Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvannieuwpoort
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10-2016
Ik heb hem ook binnen. Ik kan nergens een changelog vinden, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:35
Ik heb nu ook een geel waas in mijn scherm gekregen. Pal in het midden, ongeveer een derde groot.

Het is blijkbaar een hardware-probleem die pas na verloop van tijd te voorschijn komt.
Er lopen al enkele klachten binnen sinds 2014 op het Google forum.

https://productforums.goo...#!topic/nexus/G0zLHMvjx9I

Er is ook geen reactie van Google, noch van Samsung. Een oplossing lijkt er niet te zijn, behalve dan het vervangen van het scherm zelf. Gebruikers klagen ook over het gebrek aan reserve-schermen.

Mijn toestel heb ik in de US gekocht in november 2012, dus de garantieperiode is al ruimschoots overschreden.

Ik zal het toestel maar blijven gebruiken, want er is anders nog niets mis mee en ik ben er nog altijd content van. De kinderen ook, trouwens.
En ik zou begot niet weten welke tablet nu dezelfde prijs/kwaliteit kan bieden?

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

lukadad schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:14:
Ik heb nu ook een geel waas in mijn scherm gekregen. Pal in het midden, ongeveer een derde groot.

Het is blijkbaar een hardware-probleem die pas na verloop van tijd te voorschijn komt.
Er lopen al enkele klachten binnen sinds 2014 op het Google forum.

https://productforums.goo...#!topic/nexus/G0zLHMvjx9I

Er is ook geen reactie van Google, noch van Samsung. Een oplossing lijkt er niet te zijn, behalve dan het vervangen van het scherm zelf. Gebruikers klagen ook over het gebrek aan reserve-schermen.

Mijn toestel heb ik in de US gekocht in november 2012, dus de garantieperiode is al ruimschoots overschreden.

Ik zal het toestel maar blijven gebruiken, want er is anders nog niets mis mee en ik ben er nog altijd content van. De kinderen ook, trouwens.
En ik zou begot niet weten welke tablet nu dezelfde prijs/kwaliteit kan bieden?
Ik herken je situatie. Mijn Nexus 10 is nog geen pis-tint aan het vertonen, maar het ding is wel zeer geliefd bij dochterlief (4). Haar kleinere broertje (nog geen 2) is nog te jong om het te snappen.

Als de tablet nu kapot zou gaan komt er zonder morren voor €299 een 16 GB WiFi Nexus 9 bij de Media Markt vandaan. Niet ideaal, ik denk dat de N10 een betere tablet is dan een N9, voor ons tabletgebruik dan, maar een tweedehandsje gaat het niet worden. Die zijn er maar weinig, flink aan de prijs, en kunnen precies dezelfde problemen gaan vertonen.

De Nexus 7 heeft een update gehad (2013), de Nexus 5 krijgt dat ook (2015). Ik besef dat het ijdele hoop is omdat de N10 een minder succes was dan de andere toestellen, maar toch, ik hoop op een Nexus 10 update.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 21:16

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Geen last van piskleurige beeldscherm.
Jammer genoeg word het ding in no time gloeiend heet en ik om erachter dat N10 geen temperatuursensor heeft (Accu heeft het wel, maar die blijft stabiel op 33 graden celsius)

Trein?

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-07 13:11
Net de nieuwe update gepushed gekregen maar helaas bij de installatie een dode robot op zijn rug met de melding "fout". Daarna boot hij niet meer en zegt " geen opdracht".

Denk dat ik niet updates via de playstore en de update installatie tegelijk had moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De 'geen opdracht' melding is wel de bekendste melding bij updaten, gewoon even googlen dan heb je het zo gefixt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Updaten ging probleemloos, maar ik merk geen verbetering. :(

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-07 23:37
MedionAkoya schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:16:
Updaten ging probleemloos, maar ik merk geen verbetering. :(
Daar ben ik het toch niet mee eens. Ik vind alles net iets soepeler lopen, maar vooral vind ik dat apps sneller opstarten en ook de respons in een app is beter. :)

O, en wanneer ik een systeem update krijg, sluit ik eerst alle apps en zet mijn wifi uit.
Ik heb idd ook al eens gemerkt dat app updates zomaar willekeurig starten en dat gebeurt niet wanneer er geen verbinding naar buiten is.
Daarna klik ik op updaten.

[ Voor 27% gewijzigd door JantjeKoud op 14-08-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

JantjeKoud schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:09:
[...]

Daar ben ik het toch niet mee eens. Ik vind alles net iets soepeler lopen, maar vooral vind ik dat apps sneller opstarten en ook de respons in een app is beter. :)

O, en wanneer ik een systeem update krijg, sluit ik eerst alle apps en zet mijn wifi uit.
Ik heb idd ook al eens gemerkt dat app updates zomaar willekeurig starten en dat gebeurt niet wanneer er geen verbinding naar buiten is.
Daarna klik ik op updaten.
Nog eentje aan toevoegen: Ook de Developer options uitschakelen.

