Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Twhomp schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:51:
Wat valt er te kunnen aan haar dan?
I see what you did there :Y)

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Twhomp schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:51:
Wat valt er te kunnen aan haar dan?
_/-\o_

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 23:29

Ultimation

Het is als Appels en peren

Goede aflevering. Wat ik denk dat gaat gebeuren (geen spoiler maar een speculatie :+):

Michone word opgenomen in de groep (wat babyvoeding wel niet kan doen :9~). Verteld dat Glenn en Magie door Meryl zijn meegenomen. Rick + Daryl en nog iemand gaan even polshoogte nemen. Ondertussen lukt het Meryl om Glenn/Maggie te breken en weet ook hij dat ze in de gevangenis (:?) zitten. Wat er daarna met hun gebeurd; geen idee, ze blijven wel leven denk ik. Andrea word natuurlijk niets verteld van Glenn en Maggie, vraag me af of zij The Govenor overleefd..? Meryl gaat hoe dan ook dood; door Rick, of iemand van die groep of door The Govenor als hij erachter komt dat Michone nog leeft en hij de andere missiegangers heeft vermoord.

Maar goed wat gaat er dan in maart gebeuren? 8)7
- Govenor + drop gaan tegen Rick vechten bij de gevangenis (was te zien in de teaser van het seizoen volgens mij)?
- Maar wat als The Govenor verliest? Wat gebeurd er met de mensen die hij in bescherming heeft? Gaan zij vluchten of komt er een nieuwe Govenor die daar het boeletje runt.
- Wat als The Govenor wint? Wat gebeurd er dan met Rick en de rest? Die vluchten en trekken verder naar een volgende bestemming? En wie gaan er dan allemaal mee.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

begreep dat in de comics:
spoiler: uit comics
Rick het dorp overneemt van de Governer

Overigens zelf niet gelezen....

verder

*Merle
*Dorp
:+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:06

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

L1nt schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:23:
begreep dat in de comics:
spoiler: uit comics
Rick het dorp overneemt van de Governer

Overigens zelf niet gelezen....

verder

*Merle
*Dorp
:+
Dat heb je verkeerd begrepen dan :+
spoiler:
In de comics gaan ze er als een haas vandoor wanneer de Governor met zijn tuig de gevangenis aanvalt en komen ze na wat zwerven in een ander dorp terecht waar ze nu al een tijd wonen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:32
Dat er een gevecht komt tussen dorp en gevangenis lijkt me duidelijk. Dat Rick en co daar als (morele) winnaar uitkomen ook, want anders is het verhaal afgelopen :P Ik denk eigenlijk dat ze van de gevangenis een val maken, op het moment dat ze aanvallen laten ze ook ineens een grote groep zombies binnen bijvoorbeeld.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Ik denk dat op den duur het stadje van de Governor Philip wordt belaagd door de zombies en de invwoners gaan, op een paar na, allemaal dood of worden zombies. Ja, ook de kids. De overlevenden mengen zich in de groep van Rick. Het groepje van Rick gaat weer op pad op zoek naar een betere lokatie.

Heb ik 'm denke zo he

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 20:07
Denk ook dat er wel eens een hoop van het dorp opgegeten zouden kunnen worden. Daar was die scene met Merle en de zombies, waarvan Andrea gruwelde, ook wel duidelijk mee. "You are teaching them they are not dangerous" zoiets was t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het jeukt echt zó hard om al die ideeën over wat er met dorp en gevangenis gebeurt te spoileren met wat comic-wijsheid... maar aan de andere kant vind ik het wel leuk om te lezen wat voor prachtige theorieën er uit komen zo, vooral als er dingen bijgehaald worden als "in die-en-die scene zit een duidelijke verwijzing naar..."

In de comics zitten ook heel veel van die 'verwijzingen' en vaak is er geen één echt correct en zit je na drie rustigere comics toch ineens weer vol verbazing te lezen wat er nú weer voor freaky shit gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:03:
Het jeukt echt zó hard om al die ideeën over wat er met dorp en gevangenis gebeurt te spoileren met wat comic-wijsheid... maar aan de andere kant vind ik het wel leuk om te lezen wat voor prachtige theorieën er uit komen zo, vooral als er dingen bijgehaald worden als "in die-en-die scene zit een duidelijke verwijzing naar..."

In de comics zitten ook heel veel van die 'verwijzingen' en vaak is er geen één echt correct en zit je na drie rustigere comics toch ineens weer vol verbazing te lezen wat er nú weer voor freaky shit gebeurt.
zit de afgelopen weken ook echt met dat gevoel, zeker nu ik ze eindelijk allemaal gelezen heb (hard aan t wachten op #105)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 20:07
Ik beheers me ook heel erg om NIET de comics en spoilers te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:03:
Het jeukt echt zó hard om al die ideeën over wat er met dorp en gevangenis gebeurt te spoileren met wat comic-wijsheid.
Doe maar niet. :|
Snap dat je heel blij bent dat je meer informatie hebt dan sommige hier in het topic (zoals ik) maar het discussiëren en theorieën bedenken is juist één van de leukste dingen wat mij betreft.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:29

St@m

@ Your Service

Spoileren zegt ie ook he ;) Ik weet allang niet meer wat er in de comics is gebeurd, ben ook ergens blijven steken bij comic 92, zal binnenkort eens de laatste downloaden

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Mandrake466
St@m schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:24:
Spoileren zegt ie ook he ;) Ik weet allang niet meer wat er in de comics is gebeurd, ben ook ergens blijven steken bij comic 92, zal binnenkort eens de laatste downloaden
Ik had voor de gein ook een paar comics gedownload maar vond de tekeningen een beetje tegenvallen.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:54
Hoe lezen jullie de comics trouwens? Ik heb sinds de donald duck 15 jaar geleden geen comic meer gelezen maar ben wel benieuwd of dit mogelijk is op de ipad. Welke app kan je daar het beste voor gebruiken en downloaden jullie de comics of kopen jullie ze?

• Spike_wolf

Spike_wolf

Mandrake466 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:43:
[...]

