Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:25
Matched: store, play
Beste Tweakers,

Als ik op mijn smartphone (Sony Xperia Z1 Compact) in de instellingen ga zoeken naar beschikbare netwerken zie ik, buiten mijn eigen provider (Vodafone) nog andere providers staan. Wat ik graag zou willen zien is wat de signaalsterkte is van die andere providers zodat ik op de plaats waar ik mij dan bevind kan zien welke provider daar het beste bereik heeft. De verschillende dekkingskaarten zijn niet exact genoeg c.q. door de provider theoretisch berekend.
Ik heb al gezocht in de Play Store maar tref alleen apps aan die het signaal van de provider weergeven waarvan de simkaart in de smartphone zit. De signalen van de andere providers kan ik dan ook niet zien.
Misschien weet iemand of daar een app voor is of misschien een andere oplossing?

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:55
Meubelmaker schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:26:
Beste Tweakers,

Als ik op mijn smartphone (Sony Xperia Z1 Compact) in de instellingen ga zoeken naar beschikbare netwerken zie ik, buiten mijn eigen provider (Vodafone) nog andere providers staan. Wat ik graag zou willen zien is wat de signaalsterkte is van die andere providers zodat ik op de plaats waar ik mij dan bevind kan zien welke provider daar het beste bereik heeft. De verschillende dekkingskaarten zijn niet exact genoeg c.q. door de provider theoretisch berekend.
Ik heb al gezocht in de Play Store maar tref alleen apps aan die het signaal van de provider weergeven waarvan de simkaart in de smartphone zit. De signalen van de andere providers kan ik dan ook niet zien.
Misschien weet iemand of daar een app voor is of misschien een andere oplossing?
Een prepaid kaart van de betreffende provider kopen?

Andere betrouwbare manier is er niet naar mijn weten, tenzij iemand thuis een andere provider heeft dan kun je dat navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Geen matches
Nee, 2 x Vodafone en geen andere providers in huis. Prepaidkaart van meerdere providers kopen vind ik een te duur alternatief. Buiten dat vind ik uit gegeven telefoonnummers van een tijdelijke prepaidkaart voor een eenmalige test toch wel een vorm van verspilling.
Het lijkt wel of providers het op de door mij gewenste manier hebben geblokkeerd. Een app die ik wel had geprobeerd, Network Signal Info, komt in de buurt maar daar staan geen namen bij van de beschikbare netwerken. Was dat wel zo dan was dat voor mij de ideale oplossing.

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:13
Geen matches
Kun je daarin wel de MNC zien? Want dan kun je dat zelf herleiden tot de netwerken.

Maak eens een screenshot van dat overzicht?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Geen matches
Een screenshot maken lukt wel, uploaden lukt me niet. :?
Hier een voorbeeld op de site van de app.
http://wilysis.com/networkcellinfo

[ Voor 46% gewijzigd door Meubelmaker op 13-02-2016 22:23 . Reden: Verkeerde app als voorbeeld. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:25
Geen matches
Kan dat überhaupt?
Moet je niet verbonden zijn met een mast/netwerk om informatie m.b.t. Het bereik te kunnen zien?
Ik denk dat het zonder simkaart van de provider zelf gewoonweg niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Geen matches
#dutchgio, Voor wifi netwerken is het doodgewoon dat je de ssid, signaalsterkte, gebruikte kanalen, et cetera eenvoudig in de instellingen zichtbaar hebt.Hoef je zelfs geen app voor te installeren! Waarom dan zo lastig zichtbaar te maken voor mobiele netwerken.
De hierboven vermelde app laat de gegevens van je eigen provider zien en, in de lite versie, twee andere netwerken. Echter zonder de naam van die providers. Misschien dat Hmmbob de oplossing heeft.
Welterusten, mijn dag is lang genoeg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Geen matches
Daar kom ik niet veel wijs uit. Plaats het plaatje eens op Tinypic ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Geen matches
Hierbij de screenshot via Tinypic: Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/140y93q.png

[edit]
De eerste keer een foto geupload, volgende keer maar verkleinen lijkt me. O-)

[ Voor 33% gewijzigd door PaT op 15-02-2016 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
Geen matches
Als je als laatste gereageerd heb, gebruik dan de "wijzig" knop, in plaats van er direct een reactie onder te plaatsen

[ Voor 75% gewijzigd door PaT op 15-02-2016 07:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
Geen matches
Laat het modereren maar aan ons over Brad ;)

[ Voor 85% gewijzigd door PaT op 15-02-2016 07:12 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Geen matches
Hmm, daarmee gaat het me niet lukken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Geen matches
Sinds 'n week ongeveer krijg ik bij 't maken van een geplande backup via Titanium Backup de melding dat de backup is onderbroken vanwege te weinig vrije opslagruimte.

Op zich zou dat kunnen, ware 't niet dat ik een OnePlus 2 heb met 64gb aan ruimte, waarvan nu nog zo'n 33gb vrij. Systeemgedeelte geeft 208mb vrije ruimte aan. De backupmap is standaard. Voorheen heb ik ook nooit problemen gehad en ik heb zelfs laatst al m'n spellen eraf gegooid, dus er zou meer ruimte over moeten zijn.

Ik kom er niet aan uit wat dus 't probleem veroorzaakt, heb al 'n sd-fix app geprobeerd, maar geen verandering. Iemand 'n idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Geen matches
Eric_Cantona schreef op maandag 15 februari 2016 @ 03:58:
Sinds 'n week ongeveer krijg ik bij 't maken van een geplande backup via Titanium Backup de melding dat de backup is onderbroken vanwege te weinig vrije opslagruimte.

Op zich zou dat kunnen, ware 't niet dat ik een OnePlus 2 heb met 64gb aan ruimte, waarvan nu nog zo'n 33gb vrij. Systeemgedeelte geeft 208mb vrije ruimte aan. De backupmap is standaard. Voorheen heb ik ook nooit problemen gehad en ik heb zelfs laatst al m'n spellen eraf gegooid, dus er zou meer ruimte over moeten zijn.

Ik kom er niet aan uit wat dus 't probleem veroorzaakt, heb al 'n sd-fix app geprobeerd, maar geen verandering. Iemand 'n idee?
Liep ik ook ooit eens tegenaan. Bij mij was de oplossing simpel:

This is due to the 'Mount namespace separation' setting in SuperSU being turned on (by default). Untick that, reboot and try your Titanium Backup operation again.

Probeer dat eens.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Geen matches
MegaTronics schreef op maandag 15 februari 2016 @ 07:44:
[...]

Liep ik ook ooit eens tegenaan. Bij mij was de oplossing simpel:

This is due to the 'Mount namespace separation' setting in SuperSU being turned on (by default). Untick that, reboot and try your Titanium Backup operation again.

Probeer dat eens.
Dat ga ik eens proberen. Laatst wel SuperSU ge-update, wel raar dat zoiets ineens roet in 't eten gooit.

Reboot en ik ben wifi en 4G kwijt. Ik kan helemaal niks meer op internet beginnen.

Edit: na 'n verse flash en schone lei, wederom 't Titanium probleem. De geboden oplossing hierboven werkt niet. Ook andere oplossingen blijven de melding geven. Ik snap er niks van.Ik heb de oude SuperSU versie maar weer geïnstalleerd. Dan ben ik in ieder geval van dat gezeik af.

[ Voor 59% gewijzigd door Eric_Cantona op 15-02-2016 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben opzoek naar een simple agenda die mijn partner op zijn iPhone kan gebruiken en ik op Android en het van elkaar synchroniseert.
Zodat we na werktijd weten van elkaar wat er op de planning staat.
Alvast bedankt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:27

dbzfan

Nee.

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2016 @ 23:03:
Ik ben opzoek naar een simple agenda die mijn partner op zijn iPhone kan gebruiken en ik op Android en het van elkaar synchroniseert.
Zodat we na werktijd weten van elkaar wat er op de planning staat.
Alvast bedankt.
Google agenda :') met Gmail account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:06
Geen matches
De standaard apple agenda kan ook van Google agenda over nemen.
Mijn vrouw en ik doen dat. Beide google account. Ik op android, zij op iphone.
Dus dat werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-09 14:36

ghostman

dwarf

Matched: play
Hopelijk zit ik hier goed :P Nova Launcher Prime is in de aanbieding voor €0,50.

Google Play: Nova Launcher Prime

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 16:52

afterburn

No more...

Geen matches
dbzfan schreef op zondag 21 februari 2016 @ 23:08:
[...]

Google agenda :') met Gmail account.
Kan ook andersom, iCloud agenda in Android.

Eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Vrijwel alle grote cloud diensten worden op beiden ondersteund, dus meer een kwestie van kiezen welke je wilt gebruiken en vervolgens configureren.

Toegegeven, gmail account en Google agenda is waarschijnlijk het makkelijkst. Maar als nu iets anders gebruikt wordt, heb je grote kans dat die ook kan werken.

Ik zou alleen wel werken met een shared calendar, en niet met hetzelfde account werken.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Geen matches
afterburn schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:09:
[...]

Kan ook andersom, iCloud agenda in Android.

Eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Vrijwel alle grote cloud diensten worden op beiden ondersteund, dus meer een kwestie van kiezen welke je wilt gebruiken en vervolgens configureren.

Toegegeven, gmail account en Google agenda is waarschijnlijk het makkelijkst. Maar als nu iets anders gebruikt wordt, heb je grote kans dat die ook kan werken.

Ik zou alleen wel werken met een shared calendar, en niet met hetzelfde account werken.
Je kan meerdere kalenders aanmaken onder je google account.
Alleen heb je wel wat gedoe met notificaties en dat soort dingen.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-09 12:50
Geen matches
Makkelijkste is om in google calendar webversie elkaar volledige lees- en schrijfrechten te geven. In onze phones zien we beide agenda's in elk een eigen te kiezen kleur en we kunnen ook namens de ander afspraken maken. Handige is dat je niet elkaars google account hoeft toe te voegen aan je telefoon: met alleen je eigen google account verschijnen direct alle google agenda's die jou toegang hebben gegeven. Ideaal :)

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:30

JSchut

.....

ghostman schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:45:
Hopelijk zit ik hier goed :P Nova Launcher Prime is in de aanbieding voor €0,50.

Google Play: Nova Launcher Prime
Ik wil deze graag alvast kopen. Ik heb een S7 Edge besteld. Echter heb ik helemaal geen android devices op het moment en dus ook geen devices gekoppeld aan mijn google account. Is er een manier om de app toch alvast te kopen?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
JSchut schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:34:
[...]

Ik wil deze graag alvast kopen. Ik heb een S7 Edge besteld. Echter heb ik helemaal geen android devices op het moment en dus ook geen devices gekoppeld aan mijn google account. Is er een manier om de app toch alvast te kopen?
Kan je niet inloggen in de play Store met je huidige account en dan afreken. Of moet daarvoor per se een apparaat gekoppeld zijn?

In het laatste geval kan je ook nog overwegen om Bluestacks te installeren op je laptop, daar de Play Store op te zetten, in te loggen en de app te kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 03-03-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

rens-br schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:57:
[...]

Kan je niet inloggen in de play Store met je huidige account en dan afreken. Of moet daarvoor per se een apparaat gekoppeld zijn?

In het laatste geval kan je ook nog overwegen om Bluestacks te installeren op je laptop, daar de Play Store op te zetten, in te loggen en de app te kopen.
Ik krijg de melding: You haven't accessed the Google Play Store app (the white shopping bag icon) on your device with this email account.

Mmm dus al ik Bluestacks installeer en koop dan kan ik dezelfde app later op m'n tel installeren? En kan je dat Bluestacks ook weer loskoppelen van je Google account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
JSchut schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:01:
[...]

Ik krijg de melding: You haven't accessed the Google Play Store app (the white shopping bag icon) on your device with this email account.

Mmm dus al ik Bluestacks installeer en koop dan kan ik dezelfde app later op m'n tel installeren? En kan je dat Bluestacks ook weer loskoppelen van je Google account?
helemaal geen androiddevices ( van familieleden / vrienden ) die je even mag gebruiken ?
Als bluestacks werkt, kun je btw achteraf op elk account de apps gewoon gebruiken.
* FreshMaker heeft een apart apps-account, die op alle devices staat, puur voor de aangekochte apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Matched: store
JSchut schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:01:
[...]

Je kan alle apps die je gekocht hebt met je Google account gebruiken op alle devices waar dat account aan gekoppeld is. Het kan zijn dat er een limiet zit op het aantal installaties, hoeveel dit is weet ik niet precies. (Bij de Windows Store is dit 10)

Je inderdaad eenvoudig apparaten verwijderen / loskoppelen van je Google account door middel van deze link.

Overigens, misschien zijn er nog wel gemakkelijkere manieren om dit te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 03-03-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Geen matches
JSchut schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:34:
[...]

Ben je wel ingelogd met een Google account? Volgens mij als inlogt moet je hem gewoon kunnen kopen. Als ik nou random een app pak kan ik hem gewoon kopen ondanks dat ik het via de website doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
ghostman schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:20:
[...]

Ben je wel ingelogd met een Google account? Volgens mij als inlogt moet je hem gewoon kunnen kopen. Als ik nou random een app pak kan ik hem gewoon kopen ondanks dat ik het via de website doe.
Jup ik ben ingelogd. Maar ik heb 0 android devices aan mijn account gekoppeld. Vandaar dat ik hem niet mag kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Geen matches
JSchut schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:24:
[...]

Jup ik ben ingelogd. Maar ik heb 0 android devices aan mijn account gekoppeld. Vandaar dat ik hem niet mag kopen.
Oké, ik dacht dat het ook kon zonder dat je een Android device gekoppeld had. Dan kun je het beste zoals een paar post hierboven staat het via Bluestack doen.

Staat er trouwens ook niks bij 'My account' (eerst op het settings knopje drukken)? Misschien dat je daar iets kun doen/invullen en dat het dan wel kan?

[ Voor 16% gewijzigd door ghostman op 03-03-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
Thnx voor de tips heren.

Heb Nova Launcher gekocht via Bluestacks :)

Geen idee of ik TouchWiz ga vervangen maar ik ga Nova Launcher sowieso een keer proberen :)

Wel apart. Ik weet niet of Bluestacks het gedaan heeft of dat her een foutje van google is. Maar als ik bij m'n device manager kijk zie ik een "SAMSUNG-SM-N900A" staan. Dit is een Note 3 van AT&T...

Edit: Dit is dus inderdaad Bluestacks. Maar ik kan de device wel de toegang ontnemen, Maar verwijderen kan je hem dus niet. Enige wat je kan doen is Hem verbergen in menu's. Al werkt dit niet. Wellicht omdat ik maar 1 device heb. Maar goed dat zie ik volgende week wel weer :)

[ Voor 103% gewijzigd door JSchut op 03-03-2016 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Geen matches
JSchut schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:38:
Thnx voor de tips heren.

Heb Nova Launcher gekocht via Bluestacks :)

Geen idee of ik TouchWiz ga vervangen maar ik ga Nova Launcher sowieso een keer proberen :)

Wel apart. Ik weet niet of Bluestacks het gedaan heeft of dat her een foutje van google is. Maar als ik bij m'n device manager kijk zie ik een "SAMSUNG-SM-N900A" staan. Dit is een Note 3 van AT&T...

Edit: Dit is dus inderdaad Bluestacks. Maar ik kan de device wel de toegang ontnemen, Maar verwijderen kan je hem dus niet. Enige wat je kan doen is Hem verbergen in menu's. Al werkt dit niet. Wellicht omdat ik maar 1 device heb. Maar goed dat zie ik volgende week wel weer :)
Wat ik voornamelijk fijn vindt is dat je zomenteen als je je telefoon hebt alles 1 keer hoeft in te stellen en daarna de instellingen kan opslaan in Dropdox bijvoorbeeld. Dan is het switchen van telefoon ook een stukje makkelijker en hoef je niet te wennen aan iets anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
ghostman schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:05:
[...]

Wat ik voornamelijk fijn vindt is dat je zomenteen als je je telefoon hebt alles 1 keer hoeft in te stellen en daarna de instellingen kan opslaan in Dropdox bijvoorbeeld. Dan is het switchen van telefoon ook een stukje makkelijker en hoef je niet te wennen aan iets anders :)
Even voor mij (als android newbee). Je bedoeld dat je de instellingen van Nova kan bewaren? Kan dat niet met Touchwiz? (Er van uit gaande dat mijn volgende tel weer een Samsung zou zijn ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Geen matches
JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:33:
[...]

Even voor mij (als android newbee). Je bedoeld dat je de instellingen van Nova kan bewaren? Kan dat niet met Touchwiz? (Er van uit gaande dat mijn volgende tel weer een Samsung zou zijn ;))
Als je het homescreen heb ingesteld terwijl je de Nova Launcher gebruikt, kan je instellingen exporteren naar bijvoorbeeld Dropbox. Mocht je dan een nieuwe telefoon kopen (of factory reset o.i.d.) Dan hoef je alleen maar de backup terug te zetten en is de indeling weer hetzelfde.

Voor zover ik weet ondersteunt geen één standaard launcher backup mogelijkheden, of je nu een Samsung, HTC, OnePlus, LG of Sony hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 04-03-2016 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
rens-br schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:03:
[...]

Als je het homescreen heb ingesteld terwijl je de Nova Launcher gebruikt, kan je instellingen exporteren naar bijvoorbeeld Dropbox. Mocht je dan een nieuwe telefoon kopen (of factory reset o.i.d.) Dan hoef je alleen maar de backup terug te zetten en is de indeling weer hetzelfde.

Voor zover ik weet ondersteunt geen één standaard launcher backup mogelijkheden, of je nu een Samsung, HTC, OnePlus, LG of Sony hebt.
Ok top. Dan ga ik niet eens een poging doen om touchwiz te proberen. Nova launcher it is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Geen matches
JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:08:
[...]

Ok top. Dan ga ik niet eens een poging doen om touchwiz te proberen. Nova launcher it is :).
Wijze keus! Touchwiz :r -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
Geen ervaring mee :P Maar ik zag die kinderlijke icoontjes (geen idee of dat standaard aan te passen is) en dat vindt ik persoonlijk al niks. Ik heb een filmpje gekeken van Nova en man daar kan je echt heel veel mee :)

Nova schijnt ook zuiniger te zijn dan Touchwiz?

Nog een weekje wachten en dan kan ik aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Geen matches
JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:13:
[...]

Geen ervaring mee :P Maar ik zag die kinderlijke icoontjes (geen idee of dat standaard aan te passen is) en dat vindt ik persoonlijk al niks. Ik heb een filmpje gekeken van Nova en man daar kan je echt heel veel mee :)

Eerlijk gezegd geen idee of dat aan te passen is. Heb paar jaar terug voor het laatst een Samsung gehad en daar kon het geloof ik niet bij. Heb dat niet lang gehad, want heb er vrijwel meteen CM op gezet.

Veel plezier met je device!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Geen matches
JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:13:
[...]

Nog een weekje wachten en dan kan ik aan de slag :)
Die icoontjes zijn normaal niet aan te passen. Als je Nova gebruikt kun je wel zelf selecteren welke icoontje je wilt (kun je los downloaden, of een icon pack gebruiken).

Of Nova zuiniger is weet ik niet, het werkt in ieder geval wel een stuk fijner :)

Op de Galaxy S6 heb ik Nova zo ingesteld met een paar andere icoontjes voor de telefoon en mail app.
Home screen
Menu ding
Zoeken op menu

[ Voor 4% gewijzigd door ghostman op 04-03-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
ghostman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:43:
[...]

Die icoontjes zijn normaal niet aan te passen. Als je Nova gebruikt kun je wel zelf selecteren welke icoontje je wilt (kun je los downloaden, of een icon pack gebruiken).

Of Nova zuiniger is weet ik niet, het werkt in ieder geval wel een stuk fijner :)

Op de Galaxy S6 heb ik Nova zo ingesteld met een paar andere icoontjes voor de telefoon en mail app.
Home screen
Menu ding
Zoeken op menu
Ziet er netjes uit. Ik kan niet wachten :P

Zit zelf nog een beetje rond te zoeken naar handige en leuke apps. Chrooma keyboard staat ook nog op mijn lijst :P

Zal dit topic eens terug lezen en kijken of ik leuke apps tegenkom.

[ Voor 10% gewijzigd door JSchut op 04-03-2016 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Geen matches
JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:58:
[...]

Ziet er netjes uit. Ik kan niet wachten :P

Zit zelf nog een beetje rond te zoeken naar handige en leuke apps. Chrooma keyboard staat ook nog op mijn lijst :P

Zal dit topic eens terug lezen en kijken of ik leuke apps tegenkom.
Toetsenbord is natuurlijk persoonlijk, maar ik zou SwiftKey aanraden. Meerdere thema's, voorspelt woorden, swipe etc zit daar allemaal bij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Geen matches
ghostman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:12:
[...]

Toetsenbord is natuurlijk persoonlijk, maar ik zou SwiftKey aanraden. Meerdere thema's, voorspelt woorden, swipe etc zit daar allemaal bij in.
+1! Beste toetsenbord ooit! Swiftkey heeft ook een cloud functie, waarbij hij de voorspelde woorden op kan slaan. Als je meerdere devices gebruikt (of factory reset doet), blijft je woordenboek bewaard. Ideaal!

Mogelijk werken deze Theme Pack codes ook nog en heb je meteen een hele rits aan theme's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
ghostman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:12:
[...]

Added to whishlist. :)

Swipe en woorden afmaken vindt ik persoonlijk erg vervelend. Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar kan het er niet mee worden. Wellicht deze keer wel en anders gaat het gewoon weer uit. (NEem aan dat dat gewoon kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Geen matches
JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:27:
[...]
Wellicht deze keer wel en anders gaat het gewoon weer uit. (NEem aan dat dat gewoon kan)
Dit kan je inderdaad eenvoudig uitschakelen. Echter bij Swiftkey hebben ze dit zo goed geïmplementeerd, dat het ook daadwerkelijk goed is. Hij voorspelt woorden op eerder getypte woorden en doet dit met twee woorden tegelijkertijd. Ik zou je kunnen aanraden om het gewoon een tijdje te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
Ok thnx ga ik doen :) Alles wordt toch even wennen dus we gaan het merken.

Ik las trouwens dat je met nova launcher een app nodig hebt voor unread messages. Tesla Unread. Maar nu lees ik dat er relatief veel mensen problemen mee hebben. (Verkeerde counts, wekrt maar een x aantal uur etc) Is er een betere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Geen matches
JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:33:
Ik las trouwens dat je met nova launcher een app nodig hebt voor unread messages. Tesla Unread. Maar nu lees ik dat er relatief veel mensen problemen mee hebben. (Verkeerde counts, wekrt maar een x aantal uur etc) Is er een betere oplossing?
Volgens mij is dat meer, zodat er een nummer bij de icoontjes van de apps op je homescreen komt te staan met hoeveel berichten er zijn. Zoals ook te zien is in dit screenshot.

Ik heb dat niet op mijn OPO en mis er werkelijk niks aan. De notificaties komen gewoon binnen in de notificatiebar en daar is al te zien hoeveel berichten er zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 04-03-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
rens-br schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:37:
[...]

Volgens mij is dat meer, zodat er een nummer bij de icoontjes van de apps op je homescreen komt te staan met hoeveel berichten er zijn. Zoals ook te zien is in dit screenshot.

Ik heb dat niet op mijn OPO en mis er werkelijk niks aan. De notificaties komen gewoon binnen in de notificatiebar en daar is al te zien hoeveel berichten er zijn.
Bij iOs heb je dat ook een getalletje op de app staan. Maak hierdoor nooit gebruik van de notificatie bar. Ach ik laat alles wel even rusten tot volgende week. Eerst eens kjken wat ik mis en wat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Geen matches
JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:27:
[...]

Added to whishlist. :)

Swipe en woorden afmaken vindt ik persoonlijk erg vervelend. Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar kan het er niet mee worden. Wellicht deze keer wel en anders gaat het gewoon weer uit. (NEem aan dat dat gewoon kan)
Kun je inderdaad gewoon uitzetten ;) Swipe gebruik ik ook niet hoor, voorgestelde woorden is wel makkelijk maar gebruik ik ook nauwelijks.
JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:33:
Ok thnx ga ik doen :) Alles wordt toch even wennen dus we gaan het merken.

Geen idee ik krijg gewoon netjes notificaties zonder problemen. Heb Nova + standaard icon pack (wat er al in zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Geen matches
JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:41:
[...]

Bij iOs heb je dat ook een getalletje op de app staan. Maak hierdoor nooit gebruik van de notificatie bar. Ach ik laat alles wel even rusten tot volgende week. Eerst eens kjken wat ik mis en wat niet :)
Daar komt het idee waarschijnlijk ook vandaan. Touchwiz heeft dit standaard ook. De notificatiebalk vind ik veel nuttiger, op android kun je ook meteen een stuk (of helemaal) van het bericht lezen. Daardoor weet ik of het boeiend genoeg is om er meteen op te reageren.
ghostman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:43:
[...]
Geen idee ik krijg gewoon netjes notificaties zonder problemen. Heb Nova + standaard icon pack (wat er al in zit).
Het gaat ook niet over de notificaties, maar over het aantal berichten bij de smartphone icoontjes. De notificaties zelf staan hier los van.

[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 04-03-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Geen matches
rens-br schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:43:
[...]

Daar komt het idee waarschijnlijk ook vandaan. Touchwiz heeft dit standaard ook. De notificatiebalk vind ik veel nuttiger, op android kun je ook meteen een stuk (of helemaal) van het bericht lezen. Daardoor weet ik of het boeiend genoeg is om er meteen op te reageren.

[...]

Het gaat ook niet over de notificaties, maar over het aantal berichten bij de smartphone icoontjes. De notificaties zelf staan hier los van.
Ah, oké. My bad :P

Kijk altijd gewoon op de notificatiebalk, dit geeft ook altijd wat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Geen matches
ghostman schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:50:
[...]

Kijk altijd gewoon op de notificatiebalk, dit geeft ook altijd wat meer info.
Ja inderdaad. Zeker vanaf Android 4.4/5.0 geeft het nuttige info. Je krijgt standaard een preview te zien (1 regel) en met een kleine swipe over de notificatie krijg je het hele bericht te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
rens-br schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:53:
[...]

Ja inderdaad. Zeker vanaf Android 4.4/5.0 geeft het nuttige info. Je krijgt standaard een preview te zien (1 regel) en met een kleine swipe over de notificatie krijg je het hele bericht te zien.
Ik herinner me weer iets :). Het staat zeker ook boven in met een icoontje. Bijvoorbeeld een Whatsapp icoontje boven in de balk wanneer je ongelezen berichten heb.

Mijn laatste Android was de HTC Sense. Ik denk Android 2 :D Nog geen ervaring met nieuwere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Geen matches
JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:58:
[...]

Ik herinner me weer iets :). Het staat zeker ook boven in met een icoontje. Bijvoorbeeld een Whatsapp icoontje boven in de balk wanneer je ongelezen berichten heb.

Mijn laatste Android was de HTC Sense. Ik denk Android 2 :D Nog geen ervaring met nieuwere versies.
Dit kun je zomenteen met Marshmallow verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Geen matches
JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:58:
[...]

Dat zal Android 2.3.3 wel zijn geweest dan ;) HTC Desire serie?

Je krijgt inderdaad een icoontje bovenin beeld. Vervolgens kan je de notificatiebalk naar beneden trekken en krijg je de volledige berichten te zien. Maar goed, we raken redelijk offtopic. Je zal het volgende week allemaal zien ;)

Heb je nog meer app vragen?

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 04-03-2016 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:06
Geen matches
rens-br schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:25:
[...]
Mogelijk werken deze Theme Pack codes ook nog en heb je meteen een hele rits aan theme's.
Die theme pack codes werken nog.
Downloaden doet het niet op dit moment, maar de thema's staan wel daarna in je lijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
rens-br schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:00:
[...]

Dat zal Android 2.3.3 wel zijn geweest dan ;) HTC Desire serie?

Je krijgt inderdaad een icoontje bovenin beeld. Vervolgens kan je de notificatiebalk naar beneden trekken en krijg je de volledige berichten te zien. Maar goed, we raken redelijk offtopic. Je zal het volgende week allemaal zien ;)

Heb je nog meer app vragen?
Ja Desire! :D

Nu ga ik inderdaad m'n mond even houden en gewoon rustig afwachten. Ben veel te enthousiast. En dat met m'n 33 jaar haha.
Arunia schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:00:
[...]

Die theme pack codes werken nog.
Downloaden doet het niet op dit moment, maar de thema's staan wel daarna in je lijst.
Top. Hopelijk volgende week ook nog. Heb de post evenn gebookmarked.

[ Voor 20% gewijzigd door JSchut op 04-03-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Geen matches
JSchut schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:03:
[...]
Nu ga ik inderdaad m'n mond even houden en gewoon rustig afwachten. Ben veel te enthousiast. En dat met m'n 33 jaar haha.
Dat wordt alleen maar erger als je bericht krijgt dat er een telefoon op je ligt te wachten, terwijl je nog 6 uur moet werken. Die spanning in je maag, die trillende handen. :P En dan het moment dat het doosje open mag. Die Euforie!

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 04-03-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
rens-br schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:05:
[...]

Dat wordt alleen maar erger als je bericht krijgt dat er een telefoon op je ligt te wachten, terwijl je nog 6 uur moet werken. Die spanning in je maag, die trillende handen. :P
Heb ik even geluk dat ik hem op mijn werkt bezorgd krijg en dat ze hier ook wel benieuwd zijn naar het toestel :P (Hij wordt pas in de middag bezorgd, gelukkig)

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 04-03-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Geen matches
Gisterenavond nav die topic die Nova Launcher (gratis versie) maar eens geinstalleerd op mijn S4.
Me nooit in verdiept omdat ik mijn toestellen niet Root.

Maar wat prettig zeg. Net even wat kleinere icoontjes en alles. Ruimt net even wat op.
Alleen het idee dat de notification leds niet helemaal lekker werken.
Is de betaalde versie het waard? Voegt het zoveel toe?

Overigens eens gaan zoeken waar dat exporteren van die instellingen zit.

[ Voor 9% gewijzigd door avotar op 04-03-2016 14:38 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
avotar schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:37:
Gisterenavond nav die topic die Nova Launcher (gratis versie) maar eens geinstalleerd op mijn S4.

Maar wat prettig zeg. Net even wat kleinere icoontjes en alles. Ruimt net even wat op.

Nova Launcher Prime
Unlock the following extras by purchasing Nova Launcher Prime
• Gestures - Swipe, pinch, double tap and more on the home screen to open your favorite apps
• Unread Counts - Never miss a message. Unread count badges for Hangouts, SMS, Gmail and more using the TeslaUnread plugin
• Custom Drawer Groups - Create new tabs or folders in the app drawer
• Hide Apps - Keep a clean app drawer by hiding never used apps
• Icon Swipes - Set custom actions for swiping on app shortcuts or folders
• More scroll effects - Such as Wipe, Accordion, and Throw

Oftewel: ja, het is het in mijn beleving meer dan waard. Ik gebruik de gestures en de icon swipes constant. De effects kunnen me dan weer gestolen worden, evenals unread counts. Custom Drawer Groups is ook iets dat ik direct opzet. Een tab voor apps, een tab voor settings en een tab voor junk (=zelden gebruikt, maar moet wel terug te vinden zijn).

Export settings zit in backup & import settings / backup / share (to.....)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Plus, nu, bizar cheap!! Google Play: Nova Launcher Prime. MUST buy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dat kan ik niet zien, want ik heb m (uiteraard, duh...) al gekocht.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Geen matches

Open de app eens en kijk alle mogelijkheden even na. Elk onderdeel staat in de gratis versie alleen die kun je dan niet gebruiken.

Icoontjes, text, kleur etc kun je allemaal nog verder veranderen. Als je wilt dat de icoontjes nog kleiner worden kan dat ook :).

Of het het waard is ligt aan jezelf. Ik gebruik de premium functies (nog) niet volgens mij, maar voor 50cent heb ik hem toch maar gekocht.
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:43:
[...]

Hij kost 50 cent nu.

[ Voor 10% gewijzigd door ghostman op 04-03-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen matches
[...]

0,50 momenteel, insta-buy dus als je die nog niet hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Geen matches
€0.50 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Ik heb m volgens mij heeeeeeeeel lang geleden voor een dubbeltje nog kunnen kopen. Was toen tegelijk met Apex pro in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Geen matches
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:46:
Ik heb m volgens mij heeeeeeeeel lang geleden voor een dubbeltje nog kunnen kopen. Was toen tegelijk met Apex pro in de aanbieding.
Nova €0.25 voor betaald, Apex €2.99, ADW €2.50, etc. Allemaal ruimschoots waard imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Geen matches
Ik had NOVA ook al betaald, volgens mij was de laatste aanbieding de black-friday deal, ook 50ct
Toen ook nog een keer aangeschaft op mijn 'personal' account, "gewoon, omdat het kan" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41
Geen matches
IN 2012 voor 25 cent gekocht, sindsdien elke dag in gebruik op meerdere android devices.. eerste wat ik op een nieuw device zet.

een third pary launcher heeft niks met root te maken, is juist de makkelijkste manier om zonder root je toestel een ander tintje te geven

bij mijn weten heeft je launcher helemaal niks te maken met je notificatie led. Of bedoel je misschien de ongelezen aantallen/badges? dat is een beetje afhankelijk van de app waar je een tellertje bij wilt...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 09:28

jmk

Geen matches
Poweramp was 3 dagen in de aanbieding voor 99 cent. Ik kan niet zien of dat nog steeds zo is, ik had hem gekocht al een lange tijd geleden.

Ik heb vele (betaalde) versies geprobeerd maar deze vind ik toch wel het fijnst als mp3 speler.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Geen matches
jmk schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:09:
Poweramp was 3 dagen in de aanbieding voor 99 cent. Ik kan niet zien of dat nog steeds zo is, ik had hem gekocht al een lange tijd geleden.

Ik heb vele (betaalde) versies geprobeerd maar deze vind ik toch wel het fijnst als mp3 speler.
Deze?
Hij kost nu €3,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 09:28

jmk

Geen matches
Yep! Ik liep 3 dagen achter met het bekijken van al het Android nieuws, anders had ik het eerder gemeld.

Ik heb er trouwens 2 jaar geleden 4 euro voor betaald en ik heb nog steeds geen spijt van de aankoop. Ik luister per dag 2 uur muziek via deze app.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen matches
jmk schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:09:

Ik heb lang gezocht naar een goede muziek speler, maar ik ben voor Gonemad gegaan. Fantastische speler met veel features, maar vooral véél mogelijkheden om te tweaken. Dat moet de mensen hier aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:27
Ziet er inderdaad heel compleet uit. Lijkt erg op Rocket player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik had gisteren voor het eerst een aankoop in de playstore gedaan (Nova launcher) middels PayPal en dit leek zonder problemen te gaan. Ik kon de app downloaden en installeren. Kort daarna kreeg ik een mail van PayPal dat de bestelling was geannuleerd en dat ik het aankoopbedrag terug zou krijgen. Ik kan de app ook niet meer downloaden :$ .

Nergens wordt aangegeven waarom. Iemand ooit meegemaakt ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 10:36

lasharor

7 december 2004

Ruffzz schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:40:
Ik had gisteren voor het eerst een aankoop in de playstore gedaan (Nova launcher) middels PayPal en dit leek zonder problemen te gaan. Ik kon de app downloaden en installeren. Kort daarna kreeg ik een mail van PayPal dat de bestelling was geannuleerd en dat ik het aankoopbedrag terug zou krijgen. Ik kan de app ook niet meer downloaden :$ .

Nergens wordt aangegeven waarom. Iemand ooit meegemaakt ?
Niet toevallig verwijderd van je toestel? Dan krijg je namelijk automatisch een refund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 19:53
Geen matches
lasharor schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:44:
[...]

Niet toevallig verwijderd van je toestel? Dan krijg je namelijk automatisch een refund.
Serieus? Dat is een goede zaak. Binnen hoeveel minuten moet deze verwijderd zijn dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ryan_ schreef op zondag 06 maart 2016 @ 13:01:
Serieus? Dat is een goede zaak. Binnen hoeveel minuten moet deze verwijderd zijn dan?
https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
Ik zit met een vraag over Google Photo's.

Al mijn foto's van mijn huidige telefoon wil ik bewaren, maar niet op mijn nieuwe telefoon zetten. Ik wil er echter via m'n telefoon wel bij kunnen.

De foto's die ik met mijn nieuwe tel maak wil ik en in de cloud en op het toestel houden.

Als ik nu een album maak in google photo's waar ik alle foto's van mijn oude tel in plaats. Gaat mijn nieuwe tel deze dan downloaden? Dat wil ik namelijk niet.

Hoe kan ik dit het best inrichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen matches
Zover ik weet gewoon via de google photos app, en dan sync met Google drive aanzetten. als je dan de Google photos app installeerd op je nieuwe toestel kun je wel de foto's uplaoden, maar wordt niet alles van daarvoor naar je toestel gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
dutchgio schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:14:
Zover ik weet gewoon via de google photos app, en dan sync met Google drive aanzetten. als je dan de Google photos app installeerd op je nieuwe toestel kun je wel de foto's uplaoden, maar wordt niet alles van daarvoor naar je toestel gedownload.
Wordt dat dan niet een grote ellende met inladen? Het zijn 5000 foto's.
Wil ze graag bewaren en een paar wellicht ook op m'n te kopiëren. Voor de rest wil ik ze gewoon ergens veilig hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
JSchut schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:10:
Ik zit met een vraag over Google Photo's.

Hoe kan ik dit het best inrichten?
Gewoon Photo's op je nieuwe toestel installeren. Hij download namelijk niet de full size images, maar alleen thumbnails. Tot je ze gaat bekijken, dan komen de full size pas naar de cache. En wil je ze dus weer weg hebben, dan leeg je gewoon de cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Geen matches
Duidelijk thnx mannen!

[ Voor 61% gewijzigd door JSchut op 11-03-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 15:35

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Geen matches
Bah. Drie minuten te laat voor de Nova Launcher. Ik open de link: 50 cent. Lees het topic even snel uit: €5,25 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Geen matches
Bastiaan schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:04:
Bah. Drie minuten te laat voor de Nova Launcher. Ik open de link: 50 cent. Lees het topic even snel uit: €5,25 :(
Dat is echt zuur.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:41

greatgonzo

schit-te-rend!

Geen matches
tot nu toe gebruikte ik flitsmeister voor file informatie. Werkt mooi, ook vanwege de realtime koppeling met andere gebruikers. De laatste tijd merk ik op mijn route dat het niet altijd meer klopt. De file wordt veel langer ingeschat dan bv de ANWB informatie. Ik ben er nog niet echt achter welke app nu de waarheid spreekt. Feit is dat op mijn route er minder gebruikers zijn dan pak weg een half jaar terug.

