Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:48
Ik gebruik tot nu Google sheets (en daarvoor excel) voor overzicht van maandelijkse en jaarlijkse inkomsten en kosten. Dat werkt op zich prima, en de synchronisatie is natuurlijk perfect, maar het blijft een (excel)sheet en ik vroeg mij af er hier mensen zijn die er een aparte app voor gebruiken? Ik ben juist op zoek naar een app die het van eenvoud moet hebben, dus alleen het overzicht (met totaaltellingen) van maandelijkse/jaarlijkse inkomsten/uitgaven, en de mogelijkheid tot sync-en is daarbij vereiste.

Ben benieuwd of iemand wellicht een tip heeft. De apps die ik tot nu toe heb geprobeerd zijn eigenlijk allemaal te complex/overcompleet (staafdiagrammen, locatie, enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:24
ik heb mijn xperia z3+ gekoppeld aan mijn google account,
echter als ik op mijn computer naar google play ga zie ik mijn telefoon niet onder het menu instellingen bij mijn apparaten staan ,
als ik de hele lijst naloop staan er ook nog mijn oude toestellen die ik niet meer gebruik en die ik op verborgen heb gezet ,
ook hier staat mijn xperia z3+ niet tussen ,

ik kan dus niet via de computer via google play mijn telefoon zien en kan dus niet installeren via mijn computer
wel kan ik gewoon via de playstore van mijn telefoon apps installeren,
dus in mijn ogen is mijn telefoon goed gekoppeld.

hoe kan ik mijn telefoon toch zichtbaar krijgen in het apparaat beheer van google play ?

ps uiteraard ben ik zowel als op mijn computer als mijn telefoon met het zelfde google account gekoppeld

[ Voor 10% gewijzigd door rajrob op 25-06-2015 14:52 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:15
Ik heb m'n Outlook app geupdate naar de nieuwste versie (Google Play: Microsoft Outlook), echter is m'n Outlook agenda nu niet meer zichtbaar in m'n 'Agenda' app van google. En tevens ook niet meer zichtbaar voor m'n 'Smooth calander' widget.
Ook is m'n outlook account niet zichtbaar onder 'Accounts' bij settings in Android.

Heeft iemand een idee hoe ik m'n Outlook agenda weer werkend krijg buiten de 'Outlook' app zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
gabberjoost schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:48:
Ik heb m'n Outlook app geupdate naar de nieuwste versie (Google Play: Microsoft Outlook), echter is m'n Outlook agenda nu niet meer zichtbaar in m'n 'Agenda' app van google. En tevens ook niet meer zichtbaar voor m'n 'Smooth calander' widget.
Ook is m'n outlook account niet zichtbaar onder 'Accounts' bij settings in Android.

Heeft iemand een idee hoe ik m'n Outlook agenda weer werkend krijg buiten de 'Outlook' app zelf?
Gewoon je Outlook-account toevoegen in de standaard mail-app (Gmail dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Smultie schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:14:
[...]

Gewoon je Outlook-account toevoegen in de standaard mail-app (Gmail dus).
Werkt helaas niet.
Ik zie m'n Oulook-account nog steeds niet bij de agenda app van Google staan... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
gabberjoost schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:36:
[...]

Werkt helaas niet.
Ik zie m'n Oulook-account nog steeds niet bij de agenda app van Google staan... ;(
Excuses, ik bedoelde Exchange ipv Outlook.

Misschien in je calendar app aangeven dat je je Exchange account ook wilt zien? Bij mij werkt het namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:11:
Ik gebruik al een tijdje Contacts+ en dat bevalt me prima. Wat me niet bevalt is dat een SMS van mijn voicemail (1233) niet wordt getoond door deze app. Als ik Hangouts als SMS-app instel dan zie ik de SMS wel. Uiteraard heb ik geklaagd bij Contacts+, waarbij ze aangeven dat dit een bekende bug is die ooit op wordt gelost.

Iemand een idee of er een workaround is? Ik wil helemaal geen extra app voor SMS gebruiken.
Iemand?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26
Ze geven zelf aan dat het een bug is in hun app en je wil geen andere app voor SMS gebruiken.
Je accepteert dat berichten van voicemail niet binnen komen of je gebruikt een andere app voor SMS.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Audiowaste schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:09:
[...]

Ze geven zelf aan dat het een bug is in hun app en je wil geen andere app voor SMS gebruiken.
Je accepteert dat berichten van voicemail niet binnen komen of je gebruikt een andere app voor SMS.
Thanks for nothing! Maar dat was niet mijn vraag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

pven schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:11:
[...]

