Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Sinds vanavond kan ik op mijn (stock) Nexus 4 geen 5ghz wifi meer zien. Daar waar mijn Nexus 7 vrolijk een aantal 5ghz netwerken ziet, laat mijn 4 niets zien (2,4ghz werkt prima). Een reboot heeft niet geholpen, heb naar mijn weten niets aangepast. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:57
Fly-guy schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:20:
Sinds vanavond kan ik op mijn (stock) Nexus 4 geen 5ghz wifi meer zien. Daar waar mijn Nexus 7 vrolijk een aantal 5ghz netwerken ziet, laat mijn 4 niets zien (2,4ghz werkt prima). Een reboot heeft niet geholpen, heb naar mijn weten niets aangepast. Iemand een idee?
Had ik ook en helaas in mijn geval heeft alleen een Factory reset geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:19

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sinds enige tijd moet ik handmatig met mijn 5G netwerk verbinden als ik boven ben, hij pakt hem niet automatisch meer. Heel apart.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Gonadan schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:57:
... hij pakt hem niet automatisch meer. Heel apart.
Viel mij ook op, sinds een paar dagen. Kwam erachter omdat ik mijn 2.4ghz netwerk niet had opgevoerd. Alleen 5ghz. Dacht dat de wifi dood was, maar nee...

Ook is de batterij drain steeds erger aan het worden.

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Nou, mijn Nexus 4 krijgt als 5.1 uit is een schone installatie, nu ik Moto G 2nd heb eindigt Nexus 4 als DS/GBA emulator apparaatje met muziek, tunein en YouTube app, aangezien Nexus 4meer power heeft vooral voor de DS games.

Heb trouwens na 1,5 jaar gebruik geen battery drain, alleen met 3G maar op wifi haal ik zo met gemak boven de 4 uur on-screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Ja klopt. Op WiFi gaat ie goed, maar met 3g is het nog geen uur onscreen haast. En dat is echt triest. Maar eens ergens een oude, stabiele rom opzoeken en het ding daar laten.

Volgende toestel wordt geen Android. Ook geen ios. Ben er wel klaar mee.

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-04 18:17

Pathogen

Shoop Da Whoop

Hier is ie nog steeds normaal dagelijks in gebruik. Geen rare battery drain op 3G (Simyo/KPN), maar ik begin wel te verlangen naar iets anders. Compact, maar wel vlot. Jammer dat de Sony's een glazen achterkantje hebben, want daar zou ik echt vanaf willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Mizgala28 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 23:15:
[...]

Had ik ook en helaas in mijn geval heeft alleen een Factory reset geholpen.
Echt? Lekker dan... Tijd voor een nieuwe. (Of op zijn minst een mooi excuus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Fly-guy schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:48:
[...]

Ik kan je wel zeggen dat het aan Lollipop zelf ligt, toen ik terug naar 4.4.4 ging had ik er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

Ik haal op 3G ongeveer anderhalf uur SOT en op wifi zo'n 2.5 uur SOT. Hoe halen jullie op wifi 4 uur SOT!? Ik draai momenteel rastapop + AK kernel maar op de stock rom en kernel heb ik dezelfde tijden ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Anoniem: 483276 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:18:
Ik haal op 3G ongeveer anderhalf uur SOT en op wifi zo'n 2.5 uur SOT. Hoe halen jullie op wifi 4 uur SOT!? Ik draai momenteel rastapop + AK kernel maar op de stock rom en kernel heb ik dezelfde tijden ongeveer.
Stock ROM en kernel hier, alles staat aan op google now aan (locatie of nauwkeurig).

Op 3g haal ik (als ik 3g alleen gebruik en geen wifi) 2,5 uur max, maar het kont zelden voor dat ik hele dag puur en alleen op 3g zit.

Edit:

Moet wel zeggen dat als game console gaat de Nexus 4 een half-uurtje langer mee on-screen, echter wat wel opvalt dat hij langer qua stand-by mee gaat op vliegtuigmodus, ik merkte dat als ik de Nexus 4 vroeger op de dag gebruikte hij na een tijdje niks doen sneller leeg ging de eerste 10% als ik wat deed (alsof hij gewoon op moest warmen of zo en daarom sneller leeg ging), daarom was on-screen gebruik prima, maar iedere dag opladen alsnog een must, ligt denk ik aan de provider of gewoon de gsm chip.

Dat terzijde, Nexus 4 is nu mijn game handheld, locatie staat aan op nauwkeurig, bluetooth staat aan als ik even save files sync, nfc staat uit, zo ook Google Now, Facebook is ook weg en vliegtuigmodus staat aan ook wifi is aan.

Ik merk wel dat na verwijderen van Facebook app de GPS veel minder vaak aan gaat, alleen als ik de weer kijk met de Yahoo app, blijkbaar doet de Facebook app dat alsnog ook al zet je die functie uit in de instellingen ervan.

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/154gaz4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/2w3xqc6.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Mizgala28 op 05-03-2015 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Fly-guy schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:48:
[...]

Om mezelf maar even aan te halen, zonder enige aantoonbare reden is mijn 5g weer terug op de nexus 4.
Niets veranderd aan zowel de router als de telefoon, maar ineens ziet het ding weer 5g netwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidZH
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-04 23:38
De Nexus van mijn vriendin heeft sinds twee weken dat de "Berichten" app de accu in 10 uur leeg trekt.