Mijn vraag aan jullie is:
- wat zijn jullie ervaringen met flitsmeister?
- of zijn er inmiddels betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Geen matches
Flitsnav?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Geen matches
greatgonzo schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:16:
tot nu toe gebruikte ik flitsmeister voor file informatie. Werkt mooi, ook vanwege de realtime koppeling met andere gebruikers. De laatste tijd merk ik op mijn route dat het niet altijd meer klopt. De file wordt veel langer ingeschat dan bv de ANWB informatie. Ik ben er nog niet echt achter welke app nu de waarheid spreekt. Feit is dat op mijn route er minder gebruikers zijn dan pak weg een half jaar terug.

Mijn vraag aan jullie is:
- wat zijn jullie ervaringen met flitsmeister?
- of zijn er inmiddels betere alternatieven?
Google maps.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik ga meestal navigeren met Google Play: Waze - GPS, Kaarten & Verkeer, fijne navi app. Flitsers, stilstaande voertuigen op de vluchtstrook, real time vertragingen, zit er allemaal in.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:58

Steeffoon

Smartphone-nerd

janvanduschoten schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:53:
Ik ga meestal navigeren met Google Play: Waze - GPS, Kaarten & Verkeer, fijne navi app. Flitsers, stilstaande voertuigen op de vluchtstrook, real time vertragingen, zit er allemaal in.
Waze is inderdaad erg prettig. Ik mis wel de maximum snelheid weergave, zoals in Here. Vind het alleen jammer dat je niet in Waze gewoon kunt inloggen met je Google-account, maar perse je telefoonnummer door moet geven :/

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
  • Laatst online: 01-01 14:17
Ik heb een chinese telefoon ( zte s291) welk nu op cm 12 draait die niet de nederlandse taal heeft. Nu worden automatisch ook alle apps in het engels geïnstalleerd. Nu vroeg ik me af als ik er de mogelijkheid is om de nederlandse playstore te verkrijgen zodat ik op deze manier nederlandse apps kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen matches
je kunt met de MoreLocale2 app je taal ondanks dat die in je Android zelf niet zit, voor apps wel forceren naar NL.
Dan zijn apps van Google en alle andere apps die wel NL taal ondersteunen in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Geen matches
Steeffoon schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:34:
[...]

Waze is inderdaad erg prettig. Ik mis wel de maximum snelheid weergave, zoals in Here. Vind het alleen jammer dat je niet in Waze gewoon kunt inloggen met je Google-account, maar perse je telefoonnummer door moet geven :/
Werkt Waze al iets beter?
Had het een paar jaar geleden eens een keer gebruikt, maar had het idee dat er te weinig mensen waren die het gebruiken en het daarmee niet zo heel sterk werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Geen matches
avotar schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:02:
[...]

Werkt Waze al iets beter?
Had het een paar jaar geleden eens een keer gebruikt, maar had het idee dat er te weinig mensen waren die het gebruiken en het daarmee niet zo heel sterk werkt
Het werkt zeker goed, ik krijg regelmatig de melding dat er een voertuig stilstaat, er een mobiele flitser / flitspaal staat of dat er ergens vertraging is. Dus er zijn inmiddels best wat mensen die het doorgeven,ik krijg vaak de melding vóórdat ik er ben (ik ben zelden de 1e die het meldt). De userbase lijkt me wel in orde :)
Het melden is ook erg eenvoudig, dat scheelt natuurlijk ook.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben ook zeer tevreden over Waze, alleen heeft hij bij mij soms moeite met het vinden van het netwerk.

Ik ben ook een fan van de muziekspeler Deezer. Een beetje zoals Spotify maar ik vind het zelf fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:58

Steeffoon

Smartphone-nerd

Geen matches
janvanduschoten schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:26:
[...]

Het werkt zeker goed, ik krijg regelmatig de melding dat er een voertuig stilstaat, er een mobiele flitser / flitspaal staat of dat er ergens vertraging is. Dus er zijn inmiddels best wat mensen die het doorgeven,ik krijg vaak de melding vóórdat ik er ben (ik ben zelden de 1e die het meldt). De userbase lijkt me wel in orde :)
Het melden is ook erg eenvoudig, dat scheelt natuurlijk ook.
Mee eens inderdaad. Ik meld het ook eigenlijk nooit als eerste. ;-) Ik let dan liever op het verkeer :)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:03

TRaSH

koffie ?

Geen matches
Ben nu ook waze aan het testen,
Maar het eerste wat mij opviel is dat hij de traject controle op de A4 niet meldde.
Ondersteund het wel traject controle.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:29
Geen matches
TRaSH schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:37:
Ben nu ook waze aan het testen,
Maar het eerste wat mij opviel is dat hij de traject controle op de A4 niet meldde.
Ondersteund het wel traject controle.
Jazeker ..., de begin- en eindpunten staan dan als "flitser" vermeld.
De A12 bij Den-Haag, en A13 bij Rotterdam staan er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:41
Geen matches
Even een vraag voor de app-developers onder ons:

Voor mijn werk rijd ik met een 25,25m vrachtwagen door heel oost- en noord-Nederland. Je mag daar uiteraard niet overal mee komen, maar de RDW heeft daar een digitale wegenkaart voor. Deze kun je alleen raadplegen als je Microsoft Silverlight op je apparaat hebt draaien en daarmee vallen dus zover ik weet alle mobiele apparaten af, op hooguit Windows Phone na. Is het mogelijk om een app te maken die de Silverlight-database raadpleegt en die informatie op basis van locatie via gps realtime kan bekijken? Ik ben totaal niet thuis in het programmeren, maar loop wel tegen het probleem aan dat ik alleen thuis op mijn laptop vooraf kan bekijken welke route ik kan nemen in geval van omleidingen etc.

De applicatie die draait op de website is trouwens CityGIS Barracuda.

[ Voor 4% gewijzigd door Miglow op 17-03-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen matches
Daar kun je toch gewoon een Windows 8.1/10 tablet voor gebruiken lijkt me? Ruimte zat in een vrachtwagen.
Pagina: 1 ... 55 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.