Ik had voor de gein ook een paar comics gedownload maar vond de tekeningen een beetje tegenvallen.
Ik denk dat vooral het zwart wit je tegen houdt, gewoon beginnen met lezen, na een compleet issue ben je er helemaal aan gewent en 'stoor' je je er niet meer aan.
Ik lees erg veel comics, in erg veel verschillende teken stijlen, ook comics die op het eerste gezicht een tekenstijl hebben waar ik weinig aan vindt lees ik zonder me er aan te storen als het verhaal goed genoeg is, je word lekker mee getrokken en leeft je helemaal in, hoe het getekend is, is vaak minder van belang.
Er zijn maar weinig comics die ik echt om teken stijl het laten liggen of mee gestopt ben :)
Malt007 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:55:
Hoe lezen jullie de comics trouwens? Ik heb sinds de donald duck 15 jaar geleden geen comic meer gelezen maar ben wel benieuwd of dit mogelijk is op de ipad. Welke app kan je daar het beste voor gebruiken en downloaden jullie de comics of kopen jullie ze?
Op een iPad is de app van Comixology het beste:
https://itunes.apple.com/...ing-dead/id395985060?mt=8

Deze laat alle beschikbare comics zien, zowel losse issues als Trade Paperbacks (verzamel albums van meerdere issues). Je kunt pagina per pagina, of guided (palen per panel) lezen, net wat je fijner vindt.
Als je comics leuk lijkt te vinden kun je ook de Comixology app zelf downloaden, deze heeft naast TWD ook een erg grote lading andere comics die je gemakkelijk kunt kopen en lezen in de app.

Gratis downloaden kan uiteraard ook maar is niet netjes ;)

En over hoe te lezen, ik lees vaak liever papieren versies, maar digitaal op m'n iPad is vaak makkelijker en sneller. papieren versies doe ik eigenlijk alleen nog voor comics die ik ECHT heel goed vindt, omdat je al snel een fortuin kwijt bent als je alles fysiek koopt (deze week alleen heb ik weer een stuk of 20 nummers binnen gehaald) dus veel doe ik digitaal, echt goed werk staat fijn in m'n boekenkast :).

[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 22-11-2012 10:05 ]

Humankind… be both.

• St@m
  • Registratie: December 2001

St@m

@ Your Service

Bij o.a. Bol.com verkopen ze trouwens ook de comics in boekreeks, dat staat altijd wel mooi vind ik, van die ingebonden series. Nadeel is dat sommige uitgevers er een handje van hebben om halverwege het uiterlijk te veranderen waardoor je serie niet meer netjes is (imo, ik kan daar heeeeel slecht tegen :P )
Nu download ik de comics, en als straks de hele serie is afgelopen, dan koop ik wel een paar ingebonden boeken. Heb inmiddels ook wel een redelijke collectie, voornamelijk hardcovers, dat staat mooi en leest prettig, maar kost inderdaad een fortuin.. :X Maar goed, kun je altijd weer verkopen ;)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Mandrake466
Ik hernoem de .cbr extensie naar .rar en pak het dan uit. je krijgt dan plaatjes in .jpg formaat :)
Spike_wolf schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:03:
[...]

Ik denk dat vooral het zwart wit je tegen houdt, gewoon beginnen met lezen, na een compleet issue ben je er helemaal aan gewent en 'stoor' je je er niet meer aan.
Mischien wel. Ik ga het 's proberen :)

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

off topic, maar okay: je kan als je een comic illegaal download,
  • googlen, .cbr omzetten in .pdf, kan je het gewoon in je ebook reader van je ipad openen!!!
  • daarnaast kan je .cbr vervangen voor .rar en met winrar het bestand uitpakken, dan krijg je losse foto's niet handig, maar is een optie... die kan je vervolgens op je ipad instaleren (omg net te laat)
  • En wil je het niet gratis dan is idd wat 'Spike_Wolf' zegt de beste optie

[ Voor 1% gewijzigd door bartjas op 23-11-2012 11:51 . Reden: scratch illegaal ]

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Dit mag niet he

edit:
Ik doel natuurlijk op: "je kan als je een comic illegaal download!"

[ Voor 72% gewijzigd door Guillome op 22-11-2012 10:36 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• Mandrake466
[b][message=39328576,noline]bartjas schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:26[/message

googlen, .cbr omzetten in .pdf, kan je het gewoon in je ebook reader van je ipad openen!!!
Dat van de pdf wist ik nog niet. Thanks
Mag je het niet omzetten naar rar en pdf?

[ Voor 77% gewijzigd door Mandrake466 op 22-11-2012 10:35 ]

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
Ik lees de comics digitaal op mijn laptop met Comicrack.

Het was trouwens weer een goeie aflevering zeg! Genoeg actie, genoeg dialoog, genoeg rustigere momenten. Al had ik niet verwacht dat Merle, Glenn en Maggie zou overmeesteren. Glenn is natuurlijk wel een slapzak, maar dat ze nu nog mis schieten?

Tof einde van Michonne met dat mandje bij het hek. Ik denk dat ze wel door de groep geaccepteerd wordt. Vooral ook door die voeding, en wat ze over Glenn, Maggie en natuurlijk Andrea weet en kan vertellen.

Rick is back to 'earth' en die zal dus zeker de gevangen genomen groepsgenoten willen gaan bevrijden. Ik denk althans dat de kans daarop vrij groot is. Hoe het tussen Merle en Daryl zal gaan daar ben ik echt benieuwd naar. Daryl heeft het verlies van zijn moeder ook al redelijk gebagatelliseerd tegenover Carl, dus z'n broer zal hem ook wel worst wezen zo langzamerhand. Of toch niet? :)

Hershell zal trouwens ook doorhebben dat Rick koekoek was, want die heeft toch gehoord dat er geen kiestoon was op de telefoon? Wel gek dat hij dan geen actie ondernam t.o.v. Rick. Of was er wel gewoon een kiestoon en beelde Rick zich de gesprekken alleen maar in?

