[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 83 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

De walkers vormen ook steeds minder een bedreiging lijkt me, de walkers zijn al veel verder heen dan in het begin en dat zie je ook duidelijk, hun huid is al helemaal vergaan, ze raken nu helemaal verrot en vallen bijna uit elkaar, bij kamp Negan hebben ze immers ook problemen om de walkers "heel" te houden.

Logischer wijs vallen de walkers binnen niet al te lange tijd letterlijk uit elkaar en is er wat dat betreft geen dreiging meer. Dat is ook wat ik mis in de laatste seizoenen van TWD: de dreiging van de walkers, het zoeken naar onderdak, eten, supplies etc. het echte survival gevoel is er af. Het is nu al veel meer een soap dan in het begin.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Chaoss schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 07:50:
De walkers vormen ook steeds minder een bedreiging lijkt me, de walkers zijn al veel verder heen dan in het begin en dat zie je ook duidelijk, hun huid is al helemaal vergaan, ze raken nu helemaal verrot en vallen bijna uit elkaar, bij kamp Negan hebben ze immers ook problemen om de walkers "heel" te houden.

Logischer wijs vallen de walkers binnen niet al te lange tijd letterlijk uit elkaar en is er wat dat betreft geen dreiging meer. Dat is ook wat ik mis in de laatste seizoenen van TWD: de dreiging van de walkers, het zoeken naar onderdak, eten, supplies etc. het echte survival gevoel is er af. Het is nu al veel meer een soap dan in het begin.
Van de walkers snap ik wel en niet. De serie heet tenslotte The Walking Dead. Aan de andere kant zijn de zombies altijd bijzaak geweest. In essentie gaat de serie over mensen die proberen te overleven in een onoverleefbare wereld. Een wereld waar de mensheid erachter komt dat de grootste dreiging de mens zelf is. Op een gegeven moment moeten walkers ook geen probleem meer zijn voor de 'echte' survivors. Maar dit soort argumenten lees je op meerdere reactieboards en fora. Heel veel kijkers hebben zo hun eigen dingetjes wat zij storend of jammer vinden van deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

Veefje schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 07:24:
[...]

Is een redelijk theorie, maar zo snel zal het niet gaan. Ook niet in S8. Dat zal heus niet alleen oorlog zijn. Ze zullen zeker ook daar een paar afleveringen nemen om alles eerst voor te bereiden. Wat hierboven gezegd wordt, ze zullen eerst een plan maken. Het heeft voorbereiding nodig. Het heeft namelijk totaal geen zin om dit hele seizoen als opbouw te gebruiken en dan vervolgens dat te niet te doen door de personages ondoordacht en onvoorbereid aan de aanval te beginnen. Dat zal heel veel kritiek opleveren.
Ik reageer even in spoilertags

spoiler: bevat ook comic spoilers
Afgelopen aflevering verteld Negan dat iemand hem verteld heeft dat Rick wat van plan is. Einde van de aflevering zien we dat Dwight Rick wil helpen en eindigt het met dat Rick hem onder schot houd.
In de previews zie je dat ze paar auto's verplaatsen als een soort barricade en dat ze met wapens op de muur staan.
In een screenshot die ik voorbij zag komen van Ep16 zie je duidelijk Dwight op de achtergrond bij Negan.

Er zit dus aardig wat tijd tussen einde Ep15 en Ep16 want Dwight is op een of andere manier weer "thuis" gekomen.

In de comics heb je ook eerst een mislukte aanval en de uiteindelijk aanval waarin ze Negan verslaan. EP 16 lijkt dus om de mislukte aanval te draaien. En mijn theorie is dus dat Dwight Negan verteld wat Rick doet maar dat Rick dat gevraagd heeft om zo Negan die kant op te lokken.
Als Negan Dwight niet door heeft en dus denkt dat hij Rick overvalt terwijl Rick weet dat ie komt heeft Rick in principe een voordeel. Alleen zal het nog niet goed uitpakken want S8 zal in het teken staan van de oorlog waarin ze Negan verslaan

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Veefje schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 07:59:
[...]

Van de walkers snap ik wel en niet. De serie heet tenslotte The Walking Dead. Aan de andere kant zijn de zombies altijd bijzaak geweest. In essentie gaat de serie over mensen die proberen te overleven in een onoverleefbare wereld. Een wereld waar de mensheid erachter komt dat de grootste dreiging de mens zelf is. Op een gegeven moment moeten walkers ook geen probleem meer zijn voor de 'echte' survivors. Maar dit soort argumenten lees je op meerdere reactieboards en fora. Heel veel kijkers hebben zo hun eigen dingetjes wat zij storend of jammer vinden van deze serie.
Persoonlijk had ik in de eerste seizoenen niet het gevoel dat de zombies bijzaak waren, de menselijke "vijanden" waren toen ook al een substantiële dreiging maar ik vond het altijd wel redelijk 50/50. Ze waren regelmatig op zoek naar onderdak/eten/wapens of andere resources, waarbij de zombies een grote dreiging waren. Ook het verdedigen van hun omgeving tegen zombies speelde een grotere rol.

Nu is, voor mijn gevoel, vooral Negan het probleem. De zombies zijn echt onder geschikt geworden omdat ze ook steeds zwakker worden, ze zijn nu niet meer dan decoratie materiaal, Wat dat betreft vraag ik me echt af welke kant de serie opgaat.

Ik snap wel dat de serie af en toe iets nieuws moet proberen, omdat het ander sook saai wordt, maar ik hoop toch wel dat in het komende seizoen ook de zombies op een of andere manier weer een grote dreiging gaan vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 20:04
Ik snap dat zombies rotten en dat alles een beetje weker wordt, maar zelfs mensen die net zijn overleden worden afgemaakt alsof de schedels van karton zijn.

Ook lijkt de taktiek van een zombie tegenwoordig, ik laat me vallen op een slachtoffer en ga een beetje bijten.

Maar, ik vermaak me nog uitstekend :)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Chaoss schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:49:
[...]

Persoonlijk had ik in de eerste seizoenen niet het gevoel dat de zombies bijzaak waren, de menselijke "vijanden" waren toen ook al een substantiële dreiging maar ik vond het altijd wel redelijk 50/50. Ze waren regelmatig op zoek naar onderdak/eten/wapens of andere resources, waarbij de zombies een grote dreiging waren. Ook het verdedigen van hun omgeving tegen zombies speelde een grotere rol.

Nu is, voor mijn gevoel, vooral Negan het probleem. De zombies zijn echt onder geschikt geworden omdat ze ook steeds zwakker worden, ze zijn nu niet meer dan decoratie materiaal, Wat dat betreft vraag ik me echt af welke kant de serie opgaat.

Ik snap wel dat de serie af en toe iets nieuws moet proberen, omdat het ander sook saai wordt, maar ik hoop toch wel dat in het komende seizoen ook de zombies op een of andere manier weer een grote dreiging gaan vormen.
En Rick en zijn mannen zijn beter geworden in het dood maken van zombies en iedereen die slecht is in het doodmaken van zombies zou nu wel dood moeten zijn (Gregory en Eugene zijn echt nog uitzonderingen en hebben andere truuks om in leven te blijven). Ze hebben geleerd dat ze muren moeten bouwen, dat iemand wacht moet houden etc..

Toch zie je ze de ene keer veel meer moeite hebben als de andere keer, maar net hoe het uitkomt voor het verhaal ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Het is een extended ep aankomende zondag/maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ncornelisse schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:19:
Het is een extended ep aankomende zondag/maandag
Het zal wel tot een ontzettende cliffhanger komen (confrontatie met Negan).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Marzman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:35:
[...]
Het zal wel tot een ontzettende cliffhanger komen (confrontatie met Negan).
Dat denk ik ook. Waarbij een (of meerdere) hoofdpersoon vast levensgevaarlijk gewond raakt. Of dat ze in het midden laten of er iemand sterft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik zag juist laatst op serietotaal.nl staan dat ze dit seizoen niet willen eindigen met een cliffhanger. Kan natuurlijk dat ze dat alsnog doen.

https://www.serietotaal.n...-eind-s7-the-walking-dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

joint_me schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:01:
Ik snap dat zombies rotten en dat alles een beetje weker wordt, maar zelfs mensen die net zijn overleden worden afgemaakt alsof de schedels van karton zijn.
Ah, die "Rapey Davey" ... ik geloof best dat je een mes via strot of slaap naar binnen kunt duwen, maar via je voorhoofd ?? En dan ook zo makkelijk er uit kan trekken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:24
Goner schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:43:
[...]