Thanks for nothing! Maar dat was niet mijn vraag. :P
pffff.
Weet iemand of er een workaround is?
Ja, dat weet ik: die is er niet. Dus dan komt het neer op:
Audiowaste schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:09:
[...]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
Smultie schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:37:
[...]

Excuses, ik bedoelde Exchange ipv Outlook.

Misschien in je calendar app aangeven dat je je Exchange account ook wilt zien? Bij mij werkt het namelijk wel.
Ik krijg het niet voor mekaar om een exchange account in te stellen. Hoe doe ik dat? Ik google me suf maar vind het maar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

gabberjoost schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:52:
[...]

Ik krijg het niet voor mekaar om een exchange account in te stellen. Hoe doe ik dat? Ik google me suf maar vind het maar niet...
Gmail kan dat toch out of the box? Ik gebruik dat zelf overigens niet, ben al jaren een tevreden gebruiker van
Nine - Exchange Outlook Mail.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:54:
[...]

Gmail kan dat toch out of the box? Ik gebruik dat zelf overigens niet, ben al jaren een tevreden gebruiker van
Nine - Exchange Outlook Mail.
Als ik in de gmail app m'n outlook account wil toevoegen, kan ik onder handmatig instellen alleen POP3 en IMAP kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

gabberjoost schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:18:
[...]

Als ik in de gmail app m'n outlook account wil toevoegen, kan ik onder handmatig instellen alleen POP3 en IMAP kiezen...
Dan mis je deze: *knip*

Als je een recent Samsung toestel hebt zal je die waarschijnlijk moeten sideloaden.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 25-10-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrome functioneerde niet langer vlot op eeb dual core Cortex A9 met 1GB geheugen tablet. Nu vervangen voor Opera en dat werkt weer vlotter maar misschien is er een nog andere betrouwbare browser die beter presteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:47:
Chrome functioneerde niet langer vlot op eeb dual core Cortex A9 met 1GB geheugen tablet. Nu vervangen voor Opera en dat werkt weer vlotter maar misschien is er een nog andere betrouwbare browser die beter presteert?
http://www.phonearena.com...s-and-performance_id67848

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, die link ken ik al :). Ook net nog even nauwkeuriger zitten kijken en wat mij betreft presteert Opera prima. Alleen het is sterk afhankelijk op wat voor een apparaat je test, op een recent mid tot high end model zijn de verschillen vast anders dan op een verouderd model. Vandaar dat ik het hier even vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
ik zoek een navigatie met gesproken nederlandse instructies
ik wil het graag gebruiken op mijn fiets en gps is geen probleem.
graag voor ios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
beekjo schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:45:
graag voor ios
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

graag voor ios
Dan zou ik je vraag vooral in een Apple topic gaan vragen, want hier in het Google Play & Android topic ga je daar geen antwoord op krijgen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

* MegaTronics haalt alvast de pek en veren tevoorschijn voor beekjo. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 17:36
graag voor ios
Je bent op het verkeerde adres hier. Shame on you!!! >:)

Maar als ik jou was zal ik op zoek gaan naar navigatie apps die 'openstreetmaps' gebruiken als kaarten. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 14:26
Dacuuu schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:36:

Je bent op het verkeerde adres hier. Shame on you!!! >:)
Ik zie dit al een beetje voor me: YouTube: This is the Game of Thrones walk of shame
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
gabberjoost schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:18:
[...]

Ik gebruik momenteel Boxer, welke standaard meegeleverd met de OPO. Hierop werkt exchange prima icm. een hotmail account.

Je moet handmatig voor Exchange kiezen en daarna zelf de serverinstellingen opgeven. Dit heb ik opgegeven:
Gebruikersnaam: E-mailadres
Wachtwoord: Wachtwoord van e-mailadres
Clientcertificaat: Geen
Server: dub407-m.hotmail.com
Poort: 443
Beveiligingstype: SSL/TLS
Ik krijg mijn agenda gewoon in de Google Kalender te zien en werkt push mail prima.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 09-07-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Al jaaaren maak ik gebruik van Jukefox om muziek af te spelen. Deze app is inmiddels hopeloos veroudert en ik wil een andere player.

En nu komt de maar...

Jukefox heeft een prachtige functie die ik nog niet bij andere players heb gezien namelijk, wat ze zelf noemen, Smart Shuffle.
In het kort komt het erop neer dat je een soort jukebox functie hebt, waarbij je een playlist opstelt. Als deze playlist is afgelopen speelt Jukefox automatisch andere nummers die in de lijn van de eerdere playlist liggen. Kortom Metal wordt gevolgd door metal, pop door pop etc.

Naast bovenstaande Jukebox functie heb ik de volgende eisen:
- Gapless playback;
- Replaygain;
- Up-to-date met fatsoenlijke android integratie (bediening via homescreen/notificatie);
- Überhaupt een fatsoenlijke interface.

Zelf heb ik al wat apps geprobeerd, maar ga toch altijd weer terug naar good-old-JukeFox. Hopelijk heeft iemand hier een mooi voorstel wat ik zelf nog niet heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:11
Misschien is Mixzing iets voor je.

Google Play: MixZing Music Player

Ik heb deze app zelf heel lang gebruikt. Deze kan op basis van gekozen muziek (bijv uit een playlist) zelf ook nieuwe liedjes toevoegen aan de list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

Sinds de laatste tijd lijkt gmail niet meer mijn exchange agenda goed te syncen.
Vervolgens synct hij alleen wanneer ik hem eer aan en uit zet. Meer mensen last van?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
avec_style schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:04:
Misschien is Mixzing iets voor je.

Google Play: MixZing Music Player

Ik heb deze app zelf heel lang gebruikt. Deze kan op basis van gekozen muziek (bijv uit een playlist) zelf ook nieuwe liedjes toevoegen aan de list.
Dank voor de tip. De aanbeveling functie lijkt goed te werken. Maar helaas speelt de app (net als JukeFox) niet gapless af en heeft het geen replaygain ondersteuning. Kortom alleen de integratie in Android heeft het boven JukeFox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:57
Bestaat er eigenlijk een dialer app dat online (goudens gids, witte gids, etc..) gaat zoeken van wie het nummer komt?

Ik heb ondertussen al 'truedialer' gevonden maar dat werkt volgens mij enkel met bekende nummers in hun systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een mail-app waarmee ik meerdere mailboxen kan beheren. Betalen is geen probleem als de functionaliteit goed is. Ik zoek een app die de berichten per mailaccount kan coderen in een gedeelde inbox. Het ene adres blauw, het andere geel, et cetera. Veiligheid is ook belangrijk, dus geen cloudgebeuren. Alleen lokale data en veilige verbindingen.

Ik heb inmiddels K-9, Nine en Aquamail geprobeerd, maar die hebben allemaal wel van die enorme gekleurde vierkanten of rondjes (waar komt dat opeens vandaan? 8)7), maar voor zover ik kan nagaan geen kleuren per account. K-9 is te laggy.

Zie ik iets over het hoofd? Zijn er mailapps die ik zeker moet proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-09 23:44

TRaSH

koffie ?

cloudmagic misschien ?
heb het nooit eerder gehoord dat k9 laggy is.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat eigenlijk al in mijn bericht, ik geloof niet zo in de cloud. Verder lijkt het me overigens wel een nette app.
heb het nooit eerder gehoord dat k9 laggy is.
Scrollen is niet soepel en dan houdt het snel op. Mijn Snapdragon 410 is geen snelheidsmonster, maar zou een dergelijke app met gemak moeten draaien. Nine en Aquamail zijn beide soepel als wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 17:00:
Ik zoek een mail-app waarmee ik meerdere mailboxen kan beheren. Betalen is geen probleem als de functionaliteit goed is. Ik zoek een app die de berichten per mailaccount kan coderen in een gedeelde inbox. Het ene adres blauw, het andere geel, et cetera. Veiligheid is ook belangrijk, dus geen cloudgebeuren. Alleen lokale data en veilige verbindingen.

Ik heb inmiddels K-9, Nine en Aquamail geprobeerd, maar die hebben allemaal wel van die enorme gekleurde vierkanten of rondjes (waar komt dat opeens vandaan? 8)7), maar voor zover ik kan nagaan geen kleuren per account. K-9 is te laggy.

Zie ik iets over het hoofd? Zijn er mailapps die ik zeker moet proberen?
Ik gebruik zelf TypeMail, zakelijk en privé in één app

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Je zou k@mail pro kunnen proberen. Gebruik ik al jaren en bevalt bijzonder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekzzz schreef op zondag 12 juli 2015 @ 09:18:
Ik gebruik zelf TypeMail, zakelijk en privé in één app
Typemail lijkt verbinding te maken met hun eigen of third party servers en de developers kunnen of willen niet goed uitleggen waarom.
mariconjo schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:11:
Je zou k@mail pro kunnen proberen. Gebruik ik al jaren en bevalt bijzonder goed.
Heeft die de genoemde kleurcoderingen per account? Ik zie vooral die nu blijkbaar populaire gekleurde buttons op de plaatjes :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

ooit eens gedacht aan webmail zodat je alleen gebruikt maakt van de server van je ISP en dan nog via VPN maar dan wel er 1 die geen log files bij houd ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:11:
Ik gebruik al een tijdje Contacts+ en dat bevalt me prima. Wat me niet bevalt is dat een SMS van mijn voicemail (1233) niet wordt getoond door deze app. Als ik Hangouts als SMS-app instel dan zie ik de SMS wel. Uiteraard heb ik geklaagd bij Contacts+, waarbij ze aangeven dat dit een bekende bug is die ooit op wordt gelost.

Iemand een idee of er een workaround is? Ik wil helemaal geen extra app voor SMS gebruiken.
Nice: dit zou opgelost moeten zijn in de publieke beta die volgende week uit wordt gebracht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
"Heeft die de genoemde kleurcoderingen per account? Ik zie vooral die nu blijkbaar populaire gekleurde buttons op de plaatjes :)"
Yep. Instellingen/Account/Accountkleur/en je krijgt een keurig waaiertje met kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

mariconjo schreef op zondag 12 juli 2015 @ 18:37:
"Heeft die de genoemde kleurcoderingen per account? Ik zie vooral die nu blijkbaar populaire gekleurde buttons op de plaatjes :)"
Yep. Instellingen/Account/Accountkleur/en je krijgt een keurig waaiertje met kleuren..
Kijk ook eens naar CloudMagic, ben ik zelf erg fan van. Maar boxer is ook een goede mailapp hoor!

[ Voor 9% gewijzigd door Cybergamer op 13-07-2015 15:55 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me nu eigenlijk pas op hoe weinig je doorgaans weet van de bedrijven en mensen achter een app. Wie het spul schrijft en onderhoudt is vaak een raadsel, evenals de jurisdictie waaronder de software valt. Nu gok ik dat het voor mijn persoonlijke situatie bar weinig uitmaakt, maar als je voor een wat groter bedrijf werkt, of eentje dat internationaal handelt, kan het net weer wat meer uitmaken. Juist in mails kan veel kritische data staan wat betreft bedrijfsvoering, zakelijke deals en ook persoonlijke informatie.
TRaSH schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:39:
ooit eens gedacht aan webmail zodat je alleen gebruikt maakt van de server van je ISP en dan nog via VPN maar dan wel er 1 die geen log files bij houd ?
Dat is ook een goede suggestie :) Ik wil alleen graag meerdere adressen in één box bijhouden en dan is dat wat minder ideaal.
Cybergamer schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:55:
Kijk ook eens naar CloudMagic, ben ik zelf erg fan van. Maar boxer is ook een goede mailapp hoor!
Cloudmagic is cloud en zoals hierboven al gezegd gaat daar een dikke rode streep doorheen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:13:

[...]

Dat is ook een goede suggestie :) Ik wil alleen graag meerdere adressen in één box bijhouden en dan is dat wat minder ideaal.

[...]
doorsturen naar 1 mail box ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik wil volgens mij iets simpels.

Zodra ik verbinding maak met mijn wifi netwerk thuis wil ik dat mijn VPN uitschakeld. Als ik geen verbinding meer heb moet de VPN weer vanzelf aan gaan. Is hier een app voor. Zelf had ik llama al gevonden maar daar is het niet ingebouwd.

Ik gebruik de ingebouwde VPN mogelijkheid in Lollipop en VPN via mijn Synology NAS

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerPas
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hallo,

Ik ben op zoek naar een plugin / app launcher welke het volgende kan op mijn android toestel:

Op het moment dat ik de telefoon aan de lader zet dat hij automatisch bluetooth opstart, vervolgens controleert of er bluetooth apparaten in de buurt actief zijn waarmee mijn toestel zich al eens heeft gepaired. Indien zo`n toestel aanwezig is dan direct pairen, zo niet bluetooth uitschakelen.

En als mijn toestel zich paired met een "bepaald" apparaat automatisch mobiel tethering inschakelen.

Ik gebruik mijn note4 veel in de auto en wil deze op het moment dat ik hem in de lader / houder plaatst dat hij zich automatisch paired met de autoradio. Op het moment dat hij zich heeft gepaired moet hij eigenlijk automatisch mobiel gaan tetheren zodat de autoradio gebruik kan maken van mijn mobiel internet.

Mijn autoradio is ook een android apparaat mocht dat nog wat uit kunnen maken.

Ik had zelf uiteraard al e.a. uitgezocht en getest zo maak ik momenteel gebruik van:
Bluetooth on Call waarmee ik automatisch bluetooth kan inschakelen als de telefoon aan de lader geplaatst word. Nadeel is hiervan dat hij altijd bluetooth aanzet en aanlaat op het moment dat hij aan de lader is, ook al vind hij geen apparaat om mee te pairen.

Verder had ik geprobeerd om met AutoTehter het mobiele tether verhaal aan de gang te krijgen, echter krijg ik dit met geen mogelijkheid werkend.

Vervolgens heb ik nog van alles geprobeerd in te stellen met Plug In Launcher waarmee ik meerdere plugins on charge kan aansturen. Echter ook hier weer het zelfde probleem bluetooth blijft aan bij een telefoon aan de kabel als er geen apparaat in de buurt is om te pairen. En tethering werkt hier niet mee.

Heeft iemand enig idee met welke app / apps dit wel mogelijk zou kunnen zijn. Als het natuurlijk al mogelijk is?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

't Wordt saai, maar Tasker kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerPas
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Eric_Cantona schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:19:
't Wordt saai, maar Tasker kan dat.
Thanks dit is inderdaad het ideale tooltje voor dit soort doeleinden.

Het het geheel direct gekocht en uitgeprobeerd en alles werkt zoals ik graag zou willen. Plus extra mogelijkheden :)

Wifi automatisch aan zodra het toestel verbinding maakt met de telefoontoren bij mijn huis of werk in de buurt.
Wifi automatisch uit zodra deze beide buiten het bereik liggen
-----------------------------------
Automatisch bluetooth aan zodra ik de telefoon aan de oplader opsluit.
Automatisch bluetooth uit als er geen pairing plaats vind na 2 minuten
Automatisch Mobiel tethering aan als er pairing heeft plaatsgevonden en bluetooth aan staat.
Automatisch Mobiel tethering uit als bluetooth verbroken of uit is of als er geen bluetooth pairing meer is.

Werkt echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:15
Ik (en een aantal anderen) hebben het probleem dat Play Books random boeken laat verdwijnen, en dan bedoel ik zelf upgeloade epubs. Hele oude (die ik in 2014 heb geupload) blijven vaak staan, maar nieuwe, sommigen die ik nog paar dagen terug heb gelezen, zijn verdwenen en moet ik opnieuw uploaden.

Maar weer anderen die ik elke week lees blijven wel staan 8)7

Iemand een idee wat ik kan doen? Heel hinderlijk want ik raak ook steeds aantekeningen kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Jelte schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:21:
[...]
Dank voor de tip. De aanbeveling functie lijkt goed te werken. Maar helaas speelt de app (net als JukeFox) niet gapless af en heeft het geen replaygain ondersteuning. Kortom alleen de integratie in Android heeft het boven JukeFox.
Ik ben toch weer teruggegaan naar JukeFox.

Misschien mijn eisen wat afzwakken:
- Jukebox functie (einde van playlist? speel dan maar gewoon wat)
- Gapless playback;
- Replaygain;
- FLAC afspeel mogelijkheid
- Up-to-date met fatsoenlijke android integratie (bediening via homescreen/notificatie);

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
Asterion schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 18:44:
Bestaat er eigenlijk een dialer app dat online (goudens gids, witte gids, etc..) gaat zoeken van wie het nummer komt?

Ik heb ondertussen al 'truedialer' gevonden maar dat werkt volgens mij enkel met bekende nummers in hun systeem.
Kent iemand hier een oplossing voor?
Misschien is dit een gat in de markt om zelf te ontwikkelen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Asterion schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:58:
[...]

Kent iemand hier een oplossing voor?
Misschien is dit een gat in de markt om zelf te ontwikkelen? :*)
Euhm.... Dat doet Google's dialer out of the box, evenals CM dialer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:33

Nox

Noxiuz

Ik heb Google Music All Access maar al een paar dagen/weken kan ik heel slecht de dienst gebruiken in Firefox. Volgens the Internets is het allemaal opgelost. Ik heb mijn dns-cache geflushed, andere DNS-servers geprobeerd, maar niks helpt.

En Chrome weiger ik gewoon. :+

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
AllSeeyinEye schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:13:
[...]

Euhm.... Dat doet Google's dialer out of the box, evenals CM dialer.
Ik bedoelde meer een dialer dat online een nummer gaat opzoeken.
Bvb in de gouden of witte gids.

Nu word ik vaak gebeld door bepaalde bureaus maar dat nummer staat niet in mijn contacten dus kan hij ook geen naam weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Asterion schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 07:31:
[...]

Ik bedoelde meer een dialer dat online een nummer gaat opzoeken.
Bvb in de gouden of witte gids.

Nu word ik vaak gebeld door bepaalde bureaus maar dat nummer staat niet in mijn contacten dus kan hij ook geen naam weergeven.
Dat zeg ik. Google Dialer doet dat out of the box. Caller ID en Nearby Places heet dat.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FxaUaRC.png?1

[ Voor 15% gewijzigd door AllSeeyinEye op 17-07-2015 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:19
Heb je toevallig een link, ik kan hem niet vinden in de playstore ?

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoxiuZ schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 23:29:
Ik heb Google Music All Access maar al een paar dagen/weken kan ik heel slecht de dienst gebruiken in Firefox. Volgens the Internets is het allemaal opgelost. Ik heb mijn dns-cache geflushed, andere DNS-servers geprobeerd, maar niks helpt.

En Chrome weiger ik gewoon. :+
Ik had Google Music All Access, maar omdat Google geen family packs aanbiedt ben ik overgestapt op RDIO:

Wikipedia: Rdio
https://www.rdio.com/home/nl-nl/

Spotify was geen optie omdat Spotify geen Chromecast support biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Jelte schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:53:
[...]
Ik ben toch weer teruggegaan naar JukeFox.

Misschien mijn eisen wat afzwakken:
- Jukebox functie (einde van playlist? speel dan maar gewoon wat)
- Gapless playback;
- Replaygain;
- FLAC afspeel mogelijkheid

Iemand een tip?
N7Player? Al mist het volgens mij wel je eerste eis en Replaygain. Voor die keren dat ik muziek luister vind ik N7player prima werken. Moet wel zeggen dat ik al 3 jaar niet meer opzoek ben gegaan naar een andere muziek app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:33

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:52:
[...]

Ik had Google Music All Access, maar omdat Google geen family packs aanbiedt ben ik overgestapt op RDIO:

Ik moet idd wel chromecast support hebben. Enige wat ik mis aan google musoc is een windows app met hotkeys.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
krijn1985 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:06:
[...]

N7Player? Al mist het volgens mij wel je eerste eis en Replaygain. Voor die keren dat ik muziek luister vind ik N7player prima werken. Moet wel zeggen dat ik al 3 jaar niet meer opzoek ben gegaan naar een andere muziek app.
Eerste eis is wel een must have. Vooral voor in de auto erg handig. Is je playlist afgelopen, hoef je niet op je telefoon te klooien om nieuwe muziek te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Nu online
Jelte schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:16:
[...]
Eerste eis is wel een must have. Vooral voor in de auto erg handig. Is je playlist afgelopen, hoef je niet op je telefoon te klooien om nieuwe muziek te horen.
Misschien dat PowerAmp de functie heeft. Het heeft een mogelijkheid om continu with previous queue te doen wanneer de playlist is afgelopen. Zelf verder geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:52:
[...]

Waarom geen Deezer? Heeft meer nummers dan Spotify en biedt wel Chromecast support

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:59

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:54:
[...]

Waarom geen Deezer? Heeft meer nummers dan Spotify en biedt wel Chromecast support
Family plan?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:46
Ligt er wellicht aan wat je luisterd, maar Spotify heeft IMHO een veel beter aanbod als Deezer. "Meer nummers" is maar relatief aangezien je toch niet naar alles luisterd... ;)
Maar idd geen Chromecast ondersteuning want ze gebruiken hun eigen dienst. Is wel een alternatieve app voor dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Klein_Kipje schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:41:
Heb je toevallig een link, ik kan hem niet vinden in de playstore ?
Geen idee of het in de Store staat, ik draai een Google Play Edition ROM.
Het staat me bij dat op KitKat de apk werkend te krijgen was, Android Police heeft daar ooit iets over geschreven. Wellicht geldt dat ook voor Lollipop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:13
Hallo tweakers,

Is er een app waarmee ik het syncen van accounts en apps (widgets) tijdsgebonden kan instellen. Zodat mijn toestel tussen bepaalde tijdstippen ( in de nacht) niet synchroniseert.

Alvast, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tasker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
Is dat makkelijk in te stellen? Heb je daar root voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

BlacKstaR- schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:54:
[...]

Is dat makkelijk in te stellen? Heb je daar root voor nodig?
Geen idee. Wat let je om het te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:55:
[...]

Geen idee. Wat let je om het te proberen?
App kost 2.99 dus wil wel weten of het werkt zonder root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

BlacKstaR- schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:56:
[...]

Want de trial werkt niet bij jou?
https://www.google.com/ur...z7LLktTaGmBN9X67OrYWHOGtA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
Top, wist niet dat er een trail versie was. Ik ga er mee aan de slap bedankt voor de hulp. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

BlacKstaR- schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:08:
[...]

Top, wist niet dat er een trail versie was. Ik ga er mee aan de slap bedankt voor de hulp. d:)b
Alsjeblieft. Ik heb niet meer gedaan dan de link uit de Play Store gekopieerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoxiuZ schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:12:
[...]

Ik moet idd wel chromecast support hebben. Enige wat ik mis aan google musoc is een windows app met hotkeys.
Rdio heeft naast mobile apps en chromecast support ook een native Windows en OSX applicatie:

http://help.rdio.com/cust...o-for-mac-and-windows-faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
BlacKstaR- schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:56:
[...]

Ja, werkt zonder root maar is dan wel wat beperkter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Een app om apps niet te suspenden waar geen root voor nodig is, want even multitasken en app moet weer gestart worden, erg hinderlijk. Zal wel niet bestaat zonder root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 07:59:
[...]

Dat zeg ik. Google Dialer doet dat out of the box. Caller ID en Nearby Places heet dat.

[afbeelding]
Kan je mij ook vertellen waar die instelling staat?
Bij mijn dialer vind ik het niet terug, alsook bij de algemene instellingen niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Toevallig zelf ook nog niet al te lang geleden aangezet.
Weet niet of aangepaste roms dit ook hebben, maar in AOSP(stock) Lollipop zit het wel;
Dialer > instellingen:
> algemeen > gedetaileerde bellerinfo
> telecoonnummer zoeken >
Omgekeerd zoeken aan, en als aanbieder Gebeld(NL)

Eigenlijk kun je er niet omheen, bij de instellingen van de dialer staat het. Als je die optie niet hebt heb je waarschijnlijk een Samsung/HTC/Sony die het eruit heeft gesloopt danwel een eigen dialer gebruikt.

[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 17-07-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
Ik heb een huawei p8 lite.
Waarschijnlijk is het eruit gesloopt.

Kan ik de originele dialer installeren via de apk?
Een andere app die deze functie heeft bestaat volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee dat werkt waarschijnlijk niet.
Had al even op XDA gezocht, maar zie ook geen port van de apk zodat het wel werkt op andere roms of iets dergelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:53
Is er ook een soort van scandisk app voor usb schijven?

Ben op vakantie en heb een externe usb hdd, maar spontaan heeft mijn map series geen inhoud meer :(

De rest vd hdd is wel te zien

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asterion schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 09:09:
Ik heb een huawei p8 lite.
Waarschijnlijk is het eruit gesloopt.

Kan ik de originele dialer installeren via de apk?
Een andere app die deze functie heeft bestaat volgens mij niet.
*knip*. Linken naar APK files is niet toegestaan.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De pro-versie van NZB360 (http://nzb360.com) is voorlopig gratis doordat de maker problemen heeft met PayPal. Ik gebruik deze app sinds hij bestaat en hij bevalt prima.

Doe er je voordeel mee. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
pven schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:03:
De pro-versie van NZB360 (http://nzb360.com) is voorlopig gratis doordat de maker problemen heeft met PayPal. Ik gebruik deze app sinds hij bestaat en hij bevalt prima.

Doe er je voordeel mee. :Y)
Fijne app inderdaad, voorheen gebruikte ik altijd SABDroidEx maar dit ziet er een stuk frisser en moderner uit. Lekker snel ook, ik ga hem eens wat langer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
Als ik de commentaren lees, dan zie ik dat de app niet werkt?

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Kent iemand een app om mental notes te maken, met tags en doorzoekbaar? Ik kom zo veel tegen dat ik wil onthouden, maar dat gebeurt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Google Keep?
Evernote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:40
DS-NOTE als je een Synology NAS hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ik kan Trello aanraden. Heel makkelijk om nieuwe items aan te maken in Trello zelf, maar kan ook via een widget op je homescreen of door een mail te sturen naar het Trello board.

Daarnaast is Trello goed voor heel veel meer andere zaken natuurlijk. Gebruik het zelf om van alles bij te houden, zowel privé als op het werk.

Android-app: Google Play: Trello - Organize Anything

[ Voor 15% gewijzigd door Jelte op 31-07-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Vraagje.

Misschien heeft iemand er ook last van gehad en een oplossing gevonden.

In verband met de snelheid koop (en kijk/luister) ik uit de onderdelen muziek en film vaak op de pc. Nu kan ik wel komen op de algemene startpagina, maar zodra ik een sub hoofdstuk muziek of film aanklik, gaat het mis. Alleen het draaiende pijltjes is in zicht, en blijft maar draaien, tot wel 10 minuten, dan sluit ik het zelf maar. Geen foutmelding, blijf alleen maar draaien. Alsof de pagina niet wordt geladen. Kan dus niet komen bij mijn film of mijn muziek, maar ook niet bij het winkelgedeelte.

Heb geprobeerd te kijken bij google play wont start. Maar niet echt recente reacties gevonden.

Heb geen windows 10 geïnstalleerd.

edit: ik gebruik internet explorer, google play blijft hier hangen, op advies vriend ook via google chrome geprobeerd en dan werkt het wel normaal (stom dat ik daar niet zelf op ben gekomen), blijkt dus een ie probleem te zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door fitznl op 09-08-2015 13:05 . Reden: niet ie wel chrome ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beppie007
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 23:26
Goeiemorgen.
Ik ben op zoek naar een mooie weer widget voor mijn startscherm. 1 die niet te groot is, en waarbij je in het kader van de widget ook druppels ziet verschijnen als het regent. Of, de wolken voorbij ziet komen als het waait.
Sony heeft zo een standaard widget, maar ik gebruik Nova launcher en daar kan ik hem niet op vinden.
Misschien iemand een idee.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Laatst online: 19-09 18:31
Beautiful Widgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beppie007
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 23:26
Bedankt, deze geïnstalleerd. Ook een idee welke van de thema's ik kan gebruiken voor live weer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
fitznl schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 12:30:
Vraagje.

Misschien heeft iemand er ook last van gehad en een oplossing gevonden.

In verband met de snelheid koop (en kijk/luister) ik uit de onderdelen muziek en film vaak op de pc. Nu kan ik wel komen op de algemene startpagina, maar zodra ik een sub hoofdstuk muziek of film aanklik, gaat het mis. Alleen het draaiende pijltjes is in zicht, en blijft maar draaien, tot wel 10 minuten, dan sluit ik het zelf maar. Geen foutmelding, blijf alleen maar draaien. Alsof de pagina niet wordt geladen. Kan dus niet komen bij mijn film of mijn muziek, maar ook niet bij het winkelgedeelte.

Heb geprobeerd te kijken bij google play wont start. Maar niet echt recente reacties gevonden.

Heb geen windows 10 geïnstalleerd.

edit: ik gebruik internet explorer, google play blijft hier hangen, op advies vriend ook via google chrome geprobeerd en dan werkt het wel normaal (stom dat ik daar niet zelf op ben gekomen), blijkt dus een ie probleem te zijn?
Misschien een cache-probleem?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

fitznl schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 12:30:
Vraagje.

Dat zou zomaar kunnen. Ik kan me ergens wel indenken dat Google vooral zorgt dat zijn spullen het goed doen op zijn eigen browser.
Persoonlijk gebruik ik IE ook maar 1 keer, om de download van Chrome en FF te starten. :+

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Ik heb onlangs Pushbullet ontdekt, handig allerlei meldingen naar mijn desktop sturen en ook meteen van daar beantwoorden. Smartphone op stil en niemand merkt er wat van.

Wou ik gewoon effe delen, heeft iemand anders er misschien ook wat aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Leuke app, hé! Ik gebruik tnu zo'n twee jaar, wordt alleen maar beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:07

XanderDrake

Build the future!

Ik las gister dus over Opera Max, de compressie app van Opera voor Netflix en Youtube. Is dat trouwens niet een handige manier om blokkades van Netflix en Youtube te omzeilen, die te tegenkomt bij publieke hotspots of bijv. in een NS trein?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:59

Steeffoon

Smartphone-nerd

XanderDrake schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:59:
Ik las gister dus over Opera Max, de compressie app van Opera voor Netflix en Youtube. Is dat trouwens niet een handige manier om blokkades van Netflix en Youtube te omzeilen, die te tegenkomt bij publieke hotspots of bijv. in een NS trein?
Dat zou nog goed kunnen. Opera Max neemt het dataverkeer over, over een VPN. Ben wel benieuwd of iemand dat heeft geprobeerd.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Steeffoon schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:06:
Dat zou nog goed kunnen. Opera Max neemt het dataverkeer over, over een VPN.
Dat VPN stuk blijkt achteraf ontkracht te zijn, helaas. Maar toch wie weet werkt het. Ik kan het nu alleen niet testen.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

XanderDrake schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:09:
[...]

Dat VPN stuk blijkt achteraf ontkracht te zijn, helaas. Maar toch wie weet werkt het. Ik kan het nu alleen niet testen.
Hoe werkt het dan? het toch van beide kanten gecomprimeerd worden?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

icecreamfarmer schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:46:
[...]

Hoe werkt het dan? het toch van beide kanten gecomprimeerd worden?
Het forceert iets naar Low Quality bij de app die je wilt gebruiken. Ofzo. Ik weet het eigenlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:23
Ik zou graag een app hebben die automatisch m'n gsm op 2G zet als ik thuis of op werk kom (beide slechte verbinding door omstandigheden op 3G en 4G).

Kan ik die simpel met llama of toch beter Tasker nemen?
Pagina: 1 ... 51 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.