De upgrade naar Lollipop ging op mijn Nexus 4 fout. Ik had na de update geen kompas, geen orientatiesensor, geen GPS, geen automatische aanpassing van schermhelderheid. Kortom, alle sensoren waren offline. Gelukkig was het genoeg om de developer options uit te zetten en te rebooten genoeg om ze terug te krijgen. Daarna kon het schuifje weer naar "On".

Dus sindsdien gaat dat ook eerst uit, voor de N4 en N10, als er weer een update is.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geradus
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-07-2023
Bedankt heren voor de tip's. Werkte feiloos hier.

De upgrade ging moeiteloos en snel en ik heb wat die robot op zijn rug zien liggen in de voorgaande update's.

Overigens, het beeld is nog steeds superscherp hier. Kijk er redelijk veel films mee via DreamDroid met VLC player. Nog geen fout in de geinstalleerde apps kunnen ondekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
Gonadan schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:46:
De 'geen opdracht' melding is wel de bekendste melding bij updaten, gewoon even googlen dan heb je het zo gefixt.
Nou dat zo gefixed zit er niet helemaal in helaas :(

ik ben het factory image aan het sideloaden en krijg de volgende error:

code:
1
2
3
4
5
6
Finding update package...
Opening update package...
Verifying update package...
E:footer is wrong
E:signature verification failed
Installation aborted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Bij mij werkte VLC niet meer op 5.0, gebruikte het voor Janlul....
Moest noodgedwongen op mijn Motorola Moto G kijken de nog 4.4.4 had.

Trein?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

sweetdude schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:39:
[...]

Nou dat zo gefixed zit er niet helemaal in helaas :(

ik ben het factory image aan het sideloaden en krijg de volgende error:

code:
1
2
3
4
5
6
Finding update package...
Opening update package...
Verifying update package...
E:footer is wrong
E:signature verification failed
Installation aborted.
Vreemd. Het is dat ik geen idee meer heb wat ik de vorige keer deed, maar ik weer zeker dat het niet complex was. Niets met sideloaden en zo, iets simpels.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
Geen probleem. Mocht nog iemand het tegen komen. Ik heb het alsvolgt opgelost:

Ik heb de Nexus root toolkit (NRT) gedownload
Zorg dat de tablet of telefoon in het fastboot menu staat
kies het juiste model en software versie (in mijn geval gaf hij de LMY46V aan maar moest ik toch door de mislukte upgrade voor LMY47I kiezen
Zet in de NRT de unlock bootloader aan. (heeft me 3 pogingen gekost voordat ik die door had)
en kies voor de optie "soft-bricked / bootloop"
Klik op Flash Stock and unroot.

Daarna weer een werkend apparaat, al begin je daar bij het lange opstarten aan te twijfelen als je naar de draaiende bolletjes zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ja die eerste keer opstarten is altijd even zweten, het duurt net even langer dan waar je gerust op bent. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Bij mij is het opstarten na een update nooit misgegaan, het opstarten duurt inderdaad iets langer.
Voor mij is het vooral zweten als Nexus 10 niet aangaat en geen teken leven vertoont.

Fuck 300 euro weg, maar meestal was het de accu is helemaal leeg getrokken was.
Het is wel jammer, dat je bij Nexus 10 niet op netstroom kan werken. (Nexus 10 laadt zelfs niet op, accu gaat alleen wat langzamer leeg).

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Met die andere kabel wel. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Yup, en die Pogo Magnector kabel is de beste koop in meerdere opzichten. Sneller laden en geen risico op falende stekkers. Ik heb al eens een (kort) vliegende Nexus 10 weten te vermijden omdat de magnector netjes losschoot nadat er iets achter de laadkabel bleef hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermarcel
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
JumpStart schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:01:
Yup, en die Pogo Magnector kabel is de beste koop in meerdere opzichten. Sneller laden en geen risico op falende stekkers. Ik heb al eens een (kort) vliegende Nexus 10 weten te vermijden omdat de magnector netjes losschoot nadat er iets achter de laadkabel bleef hangen.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-07 14:19
Ik moet zeggen dat nadat ik een 5.1.1. stock rom zip (wel geroot en geoptimaliseerd) bestand heb geflashed de N10 eindelijk echt stabiel is. Ik heb geen vastlopers mee die ik hiervoor (4.4.4) nog wel had. Heerlijk snelle tablet blijft het toch. I.c.m. Xposed, gravitybox en meer leuke goodies heb ik weinig te wensen :)

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:02
Heeft iemand de Nexus 10 al naar Marshmallow geflasht? Ik ben op de laatste Lollipop best tevreden, dus ben een beetje huiverig, maar de eerste ROM's zwerven wel rond op XDA.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ik wacht totdat Xposed daar prima op werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

vandermark schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:48:
Ik moet zeggen dat nadat ik een 5.1.1. stock rom zip (wel geroot en geoptimaliseerd) bestand heb geflashed de N10 eindelijk echt stabiel is. Ik heb geen vastlopers mee die ik hiervoor (4.4.4) nog wel had. Heerlijk snelle tablet blijft het toch. I.c.m. Xposed, gravitybox en meer leuke goodies heb ik weinig te wensen :)
Dus feitelijk heb je alleen de hardware nog origineel zoals het product bedoeld was. _O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Hoi hoi,

Klopt dat een krachtige dualcore beter is dan een quadcore voor internet browsing?
Want ik hoorde dat veel applicaties voor dualcore zijn ontworpen (Bij Windows, maakt het niets uit of je i3 of i5 hebt).

