Die 1000 gulden kwijt?? die krijg je terug
maar je bent dat geld 3 maanden kwijt ja hun kunnen nou lekker rente verdienen met jou centjes en dat gun ik ze niet echt
edit:
post 400
post 400
Verwijderd
Verwijderd
Als dat waar is van die 4 weken, kunnen we direct evalueren, en concluderen dat de planning volstrekt in het honderd gelopen is.Op dinsdag 19 juni 2001 00:17 schreef mafiasven het volgende:
[..]
waarom er nu over discussieren kan toch ook ? ik vind t ook beetje belachelijk eerst grote mond van 4 weken na afschrijving en nu pas in juli 1 ding weet ik zeker die 1000 gulden is er na 3 maanden meteen af
Verwijderd
Maar voor hoelangOp dinsdag 19 juni 2001 00:33 schreef Bobbert het volgende:
Telfort beleeft ook gouden tijden -> aantalen mensen is met 50% toegenomen
Met mensen zoals ons niet...Op dinsdag 19 juni 2001 00:53 schreef qball het volgende:
[..]
Maar voor hoelang
Verwijderd
Tuurlijk, eerst het tegoed wat erbij zit opmakenOp dinsdag 19 juni 2001 00:58 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Met mensen zoals ons niet...maar hoor wel van andere dat ze gewoon met die kaart gaan bellen.
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat ik eerst die telfort sim er wel in hou. als er geen bereik is, kan ik altijd m'n genie met libertel nog gebruiken of de sims wisselen.Op dinsdag 19 juni 2001 01:12 schreef qball het volgende:
[..]
Tuurlijk, eerst het tegoed wat erbij zit opmaken
Maar er zullen idd veel non tweakers bij Telfort komen
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Verwijderd
Wie heeft het nou weer over bellen? Er staat toch alleen maar dat ze bericht krijgen? Kan volgens mij ook via de post e.d.Op maandag 18 juni 2001 16:35 schreef mafiasven het volgende:
vind het trouwens wel een gedoe van de postbank om 500.000 mensen te gaan bellen
Verwijderd
Leuk idee, Zeikstraal, maar ik zal je uit de droom helpen. Mobiel Bankieren op deze Siemens M35i maakt gebruik van een aangepaste WAP-browser, zover me bijstaat versie 1.15tpmb.Op dinsdag 19 juni 2001 08:00 schreef Zeikstraal het volgende:
Ik denk dat ik eerst die Telfort SIM-kaart er wel in hou. Als er geen bereik is, kan ik altijd m'n Genie met Libertel nog gebruiken of de SIM's wisselen.
* zeikstraal unlockt 'm natuurlijk wel
Verwijderd
Op dinsdag 19 juni 2001 10:44 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Leuk idee, Zeikstraal, maar ik zal je uit de droom helpen. Mobiel Bankieren op deze Siemens M35i maakt gebruik van een aangepaste WAP-browser, zover me bijstaat versie 1.15tpmb.
Dat houdt in dat als je je Postbank SIM-kaartje in bijvoorbeeld een Nokia 6210 doet, dat WAP 1.1 ondersteund, dat de mobiele bankdiensten niet werken.
Wat gebeurt er als je je toestel unlockt? Het komt er op neer dat er nieuwe software op je toestel wordt gezet. En in die nieuwe software zit echt geen WAP 1.15 (Postbank Editie). Kortom, je kunt dan geen gebruik meer maken van de Postbank diensten.
Wisselen tussen bijvoorbeeld Libertel / KPN en Telfort Mobiel Bankieren kan dus niet.
/me wenst jullie veel succes met unlocken, helaas werkt jullie theorie niet zo goed als jullie denken...
correctOp dinsdag 19 juni 2001 11:10 schreef mafiasven het volgende:
[..]
okey ik leg mijn theorie dan wel ffkes uit
Je waardeert je beltegoed op met 25 gulden dan krijg je er 25 gratis bij daar ga je alle leuke dingen mee doen zoals wappen, sms'en bellen.. zodra dat beltegoed op is gan we het kabeltje nuttigen en de telefoon unlocken.. andere sim erin en klaar is kees.. oude sim vernietigen we gewoon
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Verwijderd
500000 het beloofde aantal wat ze haddenOp dinsdag 19 juni 2001 11:43 schreef kamstra het volgende:
[..]
correct
maarreh ff een vraagje, ik heb geen zin om alle 17 de baldzijden daarvoor door te lezen, is er eigenlijk bekend hoeveel van die telefoons de postbank nou moet gaan leveren?