App een paar keer herstart; geen resultaat. Zijn er meer mensen die dit gezien hebben?

De telefoon slaapt eigenlijk helemaal niet meer en ik zie nu net een nieuw leuk dingetje: de app "sdcard" heeft nu 33% van de accu gebruikt. In 2,5 uur gedaald tot 47%!

Nexus 4 met stock Android 4.4.4. (Nog niet geupdate naar aanleiding van de verhalen hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Mijn nexus valt paar keer per week uit. Alleen power + volume down kan hem weer tot leven wekken. Ik draai stock lollipop. Ik zit er aan te denken om hem RMA te sturen.

Ook zie ik niet alle 5GHz netwerken. Wel die van de buren, maar niet de mijne. Ik ben android en nexus een beetje zat. Ik had een N4 gekocht om snel nieuwe updates te krijgen. Maar google stopt niet echt moeite in deze telefoon om het nog echt werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
HEY_DUDE schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:05:
Ook zie ik niet alle 5GHz netwerken. Wel die van de buren, maar niet de mijne
Grote kans dat het aan je router ligt, waarschijnlijk de ingestelde kanalen voor je 5GHz.
Ik had ook een probleem met het zen van 5GHz wifi, maar dat gold voor alle netwerken, ook die van de buren. Bij jou ziet hij wel netwerken, dus grote kans dat dat probleem niet aan de telefoon ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Jivebunny schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 07:44:
Volgende toestel wordt geen Android. Ook geen ios. Ben er wel klaar mee.
Ben wel benieuwd wat je dan zou kiezen. In mijn ogen kan je met zo'n keuze niet anders dan een enorme bak aan concessies doen om er dan later achter te komen dat ook dat OS zijn problemen kent.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Gonadan schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:59:
[...]

Ben wel benieuwd wat je dan zou kiezen. In mijn ogen kan je met zo'n keuze niet anders dan een enorme bak aan concessies doen om er dan later achter te komen dat ook dat OS zijn problemen kent.
offtopic:
Heb mijn zinnen eigenlijk wel gezet op Windows phone. Ja, hoop concessies; maar heb hoop voor de toekomst. Ik heb gemerkt dat voor mij de belangrijkste eigenschappen toch wel de volgende zijn:

- Camera
- Bellen, berichten (mainly whatsapp - daar zitten mijn contacten - soms ook 'helaas'), mailen
- Browsen
- Navigeren
- Degelijke accuduur
- Een aantal apps - die allemaal officiëel vertegenwoordigd zijn of een goede mobiele website.

In de afgelopen jaren zijn dingen zoals gamen en films/series kijken weggevallen op de smartphone voor mij. Het toennemende Google effect (alles meten en weten van je) vind ik ook bezwaarlijk worden. Nu probeert MS dit natuurlijk ook en doet het vast ook wel al; maar loopt aanzienlijk achter.

Ubuntu Touch is nog niet volwassen genoeg om naar uit te wijken helaas. Dat zou uiteindelijk wel een ideaalplaatje voor me zijn (zoals het er nu voor staat - een pure Linux distro).

Voor mijzelf op dit moment ben ik aan het azen op een 2e hands 930.

Is de memory leak in stock inmiddels al opgelost? Of is er nog steeds niets gepatched? Het was voor zover ik kon zien een hele simpele fix... De leak zat namelijk in de bootup animatie als ik het goed had gezien... Zit inmiddels op CM nightlies, daar is geen leak meer te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

offtopic:
Het google effect stoort mij ook inderdaad, maar ik heb helaas alleen nog maar alternatieven gezien van partijen die hetzelfde doen.

Zelf heb ik nog geen memory leak mogen ondervinden. Wanneer moet dat optreden dan?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ai, mijn N4 schreeuwde net tegen me toen ik hem uitzetten... Hij ging wel weer normaal aan, maar een korte zoektocht gaf niet veel goed nieuws.

Mensen die deze hoge piep ook gehad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Iedere keer dat je boot bestaat er een kans dat je last gaat krijgen van de memory leak. Als je em eenmaal hebt, kom je er niet zo makkelijk meer vanaf. Ik weet niet zeker, maar factory reset lost het dan vaak op. Totdat het weer gebeurt. Ik had er in het begin geen last van en zag her en der mensen met het probleem. Na een maandje 5.0.1 was de bug er bij mij ook. Sinds CM geen problemen meer.
Hoge piep? Is er ook een rare statistiek te zien vwb je accu?
Zoals dit misschien?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9rSnU2e.png

[ Voor 10% gewijzigd door Jivebunny op 09-03-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Nou ligt mijn Nexus 4 stof te happen sinds dat ik Moto G 2nd heb, maar na 6,5 dag non-stop aan verbruikt system bijna 1,4gb aan ram...

Maar ik zie geen stotteringen, wel gaat alles wat trager, misschien omdat ik veel apps eraf gegooid heb, vooral facebook en chat apps, werd gek van die geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-04 17:34
Mijn N4 loopt nog heerlijk soepel :)
Ik ben dan wel een flashaholic, elke paar weken zet ik er een nieuwe ROM op. Voor de maximale batterylife raad ik het volgende aan:
Cm11 met matr1x kernel (5/6u SOT :D )
Of als je lollipop wil:
Candy5 ROM (kun je vinden op xda, heeft 4/5u SOT zonder battery saver, met die modus ingeschakeld haalt ie 6 uur)

Dit allemaal met helderheid op 15% vind ik toch zeer netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Jivebunny schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:26:
Iedere keer dat je boot bestaat er een kans dat je last gaat krijgen van de memory leak. Als je em eenmaal hebt, kom je er niet zo makkelijk meer vanaf. Ik weet niet zeker, maar factory reset lost het dan vaak op. Totdat het weer gebeurt. Ik had er in het begin geen last van en zag her en der mensen met het probleem. Na een maandje 5.0.1 was de bug er bij mij ook. Sinds CM geen problemen meer.
Dan vraag ik mij sterk af of dat niet gewoon in combinatie met bepaalde apps of iets anders is. Ik boot hem elke ochtend weer en heb nog geen problemen mogen ondervinden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
brick5492 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:31:
Mijn N4 loopt nog heerlijk soepel :)
Ik ben dan wel een flashaholic, elke paar weken zet ik er een nieuwe ROM op. Voor de maximale batterylife raad ik het volgende aan:
Cm11 met matr1x kernel (5/6u SOT :D )
Of als je lollipop wil:
Candy5 ROM (kun je vinden op xda, heeft 4/5u SOT zonder battery saver, met die modus ingeschakeld haalt ie 6 uur)

Dit allemaal met helderheid op 15% vind ik toch zeer netjes :)
Ik snap dat flashen niet, ik haal nog steeds na anderhalf jaar 4,5 a 5+ uur aan screen-on time op volledig stock, en gps en dergelijke staan aan en scherm op automatisch...

Tenzij ik weer eens te veel Temple Run 2 speel of hele dag aan 3G zit of navigeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-04 21:49
Android 5.1 is onderweg, al voor verschillende apparaten uitgerold. Factory Image voor de Mako staat helaas nog niet online, dus nog niet kunnen flashen. Wacht dit keer denk ik ook maar met imagen, ga weer eens ouderwets OTA. Tenzij het me te lang duurt :')

Ben wel best benieuwd wat voor veranderingen en, vooral, verbeteringen we gaan zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Mijn Nexus 4 werkt nog steeds zonder problemen onder Android 5.0, maar ik mogelijkerwijze wordt mijn volgende telefoon geen Android meer. Ik ben er zelfs over aan het denken om mijn tablet weg te doen. Het feit dat je aangemeld moet zijn bij Google+ om reviews in de market te kunnen schrijven vind ik ook absurd. Ik wil gewoon mijn apparaat kunnen gebruiken, onafhankelijk van de fabrikant. Zelfs bij mijn e-reader (Kindle) moet ik daartoe de reader constant in airplane mode houden, omdat het apparaat anders constant met Amazaon loopt te communiceren, en titels van boeken doorgeeft.

De datahonger van de grote bedrijven begint me ECHT tegen te staan.

Het is jammer dat ik Windows nodig heb (Windows 8.x probeert je te verleiden om al je computers aan je MS-account te koppelen, en dat zal ook alleen nog maar erger worden) voor een aantal programma's die ik niet kan missen, een aantal spellen die ik niet wil missen, en mijn gecalibreerde monitor die werkt met Eizo ColorNavigator. Als ik zou kunnen zou ik volledig overstappen op Linux en een dumbphone kopen. Voor internet/navigatie zal er nog wel een ander apparaat beschikbaar zijn dat niet afhankelijk is van een of ander groot data-verzamelend bedrijf.

Misschien kan ik een Android-telefoon aanschaffen, en er dan een ander OS in flashen... wellicht Firefox OS, of Sailfish of iets dergelijks. (Met Ubuntu wil ik ook niks te maken te hebben. Dat gedraagt zich als de Apple van de Linux-wereld.)

Oh, en de telefoons met formaten van 5+ inch worden me gewoon te groot. 4.7 is de max die ik nog net enigszins normaal kan gebruiken, maar mijn volgende telefoon wordt kostte wat kost een 4.3 of 4 inch.

[ Voor 16% gewijzigd door Katsunami op 10-03-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Jivebunny schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:26:
[...]

[...]

Hoge piep? Is er ook een rare statistiek te zien vwb je accu?
Zoals dit misschien?
[afbeelding]
Ik had wel ineens 1GB aan data meer verbruikt, na de reboot was dat overigens weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
@Katsunami, op Nexus 4 kun je Sailfish OS en Firefox OS gewoon flashen.

Dat terzijde, mr1 bestanden voor Nexus 4 zijn al wel online, dus het duurt niet zo lang voordat de images dat ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Laatst online: 21-04 17:34
Katsunami schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:26:
Mijn Nexus 4 werkt nog steeds zonder problemen onder Android 5.0, maar ik mogelijkerwijze wordt mijn volgende telefoon geen Android meer. Ik ben er zelfs over aan het denken om mijn tablet weg te doen. Het feit dat je aangemeld moet zijn bij Google+ om reviews in de market te kunnen schrijven vind ik ook absurd. Ik wil gewoon mijn apparaat kunnen gebruiken, onafhankelijk van de fabrikant. Zelfs bij mijn e-reader (Kindle) moet ik daartoe de reader constant in airplane mode houden, omdat het apparaat anders constant met Amazaon loopt te communiceren, en titels van boeken doorgeeft.

