Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:15

13art

Moderator Mobile
Geen matches
Waarom twijfel je tussen die twee? Gewoon een kwestie van proberen lijkt me. Wat voor de ene fijner werkt hoeft voor de andere natuurlijk niet fijner te werken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Met Tasker kan je zoiets perfect automatiseren, maar daarbij hangt het deels ook van de kwaliteit van je eigen werk af :) Je kunt het zo simpel of complex maken als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 20:01
Geen matches
l3art schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:03:
Waarom twijfel je tussen die twee? Gewoon een kwestie van proberen lijkt me. Wat voor de ene fijner werkt hoeft voor de andere natuurlijk niet fijner te werken.
Omdat dit toch een forum is waar je vragen kan stellen? Ik weet dat zelf inbreng verwacht wordt maar voor ik enkele euro voor een app betaal vraag ik liever wat raad.

Ik ken de app van naam maar niet van werking, vandaar...

Ik heb llama nu eens geïnstalleerd.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Geen matches
fitznl schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 12:30:
Vraagje.

Misschien heeft iemand er ook last van gehad en een oplossing gevonden.

In verband met de snelheid koop (en kijk/luister) ik uit de onderdelen muziek en film vaak op de pc. Nu kan ik wel komen op de algemene startpagina, maar zodra ik een sub hoofdstuk muziek of film aanklik, gaat het mis. Alleen het draaiende pijltjes is in zicht, en blijft maar draaien, tot wel 10 minuten, dan sluit ik het zelf maar. Geen foutmelding, blijf alleen maar draaien. Alsof de pagina niet wordt geladen. Kan dus niet komen bij mijn film of mijn muziek, maar ook niet bij het winkelgedeelte.
Hier heb ik ook last in IE11, aanklikken en daarna meteen op F5 drukken zorgt ervoor dat de pagina wel laad. Ik heb dit probleem niet in Google Chrome.
XanderDrake schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:59:
Ik las gister dus over Opera Max, de compressie app van Opera voor Netflix en Youtube. Is dat trouwens niet een handige manier om blokkades van Netflix en Youtube te omzeilen, die te tegenkomt bij publieke hotspots of bijv. in een NS trein?
In het geval van de trein denk ik niet dat het nog zin heeft. Alle blokkades worden opgeheven en de snelheid wordt per client beperkt op 150KB/s:
De verbinding zal een limiet hebben van 150KB/s down, om te voorkomen dat het netwerk overbelast wordt. Door de limiet is blokkade van data-intensieve diensten zoals YouTube niet meer nodig, aldus NS.

[ Voor 32% gewijzigd door rens-br op 27-08-2015 09:45 ]

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:15

XanderDrake

Build the future!

Geen matches
rens-br schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:42:
In het geval van de trein denk ik niet dat het nog zin heeft. Alle blokkades worden opgeheven en de snelheid wordt per client beperkt op 150KB/s:

[...]
Ah dat is al gebeurt. Ik dacht dat dit nog maanden op zich liet wachten, en dat het sowieso een rolling update zou zijn: niet alle treinen tegelijk geupgrade. Twee weken geleden kon ik nog geen Netflix kijken in de trein iig.

Daarnaast kan deze app ook functioneel zijn bij andere openbare wifi netwerken met limitaties.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Matched: play
@rens-br: "Hier heb ik ook last in IE11, aanklikken en daarna meteen op F5 drukken zorgt ervoor dat de pagina wel laad. Ik heb dit probleem niet in Google Chrome"

Inderdaad Google Chrome zelf geeft geen moeilijkheden. Heb het gevoel dat het bij ie niet werkt doordat google play er een verplichte app voor afspelen er tussen heeft gedrukt. Voorheen was aanklikken genoeg om af te spelen, nu opent zich een heel nieuw scherm middels die app.

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Geen matches
Ik kan mijn Twitter notificatie geluid niet veranderen. Het kiezen van een ander geluid werkt wel, maar mijn HTC One slaat dit niet op. Hebben hier meer mensen last van? Kan iemand die verifiëren?

[ Voor 7% gewijzigd door Ryan_ op 27-08-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geen matches
Zijn er goede alternatieven voor MissedIt? De apps is reeds een jaar niet geüpdatet en schijnt niet helemaal compatible te zijn met 5.1.1 wat ik zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Geen matches
Aghanim schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:02:
Zijn er goede alternatieven voor MissedIt? De apps is reeds een jaar niet geüpdatet en schijnt niet helemaal compatible te zijn met 5.1.1 wat ik zo lees.
Waarvoor heb je dat nodig? De meldingen komen tegenwoordig op je vergrendelscherm te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Geen matches
Eric_Cantona schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:48:
[...]

Waarvoor heb je dat nodig? De meldingen komen tegenwoordig op je vergrendelscherm te staan.
Daar staan vaak zoveel meldingen en op deze manier kan ik ze filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Geen matches
Aghanim schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:52:
[...]

Daar staan vaak zoveel meldingen en op deze manier kan ik ze filteren.
Kan zonder missed it ook hè, melding lang indrukken en je krijgt opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Geen matches
Is er ook een tool waarmee je met een NFC tag Netflix kan opstarten en deze automatisch laten verbinden met een Chromecast?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen matches
Met Tasker lukt dat vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Geen matches
Eric_Cantona schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:54:
[...]

Kan zonder missed it ook hè, melding lang indrukken en je krijgt opties.
Dat kan best zo zijn, maar dat was mijn vraag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Geen matches
weet iemand hoe chrome altijd starten in desktop versie in android
kan het niet vinden
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Geen matches
Aghanim schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:51:
[...]

Dat kan best zo zijn, maar dat was mijn vraag niet :)
Prima, ik snap nooit zo goed waarom men 'n app wil voor 'n functie die al ingebakken zit.

Succes met je zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:19
Geen matches
1475paul schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:51:
weet iemand hoe chrome altijd starten in desktop versie in android
kan het niet vinden
dank u
niet zo makkelijk... http://nexus5.wonderhowto...top-mode-android-0159709/

Strava

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Geen matches
Volgens mij dus niet. Je kan vanalles met Tasker, Trigger, NFC Tasks etc maar niet een app connecten met Chromecast.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Verwijderd

Geen matches
Sando schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:15:
Volgens mij dus niet. Je kan vanalles met Tasker, Trigger, NFC Tasks etc maar niet een app connecten met Chromecast.
Kijk eens naar de AutoCast plugin, zo te zien kan het daarmee. Het betaalmodel is overigens een draak, maar de plugins lijken van goede kwaliteit te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:05:
[...]

Kijk eens naar de AutoCast plugin, zo te zien kan het daarmee. Het betaalmodel is overigens een draak, maar de plugins lijken van goede kwaliteit te zijn.
Zo te zien? Waar zie je dat dan?

"AllCast lets you send photos, music, and videos on your Android to your TV"

Misschien staat het ergens in kleine letters, maar zover ik zie staat er nergens genoemd dat AllCast andere apps (Netflix, NOS etc) met je Chromecast kan verbinden. Ik zie ook nergens op google of youtube een voorbeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Sando op 05-09-2015 13:21 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Matched: store, play
Zijn er hier ook mensen die met Flitsmeister draaien?

Ik hebt Flitsmeister zo ingesteld dat hij automatisch opstart wanneer de telefoon zich verbind met mijn carkit (bluetooth), dat werkt prima. Ook het afsluit gaat opzich goed, maar daarna krijg ik een overzicht melding die ik steeds moet weg vegen. (in de taakbalk, waar alle meldingen verschijnen)

Dit is sinds gisteren zo, na een update uit de playstore.

Hoe zit dit bij jullie? Ik heb het namelijk het liefst zo dat Flitsmeister start, zijn werkt doet, en uit gaat bij het verbreken van Bleutooth, niet dat ik dan ook nog eens meldingen weg moet halen hoe lang hij gewerkt heeft en als ik de app opnieuw wil starten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Sando schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:21:
Zo te zien? Waar zie je dat dan?

"AllCast lets you send photos, music, and videos on your Android to your TV"

Misschien staat het ergens in kleine letters, maar zover ik zie staat er nergens genoemd dat AllCast andere apps (Netflix, NOS etc) met je Chromecast kan verbinden. Ik zie ook nergens op google of youtube een voorbeeld.
Misschien moet je even bij de goede app kijken, in plaats van een totaal andere verzinnen :+ AllCast lijkt dan ook geen plugin voor Tasker te zijn, de door mij genoemde AutoCast is dat wel.

Ik weet niet zeker of die app het kan omdat ik hem zelf niet heb, maar gezien de featurelijst moet je wel iets aan elkaar kunnen bakken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:23

DizzyWeb

Ondertiteld

Bullet NL schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 15:44:

Ik hebt Flitsmeister zo ingesteld dat hij automatisch opstart wanneer de telefoon zich verbind met mijn carkit (bluetooth), dat werkt prima. Ook het afsluit gaat opzich goed, maar daarna krijg ik een overzicht melding die ik steeds moet weg vegen. (in de taakbalk, waar alle meldingen verschijnen)

Hoe zit dit bij jullie? Ik heb het namelijk het liefst zo dat Flitsmeister start, zijn werkt doet, en uit gaat bij het verbreken van Bleutooth, niet dat ik dan ook nog eens meldingen weg moet halen hoe lang hij gewerkt heeft en als ik de app opnieuw wil starten.
Heb geregeld dat er allerhande reclame popups komen vanuit flitsmeister, maar nog geen notificatie bij het afsluiten.

Wel irritant: laatst opeens een reclame popup midden over flitsmeister heen, terwijl ik aan het rijden was! Als dat de nieuwe manier van inkomsten werven is, ga ik een alternatief zoeken. Ik wil niet met mijn telefoon moeten kloten tijdens het rijden om de info te kunnen zien. Heel erg irritant. Vond notificaties over Jumbo pickup punten al niet geweldig, maar dwars over je scherm terwijl ik aan het rijden ben gaat me te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Geen matches
DizzyWeb schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 15:55:
[...]

Heb geregeld dat er allerhande reclame popups komen vanuit flitsmeister, maar nog geen notificatie bij het afsluiten.

Wel irritant: laatst opeens een reclame popup midden over flitsmeister heen, terwijl ik aan het rijden was! Als dat de nieuwe manier van inkomsten werven is, ga ik een alternatief zoeken. Ik wil niet met mijn telefoon moeten kloten tijdens het rijden om de info te kunnen zien. Heel erg irritant. Vond notificaties over Jumbo pickup punten al niet geweldig, maar dwars over je scherm terwijl ik aan het rijden ben gaat me te ver.
Ik heb een Pro abonnement, ik zie geen reclame... Het gaat echt om het afsluiten van de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik ben op zoek naar een app die mijn daadwerkelijke brandstofkosten van een autorit kan bepalen.

ik dacht zelf aan een app die via gps , mijn gereden afstand en rijstijl kan meten.
daarnaast natuurlijk ook een mogelijkheid om , in te vullen welke soort auto je rijdt.
of aan de hand van de verbruikspecs.
en natuurlijk op de hoogte is van de huidige brandstofprijzen.

het meest ideale is bv dan , de app starten bij wegrijden en aan einde van de rit je daadwerkelijk verbruikte hoeveelheid in liters en gemaakte brandstofkosten laat zien in euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 16:38
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:30:
ik ben op zoek naar een app die mijn daadwerkelijke brandstofkosten van een autorit kan bepalen.

ik dacht zelf aan een app die via gps , mijn gereden afstand en rijstijl kan meten.
daarnaast natuurlijk ook een mogelijkheid om , in te vullen welke soort auto je rijdt.

het meest ideale is bv dan , de app starten bij wegrijden en aan einde van de rit je daadwerkelijk verbruikte hoeveelheid in liters en gemaakte brandstofkosten laat zien in euro's.
Ik weet niet of dat er is, maar in principe kan je dan vrij makkelijk zelf maken. Heb zelf zoiets in elkaar gezet een jaar terug. Ik zal eens kijken of ik de code nog heb.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 20:57
Iemand een idee hoe ik de Apps Store op Android 2.2 kan vervangen voor de Play Store?
Updaten gaat niet zomaar, omdat Apps Store steeds zegt dat er geen internet connectie is, terwijl die er wel is.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:19
Geen matches
Ik zou eigenlijk gewoon geen 2.2 meer gebruiken... Om wat voor toestel gaat het?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 16:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

timmie1 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 18:31:
Iemand een idee hoe ik de Apps Store op Android 2.2 kan vervangen voor de Play Store?
Updaten gaat niet zomaar, omdat Apps Store steeds zegt dat er geen internet connectie is, terwijl die er wel is.
Je zou het kunnen proberen met een losse .apk van http://www.apkmirror.com/ , dat zijn volgens mij officiele builds.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander0
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-02 07:32
Bullet NL schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 15:44:

Kun je gewoon uitzetten? :)

Afbeeldingslocatie: http://snapr.pw/i/ada3d5f118.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Geen matches
Heb jij de laatste versie van de app draaien? Ik heb deze opties namelijk niet meer in mijn versie staan.

[ Voor 69% gewijzigd door Bullet NL op 06-09-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Naar aanleiding van de review over Chinese smartphones deze vraag. Weet iemand of er een app of andere mogelijkheid bestaat om te kijken via welke frequentie de telefoon verbinding heeft met 2g/3g/4g? Heb een aantal network info/signal info apps uit de play store geprobeerd, maar tot nu toe geen succes. Ook in de Ingenieursmodus heb ik het niet kunnen vinden.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 18:25
Geen matches
Welke telefoon heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:24

DarkSide

theres no place like ::1

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:30:

Ik vraag me af hoe je dit kunt meten.
Ja je kan je snelheid meten via GPS etc. Maar zaken als heuvels, wind etc hebben een behoorlijke invloed op je verbruik.
Zo wil een sportieve rit niet meteen zeggen dat je meer verbuikt omdat je harder rijdt bv.

Volgens mij moet je dan echt connecten met de BC van de auto (moderne auto's bieden al wel dit soort apps aan)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Geen matches
Ik heb een Elephone P6000. Volgens de ingenieursmodus heeft die ondersteuning voor 800Mhz en 900Mhz 4G. Op de website van Elephone kan ik dit niet vinden. Daarom zou ik het graag willen testen.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen matches
DitisKees schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:41:
[...]

Ik heb een Elephone P6000. Volgens de ingenieursmodus heeft die ondersteuning voor 800Mhz en 900Mhz 4G. Op de website van Elephone kan ik dit niet vinden. Daarom zou ik het graag willen testen.
Je kunt daar als het goed is wel banden uit- en Aanzetten.
1 band aan laten staan en kijken of je verbinding hebt, al is het dan alsnog de vraag of de andere banden echt uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
DarkSide schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:24:
[...]

Ik vraag me af hoe je dit kunt meten.
Ja je kan je snelheid meten via GPS etc. Maar zaken als heuvels, wind etc hebben een behoorlijke invloed op je verbruik.
Zo wil een sportieve rit niet meteen zeggen dat je meer verbuikt omdat je harder rijdt bv.

Volgens mij moet je dan echt connecten met de BC van de auto (moderne auto's bieden al wel dit soort apps aan)
ik begrijp dat als je alle factoren mee wilt nemen , een app niet echt super nauwkeurig is.
voor mij is het doel ook niet om op de cent de kosten te weten , maar meer een handig en snel "rekentooltje"' via een app.
ik wil niet steeds zelf de kilometers per rit en het verbruik van een specifieke auto met elkaar moeten verrekenen.

ik kwam ook op dit idee vanwege de volkswagen reclame
en inderdaad connecten met je auto is dan een vereiste , helaas beschik ik niet over zo'n nieuwe auto.

wat ik bedoel is eigenlijk de benzinemeter in mijn auto die euro's aangeeft ipv liters :P
hoopte stiekum dt er een app voor was :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-09 10:07
Geen matches
Ik krijg sinds een week of 2 amper een melding van nieuwe mails. Ik gebruik de outlook/hotmail app.
Sporadisch krijg ik nog een melding van een nieuwe mail.

Op andere momenten, wanneer ik mijn mail open, kunnen er 2 dingen gebeuren: soms staan er al één of meerdere mails in de inbox (waarvan ik dus geen melding kreeg) of soms komen de mails pas binnen op het moment dat ik de app open.

Vroeger was dit niet. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes.

Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 13:53
Geen matches
toevallig ook pushbullet geïnstalleerd? Daar was een versie bij die notificaties niet goed doorgaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-09 10:07
Geen matches
Nee, dat heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 21:28

charrel

Cortisol4life..

Geen matches
Wat bij mijn moeder hielp was beide apps weggooien en daarna alleen de nieuwe installeren. Om 1 of andere vage reden blijft de oude app er ook op staan.
Was volgens mij 1 Outlook en 1 Outlook.com app. De .com was dacht ik de oude.
Daarna krijg ze weer keurig mail binnen en stond de automatische synchronisatie weer aan. Dat was daarvoor onmogelijk om daar aan te zetten.

[ Voor 43% gewijzigd door charrel op 14-09-2015 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 21:56
Geen matches
Een tweetal apps die ik zojuist heb ontdekt en in mijn ogen zeer de moeite waard zijn:

Link Bubble Browser - Is hier ooit al wel een keer langsgekomen maar is tegenwoordig helemaal gratis. Opent alle links die je in apps aanklikt keurig op de achtergrond en maakt ze benaderbaar via een zwevend ballonnetje, vergelijkbaar met Facebook Messenger. Goed idee, moeilijk uit te leggen hoe het nu echt werkt en echt iets dat je zelf uit moet proberen.

Tapet - genereert een oneindig aantal abstracte wallpapers en ververst deze om de zoveel tijd (zelf in te stellen). Er is dus geen database van wallpapers maar elke wallpaper wordt door je telefoon zelf gegenereerd. Houdt daarbij ook nog eens rekening met de resolutie van je toestel zodat het er altijd strak uitziet. In de gratis versie zitten al veel opties qua kleuren en patronen, in de betaalde versie nog veel meer. Zelf heb ik voorlopig aan de gratis versie genoeg.

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:30
Geen matches
TomAtTweakers schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:41:
Een tweetal apps die ik zojuist heb ontdekt en in mijn ogen zeer de moeite waard zijn:
....
Tapet - genereert een oneindig aantal abstracte wallpapers en ververst deze om de zoveel tijd (zelf in te stellen). Er is dus geen database van wallpapers maar elke wallpaper wordt door je telefoon zelf gegenereerd. Houdt daarbij ook nog eens rekening met de resolutie van je toestel zodat het er altijd strak uitziet. In de gratis versie zitten al veel opties qua kleuren en patronen, in de betaalde versie nog veel meer. Zelf heb ik voorlopig aan de gratis versie genoeg.
Tapet (betaalde versie) gebruik ik zelf al een hele tijd...is echt geweldig...inderdaad een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

Geen matches
Zijn er goede alternatieven voor quickpic?
Die app is onlangs overgenomen door een notoir bedrijf en de kans op misbruik van rechten en veel adds is vrij reel.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Geen matches
Google Photos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 17:36
icecreamfarmer schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:14:
Die app is onlangs overgenomen door een notoir bedrijf en de kans op misbruik van rechten en veel adds is vrij reel.
Ik heb gisteren al de laatste "echte" versie terug geïnstalleerd.

Alternatieven zijn f-stop of bijvoorbeeld focus.

Al blijf ik gewoon op de oude Quickpic.

Wat je kan doen om na de oude Quickpic geïnstalleerd te hebben, de koppeling met de playstore te verbreken:
Met titanium backup zeggen dat je quickpic niet meer verbonden wilt hebben met de playstore.

Of zipsigner downloaded, en de oude apk zelf signeren, zo komt deze niet meer overeen met de versie uit de playstore, en heb je geen last meer van updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Geen matches
Aangepaste installatiebestanden van QuickPic die nooit updaten zijn ook al te vinden op de wereldwijde webz.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Dacuuu schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:45:
[...]

Ik heb gisteren al de laatste "echte" versie terug geïnstalleerd.

Alternatieven zijn f-stop of bijvoorbeeld focus.

Al blijf ik gewoon op de oude Quickpic.

Wat je kan doen om na de oude Quickpic geïnstalleerd te hebben, de koppeling met de playstore te verbreken:
Met titanium backup zeggen dat je quickpic niet meer verbonden wilt hebben met de playstore.

Of zipsigner downloaded, en de oude apk zelf signeren, zo komt deze niet meer overeen met de versie uit de playstore, en heb je geen last meer van updates.
Ik heb geen titinium dus ik moet op zoek naar een apk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
Geen matches

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Geen matches
Bedankt! Ik was al voorzien, maar dit topic op xda maakt het helemaal af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Geen matches
Niet linken naar apk's

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 22-09-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
Die zijn niet resigned dus voor de gebruiker hierboven sowieso useless vanwege constante Play Store melding dan.

[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 22-09-2015 10:55 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 16:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

icecreamfarmer schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:14:
Ik gebruik Google Play: Piktures Gallery Photo & Video , mooie foto app.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvdmeer
  • Laatst online: 13-04 13:02
Geen matches
Heb hier al geregeld het programma Tasker voorbij zien komen dus wou even delen wat ik er allemaal mee doe momenteel zodat anderen misschien ook een idee krijgen hoe dit gebruikt kan worden om je telefoon zo efficient mogelijk in te stellen:
- Telefoon op stil zetten / bluetooth aanzetten op bepaalde tijden
- Detectie als ik op m'n thuisnetwerk zit zodat bestanden automatisch gesynced worden met m'n NAS zodra ik thuis kom
- Wanneer bepaalde folders wijzigen meteen een backup maken van die folder naar m'n externe sd kaart
- Periodieke backup van alle andere zaken (zoals bijvoorbeeld whatsapp)
- Zodra ik op een bekend netwerk zit wordt m'n pin security uitgezet en hoef ik alleen te swipen om te unlocken

Ik gebruik een aantal andere apps in combinatie met Tasker om optimaal gebruik te maken van alles:
FolderSync, Secure settings en Titanium Pro
En ik heb m'n telefoon geroot (Samsung S5)

Enige wat ik nu nog probeer te bereiken is de actuele verkeersinfo dowloaden van vid.nl en parsen zodat alleen de wegen die ik gebruik in een lijst komen waarvan ik 's ochtends, voordat ik naar m'n werk ga, meteen een popup van krijg zonder dat ik weer een app moet gebruiken die reclame gebruikt of mijn info verzamelt.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Geen matches
TomAtTweakers schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:41:

Dat Tapet is echt een fraai pakket, gewoon regelmatig een mooie andere achtergrond.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:12

StrongArmLance

Endless flow

Net wat muziek gekocht op google play, hoe krijg je dat ook op je pc of gewoon op de storage van je tel? Want ik vind de play music app echt een draak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

StrongArmLance schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:55:
Net wat muziek gekocht op google play, hoe krijg je dat ook op je pc of gewoon op de storage van je tel? Want ik vind de play music app echt een draak.
https://support.google.com/googleplay/answer/1250232?hl=nl

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:24:
Ghehe, sinds kort voel ik me awesome met de volgende app: Google Play: Auto Screen On

Je gaat even met je hand over je telefoon en het scherm floept aan. Heerlijk! :)
Klinkt als een app die je batterij leegzuigt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:12

StrongArmLance

Endless flow

Ah top, dankje, via de google play site zei hij telkens dat er een fout was opgetreden bij het klikken op de door mij gekochte albums, maar via de toegewijde muziek 'app' lukt het wel op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Smultie schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:55:
[...]

Klinkt als een app die je batterij leegzuigt!
Klinkt niet zo, het is zo! Want de S4 moet zoiets met de proximity melder doen (niet met het scherm, da's onzin), dus die moet constant actief zijn: byebye deep sleep.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 22:16 ]

• Ryan_
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:24:
Ghehe, sinds kort voel ik me awesome met de volgende app: Google Play: Auto Screen On

Je gaat even met je hand over je telefoon en het scherm floept aan. Heerlijk! :)
Ziet er leuk uit. Ga ik eens proberen :)

• dutchgio
Gravity screen is ook zo'n app, die kan darbij ook nog het scherm uit/aan doen bij het pakken/wegleggen van je telefoon:

Google Play: Gravity Screen - On/Off

Maar gebruikt wel meer als alleen de proximity sensor, en verbruikt dus wellicht ook wat meer.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-09 10:15
Ik meende via Titinium Backup de koppeling van Quickpic en de play store te hebben verbroken: niet dus. Quickpic dus maar verwijderd en nu jouw tip voor Piktures in gebruik. Ziet er top uit!!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• dutchgio
Maardiweb schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:10:
[...]

Ik meende via Titinium Backup de koppeling van Quickpic en de play store te hebben verbroken: niet dus. Quickpic dus maar verwijderd en nu jouw tip voor Piktures in gebruik. Ziet er top uit!!
Op XDA hebben ze een eerdere versie van Quickpic, van voor de overname, aangepast zodat deze de koppeling met Google Play sowieso niet heeft, en dus ook niet ge-upgrade wordt.
Dat is ook nog een optie.

http://forum.xda-develope...p?p=62586395#post62586395

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

dutchgio schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:21:
[...]

Op XDA hebben ze een eerdere versie van Quickpic, van voor de overname, aangepast zodat deze de koppeling met Google Play sowieso niet heeft, en dus ook niet ge-upgrade wordt.
Dat is ook nog een optie.

http://forum.xda-develope...p?p=62586395#post62586395
Deze heb ik nu geïnstalleerd. Bedankt allen.

• DuikKees
  • Laatst online: 19-09-2023
Geen matches
Laatste tijd best wel een paar keer gehad dat ik in de auto teveel werd afgeleid door whatsapps, fb, mail etc. Nog geen ongeluk gehad, maar wel genoeg geschrokken om je wakker te maken. Geheel internet uitzetten vind ik ook niets ivm navigatie en weginfo.
Ik zoek eigenlijk een app die bij een bepaalde snelheid, 20kmh ofzo, bepaalde applicaties niet laten syncen. Iemand een ideetje?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Geen matches

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• DuikKees
Geen matches
Thanks, ik ga hem eens testen. Reviews zijn niet al te best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 09:28

jmk

Geen matches
DuikKees schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:29:
Laatste tijd best wel een paar keer gehad dat ik in de auto teveel werd afgeleid door whatsapps, fb, mail etc. Nog geen ongeluk gehad, maar wel genoeg geschrokken om je wakker te maken. Geheel internet uitzetten vind ik ook niets ivm navigatie en weginfo.
Ik zoek eigenlijk een app die bij een bepaalde snelheid, 20kmh ofzo, bepaalde applicaties niet laten syncen. Iemand een ideetje?
Misschien kan je het met NFC en tasker instellen dat als je in je auto zit wat apps sluit zoals whatsapp en fb.
Ben je weer uit je auto start hij ze weer op. Misschien is er een tussenweg waarbij je de meldingen van apps kan disabelen als je in je auto zit. Misschien kan je tasker ook zo instellen dat hij je GPS data uitleest(indien aanwezig) en zo ook op snelheid kan toetsen.

Een andere optie zou zijn een widget die je notificaties onderdrukt.
Met Notifications Off(root) kan je profielen maken en makkelijk wisselen, werkt ook met tasker. Op die manier kan tasker van je profiel wisselen als je je navigatie opstart.

Dat het onderdrukken van notificaties niet standaard aan staat in navigatie apps is trouwens wel opvallend te noemen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Er is een plugin voor Tasker die zich bezig houdt met Notifications, misschien dat je daar iets aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 11:09
Geen matches
Volgens mij hoorde ik Koos Spee laatst over zo'n app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen matches
Dat zal wel die eerder genoemde rij-veilig app geweest zijn. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Geen matches
Koos Spee had het volgens mij over Fietsmodus

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Geen matches
DuikKees schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:29:
Is het geen idée om pas na je autorit pas weer de fben/appen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Geen matches
Rockvee2 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:27:
[...]

Die apps draaien op de achtergrond, dus je telefoon zal sowieso even trillen/afgaan, etc.
Ik zet mijn telefoon ook altijd in vliegmodus omdat ik het afleidend vind.

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 25-09-2015 11:36 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Geen matches
anandus schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:35:
[...]

Die apps draaien op de achtergrond, dus je telefoon zal sowieso even trillen/afgaan, etc.
Of gewoon de telefoon op stil zetten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Geen matches
anandus schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:35:
Dan kan je toch ook geen oproepen ontvangen? Da's niet meer de core-business van 'n telefoon tegenwoordig, maar toch nog verrekte handig, denk ik...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
StrongArmLance schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:05:
[...]

Ah top, dankje, via de google play site zei hij telkens dat er een fout was opgetreden bij het klikken op de door mij gekochte albums, maar via de toegewijde muziek 'app' lukt het wel op de pc.
Ik had dit laatst ook. Nummer gekocht.
Heb toen Music Mate gedownload. Die trekt ze ook naar binnen. Middels alle opties van Google zelf lukte het me niet. Kreeg ook het idee dat het niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuikKees
Geen matches
Rockvee2 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:27:
[...]

Ja, maar ja.. net zoals drinken, roken, vet/zoet eten, weinig bewegen etc etc etc. De mens is helaas zwak.

Ik gebruik de ASR app nu een dag en het bevalt me wel. Nog wel handsfree bellen en navigatie via maps of waze, maar geen notificaties boven de 15kmh. Start en sluit verder automatisch.

De app ziet er alleen een beetje erg beta uit, maar dat boeit niet

[ Voor 14% gewijzigd door DuikKees op 25-09-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Geen matches
Mijn toestel ligt op de achterbank, wie belt of iets anders van me wil moet wachten.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Geen matches
dodge_911 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:11:
[...]

Dan kan je toch ook geen oproepen ontvangen? Da's niet meer de core-business van 'n telefoon tegenwoordig, maar toch nog verrekte handig, denk ik...
Automatische synchronisatie kun je uitzetten. Dat zorgt er in elk geval voor dat mail en sociale media niet meer doorkomen.
Maar eigenlijk proef ik uit je woorden dat je het aan de ene kant gevaarlijk vindt, maar aan de andere kant toch niets wil missen.

Misschien zou een voorlees- én dicteerfunctie voor Whatsapp wat zijn :+

Persoonlijk ben ik ook niet roomser dan de paus, via bluetooth ben ik telefonisch bereikbaar, maar de synchronisaties gaan uit. En whatsapp, tja, zo nu en dan spiek ik wel of stuur ik wel eens wat. Maar goed, dagelijks 3+ uur in de auto kan ook best saai worden.

[ Voor 18% gewijzigd door avotar op 27-09-2015 09:44 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen matches
Die automatische synchronisatie is meer voor Google instellingen en contacten synchroniseren en dergelijke, als je dat uitzet krijg je nog steeds meldingen binnen.

Telefoon op stil + geen (heads-up) notificaties zou in te stellen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
dodge_911 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:11:
Wat moet je met oproepen in een auto? Ook van handsfree bellen is aangetoond dat het aanzienlijk afleidt, eigenlijk tot op het niveau van een non-handsfree gesprek. Als je dan je telefoon voor navigatie wil gebruiken kan je de boel beter op vliegtuigmodus zetten, of via een firewall of iets dergelijks zo instellen dat alleen je navigatie-app een netwerkverbinding heeft.

Als je dat niet doet bind je de kat op het spek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:19:
[...]

Wat moet je met oproepen in een auto? Ook van handsfree bellen is aangetoond dat het aanzienlijk afleidt, eigenlijk tot op het niveau van een non-handsfree gesprek.
Ehm, beantwoorden, het mag nog steeds, toch?
Eerlijk gezegd, ik voer wel gesprekken in de auto als ik op weg ben naar een opdracht. Veel zelfs. Fuck, ik heb me zelfs al laten loodsen via Skype :)

Maar ik zou eens een vergelijking willen zien van een gesprek via bluetooth in de auto, tegenover een gesprek met een passagier in de auto, in hoeverre dat overeen komt qua afleiding.

[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 27-09-2015 14:12 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat klopt, maar iets doen alleen omdat het mag hoeft van mij niet :P Ik heb het idee dat de wet (zoals vaker) op dit vlak ook iets achterloopt op het bestaande onderzoek. Ik mag bijvoorbeeld ook met 0,5 promille in mijn bloed rijden. Dat doe ik ook niet, omdat ik weet dat het de kans op ongelukken aanzienlijk vergroot.
En eerlijk gezegd, ik voer wel gesprekken in de auto als ik op weg ben naar een opdracht. Fuck, ik heb me zelfs al laten loodsen via Skype :)
Ik kan je niet vertellen hoe je dat moet doen, maar ik doe het zelf heel opzettelijk niet. Dat zijn net de momenten waarop het misgaat. Voor mij is het auto aan de kant en dan zoiets doen.
Maar ik zou eens een vergelijking willen zien van een gesprek via bluetooth in de auto, tegenover een gesprek met een passagier in de auto, in hoeverre dat overeen komt qua afleiding.
Na een korte zoektocht lijkt de conclusie te zijn dat een persoon in de auto aanzienlijk minder afleidt dan een telefoongesprek. Men denkt dat dit deels komt omdat iemand ziet wat er gebeurt en zelfs kan helpen met bepaalde taken. Aan de telefoon ben je geneigd om te blijven praten en probeer complexe situaties te compenseren door onder andere je spraakcomplexiteit te moduleren.

Best interessant voer.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:22
Maar niet in dit topic, als je het mij vraagt. Heeft niets te maken met Google Play & Android apps, maar met verkeer en veilig gebruik van je telefoon.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmbob schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:50:
Maar niet in dit topic, als je het mij vraagt. Heeft niets te maken met Google Play & Android apps, maar met verkeer en veilig gebruik van je telefoon.
Dat is er eentje voor een TR, niet voor in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Geen matches
Sygic geeft tot 30-9 korting, €20 voor Europa is een koopje, heb die net gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-09 19:48
Geen matches
Manke schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:24:
Sygic geeft tot 30-9 korting, €20 voor Europa is een koopje, heb die net gekocht.
Google heeft standaard toch ook een offline navigatiedienst? Wat is dan het voordeel van deze app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen matches
Met Google Maps kun je niet heel Europa offline downloaden hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Geen matches
lifeguard schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:36:
[...]

Google heeft standaard toch ook een offline navigatiedienst? Wat is dan het voordeel van deze app?
Als Google dat heeft, dan is deze app overbodig, of bedoel je google maps waarmee je een beperkte regio kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Geen matches
Sygic is ongeveer 90% van het jaar in de aanbieding. Je moet het zeker niet voor de normale prijs kopen. Het is een prima navigatie die ik altijd gebruik in het buitenland.

Google maps offload is drie keer niks..

Wil je gratis offline navigatie, pak dan nokia Here, of gebruik een open street map navigatie app. Werkt ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Geen matches
Ik heb Sygic al een hele poos, gek genoeg draait hij bij mij alleen voor de verkeersinformatie en flitsers (in het buitenland) Mijn auto heeft fabrieks-af navigatie, ik maak gebruik van een kaart uit 2015-q2 (de laatste) Sygic draai dus alleen mee om me te waarschuwen voor ongewenste foto's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-09 19:48
Geen matches
Manke schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:40:
[...]

Als Google dat heeft, dan is deze app overbodig, of bedoel je google maps waarmee je een beperkte regio kan downloaden?
Inderdaad.Je hebt gelijk, mijn fout :)
Gebruik zelf TOMTOM die bij mijn acer werd meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Geen matches
Ik ben op zoek naar een app die al mijn notifications doorstuurt naar mijn e-mail adres. Iemand een idee of dit bestaat? Of zou dit eventueel met Tasker kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Geen matches
Ryan_ schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:48:
Ik ben op zoek naar een app die al mijn notifications doorstuurt naar mijn e-mail adres. Iemand een idee of dit bestaat? Of zou dit eventueel met Tasker kunnen?
Misschien pushbullet? (weet het niet zeker)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Geen matches
anandus schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:52:
[...]

Misschien pushbullet? (weet het niet zeker)
Helaas kon ik deze optie niet vinden. Kan Tasker wel aanschaffen maar beetje zonde als dit ook niet zou werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 08:08
Geen matches
Ryan_ schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:54:
[...]

Helaas kon ik deze optie niet vinden. Kan Tasker wel aanschaffen maar beetje zonde als dit ook niet zou werken. :)
Volgens mij moet dit met tasker wel kunnen. Had met een snelle Google opdracht al iets gevonden om missed calls en smsjes door te sturen naar je e-mail

Home Assistant configuratie

Pagina: 1 ... 52 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.