Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Afbeeldingslocatie: http://img17.imageshack.us/img17/4060/e22h.png

Uploaded with ImageShack.us

Ik stel mijn vraag nogmaals, omdat ik alleen reactie kreeg op een andere vraag in mijn zelfde post. In het zwarte balkje boven het toetsenbord (waar ook woordsuggesties gegeven worden) stonden voor ik mijn telefoon resette altijd leestekens. Die zijn nu dus verdwenen en moet ik leestekens invoegen via het '123-knopje' wat mij zwaar irriteert.

Ik heb alle menu's doorgelopen maar ik krijg het niet aan. Ook googelen levert niks op.

[ Voor 99% gewijzigd door GrazendeKoe op 02-09-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-09 14:47

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

The_Admin schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:27:
[...]

Sorry, maar hoe kan je daar in godsnaam 'last' van hebben? Je ziet dat alleen onder een bepaalde hoek als het scherm niet aanstaat? Het is omdat de touch sensoren volgens mij in de bovenste laag zijn verwerkt waardoor het een dunner en meer responsive scherm is.
Nog 1 ding over die 'storende' (hmm) elementen die zichtbaar zijn onder sommige kijkhoeken als de tel. uitstaat: ik heb toevallig vandaag met mensen van een Advanced Materials department gesproken van de tuE en hij wilde iets laten zien met polarisatie. Ik gaf mijn telefoon, want wat hij wilde laten zien zie je blijkbaar met dat soort schermpjes, en er gebeurde.. niets. Dat was dan wel een fancy telefoon als je niets ziet, het schijnt weer lastig te zijn om de kijkhoek aan alle kanten goed te laten zijn en de 'lelijke' strepen juist zijn om de kijkhoek beter te maken. Klopt ook wel, oudere iPhones hebben inderdaad een belabberde kijkhoek, maar wel een heel zwart scherm ;)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playermijp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 18:55
Ik heb nu een week of 3 de Nexus 4 en ik moet zeggen dat ik het een zalig toestel vind en er nog geen problemen mee heb ondervonden. Zelfs de batterij viel me nog positief mee (kom van een Samsung Galaxy Apollo). Er is slechts 1 ding dat me opgevallen is en dat me wel licht stoort en dat is het feit dat ik bij grafisch zware apps zoals temple run 2 of real racing 3 soms last heb van micro stuttering. Als ik dan deze zelfde apps op mijn Nexus 7 (2012) speel die toch minder krachtig is dan heb ik hier geen last van. Iemand een idee? Het gebeurt niet vaak, zo om de 10 sec een microstuttering, soms duurt het langer eer ik ze zie. Het rare is ook dat sommige apps zoals Need For Speed Most Wanted er helemaal geen last van hebben ook al zijn deze toch ook wel zwaar (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:54
GrazendeKoe schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:52:
[afbeelding]

Uploaded with ImageShack.us

Ik stel mijn vraag nogmaals, omdat ik alleen reactie kreeg op een andere vraag in mijn zelfde post. In het zwarte balkje boven het toetsenbord (waar ook woordsuggesties gegeven worden) stonden voor ik mijn telefoon resette altijd leestekens. Die zijn nu dus verdwenen en moet ik leestekens invoegen via het '123-knopje' wat mij zwaar irriteert.

Ik heb alle menu's doorgelopen maar ik krijg het niet aan. Ook googelen levert niks op.
Bij toetsenbord instellingen"volgende woord suggestie" uitzetten

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Prulleman schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:36:
[...]

Bij toetsenbord instellingen"volgende woord suggestie" uitzetten
Top, dat was 'm. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qruzader
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-04 23:14
daflux schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:31:
[...]

Sommige mensen maken toch een probleem van niets denk ik.

Je kan het niet op foto vast krijgen, je moet hem echt onder een bepaalde hoek houden om het toch maar te kunnen zien.

Als hij aanstaat zie je er helemaal niets van.

En die dingen zitten in iedere smartphone anders zou het touch gedeelte niet werken...

Het is dus GEEN probleem.
voor het gebruik maakt het niet uit, daar worden de prestaties niet anders van.
maar ik kom van een telefoon waar ik geen 'last' had van die patronen op het scherm, daar zag het je het ook niet onderen een hoek (kan ook komen omdat dat een amoled scherm was)
Maar ik vroeg het me gewoon af omdat ik het nog niet eerder gezien had en als ik de enige was die dat had dat ik hem dan op had kunnen sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwavg
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 15:59
*knip*

Hiervoor hebben we http://tweakers.net/aanbod/, nooit in een topic.

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 04-09-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwavg
  • Laatst online: 15-09 15:59
pwavg schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:00:
[mbr]*knip*

Hiervoor hebben we http://tweakers.net/aanbod/, nooit in een topic.[/]
Excuus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Nou jaaaa zeg.. ben ik aan het typen, gewoon in de hand, niks vreemds, barst de achterzijde.. Gewoon krrrrrk. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 16GB-versie zojuist besteld via de Duitse versie van Googles Playstore (Via ShellfireVPN). Ik heb hem in Duitsland laten bezorgen, wat naast de €249,00 voor het toestel ook nog €9,99 verzondkosten met zich mee bracht. Dacht dat dat niet nodig was in Duitsland zelf, maar toch wel :-( Tezamen dus €258,99! Al met al lijkt het me een goede prijs voor het toestel. Had liever de 8GB gehad, maar die is out of stock, en ik heb geen idee of deze nog terug komt. Wil niet het risico nemen compleet met lege handen te staan ;) .

Wel even een bedankje naar verschillende Tweakers die me goed geholpen hebben _/-\o_ was niet echt thuis in deze wereld (proxy's etc.) maar veel (en bovendien snelle) hulp gehad. Dank daarvoor! (!!!!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:56
letatcest schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:07:
Nou jaaaa zeg.. ben ik aan het typen, gewoon in de hand, niks vreemds, barst de achterzijde.. Gewoon krrrrrk. :|
Dat is vreemd, heb je daar ook een foto van? Hopelijk valt het onder de garantie en denken ze niet dat hij gevallen is oid.

