Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:32
Geen matches
Ik ben op zoek naar een applicatie, eigenlijk een heel simpele, er zijn ook apps voor. Als ik mijn geluid uit zet wil ik dat telefoon oproepen, SMS en mails van bepaalde contacten wel geluid maken. Deze contacten staan in groepen in Gmail.

Ik heb in het verleden al eens gezocht naar zo'n app, maar niet heel gelukkig geworden. Vaak ondersteunen ze de groepen van Gmail niet ( geen zin om een dubbele administratie bij te houden), werken ze niet met email en SMS maar alleen telefoon oproepen of zijn een ramp om in te stellen...

Iemand suggesties toevallig..?

Verwijderd

Matched: play
new_guy schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 22:27:
Ik ben op zoek naar een applicatie, eigenlijk een heel simpele, er zijn ook apps voor. Als ik mijn geluid uit zet wil ik dat telefoon oproepen, SMS en mails van bepaalde contacten wel geluid maken. Deze contacten staan in groepen in Gmail.

Ik heb in het verleden al eens gezocht naar zo'n app, maar niet heel gelukkig geworden. Vaak ondersteunen ze de groepen van Gmail niet ( geen zin om een dubbele administratie bij te houden), werken ze niet met email en SMS maar alleen telefoon oproepen of zijn een ramp om in te stellen...

Iemand suggesties toevallig..?
Google Play: Call Filter

Google Play: Geavanceerde Stille Modus

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:24

Christiano007

Ich bin der champion

Geen matches
Ik heb een HTC One X met een Radio Tuner waar ik niet al te blij mee ben. Als het bereik niet goed is dan gaat hij zachter afspelen ipv dat je ruis hoort.

Is er nog een alternatief als app? Radio FM heb ik al geprobeerd die doet het niet. Ik zoek dus een app die gewoon de Radio Tuner vervangt.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Geen matches
Ik ben op zoek naar een mooie, strak uitziende configureerbare toggle-widget.
GPS / zaklampje / WiFi / schermhelderheid / geluidsprofiel enzovoort enzovoort.

Gebruikte altijd SwitchPro, maar wil is wat anders, nieuws en vlots, but the problem...
Er zijn tegenwoordig tientallen zo niet honderden widgets die dit kunnen, welke gebruiken jullie?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:46

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Geen matches
Christiano007 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:21:
Ik heb een HTC One X met een Radio Tuner waar ik niet al te blij mee ben. Als het bereik niet goed is dan gaat hij zachter afspelen ipv dat je ruis hoort.

Is er nog een alternatief als app? Radio FM heb ik al geprobeerd die doet het niet. Ik zoek dus een app die gewoon de Radio Tuner vervangt.
Probeer deze eens. Ik zie dat die met name voor motorola is, verder is er deze prijzige variant die voor alles werkt

Tip zoekterm "offline radio"
Laat maar horen of het iets is, ik stream zelf meestal via internet maar altijd goed om een offline variant erbij te hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door rockhopper op 11-05-2013 17:41 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-11 13:32
CLB schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:25:

Gebruikte altijd SwitchPro, maar wil is wat anders, nieuws en vlots, but the problem...
Er zijn tegenwoordig tientallen zo niet honderden widgets die dit kunnen, welke gebruiken jullie?
Ik gebruik nu:

Google Play: Battery Widget Reborn Beta

Heb nu dat batterij percentage cijfertje in me dock staan, op klikken geeft me meeste van die opties. Alleen geen helderheid. Als je die opties nog aan zou kunnen passen zou het helemaal een geniale widget zijn.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Geen matches
rockhopper schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:38:
[...]

Probeer deze eens. Ik zie dat die met name voor motorola is, verder is er deze prijzige variant die voor alles werkt

Tip zoekterm "offline radio"
Laat maar horen of het iets is, ik stream zelf meestal via internet maar altijd goed om een offline variant erbij te hebben.
Radio FM die werkt dus niet ( zie post ;) )
Heb een versie van Aug. vorig jaar geprobeerd van de andere tip die je gaf en in de woonkamer pakt hij niet heel veel zenders (stuk of 4) terwijl de originele er wel heel veel pakt. Maar ik moet het buiten ook nog even proberen uiteraard.

Iig doet hij het wel!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Geen matches
Christiano007 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:14:
[...]
Radio FM die werkt dus niet ( zie post ;) )

Iig doet hij het wel!
Die app heet toch echt FM Radio, als jij het over Radio FM ga ik daardoor uit van een andere app....
Maar ik ben blij dat je in ieder geval iets werkend hebt gekregen. De betaal-versie van Spirit FM?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

Ik gebruikte altijd Google Play: Widgetsoid, maar tegenwoordig gebruik ik de toggles in the notification bar.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Geen matches
rockhopper schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 19:03:
[...]

Die app heet toch echt FM Radio, als jij het over Radio FM ga ik daardoor uit van een andere app....
Maar ik ben blij dat je in ieder geval iets werkend hebt gekregen. De betaal-versie van Spirit FM?
*Kuch* ja. ;)

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:32
Beide ondersteunen helaas geen groepen. :'(

Misschien maar is contact opnemen met 1 van de ontwikkelaars...

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

Geen twijfel over mogelijk: Google Play: Power Toggles

Bestaat er trouwens een app waarmee je je iPod Touch via WiFi kan bedienen?

[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 12-05-2013 17:09 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Verwijderd

Geen matches
ik wil graag video's van youtube downloaden op mijn Nexus 7. Ik heb daarom ook youtube videodownloader geïnstalleerd, ik heb alleen geen idee hoe het werkt. Kan het iemand het mij uitleggen??

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Geen matches
Volgens mij moet je met die YT videodownloader via je Nexus downloaden, en niet via je computer, verder vond ik op Google de app; "TubeMate" misschien moet je dat even uitproberen, dat is gewoon de normale YT app, alleen kan je ook filmpjes opslaan.

• Bastiaan
  • Laatst online: 24-11 20:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Geen matches
Een stukje nostalgie dat vrijdag is verschenen: Carmageddon :D
En dat mag in het game topic, zie de topic waarschuwing

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 13-05-2013 18:57 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 15:39
Geen matches
Bastiaan schreef op zondag 12 mei 2013 @ 19:34:
Een stukje nostalgie dat vrijdag is verschenen: Carmageddon :D
Ook vrijdag al op de FrontPage : nieuws: Carmageddon voor Android is uitgebracht :P

• Bastiaan
  • Laatst online: 24-11 20:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Geen matches
We komen net terug van een weekend weg; dat stukje had ik even gemist... :$

[ Voor 18% gewijzigd door Bastiaan op 12-05-2013 20:13 ]

Verwijderd

Geen matches
Thanks
Arthur-M

• CLB
  • Niet online
Dacht dat dat alleen voor de notificatiebar was, gaan we is even bekijken, dank!

Iemand die weet of Adobe Flash Player 11.1_11.1.115.34 de laatste versie is, ooit uitgegeven?

[ Voor 63% gewijzigd door CLB op 12-05-2013 21:46 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-11 16:56
CLB schreef op zondag 12 mei 2013 @ 21:32:
[...]

Dacht dat dat alleen voor de notificatiebar was, gaan we is even bekijken, dank!

Iemand die weet of Adobe Flash Player 11.1_11.1.115.34 de laatste versie is, ooit uitgegeven?
Ik heb 11.1_11.1.115.54

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
http://helpx.adobe.com/fl...lash-player-versions.html

Stukje scrollen en je komt de Android versie tegen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• CLB
  • Niet online
Geen matches
Hoow stupid can I be, gewoon niet aan gedacht :s Dank mannen!

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-11 13:32
Iemand enig idee hoe je deze Wunderlist widget krijgt: https://lh4.ggpht.com/AtH...0JHw18PA_7cuQv1I3uunhx-dQ

Standaard widget ziet er heel anders uit. Screenshot komt van Google Play van de Wunderlist app. Heb ze al gemaild maar ik kreeg een of ander stompzinnig antwoord terug..

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11 19:20

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Ik gebruik het niet, maar da's volgens mij met een (geintegreerde?) dashclock plugin.

[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 13-05-2013 15:17 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:13
AllSeeyinEye schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:17:
Ik gebruik het niet, maar da's volgens mij met een (geintegreerde?) dashclock plugin.
ja, aangezien ik niks kan vinden als op dashclock + wunderlist zoek moet dit wel om een geintegreerde functie van wunderlist gaan, de lockscreen widget die je op dat plaatje ziet is 100% dashclock:
Google Play: DashClock Widget
(let op, alleen voor android 4.2+ omdat oudere versies geen lockscreen widgets ondersteunen)

Dashclock laat wat standaard gegevens gezien, maar heeft ook een api voor developers, zodat in principe iedere app of plugin gegevens kan tonen via dashclock, zo zijn er al whatsapp en facebook extensies.
Erg goede app, met een mooi concept en ook nog eens een mooi design volgens de android guidelines

[ Voor 21% gewijzigd door Prulleman op 13-05-2013 15:57 ]

Strava

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Dashclock is dan ook gemaakt door een Google Dev ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

Laguna schreef op zondag 12 mei 2013 @ 02:25:
[...]

