arnoud_h schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:45:
Alles moet gewoon via de app. In de settings daarvan zit een mogelijkheid om te controleren of je de laatste firmware hebt. Normaal gesproken zou de app zelf moeten melden dat er een update is.
Voor de lampen zijn tot nu toe geen updates geweest, maar die zouden als het goed is automatisch gedaan moeten worden.
Leuk dat ze dat ook online vertellen (behalve jij nu dan gelukkig). Dat staat gewoon helemaal nergens

Waarom vertellen ze niet "You can check for firmware updates in the options menu on the official Hue app" of iets in die richting....
Ik had die officiele Hue app niet meer geinstalleerd staan omdat ik HueMore gebruikte. Maar het is voor de firmware updates dan toch handig om die normale officiele app installed te hebben?
Hoe zit het trouwens met lampen, want ik heb soms kleuren die van elkaar verschillen ondanks dat de lampen hetzelfde ingesteld zijn. Als ik de kleuroptie "Deep Sea" gebruik van HueMore dan kleuren bij mij 2 lampen paars-achtig en 1 lamp rood. Wat is dit? Bij nog een vierde lamp zit er een lichte afwijking in de default warme geel-kleur...
Nou ja, in ieder geval bedankt voor je reactie.
edit: Dat gedoe met verschillende kleuren bij HueMore is een optie. Als sfeer kunnen meerdere kleuren random ingesteld staan: Sferen -> Deep Sea ingedrukt houden -> wijzigen, dan vallen er kleuren te verwijderen of toe te voegen. Das ook leuk dat ze dat erbij vertellen want ik dacht even dat m'n lampen totaal verschillend geproduceerd waren
[
Voor 13% gewijzigd door
Blaze85 op 09-07-2013 15:40
]