Marss911 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 08:05:
[...]
Bekend probleem, bij mij het zelfde gebeurd alleen helaas toen ik de audio jack in de telefoon plaatste. Sprong de achterkant ook kapot en zat er een barst van de audiojack tot onderkant van mijn nexus. LG gebeld en melde mij dat ik hem moest opsturen.
Nexus overigens aangeschaft bij MM Duitsland en netjes bij de MM in Nederland ter reperatie kunnen laten opsturen. Deden niet moeilijk, maar kreeg het standaard praatje te horen "Normaal doen we dit niet".
Laat wel even weten wat de terug koppeling van LG gaat worden, telefoon is inmiddels een week weg. Verwacht komende week iets te horen hier over.
't Blijft toch typisch: op de site van LG NL zeggen ze: neem contact met ons op via Twitter, Facebook, etc. Op hun FB-pagina een berichtje geplaatst, iets in de trant van: barst, bekend probleem, hoe is dit handig op te lossen? Bericht een half uur later weg. Ze zetten op hun pagina alleen maar heppiedepeppie-dingen. Dan via twitter: barst in achterkant, bekend probleem volgens fora. Nul respons. Ik hoef helemaal geen gratis vervanging of wat dan ook, gewoon iets van: goh, vervelend voor je, we DM-en je wel even over hoe en wat verder (had het ding in UK gekocht, dus niet zo handig terug naar de winkel gaan). Dan doet KLM het toch heel wat beter met z'n social media team...
Verder is het een fijne telefoon die gewoon lekker snel is voor een relatief laag bedrag
Trouwens, heeft iemand ook al gespeeld met Ubuntu Touch? Had het er eergisteren even opgezet, ziet er slick uit. Kon alleen nog niet bellen, want een simkaart met een simlock kun je niet unlocken en de wifi aanzetten moet je even via SSH doen