Postbank M-bankieren actie (gratis Siemens GSM) !!

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 2.592 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sim geval bedoel ik dus...

ik heb hier helemaal geen verstand van... :)

/edit En ja hoor jongens! net zoals het eerste topic heeft MrFreeman weer de 300ste post te pakken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 16:42 schreef MrFreeman het volgende:
sim geval bedoel ik dus...

ik heb hier helemaal geen verstand van... :)

/edit En ja hoor jongens! net zoals het eerste topic heeft MrFreeman weer de 300ste post te pakken! :)
ja ik ga toch niet 2x achter mekaar posten om 300e te hebben had 100 d8 ik al ;) maar je moet dan dus een nieuwe sim kopen maar ik ga 1 tel denk ik dan verkopen en in die nieuwe prop ik dan me kpn sim.. maar wat jij zegt klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe... ik had geloof ik ook de 200ste... kijken wie de 400ste heeft :)

Maar hoe duur is zo'n nbieuw kaartje dan? kan je er dan bv een abbo van kpn op/in "zetten"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 16:55 schreef MrFreeman het volgende:
Hehe... ik had geloof ik ook de 200ste... kijken wie de 400ste heeft :)

Maar hoe duur is zo'n nbieuw kaartje dan? kan je er dan bv een abbo van kpn op/in "zetten"?
ligt eraan als je abbo afsluit betaal je niks voor t kaartje betaal je alleen je abonnement maar als je prepay neemt betaal je iets van 50 gulden voor je kaart met bepaald bedrag aan beltegoed erbij d8 ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

en ik had de 279ste :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hadook de 298ste :)

Maar je kan dus gewoon zo'n geel "beltegoed-kaartje"kopen waar je dat gevalletje uit moet drukken... en dat uis dan de sim? dus je betaalt niet voor de sim maar voor hetr beltegoed in feite...

PS.: nu is SG helemaal weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 10:23 schreef MrFreeman het volgende:
Ik hadook de 298ste :)

Maar je kan dus gewoon zo'n geel "beltegoed-kaartje"kopen waar je dat gevalletje uit moet drukken... en dat uis dan de sim? dus je betaalt niet voor de sim maar voor hetr beltegoed in feite...

PS.: nu is SG helemaal weg :(
neej hoor sg is er gewoon ff opnieuw inloggen denk ik ;) iemand al iets gehoord ?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:43
Ik zit me af te vragen wat de Postbank gaat doen met die 500 miljoen spaargeld, volgens mij kunnen ze daar een hoge rente op vangen. :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 13:20 schreef budi het volgende:
Ik zit me af te vragen wat de Postbank gaat doen met die 500 miljoen spaargeld, volgens mij kunnen ze daar een hoge rente op vangen. :)
beleggen voor 3 maanden maken ze vette winst meej en ze moeten er die telefoons ook nog gedeeltelijk van betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yepaap
  • Laatst online: 04-09 17:52
Snap het nu effe niet meer. Dacht dat alles op was, hebben ze nu ook bij internetsparen zo'n actie geopend met die telefoon. Stort voor 18 juni F1000,- op je internet rekening etc. bla bla. Had ik daar speciaal F1000,- afgehaald en op mijn plus gegooid.......Nou ja zet ik het maar weer terug......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 13:31 schreef MrFreeman het volgende:
Ik woon in Ede.. bij arnhem... maar je moet er dan dus wel een ander kaartje/dingetje in doen... die je moet kopen of niet?
Ik woon in Veenendaal, dus je kunt wel een keer langs komen fietsen :) , ik wacht alleen nog op het kabeltje (als het goed is ligt dat nu thuis), dan gaat ik hem ff zelf testen.

Laat maar weten hoe of wat, dan spreken we wel iets af.

Je kunt altijd ff een pager bericht naar mijn ICQ gooien (ik heb ICQ wel niet zo vaak open, maar geduld is in deze een schone zaak en daarnaast heb je de M35 toch nog niet).

Overigens: mafiasven, nog bedankt voor het tooltje, ik kan haast niet wachten op de kabel en dan aan de gang te gaan (legaal natuurlijk >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 13:31 schreef MrFreeman het volgende:
Ik woon in Ede.. bij arnhem... maar je moet er dan dus wel een ander kaartje/dingetje in doen... die je moet kopen of niet?
Ik woon dus ook in Ede en heb dat kabeltje inmiddels besteld krijg het waarschijnlijk begin volgende week en de telefoon ...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:22
Ik heb met m'n internetrekening een week of 2 geleden zo'n ding aangevraagd, gewoon: "Bedankt voor uw aanvraag, u krijgt in 7 weken uw telefoon" ofzo. En je kunt je op de web-site nog steeds aanmelden, lijkt me erg sterk als de telefoons al op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 21:30 schreef Pc123 het volgende:
Ik heb met m'n internetrekening een week of 2 geleden zo'n ding aangevraagd, gewoon: "Bedankt voor uw aanvraag, u krijgt in 7 weken uw telefoon" ofzo. En je kunt je op de web-site nog steeds aanmelden, lijkt me erg sterk als de telefoons al op zijn.
nou begint de tijd toch aardig te dringen denk dat ze nu wel op zijn hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Thursday 14 June 2001 20:35 schreef MaasQ het volgende:

[..]

Ik woon dus ook in Ede en heb dat kabeltje inmiddels besteld krijg het waarschijnlijk begin volgende week en de telefoon ...............
Dan kom ik liever ff naar jou toe als dat kan... liever niet dat klere end naar die boeren in veenendaal fietsen :) niet lullig bedoelt hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 15:11
Ze schijnen inderdaad op te zijn.. Helaas. :'( MAAAARRRRRRRRR de Postbank heeft al bekend gemaakt vaker met dit soort acties te komen. Tja, lijkt mij geen verkeerde zet want door deze actie is de bekendheid ook stukken beter geworden! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Inderdaad, nu staat het ook op de web-site :)

Gelukkig, krijg ik er wel een!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 14:21

Blauw

De Schreeuw

Op vrijdag 15 juni 2001 17:25 schreef Pc123 het volgende:
Inderdaad, nu staat het ook op de web-site :)

Gelukkig, krijg ik er wel een!
Dat denkt helaas iedereen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Kopie van postbank.nl:

Actie m-bankieren

De actie M-bankieren is een overweldigend succes. Helaas is de voorraad Siemens M35i-toestellen daardoor uitgeput en kunt u dus niet meer deelnemen aan de m-bankieractie.

Als u zich wel tijdig heeft aangemeld én aan de actievoorwaarden heeft voldaan, krijgt u op korte termijn bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In wat voor een vorm krijg je bericht? in de vorm van: hier is je code of een brieffie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik kreeg vandaag pas een formulier over deze actie of ik mee wil doen, terwijl ik al mee doe. Ik heb namelijk op de 2e dag dat de actie begon mee gedaan.

Heeft iemand nu al die code of de GSM?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar niet want anders had ie dat hier MOETEN posten :) anders krijg je een ban zullen we maar afspreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 06-05-2024
Aan Mafiasven,

zou jij mij ook die "software" voor onze toekomstige M35 kunnen mailen?

Alvast bedankt.

ddehue@zonnet.nl

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 20:14
van de postbank site
Actie m-bankieren

De actie M-bankieren is een overweldigend succes. Helaas is de voorraad Siemens M35i-toestellen daardoor uitgeput en kunt u dus niet meer deelnemen aan de m-bankieractie.

Als u zich wel tijdig heeft aangemeld én aan de actievoorwaarden heeft voldaan, krijgt u op korte termijn bericht.
ze zijn dus op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 17 juni 2001 13:44 schreef gumtree het volgende:
van de postbank site
[..]

ze zijn dus op
zie 5 posts terug staat precies hetzelfde :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 16 juni 2001 10:25 schreef MrFreeman het volgende:
Blijkbaar niet want anders had ie dat hier MOETEN posten :) anders krijg je een ban zullen we maar afspreken ;)
>:) Doen we!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Wat ik me nu afvraag is dit:
Stel je had 3000 piek op je plusrekening staan :) en je stort er 1000 bij voor die gsm. :)

Daarna binnen de 3 maanden haal je 2000 van je rekening af. :+

Zullen ze dan zeggen van je hebt die 1000 piek er eerder afgehaald en je moet 300 piek betalen of zeggen ze van je haalt er 2000 van je 3000 die je er al eerder op had staan af. :?