Verwijderd
Verwijderd
Je leest niet goed.Op dinsdag 19 juni 2001 11:10 schreef mafiasven het volgende:
okey ik leg mijn theorie dan wel ffkes uit
Je waardeert je beltegoed op met 25 gulden dan krijg je er 25 gratis bij daar ga je alle leuke dingen mee doen zoals wappen, sms'en bellen.. zodra dat beltegoed op is gan we het kabeltje nuttigen en de telefoon unlocken.. andere sim erin en klaar is kees.. oude sim vernietigen we gewoon
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
echt geen wap software?Op dinsdag 19 juni 2001 11:51 schreef solitari het volgende:
Wat gebeurt er als je je toestel unlockt? Het komt er op neer dat er nieuwe software op je toestel wordt gezet. En in die nieuwe software zit echt geen WAP 1.15 (Postbank Editie). Kortom, je kunt dan geen gebruik meer maken van de Postbank diensten.
---Ja, as if je dat zou willen: Wappen kost geld, giro-enveloppen zijn gratis!
Verwijderd
sorry dan lees jij helemaal niet goedOp dinsdag 19 juni 2001 11:53 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Je leest niet goed.
Ik schreef: Wisselen tussen bijvoorbeeld Libertel / KPN en Telfort Mobiel Bankieren kan dus niet.
Ik reageerde op een geplaatste post. TUURLIJK kun je alleen Libertel er in doen, maar wat ik duidelijk probeerde te maken, maar door het niet goed (kunnen?) lezen van jou snapte je het niet... Je kunt geen gebruik meer maken van de mobiele diensten van Postbank als je je SIM-lock eraf haalt.
Verwijderd
Verwijderd
Op dinsdag 19 juni 2001 12:24 schreef cyberax99 het volgende:
Ik ben ook gebeld
Alleen ik krijg m pas in de week van 20 aug
Je moet ook nooit je moeder dat soort dingen laten afhandelen
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Ik hoorde van een vriend van mij dat ze er nog hadden bijbesteld en dat ze er nu in totaal 700.000 haddenOp dinsdag 19 juni 2001 11:58 schreef kamstra het volgende:
zouden het er echt 500.000 zijn, dan heeft 1 op de dertig nederlanders zo'n ding !!
Verwijderd
Ik blij dat ik al gebeld benOp dinsdag 19 juni 2001 14:13 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Ik hoorde van een vriend van mij dat ze er nog hadden bijbesteld en dat ze er nu in totaal 700.000 hadden![]()
Das dan dus 1 op de 31
Ja echt vlot zijn ze niet bij de postbankOp dinsdag 19 juni 2001 14:16 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
Ik blij dat ik al gebeld ben
Alleen das wel na mn vakantie dat ze m brengen en het is ook zeker wel meer dan die 7 weken die ze me belooft hebben
Verwijderd
ja had ik mooi even het beltegoed kunnen opbellen in het buitenland....Op dinsdag 19 juni 2001 15:10 schreef supershoe het volgende:
Ik ga de 10e al weg...dus mijn telefoon zal ook na de vakantie moeten komen.
Wel jammer! Anders had ik ff makkelijk naar huis kunnen bellen met me nieuwe telefon.
Verwijderd
duitsland wel ben daar vorig jaar geweest met mijn kpn prepay telefoon en bereik was toppieOp dinsdag 19 juni 2001 15:43 schreef MrFreeman het volgende:
Heb je eigenlijk een goeie dekking als je in duitsland zit (of een ander land)?
Verwijderd
je zit dan op een duits netwerk dus maakt niet uit of je telfort of ben of zelfs dutchtone hebtOp dinsdag 19 juni 2001 15:54 schreef MrFreeman het volgende:
en telfort?
Verwijderd
wanneer bellen ze mij nouOp dinsdag 19 juni 2001 16:20 schreef Bobbert het volgende:
Nou ik ben net ook gebelt hoor, vrouwke was bijna niet te verstaan maargoed ze zei dat het vanaf week 30 kon, das 23 juli, dus de eerste week zit al vol denk ik.
Maar ze komen nu bij mij week 31.
En ze belde maar voor 1 gsm.... zullen ze nog 2x moeten bellen dan haha.
It's just a donkey
~~ meesterprutser ~~
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
neeOp dinsdag 19 juni 2001 16:50 schreef enter.nu het volgende:
'k heb ook nog nix gehoord..
Iemand al wat gehoord die via het webformulier aan de actie heeft meegedaan (Girotel / Girotel Online)??
Verwijderd
Ja, 2 telefoontjesOp dinsdag 19 juni 2001 16:50 schreef enter.nu het volgende:
'k heb ook nog nix gehoord..
Iemand al wat gehoord die via het webformulier aan de actie heeft meegedaan (Girotel / Girotel Online)??
week 19.....Op dinsdag 19 juni 2001 18:07 schreef wfvn het volgende:
[me=13479]heeft vandaag ook telefoon gehad voor 1 van z'n 2 aanvragen (voor verschillende rekeningen met verschillende namen)
Week 19 wordt de telefoon bezorgd
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
ghehe... sja... daar zullen we maar week 29 van makenOp dinsdag 19 juni 2001 18:56 schreef Bobbert het volgende:
[..]
week 19.....volgend jaar ofzo
Verwijderd
Lijkt me een stuk aanemelijkerOp dinsdag 19 juni 2001 19:24 schreef wfvn het volgende:
[..]
ghehe... sja... daar zullen we maar week 29 van maken
Ik heb het 4 keer op het postkantoor zelf gedaan. Wilde geen risico nemenOp dinsdag 19 juni 2001 20:48 schreef djmartyn het volgende:
Heeft er al iemand iets gehoord die de aanvraag de 1e dag via een internetformulier (1000 piek naar plusrekening) heeft gedaan?
Waaat? Uitgeloot?? Kan dat ook???Op dinsdag 19 juni 2001 20:47 schreef Bobbert het volgende:
En ze hebben voor de 2de keer gebelt, nu met het verhaaltje dat ik uitgeloot waslachen met die mensen.
Maar ik wist niet dat ze nou zo dom zijn dat ze 4 keer gaan bellen naar hetzelfde nummer
Ik weet het niet wrom ze dat zei, ik vond het allang best dat ik hem kreeg, maar kan me niet voorstellen dat je er maar 1 per adres krijgt want dit was mijn 2de al. En verwacht er eigenlijk nog wel 2Op dinsdag 19 juni 2001 20:52 schreef supershoe het volgende:
[..]
Waaat? Uitgeloot?? Kan dat ook???
En waarom was je uitgeloot? Omdat er meerdere telefoons op 1 adres waren??
Dat gaat me zusje niet leuk vinden
Heb je zo ook allemaal op dezelfde naam dan?Op dinsdag 19 juni 2001 20:53 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Ik weet het niet wrom ze dat zei, ik vond het allang best dat ik hem kreeg, maar kan me niet voorstellen dat je er maar 1 per adres krijgt want dit was mijn 2de al. En verwacht er eigenlijk nog wel 2
Verwijderd
Ja/NeeOp dinsdag 19 juni 2001 20:48 schreef djmartyn het volgende:
Heeft er al iemand iets gehoord die de aanvraag de 1e dag via een internetformulier (1000 piek naar plusrekening) heeft gedaan?
Verwijderd
ja iets op tegenOp dinsdag 19 juni 2001 21:34 schreef bavara het volgende:
Zo hee, is het hier omgedoopt tot het nationale flip-forum ofzo? 'Yesss, ik ben gebeld!' 'Oooow, ik ben nog niet gebeld...'
Nou niet op dezelfde naam (wel achternaam), ook niet op zelfde rekening dus ga der wel van uit dat ik er 4 krijgOp dinsdag 19 juni 2001 20:58 schreef supershoe het volgende:
[..]
Heb je zo ook allemaal op dezelfde naam dan?
Nah...ik ga me zussie wel ff bang maken....was ze toch al, omdat ik al gebeld ben en zij nog niet
Verwijderd
als ik hem niet krijg mag ik er dan 1tjeOp dinsdag 19 juni 2001 23:50 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Nou niet op dezelfde naam (wel achternaam), ook niet op zelfde rekening dus ga der wel van uit dat ik er 4 krijg
hmm je mag der wel 1 kopenOp dinsdag 19 juni 2001 23:55 schreef mafiasven het volgende:
[..]
als ik hem niet krijg mag ik er dan 1tje![]()
shit zeg wanneer bellen ze nou
Verwijderd
kopenOp dinsdag 19 juni 2001 23:57 schreef Bobbert het volgende:
[..]
hmm je mag der wel 1 kopenheb der al 2 verkocht dus nog 2 over
Verwijderd
ik zit toch te denken dat als ze eind v.d week niet gebeld hebben om zelf ff contact op te zoeken.. of wat vinden jullie?Op woensdag 20 juni 2001 00:26 schreef Mr Magic het volgende:
Ben vanavond gebeld, telefoon komt in week 30 (23-27 juli).
Overigens heb ik op de 2e dag van de actie het formulier op internet ingevuld, waarbij je ZELF via Girotel het geld over moest maken.
ff bellen kan natuurlijk nooit kwaadOp woensdag 20 juni 2001 00:29 schreef mafiasven het volgende:
[..]
ik zit toch te denken dat als ze eind v.d week niet gebeld hebben om zelf ff contact op te zoeken.. of wat vinden jullie?
Verwijderd
Is het mogelijkOp dinsdag 19 juni 2001 10:44 schreef Sebastard het volgende:
Verwijderd
mooi dan ga ik morgen maar eens ff een dringend telefoontje plegenOp woensdag 20 juni 2001 10:20 schreef Bobbert het volgende:
[..]
ff bellen kan natuurlijk nooit kwaad
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Bron: http://www.webwereld.nl/nieuws/7814.phtmlGratis wap-telefoons Postbank op
Dinsdag, 19 juni 2001 - De Postbank is binnen een maand door zijn voorraad van een half miljoen mobiele telefoons heen. Begin juli krijgen de aanvragers hun wap-telefoon thuis.
Wie nu nog een gratis mobiele telefoon wil krijgen via de Postbank is te laat. De actie eindigde afgelopen vrijdag. "Maar afgelopen donderdag waren alle wap-telefoons al vergeven", aldus Judy op het Veld, woordvoerder van de Postbank. "Mensen die op vrijdag nog meededen aan de actie, moeten we dus teleurstellen."
Even leek het er op dat ook de mensen die er als eersten bij waren, teleurgesteld moesten worden. De aanmeldingen die op de eerste twee dagen van de actie werden gedaan, zijn namelijk nog steeds niet verwerkt. Op het Veld geeft de moeilijkheden toe: "Er was een probleem met de aansluiting tussen verschillende systemen, maar de gegevens zijn niet kwijt."
Begin juli zal de Postbank beginnen met het versturen van de Siemens M35i toestellen. Postbank-klanten moeten het telefoontje vervolgens binnen acht weken activeren.
Verwijderd
AHHHH hier baal ik dus erg van want ik zat bij die 1e groep nu kan ik nog langer w88 blij dat ze de gegevens niet kwijt zijnOp woensdag 20 juni 2001 10:52 schreef te(X)en het volgende:
[..]
Bron: http://www.webwereld.nl/nieuws/7814.phtml
Lekker dus, ben je een beetje enthousiast met zo'n actie en schrijf je je op de 1e dag in en dan wordt je bijna vergeten. Dit is dus waarschijnlijk de reden waarom de snelle inschrijvers nog niks hebben gehoord
Ik hoop maar dat ze snel die gegevens verwerken.
haha denk je er vroeg bij te zijn, ben je TE vroeg...Op woensdag 20 juni 2001 11:02 schreef mafiasven het volgende:
[..]
AHHHH hier baal ik dus erg van want ik zat bij die 1e groep nu kan ik nog langer w88 blij dat ze de gegevens niet kwijt zijn%#$%
Ja klopt staat er ook de eerste twee dagen...Op woensdag 20 juni 2001 11:37 schreef Bobbert het volgende:
[..]
haha denk je er vroeg bij te zijn, ben je TE vroeg...
Ik had mijn eerste op woensdag ochtend besteld en daarvoor hebben ze al gebelt dus zou dan alleen maar maandag en dinsdag dat probleem zijn geweest.
Verwijderd
Verwijderd
bon dat je meedoet met de postbank gsm actie ??Op woensdag 20 juni 2001 13:04 schreef Phreak het volgende:
Wat krijg je nou precies als je je aanmeld en hoe weet ik zeker dat ik een telefoontje krijg? Ik heb nl. dit gekregen:
• Afschrijving 1000,- van Girorekening.
• Bijschrijving 1000,- op Plusrekening.
• Brief van hoeveel ik p/mnd wil inleggen op Plusrekening.
Krijg ik 'em nou?
Verwijderd
Verwijderd
kook nog niet maar ik bel er morgen dus heenOp woensdag 20 juni 2001 13:48 schreef MrFreeman het volgende:
Ik had de 2de dinsdag zegmaar gezien dat het bedrag was afgeschreven maar ben nog steeds niet gebeldklote postbank!
Verwijderd
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
wist wel dat ze bij de postbank dom waren...Op woensdag 20 juni 2001 14:31 schreef Chaoss het volgende:
Telefoontjes waren idd na de eerste 1,5 alle 500.000 al verzegt. maarja wij ostbank medewerkers wisten vantevoren al van de actie dus konden we zo snelmogleijk dat formulier invullen!
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
Verwijderd
mailen of bellenOp woensdag 20 juni 2001 16:05 schreef Hyphylus het volgende:
hmm shit is dat
ik heb hem op de 4e dag besteld maar heb nog geen een telefoontje gehad. Nouja maar ff met de postbank mailen.
zo gaat het wel hard met de posts hiero heOp woensdag 20 juni 2001 16:31 schreef mafiasven het volgende:
[..]
mailen of bellen
Verwijderd
ja wilde eigenlijk iets anders posten maar ben er niet helemaal met me hoofd bij... sorry volgende keer post ik niksOp woensdag 20 juni 2001 16:35 schreef Bobbert het volgende:
[..]
zo gaat het wel hard met de posts hiero he
Verwijderd
dit meen je niet en ik erger me dood dat ze nog steeds niet gebeld hebbenOp woensdag 20 juni 2001 16:54 schreef Bobbert het volgende:
HAHaaa, ze hebben voor de derde keer gebelt!!!!!!!!!!![]()
![]()
Nog 1 keer en ik ben klaar
Verwijderd
ja dat meen ik wel, gne gneOp woensdag 20 juni 2001 16:56 schreef mafiasven het volgende:
[..]
dit meen je niet en ik erger me dood dat ze nog steeds niet gebeld hebben
Verwijderd
we hebben nummermelder en niemand heeft gebeld.. nog iets ik was dus net bij t postkantoor moest er toevallig zijn die vrouw wist niks van t bellen.. wist niks van dat de eerste inschrijvingen niet goed verwerkt waren die weten echt niksOp woensdag 20 juni 2001 17:24 schreef Bobbert het volgende:
[..]
ja dat meen ik wel, gne gne
Wacht maar rustig af hoor ze bellen vanzelf wel, kweet niet hoevaak je thuis bent maar misschien hebben ze al gebeld toen je niet thuis was
weet jij veel
ja... dan kom jij ook niks te weten heOp woensdag 20 juni 2001 17:41 schreef mafiasven het volgende:
[..]
we hebben nummermelder en niemand heeft gebeld.. nog iets ik was dus net bij t postkantoor moest er toevallig zijn die vrouw wist niks van t bellen.. wist niks van dat de eerste inschrijvingen niet goed verwerkt waren die weten echt niks
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq