Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 13:49
Nederland, heb ik ook in mijn account staan....

Als ik van boven naar beneden sleep komt de agenda te voorschijn, de datum staat echter in het Spaans?!?!?!?!?

[ Voor 54% gewijzigd door Kapot op 23-11-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVD
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-07 22:22

NVD

Kapot schreef op zondag 23 november 2014 @ 10:48:
http://www.bcc.nl/compute...-16gb--spacegrijs-(73422)

239 bij de BCC, daar ga ik hem vandaag voor halen!

Hmmmm, niet op voorraad en niet te bestellen...... :(
Helaas weer de oude prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:00
funrider schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:55:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan ook geen andere resolutie kiezen bij een videorecensie op Tweakers.
Ik heb het gemeld bij Tweakers.

[...]

Voor zover ik weet zijn de officiële Apple smartcases (volledige bescherming) enkel in leer en de smartcovers (voorkant) juist enkel in polyurethaan zie ook de Apple site. Er zijn vast andere merken die ook een cover verkopen in een leer vorm.
dank je

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 12:57
Kapot schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 22:44:
Komende week de Ipad mini 2 16 GB voor 285 euro bij de Media Markt, lijkt me erg netjes?
Soortgelijke prijzen (279 euro) bij bijvoorbeeld Dixons en daar krijg je 3 jaar garantie op Apple producten in tegenstelling tot MediaMarkt. Voor zes tientjes (vanaf 342 euro) meer heb je overigens een 32GB dat is zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 13:49
Klopt, de Ipad is niet voor mij, zelf zou ik wat meer opslag willen maar mijn moeder waar de mini voor is heeft hier ruim voldoende aan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 21:09
Wellicht korting op de ipad's vrijdag bij apple store i.v.m. Black Friday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-07 09:59
Ik weet niet of ik in het goede topic zit, maar hier leek het me de beste plek om m'n vraag te stellen.
Zijn er meer mensen die niet op de header van Tweakers kunnen klikken op hun iPad, met de laatste versie iOS 8.1.1. Ik kan wel klikken alleen gebeurt er niks.
Als je een DM heb gekregen, verschijnt er altijd een geel bolletje. Op de pc en met de vorige versie van iOS, kon ik daar gewoon op klikken, nu gebeurt er helemaal niets.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397139

Heb het 1 keer gehad, nu geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb de ipad mini retina nu bijna een jaar, is helemaal prima.
Ik ga binnenkort een lange busreis maken, nu las ik dat de ipad 9 uur meegaat als je films kijkt.

Is het mogelijk om nog een externe batterij mee te nemen? zodat je na die 9 uur nog verder kan?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mars18 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:04:
Ik heb de ipad mini retina nu bijna een jaar, is helemaal prima.
Ik ga binnenkort een lange busreis maken, nu las ik dat de ipad 9 uur meegaat als je films kijkt.

Is het mogelijk om nog een externe batterij mee te nemen? zodat je na die 9 uur nog verder kan?
http://www.mi.com/sg/pb16000/

Should work perfect en is niet zo bijster duur :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Touchdomex schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:07:
[...]

http://www.mi.com/sg/pb16000/

Should work perfect en is niet zo bijster duur :+
Thx, heb een Cube Array besteld, nu overleef ik de rit naar spanje :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-07 11:44
Ik weet niet of er iemand nog actief is hier maar ik ga dinsdag de ipad mini 2 halen bij de mediamarkt voor 270 euro, zit toch gewoon 1 of 2 jaar garantie op? Wat las ik nou qua dixons, krijg je daar een langere garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 20:17
BSOD baby schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 19:23:
Ik weet niet of er iemand nog actief is hier maar ik ga dinsdag de ipad mini 2 halen bij de mediamarkt voor 270 euro, zit toch gewoon 1 of 2 jaar garantie op? Wat las ik nou qua dixons, krijg je daar een langere garantie?
Dixons geeft inderdaad 3 jaar garantie op apple producten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-07 12:31
BSOD baby schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 19:23:
Ik zit er ook over te denken om een ipad mini 2 te halen, maar kreeg het advies om even te wachten omdat de kans groot is dat deze binnen 1/2 maanden aanzienlijk in prijs gaat dalen ivm de presentatie van nieuwe iPads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-07 11:44
BertP schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:41:
[...]

Ik zit er ook over te denken om een ipad mini 2 te halen, maar kreeg het advies om even te wachten omdat de kans groot is dat deze binnen 1/2 maanden aanzienlijk in prijs gaat dalen ivm de presentatie van nieuwe iPads.
lol, ik heb hem een paar uur geleden gehaal. Ik vond 269 bij de mediamarkt niet zo verschrikkelijk veel. Het is een erg mooi scherm overigens :)

[ Voor 5% gewijzigd door BSOD baby op 18-08-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
BSOD baby schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:06:
[...]

lol, ik heb hem een paar uur geleden gehaal. Ik vond 269 bij de mediamarkt niet zo verschrikkelijk veel. Het is een erg mooi scherm overigens :)
Een collega van mij heeft hem ook, inderdaad een erg mooi scherm. Even benieuwd wat de prijs gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
BertP schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:41:
[...]

Zit er nu ook over na te denken. Lees wel dat de iPad Mini 4 eraan zit te komen, maar dat deze waarschijnlijk niet een al te grote vooruitgang zal bieden.

En de Mini 2 runt nu alles gewoon nog lijkt me :)?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Peter_Aragorn schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:18:
[...]

Zit er nu ook over na te denken. Lees wel dat de iPad Mini 4 eraan zit te komen, maar dat deze waarschijnlijk niet een al te grote vooruitgang zal bieden.

En de Mini 2 runt nu alles gewoon nog lijkt me :)?
Ik vermoed dat ze in de Mini 4 een chip van zeker 2 generaties nieuwer erin stoppen en meer ram voor meer multitasking dus ik vermoed zelf dat het in verhouding tot de Mini 2 een redelijke vooruitgang zal zijn in pure rekenkracht. Of je daar in de praktijk veel van gaat merken geen idee. De Mini 2 is op dit moment rap zat voor alles wat je er maar mee zou willen doen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Touchdomex schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:24:
[...]

Ik vermoed dat ze in de Mini 4 een chip van zeker 2 generaties nieuwer erin stoppen en meer ram voor meer multitasking dus ik vermoed zelf dat het in verhouding tot de Mini 2 een redelijke vooruitgang zal zijn in pure rekenkracht. Of je daar in de praktijk veel van gaat merken geen idee. De Mini 2 is op dit moment rap zat voor alles wat je er maar mee zou willen doen.
Er zal vooral lekker in een hoekje op de bank mee gespeeld worden, denk ik zo. Soms keertje filmpje streamen, spelletje hier en daar. Zullen we vast de nieuwste chip niet voor nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Peter_Aragorn schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:40:
[...]

Er zal vooral lekker in een hoekje op de bank mee gespeeld worden, denk ik zo. Soms keertje filmpje streamen, spelletje hier en daar. Zullen we vast de nieuwste chip niet voor nodig hebben.
Nee maar des te nieuwer de chip des te langer die ook ondersteund gaat worden. Dat is denk ik het enige echte belangrijke dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Touchdomex schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:29:
[...]

Nee maar des te nieuwer de chip des te langer die ook ondersteund gaat worden. Dat is denk ik het enige echte belangrijke dan.
Overigens krijg de iPad 2 nog steeds gewoon updates, nu ook gewoon op 8.4.1.. Dus 'langer ondersteund' is een beetje een nonargument. Qua snelheid en grafisch verouderd, maar gewoon ondersteund dus prima voor facebook, kruiswoordjes, email en internet.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-07 18:35

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De iPad 1 was gewoon serieus underpowered voor een high end tablet en werd vrij snel niet meer ondersteund na de release van de iPad 2. De iPad 2 daarentegen had al een fijne dual core en zal mede daardoor veel langer kunnen genieten van updates.

Er zijn gewoon veel mensen gepikeerd over de snelle drop van de eerste generatie. Dat niet alle IOS functies erop konden bij een hogere IOD, oke, maar had dan niet ontwikkelaars semi-geforceerd apps te locken op 'minstens IOS 6'.. terwijl de app niet ingrijpend gewijzigd was en eigenlijk makkelijk op de eerste iPad had kunnen draaien.. Zeker voor mensen die de eerste iPad nog net voor de release van de iPad 2 kochten (nee, niet iedereen volgt het nieuws), was de support dus een tegenvaller.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
iPad Mini 2 it is dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-07 14:31
Sinds een tijdje vergrendeld de ipad niet altijd. Als ik het hoesje dichtklap blijft het scherm aan, ook de vergrendel knop werkt dan niet (ik kan de ipad dan wel uitzetten door de vergrendel knop in te houden). Het enige wat ik dan kan doen is wachten tot dat die vanzelf vergrendeld. En daarna doet hij het vaak wel weer, maar op een ander tijdstip weer niet? Is dit probleem zelf op te lossen? Of een hardware probleem, en moet ik hem terugbrengen naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Linkje3 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:09:
Sinds een tijdje vergrendeld de ipad niet altijd. Als ik het hoesje dichtklap blijft het scherm aan, ook de vergrendel knop werkt dan niet (ik kan de ipad dan wel uitzetten door de vergrendel knop in te houden). Het enige wat ik dan kan doen is wachten tot dat die vanzelf vergrendeld. En daarna doet hij het vaak wel weer, maar op een ander tijdstip weer niet? Is dit probleem zelf op te lossen? Of een hardware probleem, en moet ik hem terugbrengen naar de winkel?
Ik zou eens proberen een complete factory reset te doen (al je data kwijt dus maak eerst een backup!)

Waarschijnlijk is er gewoon iets rot in het OS. Het klinkt niet als een hardware probleem omdat zowel de magneetsensor als de aan/uit knop het niet doen.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik vind het wel schandalig dat er voor de Mini 4 geen Smart Cases meer worden gemaakt.

Je moet nu als je volledige bescherming wilt zowel de Siliconen Cover kopen voor de achterkant (69 euro) en de Smart Cover voor de voorkant (45) euro.

Je reinste geldklopperij :/

Tesla M3LR '21

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:30

Ethirty

Who...me?

Genoeg alternatieven die mooier en/of goedkoper zijn. Om eerlijk te zijn heb ik die van Apple nooit zo heel mooi gevonden.

Twijfel nog of de mini 4 de moeite waard is tov de mini 2, de multitask opties van IOS9 zijn misschien wel interessant, maar komen denk ik niet tot hun recht op het kleine scherm.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNewPlayer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-12-2018
Betekent het met de komst van de Mini 4 dat de Mini 2 uit de schappen verdwijnt en plaats maakt voor de Mini 3? Met eenzelfde prijs want ik vond de Mini 2 al een goede keuze maar als je voor hetzelfde geld nu een Mini 3 krijgt des te beter.

Nvidia rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
TheNewPlayer schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:45:
Betekent het met de komst van de Mini 4 dat de Mini 2 uit de schappen verdwijnt en plaats maakt voor de Mini 3? Met eenzelfde prijs want ik vond de Mini 2 al een goede keuze maar als je voor hetzelfde geld nu een Mini 3 krijgt des te beter.
De mini 3 verdwijnt, de mini 2 blijft in de verkoop (tenminste bij Apple zelf). Mocht je zo graag een mini 3 willen hebben, is je beste kans bij de lokale winkels als de MediaMarkt, Mycom, etc.

Mocht TouchID, gelamineerde display, nieuwe Soc jou niets uitmaken is de mini 2 wel een aardige keus. Ik zou dan ook een blik werpen op de tweedehands markt, want ze gaan er al uit voor rond de 150 euro :)

Daarnaast is de mini 3 intern precies hetzelfde qua processor, behalve dat hij dan over TouchID beschikt en in de kleur goud beschikbaar is.

[ Voor 8% gewijzigd door MysticX op 11-09-2015 12:53 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RWK__ schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:51:
[...]

De mini 3 verdwijnt, de mini 2 blijft in de verkoop (tenminste bij Apple zelf). Mocht je zo graag een mini 3 willen hebben, is je beste kans bij de lokale winkels als de MediaMarkt, Mycom, etc.

Mocht TouchID, gelamineerde display, nieuwe Soc jou niets uitmaken is de mini 2 wel een aardige keus. Ik zou dan ook een blik werpen op de tweedehands markt, want ze gaan er al uit voor rond de 150 euro :)

Daarnaast is de mini 3 intern precies hetzelfde qua processor, behalve dat hij dan over TouchID beschikt en in de kleur goud beschikbaar is.
ja en de kleuren waren ook net iets anders. De 3 is lichter qua tint dan de 2.

Afbeeldingslocatie: http://static.trustedreviews.com/94/00002efbb/316d/PA220191.jpg

Hoofdreden geweest dat ik voor de 2 ben gegaan. De 3 is lelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Touchdomex schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:13:
[...]

ja en de kleuren waren ook net iets anders. De 3 is lichter qua tint dan de 2.

[afbeelding]

Hoofdreden geweest dat ik voor de 2 ben gegaan. De 3 is lelijk :+
Je hebt daar nu toch echt een foto van een mini in space grey en goud. Wat is er zo lelijk aan?

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RWK__ schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:41:
[...]

Je hebt daar nu toch echt een foto van een mini in space grey en goud. Wat is er zo lelijk aan?
owh heb ik de goud toch gepakt. Er is een verschil tussen de grijs van de Mini 2 en de Mini 3. De 3 is veel lichter. Kijk ook maar naar de iPhone 5 en 6. Dat verschil in grijskleur.

Afbeeldingslocatie: http://images.gizmag.com/inline/ipad-mini-1-vs-ipad-mini-2-3@2x.jpg

Volgens mij is dit plaatje beter.

Die donkere achterkant + donkere voorkant vind ik veel sexier O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Touchdomex schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:43:
[...]

owh heb ik de goud toch gepakt. Er is een verschil tussen de grijs van de Mini 2 en de Mini 3. De 3 is veel lichter. Kijk ook maar naar de iPhone 5 en 6. Dat verschil in grijskleur.

[afbeelding]

Over de iPhones is het wel duidelijk. De iPhone 6 in SG is veel lichter vergeleken met de 5S. Maar dat plaatje.. :9 Ik zie daar geen verschil in tussen beide iPads, ik begrijp wel wat je bedoeld :o

Ik heb wel de mini 4 besteld en als die binnen is zal ik het wel even vergelijken met de mini 2 die ik nu thuis heb liggen :)

[ Voor 3% gewijzigd door MysticX op 11-09-2015 13:53 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Touchdomex schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:43:
[...]

[afbeelding]

Volgens mij zie ik dubbel. ;)

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNewPlayer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-12-2018
Oke dus de Mini 2 'Retina' blijft op de markt. Doen ze dit vaker op deze manier? Ik had graag gezien dat de Mini 3 de 2 zou vervangen. Niet dat hij veel verschilt dus maar zo'n touch id leek me wel handig.

Nvidia rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

De Mini 3 was €100 duurder voor alleen de TouchID, de rest was hetzelfde. Ik gok dat deze nooit een verkoopsucces is geweest tov de Mini 2.

Apple heeft de iPad 2 ook nog heel lang verkocht, volgens mij zelf tot aan de Air, terwijl de iPad 3 vrij snel van het toneel verdween.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik haal de iPad Mini 4 maar dan zodra het confirmed is dat er 2gb ram in ziet. Kleur goud, 16gb (want 32gb is blijkbaar onmogelijk om te maken bij Apple --> Zie iPhone). Meer heb ik overigens toch niet nodig, want alles in de cloud :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:50:
Ik haal de iPad Mini 4 maar dan zodra het confirmed is dat er 2gb ram in ziet. Kleur goud, 16gb (want 32gb is blijkbaar onmogelijk om te maken bij Apple --> Zie iPhone). Meer heb ik overigens toch niet nodig, want alles in de cloud :)
kmf schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:32:
[...]

Cloudopslag betekent niet dat er geen ruimte nodig is op het apparaat. Er wordt namelijk steeds een kopie op het apparaat zelf gezet. iCloud, (i)Iphotes, iMatch is in dat opzich zelfs meer sync. Ook dropbox maakt steeds "kopieen" op je apparaat.

Gebruik je dus cloud, dan kan het zelfs dat jouw vraag aan diskruimte nog groter is.
Ik ben nog heel tevreden over mijn iPad Mini 2 en de 4 heeft eigenlijk bijna niks nieuws. Maar extra geheugen en snelheid zal wel mooi zijn. Zeker als splitview daardoor mogelijk is. Dus ik twijfel

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

kmf schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:54:
[...]

[...]

Ik ben nog heel tevreden over mijn iPad Mini 2 en de 4 heeft eigenlijk bijna niks nieuws. Maar extra geheugen en snelheid zal wel mooi zijn. Zeker als splitview daardoor mogelijk is. Dus ik twijfel
Nouja, het is een afweging hé. Als jij het extra geld (200 bijleggen bovenop de restwaarde van je Mini 2) er voor over hebt, dan gewoon doen :) Opzich krijg je wel wat leuke extra functies, hij is dunner, meer kleuren combinaties etc.

Ikzelf wil altijd graag de kleur goud (ja, esthetisch ingesteld, het oog wil ook wat ;) ), dus dan moet ik wel een Mini 4 halen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is even wachten op de eerste reviews mbt het scherm. Voor de voorgaande mini's werd het scherm als grote zwakte aangemerkt qua kleurweergave.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 21:16
kmf schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:26:
Het is even wachten op de eerste reviews mbt het scherm. Voor de voorgaande mini's werd het scherm als grote zwakte aangemerkt qua kleurweergave.
Maar deze is nu laminated toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:16
Ik heb afgelopen vrijdag (direct na verkoop van mijn mini 2 voor €180,-) de mini 4 besteld.

16gb, goud. Normaal altijd witte idevices gehad, maar goud voor de iPad sprak me vanaf het begin al aan.

Zou ergens tussen komende woensdag en vrijdag al geleverd moeten worden, ben heel erg benieuwd!

Natuurlijk hoop ik op 2gb aan ram en ergens verwacht ik wel dat dit er in zal zitten (muktitasking), maar op dit moment is dat nog gissen. Ben benieuwd of er meer duidelijk komt voordat ik hem binnen heb!
Voor mij is de upgrade sowieso groot genoeg tov de 2.

Scherm zou idd laminated moeten zijn nu.

[ Voor 10% gewijzigd door smoken op 13-09-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

iPad Mini 4 2gb ram confirmed: http://arstechnica.com/ap...apple-a8-with-2gb-of-ram/

Voor de mensen die, net als ik, hierop hebben gewacht :)

Tesla M3LR '21

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:16
Nu hopen dat hij snel binnenkomt ... ;-)

Zou vandaag, uiterlijk vrijdag geleverd worden en staat sinds gisteren op "voorbereiden voor verzending" ... vandaag zal het dus niet meer worden helaas.

---

Zojuist verzendbevestiging: morgen zou ie er meoten zijn!