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bootje schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:41:
Tof einde van Michonne met dat mandje bij het hek. Ik denk dat ze wel door de groep geaccepteerd wordt. Vooral ook door die voeding, en wat ze over Glenn, Maggie en natuurlijk Andrea weet en kan vertellen.
En over Merle, niet te vergeten.
Hershell zal trouwens ook doorhebben dat Rick koekoek was, want die heeft toch gehoord dat er geen kiestoon was op de telefoon? Wel gek dat hij dan geen actie ondernam t.o.v. Rick. Of was er wel gewoon een kiestoon en beelde Rick zich de gesprekken alleen maar in?
Ik denk dat Hershel wel door had dat Rick even geen volledig contact met de realiteit meer had, maar dat hij hem gewoon even tot bedaren moest laten komen.

Ik zie veel confrontaties aankomen. Niet alleen de voor de hand liggende Daryl vs Merle en Rick vs Philip, maar ook Michonne vs Andrea. Als Michonne zich aansluit bij de groep van Rick, en ze gaan proberen Maggie en Glenn (wat een slapzak idd) te bevrijden, komt ze Andrea misschien weer tegen. Michonne zal Andrea misschien willen 'bevrijden', maar die lijkt inmiddels helemaal in de ban van de Governor te zijn en zal misschien ook voor een moeilijke keuze komen te staan.

[ Voor 23% gewijzigd door Zamorano op 22-11-2012 14:17 ]

• Bootje
Check!

Ik denk dat Hershel wel door had dat Rick even geen volledig contact met de realiteit meer had, maar dat hij hem gewoon even tot bedaren moest laten komen.
Yep, zoiets zal het wel zijn. Het is ook niets voor Hershel om nu bijvoorbeeld bij de rest te gaan stoken over Rick en dat hij zijn verstand even verloren heeft. Als hij later terugkeert en de baby in zijn armen sluit dan zie je Hershel volgens mij ook wel kijken, zo van "mooi, dat is ook weer goedgekomen".

Ik zie veel confrontaties aankomen. Niet alleen de voor de hand liggende Daryl vs Merle en Rick vs Philip, maar ook Michonne vs Andrea. Als Michonne zich aansluit bij de groep van Rick, en ze gaan proberen Maggie en Glenn (wat een slapzak idd) te bevrijden, komt ze Andrea misschien weer tegen. Michonne zal Andrea misschien willen 'bevrijden', maar die lijkt inmiddels helemaal in de ban van de Governor te zijn en zal misschien ook voor een moeilijke keuze komen te staan.
Ik denk dat Andrea heel eenvoudig en snel weer bij de groep aansluit. Of misschien wel sneuvelt in de strijd en dat doet op een 'pro-groep van Rick' manier.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:50

Vrijdag

De Zwarte

Bootje schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:46:
[...]

Ik denk dat Andrea heel eenvoudig en snel weer bij de groep aansluit. Of misschien wel sneuvelt in de strijd en dat doet op een 'pro-groep van Rick' manier.
Ben ook wel benieuwd hoe Andrea zal reageren als ze achter die duistere kant van de Governor komt. Zou ze dan nog steeds het naïeve-post-zombie-apocalyptische-equivalent-van-een-breezah blijven of krijgt ze dan eindelijk wat meer verstand?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

Ik vind Andrea in S3 een beetje lame.

In S1 is ze suisidaal en wil ze niet meer leven. Dankzij Dale leeft ze nog.

In S2 maakt ze een geweldige transformatie van wijf zonder wil om te leven naar een echte vechtersbaas die wil overleven. Aan het einde van S2 was ik erg benieuwd naar S3 hoe de twee kick ass bitches deze zombie wereld gaan overleven.

En in S3, binnen 1 aflevering bijna, wordt ze het neukertje van de Govorneur. :S Was eigenlijk wel verbaast hoe snel ze "gevallen" is voor de praatjes van die kerel en eerlijk gezegd vond ik dat ook wel jammer gezien ik hoopte dat die twee als kick ass bitches door het seizoen heen gingen. Maar waarschijnlijk de oase van rust en veiligheid heeft snel op Andrea kunnen inwerken ofzo. :)

Excuseer mijn taalgebruik maar zo komt het op mij over. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:46

Spotmatic

Ken sent me

Andrea was in S2 ook al het neukertje van Shane ;). Volgens mij is ze nog steeds ietwat instabiel; erg logisch reageert ze niet. Volgens mij krijgt ze nog wel een bijzondere rol toebedeeld in de laatste aflevering voor de season break. En hopelijk volgen er ook nog flashbacks over de periode tussen de boerderij en de gevangenis.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:52
Andrea is gewoon iemand die doet wat ze wil, maar stiekem eigenlijk altijd wil wat der man zegt :P
*mompelt iets over haar kut achterna lopen...

Nee, volgens mij wil ze gewoon overleven door aan te pappen met sterke mannen met een enorme overlevingsdrang en questionable ethiek.

• Ultimation

Ultimation

Ik denk niet dat Andrea dom bezig is, lame is of wat anders:

1. Ze heeft al 8 maanden overleefd/gevlucht in de bossen samen met Michone.
2. Het dorp bied alles wat ze nu wilt, onderdak, eten en drinken, een warme douche en veiligheid.
3. Ze weet niet dat The Govenor een slecht mens is. Hij doet zich ook heel aardig voor, waarom zou ze daar niet verliefd op kunnen/mogen worden en een gezellig avontuurtje met die man mogen beleven?
4. Als ze wilt kan ze altijd nog het bos intrekken of op de muur gaan staan om een paar walkers om te leggen.

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:36
Ultimation schreef op donderdag 22 november 2012 @ 23:06:
Ik denk niet dat Andrea dom bezig is, lame is of wat anders:

4. Als ze wilt kan ze altijd nog het bos intrekken of op de muur gaan staan om een paar walkers om te leggen.
Ze waren niet echt blij toen Andrea van de muur afsprong en die walker afmaakte :P

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• Ultimation

Ultimation

Omdat ze liever schieten. Als ze dat had gedaan was het geen probleem geweest.

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Er gaat nog iets met Andrea gebeuren. Die lijst met allerlei vrouwennamen die op gegeven moment in beeld kwam... En niet te vergeten dat hij nogal wat hoofden in z'n achterkamertje heeft liggen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Ultimation

Ultimation

Persoonlijk denk ik dat Andrea het overleefd en weer terug komt bij Rick en de rest. Ze is toch wel een sterke persoonlijkheid.

[ Voor 20% gewijzigd door Ultimation op 22-11-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Het zou echt 'koel' zijn als het mooie hoofdje van Andrea in een van de potjes van 'The Governor' belandt.

Totaal onverwachts dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
Joost1991 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 23:34:
Er gaat nog iets met Andrea gebeuren. Die lijst met allerlei vrouwennamen die op gegeven moment in beeld kwam...
Ik ben ook wel benieuwd wat dit zal betekenen. Zou dit een lijst zijn met alle mensen die in het kamp aanwezig zijn? Jammer dat Michonne dit niet aan Andrea heeft verteld, de naam van Peggy dit op die lijst stond zou toch belletjes moeten rinkelen :)

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Guillome schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:31:
Dit mag niet he

edit:
Ik doel natuurlijk op: "je kan als je een comic illegaal download!"
excuus... natuurlijk mag het niet.. O-)

Maar dat wil niet zeggen dat het gebeurd!

Voor zover ik weet kan je ook 'legaal' .cbr downloaden en in dat geval werkt het toch hetzelfde??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:17

Tijntje

Hello?!

De aflevering was eigenlijk te kort. :)
Er werd gigantisch veel spanning opgebouwd maar helaas moeten we nu weer een week wachten.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Geinige is dat de blote borsten van Maggie ons bespaard is gebleven. Zou in vergelijk met al die opengereten lichamen en rondslingerende ledematen een grens hebben overschreden.

Rare jongens, die Amerikanen...

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gramash
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 01:01
Ik vond het wel een hele coole aflevering ( zieke spanning :P )

mijn mond zakte op een gegeven moment open *wink*, maar ze hebben het heel goed gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Xymox schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:15:
Geinige is dat de blote borsten van Maggie ons bespaard is gebleven. Zou in vergelijk met al die opengereten lichamen en rondslingerende ledematen een grens hebben overschreden.

Ach de gemiddelde HBO serie laat zien dat dat niet perse geldt hoor 8). AMC is daar blijkbaar strenger mee.helaas

Spannende aflevering weer, volgende week de laatste blijkbaar :(. Vond het wel opvallend dat Michonne zombies in hun buik stak met haar zwaard maar dat ze toch neervielen, klopt niet helemaal...

En de govenor vond het blijkbaar te moeilijk om de gevangenis over te nemen van zombies. Een volledig bewapend soldatenkonvooi draait hij echter zijn hand niet voor om. 8)7

Carl is wel badass geworden nu, hij is echt nergens meer bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Goron schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:05:
[...]

Ach de gemiddelde HBO serie laat zien dat dat niet perse geldt hoor 8). AMC is daar blijkbaar strenger mee.helaas
AMish Channel ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

Goron schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:05:
[...]

Spannende aflevering weer, volgende week de laatste blijkbaar :(. Vond het wel opvallend dat Michonne zombies in hun buik stak met haar zwaard maar dat ze toch neervielen, klopt niet helemaal...
Die zombi leefde dus ook gewoon nog...alleen werd Michonne gelukkig voor haar, snel de gevangenis in gedragen.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Weer een erg vette aflevering hoor. Alleen zo jammer dat we een week moeten wachten. Al die spanning, al die vragen, al die mogelijke aflopen ...

Andrea / De groep / michone
Governor / De groep / Merle
Merle / De groep / Daryl

Wie is er loyal aan wie, wat wordt de uitkomst en wat gebeurt er met de bewoners van dat dorpje.

Heb altijd al moeite met wachten tot het weer maandag is maar nu is het echt extra, extra erg. En dat ... is een goed iets. ;)
Goron schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:05:Spannende aflevering weer, volgende week de laatste blijkbaar :(. Vond het wel opvallend dat Michonne zombies in hun buik stak met haar zwaard maar dat ze toch neervielen, klopt niet helemaal...

En de govenor vond het blijkbaar te moeilijk om de gevangenis over te nemen van zombies. Een volledig bewapend soldatenkonvooi draait hij echter zijn hand niet voor om. 8)7
Michone stak idd een zombie in de buik, vervolgens schopte ze de zombie van haar zwaard waardoor hij neer viel. Echter, er zat volop leven in (min of meer) en de zombie staat gewoon weer op. ;)

Mensen zijn "voorspelbaar" voor de govorner. Hij kwam ongewapend, had informatie over hun helikopter piloten en overviel hen totaal onverwachts. Dat is toch iets anders als in krappe ruimtes, met zombies. Mijn gevoel zegt ook dat de Govorner minder ervaring heeft met de zombies en dergelijke ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Dreanor schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:40:
[..]piloten en overviel hen totaal onverwachts. Dat is toch iets anders als in krappe ruimtes, met zombies. Mijn gevoel zegt ook dat de Govorner minder ervaring heeft met de zombies en dergelijke ...
Geloof het niet, ze wisten al meer dan Andrea en Michone die al een tijdje in het openbaar liepen, zij dachten nog dat je alleen walker wordt als je gebeten wordt.

Maar wat een heerlijke aflevering, veel actie en een paar heerlijke wendingen.
Volgende aflevering alweer de laatste van het jaar, dus nog even van genieten.

En voor iedereen die het zich afvroeg, 1 jaar rond dwarrelen in een zombiewereld houdt je witte ondergoed gewoon wit. ;)

Afbeeldingslocatie: http://images2.cosmicbooknews.com/andrea-thong-walking-dead.gif

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

afvalzak schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:46:

En voor iedereen die het zich afvroeg, 1 jaar rond dwarrelen in een zombiewereld houdt je witte ondergoed gewoon wit. ;)

[afbeelding]
Want de kans dat ze in Woodbury nieuw(er) ondergoed hebben is natuurlijk 0,0 ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Spike_wolf schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:57:
[...]