Ah, die "Rapey Davey" ... ik geloof best dat je een mes via strot of slaap naar binnen kunt duwen, maar via je voorhoofd ?? En dan ook zo makkelijk er uit kan trekken :?
Als je er een beetje gang achter zet en het mes maar scherp en sterk genoeg is.

Zou het ook niet met een fileermesje willen proberen. :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Met dat mes is idd niet logisch en ik kijk er ook altijd van op dat mensen zelf dat soort dingen proberen te verdedigen. Ik zie dat maar gewoon als dingen die ik door de vingers zie. Er zijn zat dingen in TWD die niet logisch zijn, op de kleine details ga ik daarom maar niet letten. Ik struikel dan weer meer over karakterontwikkeling en motivaties van personage. Dat vind ik in elke serie storender dan de wat kleinere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:44

Spotmatic

Ken sent me

Op zich valt dat met het killen van zombies wel mee. De meeste kijkers zullen immers niet weten hoeveel kracht ervoor nodig is om een schedel met een mes te doorboren (hoop ik :P) . Je kunt het wel beredeneren of opzoeken maar de schrijvers gaan er imho terecht vanuit dat bijna geen van de kijkers dit soort kennis paraat heeft. Om dezelfde reden klagen de meeste mensen ook niet over andere veelvoorkomende bloopers als "unlimited ammo" e.d.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
FreshMaker schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:32:
[...]

Kijk naar Goede tijden, As the world turns en vooral Coronation street, die laatste draait volgens mij al 40+ jaar.

Dexter was ook geweldig, maar het laatste seizoen heb ik al niet meer gekeken, omdat het langdradig werd
Dexter was met vlagen briljant, en met vlagen eigenlijk best langdradig. Overall vond ik het een top serie; enkel jammer dat de spinoff van z'n zus er nooit gekomen is, vond haar met dat gevloek en getier best een tof karakter.

Met TWD heb ik dat geeneens meer; de karakters boeien me over het algemeen vrij weinig, en dat is zonde want de impact zou 10x groter zijn als een karakter dat wel echt boeiend is omgelegd wordt. Ik zou eerlijk gezegd ook echt niet weten hoe ze deze serie beter zouden kunnen maken hoor, want een heel seizoen met afleveringen als EP1 gaat ook vervelen. De rustige/trage afleveringen zorgen er voor dat het contrast er nog is met de afleveringen waarin Negan los gaat, maar dat maakt de trage afleveringen er jammergenoeg niet veel beter op.
Chaoss schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 07:50:

Soms is dat ook wel overdreven, de ene keer zitten ze te hakken als een wilde op het hoofd van een walker en lukt het niet om ze met 1 klap om te leggen en dan een paar afleveringen terug met Carol was wel weer het andere uiterste; ze klimt in een boom, lokt een paar walkers en doet vervolgens niets meer dan een verkeersbord omhoog houden. De walkers lopen er zelf met hun hoofd tegenaan, en poef ze zijn dood. Die walkers lopen wat... 1KM/h, en dan schuift een stomp voorwerp als een verkeersbord zo hun hoofd in.... right.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

XyritZz schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:21:
[...]

Met TWD heb ik dat geeneens meer; de karakters boeien me over het algemeen vrij weinig, en dat is zonde want de impact zou 10x groter zijn als een karakter dat wel echt boeiend is omgelegd wordt. Ik zou eerlijk gezegd ook echt niet weten hoe ze deze serie beter zouden kunnen maken hoor, want een heel seizoen met afleveringen als EP1 gaat ook vervelen. De rustige/trage afleveringen zorgen er voor dat het contrast er nog is met de afleveringen waarin Negan los gaat, maar dat maakt de trage afleveringen er jammergenoeg niet veel beter op.
Glenn ook niet?

List of deaths http://walkingdead.wikia.com/wiki/List_of_Deaths_(TV_Series)

Er zullen er nog een hoop dood gaan in de strijd tegen Negan. Al geef ik je voor de meeste van die karakters gelijk, van Glenn vond ik het toch wel jammer.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Marzman schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:34:
[...]

Glenn ook niet?

List of deaths http://walkingdead.wikia.com/wiki/List_of_Deaths_(TV_Series)

Er zullen er nog een hoop dood gaan in de strijd tegen Negan. Al geef ik je voor de meeste van die karakters gelijk, van Glenn vond ik het toch wel jammer.
Ja, Glenn nog wel maar een kerel als Abraham... boeit me niet zo heel erg veel. Wat dat betreft sneuvelen de karakters sneller dan dat ze ons als kijker er een band mee op laten bouwen.

Enkel gasten als Rick, Carl of Daryl zouden nog echt een grote impact hebben. Die zie ik alleen niet snel sneuvelen.

Soms mislukt een karakter ook gewoon, zie Andrea, 3x niks en een totale miscast in de serie terwijl het in de comic wel een tof karakter is.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Een woord voor deze aflevering: Disaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Mixed feelings aangaande de seizoensfinale. Het was gelukkig geen cliffhanger, dus dat scheelt. We kunnen ook gerust zeggen dat je dus niet een andere serie kunt boeken als lead en een rol in TWD kan hebben. Dat Sasha de pijp uit ging was natuurlijk een zekerheid. Toch heb ik nog steeds moeite met de weg ernaar toe. Dat ze opeens zo kamikaze deed met Rosita zit mij nog steeds niet lekker. Had Sasha dan gewoon overmeesterd laten worden in de desbetreffende aflevering en hoe het met haar afliep was al wat beter. Nogmaals, dat ze de pijp uitging was een gegeven. Maar dat ze opeens zo roekeloos met Rosita strookte niet met het personage dat in het begin van het seizoen zo met Maggie bezig was om de Hilltop in balans te brengen. De flashbacks en gedoe met Abraham had voor mij ook niet gehoeven in deze aflevering. Mooi afscheid voor Sasha, hoor. Echter niet wat ik wou zien op dat moment.

Wat ik tof vond was het verraad van de Garbage people. Misschien zagen jullie dat aankomen, maar ik hield er geen rekening mee. Was wel even een surprise. Ook tof dat die Jadis vroeg aan Michonne of ze het erg vond als Jadis het bed deelt met Rick :). Dat ze toen ze Rick onder schot hield zei dat "ze simpelweg een betere deal hebben gemaakt", was ook wel logisch voor hoe zij zijn neergezet.

Het aparte was dan weer dat Negan weer ging lopen speechen en weer een voorbeeld wou stellen. Waarom? Deze mensen komen weer in opstand, wat wil je nog met hen bespreken. Ja, ze willen dat mensen voor ze werken en hen dingen uit handen nemen. Maar het is niet logisch om nog een voorbeeld te stellen aan de groep van Rick. Dat zou al een gepasseerd station moeten zijn. Vanaf toen werd de aflevering ook heel voorspelbaar, helaas. De spanning ontbrak wel een beetje. Je wist als kijker dat de Kingdom en Hilltop er aan zaten te komen. Het was dus toch niet echt bevredigend, helaas. Zo kan ik me niet voorstellen dat iemand geloofde dat Rick en Carl echt in gevaar waren. Ik zat gewoon te wachten totdat de alliantie kwam.

Wat mij betreft een niet bijster sterk seizoen, helaas. Teveel afleveringen die ik jammer vond of niet goed uitgevoerd vond. Waar er opmerkelijke of niet logische creatieve keuzes gemaakt werden. Het rekwerk was ook te strong in this one. Op naar seizoen 8, dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 18:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Veefje schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:46:
Het aparte was dan weer dat Negan weer ging lopen speechen en weer een voorbeeld wou stellen. Waarom? Deze mensen komen weer in opstand, wat wil je nog met hen bespreken. Ja, ze willen dat mensen voor ze werken en hen dingen uit handen nemen. Maar het is niet logisch om nog een voorbeeld te stellen aan de groep van Rick. Dat zou al een gepasseerd station moeten zijn. Vanaf toen werd de aflevering ook heel voorspelbaar, helaas. De spanning ontbrak wel een beetje. Je wist als kijker dat de Kingdom en Hilltop er aan zaten te komen. Het was dus toch niet echt bevredigend, helaas. Zo kan ik me niet voorstellen dat iemand geloofde dat Rick en Carl echt in gevaar waren. Ik zat gewoon te wachten totdat de alliantie kwam.
Had dat ook wel een beetje. Leek wel of Negan zelfs ietswat bang was ofzo. Kwam wel over als een pussy die alleen met vriendjes durft aan te vallen.
Het had voor de aflevering wel leuk geweest als we Lucille nog in actie hadden gezien. Het was nu inderdaad wachten tot The Kingdom en The Hilltops kwamen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

038Zwolle schreef op maandag 27 maart 2017 @ 05:32:
Negan is niet echt een koekenbakker die je met een paar idioten en een tijger gelijk aanpakt.
Die tijger maakte wel het verschil :p Ik vond het toch een mooie aflevering, de echte battle moet nog beginnen, geen cliffhanger en de kaarten zijn wat geschud.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Plan B en opeens zitten ze allemaal gehurkt onder schot? wtf heb ik wat gemist? 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Een tijger :p

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:17
Zal wel een zeurpiet zijn maar dit was volgens mij het slechtste seizoen ooit. Alles gaat zo traag en er gebeurd bijna niets.

Vooral deze laatste aflevering, werd er chagerijnig van, zo traag. Ook die onzin stukjes met Sasha. 30 min van de aflevering vond ik tijdrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:31
Inderdaad niet een bijzonder seizoen. Maar kom op, alweer Carl die overleeft :) of is het :(.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Blablabla traag, we weten het. Ik heb genoten deze aflevering en dit seizoen zelfs. Deze aflevering had 3 "turning points" ik dacht even dat Michone dood was (door die schreeuw) en een fucking tijger aanval. :D
Dat verraad had ik echt niet aan zien komen, alleen had wel vrij snel het vermoeden dat Sasha niet levend uit die kist zou komen.

Ik weet dat veel kijkers liever 90% actie zien en het allemaal niet realistisch of goed genoeg vinden, maar in het genre is er gewoon niets beters (op het moment) en soms is het wat te langdradig, maar dat hoort er imho gewoon bij om de karakters een beetje body te geven.
Als ik zombieslachtpartijen wil zien kijk ik lekker naar ZNation, een hopeloos verhaal, b acteurs en een heerlijke dosis humor. Maar TWD is toch echt een niveau of 10 hoger.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Afvalzak schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:54:
Blablabla traag, we weten het. Ik heb genoten deze aflevering en dit seizoen zelfs. Deze aflevering had 3 "turning points" ik dacht even dat Michone dood was (door die schreeuw) en een fucking tijger aanval. :D
Dat verraad had ik echt niet aan zien komen, alleen had wel vrij snel het vermoeden dat Sasha niet levend uit die kist zou komen.

Ik weet dat veel kijkers liever 90% actie zien en het allemaal niet realistisch of goed genoeg vinden, maar in het genre is er gewoon niets beters (op het moment) en soms is het wat te langdradig, maar dat hoort er imho gewoon bij om de karakters een beetje body te geven.
Als ik zombieslachtpartijen wil zien kijk ik lekker naar ZNation, een hopeloos verhaal, b acteurs en een heerlijke dosis humor. Maar TWD is toch echt een niveau of 10 hoger.
Het gaat velen geeneens om die 'actie', het gaat om een relatief natuurlijk en logisch verloop van het verhaal. Er wordt zoveel zo ontiegelijk lang gerekt dat mensen om actie gaan schreeuwen ja, niet persé voor die actie zelf maar puur voor een lopend verhaal te hebben en te houden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 13:05

BLACKfm

o_O

Ik dacht in het begin even naar een aflevering van 'Beautiful Agony' te zitten kijken (NSFW :)).

Had toch graag, buiten bovenstaande allemaal, gezien dat Michonne met haar laatste (bij kennis) krachten probeerde om Negan neer te schieten, dan wegens haar verslechterde staat mis schiet en dan eigenlijk Lucile uit zijn hand of aan flarden zou schieten op het moment dat die Carl een mep wil geven... Dan hebben we pas een goed einde...

[ Voor 5% gewijzigd door BLACKfm op 03-04-2017 22:55 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:33

Phydomir

Dennis

Het is allemaal zo verschrikkelijk voorspelbaar dat er daardoor totaal geen spanning meer in zit. Dat Michone niet dood is, dat Hiltop de boel komt redden. Boring.

Van mij had Negan gewoon uit het niets Rick de wereld uit mogen helpen. Dan had ik rechtop voor de tv gezeten. Nu viel ik bijna in slaap. Voor mij is het nu wel definitief klaar met TWD.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mooi. 1 persoon minder dus die volgend seizoen komt janken hoe slecht ie wel niet vind en toch stug door kijkt.

Geniale aflevering en gewoon goed seizoen.

Dat Negan eigenlijk een mietje is als ie niet de overhand heeft werd vandaag ook duidelijk.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

Spooksel

Spooksel!

Ok, doei?

Waarom komen mensen uberhaubt nog de moeite nemen om hier te posten dat ze 'er klaar mee zijn' en dan de volgende ep kennelijk toch weer 'stiekum' kijken en daarna weer hier komen reageren hoe kut ze hem wel niet vonden.

Ga toch iets anders met je leven doen als het je allemaal niet bevalt he, geez.

Anyway! Ik vond het een toffe aflevering, allemaal gebeurtenissen rechtstreeks uit de comics (although met andere personages), een groot herkenningsfeest :) Woei.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 20:52

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Echt verdomme die Ziggo Go app is momenteel voor geen meter vooruit te branden :(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Negan gaat pas dood op het moment dat we het verhaal achter hem krijgen te zien. Hoe en wat hem beweegt weten we na 1 seizoen nog steeds niet.

Ik heb overigens wel genoten van deze aflevering. Tiger to the rescue, hoe gaaf is dat :D Waar ik trouwens wel ff een wtf momentje had was dat Rick en the gang even werden te kakken gezet door die afvalmensen. Die had ik zelf niet zien aankomen.

Prima einde wat veel openingen gaat bieden naar mogelijke richtingen. Volgend jaar nieuw seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

.oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 23:24:
Echt verdomme die Ziggo Go app is momenteel voor geen meter vooruit te branden :(
Ik kreeg vandaag ook een paar keer 'KOn geen verbinding met UPC maken" 8)7

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Enige minpunt aan het verraad van die afval mensen vond ik dat het eigenlijk vanaf dag 1 voor de hand lag. Maar schijnt wel true te zijn aan de comics

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:33

Phydomir

Dennis

Spooksel schreef op maandag 3 april 2017 @ 23:20:
Waarom komen mensen uberhaubt nog de moeite nemen om hier te posten dat ze 'er klaar mee zijn' en dan de volgende ep kennelijk toch weer 'stiekum' kijken en daarna weer hier komen reageren hoe kut ze hem wel niet vonden.

Ga toch iets anders met je leven doen als het je allemaal niet bevalt he, geez.
Dus als ik het goed begrijp mag jij wel posten hoe fantastisch het allemaal is maar iemand anders mag niet posten dat hij het saai en voorspelbaar is gaan vinden?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Jezus, straks de laatste 15-20 minuten nog kijken, maar wat een trage bende.
De garbage people zijn ook al van die simpele randdebielen die niet eens de basisschool hebben afgemaakt zeg maar.

Hopelijk straks nog wat actie met de tijger.

@Afvalzak
soms is het wat te langdradig, maar dat hoort er imho gewoon bij om de karakters een beetje body te geven.

(inmiddels verder gekeken)
Ja, natuurlijk, maar dit zijn nu 16 afleveringen en eigenlijk had het ook in 4 of 5 afleveringen gekund.

Enige dat nodig was, was Kingdom en Garbage People met wat extra info om uit te leggen waarom Sasha en dinges negan dood willen (eigenlijk al in ep 1 duidelijk) en Kingdom met die kerel met zijn stok.
De rest is gewoon puur onzin en filler.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Phydomir schreef op maandag 3 april 2017 @ 23:34:
[...]

Dus als ik het goed begrijp mag jij wel posten hoe fantastisch het allemaal is maar iemand anders mag niet posten dat hij het saai en voorspelbaar is gaan vinden?
Ik vind het prima en zelfs leuk om te kunnen kletsen hier met mensen die er iets anders van vonden, maar daar kun je hiet niet echt van spreken. Al dat suffe 'het is saai' en 'het is kut' en 'ik ben er klaar mee, doei', flikker toch op zeg. Dat voegt echt net zoveel toe aan het topic als deze reactie van mij eigenlijk... geen idee waarom ik reageer, maargoed...

Anyway, @L1nt:
De Scavengers in de comics waren eigenlijk maar een heel klein groepje en vanaf het begin al vijandig, geen idee waarom ze het in de serie zo'n grote groep gemaakt hebben... maar die twist was wel ff mooi, daar hadden de comic kenners tenslotte ook niet op gerekend :P In de comics zijn de Scavengers met hun herrie eigenlijk degenen die de doorbraak in de muur van Alexandria (zoals gezien in S6) veroorzaken :P

[ Voor 6% gewijzigd door Spooksel op 03-04-2017 23:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Phydomir schreef op maandag 3 april 2017 @ 23:34:
[...]

Niemand eist dat je het leuk vind maar in andere forum secties krijg je wel minimaal een waarschuwing als je telkens komt janken hoe kut iets wel niet is.

We weten nu wel dat niet iedereen het leuk vind. Stop met kijken of stop met janken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:32
Fantastisch om al die gemixte reacties te horen :D
Deze laatste aflevering heb ik me toch aardig vermaakt. Het gedeelte van Sasha vond ik wat onnodig maar ik was wel verrast dat de garbage people op de hand van Negan waren.

Ik had gedacht dat ze eerst zouden helpen om Negan te stoppen en daarna pas tegen Rick en Co zouden gaan.

Wat voor deal hadden ze nou met Negan dan? Ik begreep het onderhandelen over 10 of 12 niet.

Al met al zijn de laatste seizoenen naar mijn smaak echt niet goed hoor, maar toch blijf ik wel kijken. Het blijft prima vermaak.

[ Voor 13% gewijzigd door yorroy op 03-04-2017 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 10:53

Scrummie

Think different

Dat geklaag :(. Bah. Heb er serieus een ander forum voor opgegeven waar hetzelfde aan de gang was als hier. Als je het niets vind: kijk het niet.

Ik vond vanavond een gewéldige aflevering, oprecht. Een climax van een prima tot uitstekend seizoen met leuke verhaallijnen, goede karakters, leuke nieuwe communities.

Zit nog na te denken over Rick dit seizoen en eigenlijk vorig seizoen ook. De angst dat Alexandria hun zou veranderen, toen ze er net aankwamen begin seizoen 5. Rick die nog wapens verstopt buiten. Aan het eind van het volgende seizoen (6) zie je dat hij juist degene is die veranderd is, niet meer om kan gaan met iets als Negan. Daar stopt dat seizoen dan ook mee, en daar begint dit seizoen mee, een gebroken Rick, en langzaam (no pun intended) zag je dit seizoen hem opkrabbelen, met vanavond als eindresultaat.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

By the way... voor de mensen die het leuk vinden! De origin story van Negan: https://comicmad.com/heres-negan-parts-story-far/

Tenminste, de eerste delen ervan dan :P Het is nog 'ongoing'.

[ Voor 20% gewijzigd door Spooksel op 04-04-2017 00:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Aflevering was inderdaad voorspelbaar, je weet dat Negan niet dood gaat, je weet dat Carl en Rick niet doodgaan, je wist zeker dat Sasha wel dood ging. En je wist ook dat the kingdom en/of hilltop net optijd aan zouden komen.

Enige wat mij nog positief verraste was dat Sasha al een zombie was, daar had ik even niet bij stil gestaan, toch wist je ook dat ze Negan niet dood zou bijten. Ook het verraad van de garbage people zag ik niet aan komen maar achteraf is het totaal niet verbazend.

Verder is deze aflevering totaal niet bevredigend en dat is het hele seizoen al niet. Ze zijn geen steek verder gekomen of eigenlijk zijn ze nu nog verder van huis omdat ze een full-on war met Negan hebben. Maar het einde had toch wel iets bevredigens mogen hebben: een gewonde Negan door een schotwond of beter een bijdwond waardoor zijn arm geamputeerd moet worden. Die leider van de garbage lui dood of die main-man van Negan (simon?) dood. Had ons tenminste iets gegeven!

Maar volgend seizoen moet wel veel actie krijgen. Vraag me wel af of ze 3 locaties gaan verdedigen of dat ze de 3 "colonies" op 1 plaats gaan onderbrengen. Dat laatste lijkt me qua verdediging een stuk gemakkelijker.

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 03-04-2017 23:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Yep, ook namens mij aan al die mensen die al maanden eigenlijk niet meer willen kijken ; don't let the door hit you on your way out ...
Als ik iets niet leuk vind, houd ik gewoon op met kijken en kom niet zeuren hoe waardeloos het wel is tegen mensen die het wel waarderen. Smaken verschillen ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dus je mag in dit topic alleen maar orakelen hoe goed de serie is?

Een kritische noot mag best, een post met enkel een opmerking " wat een slechte aflevering" heeft niemand wat aan. Maar dat soort posts zie ik hier weinig voorbij komen, de meeste zijn toch redelijk onderbouwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Nou ik heb een beetje gemengde gevoelens over dit einde... wat hebben we nou eigenlijk dit seizoen bereikt, een spectaculair begin, met het hele seizoen een aanloop naar... niks?

Wat hebben we nou om naar uit te kijken volgend seizoen, nog een seizoen als dit waar Negan nog steeds de baas is, en Rick en co. op zoek moeten gaan naar nieuwe wapens/bondgenoten?

Voelt wat mij betreft een beetje als the Governor arc, die naar mijn mening te lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:14
Hoewel niet alles even sterk is, heb ik me elke week wel weer vermaakt de afleveringen en zij mogen van mij best nog wat seizoenen maken.

Ik word echt dood moe van sommige mensen die eerst lopen te janken bij de eerste aflevering waar Glenn en Abraham neergemept worden en het te lomp vinden, anderen die weer meer zombies willen zien, anderen die weer elke week actie willen zien etc etc.

Ikzelf ben geen zombie liefhebber toegegeven, maar wat moeten ze dan doen? Elke week weer 10000 nieuwe zombies? Ik vond het vervelender toen ze, na het afslachten van 1000 walkers, elke keer weer schrokken als er 2 aan kwamen lopen en paniekerig weg renden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 02:25:
Of iets als dat de Saviors Rick & the gang nog net onderscheppen voor ze aan hun aanval beginnen *gasp*, om vervolgens in de eerste ep van het volgende seizoen gered te worden door een of meerdere van de facties die al onderweg waren voor een rendezvous.
Called it (sort of) :P

Leuke ep, ik heb me goed vermaakt. De shots van Sasha in de kist vond ik wel bloedirritant, maar mooi hoe ze aan haar einde kwam. Totaal niet verwacht ook, ik dacht dat ze er gewoon dood uit zou vallen. Echt niet in mij opgekomen dat ze een zombie zou zijn :D. Leuk ook hoe Negan echt totaal verrast was daardoor. De double cross van de scavengers kwam ook onverwacht, maar had ik ergens toch ook wel weer aan zien komen. Ik vroeg me nog af of het wel slim was om ze nou zo te vertrouwen. Niet dus.

En ja, natuurlijk weet je dat key figures niet dood gaan, maar dat wil nog niet zeggen dat je exact kunt voorspellen hóe ze uit die situatie komen. Shiva was fucking awesome _o_, en goede CG ook, mega veel beter dan dat suffe hert op die kermis. Dat ie wist wie hij moest pakken nemen we maar even op de koop toe ;). Ik had wel gehoopt dat Dwight in actie zou komen.
Chaoss schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 00:38:

Een kritische noot mag best, een post met enkel een opmerking " wat een slechte aflevering" heeft niemand wat aan. Maar dat soort posts zie ik hier weinig voorbij komen, de meeste zijn toch redelijk onderbouwd.
Er is een verschil tussen een kritische noot en continu lopen ranten dat het allemaal kut is en dat je niet meer gaat kijken.

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 04-04-2017 01:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Van wie was dat houten poppetje die Daryl bij de poort pakte?

Verder prima einde vh ietwat langdradige seizoen. Negan is te grote character om nu dood te laten gaan dus dat hij nog leeft was te verwachten. Het voelt meer als een winterbreak nu, maar zorgt er wel weer voor dat ik uitkijk naar Oktober

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 10:24
Ben ik nu de enige die dacht dat Eugene alsnog een klap van Lucille zou krijgen vanwege zijn verraad?

En hoe zit dat nu met Dwight, hij wou Rick & Co toch helpen? Maar nadat hij vertrokken was heeft hij niets meer gedaan of gezegd.

Snap ook niet dat Sasha niet een poging heeft gedaan Negan te vermoorden toen hij haar eten bracht. Ze wist toch al dat ze dood zou gaan, waarom dan alsnog niet de poging wagen?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
NakedDutchy schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 02:24:
Van wie was dat houten poppetje die Daryl bij de poort pakte?

Verder prima einde vh ietwat langdradige seizoen. Negan is te grote character om nu dood te laten gaan dus dat hij nog leeft was te verwachten. Het voelt meer als een winterbreak nu, maar zorgt er wel weer voor dat ik uitkijk naar Oktober
Van Dwight. Er staat 'Ik wist het niet'. Hij wist niet dat Negan het bezoekje zo had gepland.

Oh, ik vond het een KUT aflevering, zo voorspelbaar, en ik ben benieuwd hoe het volgende seizoen gaat uitpakken.

Toen Negan zijn vinger opstak toen hij weg reed moest ik wel lachen. Negan is cool.

Als er iemand van een verdieping naar beneden valt dan kijk je even wie die persoon is. Voor het zelfde geldt had Michonne alsnog een kogel door Negan's kop kunnen jagen.

Tijger boeit mij niet echt omdat het zo nep overkomt en dan bedoel ik niet altijd de cgi.

Ik had ook de pot liever dood gezien samen met Carol, Rosita en Morgan. Hopelijk in het nieuwe seizoen! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mandrake466 op 04-04-2017 06:49 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Chaoss schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 00:38:

Als ik, als xboxer, keer op keer op keer op keer op keer op keer in het PlayStation topic kom janken hoe kut de PlayStation is krijg ik minimaal een waarschuwing. Ook al onderbouw ik het. Dan krijg ik van jou medemods te horen dat ik mijn punt nu wel heb gemaakt en vanaf nu beter weg kan blijven.
Idem als iemand zoiets doet in het xbox, Windows, Linux of osx topic.

Maar vreemd genoeg mag men wel structureel in het film en series gedeelte de boel af zeiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:54
Redelijk voorspelbaar. Ook dat van de garbage people. Al vanaf het begin een slecht gevoel over ze gehad en toen die ene zei 'we win' wist ik genoeg.
Toen ik sacha die pil zag nemen dacht ha die is dood, balen voor Negen zeg. Helemaal niet aan gedacht dat ze een zombie zou zijn. Dat was een wtf moment voor me maar ook dom dat ik daar niet aan dacht. Zo zie je dat de zombies geen rol meer spelen, ook geen zombies gezien die op al het lawaai zijn afgekomen van de aanval.
Heeft het inzoomen op het zakhorloge van Maggie nog een betekenis? Was opvallend voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Timminator schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 07:06:
Redelijk voorspelbaar. Ook dat van de garbage people. Al vanaf het begin een slecht gevoel over ze gehad en toen die ene zei 'we win' wist ik genoeg.
Toen ik sacha die pil zag nemen dacht ha die is dood, balen voor Negen zeg. Helemaal niet aan gedacht dat ze een zombie zou zijn. Dat was een wtf moment voor me maar ook dom dat ik daar niet aan dacht. Zo zie je dat de zombies geen rol meer spelen, ook geen zombies gezien die op al het lawaai zijn afgekomen van de aanval.
Heeft het inzoomen op het zakhorloge van Maggie nog een betekenis? Was opvallend voor me.
Was dat zakhorloge niet van Glenn of van haar vader of zo? Ik weet het niet meer. :)

Ik vond het wel een toffe aflevering. Veel sfeer.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:41

Saffie_time

Why use this? 42!

Timminator schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 07:06:
Dat was het horloge was van Hershel die het weer aan Glenn had gegeven.
Dus een soort van eerbetoon aan haar vader en Glenn.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje
L1nt schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 06:20:
[...]

Als ik, als xboxer, keer op keer op keer op keer op keer op keer in het PlayStation topic kom janken hoe kut de PlayStation is krijg ik minimaal een waarschuwing. Ook al onderbouw ik het. Dan krijg ik van jou medemods te horen dat ik mijn punt nu wel heb gemaakt en vanaf nu beter weg kan blijven.
Idem als iemand zoiets doet in het xbox, Windows, Linux of osx topic.

Maar vreemd genoeg mag men wel structureel in het film en series gedeelte de boel af zeiken.
Ik snap wat je zegt, maar het is natuurlijk apart dat je denkt dat je in een forum alleen positieve geluiden mag laten horen. Mensen die kritisch zijn en dat onderbouwen en mensen die positief zijn en daar over willen praten, daar is een forum juist voor. Om de dialoog met elkaar aan te gaan. Daar kun je dan voorbij gaan aan het feit dat de een wellicht een andere kijk op een bepaalde aflevering zal hebben. Ik kan mij vergissen, maar ik zie ook niemand in dit forum zeggen dat het kut is, superslecht en verder niks. Sommige mensen zijn kritisch en onderbouwen dat, niks mis mee, toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Laatst online: 24-07 08:44
Ik heb prima genoten van dit seizoen, hetzij niet altijd even spannend, maar moet dat perse? Ik vind van niet, de nieuwe karakters moeten ook beetje diepgang krijgen zodat je op z'n minst weet wie het is. Als die allemaal max. 5 min in beeld waren geweest dit seizoen ( het had immers "in 4 afleveringen gepast" allemaal volgens sommigen ) had je ze nog niet eens herkend.
Ik vind het wel belangrijk in een serie om te weten wie er allemaal toe doen en dat mag best breed uitgewerkt worden, dus ik had er geen moeite mee met de snelheid van dit seizoen.

Dat gezegd hebbende, het hele Sascha gedoe in de laatste ep was echt totaal overbodig... ze ging 100% zeker weten dood, waarom ze dan nog 1/5 deel van de aflevering kreeg was me een raadsel, zeker omdat het grotendeels flashbacks/dromen? waren. Afscheid ok, maar dit ging me te lang door. Ook ik had echter geen rekening gehouden ermee dat ze een zombie zou worden, dat krijg je als het verhaal spannend is hehe, hele mooie twist!

Shiva was gewoon gaaf, klaar :D We zaten er allemaal op te wachten, hoe ongeloofwaardig ook ( nee zombies zijn echt... ) het moment dat Shiva in beeld springt wist je dat het loss ging!

Ik zat een groot deel van de ep in spanning en dat is waarom de serie voor mij nog steeds geweldig is. Het gaat weer een lange zit worden richting oktober.... Gelukkig niet zo'n gigantische cliffhanger ditmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 00:24
luxzenburcht schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:17:
Inderdaad niet een bijzonder seizoen. Maar kom op, alweer Carl die overleeft :) of is het :(.
Had hem zo graag Lucille gegunt. En niet met 1 zwaai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Ik begrijp de ontwikkeling van de serie maar het lijkt steeds meer op een oorlogsserie ipv overleven in wereld vol met zombies. Dat vind ik persoonlijk wel jammer.

De eerste paar seizoenen heb ik echt genoten. Nu kijk ik meer op de automatische piloot. Het overleven is geen issue meer, lijkt het. Brandstof, eten en energie genoeg. Ook de zombies zijn geen factor meer, zelfs hele hordes zijn niet spannend meer. Ze nemen veel risico's en alles loopt met een sisser af. Dat vind ik jammer.

Deze aflevering was een beetje Sacha overkill, screentijd inhalen ofzo?? Was echt een beetje raar. Maar wel leuk dat ze als zombie eruit kwam. Was al duidelijk toen ze om die fles water vroeg. Dat Eugene later verklaart dat ze geen zuurstof kreeg zou ik niet intrappen. Dan had je haar wel horen gillen en lawaai maken, lijkt me zo. Maar goed, we gaan zien wat Negan daarvan denkt. Het verraad zag ik niet aankomen maar dat ze zoveel vertrouwen in deze mensen hadden snapte ik vanaf het begin al niet. Ik vond Michone ook wat mak. Ze vocht echt als een dweil. Ik zou het ook niet bepaald tof vinden als je mij vertelt dat je achteraf met mijn man naar bed gaat?!?! Daar haalde ik al uit dat die gasten gewoon niet te vertrouwen zijn. Dan de tijger... Ik wist niet dat je die zo kon trainen dat ze precies weet wie ze moet aanvallen. Ik moest gewoon hardop lachen. Jammer.

Ik veheug me wel weer op komend seizoen. Negan gaat eraan en wat gaat de groep dan doen? Blijven ze bij elkaar, waar gaan ze heen, etc? Ze kunnen alle kanten op. Ik hoop dat ze het interessant weten te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Lauryn schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:20:
Dat Eugene later verklaart dat ze geen zuurstof kreeg zou ik niet intrappen. Dan had je haar wel horen gillen en lawaai maken, lijkt me zo. Maar goed, we gaan zien wat Negan daarvan denkt.
Als je aan het rijden bent, hoor je dat niet als er iemand begint te gillen vanuit een doodskist.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Snowwie schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 03:00:
En hoe zit dat nu met Dwight, hij wou Rick & Co toch helpen? Maar nadat hij vertrokken was heeft hij niets meer gedaan of gezegd.
Toen hij eerder vertrok heeft hij die bomen over de weg laten vallen om de Saviours te vertragen.

En na de aanval heeft Dwight dat houten poppetje (waar 'I didnt know' op stond) bij het hek achter gelaten dat Daryll tegenkwam toen hij het hek dichtdeed.

[ Voor 14% gewijzigd door Spooksel op 04-04-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik begrijp de ontwikkeling van de serie maar het lijkt steeds meer op een oorlogsserie ipv overleven in wereld vol met zombies. Dat vind ik persoonlijk wel jammer.
In de Walking dead zijn de zombies eigenlijk de gehele tijd maar bijzaak. Het echte gevaar zit in mensen als Negan, the governor maar ook in de Rick's van deze wereld.
Zeker als ze al zo ver zijn als nu zijn zombies haast geen gevaar meer. Het overgrote merendeel weet wel hoe ze een walker moeten omleggen.
Dat Eugene later verklaart dat ze geen zuurstof kreeg zou ik niet intrappen. Dan had je haar wel horen gillen en lawaai maken, lijkt me zo. Maar goed, we gaan zien wat Negan daarvan denkt.
Volgens mij is Negan lang niet zo slim and stoer als hij zich voor doet. Het is iemand die heel goed kan bluffen en staren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Zeror schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:24:
[...]

Als je aan het rijden bent, hoor je dat niet als er iemand begint te gillen vanuit een doodskist.
Expert door ervaring? >:) ;)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zo'n truck maakt best wel lawaai tijdens het rijden. Daarnaast wordt door de kist en doek/zeil wat over lag best wel gedempt. Do the math!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

jaaoie17 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:28:
[...]

Had hem zo graag Lucille gegunt. En niet met 1 zwaai.
Ik zou de spoiler niet lezen als ik jou was. Is comic gerelateerd. ;)
spoiler:
Oh mai, Oh mai... jou staat nog wat te wachten... :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Zeror schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:52:
[...]

Zo'n truck maakt best wel lawaai tijdens het rijden. Daarnaast wordt door de kist en doek/zeil wat over lag best wel gedempt. Do the math!
Maar ze zat toch niet in een lege truck? Misschien heb ik het gemist maar er stonden/zaten toch mensen omheen? Lijkt me dat je haar sowieso altijd laat bewaken. In een kist of niet.
L1nt schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:35:
[...]

In de Walking dead zijn de zombies eigenlijk de gehele tijd maar bijzaak. Het echte gevaar zit in mensen als Negan, the governor maar ook in de Rick's van deze wereld.
Zeker als ze al zo ver zijn als nu zijn zombies haast geen gevaar meer. Het overgrote merendeel weet wel hoe ze een walker moeten omleggen.

[...]

Volgens mij is Negan lang niet zo slim and stoer als hij zich voor doet. Het is iemand die heel goed kan bluffen en staren.
In het begin waren ze zeker nog wel een bedreiging. Er waren echt wel situaties waar het echt spannend was hoe ze zich eruit gingen werken. Dat heb ik dit seizoen niet gezien. Ik zie ze ook nooit de technieken toepassen die ze kennen.

Negan heeft geen logica en kent het woord strategie niet. De een spaart hij, de ander gaat eraan. Je wint Rick echt niet als je zijn zoon vermoord... Had dan Rick vermoord, dan is de hele groep stuurloos. Even dan, ik vermoed dat Maggie dat zo op zou pakken. Maar goed, voor mijn gevoel doet hij maar wat.

[ Voor 55% gewijzigd door Lauryn op 04-04-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Lauryn schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:51:
[...]

Maar ze zat toch niet in een lege truck? Misschien heb ik het gemist maar er stonden/zaten toch mensen omheen? Lijkt me dat je haar sowieso altijd laat bewaken. In een kist of niet.

[...]

In het begin waren ze zeker nog wel een bedreiging. Er waren echt wel situaties waar het echt spannend was hoe ze zich eruit gingen werken. Dat heb ik dit seizoen niet gezien. Ik zie ze ook nooit de technieken toepassen die ze kennen.

Negan heeft geen logica en kent het woord strategie niet. De een spaart hij, de ander gaat eraan. Je wint Rick echt niet als je zijn zoon vermoord... Had dan Rick vermoord, dan is de hele groep stuurloos. Even dan, ik vermoed dat Maggie dat zo op zou pakken. Maar goed, voor mijn gevoel doet hij maar wat.
Het is niet dat Rick zulke geweldige uitgedachte plannen laat zien...

Knuppel --> Hoederhok:
Als we het zo kapot gaan analyseren dan is Rick toch een evenbeeld van Negan.
Ieder op hun eigen manier opkomen voor de groep waar je als leider gezien wordt. Beiden halen dat wat ze nodig hebben, waar ze het maar kunnen vinden. Of daarmee anderen benadeeld worden of niet maakt niet uit.
De een doet dit in een 'democratische' omgeving de ander een 'dictatuur'.
Sure de manier waarop ze dingen aanvliegen is anders maar het einddoel is hetzelfde: overleven en zorgen dat jouw groep morgen weer sterker voor de dag komt dan vandaag.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Deze aflevering was een beetje Sacha overkill, screentijd inhalen ofzo??
Doen ze altijd als iemand de serie verlaat. Als je favoriete karakter (afgezien van Rick, Daryl of Carl) veel screen time krijgt moet je je zorgen gaan maken in deze serie. :P

Ik vind de serie nog steeds leuk genoeg om te volgen maar ik vond dit seizoen net als vele anderen hierboven na een verder geweldige opening niet echt goed. Ook niet slecht, maar het kabbelde maar wat verder en was aardig voorspelbaar. Met de season finale wat voorspelbaarheid betreft als dieptepunt. Die staat wat mij betreft in schril contrast met de finale van vorig seizoen en de premiere van dit seizoen.

Aan de andere kant vormt het wel een mooie opmaat voor het volgende seizoen, dus ik ben benieuwd.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 20:44

Spotmatic

Ken sent me

Het was gisteravond leuk tijdverdrijf, maar verder absoluut niet memorabel. De CGI van de tijger vond ik dan wel weer van een hoog niveau. Je kon duidelijk zien dat het niet door het "hertenteam" was gemaakt. ;)

Waar ik vorig seizoen nog dacht van: "Shit! Tot oktober wachten!" interesseert het mij nu eigenlijk niet meer. Mocht de serie helemaal stoppen dan zal ik het eerlijk gezegd ook niet missen. De bezwaren die ik bij de vorige aflevering had zijn nog steeds van toepassing: ik heb geen emotionele binding met de karakters en daarom blijf ik ook onverschillig over wat er is gebeurd en wat er nog te gebeuren staat. Misschien ligt het ook wel aan de cast zelf: alle hoofdpersonen zijn redelijk eendimensionaal en vervangbaar. Niemand is echt likable.

De shootout aan het einde vond ik echt "A Team" waardig. Er werd flink op los geschoten maar men raakte eigenlijk niks. Negan voelde zich zelfs veilig genoeg om al wegrijdende in een truck (die maar niet door kogels geraakt leek te kunnen worden) het "fuck off" gebaar te maken. Het niveau was bij vlagen beschamend infantiel. Ondanks de herrie waren er achteraf nergens walkers te bekennen. Sasha was zelfs de enige walker van de hele aflevering!

Ach, het is leuk geweest. Misschien dat ik er na de zomer anders tegenaan kijk, maar dat zien we dan wel weer. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Veefje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:30:
[...]

Ik snap wat je zegt, maar het is natuurlijk apart dat je denkt dat je in een forum alleen positieve geluiden mag laten horen.
Wat apart is, is dat er nu ineens wordt gedaan alsof er mensen zeggen dat je niet kritisch mag zijn. Daar gaat het helemaal niet om :). Kijk naar de laatste pakweg 30 posts, daar staat behoorlijk wat kritiek tussen. Helemaal prima d:)b, constructief en onderbouwd. Daar valt een discussie over te voeren

Maar wat mensen irriteert is dat oeverloze gezanik over hoe slecht het wel niet is, en hoe mensen gaan stoppen met kijken. Dat voegt niets toe. Stop dan gewoon met kijken én met posten.

Het gaat dus vooral om dit soort posts
sweebee in "[Serie] The Walking Dead \[2]"
Phydomir in "[Serie] The Walking Dead \[2]"

"Slechtste seizoen ooit, chagrijnig, boring, saai, kut, stop met kijken" en meer van dat soort hyperbolen :Z

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 04-04-2017 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 10:53

Scrummie

Think different

.oisyn schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:57:
[...]

Wat apart is, is dat er nu ineens wordt gedaan alsof er mensen zeggen dat je niet kritisch mag zijn. Daar gaat het helemaal niet om :). Kijk naar de laatste pakweg 30 posts, daar staat behoorlijk wat kritiek tussen. Helemaal prima d:)b, constructief en onderbouwd. Daar valt een discussie over te voeren

Maar wat mensen irriteert is dat oeverloze gezanik over hoe slecht het wel niet is, en hoe mensen gaan stoppen met kijken. Dat voegt niets toe. Stop dan gewoon met kijken én met posten.

"Slechtste seizoen ooit, chagrijnig, boring, saai, kut, stop met kijken" en meer van dat soort hyperbolen :Z
Ik onderschrijf je post, maar ik irriteer me ook aan het gebruik van "goed" of "slecht" in veel zogenaamde meningen. Met goed of slecht, of zoals iemand 2 posts ofzo hierboven "infantiel" zegt niets over wat jij van een serie vind, wat je mening is, maar wat iemand van de kwaliteit van een serie vindt.

Ik kan heel goed om gaan met mensen die kritiek leveren, dat doe ik zelf ook. Zoals op het hert, of dat ik gister bijvoorbeeld de Abraham-Sasha stukjes niet zo tof vond (al vond ik het achteraf prima). Maar met dat soort opmerkingen zeg ik niets over de kwaliteit van een serie.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ben ik nu de enige die dacht dat Eugene alsnog een klap van Lucille zou krijgen vanwege zijn verraad?

Snap ook niet dat Sasha niet een poging heeft gedaan Negan te vermoorden toen hij haar eten bracht. Ze wist toch al dat ze dood zou gaan, waarom dan alsnog niet de poging wagen?
Ook 2 punten die mij opvielen, Wat het eerste punt betreft kan Negan best Eugene zijn verklaring van zuurstof tekort geloven, ook is Eugene natuurlijk behoorlijk waardevol waardoor hij hem niet zomaar de hersens zal inslaan.

Die Dwight twijfel ik ook over, wat een zak hooi, als hij Negan echt dood wil had hij in alle hectiek toch best op hem kunnen schieten. Maar zo zijn er genoeg momenten waarbij iemand allang iets tegen NEgan had kunnen doen.

Had mij overigens ook wel voldoening gegeven als Euugene een kogel door zijn kop had gekregen, in het begin dacht ik nog dat die wel een plannetje had maar zo te zien is die volledig Negan gegaan, ik zeg dood met ide gast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel84
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-07 10:48
Vind TWD wel leuk maandag avond entertainment voor het slapen gaan.

Hopelijk wat meer screen time voor Simon komend seizoen. (Acteur: Steve Ogg, die speelde het karakter van Trevor Philips in GTA V).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ik denk dat Eugene nog het voordeel van de twijfel heeft bij Negan, al vond ik zijn "hmm maybe" antwoord op de uitleg over zuurstofgebreg en dekzeil.
Een beetje de kracht die Eugene heeft, is zijn 'parate kennis' ( zou goed op GoT thuishoren ;) )

Dwight vind ik ook een raar stukje, het vertrouwen van Rick & Co is nu weg, vanwege deze actie, daar helpt een vaag soldaatje imho ook niet aan.

Sasha had de situatie wel ingeschat, vechten in het kamp zou nog minder kans hebben, vanwege omstanders.
Ik had niet verwacht dat ze een zombie zou zijn ( de snelheid van turning is kennelijk altijd anders, of ze hebben 12u gereden ? )

Negan is voor mij nog steeds een watje met grote mond.
Zo één die op de scholen ook de bully is, maar zonder zijn clubje vrienden niets meer waard
Hoe hij tot twee keer toe wegdook achter de trucks, en zijn uzi nutteloos leegschoot in het niets ... mwoahh
Zijn verhaal moet echt sterker worden, anders is hij niet veel meer dan Gregory van Hilltop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
.oisyn schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:57:
[...]

Ik snap wel wat je zegt, hoor. Ik zelf heb daar gewoon geen moeite mee. We bepalen altijd zelf hoeveel waarde we aan opmerkingen en meningen hechten. Iemand kan mij nog zo onderbouwd uitleggen hoe kut Breaking Bad bijvoorbeeld is, maar dan nog zeg ik prima maar ik vind het een van de beste series ooit. Zolang men niet op de man speelt en andere mensen niet zeggen wat ze goed/slecht moeten vinden, dan vind ik het prima. Zolang je elkaar gewoon respecteert heb ik er weinig moeite mee.

Mijn reactie kwam meer op het feit dat het lijkt of sommige leden sowieso pissed worden als je wat kritisch zegt over deze serie. Dan denk ik van 'tja, kritiek en lof: het hoort er allemaal bij'. En vooral op een forum, een plek waar mensen hun genoegen en ongenoegen kunnen uiten over een bepaald onderwerp. Als dat niet kan is het meer een fanpage, dan een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Veefje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:00:
Zolang men niet op de man speelt en andere mensen niet zeggen wat ze goed/slecht moeten vinden, dan vind ik het prima.
Maar dat is het punt dus ene beetje. Er werd in de aangehaalde post niet echt gezegd wat er dan precies slecht was en waarom (zoals in recentere kritische posts wél gebeurt), de hele aflevering (of zelfs het hele seizoen) wordt gecomprimeerd tot een paar krachttermen. Misschien dat het lekker voelt om je frustratie te uiten, maar dit blijft primair een discussietopic :). En dat sommige mensen die mening hebben is inmiddels -na het vele herhalen ervan- wel duidelijk, dus ook wat dat betreft voegt het niets meer toe.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 04-04-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:47
Volgens mij mis ik een heel stuk? Zag dat die leider vd trash people Rick neer schiet en oo de grond duwt en toen stopte het. Lees nog iets van een tijger. Pfff mogen we weer te lang wachten eer we weer verder gaan..

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Aflevering was langer dan normaal. Je hebt de helft gemist zowat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

loewie1984 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:07:
Volgens mij mis ik een heel stuk? Zag dat die leider vd trash people Rick neer schiet en oo de grond duwt en toen stopte het. Lees nog iets van een tijger. Pfff mogen we weer te lang wachten eer we weer verder gaan..
Moet je PROPERS Downloaden he. Daarom dat ze er zijn. Fleet mistte 20 minuten ofso. }:|

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
loewie1984 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:07:
Je hebt per ongeluk de "fleet" versie gedownload, deze mist 20 minuten, en breekt op het stuk wat je beschrijft.

Andere versie downloaden dus. Episode was iets langer dan een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die versie zat ik ook eerst te kijken, maar ik had al het gevoeld dat dit niet klopte. Er was ook een extra lange aflevering aangekondigd. Nadat Rick valt gaat het nog een stuk door :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ja dat dacht ik dus al, goed zien jullie mij weer terug wanneer ik de rest afgekeken heb.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Hoe weten we dat dat soldaatje van Dwight afkomt?
Ik zie hier iedereen daar heel overtuigd van zijn (en het is logisch) maar waar halen we die info vandaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Saffie_time schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:16:
Hoe weten we dat dat soldaatje van Dwight afkomt?
Ik zie hier iedereen daar heel overtuigd van zijn (en het is logisch) maar waar halen we die info vandaan?
Darryl kwam uit in zijn kamer toen hij vluchtte en zag dat Dwight lading van die dingen had. Volgens mij eigen gemaakt schaakbord.
En nu twijfel ik even of hij dat ook al had gezien in hun eerdere ontmoeting in S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 20:58
Wat mij wel verbaasde is dat de Hilltop en the Kingdom te hulp kwam van binnen in Alexandria.. Hoe zijn die daar zo binnen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Roel84 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:59:
Vind TWD wel leuk maandag avond entertainment voor het slapen gaan.

Hopelijk wat meer screen time voor Simon komend seizoen. (Acteur: Steve Ogg, die speelde het karakter van Trevor Philips in GTA V).
Hij kwam mij al zo bekend voor en ik wou al tijden opzoeken of mijn vermoedens klopte maar telkens vergat ik dit achteraf na te kijken, maar iig bedankt, nu weet ik het dan eindelijk zeker haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:32
Droxia schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:42:
Wat mij wel verbaasde is dat de Hilltop en the Kingdom te hulp kwam van binnen in Alexandria.. Hoe zijn die daar zo binnen gekomen?
Plotholes in the muur van Alexandria :+

Enige plausibele wat ik me kan bedenken is dat ze via de riooluitgang zijn binnengekomen (ergens in seizoen 6 gebruikt door Maggie en Aaron om uit Alexandria te gaan), maar je zou verwachten dat die inmiddels afgesloten is. Ik denk dat de makers daar niet over hebben nagedacht...

Wel een leuke aflevering, maar ik vond Negan weer een paar tenenkrommende momentjes hebben, met als uitschieter deze quote toen hij Maggie zag: "That widow is alive with guns a blazing!" :X

[ Voor 19% gewijzigd door Viccers op 05-04-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Uhm, wat dachten jullie van gewoon door de poort die open stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 20:58
.oisyn schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:05:
Uhm, wat dachten jullie van gewoon door de poort die open stond?
Je zou toch wel mogen verwachten dat Negan daar nog wat mannen heeft staan. Daarnaast vlucht iedereen de andere kant op van waar Hilltop/Kingdom aankwamen (vrij logisch natuurlijk), maar dat zou dan niet richting de poort zijn waardoor ze uiteindelijk wel ontsnappen :? Verder zou het dan nog logischer zijn dat er ook mensen van Hilltop/Kingdom bij de poort staan voor de vluchtende tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou ja, Negan/Rick is over de weg gelopen vanaf de poort, om uiteindelijk in een grasveld terecht te komen. We weten dat langs de muur sowieso gras is. Volgens mij kwam Ezekiel ook over het gras, dus volgens mij zijn ze langs de muur gelopen na binnenkomst. En Negan vluchtte over de weg weer weg. We weten sowieso niet hoe diep ze in Alexandria waren op dat moment.

Google maps van Alexandria :)

Compleet met street view, al is die zonder muren. De main entrance zit volgens mij in het zuidoosten. Maar goed, dit is gewoon de set, het hoeft natuurlijk niet per se overeen te komen met het verhaal.

[ Voor 46% gewijzigd door .oisyn op 05-04-2017 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

Cyphax

Moderator LNX
Mandrake466 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 04:57:
[...]

Van Dwight. Er staat 'Ik wist het niet'. Hij wist niet dat Negan het bezoekje zo had gepland.
Rick wist juist wel dat Negan zou komen, dat had ie verteld, maar wat ie niet wist is dat die vuilnisbeltlui ze gingen verraden! Dat had ie er wel bij gezegd dan.
Ik vond deze aflevering een beetje gemixt maar over het algemeen wel een mooie. Ik had ook niet bedacht dat Sasha als zombie uit die kist zou komen, ik had een beetje meer dramatische scene verwacht met Negan die even met z'n bek vol tanden stond ofzo, dus dit was vrij verrassend. :+ Het gevecht na de redding door de rest was minder, vond het heel onsamenhangend, raar ge-edit, en de muziek vond ik ook niet echt passen. Ik kon de scenes van Sasha wel waarderen, ik vond haar nooit zo interessant, maar dit was mooi vond ik. :)
Roel84 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:59:

Ja dat hoop ik ook! Is dan wel een slechterik, ik zie 'm graag. :D

[ Voor 14% gewijzigd door Cyphax op 06-04-2017 00:20 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:24

Dreanor

Joene

Eindelijk bij met de Walking Dead. Over het algemeen erg vermaakt met dit seizoen, maar het begint toch wel een beetje te knagen dat ze veel rekken, iets teveel filler afleveringen en de finale, hoewel gaaf, niet bevredigend.

Ik vond de finale rete-spannend totdat het vuurgevecht losbarstte ... Zonder dekking, beetje rondrennen en de hoofdpersonen kunnen 3-6 man neerschieten zonder zelf geraakt te worden. Hier stoorde ik mij toch een beetje aan merkte ik, net zoals het moment dat Negan wegrijdt en er 20 man op de truck schieten en hij gewoon zijn middelvinger opsteekt alsof hij save is ...

Het hele vuurgevecht, de redding en de afsluiter van de finale hadden veel beter gekund naar mijn mening.

Maargoed, ik ben wel benieuwd naar het volgende seizoen want ondanks dat ik beetje teleurgesteld ben blijft de serie mij wel vermaken.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Wat ik vooral afbreuk vond doen (nu ik de laatste 20 minuten ook gezien heb) is de muziek die ze onder het vuurgevecht hebben gezet en dan nog een soort van recap afwikkeling van deze aflevering en het seizoen. Ook de laatste scene met Negan voegde voor mij niets toe. Als je gewend bent dat elk seizoen eindigt met een climax en nu gaan ze de boel nog netjes afwikkelen dat is gewoon stom.

En nu krijgen we dus oorlog. wooptiedoo dat hadden we nog niet gezien met the Gouvernor. Oja en als ik in mijn zij geschoten zou worden weet ik niet of ik er nog zo bij zou zitten als Rick.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Het vuur gevecht op het einde vond ik ook erg verwarrend en onoverzichtelijk, je had eigenlijk geen idee wie van welke kant kwam etc. Er wordt gigantisch geschoten en er wordt amper wat geraakt lijkt het, alleen wat figuranten worden neet geschoten, een friggin tijger die maar 2 doden maakt. Dit seizoen had eindelijk wat voldoening kunnen geven als er tenminste 1 main bad guy dood zou gaan.

En dan wordt er een soort van achtervolging ingezet met bijbehorende krachttermen en dan opeens door wat rook is elke bad-guy uit beeld verdwenen...

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 06-04-2017 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op donderdag 6 april 2017 @ 07:58:
Eindelijk bij met de Walking Dead. Over het algemeen erg vermaakt met dit seizoen, maar het begint toch wel een beetje te knagen dat ze veel rekken, iets teveel filler afleveringen en de finale, hoewel gaaf, niet bevredigend.

Ik vond de finale rete-spannend totdat het vuurgevecht losbarstte ... Zonder dekking, beetje rondrennen en de hoofdpersonen kunnen 3-6 man neerschieten zonder zelf geraakt te worden. Hier stoorde ik mij toch een beetje aan merkte ik, net zoals het moment dat Negan wegrijdt en er 20 man op de truck schieten en hij gewoon zijn middelvinger opsteekt alsof hij save is ...

Het hele vuurgevecht, de redding en de afsluiter van de finale hadden veel beter gekund naar mijn mening.

Maargoed, ik ben wel benieuwd naar het volgende seizoen want ondanks dat ik beetje teleurgesteld ben blijft de serie mij wel vermaken.
Je verwoordt mijn gedachten.
Wat me verder verbaasde; Rick had helemaal geen last meer van die kogel in zijn buik ..
Verder vond ik het wel een ok- finale.
Maar WD geeft me niet meer t gevoel van de eerste seizoenen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 10:31
Wat is er eigenlijk met gregory gebeurd? Ze zinspeelden in de een-na-laatste aflevering heel duidelijk op zijn verraad, maar vervolgens is hij de grote afwezige in de laatste aflevering. Raar om dan zo'n setup te geven?

even speculeren:
Is hij nog onderweg naar The Sanctuary of een van de outposts? Komt hij daar aan om te verraden en krijgt hij dan te knuppel omdat ie: A. Te laat is en B. Al die tijd heeft lopen liegen?

[ Voor 32% gewijzigd door Kraay89 op 06-04-2017 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Denk dat dat vooral was om je als kijker op een dwaalspoor te zetten. Je wist dat er een verrader was, dus dan even het gedrag van Gregory extra in beeld brengen, zodat je hem als kijker gaat verdenken. Nu is wel gebleken dat hij niet de verrader is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vond het wel een vermakelijk slot, al haalde het hele seizoen het niveau van de sterke opening bij lange na niet meer.

Maar waarom nam Negan die Sacha überhaupt mee terug naar Alexandria en dan ook die kist nog als extra ballast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hij had Sacha meegenomen om met Rick te onderhandelen zodat hij kon dreigen om Sacha iets aan te doen.

Die kist was voor het dramatische effect, idioot natuurlijk dat ze daar de hele trip in moest zitten. Laat haar dan kort voor je daar aankomt in die kist stappen, maar dat paste niet in het verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:14
Chaoss schreef op donderdag 6 april 2017 @ 17:15:
dioot natuurlijk dat ze daar de hele trip in moest zitten. Laat haar dan kort voor je daar aankomt in die kist stappen, maar dat paste niet in het verhaal :P
Negan deed ook dat voorstel. Sascha koos er zelf voor om de hele rit in de kist te doen, anders zou haar plannetje met de pil natuurlijk niet gewerkt hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door justmike op 06-04-2017 17:23 ]

Pagina: 1 ... 83 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.