Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 22:54
Ik sluit me aan bij bovenstaande. Super vette aflevering!

Carol zag er flink uitgehongerd uit. Nu weer een week wachten pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Holy shitballs wat een gave aflevering. In me stoel zitten springen aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Goeie aflevering weer inderdaad, al vond ik het wat wazig dat Michonne niks deed toen Merl Glen en Maggie te grazen nam, ik had verwacht dat ze hem van achteren zou pakken toen hij Maggie vast had, maar als die twee meer genomen worden naar Woodburry kan ze daar de rest naartoe leiden en helpen, Andrea ziet dan gelijk wat een Psychopaat Philip is en gaat met ze mee terug naar de gevangenis :)

Meerdere mensen aan de telefoon :o En allemaal bekenden, de acteurs die allemaal opgebeld hebben, leuk weetje is dat de scene waar Rick met Lori praat, dat was een daadwerkelijk telefoon gesprek, Sarah was in Canada aan het werk maar belde op om dit op te nemen, de stem is er niet naderhand overheen geplakt, dit is daadwerkelijk hoe het opgenomen werd :D

Carol is zoals verwacht nog steeds in leven :) En Rick is weer wakker geschud.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Spike_wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:44:
Goeie aflevering weer inderdaad, al vond ik het wat wazig dat Michonne niks deed toen Merl Glen en Maggie te grazen nam, ik had verwacht dat ze hem van achteren zou pakken toen hij Maggie vast had, maar als die twee meer genomen worden naar Woodburry kan ze daar de rest naartoe leiden en helpen, Andrea ziet dan gelijk wat een Psychopaat Philip is en gaat met ze mee terug naar de gevangenis :)

Meerdere mensen aan de telefoon :o En allemaal bekenden, de acteurs die allemaal opgebeld hebben, leuk weetje is dat de scene waar Rick met Lori praat, dat was een daadwerkelijk telefoon gesprek, Sarah was in Canada aan het werk maar belde op om dit op te nemen, de stem is er niet naderhand overheen geplakt, dit is daadwerkelijk hoe het opgenomen werd :D

Carol is zoals verwacht nog steeds in leven :) En Rick is weer wakker geschud.
ik kon er niet echt uit komen of hij nou wist (of niet het zichzelf niet wou toegeven) dat dit zich allemaal in zijn hoofd af speelt? weet hij nou dat dat telefoongesprek nep is? :z

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

spartacusNLD schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:22:
[...]

ik kon er niet echt uit komen of hij nou wist (of niet het zichzelf niet wou toegeven) dat dit zich allemaal in zijn hoofd af speelt? weet hij nou dat dat telefoongesprek nep is? :z
Tuurlijk weet hij dat, hij had niet alleen Lori aan de telfoon, maar ook Amy, Jacqui en Jim. En van hun weet hij toch 100% zeker dat ze dood zijn.

spoiler: telefoon in comics:
Het enige jammere vond ik dat we hier niet te zien kregen dat de telefoon niet aangesloten was, in de comics volgt Rick de kabel op het moment dat hij door heeft dat het Lori is en ziet hij dat de telefoon nergens op aangesloten is en heeft hij door wat er aan de hand is. Op TV kregen we dat niet te zien.
Ik ben ook wel benieuwd of hij die telefoon nog de rest van het seizoen blijft gebruiken om zijn hart te luchten zoals in de comics :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super vette aflevering. Kan niet wachten op volgende week. Michonne bij de groep. Heerlijk. Vind het een super vette character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 23:29

Ultimation

Het is als Appels en peren

Jongens een hoop lezers hebben de aflevering nog niet gezien! Even wachten nog please! :P
Ik zou nu zo van school naar huis kunnen vliegen om de aflevering te zien. :D

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ultimation schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:02:
Jongens een hoop lezers hebben de aflevering nog niet gezien! Even wachten nog please! :P
Die personen moeten het topic nog niet openen tot ze de aflevering WEL gezien hebben ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

spoiler:
gefopt :+

[ Voor 9% gewijzigd door Guillome op 19-11-2012 14:16 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

wow.. dat meen je niet?? hoe kunnen ze dat nu doen.. echt stom..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:22:
[...]

Jij maakt me zo warm om die spoiler toch te lezen. Echter doe ik het niet!
Deze serie is zo ongelooflijk verbeterd t.o.v. het 2e seizoen dat ik nu alles "clean" wil zien. Nadat de show is afgelopen dan ga ik de strips wel lezen. Heb nu toch een iPad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

spartacusNLD schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:22:
[...]
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:07:
[...]

Jij maakt me zo warm om die spoiler toch te lezen. Echter doe ik het niet!
Deze serie is zo ongelooflijk verbeterd t.o.v. het 2e seizoen dat ik nu alles "clean" wil zien. Nadat de show is afgelopen dan ga ik de strips wel lezen. Heb nu toch een iPad :D
Afbeeldingslocatie: http://img.ffffound.com/static-data/assets/6/22eaeb922afd7a1423313d9bbfb2bd4e0cb86857_m.jpg
ik moest echt heel hard lachen _O- snap je t niet? lees eerst woord bovestaande spoiler :+ 8) :9

[ Voor 85% gewijzigd door spartacusNLD op 19-11-2012 19:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:30
Spike_wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:44:
Michonne kon niet echt iets doen. Drie met een wapen en ze was zelf gewond geraakt.

Ben nog wel benieuwd wat ze in de hernieuwde stad uitvreten aan experimenten. Nog een episode voor de winterstop ;w

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Fuck, that end :-* Nu weer een week wachten :'(

Hele vette aflevering, dacht al dat Caryl achter die deur zat, maar wel heel goed gedaan. Dat gedoe van die Gouverneur hoeft van mij niet :p

Maar een ontmoeting tussen Daryl en Merle moet wel legendarisch worden.
Zover ik begrepen heb ook voor de mensen die de comic niet kennen ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Joost1991 schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:14:
[...]

Michonne kon niet echt iets doen. Drie met een wapen en ze was zelf gewond geraakt.
Nouja, ze zat redelijk dichtbij, kon nog aardig lopen en Merl was druk met Glenn bezig, ze had prima naar ze toe kunnen sluipen en die katana achter in z'n hoofd kunnen prikken zolang Glenn mee werkte volgens mij.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Ja maar, ja maar,
dan waren er geen problemen meer geweest. Groepje van Rick fijn in de gevangenis en de groep van de Governor fijn in hun dorpje.

Nu gaat er een clash komen! :9

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Twhomp schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:34:
Ja maar, ja maar,
dan waren er geen problemen meer geweest. Groepje van Rick fijn in de gevangenis en de groep van de Governor fijn in hun dorpje.

Nu gaat er een clash komen! :9
:P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

Goede aflevering en was weer veel te kort. Wil nog zoveel meer zien! :o

Maar dit was aflevering 6 toch, dus nog twee aflevering voor de "pauze"? Of niet? Ik verwacht namelijk dat de Daryl / Merle confrontatie de mid season finale wordt en ik verwacht niet dat dit volgende week al kan/gebeurd.

Kan niet wachten tot er weer een week voorbij is en het weer maandag is haha!

Edit:
Ultimation schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:02:
Sorry hoor, dan moet je maar niet in dit topic zitten als je de aflevering nog niet gezien heb. Ik kom ook de hele dag niet in dit topic totdat ik zojuist de aflevering gekeken heb. Spoiler regel is simpel en duidelijk!

[ Voor 40% gewijzigd door Dreanor op 19-11-2012 20:32 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Dreanor schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:28:
Ik verwacht namelijk dat de Daryl / Merle confrontatie de mid season finale wordt en ik verwacht niet dat dit volgende week al kan/gebeurd.
Ik verwacht eerder dat de confrontatie tussen Rick en Merle de mid season finale gaat worden. Rick is toch wel de persoon waarvan Merle z'n bloed wel kan drinken. Misschien dat Daryl ook ineens anders tegen Rick gaat kijken vanaf dat moment.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 19-11-2012 20:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ja, dat klopt. Maar ik verwacht dat Daryl de keuze krijg we er blijft leven. Dat Rick en Merle elkaar onder schot hebben ofzo en daryl als derde de beslissing kan nemen iets in die zin.

Maar waarom zou Daryl ineens anders tegen rick gaan kijken? Hoe bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het was trouwens wel attent van Michonne dat ze dat winkelmandje met de babyvoeding mee genomen heeft naar de gevangenis :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Dreanor schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:34:
Maar waarom zou Daryl ineens anders tegen rick gaan kijken? Hoe bedoel je dat?
Als Daryl erachter komt dat zijn broer nog leeft is al een schok voor hem. Maar als Merle verteld dat Rick hem voor dood achtergelaten heeft toen op het dak in Atlantis zou dat het vertrouwen van hem in Rick ernstig kunnen schaden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Zeror schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:37:
[...]

Als Daryl erachter komt dat zijn broer nog leeft is al een schok voor hem. Maar als Merle verteld dat Rick hem voor dood achtergelaten heeft toen op het dak in Atlantis zou dat het vertrouwen van hem in Rick ernstig kunnen schaden.
dit wisten ze toch al? als ik het me goed herinner zijn ze nog terug naar dat dak geweest en vonden ze daar een afgezaagd hand + handboeien? (en daryl was daar toch ook bij?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

spartacusNLD schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:44:
[...]

dit wisten ze toch al? als ik het me goed herinner zijn ze nog terug naar dat dak geweest en vonden ze daar een afgezaagd hand + handboeien? (en daryl was daar toch ook bij?)
KLopt, Daryl heeft zelfs zijn broers hand gebruikt om aan te tonen dat hij knettergek is om, ik dacht, die mexikanen iemand vrij te laten ofzo. Weet de details niet meer enkel dat hij zijn broers hand bij zich had en gebruikte om te bluffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

spartacusNLD schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:44:
[...]

Ohja, Dat was waar. Maar het gedeelte hoe Rick Merle achtergelaten heeft is volgens mij voor Daryl niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Zeror schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:49:
[...]
Ohja, Dat was waar. Maar het gedeelte hoe Rick Merle achtergelaten heeft is volgens mij voor Daryl niet bekend.
hmm ik ga dit ff opzoeken :9 weet iemand welke aflevering ze de afgezaagd hand vinden :P ?
Dreanor schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:49:
[...]

KLopt, Daryl heeft zelfs zijn broers hand gebruikt om aan te tonen dat hij knettergek is om, ik dacht, die mexikanen iemand vrij te laten ofzo. Weet de details niet meer enkel dat hij zijn broers hand bij zich had en gebruikte om te bluffen.
dat waren toch die gangleden die voor die oudjes gingen zorgen?

[ Voor 50% gewijzigd door spartacusNLD op 19-11-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Zeror schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:49:
[...]
Volgens mij echt wel, want Daryl was volledig overstuur en Rick legde uit waarom hij het deed en dat hij terug ging om hem op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 20:07
Spike_wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:36:
Het was trouwens wel attent van Michonne dat ze dat winkelmandje met de babyvoeding mee genomen heeft naar de gevangenis :+
Ze hoorde toch het gesprek in de stad. Vervolgens ziet ze het idee van the enemy of my enemy is my friend, pakt ze de spullen die nodig zijn, wat meteen een duidelijke blijk van goodwill is, *EN* het slaat nergens op om baby voeding mee te nemen, als ze niet weet dat er wat aan de hand is.

Oftewel, genoeg reden voor de groep in de gevangenis, vanuit haar perspectief, om dr niet meteen neer te schieten. Op zijn minst willen ze weten wat er aan de hand is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

spartacusNLD schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:50:
[...]

hmm ik ga dit ff opzoeken :9 weet iemand welke aflevering ze de afgezaagd hand vinden :P ?
Zit net even terug te kijken. Rick verteld Daryl dus wel wat ie met zijn broer gedaan heeft. Was dat vergeten, my bad.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 19-11-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Bonsaiboom schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:08:
[...]

Ze hoorde toch het gesprek in de stad. Vervolgens ziet ze het idee van the enemy of my enemy is my friend, pakt ze de spullen die nodig zijn, wat meteen een duidelijke blijk van goodwill is, *EN* het slaat nergens op om baby voeding mee te nemen, als ze niet weet dat er wat aan de hand is.

Oftewel, genoeg reden voor de groep in de gevangenis, vanuit haar perspectief, om dr niet meteen neer te schieten. Op zijn minst willen ze weten wat er aan de hand is toch?
Tuurlijk, mijn punt is dat het vele malen makkelijker geweest zou zijn om daar voorzichtig Merl neer te steken en met Glenn en Maggie naar de gevangenis te gaan, dan om Merl die twee gevangen te laten nemen, zelf de gevangenis te gaan zoeken en te hopen dat ze je daar geloven en helpen.
Maar zoals aangegeven zou het verhaal dan minder spannend zijn :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Hoewel ik Merel (:+) wel het nare einde gun wat de schrijvers ongetwijfeld in gedachten hebben voor hem ;) >:)

Hoewel: het zou een prachtige actie zijn als Merel uiteindelijk blijft leven in de serie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Zeror schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:31:
[...]

Ik verwacht eerder dat de confrontatie tussen Rick en Merle de mid season finale gaat worden. Rick is toch wel de persoon waarvan Merle z'n bloed wel kan drinken. Misschien dat Daryl ook ineens anders tegen Rick gaat kijken vanaf dat moment.
Nope, Daryl gaat heel anders tegen z'n grote broer aankijken. Inmiddels weet ie wel hoe de vork in de steel zit dus die gaat echt niet meer van gedachten veranderen betreft Rick.

Hij zal hooguit proberen Merle er van te overtuigen dat ze echt terug zijn gegaan voor hem. Misschien trekt ie die hand wel weer uit een zak om het te bewijzen :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

L1nt schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:33:
[...]

Nope, Daryl gaat heel anders tegen z'n grote broer aankijken. Inmiddels weet ie wel hoe de vork in de steel zit dus die gaat echt niet meer van gedachten veranderen betreft Rick.

Hij zal hooguit proberen Merle er van te overtuigen dat ze echt terug zijn gegaan voor hem. Misschien trekt ie die hand wel weer uit een zak om het te bewijzen :+
Met die geur hoeven ze nooit meer bang voor een zombie te zijn. _/-\o_

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heb ik iets gemist als ik het eind van aflevering 2 niet kon zien?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Tot hoever heb je het gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

vet vet vet vet VET VET is deze serie zeg....

Wat mij opvalt is trouwens dat er weinig hele kleine zombie kinderen zijn.
Lijkt me wel eng trouwens een hele zombie kleuterklas die achter je aan rent...

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Xymox schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:48:

Klinkt meer als Japanse horror ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

zat nog te denken....straks zadelen ze ons op met een anti-climax.
Iedereen verwacht een standoff tussen Merle en Daryl en eventueel ook nog Rick maar straks ontdekt de Governer dat Michonne nog leeft en Merle gelogen heeft. Die executeert Merle dus gewoon ter plekke.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Of, laten we een hele aparte wending nemen, ziet Merle dat inderdaad de governor hem om zeep wil hebben en sluit zich aan bij zijn broer die heb overtuigt heeft dat Ricks groep de beste keuze is.
Ze worden allemaal vrienden !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

L1nt schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:14:
zat nog te denken....straks zadelen ze ons op met een anti-climax.
Iedereen verwacht een standoff tussen Merle en Daryl en eventueel ook nog Rick maar straks ontdekt de Governer dat Michonne nog leeft en Merle gelogen heeft. Die executeert Merle dus gewoon ter plekke.....
Ik hoop op een standoff als in de comics :9

Ik vind het eigenlijk steeds leuker dat deze serie is gebaseerd op de comic en geen "verserieïng" is. Zo blijft het interessant om te kijken omdat er elke keer een twist in zit. Erg benieuwd ook wat er zal gaan gebeuren met de Governor én die mensen daar in dat dorpje. Sluiten ze zich aan of wordt het een grote knokpartij?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Denk dat Merle hoe dan ook dood gaat. Lijkt niet in zijn karakter te zitten om zich te schikken als 1 van de groep ipv de leider.
Ok bij de Governer is hij 1 van de groep maar die wekt meer angst op dan Rick en Merle weet dat wel. Valt nog mee dat ie durft te liegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik verwacht dat Daryl Merle dood maakt, als hij ziet dat Merle de groep alleen maar kwaad wil doen.

Merle was niet echt de aardigste broer die je kon hebben en als hij er was onderdrukte hij Daryl. Merle gaat waarschijnlijk weer proberen om Daryl te manipuleren maar dat gaat niet lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Ik dacht ook even: waarom helpt Michonne nou niet? Ze waren niet op pad om wat dvd'tjes te huren bij de plaatselijke videotheek ofzo. :+
Anderzijds is dit natuurlijk wel een potentiele aanloop naar een confrontatie tussen het groepje van Rick en de governor. Geweldig dat Michonne zich aan het eind van deze aflevering meldt bij de gevangenis (al vraag ik me af hoe ze wist dat ze daar moest zijn, en waarom liep Rick toevallig naar buiten? Het komt mooi uit, dat wel).

Gelukkig is Rick ook weer bij zinnen. Ik was wat kritisch na de vorige aflevering omdat ie wel erg door het lint ging, en Glenn zo wegduwde. Maar zijn eerste reactie toen ze met die baby naar buiten kwamen lopen vond ik prachtig geacteerd. Die man is daar wel heel goed in, getergd zijn. :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Xymox schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:48:

Toen Daryl en Maggie in die kinderopvang babyspullen gingen halen, had ik ook wel verwacht1 of 2 kinderzombies te zien, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:17

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wat een dikke vette aflevering zeg! Had niet verwacht dat hij Glenn en Rachel tegen zou komen :D
Merk wel dat ze echt aan het opbouwen zijn naar een cliffhanger voor de break die straks komt.

Ik verwacht dat de volgende aflevering eindigt dat Merle en Daryl tegenover elkaar staan. Hoe dat afloopt, moet je dan weer in maart 2013 kijken. Flikken ze altijd bij die series :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Cyphax schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:51:
Ik dacht ook even: waarom helpt Michonne nou niet? Ze waren niet op pad om wat dvd'tjes te huren bij de plaatselijke videotheek ofzo. :+
Anderzijds is dit natuurlijk wel een potentiele aanloop naar een confrontatie tussen het groepje van Rick en de governor. Geweldig dat Michonne zich aan het eind van deze aflevering meldt bij de gevangenis (al vraag ik me af hoe ze wist dat ze daar moest zijn, en waarom liep Rick toevallig naar buiten? Het komt mooi uit, dat wel).

Gelukkig is Rick ook weer bij zinnen. Ik was wat kritisch na de vorige aflevering omdat ie wel erg door het lint ging, en Glenn zo wegduwde. Maar zijn eerste reactie toen ze met die baby naar buiten kwamen lopen vond ik prachtig geacteerd. Die man is daar wel heel goed in, getergd zijn. :+
Michonne had ook niet veel kunnen doen met haar zwaard, ze was ook nog eens gewond. Tegen de tijd dat ze dichtbij genoeg zou zijn had Merle haar al dood geschoten. Wat ze nu heeft gedaan is veel verstandiger, "Live to fight another day" laten we maar zeggen.

Ik vraag me nog steeds af waar het lijk van Lori gebleven is. Die is echt niet opgegeten door die ene walker die Rick in z'n maag stak (dat past gewoon niet) en er liggen ook nergens resten (botten enzo). Zou leuk zijn als Lori als walker terug komt :) (ik denk niet dat Carl haar door haar hoofd geschoten heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

EnigmaNL schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:00:
Zou leuk zijn als Lori als walker terug komt :) (ik denk niet dat Carl haar door haar hoofd geschoten heeft).
Dat zou ook de cliffhanger kunnen zijn van de winterstop? Zoiets hadden ze toch ook gedaan met Sophie toen die gevonden was in die schuur van Hershel?

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 20-11-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:44

St@m

@ Your Service

Cyphax schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:51:
Ze brachten het al overdreven in de serie, ik snap niet hoe je dat gemist hebt :P
Toy for a baby to grow up in prison
No life (ofzo) behind the fence
en nog wel wat meer zinnen, en ook iedere keer de nadruk leggen op de stukjes over de gevangenis, dus vandaag dat Michonne het wist. En Rick hoorde een ander geluid dan anders, wij hoorden dat ook, dus zo toevallig was dat niet.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:54
Prima ep alleen toch frapant dat als ze zombies killen dat iedereen van grote afstand de 1 na de ander in het hoofd schiet en dan met zijn tweeen op 3 meter afstand Merle missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

De meeste zombies bewegen niet snel en onverwachts. En bovendien schieten ze niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Malt007 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:16:
Prima ep alleen toch frapant dat als ze zombies killen dat iedereen van grote afstand de 1 na de ander in het hoofd schiet en dan met zijn tweeen op 3 meter afstand Merle missen...
Volgens mij, maar dit kan ik mis hebben, schoot alleen Merle en doken Glenn en zijn vriendin weg. Dus die hebben niet geschoten.

Bovendien is het voor hun heel wat anders om een mens te schieten. Zo menselijk zijn ze toch nog wel.

Ook had ik het idee/gevoel dat Merle hun niet wou doden enkel schoot ter afleiding. Immers, ze hadden nog niet gezegd waar zijn broer is/was en dat is zelfs voor Merle nog wel belangrijk.

Maar even ter verduidelijking, er komen toch nog twee afleveringen voor de break toch? Of heb ik dat fout? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:57
St@m schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:03:
[...] en nog wel wat meer zinnen, en ook iedere keer de nadruk leggen op de stukjes over de gevangenis, dus vandaag dat Michonne het wist. [...]
Je mist nog de aanwijzing van "5 miles from here", anders weet je nog niet welke van de 5000 gevangenissen je moet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
St@m schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:03:
[...]

Ze brachten het al overdreven in de serie, ik snap niet hoe je dat gemist hebt :P
Toy for a baby to grow up in prison
No life (ofzo) behind the fence
en nog wel wat meer zinnen, en ook iedere keer de nadruk leggen op de stukjes over de gevangenis, dus vandaag dat Michonne het wist. En Rick hoorde een ander geluid dan anders, wij hoorden dat ook, dus zo toevallig was dat niet.
Ja maar dan nog, wie heeft Michonne verteld dat ze daar zaten? Ik heb niemand dat tegen haar horen zeggen.

Oh wacht, Glenn en Maggie zeiden dat :)

[ Voor 3% gewijzigd door EnigmaNL op 20-11-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Caelorum schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:45:
[...]

Je mist nog de aanwijzing van "5 miles from here", anders weet je nog niet welke van de 5000 gevangenissen je moet hebben :P
Ze heeft waarschijnlijk obv deze informatie in het dorpje een kaart gezocht waar de gevangenis op staat en heeft daarop de weg kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Of bordjes volgen?:P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Van die Michael Rooker had ik met al zijn ervaring wel beter verwacht. Ik vind hem echt één van de slechtere acteurs uit de serie. Zijn karakter is wel tof maar man man, wat was dat stuk in het bos slecht geakteerd zeg.,.. Snel dood!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Caelorum schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:45:
[...]

Ik denk dat in die buurt geen 5000 gevangenissen gaat vinden en ze zag die twee met de auto van een weg afrijden. Als je een beetje weet hoe de straten in Amerika zijn opgezet, dan is het redelijk rechttoe rechtaan.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Laatst online: 09:35
Dreanor schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:36:
[...]

Maar even ter verduidelijking, er komen toch nog twee afleveringen voor de break toch? Of heb ik dat fout? :(
Jep, nog 2.

IMDB: The Walking Dead (2010) - Episodes

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Daar zie ik toch echt EP.08 op 2 december dus nog twee te gaan voor de break. Wat alsnog te weinig is vind ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik heb een hekel aan die breaks. Gewoon uitzenden die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:17

AndereKoekoek

Ping! Pong?

http://www.imdb.com/name/nm0740264/filmoseries#tt1520211

Hier staat wel dat Merle in aflevering 9 en 10 zit. Al kloppen de data niet helemaal die erbij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Floris-K schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:09:
http://www.imdb.com/name/nm0740264/filmoseries#tt1520211

Hier staat wel dat Merle in aflevering 9 en 10 zit. Al kloppen de data niet helemaal die erbij staan.
Als ze in "Previously on..." zitten staan ze er volgens mij al bij op IMDB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Ik snap het niet, de bruine samurai chick zat onder het bloed en de zombies negeren haar maar als iemand anders onder het bloed zit dan worden ze wel aangevallen :?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:30
Dat is zombiesmurrie wat ze over zich heen heeft :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Mandrake466 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:08:
Ik snap het niet, de bruine samurai chick zat onder het bloed en de zombies negeren haar maar als iemand anders onder het bloed zit dan worden ze wel aangevallen :?
Alleen bloed is niet genoeg, je moet rottend spul over je heen hebben zodat je naar een rottende walker stinkt, zolang je dan langzaam beweegt doen Walkers je niks omdat ze denken dat je één van hen bent. Zou Michonne nu ineens gaan schreeuwen of touwtje springen, dan word ze net zo hard verslonden als ieder ander.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Peenutzz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:10:
Dat is zombiesmurrie wat ze over zich heen heeft :)
Spike_wolf schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:13:
[...]

Alleen bloed is niet genoeg, je moet rottend spul over je heen hebben zodat je naar een rottende walker stinkt, zolang je dan langzaam beweegt doen Walkers je niks omdat ze denken dat je één van hen bent. Zou Michonne nu ineens gaan schreeuwen of touwtje springen, dan word ze net zo hard verslonden als ieder ander.
Waarom smeert het groepje dan zich niet onder de zombieshit? Als ik het was zou ik eerst in de zombie smurrie zwemmen en dan pas op pad gaan of slapen! :)

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Mandrake466 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:17:
[...]

[...]

Waarom smeert het groepje dan zich niet onder de zombieshit? Als ik het was zou ik eerst in de zombie smurrie zwemmen en dan pas op pad gaan of slapen! :)
Omdat ze dat nog niet weten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Sagaris schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:19:
[...]

Seizoen 1 heeft Rick dat gedaan met ... dus ze weten het wel.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
St@m schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:20:
[...]

Seizoen 1 heeft Rick dat gedaan met ... dus ze weten het wel.
Sagaris schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:19:
[...]

Mischien kieskeurig? Wel zombies opensnijden en schedels inslaan maar smurrie over je heen ho maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:24
Het zal in het begin even wennen zijn, die ranzige rottende lucht op je de hele tijd.
Maar toch lijkt het mij veiliger. Wellicht iets beter voor de nachtrust. En verder zal het over het algemeen toch al niet best ruiken in de gevangenis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
ChuckyDevil schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:48:
Het zal in het begin even wennen zijn, die ranzige rottende lucht op je de hele tijd.
Maar toch lijkt het mij veiliger. Wellicht iets beter voor de nachtrust. En verder zal het over het algemeen toch al niet best ruiken in de gevangenis..
Ja, inderdaad maar de hele stad zal ook niet meer fris ruiken door de lijken en wandelende zombies. De geur van rottend vlees hangt overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 11-09 19:25
Ze moeten Michonne wel snel naar binnen halen, want dat truukje met die resten zombie over je heen werkt maar eventjes. Twee mensen uit Rick's groep hadden dat ook eens gedaan, maar werden toch op een gegeven moment herkend door de zombies.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

rimave schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:06:
Ze moeten Michonne wel snel naar binnen halen, want dat truukje met die resten zombie over je heen werkt maar eventjes. Twee mensen uit Rick's groep hadden dat ook eens gedaan, maar werden toch op een gegeven moment herkend door de zombies.
Toen regende het. Daar zag het weertje er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Van mij hoeft Michonne niet zo lang in de serie te blijven zo als ze nu is, Rick mag haar ook wel voor het hek laten staan.

Ze heeft maar 1 stemming en dat is boos. Saai karakter.

Ik weet wel dat veel mensen haar cool vinden vanwege haar zwaard maar verder dan dat is ze niet echt interessant vind ik. In de strips is ze net zo maar voor TV vind ik dat minder geschikt, een karakter moet een beetje veelzijdiger zijn om interessant te zijn (en te blijven). Carl hebben ze eindelijk een beetje interessanter gemaakt in S3 en Lori hebben ze dood gemaakt, het gaat dus al de goede kant op. Michonne mag wel iets menselijker gemaakt worden, de wereld mag dan wel heel kut wezen maar een beetje emotie mag wel getoond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Denk dat ze ook wel los komt in een omgeving waar ze de mensen wel vertrouwt.

Als ze zich echt veilig voelt durft ze misschien ook wel die muur die ze opgebouwd heeft om zichzelf af te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb die aflevering gezien tot het moment dat Lori en Rick op de loopbrug tussen de 2 gevangenisdelen stonden. Daarna ging de uitzending op zwart, maar ik begreep dat er meer te zien moet zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Jorgen schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:42:
[...]

Ik heb die aflevering gezien tot het moment dat Lori en Rick op de loopbrug tussen de 2 gevangenisdelen stonden. Daarna ging de uitzending op zwart, maar ik begreep dat er meer te zien moet zijn geweest.
Nee: Snake in "[Serie] The Walking Dead"

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 20-11-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik had toch ergens gelezen dat je een andere versie moest zien te krijgen, die wel een normaal einde had. Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Top serie. Mij iets te vies maar verder echt mooi. Eindelijk wat karakterbinding na al die eps.
Rick vind ik een erg goede acteur. Net als (mijn favo) daryl. Top man. Betrouwbaar, 100 % eerlijk, respect, én liefde.

Mooie serie, ik kijk er elke keer weer naar uit.

En wat is penny een lekker ding toch stiekum ;)
Arme Dezmond

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Penny? Dezmond? (de enige combinatie die ik daarmee ken zijn DeSmond en Penellope uit Lost, maar die hebben niks met The Walking Dead te maken).

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Die namen zeggen mij ook niets of ik heb wat gemist xD

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
spoiler: Nieuwe karakter in seizoen 3

:Y

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:41
Penny is denk ik Maggie,

dezmond kan ik ook niet thuisbrengen :), behalve dan van die serie waar ik de naam niet van noem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik moest aan Silent Hill denken :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

luxzenburcht schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:28:
Penny is denk ik Maggie,

dezmond kan ik ook niet thuisbrengen :), behalve dan van die serie waar ik de naam niet van noem :)
Ik denk dat hij Lauren Cohan (Maggie in TWD) verwart met Sonya Walger (Pennie in Lost) :)

Die spoiler hierboven zag ik ook voorbij komen.
spoiler:
Yay, Tyreese is ook een erg tof personage.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Nope ik bedoel Desmond en Penny uit Lost inderdaad :) Daar vond ik Pennelope (Sonya) maar mwa maar hier in de laatste ep best wel :9

Edit: maar kan echt niet op tegen maggie, want die is :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 d:)b d:)b *O* oOo O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

[ Voor 71% gewijzigd door Guillome op 20-11-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Guillome schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:46:
Nope ik bedoel Desmond en Penny uit Lost inderdaad :) Daar vond ik Pennelope (Sonya) maar mwa maar hier in de laatste ep best wel :9

Edit: maar kan echt niet op tegen maggie, want die is :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 d:)b d:)b *O* oOo O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Maar wat is de link tussen Sonya en The Walking Dead dan :?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Das dezelfde actrice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Maggie en Penny? Nee :P

[Edit]
@ hieronder: ?

[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 20-11-2012 22:13 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Niet echt nee.
Spike_wolf schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:32:
[...]

Ik denk dat hij Lauren Cohan (Maggie in TWD) verwart met Sonya Walger (Pennie in Lost) :)

[ Voor 31% gewijzigd door Anthirian op 20-11-2012 22:12 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Jullie halen steeds maggie erbij :P Ik bedoel die blonde die met de gouveneur aanpapt en pennie uit lost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Guillome schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:34:
Jullie halen steeds maggie erbij :P Ik bedoel die blonde die met de gouveneur aanpapt en pennie uit lost
Andrea. Maar Pennie uit Lost speelt helemaal niet eens mee

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Is Pennie niet Andrea?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nope.
Pennie is Sonya Walger
Andrea is Laurie Holden

[ Voor 31% gewijzigd door Spike_wolf op 20-11-2012 22:38 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

éééégg wel

toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Nee joh.
Wikipedia: Laurie Holden
vs
Wikipedia: Sonya Walger

Maar die Andrea is dus al 42.. :o Had ik haar echt niet gegeven.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Speaking of Silent Hill: "Cybil Bennett in Silent Hill" ik wist dat ik haar kon!

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Wat valt er te kunnen aan haar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Shit wat lijken die op elkaar

Pagina: 1 ... 6 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.