Maar ik merk zelf dat een desktop i5-3350P met 8 GB, sneller internetpagina's laadt dan Nexus 10.
Dus iets klopt niet. 8)7
i5 doet er 0,5 seconde over voor tweakers.net
En Nexus 10 doet er 2 seconden over tweakers.net en totaal 10 seconden als je het inladen van de reclame meetelt. :o

[ Voor 23% gewijzigd door MedionAkoya op 05-11-2015 23:50 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mijn gevoel zegt dat processorkracht niet de bottleneck zal zijn bij het laden van een webpagina. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

MedionAkoya schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:46:
Hoi hoi,

Klopt dat een krachtige dualcore beter is dan een quadcore voor internet browsing?
Want ik hoorde dat veel applicaties voor dualcore zijn ontworpen (Bij Windows, maakt het niets uit of je i3 of i5 hebt).

Maar ik merk zelf dat een desktop i5-3350P met 8 GB, sneller internetpagina's laadt dan Nexus 10.
Dus iets klopt niet. 8)7
i5 doet er 0,5 seconde over voor tweakers.net
En Nexus 10 doet er 2 seconden over tweakers.net en totaal 10 seconden als je het inladen van de reclame meetelt. :o
• Verschil in besturingssysteem
• Verschil in processorarchitectuur (instructieset, cache grootte, kloksnelheid, enz.)
• Verschil in hoeveelheid geheugen
• Verschil in geheugen bandbreedte en latency
• Verschil in browser (ook al heb je Chrome for Windows en Chrome for Android, of ditto voor Firefox)
• Verschil in caching (Chrome op Android kan aan data compression doen bijvoorbeeld)

Dus dit is niet eens appels met peren vergelijken, dit is appels met boormachines vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Daarnaast herken ik me er echt niet in: browsen op de nexus10 gaat heerlijk snel. Tweakers laad lekker snel. Als ik op de bank wil internetten pak ik altijd de N10 ipv laptop, zou ik niet doen als ik me irriteer aan de snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Android 6 draait hier ook prima met omnirom. Doze doet zijn werk goed, na 11uur stand-by met wifi aan batterij op 99% (!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-07 15:37
Hey jongens, ik heb een Nexus 7 nog van 2 jaar oud, maar ik kijk weleens series en Twitch en YouTube erop en ik vind 7" toch wel erg klein worden... Ik ben aan t rondkijken, maar ik vind geen leuke 8-10 inch tablets (liefst 9-10) voor een degelijke prijs. Is een Nexus 10 aanschaffen wat 2e hands, of zal de accu nu zo slecht zijn dat je constant aan de oplader zit? (Mijn Nexus 7 is nu ook vrij snel leeg namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
De nexus 9 is wat je zoekt en nieuwer dan de 10. Ben zelf van de 7 naar 9 gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Rockvee2 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:17:
De nexus 9 is wat je zoekt en nieuwer dan de 10. Ben zelf van de 7 naar 9 gegaan
Ik keek ernaar, maar reviews zeggen dat hij veel backlight bleeding heeft, iemand zei terug gegaan te zijn van Nexus 9 naar nexus 7, omdat hij het beeld niks vond :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Santee schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:09:
Hey jongens, ik heb een Nexus 7 nog van 2 jaar oud, maar ik kijk weleens series en Twitch en YouTube erop en ik vind 7" toch wel erg klein worden... Ik ben aan t rondkijken, maar ik vind geen leuke 8-10 inch tablets (liefst 9-10) voor een degelijke prijs. Is een Nexus 10 aanschaffen wat 2e hands, of zal de accu nu zo slecht zijn dat je constant aan de oplader zit? (Mijn Nexus 7 is nu ook vrij snel leeg namelijk).
Als je kwaliteit en stock Android wilt, dan nog even wachten op de de Google Pixel C overwegen:
https://store.google.com/product/pixel_c

€499 voor de 32GB versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Santee schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:23:
[...]

Ik keek ernaar, maar reviews zeggen dat hij veel backlight bleeding heeft, iemand zei terug gegaan te zijn van Nexus 9 naar nexus 7, omdat hij het beeld niks vond :s
Dat was de eerste lichting. Dat is begin dit jaar opgelost.

Zoek anders wat videos van de n9 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
JumpStart schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:27:
[...]

Als je kwaliteit en stock Android wilt, dan nog even wachten op de de Google Pixel C overwegen:
https://store.google.com/product/pixel_c

€499 voor de 32GB versie
Well vet ding, maar ik zoek toch eerder iets rond de 200-250 euro, daarom zat ik toch weer naar de Nexus 9 te kijken.
Rockvee2 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:40:
[...]

Dat was de eerste lichting. Dat is begin dit jaar opgelost.

Zoek anders wat videos van de n9 op.
Maar dat is dus alleen bij de nieuwe :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Ik heb net veiligheidsupdate binnen, wel raar dat er wel updates komen maar het is geen versie 6.0.
(Niveau van Android-beveiligingpatch)
2015-12-01

[ Voor 20% gewijzigd door MedionAkoya op 18-12-2015 23:46 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Waarom is dat vreemd? Ze ontwikkelen niet meer door voor apparaten ouder dan drie jaar, maar veiligheidsupdates komen vaak nog wel langer binnen. Hangt er vanaf wanneer de verkopen (via Play Store) gestopt zijn zeg maar.

Overigens lees ik nu dat ze tegenwoordig nog maar twee jaar updates garanderen voor Nexus, dat is voor mij wel een reden om de drang naar Nexus te gaan heroverwegen. Zeker gezien de nieuwe modellen die mij toch niet helemaal bevallen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Gisteren een 2e hands N10 opgehaald voor de kinderen, direct laatste (F2FS compatible) TWRP erop en Android 6.0.1. AICP Rom erop. Erg fijne rom, goede OTA en fijne features:

http://forum.xda-develope...om-aicp-11-manta-t3280678

Ik blijf het een toptablet vinden, jaren oud maar met F2FS en goede 6.0.1 rom doet die weinig over voor nieuwste tables. Scherm hoort bij de top.

Wat wel lastig is is dat de pogo magnector nergens meer te vinden is, heb er maar één en daar moet ik dus zuinig op zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Heb afgelopen week ook een Android 6.0.1 ROM erop geflashed. CM 13 om precies te zijn. Kan toeval zijn maar heb het idee dat de accu echt veeel langer mee gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Doze werkt erg goed binnen marshmallow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Dat zijn de magnetische laadpinnen aan de onderzijde van je Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

vandermark schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:17:
Gisteren een 2e hands N10 opgehaald voor de kinderen, direct laatste (F2FS compatible) TWRP erop en Android 6.0.1. AICP Rom erop. Erg fijne rom, goede OTA en fijne features:

http://forum.xda-develope...om-aicp-11-manta-t3280678

Ik blijf het een toptablet vinden, jaren oud maar met F2FS en goede 6.0.1 rom doet die weinig over voor nieuwste tables. Scherm hoort bij de top.

Wat wel lastig is is dat de pogo magnector nergens meer te vinden is, heb er maar één en daar moet ik dus zuinig op zijn :X
Waar vind je tegenwoordig een goede tweedehands N10? Want laatst zocht ik een beetje (ook een tweede, ook voor de kids) en ik vond ze veel te duur voor tweedehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
lukadad schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:33:
[...]

Dat zijn de magnetische laadpinnen aan de onderzijde van je Nexus.
Aha. De Pogo Magnector klinkt als de nieuwste sterrendrive van Starship Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
JumpStart schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:48:
Waar vind je tegenwoordig een goede tweedehands N10?.
Geen idee. Maar als je er eentje vindt vraag dan wel of de accu nog een beetje oké is, die van mij valt al uit bij een procent of 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

hcQd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:24:
[...]

Geen idee. Maar als je er eentje vindt vraag dan wel of de accu nog een beetje oké is, die van mij valt al uit bij een procent of 30.
http://www.amazon.de/Akku...ords=google+nexus+10+akku

£129.95

http://www.amazon.de/Akku...ords=google+nexus+10+akku

€169,95

Nieuwe accu, DVD met instructie video en de juiste tools.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/81kFBCLiuVL._SL1500_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Dat je hem kunt vervangen weet ik ook wel, maar samen met de tweedehandsprijs kun je dan beter een nieuw tablet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

hcQd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:36:
Dat je hem kunt vervangen weet ik ook wel, maar samen met de tweedehandsprijs kun je dan beter een nieuw tablet kopen.
Maar wat is dan een fatsoenlijke vervanger/opvolger? 10", 2560x1600 pixels en stock Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

JumpStart schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:38:
[...]

Maar wat is dan een fatsoenlijke vervanger/opvolger? 10", 2560x1600 pixels en stock Android?
Nexus 9 of Google Pixel C toch?

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

MedionAkoya schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:41:
[...]

Nexus 9 of Google Pixel C toch?
Ja, voor mijzelf wel ja, maar als het om twee koters (2 en 4½ jaar) gaat, die niet zo goed samen tegelijk op dezelfde tablet kunnen spelen, dan weet ik niet of ik de volle mep voor een tweede tablet uit wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dan spelen ze toch lekker om en om? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

JumpStart schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:58:
[...]

Ja, voor mijzelf wel ja, maar als het om twee koters (2 en 4½ jaar) gaat, die niet zo goed samen tegelijk op dezelfde tablet kunnen spelen, dan weet ik niet of ik de volle mep voor een tweede tablet uit wil geven.
Hebben je kinderen zelf eisen opgesteld? Wat een aardige ouders, ik moest het doen met een gezinscomputer en dat in 1998. :P

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Om even terug te komen op een Nexus 10 alternatief, specifiek voor de koters zodat die de LEGO al dan niet de DUPLO spelletjes kunnen doen, YouTube kunnen kijken (Buurman en Buurman zijn favoriet!) lijkt dit wel redelijk in de buurt te komen:

pricewatch: Lenovo Tab 2 A10-30F (ZA0C0044DE) Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:43
waarom moet het 10" zijn? ik heb hier een ipad 1 en een nexus 7 (meestal zelf in gebruik). Maar de ipad wordt niet meer aangeraakt als de N7 in huis is.. nou is het ook een onding (draait bijna niks recents meer op door oude iOS en zelfs youtube moet via een veel te trage webplayer). Maar om het scherm formaat is nog nooit discussie geweest.
Ik overweeg op dit moment de shield K1 als extra tablet, waar de kindereren (3/5) ook op mogen (als ik em niet mee heb in de trein :))

persoonlijk vind ik het ook wel prima voor media consumptie (series met name), beetje makkelijk vast te houden, niet te zwaar, en in kinder handen ook iets minder kwetsbaar volgens mij

[ Voor 16% gewijzigd door Prulleman op 09-02-2016 14:27 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Prulleman schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:26:
waarom moet het 10" zijn? ik heb hier een ipad 1 en een nexus 7 (meestal zelf in gebruik). Maar de ipad wordt niet meer aangeraakt als de N7 in huis is.. nou is het ook een onding (draait bijna niks recents meer op door oude iOS en zelfs youtube moet via een veel te trage webplayer). Maar om het scherm formaat is nog nooit discussie geweest.
Ik overweeg op dit moment de shield K1 als extra tablet, waar de kindereren (3/5) ook op mogen (als ik em niet mee heb in de trein :))
Waarom een 10"? Omdat we al een Nexus 10 hebben uiteraard. Ik wil voorkomen dat de kids ruzie krijgen over "Wie de grote mag".

Als ik voor weinig twee stuks Nexus 7 2013 kan vinden zou dat dan ook weer dikke prima zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:43
JumpStart schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:29:
[...]

Waarom een 10"? Omdat we al een Nexus 10 hebben uiteraard. Ik wil voorkomen dat de kids ruzie krijgen over "Wie de grote mag".

Als ik voor weinig twee stuks Nexus 7 2013 kan vinden zou dat dan ook weer dikke prima zijn!
ja, ok... die snap ik ook wel :)
(wat een luxe problemen :X :X :X :X, << net zo goed richting mezelf) )

[ Voor 8% gewijzigd door Prulleman op 09-02-2016 14:47 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ik vind het heerlijk 2 N10's in huis. AICP biedt goed OTA updates met MM6.0.1 rom. TWRP 3.0 is ook net uit en een rom die F2FS ondersteunt kan ik ook aanraden, wordt die echt sneller van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:48

servies

Veni Vidi Servici

:( Belachelijk... een yank betaalt net iets meer dan de helft van wat ze er hier voor durven te vragen... :(
Hmmm, via Amazon.com kun je niet verschepen naar Nederland maar via newpower99.com zelf wel... en dan kom je op +/- €117 uit. Komt nog wel eventueel wat bovenop...

[ Voor 9% gewijzigd door servies op 19-02-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Inmiddels de nieuwe accu besteld via newpower99.com zelf en niets bij hoeven te betalen. Was dus ongeveer €117 kwijt en binnen een week in huis... zaterdag 's middags besteld, donderdag geleverd
Het redelijk te doen om de accu te vervangen, alleen het openwrikken van de achterkant moet je naar mijn idee niet veel vaker doen...
Maar m'n Nexus 10 is weer als nieuw... I.i.g. qua accu...

[ Voor 33% gewijzigd door servies op 04-03-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

servies schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:05:
Inmiddels de nieuwe accu besteld via newpower99.com zelf en niets bij hoeven te betalen. Was dus ongeveer €117 kwijt en binnen een week in huis... zaterdag 's middags besteld, donderdag geleverd
Het redelijk te doen om de accu te vervangen, alleen het openwrikken van de achterkant moet je naar mijn idee niet veel vaker doen...
Maar m'n Nexus 10 is weer als nieuw... I.i.g. qua accu...
Zo duur!? :o 8)7
Ach, een Nexus 10 valt wel onder early adopter-dingetjes.
Bijna niemand heeft een Nexus 10, en het was toentertijd de beste Android-tablet.
Ik heb ik mijn mijn leven nooit iemand anders met een Nexus 10 rondlopen. :D :o
2012/2013 was echt alleen maar Apple iPad en Samsung Tab. 8)7
Vandaar dat er zo weinig accessoires beschikbaar waren en nu nog steeds niet. :/ :-(

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies

servies

Veni Vidi Servici

MedionAkoya schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:40:
[...]

Zo duur!? :o 8)7
Ach, een Nexus 10 valt wel onder early adopter-dingetjes.
Bijna niemand heeft een Nexus 10, en het was toentertijd de beste Android-tablet.
Ik heb ik mijn mijn leven nooit iemand anders met een Nexus 10 rondlopen. :D :o
Ik loop er ook niet echt mee rond... Het ding wordt vooral thuis gebruikt :+
2012/2013 was echt alleen maar Apple iPad en Samsung Tab. 8)7
Ik vond ze beide bagger destijds en niet voldoen aan mijn eisen...
Vandaar dat er zo weinig accessoires beschikbaar waren en nu nog steeds niet. :/ :-(
Mwoah... Misschien dat het meer is dat de tablet zo goed was dat je geen accessoires nodig had...
Het verschil is ook nog eens dat mijn Nexus 10 officieel van Android 4.0 naar 5.1.1 gegaan... en dat kunnen die Samsungs niet zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Na goed 3,5 jaar begint mijn Nexus10 ook last te krijgen van een falende batterij.

Heb deze batterij gevonden op amazon.co.uk voor 88,60 euro :
http://www.amazon.co.uk/K...fRID=14HBHZW6BFYB0MZEV3A3

Zit nu met de twijfel om nog deze kosten te maken voor een nieuwe batterij. Mijn Nexus heeft ook last van de SOP (screen of piss) en heb net een 25% kortingcode gevraagd en ontvangen voor een Pixel C.

Twijfel twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Hebben jullie ook nog steeds freezes gevolgd door reboots bij 1440p YouTube content? Het is de laatste tijd weer schering en inslag. Het enige dat lijkt te helpen is alle updates van de YouTube app verwijderen en automatisch updaten uitschakelen. Dan zit je echter weer op de oude interface en ik was redelijk gewend aan de nieuwe...

Iemand hier een andere oplossing voor?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Welke android versie heb je?
Op mijn 6.0.1. AICP heb ik nergens last van, 1440p YT draait prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gugger schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:55:
Hebben jullie ook nog steeds freezes gevolgd door reboots bij 1440p YouTube content? Het is de laatste tijd weer schering en inslag. Het enige dat lijkt te helpen is alle updates van de YouTube app verwijderen en automatisch updaten uitschakelen. Dan zit je echter weer op de oude interface en ik was redelijk gewend aan de nieuwe...

Iemand hier een andere oplossing voor?
Dit heb ik ook gehad inderdaad, strontvervelend. Maar de laatste tijd is het mij niet meer opgevallen, of dat betekent dat het weg is durf ik niet te zeggen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
vandermark schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:58:
Welke android versie heb je?
Op mijn 6.0.1. AICP heb ik nergens last van, 1440p YT draait prima
Gewoon stock ongeroot (6.0.1 geloof ik?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
lukadad schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:07:
Zit nu met de twijfel om nog deze kosten te maken voor een nieuwe batterij. Mijn Nexus heeft ook last van de SOP (screen of piss) en heb net een 25% kortingcode gevraagd en ontvangen voor een Pixel C.

Twijfel twijfel...
Op ebay heb je de accu voor allerlei prijzen, maar of het een goede accu is weet je natuurlijk niet.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=nexus+10+battery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Gugger schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:57:
[...]

Gewoon stock ongeroot (6.0.1 geloof ik?).
Stock 6.0.1 kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

5.1.1 stock met security patches kan wel

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Helemaal gelijk natuurlijk, 5.1.1., even in de war met m'n Nexus 6p :o
Inmiddels na een week YT weer laten updaten na de laatste versie en inmiddels nog geen freezes/reboots gehad. Vertrouw het nog niet helemaal, maar voorlopig lijkt het goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Hoe kom ik aan theme-color voor Nexus 10.
Ik heb Lollipop en een bezoek aan Steam.powered.com levert geen zwarte balk op. :(
Op een Moto G met Kitkat wel.

https://developers.google...-in-Chrome-39-for-Android

[ Voor 9% gewijzigd door MedionAkoya op 08-04-2016 16:28 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Kick met dubbelpost.

Hoi, hoe kom ik aan een Book Cover?
Amazon heeft nog twee maar omdat ik in Nederland woont, gaat de hele feest niet door. :'(

Discriminatie noem ik dat.

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

MedionAkoya schreef op woensdag 27 april 2016 @ 22:48:
Kick met dubbelpost.

Amazon heeft nog twee maar omdat ik in Nederland woont, gaat de hele feest niet door. :'(

Iets als bijvoorbeeld http://www.fromus2eu.nl gebruiken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

MedionAkoya schreef op woensdag 27 april 2016 @ 22:48:
Kick met dubbelpost.