[ Voor 14% gewijzigd door smoken op 16-09-2015 14:21 ]

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:13
Ik heb een 64Gb Zilver besteld met grijze cover.
Volgens Apple zou hij er morgen moeten zijn.

Kijk ik naar de tracking gaat hij nu van Eindhoven eerst naar Brussel?
Nou ja, als hij morgen maar komt.

Gewoon spullen

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Soepie schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:38:
Ik heb een 64Gb Zilver besteld met grijze cover.
Volgens Apple zou hij er morgen moeten zijn.

Kijk ik naar de tracking gaat hij nu van Eindhoven eerst naar Brussel?
Nou ja, als hij morgen maar komt.
Mijn iPad Mini 4 16Gb Goud ook :) Maar staat dat 'ie vandaag moet komen, dus het zal wel zo zijn.

Ben benieuwd :9

Tesla M3LR '21

• Soepie
Ik typ dit nu op mijn nieuwe mini :-)
Hij is dus afgeleverd vandaag. Volgens de bezorger is het inderdaad mogelijk dat het via Brussel gaat.

Gewoon spullen

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:22
Soepie schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:14:
Ik typ dit nu op mijn nieuwe mini :-)
Hij is dus afgeleverd vandaag. Volgens de bezorger is het inderdaad mogelijk dat het via Brussel gaat.
En wat zijn je eerste indrukken? Kwam je van een andere iPad en hoe verhoudt dat zich tot de nieuwe mini 4? Veel plezier ermee in ieder geval :)

• Soepie
Ik kom van de iPad 1 -> iPad 2 -> iPad Air.
Eerste indruk is dat hij best wel snel is. Ik heb even mail en safari naast elkaar geprobeerd en dat is best te doen. Ik vind het in ieder geval prima leesbaar (maar heel groot is het dan niet).

Ik moet alleen wel even wennen aan het formaat, is al met al wel een stuk kleiner. Typen is vooral even wennen.

Verder is het scherm echt rete scherp en ik kan niet zeggen dat hij slechter is dan de air, maar dat zou ik even naast elkaar moeten leggen. Hij is nog bezig met de restore vanuit iCloud, dus dat zal nog wel even duren :).

Eerste indruk is in ieder geval zeer positief.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:58

epo

Gisteren ook mijn iPad mini 4 ontvangen. Ik had een Mini 2 en een Air 2 dus redelijk vergelijkingsmateriaal :)
De kleuren zijn absoluut verbeterd, ik zie geen verschil met de Air 2, alleen is zwart wel zwarter op de Air 2, en wit iets geler op de Mini 4. Verder is het formaat heerlijk, licht, en de A8 maakt hem snel. Ik merk geen snelheidsverschil met de Air 2. Spelletjes speel ik bijna niet, dus het grafische gedeelte heb ik niet getest.
De geluidstrillingen zijn minimaal, niet zo aanwezig als bij de Air 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
kmf schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 16:54:
Split view is mogelijk op de iPad mini4:

Afbeeldingslocatie: http://forums.macrumors.com/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi272.photobucket.com%2Falbums%2Fjj182%2FTheMystro1971%2FApple%2520Ipad%2520MINI%25204%2F78E9F840-9CFC-43F1-BDAE-9BECE7277228.png&hash=9e37571c3a9172d68ee5eefe76cd430a

Zie ook o.a. dit topic op MacRumors. Hier overigens een mooi wiki topic met diverse apps die momenteel Split view (en Slide over, Pip) ondersteunen.

Ik zou maar al te graag de iPad mini4 willen hebben i.v.m. processor, geheugen en split view. Ik heb momenteel een iPad mini2 op iOS9 draaien.
Ik zou graag een Twitter/E-mail/WhatsApp/iMessage/Facetime/browser vast willen zetten. PiP is overigens ook leuk om te hebben met de oude iPad mini2 en werkt leuk met YouTube (3rd party app).

[ Voor 18% gewijzigd door funrider op 21-09-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Van het weekend de mini 2 gekocht, 16 gb voornamelijk om op de bank wat te internetten, facebooken en spotify/netflix. Tot nu bevalt die prima! Tips/trics anyone? :) Overigens zag ik hem van de week op de pricewatch voor €239 staan bij de mediamarkt maar hij was nu weer €289, eigenlijk zonde van de 5 tientjes maar goed... Ze wilden daar niet geloven dat hij op de website van de week voor €239 stond.

[ Voor 43% gewijzigd door BertP op 21-09-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

funrider schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:46:
[...]

PiP is overigens ook leuk om te hebben met de oude iPad mini2 en werkt leuk met YouTube (3rd party app).
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Heb er naar zitten zoeken, maar kreeg het niet voor elkaar.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
BertP schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:15:
Overigens zag ik hem van de week op de pricewatch voor €239 staan bij de mediamarkt maar hij was nu weer €289, eigenlijk zonde van de 5 tientjes maar goed... Ze wilden daar niet geloven dat hij op de website van de week voor €239 stond.
Nog steeds zelfs: link. Misschien kan je het verschil terugvragen?

[ Voor 39% gewijzigd door GekkePrutser op 21-09-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
GekkePrutser schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:58:
[...]

Nog steeds zelfs: link. Misschien kan je het verschil terugvragen?
Thanx, toevallig vanochtend ook even gekeken en heb het contactformulier (van de Media Markt) ingevuld. Ben nu wel benieuwd met welke reactie ze gaan komen eigenlijk. Anders breng ik dat ding gewoon volgende week terug en vraag ik mijn geld terug en koop ik die nieuwe...of werkt dit niet zo makkelijk? :*)

Hmmm..
De klant moet gelijktijdig de originele kassabon overleggen.
Het product dient aangekocht te zijn in een in Nederland gevestigde winkel van Media Markt.
Het product moet ongeopend, compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.
Het product is ongebruikt.
Compleet en onbeschadigd in originele verpakking ja, ongeopend nee.

[ Voor 18% gewijzigd door BertP op 21-09-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Ik ben gisteren overgens een iCentre (Dordrecht) winkel binnen gelopen en even de iPad mini4 kunnen uitproberen. Ook geinformeerd naar inruilprogramma. Ik zou rond de 170 euro (slechts) terugkrijgen voor mijn super goed iPad mini2 (zonder bijzonder krasjes/deukjes en inclusief doosje e.d.). en dan voor 499 euro minus 170 euro =329 euro de 64GB versie kunnen aanschaffen. Ik denk er nog even over na.

Ik baal er wel van dat de originele hoesjes niet meer te gebruiken zijn en de nieuwe hoesjes voor de iPad mini4 ontzettend duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
Voor de mensen die nog twijfelen aan het scherm van de mini 4:
http://www.displaymate.com/news.html#iPad_mini_4

Volgens mij toch wel een goed scherm dus.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616726

Ik was van plan een air 2 te kopen, maar nu twijfel ik een beetje.
Vandaag even de mini 4 bekeken. Het is echt een prachtig apparaat waarin ik veel kenmerken van de ipad air 2 terug kan zien (bijvoorbeeld het goede scherm) Wel viel mij op dat er nog een groot snelheidsverschil zat tussen de air 2 en de mini 4. Het opstarten van bb racing deed de air bijvoorbeeld twee keer zo snel. Erg storend is dit niet.

De mini 4 is licht en makkelijker vasthouden. Als je van plan bent de camera veel te gebruiken zou ik eerder de mini aanraden. Documenten inscannnen of foto's maken is nu beter te doen. Met onderwijskorting (383,17 euro voor de 16gb mini 4) neig ik nu minder naar de air 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Ik heb de Mini 4 nu bijna een week en ik ben super tevreden. Hij is licht, snel en het scherm is op alle punten (kleuren, kijkhoeken, reflectie, scherpte, etc.) erg mooi. Ik kom dan ook van de 1e generatie Mini, dus het is een grote vooruitgang. Het multitasken in IOS 9 werkt verder erg goed.

Ik las wel dat Apple geen smartcases maakt, maar in plaats daarvan een smartcover en siliconen achterkant met ruimte voor een smartcover uitbrengt. Nu zijn deze twee bij elkaar erg prijzig en ik vroeg me af of iemand al een smartcase heeft gespot? Dus alleen zo'n flap met een achterkant waarin je hem vastklikt. Ik heb wel al vrij dikke hoezen gezien, maar die maken het apparaat weer erg groot in de hand vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-07 21:12
Vandaag de Ipad Mini 2 Grey 16GB gekocht bij BCC voor €239,-
Spontane actie, zat eigenlijk helemaal niet naar een iPad te kijken, tot ik het tablet aankoopadvies artikel van allaboutphones las en zag dat hij toevallig wat goed aan de prijs is bij bcc (tijdelijk? denk ik). Was ook alleen ophalen in winkel, misschien willen ze wat voorraden opmaken. Dus dat is een tip! voor mensen die de ipad mini 2 willen kopen. Je kunt hem niet laten bezorgen maar alleen afhalen, en de afhaal knop op de site heeft een storing, dus die moet het wel weer even gaan doen. Ik ben uiteindelijk op de gok naar hoofddorp gegaan en daar waren ze helaas op, toen doorgestuurd naar Osdorp daar waren er nog 2.

Nu opzoek in de wirwar van aanbod naar een goede case. Ik zit te twijfelen of ik er eentje van ebay of banggood moet kopen, is dat handig? Iemand tips? Ik merk met mijn lg g2 dat een ebay caseje een mooie afdruk heeft achtergelaten op mijn scherm. Vind ik niet zo heel erg, maar heel leuk is het nou ook weer niet.
Ik moet ook dit topic maar even moet gaan doorspitten. Die apple case vind ik belachelijk duur, en als je die met de flap open op de grond laat vallen is het scherm alsnog goed stuk, ik houd meer van zo'n rand om de voorkant heen die dus dikker is dan de ipad zelf zodat als hij valt, dan valt hij daar op. En dan ook nog een flappie oid aan de voorkant, zodat als hij in de tas gaathij helemaal rondom beschermd is. Ik heb slecht ervaringen met hoesjes die geen hogere rand hebben dan het scherm zelf (lg scherm kapot, gelukkig goed verzekerd dus kostte me alleen mijn €50,- eigen risico).

Ben benieuwd naar dit ipad-avontuur, en hoe deze kan samenwerken met mijn macbook. Zal wel eens gaan spelen, met presentaties op mijn studie (software engineering) geven icm met de ipad misschien.

Overigens heb ik deze eigenlijk als cadeau gekocht voor mijn vriend en niet voor mijzelf, omdat ik tablets meestal niet zo interessant vind, maar zo af en toe is het wel leuk.

[ Voor 7% gewijzigd door Poumelie op 27-09-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanneke995
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-02 20:42
Ik heb de iPad mini 4 dit weekend uitgeprobeerd. Ik vond de schermkwaliteit erg mooi. Hij ligt makkelijk in de hand. Persoonlijk vind ik dat wel fijn. De iPad air is gelijk zo groot.
Ik heb nu een iPad mini 2 en twijfel om over te stappen naar een 4. Ik vind 399 euro alleen best wel een groot bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-07 16:42

NSG

Je weet niks!

hanneke995 schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:12:
Ik heb de iPad mini 4 dit weekend uitgeprobeerd. Ik vond de schermkwaliteit erg mooi. Hij ligt makkelijk in de hand. Persoonlijk vind ik dat wel fijn. De iPad air is gelijk zo groot.
Ik heb nu een iPad mini 2 en twijfel om over te stappen naar een 4. Ik vind 399 euro alleen best wel een groot bedrag.
Zit toch gewoon hetzelfde scherm in een mini 2 en 4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-07 10:25
NSG schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:31:
[...]

Zit toch gewoon hetzelfde scherm in een mini 2 en 4?
Absoluut niet. De mini's 2/3 hebben een bagger scherm. Ja het is retina, maar de kleurweergave is triest als je het vergelijkt met de iPhones en de grotere iPads. De mini 4 komt weer op niveau van de overige apparaten, veel vollere en mooiere kleuren. Dit komt mede door het gelamineerde scherm. Dit zorgt er ook voor dat er minder reflectie onstaat, dus beter te gebruiken met (zon)licht.

Het enige merkbare verschil tussen de mini 4 en de Air 2 is de SoC. De mini heeft de iPhone 6/Plus SoC: A8. De Air 2 heeft een krachtigere versie hiervan met meer nadruk op grafisch performance: A8X. Gezien de resolutie exact is tussen de modellen, is de Air 2 simpelweg krachtiger hierdoor. Bij normaal gebruik zak je het niet merken, maar met games en grafisch krachtige apps merk je dat dus zeker wel.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanneke995
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-02 20:42
ASNNetworks schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:44:
[...]

Absoluut niet. De mini's 2/3 hebben een bagger scherm. Ja het is retina, maar de kleurweergave is triest als je het vergelijkt met de iPhones en de grotere iPads. De mini 4 komt weer op niveau van de overige apparaten, veel vollere en mooiere kleuren. Dit komt mede door het gelamineerde scherm. Dit zorgt er ook voor dat er minder reflectie onstaat, dus beter te gebruiken met (zon)licht.

Het enige merkbare verschil tussen de mini 4 en de Air 2 is de SoC. De mini heeft de iPhone 6/Plus SoC: A8. De Air 2 heeft een krachtigere versie hiervan met meer nadruk op grafisch performance: A8X. Gezien de resolutie exact is tussen de modellen, is de Air 2 simpelweg krachtiger hierdoor. Bij normaal gebruik zak je het niet merken, maar met games en grafisch krachtige apps merk je dat dus zeker wel.
Dat dus, haha. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Poumelie schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:24:
Vandaag de Ipad Mini 2 Grey 16GB gekocht bij BCC voor €239,-

Nu opzoek in de wirwar van aanbod naar een goede case. Ik zit te twijfelen of ik er eentje van ebay of banggood moet kopen, is dat handig? Iemand tips? Ik merk met mijn lg g2 dat een ebay caseje een mooie afdruk heeft achtergelaten op mijn scherm. Vind ik niet zo heel erg, maar heel leuk is het nou ook weer niet.
Ik moet ook dit topic maar even moet gaan doorspitten. Die apple case vind ik belachelijk duur, en als je die met de flap open op de grond laat vallen is het scherm alsnog goed stuk, ik houd meer van zo'n rand om de voorkant heen die dus dikker is dan de ipad zelf zodat als hij valt, dan valt hij daar op. En dan ook nog een flappie oid aan de voorkant, zodat als hij in de tas gaathij helemaal rondom beschermd is. Ik heb slecht ervaringen met hoesjes die geen hogere rand hebben dan het scherm zelf (lg scherm kapot, gelukkig goed verzekerd dus kostte me alleen mijn €50,- eigen risico).
Goede deal al vind ik zelf 16GB al snel te weinig, maar ik heb ook veel apps en foto's die ik graag ook offline beschikbaar wil hebben. De prijs op alle andere sites is nog steeds rond de 279 euro (ook op BCC.nl).

Qua hoes kan ik je zeer zeker de originele Apple 'Smart Case' aanraden die bij sommige (Staples.nl, CameraNU, Aces Direct) online winkels wederom fijn geprijsd zijn (al is de zwarte ineens niet meer te bestellen) vanaf 34,95 euro incl btw. Ik heb ook deze rondom hoes en werkt erg fijn.
Het nieuwe scherm, snelheid en 2GB RAM van de mini4 is wel heel aantrekkelijk. Maar ik denk dat als ik eenmaal gewend bent aan de 3D touch van de nieuwe iPhone 6s+, dat ik deze wel heel erg zal missen op een iPad. Net zoals toendertijd met TouchID en mijn huidige Mini2.

Waarschijnlijk zal de Mini5 wel 3D touch krijgen, dus wacht ik daar maar op. De mini2 voldoet nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 11:45
k heb interesse in de ipad mini 4 mooi scherm, 2GB ram. zit zelf nog te twijfelen tussen de 16 GB en 64 GB, heb veel mediabestanden dus denk dat 64GB het handigste is. welke versies hebben jullie? hebben jullie al dunne cases gevonden voor de ipad mini 4?. bij de a-mac hadden ze alleen smartcover en siliconenhoes.(als ik ze allebei neem vind ik het veel te duur) als je alleen een smartcover neemt, komen er dan veel krassen op de achterkant van je ipad mini 4 terecht? Medewerkster je kan een smartcover nemen, dat schermt je voorkant af en je achterkant krast niet zo. Ze zei ja binnen een paar weken komen andere fabrikanten met hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Laatst online: 17-06 10:22
Ik zit zelf ook een beetje in dubio... *help*
Ik ben op zich wel overtuigd van de ipad mini 4, maar ben op zich niet geheel zeker of ik 'm überhaupt wel nodig ga hebben. Ben reeds in het bezit van de iphone 6 plus, maar zou graag een aanvullende ipad hebben voor zakelijk gebruik. Ik ben geen held (meer) in notities nemen (t.t.z. wel nemen, maar nadien terug lezen is vooral een probleem :p) en met de ipad is dat probleem direct van de baan. Echter ben ik er niet zeker van of het de investering waard is.
De iphone 6+ op zich is mij wel onvoldoende om snel en comfortabel lagere tijd notities te nemen.
Ben van plan om voor de 64gb wifi te gaan. Cellular heb ik niet nodig (tethering), de GPS zou op zich zeker leuk zijn, maar om enkel voor GPS 120,- bij te betalen is het volgens mij ook niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

http://www.amazon.co.uk/g...849362&ref_=sr_1_2&sr=8-2

Deze sleeve heb ik gekocht voor mijn Mini 4. 6 pond en past perfect, ben er heel blij mee :)
trees schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:23:
Ik zit zelf ook een beetje in dubio... *help*
Ik ben op zich wel overtuigd van de ipad mini 4, maar ben op zich niet geheel zeker of ik 'm überhaupt wel nodig ga hebben. Ben reeds in het bezit van de iphone 6 plus, maar zou graag een aanvullende ipad hebben voor zakelijk gebruik. Ik ben geen held (meer) in notities nemen (t.t.z. wel nemen, maar nadien terug lezen is vooral een probleem :p) en met de ipad is dat probleem direct van de baan. Echter ben ik er niet zeker van of het de investering waard is.
De iphone 6+ op zich is mij wel onvoldoende om snel en comfortabel lagere tijd notities te nemen.
Ben van plan om voor de 64gb wifi te gaan. Cellular heb ik niet nodig (tethering), de GPS zou op zich zeker leuk zijn, maar om enkel voor GPS 120,- bij te betalen is het volgens mij ook niet waard.
Ik heb ook een 6 Plus en een Mini 4, en ik kan nu al niet meer zonder de Mini 4. Waar ik de 6 Plus voornamelijk gebruik voor WhatsApp/Spotify/Internet onderweg is mijn iPad mijn go-to apparaat voor in bed (Netflix kijken was nog nooit zo relaxed!), iBooks (perfecte scherm om te lezen wat mij betreft) & het teruglezen van documenten die ik heb gemaakt op mijn PC of Retina MacBook Pro. Er zijn meer dan voldoende apps om notities te maken en/of terug te lezen (gewoon via je Cloud dienst zelf, maar ook zelfstandige apps als Evernote)

Al met al dienen alle apparaten die ik bezit een ander doel, maar het doel wat ze dienen dienen ze dan ook perfect. Helemaal met Apple devices is het zo dat ze allemaal complementair zijn aan elkaar, en gewoon perfect samen werken. In de trein een boek lezen op je iPhone en stoppen bij pagina 250? Zodra jij thuis je iPad pakt om verder te lezen ga je gewoon verder bij pagina 250. Werkt perfect allemaal.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tennis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 11:45
@ trees: Ik begrijp je twijfel als je een iphone 6 plus hebt en dan een mini4 wilt hebben voor de notities. je moet voor jezelf uitvinden of het een meerwaarde heeft.

Bij mij zit ook twijfel, maar ik doe er ook andere dingen mee wat ik op mijn telefoon doe.
Ik zat zelf eerst te twijfelen tussen de ipad air2 en ipad mini 2/3(maar wist dat er een update aan zat te komen, dus wachten tot september/oktober ipad mini4), had eerst een tablet nexus7 32gb, maar die is in juni onbruikbaar geworden. Ipad air2 vind ik mooi & krachtig en ik vind hem zelf aan de grote kant als je van een nexus 7 komt.
De ipad mini 4 is qua formaat gewoon lekker en die kan je overal naar meenemen. mijn sony z3 compact gebruik ik voor whatsapp, internet,mail lezen, spotify. De mini 4 wil ik gaan gebruiken voor mediabestanden, foto's tonen/video's kijken, internetten lichte office werkzaamheden,. zag ook dat je diverse foto/video instellingen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Laatst online: 17-06 10:22
bedankt beiden hierboven voor jullie mening :)
bij mij gaat ie vooral gebruikt worden omdat ik overal ten lande moet rondrijden om winkels en medewerkers te gaan inspecteren. Van het bedrijf uit worden wij niet voorzien van degelijk materiaal, maar ik vind voor mezelf notities maken op papier niet zo handig meer (moet ze nadien toch overzetten om computer). Het nemen van notities gaat op een iphone niet superhandig, zelfs niet op een 6+. En zeker een meeting binnenkomen en je iphone'tje voor je leggen komt niet echt professioneel over :)
Uiteraard zal ie ook privé gebruikt worden, om wat te surfen, netflixen (al gaan beiden prima op men 6+) en plan ik ook om men papieren vakantielectuur te switchen naar de digitale varianten.
Zijn er mensen die hun mini gebruiken in de wagen? Want zit nu toch ook een beetje te twijfelen om er een oversized GPS bij te hebben ipv men iphone (a) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-07 21:12
funrider schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:01:
[...]

Goede deal al vind ik zelf 16GB al snel te weinig, maar ik heb ook veel apps en foto's die ik graag ook offline beschikbaar wil hebben. De prijs op alle andere sites is nog steeds rond de 279 euro (ook op BCC.nl).

Qua hoes kan ik je zeer zeker de originele Apple 'Smart Case' aanraden die bij sommige (Staples.nl, CameraNU, Aces Direct) online winkels wederom fijn geprijsd zijn (al is de zwarte ineens niet meer te bestellen) vanaf 34,95 euro incl btw. Ik heb ook deze rondom hoes en werkt erg fijn.
Hey, bedankt voor de tip. De originele apple hoes was in eerste instantie geen optie omdat ik hem echt té duur vind, maar met zo'n prijs valt er nog wel over na te denken. Toch zit ik erover te twijfelen, als het flapje niet op het scherm zit en je laat hem ondersteboven vallen, is de ipad alsnog niet beschermd aan de voorkant, en die bescherming zou nou juist het hele nut van zo'n hoes moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
De rand van de case zit net wat hoger als het scherm van de ipad als deze erin geklemd zit.

Maar waarschijnlijk dondert de ipad gewoon uit de case door de schok. Wel heeft deze dan de ergste klap opgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamBamBam59
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Kunnen we nog een prijsdaling in de iPad mini 2 verwachten deze maand of gooit de dollarkoers roet in het eten? Ik heb vorige maand mijn iPad mini 1 verkocht hopend dat de 2 in prijs zou dalen na de aankondiging van de 4.

Hier de prijsontwikkeling van de iPad mini Retina 32GB:

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=353938&deliveryCountry=NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:20
Wie weet of de Logitech ultrathin keyboard past op de iPad mini 4? Ik begreep dat de iPad mini 4 iets langer is dan de andere versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Sinds gisteren een mini in huis. Dacht altijd, moet ik met een iPad? Heb toch een telefoon die groot zat is. Tot de vrouw gisteren ermee kwam als kado'tje.

Nu verslaafd aan dat ding :+ . Werkt super en ideale afmeting. Nog wat apps erop zetten en even kijken of ik een hoes koop of smart cover. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Laatst online: 06-07 21:46
Pannekoek81 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:03:
Nog wat apps erop zetten en even kijken of ik een hoes koop of smart cover. Iemand tips?
Ik heb er een cover van de Action om zitten. Kost nog geen tientje geloof ik, werkt en past perfect en ziet er niet uit alsof ie een maar tientje gekost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Goofman schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:15:
[...]

Ik heb er een cover van de Action om zitten. Kost nog geen tientje geloof ik, werkt en past perfect en ziet er niet uit alsof ie een maar tientje gekost heeft.
Ga ik daar straks eens kijken. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-06 21:05

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik heb de mijne ondertussen 2 maand. Nooit gedacht dat ik er zo tevreden over zou zijn. Ik heb een vaste PC en Iphone. De Ipad zou alleen dienen voor af en toe op het werk maar eens alles er op staat is er niks handiger. Ik bestuur men PC vanaf men Ipad als ik films wil kijken op TV! _/-\o_

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khundrag
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Beste Tweakers, ik kwam hier niet uit, maar is een iPad mini eerste generatie het nog waard om 2de hands aan te schaffen? en kan ik hier dan nog even mee vooruit of is het zo dat ik met 6 maanden er bijvoorbeeld niks meer aan heb;p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

Khundrag schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:34:
Beste Tweakers, ik kwam hier niet uit, maar is een iPad mini eerste generatie het nog waard om 2de hands aan te schaffen? en kan ik hier dan nog even mee vooruit of is het zo dat ik met 6 maanden er bijvoorbeeld niks meer aan heb;p?
Ik vind een 1st gen echt verouderd. Het is een kleine iPad 2. Een mini 2 is een soort kleine iPad Air en heeft een beter scherm. Ik zou iets meer bijleggen voor een mini 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01 22:46
Ben aan het denken om een i pad mini te kopen maar heb vraagje , ik heb redelijk veel wmv bestanden kan de i pad deze afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Volgens mij niet direct. Maar een app als vlc (gratis) kan het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 137811 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:43:
[...]

