Vandaag de Ipad Mini 2 Grey 16GB gekocht bij BCC voor €239,-
Spontane actie, zat eigenlijk helemaal niet naar een iPad te kijken, tot ik het tablet aankoopadvies artikel van allaboutphones las en zag dat hij toevallig wat goed aan de prijs is bij bcc (tijdelijk? denk ik). Was ook alleen ophalen in winkel, misschien willen ze wat voorraden opmaken. Dus dat is een tip! voor mensen die de ipad mini 2 willen kopen. Je kunt hem niet laten bezorgen maar alleen afhalen, en de afhaal knop op de site heeft een storing, dus die moet het wel weer even gaan doen. Ik ben uiteindelijk op de gok naar hoofddorp gegaan en daar waren ze helaas op, toen doorgestuurd naar Osdorp daar waren er nog 2.
Nu opzoek in de wirwar van aanbod naar een goede case. Ik zit te twijfelen of ik er eentje van ebay of banggood moet kopen, is dat handig? Iemand tips? Ik merk met mijn lg g2 dat een ebay caseje een mooie afdruk heeft achtergelaten op mijn scherm. Vind ik niet zo heel erg, maar heel leuk is het nou ook weer niet.
Ik moet ook dit topic maar even moet gaan doorspitten. Die apple case vind ik belachelijk duur, en als je die met de flap open op de grond laat vallen is het scherm alsnog goed stuk, ik houd meer van zo'n rand om de voorkant heen die dus dikker is dan de ipad zelf zodat als hij valt, dan valt hij daar op. En dan ook nog een flappie oid aan de voorkant, zodat als hij in de tas gaathij helemaal rondom beschermd is. Ik heb slecht ervaringen met hoesjes die geen hogere rand hebben dan het scherm zelf (lg scherm kapot, gelukkig goed verzekerd dus kostte me alleen mijn €50,- eigen risico).
Ben benieuwd naar dit ipad-avontuur, en hoe deze kan samenwerken met mijn macbook. Zal wel eens gaan spelen, met presentaties op mijn studie (software engineering) geven icm met de ipad misschien.
Overigens heb ik deze eigenlijk als cadeau gekocht voor mijn vriend en niet voor mijzelf, omdat ik tablets meestal niet zo interessant vind, maar zo af en toe is het wel leuk.
[
Voor 7% gewijzigd door
Poumelie op 27-09-2015 19:27
]