[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 81 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Goner schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 22:57:
[...]

Wie, de walkers ? Die zijn niet de oorzaak van de besmetting ; 'het' zit al in de lucht, iedereen is besmet, dus ja de rest v/d wereld ook ...
Klopt, dat was ik even vergeten.
readytoflow schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:54:
Juist...en daarom vind ik het hele Negan stuk er niet bij passen. Ik zie niet het nut, de noodzaak en de drijfveer dat je je door één mannetje helemaal stuk laat maken. Juist in een wereld waarin iedereen bijna alles al heeft verloren. Juist door zijn perversiteiten en psychopathisch gedrag is het te ongeloofwaardig dat al die mensen zich aan hem onderwerpen.

Maar goed al vaker gezegd. ik ga dat gewoon nooit snappen. Negan verhaallijn vinden velen geweldig en er waren ook veel mensen die er al seizoenen lang naar uitkeken. Ik ben er daar schijnbaar niet één van.
Ik denk dat het dan een beetje saai wordt. Ze zitten al wat seizoenen op Alexandria, hebben daar gezondheidszorg, voedsel, muren, ingerichte huisjes en ze hebben al grote hordes zombies verslagen. Persoonlijk had ik er ook snog een slotgracht omheen gaan graven denk ik (in Europa zou ik op zoek gaan naar een verlaten kasteel met de groep, of Vaticaanstad ofzo dat is ook redelijk afgesloten, maar dat hebben ze in de VS niet.). Maar een paar afleveringen geleden konden de zombies zwemmen :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Vond dit wel een goede aflevering. De band tussen Rick en Michonne was wel mooi om te zien. Hen zien lachen en toch proberen te 'genieten' van het moment ondanks hun bleke situatie. Als serie (vooral met dit thema) is dat gewoon nodig. Er is natuurlijk weinig reden tot vreugde, maar er moeten ook momenten van hoop zijn. Anders is het letterlijk van de ene bleke situatie naar de andere. Goede keuze geweest van de schrijvers.

Rosita en Sasha worden dus gestuurd op een one way ticket missie. Er zal dus vermoedelijk een van hen gaan sneuvelen. Ik denk dat velen van ons al een goed idee hebben wie dat zal zijn.

spoiler:
Star Trek en TWD blijkt dus toch niet te combineren voor Sonequa Martin Green. Las ook ergens dat de acteurs een clausule in contract tekenen dat ze geen vaste castleden kunnen zijn elders als ze bij de vaste cast van TWD horen. Dus doei Sasha

Ook mooi dat Oceanside (Tara die aan Rick aangeeft van Oceanside) weer terugkomt. Kon eigenlijk niet missen, want het zou matig schrijfwerk zijn als na de introductie daar vervolgens niks mee gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:04

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Marzman schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:32:
Persoonlijk had ik er ook snog een slotgracht omheen gaan graven denk ik
Met wat, een schep? Veel succes ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:28
Marzman schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:32:
Ik denk dat het dan een beetje saai wordt. Ze zitten al wat seizoenen op Alexandria, hebben daar gezondheidszorg, voedsel, muren, ingerichte huisjes en ze hebben al grote hordes zombies verslagen. Persoonlijk had ik er ook snog een slotgracht omheen gaan graven denk ik (in Europa zou ik op zoek gaan naar een verlaten kasteel met de groep, of Vaticaanstad ofzo dat is ook redelijk afgesloten, maar dat hebben ze in de VS niet.). Maar een paar afleveringen geleden konden de zombies zwemmen :p
Lees het boek World War Z eens en hoe het met het Muiderslot afgelopen is :p

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Daryl en Negan bij RTL Late Night. Naast elkaar aan het lachen.
Dit hoort niet :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is een stuk minder tenenkrommend dan het gebeuren op Fox nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou idd zeg 8)7. Heb ook maar gezapt naar rtl, bedankt voor de tip :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

RTL late night gemist, morgen maar ff terug kijken.

Damn wat is die Rosita een irritant wijf de laatste afleveringen. Gaat ze ook nog eens de plannen van Rick verprutsen door in haar eentje op Negan af te gaan en dat alleen omdat ze ongeduldig is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Chaoss schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 00:47:

Damn wat is die Rosita een irritant wijf de laatste afleveringen. Gaat ze ook nog eens de plannen van Rick verprutsen door in haar eentje op Negan af te gaan en dat alleen omdat ze ongeduldig is.
Pfff, ja waarom moet er altijd minimaal 1 (vrouw) super irritant zijn?
Ze hebben verdomme goede plannen en hoop om ze te verslaan in getale, gaan zij lekker met z'n tweeën bij Negan aan de deur kloppen... :X
Dan hebben ze ook nog een sniperrifle, als je het dan perse wilt doen, ga op een van de huizen liggen en wacht tot Negan langs komt om te collecten en knal hem dan af van een afstandje en zorg dat de rest klaar staat met wapens and take them out.

In basecamp zullen ze niet weten waarom Negan en de rest niet meer terug komt en ontstaat er geheid anarchy :P Let that problem fix itself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Was ik de enige die dacht dat ze wel erg zelfverzekerd over dat dak heen liepen, in het midden ook nog? Ze zijn er al een keer eerder doorheen gezakt, een paar seizoenen eerder, toen liep het een heel stuk slechter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

Spooksel

Spooksel!

Zat er dik in dat ze er doorheen gingen zakken natuurlijk :P Vooral nadat Rick d'r nog even op wees dat Michonne voorzichtig moest zijn met waar ze liep :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:42

Sebazzz

3dp

Chaoss schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 00:47:
Skip maar naar 0:45, Negan en Daryl zitten drie kwartier uit hun neus te vreten daarzo. RTL laat mensen duidelijk voor de kijkcijfers 45 minuten wachten 8)7

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:22
Goede aflevering vergeleken een paar eps terug! :Y

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
metallicattim schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 07:47:
[...]

Pfff, ja waarom moet er altijd minimaal 1 (vrouw) super irritant zijn?
Ze hebben verdomme goede plannen en hoop om ze te verslaan in getale, gaan zij lekker met z'n tweeën bij Negan aan de deur kloppen... :X
Dan hebben ze ook nog een sniperrifle, als je het dan perse wilt doen, ga op een van de huizen liggen en wacht tot Negan langs komt om te collecten en knal hem dan af van een afstandje en zorg dat de rest klaar staat met wapens and take them out.

In basecamp zullen ze niet weten waarom Negan en de rest niet meer terug komt en ontstaat er geheid anarchy :P Let that problem fix itself.
Omdat de schrijvers het personage zo neerzetten. Sinds de dood van Abraham is alles wat Rosita te doen krijgt hinderlijk. Hetzelfde had je bij een personage als Lori, of als Andrea. Ligt wellicht ook aan de kwaliteiten van de desbetreffende actrices, maar als je vervelend materiaal krijgt om te spelen dan is dit de uitkomst, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Meneer Vevie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 1009:
[...]

Omdat de schrijvers het personage zo neerzetten. Sinds de dood van Abraham is alles wat Rosita te doen krijgt hinderlijk. Hetzelfde had je bij een personage als Lori, of als Andrea. Ligt wellicht ook aan de kwaliteiten van de desbetreffende actrices, maar als je vervelend materiaal krijgt om te spelen dan is dit de uitkomst, helaas.
Misschien is dat het antwoord. Dat ze roekeloos is sinds de dood van Abraham.

Ze kunnen nog alle kanten op gaan met de verhaallijn eigenlijk.
- Ze schiet Negan dood (ik denk het niet)
- Ze ziet Eugene en vertelt terug thuis dat die geswitched is naar team Negan
- Ze gaat zelf dood (lijkt me nog het meest waarschijnlijk)
- Ze bedenkt zich en sluit zich aan bij de groep

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Of ze verprutsen de aanslag op Negan en 'praten hun mond voorbij' zodat hij weet wat Rick pik van plan is.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Waarschijnlijk, gezien negan blijkbaar een seizoen erbij krijgt. Dus dan weer een bloedbad met cliffhanger neem ik aan.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 07:41

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik ben een beetje bang dat het hele seizoen opbouw gaat worden.
En er dus niet al te veel meer gaat gebeuren naast dat alle groepen het nu écht eens gaan worden om iets te doen tegen Negan.
Laatste aflevering is verzamelen van alle groepen die deelnemen en that's it.