De datahonger van de grote bedrijven begint me ECHT tegen te staan.

Het is jammer dat ik Windows nodig heb (Windows 8.x probeert je te verleiden om al je computers aan je MS-account te koppelen, en dat zal ook alleen nog maar erger worden) voor een aantal programma's die ik niet kan missen, een aantal spellen die ik niet wil missen, en mijn gecalibreerde monitor die werkt met Eizo ColorNavigator. Als ik zou kunnen zou ik volledig overstappen op Linux en een dumbphone kopen. Voor internet/navigatie zal er nog wel een ander apparaat beschikbaar zijn dat niet afhankelijk is van een of ander groot data-verzamelend bedrijf.

Misschien kan ik een Android-telefoon aanschaffen, en er dan een ander OS in flashen... wellicht Firefox OS, of Sailfish of iets dergelijks. (Met Ubuntu wil ik ook niks te maken te hebben. Dat gedraagt zich als de Apple van de Linux-wereld.)

Oh, en de telefoons met formaten van 5+ inch worden me gewoon te groot. 4.7 is de max die ik nog net enigszins normaal kan gebruiken, maar mijn volgende telefoon wordt kostte wat kost een 4.3 of 4 inch.
Same here. Ik heb het eigenlijk wel gehad met Windows. SailfishOS beviel me zeer goed op mijn Nexus, alleen nu Whatsapp de onofficiële cliënt daarop heeft geblokkeerd valt het OS nu tijdelijk af (totdat de dev een nieuwe cliënt heeft gemaakt ;) ). Helaas zit ik ivm vrienden(groepen) aan whatsapp vast :(

Mijn volgende telefoon wordt een Jolla of een BlackBerry 10 device :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Laatst online: 22:27
djmelvee schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:36:
Android 5.1 is onderweg, al voor verschillende apparaten uitgerold. Factory Image voor de Mako staat helaas nog niet online, dus nog niet kunnen flashen. Wacht dit keer denk ik ook maar met imagen, ga weer eens ouderwets OTA. Tenzij het me te lang duurt :')

Ben wel best benieuwd wat voor veranderingen en, vooral, verbeteringen we gaan zien! :)
Is het ergens bevestigd dat 5.1 voor de n4 uitkomt? Ik heb nog geen officiële bronnen kunnen vinden.
Het zal mij benieuwen of ze de problemen met de huidige Lollipop versie kunnen oplossen. Zo niet dan blijft het voor mij bij 4.4.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
LeBrun schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:10:
[...]

Is het ergens bevestigd dat 5.1 voor de n4 uitkomt? Ik heb nog geen officiële bronnen kunnen vinden.
Het zal mij benieuwen of ze de problemen met de huidige Lollipop versie kunnen oplossen. Zo niet dan blijft het voor mij bij 4.4.4.
Het is allang door Google officieel bevestigd dat 5.1 ook voor de Nexus 4 uitkomt.

Echter volgens onofficiële bronnen komt 5.1 ergens midden april uit voor de Nexus 4 en Nexus 7 (2013).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Laatst online: 22:27
Mizgala28 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:36:
[...]

Het is allang door Google officieel bevestigd dat 5.1 ook voor de Nexus 4 uitkomt.

Echter volgens onofficiële bronnen komt 5.1 ergens midden april uit voor de Nexus 4 en Nexus 7 (2013).
Dat wist ik niet, dankjewel. Ik wacht even de ervaringen af van de 5.1 gebruikers en blijf tot dan op KitKat. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Zal 5.1 dan eindelijk deze week gaan komen of gaat het nog langer duren..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

ik heb op mijn Nexus 7 en 4.4.4 SlimROM geïnstalleerd met F2FS support, dat bevalt erg goed. Misschien dat ik mijn Nexus 4 ook maar met een F2FS 4.4.4 SlimROM ga verblijden.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
djmelvee schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:57:
Zal 5.1 dan eindelijk deze week gaan komen of gaat het nog langer duren..?
Rond eind deze maand, ik vind het zeer slecht van Google, Nexus 5, 7 (2012) en 10 hebben bijna al 1 maand de 5.1 update, dit is gewoon waardeloos van Google, een 2,5 jaar oude Nexus 4 moet zo lang op en update wachten waar bij Apple een 4 jaar oude iPhone 4S die net zo snel krijgt als andere Apple apparaten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-04 16:33
Een maand is overdreven, ik heb van de week de update op mijn Nexus 5 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
tlpeter schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:51:
Een maand is overdreven, ik heb van de week de update op mijn Nexus 5 gehad.
De factory images zijn al langer uit, op het moment dat de images uit zijn voor een bepaald toestel is de update dus in feite al uitgebracht.

OTA is een andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-04 16:33
Dus er is nog geen factory image?
Dan duurt het inderdaad wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
tlpeter schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:12:
Dus er is nog geen factory image?
Dan duurt het inderdaad wel lang.
Nope, maand geleden kwamen de factory images uit voor Nexus 5, 7 (2012) en 10, niet veel later ook voor Nexus 6 en Nexus Player.

De OTA voor de bovengenoemde wordt ook al heel langzaam uitgerold.

Voor Nexus 4, 7 (2013), 9 en 3G + LTE varianten is er 5.1 beloofd maar de factory images zijn er nog steeds niet voor uit en pas als dat het geval is, komen er de weken daarna pas de OTA updates ervoor.

Conclusie, dit gaat extreem traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Tsja, de N4 is ondertussen alweer 3 generaties oud. Niet gek dat het geen prio heeft voor Google.

Ik wacht geduldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Pathogen schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:30:
Tsja, de N4 is ondertussen alweer 3 generaties oud. Niet gek dat het geen prio heeft voor Google.

Dat is een feit, maar mijn geduld wordt nu toch wel behoorlijk op de proef gesteld haha. Vooralsnog mogen we niet klagen dat er, ondanks de 'wet van Google' toch nog ondersteuning is voor de Nexus 4. Good guy Google. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Pathogen schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:30:

Ben ik niet mee eens, de oudere Nexus 7 (2012) tablet kreeg samen met de Nexus 5 de factory image update voor Android 5.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mizgala28 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:22:
[...]

Ben ik niet mee eens, de oudere Nexus 7 (2012) tablet kreeg samen met de Nexus 5 de factory image update voor Android 5.1.
Dat is dan heel mooi voor die N7 2012 :) Verandert verder niets aan het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Pathogen schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:27:
[...]

Dat is dan heel mooi voor die N7 2012 :) Verandert verder niets aan het verhaal.
Wat ik mee bedoelde is dat Google z'n prioriteiten nergens op slaan aangezien een stokoude Nexus tablet een update krijgt, een nieuwere Nexus 4 niet en de nieuwste Nexus 9 tablet ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-04 17:42
Mizgala28 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:22:
[...]

Die is eenvoudiger te updaten dan de Nexus 4 door het ontbreken van cellular, dat is ook de reden dat de 4G/LTE modellen nog geen update hebben ontvangen. Reden dat hij er voor de Nexus 5 al wel is, ondanks dat die dat wel heeft, is inderdaad simpelweg omdat het een recenter toestel heeft en hij dus prioriteit heeft. Als Nexus 4 bezitter had ik het ook liever anders gezien maar vanuit Google gezien is het een logische volgorde.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
MiBe schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:41:
[...]

Die is eenvoudiger te updaten dan de Nexus 4 door het ontbreken van cellular, dat is ook de reden dat de 4G/LTE modellen nog geen update hebben ontvangen. Reden dat hij er voor de Nexus 5 al wel is, ondanks dat die dat wel heeft, is inderdaad simpelweg omdat het een recenter toestel heeft en hij dus prioriteit heeft. Als Nexus 4 bezitter had ik het ook liever anders gezien maar vanuit Google gezien is het een logische volgorde.
Nexus 7 (2013) en Nexus 9 hebben allemaal ook een wifi variant, dus die konden allang de update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cplatinck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-01-2022
http://androidworld.nl/ni...vanaf-deze-volgende-week/

nexus 4 zal 5.1 overslaan en direct naar 5.1.1 gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-04 11:10
De laatste tijd heeft mijn Nexus 4 last van een vervelend probleempje: wanneer ik hem uit mijn zak haal, moet ik mijn pincode opnieuw ingeven. Ik weet dan nooit hoelang dit geduurd heeft, maar ik ben dus gedurende die tijd ook niet bereikbaar.
Bestaat hier, behalve misschien eens te resetten naar de fabrieksinstellingen, nog een andere oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
Drossie schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 08:51:
De laatste tijd heeft mijn Nexus 4 last van een vervelend probleempje: wanneer ik hem uit mijn zak haal, moet ik mijn pincode opnieuw ingeven. Ik weet dan nooit hoelang dit geduurd heeft, maar ik ben dus gedurende die tijd ook niet bereikbaar.
Bestaat hier, behalve misschien eens te resetten naar de fabrieksinstellingen, nog een andere oplossing voor?
Misschien maakt je sim geen goed contact, ff eruit en erin...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Nog steeds geen 5.1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Daar kun je lang op wachten, die komt er niet. Wel 5.1.1 :+

* MegaTronics draait al een weekje SlimROM 9 (KitKat) met F2FS support, draait lekker en ook batterijvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
MegaTronics schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:42:
[...]

Daar kun je lang op wachten, die komt er niet. Wel 5.1.1 :+

* MegaTronics draait al een weekje SlimROM 9 (KitKat) met F2FS support, draait lekker en ook batterijvriendelijk.
Laat mij 1 officiële bevestiging daarvan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cplatinck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-01-2022
zie 5 berichten terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

djmelvee schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:58:
[...]

Laat mij 1 officiële bevestiging daarvan zien?
Zie hierboven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Laatst online: 21-04 22:37
Heeft iemand anders ook last van Sleep/Screen of Deaths sinds Android 5.0? Met 4.4 had ik eens in de paar maanden een keer een Sleep/Screen of Death, maar nu lijk ik er elke week van last te hebben. Heeft iemand het weten op te lossen?

[ Voor 3% gewijzigd door Mithrildor op 12-04-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Nice haha! Vreemd trouwens, AW is iets wat ik elke dag check. Compleet over het hoofd gezien denk ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Na zoveel weken wachten is het zover, Android 5.1 OTA is uit voor de Nexus 4 (nog geen factory image, alleen officiële OTA zip).

Zonde, mijn Nexus 4 is weg maar toch even vermelden waard dat de OTA eindelijk uit is.

http://android.clients.go...-from-LRX22C.e6789b4e.zip

P.S. dit is alleen voor mensen die nu LRX22C draaien op hun Nexus 4.

[ Voor 8% gewijzigd door Mizgala28 op 14-04-2015 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-04 20:41
en nu de factory image ook beschikbaar:
https://developers.google.com/android/nexus/images

vanavond eens installeren en uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wel apart dat ze toch 5.1.0 uitbrengen en niet zoals eerder aangegeven meteen door naar 5.1.1.

Edit: Ook een nieuwe radio: 2.0.1701.06

[ Voor 18% gewijzigd door MegaTronics op 16-04-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:59
Krijg nu de OTA naar 5.1 binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:55
Ik krijg hem ook binnen maar opstarten duurt nu al 30 minuten, zie enkel die bolletjes draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Ik heb de 5.1 al gisteren binnen gekregen, alleen sinds de update werken youtube, imgur gifs en gfycat gifs niet meer :(

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:55
Hij hangt nog steeds... Iemand een idee wat te doen. Zojuist recovery gedaan maar helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

5.1 draait prima. Nog geen problemen ervaren maar ook nog geen wijzigingen tegen gekomen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gonadan schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:26:
5.1 draait prima. Nog geen problemen ervaren maar ook nog geen wijzigingen tegen gekomen. :P
Zit de simpele stilte optie er wel weer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:49
Ik zit nog op 5.0.0 en door root wou de OTA 5.0.1 er niet op komen. Nu vraag ik mij af zijn er mensen in soort gelijke basis situatie die nu 5.1 OTA er wel op krijgen?
Zit nu nog in buitenland en wifi is tergend traag en heb ook laptop niet bij mij voor backup van toestel ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
MegaTronics schreef op woensdag 22 april 2015 @ 06:57:
[...]

Zit de simpele stilte optie er wel weer in?
Nee, en volgens Google komt het niet terug omdat de nieuwe methode het volledig heeft vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 08:09

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

The-Source schreef op woensdag 22 april 2015 @ 07:01:
Ik zit nog op 5.0.0 en door root wou de OTA 5.0.1 er niet op komen. Nu vraag ik mij af zijn er mensen in soort gelijke basis situatie die nu 5.1 OTA er wel op krijgen?
Zit nu nog in buitenland en wifi is tergend traag en heb ook laptop niet bij mij voor backup van toestel ;)
Zowel van 5.0.0 naar 5.0.1 als van 5.0.1 naar 5.1 was snel erop zetten gaan optie voor mij door Root.
Sideloaden gaf een error. Dus eerst fastboot van een factory image (zonder data verlies) van de versie die er al op stond. Daarna een sideload van de nieuwe versie en root weer erop zetten.
Iets meer werk, vooral het uitzoeken hoe dat ook alweer ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Ben toch wel benieuwd waar de OTA blijft, heb totaal geen zin om te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faeshaas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:05
djmelvee schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:56:
Ik krijg zojuist een melding voor de OTA update, vanavond eens installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aswin
  • Laatst online: 04-04 07:37
djmelvee schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:56:
Gisteravond de 5.1 update OTA ontvangen voor mijn Nexus 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Ik had 'm serieus een kwartier na mijn post ook haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-04 16:59
Haay schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:56:
[...]

Nog even een terugkoppeling hier voor eventuele geïnteresseerden. Heb eergisteren de batterij vervangen in de N4 van mijn vrouw. Gisteren heeft ze het de hele dag gebruikt en de problemen waar ze eerder last van had hebben zich niet meer voorgedaan. :)

De oude batterij was inderdaad ook een beetje dikker (opgezwollen) dan de nieuwe batterij, en er kwam ook een vreemd luchtje vanaf.

Uiteindelijk vond ik het losmaken van de achterkant het lastigste. Nadat dat eenmaal lukte was de rest een eitje.
Met welke schroevendraaier heb je de batterij losgemaakt van het bevestigingspunt? Op internet lees ik dat je een PH00 schroevendraaier moeten gebruiken. Ik heb dit met meerdere schroevendraaiers van dit type geprobeerd, maar het wil niet lukken. De schroef zelf is te ondiep lijkt het wel. Tevens getest met een PH000 schroevendraaier; ook dit is geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 20-04 22:04
KoenCows schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:16:
Met welke schroevendraaier heb je de batterij losgemaakt van het bevestigingspunt? Op internet lees ik dat je een PH00 schroevendraaier moeten gebruiken. Ik heb dit met meerdere schroevendraaiers van dit type geprobeerd, maar het wil niet lukken. De schroef zelf is te ondiep lijkt het wel. Tevens getest met een PH000 schroevendraaier; ook dit is geen succes.
Uit de iFixit Nexus 4 Teardown bedoel je deze stap toch? --> https://d3nevzfk7ii3be.cl...igi/XEMKdejEKlohUvGK.huge

Ik heb daar een klein kruiskop-schroevendraaiertje voor gebruikt. Niks speciaals.

Dat terzijde, de nieuwe batterij werkte maar twee dagen normaal, en toen deed de Nexus 4 ineens zo raar dat er niets meer mee te beginnen was en ik maar een Moto G voor m'n vrouw kocht ter vervanging. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-04 16:59
Haay schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:05:
[...]

Uit de iFixit Nexus 4 Teardown bedoel je deze stap toch? --> https://d3nevzfk7ii3be.cl...igi/XEMKdejEKlohUvGK.huge

Ik heb daar een klein kruiskop-schroevendraaiertje voor gebruikt. Niks speciaals.

Dat terzijde, de nieuwe batterij werkte maar twee dagen normaal, en toen deed de Nexus 4 ineens zo raar dat er niets meer mee te beginnen was en ik maar een Moto G voor m'n vrouw kocht ter vervanging. :/
Jep, deze stap bedoel ik. Ik heb meerdere typen kruiskopschroevendraaiers gebruikt (PH00 en PH000 - ook in de winkel verschillende merken geprobeerd) maar tot nu toe krijg ik de schroef niet los.

Wel vervelend dat al je harde werk van toe voor niets was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 05:49
Groverp08 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:29:
[...]

Zowel van 5.0.0 naar 5.0.1 als van 5.0.1 naar 5.1 was snel erop zetten gaan optie voor mij door Root.
Sideloaden gaf een error. Dus eerst fastboot van een factory image (zonder data verlies) van de versie die er al op stond. Daarna een sideload van de nieuwe versie en root weer erop zetten.
Iets meer werk, vooral het uitzoeken hoe dat ook alweer ging :)
Heb de WugFresh nexus root toolkit maar gebruikt, deze had ook een flash-stock en unroot optie met data behoud.
Dus direct van 5.0.0 naar 5.1.0 gegaan. Nou ja nu nog aan het optimaliseren.
Daarna weer even rooten en klaar weer..... hoop ik.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Laatst online: 00:02
Mijn Nexus 4 is een aantal weken geleden tijdens het opladen plotseling gereboot, vastgelopen tijdens het booten en gaat sindsdien niet meer aan. Inmiddels heb ik al een nieuw toestel aangeschaft maar wil toch graag kijken of er misschien een manier is om mijn Nexus nog tot leven te wekken.

Als je gaat Googlen kom je vele problemen tegen betreft het red light / red LED probleem, maar in mijn geval lijkt het toch weer net anders te zijn. Wanneer ik de telefoon aan een lader hang (stuk of 5 verschillende geprobeerd + USB poort) dan knippert er geen LED. Wanneer ik de powerknop ingedrukt houd en hem aan de lader hang is dit het enige moment dat de rode LED knippert. Wanneer ik de powerknop weer loslaat is de LED ook direct weg.

Ik heb alle mogelijke toetsencombinaties, ontladen van de accu en extern laden van de accu geprobeerd. Helaas tot nu toe zonder resultaat.

Is er iemand die dit probleem herkent? Wat zou ik eventueel nog kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Bigf00t schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:13:
Mijn Nexus 4 is een aantal weken geleden tijdens het opladen plotseling gereboot, vastgelopen tijdens het booten en gaat sindsdien niet meer aan. Inmiddels heb ik al een nieuw toestel aangeschaft maar wil toch graag kijken of er misschien een manier is om mijn Nexus nog tot leven te wekken.

Als je gaat Googlen kom je vele problemen tegen betreft het red light / red LED probleem, maar in mijn geval lijkt het toch weer net anders te zijn. Wanneer ik de telefoon aan een lader hang (stuk of 5 verschillende geprobeerd + USB poort) dan knippert er geen LED. Wanneer ik de powerknop ingedrukt houd en hem aan de lader hang is dit het enige moment dat de rode LED knippert. Wanneer ik de powerknop weer loslaat is de LED ook direct weg.

Ik heb alle mogelijke toetsencombinaties, ontladen van de accu en extern laden van de accu geprobeerd. Helaas tot nu toe zonder resultaat.

Is er iemand die dit probleem herkent? Wat zou ik eventueel nog kunnen proberen?
Als je de recovery in kan (power + beneden volume knop tegelijk inhouden) kun je de boel desnoods herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Mijn telefoon heeft de laatste tijd erg last van korte batterijduur en nu heb ik de Wakelock Detector app geinstalleerd en blijkt dat de Messaging app altijd actief is waardoor mijn telefoon nooit in Deep Sleep kan gaan.

Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen?

http://i.imgur.com/8OIFBbc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-04 11:59
Preau schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:47:
Mijn telefoon heeft de laatste tijd erg last van korte batterijduur en nu heb ik de Wakelock Detector app geinstalleerd en blijkt dat de Messaging app altijd actief is waardoor mijn telefoon nooit in Deep Sleep kan gaan.

Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen?

http://i.imgur.com/8OIFBbc.png
Delete all messages -> delete app data -> goto messaging app ->settings -> uncheck (mms) automaticly retrieve messages -> reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Ik heb het inmiddels gefixed door een MMS access point name toe te voegen, deze had ik nog niet ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Laatst online: 00:02
Mizgala28 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:16:
[...]
Als je de recovery in kan (power + beneden volume knop tegelijk inhouden) kun je de boel desnoods herinstalleren.
Bedankt voor je reactie, maar helaas kom ik niet verder dan een rood LEDje. Anders was het natuurlijk zo opgelost.

Ik denk helaas een hardware probleem. Blijft toch vreemd dat een toestel zo plotseling defect raakt tijdens het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 672164

goeiedag !

ik kom er na een week achter dat ik door reeds door mijn databundel heen ben 500Mb (in een week) terwijl ik bijna altijd wifi heb.
Daarnaast krijg ik steeds meldingen over hangouts en is mijn accu bar snel leeg (4 uur ), met amper wat aanstaan (locatie uit en doe verder ook weinig op het toestel).
Nu heb ik gegevensroaming uitstaan en wifi ook maar eens uit , maar hij legt rustig verbinding met internet .
Doe ik iets verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-04 11:59
Anoniem: 672164 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:59:
goeiedag !

ik kom er na een week achter dat ik door reeds door mijn databundel heen ben 500Mb (in een week) terwijl ik bijna altijd wifi heb.
Daarnaast krijg ik steeds meldingen over hangouts en is mijn accu bar snel leeg (4 uur ), met amper wat aanstaan (locatie uit en doe verder ook weinig op het toestel).
Nu heb ik gegevensroaming uitstaan en wifi ook maar eens uit , maar hij legt rustig verbinding met internet .
Doe ik iets verkeerd ?
'Gegevensroaming' is of je telefoon in het buitenland op internet mag.
Je moet de instelling 'Gegevenstoegang aan' op uit zetten als je niet wilt internetten via je provider.

Om uit te zoeken waar je batterij verbruik naartoe gaat moet je wakelock detector of BetterBatteryStats (zie XDA voor gratis versie) installeren. Dan kun je zien wie/wat je batterij leeg slurpt.

[ Voor 11% gewijzigd door elpino.rv op 09-05-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De Nexus 4 van mijn vrouw heeft de nare eigenschap om ieder telefoongesprek na ongeveer 10-15 minuten te verbreken. Hebben meer personen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48

Len

Leeg

Minimaal 2 personen hebben er last van :p Of het moet een groepsgesprek zijn. (Nee, ik had daar nooit last van. Gewoon stock op 5.1?)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

LOL. maar zij heeft het, zoals ze zelf zegt, bij ieder gesprek. Ikzelf heb nooit problemen, maar ik bel ook nooit langer dan een paar minuten. Vandaar de vraag of andere langbellers dit probleem ook herkennen, voor hetzelfde geld crashed de phone app na een aantal minuten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bresjt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:08
Voor wie geinteresseerd is, de OTA update van 5.1 naar 5.1.1:

http://android.clients.go...-from-LMY47O.050356b6.zip

bron: XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-04 16:26

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
OTA is bezig. Iemand al binnen?

Ander vraagje, iemand een goede link voor een stapsgewijze manier van het rooten van Lollipop? Wil toch weer aan de root gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
djmelvee schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:31:
OTA is bezig. Iemand al binnen?

Ander vraagje, iemand een goede link voor een stapsgewijze manier van het rooten van Lollipop? Wil toch weer aan de root gaan.
Kan heel makkelijk net Nexus Root Toolkit.

http://www.wugfresh.com/nrt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-04 17:54
Nog steeds verstandig om een nexus 5 aan te schaffen? Heb momenteel een iPhone 6 maar de drang om een echte Google device te hebben is groot..

Vind de 6 maar wat groot ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
jmignolet schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:05:
Nog steeds verstandig om een nexus 5 aan te schaffen? Heb momenteel een iPhone 6 maar de drang om een echte Google device te hebben is groot..

Collega van me kwam vanochtend ineens op kantoor met een Nexus 6, maar ik ga je eerlijk zeggen dat ik er verliefd op ben geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Oei, helemaal niet aan gedacht! Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
djmelvee schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:20:
[...]

Collega van me kwam vanochtend ineens op kantoor met een Nexus 6, maar ik ga je eerlijk zeggen dat ik er verliefd op ben geworden :D
Is de 6 echt niet te groot ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
jmignolet schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:59:
[...]

Is de 6 echt niet te groot ? :P
Het is zeker wennen als je overstapt vanaf een 4 :p Maar hij is wel echt heul sexy.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
jmignolet schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:05:

Ligt aan de prijs... 400 is echt (te) veel voor een N5

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Prulleman schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 07:36:
[...]

Ligt aan de prijs... 400 is echt (te) veel voor een N5
Ja inderdaad, zag het ook. Maar dan zou ik eerder een tweedehands aanschaffen. Ze gaan rond de 150 tot 220 ..

Lijkt me verstandiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Iemand de OTA al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsdeboer
  • Laatst online: 22-04 06:54
OTA binnengekomen en geïnstalleerd.
Pagina: 1 ... 62 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]