Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
Hathie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:23:
Het is toch zo dat de cloud van de play music store nog niet beschikbaar is in de benelux en nog niet eens geweten is wanneer die zou komen? 8/16gb kan op die manier wel krap worden.
http://www.androidplanet....-in-november-naar-europa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Uhm ja, EU, geen Benelux...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
Ach die zullen dan ook wel snel volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-05 17:34
eind november? nexus 4 komt ook op 13 nov in dld uit, lijkt me geen toeval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59
Hathie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:23:
Het is toch zo dat de cloud van de play music store nog niet beschikbaar is in de benelux en nog niet eens geweten is wanneer die zou komen? 8/16gb kan op die manier wel krap worden.
nieuws: Google brengt muziekaanbod Google Play op 13 november naar Europa
inclusief match zonder uploaden :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396639

Ik neem aan dat het dan ook wel redelijk snel hier te verkrijgen zal zijn. Zo niet dan zul je miss met een usb-sd stickie gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik heb ergens gelezen dat de nexus 4 (en 10) ook via offline stores wordt aangeboden zoals gamespot, wallmart,... Maar ik zie nergens een officiele bevestiging hiervan.
Mogelijk ben ik in de launch week in de us en de verleiding is zeer groot om één of beide modellen mee te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 16:18
Hoe is het ondertusse eigenlijk geregeld met de menu toets bij toestellen met de Android toetsen onscreen. Bij de HTC kun je dacht ik instellen dat de multitask knop als menutoets fungeert. Hoe zou dat bij de Nexus 4? Altijd maar een verrassing waar de knop zit? Blijft toch een vreemd iets eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-04 21:51
Kirretje schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:17:
Hoe is het ondertusse eigenlijk geregeld met de menu toets bij toestellen met de Android toetsen onscreen. Bij de HTC kun je dacht ik instellen dat de multitask knop als menutoets fungeert. Hoe zou dat bij de Nexus 4? Altijd maar een verrassing waar de knop zit? Blijft toch een vreemd iets eigenlijk..
Ik neem aan dat dat hetzelfde gaat werken als bij de galaxy nexus. Als er geen menuknop in de app zelf zit, dan verschijnt deze rechts naast de "recent apps" knop.

[ Voor 0% gewijzigd door Huntard op 30-10-2012 20:20 . Reden: Typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-03 12:26
Het lijkt me dat HTC dan geen echte onscreen buttons heeft..
Bij applicaties die niet zijn gemaakt voor ICS of hoger verschijnt er een menu button naast de multi-task button. Bij ICS of hoger is de plek van de menu button verandert naar rechtsboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59
mooie van on screen buttons is dat je met de juiste custom rom er alles mee kan doen wat je wil. Bij aokp kan je het aantal knoppen instellen, de hoogte , icoontjes, short/long press acties, Google now home swipe up met custom targets etc .

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 16:18
Ok. Duidelijk! Zo gek nog niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
Ik kan niet wachten :D Hoop echt dat ik hem rond de 20-30 november heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 19:24
bas-r schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:21:
Ik heb mijn S3 inmiddels verkocht en wacht op dit toestel.
Gebrek aan echte goeie open source ondersteuning van Samsung op de Exynos processors is de belangrijkste reden geweest.
doet de super nexus rom het dan niet goed op de exynos processor? daarbij de nexus 10 zal ook met en exynos processor werken (hoewel dat een 5 series is) dat zou ook wel moeten gaan helpen toch?

[ Voor 15% gewijzigd door justice strike op 30-10-2012 21:09 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 11:31
Prulleman schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:35:
mooie van on screen buttons is dat je met de juiste custom rom er alles mee kan doen wat je wil. Bij aokp kan je het aantal knoppen instellen, de hoogte , icoontjes, short/long press acties, Google now home swipe up met custom targets etc .
Helemaal mee eens, mijn Nexus 7 heeft inmiddels een volledig aangepaste balk... zelfs per app verschillend! De kleuren van de knoppen en de kleur van de balk zijn namelijk aangepast per app..... Ziet er erg mooi uit al zeg ik het zelf// ;)

Bovendien vind ik een toestel zonder knoppen ook vele malen mooier dan met. Het ziet er gewoon veel strakker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251764

haha, 390 uur standby staat in de specificaties...
Dat zal in de praktijk eerder 39 uur zijn, schat ik in.

Hoe dan ook... eind november ga ik hem zeker aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-05 21:41
Anoniem: 251764 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:18:
haha, 390 uur standby staat in de specificaties...
Dat zal in de praktijk eerder 39 uur zijn, schat ik in.

Hoe dan ook... eind november ga ik hem zeker aanschaffen
Met vrijwel alle instellingen uit (geen lopende programma's, geen connectiviteit, etcetera) zou dat nog wel eens kunnen. De batterij van de Nexus 4 vind ik geweldig, met mijn normaal tot hoog gebruik gaat het toestel een dag of twee mee. Zeker vergeleken met de Galaxy Nexus is het een grote vooruitgang :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:17

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hier nog een mooi hands-on review van de LG Nexus 4.

YouTube: LG Nexus 4 Hands on Review!

Zit echt te kwijlen hoe de telefoon eruit ziet en nieuwe Android 4.2 versie! :O:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat is weeeeeer hetzelfde filmpje :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:17

Grudgie

PSN: Grudgie7

CLB schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:02:
Dat is weeeeeer hetzelfde filmpje :)
Sorry dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ziet eruit als een geweldige telefoon weer, heb mijn Nexus nu sinds Mei, maar kriebelt wel om deze te gaan halen :(
Blijf het wel jammer vinden dat ze cloud beetje pushen door het gebrek van kaartjes, zit hier zelf op een plek zonder wifi op me werk, en heb dus helemaal niks aan het cloud gebeuren met de limieten van me provider..
Nu kom ik met 16 GB een eind, maar iets meer opslag zou zeker fijn zijn (32 Gb versie zou al top zijn!).
Microsim is persoonlijk ook jammer, kosten voor kaartje komen er toch weer bij..en ja je kan ook knippen, maar lees toch vaak zat dat het kaartje enige tijd later alsnog sneuvelt daardoor..native = beter.
Kraitquadcore is gewoon weer helemaal uptodate, en gpu is zo te zien dit keer ook een stuk nieuwer, die van de nexus heeft eigelijk altijd al achtergelopen (hoewel ik er tot nu toe maar weinig van merk).
Die nieuwe cpu zou wel goed van pas komen, kom de laatste tijd toch steeds vaker beperkingen/lag tegen als gevolg van dat ik teveel doe (serie binnenhalen over torrent en wat anders nog willen doen is vaak zelfs al genoeg), waarom ik dat uberhaubt doe? Omdat het kan, hoef ik ze niet weer over te gooien van de Nas naar foon.
Scherm van me huidige nexus vind ik persoonlijk niks mis mee, merk maar zelden het nadeel van de pentile layout, maargoed, rbglayout ftw dan maar :>
Maar in mijn optiek kan de Nexus misschien wel zijn grootste winst nog behalen op batterijgebied, haal nu max 3 á 4 uur schermtijd, en vrijwel nooit het einde van de dag..dus ik hoop dat iig een echte volle dag er met deze batterij er nu wel inzit..misschien met de nieuwe CPU en GPU, en misschien nog wat softwarepowermanagement voor net dat beetje extra :o
Ik wacht in ieder geval met smart de eerste uitgebreide reviews af.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wat een bullshit zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Laatst online: 25-08-2023
Dit wordt waarschijnlijk mijn eerste smartphone. Heb tot nu toe altijd Nokia-toestellen gehad, maar ik heb het helemaal gehad met mijn huidige 6700 classic. Ik dacht dat de iPhone 5 mijn eerste smartphone zou worden, maar het gebrek aan (cosmetische) innovatie rechtvaardigt de premium niet.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Ik kan me wel erin vinden dat een sd kaart ook zijn nadelen met zich meebrengt, bijvoorbeeld 4GB fat32 limiet, maar voor rest zie ik in een sd kaartje geen nadeel.

16GB is wat mij betreft zo vol, een full hd film erop en hij is helemaal vol bijna. De Nexus 4 valt bij mij op dat punt ook af, of hij moet OTG ondersteunen zoals de Nexus 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 00:38

Laguna

Connaisseur

Empulse schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:08:
Dit wordt waarschijnlijk mijn eerste smartphone. Heb tot nu toe altijd Nokia-toestellen gehad, maar ik heb het helemaal gehad met mijn huidige 6700 classic. Ik dacht dat de iPhone 5 mijn eerste smartphone zou worden, maar het gebrek aan (cosmetische) innovatie rechtvaardigt de premium niet.
offtopic:
Wat bevalt je niet bij de 6700? Ik vind het nog steeds een fijne dumbphone en is momenteel m'n back-up.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Laatst online: 25-08-2023
Laguna schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:54:
[...]

offtopic:
Wat bevalt je niet bij de 6700? Ik vind het nog steeds een fijne dumbphone en is momenteel m'n back-up.
offtopic:
Mijn display is zo'n beetje onleesbaar geworden nadat er vocht achter het scherm is gekomen. Een regendruppeltje en je bent de klos. Verder is de behuizing binnen de kortste keren geheel beschadigd - zo is mijn volumeknop er gewoon afgevallen en ik doe echt geen rare dingen met het ding.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Laten we voorop stellen dat ik ook liever een sd mogelijkheid had maar.....dit is wel heel kort door de bocht......

Het valt mij wel vaak op dat mensen "zeuren" om App2sd support van ontwikkelaars. Dit zijn vaak mensen met een simpel toestel met max 4gb en sd mogelijkheid. Ik moet dan altijd denken aan iemand die een laptop koopt met 20gb hd en dan zeuren bij makers van software of niet de hele installatie op een usb stick gezet kan worden... :P

Maar ik denk dat er nog een heel andere achterliggende gedachte is.
Als Google deze optie ook nog toegevoegd zou hebben dan worden makers al HTC en Samsung denk ik niet erg blij. Een extra verkoop argument voor b.v. een SGS3 is toch de sd mogelijkheid... Als Google nu een telefoon aan gaat aanbieden met nieuwste software en ook first updates + super specs, 16/32gb intern en sd optie, wireless charging, en de beste camera dan gaan dit andere fabrikanten natuurlijk merken in de verkoop cijfers..... zeker met deze "zeer" scherpe prijs... Ik denk, om ruzie en onenigheid te voorkomen er bewust sommige dingen weggelaten worden om andere fabrikanten een mogelijkheid te geven voor een extra verkoop argument. (in de LG optimus variant zit b.v. een 13mp cam , in de nexus een 8mp)..... Fabrikanten zijn inmiddels namelijk ook behoorlijk afhankelijk van google in geval van software en google is daar natuurlijk erg blij mee.... Lijkt me dat ze dit dus zo willen houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dit is wel heel erg kort door de bocht... Geen SD-mogelijkheden omdat de SD-kaart dan 'n wirwar van bestanden wordt... Net of 8GB / 16GB intern geheugen dit niet gaat worden met verschillende users :s

En wat betreft hardware-specs niet in 'n toestel proppen, nee daar geloof ik niet in...
HTC heeft geen SD-mogelijkheden in de One X gepropt, zodat de S3 die dat wel heeft 'uniek' is bv... neah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
CLB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:25:
Dit is wel heel erg kort door de bocht... Geen SD-mogelijkheden omdat de SD-kaart dan 'n wirwar van bestanden wordt... Net of 8GB / 16GB intern geheugen dit niet gaat worden met verschillende users :s

En wat betreft hardware-specs niet in 'n toestel proppen, nee daar geloof ik niet in...
HTC heeft geen SD-mogelijkheden in de One X gepropt, zodat de S3 die dat wel heeft 'uniek' is bv... neah..
De verschillende user optie lijkt me niet voor een telefoon maar eerder voor een tablet. Het is namelijk niet zo dat ik vandaag mijn toestel meeneem en morgen mijn vriendin dat doet :9
De Nexus 7 en 10 gaan nu ook in 16/32/64(N10)Gb verkrijgbaar worden. De 8Gb verdwijnt igv de Nexus 7

De HTC one X heeft standaard 32Gb intern en dus is een sd kaart "minder" nodig. En het is wat ik bedoel een extra verkoop argument... "Meneer deze htc one X heeft 32gb en de nexus max 16gb. O, doe mij dan maar de one X" Zo gaat het vaak wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Gohan040 op 31-10-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-06 06:58
Zo gaat het vaak wel ja Gohan maar als de meneer in kwestie dan 100-150 euro extra moet neerleggen voor de One X met 32GB zal de keuze voor een 16GB Nexus ook makkelijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Fransfb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:45:
Zo gaat het vaak wel ja Gohan maar als de meneer in kwestie dan 100-150 euro extra moet neerleggen voor de One X met 32GB zal de keuze voor een 16GB Nexus ook makkelijker worden.
De HTC kost momenteel 460 en is dus 100 euro duurder idd, het is de vraag of mensen dat er voor over hebben dus ik ben het met je eens. Echter is de HTC al weer wat ouder en is de opvolger min of meer al aangekondigd.
HTC komt namelijk nu met een 5-inch, 440ppi full-HD toestel en 16Gb intern "met" sd optie.. en zeer goede verdere specs.Bron En dus hebben ze weer een verkoop argument.... Dit kan een klant weer wel over de streep helpen om 150 euro extra te betalen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Opvolger, opvolger... Phablet wordt dat, dat noem ik niet echt de opvolger, dat is de One X+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
CLB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:14:
Opvolger, opvolger... Phablet wordt dat, dat noem ik niet echt de opvolger, dat is de One X+
HTC one x+ heeft 64Gb intern
en... 4,7 of 5 inch.... phone of phablet tja.... ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Dat geneuzel over het aantal GB's het word gewoon 8gb/16gb/32gb(64gb??) zelfde als de iphone toch? en daar hoor je ook niemand klagen.

Google doet dit zo omdat je dan meer geld kan vragen voor een 16gb of 32gb versie.. want als er een sd kaart mogelijkheid was kocht niemand de 16 en 32 gb.. dan kocht iedereen de 8gb versie plus een 64gb sd kaartje voor een paar tientjes.. it's a simple!

het blijven zakenmannen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Het wordt geen 32GB model, nou voorlopig dan :)
Daar hoor je niemand klagen omdat er wel 32GB en 64GB edities van zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

iPhone eigenaars hoor je over nog wel meer niet klagen hoor, die zijn ook stom verbaasd dat wij onze telefoons als massa opslag kunnen gebruiken.

Een 32GB zou ik wel fijn vinden, eigenlijk durf ik niet die Nexus 4 te kopen, want als ik leer van mijn Nexus 7 16GB dan komen ze vast met een 32GB versie ergens volgend jaar, want Nexus 7 werd ook met 8GB en 16GB gelanceerd en nu is er een 32GB versie voor hetzelfde geld.

SD kaartje is juist wel handig om van ene Android telefoon naar de andere over te stappen, want ik ben van HTC Desire HD naar HTC Evo 3D gegaan en door mijn SD kaartje in nieuwe telefoon te doen had ik snel toegang tot alles wat er op mijn HTC Desire HD stond.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 31-10-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476174

Heel opvallend, Nexus 4 al opgedoken bij een Satun in Nederland. Heel opvallend, wow: http://www.androidworld.n...n-nederland-gespot-fotos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:44
Hier nog een hands-on die volgens mij nog niet gepost is met een paar mooie hr-foto's van het toestel :)

http://www.wired.com/gadg...ogles-new-flagship-phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:34
Anoniem: 476174 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:49:
Heel opvallend, Nexus 4 al opgedoken bij een Satun in Nederland. Heel opvallend, wow: http://www.androidworld.n...n-nederland-gespot-fotos/
jammer dat ze er niet bij posten welke saturn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

El_V schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:01:
[...]

jammer dat ze er niet bij posten welke saturn..
Lees de comments, heerhugowaard maar reken er maar niet op dat je hem al kan kopen :P

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
(jarig!)
staat in de comments: Saturn heerhugowaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 13:34
ik zag het al inderdaad. wel vreemd dat hij daar nu al ligt.

de galaxy nexus was nog een heel gezeik om aan te komen hier in nederland (op het begin dan). maar als hij er al ligt dan zou de prijs toch ook bekend moeten zijn? ik zou hem zelf ook wel eens ff in handen willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Voor wat betreft kritiek op sd kaartjes: de GN is mijn eerste toestel waarbij je dat dus niet uit kan breiden en om eerlijk te zijn mis ik het niet. Zestien GB is echt zat voor heel veel muziek en foto's, bestanden en andere documenten sla ik op in dropbox, wat weer prima met de telefoon te benaderen is. Ik had eerst echt m'n twijfels toen ik van de SGS overstapte naar de SGN, maar ik heb het totaal niet gemist, volgens mij zit het met name tussen de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 11:36
El_V schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:06:
ik zag het al inderdaad. wel vreemd dat hij daar nu al ligt.
Kan net zo goed een sales medewerker van LG zijn die nieuwe devices komt laten zien/uitleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Laatst online: 04-06 11:20
Alsnog vreemd omdat die telefoon daar helemaal niet verkocht gaat worden binnenkort (voor zover bekend is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:01
Lijkt me best logisch dat de telefoon daar verkocht gaat worden. Was immers met de Nexus 7 tablet ook het geval.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
partyondude schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:45:
Voor wat betreft kritiek op sd kaartjes: de GN is mijn eerste toestel waarbij je dat dus niet uit kan breiden en om eerlijk te zijn mis ik het niet. Zestien GB is echt zat voor heel veel muziek en foto's, bestanden en andere documenten sla ik op in dropbox, wat weer prima met de telefoon te benaderen is. Ik had eerst echt m'n twijfels toen ik van de SGS overstapte naar de SGN, maar ik heb het totaal niet gemist, volgens mij zit het met name tussen de oren.
Als ik Asphalt 7, NFS Most Wanted en Horn wil installeren ben ik al de helft kwijt, ieder zn ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 27-05 21:02
Ook waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 20:43
CLB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:24:
[...]

Als ik Asphalt 7, NFS Most Wanted en Horn wil installeren ben ik al de helft kwijt, ieder zn ding...
Exact, ik heb Fifa en nog een paar spellen eraf moeten gooien omdat ik anders geen clockworkmod backup kon maken dus 16 GB is voor mij veel te weinig. Dit vind ik trouwens wel een uitstekend initiatief en heb ook maar even als early birdy gepledged: http://www.indiegogo.com/microsdtomicrousb?c=home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
thecompany schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:41:
[...]

Exact, ik heb Fifa en nog een paar spellen eraf moeten gooien omdat ik anders geen clockworkmod backup kon maken dus 16 GB is voor mij veel te weinig. Dit vind ik trouwens wel een uitstekend initiatief en heb ook maar even als early birdy gepledged: http://www.indiegogo.com/microsdtomicrousb?c=home
Als ik jullie zo hoor zou ik eerder voor een sgs3 of htc one x+ gaan ofzo.... ;)
Snap het wel hoor maar we kunnen hier over blijven discussiëren maar sd optie gaat het niet worden in de Nexus 4. Misschien dat er over een maand of 6 een 32gb versie komt maar daar blijft het dan ook bij......

en dat micro-sd naar micro usb moet toch echt kleiner worden... dit lijkt me een mooi hefboom effect te geven als je er per ongeluk een keer tegen aan tikt, nee dan blijf ik wel bij een OTG kabeltje als ik "echt"extra opslag nodig heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 22:05
Nu een Gnex en in november een Nexus 4. Kan niet wachten. En blijkbaar al in NL bij de Saturn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gohan040 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:00:
Als ik jullie zo hoor zou ik eerder voor een sgs3 of htc one x+ gaan ofzo.... ;)
Klopt ook wel, maar persoonlijk kan ik er gewoon niet inkomen waaaarom 16GB intern geheugen en klaar...

Mja ik kan blijven blaten inderdaad, jammer, punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:06
ik vind hem hondslelijk maar ik heb besloten dat mijn volgende telefoon sowieso een nexus wordt ivm updates. Ik had eigenlijk gehoopt dat HTC weer eens een nexus zou maken. Eens kijken wat ik nog voor mijn sgs2 kan krijgen ding is redelijk afgeleefd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• podvizsen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:22
Mijn vader zit toevallig net de launchweek in de USA, in verband met het er 1 voor mij meenemen: hoe zit het met de garantie, is die internationaal? En waar kan hij hem het best halen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 11:29
Peter schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:54:
[...]

Met vrijwel alle instellingen uit (geen lopende programma's, geen connectiviteit, etcetera) zou dat nog wel eens kunnen. De batterij van de Nexus 4 vind ik geweldig, met mijn normaal tot hoog gebruik gaat het toestel een dag of twee mee. Zeker vergeleken met de Galaxy Nexus is het een grote vooruitgang :).
Heb jij het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeBami
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-05 09:52
Nee, maar om een zo goed mogelijk resultaat neer te kunnen zetten op papier, is dit nogal een logische gedachte. Ze gaan geen standby tijd neer zetten met 3g aan en constant gesynchroniseer van gmail, dat staat toch niet mooi onder de specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:36

Sorbo

Uw hulp in huis!

Crazyanz schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:33:
ik vind hem hondslelijk maar ik heb besloten dat mijn volgende telefoon sowieso een nexus wordt ivm updates. Ik had eigenlijk gehoopt dat HTC weer eens een nexus zou maken. Eens kijken wat ik nog voor mijn sgs2 kan krijgen ding is redelijk afgeleefd :+
Vind je de Galaxy Nexus mooier dan? Misschien kunnen we dan wel wat regelen ;)

Ik moet zeggen dat ik m eerst ook niet mooi vond, maar nu ik hem in actie gezien heb steeds mooier begin te vinden. Het draadloze laden is tof, de achterkant is erg mooi en het feit dat het een quadcore is is natuurlijk mooi pats-materiaal ;) Voor 300-350 euro zou ik m graag willen, mits ik mn GNex kan verkopen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
BroodjeBami schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:35:
[...]

Nee, maar om een zo goed mogelijk resultaat neer te kunnen zetten op papier, is dit nogal een logische gedachte. Ze gaan geen standby tijd neer zetten met 3g aan en constant gesynchroniseer van gmail, dat staat toch niet mooi onder de specs?
Klopt. Maar uit je reactie haalde ik dat je het toestel al had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeBami
Peunage schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:41:
[...]

Klopt. Maar uit je reactie haalde ik dat je het toestel al had. :P
Ik antwoorde voor iemand anders, het kan zijn dat hij het toestel nog steeds heeft :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
BroodjeBami schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:46:
[...]

Ik antwoorde voor iemand anders, het kan zijn dat hij het toestel nog steeds heeft :P.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-06 10:48

BombaAriba

Ondertitel

De Nexus 4 brengt mij nu wel heel erg aan het twijfelen over mijn volgende telefoon. Ik heb nu een Nexus S en ben dus al een paar maanden gewend aan 4.1 en snelle updates en dan heb ik ook nog eens een Nexus 7 gelijk vanuit Engeland gehaald toen hij uitkwam. Maar het wil nu net dat ik al ruim 4 weken een iPhone 5 in de bestelling heb liggen. Vooral de accutijd en benchmarks trokken mij erg aan maar als je de gegevens van de N4 zo ziet is het ook niet mis, mooie snelle cpu en een hele mooie prijs.

Google maakt het mij wel heel moeilijk om alles van Apple te gaan bezitten :P
Enige product wat ik nog niet heb is een iPhone :+

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeBami
BombaAriba schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:50:
De Nexus 4 brengt mij nu wel heel erg aan het twijfelen over mijn volgende telefoon. Ik heb nu een Nexus S en ben dus al een paar maanden gewend aan 4.1 en snelle updates en dan heb ik ook nog eens een Nexus 7 gelijk vanuit Engeland gehaald toen hij uitkwam. Maar het wil nu net dat ik al ruim 4 weken een iPhone 5 in de bestelling heb liggen. Vooral de accutijd en benchmarks trokken mij erg aan maar als je de gegevens van de N4 zo ziet is het ook niet mis, mooie snelle cpu en een hele mooie prijs.

Ik ben heel erg tevreden met mijn Google 'ecosysteem'. Alles wat er naar mijn mening nog mist is tv integratie. Als Google nog een goed product maakt van Google TV en ervoor zorgt dat ik me Android toestellen draadloos naar mijn tv kan streamen, dan ben ik helemaal tevreden! Maar nu eerst even voor de Nexus 4 gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-06 20:00
De Nexus 4 beschikt over een lithium-polymeer batterij ipv lithium-ion. Ik dacht dat de levensduur van li-po korter is dan van li-ion, of heb ik het dan mis. Als dit wel het geval is, dan zou ik niet zo blij zijn met een batterij die niet makkelijk te vervangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-05 20:47
cordonbleu schreef op donderdag 01 november 2012 @ 00:18:
De Nexus 4 beschikt over een lithium-polymeer batterij ipv lithium-ion. Ik dacht dat de levensduur van li-po korter is dan van li-ion, of heb ik het dan mis. Als dit wel het geval is, dan zou ik niet zo blij zijn met een batterij die niet makkelijk te vervangen is.
Lithium-Polymeer is juist beter dan Lithium-Ion als ik dit mag geloven: http://www.androidauthori...ats-the-difference-27608/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Ik lees daar toch echt dit: 'Although the lithium-polymer battery is sleeker and thinner, lithium-ion batteries have a higher energy density and cost less to manufacture.'
De capaciteit van lithium-ion zou dus hoger zijn dan lithium-polymeer. Alleen is het wel zo dat lithium-ion batterijen snel 'degraden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
cordonbleu schreef op donderdag 01 november 2012 @ 00:29:
Ik lees daar toch echt dit: 'Although the lithium-polymer battery is sleeker and thinner, lithium-ion batteries have a higher energy density and cost less to manufacture.'
De capaciteit van lithium-ion zou dus hoger zijn dan lithium-polymeer. Alleen is het wel zo dat lithium-ion batterijen snel 'degraden'.
Klopt maar er staat ook dit:
Capacity - Varies depending on the battery; superior to standard lithium-ion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Spreekt elkaar wel beetje tegen dan.

Om het beetje ontopic te houden; Ik zie geen zogenaamde 'pogo pinns' op de zijkant van het toestel. Kan dus betekenen dat er niet een speciaal dock voor de Nexus 4 wordt uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 05-06 11:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdw
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hier een thread met antwoorden van iemand die er reeds één heeft. O.a Glonass support in de gps!
http://forums.androidcent...-questions-fire-away.html

Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

De Nexus heeft een groter scherm en betere interface (Jelly Bean > IOS 6). En je bent niet gekluisterd aan dat nare Itunes. En je kunt b.v. je e-mail op je home screen hebben in een widget, of het nieuws, of filemeldingen, of een regen-grafiekje...Iphones kunnen dat allemaal niet, zo zonder widgets.

En je hebt ook nog eens 300 of 400 euro over (hangt ervan af waar en wanneer je die Iphone besteld hebt). Dan kun je lekker een weekend naar Parijs, of een paar keer heel chill van uit eten, of sparen, of in 2013 wéér de nieuwste Nexus kopen zodra die uitkomt! En dat allemaal plus de Nexus 4 nu, als je die Iphone gewoon afzegt. Wat wil een mens nog meer? Okee, okee, maar je vroeg erom, als je zoiets zegt in een Android-thread, haha.

[ Voor 7% gewijzigd door Cerberus_tm op 01-11-2012 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 05-06 11:15
Cerberus_tm schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:06:
[...]

De Nexus heeft een groter scherm en betere interface (Jelly Bean > IOS 6). En je bent niet gekluisterd aan dat nare Itunes. En je kunt b.v. je e-mail op je home screen hebben in een widget, of het nieuws, of filemeldingen, of een regen-grafiekje...Iphones kunnen dat allemaal niet, zo zonder widgets.

En je hebt ook nog eens 300 of 400 euro over (hangt ervan af waar en wanneer je die Iphone besteld hebt). Dan kun je lekker een weekend naar Parijs, of een paar keer heel chill van uit eten, of sparen, of in 2013 wéér de nieuwste Nexus kopen zodra die uitkomt! En dat allemaal plus de Nexus 4 nu, als je die Iphone gewoon afzegt. Wat wil een mens nog meer? Okee, okee, maar je vroeg erom, als je zoiets zegt in een Android-thread, haha.
iTunes is niet zo naar hoor. Ja op Windows ja, maar de echte iTunes-gebruikers hebben toch een Mac.
:+
Nu maar weer ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De Nexus 4 heeft een Sony beeldsensor, interesting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
Hmm.. Ik vraag me af hoe dit hele photo sphere gebeuren gaat werken, Google+ heeft er zo te zien support voor, maar als je de tumbnail ziet en er dan bij realiseert dat de foto's gemaakt met photo sphere zo eruit zullen zien op een PC/Tablet maakt de hele functie een beetje nutteloos. Tenminste, als je vakantiefoto's o.i.d. maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 22:27
cordonbleu schreef op donderdag 01 november 2012 @ 00:39:
Spreekt elkaar wel beetje tegen dan.

Om het beetje ontopic te houden; Ik zie geen zogenaamde 'pogo pinns' op de zijkant van het toestel. Kan dus betekenen dat er niet een speciaal dock voor de Nexus 4 wordt uitgebracht.
Dat viel mij ook al op.
Ik vind dat cardock van de GNex echt iets moois en handigs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-05 14:01

Kasai

Legendary

Hopelijk kan ik de Nexus snel reserveren, ik heb al een bod van 335 op mijn One X, dus ben bang dat ik binnenkort telefoonloos ben :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
BroodjeBami schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 23:41:
[...]

Ik ben heel erg tevreden met mijn Google 'ecosysteem'. Alles wat er naar mijn mening nog mist is tv integratie. Als Google nog een goed product maakt van Google TV en ervoor zorgt dat ik me Android toestellen draadloos naar mijn tv kan streamen, dan ben ik helemaal tevreden! Maar nu eerst even voor de Nexus 4 gaan :).
In 4.2 zou streamen standaard aanwezig moeten zijn..

Anders staan er verschillende dlna-players in de play store..

Mijn favoriet is iMediaShare.. ook als lite versie gratis te gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik was op het punt een galaxy note te halen. Deze nexus had ik in het geheel niet verwacht. enige wat mij aantrekt aan de telefoon is de prijs en het feit dat het nexus is (dus snelle updates).

maargoed, het niet hebben van een sd is wel een zeer groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
  • Laatst online: 16-07-2024
Offtopic: Wow, da's een mooie prijs :P Zit er over te denken de mijne ook op V&A te zetten.

€ 350 voor de N4 16gb - 335 = €15 bijbetalen :*)
Kasai schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:14:
Hopelijk kan ik de Nexus snel reserveren, ik heb al een bod van 335 op mijn One X, dus ben bang dat ik binnenkort telefoonloos ben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
De prijs in buitenlandse Play Stores is bekend,
in winkels komt hij zeer waarschijnlijk niet voor €299,00 / €349,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ik lees net dat alleen in de google playstore deze prijs zo laag zal zijn. (dus alleen duitsland uk en us). Adviesprijs vanuit lg is 500 euro enfin,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
justice strike schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:58:
ik lees net dat alleen in de google playstore deze prijs zo laag zal zijn. (dus alleen duitsland uk en us). Adviesprijs vanuit lg is 500 euro enfin,
Zoals hier boven al gelinkt, [Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic
En misschien is het handig om een bron te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Mijn eigen post |:(
Ik denk dat je het niet helemaal goed gelezen hebt, als namelijk goed leest dan is er nog niks zeker!
De prijzen van 549 en 499 zijn door medewerkers van een witgoed afdeling van LG en een Klantenservice gegeven terwijl LG zelf nog niks officieel heeft bekend gemaakt.

Maar ik verzoek je graag discussies over prijzen en levertijden te vervolgen in het juiste topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Gohan040 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:16:
[...]

Mijn eigen post |:(
Ik denk dat je het niet helemaal goed gelezen hebt, als namelijk goed leest dan is er nog niks zeker!
De prijzen van 549 en 499 zijn door medewerkers van een witgoed afdeling van LG en een Klantenservice gegeven terwijl LG zelf nog niks officieel heeft bekend gemaakt.

Maar ik verzoek je graag discussies over prijzen en levertijden te vervolgen in het juiste topic. :)
jawel dat wil ik ook, maar ik dacht laat ik naar aanleiding van je post maar even compleet zijn. Enfin, ik moet nog nadenken of 16 gb wel genoeg is. Het is wel een lastige vraag. 32 zou zeker voldoende moeten zijn. en ik vraag mij af wat google nu eigenlijk in gedachte heeft met de 8gb versie (effectief 5 tot 6 gb aan user space)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
justice strike schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:19:
[...]

jawel dat wil ik ook, maar ik dacht laat ik naar aanleiding van je post maar even compleet zijn. Enfin, ik moet nog nadenken of 16 gb wel genoeg is. Het is wel een lastige vraag. 32 zou zeker voldoende moeten zijn. en ik vraag mij af wat google nu eigenlijk in gedachte heeft met de 8gb versie (effectief 5 tot 6 gb aan user space)
Snap het , had alleen een andere bron verwacht ;)

Aangezien de iphone 4 8gb ook genoeg afname heeft denk ik dat ook daar gewoon een markt voor is.
Ik ga iig zeker voor de 16Gb (32 is er niet ,helaas het is zo) maar zou het ook met 8Gb redden als ik echt na ga wat ik nu werkelijk aan opslag verbruik.
Ik zou niet veel overhouden maar het zou wel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 21:39

Hier een zelfde probleem. iPhone 5 staat al een tijdje in de preorder en ik vond geen toestel interessant, totdat Google deze Nexus aankondigde. Mijn belangrijkste redenen om de iPhone te nemen zijn de lange software ondersteuning, mooie design, kleine formaat tov Android toptoestellen, accu duur, camera en integratie met mijn macbook. Tegenover de Nexus valt het software ondersteuning voordeel dan weg (tenminste, ik verwacht bij een Nexus ook wel 2/3 jaar ondersteuning, toch?) en het design is ook mooi. De rest van de punten blijven staan maar dan maakt de prijs van de Nexus veel goed.

Ben benieuwd naar de camera, zijn er al fotos van verschenen op internet?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik las net dat er zo'n 3GB op gaat aan het systeem dus je houd effectief zo'n 13 GB of 5 GB over. Persoonlijk vind ik 5GB aan de magere kant Ik heb op mijn OneX nu nog zo'n 24GB over en ik heb er nog niet echt veel op staan, 1 1/2 CD en wat apps, verder niets. 5GB is voor mij te weinig, 13 zou wel kunnen voldoen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostverkaik
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-01 00:37
Ik weet het ook niet met de Nexus 4... Ik vind het een pracht apparaat, draadloos opladen, goede specs, nieuwste Android versie, alleen zit het geheugen mij ook ietwat tegen. Prijs is natuurlijk prachtig, maar de One X+ die bijna uit komt trekt me ook heel erg, ook al moet je daar wat meer voor neerleggen.
Aan de andere kant is 16 (13) GB ook netjes, maar ik hou er gewoon niet van dat ik tegen m'n limiet zit :P En ben in principe wel een cloud-persoon, zoals bij deze tel hoort.
Keuzes, keuzes, keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:12
(jarig!)
janvanduschoten schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:15:
Ik las net dat er zo'n 3GB op gaat aan het systeem dus je houd effectief zo'n 13 GB of 5 GB over. Persoonlijk vind ik 5GB aan de magere kant Ik heb op mijn OneX nu nog zo'n 24GB over en ik heb er nog niet echt veel op staan, 1 1/2 CD en wat apps, verder niets. 5GB is voor mij te weinig, 13 zou wel kunnen voldoen.
Heb je meteen 4 backups van het geheel op je telefoon gezet ofzo?
Ik heb een stuk of 10 albums + 20 apps op m'n iPhone en kom volgens mij net aan de 2gb ofzo (excl. OS).
5GB zou voor mij dan ook meer dan genoeg zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdispert
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-05 11:50
Ik snap er helemaal niks meer van. Dus in Nederland word die waarschijnlijk duurder, komt die in Nederland niet te koop via de playstore.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Is het toch niet opbergruimte in plaats van geheugen waarover bijna iedereen zeurt? Qua ruimte vind ik 16GB (13GB) vrij klein maar met verschillende komende cloud diensten en steeds goedkopere data kosten valt het wel mee.

Dit heb ik nog niet gezien en geposted:

http://blogs.computerworl...us-4-hands-on-impressions

[ Voor 22% gewijzigd door floepie05 op 01-11-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ziet er netjes uit, wel jammer van die zwarte cirkel boven en onder..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
Laguna schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:53:
Ziet er netjes uit, wel jammer van die zwarte cirkel boven en onder..
Hoezo zwarte cirkel onder en boven? Ik zie wel een soort fish-eye effect (vertekening) terwijl het panorama van rechts naar links draait, maar geen zwarte cirkel ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Haay schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:28:
[...]

Hoezo zwarte cirkel onder en boven? Ik zie wel een soort fish-eye effect (vertekening) terwijl het panorama van rechts naar links draait, maar geen zwarte cirkel ofzo.
Als je helemaal naar beneden draait of helemaal naar boven draait, dan zie je een zwart gat (uiteraard moet je natuurlijk wel eerst klikken op de foto..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396639

Haay schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:28:
[...]

Hij bedoelt op het punt waar je staat, zie je dan bij je "voeten" een zwarte cirkel. Dit komt denk meer omdat de gebruiker daar geen foto van heeft gemaakt. En anders is het een klein foutje bij een anders goed werkende en awesome feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
Laguna schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:37:
Als je helemaal naar beneden draait of helemaal naar boven draait, dan zie je een zwart gat (uiteraard moet je natuurlijk wel eerst klikken op de foto..)
Ah, oké, zie nu pas dat je de foto ook nog vertikaal kunt bewegen. :P
Tja, ik vind het niet storend. Hoef de voeten van de fotograaf niet te zien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gohan040 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:21:
Het valt mij wel vaak op dat mensen "zeuren" om App2sd support van ontwikkelaars. Dit zijn vaak mensen met een simpel toestel met max 4gb en sd mogelijkheid. Ik moet dan altijd denken aan iemand die een laptop koopt met 20gb hd en dan zeuren bij makers van software of niet de hele installatie op een usb stick gezet kan worden... :P
Met die problemen zit ik zelf ook nog, maar toen ik mijn telefoon kocht was dat nog helemaal geen issue. Apps waren toen nog netjes klein en je kon er tientallen kwijt, zelfs op een Desire. Nu zal ik die 'fout' inderdaad niet nog eens maken, de hardware moet al voorbereid zijn.

Mooi toestel hoor dit, heb een tijdje vooruit gekund met custom roms maar begon toch te merken dat apps steeds zwaarder worden. Dit is wel een mooie kans om weer eens een overstap te maken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-06 19:40
Haay schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:55:
[...]

Ah, oké, zie nu pas dat je de foto ook nog vertikaal kunt bewegen. :P
Tja, ik vind het niet storend. Hoef de voeten van de fotograaf niet te zien hoor.
Ik denk eerlijk dat dat gedaan is omdat het gewoon niet anders kan? Hoe wil je die voeten dan zien staan? (sowieso zullen ze meegedraaid zijn met de foto ;) ) Er is namelijk ook een zwart rondje boven te zien.

Edit: Oh ja het zou trouwens wel kunnen, boven dan, maar ik denk ze meer aangeven dat dat daar de persoon staat.

[ Voor 10% gewijzigd door Eypo op 01-11-2012 14:52 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]