Al hoop ik natuurlijk dat ik ver van de waarheid zit in deze ;)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Marzman schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:38:
[...]

- Ze blijft leven maar Sasha gaat dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Marzman schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:38:
[...]

Als je de ontwikkeling van het personage sinds de dood van Abraham bekijkt, dan zie je dat ze roekeloos is geworden sindsdien. Niks maakt haar meer uit. Ze wilt koste wat kost wraaknemen. Vandaar ook dat schot van dichtbij op Negan, die alleen voor 'serie-redenen' van zo dichtbij werd gemist, natuurlijk. Spreekt ook boekdelen dat Sasha en Rosita dit dan samen gaan doen. De twee lovers van Abraham: 1 met een deathwish en de ander moet mee om verhaaltechnische (en casting) redenen. Het bericht boven mij zegt eigenlijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die optie had ik ook bedacht hoor, maar ik wilde het niet spoilen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Marzman schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:51:
Die optie had ik ook bedacht hoor, maar ik wilde het niet spoilen ;)
Je komt met 4 alternatieve gebeurtenissen, maar een 5e past daar niet bij want dan zou je spoilen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-07 13:07
.oisyn schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:23:
[...]

Je komt met 4 alternatieve gebeurtenissen, maar een 5e past daar niet bij want dan zou je spoilen? 8)7
Ik begrijp wel waarom hij die optie in eerste instantie niet noemde i.v.m. spoileren als ik 2 posts boven mij lees. Al weet ik niet of hij ook al over die info beschikte natuurlijk..

spoiler:
Uit bovenstaande posts haal ik dat Sasha het veld zal ruimen i.v.m. castingredenen?

[ Voor 11% gewijzigd door Vuurs op 07-03-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:26
Vuurs schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:18:
[...]

spoiler:
Uit bovenstaande posts haal ik dat Sasha het veld zal ruimen i.v.m. castingredenen?
Klopt.

[ Voor 28% gewijzigd door Ryan_ op 07-03-2017 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Ik had dubbele gevoelens na de aflevering.

Mooi om Rick en Michonne eens op een andere manier te zien. Het beste er van proberen te maken in een waardeloos leven. En Rosita snap ik ook wel. Die is klaar. Die wil wraak. Maar irritant is ze wel.

De 'eet/slaap/slasher' scene deed me erg denken aan Dawn of the Dead (het origineel, niet de remake). En dat vond ik erg leuk. Totdat Rick naar beneden viel. Okay, dat houdt het spannend. Maar om dan een 'Glenn sterfscene' te doen? Waar was dat nou voor nodig? Om Michonne haar volledige levensvreugde te zien verdwijnen? Alsof we dat nog niet vaak genoeg gezien hebben.

En daarnaast vond ik het allemaal wat te langdradig. Het voelde gewoon als oprekken.

Gabriel vond ik trouwens wel leuk reageren voor de verandering. Soort lik op stuk beleid. Al blijft het een watje uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Vuurs schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:18:
[...]

Ik begrijp wel waarom hij die optie in eerste instantie niet noemde i.v.m. spoileren als ik 2 posts boven mij lees. Al weet ik niet of hij ook al over die info beschikte natuurlijk..
spoiler:
Dan spoil je natuurlijk net zo goed door de optie bewust weg te laten ;). Het is gewoon een valide alternatief. Dat dat alternatief heel reëel is gezien de omstandigheden buiten de show om doet daar verder niets aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Bootje schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:30:
Ik had dubbele gevoelens na de aflevering.

Mooi om Rick en Michonne eens op een andere manier te zien. Het beste er van proberen te maken in een waardeloos leven. En Rosita snap ik ook wel. Die is klaar. Die wil wraak. Maar irritant is ze wel.

De 'eet/slaap/slasher' scene deed me erg denken aan Dawn of the Dead (het origineel, niet de remake). En dat vond ik erg leuk. Totdat Rick naar beneden viel. Okay, dat houdt het spannend. Maar om dan een 'Glenn sterfscene' te doen? Waar was dat nou voor nodig? Om Michonne haar volledige levensvreugde te zien verdwijnen? Alsof we dat nog niet vaak genoeg gezien hebben.

En daarnaast vond ik het allemaal wat te langdradig. Het voelde gewoon als oprekken.

Gabriel vond ik trouwens wel leuk reageren voor de verandering. Soort lik op stuk beleid. Al blijft het een watje uiteraard.
Ja, die sterfscène was belachelijk. Was echt totaal nergens voor nodig. Je moet er toch vertrouwen in hebben dat niemand maar dan ook niemand dacht dat Rick echt opgepeuzeld werd. Dat kan toch niet?

En als we toch eerlijk zijn: we zijn allemaal in een bepaalde hoedanigheid fan van deze serie, maar dit seizoen is toch gewoon duidelijk een overgangsseizoen. Dit is typisch een seizoen dat sommigen wegzetten als opbouw en anderen als filler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

De herten in TWD laten zich nog makkelijker opvreten dan de mensen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Veefje schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:12:
[...]

Ja, die sterfscène was belachelijk. Was echt totaal nergens voor nodig. Je moet er toch vertrouwen in hebben dat niemand maar dan ook niemand dacht dat Rick echt opgepeuzeld werd. Dat kan toch niet?
Michonne dacht dat. Daar ging het om. Natuurlijk snapt de kijker dat Rick niet echt wordt opgegeten, dat is het hele punt niet.

De hele aflevering draait om het feit dat ze er eindelijk saampjes even tussenuit zijn, plezier hebben, maar ondertussen ook worstelen met wat er allemaal gebeurd is. Het feit dat Michonne ziet dat Rick wordt opgegeten is een enorme reality check voor haar. Ook in het aankomende gevecht met Negan. Ze gaan mensen verliezen. Misschien zelfs wel elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Goner schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:22:
De herten in TWD laten zich nog makkelijker opvreten dan de mensen ...
Hier erger ik me ook steeds aan. Het is haast onmogelijk herten in het echt te zien omdat ze zo schuw zijn. Maar in TWD zijn ze nergens bang voor en laten ze zich door langzame, lawaaiige zombies opeten. Dat is gewoon niet logisch.

Verder vond ik de aflevering blah. Rick en Michone hebben gewoon geen chemie. Daarnaast doen ze gewoon hele domme dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
.oisyn schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:24:
[...]

Michonne dacht dat. Daar ging het om. Natuurlijk snapt de kijker dat Rick niet echt wordt opgegeten, dat is het hele punt niet.

De hele aflevering draait om het feit dat ze er eindelijk saampjes even tussenuit zijn, plezier hebben, maar ondertussen ook worstelen met wat er allemaal gebeurd is. Het feit dat Michonne ziet dat Rick wordt opgegeten is een enorme reality check voor haar. Ook in het aankomende gevecht met Negan. Ze gaan mensen verliezen. Misschien zelfs wel elkaar.
Natuurlijk dacht Michonne dat, dat snappen we wel. Het gaat erom dat de makers zoiets weer op onze bord gooien na Glenn gate. We weten dat ze mensen gaan verliezen, het is tenslotte TWD. Je kunt de boodschap echter ook anders verpakken. Dezelfde boodschap kon overgebracht worden zonder de goedkope suggestie dat Rick zombiefood was. Ik vind het persoonlijk niet bijster sterk, maar goed: daar kunnen we natuurlijk in mening over verschillen.
Lauryn schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:42:
[...]

Hier erger ik me ook steeds aan. Het is haast onmogelijk herten in het echt te zien omdat ze zo schuw zijn. Maar in TWD zijn ze nergens bang voor en laten ze zich door langzame, lawaaiige zombies opeten. Dat is gewoon niet logisch.

Verder vond ik de aflevering blah. Rick en Michone hebben gewoon geen chemie. Daarnaast doen ze gewoon hele domme dingen.
De chemie tussen Rick en Michonne zie ik ook niet, nee. Geloof er ook niet echt in, maar heb er zelf minder moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Veefje schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:50:
Het gaat erom dat de makers zoiets weer op onze bord gooien na Glenn gate.
Ik vind dit absoluut niet vergelijkbaar. Bij Glenn was het een cliffhanger en gingen ze er de volgende aflevering niet eens op verder.
We weten dat ze mensen gaan verliezen, het is tenslotte TWD.
Ik had het over het feit dat zij dat realiseerden.
Dezelfde boodschap kon overgebracht worden zonder de goedkope suggestie dat Rick zombiefood was.
Wat dan? Dat we Rick achter een plank zien zitten maar dat Michonne dat niet ziet? Dat werkt toch niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karrespoor
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 08:43
Ik vond de aflevering, ondanks de onlogische beslissingen van Rick, best wel te pruimen. Leuke setting op de kermis.

Wellicht is dit eerder in het topic al besproken, maar ik zie het ook nog wel gebeuren dat die Scrapyard people alle wapens in ontvangst nemen en dan zeggen: "Hee bedankt he, wij hebben geen last van Negan, dus wij gaan niet voor je vechten, de groeten."

Dan krijgen we even goed een veldslag met Alexandria vs. Scrapyard, maar wordt de Negan story arc nog weer even opgerekt.

Uiteraard allemaal speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De makers zullen wel weten dat niemand dacht dat Rick dood was. Rick is TWD :p, misschien dat dit ooit over genomen kan worden door Carl ofzo als ze genoeg seizoenen draaien maar Rick kan momenteel niet dood tenzij de serie klaar is.
.oisyn schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:36:
[...]

spoiler:
Dan spoil je natuurlijk net zo goed door de optie bewust weg te laten ;). Het is gewoon een valide alternatief. Dat dat alternatief heel reëel is gezien de omstandigheden buiten de show om doet daar verder niets aan af.
Buiten de show inderdaad, maar ook binnen de show is dat de meest logische optie.

[ Voor 48% gewijzigd door Marzman op 07-03-2017 15:19 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:59

Dhrax

Prog Lord

Lauryn schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:42:
[...]
Eh ? Er is juist ontzettend veel chemie tussen die 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Idd :). Dit wordt ook zo'n beetje door iedereen erkend, inclusief collega acteurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

.oisyn schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:52:
Idd :). Dit wordt ook zo'n beetje door iedereen erkend, inclusief collega acteurs.
Klopt inderdaad, op het Amsterdam event werd dit ook onderstreept door Negan, Darryl en de producer.

Weet niet of mensen het gezien hebben gisteren maar Nicolette van Dam en een of andere vage Belg die leiding moesten geven aan het geheel. Nicolette die werkelijk waar geen idee heeft wat TWD is, of uberhaupt ooit een aflevering heeft gezien. Vervolgens aangeeft dat ze dit "The best episode ever !" vond ... Jeffrey (Negan) zat haar af en toe ook aan te kijken van "Really ???"

Je zult maar een van de gelukkigen zijn op z'on leuk event en dan heb je 2 van die dwazen op het podium zitten ... werkelijk waar een schande. Om maar niet te spreken over Jim Bakkum die vrolijk TWD aankondigde voor elke aflevering ... man man man. Fox snapt er soms weinig van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Dhrax schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:50:
[...]

Ik kan me daar ook niet in vinden hoor, misschien inmiddels nu wel ja maar hoe het tot stand is gekomen sloeg gewoon kant noch wal. Rick en Michonne zijn nooit echt naar elkaar toe 'gewerkt' en plotseling hadden ze toen opeens geslachtsgemeenschap omdat dat goed uit kwam voor de serie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Ik vind ook dat er totaal geen chemie is tussen Rich en Michonne. Ze spelen het aardig, maar ik vind het echt niet passen. Hoe dit in de comic werd gedaan (met een andere dame), vond ik er vele malen beter bij passen. Maar ja, die was in de serie natuurlijk al geruime tijd het hoekje om. Gemiste kans.

Die herten ja. Daar stoor ik me wel aan. De cgi vond ik ook niet echt mooi. En voor mensen die zeggen dat het niet het budget past, lolwut? Twd zal nu toch ondertussen wel genoeg geld binnenharken om naast een geloofwaardige tijger, een geloofwaardig hert op het scherm te toveren?

Ik ben echt een onwijze twd fan, maar ik begin wel wat af te haken zo.

En dat event, man man man. Tenenkrommend! De hele actie om kaarten te winnen via facebook was ook vrij kansloos. En die vragen. Oei. Dan sla je toch wel een beetje de plank mis.

Dit seizoen is duidelijk opbouw naar een grootschalige confrontatie met Negan. Al dan niet met de scrapyard of oceanside people/vuurwapens. Ik denk alleen niet dat die veldslag al dit seizoen te zien zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dhrax schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:02:
[...]

Klopt inderdaad, op het Amsterdam event werd dit ook onderstreept door Negan, Darryl en de producer.

Weet niet of mensen het gezien hebben gisteren maar Nicolette van Dam en een of andere vage Belg die leiding moesten geven aan het geheel. Nicolette die werkelijk waar geen idee heeft wat TWD is, of uberhaupt ooit een aflevering heeft gezien. Vervolgens aangeeft dat ze dit "The best episode ever !" vond ... Jeffrey (Negan) zat haar af en toe ook aan te kijken van "Really ???"
Tenenkrommend. Ik ben snel doorgezapt naar RTL Late Night toen ik erover las hier in de topic.

Ik vond Humberto daar ook wel een beetje door de mand vallen overigens, al zou het natuurlijk ook kunnen dat hij gewoon een goede interviewer was - die niet vanuit zijn eigen mindset de vragen stelt, maar vanuit die van de kijker.

Hij opende namelijk met de vraag wat men zo aansprak aan het bloed en gore. Waardoor de producer natuurlijk terecht op reageert door te stellen dat dat helemaal niet is waar de show om gaat - zelfs de zombies zijn bijzaak. Toch vraag ik me af of hij wel zo'n trouwe kijker is als hij beweerde te zijn :)

Doe mij The Talking Dead maar :Y) (daar zouden wat meer mensen in deze topic trouwens wel naar mogen kijken, er worden een hoop keuzes uitgelegd met background info)

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 07-03-2017 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

.oisyn schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:16:
[...]
Hij opende namelijk met de vraag wat men zo aansprak aan het bloed en gore. Waardoor de producer natuurlijk terecht op reageert door te stellen dat dat helemaal niet is waar de show om gaat - zelfs de zombies zijn bijzaak. Toch vraag ik me af of hij wel zo'n trouwe kijker is als hij beweerde te zijn :)
Ja eens hoor, Humberto springt doorgaans al op bij het zien van een mug, laat staan dat hij TWD volgt.
Nee, zeker niet, dit is allemaal vooraf ingestudeerd en aan de manier van vragen en reageren kon je vrij makkelijk afzien dat hij ook niet helemaal weet waar het helemaal over gaat.

Maar goed, alle credits aan de TWD acteurs die met hun Euro tour waarschijnlijk elke show dit moeten doorstaan ... ach ja, ze doen het uiteindelijk voor de fans. Dat zag je ook wel aan de interactie af en toe met de fans op het Amsterdam Event.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Jezus wat is deze show aan het afglijden.
Tot en met seizoen 3 vond ik het erg vermakelijk en veel volgens de comics (veel actie, veel emotie in goede lange dialogen).

Maar dit seizoen begin ik meer en meer te twijfelen of het mijn maandagavond wel waard is.
Eerst de toppunten:
- Actie en voortgang van het verhaal is beter dan in vorige 2 seizoenen.
- nieuwe characters hebben een redelijke achtergrond meegekregen (behalve die zwarte sekte dan).
- Ze schromen niet om bestaande characters te laten sterven/mishandelen (zoals in de comics).

Dan de minpunten:
- de geloofwaardigheid van de characters gaat zwaar achteruit. Vooral Rick heeft hier onder te lijden. Waar hij eerder nog het type "vader die om zijn kinderen geeft" speelt, lijken Carl en Judith geen belang meer te hebben in zijn leven. In de eerdere seizoenen is Lori ook zijn liefde en leven, en ook al was Michonne in beeld dan was dat puur vriendschappelijk, nu lijkt het net alsof hij compleet Michonne gek is. Volgens mij zijn de producers vergeten wat de characters als originele achtergrond hadden, en hoe ze dat nog steeds zou moeten beinvloeden (ipv de 2 jaar dat ze samen optrekken).

- de cgi is om te huilen, vooral de belichting. Dat hert van gisteravond was om te janken. En die tijger mist de helft van de tijd een schaduw. Ik denk dat de editors nieuwe lessen belichting nodig hebben. Dit komt ook veel terug in de reviews van deze aflevering:
https://www.moviefone.com...lking-dead-fake-cgi-deer/

- De wereld. Ze lopen daar al een tijdje rond. Ik gok even 2 jaar. Maar waarom heeft niemand een complete kermis aan soldaten met wapens gemist? Op rijdbare afstand van de hilltop, scrapjard, negan's hideout, oceanside, en Alexandria? En dan is terminus volgens mij ook nog redelijk in de buurt. Er waren zelfs 2 gasten aan het golfen in de buurt van die plek.

- De zombies. Ze zijn geen gevaar meer wat logisch lijkt gezien de ervaring die iedereen opdoet. Wat in Seizoen 2 werdt gezegd leek mij logischer: de zombies zijn echt gevaarlijk in hordes. Waarom zie je die niet meer terug? Je zag het laatst op de snelweg maar nergens meer rond de bassissen, wat je wel zou verwachten en wat ze bijna de nek kostte bij de gevangenis. Toen moesten ze nog om de zoveel dagen een aantal zombies killen door het hek met een schroevendraaier.

- Logisch keuzes maken. Waarom loopt die priester gewoon weg met een paar wapens naar die hiding place? Hoe wist hij hiervan en hoe wist hij uberhaupt hoe hij er moest komen? Dit is totaal niet te rijmen met zijn eigen achtergrond. Hij durfde namelijk voor Alexandria zijn kerk niet eens uit te komen. Mensen kunnen veranderen maar ze gaan niet in een keer irrationeel reageren.

- overemotionele dialogen. Waarom zou een normaal mens zo praten? Waarom moet elk gesprek klinken alsof dit het meest epische moment was van de aflevering. Kunnen ze niet gewoon zeggen, laten we dit doen laten we dat doen? Dit zou zeker helpen bij bovengenoemde geloofwaardigheid. Zeker bij supporting actors.

Zo heb ik er nog wel een paar maar dit zijn een beetje mijn hoofdpunten. Ik kijk het Seizoenseinde nog aan maar denk dat het dat dan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
.oisyn schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:11:
[...]

Ik vind dit absoluut niet vergelijkbaar. Bij Glenn was het een cliffhanger en gingen ze er de volgende aflevering niet eens op verder.

[...]

Ik had het over het feit dat zij dat realiseerden.

[...]

Wat dan? Dat we Rick achter een plank zien zitten maar dat Michonne dat niet ziet? Dat werkt toch niet 8)7
Laten we het erop houden dat we erover verschillen. Ik vind de uitwerking namelijk zeer teleurstellend en onbegrijpelijk.
Dhrax schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:50:
[...]

Uhm, ik zie het niet, hoor. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik voel helemaal niks. Al zeggen de hele cast en crew dat de vonken vliegen. Ik vind het echt niet overkomen en ik denk met mij wel meerdere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Die twee die daar in het veld aan het golfen(?) waren. Die horen toch bij Negan? Iets met Fat Joe deed een belletje ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
was inderdaad een behoorlijke filler aflevering.
Grotendeels leek het wel Rick & Michonnes Honeymoonshow, aangevuld met melodramatische nepsterfscene en een naïef hert.

Interessant was wel het 'rupsje nooit genoeg gedrag' van Junkyard en het waarschijnlijke verlinken van het bestaan Oceanside.

Die 2 die nu als stoorzender gaan dienen zullen ook nog wel een hele aflevering krijgen inclusief knuppeleinde van minimaal 1 van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

LED-Maniak schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:01:
Waarschijnlijk, gezien negan blijkbaar een seizoen erbij krijgt. Dus dan weer een bloedbad met cliffhanger neem ik aan.
Comic spoiler
spoiler:
Als ze de comics aanhouden zijn we voorlopig nog niet van Negan af. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:23

Polycom

Poes van goud

Dat hert leek echt of die uit een PS2 game kwam gelopen. Lachwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechHunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 20:13
Polycom schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 21:25:
Dat hert leek echt of die uit een PS2 game kwam gelopen. Lachwekkend.
Toen ik het hert zag dacht ik effe dat hij aan het hallucineren was en dat het hert er daarom zo vaag en beroerd uitziet. Toen bleek het geen hallucinatie te zijn :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Kijk die schaduw dan van dat hert. Gewoon straal de verkeerde kant op haha. Dat is een blunder die toch echt niet mag hoor:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pHVnD7O.png

Zie bijv. de schaduw van de paal van het hek links boven of de schaduw op het blauwe podium van oa die metalen pilaar.

[ Voor 41% gewijzigd door Guillome op 08-03-2017 00:20 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:03
TechHunter schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:06:
[...]

Toen ik het hert zag dacht ik effe dat hij aan het hallucineren was en dat het hert er daarom zo vaag en beroerd uitziet. Toen bleek het geen hallucinatie te zijn :+
Haha dat was precies mijn gedachte toen ik dat hert in beeld zag komen. Wat verschrikkelijk slordig. Dat iemand van de productie dit bekeken heeft en gewoon goedkeurt is opmerkelijk te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 21:41

Chiron

Moderator Discord
Ik denk dat dat juist expres zo is gedaan, passend in de luchtige sfeer van de episode. En ja, het is idd tenenkrommend slechte cgi :+

In de vorige ep zat trouwens een geniale grap verborgen, dat Eugene en Dwight op het einde bij de balustrade staan. De laatste keer dat die twee elkaar spraken beet Eugene hem in zijn kruis, en nu was het 'krak' hap van de augurk _o-

[ Voor 46% gewijzigd door Chiron op 08-03-2017 07:51 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Chiron schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 07:49:
Ik denk dat dat juist expres zo is gedaan, passend in de luchtige sfeer van de episode. En ja, het is idd tenenkrommend slechte cgi :+

In de vorige ep zat trouwens een geniale grap verborgen, dat Eugene en Dwight op het einde bij de balustrade staan. De laatste keer dat die twee elkaar spraken beet Eugene hem in zijn kruis, en nu was het 'krak' hap van de augurk _o-
Nee, haha. Laten we even reeel doen: dat hert was niet expres zo gedaan. Het was gewoon slecht. Dat geef je zelf ook aan en we kunnen daar gewoon niet omheen. Meerdere reviews/recaps van de grotere tv sites benoemen het ook, omdat het gewoon echt slordig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Ik vond de aflevering van Eugene slecht maar die laatste aflevering was echt om te janken. :')
Chemie van die twee komt total niet over en het hert wil ik het niet eens over hebben.

Kermis idee vond ik wel tof. Doet met denken aan l4d :)

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

Cyphax

Moderator LNX
Het hele seizoen is voor mij nogal ingekakt. Het begon zo spannend, maar dat is er helemaal uit met de laatste 3 afleveringen ofzo. Allemaal opvulafleveringen. :| Hopelijk is het daarmee nou afgelopen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:27
De volgende 2 afleveringen gaan Hilltop en Kingdom overstag om mee toe doen. Waarschijnlijk wordt de vrouwenclub er ook nog bijgetrokken en dan de laatste aflevering zou je gevoelsmatig de ultieme battle verwachten. Ik denk dat we enigszins teleurgesteld gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Anyhoe, rick mag wel lekker bekken met michone, lekker ding is dat toch (in de serie dan, in het echt niet zo)!

[ Voor 21% gewijzigd door Guillome op 08-03-2017 12:25 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Akemi schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:30:
De volgende 2 afleveringen gaan Hilltop en Kingdom overstag om mee toe doen. Waarschijnlijk wordt de vrouwenclub er ook nog bijgetrokken en dan de laatste aflevering zou je gevoelsmatig de ultieme battle verwachten. Ik denk dat we enigszins teleurgesteld gaan worden.
Natuurlijk worden we 'teleurgesteld'. Maar dat lijkt me logisch. Hoe gaan ze zo'n oorlog in 1 aflevering doen (na 1 aflevering allemaal samenkomen)? Ik denk dat we de hele bubs in de laatste aflevering af zien stevenen op de hangout van de saviours, waarna volgend seizoen de gehele oorlog aan bod komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:10
Bootje schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:15:
[...]

Natuurlijk worden we 'teleurgesteld'. Maar dat lijkt me logisch. Hoe gaan ze zo'n oorlog in 1 aflevering doen (na 1 aflevering allemaal samenkomen)? Ik denk dat we de hele bubs in de laatste aflevering af zien stevenen op de hangout van de saviours, waarna volgend seizoen de gehele oorlog aan bod komt.
Zou me niks verbazen als het eindshot iets is als dat zij aanvallen, het beeld langzaam vertraagt, er drama in beeld wordt gebracht, schreeuwende mensen, benarde situaties, het geluid dof wordt, en uiteindelijk de laatste aflevering eindigt met een extreme slowmotion, met dof geschreeuw in de verte, en dan poef, scherm donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Guillome schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 00:18:
Kijk die schaduw dan van dat hert. Gewoon straal de verkeerde kant op haha. Dat is een blunder die toch echt niet mag hoor:

[afbeelding]

Zie bijv. de schaduw van de paal van het hek links boven of de schaduw op het blauwe podium van oa die metalen pilaar.
Het ergste is dat het ook nog eens in zo'n goed bekeken serie gebeurd, je zou toch verwachten dat er inmiddels genoeg budget is vrij gemaakt voor zo'n serie.

Ik bedoel kijk eens wat zo'n Westworld, Game of Thrones en weet ik niet wat moet kosten per aflevering, waarom moeten er dan zoveel miljoenen mensen kijken naar TWD alsof je een budget B-film op de donderdagavond op Veronica op hebt staan..

De CGI gaat het geld niet heen, de acteurs ook al niet, waar blijft alles dan wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik vind het gewoon smerig tussen Rick en Michonne.
Als ik dat zie is het net alsof je broer en zus ziet zoenen haha

Het is te geforceerd en fake

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:22

SaN

wimpie007 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:03:
Ik vind het gewoon smerig tussen Rick en Michonne.
Als ik dat zie is het net alsof je broer en zus ziet zoenen haha

Het is te geforceerd en fake
Helemaal mee eens. Lijkt nergens op.
Scrtz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:14:
[...]

Het ergste is dat het ook nog eens in zo'n goed bekeken serie gebeurd, je zou toch verwachten dat er inmiddels genoeg budget is vrij gemaakt voor zo'n serie.

Ik bedoel kijk eens wat zo'n Westworld, Game of Thrones en weet ik niet wat moet kosten per aflevering, waarom moeten er dan zoveel miljoenen mensen kijken naar TWD alsof je een budget B-film op de donderdagavond op Veronica op hebt staan..

De CGI gaat het geld niet heen, de acteurs ook al niet, waar blijft alles dan wel?
Schmink? Ik denk dat het aardig wat tijd kost om al die zombies te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:12
Waar ik me iedere keer over verbaas.

Waarom beschermen ze zich niet beter als ze gepland walkers gaan afmaken. Ze gaan die dingen met blote armen in een hemd te lijf.

trek een motorpak aan of zo (of riot gear zoals Glen destijds).

Er hoeft er maar een te bijten en je bent er geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Noppesnada schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:15:
Waar ik me iedere keer over verbaas.

Waarom beschermen ze zich niet beter als ze gepland walkers gaan afmaken. Ze gaan die dingen met blote armen in een hemd te lijf.

trek een motorpak aan of zo (of riot gear zoals Glen destijds).

Er hoeft er maar een te bijten en je bent er geweest.
Het perkt je mobiliteit enorm in en kost een hoop extra energie om te dragen en mee te vechten.

Een harnas vroeger was ook top voor de bescherming, alleen dat hield je niet lang uit om te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 16:12
LED-Maniak schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:25:
[...]

Het perkt je mobiliteit enorm in en kost een hoop extra energie om te dragen en mee te vechten.

Een harnas vroeger was ook top voor de bescherming, alleen dat hield je niet lang uit om te dragen.
Volgens mij beperkt een leren jack je bewegingen niet en bijten ze er niet snel door heen.

Het is natuurlijk maar een serie en er moet ook iets te zien blijven.

Maar om nu in een hemdje een horde walkers te lijf te gaan.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Laatst online: 14:59
Idem toch voor wapens ? met zo'n klein aardappelschillertje moeten ze al zo dicht bij die zombies komen dat ze kunnen aan hun adem kunnen ruiken wat ze als laatst gegeten hebben. Een speer is an sich toch echt niet zo moeilijk te maken. Ze hoeft daarom nog geen 3 meter lang te zijn, iets van een meter lang zou je leven ook al heel wat makkelijker maken zonder dat je de hele tijd loopt te klooien met een stok van 3 meter die onder de voeten zit.

Of na al die tijd moet er toch wel es ééntje opgemerkt hebben "tiens, dat zwaard van Michone gaat er precies wel lekker door", zouden we zo niets kunnen vinden of maken.

Maar ja, dan zou de dreiging en het kijkplezier er ook wel snel af zijn natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
rouchken11 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:53:
Idem toch voor wapens ? met zo'n klein aardappelschillertje moeten ze al zo dicht bij die zombies komen dat ze kunnen aan hun adem kunnen ruiken wat ze als laatst gegeten hebben. Een speer is an sich toch echt niet zo moeilijk te maken. Ze hoeft daarom nog geen 3 meter lang te zijn, iets van een meter lang zou je leven ook al heel wat makkelijker maken zonder dat je de hele tijd loopt te klooien met een stok van 3 meter die onder de voeten zit.

Of na al die tijd moet er toch wel es ééntje opgemerkt hebben "tiens, dat zwaard van Michone gaat er precies wel lekker door", zouden we zo niets kunnen vinden of maken.

Maar ja, dan zou de dreiging en het kijkplezier er ook wel snel af zijn natuurlijk
Elke keer dat ik Michone ze te lijf zie gaan met het zwaard, een paar knappe moves en 10 walkers down, dan denk ik; waarom niet allemaal een zwaard. Ze hebben tijd zat om het eventueel zelf te smeden, dan krijg je meer machete's, maar dat werkt ook wel als t maar scherp is.
... ze al zo dicht bij die zombies komen dat ze kunnen aan hun adem kunnen ruiken wat ze als laatst gegeten hebben ...
Dat is niet zo moeilijk, ze eten maar één ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Laatst online: 14:59
xoniq schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:39:
[...]

Elke keer dat ik Michone ze te lijf zie gaan met het zwaard, een paar knappe moves en 10 walkers down, dan denk ik; waarom niet allemaal een zwaard. Ze hebben tijd zat om het eventueel zelf te smeden, dan krijg je meer machete's, maar dat werkt ook wel als t maar scherp is.

[...]

Dat is niet zo moeilijk, ze eten maar één ding.
CGI-hert ? :)
Maar inderdaad, soms staan ze zich zorgen te maken over 10 of 20 walkers en ik heb ook vaak gewoon het gevoel van "ach wat, die dingen zijn zo traag dat michone het geblindoekt met haar handen op haar rug gebonden, nog vlot zou afkunnen"
Dat zwaard lijkt echt OP in die zombiewereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
rouchken11 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:50:
[...]

CGI-hert ? :)
Maar inderdaad, soms staan ze zich zorgen te maken over 10 of 20 walkers en ik heb ook vaak gewoon het gevoel van "ach wat, die dingen zijn zo traag dat michone het geblindoekt met haar handen op haar rug gebonden, nog vlot zou afkunnen"
Dat zwaard lijkt echt OP in die zombiewereld :)
Mijn vriendin is nog maar bij het seizoen met de gevangenis. Daar zag ik Michone voor de lol een 10-tal walkers omleggen in enkele moves, en in een later seizoen weten ze niet hoe ze het moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
xoniq schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:16:
[...]

Mijn vriendin is nog maar bij het seizoen met de gevangenis. Daar zag ik Michone voor de lol een 10-tal walkers omleggen in enkele moves, en in een later seizoen weten ze niet hoe ze het moeten hebben.
Ja er zijn echt heel veel inconsequenties op dit gebied, het ene moment kunnen ze de hele wereld aan en het andere moment zijn 2 walkers al een 'vet' probleem. Het is maar net hoe het de situatie het beste uit komt.

Toen bij het gevangenis merkte ik ook vaker op dat het ene moment ze een halve meter van het hek aan het praten waren over van alles en nog wat en er niks aan de hand was. Het andere moment staan ze langs het hek en is er wel plotseling een of andere zombie die onder het hek door iemand bij zijn been grijpt.

[ Voor 22% gewijzigd door Scrtz op 09-03-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

xoniq schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:16:
[...]

Laatst konden walkers ook opeens zwemmen, ik had ze nog nooit eerder zien zwemmen.

In seizoen 3 of 4 ging ik me ook irriteren aan het continue overdreven gegrom "Grrr Grrr Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" op de achtergrond. Ik denk dat ze dat zelfs in conversaties deden. Gelukkig stopten ze daar mee.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Marzman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:09:
[...]

Laatst konden walkers ook opeens zwemmen, ik had ze nog nooit eerder zien zwemmen.

In seizoen 3 of 4 ging ik me ook irriteren aan het continue overdreven gegrom "Grrr Grrr Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" op de achtergrond. Ik denk dat ze dat zelfs in conversaties deden. Gelukkig stopten ze daar mee.
Dat eerste is ook voorgekomen bij FTWD. Daar zelfs wat prominenter. Zouden ze wat ophalen uit een scheepswrap, gelukkig is het stil op het water. Komen ze ineens allemaal walkers tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Scrtz schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:00:
[...]

Ja er zijn echt heel veel inconsequenties op dit gebied, het ene moment kunnen ze de hele wereld aan en het andere moment zijn 2 walkers al een 'vet' probleem. Het is maar net hoe het de situatie het beste uit komt.

Toen bij het gevangenis merkte ik ook vaker op dat het ene moment ze een halve meter van het hek aan het praten waren over van alles en nog wat en er niks aan de hand was. Het andere moment staan ze langs het hek en is er wel plotseling een of andere zombie die onder het hek door iemand bij zijn been grijpt.
Ja, als je het week na week kijkt, valt het minder op, maar als ik dan met haar mee kijk naar het seizoen waar je ineens de jongere koppen van Glenn en Rick ziet, dan zie je dat bepaalde situaties toen nog geen probleem waren.

Alsof ze nu ineens bejaard zijn en één walker al teveel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
xoniq schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:21:
[...]

Ja, als je het week na week kijkt, valt het minder op, maar als ik dan met haar mee kijk naar het seizoen waar je ineens de jongere koppen van Glenn en Rick ziet, dan zie je dat bepaalde situaties toen nog geen probleem waren.

Alsof ze nu ineens bejaard zijn en één walker al teveel is.
xoniq schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:20:
[...]

Dat eerste is ook voorgekomen bij FTWD. Daar zelfs wat prominenter. Zouden ze wat ophalen uit een scheepswrap, gelukkig is het stil op het water. Komen ze ineens allemaal walkers tegen.
Ja precies dat vind ik ook zo zonde, ze zouden een duidelijke consequente richtlijn moeten opstellen wat walkers nu wel en niet kunnen en doen, niet afentoe voor het 'betere van de aflevering/spanning' iets maar op een bepaalde manier uit laten komen. En inderdaad na 3/4 seizoenen nooit een zwemmende zombie te hebben gezien konden ze dat toen ineens weer wel.

Soms mogen ze van mij ook best 'scavenger hunts'/ zoektochten hebben die wél 'gewoontjes' en rustig verlopen, ze hoeven echt niet altijd maar moordende mensen of zombies tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Scrtz schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:36:
[...]

Soms mogen ze van mij ook best 'scavenger hunts'/ zoektochten hebben die wél 'gewoontjes' en rustig verlopen, ze hoeven echt niet altijd maar moordende mensen of zombies tegen te komen.
Waarschijnlijk gaan we het dan weer een "filler episode" noemen.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Scrtz schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:36:
[...]

[...]

Ja precies dat vind ik ook zo zonde, ze zouden een duidelijke consequente richtlijn moeten opstellen wat walkers nu wel en niet kunnen en doen, niet afentoe voor het 'betere van de aflevering/spanning' iets maar op een bepaalde manier uit laten komen. En inderdaad na 3/4 seizoenen nooit een zwemmende zombie te hebben gezien konden ze dat toen ineens weer wel.

Het is met die walkers inderdaad maar net wat de serie goed uit komt; als Eugene een "briljant" momentje moet hebben rotten ze weg waar je bij staat en als Rick en Michonne de straat op gaan lopen die walkers er bij alsof ze gisteren overleden zijn.

Ik stoor me er maar niet meer te veel aan, dit is gewoon zo'n serie waarbij je niet te veel na moet gaan denken want dan klopt er geen fluit meer van :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
XyritZz schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:32:
[...]

Het is met die walkers inderdaad maar net wat de serie goed uit komt; als Eugene een "briljant" momentje moet hebben rotten ze weg waar je bij staat en als Rick en Michonne de straat op gaan lopen die walkers er bij alsof ze gisteren overleden zijn.

Ik stoor me er maar niet meer te veel aan, dit is gewoon zo'n serie waarbij je niet te veel na moet gaan denken want dan klopt er geen fluit meer van :).
Haha ja precies, klopt ook wel. Ik kijk TWD meestal maar op avonden waar ik toch al half slaap :P
Marzman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:31:
[...]
Waarschijnlijk gaan we het dan weer een "filler episode" noemen.
Mwa dat niet, vind het niet erg als er geen actie is, de actie die er namelijk wel is is toch al van kilometers te voorspellen. Wel vind ik het vaak gaar dat er veel episodes zijn waar echt de hele aflevering aan 1 personage wordt besteed, prima maar doe toch tussendoor ofzo eventjes wat anders ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:08
Het is inderdaad zo een serie aan het worden die je tussendoor bekijkt / op de achtergrond.

Zelf ben ik nu ook nog episodes aan het inhalen van de prequel -Fear the Walking Dead- en dat vind ik toch wel prettiger kijken.
Er zit tenminste nog een verhaal in ipv dat blijven rekken tot er iets gebeurd dat de moeite is te onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

ennekke schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:51:
Zelf ben ik nu ook nog episodes aan het inhalen van de prequel -Fear the Walking Dead- en dat vind ik toch wel prettiger kijken.
Er zit tenminste nog een verhaal in ipv dat blijven rekken tot er iets gebeurd dat de moeite is te onthouden.
Fear is best een aardige serie, het moest even een beetje zijn weg vinden... maar naar mate het 2e seizoen vorderde begon het imho echt steeds beter te worden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje
Ik vond dit ook wel een goede aflevering. Maar goed, ik vond de vorige aflevering ook wel aardig, ondanks dat velen van ons hier (terecht) er veel kritiek op hadden. The Kingdom vind ik zelf de interessantste verhaallijn van dit seizoen. Er waren dan zeker ook een aantal dingen die ik tof vond. De interactie tussen Carol en Morgan. Dat Carol bijvoorbeeld erin slaagt om Morgan tegen het eind te overtuigen met dezelfde woorden die hij tegen haar zei: in de trant van 'je kan gaan... of je kan niet gaan'. Dat Carol eindelijk weet wat er is gebeurd met Glenn en Abraham is ook wel tof.

Wat minder was, was het hele Richard gedoe. Het zat er al het hele seizoen te dik bovenop dat Richard iets dom zou doen. Ik vond het ook vrij voorspelbaar dat iemand als Benjamin daar dan de dupe van zou zijn. Voorspelbaar en iets wat sommigen hier ook hebben geroepen. Er was natuurlijk iets voor nodig om The Kingdom ook te laten vechten tegen The Saviors, maar ik heb er zelf wel moeite mee dat het zo lang heeft geduurd en dat het op deze wijze moet. Wat mij betreft was Benjamin namelijk niets meer dan een Red Shirt.

Het is ook wel teleurstellend dat TWD echt letterlijk het hele seizoen aan het rekken is om iedereen idd in de laatste aflevering van het seizoen samen te laten komen. Ik zie ze echt letterlijk in de writersroom zitten en denken: 'hoe gaan we dit zo lang mogelijk uitstellen'. Dat is opzich geen probleem als de afleveringen daar tussen hoogstaand waren. Maar... dat was dus niet het geval. Het rekken werd té opzichtig, de verhaallijnen waren niet boeiend genoeg. Dat is jammer, want het kan gewoon beter. Maar het is niet alsof we dit nooit eerder hebben gezien bij andere commercieel succesvolle series. Het wordt dan vaak een kwestie van 'hoe kunnen we het verhaal zo lang mogelijk blijven vertellen inplaats van hoe kunnen we het best mogelijke verhaal vertellen'. Op naar seizoen 8, dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Zo... qua voorspelbaarheid vond ik deze episode toch wel een 9/10 :P Alleen dat Morgan die Richard ineens eigenhandig afmaakte was nog enigszins even een wending, had wel een paar klappen verwacht... maar niet gelijk dat ie hem wurgt :X

Ow well, The Kingdom is aan boord... lets move on :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:27
Yep, en de volgende aflevering komt de Hilltop aan de beurt. Daarna de verborgen damesclub. Alles compleet voor de laatste aflevering die weer alle kanten kan op gaan. Ik vermoed dat Eugene wel eens een leuke rol gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:58

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Spooksel schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:01:
Zo... qua voorspelbaarheid vond ik deze episode toch wel een 9/10 :P Alleen dat Morgan die Richard ineens eigenhandig afmaakte was nog enigszins even een wending, had wel een paar klappen verwacht... maar niet gelijk dat ie hem wurgt :X

Ow well, The Kingdom is aan boord... lets move on :D
Ik snap ook niet dat de rest gewoon als een dom schaap bleef kijken terwijl Morgan die vent aan het vermoorden was :{

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
TL;DR versie: Lange klaagbrief over seizoen 7.

Ik ben redelijk uitgekeken op TWD. Sinds de halve finale is er geen enkele aflevering meer geweest die mij van het begin tot het eind heeft kunnen interesseren. Zonde, want de eerste helft van seizoen 7 was echt super met Negan.

Ook triest hoe Rick nog even een "glennetje" doet op die kermis. Het is inmiddels wel duidelijk dat als er een hoofdpersoon dood gaat dit met veel geweld/bloed gepaard gaat, dus kwam het geen moment in mij op dat Rick niet ergens vandaan zou ninja-en. Die scene dat Rick zich naar achteren laat vallen en vervolgens met zijn 6-schots revolver een meervoud aan zombies probeert te schieten in plaats van rennen is ook zoiets. Michonne deed er ook onnodig lang over om naar Rick te rennen en met haar zwaard flink rond te meppen. En dan die zwaard gooi scene nog....man man man.

Zo, dat was mijn lading azijn voor deze dinsdag middag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Er was een moment dat ik bijna in slaap viel tijdens deze aflevering. Blij dat the Kingdom nu om is om mee te gaan strijden, maar als de volgende aflevering ook zo is (maar dan met the Hilltop of Oceanside) dan vrees ik het ergste voor mijzelf als kijkcijfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tsja, ik vond het best een aardige aflevering zeker met de psyche omtrent Carol en Morgan die er nu beiden weer vol voor gaan.

Alleen vind ik dat hele Kingdom weer te suf om er nou weer een hele aflevering aan te besteden. Had een halve aflevering wat anders gedaan. Dieptepunt was wel die moslima (Check! Vinkje gezet voor het diversiteitsquotum. Heel belangrijk in de VS) die in d'r broek moest plassen van die stoeipoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ongewoongewoon schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 12:16:
TL;DR versie: Lange klaagbrief over seizoen 7.

Ik ben redelijk uitgekeken op TWD. Sinds de halve finale is er geen enkele aflevering meer geweest die mij van het begin tot het eind heeft kunnen interesseren. Zonde, want de eerste helft van seizoen 7 was echt super met Negan.

Ook triest hoe Rick nog even een "glennetje" doet op die kermis. Het is inmiddels wel duidelijk dat als er een hoofdpersoon dood gaat dit met veel geweld/bloed gepaard gaat, dus kwam het geen moment in mij op dat Rick niet ergens vandaan zou ninja-en. Die scene dat Rick zich naar achteren laat vallen en vervolgens met zijn 6-schots revolver een meervoud aan zombies probeert te schieten in plaats van rennen is ook zoiets. Michonne deed er ook onnodig lang over om naar Rick te rennen en met haar zwaard flink rond te meppen. En dan die zwaard gooi scene nog....man man man.

Zo, dat was mijn lading azijn voor deze dinsdag middag ;)
Dat met Rick was natuurlijk omdat Michonne moest denken dat hij dood was. Het is niet dat ze er de cliffhanger van gemaakt hebben in de laatste aflevering van het seizoen :P Sowieso denk ik dat Rick (nog) niet dood kan. Dat is net zoiets als dat Bassie en Adriaan dood gaan ipv de boeven ;)

Het verhaal had iets sneller mogen gaan van mij, maar ik vind het nog steeds tof.\
sambalbaj schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:47:
Alleen vind ik dat hele Kingdom weer te suf om er nou weer een hele aflevering aan te besteden. Had een halve aflevering wat anders gedaan. Dieptepunt was wel die moslima (Check! Vinkje gezet voor het diversiteitsquotum. Heel belangrijk in de VS) die in d'r broek moest plassen van die stoeipoes.
Dat dus :P Het duurt allemaal zo lang op deze manier als elk uitstapje van een personage een episode beslaat.
Bootje schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:36:
Er was een moment dat ik bijna in slaap viel tijdens deze aflevering. Blij dat the Kingdom nu om is om mee te gaan strijden, maar als de volgende aflevering ook zo is (maar dan met the Hilltop of Oceanside) dan vrees ik het ergste voor mijzelf als kijkcijfer.
Kijk naar de titels, heel veel vaart gaat er niet meer in komen denk ik. Ze zijn vooral een basis aan het uitzetten om mee te starten in S8.

[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 14-03-2017 13:55 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Marzman schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:50:
Kijk naar de titels, heel veel vaart gaat er niet meer in komen denk ik. Ze zijn vooral een basis aan het uitzetten om mee te starten in S8.
Check. Dat was me ook al opgevallen. Wordt een lange zit. En dan hopelijk total war in S8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
LED-Maniak schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:25:
[...]

https://www.revzilla.com/motorcycle-protective-gear
Bijv:
https://www.revzilla.com/motorcycle/dainese-manis-d1-jacket
Afbeeldingslocatie: https://www.revzilla.com/product_images/0214/4408/dainese_manis_d1_jacket_detail.jpg

Deze armor zit zeker niet in de weg en is lekker luchtig.
Genoeg motorzaken die deze hebben liggen. De logica is hier ver in te zoeken. Zoek een winkel op, pak al deze armors, doop ze in zombiebloed en loop als een koning door de hordes heen. Ze ruiken je niet en zien ze je, dan heb je genoeg bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Marzman schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 13:50:
[...]

Het dient allemaal als opbouw naar S8, klopt. Maar als we kritisch zijn: is dat dan een excuus voor de gemiddelde kwaliteit van dit seizoen? We zijn allemaal in een bepaalde hoedanigheid fan, maar ik denk dat iemand het wel heel bont moet maken in zijn fandom om te stellen dat dit écht een goed seizoen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
De uiteindelijke confrontatie met de Saviours is ingezet en men kan moeilijk nog echte andere (grote) verhaallijnen tussendoor door. Hooguit kleine 'filler' afleveringen die een beetje los staan van het geheel.

Zie het als Star Trek Deep Space 9 en de Dominion War, waarbij men ook niet constant bezig was met die oorlog zelf maar er ook afleveringen tussendoor over heel andere zaken gingen.
His Way was daar een geweldig mooi voorbeeld van. Hopelijk kunnen ze bij TWD hier leer uit trekken.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 13:05

BLACKfm

o_O

Snowwie schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:06:
De uiteindelijke confrontatie met de Saviours is ingezet en men kan moeilijk nog echte andere (grote) verhaallijnen tussendoor door. Hooguit kleine 'filler' afleveringen die een beetje los staan van het geheel.

Zie het als Star Trek Deep Space 9 en de Dominion War, waarbij men ook niet constant bezig was met die oorlog zelf maar er ook afleveringen tussendoor over heel andere zaken gingen.
His Way was daar een geweldig mooi voorbeeld van. Hopelijk kunnen ze bij TWD hier leer uit trekken.
Tenzij het 'live' gekeken werd is het niet erg dat er af en toe wat fillers tussen zitten. Zoals je nu alles op netflix kunt terugkijken (of voor een andere vergelijking; afgeronde series kunt torrenten) is het maar een 2 minuten om te vergeten dat je naar een saaie aflevering hebt zitten kijken terwijl je de volgende alweer aan het bufferen bent.

Als je een serie kijkt op het moment dat het zich afspeelt 'op de buis' voel je je 2 weken slecht. De aanloop naar de nieuwe aflevering in de hoop dat het beter wordt, en de week na de daadwerkelijke aflevering waarin je die hoop weer helemaal kwijt bent geraakt als blijkt dat het blijkbaar nog saaier kan.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

Cyphax

Moderator LNX
Ik vond het weer een spannende aflevering na een paar wat saaiere. :) Mij viel vooral het acteerwerk heel positief op deze keer. Was wat voorspelbaar op een paar plekken, maar de uitvoering was goed. Ik had even verwacht dat de Saviours als soort "fuck you" helemaal niet op zouden dagen op het eind. Had ook niet verwacht dat die team-leader van ze scrupules toonde op het eind. Was ook mooi om te zien. Ik was een klein beetje ingedut maar de aandacht is wel weer helemaal terug. :P

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Morgan blijft toch een beetje 'instabiel' ; die visioenen bij het graf en later Richard ...
Is af en toe de weg volledig kwijt : "Thought he could choose, and that's why Duane had to die."
Hopelijk blijft hij even in Carol's huis zitten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Dus dat gebeurt er wanneer je een andere serie boekt? Dan doe je vreemde dingen. Ik vond de handelingen van Rosita en (vooral) Sasha wel apart. Begrijpelijk, want allebei verliefd op Abraham en allebei kampend met wraakgevoelens. De serie heeft het echter niet zodanig opgebouwd dat Sasha opeens de roekeloze zou zijn en dan alleen zichzelf naar de slachtbank zou leiden. Vooral niet omdat ze halverwege de aflevering nog de aanslag van een afstand wou doen en Rosita ervan moest overtuigen dat toeslaan van binnenuit niet slim was. En niet lang daarna is zij opeens degene die het voortouw neemt en op suicide missie gaat... Dat voelt gewoon niet lekker aan. De schrijvers laten hier een steek vallen.

Wat er gebeurt met Eugene is wel interessant. Of hij is fully Negan nu of hij speelt nog steeds een spelletje. Voor beide valt wat te zeggen. Bij Negan is het voor een zelfbenoemde lafaard als Eugene beter vertoeven. Anderszijds zou hij dus ook het vertrouwen kunnen winnen van Negan, leren hoe The Santuary werkt en dat daarna doorspelen aan Rick en co. Ik zou het tof vinden als Eugene gewoon nu bij kamp Negan hoort. Niet iedereen kan ballen hebben in zo een wereld, niet iedereen kan moedig zijn. Het is reeel dat er ook mensen zijn die alles zouden doen om hun eigen hachje te redden, zoals Gregory en (zoals de serie ons nu wilt doen geloven) Eugene.

Het laatste shot waar Rosita opeens (?) Daryl ziet staan lijkt mij spannender gepresenteerd dan het uiteindelijk zal zijn. Het lijkt mij dat de schrijvers Daryl gebruiken om Rosita daar weg te krijgen, niet om weer wat te proberen nu The Saviors al gealarmeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik vond het eenzelfde aflevering als vorige keer.
allemaal transit, iemand gaat ergens naartoe ..
10 minuten gesnotter van de dames die het er niet interessanter op maakte, om vervolgens na 45 minuten af te sluiten met een schaduwshot van ...... ( ik denk btw niet dat het Daryl is, maar Dwight )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
FreshMaker schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:23:
Ik vond het eenzelfde aflevering als vorige keer.
allemaal transit, iemand gaat ergens naartoe ..
10 minuten gesnotter van de dames die het er niet interessanter op maakte, om vervolgens na 45 minuten af te sluiten met een schaduwshot van ...... ( ik denk btw niet dat het Daryl is, maar Dwight )
Idd, het zou best eens Dwight kunnen zijn. Ik dacht zelf Daryl, omdat deze tegen het eind vroeg waar Sasha en Rosita zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Inderdaad matige aflevering. De eerste die ik echt niet boeiend vond. Komt waarschijnlijk omdat ik weinig met Sacha en Rosita heb. Ze mogen er zo uit wat mij betreft. Eindshot leek mij ook Daryl. Je kon duidelijk de kruisboog op zn rug zien en wat moet Dwight ineens buiten het kamp.

Die Gregory moet snel weg. Dat is wel duidelijk. Ik ben benieuwd of hij nog eerst gaat overlopen, of dat hij wordt uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:04
Lauryn schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:22:
Inderdaad matige aflevering. De eerste die ik echt niet boeiend vond. Komt waarschijnlijk omdat ik weinig met Sacha en Rosita heb. Ze mogen er zo uit wat mij betreft. Eindshot leek mij ook Daryl. Je kon duidelijk de kruisboog op zn rug zien en wat moet Dwight ineens buiten het kamp.

Die Gregory moet snel weg. Dat is wel duidelijk. Ik ben benieuwd of hij nog eerst gaat overlopen, of dat hij wordt uitgeschakeld.
Hoe kan Daryl zo snel daar zijn? Rosita en Sasha hebben er een hele dag over gedaan.
Voor de rest mogen die twee van mij er snel uitgeschreven worden, heel de tijd dat impulsieve gedoe...

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:10
Het is inderdaad wel erg traag de afgelopen weken. Waar het goed begon is het afgedaald naar een niveau van GTST.
Ik merk ook aan het forum dat er minder en minder gepost wordt na een aflevering. De makers moeten snel eens wat doen om het interessant te maken want de serie gaat nu nergens meer over. Diepgang is in sommige gevallen leuk en noodzakelijk, maar nu gebruiken ze het alleen maar om het seizoen mee vol te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

aDutchCow schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:29:
[...]

Hoe kan Daryl zo snel daar zijn? Rosita en Sasha hebben er een hele dag over gedaan.
Voor de rest mogen die twee van mij er snel uitgeschreven worden, heel de tijd dat impulsieve gedoe...
Ze hebben er een hele tijd over gedaan een auto te vinden en daarna hebben ze nog een tijdje voor sniper gespeeld. Ik denk dat het Daryl is, die vroeg ook waar ze waren. Lijkt me logisch dat hij ze dan is gaan zoeken.
Veefje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 07:07:

Wat er gebeurt met Eugene is wel interessant. Of hij is fully Negan nu of hij speelt nog steeds een spelletje. Voor beide valt wat te zeggen. Bij Negan is het voor een zelfbenoemde lafaard als Eugene beter vertoeven. Anderszijds zou hij dus ook het vertrouwen kunnen winnen van Negan, leren hoe The Santuary werkt en dat daarna doorspelen aan Rick en co. Ik zou het tof vinden als Eugene gewoon nu bij kamp Negan hoort. Niet iedereen kan ballen hebben in zo een wereld, niet iedereen kan moedig zijn. Het is reeel dat er ook mensen zijn die alles zouden doen om hun eigen hachje te redden, zoals Gregory en (zoals de serie ons nu wilt doen geloven) Eugene.
Eigenlijk is er niks gebeurd met Eugene. ;Eugene heeft altijd al geparasiteerd op andere in een rol waarbij hij de ander liet denken dat hij onmisbaar was. Zo is hij ook geïntroduceerd in de serie (met een verhaal dat hij een medicijn kon maken) en ik denk dat hij ook weer zo zal sterven. De enige uitzondering lijkt dat moment dat hij kogels wilde maken, maar eigenlijk is dat het ook weer niet. Iemand die kogels kan maken die is ook redelijk onmisbaar als al je wapens en munitie zijn afgepakt.

[ Voor 54% gewijzigd door Marzman op 20-03-2017 16:26 ]

/▌

Pagina: 1 ... 81 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.