Ik denk eigenlijk dat ze wel zo naaierig zullen zin om te zeggen van we halen eerst je 1000 piek eraf die je hebt gestort voor die gsm. :r :r

Maar als ze dat gaan doen dan ben ik wel zwaar de sjaak want er stond wel veel geld op die rekening en die heb ik binnenkort nodig voor mijn rijbewijs. Ik kan er dan wel 1000 piek op laten staan maar de rest moet er echt vanaf :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28
Ik denk niet dat ze het kunnen maken om te gaan zeuren zolang je die 1000 piek laat staan.
Ik zelf heb om dezelfde reden maar een aparte rekening geopend voor de gsm.
Maar je kunt natuurlijk even bellen.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 17 juni 2001 16:29 schreef zeikstraal het volgende:
Ik denk niet dat ze het kunnen maken om te gaan zeuren zolang je die 1000 piek laat staan.
Ik zelf heb om dezelfde reden maar een aparte rekening geopend voor de gsm.
Maar je kunt natuurlijk even bellen.
Maandag ga ik meteen bellen ja :)

Tis te hopen dat het zo is zoals jij zegt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Heeft iemand de GSM al ontangen? Of de M-Code. Die moeten toch ongeveer deze dagen toegezonden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 16:30 schreef Bobbert het volgende:
Maandag ga ik meteen bellen ja :)
Vraag dan meteen effe hoe lang het nog duurt voordat we m krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 17 juni 2001 23:35 schreef cyberax99 het volgende:

[..]

Vraag dan meteen effe hoe lang het nog duurt voordat we m krijgen.
sgoed vraag ik ook wel ff

en ik denk dat nog niemand die code heeft...zouden ze wel zeggen dan denk ik. Tenminste ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

software -> berloo@dds.nl please :P

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

Op zondag 17 juni 2001 23:31 schreef jelmervos het volgende:
Heeft iemand de GSM al ontangen? Of de M-Code. Die moeten toch ongeveer deze dagen toegezonden worden?
ja op zondag zeker :P

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 17 juni 2001 23:59 schreef freddifish het volgende:

[..]

ja op zondag zeker :P
Nee hoor, het is nu al 2 minuten maandag :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heyz hehe eindelijk weer op got wat een vervelend weekend ben er de hele tijd niet op gekomen door fouten maar zoals ik begrepen heb niemand nog iets gehoord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 20:14
ik ben zaterdag gebeld over de aflevering van het toestel, ze wilden weten wanneer er iemand thuis was. aflevering is voor mij 2 of 3 week van juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De fouten kwamen door de overgang van vuurwerk naar fuserve... ze waren dus aan ut overgaan en aan ut updaten :( HK zuigt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 06:22 schreef gumtree het volgende:
ik ben zaterdag gebeld over de aflevering van het toestel, ze wilden weten wanneer er iemand thuis was. aflevering is voor mij 2 of 3 week van juli.
Nou ben ik wel benieuwd naar wanneer je de foon hebt aangevraagd en hoe (via internet/postkantoor?)...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Ja, inderdaad, had jij ze gebeld. Ik heb namelijk nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was de zaterdag voordat de actie begon al aangemeld bij t postkantoor dan zou ik ook een telefoontje van hun gehad moeten hebben lijkt mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 10:41 schreef mafiasven het volgende:
ik was de zaterdag voordat de actie begon al aangemeld bij t postkantoor dan zou ik ook een telefoontje van hun gehad moeten hebben lijkt mij :?
Huh? Voordat de actie begon deed jij al mee aan de actie?
LOL

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm hij zat weer niet bij de post :'(

<offtopic>
mafiasven gefeliciteerd met je diploma :Y)
</offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 17:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op maandag 18 juni 2001 06:22 schreef gumtree het volgende:
mijn ouders zijn ook gebeld door de Postbank, idd of ze bepaalde weken thuis zijn... Zouden ze iedereen gaan bellen dan?!?!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 12:23 schreef supershoe het volgende:

[..]

Huh? Voordat de actie begon deed jij al mee aan de actie?
LOL
jepz zaterdag voordat de actie begon heb ik me al ingeschreven en die maandag zou het op de bus gedaan worden zeiden ze maar nog steeds niks gehoord ;( de mensen die gebeld geworden zijn uit welke regio komen die? misschien dat ze het per gebied afwerken/
Op maandag 18 juni 2001 12:26 schreef cyberax99 het volgende:

<offtopic>
mafiasven gefeliciteerd met je diploma :Y)
</offtopic>
thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Ik wou ff melden dat bij ons inmiddels voor alle 3 toestellen gebeld is (bevestigd dus). Er was veel achtergrondlawaai dus iedereen zal wel snel gebeld worden :) . Ze vragen welke week ze bezorgen kunnen i.v.m. vakantie.

De bezorgweken die je kunt kiezen zijn van week 29 t/m 35 (16 juli - 2 september). Ik gelijk de 1e week gekozen natuurlijk :) . Nou hopen dat ze het dan niet te druk krijgen.

Die mevrouw zei er ook nog bij dat het 's middags of 's avonds wordt bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 14:10 schreef AtHomer het volgende:
Ik wou ff melden dat bij ons inmiddels voor alle 3 toestellen gebeld is (bevestigd dus). Er was veel achtergrondlawaai dus iedereen zal wel snel gebeld worden :) . Ze vragen welke week ze bezorgen kunnen i.v.m. vakantie.

De bezorgweken die je kunt kiezen zijn van week 29 t/m 35 (16 juli - 2 september). Ik gelijk de 1e week gekozen natuurlijk :) . Nou hopen dat ze het dan niet te druk krijgen.

waar woon je ergens??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 14:17 schreef mafiasven het volgende:

[..]

waar woon je ergens??
Drenthe, maar ik denk zelf niet dat ze het via regio's doen. Mijn vader heeft als laatste zo'n ding besteld en kreeg als eerste bericht erover. Ik denk dat ze dus de laatsten eerst doen...

Je zult dus wel als (aller?) laatste gebeld worden ben ik bang... (Dit klopt met de volgorde die ik heb ondervonden met die 3 telefoontjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 14:21 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Drenthe, maar ik denk zelf niet dat ze het via regio's doen. Mijn vader heeft als laatste zo'n ding besteld en kreeg als eerste bericht erover. Ik denk dat ze dus de laatsten eerst doen...

Je zult dus wel als (aller?) laatste gebeld worden ben ik bang... (Dit klopt met de volgorde die ik heb ondervonden met die 3 telefoontjes).
nou wat een #$@@$# bedrijf ;) als laatste gebeld worden en als eerste de phone krijgen hopen dat die volgorde dan gehanteerd word :) we w88 wel af als ik die phone maar krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook net m'n eerste telefoontje (van de 5?) binnen, wordt week van 16 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 19:59
Net op de postbank site gezien:

Als u zich wel tijdig heeft aangemeld én aan de actievoorwaarden heeft voldaan, krijgt u op korte termijn bericht. De telefoon zelf ontvangt u binnen zeven weken na aanmelding.

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij gaan ze de levering nou al verplaatsen omdat iederen in de week van 16 juli wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Gaan ze IEDEREEN bellen?? Zo..das wel een hele actie zeg!
Ik heb me die dinsdag ingeschreven...en ben nog niet gebeld. Waarom ze de laatste als eerste bellen en dan terug in de lijst is me ook een raadsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als ze nou bellen en er is niemand thuis? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Op maandag 18 juni 2001 16:28 schreef MrFreeman het volgende:
En als ze nou bellen en er is niemand thuis? :)
Dan bellen ze gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je dan weer niet thuisbent? :) ok ik stop al... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het trouwens wel een gedoe van de postbank om 500.000 mensen te gaan bellen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 16:35 schreef mafiasven het volgende:
vind het trouwens wel een gedoe van de postbank om 500.000 mensen te gaan bellen |:(
tsja...maar aan de andere kant ook wel een beetje een opluchting voor de postbodes. Anders komt zo'n postbode met 5 telefoons voor 1 adres aanzetten....krijgt het niet door de brievenbus. Belt aan...niemand thuis (want op vakantie). Briefje in de bus dat ie morgen weer komt met die 5 telefoons. Weer niemand thuis. Mag ie ze weer terug gaan slepen naar het postkantoor waar je ze dan op kan halen.

Misschien voorkom je dit een beetje nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardig toch... maar ze kunnen em op ze vroegst 16juli pas bezorgen? tering he... doe dan maar na de zomer vac... en gaan de 8 weken in van het moment dat je em heb gekregen? of vanaf het MOGELIJK is om hem te ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 16:41 schreef supershoe het volgende:

[..]

tsja...maar aan de andere kant ook wel een beetje een opluchting voor de postbodes. Anders komt zo'n postbode met 5 telefoons voor 1 adres aanzetten....krijgt het niet door de brievenbus. Belt aan...niemand thuis (want op vakantie). Briefje in de bus dat ie morgen weer komt met die 5 telefoons. Weer niemand thuis. Mag ie ze weer terug gaan slepen naar het postkantoor waar je ze dan op kan halen.

Misschien voorkom je dit een beetje nu?
zover ik begrepen heb word die niet door de postbode bezorgt maar door 1 of andere vrachtmaatschappij ofzo maar je hebt idd wel gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat stond op de site gloof ik. Maar moet je op die mobiel eigenlijk appart sms/wap/beltegoed hebben? dat :r namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 16:50 schreef MrFreeman het volgende:
Ja, dat stond op de site gloof ik. Maar moet je op die mobiel eigenlijk appart sms/wap/beltegoed hebben? dat :r namelijk...
nopez alles in 1 dat is het voordeel van telfort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huraj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Laatst online: 05-09 18:06
Net nog ff gebeld met de postbank:

Je wordt of gebeld of je krijgt een brief thuis.

Als de valutadatum van de overboeking van het geld voor vorige week maandag viel, kun je er vanuit gaan dat je telefoon krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was dus bij mij... ut was 29 me afgeschreven... dag voor me verjaardag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
Is er overigens ook al wat bekend over de "vervolgacties" van de m35i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 18 juni 2001 14:10 schreef AtHomer het volgende:

Shit, dat wordt dus pas na de vakantie krijgen... ben tot 8 aug. op vakantie...

Wel mooi dat het 's avonds kan, ben nml hele dag aan het werk dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 17:57 schreef zeikstraal het volgende:
Is er overigens ook al wat bekend over de "vervolgacties" van de m35i?
koopsompolissen d8 ik toch ofniet? tenminste daar heb ik iets van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 18:03 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Shit, dat wordt dus pas na de vakantie krijgen... ben tot 8 aug. op vakantie...

Wel mooi dat het 's avonds kan, ben nml hele dag aan het werk dan. :)
Hmmm... Ik kreeg niet de indruk dat je kon kiezen tussen 's middags en 's avonds. Alleen de week kon je kiezen geloof ik. Dat van die 's middags en 's avonds was alleen een mededeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 17:27 schreef MrFreeman het volgende:
Dat was dus bij mij... ut was 29 me afgeschreven... dag voor me verjaardag :)
hmm bij mij is het de 1e overgeschreven dus ik zal binnenkort ook wel wat horen :)
het duurt alleen wel a-sociaal lang voordat je dat ding een keertje krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 18 juni 2001 18:48 schreef cyberax99 het volgende:
het duurt alleen wel a-sociaal lang voordat je dat ding een keertje krijgt
Vind ik ook ja, 4 weken he hadden ze gezegt..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begin nu aan me 4de week geloof ik... maar heb nog geen telefoontje erover gehad.. colere, ik had nog hoop om em eerder te kunnen ontvangen... niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 18:57 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Vind ik ook ja, 4 weken he hadden ze gezegt..... :'(
vol verwachting klopt ons hart :) nu is het echt aftellen verwacht ook een telefoontje van de postbank 1 dezer dagen anders is het wel een slechte service vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ik heb ook 1000 piek overgemaakt maar moest je nou nog een bon ofzo iets in leveren? Ik weet het niet maar vraag het effe aan jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 19:18 schreef ChicaneBT het volgende:
He ik heb ook 1000 piek overgemaakt maar moest je nou nog een bon ofzo iets in leveren? Ik weet het niet maar vraag het effe aan jullie
niet dat ik weet.. ik heb geen bon ingeleverd dus als het goed is krijg je gewoon je telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dus...zon formulier, te halen bij het postkantoor... Of je doet ut via de site... maar as je dat nu nog moet doen dan ben je net te laat... misschien is een van de volgende acties wat voor jou?

www.postbank.nl

Edit: En dat is 375! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G*dgloeiende klere zooi had gelijk 1000 piek over gemaakt maar heb nooit een formulier ontvangen of gezien mag ik het even zeggen dat is nou ook even zwaar klo*e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja das kut... maar volges mij moet ut toch egt... misschien zijn er dus wel mensen die er HELEMAAL geeneen willen hebben... dus daarom moet je dan formuliertje invullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen formulier gehad ze hebben het daar ingevuld en ze vroegen of het voor de phone actie was en ik zei ja.. dus.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 20:52 schreef mafiasven het volgende:
ik heb geen formulier gehad ze hebben het daar ingevuld en ze vroegen of het voor de phone actie was en ik zei ja.. dus.. :?
Zo ging het bij mij ook :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 20:55 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Zo ging het bij mij ook :) .
dan krijg je de telefoon dus gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt... als je ut op ut postkantoor doet... maar als je ut via de post doet dan moet je dat formuliertje bijvoegen...

En dat kijg jke niet opgestuurd maar moet jke halen op ut postkantoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 18 juni 2001 20:59 schreef MrFreeman het volgende:
Dat klopt... als je ut op ut postkantoor doet... maar als je ut via de post doet dan moet je dat formuliertje bijvoegen...

En dat kijg jke niet opgestuurd maar moet jke halen op ut postkantoor...
of je had dat formuliertje ingevult van internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 21:02 schreef Bobbert het volgende:

[..]

of je had dat formuliertje ingevult van internet :)
zo kom je wel aan je post voor hk he ;)
maar ik kan dus deze week wel een telefoontje verw8ten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik denk/hoop ut.. maar ja...

je kan er denkik niet 1 verw88... omdat ze toch pas in de week van 16juli beginnen? maar ik heb ut dus niet over inet gedaan.. en als je ut zo hebt gedaan dan ist helemaal okee :)

PS.: waar is me icq logotje eiogenlijk? tsjee klote brakke forum dit! lama hijs er al weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 18 juni 2001 21:05 schreef mafiasven het volgende:
maar ik kan dus deze week wel een telefoontje verw8ten :)
vanaf 16 juli kan je hem verwachten ja :)

offtopic:
[quote]
Op maandag 18 juni 2001 21:05 schreef mafiasven het volgende:
zo kom je wel aan je post voor hk he ;)
[/quote]

ssst ;) , nee ik zit hier al kei lang ( langer dan jij ), vrijwel elke dag, maar posts gewoon vrij weinig en nu dus ff iets meer posten om die hk binnen te mogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 23:05 schreef Bobbert het volgende:

[..]

vanaf 16 juli kan je hem verwachten ja :)

offtopic:
[..]

ssst ;) , nee ik zit hier al kei lang ( langer dan jij ), vrijwel elke dag, maar posts gewoon vrij weinig en nu dus ff iets meer posten om die hk binnen te mogen
snap ik.. vriend van me zit er al sinds 99 hiero en die moet nog 17 post voordat die hk in kan best dom eigenlijk... maar ik verw8 deze week dus een telefoontje over de telefoon ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Laatst online: 21:11
Ik w8 nu ook al 4 weken :(
Nog geen telefoontje, helemaal nx gehoord van die gasten.

Ben benieuwd.

Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 23:09 schreef mafiasven het volgende:

[..]

snap ik.. vriend van me zit er al sinds 99 hiero en die moet nog 17 post voordat die hk in kan best dom eigenlijk... maar ik verw8 deze week dus een telefoontje over de telefoon ;) :)
Dat wachten op het telefoontje van de postbank is bijna net zo spannend als het wachten op het telefoontje van school toen je geslaagd was he ;)
Voor mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 23:40 schreef supershoe het volgende:

[..]

Dat wachten op het telefoontje van de postbank is bijna net zo spannend als het wachten op het telefoontje van school toen je geslaagd was he ;)
haha nou dat van mij is v.d. postbank nog spannender wist al ruim van te voren dat ik geslaagd was dat telefoontje van school was alleen maar om te horen met welke punten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 18 juni 2001 23:40 schreef supershoe het volgende:

[..]

Dan was het voor jou zeker al 100% zeker dat je geslaagd was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 23:42 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Dan was het voor jou zeker al 100% zeker dat je geslaagd was :?
Nee juist niet.....net zoals het ook nog niet 100 procent zeker is dat ik een postbank telefoontje krijg.
Maar we blijven in spanning wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 23:48 schreef supershoe het volgende:

[..]

Nee juist niet.....net zoals het ook nog niet 100 procent zeker is dat ik een postbank telefoontje krijg.
Maar we blijven in spanning wachten :D
nou als je wat data's hebt wanneer het geld eraf is gehaald enz dan kan je wel zeggen of je erbij zit ofniet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 18 juni 2001 23:57 schreef mafiasven het volgende:

[..]

nou als je wat data's hebt wanneer het geld eraf is gehaald enz dan kan je wel zeggen of je erbij zit ofniet ;)
Hoezo kun je da zien? bij mij is de laatste van de 3 op de 1 juni afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 00:01 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Hoezo kun je da zien? bij mij is de laatste van de 3 op de 1 juni afgeschreven.
nou dan weet je ongeveer of de telefoons op waren toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie niet dat het wel erg lang duurt allemmaal.
16 juli op z'n VROEGST, dat is al zo'n 6 weken!
Wanneer je toch zo'n actie GOED voorbereid en plant, dan neem je toch een veel kortere doorlooptijd? Vind je ook niet?

En dan valt het voor velen, zo niet de meesten NET NA de vakantie, dat ze het toestel in ontvangst kunnen nemen bedoel ik. Dat zullen ze (Postbank/Telfort etc) toch niet zo bedoeld hebben? Kan het mij niet voorstellen.

Succes van zo'n actie moet je denk ik niet afmeten aan het AANTAL toestellen dat je weet te 'plaatsen', maar vooral de tijdigheid en daarmee de voldoening van de consument!!!!

Maar laten we het een en ander eens evalueren in aug/sept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 00:15 schreef maarten- het volgende:
Vinden jullie niet dat het wel erg lang duurt allemmaal.
16 juli op z'n VROEGST, dat is al zo'n 6 weken!
Wanneer je toch zo'n actie GOED voorbereid en plant, dan neem je toch een veel kortere doorlooptijd? Vind je ook niet?

En dan valt het voor velen, zo niet de meesten NET NA de vakantie, dat ze het toestel in ontvangst kunnen nemen bedoel ik. Dat zullen ze (Postbank/Telfort etc) toch niet zo bedoeld hebben? Kan het mij niet voorstellen.

Succes van zo'n actie moet je denk ik niet afmeten aan het AANTAL toestellen dat je weet te 'plaatsen', maar vooral de tijdigheid en daarmee de voldoening van de consument!!!!

Maar laten we het een en ander eens evalueren in aug/sept.
waarom er nu over discussieren kan toch ook ? ik vind t ook beetje belachelijk eerst grote mond van 4 weken na afschrijving en nu pas in juli 1 ding weet ik zeker die 1000 gulden is er na 3 maanden meteen af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaliBaba
  • Laatst online: 26-06 12:40
Op dinsdag 19 juni 2001 00:17 schreef mafiasven het volgende:

[..]

waarom er nu over discussieren kan toch ook ? ik vind t ook beetje belachelijk eerst grote mond van 4 weken na afschrijving en nu pas in juli 1 ding weet ik zeker die 1000 gulden is er na 3 maanden meteen af
Maakt toch niet zoveel uit... |:(

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 00:18 schreef KaliBaba het volgende:

[..]

Maakt toch niet zoveel uit... |:(
tuurlijk wel ze moeten toch hun beloftes nakomen en niet uit gaan stellen enz ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaliBaba
  • Laatst online: 26-06 12:40
btw die 1000 ben je toch wel "kwijt" dus zoveel maakt het allemaal niet uit, waarom toch al die ophef? Je krijgt toch een gratis telefoon >:)

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.