Geen idee of zo'n ding silverlight ondersteunt. En nu rijd ik toevallig scooter/motor, dus al mijn spullen moeten in een rugzak passen. Trouwens geeft dat geen antwoord op de vraag of het mogelijk is daar een app voor te ontwikkelen, een android/ios smartphone hebben we allemaal in de zak.CaptJackSparrow schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:23:
Daar kun je toch gewoon een Windows 8.1/10 tablet voor gebruiken lijkt me? Ruimte zat in een vrachtwagen.
Als er Windows 8.1/10 op zit, kun je ook gewoon volledige Windows programma's etc. installeren, waaronder dus Silverlight.
Een app ontwikkelen kan vast wel, maar of dat haalbaar en de moete waard is..
Een app ontwikkelen kan vast wel, maar of dat haalbaar en de moete waard is..
Je bedoelt deze site toch http://rdw.citygis.nl/, ik heb deze geprobeerd in Edge op Wiindows 10, die blijft zeuren dat ik Silverlight moet installeren, doe ik dat dan werkt het nog niet. Ik denk dus dat er iets daar mis gaat
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Edge ondersteunt nog geen plugins, dus ook geen silverlight. Als je toch graag die website wil gebruiken, zul je Internet Explorer moeten openen.Pierre schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:49:
Je bedoelt deze site toch http://rdw.citygis.nl/, ik heb deze geprobeerd in Edge op Wiindows 10, die blijft zeuren dat ik Silverlight moet installeren, doe ik dat dan werkt het nog niet. Ik denk dus dat er iets daar mis gaat
Aha inderdaad, wist ik nietrens-br schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 13:59:
[...]
Edge ondersteunt nog geen plugins, dus ook geen silverlight. Als je toch graag die website wil gebruiken, zul je Internet Explorer moeten openen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Klacht indienen bij de RDW,
Met jouw kritiek dat je onderweg het niet kan na kijken als je een omleiding moet volgen etc.
Speciaal daarvoor een windows tablet zelf aanschaffen gaat een beetje ver.
Denk dat de meeste werkgevers daar niet aan mee doen.
En de meeste vrachtwagens zitten tegenwoordig al redelijk volgebouwd met al die boordcomputers, navigatie, verschillende tol kasten achter je raam (1 Europa noemen ze dat) en zeker die Belgische tol kast is een overdreven groot ding achter je raam.
Met jouw kritiek dat je onderweg het niet kan na kijken als je een omleiding moet volgen etc.
En de meeste vrachtwagens zitten tegenwoordig al redelijk volgebouwd met al die boordcomputers, navigatie, verschillende tol kasten achter je raam (1 Europa noemen ze dat) en zeker die Belgische tol kast is een overdreven groot ding achter je raam.
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Kennen jullie een app waarmee je periodieke zaken kan afvinken of noteren als gedaan? Geen to do of diary app, eerder een kruising tussen beiden
Dus niet iets zoals remember the milk?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Denk het niet, maar ik ga het ff bekijken. Ziet er wel goed uit, maar je moet weer een account aanmaken.
Trello is heel goed. Van zeer eenvoudig tot projectmatig planning maken. Gebasseerd op het Japanse Kanban.Manke schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:11:
Kennen jullie een app waarmee je periodieke zaken kan afvinken of noteren als gedaan? Geen to do of diary app, eerder een kruising tussen beiden
Er is zowel een goede browser versie, maar ook een hele goede Android app. In te loggen met je google account, overal dezelfde borden.
Yippie kayak, other buckets!
Inderdaad ja, het gaat mij ook wat ver. Heb vanmiddag gebeld met de rdw, ze hebben zelf geen app of ambities daartoe. Mevrouw vroeg nog: U heeft dan geen laptop in de vrachtauto zeker? Uhhh, nee. Kunt u dan niet iemand vragen om voor u te kijken? Jawel, maar mijn planner heeft 's avonds wel iets anders te doen dan kijken of ik ergens wel of niet mag rijden. Oh...TRaSH schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:00:
Klacht indienen bij de RDW,
Hopelijk vind ik iemand die de gegevens uit de database om kan zetten in een soort navigatieapp. Dit is nog niet voorbij
Thanks, ook even bekijken.jmk schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 19:07:
[...]
Trello is heel goed. Van zeer eenvoudig tot projectmatig planning maken. Gebasseerd op het Japanse Kanban.
Er is zowel een goede browser versie, maar ook een hele goede Android app. In te loggen met je google account, overal dezelfde borden.
Het gaat me om een app dat een overzicht geeft wanneer je iets voor het laatst hebt gedaan, niet to-do, maar done, voor periodieke dingen.
Trello is fantastisch. Ik heb het zelfs geïntroduceerd op mijn werk en we houden daar de status van een heleboel projecten in bij.
Thuis gebruik ik het om grote klusprojecten bij te houden en zoiets simpels als de boodschappenlijst.
Thuis gebruik ik het om grote klusprojecten bij te houden en zoiets simpels als de boodschappenlijst.
Die 'Alfred' app is toch wel reuze handig! Binnen 2 minuten mijn oude S2 omgetoverd in een soort van beveiligingscamera. Ook te gebruiken als babyfoon, en dat alles gratis.
Op aanraden van hier Swiftkey gedownload. Bevalt me prima!
Echter zit ik nu met 1 ding. Ik wil graag het material theme dat matched met het material theme van de S7. Dat is volgens mij het thema Minimal Material Dark. Nu twijfel ik of ik dat thema moet kopen. Weet iemand of er ook een variant is die minder minimal is maar wel dezelfde kleuren? Dus met de speciale tekens die je kunt zien en kan gebruiken met longpress? Ik vindt het toetsenbord onder de 123 toets namelijk niet echt handig. Dat vind tik bij bijvoorbeeld Chrooma beter. Duh al gevonden. Er is een non minimal versie
Wel prijzig trouwens per thema.
Echter zit ik nu met 1 ding. Ik wil graag het material theme dat matched met het material theme van de S7. Dat is volgens mij het thema Minimal Material Dark. Nu twijfel ik of ik dat thema moet kopen. Weet iemand of er ook een variant is die minder minimal is maar wel dezelfde kleuren? Dus met de speciale tekens die je kunt zien en kan gebruiken met longpress? Ik vindt het toetsenbord onder de 123 toets namelijk niet echt handig. Dat vind tik bij bijvoorbeeld Chrooma beter. Duh al gevonden. Er is een non minimal versie
[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 22-03-2016 11:10 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Kent er iemand een image editorapp, zoals paint.net, photoshop en gimp op de pc, maar niet de gimp port (hopeloos), ook niet een app waarvan de enige functie simpele fotobewerking is, zoals photoshop voor Android.
edit:
Layerpaint hd
edit:
Layerpaint hd
[ Voor 5% gewijzigd door Manke op 22-03-2016 20:49 ]
Google Play: SketchBook - draw and paintManke schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:22:
Kent er iemand een image editorapp, zoals paint.net, photoshop en gimp op de pc, maar niet de gimp port (hopeloos), ook niet een app waarvan de enige functie simpele fotobewerking is, zoals photoshop voor Android.
edit:
Layerpaint hd
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Ik zoek een app die een veiliger alternatief vormt voor de Android contacten/agenda/notities. Waarvan de (versleutelde) databases compleet los staan van de Android equivalenten en de permissies daarvoor zodat andere apps er geen toegang toe hebben en die primair lokale sync gebruikt met een PC over USB of evt. WiFi en het liefst domweg geen optie heeft om de data het internet op te sturen. Daarvoor zou dan desnoods bij voorkeur een separate module geïnstalleerd moeten worden.
Iets dat bij voorkeur ook met Outlook kan syncen. Weet iemand of er iets dergelijks is?
Iets dat bij voorkeur ook met Outlook kan syncen. Weet iemand of er iets dergelijks is?
Al een tijdje zoek ik een app om MP3's af te spelen, die:
- gewoon basic is
- *niet* naar het volgende nummer gaat als het nummer afgelopen is
De meeste spelers zijn leuk aangekleed en gericht om meerdere nummers te luisteren. Maar ik zoek een app waarmee ik incidenteel een MP3 kan laten horen.
- gewoon basic is
De meeste spelers zijn leuk aangekleed en gericht om meerdere nummers te luisteren. Maar ik zoek een app waarmee ik incidenteel een MP3 kan laten horen.
==
hoi
Dat is een lastige.. Heb net even bij Google Play Music gekeken en die ondersteunt dit ook niet. Bij het selecteren van één nummer in een album gaat die automatisch verder naar het volgende nummer. Bij VLC daarin tegen wordt wel maar één nummer afgespeeld wanneer je het nummer selecteert vanuit nummers.Eusebius schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:17:
Je kan eventueel ook vanuit ES File Explorer een nummer selecteren en daarna kiezen voor een muziek player. Bij zowel ES Media Player(Pro feature), Winamp, Google Play Music en VLC speelde het nummer af en stopte het daarna. Waarbij bij Winamp en Google Play Music het muziek programma zich ook weer netjes afsloot.
Hmm, ik heb wat vervelends bij Google Play: Waze - GPS, Kaarten & Verkeer .
Ik heb sinds een paar dagen geen kaart meer in beeld nadat m'n telefoon crashde. Ik draaide toen CM13 op m'n G2.
Gisteren Waze eraf gegooid, laatste CM13 nightly erop gezet, Waze mapje verwijderd, Waze opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Verschillende DPI instellingen geprobeerd, niets helpt want ik krijg geen kaart te zien.
Iemand nog een goed idee?
Ik heb sinds een paar dagen geen kaart meer in beeld nadat m'n telefoon crashde. Ik draaide toen CM13 op m'n G2.
Gisteren Waze eraf gegooid, laatste CM13 nightly erop gezet, Waze mapje verwijderd, Waze opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Verschillende DPI instellingen geprobeerd, niets helpt want ik krijg geen kaart te zien.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Binnen de app naar Menu > Settings > Advanced > Data Transfer > Refresh map of my areajanvanduschoten schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:19:
Hmm, ik heb wat vervelends bij Google Play: Waze - GPS, Kaarten & Verkeer .
Hmm, die had ik nog niet gevonden. Help helaas niet, de kaart blijft helemaal wit.Audiowaste schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:58:
[...]
Binnen de app naar Menu > Settings > Advanced > Data Transfer > Refresh map of my area
Het is ook hier voorbij gekomen:janvanduschoten schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:57:
[...]
Hmm, die had ik nog niet gevonden. Help helaas niet, de kaart blijft helemaal wit.
Android: Turn by Turn Navigation - Deel 2
Helaas is er geen oplossing genoemd lijkt het.
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 07-04-2016 13:22 ]
Deze: Google Play: Music Folder Player FreeEusebius schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:17:
- gewoon basic is
heeft een 'Musician Mode' in de instellingen, die 'Auto pause playback at the beginning of the next track'.
Verder lekker basic, werkt prima.
Zorg dat je queue leeg is, klik bij het nummer in kwestie op add to queue. Voila.rens-br schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:31:
[...]
Dat is een lastige.. Heb net even bij Google Play Music gekeken en die ondersteunt dit ook niet. Bij het selecteren van één nummer in een album gaat die automatisch verder naar het volgende nummer.
Dat kan inderdaad ook. Maar het is niet echt gebruiksvriendelijk / logisch.Bob schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:44:
[...]
Zorg dat je queue leeg is, klik bij het nummer in kwestie op add to queue. Voila.
PlayerPro gebruik ik zelf al heel lang om muziek af te spelen.Eusebius schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:17:
- gewoon basic is
Of het basic genoeg is mag je zelf beoordelen maar ik weet wel dat je hem kan laten pauzeren tussen songs.
Google Play: PlayerPro Music Player Trial
Nadeel is wel dat ie betaald is.
Gomemad heeft die functie. Kun je hele playlisten maken, maar de 'stop after each track' functie doet wat het zegt.Eusebius schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:17:
- gewoon basic is
Sowieso een app die heel erg te costumizen is
Rockey Player kan dat met de instelling "Stop na ieder nummer"Eusebius schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:17:
- gewoon basic is
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Ik gebruik een andere Folder Player die nou eens niet het internet op wil, wat ik altijd een pré vind, en die bij de herhaalinstelling de optie 'Play current and stop' heeft.
Google Play: Folder Player
Keuze genoeg zou ik zeggen.
Gelijk maar even mijn eigen vraag herhalen want die werd een beetje ondergesneeuwd.
Google Play: Folder Player
Keuze genoeg zou ik zeggen.
Gelijk maar even mijn eigen vraag herhalen want die werd een beetje ondergesneeuwd.
CaptJackSparrow schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:18:
Ik zoek een app die een veiliger alternatief vormt voor de Android contacten/agenda/notities. Waarvan de (versleutelde) databases compleet los staan van de Android equivalenten en de permissies daarvoor zodat andere apps er geen toegang toe hebben en die primair lokale sync gebruikt met een PC over USB of evt. WiFi en het liefst domweg geen optie heeft om de data het internet op te sturen. Daarvoor zou dan desnoods bij voorkeur een separate module geïnstalleerd moeten worden.
[ Voor 55% gewijzigd door CaptJackSparrow op 09-04-2016 11:02 ]
Ik ben op zoek naar een app'je om een mapje foto's te slideshowen via een Chromecast op een televisie.
Met QuickPic kan ik een leuke slideshow laten zien met wat geinige effectjes, zoiets zoek ik dan ook, maar dan met Cast-functie. Het kan met Google Foto's, maar daar ben ik geen gebruiker van, iemand een andere?
Met QuickPic kan ik een leuke slideshow laten zien met wat geinige effectjes, zoiets zoek ik dan ook, maar dan met Cast-functie. Het kan met Google Foto's, maar daar ben ik geen gebruiker van, iemand een andere?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Piktures
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ah tuurlijk, dat is een goede denk ik zo, totaal niet aan gedacht...
Anders maar het hele scherm casten en QuickPic aanzetten, maar dat is het laatste alternatief, thanks.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Geen dank. De cast functie in piktures heeft nog wel de alpha status, maar werkt volgens mij prima.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Cheetah Mobile please upload your pics so we can use them as we please, and in return you will be bombarded with ads and popups-QuickPic, bedoel je?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Neauh een versie die nooit meer updateAllSeeyinEye schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:49:
Cheetah Mobile please upload your pics so we can use them as we please, and in return you will be bombarded with ads and popups-QuickPic, bedoel je?
EDIT: Piktures geinstalleerd, can't find the Cast-functie
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 11-04-2016 16:00 ]
Ik heb deze ook net geïnstalleerd (en dus niet uitgeprobeerd), maar ik zie onder instellingen dat je deze kunt activeren. Heb je dat al gedaan?
Ik zoek een simpel programma om mee te chatten voor mijn zoontje.
Wat ik zoek:
- hij mag zelf geen mensen toevoegen
- simpele layout
- liefst geen adds
Iemand tips? Ik zie te veel.
Wat ik zoek:
- simpele layout
- liefst geen adds
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Hangouts? Bijkomend voordeel is dat als je zijn account op jouw device zet, jij mee kan lezen.pven schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:33:
Ik zoek een simpel programma om mee te chatten voor mijn zoontje.
Wat ik zoek:
- simpele layout
- liefst geen adds
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Hoe voorkom ik in Hangouts dat hij zelf mensen toevoegt?AllSeeyinEye schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:35:
[...]
Hangouts? Bijkomend voordeel is dat als je zijn account op jouw device zet, jij mee kan lezen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Niet, maar je kunt wel gewoon meekijken at any given moment.
Hier staat tekst
Hoe werkt dat dan?Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:18:
Lees eens 3 posts boven je. Wordt namelijk als bijkomend voordeel meteen neer gezet.
Google Hangouts synchroniseert meteen de gesprekken. Dus kun je zien wat er gebeurd.
Gewoon Google Photos?CLB schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:07:
[...]
Neauh een versie die nooit meer update
EDIT: Piktures geinstalleerd, can't find the Cast-functie
Geeft je ook geljik meer invloed op je backdrop op je chrome cast. Je kunt zelf je mapjes maken en zo gelijk.
[ Voor 18% gewijzigd door avotar op 12-04-2016 10:32 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:18:
Ik kan me zomaar voorstellen dat er geen enkele messenger is die dat voorkomt, of je vindt er een met alleen 1M aziatische gebruikers en geen Europeanen / Westerlingen...pven schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:16:
[...]
Hoe voorkom ik in Hangouts dat hij zelf mensen toevoegt?
Ik ben op zoek naar een betere emailclient.
Ik gebruik momenteel K-9 Mail (wat momenteel de beste emailclient die ik ken), maar ik vraag me af of er niet iets beters is. K-9 Mail wordt namelijk niet meer echt ontwikkeld, en ik zou graag ondersteuning willen voor PGP/MIME. K-9 Mail ondersteunt wel PGP, maar alleen de de oudere manier (PGP/INLINE).
Kent iemand een goede emailclient (liefst vrij) met PGP/MIME-support?
Ik gebruik momenteel K-9 Mail (wat momenteel de beste emailclient die ik ken), maar ik vraag me af of er niet iets beters is. K-9 Mail wordt namelijk niet meer echt ontwikkeld, en ik zou graag ondersteuning willen voor PGP/MIME. K-9 Mail ondersteunt wel PGP, maar alleen de de oudere manier (PGP/INLINE).
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik zie bij Google Play: Nine - Exchange on Mobile wel MIME support staan, PGP vind ik zo even niet terug.Compizfox schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:42:
Ik ben op zoek naar een betere emailclient.
Ik vind dit wel een prima e-mail client, misschien dat je kunt achterhalen of hij voor jou voldoet?
Bedankt voor de tip, maar dat is volgens mij bedoeld voor Exchange, niet voor normale email (IMAP)...Dirtbiter schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:58:
[...]
Ik zie bij Google Play: Nine - Exchange on Mobile wel MIME support staan, PGP vind ik zo even niet terug.
Ik vind dit wel een prima e-mail client, misschien dat je kunt achterhalen of hij voor jou voldoet?
Ik zie ook nergens support voor PGP/MIME (of zelfs maar normale PGP) staan. Ik zie wel S/MIME staan, maar dat is iets heel anders.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Heb sinds 3 dagen een S7 en ik ben nog een beetje op zoek naar een goede app om mijn batterij verbruik in de gaten te houden. Maar ook waar ik bijvoorbeeld aan wil kunnen geven dat hij om 23:00 uur avonds op spaarstand schiet tot 07:00 uur bijvoorbeeld.
Ik heb Greenify en Battery Saves 2016 geprobeerd, maar krijg er niet echt mee geregeld wat ik wil. Wat is jullie ervaring met bepaalde apps? En welke raden jullie aan?
Ik heb 2 jaar een Windows Phone gehad, dus zoek me suf naar alle Android apps nu
.
Overige must-have apps zijn ook welkom trouwens. Of is er ergens een lijst die ik kan bekijken?
Ik heb Greenify en Battery Saves 2016 geprobeerd, maar krijg er niet echt mee geregeld wat ik wil. Wat is jullie ervaring met bepaalde apps? En welke raden jullie aan?
Ik heb 2 jaar een Windows Phone gehad, dus zoek me suf naar alle Android apps nu
Overige must-have apps zijn ook welkom trouwens. Of is er ergens een lijst die ik kan bekijken?
Greenify is wel aan aanrader, maar inderdaad niet voor die genoemde doelen.
Voor de spaarstand is Tasker wel een goede, dat is ook een aanrader al zit er een redelijk zware leercurve aan. Maar met het volgen van stappen in het begin moet dat wel lukken.
Voor de spaarstand is Tasker wel een goede, dat is ook een aanrader al zit er een redelijk zware leercurve aan. Maar met het volgen van stappen in het begin moet dat wel lukken.
ipv tasker kan je ook Automate grbruiken.dutchgio schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:58:
Greenify is wel aan aanrader, maar inderdaad niet voor die genoemde doelen.
Automate is wat makkelijker dan Tasker (icm plugins)
BetterBatteryStat is een goed programma om je batterij mee in de gaten te houden en power verbruik te analyseren. Voor alle programma's wordt wel root acces gevraagd
Google Play: Battery Doctor(Battery Saver) kent een dergelijke scheduling. Ik vind het wel een wat druk en rommelig appje maar als het doet wat je wilt.StealthyPeanut schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:56:
Heb sinds 3 dagen een S7 en ik ben nog een beetje op zoek naar een goede app om mijn batterij verbruik in de gaten te houden. Maar ook waar ik bijvoorbeeld aan wil kunnen geven dat hij om 23:00 uur avonds op spaarstand schiet tot 07:00 uur bijvoorbeeld.
Ik heb 2 jaar een Windows Phone gehad, dus zoek me suf naar alle Android apps nu.
Is er een bepaalde app te vinden, waar ik filmpjes van Youtube offline kan bekijken? De feature komt in YT, maar wanneer is de vraag...
Wellicht helpt deze pagina je op weg in je zoektocht?StealthyPeanut schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:23:
Is er een bepaalde app te vinden, waar ik filmpjes van Youtube offline kan bekijken? De feature komt in YT, maar wanneer is de vraag...
Tsjaa wat is offline kijken? Bufferen op je toestel zelf of gewoon rippen en kijken met willekeurige video-app?
Gevonden en ondertussen geïnstalleerd. Nu wat filmpjes downloaden om te testen. Ben benieuwd!Chris.nl schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:30:
[...]
Wellicht helpt deze pagina je op weg in je zoektocht?
Het bufferen werkte niet lekker. Als ik hem compleet liet bufferen en naar buiten ging om te lopen, dan nog pakte hij gewoon een lege buffer om opnieuw te gaan ladenCLB schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:37:
Tsjaa wat is offline kijken? Bufferen op je toestel zelf of gewoon rippen en kijken met willekeurige video-app?

Tsjaa dat is dus één van de 100 miljard-rip-apps die er zijn, heel interessant is dat ook weer nietStealthyPeanut schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:49:
Gevonden en ondertussen geïnstalleerd.
Dat kan natuurlijk, maar ik vind het wel erg fijn dat het gewoon in dezelfde YT-omgeving en stijl is uitgevoerd. Inclusief inlog en in-app bekijken van de video's. Top!CLB schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:03:
[...]
Tsjaa dat is dus één van de 100 miljard-rip-apps die er zijn, heel interessant is dat ook weer niet
Lekker nieuws dit zeg: http://androidworld.nl/ap...-updateschimmige-adware/:
Ik gebruik ES File Explorer al echt heel erg lang. Ben laatst nog overgestapt naar de Pro versie. Als de Pro ook dit soort troep mee gaat leveren, ben ik weg. Heeft iemand een goed alternatief?Een eerdere update van de applicatie liet opeens reclames zien, toonde apps waarin je misschien interesse zou hebben en bood ook verschillende nieuwe onnodige functies, waarbij de ontwikkelaar in november vorig jaar ook de Pro-variant in de Play Store lanceerde, beschikbaar voor enkele euro's.
Charging boost
Onder andere AndroidPolice meldt nu dat de applicatie sinds de laatste update een advertentie laat zien met de titel 'charging boost'. Hierdoor zou je je toestel tot 20% sneller op kunnen laden, onzin natuurlijk. Een tijd geleden is de applicatie overgenomen, waarna het toevoegen van allerlei bloatware begon en dat verhaal kennen we ook van onder andere QuickPic, de bekende galerij-app. Gebruikers laten weten dat ze de meldingen van deze adware op verschillende manieren zien, waaronder in het optiemenu in de app zelf, als ze het toestel verbinden met een oplader of als kaart in het hoofdmenu.
[ Voor 62% gewijzigd door rens-br op 11-05-2016 14:39 ]
Zijn vele goede alternatieven...rens-br schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:31:
Heeft iemand een goed alternatief?
Solid Explorer, Oi File Manager, X-Plore, Root Explorer, Astro, Total Commander...
Toch een kwestie van zelf testen, want de interface en mogelijkheden kunnen veel verschillen.
Ga die eens bekijken. Bedankt voor de alternatieven!CLB schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:34:
[...]
Solid Explorer, Oi File Manager, X-Plore, Root Explorer, Astro, Total Commander...
Toch een kwestie van zelf testen, want de interface en mogelijkheden kunnen veel verschillen.
Lol, dat was een ruim half jaar geleden toch al voorspeld toen Cheetah Mobile ES overgenomen heeft?!rens-br schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:31:
[...]
Ik gebruik ES File Explorer al echt heel erg lang. Ben laatst nog overgestapt naar de Pro versie. Als de Pro ook dit soort troep mee gaat leveren, ben ik weg. Heeft iemand een goed alternatief?
Speelde al een tijdje na die overname inderdaad, zelfde als met Quickpic gebeurde en er versies van voor de overname die niet vanuit Google geupdate kunnen worden verschenen.rens-br schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:31:
[...]
Ik gebruik ES File Explorer al echt heel erg lang. Ben laatst nog overgestapt naar de Pro versie. Als de Pro ook dit soort troep mee gaat leveren, ben ik weg. Heeft iemand een goed alternatief?
Ik kan Solid Explorer wel aanbevelen als goed alternatief.
Ik wist hier zelf ook niet echt iets van. Heb zelf enkele maanden geleden ook de pro versie gekocht.
We gaan het zien. Mocht het wel problemen geven, dan knal ik hem er net zo hard weer uit.
We gaan het zien. Mocht het wel problemen geven, dan knal ik hem er net zo hard weer uit.
ES File Explorer.. wie is er niet groot mee geworden 
Toch ben ik blij dat ik een half jaar geleden overgestapt ben naar Solid Explorer. Was toen al langer aan het zoeken naar iets anders, en toen ze begonnen met die recommended apps troep was ik er wel klaar mee.
Toch ben ik blij dat ik een half jaar geleden overgestapt ben naar Solid Explorer. Was toen al langer aan het zoeken naar iets anders, en toen ze begonnen met die recommended apps troep was ik er wel klaar mee.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Oude versie van een site halen die hier vast niet genoemd mag worden en auto update uitzetten. Versie 4.0.2.3-237 is van voor alle ellende, werkt hier nog perfect.rens-br schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:31:
[...]
There is no place like 127.0.0.1
De niet betaalde versie heb ik inderdaad de recommended apps scherm. Maar de pro heeft dit scherm iig niet of nog niet.Nakebod schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:03:
ES File Explorer.. wie is er niet groot mee geworden
De Pro versie is gelukkig gewoon nog als vanouds: Een uitgebreide File Manager, zonder cleaner, reclame of andere troep. Mochten ze dit echter wel gaan doen, ga ik mijn geld terug halen via PayPal.Arunia schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:12:
[...]
Maar de pro heeft dit scherm iig niet of nog niet.
Ooh dat had ik gisteren dus ook ineens. Extra verwarrend omdat Samsung (S7 iig) ook daadwerkelijk zo'n optie heeft. Vond het al zo'n rare styling die pop-uprens-br schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:31:
[...]

Gebruik al jaren Solid Explorer. Ben nu op zoek naar een vervanger voor Quickpic, maar tot nu toe geeneen gevonden die hetzelfde is in bediening en gemak. Alle andere foto apps moeten weer zo nodig extra tabbladen hebben of extra functies die ik toch niet gebruik. Ik wil gewoon een lijst met mijn mappen met foto's, en that's it.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Google Play: Piktures - Beautiful Gallery gebruik ik, erg tevreden meeIkkuh84 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:48:
Gebruik al jaren Solid Explorer. Ben nu op zoek naar een vervanger voor Quickpic, maar tot nu toe geeneen gevonden die hetzelfde is in bediening en gemak. Alle andere foto apps moeten weer zo nodig extra tabbladen hebben of extra functies die ik toch niet gebruik. Ik wil gewoon een lijst met mijn mappen met foto's, en that's it.
Je kunt bij Quickpic blijven, hier zijn aangepaste versies van vóór die overname en het schimmige uploaden:Ikkuh84 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:48:
http://forum.xda-develope...p?p=62586395#post62586395
Ook versies met een andere 'naam' zodat je de updates van na de overname in Google play niet ziet.
De HTC-galerij-app is ook wel quick en clean, weet alleen niet of die ook compatibel is met jouw toestel
Hmm vreemd, heb zojuist Swipe for Facebook geïnstalleerd om te kijken hoe zoiets werkt en of het daadwerkelijk iets doet met mijn batterij i.p.v. de "echte" Facebook app en Messenger app. Goed begin voor de Facebook app zelf, not, bij verwijdering crasht mijn telefoon compleet (Nexus 5x) en kwam hij half in een boot loop terecht. Na een hard reset toch weer erin gekomen en nu werkt hij weer normaal. Toch raar dat het verwijderen van een app zoiets kan doen, zal wel niet aan Facebook liggen maar toch... Ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen en of ik het ga missen, de "echte" apps. Ik kom er later wel op terug ;-)!
Voor de mensen die ES File Explorer gebruiken: De update van een paar dagen geleden brengt adware met zich mee. Ik heb hem daarom gisteren ook maar verwijderd.
Voor de mensen die de Gmail app in samenwerking met Hotmail gebruiken: Hebben jullie ook het probleem dat URL's in mails niet klikbaar zijn?
Voor de mensen die de Gmail app in samenwerking met Hotmail gebruiken: Hebben jullie ook het probleem dat URL's in mails niet klikbaar zijn?
Paar posts boven jeRyan_ schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:15:
Voor de mensen die ES File Explorer gebruiken: De update van een paar dagen geleden brengt adware met zich mee. Ik heb hem daarom gisteren ook maar verwijderd.
rens-br schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:31:
[...]
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Ben al tijden geleden overgestapt naar Solid Explorer File Manager.
Klaar met die spyware troep, zelfde verhaal als met Quickpic, sinds de overname zit er adware bij. Tot ziens!

[ Voor 8% gewijzigd door Dacuuu op 12-05-2016 09:29 ]
yes, solid explorer gebruik ik nu ook sinds een jaartje, daarvoor lange tijd ES gebruikt, maar solid is mooier (beter design) en werkt makkelijk met selecteren en kopieren (gebruik het met name voor kopieren van mijn NAS naar mijn tablet)
Verwijderd
Geen matches
Weet iemand ook of er een app bestaat (of een instelling op de Samsung S6) die er voor zorgt dat je ALLEEN bereikt kan worden door een (of meer nummers) naar keuze? Soms wil ik liever niet bereikbaar zijn via internet (Whatsapp, Messenger) of telefoon/sms maar wil ik wel bereikbaar blijven voor mijn vrouw. Is dat op een of andere manier mogelijk?
Als ik dit in het verkeerde topic vraag: sorry. Ik weet pas in welk topic dit thuis hoort als ik het antwoord weet.
Als ik dit in het verkeerde topic vraag: sorry. Ik weet pas in welk topic dit thuis hoort als ik het antwoord weet.
Do not disturb. Standaard functie op de S6. En dan het nummer van je vrouw whitelisten.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:16:
Weet iemand ook of er een app bestaat (of een instelling op de Samsung S6) die er voor zorgt dat je ALLEEN bereikt kan worden door een (of meer nummers) naar keuze? Soms wil ik liever niet bereikbaar zijn via internet (Whatsapp, Messenger) of telefoon/sms maar wil ik wel bereikbaar blijven voor mijn vrouw. Is dat op een of andere manier mogelijk?
Verwijderd
Geen matches
Ah, dat whitelisten ken ik dus niet. Dank voor de tip, ik ga dat even opzoeken!AllSeeyinEye schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:58:
[...]
Do not disturb. Standaard functie op de S6. En dan het nummer van je vrouw whitelisten.
Dit soort vragen kun je voortaan het beste stellen in Samsung S6 topic, dan weet je ook meteen of het een standaard feature is of dat je er inderdaad een app voor nodig hebt.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:16:
There's an app for thatrens-br schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:02:
[...]
Dit soort vragen kun je voortaan het beste stellen in Samsung S6 topic, dan weet je ook meteen of het een standaard feature is of dat je er inderdaad een app voor nodig hebt.
Dit is ook een goede plek om het te vragen, als het maar niet in 2 topics wordt gevraagd is het prima.
Ben ook wel benieuwd naar dit en nee, heb geen S6
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Verwijderd
Geen matches
Hm, dit is toch niet wat ik bedoel. Via Do not disturb ben ik gewoon nog bereikbaar alleen krijg ik er geen melding van. Degene die contact zoekt, heeft geen idee dat ik niet bereikbaar ben (ja, behalve dan dat ik niet opneem) wat dus wel de bedoeling is. Zo moeten Whatsapps bij de verzender een enkel vinkje laten zien en geen dubbele. Wat ik zoek is dus eigenlijk een vliegtuigstand maar dan met uitzondering voor een of meerdere nummers. Gaat dus verder dan Do not disturb. Daar heb ik dan schijnbaar toch een app voor nodig. Als die bestaat.AllSeeyinEye schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:58:
[...]
Do not disturb. Standaard functie op de S6. En dan het nummer van je vrouw whitelisten.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2016 15:18 ]
Verwijderd
Matched: play
Misschien mis ik iets (gebeurt wel vaker
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2016 15:57 ]
WhatsApp gaat je sowieso niet lukken dat de ene persoon wel een tweede vinkje ziet en de ander niet. Je kunt je internet/WhatsApp niet op de manier beperken.
Wat betreft het bellen moet het mogelijk zijn met een app, maar dat is even uitproberen. Wat je wilt is een app die bij nummerherkenning van je vrouw de telefoon laat afgaan, maar de rest van de oproepen zonder melding meteen wegdrukt en naar je voicemail stuurt (of als je dat niet hebt het onbereikbaar riedeltje van de provider). Dat haal ik bij de apps die ik nu gezien heb niet specifiek uit de beschrijving dus dat zul je moeten proberen.
Sidenote:
Overigens is er niets mis mee om mensen 'mobiel' te negeren. M.i. moeten volwassen mensen daar begrip voor hebben. Heb ook wel eens die reacties gehad als in 'je hebt het gelezen maar je reageerde niet meteen'. Dat bepaal ik zelf wel wanneer ik reageer. Techniek is mooi hoor, maar het heeft ook zijn nadelen soms. Geef het een tijdje dan zijn ze het gewend en hoor je niemand meer klagen. Sterker nog, ze zijn blij dat ze het zelf ook ongegeneerd kunnen doen
Wat betreft het bellen moet het mogelijk zijn met een app, maar dat is even uitproberen. Wat je wilt is een app die bij nummerherkenning van je vrouw de telefoon laat afgaan, maar de rest van de oproepen zonder melding meteen wegdrukt en naar je voicemail stuurt (of als je dat niet hebt het onbereikbaar riedeltje van de provider). Dat haal ik bij de apps die ik nu gezien heb niet specifiek uit de beschrijving dus dat zul je moeten proberen.
Sidenote:
Overigens is er niets mis mee om mensen 'mobiel' te negeren. M.i. moeten volwassen mensen daar begrip voor hebben. Heb ook wel eens die reacties gehad als in 'je hebt het gelezen maar je reageerde niet meteen'. Dat bepaal ik zelf wel wanneer ik reageer. Techniek is mooi hoor, maar het heeft ook zijn nadelen soms. Geef het een tijdje dan zijn ze het gewend en hoor je niemand meer klagen. Sterker nog, ze zijn blij dat ze het zelf ook ongegeneerd kunnen doen
Total commander gebruik ik in plaats van zo'n een explorer, Ghost commander is net zoiets.
Ik neem aan dat je APKMirror bedoelt. Waarom zou je die niet mogen noemen? Vrije nieuwsgaring en zo. En heeft versie 4 niet al dat irritante niet verwijderbare 'Home' scherm? Ik ben in elk geval teruggegaan naar versie 3.2.5.5 die daar ook te halen is. Ik heb zelf mijn eigen back-up via het zeer nuttige Google Play: App Backup & Restore waarmee ik al vaak genoeg een versie van een app heb teruggezet die me wél bevalt. Zie ik het door de notificaties van de automatische back-up ook altijd als Google weer een nieuwe versie van de Play Store of hun Services Framework e.d. achter mijn rug om pusht.Dannisi schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:03:
[...]
Oude versie van een site halen die hier vast niet genoemd mag worden en auto update uitzetten. Versie 4.0.2.3-237 is van voor alle ellende, werkt hier nog perfect.
Die bij APKMirror is origineel want heeft dezelfde hash (f1e080e72353826ffbad85d1644e855d) als die van mij die direct van de Play Store is gedownload (hashes zijn ook altijd erg handig om te Googlen). Die versie voorziet in mijn behoeften dus waarom zou ik ook een latere versie willen hebben? Overstappen naar een andere is ook weer zo'n gedoe voor je er een hebt waar je tevreden over bent en daar de weg in weet.
Ik heb google play zo ingesteld dat hij alleen update over wifi Maar toch heeft google play service vandaag en gisteren ongeveer 25MB verstookt. En met mijn 200MB databundel is dat nogal irritant.
Wie weet hoe dat komt, en vooral kan je dit beperken. (zover ik weet kan je de achtergrond data niet beperken van Play)
Wie weet hoe dat komt, en vooral kan je dit beperken. (zover ik weet kan je de achtergrond data niet beperken van Play)
www.casarodriguillo.com
Dat is inderdaad wel irritant. Zijn er terwijl je 25MB verbruikt hebt ook apps geüpdatet? Verder welke telefoon heb je? Op mijn OnePlus One kan ik namelijk wel de netwerktoegang blokkeren voor Play Store.Pinin schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:06:
Dit kan via: 'Instellingen' -> 'Datagebruik' -> 'Google Play Store' -> 'Achtergrondgeg. in app beperken'. Mocht dat niet werken kan je ook een firewall op je telefoon installeren, waardoor je per app kan aangeven of die data mag gebruiken of niet. Bijvoorbeeld:
[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 18-05-2016 14:23 ]
- Pinin
- Registratie: Januari 2004
- Laatst online: 24-09 10:29
Historie | Luxe | Duurzaam
/u/101649/pin.png?f=community)
Matched: store, play
Ik heb een one plus X en heb ook die optie, ga het eens uitproberen. Update hij nu nog wel via wifi automatisch?rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:23:
[...]
Dat is inderdaad wel irritant. Zijn er terwijl je 25MB verbruikt hebt ook apps geüpdatet? Verder welke telefoon heb je? Op mijn OnePlus One kan ik namelijk wel de netwerktoegang blokkeren voor Play Store.
Dit kan via: 'Instellingen' -> 'Datagebruik' -> 'Google Play Store' -> 'Achtergrondgeg. in app beperken'. Mocht dat niet werken kan je ook een firewall op je telefoon installeren, waardoor je per app kan aangeven of die data mag gebruiken of niet. Bijvoorbeeld:
www.casarodriguillo.com
Als het goed is wel. Heb die optie ook lange tijd aangehad toen ik nog een 100MB bundel had en via Wifi werkte alles perfect.Pinin schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:29:
[...]
Ik heb een one plus X en heb ook die optie, ga het eens uitproberen. Update hij nu nog wel via wifi automatisch?
Sinds kort synchroniseert Android exchange services mijn agenda niet meer met office 365.
Dit is allebei de kanten op. Voorheen werkte dit prima. Iemand een idee hoe ik op te lossen is? Mail doet het wel. Volgens mij heb ik geen instellingen aangepast en het werkt op meerdere devices niet meer. Of een andere app die het wel kan?
Ik gebruik Nine for Exchange. Al jaren. Het geld (10 dollar) meer dan waard.Michele_M_ schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:57:
Sinds kort synchroniseert Android exchange services mijn agenda niet meer met office 365.Dit is allebei de kanten op. Voorheen werkte dit prima. Iemand een idee hoe ik op te lossen is? Mail doet het wel. Volgens mij heb ik geen instellingen aangepast en het werkt op meerdere devices niet meer. Of een andere app die het wel kan?
Een keertje proberen om het account opnieuw in te stellen. Microsoft is met Outlook/Hotmail bezig met een transitie, waardoor sommige servers veranderen. Het kan zijn dat dat het probleem is. Als je het dus een keer opnieuw instelt, dan kan het zijn dat het daarna weer wel werkt.Michele_M_ schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:57:
Sinds kort synchroniseert Android exchange services mijn agenda niet meer met office 365.Dit is allebei de kanten op. Voorheen werkte dit prima. Iemand een idee hoe ik op te lossen is? Mail doet het wel. Volgens mij heb ik geen instellingen aangepast en het werkt op meerdere devices niet meer. Of een andere app die het wel kan?
Overigens gebruik ik zelf Google Play: Boxer - Free Email Inbox App op mijn OPO en die werkt ook perfect.
Dat heb ik allemaal al geprobeerd. Ook op een ander device. Maar wilde niet werken. Ik heb nu Nine en dat werkt inderdaad perfect.rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:50:
[...]
Een keertje proberen om het account opnieuw in te stellen. Microsoft is met Outlook/Hotmail bezig met een transitie, waardoor sommige servers veranderen. Het kan zijn dat dat het probleem is. Als je het dus een keer opnieuw instelt, dan kan het zijn dat het daarna weer wel werkt.
Overigens gebruik ik zelf Google Play: Boxer - Free Email Inbox App op mijn OPO en die werkt ook perfect.
Maar iig bedankt
Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.
Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.
Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.