Is dat dan een specifiek type wat je wilt hebben? Amazon.de heeft vaak dezelfde spullen maar levert dan wel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Gonadan schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:42:
[...]

Is dat dan een specifiek type wat je wilt hebben? Amazon.de heeft vaak dezelfde spullen maar levert dan wel.
De Nexus 10 Book Cover is een officieel Samsung Nexus 10 accessoire en is op Amazon.de en Amazon.co.uk niet (meer) te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ah, ik dacht dat book cover gewoon engels was voor hoesje. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Je zou het eens op Ebay kunnen proberen. Het grote minpunt van deze cover is dat je 'm alleen kunt openklappen en niet kunt neerzetten.

[ Voor 18% gewijzigd door r3v0ss op 28-04-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Besteld via eBay. Jammer dat ze totaal 17 euro vragen.

[ Voor 77% gewijzigd door MedionAkoya op 29-04-2016 17:25 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 16:54
Volgens een artikeltje op Android Police brengt Google deze maand geen update met security patches uit voor de Nexus 10. Het lijkt er nu dus echt op dat aan de support van deze tablet ene einde gekomen is.

Dit lijkt mij een mooie aanleiding of eens een custom ROM te overwegen. Stabiliteit staat bij mijn voorop en heb ook geen tijd om vaak te flashen, mede omdat mijn vrouw de tablet ook vaak gebruikt. Mij voorkeur zou wel uitgaan naar een Marshmallow ROM die niet te veel afwijkt van stock.

Zouden jullie je eventuele ervaringen met custom ROMS op de N10 willen delen? Ik wil name weten:
  • Welke ROM (exacte versie) pro's en cons
  • Welke recovery (exacte versie) pro's en cons
  • Evt anders zoals kernel of file system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
AICP rom op basis van laatste nightlies cm13.
Werkt gewoon erg goed, snel met leuke extra's tov cm13. Nexus 10 wordt enige tijd al ondersteund door AICP waardoor je ook ota updates krijgt.
Verder heb ik TWRP 3.0.0 van Khaon waardoor ik f2fs ondersteuning heb.

Ideale combi en ik heb geen custom kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 16:54
Interessant. Ik dacht dat voor f2fs een custom kernel nodig was maar dat zit kennelijk al in AICP ingebakken en mogelijk ook al in CM13.

Hoe zit het met de stabiliteit van AICP, heb je last van bugs? En hoe is het batterij gebruik?

Omdat de systeem partitie van de N20 nogal krap is schijnt het kritisch te zijn welke GAPSS je installeert. Welke heb jij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
heb zelf ook een N10 met AICP en f2fs. Wat een verademing is MM nu ten opzicht van LP. Reageert weer vlotjes, switchen tussen apps gaat ook prima. Accuduur is, zeker in standby, prima.

M'n accu is wel rot, bij nog ca. 25% springt 'ie uit. Zit te twijfelen tussen het vervangen van de accu of toch een Pixel C laten komen. :P

Ik heb de mini of micro gApps gebruikt, weet dat ff niet meer uit m'n hoofd. Bepaal zelf wel welke apps ik verder installeer.

[ Voor 16% gewijzigd door r3v0ss op 04-05-2016 14:54 . Reden: GApps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
CM13 (en dus AICP ook) heeft inderdaad standaard f2fs ingebouwd.

Ik gebruik standaard pico of nano OpenGapps, wil zelf besluiten welke google apps ik erop zet.

[ Voor 43% gewijzigd door vandermark op 04-05-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

r3v0ss schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:13:
Je zou het eens op Ebay kunnen proberen. Het grote minpunt van deze cover is dat je 'm alleen kunt openklappen en niet kunt neerzetten.
De verkoper heeft mij de verkeerde hoesje gestuurd. :(
De beschrijving was ook zo vaag. :/

[ Voor 3% gewijzigd door MedionAkoya op 04-05-2016 23:45 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
MedionAkoya schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 23:44:
[...]

De verkoper heeft mij de verkeerde hoesje gestuurd. :(
De beschrijving was ook zo vaag. :/
Ow, da's niet zo mooi. Kan 'ie nog retour? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

r3v0ss schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 08:05:
[...]

Ow, da's niet zo mooi. Kan 'ie nog retour? :/
Ja...wel eerst een mail sturen, anders moet ik de verzendkosten van tussen 4 en 7,5 euro betalen. ;)

Maar nu loopt de zoektocht een toch een beetje dood, of ik moet een Amerikaans adres opgeven. :'(
FF kijken of de "verkeerde" hoesje wat is. Anders kijk ik naar een Poetic.

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
Heb zelf ook een Poetic, maar dat is ook niet je-van-het. In 2 hoeken is het gebarsten en de cover is voor de helft gerafeld. En dat is al de 2e waar dat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

r3v0ss schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 19:22:
Heb zelf ook een Poetic, maar dat is ook niet je-van-het. In 2 hoeken is het gebarsten en de cover is voor de helft gerafeld. En dat is al de 2e waar dat gebeurt.
Hetzelfde had ik ook, heb er twee versleten, op de hoek verstrekt met klodders uit het hete lijm pistool. Maar ze doen wel hun werk, de N10 heeft het nodige aan valpartijen overleefd waarbij ik nog immer verbaasd ben dat de tablet nog heel is.

Ik heb nu deze in blauw: https://www.amazon.de/dp/B00CL914SU/
Maar dat is ook niet je van het. Wel erg goedkoop, dus niet teveel miepen. Grootste probleem is dat de auto Sleep functie niet altijd werkt.

Binnenkort komen er twee Lenovo Tab 3 7" tablets voor de koters en is de N10 weer exclusief voor pa. Dan gaat de tablet in een sleeve: https://www.amazon.de/dp/B00KXVRTJ6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-07 09:35

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:57
Mijn Nexus 10 begint nu ook in het midden zo'n vergeeld vlak te krijgen... Het is nog vrij stil vanuit Google (aantal fora gelezen). Zit er nog een kans in dat dit een positieve draai krijgt?

Stay safe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Master FX schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:19:
Mijn Nexus 10 begint nu ook in het midden zo'n vergeeld vlak te krijgen... Het is nog vrij stil vanuit Google (aantal fora gelezen). Zit er nog een kans in dat dit een positieve draai krijgt?
De Nexus 10 had zijn introductie op 29 oktober 2012 en productie werd gestaakt op 17 oktober 2014.

Hoe fijn het ding ook is, hoe waanzinnig het WQXGA 300 ppi scherm ook is, hoe aardig de dualcore Cortex A15MP2 en Mali-T604 nog mee kunnen komen...

Het ding is End of Life. En er is geen opvolg... Erh, natuurlijk is er een opvolger! Het is in naam alleen geen Nexus meer. De 10 inch stock Android tablet luistert naar de naam Pixel C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Master FX schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:19:
Ik ook. n= 2+Google fora :P

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ik gebruik mijn N10 sinds 2013 intensief prive en zakelijk en heb nog een strak wit scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:57
n=2 + Google Forum, is dat genoeg voor een class action lawsuit?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya

MedionAkoya

Master FX schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:51:
[...]

n=2 + Google Forum, is dat genoeg voor een class action lawsuit?
Ik ken de Amerikaanse wetgeving niet, maar ik heb de Nexus 10 gekregen voor studie. De schenker vond het te groot en gebruikte daarom niet. Hij had al een Nexus 7.

Dus als ik daarna ga klagen bij Google. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. :X

[ Voor 12% gewijzigd door MedionAkoya op 11-05-2016 13:17 ]

Trein?

• Gonadan

Gonadan

ZIjn er nog mensen die de N10 nog gebruiken? Bij ons begint hij trager en trager te worden, en doet soms raar. Misschien dat een goede opruimactie hem weer zal opfrissen, maar aan de andere kant is hij ook gewoon flink verouderd.

Het jammere is dat ik nog niet echt een zinnige opvolger heb gezien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Gonadan schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:42:
ZIjn er nog mensen die de N10 nog gebruiken? Bij ons begint hij trager en trager te worden, en doet soms raar. Misschien dat een goede opruimactie hem weer zal opfrissen, maar aan de andere kant is hij ook gewoon flink verouderd.

Het jammere is dat ik nog niet echt een zinnige opvolger heb gezien.
Ik pak 'em nog geregeld en vooral de jongste koter wil nog heel graag de N10 pakken (terwijl hij en zijn grote zus een eigen 7" Lenovo geval hebben).

Het trager worden merk ik ook wel. Het is nog niet vervelend genoeg om iets aan te doen, maar er op een gegeven moment een volledige factory reset op los te laten (of zelfs https://wiki.cyanogenmod.org/w/Install_CM_for_manta ) zit in mijn achterhoofd.

• vandermark
Gebruik hem nog elke dag voor werk, zeer tevreden over.
Gebruik AICP, CM gebaseerd en doet het goed.

's avonds in bed een serie verder kijken met Kodi gaat ook perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uvolte
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-05 15:11
Ik heb nu ook AICP met f2fs en pico OpenGapps op me dochters N10, werk echt een heel stuk soepeler allemaal, echt een verademing. Bedankt vandermark!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

vandermark schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:40:
Gebruik hem nog elke dag voor werk, zeer tevreden over.
Gebruik AICP, CM gebaseerd en doet het goed.

's avonds in bed een serie verder kijken met Kodi gaat ook perfect :)
Deze rom is helaas niet meer te downloaden en wordt verder niet meer ondersteund.

Ben je over naar een andere rom?

Tips zijn welkom, want hier zijn vanaf morgen 2 N10's in huis voor de kinderen en misschien dat ik 'm zelf ook wel eens pak.

Te koop....

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste