Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Geen matches
Advies gevraagd.
Om (ongebruikte) apps uit te schakelen, heb ik Advanced Task Manager draaien. Als ik op boost klik, verdwijnen geselecteerde apps heel netjes .. maar na zoveel seconden draaien ze weer.

Met welke app kun je andere apps zo uitzetten dat ze uitblijven (nee, niet verwijderen ;-) ) Het gaat om apps van bedrijven die ik zo af en toe gebruik. Android is (uit mijn hoofd 4.4

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:58
Geen matches
The_Fes schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:00:
[...]

Volgens mij moet dit met tasker wel kunnen. Had met een snelle Google opdracht al iets gevonden om missed calls en smsjes door te sturen naar je e-mail
Dankje. Ik Google nog even verder :)
Eusebius schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 15:01:
Advies gevraagd.
Om (ongebruikte) apps uit te schakelen, heb ik Advanced Task Manager draaien. Als ik op boost klik, verdwijnen geselecteerde apps heel netjes .. maar na zoveel seconden draaien ze weer.

Met welke app kun je andere apps zo uitzetten dat ze uitblijven (nee, niet verwijderen ;-) ) Het gaat om apps van bedrijven die ik zo af en toe gebruik. Android is (uit mijn hoofd 4.4
Hiervoor kan je Package Disabler voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 13:53
Geen matches
Ryan_ schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:54:
[...]

Helaas kon ik deze optie niet vinden. Kan Tasker wel aanschaffen maar beetje zonde als dit ook niet zou werken. :)
Hier staat een 7 dagen trial van tasker: http://tasker.dinglisch.net/download.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Geen matches
Advies gevraagd.

Heb je privacy guard in je os? Daarmee kan je per app oa auto start en het automatisch herstarten uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 18:25
Geen matches
Advies gevraagd.

Niet, want een Taskkiller is onnodig. Zoals je zelf al aangeeft, de apps starten vanzelf toch wel weer.
Als je ze dus afsluit, kost het vervolgens alleen maar meer om ze weer op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen matches
Advies gevraagd.

Kijk eens naar Greenify.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen matches
SALE!

Voor slechts 10c diverse spellen van EA en Chillingo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Geen matches
Vraagje m.b.t. de nieuwe Hangouts 5.0: Het valt mij op dat ik nu om mijn SMS-berichten te kunnen zien in de list view, ik met de hand moet schakelen naar het "SMS" account. Voorheen was dat niet zo en werden SMS-berichten en Hangout-berichten in dezelfde list view getoond. Is dat ergens aan te passen?

NB: Ik bedoel dus niet het samenvoegen van SMS- en Hangout-berichten van hetzelfde contact in één chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Geen matches
Ik heb een originele (niet geroot oid) One Plus One. Ik heb hier regelmatig issues mee en via de support (en vele tips op fora etc) is de beste oplossing vaak een reset naar de fabrieksinstellingen. Daar word ik best moe van, het is een aardig klusje om alles telkens weer helemaal terug te krijgen naar mijn custum instellingen.

Is er een app of manier waarmee ik een backup kan maken van alle instellingen inclusief data die ik na een factory reset gewoon meteen terug kan zetten? Desnoods alleen een app die mijn instellingen (achtergrond, scrollen, priority settings etc) onthoudt?

Jullie advies is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:19
Geen matches
GustavSan schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:31:
Ik heb een originele (niet geroot oid) One Plus One. Ik heb hier regelmatig issues mee en via de support (en vele tips op fora etc) is de beste oplossing vaak een reset naar de fabrieksinstellingen. Daar word ik best moe van, het is een aardig klusje om alles telkens weer helemaal terug te krijgen naar mijn custum instellingen.

Is er een app of manier waarmee ik een backup kan maken van alle instellingen inclusief data die ik na een factory reset gewoon meteen terug kan zetten? Desnoods alleen een app die mijn instellingen (achtergrond, scrollen, priority settings etc) onthoudt?

Jullie advies is welkom.
met root is titanium backup de beste oplossing... zonder root, geen idee

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen matches
Je kunt met ADB unrooted een volledige backup maken naar de PC. Is 'nieuw' sinds Android 4.nogwat.

Appjes als Helium bieden daar een wat handigere UI omheen.

Lees wel ook dit.

Suc7. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

Geen matches
Mr Magic schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 11:34:
Vraagje m.b.t. de nieuwe Hangouts 5.0: Het valt mij op dat ik nu om mijn SMS-berichten te kunnen zien in de list view, ik met de hand moet schakelen naar het "SMS" account. Voorheen was dat niet zo en werden SMS-berichten en Hangout-berichten in dezelfde list view getoond. Is dat ergens aan te passen?

NB: Ik bedoel dus niet het samenvoegen van SMS- en Hangout-berichten van hetzelfde contact in één chat.
Ik ben bang van niet. Ik krijg die optie ook nergens meer terug gevonden.
Het is wel en bloed irritante functie.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 08:50

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Geen matches
is er een alternatief om whatsapp op een tablet zonder simkaart te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Geen matches
sander817 schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:12:
is er een alternatief om whatsapp op een tablet zonder simkaart te kunnen gebruiken?
Installeren met 'n telefoonnummer van 'n ander toestel en de bevestigings-sms invoeren in Whatsapp werkt niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen matches
web.whatsapp.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 09:28

jmk

Geen matches
Dit is de beste optie. Je moet dan wel de desktop versie ophalen, anders werkt het niet.
Je telefoon moet dan verbinding hebben met het internet. Je tablet waar je web.whatsapp.com op draait hoeft niet dezelfde locatie te hebben als je telefoon, maar moet uiteraard wel verbonden zijn met het internet.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Iedereen pushen naar Telegram.

Whatsapp is stom en echt debiel traag met dit soort dingen.

Telegram draait bijna op mijn broodrooster zo breed wordt het ondersteund.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 08:50

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Geen matches
Ik dacht laatst hier gelezen te hebben dat iemand een alternatief had gemaakt, maar kan me vergissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:14
Geen matches
Hallo,

Ik ben opzoek naar een Twitter app.

Ik heb een tijdje gebruik gemaakt van Tweetcaster en maak nu gebruik van de officiële Twitter app.
Via de officiële app is het mogelijk om push Twitter berichten te krijgen (hoop dat ik het goed zeg) van gebruikers welke je volgt. Maar dit is volgens mij niet mogelijk bij Tweetcaster en daarom ook de reden dat ik de officiele Twitter app gebruik.

Klopt het dat dit bij Tweetcaster niet mogelijk om kan ik die instelling gewoon niet vinden of is er misschien een andere Twitter app waarbij dat wel mogelijk is?

[ Voor 6% gewijzigd door bruce the boss op 24-11-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 13:13

daaan

Brandweer Zoutkamp

Matched: play
Hallo,

Ik ben op zoek naar een camera app waarmee ik een reeds gemaakte foto als 'ghost' overlay kan instellen. Eigenlijk wat deze app zegt dat hij doet: Google Play: Camera Overlay echter werkt de app slecht en slaat hij alleen thumbnails op.

Dit is wat ik wil:
1. Je stelt een oude foto, bijvoorbeeld van een gebouw of straat in als overlay
2. Je maakt die foto transparant zodat je je huidige camera beeld ook ziet
3. Je maakt beide beelden zo goed mogelijk gelijk
4. Je neemt de foto, die alleen het huidige beeld opslaat en tadaa: je kunt voor en na foto's maken.

Alle andere apps die ik vind willen effecten aan de genomen foto toevoegen, dat is nou net niet de bedoeling. Misschien gebruik ik de verkeerde termen.

Iemand een idee? :$

One's never alone with a rubber duck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 14:41

greatgonzo

schit-te-rend!

Geen matches
voor een kinderspeurtocht ben ik op zoek naar een appje met een compas functie. Het moet wel offline beschikbaar zijn, aangezien natuurlijk de helft van de jeugd geen mobiel abbo heeft. Het zou super zijn als je wel waypoints kan inladen.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-09 09:37
Geen matches
Advies gevraagd.

Dit kan met Nova Launcher. Dit is volgens mij alleen wel een betaalde functionaliteit.
Ik heb zelf onnodige apps uitgeschakeld en ze verdwijnen dan netjes uit het app overzicht (niet verwijderd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
greatgonzo schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 20:03:
voor een kinderspeurtocht ben ik op zoek naar een appje met een compas functie. Het moet wel offline beschikbaar zijn, aangezien natuurlijk de helft van de jeugd geen mobiel abbo heeft. Het zou super zijn als je wel waypoints kan inladen.

Heeft iemand een idee?
GPS Test Plus doet dat. Er is een ook gratis variant beschikbaar, maar die heeft geen waypoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

greatgonzo schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 20:03:

Heeft iemand een idee?
Als ik even wat zoek kom ik bijv. dit tegen:

Google Play: Polaris Navigation GPS

Maar ondersteunt wellicht geen Nederlandse taalinstelling. Is dat gewenst?

Zoekwoorden als compass, (offline) navigation, gps en evt. geocaching zullen genoeg opleveren. Eventueel de Nederlandse equivalenten daarvan.

Hou er rekening mee dat als een toestel geen echte magnetische sensor heeft die met GPS bij beweging ook een richting kan aangeven. Niet helemaal hetzelfde als een kompas maar je komt er een end mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
Geen matches
CuBras schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 20:10:
[...]
Dit kan met Nova Launcher. Dit is volgens mij alleen wel een betaalde functionaliteit.
Ik heb zelf onnodige apps uitgeschakeld en ze verdwijnen dan netjes uit het app overzicht (niet verwijderd ;))
Met Nova kan dit zeer zeker niet. Je ziet ze wellicht niet in je app drawer, ze draaien echter uiteraard gewoon vrolijk door op de achtergrond.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 23:25
Geen matches
Ik heb sinds 3 weken een galaxy s6, super telefoon, beste van 2015

Maar slechtste punt van de telefoon (of android) zijn de apps. Kan niet geloven dat ik dit zeg, sinds ik van een windows phone af kom (heb nooit android gehad)

De s6 is zo bloated als het maar zijn kan en je kunt de apps niet verwijderen zonder je telefoon te rooten en daarmee je garantie naar de knoppen te hebben.

Een ander ding is dat veel apps echt onnodig veel rechten claimen. Waar ze bij windows phone apps alleen naar je locatie vroegen, vragen sommige apps hier om je photos te bekijken, je locatie, zonder consent je camera te gebruiken, bluetooth ongevraagd aan en uit te zetten, wifi gegevens te bekijken etc.
Hoe kunnen mensen hier akkoord mee gaan en waarom scoren apps die dit vragen een 4.6? Belachelijk toch?

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen matches
Breek me de bek niet los. ;)

Ik heb Android ook nog altijd veel te onveilig gevonden om er privé gegevens op te zetten. Ik zie ze dan ook puur als portable computertjes. Bellen doe ik niet met mijn smartphone, dat doe ik met mijn niet-internet-enabled dumbphone. Dáár zitten telefoonnummers in opgeslagen. Ik weet dat ik daarmee tot een 1 procent (of zoiets) minderheid behoor maar dat zal mij bommen. ;)

Verder gebruik ik een firewall (No-Root of anders) en wat appjes om permissies af te nemen. Pas met de laatste Androidversie (M) zou het wat beter zijn geworden maar die gebruiken de meeste mensen nog niet omdat er geen upgrademogelijkheid is.

Overigens wéét ik niet dat Windows het echt beter doet. Worden daar misschien zaken die in Android als 'permissies' worden benoemd überhaupt wel als zodanig gezien? Of wordt het misschien als vanzelfsprekend beschouwd dat apps bepaalde zaken gewoon mogen doen en wordt daar geen 'ruchtbaarheid' aan gegeven zoals in Android? Geen idee. Toen ik een oude iPhone 3GS in handen kreeg om eens met het iOS ecosysteem kennis te maken viel het me wel gelijk op dat daar stukken beter met permissies werd omgesprongen dan onder Android.

Rooten heeft vele voordelen. Als je de originele firmware kunt downloaden waarmee je altijd weer een stock ROM kunt flashen kun je redelijk veilig rooten omdat je het weer kunt herstellen. Dat fabrikanten garantie weigeren door rooten neemt overigens gelukkig steeds meer af. Ik weet niet hoe Samsung hier mee om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
Matched: store, play
Iemand bekend met Navigon? In de playstore kost het geld, maar via een browser is de apk gratis te downloaden. Lijkt me wel een goede navigatie voor offline?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen matches

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
Geen matches
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:13:
[...]

Met Nova kan dit zeer zeker niet. Je ziet ze wellicht niet in je app drawer, ze draaien echter uiteraard gewoon vrolijk door op de achtergrond.
Dat klopt niet, want ik gebruik Adblock Browser for Android en ik heb Chrome veborgen (lees: uitgeschakeld) via Nova. Als ik iets zoek via de persistent searchbar bovenaan opent deze de Adblock browser. In het geheugen gebruik staat Chrome ook niet vermeldt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Geen matches
CuBras schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:08:
[...]
Dat klopt niet, want ik gebruik Adblock Browser for Android en ik heb Chrome veborgen (lees: uitgeschakeld) via Nova. Als ik iets zoek via de persistent searchbar bovenaan opent deze de Adblock browser. In het geheugen gebruik staat Chrome ook niet vermeldt.
Dus? Dan draait Chrome gewoon niet.

Nova *kan* geen auto-start apps voorkomen. Daar heb je hele andere hulpmiddelen voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:43
Ik zag dat vandaag de app van de ING bank om contactloos te betalen met de telefoon is gereleased.
(gebruikte al een tijdje de beta)
NFC uiteraard vereist, kosten 50 cent per maand maar het eerste half jaar gratis te gebruiken.

In de playstore te vinden onder "ING mobiel betalen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 15:13
Geen matches
ASW1 schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:52:
..., kosten 50 cent per maand maar het eerste half jaar gratis te gebruiken...
Wut? Hoezo moet je daar extra voor betalen?

Dus je pas op de pinautomaat leggen is gratis, maar om dat met je telefoon te doen moet je 50 cent per maand betalen :?

*blij met Android Pay rechstreeks gekoppeld aan de debitcard in de VS*

[ Voor 16% gewijzigd door Hmmbob op 30-11-2015 01:09 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Geen matches
Hmmbob schreef op maandag 30 november 2015 @ 01:08:
Dus je pas op de pinautomaat leggen is gratis, maar om dat met je telefoon te doen moet je 50 cent per maand betalen :?
Yup.
Ik vind het ook een idioot idee om dat apart in rekening te brengen i.ip.v. dat het deel uitmaakt van het betaalpakket.
Kan de redenering van de ING hierin totaal niet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
Geen matches
Brad Pitt schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:04:
[...]

Dus? Dan draait Chrome gewoon niet.

Nova *kan* geen auto-start apps voorkomen. Daar heb je hele andere hulpmiddelen voor nodig.
Als het niet draait dan is het toch ook niet gestart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Geen matches
CuBras schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:15:
Als het niet draait dan is het toch ook niet gestart :+
Ja, en dáár heeft Nova dus nul mee te maken gehad. Nova kan geen apps behoeden van automatisch starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:07
Geen matches
Apps kun je niet uitschakelen zonder root toegang te hebben. Heb je root dan heb je verschillende manieren:

- Met Titanium Backup de apps freezen
- Met Greenify de apps hibernaten.
- Apps verwijderen (door AKP file te zoeken met een file manager of met Titanium Backup)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Ik denk dat hij met Nova een long press op een app icon gedaan heeft en vervolgens voor app info gekozen heeft, waar hij dan weer remove updates/disable gedaan heeft. Oftewel met een shortcut van Nova naar settings/apps gegaan.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d--amo
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-09 22:03
Heeft iemand ervaring met het sharen van een google play music subscription?

Momenteel gebruik ik Deezer, en die deel ik met de vriendin. Geen probleem want ik heb voor deezer gewoon een apart account.
Ik wil overschakelen op Google Play, maar inloggen met mijn account op haar device is no go, dan heeft ze toegang tot alles. Dat is niet de bedoeling.

Ik heb 2 factor authentication. Ik dacht dit op te lossen door een app-specific password te genereren en dat te gebruiken om in te loggen op google play bij de vriendin.
Dan zou enkel google play mogen werken. Ik heb het nog niet kunnen testen, dus iemand een idee of dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Je kan toch gewoon jouw account op haar toestel zetten en niets synchroniseren behalve Play Sound (of hoe het dan ook heet)?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:44

TRaSH

koffie ?

Geen matches
Zo heb ik het ook voor de apps

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Precies. Mijn account staat behalve op mijn telefoon ook op het toestel van mijn vrouw, de telefoon van mijn dochter en op de tablets van alle kinderen. Sync uit, ze kunnen al mijn gekochte apps gebruiken en alleen Google Photo's wordt gesynct, zodat we die netjes in één account houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 00:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je moet wel diegene vertrouwen, want als ze alsnog sync aanzetten is de hele boel natuurlijk wel gedeeld. Tenzij je meteen weer uitlogt op jouw account, maar ik weet niet of play sound dan nog steeds werkt.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d--amo
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-09 22:03
Ja precies, dat is geen optie. Ze kan dan heel makkelijk sync aanzetten en alles komt dan alsnog gewoon binnen.
Het is de bedoeling dat enkel google play werkt.
Ik zal het dit weekend eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
In Nederland zijn veel apps schreeuwend duur in vergelijking met andere landen, maar ik ben nu in een buitenland en zou daarom een paar apps willen kopen.
Ik hoopte erop dat de apps (doordat ik hier ben) voor de lagere lokale prijzen in de lokale valuta in de playstore zouden staan, maar ik zie gewoon de Nederlandse prijzen in euro.

Is er een manier om de apps tegen lokale prijzen te kopen?

[ Voor 5% gewijzigd door ASW1 op 04-12-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 20:30
Matched: store
sheez88 schreef op zondag 29 november 2015 @ 08:34:
Ik heb sinds 3 weken een galaxy s6, super telefoon, beste van 2015

Maar slechtste punt van de telefoon (of android) zijn de apps. Kan niet geloven dat ik dit zeg, sinds ik van een windows phone af kom (heb nooit android gehad)

De s6 is zo bloated als het maar zijn kan en je kunt de apps niet verwijderen zonder je telefoon te rooten en daarmee je garantie naar de knoppen te hebben.

Een ander ding is dat veel apps echt onnodig veel rechten claimen. Waar ze bij windows phone apps alleen naar je locatie vroegen, vragen sommige apps hier om je photos te bekijken, je locatie, zonder consent je camera te gebruiken, bluetooth ongevraagd aan en uit te zetten, wifi gegevens te bekijken etc.
Hoe kunnen mensen hier akkoord mee gaan en waarom scoren apps die dit vragen een 4.6? Belachelijk toch?
Euhhh het is toch allang bekend dat een Samsung vol zit met bloatware.
Met m'n Xiaomi kan ik zelf de rechten per app bepalen. Ook al wilt een app toegang hebben tot mijn foto's oid. Dan kan ik dat in de security app uitzetten.

Geen idee of je ook zo'n app in de Appstore kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ASW1 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:22:
In Nederland zijn veel apps schreeuwend duur in vergelijking met andere landen, maar ik ben nu in een buitenland en zou daarom een paar apps willen kopen.
Ik hoopte erop dat de apps (doordat ik hier ben) voor de lagere lokale prijzen in de lokale valuta in de playstore zouden staan, maar ik zie gewoon de Nederlandse prijzen in euro.

kan je een voorbeeld geven? ben wel benieuwd over wat voor verschillen we het hebben

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Geen matches
Prulleman schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:35:
[...]

kan je een voorbeeld geven? ben wel benieuwd over wat voor verschillen we het hebben
Ik heb geen overzicht voor je per land en per app, maar verschillen zijn er wel degelijk.
Dat zie je ook aan de prijsstellingen die vaak X,99 of X,49 zijn, dat zijn geen omgerekende prijzen.
Osmand kost hier omgerekend 5,25 en in Nederland 6,50

Een tijdje terug toen de dollar nog laag stond (of beter gezegd, de euro wat hoger, 1,30 ofzo) waren de verschillen veel groter en kostten apps in de US vaak bijna de helft van wat ze in NL kostten.

Begrijp alleen dus niet waarom ik osmand hier niet voor 5,25 kan kopen, om maar een voorbeeld te noemen.
En waarom zou ik Nederlandse btw af moeten tikken?

[ Voor 5% gewijzigd door ASW1 op 04-12-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Laatst online: 24-09 12:07
Geen matches
Ik heb net een Samsung J5 gekocht. Nu vraag ik mij af, er zijn talrijke app's om de bloatware te verwijderen. Welke is aan te raden? Ik zou eigenlijk de telefoon zo veel mogelijk willen customizen. Liefst een stock android erop of de cynogenmod (maar die is er bij mijn weten niet voor dit model) om hem zo lean mogelijk te krijgen. Weet alleen niet hoe er aan te beginnen. Mss dat een gouden tip hier, me uren zoek en probeerwerk kan besparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ASW1 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:00:
[...]

Ik heb geen overzicht voor je per land en per app, maar verschillen zijn er wel degelijk.
Dat zie je ook aan de prijsstellingen die vaak X,99 of X,49 zijn, dat zijn geen omgerekende prijzen.
Osmand kost hier omgerekend 5,25 en in Nederland 6,50

Een tijdje terug toen de dollar nog laag stond (of beter gezegd, de euro wat hoger, 1,30 ofzo) waren de verschillen veel groter en kostten apps in de US vaak bijna de helft van wat ze in NL kostten.

Begrijp alleen dus niet waarom ik osmand hier niet voor 5,25 kan kopen, om maar een voorbeeld te noemen.
En waarom zou ik Nederlandse btw af moeten tikken?
je zou dit kunnen proberen:
Your current region is cached, so all you have to do in order to reset it is just go to Settings -> Apps -> Google Play Store and tap 'force stop' and then 'clear data'. Then, the next time you open the Play Store it will simply load the region based on your current IP address.
ik heb zelf een CC gekoppeld met een NL adres, wellicht wordt dat gebruikt om te bepalen in welke regio je je aankopen doet. Wellicht kan je het veranderen door een andere betaalmethode te koppelen.

Maar tenzij je 10-20 apps tegelijk wilt gaan kopen.. waar hebben we het over... 75 cent bij een dure app en 10/25 cent bij goedkope?

[ Voor 35% gewijzigd door Prulleman op 04-12-2015 15:31 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Het gaat me niet om die paar euro, het is een principekwestie.
Wanneer ik me in land X bevindt wil ik kunnen kopen tegen het tarief dat het in dat land kost.
Ik kan me niet voorstellen dat de play store dat niet faciliteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:32

Pierre

Van nature lui!

Geen matches
Dan kom je van een koude kermis thuis hoor, je kan hoog en laag springen dat veranderd er niks aan

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Pierre schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:39:
Dan kom je van een koude kermis thuis hoor, je kan hoog en laag springen dat veranderd er niks aan
Hoe bedoel je dat, heb jij ergens gelezen dat het onmogelijk is om lokaal in de playstore te kopen? Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ik maak me daar totaal niet druk om, jij schijnbaar wel. Er zijn wel meer verschillen per land denk ik en dan niet alleen voor de Play Store. Boeit mij die 0,75 cent kom op zeg

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Geen matches
Je begrijpt de vraagstelling niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je kan doen is het volgende:

Een Google Wallet account aanmaken met een fake adres in de VS met werkende postcode (90210? ;) ) De prijzen worden dan voortaan in USD weergegeven zonder BTW registratie.

Vervolgens koop ik dan Play giftcards via Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik zal de vraag nog eens herhalen, mede omdat we inmiddels op een nieuwe paginas beland zijn:
ik ben nu in een buitenland en zou daarom een paar apps willen kopen.

"clear data" in de app settings heb ik al geprobeerd maar dat had niert het gewenste resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Geen matches
ASW1 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:49:
Je begrijpt de vraagstelling niet.
Dat begrijp ik wel, je vind de apps te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:51:
Wat je kan doen is het volgende:

Een Google Wallet account aanmaken met een fake adres in de VS met werkende postcode (90210? ;) ) De prijzen worden dan voortaan in USD weergegeven zonder BTW registratie.

Vervolgens koop ik dan Play giftcards via Ebay.
Oeh da's wel een flinke omweg.
Ook niet helemaal een legale route (hoewel dat me an sich niet interesseert)
Kan dat niet op een normale legale manier?

Er zijn toch zat mensen die regelmatig tussen twee landen heen en weer pendelen? Hoe wordt dan bepaald in welk land je zogenaamd aankoopt (zelfs wanneer je daar niet bent) en in welk land je btw afdraagt?
Aan de hand van het adres dat aan je creditcard is gekoppeld? Maar als ik in bijvoorbeeld in de USA ben en ik koop iets van een lokale developer dan is het toch onterecht dat daarvoor btw naar Nederland voor overgemaakt wordt? Dat doe ik namelijk voor elke andere aankoop daar ook niet. Niet dat die btw me nou zoveel interesseert maar het lijkt me gewoon praktisch en theoretisch onjuist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
Geen matches
Pierre schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:05:
[...]

Dat begrijp ik wel, je vind de apps te duur
Nee, ik wil ze tegen lokaal tarief kopen, net als alle andere goederen en diensten die ik hier gebruik.

Het zou je sieren wanneer je niet elke keer mijn vraagstelling verdraait (en ik wil ook geen discussie over prijzen met je voeren).
Wanneer je niets te antwoorden hebt op mijn vraag hou je dan liever afzijdig.

[ Voor 16% gewijzigd door ASW1 op 04-12-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik neem aan dat het is omdat je je Android account ooit in NL hebt aangemaakt via een NL IP adres evt. met Android op NL taal/landinstellingen (en wellicht een CC op NL adres).

Als je uitlogt met dat account of het tijdelijk verwijdert (evt. alle instellingen die naar NL verwijzen op bijv. US zetten en de cache/data en misschien ook alle Google apps updates verwijdert die mogelijk ook NL versies zijn) en dan een nieuw account maakt dan heb je de kans dat dat account wel wordt gekoppeld aan de Play Store van het land waar je je bevindt.

Een factory reset (na back-up) met nieuw account is natuurlijk de meest effectieve test. Je NL SIM er dan ook uithalen en alles via WiFi doen voorlopig tot je account op de andere Play Store werkt. Dan zou op zijn hoogst nog de firmwareversie je kunnen 'verraden'.

Overigens dacht ik dat het evt. ook mogelijk kan zijn als je geroot bent door wat bestandjes te tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:59:
Ik neem aan dat het is omdat je je Android account ooit in NL hebt aangemaakt via een NL IP adres evt. met Android op NL taal/landinstellingen (en wellicht een CC op NL adres).

Als je uitlogt met dat account of het tijdelijk verwijdert (evt. alle instellingen die naar NL verwijzen op bijv. US zetten en de cache/data en misschien ook alle Google apps updates verwijdert die mogelijk ook NL versies zijn) en dan een nieuw account maakt dan heb je de kans dat dat account wel wordt gekoppeld aan de Play Store van het land waar je je bevindt.

Een factory reset (na back-up) met nieuw account is natuurlijk de meest effectieve test. Je NL SIM er dan ook uithalen en alles via WiFi doen voorlopig tot je account op de andere Play Store werkt. Dan zou op zijn hoogst nog de firmwareversie je kunnen 'verraden'.

Overigens dacht ik dat het evt. ook mogelijk kan zijn als je geroot bent door wat bestandjes te tweaken.
Een lokaal ip-adres heb ik al uiteraard omdat ik in een ander land ben.
Heb al de instellingen van de playstore gewist en opnieuw ingelogd.
Systeemtaal heb ik sowieso altijd op Engels staan.
Een nieuwe account wil ik uiteraard niet omdat ik dan de apps die ik tot nog toe heb gekocht niet meer kan gebruiken.
Factory reset is ook wel rigoreus, al zou dat nog wel kunnen door eerst een backup te maken in recovery en die daarna weer terug te flashen. Alleen vraag ik me ernstig af of dat wel zou werken.

Ik kan het niet hard maken, maar ik heb sterk de indruk dat de lokatie automatisch gekoppeld wordt aan het adres dat gekoppeld is aan je betaalmethode, en dat je alleen lokaal kunt kopen door b.v. ook een lokale creditcard te koppelen aan je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als je met een nieuw account wel een andere Play Store krijgt met bijbehorende prijzen dan zou je wat gratis apps kunnen downloaden voordat je een CC aan je account koppelt. Het zou vreemd zijn als de prijzen plotseling zouden veranderen zodra je een 'vreemde' CC koppelt maar dat zou je dan kunnen constateren zodat je weet wat de oorzaak is. Als met een nieuw account met je eigen CC de prijzen 'goed' blijven kun je je originele account toevoegen. Geen probleem om meerdere Google accounts op een Android device te hebben staan. Kijken wat er dan gebeurt. Als dat het moment zou zijn waarop het fout gaat zou je evt. op dat nieuwe account apps kunnen kopen. Dan moet je dat tweede account wel permanent ook op je apparaten hebben staan (naast je oorspronkelijke account).

Heel simpel kun je ook je CC even van je account verwijderen. Zo weer toe te voegen. Ben benieuwd of dat veel zou veranderen. Misschien na clearen cache/data van Play Store App.

[ Voor 6% gewijzigd door CaptJackSparrow op 05-12-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Grappig, ik wist helemaal niet dat je nog een tweede google account kon toevoegen op je device.
Aangezien ik nog extra account had maar even gedaan.
Daarna kon ik in de playstore van account wisselen en voila: alles in lokale valuta.
Vervolgens op kopen geklikt, de store vraagt naar invoeren van een betaalmethode, dus mijn paypal account toegevoegd, en de store vraagt daarna doodleuk om de Nederlandse prijs in euro's.
Dat bevestigt mijn vermoeden dat de aankooplocatie wordt bepaald door de betaalmethode en niet door je werkelijke locatie.
Er is wel omheen te werken denk ik door een nieuwe paypal account aan te maken met adres van land x (of nieuwe betaalmethode aan een bestaande pp-account toe te voegen en de oude te verwijderen?) en dan met een prepaid creditcard of iets in die trant. Met die 3v prepaid zou het moeten kunnen.

Al met al belachelijk veel werk om te betalen in het land waar je je in bevindt.
Ik heb de indruk dat deze weinig elegante en juridisch gezien onjuiste(?) oplossing van google wordt ingegeven om het zo moeilijk mogelijk te maken dat mensen gaan faken in het buitenland aan te kopen (wat ze waarschijnlijk zouden doen om betere prijzen te krijgen of content te krijgen die thuis niet beschikbaar is)

[ Voor 3% gewijzigd door ASW1 op 05-12-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen matches
Weten we dat ook weer. Het is wat krom ja. Als je in het buitenland je aankopen in winkels daar met je Nederlandse CC betaalt hoef je ook niet plotselng andere prijzen en BTW te betalen. 'Tax Free' kopen is ook altijd aan locatie gebonden. Het zou natuurlijk best kunnen om het anders te laten werken maar zolang niet genoeg mensen er genoeg over klagen zal Google denk ik weinig geneigd zijn om e.e.a. te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 11:14
Locatie van je Google (Wallet) account is een eigenaardigs iets.

Ik heb mijn vriendin ooit Google Rewards laten gebruiken. Ze heeft een fake US adres opgegeven. Ze krijgt hierdoor veel meer vragen dan ik met mijn NL account.

Ze krijgt echter in dollars uitbetaald. Maar omdat haar Google account gewoon NL is, kon ze lange tijd niks kopen met haar dollars. Totdat Google een tijd geleden iets heeft gewijzigd waardoor ze haar dollars wel in de NL Google Play kan uitgeven.

Je zou dus ook de Google Wallet settings van 1 van je accounts kunnen wijzigen om te zien of dat werkt. Als het werkt, ik heb geen idee hoe vaak je deze instellingen kan wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 16:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Er staan op internet diverse methodes om je Google play store te veranderen naar een van een ander land. Bijvoorbeeld deze http://itechify.com/2015/...oogle-play-store-account/ (niet zelf getest)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 15:56
Geen matches
Ik heb sinds een aantal dagen een raar probleem met Chrome.

Mijn bladwijzers die ik op mijn desktop van links naar rechts heb, heb ik normaal op mijn telefoon van boven naar beneden.

Nu staat de bladwijzer welke ik als eerste wil hebben onderaan :(

Ik kan geen instelling vinden waar ik dit zou kunnen veranderen, of kijk ik niet goed :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Geen matches
Een offtopic vraag:
Is er een Chromecast topic?

Want ik heb de search gebruikt maar niets gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:44
Geen matches
icecreamfarmer schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:21:
Een offtopic vraag:
Is er een Chromecast topic?

Want ik heb de search gebruikt maar niets gevonden
DIe is er Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Geen matches
Waarom komt dit topic in godesnaam niet bij de search naar boven 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 09:28

jmk

Geen matches
Nova Launcher Prime tijdelijk in de aanbieding voor 50 cent
Ik gebruik deze launcher al jaren, zeer fijn. Nu is hij wel heel goedkoop.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 17:36
Geen matches
jmk schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:07:
Leuke tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Geen matches
jmk schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:07:
Absoluut een dikke aanrader, ik gebruik hem ook al jaren. Kopen iedereen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 13:41
Geen matches
Pierre schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:43:
[...]

gehaald voor 0,50 cent! thnx voor doorgeven jmk!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
Geen matches
Ewivis schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:09:
[...]

gehaald voor 0,50 cent! thnx voor doorgeven jmk!
Waar heb jij hem voor een halve cent gehaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Pierre schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:43:
[...]

En wat is precies het voordeel van deze launcher...? Ik heb net een nieuwe S6 dus moet nog veel leren. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:19:
[...]

En wat is precies het voordeel van deze launcher...? Ik heb net een nieuwe S6 dus moet nog veel leren. ;) )
Customization:

http://www.androidcentral...ing-ever-happened-android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je gebruik wilt maken van de nova launcher aanbieding, zorg dan wel dat je de originele app al hebt geïnstalleerd. Ik wilde hem gewoon kopen zodat ik hem had en over een paar dagen kon instellen, maar verwijderen van je telefoon start automatisch de teruggave. Nu heb ik hem geinstalleerd maar ik heb wel mijn geld terug (een bugje in de play store?). Ik ga hem nu maar even opnieuw kopen zodat ik hem gewoon betaald heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:29:
Als je gebruik wilt maken van de nova launcher aanbieding, zorg dan wel dat je de originele app al hebt geïnstalleerd. Ik wilde hem gewoon kopen zodat ik hem had en over een paar dagen kon instellen, maar verwijderen van je telefoon start automatisch de teruggave. Nu heb ik hem geinstalleerd maar ik heb wel mijn geld terug (een bugje in de play store?). Ik ga hem nu maar even opnieuw kopen zodat ik hem gewoon betaald heb :+
Niet nodig hoor, als je de licence app maar geïnstalleerd heb (die koop je namelijk) hoef je echt niet the launcher zelf te hebben.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Cybergamer schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:32:
[...]

Niet nodig hoor, als je de licence app maar geïnstalleerd heb (die koop je namelijk) hoef je echt niet the launcher zelf te hebben.
Nou ik instelleerde de app na de licentie en toen pakte hij de licentie niet, vandaar dat ik het hier even vermeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:34:
[...]

Nou ik instelleerde de app na de licentie en toen pakte hij de licentie niet, vandaar dat ik het hier even vermeld :)
Ja, je moet ff de licentie activeren door op het icoontje te drukken die in je appdrawer staat. (hoeft niet altijd, maar soms wel om een of andere reden).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Cybergamer schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:36:
[...]

Ja, je moet ff de licentie activeren door op het icoontje te drukken die in je appdrawer staat. (hoeft niet altijd, maar soms wel om een of andere reden).
Ja dat heb ik gedaan, hij zei dat hij geactiveerd was. Maar in de nova launcher app waren de prime functies nog uitgeschakeld. Voor mij is het nu gelukt maar ik dacht ik bespaar mensen het gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Geen matches
Ik zie het niet zo met die Nova Launcher, moet je al je shortcuts, maps, favs etc weer opnieuw gaan instellen. Zie wel wat custumize opties maar vind het opzich op m'n Moto G al kaal genoeg. Snel weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Geen matches
Grolsch schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:18:
Ik heb sinds een aantal dagen een raar probleem met Chrome.

Mijn bladwijzers die ik op mijn desktop van links naar rechts heb, heb ik normaal op mijn telefoon van boven naar beneden.

Nu staat de bladwijzer welke ik als eerste wil hebben onderaan :(

Ik kan geen instelling vinden waar ik dit zou kunnen veranderen, of kijk ik niet goed :?
Herkent iemand bovenstaand probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Geen matches
Grolsch schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:54:
[...]

Herkent iemand bovenstaand probleem :?
bookmarks openen en dan linksboven de 3 strepen gebruiken, dan kun je weer selecteren welke je wilt zien. standaard staat die op all bookmarks.

[ Voor 6% gewijzigd door MegaTronics op 08-12-2015 12:25 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Geen matches
Ik zie ze wel, alleen in de verkeerde volgorde!

Natuurlijk heb ik GoT op mijn PC links staan, en vroeger dus altijd bovenaan in de lijst.

Nu staat GoT helemaal onderaan de lijst op mijn telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Geen matches
Op de telefoon kan je de bladwijzers nu ook verplaatsen / in een andere volgorde zetten. Volgens mij is dat een nieuwe functie. Misschien dat je ze dus 1x handmatig goed moet zetten en dit dan zo op al je mobiele apparaten meegenomen wordt.

Of verkondig ik onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Geen matches
sambalbaj schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:39:
Ik zie het niet zo met die Nova Launcher, moet je al je shortcuts, maps, favs etc weer opnieuw gaan instellen. Zie wel wat custumize opties maar vind het opzich op m'n Moto G al kaal genoeg. Snel weer verwijderd.
Je kan de homescreens van andere launchers dan ook gewoon importeren met Nova. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Geen matches
weet iemand of fast reboot pro goed werkt of is het fake
s5 is niet geroot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Geen matches
Chris.nl schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:56:
Op de telefoon kan je de bladwijzers nu ook verplaatsen / in een andere volgorde zetten. Volgens mij is dat een nieuwe functie. Misschien dat je ze dus 1x handmatig goed moet zetten en dit dan zo op al je mobiele apparaten meegenomen wordt.

Of verkondig ik onzin?
Ik kan ze niet verplaatsen of sorteren, jullie wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Geen matches
Het blijft irritant, ben ik de enigste die hier last van heeft, of ben ik de enigste die dit irritant vindt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 18:25
Geen matches
Nee, je kunt wel ongewenste sites verwijderen maar verder qua opties is het minimaal.
Is inderdaad nogal irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Geen matches
Grolsch schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:53:
[...]

Ik kan ze niet verplaatsen of sorteren, jullie wel :?
Hier versie 47.0.2526.83 van Chrome en kan de bookmarks ook verslepen en zo de volgorde aanpassen, dus misschien (nog) niet de nieuwste(?) versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Geen matches
Ik bedenk me net dat ik automatisch updaten uit heb staan, dat ga ik eerst ff proberen.

Nog vreemd dan dat het zonder automatisch updaten blijkbaar wel wijzigt :?

Ik heb versie 47.0.2526.83 maar het probleem is niet opgelost :(

Ik kan ze niet slepen of veprlaatsen

[ Voor 24% gewijzigd door Grolsch op 11-12-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Geen matches
Ik ben opzoek naar een mooie app die mijn KM registratie kan bijhouden, iemand hier die een goede weet die ik ook mag gebruiken voor de belastingdienst. Er zijn er namelijk nog al een hoop als ik zo eens google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 19:35
Geen matches
Iemand ook last van het probleem dat je in de YouTube-applicatie niet altijd de kwaliteit kunt selecteren? Het maakt niet uit of ik op WiFi zit of 4G, want soms moet ik echt meerdere malen drukken op bijv. 1080p wil ik het filmpje in FullHD kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Geen matches
Yonix schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:52:
Iemand ook last van het probleem dat je in de YouTube-applicatie niet altijd de kwaliteit kunt selecteren? Het maakt niet uit of ik op WiFi zit of 4G, want soms moet ik echt meerdere malen drukken op bijv. 1080p wil ik het filmpje in FullHD kunnen bekijken.
Is je bandbreedte wel goed genoeg?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 19:35
Geen matches
Prulleman schreef op woensdag 16 december 2015 @ 00:14:
[...]

Is je bandbreedte wel goed genoeg?
Ja, want met andere apparaten (laptop, Chromecast, Sonos) heb ik via Wi-Fi (120/12Mbps) geen last met streamen in FullHD (Netflix, YouTube). En trouwens, speelt dat een rol bij 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Geen matches
Ik heb het al een tijd op de desktop. Dat als je bij sommige video's op het tandwieltje klikt dat alleen maar een beetje verdraait maar er verder geen menu verschijnt waar je ook maar iets kunt instellen. Blijkbaar wordt dat aan de YT kant geblokkeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door CaptJackSparrow op 16-12-2015 12:09 ]

Pagina: 1 ... 53 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.