Geen twijfel over mogelijk: Google Play: Power Toggles

Bestaat er trouwens een app waarmee je je iPod Touch via WiFi kan bedienen?
En ook hier geïnstalleerd. Nadeel is dat de zaklamp-optie niet goed (eigenlijk helemaal niets doet) functioneert. Gelukkig known issue. Verder een prima app, die de standaard powerwidget inderdaad prima vervangt! Ben vooral blij met de GPS optie.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Geen matches
The Executer schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:04:
[...]

En ook hier geïnstalleerd. Nadeel is dat de zaklamp-optie niet goed (eigenlijk helemaal niets doet) functioneert. Gelukkig known issue. Verder een prima app, die de standaard powerwidget inderdaad prima vervangt! Ben vooral blij met de GPS optie.
Dat hangt natuurlijk volledig af van welk toestel je gebruikt, bij m'n Galaxy Nexus werkt de zaklamp namelijk perfect.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 20:45
Geen matches
Weet iemand of er een app/truuk is om een android tablet aan en uit (standby) te zetten als er stroom op de lader staat? Ik wil een tablet aan de muur bevestigen als babymonitor en later als homewizard remote, ik wil de tablet bijvoorbeeld om 01:00 op standby en om 8:00 weer aan. Ik zou de lader aan een kaku schakelaar kunnen zetten om hem via de homewizard te timen.

Enigste app die zoiets misschien zou kunnen is denk tasker? Weet iemand of die functie hierin zit?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:39

Nakebod

Nope.

Zolang aan/uitzetten idd standby is, en niet fysiek aanzetten (Uit kan geloof ik wel) kan je in theorie in Tasker doen wat jij wilt.
Als taak kan je kiezen voor Display: Turn on, of Display: Stay on. Daarbij gelijk even een melding die ik hier krijg: Stay On werkt schijnbaar niet met Android 4.2+, en Turn On zou niet ondersteund zijn op mijn device (HTC One X met custom 4.2 ROM)
Ze adviseren zelf om de Security Settings plugin op een rooted device te proberen.
Dus in theorie kan het, maar misschien niet out of the box.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:10
Geen matches
Barcafan schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:33:
Weet iemand of er een app/truuk is om een android tablet aan en uit (standby) te zetten als er stroom op de lader staat? Ik wil een tablet aan de muur bevestigen als babymonitor en later als homewizard remote, ik wil de tablet bijvoorbeeld om 01:00 op standby en om 8:00 weer aan. Ik zou de lader aan een kaku schakelaar kunnen zetten om hem via de homewizard te timen.

Enige app die zoiets misschien zou kunnen is denk tasker? Weet iemand of die functie hierin zit?
Volgens mij staat deze instelling standaard bij 'Developer settings/options'.

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 20:45
Nakebod schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:42:
Zolang aan/uitzetten idd standby is, en niet fysiek aanzetten (Uit kan geloof ik wel) kan je in theorie in Tasker doen wat jij wilt.
Als taak kan je kiezen voor Display: Turn on, of Display: Stay on. Daarbij gelijk even een melding die ik hier krijg: Stay On werkt schijnbaar niet met Android 4.2+, en Turn On zou niet ondersteund zijn op mijn device (HTC One X met custom 4.2 ROM)
Ze adviseren zelf om de Security Settings plugin op een rooted device te proberen.
Dus in theorie kan het, maar misschien niet out of the box.
Fysiek uit hoeft niet, standby is voldoende. Misschien als ik de lockscreen functie uit vink in het beveiligingsscherm dat ik de Turn on functie van tasker kan omzeilen, ik denk ook niet dat ik gebruik ga maken van android 4.2 of hoger. Ik hoop deze week een galaxy tab 2 binnen te krijgen waarmee ik kan gaan experimenteren. Alvast bedankt voor de hulp!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-11 19:56

Convoy

g44p

Geen matches

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Geen matches
Ja, appdata in de cloud lijkt mij echt heerlijk. Lekker syncen tussen telefoon en tablet, kom maar door.

• agoNITE
Matched: store, play
Nieuwe Play Store ziet er ook weer beter uit alleen jammer dat de beginpagina in Nederland zo kaal is. Hoop dat Google daar snel iets aan kan veranderen! :p

http://www.androidpolice....-google-play-store-4-1-6/

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:12

gwystyl

Beugeltje dan maar?

agoNITE schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 06:02:
Nieuwe Play Store ziet er ook weer beter uit alleen jammer dat de beginpagina in Nederland zo kaal is. Hoop dat Google daar snel iets aan kan veranderen! :p

http://www.androidpolice....-google-play-store-4-1-6/
Op mijn S3 ziet het er inderdaad mooi uit, maar op de Galaxy Txt van mijn vrouw is nou bijna alleen nog maar een grote balk zichtbaar (240 x 320 landscape scherm). Het is dus duidelijk niet bedoeld voor kleine schermen, maar wordt daar wel naartoe gepusht. Ik ga eens kijken of ik daar de oude versie op terug kan zetten..

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Op mijn S2 is er niets veranderd aan het beginscherm?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NCEem8Nqnl0PZpGRlzEM9C5p/full.png

• agoNITE
Geen matches
AllSeeyinEye schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 07:36:
Op mijn S2 is er niets veranderd aan het beginscherm?
[afbeelding]
Bij ons niet nee, maar die screenshots van AndroidPolice zien er mooi uit vind ik :)

• The Executer
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

Geen matches
Laguna schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:20:
[...]

Dat hangt natuurlijk volledig af van welk toestel je gebruikt, bij m'n Galaxy Nexus werkt de zaklamp namelijk perfect.
Om hier nog even een reactie op te geven: Ik gebruik een HTC One X. Zit er haast aan te denken de flashlight apk uit mijn telefoon te trekken en naar de ontwikkelaar op te sturen, maar daar zit ie vast niet op te wachten :P.

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik weet dat je bij Google Play: Widgetsoid in de applicatie kunt instellen dat het programma op vier verschillende manieren de zaklamp aan moet zetten. Blijkbaar bestaan er verschillende manieren om de lampjes aan en uit te zetten, als één manier niet werkt zou je over kunnen stappen op een andere methode.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Iemand die mij kan vertellen hoe ik Google Talk beter kan gebruiken. Ik ben zeer te spreken over de applicatie. Ik heb alleen nagenoeg geen contacten erin. Hoe kom ik zo met mijn contacten in contact? Als ik iemand uit wil nodigen, wordt er om een email adres gevraagd. Ik heb van nagenoeg niemand een email adres...

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Geen matches
AllSeeyinEye schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:18:
Iemand die mij kan vertellen hoe ik Google Talk beter kan gebruiken. Ik ben zeer te spreken over de applicatie. Ik heb alleen nagenoeg geen contacten erin. Hoe kom ik zo met mijn contacten in contact? Als ik iemand uit wil nodigen, wordt er om een email adres gevraagd. Ik heb van nagenoeg niemand een email adres...
Google Talk werkt alleen met mail adressen. Met je Google account kan je andere mensen uitnodigen om te chatten met Talk, daarna komen ze in je contacten lijst te staan.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Geen matches
Mochten er nog mensen ook plotseling last hebben van een Facebook app notificatie die niet weg te krijgen is, zie hier de oplossing.

• Cyleo
Geen matches
AllSeeyinEye schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:18:
Nu up te daten naar Hangouts ;) nieuws: Google integreert messagingdiensten in Hangouts-apps Dan werkt het met G+ en gmail-adressen.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
Cyleo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:13:
[...]

Nu up te daten naar Hangouts ;) nieuws: Google integreert messagingdiensten in Hangouts-apps Dan werkt het met G+ en gmail-adressen.
Ak gedaan, en nu staat de hele contacten lijst erin, waarbij je mensen mag smsen of ze Hangouts willen gaan gebruiken.

Heb al feedback gegeven, want zo gaat natuurlijk niemand dat gebruiken. Wat het nodig heeft is een directe link met het telefoonboek, zodat iedereen het direct kan gebruiken. Daarnaast mis ik de online/busy/inactive status. Het bovenste deel van de lijst mag wat mij betreft direct geschrapt. Sorteren op naam is prima, nu heb je mensen er dubbel in staan.

• peakrever
Even een vraagje hoor; Ik heb een Nexus 7, maar updated de play store uit zichzelf of is er een nieuwe software update (sorry, ik heb altijd met iOS gewerkt, en ik weet dus niks van Android af)?

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

netblade

Sunrise

Geen matches
Laguna schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:37:
Mochten er nog mensen ook plotseling last hebben van een Facebook app notificatie die niet weg te krijgen is, zie hier de oplossing.
Ik heb wel last van pushmeldingen die uitstaan maar toch gepushed worden, heb de update maar weer verwijderd want ik vind het arelaxed de hele dag lastig gevallen te worden met dingen die ik op dat moment niet nodig heb

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:23

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Arthur-M. schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 07:44:
Even een vraagje hoor; Ik heb een Nexus 7, maar updated de play store uit zichzelf of is er een nieuwe software update (sorry, ik heb altijd met iOS gewerkt, en ik weet dus niks van Android af)?
De Play Store app update zichzelf. De apps individueel krijg je notifications van updates of je gaat naar my apps in de Play Store.

OS updates krijg je ook een notification voor.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:12

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Arthur-M. schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 07:44:
De Play store en verschillende andere google onderdelen worden vanzelf geupdated, de meeste programma's die in de standaard rom zitten (bij een Nexus 7 wss niet veel) en alle programma's die je zelf hebt geïnstalleerd updaten alleen vanzelf als jij daar toestemming voor geeft. Dit kan je doen per app door een vinkje te zetten bij 'automatisch updaten' of voor alle programma's in de instellingen van de Play Store. In de instellingen van de Play Store kan je dan kiezen voor onderstaande opties

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zW1b2Kt3EkU6OIgUKJicLOcr/full.png

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gisteren heb ik hangouts erop gezet, dat triggerde een update van de play store. Sinds die update kan ik de optie om alleen via wifi te updaten niet meer vinden. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Meer mensen die problemen hebben met Google Play App? Ik probeer al sinds gisteren Hangouts te installeren, maar precies sinds gisteren crasht bij mij de Google Play App bij het opstarten. Ik lees dat er een update is voor play, wellicht word het hierdoor veroorzaakt, maar hoe forceer je dat die geüpdatet word?

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 21:06
Geen matches
Mooi, na de update van gister crashed Google Music direct bij het opstarten op mijn telefoon (Xperia Arc met Android 2.3.4). Jammer, want ik gebruik de app best vaak

Flickr PSN ID= cheironnl

• Cyleo
Ik heb ook hangout geinstaleerd, geen problemen met Google play. Build 4.0.27

Misschien even data clearen?

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Geen matches
Let wel op met hangout. Sommige chats (zoals mensen die http://partychapp.appspot.com/ gebruiken), kunnen deze chats niet meer bereiken. Ik ben teruggegaan in versie (dit kan via apps -> hangout -> updates verwijderen - mits talk als system app is geinstalleerd / wat vaak het geval is).

• Limbeckx
  • Laatst online: 25-11 08:37
Geen matches
Ik heb hier dus last van:

http://androidos.in/2013/...ndroid-fix-is-on-the-way/

Iemand anders ook?

Ik heb wel CM GAPPS waar Talk in zit. Daarom heb ik em via de apk geinstalleerd maar dan krijg ik geen berichten en worden berichten van mij ook niet bezorgd.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Geen matches
ECiftci schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:59:

Iemand anders ook?

Ik heb wel CM GAPPS waar Talk in zit. Daarom heb ik em via de apk geinstalleerd maar dan krijg ik geen berichten en worden berichten van mij ook niet bezorgd.
Het zou me niks verbazen als het erg druk is op de servers momenteel omdat er veel mensen zijn die er mee aan het klooien zijn / overstappen / uitproberen. Ik ben daarom zelf nog even aan het wachten voordat ik het ga installeren zodat in ieder geval de eerste erge problemen voorbij zijn.

• The Executer
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

Geen matches
Widgetsoid zojuist geprobeerd. Deze kan niet goed omweg met mijn GPS (opent het menu ipv daadwerkelijk inschakelen/uitschakelen) en ook hier werkt de zaklamp niet. Inmiddels zitten er 5 opties in, en alle blijken niet te werken.

En nee, hij's niet stuk :9.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Geen matches
The Executer schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:55:
Widgetsoid zojuist geprobeerd. Deze kan niet goed omweg met mijn GPS (opent het menu ipv daadwerkelijk inschakelen/uitschakelen) en ook hier werkt de zaklamp niet. Inmiddels zitten er 5 opties in, en alle blijken niet te werken.

En nee, hij's niet stuk :9.
Volgens mij krijg je bij elke widget voor GPS het menu om hem aan of uit te zetten. Google had dit volgens mij expres gedaan zodat apps niet zomaar GPS aan konden zetten.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• The Executer
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

Geen matches
Timocos schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:59:
[...]

Volgens mij krijg je bij elke widget voor GPS het menu om hem aan of uit te zetten. Google had dit volgens mij expres gedaan zodat apps niet zomaar GPS aan konden zetten.
Power Toggles schakelt bij mij de GPS zelf in en uit, zonder een menu te tonen... Volgens mij ook de standaard HTC widget, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.

Verwijderd

Geen matches
The Executer schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:03:
Power Toggles schakelt bij mij de GPS zelf in en uit, zonder een menu te tonen...
Nee, standaard mag/kan dit niet op Android. Zie ook de FAQ van Power Toggles:

"Direct GPS / NFC toggle is not possible due to security restrictions on android. Only the 'Power Control' widgets which comes preinstalled with the device can do this.

However it the device is rooted you can get single click GPS / NFC toggle. You will have to install the application as a system app. To move it to system app use any available program like '/system/app mover' or 'Titanium Backup' or any similar program available on Android Market."

• CLB
  • Niet online
Geen matches
The Executer schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:03:
Power Toggles schakelt bij mij de GPS zelf in en uit, zonder een menu te tonen...
Volgens mij ook de standaard HTC widget, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Maak je gebruik van een oudere versie dan? Losse .apk? Versie 4.6.6 kan dit niet (bij mij), reden al gegeven.

Verwijderd

Geen matches
CLB schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:08:
Maak je gebruik van een oudere versie dan?
Oudere versies kunnen dit ook niet.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Geen matches
ECiftci schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:59:

Iemand anders ook?

Wat als het goed is wel werkt als workaround is via de website installeren, dat doe je hier

Althans dat werkte gisteren bij mij wel.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:56

steveman

Comfortabel ten onder

Meer mensen die problemen hebben bij het installeren van Transdroid 1.1.15 :? (https://code.google.com/p/transdroid/)

Ik open de apk, maar de install-knop werkt niet. Cancel wel... En ik heb niet-Play sources aanstaan onder security.

SII met Android 4.1.2

Aha! Kennelijk stonden er updates klaar... die zat deze handmatige installatie in de weg. Bedankt voor de waarschuwing daarvoor Android... *kuch*.

[ Voor 22% gewijzigd door steveman op 16-05-2013 14:38 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• peakrever
Geen matches
@touchdoomex@gwystyl

Bedankt, weer wat nieuws geleerd

• CLB
  • Niet online
Geen matches
Heb een los topicje aangemaakt voor de nieuwe Helium backup-app: Helium - App Sync and Backup :)

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Met de laatste update van Titanium Backup werkt eindelijk de deattach functie weer, zodat je bij een brakke update van een bepaalde app, de app tijdelijk kan loskoppelen van de Play Store waardoor de app en daarmee de update niet langer zichtbaar is in de Play Store.

[ Voor 4% gewijzigd door Laguna op 16-05-2013 15:55 ]

Verwijderd

Laguna schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:55:
Met de laatste update van Titanium Backup werkt eindelijk de deattach functie weer, zodat je bij een brakke update van een bepaalde app, de app tijdelijk kan loskoppelen van de Play Store waardoor de app en daarmee de update niet langer zichtbaar is in de Play Store.
En als er dan een update uitkomt die wél goed is, hoe weet je dan dat die er überhaupt is? :P

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:28:
[...]

En als er dan een update uitkomt die wél goed is, hoe weet je dan dat die er überhaupt is? :P
Door online in de playstore te kijken waar je altijd de datum ziet van de meest recente versie.

Verwijderd

rockhopper schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:03:
Door online in de playstore te kijken waar je altijd de datum ziet van de meest recente versie.
Nee dat is inderdaad way handiger :P Nou ja, to each his own zullen we maar denken.

Die ene app die er "weer" tussen staat omdat je (nog) niet wilt updaten bij een manuele controle trek ik wel.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:06:
[...]

Nee dat is inderdaad way handiger :P Nou ja, to each his own zullen we maar denken.

Die ene app die er "weer" tussen staat omdat je (nog) niet wilt updaten bij een manuele controle trek ik wel.
Omdat ik wel meer apps geïnstalleerd heb staan en anders niet alles bijwerken kan gebruiken.

Echter toen ik de app weer reattached had blijft de app onzichtbaar in de Play Store bij mijn apps..

• The Executer
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:06:
[...]

Nee, standaard mag/kan dit niet op Android. Zie ook de FAQ van Power Toggles:

"Direct GPS / NFC toggle is not possible due to security restrictions on android. Only the 'Power Control' widgets which comes preinstalled with the device can do this.

However it the device is rooted you can get single click GPS / NFC toggle. You will have to install the application as a system app. To move it to system app use any available program like '/system/app mover' or 'Titanium Backup' or any similar program available on Android Market."
CLB schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:08:
[...]

Maak je gebruik van een oudere versie dan? Losse .apk? Versie 4.6.6 kan dit niet (bij mij), reden al gegeven.
En toch is het echt zo. Ik heb het nog gecontroleerd via de instellingen, GPS staat aan. Ik gebruik de widget en schakel GPS uit. Een controle via het menu laat inderdaad zien dat GPS uit is.
HTC One X met standaard Android 4.1 rom.

• CLB
  • Niet online
Geen matches
'Vroegah' gebruikte ik een klein progje om online advertenties niet te showen (met rootacces)
Momenteel ken ik alleen nog AdAway (even opzoeken zo) maar iemand die nog weet hoe die van 'vroegah' heette?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
CLB schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:39:
'Vroegah' gebruikte ik een klein progje om online advertenties niet te showen (met rootacces)
Momenteel ken ik alleen nog AdAway (even opzoeken zo) maar iemand die nog weet hoe die van 'vroegah' heette?
Ja :+

• CLB
  • Niet online
Geen matches
Nice! Dan moet het mij ook wel lukken om erop te komen ;)

Verwijderd

Geen matches
Adfree.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 09:30 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Geen matches
CLB schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:23:
Nice! Dan moet het mij ook wel lukken om erop te komen ;)
hint: AdFree (Android)

• CLB
  • Niet online
Geen matches
Yes had 'm al mannen dank :) Even koekeloeren!
Staat me iets bij van instellingen voor NL websites enzo, maar dat lukt wel :) Nice!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-11 18:02
Matched: store
Heb al de volledige appstore uitgepluisd maar ik kom niet tot de perfecte app....

Ik ben op zoek naar een nieuws applicatie/widget. Een widget waar ik mijn eigen keuze van websites kan aan toevoegen en die verschijnen in een feed. Liefst zo simpel mogelijk en die visueel er deftig uitziet op mn homescreen.

Anyone? Al Flipboard, Current etc al getest maar ik vind er mn ding niet in....

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 21:51
Geen matches
Feedly al geprobeerd? Fijne en mooie app!

Editie: je zoekt een widger zie ik nu. Geloof niet dat feedly dat heeft...

[ Voor 48% gewijzigd door chielmi op 17-05-2013 21:26 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen matches
Of Zite?
Edit: Oh, weet niet of het een widget heeft.

[ Voor 74% gewijzigd door anandus op 17-05-2013 21:32 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Geen matches
Vraagje over de YouTube app: hoe kan je in één keer terug gaan naar het 1e scherm met je account overzicht? Of moet je echt steeds op de terug knop of youtube logo klikken en terug bladeren door de net bekeken video's en zoekopdrachten om weer bij het begin te komen?

Lijkt me een domme/simpele vraag, maar ik heb me suf gezocht zonder resultaat ;(

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Geen matches
Artjuh schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:03:
Vraagje over de YouTube app: hoe kan je in één keer terug gaan naar het 1e scherm met je account overzicht? Of moet je echt steeds op de terug knop of youtube logo klikken en terug bladeren door de net bekeken video's en zoekopdrachten om weer bij het begin te komen?

Lijkt me een domme/simpele vraag, maar ik heb me suf gezocht zonder resultaat ;(
links bovenin moet je het YouTube icoon aanraken en klaar :)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Klopt het dat het losse lijstje 'handmatig updaten' verdwenen is bij 'Mijn apps' in Google Play? Ik had bijv. de weer-app van Piet al een paar weken in dat lijstje staan, omdat er bij het updaten een heleboel permissies bijkomen. Nu staat deze app ineens tussen het lijstje van 'alles updaten' :o

Edit: ja dus. Gelukkig krijg je nog wel een waarschuwing over nieuwe permissies:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidpolice.com/wp-content/uploads/2013/05/nexusae0_btWo2xnkpALznzQe6N3b8ydU4MLqKQdC1_61cUt2s3M_thumb.png

[ Voor 27% gewijzigd door yohan op 18-05-2013 19:22 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Geen matches
lekzzz schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:35:
[...]

links bovenin moet je het YouTube icoon aanraken en klaar :)
Dan moet ik last hebben van een bug, die knop werkt bij als een 'vorige' knop |:( .

• Cyleo
yohan schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 19:16:
Klopt het dat het losse lijstje 'handmatig updaten' verdwenen is bij 'Mijn apps' in Google Play? Ik had bijv. de weer-app van Piet al een paar weken in dat lijstje staan, omdat er bij het updaten een heleboel permissies bijkomen. Nu staat deze app ineens tussen het lijstje van 'alles updaten' :o

Edit: ja dus. Gelukkig krijg je nog wel een waarschuwing over nieuwe permissies:

[afbeelding]
Ja, ik vind het persoonlijk wel fijn, naar 10+ losse apps toestemming geven was ik het wel zat en nu krijg je ze alsnog allemaal even te zien.

Verwijderd

Geen matches
Weet iemand hoe die app heet dat je badges kunt halen als je op een bepaalde GPS positie bent?

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:41
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:36:
Weet iemand hoe die app heet dat je badges kunt halen als je op een bepaalde GPS positie bent?
Deze?

• Touchdomex
  • Laatst online: 13:23

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Is dat niet gewoon Foursquare?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Geen matches
Artjuh schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 19:47:
[...]

Dan moet ik last hebben van een bug, die knop werkt bij als een 'vorige' knop |:( .
Is geen bug, dat ding is ook gewoon een vorige knop. :P

Verwijderd

Geen matches
Nope :).
Touchdomex schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:44:
Is dat niet gewoon Foursquare?
Dom van mij ik had Foursquare al bekeken maar dan op internet :). Daar kwam ik dat element van badges niet tegen. Maar die is het inderdaad wel :D, denk ik tenminste.

• Limbeckx
  • Laatst online: 25-11 08:37
Is er een makkelijke manier om Google Play Books icm sideloaden van epubs in Nederland te gebruiken? Ik kan de apk vast wel op internet vinden maar wat ik begrijp ik dat je de epubs in moet voeren in een webinterface. Of kan het via google drive?

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:36:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pkgGeo.Geotag&hl=nl?

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Geen matches
Cyleo schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 20:49:
[...]

Ja, ik vind het persoonlijk wel fijn, naar 10+ losse apps toestemming geven was ik het wel zat en nu krijg je ze alsnog allemaal even te zien.
Klopt, het is geen verslechtering. Ik schrok alleen even: als 'alles updaten' betekent dat extra permissies gewoon meegenomen worden, dan zou dat natuurlijk geen verbetering zijn.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:25
Geen matches
Weet iemand een mooie epub-app? Al die standaard apps (Aldiko, Moon+, ezPDF, etc etc) vind ik verschrikkelijk lelijk, niemand neemt ook maar de moeite om de holo-style te adapten. Google Books vind ik dan weer erg mooi, maar die vertikken het om weer fatsoenlijk te werken in Nederland.

Dus.. misschien hebben jullie nog tips? Beetje een look-a-like van de Apple Books app... daar komen de .epubs tenminste ook fatsoenlijk in beeld (eerder genoemde Android apps halen de lay out wel eens door de war, terwijl die op Apple prima is).

Verwijderd

maarud schreef op zondag 19 mei 2013 @ 20:55:
Weet iemand een mooie epub-app? Al die standaard apps (Aldiko, Moon+, ezPDF, etc etc) vind ik verschrikkelijk lelijk, niemand neemt ook maar de moeite om de holo-style te adapten. Google Books vind ik dan weer erg mooi, maar die vertikken het om weer fatsoenlijk te werken in Nederland.

Dus.. misschien hebben jullie nog tips? Beetje een look-a-like van de Apple Books app... daar komen de .epubs tenminste ook fatsoenlijk in beeld (eerder genoemde Android apps halen de lay out wel eens door de war, terwijl die op Apple prima is).
Google Play: Fabrik (cloud ebook lezer)

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:25
Geen matches
Fabrik pakt de hyperlinks in epubdocs niet.. dus die valt ook af..

edit:
hmm, Mantano komt al aardig in de buurt! :)

[ Voor 29% gewijzigd door maarud op 19-05-2013 21:17 ]

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:59
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:34:

Dom van mij ik had Foursquare al bekeken maar dan op internet :). Daar kwam ik dat element van badges niet tegen. Maar die is het inderdaad wel :D, denk ik tenminste.
Is em zeker ;)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• CLB
  • Niet online
Geen matches
Kan ik simpel weg uitlezen dat NetCounter 2595x is opgestart in de tijd dat de phone aan staat?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Vjnoge3QEO5G9d8l8dBNELUJ/full.jpg
Dan gaat die er maar is af ;)

Pagina: 1 ... 15 ... 68 Laatste

Let op:
Discussie over Android games moeten in het Android Games topic.

Aanbiedingen van Apps kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.

Vragen om apps mag, maar alleen als je aangeeft wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt. Korte oneliners e.d. zijn dus niet de bedoeling.