Ik sluit me aan bij bovenstaande. Super vette aflevering!
Carol zag er flink uitgehongerd uit. Nu weer een week wachten pff
Carol zag er flink uitgehongerd uit. Nu weer een week wachten pff
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
ik kon er niet echt uit komen of hij nou wist (of niet het zichzelf niet wou toegeven) dat dit zich allemaal in zijn hoofd af speelt? weet hij nou dat dat telefoongesprek nep is?Spike_wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:44:
Goeie aflevering weer inderdaad, al vond ik het wat wazig dat Michonne niks deed toen Merl Glen en Maggie te grazen nam, ik had verwacht dat ze hem van achteren zou pakken toen hij Maggie vast had, maar als die twee meer genomen worden naar Woodburry kan ze daar de rest naartoe leiden en helpen, Andrea ziet dan gelijk wat een Psychopaat Philip is en gaat met ze mee terug naar de gevangenis
Meerdere mensen aan de telefoonEn allemaal bekenden, de acteurs die allemaal opgebeld hebben, leuk weetje is dat de scene waar Rick met Lori praat, dat was een daadwerkelijk telefoon gesprek, Sarah was in Canada aan het werk maar belde op om dit op te nemen, de stem is er niet naderhand overheen geplakt, dit is daadwerkelijk hoe het opgenomen werd
Carol is zoals verwacht nog steeds in levenEn Rick is weer wakker geschud.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Tuurlijk weet hij dat, hij had niet alleen Lori aan de telfoon, maar ook Amy, Jacqui en Jim. En van hun weet hij toch 100% zeker dat ze dood zijn.spartacusNLD schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:22:
[...]
ik kon er niet echt uit komen of hij nou wist (of niet het zichzelf niet wou toegeven) dat dit zich allemaal in zijn hoofd af speelt? weet hij nou dat dat telefoongesprek nep is?
Humankind… be both.
Verwijderd
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Die personen moeten het topic nog niet openen tot ze de aflevering WEL gezien hebbenUltimation schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:02:
Jongens een hoop lezers hebben de aflevering nog niet gezien! Even wachten nog please!![]()
Ik zou nu zo van school naar huis kunnen vliegen om de aflevering te zien.
Humankind… be both.
[ Voor 9% gewijzigd door Guillome op 19-11-2012 14:16 ]
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
wow.. dat meen je niet?? hoe kunnen ze dat nu doen.. echt stom..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Jij maakt me zo warm om die spoiler toch te lezen. Echter doe ik het niet!spartacusNLD schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:22:
[...]
spartacusNLD schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:22:
[...]
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:07:
[...]
Jij maakt me zo warm om die spoiler toch te lezen. Echter doe ik het niet!
Deze serie is zo ongelooflijk verbeterd t.o.v. het 2e seizoen dat ik nu alles "clean" wil zien. Nadat de show is afgelopen dan ga ik de strips wel lezen. Heb nu toch een iPad
[ Voor 85% gewijzigd door spartacusNLD op 19-11-2012 19:36 . Reden: typo ]
Michonne kon niet echt iets doen. Drie met een wapen en ze was zelf gewond geraakt.Spike_wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:44:
Goeie aflevering weer inderdaad, al vond ik het wat wazig dat Michonne niks deed toen Merl Glen en Maggie te grazen nam, ik had verwacht dat ze hem van achteren zou pakken toen hij Maggie vast had, maar als die twee meer genomen worden naar Woodburry kan ze daar de rest naartoe leiden en helpen, Andrea ziet dan gelijk wat een Psychopaat Philip is en gaat met ze mee terug naar de gevangenis
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Nouja, ze zat redelijk dichtbij, kon nog aardig lopen en Merl was druk met Glenn bezig, ze had prima naar ze toe kunnen sluipen en die katana achter in z'n hoofd kunnen prikken zolang Glenn mee werkte volgens mij.Joost1991 schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:14:
[...]
Michonne kon niet echt iets doen. Drie met een wapen en ze was zelf gewond geraakt.
Humankind… be both.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Twhomp schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:34:
Ja maar, ja maar,
dan waren er geen problemen meer geweest. Groepje van Rick fijn in de gevangenis en de groep van de Governor fijn in hun dorpje.
Nu gaat er een clash komen!
Humankind… be both.