Ik vind een 1st gen echt verouderd. Het is een kleine iPad 2. Een mini 2 is een soort kleine iPad Air en heeft een beter scherm. Ik zou iets meer bijleggen voor een mini 2.
Mini 1 en mini 2 zijn bijna identiek, de 2 heeft als extra een vingerafdrukscanner dus als je dat het extra waard vind moet je de 2 nemen...anders is de 1 meer dan prima. Die 1e kwam overigens uit toen de iPad Air kwam en is dus ook net een kleine Air.

Ben je wellicht in de war met de iPad Mini 4? Zie hier de vergelijking: http://www.apple.com/ipad/compare/

[ Voor 8% gewijzigd door Cartman! op 08-11-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Cartman! schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:23:
[...]

Mini 1 en mini 2 zijn bijna identiek, de 2 heeft als extra een vingerafdrukscanner dus als je dat het extra waard vind moet je de 2 nemen...anders is de 1 meer dan prima. Die 1e kwam overigens uit toen de iPad Air kwam en is dus ook net een kleine Air.
Je bedoelt de 2 en de 3, de mini 1 is van binnen gelijk aan een iPad 2 met een non-retina scherm. Pas de 4e generatie heeft weer een hardware upgrade gekregen.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ethirty schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:26:
[...]

Je bedoelt de 2 en de 3, de mini 1 is van binnen gelijk aan een iPad 2 met een non-retina scherm. Pas de 4e generatie heeft weer een hardware upgrade gekregen.
I stand corrected! Ik was ervan overtuigd dat ik een mini 1 had maar blijkbaar heb ik een mini 2 en dat de mini 3 niet meer verkrijgbaar is en niet in t overzicht bij Apple stond maakte de verwarring compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Het feit dat ze de Mini 2 en 4 heten deed geen belletje rinkelen? :+

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ethirty schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:51:
Het feit dat ze de Mini 2 en 4 heten deed geen belletje rinkelen? :+
Bij Apple weet je t nooit, de gewone iPad 3 heette eigenlijk immers "New iPad" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 21:11

Bear

wench

Cartman! schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:02:
[...]

Bij Apple weet je t nooit, de gewone iPad 3 heette eigenlijk immers "New iPad" ;)
iPad mini 2 heette bij release iPad mini Retina ;)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Bear schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:11:
[...]

iPad mini 2 heette bij release iPad mini Retina ;)
Nog verwarrender...niet heel gek dat ik dacht dat ik een iPad mini 1 had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Draait iOS 9 een beetje op een iPad Mini? heb zowel een orignele mini als een retina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Op de mini 2 (aka retina) draait het prima. Over de originele durf ik niks te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Domino schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:55:
Over de originele durf ik niks te zeggen.
Daar heb ik de meeste zorgen over omdat apps nu al langzaam lijken te lopen (in vergelijking met een Retina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Naar mijn weten is de non-retina hardwarematig gelijk aan een iPad 2.
Wellicht zijn er daarover meer ervaringen te vinden icm ios9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 20:35
Weet iemand een goede iPad Mini 4 case in de stijl van de Apple Smart Case voor de 2/3 ? Mijn vrouw heeft een Mini 2 met zo een Smart Case en ik vind dat toch wel ontzettend stijlvol. Is echter ruk dat Apple nu als enig alternatief met een combo afkomt die bijna de helft duurder is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Twixie schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:38:
Weet iemand een goede iPad Mini 4 case in de stijl van de Apple Smart Case voor de 2/3 ? Mijn vrouw heeft een Mini 2 met zo een Smart Case en ik vind dat toch wel ontzettend stijlvol. Is echter ruk dat Apple nu als enig alternatief met een combo afkomt die bijna de helft duurder is. 8)7
Noreve?

Althans ik wil er ook nog zo eentje voor mijn ipad mini 2 alleen vind ze wat duur om er ook nog bij te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik twijfel al een tijdje of ik een Mini 4 wil halen als vervanging van mijn Mini 2. Met name Chrome wordt ik echt gek van, duurt soms 5-10s voor je kan scrollen of een link kan aanklikken. Ik weet dat ik ook Safari kan gebruiken, maar Chrome vind ik in grote lijnen fijner werken en is de enige browser die ik op al mijn devices kan gebruiken met een gezamenlijke bookmark-lijst.

Alleen vraag ik me serieus af of het €500 waard is (64GB) om over te stappen. Ik gebruik mijn tablet toch snel enkele uren per dag, maar dan nog.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ethirty schreef op zondag 03 januari 2016 @ 19:48:
Ik twijfel al een tijdje of ik een Mini 4 wil halen als vervanging van mijn Mini 2. Met name Chrome wordt ik echt gek van, duurt soms 5-10s voor je kan scrollen of een link kan aanklikken. Ik weet dat ik ook Safari kan gebruiken, maar Chrome vind ik in grote lijnen fijner werken en is de enige browser die ik op al mijn devices kan gebruiken met een gezamenlijke bookmark-lijst.

Alleen vraag ik me serieus af of het €500 waard is (64GB) om over te stappen. Ik gebruik mijn tablet toch snel enkele uren per dag, maar dan nog.
Heb je al alle effecten uitgezet en aantal functies uit? Scheelt bij mij en beide browsers veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Touchdomex schreef op zondag 03 januari 2016 @ 20:07:
[...]

Heb je al alle effecten uitgezet en aantal functies uit? Scheelt bij mij en beide browsers veel
Volgens mij wel, daar ben ik al met IOS7 mee begonnen.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-07 01:53

Malarky

Wils voor wat ieder

-verkeerde topic

[ Voor 111% gewijzigd door Malarky op 04-05-2017 09:46 ]

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Let op:
<b>Levertijden, bestelstatus, etc</b>
Posts over levertijden, winkels bestelstatus of 'popelposts' ( "w0000t ik heb besteld!!111one" ) horen hier <b>niet</b> thuis. Hiervoor hebben we <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>.