Inderdaad. Daar was niks raars aan. Ik vond het van Maggie opvallender, hoe mooi/schoon zij was gezien ze enkele afleveringen eerder nog met crazy face zombies afslachte en de gevangenis (nog) niet echt je schone huisje is zeg maar. ;)

Wat mij ook opviel is hoe achterdochtig de Govorner is (welke ik elke keer anders spel). Zo gauw Merles broer in de picture komt (min of meer) twijfelt hij al aan de loyaliteit van Merle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Een klein schoonheidsfoutje na het stukje dat michonne vanachter de tralies naar de rest kijkt.
Er loopt dan een kerel te patrouilleren, maar de loop van het geweer staat hartstikke scheef :P

Helaas weer een week wachten, naast Game of Thrones echt een geweldige serie.
TWD staat op nummer 1 bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Spike_wolf schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:57:
[...]

Haha, ik zocht gewoon een excuus om dit gifje even te posten :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:12

Snippertje

Light up your life

S.J_84 schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:19:
Een klein schoonheidsfoutje na het stukje dat michonne vanachter de tralies naar de rest kijkt.
Er loopt dan een kerel te patrouilleren, maar de loop van het geweer staat hartstikke scheef :P

Helaas weer een week wachten, naast Game of Thrones echt een geweldige serie.
TWD staat op nummer 1 bij mij.
Haha ja dat zag ik ook, beetje vreemde fout :P Maar man man dit seizoen is zoveel beter dan seizoen 2.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Snippertje schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:44:
Haha ja dat zag ik ook, beetje vreemde fout :P Maar man man dit seizoen is zoveel beter dan seizoen 2.
Vorig seizoen was wat te rustig en te veel drama, hier is weer wat gore en smerigheid zoals het hoort.
Zit ook meer op het puntje van mijn stoel met meerdere afleveringen van dit seizoen, gewoon top.

Ontdek net pas dit forum, leuk om wat over deze geweldige serie kwijt te kunnen en te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Laatst online: 25-08 22:40

Ligone

Moeha!

Euhm, scheelt er iets aan mijn aflevering of is het laatste het stukje dat waar ze "prison" zegt? daarna stopt het hier abrupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Komt nog een stukje na.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Laatst online: 25-08 22:40

Ligone

Moeha!

Miljaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

FFFFFUUUUU!!!!! Zoveel spanning opbouwen en dan dit........ Hele week wachten weer.

En Oh wee als ze het flikken Maggy en Glen neer te knallen.... :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Joost1991 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 23:34:
Er gaat nog iets met Andrea gebeuren. Die lijst met allerlei vrouwennamen die op gegeven moment in beeld kwam... En niet te vergeten dat hij nogal wat hoofden in z'n achterkamertje heeft liggen.
Wanneer komt die lijst in beeld dan? Die heb ik over het hoofd gezien.

Maar ik denk dat Andrea in gevaar komt, zodra zij erachter komt dat Glenn en Maggie in Woodbury zijn gevangen. Governor zal wellicht zijn twijfels over haar gaan hebben doordat de groep waar Andrea in zat door Governor en Merle als een gevaar gezien worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zeror schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:26:
[...]

Wanneer komt die lijst in beeld dan? Die heb ik over het hoofd gezien.
Michonne kwam die lijst tegen toen ze haar Katana uit Philip's woning ging stelen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Spike_wolf schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:42:
[...]

Michonne kwam die lijst tegen toen ze haar Katana uit Philip's woning ging stelen.
Hmm, niet goed opgelet blijkbaar.

Heb het even nagezocht. Dit is de lijst:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZE92WUFtlDb8SCyruUD5cU5I/full.jpg

Het is niet alleen vrouwennamen, ook mannen/jongens staan ertussen. Ik vermoed dat dit de namen zijn van mensen die tot walker getransformeerd zijn in Woodbury. Heb geen idee wat die slashes (staan nog op meer bladzijdes in dat schrift) betekenen eigenlijk. Aantal walkers die de governor gedood heeft?

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 26-11-2012 21:57 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik ben ook benieuwd wat die streepjes zijn, ze staan er bladzijden vol. Volgende week komen er dus een aantal bekenden elkaar tegen die nu bij andere kampen horen.
Ik ben inmiddels ook aan de comics begonnen, heb al best wel wat "oh ja" momenten gehad. Bijvoorbeeld be donkere man met zijn zoontje die Rick in het 1e seizoen tegen kwam, ik had toen verwacht dat ze elkaar nog wel tegen zouden komen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
L1nt schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:13:
FFFFFUUUUU!!!!! Zoveel spanning opbouwen en dan dit........ Hele week wachten weer.

En Oh wee als ze het flikken Maggy en Glen neer te knallen.... :(
Jammer dat ze de boobs niet lieten zien btw :P

Ach ja, volgende aflevering wordt denk ik wel een knaller :D Kijk er erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Zeror schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:55:
[...]
Ik vermoed dat dit de namen zijn van mensen die tot walker getransformeerd zijn in Woodbury. Heb geen idee wat die slashes (staan nog op meer bladzijdes in dat schrift) betekenen eigenlijk.
penny was dacht ik zijn dochter? dus daaraan gerelateerd

denk ik dat het een aantal mogelijkheden kunnen zijn, namelijk het aantal dagen:
  • Dat deze personen/zijn dochter al zombie is
  • Dat zijn dochter zonder eten zat!
of
  • Zonder aanval van walkers
  • Die vent dood ligt te gaan al was dat niet echt zijn onderzoek
  • Sinds de uitbraak (kalender achtig)
Dat van die tieten zou opzich wel een normale reactie van een vrouw kunnen zijn in zo'n situatie (excuses aan de dames als ik jullie hiermee te kort doe). Daarnaast waren ze redelijk schoon toen ze voor dat babypoeder gingen zoeken. plus als jij je shirt drie dagen aanhoudt stink je wel maar wordt je... tenzij er niks geks gebeurd.... er niet echt vies onder!

spoiler: Comic spoiler
in de comics komt dit boek toch helemaal niet voor? Overigens goeie plot twist zo! en ik denk dat ze niet echt genoeg geld hadden om die militaire basis te maken dus de gouvener maar met dat army spul van de national guard op zadelde om zodoende toch de lijn van het verhaal een beetje te volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466

Ik had mij zo verheugd op de memme van haar. Af en toe blote borsten in beeld kan geen kwaad en is goed voor de kijkcijfers!
janvanduschoten schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 00:07:
Ik ben ook benieuwd wat die streepjes zijn, ze staan er bladzijden vol.
Dat is wel makkelijk te verklaren: de man spoort niet. Heeft een tik. De een tekent cirkels de ander streepjes.

[ Voor 25% gewijzigd door Mandrake466 op 27-11-2012 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Naakt en guts zijn wel twee hele verschillende categorieën, dat het een okay is voor de serie wil niet zeggen dat de serie ook het ander wil hebben. Daarnaast komt er in de comics ook geen naakt voor, af en toe een blote rug ofzo, meer niet.
Daarnaast hebben de acteurs er zelf ook natuurlijk mee te maken, ik zie Lauren Cohan niet snel daadwerkelijk haar borsten showen op tv/film. Sexy heeft ze niet echt een probleem mee, maar naakt zie ik niet snel gebeuren.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Spike_wolf schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:19:
[...]

Daarnaast hebben de acteurs er zelf ook natuurlijk mee te maken, ik zie Lauren Cohan niet snel daadwerkelijk haar borsten showen op tv/film.
Als ze genoeg poen krijgt laat ze wel meer dan blote borsten zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 19:25
Hoe komen jullie erbij dat er een week tussen zit?
Ik heb de volgende eps gewoon op 2/12 staan.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Bij mij loopt Sickbeard ook door tot 2-12, daarna houdt het helaas op. Word natuurlijk een super vette-op-het-puntje-van-je-stoel-zittend-nagel-en-vinger-kluivende cliffhanger, daar kijk ik persoonlijk naar uit maar ook tegenop. Moet je weer zo lang wachten.. :(

Maar even, wat een goede aflevering. Michone die gewoon die verstoppertje spelende boer afmaakt en ze hem vervolgens als afleiding gebruiken voor de walkers. Beetje onmenselijk zijn ze wel geworden, met buitenstaanders.

Het baby'tje heeft een naam! Judith!
spoiler:
Ik vraag me af of ze net als in de comics (naar wat andere zeggen) word doodgeschoten. Misschien gebeurd dit als The Govenor en zijn mensen even langskomen. In de sneakpreview was al te zien dat ze het kamp van The Govenor gingen aanvallen.
Mooi dat straks Rick en de groep daar iedereen overhoop staan te schieten en de mensen van The Govenor bij hun aan het hek aan kloppen. Ik denk dat we daar Carl in actie gaan zien, Carl tegen de rest.

Spannond!

[ Voor 1% gewijzigd door Ultimation op 27-11-2012 10:11 . Reden: Even een picknick tafel toevoegen. 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ultimation schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:59:
[...]
Het baby'tje heeft een naam! Judith!
spoiler:
Ik vraag me af of ze net als in de comics (naar wat andere zeggen) word doodgeschoten. Misschien gebeurd dit als The Govenor en zijn mensen even langskomen. In de sneakpreview was al te zien dat ze het kamp van The Govenor gingen aanvallen.
Mooi dat straks Rick en de groep daar iedereen overhoop staan te schieten en de mensen van The Govenor bij hun aan het hek aan kloppen. Ik denk dat we daar Carl in actie gaan zien, Carl tegen de rest.

[...]
Ik denk dat een hoop mensen het op prijs stellen als je dat even in een spoiler gooit ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

bartjas schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 01:06:
[...]

spoiler: Comic spoiler
in de comics komt dit boek toch helemaal niet voor? Overigens goeie plot twist zo! en ik denk dat ze niet echt genoeg geld hadden om die militaire basis te maken dus de gouvener maar met dat army spul van de national guard op zadelde om zodoende toch de lijn van het verhaal een beetje te volgen
spoiler:
Nee inderdaad, dat komt niet voor maar ik denk dat ze dat er in hebben gedaan om te laten zien dat de Governer niet helemaal spoort. In de comic is hij veel kwaadaardiger maar in de serie hebben ze hem meer menselijk gemaakt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Spike_wolf schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:04:
[...]

Ik denk dat een hoop mensen het op prijs stellen als je dat even in een spoiler gooit ;)
Mijn wel gemeende excuses, is gedaan inmiddels.

Kan iemand de startpost misschien aanpassen? Wat informatie over seizoen 3 toevoegen bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466

Michone die gewoon die verstoppertje spelende boer afmaakt en ze hem vervolgens als afleiding gebruiken voor de walkers. Beetje onmenselijk zijn ze wel geworden, met buitenstaanders.
Wat had jij gedaan dan? Door die leipo waren ze bijna allemaal voer voor de zombies geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Ultimation schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:12:
Kan iemand de startpost misschien aanpassen? Wat informatie over seizoen 3 toevoegen bijvoorbeeld?
Misschien wel handig om even te updaten, ja. Als meneer Blueled zich even meldt daarvoor. Ik vind het niet erg om mede auteur te zijn. Dan hoeft Blueled zelf niet meer te kijken naar de ts.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 27-11-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Ik wil anders ook wel een steentje bijdragen. Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Overigens lijkt mij, in tegenstelling tot wat steeds in de serie beweerd wordt, de gevangenis juist een plek die je relatief gemakkelijk kunt schoonvegen van walkers. De gevangenis kun je heel systematisch ruimte voor ruimte uitkammen, waarbij je jezelf steeds in veiligheid kunt houden door de ruimte waar je bent af te sluiten. In de serie wordt gedaan alsof het een ondoenbare klus is.

[ Voor 8% gewijzigd door haribold op 27-11-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

haribold schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:08:
Overigens lijkt mij, in tegenstelling tot wat steeds in de serie beweerd wordt, de gevangenis juist een plek die je relatief gemakkelijk kunt schoonvegen van walkers. De gevangenis kun je heel systematisch ruimte voor ruimte uitkammen, waarbij je jezelf steeds in veiligheid kunt houden door de ruimte waar je bent af te sluiten. In de serie wordt gedaan alsof het een ondoenbare klus is.
Dat is prima, maar er zitten wel een hoop haken en ogen aan, zonder sleutels kom je al nergens. En dan is het nog maar hopen dat alle deuren dicht zitten, als alles open staat en je loopt naar binnen heb je gewoon een probleem natuurlijk.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
[...]

Naakt en guts zijn wel twee hele verschillende categorieën, dat het een okay is voor de serie wil niet zeggen dat de serie ook het ander wil hebben. Daarnaast komt er in de comics ook geen naakt voor, af en toe een blote rug ofzo, meer niet.
Daarnaast hebben de acteurs er zelf ook natuurlijk mee te maken, ik zie Lauren Cohan niet snel daadwerkelijk haar borsten showen op tv/film. Sexy heeft ze niet echt een probleem mee, maar naakt zie ik niet snel gebeuren.
in de unrated versie van van wilder 2, zijn haar blote borsten te zien (had dus wel verwacht/gehoopt dat ze in de laatste aflevering weer volledig naakt ging)
ook was er in seizoen 2 van twd een naakte sideboob van haar te zien (niet super duidelijk ofzo)

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Lees Het algemeen beleid #verbodenporno er nog eens op na. Sites waar porno op zichtbaar is, zijn hier niet welkom.

[ Voor 75% gewijzigd door SmartDoDo op 27-11-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Jongens maak je eens niet zo druk om een paar borsten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 21:47

Slapstick

Me, myself or I

Borsten :9

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ultimation schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:56:
Jongens maak je eens niet zo druk om een paar borsten. :P
Inderdaad. :7

Vermakelijke aflevering, mooie aanzet voor volgende week.
Het zou grappig zijn als ze tegelijkertijd elkaars 'basis' gaan aanvallen. :)

Glenn is trouwens een stuk taaier dan dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:46

Spotmatic

Ken sent me

Spike_wolf schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:11:
[...]

Dat is prima, maar er zitten wel een hoop haken en ogen aan, zonder sleutels kom je al nergens. En dan is het nog maar hopen dat alle deuren dicht zitten, als alles open staat en je loopt naar binnen heb je gewoon een probleem natuurlijk.
Of deuren zitten op slot waarvan je dacht dat ze open stonden. Niet handig met walkers in je nek...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:48

Cyphax

Moderator LNX
Maar even, wat een goede aflevering. Michone die gewoon die verstoppertje spelende boer afmaakt en ze hem vervolgens als afleiding gebruiken voor de walkers. Beetje onmenselijk zijn ze wel geworden, met buitenstaanders.
En de blik van Rick daarna... hij heeft dit zelf in de gevangenis ook gedaan. Maar nu ziet ie het een ander eens doen. Ben benieuwd of de schrijvers daar iets mee gaan doen. Kan interessant worden.
Wat me echt is gaan opvallen de laatste paar afleveringen is hoe goed het tempo is. Er gebeurt echt best wel veel in elke aflevering. Vergeleken hierbij was seizoen 2 maar saai. Wat een positief verschil. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Spotmatic schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:19:
[...]

Of deuren zitten op slot waarvan je dacht dat ze open stonden. Niet handig met walkers in je nek...
Of nog erger, deuren die achter je in het slot vallen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

[...]

Dat verwachtte ik ook niet, maar toch heeft ze het al wel eens gedaan. In een of andere film van een aantal jaar geleden. Ik ben de naam even kwijt. Mr. Skin weet vast het antwoord. 8)
Straks thuis eens even zoeken.

Edit: na de rest van de posts te lezen merk ik dat sheez88 me al voor is.

[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 27-11-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wat blaat men toch over dat de laatste episode volgende week is? Volgens Imdb heeft dit seizoen toch echt 16 afleveringen...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Nyarlathotep schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:54:
Wat blaat men toch over dat de laatste episode volgende week is? Volgens Imdb heeft dit seizoen toch echt 16 afleveringen...
Is in 2en gesplitst. 8 afleveringen nu en 8 ergens in de lente denk ik

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Net als vorig seizoen, toen hadden we voor de break de scene dat de schuur met walkers open ging en bleek dat Sophia daar al tijden in opgesloten zat.

[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 27-11-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Het tweede deel van seizoen 3 gaat waarschijnlijk in februari 2013 van start. Ergens ook wel fijn dat er een korte pauze is, het vierde seizoen zal immers pas in de herfst van 2013 beginnen. Zit er niet zo veel tijd tussen de seizoenen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
haribold schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:54:
Het tweede deel van seizoen 3 gaat waarschijnlijk in februari 2013 van start. Ergens ook wel fijn dat er een korte pauze is, het vierde seizoen zal immers pas in de herfst van 2013 beginnen. Zit er niet zo veel tijd tussen de seizoenen in ieder geval.
Inderdaad. Ik ben ook wel blij dat we straks even een 'rustpauze' hebben. Moet ook nog een aantal afleveringen Homeland kijken. ;)

Goeie Ep was dit weer zeg! Ik begin ook een enorme pesthekel aan de Governor te krijgen. Niet zo erg als in de comic, maar toch. En die Merle ook. Al is zijn rol wel erg overdreven 'vals' al zeg ik het zelf. Als hij zich wat vrediger had opgesteld had hij wellicht gewoon de informatie gekregen van Glenn.

Het verhaal begint nu trouwens wel erg af te wijken van de comic. Heel goed! Heb ik 2 goeie zombie series om te volgen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

2, wat is nummer dan? (of zie je de comics als een ' serie' ? )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

haribold schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:54:
Zit er niet zo veel tijd tussen de seizoenen in ieder geval.
Lol vind die 5 a 6 maanden tussen de seizoenen nog best wel wat! Maar goed de kwaliteit van de show is er dan ook wel naar om daar op te wachten. Het begint steeds meer een trend te worden dat je bij shows lang moet wachten tussen de seizoenen!

Des al niet te min vindt ik het inderdaad wel even fijn dat er een aantal shows in winterslaap gaan! kan ik weer mooi een paar in halen :)
Vrijdag schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:07:
[...]

spoiler:
Nee inderdaad, dat komt niet voor maar ik denk dat ze dat er in hebben gedaan om te laten zien dat de Governer niet helemaal spoort. In de comic is hij veel kwaadaardiger maar in de serie hebben ze hem meer menselijk gemaakt.
spoiler:
Klopt en dat was ook iets wat ik eigenlijk verwacht had! Natuurlijk die hoofden, dat kind, de geheimzinnigheid maakt het wat meer realistischer in vergelijk met de comic, maar de echte ruwe gekte uit de strip zie je niet terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:03:
2, wat is nummer dan? (of zie je de comics als een ' serie' ? )
De comics zijn een serie. Alleen in plaats van korte filmpjes van 55 minuten zijn het boeken van enkele pagina's. Het is dus geen TV-serie, maar een boekenreeks. (reeks=serie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

bartjas schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:15:
[...]

Lol vind die 5 a 6 maanden tussen de seizoenen nog best wel wat! Maar goed de kwaliteit van de show is er dan ook wel naar om daar op te wachten. Het begint steeds meer een trend te worden dat je bij shows lang moet wachten tussen de seizoenen!

Des al niet te min vindt ik het inderdaad wel even fijn dat er een aantal shows in winterslaap gaan! kan ik weer mooi een paar in halen :)

[...]

spoiler:
Klopt en dat was ook iets wat ik eigenlijk verwacht had! Natuurlijk die hoofden, dat kind, de geheimzinnigheid maakt het wat meer realistischer in vergelijk met de comic, maar de echte ruwe gekte uit de strip zie je niet terug!
spoiler:
Denk dat we dat nog wel te zien krijgen zodra hij ontdekt dat Michonne nog leeft. Eerlijk gezegd verwacht ik dat de standoff tussen Daryl en Merle door de Governer wordt onderbroken omdat hij Merle doodschiet met z'n laatste kogel.....

Overigens hebben ze ook wel goeie kapper tijdens de zombie apocalyps :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:36:
[...]
De comics zijn een serie. Alleen in plaats van korte filmpjes van 55 minuten zijn het boeken van enkele pagina's. Het is dus geen TV-serie, maar een boekenreeks. (reeks=serie)
^ Dit dus inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

L1nt schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:43:
[...]

spoiler:
Denk dat we dat nog wel te zien krijgen zodra hij ontdekt dat Michonne nog leeft. Eerlijk gezegd verwacht ik dat de standoff tussen Daryl en Merle door de Governer wordt onderbroken omdat hij Merle doodschiet met z'n laatste kogel.....

Overigens hebben ze ook wel goeie kapper tijdens de zombie apocalyps :+
spoiler:
Dat zou inderdaad wel een leuke ontwikkeling zijn alleen hoop ik toch dat hij zichzelf ten onder laat gaan aan zijn eigen waanzin, zoals in de strips en de populatie van de enclave hem gewoon voor de leeuwen (zombie's) gooien! Aan de ander kan is dat dan wel weer een anti climax!
Neemt trouwens niet weg dat ik verwacht dat ze het verhaal met de governor nog gaan uitmelken tot aan definitieve einde van het seizoen!

psst:... het is een tv serie, dus niet echt, dus ze laten dat door de make-up dames gewoon regelen...
(of moest dat in een spoiler 8)7 ) Buiten dat val het idd wel heel erg op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
L1nt schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:43:
[...] Overigens hebben ze ook wel goeie kapper tijdens de zombie apocalyps :+
Dank je. Nu ga ik mij daar aan ergeren :P ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Caelorum schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:29:
[...]
Dank je. Nu ga ik mij daar aan ergeren :P ^^
Hoeft toch niet? In Woodbury zullen ze vast wel iemand hebben zitten die de populatie knipt. Iedereen heeft daar vast wel een bepaalde taak. En in de gevangenis zal ook wel het een en ander te vinden zijn om mee te knippen. Hoe knippen ze anders gevangenen? Een van de vrouwen zal zich daar wel mee bezig houden (buiten beeld).

In de comic wordt er in ieder geval af en toe wel aandacht besteed aan dit soort zaken. Lijkt me voor de tv serie wat zonde van de tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Bootje schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:33:
In de comic wordt er in ieder geval af en toe wel aandacht besteed aan dit soort zaken. Lijkt me voor de tv serie wat zonde van de tijd. ;)
Zonde van de tijd... misschien, maar het voegt heel veel toe aan het verhaal en de geloofwaardigheid. Precies dit had ik bijv. graag in de serie gezien en als ze daar vanaf seizoen 1 meer mee bezig waren geweest dan had ik met veel meer plezier gekeken :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Bootje schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:33:
[...]Hoe knippen ze anders gevangenen? Een van de vrouwen zal zich daar wel mee bezig houden (buiten beeld).[...]
Knippen is niet zo makkelijk als het lijkt. Tenzij een van hun al kapster is zullen ze het niet zo perfect kunnen doen. Dat leer je namelijk niet in een jaartje in je eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

0rbit schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:34:
[...]

Zonde van de tijd... misschien, maar het voegt heel veel toe aan het verhaal en de geloofwaardigheid. Precies dit had ik bijv. graag in de serie gezien en als ze daar vanaf seizoen 1 meer mee bezig waren geweest dan had ik met veel meer plezier gekeken :)
Misschien komt dat nog, ze werken ook met een bepaald budget en dan is het lastig om alle features vanaf dag 1 goed te krijgen.
Je kan je ook wel voorstellen dat de meeste 'acteurs' niet graag een ander aan hun haar hebben futselen, dus zou je of een make-up artist een rol moeten geven (tjah die kunnen niet perse acteren) of een dure animatie moeten maken voor 1 kap scene per seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
Vind het wel prima dat ze er nog enigszins verzorgd uitzien. En dat alle woningen er compleet uitgeleefd uitzien na een jaar, voegt in ieder geval nog wat toe aan de sfeer. Maar ik ben wel benieuwd wie van de groep de auto's wast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Ja de Hyundai ziet er elke keer toch piekfijn uit moet ik zeggen. Wie sponsorde het programma ook als weer? :+

Pagina: 1 ... 7 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.