Sorry hoor, dan moet je maar niet in dit topic zitten als je de aflevering nog niet gezien heb. Ik kom ook de hele dag niet in dit topic totdat ik zojuist de aflevering gekeken heb. Spoiler regel is simpel en duidelijk!Ultimation schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:02:
Jongens een hoop lezers hebben de aflevering nog niet gezien! Even wachten nog please!![]()
Ik zou nu zo van school naar huis kunnen vliegen om de aflevering te zien.
[ Voor 40% gewijzigd door Dreanor op 19-11-2012 20:32 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik verwacht eerder dat de confrontatie tussen Rick en Merle de mid season finale gaat worden. Rick is toch wel de persoon waarvan Merle z'n bloed wel kan drinken. Misschien dat Daryl ook ineens anders tegen Rick gaat kijken vanaf dat moment.Dreanor schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:28:
Ik verwacht namelijk dat de Daryl / Merle confrontatie de mid season finale wordt en ik verwacht niet dat dit volgende week al kan/gebeurd.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 19-11-2012 20:32 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Humankind… be both.
Als Daryl erachter komt dat zijn broer nog leeft is al een schok voor hem. Maar als Merle verteld dat Rick hem voor dood achtergelaten heeft toen op het dak in Atlantis zou dat het vertrouwen van hem in Rick ernstig kunnen schaden.Dreanor schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:34:
Maar waarom zou Daryl ineens anders tegen rick gaan kijken? Hoe bedoel je dat?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
dit wisten ze toch al? als ik het me goed herinner zijn ze nog terug naar dat dak geweest en vonden ze daar een afgezaagd hand + handboeien? (en daryl was daar toch ook bij?)Zeror schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:37:
[...]
Als Daryl erachter komt dat zijn broer nog leeft is al een schok voor hem. Maar als Merle verteld dat Rick hem voor dood achtergelaten heeft toen op het dak in Atlantis zou dat het vertrouwen van hem in Rick ernstig kunnen schaden.
KLopt, Daryl heeft zelfs zijn broers hand gebruikt om aan te tonen dat hij knettergek is om, ik dacht, die mexikanen iemand vrij te laten ofzo. Weet de details niet meer enkel dat hij zijn broers hand bij zich had en gebruikte om te bluffen.spartacusNLD schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:44:
[...]
dit wisten ze toch al? als ik het me goed herinner zijn ze nog terug naar dat dak geweest en vonden ze daar een afgezaagd hand + handboeien? (en daryl was daar toch ook bij?)
Ohja, Dat was waar. Maar het gedeelte hoe Rick Merle achtergelaten heeft is volgens mij voor Daryl niet bekend.spartacusNLD schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:44:
[...]
dit wisten ze toch al? als ik het me goed herinner zijn ze nog terug naar dat dak geweest en vonden ze daar een afgezaagd hand + handboeien? (en daryl was daar toch ook bij?)
hmm ik ga dit ff opzoekenZeror schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:49:
[...]
Ohja, Dat was waar. Maar het gedeelte hoe Rick Merle achtergelaten heeft is volgens mij voor Daryl niet bekend.
dat waren toch die gangleden die voor die oudjes gingen zorgen?Dreanor schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:49:
[...]
KLopt, Daryl heeft zelfs zijn broers hand gebruikt om aan te tonen dat hij knettergek is om, ik dacht, die mexikanen iemand vrij te laten ofzo. Weet de details niet meer enkel dat hij zijn broers hand bij zich had en gebruikte om te bluffen.
[ Voor 50% gewijzigd door spartacusNLD op 19-11-2012 20:52 ]
Volgens mij echt wel, want Daryl was volledig overstuur en Rick legde uit waarom hij het deed en dat hij terug ging om hem op te halen.Zeror schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:49:
[...]
Ohja, Dat was waar. Maar het gedeelte hoe Rick Merle achtergelaten heeft is volgens mij voor Daryl niet bekend.
Ze hoorde toch het gesprek in de stad. Vervolgens ziet ze het idee van the enemy of my enemy is my friend, pakt ze de spullen die nodig zijn, wat meteen een duidelijke blijk van goodwill is, *EN* het slaat nergens op om baby voeding mee te nemen, als ze niet weet dat er wat aan de hand is.Spike_wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:36:
Het was trouwens wel attent van Michonne dat ze dat winkelmandje met de babyvoeding mee genomen heeft naar de gevangenis
Zit net even terug te kijken. Rick verteld Daryl dus wel wat ie met zijn broer gedaan heeft. Was dat vergeten, my bad.spartacusNLD schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:50:
[...]
hmm ik ga dit ff opzoekenweet iemand welke aflevering ze de afgezaagd hand vinden
?