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 17:20
Zojuist mijn Nexus 4 in gebruik genomen. Alles is naar wens alleen de speaker kwaliteit is echt te treurig. Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-09 13:00
Mijn speaker is niet treurig. Niet goed, zoals een HTC One en ook slechter dan de iPhone 5, maar wel prima voor de meeste doeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgerFR schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:20:
Zojuist mijn Nexus 4 in gebruik genomen. Alles is naar wens alleen de speaker kwaliteit is echt te treurig. Bekend probleem?
Wordt meermaals opgemerkt bij reviews, nagenoeg elke geloof ik. Had je kunnen weten :D maar ik koop een telefoon persoonlijk niet voor de speakers. Voor muziek luisteren doe ik oortjes in.

• STFU
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 23:07
Misschien dat andere tweakers hetzelfde probleem hebben, maar ik heb dus sinds gisteren (woensdag) geen bereik meer. Ik kan niet bellen en ook niet gebeld worden.
Tot op nu was het bereik van mijn Nexus 4 niet echt fantastisch. Zeker wat 3G betreft. Dat gaf vaak 1 of 0 streepjes beneden in huis (normaal rijtjeshuis in een normale woonwijk). Ook viel de dataverbinding onderweg soms weg op 3G.
Maar goed, een niet zo goede verbinding is totaal iets anders dan helemaal geen verbinding.

Zijn er mensen die dit ook hebben? En zo ja, hebben jullie een oplossing?

PS. Het valt niet samen me de update naar Android 4.3, want dat heb ik al enige tijd draaien (volgens mij meer dan een week al).

• STFU
  • Laatst online: 02-08 23:07
letatcest schreef op woensdag 04 september 2013 @ 19:07:
Volgens mij ben jij niet de enige. Er staat me iets van bij dat ik het eerder heb gelezen, elders.

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

nMad schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:38:
[...]

Dat is vreemd, heb je daar ook een foto van? Hopelijk valt het onder de garantie en denken ze niet dat hij gevallen is oid.
nexus 4 crack

De crack loopt van de zijkant naar de flitser. Het lijkt op de foto of er meer barstjes rond de flitser zitten, maar dat zijn krasjes. Wat eigenlijk al vreemd is, want hij zou niet echt óp het glas moeten liggen om te zorgen dat er geen luchtlaag tussen blijft zitten zodat ie over gladde oppervlakken gaat glijden ( dat deed deze dus wel). Het lijkt mij dat er een soort spanning in het glas zat, vooral ook de plek waar de barst zit.

@STFU, ik zal het eens nazoeken

Hmm. klopt. Veel mensen inderdaad met dit soort cracks die duidelijk niet van vallen komen. Temperatuurverschil staat op 1 als vermoedde reden... Nou ja, voor het ding zelf maakt het niet uit. En de eerste kras is altijd het ergst he! ;)

[ Voor 12% gewijzigd door letatcest op 05-09-2013 08:58 ]

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:32

Phntm

Tlingelingeling

letatcest schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:48:
[...]

[afbeelding]

De crack loopt van de zijkant naar de flitser. Het lijkt op de foto of er meer barstjes rond de flitser zitten, maar dat zijn krasjes. Wat eigenlijk al vreemd is, want hij zou niet echt óp het glas moeten liggen om te zorgen dat er geen luchtlaag tussen blijft zitten zodat ie over gladde oppervlakken gaat glijden ( dat deed deze dus wel). Het lijkt mij dat er een soort spanning in het glas zat, vooral ook de plek waar de barst zit.

Hmm. klopt. Veel mensen inderdaad met dit soort cracks die duidelijk niet van vallen komen. Temperatuurverschil staat op 1 als vermoedde reden... Nou ja, voor het ding zelf maakt het niet uit. En de eerste kras is altijd het ergst he! ;)
Een hele sterke grip denk je? De batterij zou de oorzaak kunnen zijn die heel erg heet wordt. Het is nu ook nou weer eenmaal zo warm in Nederland, heerlijk tropisch weer. LG zal geen aars voor je doen want "Het toestel is nooit officieël in Nederland aangekomen, dus bieden wij geen reparatie service aan." Als je tientjes hebt om uit te geven, probeer even Dynafix of een andere door LG recognized reparateur. Of als je zelf er handig mee bent, doe het even zelf mits je ergens op ebay of elders een original back kan vinden.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:32
Ik heb hem toch echt anders bij Media Markt NL gekocht met NL type op de sticker en NL handleiding dus niet officiëel in NL is grote onzin :P

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Phntm schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:19:
[...]

Een hele sterke grip denk je? De batterij zou de oorzaak kunnen zijn die heel erg heet wordt. Het is nu ook nou weer eenmaal zo warm in Nederland, heerlijk tropisch weer. LG zal geen aars voor je doen want "Het toestel is nooit officieël in Nederland aangekomen, dus bieden wij geen reparatie service aan." Als je tientjes hebt om uit te geven, probeer even Dynafix of een andere door LG recognized reparateur. Of als je zelf er handig mee bent, doe het even zelf mits je ergens op ebay of elders een original back kan vinden.
[slowchat]nah, ach. Als ik dat zo bekijk heeft het hele glazen achterkantje geen **** te maken met het functioneren van de tel. Maar 't is wel jammer, want het maakte het geheel wel slick.

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Gewoon ff LG contacten, bij mij waren ze enorm coulant met een nieuwe batterij.

Verwijderd

Al iets meer bekend wanneer de netwerk en simkaart bug wordt gefixt of hoe ik dit nu op dit moment oplos?
Ik heb nu tele2 en build nummer JWR66Y maar kan dus helaas nog steeds vrij weinig met mijn mobiel als ik geen wifi heb :-(

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:14:
Al iets meer bekend wanneer de netwerk en simkaart bug wordt gefixt of hoe ik dit nu op dit moment oplos?
Ik heb nu tele2 en build nummer JWR66Y maar kan dus helaas nog steeds vrij weinig met mijn mobiel als ik geen wifi heb :-(
Andere radio flashen, pin code lock uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:00
Het is me gelukt: 3 dagen op een acculading met mijn lichte gebruik:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7XAZkVVKTD1uaeKnf9S7UNde/full.png

Ik hou het voor mezelf op hooguit 2 dagen, want aan het einde van dag 3 zat ik op 4% acculading die ik over had wat me geen enkele "reserve" gaf qua gebruik van de telefoon (als ik hem eens echt nodig heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:12

mucuracat

YES

Jorn1986 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:45:
[afbeelding]

Ik hou het voor mezelf op hooguit 2 dagen, want aan het einde van dag 3 zat ik op 4% acculading die ik over had wat me geen enkele "reserve" gaf qua gebruik van de telefoon (als ik hem eens echt nodig heb).
Nu nog 'Piet' verwijderen :9 12% 8)7

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Met 3g/wifi/bluetooth uit gaat het nog toffer (A)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pVoMbO4FfTjluhKQxniLzRZO/full.png

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:12

mucuracat

YES

frankivo schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:08:
Met 3g/wifi/bluetooth uit gaat het nog toffer (A)

[afbeelding]
Ja, heel handig voor een smartphone :?

Afbeeldingslocatie: http://ezimbabwe.files.wordpress.com/2013/08/nokia-3310.jpg?w=179&h=368

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
mucuracat schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:18:
[...]

Ja, heel handig voor een smartphone :?

[afbeelding]
Op vakantie wel.
Had verwacht dat ik alsnog om de 3-4 dagen aan de lader moest.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Jorn1986 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:45:

Ok, maar de hamvraag: wat heb je hiervoor gedaan? Ik had dit ook voor de update naar 4.3 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

TheLemon schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:46:
[...]

Ok, maar de hamvraag: wat heb je hiervoor gedaan? Ik had dit ook voor de update naar 4.3 :'(
Ik haal met 4.3 ook gewoon 2 dagen met mijn standaard gebruik.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
TheLemon schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:46:
[...]

Nou zoals je ziet kijken wanneer de buien aankomen (Piet zijn weerradar LOL *O* ) en andere weerzaakjes, af en toe whatsappen, TV-gids inladen en even bekijken, Nu.nl even checken, wekker laten afgaan 's morgens, korte telefoongesprekken.
Ik haal 2 dagen meestal wel. Als na dag 1 de accu onder de 50% gaat, gaat hij alsnog aan de accu 's nachts maar dat gebeurd zelden. Vrijwel alleen gebeurd dat als ik soms uren in de trein zit en wat ga surfen, gamen, apps bekijken, NS reisinformatie opvraag, muziek luisteren met de dopjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

O ik bedoelde eigenlijk: wat heb je ervoor gedaan om je batterijduur weer goed te krijgen? Er vanuit gaande dat jij ook een battery-drain probleem had en dat dus opgelost hebt.
Of wilde je gewoon je batterylife showen, zonder verdere aanleiding?

@MegaTronics: ja dat hebben de meesten, maar o.a. in dit topic hebben meerdere mensen, waaronder ik, last van serieuze drain-issues sinds 4.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
@TheLemon: tot nu toe geen last van gehad, kan je er ook helaas niet mee helpen. Wou inderdaad een uitzondering laten zien, want 2 dagen is voor mij "normaal" voor mijn smartphone, maar had nooit verwacht nog 3 dagen vol te weten houden. Zou dan toch de energie-besparing van 4.3.3 zijn vruchten afwerpen?

Over de Piet app: ben er achter gekomen dat het energieverbruik komt door het regelmatig gaan lopen GPS-en naar mijn locatie. Maar even dat proces gestopt vanwege het energieverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aran
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:05
Zijn er meer tele2 klanten die een verschil merken met wifi. Als bij mij wifi aan staat, en geen verbinding heeft dan trekt hij de accu snel leeg. Zelfs met de radio van 4.2.2. Vroeger had ik daar geen last van. Dan stond wifi altijd aa

Inmiddels is het bij mij acceptabel als ik wifi uit zet en de oude radio draai. Maar echt goed is het nog steeds biet hoor.

Gekke vind ik dat ik verder bij niemand iets lees over de relatie met wifi_aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Wat is de eigenlijk de stabielste provider voor je Nexus 4?

Geen virtuele providers, maar dus KPN, Vodafone etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:25

IkWilbert

Het is mij!

D-TECH schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:01:
Wat is de eigenlijk de stabielste provider voor je Nexus 4?

Geen virtuele providers, maar dus KPN, Vodafone etc?
Simyo, wat via KPN gaat werkt perfect op mijn Nexus 4

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Brrr. Ik haal nu gemiddeld 20 uur op een accu en dan gebruik ik de telefoon niet veel. Ik hoop Google snel zijn shit together krijgt en eindelijk dat gekut met die radio oplost. We zitten immers al dik een maand met een kansloos gemaakte telefoon. Om nog maar te zwijgen over de schade die het dagelijkse van 10% naar 100% opladen toebrengt aan de levensduur van de batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

LUH-3417 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:46:
Brrr. Ik haal nu gemiddeld 20 uur op een accu en dan gebruik ik de telefoon niet veel. ..... Om nog maar te zwijgen over de schade die het dagelijkse van 10% naar 100% opladen toebrengt aan de levensduur van de batterij...
Wait Wut?
Een dag met een smartphone doen is toch normaal? Mijn DHD deed het ook een dag en wanneer je 's nachts laad sta je elke morgen op met een volle telefoon.
Ik weet niet beter dan dat 24 uur normaal is met een lading.

0.02cts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Voordat Google de radio verneukte was het voor mij niet ongewoon om tweeënhalf tot drie dagen met de batterij te doen. Nu trekt hij 40% to 50% tijdens een nacht lang idlen zonder 3G, WiFi, Bluetooth of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
letatcest schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:48:
[...]

[afbeelding]

Bekend probleem, bij mij het zelfde gebeurd alleen helaas toen ik de audio jack in de telefoon plaatste. Sprong de achterkant ook kapot en zat er een barst van de audiojack tot onderkant van mijn nexus. LG gebeld en melde mij dat ik hem moest opsturen.

Nexus overigens aangeschaft bij MM Duitsland en netjes bij de MM in Nederland ter reperatie kunnen laten opsturen. Deden niet moeilijk, maar kreeg het standaard praatje te horen "Normaal doen we dit niet".

Laat wel even weten wat de terug koppeling van LG gaat worden, telefoon is inmiddels een week weg. Verwacht komende week iets te horen hier over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Marss911 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 08:05:
[...]

Bekend probleem, bij mij het zelfde gebeurd alleen helaas toen ik de audio jack in de telefoon plaatste. Sprong de achterkant ook kapot en zat er een barst van de audiojack tot onderkant van mijn nexus. LG gebeld en melde mij dat ik hem moest opsturen.

Nexus overigens aangeschaft bij MM Duitsland en netjes bij de MM in Nederland ter reperatie kunnen laten opsturen. Deden niet moeilijk, maar kreeg het standaard praatje te horen "Normaal doen we dit niet".

Laat wel even weten wat de terug koppeling van LG gaat worden, telefoon is inmiddels een week weg. Verwacht komende week iets te horen hier over.
't Blijft toch typisch: op de site van LG NL zeggen ze: neem contact met ons op via Twitter, Facebook, etc. Op hun FB-pagina een berichtje geplaatst, iets in de trant van: barst, bekend probleem, hoe is dit handig op te lossen? Bericht een half uur later weg. Ze zetten op hun pagina alleen maar heppiedepeppie-dingen. Dan via twitter: barst in achterkant, bekend probleem volgens fora. Nul respons. Ik hoef helemaal geen gratis vervanging of wat dan ook, gewoon iets van: goh, vervelend voor je, we DM-en je wel even over hoe en wat verder (had het ding in UK gekocht, dus niet zo handig terug naar de winkel gaan). Dan doet KLM het toch heel wat beter met z'n social media team...

Verder is het een fijne telefoon die gewoon lekker snel is voor een relatief laag bedrag :)

Trouwens, heeft iemand ook al gespeeld met Ubuntu Touch? Had het er eergisteren even opgezet, ziet er slick uit. Kon alleen nog niet bellen, want een simkaart met een simlock kun je niet unlocken en de wifi aanzetten moet je even via SSH doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 23:21
Het Qi laden gaat sinds de 4.3 update ook niet helemaal goed.
Met 4.2 had ik met uitzondering 's morgens een telefoon met 90% accu (hij laad op en als deze vol is stopt de qi lader tot deze eventueel een nieuw laad verzoek krijgt) nu pak ik hem dus geregeld eraf me maar 70% accu.
Nu weet ik niet of er met 4.2 een nieuw laad verzoek kwam of dat hij in standby nu zoveel verbruikt. Ik vermoed het laatste want ik hoor ook tot de groep met radio problemen ..

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 16:45
Dat ligt dan denk ik mede aan je Qi-lader, want bij mij werkt draadloos opladen ook met 4.3 nog steeds prima.

Mijn microfoon probleem blijft helaas wel aanhouden. Heb de Mediamarkt Duitsland maar om garantieafhandeling gevraagd :(

[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 07-09-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kard
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:03
IkWilbert schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:38:
[...]

Simyo, wat via KPN gaat werkt perfect op mijn Nexus 4
Mijn Simyo SIM had na de 4.3-update ook last van signaalverlies enkele keren per dag, echter geen locks of andere problemen. De radio van 4.2.2 terugflashen heeft voor mij gewerkt als workaround. Ik denk inderdaad dat alleen de providers met een eigen netwerk 'veilig' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Niet helemaal. Ik heb Vodafone en sinds 4.3 valt het mij op dat af en toe het mobiele signaal weg is en even later weer terug. Ik heb nu de 4.2.2 radio er op gezet, dus nu even afwachten of het nog optreed. Mijn vrouw had hetzelfde bij Simyo, dus daar de radio ook aangepast.

Nu kan het zo zijn dat de mobiele dekking rond die tijd verslechterd is op de plekken waar ik het geconstateerd heb, maar dat merken we de komende tijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Batterij nu op 4% met 4 uur en 5 min ost / 1 dag en 7 uur van de lader (veel gebruikt)

Gebruik Hi van KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
letatcest schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:06:
[...]
't Blijft toch typisch: op de site van LG NL zeggen ze: neem contact met ons op via Twitter, Facebook, etc. Op hun FB-pagina een berichtje geplaatst, iets in de trant van: barst, bekend probleem, hoe is dit handig op te lossen? Bericht een half uur later weg. Ze zetten op hun pagina alleen maar heppiedepeppie-dingen. Dan via twitter: barst in achterkant, bekend probleem volgens fora. Nul respons. Ik hoef helemaal geen gratis vervanging of wat dan ook, gewoon iets van: goh, vervelend voor je, we DM-en je wel even over hoe en wat verder (had het ding in UK gekocht, dus niet zo handig terug naar de winkel gaan). Dan doet KLM het toch heel wat beter met z'n social media team...
Probleem van LG is dat ze toestellen niet van particulieren aannemen en dat het via de maatschappij moet waar je de telefoon hebt aangeschaft. Bij mij was dat dus de MM. Vraag me wel af hoe dat dan moet met telefoons die via Google zijn aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Marss911 schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:43:
[...]

Probleem van LG is dat ze toestellen niet van particulieren aannemen en dat het via de maatschappij moet waar je de telefoon hebt aangeschaft. Bij mij was dat dus de MM. Vraag me wel af hoe dat dan moet met telefoons die via Google zijn aangeschaft?
Dat kan ik me voorstellen, maar dan zou je toch via social media verwachten dat ze dat antwoord geven. It's so simple.. en weer een happy customer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trusten
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09-2022
Heb mijn Nexus 4 ook eindelijk binnen. Erg tevreden mee, alleen twijfel ik of ik de systeemupdate naar 4.3 moet doen gezien alle problemen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Ik gebruik Hi en heb vooralsnog geen problemen na de update. Wel dat ie heel lang 'weg' was in My Devices van Google Play. Maar na een herinstallatie van de rom was ie d'r weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 25-09 15:25
Hier nog iemand die na de 4.3 update geen enkel probleem heeft, batterylife is top en geen problemen met de verbinding what so ever.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trusten
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09-2022
JunkO schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:50:
Hier nog iemand die na de 4.3 update geen enkel probleem heeft, batterylife is top en geen problemen met de verbinding what so ever.
Welke provider? Heb zelf Hi en over twee maanden Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Trusten schreef op zondag 08 september 2013 @ 13:43:
[...]

Welke provider? Heb zelf Hi en over twee maanden Vodafone
Simyo, via het KPN netwerk dus.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 10:04
Ik heb ook wel belang in een Nexus 4, zou ik die in de Duitse playstore met zo'n 3v card kunnen kopen?

[ Voor 177% gewijzigd door Ronnie N op 08-09-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:56
Ronnie N schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:36:
Ik heb ook wel belang in een Nexus 4, zou ik die in de Duitse playstore met zo'n 3v card kunnen kopen?
Lees de topic warning en gebruik dit topic voor vragen met betrekking tot de aanschaf.

[ Voor 12% gewijzigd door nMad op 08-09-2013 20:36 ]

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 19:13
Sinds 4.3 is het mij al twee keer overkomen dat na het maken van een foto de telefoon spontaan reboot.

Zo gaat dat:
1. start camera, focus en maakt foto
2. gemaakte foto wordt paar seconden weergegeven
3. er wordt poging gedaan naar de camera terug te gaan, beeld blijft grijs
4. beeld wordt zwart, telefoon trilt (power on tril)
5. nexus logo verschijnt
6. foto staat netjes in galerij, bij de vorige keer was de foto mooi egaal grijs geworden

Merkwaardig... Kent iemand dit?

Heb overigens geen andere problemen, geen sim-locks, battery drains, dataverbinding of wifi issues. Voor 4.3 had ik regelmatig het euvel dat wifi wel verbonden was maar geen dataverbinding mogelijk (logo bleef permanent grijs en werd nooit meer blauw), dat heb ik sinds 4.3 nooit meer gehad. Oja ik zit direct op KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 21-09 23:53
X-plosive schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:28:
Sinds 4.3 is het mij al twee keer overkomen dat na het maken van een foto de telefoon spontaan reboot.

Zo gaat dat:
1. start camera, focus en maakt foto
2. gemaakte foto wordt paar seconden weergegeven
3. er wordt poging gedaan naar de camera terug te gaan, beeld blijft grijs
4. beeld wordt zwart, telefoon trilt (power on tril)
5. nexus logo verschijnt
6. foto staat netjes in galerij, bij de vorige keer was de foto mooi egaal grijs geworden

Merkwaardig... Kent iemand dit?

Heb overigens geen andere problemen, geen sim-locks, battery drains, dataverbinding of wifi issues. Voor 4.3 had ik regelmatig het euvel dat wifi wel verbonden was maar geen dataverbinding mogelijk (logo bleef permanent grijs en werd nooit meer blauw), dat heb ik sinds 4.3 nooit meer gehad. Oja ik zit direct op KPN.
Ik gebruik CameraMX van Magix, ik vind de stock camera app enorm slecht. Vooral omdat het voorbeeld wat je ziet wanneer de foto gemaakt is, compleet anders is qua belichting dan hoe hij er in de galerij uit ziet. Misschien eens proberen? Als de telefoon in die app ook reboot, dan is het misschien iets hardwarematigs.

Ik heb wel de problemen van battery drains, 's nachts trekt ie rustig 25%. Sim locks echt heeeeeeeel sporadisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:40

Laguna

Connaisseur

Ossi schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:08:
[...]

Ik gebruik CameraMX van Magix, ik vind de stock camera app enorm slecht. Vooral omdat het voorbeeld wat je ziet wanneer de foto gemaakt is, compleet anders is qua belichting dan hoe hij er in de galerij uit ziet. Misschien eens proberen? Als de telefoon in die app ook reboot, dan is het misschien iets hardwarematigs.

Ik heb wel de problemen van battery drains, 's nachts trekt ie rustig 25%. Sim locks echt heeeeeeeel sporadisch.
Vwb dat voorbeeld heb ik ook gemerkt dit was vroeger niet zo (iig niet bij 4.1.2 of dit bij 4.2.x ook al was weet ik niet). Ik heb zelf een Galaxy Nexus, maar erg irritant en slecht van Google dat dit niet aangepakt wordt en we toevlucht moeten zoeken in 3rd party camera apps.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 21-09 23:53
Laguna schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:15:
[...]

Vwb dat voorbeeld heb ik ook gemerkt dit was vroeger niet zo (iig niet bij 4.1.2 of dit bij 4.2.x ook al was weet ik niet). Ik heb zelf een Galaxy Nexus, maar erg irritant en slecht van Google dat dit niet aangepakt wordt en we toevlucht moeten zoeken in 3rd party camera apps.
Ik heb de telefoon pas vanaf 4.2, dus ik weet niet of het eerder beter was, maar het is idd heel vreemd.
Ach ja, CameraMX werkt best fijn, je hebt ook meer opties à la instagram foto's die ik wel eens op facebook zie staan.
Voor mijn gevoel is stock android daarom niet echt geschikt voor de "simpele gebruiker" die gewoon een telefoon heeft om mee te bellen/appen/facebooken etc. Die zou daar helemaal gek van worden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
frickY schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:35:
Mijn microfoon probleem blijft helaas wel aanhouden. Heb de Mediamarkt Duitsland maar om garantieafhandeling gevraagd :(
Gefixed!
Met een naald voorzichtig in de microfoon openingen gevoeld, en nadat er een paar (zand)korrels uit zijn gekomen doet hij het weer fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen is hij er volgens verwachte aankomstdag :). Had mijn eigen naam ingevuld terwijl ik het naar een duitse kennis' adres stuurde. Dat zagen ze blijkbaar ook, dus moest veranderd worden. Gelukkig is hij nu weer opweg, met een dagje vertraging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
  • Laatst online: 29-07 05:57
Ik heb een vreemd probleem: de synchronisatie van mijn E-mail/Exhange/Google/Firefox is opeens uitgeschakeld. Als ik in het instellingen menu kijken kan ik deze ook niet bij de 'Accounts' zomaar inschakelen. Ik kan alleen iedere keer kiezen voor handmatig synchroniseren.... Bij mijn Google account mis ik ook de 'vinkjes' achter de verschillende instellingen om deze in- en uit te schakelen.

Ik kan tot mijn eigen stomme verbazing ook niet zomaar een instelling vinden die alle synchronisaties kan inschakelen/uitschakelen. Ben ik zelf zo dom en of kan iemand mij direct vertellen waar het zit? Of is er meer aan de hand?

Overigens staat de Whatsapp sycnhronisatie ook uit, maar deze werkt verder prima/ook de contactenlijst blijft up-to-date... Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen.

Werk overigens gewoon op stock Android 4.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Sinds vandaag franco kernel draaien met een aantal tweaks dmv de app. Ben benieuwd naar de batterij duur komende dagen.
Een check naar welke bin de soc in valt resulteert in "fastest"
384 mhz met 700mv
1026 mhz met 825mv
1512 mhz met 1000mv

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
ekko schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:16:
Ik heb een vreemd probleem: de synchronisatie van mijn E-mail/Exhange/Google/Firefox is opeens uitgeschakeld. Als ik in het instellingen menu kijken kan ik deze ook niet bij de 'Accounts' zomaar inschakelen. Ik kan alleen iedere keer kiezen voor handmatig synchroniseren.... Bij mijn Google account mis ik ook de 'vinkjes' achter de verschillende instellingen om deze in- en uit te schakelen.

Ik kan tot mijn eigen stomme verbazing ook niet zomaar een instelling vinden die alle synchronisaties kan inschakelen/uitschakelen. Ben ik zelf zo dom en of kan iemand mij direct vertellen waar het zit? Of is er meer aan de hand?
Instellingen - datagebruik - menu - gegevens automatisch synchroniseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-09 14:43
ekko schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:16:

Overigens staat de Whatsapp sycnhronisatie ook uit, maar deze werkt verder prima/ook de contactenlijst blijft up-to-date... Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen.

Werk overigens gewoon op stock Android 4.3.
Ik had het zelfde probleem tot ik de oplossing een posts verder heb gebruikt.
Ik heb hier echt al weken mee zitten hobbyen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
tlpeter schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:45:
[...]

Ik had het zelfde probleem tot ik de oplossing een posts verder heb gebruikt.
Ik heb hier echt al weken mee zitten hobbyen :P
Wat je ook kan doen is via een widget (3rd party of Androids eigen 'Energiebeheer' widget) het snel aan/uit zetten. Zo doe ik het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Argh, word er helemaal gek van. Nog steeds die lock screen shit en google geeft er geen fuck om. Heb hem geflashed naar de stable cyanogenmod maar ook dat helpt niet. Sterker nog, het werd alleen maar erger. Ben echt ten einde raad en tenzij iemand nog een oplossing heeft ga ik hem terug brengen als kapot product, dit kan echt niet langer zo. Moet gewoon bereikbaar zijn en dit is ongehoord. Als ik hem terug breng, nooit meer een google product voor mij. Zonder twijfel de slechtste service ooit.

EDIT: Pincode uitzetten werkt niet, valt hij gewoon weg en moet ik rebooten. Ding word super heet. Kan soms compleet niet bellen terwijl hij zegt dat alles in orde is.

Hoe flash ik de radio en welke?

[ Voor 17% gewijzigd door actionInvoke op 10-09-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
als een aantal keer besproken hier, maar ok:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2087227

.48 radio flashen in custom recovery of met fastboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
  • Laatst online: 29-07 05:57
elpino.rv schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 07:32:
[...]

Instellingen - datagebruik - menu - gegevens automatisch synchroniseren
Geweldig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
elpino.rv schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:45:
[...]

Nogmaals compleet geflashed, alles opnieuw erop + deze .48. Hopelijk lost dit de problemen op. :'( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 14:26
actionInvoke schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:20:
[...]

Nogmaals compleet geflashed, alles opnieuw erop + deze .48. Hopelijk lost dit de problemen op. :'( :?
Stock met .48 radio werkt eigenlijk altijd wel, anders gewoon terug in de tijd en op 2g zetten.

Het is wel echt belachelijk dat dit probleem nu al dik een maand speelt dat mensen niet met hun telefoon kunnen bellen :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
Bastard schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:58:
[...]

Stock met .48 radio werkt eigenlijk altijd wel, anders gewoon terug in de tijd en op 2g zetten.

Het is wel echt belachelijk dat dit probleem nu al dik een maand speelt dat mensen niet met hun telefoon kunnen bellen :F .
Ja dit is wel de laatste keer dat ik een stock google os draai, lesje wel geleerd. Die geven echt geen fuck om hun klanten. En het probleem is veel groter dan googles claim van "een klein groepje mensen". MM was iig wel vriendelijk, die boden aan hem terug te nemen. Heb hem nu op .48, so far so good. Maar nog 1 crash in ik ruil hem in voor een ander ding.

Recent een Nokia lumia 520 voor mijn vriendin gekocht voor 150 euro, ben er best wel jaloers op dus misschien ga ik daar dan wel voor. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:23
elpino.rv schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:45:
[...]

Bij mij was hiermee het probleem verholpen. Ik heb Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb een groot probleem. Ik had vanochtend hoorcollege en zag dat ik geen bereik had, en dacht mijn telefoon even uit te zetten en daarna weer aan te zetten. Maar hij wil helemaal niet meer aan. Ook aan lader geprobeerd maar doet het ook niet. Wie kan me alsjeblieft helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Lennart95 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:31:
Ik heb een groot probleem. Ik had vanochtend hoorcollege en zag dat ik geen bereik had, en dacht mijn telefoon even uit te zetten en daarna weer aan te zetten. Maar hij wil helemaal niet meer aan. Ook aan lader geprobeerd maar doet het ook niet. Wie kan me alsjeblieft helpen?
Wat gebeurt er precies? Gaat er nog een LED knipperen (bv rode) of helemaal niks?
Probeer ook eens power lang indrukken (+- 15 seconden) en power+volume down tegelijk indrukken.. Misschien dan wel wat leven te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Hallo mensen, ik heb een vraag over de Nexus4. Als ik Hd Youtube filmpjes bekijk dan moet het filmpje steeds opnieuw laden. Kan ik weer even kijken, dan stop weer opladen. Ik vind dit zo irritant. Kent iemand dit probleem? Wat kan ik er aan doen, om dit probleem te verhelpen. Ik heb al de cache verwijderd, factotum reset gedaan. Nieuwe update van YouTube verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, maar......het helpt helaas niet. Wie kan mij helpen?
Als ik de filmpjes in een lagere resolutie bekijk gaat het wel wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 15:52
wilke77 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:21:
Hallo mensen, ik heb een vraag over de Nexus4. Als ik Hd Youtube filmpjes bekijk dan moet het filmpje steeds opnieuw laden. Kan ik weer even kijken, dan stop weer opladen. Ik vind dit zo irritant. Kent iemand dit probleem? Wat kan ik er aan doen, om dit probleem te verhelpen. Ik heb al de cache verwijderd, factotum reset gedaan. Nieuwe update van YouTube verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, maar......het helpt helaas niet. Wie kan mij helpen?
Als ik de filmpjes in een lagere resolutie bekijk gaat het wel wat beter.
Hallo wilke77. Waarschijnlijk ligt dit gewoon aan het feit dat je internet verbinding niet snel genoeg is om het filmpje continu door te spelen. Daardoor pauzeert ie regelmatig, zodat ie weer een 'buffer' kan opbouwen, ook wel 'bufferen' genoemd :) Heeft dan (waarschijnlijk) ook niks met je telefoon/YouTube te maken. Oplossing is waarschijnlijk een snellere internet verbinding. Probeer eens een goede (!) Wifi verbinding, dat doet wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Lennart95 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:31:
Geen paniek, ik heb het nu ook een stuk of 3 keer gehad toen ik mijn telefoon opnieuw wou opstarten. Heb geduld, meestal na 15 a 30 minuten proberen ging hij weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Ik heb met PA 3.99 dat mijn toestel na 3-6 dagen een moment heeft waarbij het scherm niet meer aangaat. De enige manier om er weer leven in te krijgen is een harde reset.

Iemand dit ook ervaren? Geen idee waar het vandaan komt. Ook al met apps geëxperimenteerd en niets kunnen vinden op Google (en nee het heeft niet met de JSS build te maken want die gebruiken ze niet meer sinds 3.99). Ook geen dirty flashes gedaan. :-(

Ik weet even niet of ik het in de hardware moet zoeken. Misschien toch maar weer eens stock gaan als niemand hier dit herkent.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Jivebunny schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:32:
Ik heb met PA 3.99 dat mijn toestel na 3-6 dagen een moment heeft waarbij het scherm niet meer aangaat. De enige manier om er weer leven in te krijgen is een harde reset.
Hebben we hier geen Nexus4 Root topic voor?

Maar even op je vraag in te gaan..Al eens geprobeerd de ROM opnieuw te flashen? Full wipe etc.
Komt 3.99 met een custom kernel of heb je een andere kernel geflashed?

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

murphylee schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:44:
[...]
Hebben we hier geen Nexus4 Root topic voor?
Och sorry! Niet goed opgelet. Geen custom kernel, full wiped maar zal het nog een keer doen van de week. Was meer benieuwd of iemand er al tegenaan was gelopen. Zal het reposten in het root topic.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
T homass schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:47:
[...]

Geen paniek, ik heb het nu ook een stuk of 3 keer gehad toen ik mijn telefoon opnieuw wou opstarten. Heb geduld, meestal na 15 a 30 minuten proberen ging hij weer aan.
Ik heb hem al hele middag aan lader hangen en om kwartier proberen pff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Lennart95 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:07:
[...]

Ik heb hem al hele middag aan lader hangen en om kwartier proberen pff :(
Heb je al een keer meer dan 10 seconden de aan/uit knop vastgehouden en het daarna nog een keer geprobeerd (normaal starten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Jivebunny schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:10:
[...]

Heb je al een keer meer dan 10 seconden de aan/uit knop vastgehouden en het daarna nog een keer geprobeerd (normaal starten)?
Jup, ook al geprobeerd
Edit: Na nog eens 25-30 seconden aan/uitknop vast te hebben gehouden en weer normaal indrukken voor opstarten doet hij het weer. Bedankt voor de hulp ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Lennart95 op 10-09-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 13:34
Laat hem is nachtje aan de lader hangen en kijk dan nog eens.

Of probeer dit eens

https://support.google.com/nexus/4/answer/2936226?hl=en

[ Voor 40% gewijzigd door daflux op 10-09-2013 16:31 ]

• andremichel
  • Laatst online: 26-09 09:45
Zo maar ineens kan ik geen berichten meer verzenden. Telefoneren gaat wel.( Mobistar )
Zit op stock JWR66Y.

Heb vroeger al de customs gedraaid maar nu via de nexus 4 Toolkit terug stock.

Iemand een idee? :(

[ Voor 3% gewijzigd door andremichel op 11-09-2013 09:30 ]

Verwijderd

Heb hem sinds gister thuis :D toptoestel tot zover! Hier ga ik geen spijt van krijgen :)

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:17

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Aangezien in een flat woon en er onmogelijk veel netwerken zijn op de 2,4 Ghz band, ben ik eens gaan kijken of de 5 Ghz band beter was. Alleen deed mijn Nexus gek genoeg niets op deze frequentie. Ik heb het op kunnen lossen door mijn router op kanaal 48 vast te zetten, zoals hier geadviseerd wordt.

Helaas kwam ik er daarna pas achter dat mijn iPod touch 2nd gen. en mijn oude laptop niet op 5ghz kunnen praten :( En ik heb helaas geen dualband accesspoint. bummer...

We've got that ring of confidence

• cplatinck
  • Laatst online: 22-01-2022
andremichel schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:29:
Zo maar ineens kan ik geen berichten meer verzenden. Telefoneren gaat wel.( Mobistar )
Zit op stock JWR66Y.

Heb vroeger al de customs gedraaid maar nu via de nexus 4 Toolkit terug stock.

Iemand een idee? :(
ligt aan mobistar... ik heb het ook en m'n vriendin ook. Het staat op hun FB-pagina dat er problemen zijn met sms-centrale

• JunkO
cplatinck schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:38:
[...]

ligt aan mobistar... ik heb het ook en m'n vriendin ook. Het staat op hun FB-pagina dat er problemen zijn met sms-centrale
Zie ook de front-page: nieuws: Mobistar kampt met telefonie- en sms-storing

• Knamix
Sinds de 4.3 update is mijn Wi-Fi zeer slecht (zeker met youtube filmpjes)

Hij blijft om de 5 seconden het filmpje bufferen.... Iemand die kan bevestigen of het met 4.3 te maken heeft?

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Knamix schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:39:

Hij blijft om de 5 seconden het filmpje bufferen.... Iemand die kan bevestigen of het met 4.3 te maken heeft?
Bij mij werkt de wifi super. Beter dan op welk ander apparaat dat ik heb (en dat zijn er nogal wat!).

Surface RT, Lumia 800, Lumia 820, iPad 2, PS Vita, Nexus 7 2012

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

harveydwijs2: er zijn idd issues bekend met WiFi en android 4.3, zie bijvoorbeeld mijn vorige post. Probeer het eens op ander kanaal, dat schijnt iig op 5ghz voor sommige mensen het ontvangst verbeterd te hebben.

• Knamix
Yukkie schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:26:
harveydwijs2: er zijn idd issues bekend met WiFi en android 4.3, zie bijvoorbeeld mijn vorige post. Probeer het eens op ander kanaal, dat schijnt iig op 5ghz voor sommige mensen het ontvangst verbeterd te hebben.
Dan denk ik dat ik het hierbij laat (we hebben talloze laptops en computers thuis) en om ze allemaal een voor een in te stellen omdat 1 device niet goed werkt vind ik een beetje teveel van het goede...

Hopelijk fixen ze het met de volgende update :-(

[ Voor 55% gewijzigd door Knamix op 12-09-2013 19:48 ]

• frickY
Het channel kun je wijzigen zonder al je apparaten opnieuw in te moeten stellen.

Download eerst de gratis app Wifi Analyzer en kijk welk kanaal het minst gebruikt wordt door je buren, en stel daar je eigen access-point op in.

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:17

jacobras

Developer

Heb sinds een aantal dagen de Nexus 4 in mijn bezit, wat een fijn toestel! Had zo mijn twijfels omdat ik geen hoge pet op heb wat betreft LG's telefoons, maar het apparaat is lekker rap en voelt kwalitatief aan. Notificatielampje ziet er chique uit, en nu ik erachter ben dat het ding meerdere kleuren kan vertonen ben ik helemaal tevreden. Mijn Parrot toont nu ook eindelijk titels van albums en nummers vanuit Spotify :)

Kom vanaf een HTC Desire S (wilde graag stock Android, HTC's updatebeloftes ken ik inmiddels wel :+), de grootte van het toestel is wel wennen! Op naar KitKat ;)

[ Voor 9% gewijzigd door jacobras op 12-09-2013 21:42 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

frickY schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:32:
Het channel kun je wijzigen zonder al je apparaten opnieuw in te moeten stellen.

Download eerst de gratis app Wifi Analyzer en kijk welk kanaal het minst gebruikt wordt door je buren, en stel daar je eigen access-point op in.
Dat is ook niet altijd de oplossing. Ik heb ooit ergens meegemaakt dat het gebied rond kanaal 4-8 vrij was van WiFi apparatuur. Echter bleek dat er daar op de frequentie een enorme externe stoorzender aanwezig was. Je WiFi signaal was er dan wel en dan weer niet. Kanaal ingesteld op 1 en voila overal weer WiFi in dat huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Knamix schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:42:
[...]

Dan denk ik dat ik het hierbij laat (we hebben talloze laptops en computers thuis) en om ze allemaal een voor een in te stellen omdat 1 device niet goed werkt vind ik een beetje teveel van het goede...

Hopelijk fixen ze het met de volgende update :-(
In principe hoef je alleen je accesspoint aan te passen, zolang je niets aan je SSID en key veranderd, kunnen alle andere apparaten gewoon verbinding blijven maken met je Wireless network. (Tenzij je van 2.4Ghz naar 5 Ghz gaat en je oude apparaten heb in je netwerk die dat niet snappen, zoals ik deed :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr3d27
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-05 18:55
in dubio...

Nu de Nexus 4 kopen ( via usa import), of wachten op de 5.
Mijn tefeloon van nu heeft een flinke barst in het scherm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:22
Knamix schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:39:

Bij mij ging de Youtube app echt bar slecht paar dagen geleden, alsook op de pc werkte youtube zeer slecht en duurde het zeer lang om te bufferen.
Sinds eergisteren verloopt alles terug zeer soepel en heft youtube zelfs een kleine update gekregen op pc.
Pagina: 1 ... 39 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]