[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 10 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:14
Dreanor schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:32:
Ik wacht nog steeds op dat ene echte zombie survival spel!

Niet al die veredelde shooters zoals Left4Dead of COD Zombie mode. Nee, een 3d zombie survival spel waar je in een wereld losgelaten wordt die zoals in TWD vol zombies zit.

Waar je moet zoeken naar voedsel/water/wapens, waar je rekening moet houden met jou acties en dat van andere, waar je zowel stealth als actie methode kan gebruiken en waar je ook een basis kan "bouwen".

Met andere woorden, een game met de focus op survival, waar harde geluiden afgestraft wordt door horde zombies. En jij als speler kan kiezen wat je doet, dus ga je een pand bezetten en versterken of blijft je mobiel in een auto/bus. Ga je juist de stad uit het platte land op voor minder zombies en loot of juist de stad in voor betere items maar waar juist meer zombies zijn.

Of bestaat zo'n spel al? Ja, ik ken Day-Z maar dat gaat nergens over vind ik en Project Zomboid komt dicht in de buurt maar begon mij snel te vervelen.
Dead Island ? Wapens die niet eeuwig meegaan, herrie is niet goed en overal kom je zombies tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Mijn grootste probleem met een eiland is hoe weet je wanneer die veilig is. Bovendien gaat je dat ontzettend veel tijd kosten, veel meer tijd dan een flatje.

Daarbij moet je er eerst zien te komen en dat lijkt mij nog het gevaarlijkste. Althans zo denk ik erover. Binnen 30 min kan ik op de 11de verdieping van een flat zijn, het gaat mij veel langer kosten om op een eiland te komen, laat staan deze om te bouwen tot veilige zone. Zeker als je het HELE eiland wilt omheinen ...

Bovendien, een flat kan ook voor de toekomst zijn. Hoeveel mensen leven er nu jaren op een flat. Ok, zombie vrij met stroom en water maargoed. ;)
KeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:26:
[...]

Dead Island ? Wapens die niet eeuwig meegaan, herrie is niet goed en overal kom je zombies tegen...
Dead Island is niet zo geweldig, bugs en daarbij het hele echte overleven is er niet. Tis melee slachten, wapens repareren enz. Heb het met de steam summer gekocht voor een prikkie en heeft mij na 2 uur niet weten te boeien.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Yeah! Chad Coleman als Tyreese :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Dreanor schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:21:
[...]

Mijn grootste probleem met een eiland is hoe weet je wanneer die veilig is. Bovendien gaat je dat ontzettend veel tijd kosten, veel meer tijd dan een flatje.

Daarbij moet je er eerst zien te komen en dat lijkt mij nog het gevaarlijkste. Althans zo denk ik erover. Binnen 30 min kan ik op de 11de verdieping van een flat zijn, het gaat mij veel langer kosten om op een eiland te komen, laat staan deze om te bouwen tot veilige zone. Zeker als je het HELE eiland wilt omheinen ...

Bovendien, een flat kan ook voor de toekomst zijn. Hoeveel mensen leven er nu jaren op een flat. Ok, zombie vrij met stroom en water maargoed. ;)

[...]

Dead Island is niet zo geweldig, bugs en daarbij het hele echte overleven is er niet. Tis melee slachten, wapens repareren enz. Heb het met de steam summer gekocht voor een prikkie en heeft mij na 2 uur niet weten te boeien.
Flat: geen gek idee... zie "Rise of the Governor" van Robert Kirkman (ja de schrijver van) en Jay Bonansinga ;)
Dit boek is sowieso aan te raden voor iedere fan de TWD.
(ook het vervolg: The road to Woodbury)

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44

Of bestaat zo'n spel al? Ja, ik ken Day-Z maar dat gaat nergens over vind ik en Project Zomboid komt dicht in de buurt maar begon mij snel te vervelen.
Sorry maar DayZ bevat alle dingen die je opnoemt. Jammer dat het alleen op de pc is.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
Ik wacht nog steeds op dat ene echte zombie survival spel!

Niet al die veredelde shooters zoals Left4Dead of COD Zombie mode. Nee, een 3d zombie survival spel waar je in een wereld losgelaten wordt die zoals in TWD vol zombies zit.

Waar je moet zoeken naar voedsel/water/wapens, waar je rekening moet houden met jou acties en dat van andere, waar je zowel stealth als actie methode kan gebruiken en waar je ook een basis kan "bouwen".

Met andere woorden, een game met de focus op survival, waar harde geluiden afgestraft wordt door horde zombies. En jij als speler kan kiezen wat je doet, dus ga je een pand bezetten en versterken of blijft je mobiel in een auto/bus. Ga je juist de stad uit het platte land op voor minder zombies en loot of juist de stad in voor betere items maar waar juist meer zombies zijn.

Als er 1 spel die ook maar iets is zoals jij wilt is het DayZ. DayZ is alles wat je beschrijft en meer! En hoezo vind je dan dat DayZ nergens over gaat? Ging je steeds dood en vind je het daarom niet leuk? En heb even gekeken naar Project Zomboid en zoals ik het zie gaat dat spel juist nergens over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Hatsjoe schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:34:
[...]

Als er 1 spel die ook maar iets is zoals jij wilt is het DayZ. DayZ is alles wat je beschrijft en meer! En hoezo vind je dan dat DayZ nergens over gaat? Ging je steeds dood en vind je het daarom niet leuk? En heb even gekeken naar Project Zomboid en zoals ik het zie gaat dat spel juist nergens over :+
Allereerst de bugs, die zijn/waren voor mij echt teveel (zombies die door deuren glitchen, deuren die niet meer open kunnen, animaties die niet werken, guns/eten wat niet op te pakken was, etc). Misschien dat dit nu opgelost is en is het waard om nog maals alles te installeren?

Dan het hele overleef aspect is feitelijk niks meer dan verplicht eten vinden en zombies schieten. Waar is de variatie? Waar is het sluipen (zombies zien je door van alles en nog wat)? Waar is het opbouwen/bezetten van gebouwen?

Wat wel heel tof vond was de andere overlevenden. Die je vaker niet dan wel laten leven en dus veel gevaarlijker kunnen zijn dan zombies.

Heb je zomboid wel eens gespeeld, dat is toch echt wel hardcore overleven. Waarbij wel 1 zombie makkelijk met melee dood te krijgen is maar meerdere al problematisch wordt. Waar je wel een basis kan bouwen/inbunkeren, etc. Echter kon dit mij niet boeien.

Ik zoek echt een survival spel, geen shooter oid.

Al gaan we nu iets te offtopic of niet? Ik zoek gewoon 3d walking dead, met het echte survival en bovengenoemde variatie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Mandrake466 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 07:46:
[...]

Sorry maar DayZ bevat alle dingen die je opnoemt. Jammer dat het alleen op de pc is.
/offtopic
Opzich kan ik wel begrijpen dat DayZ hem begon te vervelen / of niks voor hem is. Ik heb dat namelijk zelf ook met DayZ. Daarintegen heb ik wel heel veel plezier gehad met The WarZ (thewarz).
De gameplay vind ik stukken beter dan DayZ, het lijkt wat simpeler te gaan dan Dayz. Ze zijn nog wel steeds bezig met WarZ, maar ik kan wel van zulke spellen genieten.

/ontopic
Ok, ik wist dus niet dat er pas in februari de volgende episode kwam, now im sad ;(

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
De vraag hoe te handelen wanneer fictie (uit The Walking Dead) opeens non-fictie blijkt te zijn, is interessant, maar hier offtopic. Een dergelijke discussie mag dus voortgezet worden in een separaat topic.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

argro schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:41:
[mbr]De vraag hoe te handelen wanneer fictie (uit The Walking Dead) opeens non-fictie blijkt te zijn, is interessant, maar hier offtopic. Een dergelijke discussie mag dus voortgezet worden in een separaat topic.[/]
Hoe moeten we anders twee maanden zonder Walking Dead zombies overleven? :o

Ow wacht, ik heb een idee. Als jij zou moeten overleven in een zombie apocalyps, en je bent met max drie personages van TWD cast welke drie zou jij kiezen en waarom? Mag dus iedereen zijn op elke moment uit de serie (kan dus zelfs merle met twee handen zijn).

De eerste en makkelijkste keuze is Daryl, zijn skills en badass kun je eigenlijk niet missen.

De twee de keuze wordt al lastiger maar dan toch Rick, voornamelijk omdat je weet dat hij je nooit achter zou laten en eigenlijk altijd het goede wil doen.

De derde keuze wordt er een in de zin van het oog wil ook wat. :P Lastige keuze maar dan kies ik denk ik toch voor Andrea, gezien zij wat sterker en dan de mooiere Maggie.

Dus, met wie zouden jullie de walking dead willen overleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dreanor schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:01:
[...]

Hoe moeten we anders twee maanden zonder Walking Dead zombies overleven? :o

Ow wacht, ik heb een idee. Als jij zou moeten overleven in een zombie apocalyps, en je bent met max drie personages van TWD cast welke drie zou jij kiezen en waarom? Mag dus iedereen zijn op elke moment uit de serie (kan dus zelfs merle met twee handen zijn).

De eerste en makkelijkste keuze is Daryl, zijn skills en badass kun je eigenlijk niet missen.

De twee de keuze wordt al lastiger maar dan toch Rick, voornamelijk omdat je weet dat hij je nooit achter zou laten en eigenlijk altijd het goede wil doen.

De derde keuze wordt er een in de zin van het oog wil ook wat. :P Lastige keuze maar dan kies ik denk ik toch voor Andrea, gezien zij wat sterker en dan de mooiere Maggie.

Daryl, Carl en Maggie. Ik kan me voor het grootste gedeelte wel vinden in je keuze.

Daryl is duidelijk, hij heeft ook weinig moeite om bevelen op te volgen. :) Carl is handig want hij is ook bad-ass, loopt niet op Walker-bijt-hoogte en andere mensen zullen hem onderschatten. Rick heeft teveel last van moraliteits-issues.
Zoveel beter vind ik Andrea niet dan Maggie, maar die laatste lijkt me wel loyaler en een betere team-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
En lijkt me een stuk geschikter om een post-apocalyptische samenleving mee op te bouwen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Dreanor schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:01:
[...]

Ik zou kiezen voor Daryl, Hershel en Glen.
Daryl omdat hij gewoon een badass is met zijn kruisboog, en geen moeite heeft bevelen op te volgen. Hershel omdat hij veel weet van geneeskunde. En Glen omdat hij erg goed is in het rond sluipen en ongemerkt blijven (kijk maar naar het avontuur in Atlanta).

De eerste prioriteit is niet de wereld opnieuw te bevolken, maar om te overleven en een veilige huisvesting te zoeken/maken. Daarna is het afwachten tot de zombies vanzelf helemaal weg rotten en (opnieuw)dood gaan. Tijdens dat wachten natuurlijk proberen een community op te zetten (beetje het idee zoals de Governor doet/heeft gedaan). Zodra al het ellende over is, beginnen met de herbevolking van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:10

Ultimation

Het is als Appels en peren

Zamorano schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:55:
[...]
Carl is handig want hij is ook bad-ass, loopt niet op Walker-bijt-hoogte en andere mensen zullen hem onderschatten.
Carl is nog in de groei. :+

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Zamorano schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:55:Zoveel beter vind ik Andrea niet dan Maggie, maar die laatste lijkt me wel loyaler en een betere team-speler.
Grappig inderdaad dat ik Rick kies voor zijn loyaliteit maar dan vervolgens andrea die in de serie meerdere malen heeft laten zien minder loyal te zijn (wou zelfmoord plegen in S1 en begin S2, wou met Shane weg van de groep later in S2 en in S3 valt ze voor de govorner niet geheel haar fout).

Hershel heb ik ook in gedachte gehad echter is hij wel een van de oudere ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
Nou, dan ga ik voor Daryl, Hershell en Maggie. Daryl voor zijn survival skills, Hershell omdat hij een boer is (eten verbouwen iemand?) en soort van arts en Maggie voor you know what. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Wat een pijnlijke stilte ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik zag vandaag pas dat het stil staat tot maart ofzo. haha.
Vond het wel even jammer.

Beetje zo'n zelfde actie als bij Breaking Bad om midden in een season te stoppen. :/

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de andere kant vind ik het ook wel lekker. Ik heb Misfits ontdekt, dat is aardig wat uur, dan kan ik TWD opzich wel missen + houdt het hele jaar lekker bevolkt met goede series :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

Beta schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:19:
[...]

Beetje zo'n zelfde actie als bij Breaking Bad om midden in een season te stoppen. :/
je bedoelt een redelijk normaal iets bij series uit de us of a.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

odan schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:47:
[...]

je bedoelt een redelijk normaal iets bij series uit de us of a.
Tegenwoordig wel, tot een paar jaar terug gebeurde het weinig.
Maar ik vindt het helemaal niet erg, een half seizoen, 2 maanden wachten en weer een half seizoen, dan 3 maanden ofzo tot het volgende seizoen. Dat is vele malen beter dan een compleet seizoen en dan een half jaar wachten op het volgende :X Ik heb liever wat vaker korte pauzes dan één keer een hele lange.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Beta schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:19:
[...]

Hier staat wat anders, http://next-episode.net/the-walking-dead :?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Spike_wolf schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:34:
[...]

Maar ik vindt het helemaal niet erg, een half seizoen, 2 maanden wachten en weer een half seizoen, dan 3 maanden ofzo tot het volgende seizoen. Dat is vele malen beter dan een compleet seizoen en dan een half jaar wachten op het volgende :X Ik heb liever wat vaker korte pauzes dan één keer een hele lange.
Precies, dat heb ik ook.
En daarnaast heb ik nu even de kans de backlog aan series weg te werken :)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Hatsjoe schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:02:

De eerste prioriteit is niet de wereld opnieuw te bevolken, maar om te overleven en een veilige huisvesting te zoeken/maken.
Maar als niemand minimaal 1 vrouw bewaard valt er weinig opnieuw te bevolken zodra de zombie's weg zijn.

Ik denk dat ik voor Daryl, Glen en Maggie ga.

Daryl lijkt me duidelijk. Weet hoe ie moet vechten en jagen. Beide heb je nodig om te overleven.
Glen is een scavenger. We hebben medicijnen, voedsel, benzine, nieuwe kleren e.d. nodig. He's your man
Maggy. Helaas niet meer voor you-know-what want dat doet ze dus meg Glen maar ze kan vechten en is geschikt baby-fabriek materiaal.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Het is ook gewoon 10 februari ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Spike_wolf schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:34:
[...]

Precies, at heb ik ook. Game of Thrones anyone? 8)7
L1nt schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:22:
[...]

Maar als niemand minimaal 1 vrouw bewaard valt er weinig opnieuw te bevolken zodra de zombie's weg zijn.

Ik denk dat ik voor Daryl, Glen en Maggie ga.

Daryl lijkt me duidelijk. Weet hoe ie moet vechten en jagen. Beide heb je nodig om te overleven.
Glen is een scavenger. We hebben medicijnen, voedsel, benzine, nieuwe kleren e.d. nodig. He's your man
Maggy. Helaas niet meer voor you-know-what want dat doet ze dus meg Glen maar ze kan vechten en is geschikt baby-fabriek materiaal.
Wat dacht je er van om later vrouwen te vinden/bij de groep komen? :P Het is echt niet zo dat we de enige mensen nog op de wereld zijn dan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Totdat TWD weer begint ga ik de beschikbare tijd opvullen met Boardwalk Empire denk ik. En daarnaast blijf ik de comic lezen uiteraard, maar dat is er maar één per maand.

We kunnen wel het topic blijven vullen/actief houden met comic spoilers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Hatsjoe schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:09:

Wat dacht je er van om later vrouwen te vinden/bij de groep komen? :P Het is echt niet zo dat we de enige mensen nog op de wereld zijn dan he :)
Je neemt wel een risico. Wat als iedereen denkt "iemand anders red de vrouwen wel..."

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Bootje schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:06:
Totdat TWD weer begint ga ik de beschikbare tijd opvullen met Boardwalk Empire denk ik.
Ligt ook stil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Geeft niet, ik heb er nog geen enkele aflevering van gezien. ;)

En daarnaast heb ik van Dexter seizoen 7 ook nog aflevering 11 (vanavond kijken) en 12 te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Bootje schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:25:
[...]

Geeft niet, ik heb er nog geen enkele aflevering van gezien. ;)
Lucky bastard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

inderdaad once you looked, you're hooked... O-)

terugkomend op de TWD pauze.... ben ik zeker voor. Seizoen pauzes houden je wat scherper en gefocust op de verhaallijn. En de periodes dat je moet wachten op het vervolg of een nieuw seizoen is korter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Overigens komt Disney binnenkort met een avondvullende familiefilm:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x3Ddp.jpg

:+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
BtM909 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:42:

[afbeelding]

:+
Meesterlijk gemaakt, en ik zou er heen gaan in de bioscoop! :+
Helaas dat dit dan weer fictie is, wel een mooie soep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

BtM909 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:42:

afbeelding
In het onderste plaatje vind ik Dale wel ontsettend op een van de zeven dwergen lijken...

Afbeeldingslocatie: http://beelden.gifmania.nl/Gif-Animaties-Walt-Disney/Beelden-Animaties-Disney-Films/Gifplaatjes-Sneeuwwitj-Zeven-Dwergen/Zeven-Dwergen/doc3.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

bartjas schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:01:
[...]

In het onderste plaatje vind ik Dale wel ontsettend op een van de zeven dwergen lijken...

[afbeelding]
The sleeping dead? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Mooi gedaan! Disney gaat Star Wars natuurlijk ook uitbreiden, dus waarom TWD niet? :+

Moeten ze alleen wel meer de comics volgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Bootje schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:06:
Totdat TWD weer begint ga ik de beschikbare tijd opvullen met Boardwalk Empire denk ik.
En ik met Breaking Bad (va S1), Homeland (va S1) en morgen weer nieuwe epsiode van American Horror Story :)

2 maanden is wel te doen voor de nieuwe epsiode van TWD :)

Edit: Oh ja, en nog S2 van Sherlock Homes :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mandrake466 op 12-12-2012 12:59 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Met Breaking Bad ben je alleen al even zoet. Al kijk je die het liefst allemaal achter elkaar xD *ik spreek uit ervaring* ":P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
afvalzak schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:58:
Met Breaking Bad ben je alleen al even zoet. Al kijk je die het liefst allemaal achter elkaar xD *ik spreek uit ervaring* ":P
Denk het ook. Zijn 5 seizoenen dacht ik. Zo had ik ook Game Of Thrones in een weekend afgekeken. Wel lekker dat je het achter elkaar kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Zullen we het btw ontopic houden mensen? TWD all the way here.. In Film, TV & Muziek staan ook topics die wat algemener zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Iemand al de nieuwe comic #105 gelezen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Voor de geinteresseerden: Walking Dead: The Game chapter 1 voor iOS is tijdelijk gratis te downloaden :)

@bartjas: Nog geen tijd voor gehad, heb hem wel al even liggen, ik hoop er vanavond tijd voor te hebben :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartjas schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:18:
Iemand al de nieuwe comic #105 gelezen!?
Is dat die van anderhalve week terug? Met Carl en z'n automatische geweer?
't is wellicht handig om de comics een eigen topic te geven als je die wilt bespreken, want ik gok dat we door een aantal mensen die de comics niet lezen gebijlmoordenaard gaan worden als we hier de huidige stand van zaken in comicland gaan bespreken. Zelfs met spoilers gaat dat niet goed komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Spike_wolf schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:58:
Voor de geinteresseerden: Walking Dead: The Game chapter 1 voor iOS is tijdelijk gratis te downloaden :)

@bartjas: Nog geen tijd voor gehad, heb hem wel al even liggen, ik hoop er vanavond tijd voor te hebben :)
Das dan wel weer balen dat ie niet voor Android beschikbaar is, dan maar ff op mijn touch binnenhalen vanavond ;)

Doen: t is weer de moeite waard!!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:22:
[...]

Is dat die van anderhalve week terug? Met Carl en z'n automatische geweer?
't is wellicht handig om de comics een eigen topic te geven als je die wilt bespreken, want ik gok dat we door een aantal mensen die de comics niet lezen gebijlmoordenaard gaan worden als we hier de huidige stand van zaken in comicland gaan bespreken. Zelfs met spoilers gaat dat niet goed komen :+
ja die van 12-12...
Klopt is het ook, was eigenlijk meer benieuwd om, dan om er een hele discussie over op te zetten! Maar inderdaad wel een idee daar een topic over te beginnen.. al zit ik met mijn afstuderen van dit moment beetje lastig in de tijd om daar aan te beginnen O-) Hou me aanbevolen om er aan mee te werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Spike_wolf schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:58:
Ik heb er net even naar gekeken. Zeker leuk opgezet. Alleen jammer dat je door bepaalde keuzes te volgen niet geheel nieuwe/andere situaties kan creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

The Walking Dead Renewed for Season 4 But Loses Showrunner Glen Mazzara

For the second time, The Walking Dead has lost its showrunner. Glen Mazzara took over for former showrunner Frank Darabont last year after a very controversial exit. Now he’s leaving the show right as the news about a greenlit fourth season is breaking.

The Walking Dead
Mazzara and AMC have released a joint statement on the subject. “Today, AMC announces the season 4 pick-up of The Walking Dead. AMC also jointly announces with Glen Mazzara today that for future seasons, the two parties have mutually decided to part ways. Glen guided the series creatively for seasons 2 and 3. AMC is grateful for his hard work. We are both proud of our shared success. Both parties acknowledge that there is a difference of opinion about where the show should go moving forward, and conclude that it is best to part ways. This decision is amicable and Glen will remain on for post-production on [the remainder of the third season, which starts in February] as showrunner and executive producer.”

Robert Kirkman who created the comics the show is based on also weighed in, saying, “ I am in full support of both AMC and Glen Mazzara in the decision they have come to and believe the parties came to this decision in the best interest of the future of the show. I thank Glen for his hard work and appreciate his many contributions toThe Walking Dead and look forward to working with him as we complete post production on Season 3. I am also excited to begin work on another spectacular season of this show that I know means so much to so many people. This show has always been the result of a wide range of extremely talented men and women working tirelessly to produce their best work collectively. I believe the future is bright for The Walking Dead. Thank you to the fans for your continued support.”

Mazzara himself said, “My time as showrunner on The Walking Dead has been an amazing experience, but after I finish season 3, it’s time to move on. I have told the stories I wanted to tell and connected with our fans on a level that I never imagined. It doesn’t get much better than that. Thank you to everyone who has been a part of this journey.”

Okay guys. Weigh in here. The third season of the show has far outweighed the second, in my opinion, though I still love the first one from Darabont. What effect do you think this will have on the show? Let us know your thoughts.

bron
Een 4e seizoen is dus zeker *O*
Ik ben wel benieuwd wat de verschillen waren tussen AMC en Glenn, Kirkman zegt dat hij het de juiste beslissing vindt, maar hij heeft nergens laten weten aan welke kant van de discussie hij staat. Wat wilde Glen dat AMC niet wil? Gaan we verder in de lijn van de comics, of wil AMC een andere kant op?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Woehoe ook een 4e seizoen!! *O*

Ik gok dat AMC een iets andere kant op wil en dat dat niet die van de comics is (grimmig). We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Ik hoop de lijn van de comics :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Dito. De serie is toch behoorlijk wat softer dan de comics. Van mij mag er nog wel wat meer gore in dan dat wat ik tot nu toe heb gezien. De gouvernor is ook nog steeds maar een softie in vergelijking hoe hij is in de comics (en dan heb ik het maar niet over de laatste comics. ;) )

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook bijna tot het recenste deel van de comics, echter is het jammer dat ik hier al gespoilerd ben (zonder spoiler tags) maar goed, dat is ook het risico van hier kijken denk ik. Toch jammer, want ik ga eerst bij lezen totdat ik hier weer posts ga lezen. En nee ik heb geen flauw idee wat hierboven gezegd is voor het geval ik nog verder gespoilerd word.

Overigens zijn de comics alleen maar aan te raden, ik was zelf eerst ook skeptisch, maar sinds ik een iPad heb kan ik heel chill daarop de comics lezen en ik moet je zeggen, het is intenser dan de serie of een film. Echt geniaal eigenlijk.

spoiler: comic spoiler!
Het stukje waar ik op doelde is het feit dat ik weet dat Carl nog leeft in de laatste issue terwijl hij in de strips bij mij net door zijn kop was geschoten. Maar goed, risico van het vak..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

sjaool schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 19:36:
Dito. De serie is toch behoorlijk wat softer dan de comics. Van mij mag er nog wel wat meer gore in dan dat wat ik tot nu toe heb gezien. De gouvernor is ook nog steeds maar een softie in vergelijking hoe hij is in de comics (en dan heb ik het maar niet over de laatste comics. ;) )
al zou dat niet gewoon mogelijk zijn.. volgens mij mag er tegenwoordig alles uitgezonden worden op tv! filmpjes van onthoofden syriers staan ook op youtube dus waarom niet wat meer gore in de series.... echter zoals hierboven ook al geopperd is verwacht ik toch dat ze niet die kan t op zullen gaan... het zal misschien niet milder worden maar wel wat meer verhalend... de losse eindjes wat meer aan elkaar knopen en tegelijkertijd nieuwe introduceren!

Toch wat ik vreemd vind is dat er al delen van het nieuwe seizoen gemaakt zijn! Het stond immers al langer vast dat seizoen 4 zou komen... voor zover ik weet zijn er zelfs al contracten voor seizoen 5 rond. Vraag me dus toch af hoe ze het nieuwe werk aan het oude gaan knopen zonder de kijker daar last van te laten hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik denk dat Mazzara de vaart er flink heeft ingebracht. Halverwege seizoen twee (eerste helft was nog voornamelijk onder leiding van Darabont geschoten) was al duidelijk dat Mazzara het tempo van de serie omhoog wilde brengen. Darabont was toch vooral bezig de studiobazen te laten zien dat met een lager budget het tempo heel laag moest komen te liggen (veel indoor "praatscenes"), terwijl Mazzara probeerde te laten zien dat ook met een lager budget het tempo een stuk hoger kan.

Persoonlijk denk ik dat hij in seizoen 3 het tempo nu dermate hoog heeft gemaakt dat het hier en daar ten koste is gegaan van de suspense, karakterontwikkelingen en de verhaallijnen die de comics zo interessant maken. Zoals ik al eerder had geschreven worden in seizoen 3 maar liefst 35 comics "verbruikt" (seizoen 1: 6 comics, seizoen 2: 4 comics). Zo langzaam als in de eerste helft van seizoen 2 hoeft het niet, maar seizoen 3 gaat nu wel weer heel erg snel. De confrontatie van Michonne met de Governor komt nu op TV wel heel erg geforceerd over. Er is eigenlijk geen goede reden waarom Michonne zo'n gloeiende hekel aan de Governor moet hebben. In de comics is dat wel een stuk duidelijker en de manier waarop de Governor in de comics zijn oog kwijtraakt is ook een stuk plastischer... laten we maar zeggen...

Ik snap en prijs het afwijken van de comics, maar op dit moment zijn niet alle afwijkingen even fraai. Zo doen de afwijkingen rondom van Andrea haar hele karakter geen goed. Ook Michonne kan op dit moment nog geen echte sympathie wekken.

Ik ben benieuwd naar het idee achter de vervanging. Het feit dat Kirkman zegt "achter beiden" te staan, doet me vermoeden dat achter de schermen geëvalueerd is hoe seizoen 3 tot nu toe verloopt en dat het ondanks het grote succes naar de mening van allen het nog een stuk beter kan. Ben in ieder geval blij dat seizoen 4 hiermee eindelijk is bevestigd en kijk daar al naar uit!

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
The_Sukkel schreef op zondag 23 december 2012 @ 00:12:
Zo langzaam als in de eerste helft van seizoen 2 hoeft het niet, maar seizoen 3 gaat nu wel weer heel erg snel. De confrontatie van Michonne met de Governor komt nu op TV wel heel erg geforceerd over. Er is eigenlijk geen goede reden waarom Michonne zo'n gloeiende hekel aan de Governor moet hebben. In de comics is dat wel een stuk duidelijker en de manier waarop de Governor in de comics zijn oog kwijtraakt is ook een stuk plastischer... laten we maar zeggen...

Ik snap en prijs het afwijken van de comics, maar op dit moment zijn niet alle afwijkingen even fraai. Zo doen de afwijkingen rondom van Andrea haar hele karakter geen goed. Ook Michonne kan op dit moment nog geen echte sympathie wekken.
Ik ben het echt 100% met je eens. Seizoen 2 begon te traag, later kwam daar gelukkig verandering in. Seizoen 3 lijkt nu echter alles in een stroomversnelling te gooien. Hierdoor mis je inderdaad de diepere uitleg en de details van sommige verhaallijnen. Wel lekker veel actie, maar een gemis voor sommige achtergronden. Vooral die van Andrea en Michonne inderdaad.

Ik ben trouwens benieuwd of ze het verhaal met Tyrese wel wat meer uit gaan diepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 16:46
Wat een goede serie! Heb in een week maar alle afleveringen bekeken, alleen jammer dat ik moet wachten op de volgende afleveringen. Er kwam volgens internet een seizoen 4, maar in februari gaat seizoen 3 verder (met een aflevering?) hoe zit dit nou in elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

thechib12 schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:48:
Wat een goede serie! Heb in een week maar alle afleveringen bekeken, alleen jammer dat ik moet wachten op de volgende afleveringen. Er kwam volgens internet een seizoen 4, maar in februari gaat seizoen 3 verder (met een aflevering?) hoe zit dit nou in elkaar?
Mid season break, er volgen nog 8:
http://www.myepisodes.com...ype=epsbyshow&showid=6141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 16:46
En dan komt daarna een nieuw seizoen, of zijn die 8 episodes een nieuw seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De 8 afleveringen zijn nog seizoen 3. Waarschijnlijk in oktober 2013 begint seizoen 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

magnifor schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:35:
De 8 afleveringen zijn nog seizoen 3. Waarschijnlijk in oktober 2013 begint seizoen 4.
oktober staat al vast! Voor zover ik weet beginnen alle shows met meer dan een bepaald aantal eps (20 +) in september, en de wat kortere in oktober! zo bestrijken ze ongeveer dezelfde periode! Uitzonderingen daar gelaten.

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 15:05

Blonde Tux

<advertisement>

http://www.adweek.com/new...lks-amc-zombie-hit-146178
Of te wel, glenn is ontevreden en stapt uit de serie

Comics:
spoiler:
Zouden ze zijn vertrek net zo laten gebeuren als in de comics? Past op zich wel met de harde lijn die dit seizoen heeft ingezet

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

• Spike_wolf

Spike_wolf

Blonde Tux schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:46:
http://www.adweek.com/new...lks-amc-zombie-hit-146178
Of te wel, glenn is ontevreden en stapt uit de serie

Comics:
spoiler:
Zouden ze zijn vertrek net zo laten gebeuren als in de comics? Past op zich wel met de harde lijn die dit seizoen heeft ingezet
Je weet dat Glen Mazzara achter de schermen werkt en niet het personage Glenn Rhee is he? ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Hmm, Ik lees hier wel veel over de comics, zelf heb ik hier nog niet in verdiept maar wel roepen deze een paar vragen naar boven, die misschien hier beantwoord kunnen worden. Ik zal vanavond thuis ook het een en ander uitzoeken.

1. Als je de comics leest, verpest dit de "verassingselementen" en "grote" veranderingen in de serie niet? Ik geniet zelf erg van de serie, en zit ook met smart te wachten op de volgende afleveringen.

2. Waar kunnen deze comics gehaald worden (digitaal), en als ik ze dan op de iPad wil bekijken is hier speciale software voor? Of gebruik ik dan gewoon iBook (zo heet die libary dacht ik)?

Als iemand het aan tijd heeft om te antwoorden zo ik erg op prijs stellen, en anders kom ik er vanavond zelf denk ik wel achter.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Madstorm schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:01:
1. Als je de comics leest, verpest dit de "verassingselementen" en "grote" veranderingen in de serie niet? Ik geniet zelf erg van de serie, en zit ook met smart te wachten op de volgende afleveringen.
Het is op hoofdlijnen hetzelfde maar voldoende anders om verrast te zijn. Bijv dat er een gevangenis of een governor kwam was geen enkele verrassing maar dat betekent helemaal niet dat het verhaal zelf voorspelbaar is.
2. Waar kunnen deze comics gehaald worden (digitaal), en als ik ze dan op de iPad wil bekijken is hier speciale software voor? Of gebruik ik dan gewoon iBook (zo heet die libary dacht ik)?
[google=buy digital walking dead comic] geeft https://itunes.apple.com/...ing-dead/id395985060?mt=8 en www.comixology.com/The-Walking-Dead/comics-series/785
En als je geen geld over hebt voor het harde werk van de makers hoef je daar natuurlijk geen hulp bij te verwachten ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Madstorm schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:01:
Ik heb zelf een pesthekel aan spoilers en doe er alles aan om die te vermeiden, ik kijk ook nooit de 'nex on this and this show' stukjes aan het einde van afleveringen enzo, maar bij The Walking Dead kom ik daar niet onderuit omdat ik de comics al las :P Maar hier vind ik het ook helemaal niet erg omdat het verhaal van de TV serie echt heel anders is, de grote lijnen gaan hetzelfde zoals hier boven ook aangegeven, de gevangenis en personages en dergelijke, maar het wordt wel allemaal op een andere manier uitgewerkt die de serie zeker leuk houdt om te blijven kijken. Juist omdat er toch een hele lading aan verassingen voorbij komen is het nog extra leuk omdat je niet verwacht verrast te worden, maar dat dan toch wordt :P
Zoals hierboven gezegd is de Walking Dead app van Comixologie het makkelijkste, wil je naast TWD ook andere comics gaan lezen zou ik gelijk Comixologie zelf pakken.
Met deze apps kun je met 2 klikken de nieuwe comics binnen halen (uiteraard gewoon tegen betaling) en gemakkelijk lezen in full page view, of pannel to pannel (maar daar heb ik een bloedhekel aan) waar de hele pagina zwart wordt en je steeds een enkel panel te zien krijgt.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

AH, thanks. Met bovenstaande antwoorden kan ik wat. Ik zal vanavond even naar de apps en comics kijken. Lijkt me toch wel leuke tijdverdrijf om te lezen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Madstorm schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:47:
AH, thanks. Met bovenstaande antwoorden kan ik wat. Ik zal vanavond even naar de apps en comics kijken. Lijkt me toch wel leuke tijdverdrijf om te lezen.
Als je niet over erg veel vrije tijd beschikt zou ik trouwens wel de dedicated Walking Dead app van Comixology pakken, en niet de algemene... voor je het weet lees je 30 verschillende titels :X O-)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Mooi! Nog maar 9 dagen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Yep, kan niet wachten!

Overigens ben ik in de tussentijd begonnen aan de comics: NIET GOED VOOR M'N PORTEMONNEE :X :+
maar _o_ wat een verhaal(lijnen) en bizarre climaxen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

offtopic:
Hiii BtM :w

vind de strips een leuke aanvulling op de serie (hoewel het eigenlijk andersom is) maar de situaties en de karakters zijn gewoon goed uitgewerkt. Dat maakt zowel de serie/boeken/strips tot een smakelijk tijdverdrijf.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
:w right back at cha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Nog 6 dagen :9~

DUURT LANG :D

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Volgens Glen Mazzara kunnen we tegen het einde van dit seizoen nog een major character uit de comics verwachten! :D Wie zou het zijn? Ik ben benieuwd, kan niet wachten tot ze weer beginnen :)

Spoiler vrij:
GLEN MAZZARA SAYS FANS CAN EXPECT A MAJOR CHARACTER FROM THE WALKING DEAD TO APPEAR BEFORE THE END OF THE SEASON

Glen Mazzara must feel like a high school senior with one month left until graduation. We all know he’s being replaced as showrunner of The Walking Dead as of next season but seeing as how he’s still an AMC employee, he’s obligated to promote what’s left of Season 3. To wit, Mazzara recently spilled a few details on what we can expect when the show returns on Sunday, including a new character joining the show.

Things are about to boil over with our survivors and the group living in Woodbury. Mazzara told Entertainment Weekly while Rick and The Governor have yet to meet face to face, they know how dangerous they can be.

“They know about each other and each one realizes that the other guy can threaten everything that he has spent the past year building,” said Mazzara, “And the Governor is certainly a big threat to Rick and can destroy his entire group, and the Governor sees Rick as a threat that can destroy all of his plans by showing that he was not the most powerful force in this world — that he was unable to protect Woodbury. Rick and Michonne and the group came in and sucker-punched him. So both guys now have a vendetta against each other.”
spoiler:
The last character we saw appear from the pages of Robert Kirkman’s comic book was Tyreese. Mazzara gave a little bit of what to expect moving forward. “Tyrese [sic] is not necessarily a good guy who simply joins Rick’s team and fights against the Governor. He’s a wild card. He’s an interesting character and his priority is keeping his own group safe. I think viewers will be surprised by the twists and turns in the Tyrese story.”

Seeing as how they have so many characters in the cast, Mazzara said they’d finally be looking to delve deeper with them. Not everyone may make it through the second half of Season 3 but it looks like we’ll be getting a replacement.

“Our comic book fans will still be excited and delighted to see how the story unfolds and how we tell the story. We do have a lot of new surprising material,” said Mazzara. “There’s still a major character to appear in the back half, which is very exciting. As always we take the comic book as inspiration and tell our own story.”

Pacing is slightly different than in the comic so I’m not sure who the new character might be. Post your suggestions in the comments and please put a spoiler warning if you’re going to post anything but the name.

bron

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:56:
Volgens Glen Mazzara kunnen we tegen het einde van dit seizoen nog een major character uit de comics verwachten! :D Wie zou het zijn? Ik ben benieuwd, kan niet wachten tot ze weer beginnen :)

Spoiler vrij:

[...]
wait wut, gaan ze Mazzara vervangen? Die werkte net goed :X
Elk seizoen een andere producer met en andere visie en een andere stijl gaat hier echt gene goed aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 08:08:
[...]

wait wut, gaan ze Mazzara vervangen? Die werkte net goed :X
Elk seizoen een andere producer met en andere visie en een andere stijl gaat hier echt gene goed aan doen.
Dat wist je nog niet? Dat werd maanden geleden al bekend :P
http://www.vulture.com/20...zara-showrunner-exit.html

[ Voor 9% gewijzigd door Spike_wolf op 06-02-2013 08:35 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik heb ook al vanaf het begin van de series gevolgd en inmiddels de meeste comics gelezen en ik moet zeggen, ik ben teleurgesteld in de series.

Waar seizoen 1 goed begon met goede verhaallijn, karakteropbouw en goede twists, zijn de seizoenen erna een aanfluiting. Het tempo in seizoen 1 en begin seizoen 2 waren traag maar noodzakelijk. Dit was puur om de karakters goed eruit te laten komen en sympathie te creëren.
Seizoen 2 begon traag maar ging daarna in recordtempo. Een tempo versnelling was noodzakelijk en gewild maar dit was te snel. Vooral het karakter van Andrea.

Andrea komt nu vooral over als een snob door hoe ze met shane is omgegaan en hoe ze nu tegen michonne reageert. Wat ik raar vindt is dat ze na maanden door michonne is verzorgd te zijn, nu in een keer eieren voor haar geld kiest. Ze lijkt totaal geen gevoel te hebben wat totaal anders is als in het begin toen ze sentimenteel aan het doen was over die dolfijnenketting voor haar zus. Het lijkt alsof de huidige schrijvers de comics niet goed gelezen hebben en zo niet hebben begrepen dat de mensen zich sociaal afhankelijk van elkaar maken en niet zomaar voor elke nieuwe kans kiezen.

Verder heeft de tempoversnelling ons nog weinig geleerd over de nieuwe groep en Michonne. Ook de gevangenen lijken nu (opeens) gewoon onderdeel te zijn van de groep. Wat ik ook miste was de afkeur van Hershel ten opzichte van Glenn en hun rebellie ten opzichte van Hershel (kaalscheren hoofden). Ook mis ik de (poging tot) zelfmoorden in de gevangenis, maar goed, je kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Awaken1 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:05:
Ik heb ook al vanaf het begin van de series gevolgd en inmiddels de meeste comics gelezen en ik moet zeggen, ik ben teleurgesteld in de series.

Waar seizoen 1 goed begon met goede verhaallijn, karakteropbouw en goede twists, zijn de seizoenen erna een aanfluiting. Het tempo in seizoen 1 en begin seizoen 2 waren traag maar noodzakelijk. Dit was puur om de karakters goed eruit te laten komen en sympathie te creëren.
Seizoen 2 begon traag maar ging daarna in recordtempo. Een tempo versnelling was noodzakelijk en gewild maar dit was te snel. Vooral het karakter van Andrea.

Andrea komt nu vooral over als een snob door hoe ze met shane is omgegaan en hoe ze nu tegen michonne reageert. Wat ik raar vindt is dat ze na maanden door michonne is verzorgd te zijn, nu in een keer eieren voor haar geld kiest. Ze lijkt totaal geen gevoel te hebben wat totaal anders is als in het begin toen ze sentimenteel aan het doen was over die dolfijnenketting voor haar zus. Het lijkt alsof de huidige schrijvers de comics niet goed gelezen hebben en zo niet hebben begrepen dat de mensen zich sociaal afhankelijk van elkaar maken en niet zomaar voor elke nieuwe kans kiezen.

Verder heeft de tempoversnelling ons nog weinig geleerd over de nieuwe groep en Michonne. Ook de gevangenen lijken nu (opeens) gewoon onderdeel te zijn van de groep. Wat ik ook miste was de afkeur van Hershel ten opzichte van Glenn en hun rebellie ten opzichte van Hershel (kaalscheren hoofden). Ook mis ik de (poging tot) zelfmoorden in de gevangenis, maar goed, je kan niet alles hebben.
Ik ben er mee eens behalve het Andrea deel. Ze is het vluchten en verstoppen zat. En daarnaast wil ze maar al te graag een vast plekkie en een schone bed. Nadat ze een grote beurt heeft gekregen van de Governor denkt ze ook niet echt helder meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/p_pt_wdtv_DVD_SEASON3_93.jpg
blueray special edition :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De comics en series zijn gewoon heel anders. En hoewel ik de spoilers echt heel vet vind, is het mischien ook wel leuk om 2 verschillende TWD te hebben. Houdt het bij beide spannend :)

Morgen komt de nieuwe aflevering *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Ik ben eens gestopt met kijken toen TWD in seizoen 2 heel soft werd. Zeg maar vlak voor het verlaten van de Boerderij.

Omdat er in het algemene Buitenlandse Series topic zo lovend over S3 werd gesproken toch weer begonnen. Geweldig vond ik het toen, vooral later tijdens het seizoen.

Ik vindt cliffhangers heel naar, en zit nu te twijfelen tussen opsparen of meteen kijken en een week moeten wachten na iedere afleveringen.

Wat doen jullie?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
jmk schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:41:
Ik ben eens gestopt met kijken toen TWD in seizoen 2 heel soft werd. Zeg maar vlak voor het verlaten van de Boerderij.

Omdat er in het algemene Buitenlandse Series zo lovend over S3 werd gesproken toch weer begonnen. Geweldig vond ik het toen, vooral later tijdens het seizoen.

Ik vindt cliffhangers heel naar, en zit nu te twijfelen tussen opsparen of meteen kijken en een week moeten wachten na iedere afleveringen.

Wat doen jullie?
Ben vorige maand begonnen met deze serie en wacht nu met smart op de nieuwe afleveringen. Ik weet alleen niet of het wel net zo leuk is om steeds 1 week te wachten op een nieuwe aflevering. Ik denk dat ik het wel op deze manier doe, want wachten kan ik toch niet :P

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:16
Ik kijk gewoon elke aflevering wanneer deze uitkomt. Anders wordt op school elk detail al verteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:41:

Omdat er in het algemene Buitenlandse Series zo lovend over S3 werd gesproken toch weer begonnen. Geweldig vond ik het toen, vooral later tijdens het seizoen.

Wat doen jullie?
Ik kijk the Walking Dead meteen wanneer de aflevering uitkomt. Ik kan me herinneren dat ik bijvoorbeeld bij Dexter wachtte tot dat alle afleveringen uitgezonden waren en dat ik ze toen achter elkaar ging kijken. Het is maar wat je fijner vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Als je ze opspaart kan je dit topic niet volgen. Ook irri. Ik denk dat maar gewoon "bij blijf" :)

Ik ben trouwens ook begonnen aan de comics op mijn Nexus 7 icm Perfect Viewer. Aangezien ik daar nog 95 boeken van moet blijf ik voorlopig nog wel even in de Walking sfeer :)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Spacey23 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:44:
[...]

Ben vorige maand begonnen met deze serie en wacht nu met smart op de nieuwe afleveringen. Ik weet alleen niet of het wel net zo leuk is om steeds 1 week te wachten op een nieuwe aflevering. Ik denk dat ik het wel op deze manier doe, want wachten kan ik toch niet :P
Idem hier. Ik heb de serie pas ontdekt vlak na de start van seizoen 2 en heb in korte tijd heel seizoen 1 gekeken. Tot midden in de nacht en elke keer tegen mijzelf zeggen, ach nog 1 aflevering en dan morgen weer verder....maar uiteindelijk toch weer een extra aflevering meepakken....

Die kleine drie kwartier nu per aflevering zijn veel te kort. Binnen no time is het voorbij en dan weer een week wachten...

Maar toch moet ik 'm zien en ik verheug mij nu weer op de komende week...

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:09

Ypho

Allround Nerd

Ik ben een paar weken geleden ziek geweest, en heb ik één week 2.5 seizoen gekeken :-) Ben dus helemaal bij en ga vanavond de nieuwe aflevering kijken...spannend...

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Wie is die vrouw nou op het einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ik vermoed dat het Lori was als geest, maar het kan ook een opmaat zijn naar een plottwist.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Anthirian schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:51:
Ik vermoed dat het Lori was als geest, maar het kan ook een opmaat zijn naar een plottwist.
Ah oke, ik erger me wel steeds meer aan de keuzes die gemaakt worden door Rick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

triesvan schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:55:
[...]

Ah oke, ik erger me wel steeds meer aan de keuzes die gemaakt worden door Rick.
Hij wordt dan ook steeds psychotischer. Als je daar naar kijkt en denkt "hm, ja, dat zo ik ook zo doen" dan was er wat mis met je. :)
Ik vraag me wel een beetje af hoe lang het gaat duren voor Merl z'n broertje serieus in de problemen brengt en een kruisboogpijl in z'n dop krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
De Merl he, dat is Michael Rooker, de man met de meeste ervaring... Wat een belabberde akteur zeg. De laaste keer in het bos irriteerde ik me al kapot en de nieuwe aflevering was drie minuten bezig en ik had het direct weer. Die moet echt snel opgevreten worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Wat een kut aflevering zeg!

Dit zeg ik omdat ze gewoon zoveel shit over zich heen gekregen hebben (en krijgen) dat het gewoon niet meer leuk (voor ze) is. :P

Daryl gaat er zomaar vandoor nadat zijn broer terug is terwijl zijn band met de groep naar mijn mening erg sterk is/was. Blijkbaar is Merle, die hem vroeger onder de duim had, een grotere angst/invloed dan alles wat Daryl meegemaakt heeft met Ricks groep. Ben benieuwd waar dit op uit loopt ... en wat een ongelooflijke eikel is Merle inderdaad ...

Dat Rick door aan het draaien is is eigenlijk niet eens zo vreemd. Hij heeft zijn beste vriend neer geschoten, hij heeft zijn vrouw verloren en hij voelt zich als leider van de groep voor iedereen verantwoordelijk (zoals Sophia, Oscar, etc). Dus dat dit zijn tol en hij dingen ziet die er niet zijn (zijn zombie vrouw leek het) eist is niet zo gek.

Hopelijk kan hij zich herpakken want anders ziet het er duister uit voor de groep.

Daarom hoop ik ook dat de groep (Rick even niet mee rekenen die kan het even allemaal niet aan) die vier nieuwe mensen accepteerd want vers bloed en sterke mensen kunnen ze wel gebruiken.

En de preview van volgende week, levert weer meer vragen op dan antwoorden ... wordt een lange week. Zucht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

En nog meer kijkers voor een premiere: 'The Walking Dead' Premiere Delivers Largest Audience in Series History With 12.3 Million Viewers

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik vond Rick nadat hij Shane had doodgeschoten wel een wat betere leider, "this will be a democracy no more!" Al dat geneuzel over stemmen etc. Maar inderdaad hes losing it man. Eerst met die telefoon nu weer met waanbeelden.

Wordt tijd voor een nieuwe leider. en die Governor moet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Ik vond Daryl eigenlijk een goede leider worden, jammer dat hij weg is. maar uiteindelijk zal die zoon de leiding wel overnemen

als is me dat toch een arrogant k*tjoch

Waarvoor willen ze die samoerai eigenlijk weghebben? die heeft wel de vuurkracht die ze hard nodig hebben nu.

[ Voor 43% gewijzigd door triesvan op 11-02-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:51
Pfff, ja die Rick is hem behoorlijk aan het flippen. Volgens mij was dat niet zijn zombie vrouw maar zijn gewone vrouw. Waarom precies geen idee. Er zijn nu wel veel verhaal lijntjes die door elkaar heen lopen. Stel dat ze moeten gaan vechten tegen die andere mensen dan zijn ze sowieso het haasje. Zeker in vergelijking met vuurkracht. Strategisch gezien kan het nog wel wat worden. (walkers loslaten op het juiste moment, ze hebben nog een hele voorraad in het administratieve gedeelte van de gevangenis)

Die samoerai is inderdaad handig. Goed met een zwaard en dat vreet geen kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heerlijke aflevering :) Ik ben benieuwd of Tyreese aan de groep gevoegd gaat worden, die lijkt mij leuk om te volgen. Volgende week zal Daryl vast wel richting de gevangenis gaan.

@treiesvan:
Omdat zij hen eerst naar het dorp leidt en vervolgens op haar eentje naar The Governor gaat.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Ben benieuwd hoe dit afloopt met rick, hij lijkt alleen nog te functioneren tijdens actie.

daryl komen we vast nog wel tegen dit seizoen, vraag me ook af wat andrea gaat doen als die govenor op oorlogspad gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Geweldige ep, maar ben ik de enige die door de grond zakte met die speech van Andrea in het dorp? Totaal geen overtuigende scene. De rest kon mij bekoren, volgende week op wintersport maar eens een wifi regelen :D

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Nee, Same here, maar daar moet ik ook wel eerlijk bij zeggen dat ik Andrea het liefst snel dood zie gaan. Irritant wijf.

[ Voor 3% gewijzigd door Slaapje op 12-02-2013 08:30 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
LiquidT_NL schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 08:23:
Geweldige ep, maar ben ik de enige die door de grond zakte met die speech van Andrea in het dorp? Totaal geen overtuigende scene[...]
Ik hoor het aan en dacht "Ze hebben gewoon een placeholder gebruikt omdat een echte speech teveel tijd in beslag neemt".
Pagina: 1 ... 10 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.