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 19-11-2012 21:20 ]
Tuurlijk, mijn punt is dat het vele malen makkelijker geweest zou zijn om daar voorzichtig Merl neer te steken en met Glenn en Maggie naar de gevangenis te gaan, dan om Merl die twee gevangen te laten nemen, zelf de gevangenis te gaan zoeken en te hopen dat ze je daar geloven en helpen.Bonsaiboom schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:08:
[...]
Ze hoorde toch het gesprek in de stad. Vervolgens ziet ze het idee van the enemy of my enemy is my friend, pakt ze de spullen die nodig zijn, wat meteen een duidelijke blijk van goodwill is, *EN* het slaat nergens op om baby voeding mee te nemen, als ze niet weet dat er wat aan de hand is.
Oftewel, genoeg reden voor de groep in de gevangenis, vanuit haar perspectief, om dr niet meteen neer te schieten. Op zijn minst willen ze weten wat er aan de hand is toch?
Humankind… be both.
Nope, Daryl gaat heel anders tegen z'n grote broer aankijken. Inmiddels weet ie wel hoe de vork in de steel zit dus die gaat echt niet meer van gedachten veranderen betreft Rick.Zeror schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:31:
[...]
Ik verwacht eerder dat de confrontatie tussen Rick en Merle de mid season finale gaat worden. Rick is toch wel de persoon waarvan Merle z'n bloed wel kan drinken. Misschien dat Daryl ook ineens anders tegen Rick gaat kijken vanaf dat moment.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Met die geur hoeven ze nooit meer bang voor een zombie te zijn.L1nt schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:33:
[...]
Nope, Daryl gaat heel anders tegen z'n grote broer aankijken. Inmiddels weet ie wel hoe de vork in de steel zit dus die gaat echt niet meer van gedachten veranderen betreft Rick.
Hij zal hooguit proberen Merle er van te overtuigen dat ze echt terug zijn gegaan voor hem. Misschien trekt ie die hand wel weer uit een zak om het te bewijzen
Your Friendly Neighborhood Moderator
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Klinkt meer als Japanse horrorXymox schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:48:
vet vet vet vet VET VET is deze serie zeg....
Wat mij opvalt is trouwens dat er weinig hele kleine zombie kinderen zijn.
Lijkt me wel eng trouwens een hele zombie kleuterklas die achter je aan rent...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Ik hoop op een standoff als in de comicsL1nt schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:14:
zat nog te denken....straks zadelen ze ons op met een anti-climax.
Iedereen verwacht een standoff tussen Merle en Daryl en eventueel ook nog Rick maar straks ontdekt de Governer dat Michonne nog leeft en Merle gelogen heeft. Die executeert Merle dus gewoon ter plekke.....
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Saved by the buoyancy of citrus
Toen Daryl en Maggie in die kinderopvang babyspullen gingen halen, had ik ook wel verwacht1 of 2 kinderzombies te zien, maar helaas.Xymox schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:48:
vet vet vet vet VET VET is deze serie zeg....
Wat mij opvalt is trouwens dat er weinig hele kleine zombie kinderen zijn.
Lijkt me wel eng trouwens een hele zombie kleuterklas die achter je aan rent...
Michonne had ook niet veel kunnen doen met haar zwaard, ze was ook nog eens gewond. Tegen de tijd dat ze dichtbij genoeg zou zijn had Merle haar al dood geschoten. Wat ze nu heeft gedaan is veel verstandiger, "Live to fight another day" laten we maar zeggen.Cyphax schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:51:
Ik dacht ook even: waarom helpt Michonne nou niet? Ze waren niet op pad om wat dvd'tjes te huren bij de plaatselijke videotheek ofzo.
Anderzijds is dit natuurlijk wel een potentiele aanloop naar een confrontatie tussen het groepje van Rick en de governor. Geweldig dat Michonne zich aan het eind van deze aflevering meldt bij de gevangenis (al vraag ik me af hoe ze wist dat ze daar moest zijn, en waarom liep Rick toevallig naar buiten? Het komt mooi uit, dat wel).
Gelukkig is Rick ook weer bij zinnen. Ik was wat kritisch na de vorige aflevering omdat ie wel erg door het lint ging, en Glenn zo wegduwde. Maar zijn eerste reactie toen ze met die baby naar buiten kwamen lopen vond ik prachtig geacteerd. Die man is daar wel heel goed in, getergd zijn.
Dat zou ook de cliffhanger kunnen zijn van de winterstop? Zoiets hadden ze toch ook gedaan met Sophie toen die gevonden was in die schuur van Hershel?EnigmaNL schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:00:
Zou leuk zijn als Lori als walker terug komt(ik denk niet dat Carl haar door haar hoofd geschoten heeft).
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 20-11-2012 10:03 ]
Ze brachten het al overdreven in de serie, ik snap niet hoe je dat gemist hebtCyphax schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:51:
Ik dacht ook even: waarom helpt Michonne nou niet? Ze waren niet op pad om wat dvd'tjes te huren bij de plaatselijke videotheek ofzo.
Anderzijds is dit natuurlijk wel een potentiele aanloop naar een confrontatie tussen het groepje van Rick en de governor. Geweldig dat Michonne zich aan het eind van deze aflevering meldt bij de gevangenis (al vraag ik me af hoe ze wist dat ze daar moest zijn, en waarom liep Rick toevallig naar buiten? Het komt mooi uit, dat wel).
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Volgens mij, maar dit kan ik mis hebben, schoot alleen Merle en doken Glenn en zijn vriendin weg. Dus die hebben niet geschoten.Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:16:
Prima ep alleen toch frapant dat als ze zombies killen dat iedereen van grote afstand de 1 na de ander in het hoofd schiet en dan met zijn tweeen op 3 meter afstand Merle missen...
Je mist nog de aanwijzing van "5 miles from here", anders weet je nog niet welke van de 5000 gevangenissen je moet hebbenSt@m schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:03:
[...] en nog wel wat meer zinnen, en ook iedere keer de nadruk leggen op de stukjes over de gevangenis, dus vandaag dat Michonne het wist. [...]
Ja maar dan nog, wie heeft Michonne verteld dat ze daar zaten? Ik heb niemand dat tegen haar horen zeggen.St@m schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:03:
[...]
Ze brachten het al overdreven in de serie, ik snap niet hoe je dat gemist hebt![]()
Toy for a baby to grow up in prison
No life (ofzo) behind the fence
en nog wel wat meer zinnen, en ook iedere keer de nadruk leggen op de stukjes over de gevangenis, dus vandaag dat Michonne het wist. En Rick hoorde een ander geluid dan anders, wij hoorden dat ook, dus zo toevallig was dat niet.
[ Voor 3% gewijzigd door EnigmaNL op 20-11-2012 10:53 ]
Ze heeft waarschijnlijk obv deze informatie in het dorpje een kaart gezocht waar de gevangenis op staat en heeft daarop de weg kunnen vinden...Caelorum schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:45:
[...]
Je mist nog de aanwijzing van "5 miles from here", anders weet je nog niet welke van de 5000 gevangenissen je moet hebben
Ik denk dat in die buurt geen 5000 gevangenissen gaat vinden en ze zag die twee met de auto van een weg afrijden. Als je een beetje weet hoe de straten in Amerika zijn opgezet, dan is het redelijk rechttoe rechtaan.Caelorum schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:45:
[...]
Je mist nog de aanwijzing van "5 miles from here", anders weet je nog niet welke van de 5000 gevangenissen je moet hebben
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Jep, nog 2.Dreanor schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:36:
[...]
Maar even ter verduidelijking, er komen toch nog twee afleveringen voor de break toch? Of heb ik dat fout?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Daar zie ik toch echt EP.08 op 2 december dus nog twee te gaan voor de break. Wat alsnog te weinig is vind ik.
Als ze in "Previously on..." zitten staan ze er volgens mij al bij op IMDB...Floris-K schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:09:
http://www.imdb.com/name/nm0740264/filmoseries#tt1520211
Hier staat wel dat Merle in aflevering 9 en 10 zit. Al kloppen de data niet helemaal die erbij staan.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Alleen bloed is niet genoeg, je moet rottend spul over je heen hebben zodat je naar een rottende walker stinkt, zolang je dan langzaam beweegt doen Walkers je niks omdat ze denken dat je één van hen bent. Zou Michonne nu ineens gaan schreeuwen of touwtje springen, dan word ze net zo hard verslonden als ieder ander.Mandrake466 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:08:
Ik snap het niet, de bruine samurai chick zat onder het bloed en de zombies negeren haar maar als iemand anders onder het bloed zit dan worden ze wel aangevallen
Humankind… be both.
Peenutzz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:10:
Dat is zombiesmurrie wat ze over zich heen heeft
Waarom smeert het groepje dan zich niet onder de zombieshit? Als ik het was zou ik eerst in de zombie smurrie zwemmen en dan pas op pad gaan of slapen!Spike_wolf schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:13:
[...]
Alleen bloed is niet genoeg, je moet rottend spul over je heen hebben zodat je naar een rottende walker stinkt, zolang je dan langzaam beweegt doen Walkers je niks omdat ze denken dat je één van hen bent. Zou Michonne nu ineens gaan schreeuwen of touwtje springen, dan word ze net zo hard verslonden als ieder ander.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Omdat ze dat nog niet weten?Mandrake466 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:17:
[...]
[...]
Waarom smeert het groepje dan zich niet onder de zombieshit? Als ik het was zou ik eerst in de zombie smurrie zwemmen en dan pas op pad gaan of slapen!
Seizoen 1 heeft Rick dat gedaan met ... dus ze weten het wel.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
St@m schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:20:
[...]
Seizoen 1 heeft Rick dat gedaan met ... dus ze weten het wel.
Mischien kieskeurig? Wel zombies opensnijden en schedels inslaan maar smurrie over je heen ho maar
Ja, inderdaad maar de hele stad zal ook niet meer fris ruiken door de lijken en wandelende zombies. De geur van rottend vlees hangt overal.ChuckyDevil schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:48:
Het zal in het begin even wennen zijn, die ranzige rottende lucht op je de hele tijd.
Maar toch lijkt het mij veiliger. Wellicht iets beter voor de nachtrust. En verder zal het over het algemeen toch al niet best ruiken in de gevangenis..
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Toen regende het. Daar zag het weertje er goed uitrimave schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:06:
Ze moeten Michonne wel snel naar binnen halen, want dat truukje met die resten zombie over je heen werkt maar eventjes. Twee mensen uit Rick's groep hadden dat ook eens gedaan, maar werden toch op een gegeven moment herkend door de zombies.
Ik heb die aflevering gezien tot het moment dat Lori en Rick op de loopbrug tussen de 2 gevangenisdelen stonden. Daarna ging de uitzending op zwart, maar ik begreep dat er meer te zien moet zijn geweest.Twhomp schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 00:21:
Tot hoever heb je het gezien?
Nee: Snake in "[Serie] The Walking Dead"Jorgen schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:42:
[...]
Ik heb die aflevering gezien tot het moment dat Lori en Rick op de loopbrug tussen de 2 gevangenisdelen stonden. Daarna ging de uitzending op zwart, maar ik begreep dat er meer te zien moet zijn geweest.
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 20-11-2012 19:47 ]
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Humankind… be both.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik denk dat hij Lauren Cohan (Maggie in TWD) verwart met Sonya Walger (Pennie in Lost)luxzenburcht schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:28:
Penny is denk ik Maggie,
dezmond kan ik ook niet thuisbrengen, behalve dan van die serie waar ik de naam niet van noem
Humankind… be both.
[ Voor 71% gewijzigd door Guillome op 20-11-2012 21:48 ]
Maar wat is de link tussen Sonya en The Walking Dead danGuillome schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:46:
Nope ik bedoel Desmond en Penny uit Lost inderdaadDaar vond ik Pennelope (Sonya) maar mwa maar hier in de laatste ep best wel
Edit: maar kan echt niet op tegen maggie, want die is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Humankind… be both.
Maggie en Penny? NeeGuillome schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:10:
Das dezelfde actrice
[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 20-11-2012 22:13 ]
Humankind… be both.
Spike_wolf schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:32:
[...]
Ik denk dat hij Lauren Cohan (Maggie in TWD) verwart met Sonya Walger (Pennie in Lost)
[ Voor 31% gewijzigd door Anthirian op 20-11-2012 22:12 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Andrea. Maar Pennie uit Lost speelt helemaal niet eens meeGuillome schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:34:
Jullie halen steeds maggie erbijIk bedoel die blonde die met de gouveneur aanpapt en pennie uit lost
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nope.Guillome schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:36:
Is Pennie niet Andrea?????
[ Voor 31% gewijzigd door Spike_wolf op 20-11-2012 22:38 ]
Humankind… be both.
Nee joh.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq