[Feat] De 'Henk' knop (Tweakers like-knop)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Verwijderd

Ik zeg dat dit bij de volgende iteratie d'r in moet :D

Sinds IE10 ben ik over naar IE omdat dat voor mij prima werkt, dus ik kan niet Henken, en dat is wel een ramp van het formaat wereldrampje natuurlijk ;) :+

• johnydoe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-08 09:30
Reviews wel, maar .plans idd nog niet. Deze week kwamen er wat zaken tussen. dus development heeft wat stil gestaan (maar via https://github.com/pascaldevink/ihenkit kun je zelf ook code aandragen :Y) ).

Hosting zou wel prettig zijn, ik gebruik nu per dag 'slechts' 2.5 mb geheugen, 30 mb traffic en 96 kb aan database. De totale codebase is ook maar 6 mb. B)

13:11 rob_erwt: de kennis van onze taal wordt ook alleen maar slechter bij die jonge generatie he... :P | 13:16 trigen: de oudere generatie kan het gewoon niet goed overbrengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:35

KroeT

[...]

Geïnstalleerd en gehenkt. Topidee.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:05
Noooooes, ihenk.it en dus het henk systeem is weer down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ongelooflijk suf idee. Niet alleen is dat logo oerlelijk en doet het denken aan die vreselijke cover art Pacman waarin hij met een shirtje aan loopt te joggen maar daarnaast is het al goed te zien hoe populair een artikel is door het aantal hits wat bovenaan de pagina staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:15:
Wat een ongelooflijk suf idee. Niet alleen is dat logo oerlelijk en doet het denken aan die vreselijke cover art Pacman waarin hij met een shirtje aan loopt te joggen maar daarnaast is het al goed te zien hoe populair een artikel is door het aantal hits wat bovenaan de pagina staat.
Hoe durf je Henk te vergelijken met Pacman? :(

* Zeror zou best met een Henk shirt rondlopen 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:15:
Nope, dat kan je niet zien. Door het aantal hits kan je zien hoeveel mensen het bekeken hebben, dat is wat anders dan hoe leuk mensen het vinden.

En als jij het logo 'oerlelijk' vindt, dan zit je nog niet lang genoeg op T.net (en heb je eigenlijk geen recht van spreken :+).

edit:
Registratiedatum: 4 oktober 2012, enough said :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 20-11-2012 09:52 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hey, sinds wanneer kunnen profielen gehenkt worden? VET!

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

En hoeveel van de bezoekers weet wie/wat Henk was? ik vind 't een onhandige naam

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zeror schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:49:
[...]

* Zeror zou best met een Henk shirt rondlopen 8)
Wat heb je daar voor over?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s79kdOLq0gK7e2N4ytHNVoYE/full.jpg

B)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Rob schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:20:
En hoeveel van de bezoekers weet wie/wat Henk was? ik vind 't een onhandige naam
* Hahn kijkt in Rob z'n profiel en ziet stomverbaasd dat er 'Registratiedatum: 2000' staat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 12:08
Rob schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:20:
_Mocht_ dit uiteindelijk een echte feature worden die we vanuit Tweakers gaan ontwikkelen, dan moeten we inderdaad kijken of 'Henk' een geschikte naam is. Voor nu is het een prima naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
Zoals het nu is vormgegeven, is het voor de _echte_ core user en daarmee ook de ultieme Tweakers fans. Henk is gewoon een mooi nostalgisch idee en dat wordt zo af en toe nog eens aangehaald. Degene die henk kennen zullen even grinniken en de anderen zullen het vaak niet eens zien, of zich hoogstens af vragen waarom ze Henk nog nooit gezien hebben en weer verder gaan.

Daarom is dit juist zo leuk om te maken (naast Tweakers zelf natuurlijk ;)), het is voor die super Tweakers fans! B)

Hosting is overigens geen issue meer: op black friday heb ik een mooie deal gescoord <+:) De 'freezes' zullen dus niet meer voorkomen oOo

[ Voor 12% gewijzigd door johnydoe op 25-11-2012 22:27 ]

13:11 rob_erwt: de kennis van onze taal wordt ook alleen maar slechter bij die jonge generatie he... :P | 13:16 trigen: de oudere generatie kan het gewoon niet goed overbrengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Bij mij doet hij het niet meer. Heb dan net van 1.3 nar 1.4 geupdate, maar ook dat helpt niet.
Mijn eigen greasemonkey scriptje (om een activetopics knop toe te voegen) doet het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
Yohsoog schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:48:
Bij mij doet hij het niet meer. Heb dan net van 1.3 nar 1.4 geupdate, maar ook dat helpt niet.
Mijn eigen greasemonkey scriptje (om een activetopics knop toe te voegen) doet het nog wel.
Er zou een kleine hickup in de dns wijziging kunnen zitten (bij jou of je provider), maar dat zou niet langer dan een paar minuten geduurd moeten hebben.
Zijn er nog andere mensen die hier last van hebben (of hadden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:30
Wat is de status van deze feat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Hahn schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:37:
[...]

* Hahn kijkt in Rob z'n profiel en ziet stomverbaasd dat er 'Registratiedatum: 2000' staat :o
:)

Ik weet het wel (maar mis 'm niet :))

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
Als je het topic doorleest, kom je er vanzelf achter... (spoiler: ga naar http://ihenk.it ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hij doet't niet meer bij mij in Chromium :'(

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnydoe
Firesphere schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:30:
Bah ja, er is iets kapot gegaan. Vanavond kan ik daar pas naar kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firesphere schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:30:
Ik heb hem net geïnstalleerd op FFox, maar ik zie nérgens die Henk knop. Ik kwam eigenlijk vragen of ie het niet doet als je een custom stylesheet gebruikt voor het forum (niet dat ik wel een Henk knop zie op de front-page trouwens) maar het kán dus zijn dat het niet alleen onder Chrome niet werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Toch blijft het 'Henken' echt een geweldige feature add-on.

Mocht er nog een leuke promotie-campagne op gang worden gebracht, dan zou dit wel inspiratie kunnen geven:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=deYgQcAGjZU]

i Henk it la la la la la, i Henk it la la la la :+
Even een leuke feature-request. Is het niet handig op op de homepage ook de topictitels te tonen? Kan je via XML ophalen verder... :)

[ Voor 23% gewijzigd door AW_Bos op 26-11-2012 13:23 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wat een gaaf idee! :D
Hij doet het ook in Chromium.

Maar McDrool heeft wat één ding betreft wel gelijk: Dat Henk-logo is zo suf, ik erger me er al bijna 6 jaar aan. Als dat logo vroeger niet zo prominent aanwezig was geweest, dan was ik al veel eerder lid van Tweakers geworden.

Maareuhh.. er moet natuurlijk nog wel een individuele post-henk-knop komen. Of is dat er al en is dat kapot, waar Firespeer het over had?

Zovan HAHA GRAPPIG <- +1/like/henk

edit:
Jongens wat is het toch een gedoe tegenwoordig om iets zonder jquery te maken. :P Ik weet niet hoe je dit doet zonder jquery, maar als je door de hrefs van alle "div.message div.date a" selectors loopt heb je de post_ids om per-post-Henks te bewerkstelligen.

[ Voor 25% gewijzigd door Sando op 29-11-2012 04:49 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Een versie met -1, unHenk, antiHenk of Ingrid vind ik leuker, kan je dingen afstraffen.

Zoals op sites die kudos gebruiken, of gewoon +1/-1 zoals geenstijl.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 12:26

Dennisb1

VCDS 058

Henk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik heb al even een fork (van het greasemonkeyscript) gemaakt maar op de url van individuele posts kan (nog?) niet gehenkt worden.

Vervolgens keek ik even op github om te zien of ik daar omheen kon werken, maar de eerste 10 bestanden die ik opende waren nogal vaagjes en irrelevant. Wat is dat voor een framework, en is dat nodig voor een beetje db i/o? Ik verloor in ieder geval mijn interesse om mee te denken. :P

edit:
Ik heb mijn fork trouwens ook alweer gesloopt en nu is alles undefined. ;(

[ Voor 11% gewijzigd door Sando op 03-12-2012 15:39 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 09:24
Ik vind het zeker een leuk idee. Voor mij zou er geen -1/unHenk etc. hoeven te zijn. Juist alleen positieve "henks" geeft een positiever zicht op de populairiteit dan ook -Henk punten. + werkt beter als stimulans dan ook min punten toevoegen.
Kijk bijvoorbeeld naar de +/- knop op reacties op gamer.nl. Dat werkt niet doordat het daar alleen om fanboy gedrag gaat (vooral). Hier op T.net is de doelgroep misschien wel anders maar toch vind ik persoonlijk alleen positief een stuk stimuleerender dan ook een negatieve optie.
quote: Camacha
Ik heb liever dat mensen inhoudelijk reageren dan alleen maar op zo'n knop rammen. Ik heb laatst een reuze-interessant artikel gelezen over een website die door het weghalen van Facebookbuttons (en dus de Like-knop) opeens meer pageviews kreeg, omdat mensen het artikel zelf gingen delen en inhoudelijker bezig waren dan voorheen.

Dus nee. Leuk initiatief, maar niet wat je moet willen.
Aan de andere kant vind ik hier ook wel wat in zitten overigens.

[ Voor 31% gewijzigd door Skydream op 03-12-2012 20:36 ]

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sando schreef op donderdag 29 november 2012 @ 04:35:
Maar McDrool heeft wat één ding betreft wel gelijk: Dat Henk-logo is zo suf, ik erger me er al bijna 6 jaar aan. Als dat logo vroeger niet zo prominent aanwezig was geweest, dan was ik al veel eerder lid van Tweakers geworden.
Noooooooeessss

Henk is 8)
Het logo moet zo blijven (sprak een GoTter sinds 2000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Even een bericht uit interesse - ik zag dit topic telkens voorbij komen en vroeg me af wat dat 'henk' nou toch was en ben uit nieuwsgierigheid gaan zoeken. Ik las in wat artikelen over de geschiedenis van Tweakers dat henk (of tweaky... daar ga ik me niet aan branden) in '99 als mascotte werd geintroduceerd, maar wanneer is hij/het eigenlijk afgschaft? Is dat al lang geleden? Want ik zie dat er nog best veel mensen aan gehecht zijn of het iig leuk(e nostalgie) vinden - dus waarom is het uberhaupt verdwenen? Ik heb daar zo 123 niets over kunnen vinden, behalve dat the general consensus op een gegeven moment werd dat henk 'uit de tijd' was? Vind het namelijk best een leuk logo, en het hele 'ik henk m' concept vind ik ook leuk bedacht (daarom ben ik uberhaupt dit topic gaan volgen, en zag ik dat er nog een verhaal achter zat).

Like I said, ik ben niet doorgewinterd genoeg om dit allemaal te weten, zit pas 2 jaartjes op tweakers.net, but please, do enlighten me, mochten jullie dat naar ik hoop willen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Gilraen op 06-12-2012 12:37 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Ik vind die social knoppen helemaal niks, maar een Henk op het forum zou ik zeker gebruiken.
Soms zoek ik me helemaal suf in topics, waar maar geen oplossing / antwoord instaat.

Henk is gewoon cool. Ik moest even zoeken naar \[3d] Groepsproject: trein-animatie *KLAAR*, uit 2003. De mooiste Henk aller tijden op het eind van het filmpje http://mirror.mindconnect.nl/3dtrein/de-trein-film.avi

500 "The server made a boo boo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Speciaal voor de kerstperiode:

Ik henk 'm met kerst!-avatar!

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/usericons/92368/henkkerst.gif

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Gilraen schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:33:
Even een bericht uit interesse - ik zag dit topic telkens voorbij komen en vroeg me af wat dat 'henk' nou toch was en ben uit nieuwsgierigheid gaan zoeken. Ik las in wat artikelen over de geschiedenis van Tweakers dat henk (of tweaky... daar ga ik me niet aan branden) in '99 als mascotte werd geintroduceerd, maar wanneer is hij/het eigenlijk afgschaft? Is dat al lang geleden? Want ik zie dat er nog best veel mensen aan gehecht zijn of het iig leuk(e nostalgie) vinden - dus waarom is het uberhaupt verdwenen? Ik heb daar zo 123 niets over kunnen vinden, behalve dat the general consensus op een gegeven moment werd dat henk 'uit de tijd' was? Vind het namelijk best een leuk logo, en het hele 'ik henk m' concept vind ik ook leuk bedacht (daarom ben ik uberhaupt dit topic gaan volgen, en zag ik dat er nog een verhaal achter zat).

Like I said, ik ben niet doorgewinterd genoeg om dit allemaal te weten, zit pas 2 jaartjes op tweakers.net, but please, do enlighten me, mochten jullie dat naar ik hoop willen. :)
Henk is eer nog. Voor de happy few. ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WAvjAHqm587uxu9NcGpCgXa8/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

zeef schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:59:
[afbeelding]
Wil ik OOK!!! :( Zeker alleen voor crew en modjes ?? :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
nero355 schreef op zondag 09 december 2012 @ 03:49:
[...]

Wil ik OOK!!! :( Zeker alleen voor crew en modjes ?? :'(
Voeg je hem toch toe met custom css. Hij staat volgens mij wel ergens in de broncode vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Zeror schreef op zondag 09 december 2012 @ 10:05:
Voeg je hem toch toe met custom css. Hij staat volgens mij wel ergens in de broncode vermeld.
Ondertussen gefixt zonder Custom CSS ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

zeef schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:59:
[...]

[afbeelding]
Haha wat leuk! Moest alleen echt even 2x kijken - zat me zo dood te staren op dat rood en je ava dat ik er overheen keek. Maar leuk subtiel, zo speciaal voor de few die er mee zijn 'opgegroeid' qua Tweakers. :)

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

nero355 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:12:
[...]

Ondertussen gefixt zonder Custom CSS ;)
Hoe? :( Ik wil ook henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Stuur een DM naar zeef en als je lief bent verklapt hij je het geheim wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zeef ergens in het verleden:
Kijk, alles is aangepakt en daarom Henk ook. Om de test toch een beetje interessant te houden hebben we er wel een zoek element ingebouwd. Niet om te pesten. Alleen om te prikkelen. Maar goed, het is een kwestie van even verder kijken dan je neus lang is. Ik zelf moest ook echt hard zoeken voor ik 'm doorhad. Cool gedaan door de devvers, dat is het dan weer wel. Ok, ik geef nog een hint. Door goed te lezen vind je het antwoord in deze post. Echt waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

SkyStreaker

Move on up!

[Feat] Reply-waardering

Beter goed, ehm - gejat, dan nagedaan? :+

Even toevoegend, het hele "Henk"-idee juich ik toe :D

[ Voor 20% gewijzigd door SkyStreaker op 01-01-2013 17:50 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ohnoes! Bug!

Als je een GoT member opzoekt aan de hand van username ipv ID, komt er de waarde van /gallery (gok ik) te staan.

Ik snap dat je niet alles kan backtracken naar de eigenlijke user, maar iig de knop niet tonen o.i.d. zou een nette oplossing zijn gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 20:07

Egocentrix

Parttime zeurkous

Ik snap geloof ik niet helemaal wat je bedoelt. Is je punt dat gallery/373849 nul Henks heeft en gallery/firesphere vier?

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Egocentrix1 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:42:
Ik snap geloof ik niet helemaal wat je bedoelt. Is je punt dat gallery/373849 nul Henks heeft en gallery/firesphere vier?
Jep, dat dus. Aangezien ELK profiel dus 4 henks geeft, als de username tekstueel wordt aangeroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 20:07

Egocentrix

Parttime zeurkous

Hee, tof! Ik heb vier henks! :Y)

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de stekker eruit getrokken? Ik zie m'n Henk knop niet meer... :'(

/edit: nm ik ben een sukkel: Ik had GM uitgeschakeld.... 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Tsk tsk tsk. ;)

Maar serieus: nee, we hebben nog zoveel belangrijke dingen op de rol staan dat Ik Henk 'm geen prio heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 17:09

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb 'm ook gehenkt... Alleen jammer dat je alleen hele topics kunt henken en niet individuële replies...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

zeef schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:48:
Tsk tsk tsk. ;)

Maar serieus: nee, we hebben nog zoveel belangrijke dingen op de rol staan dat Ik Henk 'm geen prio heeft.
Jullie zouden de optie ook eens kunnen includen bij de poll aan het eind van de volgende development roundup .plan. :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mx. Alba schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:36:
Ik heb 'm ook gehenkt... Alleen jammer dat je alleen hele topics kunt henken en niet individuële replies...
Voor individuele replies zijn er veel interesseantere ideeën dan een like-knopje. Je kan in CA vast iets vinden over gamification. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:42:
[...]

Jullie zouden de optie ook eens kunnen includen bij de poll aan het eind van de volgende .plan. :)
Dat Henk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
.oisyn schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 15:42:
[...]

Jullie zouden de optie ook eens kunnen includen bij de poll aan het eind van de volgende development roundup .plan. :)
Eventjes een reputatiesysteem uit de grond stampen in 1 iteratie gaat denk ik niet lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 17:09

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Misha schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:23:
Eventjes een reputatiesysteem uit de grond stampen in 1 iteratie gaat denk ik niet lukken :)
Niehiet? :o

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

[...]

Stelletje prutsers daar bij jullie dan zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

De huidige functionaliteit van "Ik Henk 'em!" implementeren is echter veel simpeler dan een volledig reputatiesysteem. ;) Echter lijkt het me handiger dat mee te pakken met het gamificationproject omdat het dan als geheel bekeken kan worden zodat het niet botst met andere features.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
NMe schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:42:
[...]

De huidige functionaliteit van "Ik Henk 'em!" implementeren is echter veel simpeler dan een volledig reputatiesysteem. ;) Echter lijkt het me handiger dat mee te pakken met het gamificationproject omdat het dan als geheel bekeken kan worden zodat het niet botst met andere features.
En daarom zeg ik: is niet eventjes in 1 iteratie uit de grond te stampen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Oh god, gamification? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:31

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ja Hahn, voortaan moet je eerst een kruiswoordpuzzel oplossen voor je een topic mag openen. Dat is om de spammers tegen te gaan.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:51:
[...]
Ja Hahn, voortaan moet je eerst een kruiswoordpuzzel oplossen voor je een topic mag openen. Dat is om de spammers tegen te gaan.
Het maximale aantal woorden in je post afhankelijk maken van het aantal gelopen meters in QWOP is misschien een goeie voor de Huiskamer. Dat houdt de dronkelappen een beetje in toom in het weekend.

edit:
Oh damn, trouwens, ik verbied dit idee voor 1 April in te gaan zetten, anders kan ik de hele dag niets posten dan éénwoordreacties

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

QWOP _O- Zelfs in normale toestand kom ik daarin niet bepaald ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
+1 gebruiker van de Henk knop :D

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

DropjesLover

Dit dus ->

En en en? :P
Ik werd zojuist in de HK op het bestaan van dit initiatief gewezen...

Die ene iteratie is onderhand toch wel al lang voorbij zou ik zeggen?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Pagina: 1 2 3 Laatste