heb zojuist zonder probleem de betaling gedaan via paypal. Ben Win8 as we speak aan het downloaden. :) Raar dat het dus in sommige gevallen niet lijkt te werken..
Toen ik dit las, heb ik het nogmaals geprobeerd. Gekozen voor PayPal (ook al eerder gedaan...) en ja hoor, hij is nu bezig met downloaden! 8)7

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt

Dutch_Celt

Jollygood

Vozze schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:13:
[...]

Toen ik dit las, heb ik het nogmaals geprobeerd. Gekozen voor PayPal (ook al eerder gedaan...) en ja hoor, hij is nu bezig met downloaden! 8)7
Laten we het op een netwerk storing houden :+

Inmiddels hier ook gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Upgrade offer met een pas gekochte computer neem ik aan?
Want die 'gewone' upgrade offer is niet meer beschikbaar. ;(

Ik had er graag nog eentje gewilt maar die laptop bij de ouders was blijkbaar toch iets ouder dan ik dacht. :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed zo. d:)b

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 419737 op 08-02-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt

Dutch_Celt

Jollygood

Sando schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 20:34:
Upgrade offer met een pas gekochte computer neem ik aan?
Want die 'gewone' upgrade offer is niet meer beschikbaar. ;(

Ik had er graag nog eentje gewilt maar die laptop bij de ouders was blijkbaar toch iets ouder dan ik dacht. :P
Voer een recente datum in, en gewoon merk dell, type dell oid., geen key nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Is het mogelijk om als je gebruik gemaakt heb van het window 8 offer (van 15 euro) te downgraden van Win 8 Pro naar Win 7 Pro ? Ik heb zelf de upgrade op basis van win 7 home (legaal aangekocht in de actie periode) aangevraagd.

[ Voor 14% gewijzigd door jeanj op 08-02-2013 23:04 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-06 10:22
Dutch_Celt schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:47:
[...]

Laten we het op een netwerk storing houden :+

Inmiddels hier ook gelukt.
Hier werkt het nu ook, zal dus wel een storing zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Na een succesvolle aanschaf gaat het downloaden echter wat minder voorspoedig. Nadat ie 100% heeft gedownload geeft ie aan dat het niet is gelukt omdat er een onbekende fout is opgetreden. Hierna kan ik niets anders doen dan het scherm wegklikken. Hebben andere mensen hier ook last van? anders ben ik bang dat ik toch even de klantenservice moet gaan bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hij geeft bij mij aan, het downloaden is niet voltooid, de gegevens zijn ongeldig. Jammer dit.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Lang leve Microsoft. Erg jammer dat na 30 jaar nog steeds niet iets van hen gewoon kan werken.

Anyway, gebruik gewoon even een torrent of een legale dvd (als je die nog hebt liggen van een andere Win8 installatie), je hebt echt die download niet nodig. De upgrade en full version images zijn exact hetzelfde, en de torrents als je een betrouwbare hebt dus ook. Die kan je best gebruiken om je legale upgrade mee te doen.

Ik heb die hele download niet gedaan, gewoon een image van mijn werkcomputer getrokken en geactiveerd met mijn nieuwe key. 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Sando op 09-02-2013 02:51 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Pagina: 1 2 Laatste