Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:32
Het was altijd zo dat je geen FHD kan kijken bij een mobiele dataverbinding, alleen op WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
maarud schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:55:
Het was altijd zo dat je geen FHD kan kijken bij een mobiele dataverbinding, alleen op WiFi.
https://www.dropbox.com/s...G_2015-12-16-18-49-04.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:32
Daarom zeg ik, was :P
Misschien is dat met 4G anders maar dat heb ik nog niet :+

• Brad Pitt
maarud schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:31:
Daarom zeg ik, was :P
Misschien is dat met 4G anders maar dat heb ik nog niet :+
https://www.dropbox.com/s...G_2015-12-17-00-33-10.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het is volgens mij een enorme n00b-vraag, maar ik kan het niet vinden. Kan je in Snapseed iets als een rode cirkel tekenen op een foto?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:44

Steeffoon

Smartphone-nerd

pven schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:58:
Het is volgens mij een enorme n00b-vraag, maar ik kan het niet vinden. Kan je in Snapseed iets als een rode cirkel tekenen op een foto?
Volgens mij niet; ik gebruik voor tekeningen over een foto PicSay Pro ;)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Steeffoon schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:36:
[...]

Volgens mij niet; ik gebruik voor tekeningen over een foto PicSay Pro ;)
Jammer, want blijkt is het de ultimate tool. :P Ik zal eens naar PicSay kijken. Dank!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Voor als je een tablet hebt:
baldur's gate 1 & 2 €4 ps, icewind dale €2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 19:40
Ik ben op zoek naar een mail op om zowel Gmail als Hotmail/Live mails in te kunnen openen van meerdere accounts.

Via de search knop kwam ik vooral K-9 mail en TypeMail tegen. Maar ik lees hier wat negatieve berichten over. Battery drain en opslag op rare servers.

Iemand die hier wat licht op kan schijnen of een andere goede app kan aanraden? Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Sjoerdiee schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:26:
Ik ben op zoek naar een mail op om zowel Gmail als Hotmail/Live mails in te kunnen openen van meerdere accounts.

Via de search knop kwam ik vooral K-9 mail en TypeMail tegen. Maar ik lees hier wat negatieve berichten over. Battery drain en opslag op rare servers.

Iemand die hier wat licht op kan schijnen of een andere goede app kan aanraden? Bij voorbaat dank :)
Microsoft Outlook link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024

Aqua mail link

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 16:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik gebruik sinds een maandje een andere app voor facebook, Google Play: Folio for Facebook

Facebook had circa 350 mb nodig op m'n telefoon, deze slechts 12 mb en 19 mb cache, scheelt stukken. Zeer tevreden mee vooralsnog :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
janvanduschoten schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:34:
Ik gebruik sinds een maandje een andere app voor facebook, Google Play: Folio for Facebook

Facebook had circa 350 mb nodig op m'n telefoon, deze slechts 12 mb en 19 mb cache, scheelt stukken. Zeer tevreden mee vooralsnog :)
Ach ja, Facebook .. gebruik gewoon m.facebook.com in de browser. Geen app, maar wel een tip.

Je kunt er alles mee bereiken op Facebook. Bij de DM's zeurt ie om de app te installeren. Maar zodra de browser uit is, geen notifications en ook geen verkeer op de achtergrond. Het scheelt enorm veel in de batterij en ook in snelheid (wifi gaat uit als scherm uitstaat; bij aanzetten gaat app eerst alles bijwerken).

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32

Gewone Gmail app? Daar kun je meerdere accounts (incl. Hotmail) koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:05

Goede tip! Ik zal het een maandje gaan draaien ipv de officiële app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:41
Heeft iemand een alternatief voor Google Foto's? Ik probeer namelijk een video die geschoten is in 120FPS te bewerken, maar als ik het filmpje door wil sturen via WhatsApp is alles vertraagd i.p.v. het gedeelte dat ik heb geselecteerd. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Piktures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45

Thx voor de tip, toch eens uitproberen.

Niet dat mijn S6 het moeilijk heeft met de originele FB app, maar het lijkt me echt een lompe app wat de systeemresources betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:41
Zijn er meerdere mensen die last hebben van WhatsApp die bij gedempte groepsgesprekken toch een hoorbare melding geven? Het opnieuw dempen van de groep is een tijdelijke oplossing. Telefoon is een LG Nexus 5X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Enige tijd geleden heb ik mijn shield tablet geupgrade naar android 6. Ik kwam er toen achter dat:

1. Android de default e-mail app heeft verwijderd
2. Android de ondersteuning voor Exchange Active Sync heeft verwijderd.

Vooral dat 2e is erg vervelend, ik gebruik een hotmail agenda als gedeelde agenda met mijn vriendin, die is nu dus spoorloos. Is er een methode om (liefst gratis) weer Exchange Active Sync terug te krijgen op android 6? Als er ook een manier is om de 'oude' android 5 mail app weer terug te krijgen zou ik dat ook fijn vinden, ik was daar eigenlijk best tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb een Android TV box die gewoon de laatste normale versie van Android 5.1 draait. Hierop zou ik graag een VPN Server draaien (Dus dat hij inkomende verbindingen accepteert).

Echter alle apps die ik krijg gevonden zijn slechts clients.. Zijn er uberhaupt VPN server apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 18:25
FiXeR.nl schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:12:
Ik heb een Android TV box die gewoon de laatste normale versie van Android 5.1 draait. Hierop zou ik graag een VPN Server draaien (Dus dat hij inkomende verbindingen accepteert).

Echter alle apps die ik krijg gevonden zijn slechts clients.. Zijn er uberhaupt VPN server apps?
Als het kan zou het hier mee moeten kunnen denk ik:
Google Play: Servers Ultimate

Gratis versie voor 7 dagen om uit te proberen of het werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 19:55
nietorigineel schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:49:
Is er een methode om (liefst gratis) weer Exchange Active Sync terug te krijgen op android 6?
Niet gratis, maar wel heel erg goed:
Google Play: Nine - Exchange on Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:15:
[...]

Als het kan zou het hier mee moeten kunnen denk ik:
Google Play: Servers Ultimate

Gratis versie voor 7 dagen om uit te proberen of het werkt.
Kijk, exact dit zocht ik! Thanks.

Helaas werden mijn zoekresultaten overspoeld door onzinapps waardoor ik het maar niet kreeg gevonden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:19
zeker een aanrader, goed (material) design, veel functies en je kan ervoor kiezen om de geforceerde exchange policies alleen op de app te zetten (en dus op device niveau een patern lock, smart lock, of niks). gebruik het al meer dan een jaar en ben erg tevreden!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
Prulleman schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:58:
[...]

zeker een aanrader, goed (material) design, veel functies en je kan ervoor kiezen om de geforceerde exchange policies alleen op de app te zetten (en dus op device niveau een patern lock, smart lock, of niks). gebruik het al meer dan een jaar en ben erg tevreden!
Hoe zit het bij Nine met de integratie met andere calendar apps/widgets? Ik heb BlueMail al geprobeerd, dat is gratis, ondersteund activesync, maar de kalenders waren dan niet beschikbaar in de stock agenda app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
nietorigineel schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:28:
[...]

Hoe zit het bij Nine met de integratie met andere calendar apps/widgets? Ik heb BlueMail al geprobeerd, dat is gratis, ondersteund activesync, maar de kalenders waren dan niet beschikbaar in de stock agenda app.
ik gebruik de normale/stock google agenda app op een nexus 5, hier worden netjes alle exchange afspraken getoond (naast de gmail afspraken en reminders).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
nietorigineel schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:28:
[...]

Geen probleem. Hier stock contacts app en Google Play: aCalendar - Android Kalender calender app.

Afspraken worden keurig getoond. Zowel exchange als gmail contacten staan in mijn contacten. Ook een verjaardagsapp kan daar prima bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
nvm.

[ Voor 80% gewijzigd door Robertdj op 11-01-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
nietorigineel schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:49:
Enige tijd geleden heb ik mijn shield tablet geupgrade naar android 6. Ik kwam er toen achter dat:

1. Android de default e-mail app heeft verwijderd
2. Android de ondersteuning voor Exchange Active Sync heeft verwijderd.

Vooral dat 2e is erg vervelend, ik gebruik een hotmail agenda als gedeelde agenda met mijn vriendin, die is nu dus spoorloos. Is er een methode om (liefst gratis) weer Exchange Active Sync terug te krijgen op android 6? Als er ook een manier is om de 'oude' android 5 mail app weer terug te krijgen zou ik dat ook fijn vinden, ik was daar eigenlijk best tevreden over.
http://android.stackexcha...ail-add-account-drop-down

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
Dank voor de tip, maar ik zit niet echt te wachten op het sideloaden van een apk.

Voor mensen die hetzelfde probleem hebben: zoeken op een 'Nine' vervanger bracht me uiteindelijk bij Mailwise, een app die zo ongeveer hetzelfde levert als Nine (tenminste de delen die ik nodig heb) en gratis is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Gratis Swiftkey Theme Packs. Ga naar thema's > cadeautje-knopje rechtsboven om de volgende codes in te wisselen.
  • Code: DIWALI15 [Diwali Candlelight]
  • Code: NAVYFREE [Minimal Navy]
  • Code: BONUS123 [Bonus]
  • Code: VIPTHEME [Vip Theme]
  • Code: THANKYOU [Thank You]
  • Code: ONEPLUSG [Champaign Gold]
  • Code: ONEPLUSR [Cubed Red]
  • Code: ONEPLUSO [Material Orange]
  • Code: ONEPLUSB [Minimal Black]
  • Code: NINJAPRO [Ninja Pro]
  • Code: NINJATRY [Ninja Try]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

nietorigineel schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:41:
[...]

Dank voor de tip, maar ik zit niet echt te wachten op het sideloaden van een apk.

Voor mensen die hetzelfde probleem hebben: zoeken op een 'Nine' vervanger bracht me uiteindelijk bij Mailwise, een app die zo ongeveer hetzelfde levert als Nine (tenminste de delen die ik nodig heb) en gratis is.
Ik heb Mailwise ooit gebruikt, maar inmiddels al een paar jaar met Nine. Ik wil nooit meer een ander. Het is het geld absoluut waard.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ryan_ schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:30:
Gratis Swiftkey Theme Packs. Ga naar thema's > cadeautje-knopje rechtsboven om de volgende codes in te wisselen.

[...]
M'n Swiftkey crashed als ik de codes invoer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijven ook echt lang te gebruiken, sommige codes heb ik weken terug al gezien, wel leuk hoor :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:44:
Blijven ook echt lang te gebruiken, sommige codes heb ik weken terug al gezien, wel leuk hoor :)
Vooral Ninjapro :)

Voor de achterdochtigen onder ons, niet meer meelezen tijdens typen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ryan_ schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:30:

[...]
Bedankt voor de codes. Deze werken perfect op mijn OnePlus One. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:42
Ik ben op zoek naar een app waar je een 'wishlist' kan opstellen met plaatsen die je graag wilt bezoeken.

Voor de iPhone is er zoiets als Mapstr, maar bestaat er ook iets voor Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:04

DropjesLover

Dit dus ->

Ik ben op zoek naar een goede kalender-app. Gewoon helder, netjes, kaal/basic, net zoals de kalender van HTC en Huawei. Maar met een goede ondersteuning voor het importeren van een online (web)kalender en die ook regelmatig update (Facebook).

Helaas zie ik door de bomen het bos niet meer.
Mn vorige telefoon (HTC one mini M4, via Sense) stopte met het bijwerken na een half jaar, mn huidige telefoon (Huawei Honor 7) kan geen webkalender laden.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
DropjesLover schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:54:
Ik ben op zoek naar een goede kalender-app.
Dirtbiter schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:42:
[...]

Geen probleem. Hier stock contacts app en Google Play: aCalendar - Android Kalender calender app.

Afspraken worden keurig getoond. Zowel exchange als gmail contacten staan in mijn contacten. Ook een verjaardagsapp kan daar prima bij.
Nog steeds ben ik zeer tevreden met deze app. Vooral de goed leesbare maandweergave doet het hem voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Dirtbiter schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:26:
[...]

[...]

Nog steeds ben ik zeer tevreden met deze app. Vooral de goed leesbare maandweergave doet het hem voor mij.
Uit nieuwsgierigheid. Ik ben goed tevreden met de standaard Android agenda app. Wat maakt dit zijn geld waard?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:04

DropjesLover

Dit dus ->

Ah, het zat in het feit dat ik google mijn Facebook kalender moest laten importeren. Maar nu is mijn facebookagenda wel zichtbaar op calander.google.com, maar niet in (gesyncte) mobiele apps.

Wel vreemd overigens, aCalendar vraagt/vereist dat je google calendar geinstalleerd hebt staan :?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik gebruik al ruim een jaar Today Calendar, die bevalt mij uitstekend. Mooie cleane interface.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb Google er nu twee keer op betrapt toen ik mijn Nexus 7 aanzette dat ze een Chrome update aan het pushen waren. Ik heb automatische updates uitstaan en ook de individuele instelling daarvoor staat bij Chrome gewoon uit. Dat ze het van de Play Store en Services doen vind ik niet echt geweldig maar vind ik nog tot daar aan toe maar dat ze een ordinaire browser tegen mijn expliciete wens in naar MIJN device gaan pushen vind ik toch wel zeer onfatsoenlijk en zéér ongewenst, ook al is die van Google zelf, of misschien juist wel OMDAT die van hun is.

Net zoals Microsoft voorzichtig moe(s)t omgaan met IE en die niet teveel prioriteit mag geven zou ik verwachten dat Google dat ook niet met Chrome zou mogen doen, maakt niet uit onder welk OS lijkt me. Android is net zo dominant als Windows. WILLEN ze soms ook een vette boete van de Europese toezichthouders?

Ik heb het beide keren kunnen onderbreken. Meer mensen dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja, vervelend, als ze security updates doorduwen.
Laat me lekker met een onveilige browser surfen!!! !@#(*!$)@&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Meer mensen bij wie de Facebook app om de haverklap crasht en niets meer doet totdat je 'm handmatig (in de instellingen) een "force stop" geeft? Heb er nu al weken last van op mijn One M8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Xanion schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:53:
[...]

Uit nieuwsgierigheid. Ik ben goed tevreden met de standaard Android agenda app. Wat maakt dit zijn geld waard?
Toen ik hem kocht was het grote verschil dat je in aCalendar wel de tekst kon lezen in de maandweergave, en in de Google Agenda niet. Al kan ik maar de eerste 8 letters lezen, dan weet ik vaak al om welke afspraak het gaat.

Nu (Android 6) zie ik dat Google Agenda dat ook heeft.

Wel heb je nog een app van derden nodig om de kleuren van de agenda aan te passen, in aCalendar kan dat in de app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Smultie schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 19:11:
Ja, vervelend, als ze security updates doorduwen.
Laat me lekker met een onveilige browser surfen!!! !@#(*!$)@&
Ik gebruik geen Chrome en dus heb ik geen behoefte aan 'updates', en al helemaal niet ongevraagd. Het gaat hier om een gedrag dat principieel niet deugt. Als je updates wilt haal je die binnen of zet je automatische updates aan. Als de gebruiker er voor kiest om dat niet te doen behoort Google dat te respecteren. Punt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 20:22:
[...]

Ik gebruik geen Chrome en dus heb ik geen behoefte aan 'updates', en al helemaal niet ongevraagd. Het gaat hier om een gedrag dat principieel niet deugt. Als je updates wilt haal je die binnen of zet je automatische updates aan. Als de gebruiker er voor kiest om dat niet te doen behoort Google dat te respecteren. Punt uit!
Mogelijk Chrome te disablen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Dirtbiter schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 20:06:
[...]Wel heb je nog een app van derden nodig om de kleuren van de agenda aan te passen, in aCalendar kan dat in de app zelf.
Bij mij komen de kleuren gewoon overeen met de Google Agenda website, daar kan je ze aanpassen en die wijzigingen worden dan een poosje later ook op je agenda in Android toegepast.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 20:01
Asterion schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 23:31:
Ik ben op zoek naar een app waar je een 'wishlist' kan opstellen met plaatsen die je graag wilt bezoeken.

Wil ik ook wel eens weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
aardbeix15 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:17:
[...]

Bij mij komen de kleuren gewoon overeen met de Google Agenda website, daar kan je ze aanpassen en die wijzigingen worden dan een poosje later ook op je agenda in Android toegepast.
Klopt. Maar voor Exchange agenda geldt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Nieuwe Android gebruiker met enkele vragen.

Ik ben sinds gisteren de eigenaar van een nieuwe Honor 6 (H60-L04). Android versie is 4.4.2. Emotion UI version 2.3.

Ik heb mijn simkaart van mijn iphone 4 er nog niet ingedaan en werk nu puur op wifi omdat ik eerst zeker wilde weten dat ik al mijn contacten, apps en games (in de juiste state) kan overzetten naar mijn nieuwe mobiel.

Nu heb ik wat problemen bij wat spellen, namelijk dat Clash of Clans (CoC) en Puzzle and Dragons (PaD) beide niet op Google Play te vinden zijn. Als ik via de browser er naartoe ga dan krijg ik voor CoC een "not compatible with your device" melding en bij PaD een "not available in your country".

Is dit omdat ik nog geen simkaart in mijn Honor 6 heb gestopt?

Ik heb gisteren wat over APK gelezen en de APK versies van deze games geinstalleerd, maar aangezien ze niet verschijnen in mijn "my apps" in Google Play, weet ik niet of ik ze kan updaten zonder dat ik alles opnieuw moet installeren en mijn save states kwijt ben?

Mijn excuses als deze vragen al eerder zijn gesteld in deze series. Als ik momenteel zoek op "not compatible" krijg ik geen resultaten terug in deze thread. Alvast bedankt voor alle informatie die jullie geven.

Update: PAD mystery solved: heb ik mijn huiswerk niet goed gedaan, want er bestaat vooralsnog alleen een iOS versie van PAD voor EU region. Vandaar dat ik het niet kan installeren. Zal via APK bestanden de NA versie moeten installeren (met als gevolg dat ik mijn saves kwijt ben, maar c'est la vie).

[ Voor 10% gewijzigd door CutePuppy op 17-01-2016 11:51 . Reden: vorige mobiel erbij gezet. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb de indruk dat je vraag beter in een eigen topic kan dan in dit verzameltopic. Daarbij zou het ook helpen als je vertelt wat je oude toestel voor iets is want je hebt blijkbaar apps en contacten die je wilt overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CutePuppy schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:05:
Nu heb ik wat problemen bij wat spellen, namelijk dat Clash of Clans (CoC) en Puzzle and Dragons (PaD) beide niet op Google Play te vinden zijn. Als ik via de browser er naartoe ga dan krijg ik voor CoC een "not compatible with your device" melding en bij PaD een "not available in your country".
PaD geeft hier "Deze app is compatibel met geen van je apparaten." en ik heb er 5, dus sja :?

CoC kan liggen aan bijv. je scherm resolutie. Niet alke app/game is "compatible" met elke resolutie. Meestal moet dit door de dev van de app "aan" worden gezet. Dit zie je ook vaak bij nieuwe telefoons met een hogere resolutie dan daarvoor beschikbaar was, dan zijn een aantal apps ook, tijdelijk, niet vanuit Play te installeren.
Ik heb gisteren wat over APK gelezen en de APK versies van deze games geinstalleerd, maar aangezien ze niet verschijnen in mijn "my apps" in Google Play, weet ik niet of ik ze kan updaten zonder dat ik alles opnieuw moet installeren en mijn save states kwijt ben?
Deze kan je niet updaten nee. Alleen apps geïnstalleerd direct van de Play Store kunnen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Laatst online: 03:44
Brad Pitt schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:31:
[...]

...

[...]

Deze kan je niet updaten nee. Alleen apps geïnstalleerd direct van de Play Store kunnen dit.
Niet helemaal waar, als ze met dezelfde key gesigned zijn ziet de Play Store ze wel als er updates zijn. Mits je telefoon de apps ondersteund natuurlijk.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dannisi schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:41:
Niet helemaal waar, als ze met dezelfde key gesigned zijn ziet de Play Store ze wel als er updates zijn.
I stand corrected, da's natuurlijk helemaal waar, had bij moeten zetten :$
Mits je telefoon de apps ondersteund natuurlijk.
Dat blijft cruciaal ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Dank voor de nuttige informatie allemaal. Het is mij inmiddels gelukt om CoC via Google Play te installeren. Heb het deze keer via een Google Play link via een apk download site gedaan en dat werkte wel. Geen idee waarom dat nu wel werkt. PaD nog steeds niet, maar misschien moet ik daar mijn SIM gebruiken om te bewijzen dat ik van NL download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PaD is bij mij ook incompitabel; "dit item is niet beschikbaar in je land".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand nog een goede app/manier om full screen te forcen op individuele apps? Iets dat gewoon in de achtergrond draait en waarbij je kan instellen dat een bepaalde app (of meerdere) fullscreen worden gedraaid i.p.v. met de buttons nog zichtbaar? Wil er best wat voor betalen, maar wil dan wel gelijk een goede app zonder gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik gebruik zelf deze. Kan niet automatisch per app overschakelen en weet niet of dat er wel is. Hier tik ik gewoon op een icoontje op het scherm om heen en terug te schakelen.

Google Play: full!screen

Als je Androidversie hoog genoeg is zit er al ondersteuning voor in het OS ('Immersive mode').

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Xanion schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:53:
[...]

- de week overzicht wordt in 2 columns weergegeven en jij kan ook nog de volgorde van de weekdagen instellen
- jij kan kleuren configureren
- en dit is voor mij heel belangrijk: jij kan gemakkelijk een event kopiëren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Asterion schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 23:31:

Volgens de site zijn ze er hard aan bezig en kun je je zelf aanmelden per email om op de hoogte gehouden te worden.

Denk dat dat je beste optie is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Full screen keyboard is best onhandig :(

Snap niet waarom dat standaard zo is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 20:46
Ik draai sinds vandaag de outlook-app van microsoft om mijn android nexus 6p.
Is het op een of andere manier mogelijk om de synchronisatie van een mailbox uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
pitchdown schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:55:
Ik draai sinds vandaag de outlook-app van microsoft om mijn android nexus 6p.
Is het op een of andere manier mogelijk om de synchronisatie van een mailbox uit te zetten?
Je kunt wel per emailaccount de meldingen uitzetten via de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
dutchgio schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:16:
[...]

Je kunt wel per emailaccount de meldingen uitzetten via de instellingen.
Meldingen ja...maar dan synchroniseerd de app nog wel.
Ik wil de sync uitzetten (bv. tijdens vakantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
pitchdown schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:28:
[...]

Meldingen ja...maar dan synchroniseerd de app nog wel.
Ik wil de sync uitzetten (bv. tijdens vakantie)
Dan zou ik kijken naar een firewall app waarbij je dat per app aan kunt geven, ook Outlook dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
dutchgio schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:34:
[...]

Dan zou ik kijken naar een firewall app waarbij je dat per app aan kunt geven, ook Outlook dus.
Zou kunnen, echter als je nog een aantal mailboxen hebt die WEL moeten synchroniseren is dat geen optie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Kan dat niet via (Android) settings - accounts - outlook en dan sync uitzetten?

Werkt bij Gmail wel zo...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Hmmbob schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:14:
Kan dat niet via (Android) settings - accounts - outlook en dan sync uitzetten?

Werkt bij Gmail wel zo...
Daar heb ik alleen de optie om "contacten" te synchroniseren aan/uit te schakelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 26-09 11:14
(in de hoop dat dit is toegestaan)

Ik heb 5 promo codes om weg te geven voor de volgende app:
Shuttle+ Music Player

Bij interesse graag een DM sturen. De eerste 5 krijgen van mij een code!

edit:
Alle codes zijn vergeven. Aan de vijf gelukkigen, veel plezier!

[ Voor 15% gewijzigd door agoNITE op 20-01-2016 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Google Play: Lockdown Pro - Lock toepassing tijdelijk gratis met code: myappfree. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Package Disabler apps en services alleen maar disabled of dat 'ie ook data (updates) etc weggooit...? Ik heb wat apps (Instagram, Oculus voor de Gear VR) die constant in de achtergrond lopen terwijl dat nergens voor nodig is (het lijkt te gaan om notificaties maar die wil ik helemaal niet).

Kan ik met Package Disabler die apps 'disablen' om ze als ik ze weer nodig hebt te 'enablen'? Of gaat dat enablen elke keer tijd kosten (opnieuw updaten of installeren of inloggen etc.)?

EDIT
Heb het zelf gewoon maar even getest en het lijkt erop dat PD inderdaad een app gewoon bevriest: hij lijkt weg en doet niets meer op de achtergrond maar zodra je 'm weer 'enabled' is de app er weer alsof er niets gebeurt is, inclusief automatische inlog en zo. Ideaal dus! Al moet je dan wel elke keer eerst via PD diverse dingen uitzetten en zo. Maar goed, het gaat om apps die ik niet constant gebruik dus dat is prima te doen. Ik ben erg blij bij PD!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

inmiddels niet meer, jammer :)

Edit: Werkt wel, alleen je moet de taal even in het engels (usa) zetten en dan pas redeemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 27-01-2016 16:19 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
icy schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:17:
[...]

inmiddels niet meer, jammer :)
Niet? Moet in de app geactiveerd worden door de code te verzilveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Ryan_ schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:18:
[...]

Niet? Moet in de app geactiveerd worden door de code te verzilveren.
Zie mijn aanpassing, werkt dus wel maar enkel in de taal English (USA)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

icy schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:19:
[...]

Zie mijn aanpassing, werkt dus wel maar enkel in de taal English (USA)
Waar moet je die code invoeren dan? Zit goed verstopt blijkbaar.

Edit: Gevonden. Onduidelijk icoontje rechtsboven in Upgrade Now screen. :|

[ Voor 13% gewijzigd door CaptJackSparrow op 27-01-2016 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 08:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
CaptJackSparrow schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:39:
[...]

Waar moet je die code invoeren dan? Zit goed verstopt blijkbaar.
Mijn taal stond gewoon op Nederlands en net succesvol geactiveerd. Maar de code kan je invoeren bij:

Hamburgermenu - > Go Pro - > rechts bovenin drukken op het cadeautje - > code invoeren.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 27-01-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Werkt jammer genoeg niet lekker op de S6. Hij opent eerst de gelockte app en zie daarna pas het lockscreen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Weet iemand of er een app bestaat voor Android (5.1) waarmee je de balans van het geluid kunt regelen? Ik heb nogal een groot verschil in gehoorverlies (30% tussen beide oren) waardoor alles lekker 'scheef' klinkt. Ik pas dan op devices met koptelefoon altijd de balans aan tot het goed klinkt, maar Google heeft het volgens mij niet nodig gevonden om dat in Android mogelijk te maken.

Ik weet dat er music players zijn waar je het in kunt stellen, maar daar heb ik niet zoveel aan bij gebruik van bijvoorbeeld Spotify. Maar ik kom geen apps tegen in de play store waar je het voor het device zelf in kunt stellen en dat is nu dus graag wat ik zou willen doen op de foon (Sony Z3c). Iemand een idee? :)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeertH
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:10
Bastien schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:04:
Weet iemand of er een app bestaat voor Android (5.1) waarmee je de balans van het geluid kunt regelen? Ik heb nogal een groot verschil in gehoorverlies (30% tussen beide oren) waardoor alles lekker 'scheef' klinkt. Ik pas dan op devices met koptelefoon altijd de balans aan tot het goed klinkt, maar Google heeft het volgens mij niet nodig gevonden om dat in Android mogelijk te maken.

Ik weet dat er music players zijn waar je het in kunt stellen, maar daar heb ik niet zoveel aan bij gebruik van bijvoorbeeld Spotify. Maar ik kom geen apps tegen in de play store waar je het voor het device zelf in kunt stellen en dat is nu dus graag wat ik zou willen doen op de foon (Sony Z3c). Iemand een idee? :)
Misschien is er een optie bij de toegankelijkheidsinstellingen? Is bij mij namelijk zowel het geval op 5.1 en 6.0
Betreft bij mij wel een LG dus zou kunnen dat jouw sony dit niet heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

GeertH schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:58:
[...]

Misschien is er een optie bij de toegankelijkheidsinstellingen? Is bij mij namelijk zowel het geval op 5.1 en 6.0
Betreft bij mij wel een LG dus zou kunnen dat jouw sony dit niet heeft
Dank voor jouw tip, helaas zie ik hier geen mogelijkheden voor geluid bij de Z3c.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Voor de mensen die Google Play: Runtastic Results Training App gebruiken:

Code voor gratis maanden Runtastic Premium (Stapelbaar):
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ryan_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:42:
Voor de mensen die Google Play: Runtastic Results Training App gebruiken:

Code voor gratis maanden Runtastic Premium (Stapelbaar):
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
werkt niet, code is al ingewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
https://www.google.com/android/devicemanager

Meer mensen waarvan de toegang van een apparaat opeens vervallen is? Ik had er twee toestellen in staan, waarvan 1 er nu niet meer in staat terwijl beide apparaten voor me liggen. Instellingen zijn ook ongewijzigd.

Telefoon is ook niet terug te vinden in dit overzicht: https://play.google.com/settings?hl=nl

Is ook voor geen mogelijkheid terug in de overzicht te krijgen. Wel beide hetzelfde email adres, maar dit was nooit een probleem.

Iemand een idee?

[ Voor 28% gewijzigd door Ryan_ op 01-02-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:06

Pierre

Van nature lui!

Ik lees net op Twitter dat Microsoft Swiftkey overgenomen heeft

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 26-09 16:54
Pierre schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:51:
Ik lees net op Twitter dat Microsoft Swiftkey overgenomen heeft
Klopt, zie ook de frontpage:
nieuws: Microsoft neemt Swiftkey over - update

Ik verwacht dat er niet direct veel veranderd.

[ Voor 3% gewijzigd door MADG0BLIN op 03-02-2016 13:45 . Reden: Slechte zinsopbouw.. :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

MADG0BLIN schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:02:
[...]

Ik verwacht niet dat er alleen veel veranderd direct.
Ik heb deze laatste zin 3x gelezen en ik denk nu te begrijpen wat je bedoelt:

Ik verwacht niet dat er direct veel zal veranderen.

Als het dat is wat je bedoelde te zeggen, dan impliceert dat dat je denkt dat er 'later' wel iets gaat veranderen. En dan ben ik wel benieuwd naar wat je dan verwacht dat er 'later' zal gaan veranderen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:06

Pierre

Van nature lui!

MADG0BLIN schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:02:
[...]

Klopt, zie ook de frontpage:
nieuws: Microsoft neemt Swiftkey over - update

Ik verwacht niet dat er alleen veel veranderd direct.
Aha die had ik gemist vanmorgen thx

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 26-09 16:54
AllSeeyinEye schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:42:
[...]

Als het dat is wat je bedoelde te zeggen, dan impliceert dat dat je denkt dat er 'later' wel iets gaat veranderen. En dan ben ik wel benieuwd naar wat je dan verwacht dat er 'later' zal gaan veranderen.
Inderdaad nogal een brakke zin.. :X

Wat vaker is gebeurt met software na overname is dat er in eerste instantie toch weinig verandert, maar dat er later of grote wijzigingen door worden gevoerd of dat dingen worden samen gevoegd waar geen behoefte aan is.
Kijk bijvoorbeeld naar whatsapp. Gekocht door facebook, maar het lijkt er steeds meer op dat data van whatsapp gedeeld wordt met facebook wat eerst niet zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

AllSeeyinEye schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:42:
[...]

Zo vreemd is die aanname/verwachting toch ook niet? Bij een overname verandert er bijna altijd iets.

Belangrijk voorbeeld is de overname van Whatsapp door Facebook. Bij de overname werd geroepen dat beide applicaties volledig los van elkaar zouden blijven staan.

Nu is het abonnement afgeschaft voor Whatsapp en gaan ze jouw chat historie gebruiken om gericht advertenties te tonen op Facebook. Er wordt veel besproken op Whatsapp en die persoonlijke data zal dus worden gebruikt om jou als persoon te kunnen analyseren en dit te gebruiken om je te verleiden/beïnvloeden tot het doen van een aankoop of iets dergelijks.

Nu ik dit typ besef ik me pas wat er gaande is eigenlijk lol.

Binnenkort dus alleen maar bier en tieten op Facebook. J/k

Microsoft heeft al gezegd zich voornamelijk te richten op het algoritme achter Swiftkey. Alleen dan de vraag... Wat zal Microsoft ermee gaan doen? In hoeverre zullen zij iets gebruiken van hetgeen dat mensen op het toetsenbord typen? Of integreren ze het algoritme ergens anders mee? We komen er vanzelf achter...

@boven, was dus iets te lang aan het typen lol. Nevertheless. Gmta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EduardH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-12-2021
Ik zie net dat er flink wat korting wordt aangeboden op de Nexus 6P in de Play Store. Ik ben sinds woensdag terug uit de VS, dus als ik naar de Play Store ga, zie ik de prijs in USD staan (en dus de Amerikaanse en niet de Globale versie van de 6P). Als ik in Incognito Mode naar de Play Store ga, krijg ik wel de prijs in euro's te zien. Weet iemand of dit gewoon tijd duurt voordat de Store zicht "gereset" heeft? Ik weet nog dat de eerste paar dagen/weken in de VS ik gewoon de Nederlandse versie te zien kreeg. Gezien de actie nog minder dan een week geldig is, zou ik natuurlijk snel willen bestellen.

EDIT: Heb met Google gebeld en het is uiteindelijk gelukt. Heb de stappen ook per mail gekregen, dus als iemand anders tegen hetzelfde aanloopt:
1. Sign into https://payments.google.com/ and click the Settings icon in the top-right corner.
2. Click Edit next to the "Home address" listed and update the address (please note this is different from the "Address book" which holds shipping addresses).
3. Open the Google Play website and navigate to any paid item available for download at https://play.google.com/store/apps.
4. Click to begin a download until you reach the 'Accept and buy' screen (no need to complete the purchase).
5. Close Google Play and clear your browser cache if you're on a desktop or laptop computer.
6. Wait 30 minutes.
7. Re-open Google Play. You should now see content that matches the country in your home address.

Wat ik zelf ook moest doen was de data van m'n Google Play app clearen en dan opnieuw de voorwaarden accepteren. Nu zijn de prijzen in euro's en kan ik m'n Nexus 6P bestellen :)

[ Voor 46% gewijzigd door EduardH op 08-02-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
En als je op een incognito tab inlogt? Switched ie dan naar us?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EduardH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-12-2021
Prulleman schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 08:00:
En als je op een incognito tab inlogt? Switched ie dan naar us?
Ja. Heb ook m'n telefoonnummer voor 2 step verification weer naar m'n Nederlands nummer veranderd, dat hielp ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 09:28

jmk

Een kennis heeft last van full screen reclame en soms zelf filmjes in apps die volledig reclame vrij zijn.
Dit lijkt echt een malafide app te zijn de reclames op gezette tijden pushed naar het scherm. Dit is uiteraard volledig tegen de richtlijnen in van Google en moet dus wel malafide zijn.

Is er een tool om te kijken welke app dit kan zijn? Ik heb het advies gegeven apps te verwijderen totdat het probleem weg is maar dat kost veel tijd. Het betreft een Samsung Galaxy S5, niet geroot.

adware is een goede app hiervoor maar vereist root...

edtit: misschien Airpush Detector of Ad-Network Scanner eens proberen.

[ Voor 30% gewijzigd door jmk op 09-02-2016 23:10 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Ik gebruikte altijd Google Play: IM+ Pro. Nu werkt al een tijdje Skype niet meer omdat het protocol is veranderd. Helaas sinds 14 december 2014 ook geen updates meer.

Iemand ervaring met een ander all-in-one chat client?
Pagina: 1 ... 54 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.