Ik zou het doen!
Dat het geen mindere iPad is omdat die kleiner is. Zo meer.
The VergeIf Apple can hit a killer price point on this, it's game over for smaller tablets on the market.
wat niet weet wat niet deertFrameWork. schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:02:
[...]
Naja traag, het is wel iets trager. Maar goed, dat is subjectief
Nou ja je had er net zo goed een klein grafisch monster van kunnen maken en er de A5X uit de iPad 3 erin stoppen. Langzamer dan de duurdere broer maar nog steeds bloedjesnel.Bluepenguin schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:01:
[...]
Dat is wel een beetje een achterhaalde proc, maar nog steeds leuk toch? Beter dan iPad 2 en evenveel pixeltjes om aan te sturen. Leuk apparaat ook met een 5mp camera.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Niet. Android is zo gefragmenteerd dat het heel erg vervelend is voor appmakers. Zoveel verschillende versies, verschillende hardware, etc. etc.alex3305 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:01:
[...]
Maar dat is niet de schuld van Google, maar van appmakers. Interfaces maken voor Android is zowat net zo makkelijk als voor iOS.
Wat dat betreft pakt Apple het slim aan om precies dezelfde resolutie te behouden. Alles is gewoon direct compatible met de Mini.
Hij zit met zijn gouden handboeien vast in San Fransiscojfversluis schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:03:
Misschien ben ik geen echte kenner.. Maar waarom is Ive er nooit zelf?
denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)
En het grootste deel van de kijkers trapt er gewoon inRivanov schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:03:
Grappig hoe Apple de A6X ophemelt t.o.v. de A5X. En met de iPad mini vinden ze de A5 chip weer helemaal geweldig.
Er kunnen straks heel wat iPad 2 eigenaren boos worden wanneer de iPad mini wel updates krijgt terwijl de iPad 2 dat niet krijgt... Vooral leuke software updates...PWM schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:03:
Ze doen nu nog steeds of het heeeeeeel speciaal is wat ze brengen. Maar het is en blijft gewoon een Ipad 2, maar dan in 7.8 inch.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Idd, erg kansloos:alex3305 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:04:
Oh god, de redacteur van The Verge is Apple-addict.
11:03:12 AM PDT
Shut up and take my money.
11:03:06 AM PDT
I feel myself having an irrational need to buy this product right now.
11:03:12 AM PDTalex3305 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:04:
Shut up and take my money.
Dat was al heel lang bekend, volg hem maar eens op Twitteralex3305 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:04:
Grotere fanboy is er niet te vinden volgens mij.
Gropah schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:04:
[...]
Hij zit met zijn gouden handboeien vast in San Fransisco

Designen kreng!
Helemaal niet! 7.9 inch!PWM schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:03:
Ze doen nu nog steeds of het heeeeeeel speciaal is wat ze brengen. Maar het is en blijft gewoon een Ipad 2, maar dan in 7.8 inch.
Maar ik vind het verschil tussen 7.9 en 9.7 (1.8") wel vrij weinig. En aan de voorkant vind ik het net een iPad met afgesneden zijkanten. De achterkant is wel strak.
The devil is in the details.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
haha scherpHahn schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:04:
[...]
Helemaal niet! 7.9 inch!
Maar ik vind het verschil tussen 7.9 en 9.7 (1.8") wel vrij weinig. En aan de voorkant vind ik het net een iPad met afgesneden zijkanten. De achterkant is wel strak.
leuk apple filmpje
[ Voor 3% gewijzigd door gekke-gerrit op 23-10-2012 20:06 ]
[ Voor 3% gewijzigd door rejer op 23-10-2012 20:06 ]
Dat zou waarschijnlijk de iPad 3, die nu een treetje lager op de ladder staat, helemaal met enorme kortingen moeten doen verkopen.Touchdomex schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:03:
[...]
Nou ja je had er net zo goed een klein grafisch monster van kunnen maken en er de A5X uit de iPad 3 erin stoppen. Langzamer dan de duurdere broer maar nog steeds bloedjesnel.
Zou ook compleet uit balans met het scherm worden denk ik.
Zit Josh er zelf dan?Razer schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:04:
[...]
Dat was al heel lang bekend, volg hem maar eens op Twitter
Daarom kijk ik ook liever op engadgetRazer schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:04:
[...]
Dat was al heel lang bekend, volg hem maar eens op Twitter
en wie vind het erg om een ipad met korting te kopen?Bluepenguin schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:06:
[...]
Dat zou waarschijnlijk de iPad 3, die nu een treetje lager op de ladder staat, helemaal met enorme kortingen moeten doen verkopen.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ipad 3 gaat er toch uit met de iPad 4.Bluepenguin schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:06:
[...]
Dat zou waarschijnlijk de iPad 3, die nu een treetje lager op de ladder staat, helemaal met enorme kortingen moeten doen verkopen.
geen nexus killer stop de persen!!
apple introduceert anti nexus killer!!!
Best wel ja.32GB mini is $429, 64GB for $519. $130 each additional for LTE connectivity.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Verwijderd
MazzelaarPWM schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:07:
Ik heb er nog over nagedacht op onze Ipad 2's (vrouw en ik hebben er allebei 1), een upgrade naar 3 te geven. Ben wel erg blij dat ik dat niet heb gedaan in ieder geval
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
dat laatste uiteraard hier in NLiApp schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:08:
$329 Dollar = €279,- euro of €349,-?
Maar ook om revolutionaire producten voor een goede prijs uit te geven. En dat is het nu niet. Je kunt wel een beetje gaan design-bitchen, maar vooral hier in Nederland gaan mensen toch gewoon voor een lagere prijs. Denk ook nog eens aan de wereldwijde economische recessie hè.Conscience NL schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:07:
Maar ja, Apple staat ook niet bekend om een 'goedkope prijs' he...
Ja maar ze hadden de rest voor kunnen zijn door hem echt laag in de markt te zetten. De concurrentie was weggeblazen en nu is er eigenlijk nog steeds niets aan de hand.Conscience NL schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:07:
Maar ja, Apple staat ook niet bekend om een 'goedkope prijs' he...
Het oppervlakte is wel kleiner. Knoppen die op de grote iPad nog wel aantikbaar zijn, kunnen op de iPad Mini niet meer goed aantikbaar zijn.Xeanor schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:03:
[...]
Niet. Android is zo gefragmenteerd dat het heel erg vervelend is voor appmakers. Zoveel verschillende versies, verschillende hardware, etc. etc.
Wat dat betreft pakt Apple het slim aan om precies dezelfde resolutie te behouden. Alles is gewoon direct compatible met de Mini.
Dit.Touchdomex schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:08:
[...]
Ja maar ze hadden de rest voor kunnen zijn door hem echt laag in de markt te zetten. De concurrentie was weggeblazen en nu is er eigenlijk nog steeds niets aan de hand.
Het is een prima prijs! Maar als ze de rest weg hadden willen blazen hadden ze lager moeten gaan.
Precies, nu is de onderkant van de markt nog steeds minimaal voor androidTouchdomex schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:08:
[...]
Ja maar ze hadden de rest voor kunnen zijn door hem echt laag in de markt te zetten. De concurrentie was weggeblazen en nu is er eigenlijk nog steeds niets aan de hand.
39
11:08:47 AM PDT
Huge.
11:08:45 AM PDT
Huge applause.
11:08:37 AM PDT
Tears of joy.
dollar == euro. Dus ik zou minstens op 320 euro rekenen. Als het net als de Nexux 250 was geweest dan was dit een killer tablet geweest en kon de rest inpakken,iApp schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:08:
$329 Dollar = €279,- euro of €349,-?
Ik zou het doen!
edit: ooh nederland hoort bij eerste release landen!
[ Voor 28% gewijzigd door Gropah op 23-10-2012 20:10 ]
Wat een F#cking wacko, als je je zo moet gedragen om een product release
39
Dat dacht jij. Of een Android-tablet, wat toch niet helemaal 100% werkt, voor €250 of een iPad Mini voor €329 (even aangenomen dat het geen €349 wordt).Touchdomex schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:08:
[...]
Ik kan je verzekeren dat de Mini elke Android-tablet er dik uit gaat verkopen. Misschien niet zoveel als de normale iPad verkoopt/verkocht, maar rond de €300 is prima en hoeft niet lager om goed te verkopen.
Vind ik wel. Bijna iedereen heeft liever een Apple tablet, vooral als het maar iets van 70 euro duurder is.gekke-gerrit schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:10:
tja dit is echt geen nexus killer hoor!
als het werkelijk 300,- word. en ik ben bang dat de marktprijs toch hoger komt te liggen.Hahn schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:10:
[...]
Dat dacht jij. Of een Android-tablet, wat toch niet helemaal 100% werkt, voor €250 of een iPad Mini voor €329 (even aangenomen dat het geen €349 wordt).
Ik kan je verzekeren dat de Mini elke Android-tablet er dik uit gaat verkopen. Misschien niet zoveel als de normale iPad verkoopt/verkocht, maar rond de €300 is prima en hoeft niet lager om goed te verkopen.
Dat is niet raar. De iPad 3 heeft min of meer alleen een andere connector, het verschil is te klein om die als budget model mee te laten lopen.Gropah schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:09:
Toch raar dat de iPad 2 wel wordt aangehouden, maar de iPad 3 niet...
Maar dan nog iets. Waarom zou ik een nieuwe iPad Mini kopen als ik zeer waarschijnlijk goedkoper een iPad 2 kan aanschaffenHahn schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:10:
[...]
Dat dacht jij. Of een Android-tablet, wat toch niet helemaal 100% werkt, voor €250 of een iPad Mini voor €329 (even aangenomen dat het geen €349 wordt).
Hahn schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:10:
[...]

Het was dan nog geen killer. De nexus heeft een quadcore processor, terwijl apple komt met een 'verouderde' dualcore A5.. Scherm resolutie van de nexus is hoger ten opzichte van de iPad Mini.magnifor schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:09:
[...]
dollar == euro. Dus ik zou minstens op 320 euro rekenen. Als het net als de Nexux 250 was geweest dan was dit een killer tablet geweest en kon de rest inpakken,
Geen killer dus
An a day keeps the doctor away.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
tsja, de 3 is de vreemde eend tussen de nieuwe releases. Oude connector etc..Gropah schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:09:
Toch raar dat de iPad 2 wel wordt aangehouden, maar de iPad 3 niet...
Hij heeft gewoon plankenkoortsConscience NL schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:11:
Zag ik Jony Ive nou in het publiek zitten?
Rond de €300 bedoel ik ook €329 mee, dat vind ik ook rond de €300gekke-gerrit schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:10:
[...]
als het werkelijk 300,- word. en ik ben bang dat de marktprijs toch hoger komt te liggen.
Volgend jaar? De iPad 5 komt gewoon in december hoor.xminator schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:11:
Denk dat ik nu een ipad mini ga nemen en volgend jaar een Ipad 5 met keyboard dock.
Welke innovatie?
Het is wel een apparaat uit de Nexus serie, dus qua updates en werking zal dat bovengemiddeld zijn. Zeker voor het bedrag denk ik. Stel dat t 329€ wordt, dan is een ipad 7.9 ruim 30% duurder.Hahn schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:10:
[...]
Klein beetje kort door de bochtXeanor schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:10:
[...]
Vind ik wel. Bijna iedereen heeft liever een Apple tablet, vooral als het maar iets van 70 euro duurder is.
Ik zou het doen!
Xeanor schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:10:
[...]
Bijna iedereen heeft liever een Apple tablet,
Zou kunnen, het enige wat ik zeker weet is dat het met een keyboard dock verkocht zal worden.alex3305 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:11:
[...]
Volgend jaar? De iPad 5 komt gewoon in december hoor.
Hopelijk wel, maar wat?rammes schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:12:
but there is more.... of niet?
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
De nexus 7 wordt voor € 249 nu met 32 GB geleverd, de mini kost dan € 429.Xeanor schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:10:
[...]
Vind ik wel. Bijna iedereen heeft liever een Apple tablet, vooral als het maar iets van 70 euro duurder is.
Wel iets groter verschil dus.
dat moet sarcastisch bedoeld zijn geweest!
jij niet, daarom is het ook bijna.
Ik zou het doen!
tja, niet iedereen ook niet bijna iedereen. maar wel elke 60+ er
Dit topic is gesloten.
Slowchat
Slowchat gerelateerd aan het Apple Event is in dit topic (en dus nergens anders) toegestaan.
Livestream
Apple zal het event live streamen naar de AppleTV. Herstart je AppleTV om een link naar Apple Events te krijgen. Tevens kan je de livestream bekijken via Apple's website.
Chatten tijdens de Keynote
In dit topic mag er -zoals aangegeven- geslowchat worden, maar uiteraard is iedereen ook welkom op Tweakers.net IRC #apple. Note: je hoeft geen password in te vullen.