EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Weet iemand iets vergelijkbaars, als het even kan "toekomstproof" zodat ik daadwerkelijk albums voortaan zo in kan gaan richten?
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
En in aanvulling hierop zoek ik een app die mn s6 in landscape mode locked kan houden...Geert1976 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:54:
ik zoek een mogelijkheid om mijn Samsung S7 in Portrait Mode locked te houden maar als uitzondering Photo's en Youtube in Landscap Mode te laten werken . Is er een app die hiervoor kan zorgen?
Zoek eens op screen rotatorPepper92 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:58:
[...]
En in aanvulling hierop zoek ik een app die mn s6 in landscape mode locked kan houden...
Ah ja precies dat dus. Had ik zelf natuurlijk ook kunnen vinden... was een spontane reactie op bovenstaande vraag. Thanks wel!
reeds gedaan, kom echter alleen zeer oude apps tegen in de Play Store met merendeel matige reviews...bijv 'werkt maar half' en 'maakt je mobiel traag tijdens roteren'.
Maar dank voor je tip
Daarnaast heeft Sunrise nog een hele reeks aan andere kalenders beschikbaar die ik kan toevoegen, zoals Eredivisie-schema en racekalender van F1. Dit is een nice-to-have maar vind ik nog steeds handig.
Ik doe al deze dingen die je noemt gewoon met google calendar. Heb je dat zelf nog noouit geprobeerd?iamjustin schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:14:
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik ben op zoek naar een app die vergelijkbaar is met Sunrise. Sunrise is een kalender-app waarmee ik verschillende accounts kan samenvoegen in 1 overzicht. Hiermee kan ik mijn vriendins en mijn eigen agenda in 1 overzicht zien.
Daarnaast heeft Sunrise nog een hele reeks aan andere kalenders beschikbaar die ik kan toevoegen, zoals Eredivisie-schema en racekalender van F1. Dit is een nice-to-have maar vind ik nog steeds handig.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Google Calendar, meerdere accounts toevoegen en custom calendars downloaden / invoegen.iamjustin schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:14:
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik ben op zoek naar een app die vergelijkbaar is met Sunrise. Sunrise is een kalender-app waarmee ik verschillende accounts kan samenvoegen in 1 overzicht. Hiermee kan ik mijn vriendins en mijn eigen agenda in 1 overzicht zien.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Moet je dat wel willen, ben je niet bang dat het gaat inbranden op je scherm?greatgonzo schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:39:
is er een app die, tijdens het laden, in beeld brengt hoeveel oplaadtijd er nog nodig is?
Signature
Mijn S6 ook.Arunia schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:05:
Mijn nexus 6 geeft dit standaard aan hoelang het laden nog duurt.
Zoals al aangegeven staat dat volgens mij sinds Marshmallow standaard op het lock screen.mimang schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:43:
[...]
Moet je dat wel willen, ben je niet bang dat het gaat inbranden op je scherm?
Enorm veel calendar apps ondersteunen Google Calendar. Met de "inner workings" van Google Calendar kan je alles doen wat je wil. Vervolgens kies je een mooie skin app voor de presentatie (als je de standaard app van Google niet mooi vindt).iamjustin schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:26:
Nja, ik heb de Google Calendar wel geprobeerd, maar die vind ik totaal niet fijn werken. Ik weet niet precies waardoor het komt. Sunrise vond ik overzichtelijker, helderder en wat netter uitzien.
Yippie kayak, other buckets!
Ik gebruik al een tijdje deze: Google Play: Touch Calendariamjustin schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:14:
Er is ook een gratis versie van, Google Play: Touch Calendar Free.
Die heeft geen ondersteuning voor widgets.
En als het kan zowel vanuit Android als Windows (10) bereikbaar.
Ik heb OneNote en Evernote geprobeerd. Maar met beide kan ik geen widget op mijn homescreen zetten waarin ik mijn takenlijst kan zien. Ik kan wel widgets erop zetten waarin ik een lijst krijg te zien met de takenlijsten die ik heb (maar dus niet de daadwerkelijke taken in die lijst)
Heeft iemand een aanrader hiervoor?
Misschien https://www.wunderlist.com/ ?Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:45:
Ik ben opzoek naar een widget waarin ik tasks kan zien en aan aanvinken. Dus zonder eerst de app te hoeven openen. En bij voorkeur ook dat ik verschillende task lijsten in meerdere widgets kan laten zien (dus widget 1 laat task list #1 zien, en de widget op een andere pagina laat task list #2 zien) Al is dit laatste een leuke extra en geen vereiste.
Ik heb OneNote en Evernote geprobeerd. Maar met beide kan ik geen widget op mijn homescreen zetten waarin ik mijn takenlijst kan zien. Ik kan wel widgets erop zetten waarin ik een lijst krijg te zien met de takenlijsten die ik heb (maar dus niet de daadwerkelijke taken in die lijst)
Heb een LG G2 met lollipopTheFes schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:11:
[...]
Zoals al aangegeven staat dat volgens mij sinds Marshmallow standaard op het lock screen.
Heb ik er onlangs pas opgezet, en ik had deze functionaliteit een tijdje terug wel (waarschijnlijk nieuwe ondersteuning van een app die ik had draaien).
Nu heb ik dus een factory reset gedaan, en ben ik deze functionaliteit kwijt.
[ Voor 33% gewijzigd door greatgonzo op 02-06-2016 16:14 ]
Ik gebruik zelf Colornote en deze heeft widgets. Daarbij kun je tekst schrijven of een afstreeplijstje.Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:45:
Ik ben opzoek naar een widget waarin ik tasks kan zien en aan aanvinken. Dus zonder eerst de app te hoeven openen. En bij voorkeur ook dat ik verschillende task lijsten in meerdere widgets kan laten zien (dus widget 1 laat task list #1 zien, en de widget op een andere pagina laat task list #2 zien) Al is dit laatste een leuke extra en geen vereiste.
Je kunt ook verschillende lijstjes verschillende kleuren geven voor duidelijkheid. Wellicht dat dit iets is voor je?
[ Voor 16% gewijzigd door wmn79 op 03-06-2016 10:41 ]
Google Play: Changelogs ? Staat bij related apps toen ik je link opende.wmn79 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:40:
Heeft iemand al een goed alternatief gevonden voor Changelog Droid, hij werkt bij mij al een tijd niet goed meer en volgens mij is de developer ook al een tijdje gestopt met ontwikkelen/ondersteunen. Mis het wel want vond het altijd een handige app om te zien wat er allemaal gewijzigd was in de geupdate apps.
Dat had ik zelf nog niet gezienLizard schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:17:
[...]
Google Play: Changelogs ? Staat bij related apps toen ik je link opende.

Edit: dit lijkt een waardige opvolger, bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door wmn79 op 06-06-2016 12:04 ]
Ik heb zelf erg goede ervaringen met TickTick.Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:45:
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Voor zulke dingen gebruik ik altijd de app tasker.Pepper92 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:58:
[...]
En in aanvulling hierop zoek ik een app die mn s6 in landscape mode locked kan houden...
Arunia schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:22:
[...]
Ik gebruik zelf Colornote en deze heeft widgets. Daarbij kun je tekst schrijven of een afstreeplijstje.
Je kunt ook verschillende lijstjes verschillende kleuren geven voor duidelijkheid. Wellicht dat dit iets is voor je?
Dankjewel, ik ga naar deze 3 kijken
Er is een update van exchange services en heeft het agenda sync probleem opgelost.Michele_M_ schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:57:
Sinds kort synchroniseert Android exchange services mijn agenda niet meer met office 365.Dit is allebei de kanten op. Voorheen werkte dit prima. Iemand een idee hoe ik op te lossen is? Mail doet het wel. Volgens mij heb ik geen instellingen aangepast en het werkt op meerdere devices niet meer. Of een andere app die het wel kan?
Maar nu gebruik ik Nine exchange al een tijdje en dat bevalt goed.
Is er een (makkelijke) mogelijkheid om de UI aan te passen van de S7 naar een meer "stock android" look?
De telefoon ziet eruit als een goede vervanger voor mijn n5, alleen alle icoontjes zien er mijnziens een beetje kinderachtig uit.
Nu heb ik zelf weinig interesse in bootloaders etc, dus ik vraag me af of dit ook "makkelijk" op een andere manier kan.
Je kan gewoon de Google Now Launcher downloaden in de Play Store, dan ziet het er al bijna precies hetzelfde uit. Zelf heb ik de Nova Launcher, die ziet er hetzelfde uit maar is (veeel) verder te customizen.hansvanochten schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:04:
Gekke vraag,
Is er een (makkelijke) mogelijkheid om de UI aan te passen van de S7 naar een meer "stock android" look?
De telefoon ziet eruit als een goede vervanger voor mijn n5, alleen alle icoontjes zien er mijnziens een beetje kinderachtig uit.
Nu heb ik zelf weinig interesse in bootloaders etc, dus ik vraag me af of dit ook "makkelijk" op een andere manier kan.
Als je in de Theme Store het thema Blue and Black ophaalt, lijken ook de instellingenmenu's en dergelijke er meer op.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Het nadeel van Nova Launcher vind ik dat je bijna verplicht bent om de betaalde versie te nemen als je het aantal notificatie-meldingen in iconen wil zien, en dan vind ik 5,25 wel erg veel.Richh schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:12:
[...]
Je kan gewoon de Google Now Launcher downloaden in de Play Store, dan ziet het er al bijna precies hetzelfde uit. Zelf heb ik de Nova Launcher, die ziet er hetzelfde uit maar is (veeel) verder te customizen.
Als je in de Theme Store het thema Blue and Black ophaalt, lijken ook de instellingenmenu's en dergelijke er meer op.
Ik heb m ooit voor €1 gekocht, maar ik gebruik die hele feature niet hahaVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:26:
[...]
Het nadeel van Nova Launcher vind ik dat je bijna verplicht bent om de betaalde versie te nemen als je het aantal notificatie-meldingen in iconen wil zien, en dan vind ik 5,25 wel erg veel.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bij deze launcher zijn nog vele mooie widgeds te verkrijgen.
Ik heb deze launcher geïnstalleerd met deze live wallpaper wat erg soepel loopt.
In deze topic kun je veel meer vinden over launchers:hansvanochten schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:04:
Gekke vraag,
Google Play & Androidapps - Deel 18
Google Play & Androidapps - Deel 18
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
[ Voor 3% gewijzigd door pawarana op 16-06-2016 22:16 ]
Over verkorte accu duur gesproken moet je die launcher nemenpawarana schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:23:
Een hele mooie gratis launcher is TSF Launcher, neem dan ook meteen deze en deze mee in installatie.
Bij deze launcher zijn nog vele mooie widgeds te verkrijgen.
Ik heb deze launcher geïnstalleerd met deze live wallpaper wat erg soepel loopt.
Een light launcher werkt ook prettiger als je op powersave mode staat, je merkt nauwelijks prestatie verschil met b.v. arrow launcher van MS dat moet ik nog is zien met deze 3d launcher.
Galaxy call recorder geprobeerd?
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Google Play: Call Recorder - ACRpawarana schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:53:
weet iemand een goede call recorder die een hoge kwaliteit opname heeft, en die goed werkt op een S7 (geen root)
Is wel een goede, geen root nodig
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
sorry, maar ik praat niet over een korte batterijduur (heb een s7) en als het een paar % scheelt maak ik me daar niet zo druk om, met mijn s7 kom ik de dag zekers door, maar in ieder geval bedankt voor de info.D0gtag schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:10:
[...]
Over verkorte accu duur gesproken moet je die launcher nemenAl die animaties en extra's zijn gewoon extra cpu/gpu tijd plus de live wallpaper... Wil je accu duur maximaliseren, neem dan een zo licht mogelijke launcher.
Een light launcher werkt ook prettiger als je op powersave mode staat, je merkt nauwelijks prestatie verschil met b.v. arrow launcher van MS dat moet ik nog is zien met deze 3d launcher.
Galaxy call recorder geprobeerd?
Over de Galaxy call recorder is dat de standaard app, en neemt hij automatisch alle gesprekken op die op de sd automatisch weggeschreven worden, en in wat voor een formaat?
ga ik proberen..reyals schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:16:
[...]
Google Play: Call Recorder - ACR
Is wel een goede, geen root nodig
en geprobeerd, kan niet op sd card (S7) opnemen.
Iemand anders een suggestie?
[ Voor 12% gewijzigd door pawarana op 17-06-2016 12:22 ]
Sorry verkeerde topic gepost zie ik nupawarana schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:03:
[...]
sorry, maar ik praat niet over een korte batterijduur (heb een s7) en als het een paar % scheelt maak ik me daar niet zo druk om, met mijn s7 kom ik de dag zekers door, maar in ieder geval bedankt voor de info.
Over de Galaxy call recorder is dat de standaard app, en neemt hij automatisch alle gesprekken op die op de sd automatisch weggeschreven worden, en in wat voor een formaat?
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Heb zelf een Moto G4 Plus, maar andere merken zoals een Sony Z5 dual sim / OnePlus 2 hebben hier ook last van.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Zoek in de Play Store eens op "Dual SIM"icy schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:40:
Weet iemand een app die wel werkt qua dual sim ringtone voor Marshmallow telefoons? Diverse merken hebben het euvel dat je geen andere ringtone voor 2e sim kan gebruiken en ik zou graag dit ook willen voor mijn telefoon.
Heb zelf een Moto G4 Plus, maar andere merken zoals een Sony Z5 dual sim / OnePlus 2 hebben hier ook last van.
Google Play: DualSim Ringtone is een van de resultaten.
Lees de recensies eens, die werkt juist niet op de Marshmallow telefoons, tevens de andere ook niet.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:43:
[...]
Zoek in de Play Store eens op "Dual SIM"
Google Play: DualSim Ringtone is een van de resultaten.
Had ik natuurlijk bij moeten vertellen welke ik al geprobeerd had.
Dus deze:
Google Play: DualSim Ringtone
Google Play: Dual Sim Ringtone
Deze zelf niet geprobeerd, maar dan kan ik schijnbaar de volume niet veranderen aldus de recensie.
Google Play: Dual Ringtone
Ik sta ook open als dit enkel met een andere Dialer opgelost kan worden. Hoop dat iemand het gouden ei heeft gevonden, maar ik ga vanavond eens op een andere toer proberen namelijk andere dialers als het hier uberhaupt mee kan. Helaas kan ik met mijn toestel niet downgraden naar Lollipop.
[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 17-06-2016 15:56 ]
Over Google Translate op android: Hoe kan ik alternatieve vertalingen raadplegen?
Iets langer
Als voorbeeld het woord nuts uit het Engels naar het Nederlands. Ik krijg enkel het woord noten te zien, op geen mogelijkheid kan ik 'gek' of 'moeren' vinden. Heb reeds gezocht middels Google, maar ik krijg dan voornamelijk alternatieve vertaling applicaties onder m'n neus als ik met woorden als 'alternate' of 'alternative' zoek. Google Translate in de browser doet wel wat ik verwacht, maar in de Android app krijg ik slechts één vertaling te zien, waar zijn de alternatieve vertalingen?
Momenteel in de aanbieding voor een bescheiden halve euro.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:26:
[...]
Het nadeel van Nova Launcher vind ik dat je bijna verplicht bent om de betaalde versie te nemen als je het aantal notificatie-meldingen in iconen wil zien, en dan vind ik 5,25 wel erg veel.
Google Play: Nova Launcher Prime
Verwijderd
Dat zou ik er evt wel voor over hebben, maar ik heb het niet nodig omdat ik tevreden ben met TW, daarnaast heb ik geen creditcard om te betalen en ga ik ook geen andere betaalvorm aanschaffen. Ik heb een bankpas waarmee ik evt via iDeal kan betalen, gaat dat niet dan koop ik niets.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:47:
[...]
Momenteel in de aanbieding voor een bescheiden halve euro.![]()
Ze verkopen in nederland ook gewoon playstore gift card in de winkel en eventueel ook bij webshops.
Dat je geen creditcard hebt is tegenwoordig een slecht excuus.
Phew, I just got around to adding all my not-purchased-yet apps within my bookmarks, to the app AppSales. You get notifs when a wish listed app is on sale.
If anyone's interested in some great apps, check my list. (Based primarily on recommendations from /r/Android, Android Police and Android Authority.)
100 apps in total (Maximum allowed within the Premium version...)
Doesn't include any games or apps requiring root to fulfill their main function.
If I can save around 1 euro/dollar on each app, I save 100 euros/dollars in total.
(Google Play Rewards is still not yet available here in Belgium so can't get paid apps for free...)

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 22-06-2016 17:12 ]
Even dezelfde vraag nogmaals stellenArie- schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:37:
tl;dr;
Over Google Translate op android: Hoe kan ik alternatieve vertalingen raadplegen?
Iets langer
Als voorbeeld het woord nuts uit het Engels naar het Nederlands. Ik krijg enkel het woord noten te zien, op geen mogelijkheid kan ik 'gek' of 'moeren' vinden. Heb reeds gezocht middels Google, maar ik krijg dan voornamelijk alternatieve vertaling applicaties onder m'n neus als ik met woorden als 'alternate' of 'alternative' zoek. Google Translate in de browser doet wel wat ik verwacht, maar in de Android app krijg ik slechts één vertaling te zien, waar zijn de alternatieve vertalingen?
Je kunt met Chrome naar Google translate gaan en dan ''toevoegen aan startscherm'' kiezen. Als je de webpagina dan opent vanaf je homescreen opent ie als ''webapp'', dat werkt best aardig.
De echte app heeft het blijkbaar niet.
Ik gebruik Spanishdict om van Engels naar Spaans te gaan, deze toont heel veel vertalingen. Niet de taal die jij zoekt maar misschien kun je in die buurt zoeken tussen Nederlands en Engels.
Nou haha, het gaat me eigenlijk niet om Engels <-> Nederlands, dat beheers ik wel
Zoals gezegd, voor Spaans kan ik Spanishdict aanraden. Offline te gebruiken.Arie- schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:54:
[...]
[...]
Nou haha, het gaat me eigenlijk niet om Engels <-> Nederlands, dat beheers ik wel. Ik wist daar juist eenvoudig een voorbeeld te verzinnen om aan te geven één vertaling niet (altijd) voldoet. Het gaat me voornamelijk om Duits en Spaans. Ik ga waarschijnlijk een andere app proberen. Het probleem van Google Translate in de browser is dat het voor mij niet voldoet in het buitenland omdat ik woordenboeken graag van tevoren wil downloaden. Daar Google Translate in de browser wel verschillende vertalingen toont, ging ik er van uit dat het in de app ook moest kunnen en dat ik er gewoon dom overheen keek.
Ik ken de functies van Knox niet zo goed. Maar wat wil je graag op je OnePlus 3 hebben?fredgroes schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:26:
Is er een app beschikbaar in de play store die hetzelfde doet als knox die op de Samsung telefoons geïnstalleerd staat? Knox is wel te downloaden vanuit de play store maar doet niks op mijn one+3
Je kernel van je telefoon moet dit wel ondersteunenfredgroes schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:26:
Is er een app beschikbaar in de play store die hetzelfde doet als knox die op de Samsung telefoons geïnstalleerd staat? Knox is wel te downloaden vanuit de play store maar doet niks op mijn one+3
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Om mijn werk gedeelte te splitsen van mijn prive gedeelte, denk aan exchange, contacten, agenda. Ik heb nu 2 telefoons en wil dat eigenlijk opheffen aangezien de oneplus 3 dual sim ondersteund. Ik heb knox gezien op een telefoon van mijn collega, een samsung, en dat doet precies wat ik zou willen. Maar ja bij naderinzien had ik dan misschien een samsung s7 duos moeten kopen.rens-br schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:15:
[...]
Ik ken de functies van Knox niet zo goed. Maar wat wil je graag op je OnePlus 3 hebben?
Bedankt voor de uitleg. Ik weet dat Google met Android work ook zoiets gemaakt heeft, dit moet echter wel ondersteunt worden door de werkgever: Google Play: Android for Work App.fredgroes schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:42:
[...]
Om mijn werk gedeelte te splitsen van mijn prive gedeelte, denk aan exchange, contacten, agenda. Ik heb nu 2 telefoons en wil dat eigenlijk opheffen aangezien de oneplus 3 dual sim ondersteund. Ik heb knox gezien op een telefoon van mijn collega, een samsung, en dat doet precies wat ik zou willen. Maar ja bij naderinzien had ik dan misschien een samsung s7 duos moeten kopen.
- Ircghost
- Registratie: Februari 2010
- Laatst online: 08:46
Honeybadger doesn't care!
:strip_icc():strip_exif()/u/347700/honeybadger.jpg?f=community)
Thanks voor de tip, ik zat hier al een tijdje op te wachten! Ik had de vorige sale net met een dag gemist. Ik had zelfs nog wat tegoed over van Google Rewards, dus een makkelijke aanschafCaptJackSparrow schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:47:
[...]
Momenteel in de aanbieding voor een bescheiden halve euro.![]()
Mijn (voorheen) Nexus 5 en Moto G4 Plus worden niet ondersteund en beide hebben Android 6, iets zegt me dat android 6 nog niet wordt ondersteund.rens-br schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:46:
[...]
Bedankt voor de uitleg. Ik weet dat Google met Android work ook zoiets gemaakt heeft, dit moet echter wel ondersteunt worden door de werkgever: Google Play: Android for Work App.
Vroeger was er nog een app Divide, maar die is overgenomen door google.
Ik heb dit gisteren geinstalleerd. 2 accounts erop gezet. Super. Echter wil ik maar notificatie hebben van 1 account. Hoe stel ik dit in? Volgens mij kan ik notificaties alleen instellen voor de gehele app, maar niet per account.
Je zult echt wat meer informatie moeten geven, want hier hebben we niet genoeg aan.Russel88 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:08:
Zijn er mail.ru gebruikers hier?
Ik heb dit gisteren geinstalleerd. 2 accounts erop gezet. Super. Echter wil ik maar notificatie hebben van 1 account. Hoe stel ik dit in? Volgens mij kan ik notificaties alleen instellen voor de gehele app, maar niet per account.
Om te beginnen: welke telefoon heb je en in welk programma heb je je mail ingesteld?
Excuses. Ik wist niet dat telefoon belangrijk is.rens-br schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:15:
[...]
Je zult echt wat meer informatie moeten geven, want hier hebben we niet genoeg aan.
Om te beginnen: welke telefoon heb je en in welk programma heb je je mail ingesteld?
Ik heb een OnePlus3, Nova launcher.
Mail.RU is de mail client die ik wil gebruiken.
Het gaat om een gmail account en m'n eigen webmail. GMail account is toegevoegd via settings-account-Google account. Hiervan wil ik ook de notificatie van ontvangen.
M'n eigen webmail account heb ik toegevoegd via de mail.ru app: Aaa Email - Other mail.
In de settings van mail.ru zie ik wel iets van Notifications, echter kan ik het niet per account instellen.
Andere client proberen?Russel88 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:37:
[...]
Excuses. Ik wist niet dat telefoon belangrijk is.
Het gaat om een gmail account en m'n eigen webmail. GMail account is toegevoegd via settings-account-Google account. Hiervan wil ik ook de notificatie van ontvangen.
M'n eigen webmail account heb ik toegevoegd via de mail.ru app: Aaa Email - Other mail.
In de settings van mail.ru zie ik wel iets van Notifications, echter kan ik het niet per account instellen.
Is er een dialer die opnemen super makkelijk en failsafe maakt? Of doen dailers dat niet, het opneem gedeelte? Of moet ik dan het moto topic openen? Hij heeft praktisch geen apps op zijn mobiel, hij zegt dat zijn mobiel vast loopt als zijn mobiel overgaat maar ik denk dat het onwennigheid is.
Er zijn telefoons speciaal ontwikkeld met senioren in het achterhoofd.
http://www.seniorentelefoonwinkel.nl/gsm-voor-senioren.htm zijn er een boel te vinden.
Veel makkelijker dan dit kan nauwelijks. De nabijheidssensor triggert het opnemen van het gesprek.
Google Play: EarAnswer Auto Call Picker
Ah ok. Het was me onbekend dat Mail.Ru een mailclient was, ik dacht dat dat een mailserver was. Mijn excuses.Russel88 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:37:
[...]
Excuses. Ik wist niet dat telefoon belangrijk is.
Wat ik er nu van lees heb je je eigen webmail ingesteld in Mail.Ru, maar heb je je Gmail account ingesteld in de Gmail app. Klopt dit?
Want in dat geval moet je dus in Mail.Ru de notificatieinstellingen beheren voor de 'webmail' account en in de Gmail app die van je Gmail.
Kijk eens in de topicwaarschuwing: Android Games - Discussie & Ervaringen.Grotbewoner schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:39:
Is er ergens een subforum of een lijst met goede android games? Ga binnenkort op vakantie en ik heb een nieuwe Oneplus 3. Wat is een goede site om dit soort dingen in de gaten te houden?
Probeer er eens achter te komen of zijn telefoon daadwerkelijk vastloopt, of dat hij gewoon niet weet hoe er opgenomen moet worden. (Ik verwacht het laatste, waarbij die op de groene telefoon drukt maar er niks gebeurd. De Swype beweging zal onbekend zijn bij hem).jmk schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:32:
Hij heeft praktisch geen apps op zijn mobiel, hij zegt dat zijn mobiel vast loopt als zijn mobiel overgaat maar ik denk dat het onwennigheid is.
Ja hij is verder heel blij met zijn smartphone. Vooral op marktplaats oldtimers checken vindt hij heel leukSmultie schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:02:
Heeft de beste man wel een smartphone nodig?
Er zijn telefoons speciaal ontwikkeld met senioren in het achterhoofd.
http://www.seniorentelefoonwinkel.nl/gsm-voor-senioren.htm zijn er een boel te vinden.
Bedankt voor de tip! Je kan dus een app installeren zodat het opnemen anders gaat. Ik was even bang dat dit zou zijn ingebakken in de firmware van de fabrikant. Ik zal hier naar kijken wanneer ik hem weer zie!CaptJackSparrow schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 00:01:
Als je zoekt op big button i.c.m. phone of dialer of launcher kom je wel e.e.a. tegen. Ook easy call answer is een bruikbare zoekstring.
Veel makkelijker dan dit kan nauwelijks. De nabijheidssensor triggert het opnemen van het gesprek.
Ja dat is moeilijk. Thuis werkt alles. Opnemen gaat prima als ik het probeer. Ik denk dat hij onderweg minder ontspannen de telefoon opneemt en hij dan iets fout doet. Leren is heel moeilijk, maar hij wil heel graag.rens-br schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 08:01:
[...]
Probeer er eens achter te komen of zijn telefoon daadwerkelijk vastloopt, of dat hij gewoon niet weet hoe er opgenomen moet worden. (Ik verwacht het laatste, waarbij die op de groene telefoon drukt maar er niks gebeurd. De Swype beweging zal onbekend zijn bij hem).
Deze mensen kunnen bijvoorbeeld ook niet iets opnemen met Ziggo en dan later terugkijken. Ze willen wel alle voordelen van moderne technologie. Een uitdaging
Ik heb niets raars kunnen ontdekken op de phone...
Werkt dit echt goed? Ik heb mijn twijfels.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 00:01:
Als je zoekt op big button i.c.m. phone of dialer of launcher kom je wel e.e.a. tegen. Ook easy call answer is een bruikbare zoekstring.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Sometimes you need to plan for coincidence
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Ik heb een HTC10, en ik kan alleen kiezen tussen sRGB en vivid en daaronder nog de geel/blauw witbalans kan sliden. Echter de magenta/cyaan tint slider is er niet en het groene kleurkanaal is ietwat oververtegenwoordigd.
Ik zag deze staan die ik op de One X had draaien:
Google Play: Screen Adjuster Free
Echter lees ik in reviews dat ie veel achtergronddata verbruikt (en ook accu). Vroeger altijd naar alle tevredenheid gebruikt, maar ik "durf" het nu niet meer aan. Als ik ook zie wat voor permissies deze app allemaal "nodig" heeft

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Wil nu dat mn homescreens in landscape worden weergegeven, maar dat lukt niet.
Instellingen staan goed? Kan dat liggen aan het toestel, in dit geval een HTC?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Alleen de laatste tijd begin ik me steeds meer af te vragen hoe veilig het is. Ze zijn niet erg open over waar ze vandaan komen. Doe ik een whois op hun domeinnaam, kom ik uit in de stad Tsjeljabinsk in de oblast Tsjeljabinsk.
Juist .. nu heb ik niet zo veel zin om privacy-gevoelige informatie te delen met een app waarbij de makers niet erg helder zijn over veiligheid en opslag. Ze hebben niks aan mijn informatie, maar het zou maar eens op straat komen te liggen ..
Lang verhaal, nu kort:
- ik zoek een (andere dan Memento) database
- waar ik velden zelf kan configureren
- op mijn PC data kan benaderen
==
hoi
Hier een OneNote-gebruiker, ik ben erg tevreden. Diverse andere geprobeerd, maar OneNote is vooralsnog voor mij de beste.Pogostokje schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:31:
OneNote, dat is waar Evernote altijd mee vergeleken wordt.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 12-07-2016 15:11 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Synology note station ( mits je een Synology NAS hebt natuurlijk )Michele_M_ schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 16:24:
Heeft iemand een alternatief voor Evernote? Het is binnenkort alleen nog maar beschikbaar voor 2 apparaten of je moet aan een heel duur abonnement. En dat gaat me echt te ver.
Nu blijkt dat Android Auto "not available in your device's country" is... Wtf... Is er een manier om dat te omzeilen?
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Omzetten van je play store naar een land waar die wel te krijgen is of, minder netjes de APK file ergens vandaan downloaden en installeren. Dat laatste moet je wel de beveiligingsinstellingen dat je bestanden buiten de store kunt installeren even uitzetten.Gamebuster schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:57:
Ik heb zojuist na generaties iPhones mijn 1e Android toestel. Ik gebruikte Apple Carplay en heb vooraf gecheckt of zowel mijn telefoon (Nexus 6P) en auto compatible waren met Android Auto.
Nu blijkt dat Android Auto "not available in your device's country" is... Wtf... Is er een manier om dat te omzeilen?
Het liefste doe je het uiteraard legaal.
Pfff dat was makkelijk... Zo testen in de autoArunia schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:05:
[...]
Omzetten van je play store naar een land waar die wel te krijgen is of, minder netjes de APK file ergens vandaan downloaden en installeren. Dat laatste moet je wel de beveiligingsinstellingen dat je bestanden buiten de store kunt installeren even uitzetten.
Het liefste doe je het uiteraard legaal.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Apk mirror is je betrouwbare vriend.Gamebuster schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:06:
[...]
Pfff dat was makkelijk... Zo testen in de auto
En overigens is er niets niet legaal aan het binnenharken van apk bestanden buiten de Play Store om, zolang het niet om een betaalde apk gaat (in app purchases maakt het weer niets voor uit).
Ik gebruik nu Jorte, maar ik merk dat ik deze kalenderapp steeds minder begin te vinden. Is Touch Calendar goed bevallen of ben je overgestapt naar een andere app?Lizard schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 20:59:
[...]
Ik gebruik al een tijdje deze: Google Play: Touch Calendar
Er is ook een gratis versie van, Google Play: Touch Calendar Free.
Die heeft geen ondersteuning voor widgets.
Zijn er nog andere fraaie alternatieven?
Ik gebruik al jaren naar tevredenheid Google Play: Event Flow Calendar WidgetRobinFoot schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:29:
[...]
Ik gebruik nu Jorte, maar ik merk dat ik deze kalenderapp steeds minder begin te vinden. Is Touch Calendar goed bevallen of ben je overgestapt naar een andere app?
Zijn er nog andere fraaie alternatieven?
En 'gewoon' Google Calendar voor de calendar app; ik kan inmiddels niet meer zonder de automatisch gegenereerde afspraken voor vluchten en boekingen van hotels etc.
[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 20-07-2016 09:48 ]
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Er is m.i. geen goed alternatief voor evernote.Michele_M_ schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 16:24:
Heeft iemand een alternatief voor Evernote? Het is binnenkort alleen nog maar beschikbaar voor 2 apparaten of je moet aan een heel duur abonnement. En dat gaat me echt te ver.
Voor wie hier ook last van heeft, op https://www.apkmirror.com...-services-9-4-52-release/ staat een nieuwere versie die niet in de Play Store staat, maar wel het probleem lijkt op te lossenRaven schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:05:
Weet iemand toevallig hoe je kunt voorkomen dat de Play Store Google Play: Google Play Services automatisch her-installeerd en/of update? Google heeft versie 9.2.56 namelijk goed verklooten als ik 'm eraf gooi om de gigantische battery drain en heet wordende telefoon te fixen (waar er meer last van hebben), dan wordt die er later automatisch weer opgezet. Ookal staat de Play Store zo ingesteld updates niet automatisch te installeren...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nou zoek ik dus een app die Clean Master kan vervangen en niet vol met bloatware zit. Mag eventueel een pro/betaalde app zijn.
Heeft iemand suggesties?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als je geroot hebt kan ik SD maid aanbevelen.Zeror schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:08:
Ik gebruik al een hele tijd de Clean Master om mijn telefoon een beetje schoon te houden. Ik ben begin mijn echter steeds meer te ergeren aan alle toegevoegde bloatware die ze er bijgestopt hebben. Voor elk zuchtje dat mn telefoon maakt, begint Clean Master weer met een of andere functie voor te schotelen. Ik vind het dit rete irritant worden en wil dan ook van de app af.
Nou zoek ik dus een app die Clean Master kan vervangen en niet vol met bloatware zit. Mag eventueel een pro/betaalde app zijn.
Heeft iemand suggesties?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nomen nescio
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.