Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Split? Een break voor de feestdagen in december neem ik aan?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Yep, alles voor de kijkcijfers he ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dreanor schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:48:
Echt waar!? Cool dus er zitten zelfs verrassingen voor de Comic lezers onders ons in deze serie. :D
Jep, en los van die twee zijn er nog wel meer verassingen, het globale verhaal is redelijk hetzelfde maar er gebeuren een hoop dingen heel anders.
Zo is Sophia niet dood in de comics, Lori gaat veel later dood, Andrea word niet achter gelaten om met Michonne rond te gaan zwerven. Dale had een relatie met Andrea en raakt zijn been kwijt in de gevangenis (niet Herschel).

Genoeg verassingen voor ons dus :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:22

Cyphax

Moderator LNX
Ik begin me toch weer meer te storen aan Rick. Hij is echt zo ongeschikt als leider voor die groep, hij is zo stabiel als een kaartenhuis. Ik zou er niet om rouwen als ie eindigt als hapje voor een walker. Voegt op het moment ook geen reet toe aan het verhaal, al kan dat nog komen. Maar damn, wat een idioot is die kerel. Ik vind het zelfs intussen jammer dat hij Shane doodde en niet andersom. Dat had ik toentertijd niet durven voorspellen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:32

Player1S

Probably out in the dark

Shane was 1 groot gevaar voor de groep. Die zou head on een herd aanvallen met alleen een stok gemaakt van riet.

Rick is nu even doorgedraaid maar in de previews zag je dat ie ook weer bij zinnen was. Die zal nu alleen maar beter opletten waar een Shane zou denken dat je met lomp en onbenullig de boel in leven houdt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 19:25
Ik denk trouwens dat die Michonne er goed aan gedaan heeft om uit die community weg te gaan. Die Philip is echt sick. Dat gedoe met z'n dochtertje (was trouwens wel een erg toffe scene was), die hoofden op sterk water en die militairen die hij zo zonder pardon neerknalt. Die waren nog geeneens in zombies veranderd.

Ik had trouwens ook sterk het idee dat die mensen die in dat 'bushokje' zaten die Michonne losliet en neermaaide bekenden waren van Philip of van mensen in die community.

Ook sick trouwens, dat gevecht met die zombies in die zelfgebouwde arena. :p

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
L1nt schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:33:
Shane was 1 groot gevaar voor de groep. Die zou head on een herd aanvallen met alleen een stok gemaakt van riet.
Dat is Rick nu ook. Maar Shane draaide nog niet zo gauw door, dat was gewoon een zak. Rick is toe aan vakantie denk ik.
Rick is nu even doorgedraaid maar in de previews zag je dat ie ook weer bij zinnen was.
Dan heeft het doordraaien van Rick dus helemaal geen enkele zin, qua verhaalvertelling, behalve om op mijn zenuwen te werken. :P
Ik kijk trouwens nooit naar de previews. Ze hebben de neiging wel erg veel weg te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Cyphax schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:49:
[...]

Dat is Rick nu ook. Maar Shane draaide nog niet zo gauw door, dat was gewoon een zak. Rick is toe aan vakantie denk ik.
Shane heeft dan ook maar 4 weken in de Apocalypse rond gelopen, Rick 8 maanden langer :P
In die tijd was Shane al lang veel verder gegaan, en was de kans groot dat de groep inmiddels veel kleiner geweest zou zijn.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

L1nt schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:33:
spoiler:
Rick is nu even doorgedraaid maar in de previews zag je dat ie ook weer bij zinnen was.
Nee die preview zag ik niet, want dat zijn spoilers. Graag de bijbehorende tags gebruiken dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Anthirian op 13-11-2012 11:04 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Dreanor schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:35:

Echter, je ziet ze het graf graven, maar nooit het lichaam of een soort van stil moment. Wat dat betreft is er ook voor T-Dog geen stil moment geweest. :P
Toch zie je in het laatste shot Daryl een bloem oid op het graf van carol... ze hadden toch een diepere band.. bewijst ook wel weer dat Daryl zijn bewust zijn flink veranderd is!
Als dat van 16 afleveringen klopt is dat wel erg lekker zeg. Veel meer dan ik had gedacht (dacht zelf 10 ofzo).
Voor zover IMDB verhuld staan er 10 episodes ingeplanned waarvan 8 in 2012 (laatste op 2 dec) en 2 in 2013 startende vanaf Februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Spike_wolf schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:02:
[...]

Shane heeft dan ook maar 4 weken in de Apocalypse rond gelopen, Rick 8 maanden langer :P
Is dat meegerekend dat Rick eerst lange tijd in coma heeft gelegen en Shane niet? Dat ging ook over maanden geloof ik? :P
In die tijd was Shane al lang veel verder gegaan, en was de kans groot dat de groep inmiddels veel kleiner geweest zou zijn.
Speculatie!!! :+
Nee, ik was wel blij dat Shane werd gedood maar ik krijg dus de kriebels een beetje van Rick. Het zal best allemaal stresvol zijn maar dit gaat eigenlijk nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Doordraaien en dat even lekker afreageren op zombies. Heerlijk, beter dan op zijn zoon/groep ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Cyphax schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:15:
[...]

Is dat meegerekend dat Rick eerst lange tijd in coma heeft gelegen en Shane niet? Dat ging ook over maanden geloof ik? :P

[...]

Speculatie!!! :+
Nee, ik was wel blij dat Shane werd gedood maar ik krijg dus de kriebels een beetje van Rick. Het zal best allemaal stresvol zijn maar dit gaat eigenlijk nergens over.
Rick heeft bijna een maand in coma gelegen. Seizoen 1 en 2 hebben samen ongeveer 4 weken geduurd, tussen seizoen 2 en 3 zitten 8 maanden.
Shane heeft dus ongeveer 7 weken rond gelopen, Rick 8 maanden plus 4 weken.
Rick moet even wat stoom afblazen, maar zal nu wel weer redelijk snel 'normaal' gaan doen, hij zal niet in één storten of zichzelf van kan (laten) maken ofzo.. Even afreageren en weer door...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik vind het niet zo raar. Hij was z'n vrouw net verloren op een niet hele prettige manier en zijn zoon heeft een kogel door het hoofd van z'n bloedeigen moeder moeten jagen. Dat kan dan de druppel zijn.... Tenminste, ik zou er ook niet blij van worden als ik in zo'n situatie zou zitten. Je moet goed nagaan dat je constant gespannen en op je hoede bent.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
McBoom schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:25:
Ik vind het niet zo raar. Hij was z'n vrouw net verloren op een niet hele prettige manier en zijn zoon heeft een kogel door het hoofd van z'n bloedeigen moeder moeten jagen. Dat kan dan de druppel zijn.... Tenminste, ik zou er ook niet blij van worden als ik in zo'n situatie zou zitten. Je moet goed nagaan dat je constant gespannen en op je hoede bent.
nou als we die militairen geloven zijn ze niet echt gespannen en op hun hoede :+

edit :

het is eigenlijk wel raar dat een politie agent zo niet stress bestendig is.
als agent zijnde zou je bijna gewend moeten zijn aan moeders met een kogel door hun kop gejaagd door een jaloers ex vriendje/man/whatever...

[ Voor 17% gewijzigd door AjDuLion op 13-11-2012 11:42 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Dat geldt voor het hele groepje, maar alleen Rick stort als een kaartenhuis in elkaar en de rest houdt zich veel beter, zelfs z'n eigen zoon. Rick is gewoon niet stressbestendig. Kan, heel mens-eigen, maar daardoor hoort hij niet aan de leiding te zijn. Hooguit de waterleiding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anthirian schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:03:
[...]

Nee die preview zag ik niet, want dat zijn spoilers. Graag de bijbehorende tags gebruiken dus.
Als het op TV is geweest mag je er open over discussieren toch? Dat geldt imho dan ook voor de previews die na de aflevering worden uitgezonden. Als je daar niets over wilt lezen zou ik dit soort topics gewoon niet bezoeken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

AjDuLion schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:38:
[...]

nou als we die militairen geloven zijn ze niet echt gespannen en op hun hoede :+
Het blijven Amerikaanse National Guard [Reservisten]... Heb het gevoel dat die van iedere situatie eerst de grap er van inzien voor je er serieus van gespannen / op je hoede wordt. Al waren ze hier toch wel redelijk genept door het optreden van The Gouvener.
blijf het toch een rare reactie vinden. Eerst ben je fulltime sjachie tegen je vrouw en ben je haar imo liever kwijt dan rijk, dan wordt het iets beter en komt er weer een klein beetje gevoel terug, en dan gaat ze (waarschijnlijk, hopelijk) zomaar dood. Met gevolg deze reactie, die is toch wel erg overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Bor de Wollef schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:42:
[...]

Als het op TV is geweest mag je er open over discussieren toch? Dat geldt imho dan ook voor de previews die na de aflevering worden uitgezonden. Als je daar niets over wilt lezen zou ik dit soort topics gewoon niet bezoeken.
Nee, previews horen ook in spoilers, die aflevering is immers nog niet uitgezonden.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

bartjas schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:44:

blijf het toch een rare reactie vinden. Eerst ben je fulltime sjachie tegen je vrouw en ben je haar imo liever kwijt dan rijk, dan wordt het iets beter en komt er weer een klein beetje gevoel terug, en dan gaat ze (waarschijnlijk, hopelijk) zomaar dood. Met gevolg deze reactie, die is toch wel erg overdreven.
Juist dat speelt mee. Natuurlijk was ie zwaar pissed off op haar maar diep van binnen hield ie nog heel veel van haar. Hij had alleen nu even geen zin om lief te doen tegen haar.
En nu is ze dood zonder dat hij haar heeft kunnen zeggen dat ie van haar hield. Tja dan slaan de stoppen even door.
Wat Rick nu deed, brengt niet zozeer de groep in gevaar. Hij leid ze niet naar een herd toe bijvoorbeeld.
Shane zou dat wel doen, die zou een hek open gooien, alarmen aan en alle aanstormende zombies afmaken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Spike_wolf schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:44:
[...]

Nee, previews horen ook in spoilers, die aflevering is immers nog niet uitgezonden.
Maar de preview immers wel tegelijk met de huidige aflevering. Het is gewoon een integraal onderdeel van de uitzending toch? Imho geen spoiler tags dus. Het is voorkennis die iedereen opdoet tenzij je de tv vroegtijdig uitzet.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 13-11-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Bor de Wollef schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:51:
[...]

Maar de preview immers wel tegelijk met de huidige aflevering. Het is gewoon een integraal onderdeel van de uitzending toch? Imho geen spoiler tags dus.
klopt maar niet alle video's in omloop bevatten deze sneak preview... dus is het logisch dat sommige dit niet mee krijgen.
aan de andere kant klopt het wel wat je zegt! Maar moet je ook oppassen hier conclusies aan te hangen omdat deze previews niet altijd chronologisch zijn opgesteld!

ik zou zeggen preview gewoon ff spoilertje voorkom je een hoop gemuts mee, of gewoon een weekje wachten eer je het wereldkundig wil maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

De meeste versies bevat ze wel.

Moeten we dan straks ook gaan spoileren omdat iemand misschien de cliffnotes versie download?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:24
Vanavond aflevering 5 kijken, seizoen 3 weet me tot nu toe goed te boeien. Hopelijk kunnen ze het een beetje spannend houden zonder het echt langdradig te maken..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Wtf mensen vinden het raar dat Rick zo reageert? Zijn vrouw was zwanger, ze moesten vluchten vanwege aanstormende zombies. Ze moet plotseling bevallen, haar buik wordt opengesneden zonder verdoving. De baby wordt eruit getrokken, zijn zoon moet zijn moeder door haar hoofd schieten. Vervolgens gaat hij haar zoeken en blijkt ze opgegeten door een andere zombie.

Holy shit, ik denk dat ik ook wel zou flippen. Hij hield tenslotte nog wel van haar. W-t-f.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:32
L1nt schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:56:
[...] Moeten we dan straks ook gaan spoileren omdat iemand misschien de cliffnotes versie download?? :X
Het is een kleine moeite...
Snippertje schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:58:
Wtf mensen vinden het raar dat Rick zo reageert? Zijn vrouw was zwanger, ze moesten vluchten vanwege aanstormende zombies. Ze moet plotseling bevallen, haar buik wordt opengesneden zonder verdoving. De baby wordt eruit getrokken, zijn zoon moet zijn moeder door haar hoofd schieten. Vervolgens gaat hij haar zoeken en blijkt ze opgegeten door een andere zombie. [...]
Het enige wat hij weet is dat ze is bevallen en dood is gegaan, maar dat de baby leeft. Vervolgens gaat hij zo ongelooflijk overdreven staan janken.
Pas als hij op de plek komt waar het lijk hoort te liggen weet die iets meer: "Ze is opgegeten".
Wat hij dus niet weet is dat zijn zoon de moeder heeft doodgeschoten en dat er een keizersnede zonder verdoving is gedaan. De twee ergste dingen dus. Vind zelf de reactie wel compleet buitensporig, maar ja.. het zal wel. Die gast spoort vanaf de eerste aflevering al niet dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Caelorum schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:06:
Wat hij dus niet weet is dat zijn zoon de moeder heeft doodgeschoten en dat er een keizersnede zonder verdoving is gedaan. De twee ergste dingen dus. Vind zelf de reactie wel compleet buitensporig, maar ja.. het zal wel. Die gast spoort vanaf de eerste aflevering al niet dus :P
Zonder verdoving weer hij wel, want de kans was zeer groot op een keizersnede omdat Carl zo ook eruit kwam. En aangezien ze niks bijhadden konden ze ook niet verdoven. En dat doodschieten lijkt me vrij duidelijk als je naar Carl keek...

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En daarbij, die twee zijn op jonge leeftijd getrouwd, en waren daarvoor ook al een tijd bij elkaar.
Ze hebben jaren lang samen gelukkig geleefd, alleen de laatste paar maanden is het wat moeilijk. Dat is geen rede om zonder tranen te laten te accepteren dat de vrouw waar je min of meer je hele leven van gehouden hebt is overleden. Genoeg mensen die daar in een normale situatie niet mee om kunnen gaan. Laat staan als je de laatste 9 maanden constant in angst geleefd hebt.

En over de previews, genoeg mensen kijken ze niet, en volgens de regels die we hier gebruiken horen previews gewoon in spoilers, klaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Spike_wolf op 13-11-2012 12:14 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:49:
[...]

Juist dat speelt mee. Natuurlijk was ie zwaar pissed off op haar maar diep van binnen hield ie nog heel veel van haar. Hij had alleen nu even geen zin om lief te doen tegen haar.
En nu is ze dood zonder dat hij haar heeft kunnen zeggen dat ie van haar hield. Tja dan slaan de stoppen even door.
Wat Rick nu deed, brengt niet zozeer de groep in gevaar. Hij leid ze niet naar een herd toe bijvoorbeeld.
Shane zou dat wel doen, die zou een hek open gooien, alarmen aan en alle aanstormende zombies afmaken.
Dit
Spike_wolf schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:14:
En daarbij, die twee zijn op jonge leeftijd getrouwd, en waren daarvoor ook al een tijd bij elkaar.
Ze hebben jaren lang samen gelukkig geleefd, alleen de laatste paar maanden is het wat moeilijk. Dat is geen rede om zonder tranen te laten te accepteren dat de vrouw waar je min of meer je hele leven van gehouden hebt is overleden. Genoeg mensen die daar in een normale situatie niet mee om kunnen gaan. Laat staan als je de laatste 9 maanden constant in angst geleefd hebt.

En over de previews, genoeg mensen kijken ze niet, en volgens de regels die we hier gebruiken horen previews gewoon in spoilers, klaar.
En dit.

Dat hij zo tegen haar deed betekent niet dat hij niet ongelooflijk veel van haar hield. Ik vind dit 1 van de sterke dingen van dit gehele geval. Rick die zo reageert. Komt wat mij betreft ontzettend realistisch over. Ik zou hetzelfde gedaan hebben: namelijk flippen, keihard flippen. En dat is wat hij doet. Puik werk dus. Ik heb echt niets te klagen over S3. Well done guys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 21:06
Precies wat Geno zegt. Vond dit een sterk staaltje acteerwerk van hem, en een logische reactie. Vind dit seizoen alsmaar beter en beter worden. Ze hebben volgens mij wel geleerd van de kritiek op vorig seizoen. Ik bedoel ook nu blijven ze vanaf aflevering 1 op dezelfde locatie, maar toch is de hele beleving anders.

Ik had het vorig seizoen na 3 afleveringen wel gehad met heel die boerderij en de zoektocht naar Sofia en toe kregen ze het gewoon voor elkaar om heel het seizoen daar te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Budget is volgens mij ook flink opgekrikt. Of er is veel blijven liggen van vorig jaar. Als ik zie hoeveel zombies er alleen al geslacht worden. Michonne al dik 6 in de afgelopen aflevering. Rick minstens zoveel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

McBoom schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:08:
Ben ik de enige die Michonne maar een raar ding vind? Het enige wat ze lopt te doen is de boze negerin uit te hangen. Kan best zijn dat je het zootje daar niet vertrouwd, maar dan is die PMS-modus nogal overdreven. Vind ik dan :P
Ze is heel erg argwanend naar bijna iedereen die ze niet kent, ook iets wat haar geholpen heeft om al die tijd alleen te overleven. Voor meer achtergrond, de comic:

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:21:
[...]

Ze is heel erg argwanend naar bijna iedereen die ze niet kent, ook iets wat haar geholpen heeft om al die tijd alleen te overleven. Voor meer achtergrond, de comic:
Voor mensen die de comics niet kennen, en puur afgaan op wat ze nu te zien krijgen, komt dat misschien gewoon niet over.
Bij mij iig niet. Je hebt totaal geen binding met het karakter, en in het begin is dat mysterieuze wel interessant, maar dat moet niet te lang duren.

Ik vind alles rondom de groep van Rick in seizoen 3 heel sterk neergezet. Het Michonne/Andrea/Governor gedeelte wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Zamorano schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:26:
[...]

Voor mensen die de comics niet kennen, en puur afgaan op wat ze nu te zien krijgen, komt dat misschien gewoon niet over.
Bij mij iig niet. Je hebt totaal geen binding met het karakter, en in het begin is dat mysterieuze wel interessant, maar dat moet niet te lang duren.

Ik vind alles rondom de groep van Rick in seizoen 3 heel sterk neergezet. Het Michonne/Andrea/Governor gedeelte wat minder.
Dat is ook wel zo idd. Het zou wel prettig zijn als ze wat meer aandacht aan Michonne's verhaal zouden besteden met behulp van flashbacks ofzo. Hoeft niet heel veel maar gewoon zodat het net iets duidelijker wordt. Misschien dat ze dit later nog gaan doen, wie weet.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Trouwens, straks met de kerst wordt Love Actualy hier weer in de bluray-speler gepropt. Daar ga je ook weer met andere ogen naar kijken :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Wel leuk om Andrew weer met zijn eigen accent te horen praten :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

McBoom schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:42:
Trouwens, straks met de kerst wordt Love Actualy hier weer in de bluray-speler gepropt. Daar ga je ook weer met andere ogen naar kijken :P
want??? voor die mensen die die film nog nooit gezien hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

L1nt schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 17:15:
[...]

want??? voor die mensen die die film nog nooit gezien hebben.....
Google was te moeilijk? ;)
Andrew Lincoln (Rick) heeft er een rol in.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Zamorano schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:26:
Maar is nou ook nog niet echt iets spannends gebeurd rondom hun dat deze drie characters interessanter zou moeten maken. Ja, alleen bij de Governor, die blijkbaar een dubbelleven heeft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Wat heeft dit met the walking dead te maken?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je herkent de acteur en stem niet? Goed seizoen totnogtoe flink wat spanning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 23:29

Ultimation

Het is als Appels en peren

Jaa goede aflevering! Rick die even het gehele cellenblok opruimt en vervolgens opgebeld word. Hier op de bank vroegen wij ons serieus ook af of dit echt was of zich in Rick's hersenpan afspeelde. Als het echt is (wat nog best zou kunnen) is het dan misschien Carol?

Maar die zombie kan nooit Lori helemaal hebben opgegeten; sinds wanneer worden de botten ook opgegeten? De hoeveelheid vlees kan best zon buik hebben veroorzaakt. Maar de botten?!

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Rick has lost it en ik verwacht dat het telefoontje hem weer terugzet als leider (van de groep).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Als het telefoontje niet echt is, is het Shane denk ik, die hem vertelt wat hij fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 21:47

Slapstick

Me, myself or I

telefoontje van die vent uit de pilot?

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

McBoom schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:42:
Ik verwacht steeds dat Daryl "And shepards we shall be, for Thee, my Lord, for Thee. " gaat zeggen als hij een zombie vermoord ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

afvalzak schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:48:
[...]

Ik verwacht steeds dat Daryl "And shepards we shall be, for Thee, my Lord, for Thee. " gaat zeggen als hij een zombie vermoord ;)
Zou wel een leuke easter-egg of reverentie zijn als Daryl samen met zijn broer de governor (of iemand anders) executeren op die manier. :P

"And shepards we shall be, for Thee, my Lord, for Thee." Pewpew en twee muntjes op de ogen.

Zal wel nooit gebeuren en veel te opzichtig zijn maar toch ... ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:50
Dit seizoen wordt beter en beter. En zoals iemand al aangaf, de serie wijkt af van de comics, dus dat is voor ons comic lezers ook wel erg tof. Tenminste nog wat onverwachte wendingen. :)

Carol leeft volgens mij nog. Dat is inderdaad gewoon een trucje van de schrijvers om haar te doen vergeten en spontaan ergens anders op te duiken. En nee, dat heb ik niet uit de comic, want daar verdwijnt ze niet spontaan. En ik weet al niet eens meer wat er wel met haar gebeurt, want de comics waar dit in beschreven wordt zijn al best oud (2008).

Superscene met the Governor en z'n dochter! Goed om te zien dat dit ook in de serie zit. Verklaart volgens mij ook waarom die doktor zo z'n best moet doen om die zombies te bestuderen. The Governor zoekt volgens mij een cure voor z'n dochter. Best verterend dat hij haar zo vasthoudt en knuffelt. Ik, als vader met een dochter, snap dat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 21:06
Slapstick schreef op woensdag 14 november 2012 @ 02:37:
Ooh wat hoop ik dit. Heb het altijd jammer gevonden dat die gast nooit meer terug is gekomen. Vond hem wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bootje schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:54:
Best verterend dat hij haar zo vasthoudt en knuffelt. Ik, als vader met een dochter, snap dat. ;)
Prachtige verspreking. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik denk dat zij degene is die Lori heeft versleept en eventueel dicht genaaid en gered. Dat Carl niet raak heeft kunnen schieten... Zou beetje veel zijn om twee characters te laten sterven in 1 episode.

In het begin kun je het totaal aantal afleveringen zien bij de acteurs. Volgens mij is het nu bijgewerkt t/m de laatste episode. Rick, Andrea, Glenn, Carl 27 eps en Lori 26 eps.

Zit er niks anders op dan af te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
Geheel met Floris-K eens.. Alleen de uitbuikende zombie is dan niet te verklaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
En niet eens bewust! :*)

Wellicht heeft Carol de medische vleugel van de gevangenis gevonden een daar Lori mee naartoe genomen? Die vleugel/afdeling hebben we nog niet gezien toch? En die zijn er volgens mij altijd wel in dit soort grote gevangenissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:23
Slapstick schreef op woensdag 14 november 2012 @ 02:37:
... Help me herinneren? Zegt me even niets.

[ Voor 5% gewijzigd door stereohead op 14-11-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

ChuckyDevil schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:09:
Geheel met Floris-K eens.. Alleen de uitbuikende zombie is dan niet te verklaren :)
Placenta/moederkoek? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Lori is dood. D O O D

Zelfs bevestigt door de actrice zelf.

En nogmaals, de gehele flashback waar Rick zegt dat Carl geen kinderdingen meer mag doen en moeilijke besluiten zal moeten nemen heeft totaal geen toegevoegde waarde meer als Carl Lori niet heeft doodgeschoten.
Omdat zoiets voor de tere zieltjes in de VS te erg is, zoon schiet mama dood, hebben ze het niet in beeld gebracht (zombie gruwelijk slachten mag wel weer...raar volk). Die flashback geeft juist aan dat hij het wel heeft kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Da's niet zo veel hoor :)
L1nt schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:52:
Lori is dood. D O O D

Zelfs bevestigt door de actrice zelf.
Dat ze voorkomt in EP 26 ofzo kan ook gewoon betekenen dat er een flashback inzit.

[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 14-11-2012 15:55 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

stereohead schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:24:
[...]

... Help me herinneren? Zegt me even niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hydra schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:55:
[...]

Da's niet zo veel hoor :)

[...]

Dat ze voorkomt in EP 26 ofzo kan ook gewoon betekenen dat er een flashback inzit.
Op IMDB bedoelen ze met 26 dat ze in totaal 26 episodes meespeelt :) niet episode 26....zou erg lang seizoen worden dan :+

Ik zie haar nog wel Rick's Voice of Reason worden. Ze is dus gewoon dood alleen is ze dan de stem van Rick's onderbewustzijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:28

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ow de vent met de portofoon ( kon telefoon al niet plaatsen) dat verklaart :P maar dat komt omdat ik faal in het lezen van een doodnormale zin zie ik nu :X.

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 14-11-2012 17:46 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:48

Sebazzz

3dp

Notna schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:45:
[...]

Ow de vent met de portofoon ( kon telefoon al niet plaatsen) dat verklaart :P maar dat komt omdat ik faal in het lezen van een doodnormale zin zie ik nu :X.
De vent met de portofoon (ik neem aan die tegen Rick in de tank praat) is Glenn. Kan niet dus.

Wat misschien wel kan is dat het die gast is die Rick in zijn stad is tegengekomen (met zijn zoontje).

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

L1nt schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:52:
Omdat zoiets voor de tere zieltjes in de VS te erg is, zoon schiet mama dood, hebben ze het niet in beeld gebracht (zombie gruwelijk slachten mag wel weer...raar volk).
Als ik het goed heb was het doodschieten van Dale ook niet in beeld gebracht.
Wat mij betreft hoeft dat ook niet, zou over-the-top zijn...

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:28

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Sebazzz schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:53:
[...]

De vent met de portofoon (ik neem aan die tegen Rick in de tank praat) is Glenn. Kan niet dus.

Wat misschien wel kan is dat het die gast is die Rick in zijn stad is tegengekomen (met zijn zoontje).
Pssst, die hadden ook een portofoon ;) Ze zouden elke dag om X tijdstip op X frequentie contact met elkaar houden. En ja dan heb ik het over die dude met zijn zoon :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:48

Sebazzz

3dp

Notna schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:27:
[...]

Pssst, die hadden ook een portofoon ;) Ze zouden elke dag om X tijdstip op X frequentie contact met elkaar houden. En ja dan heb ik het over die dude met zijn zoon :)
Dat is toch wat ik zeg? :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
@ Notna en Sebazzz:

Jullie bedoelen Morgan Jones en zijn zoontje Duane denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick

Slapstick

Me, myself or I

Ja.

spoiler:
ooit hier, of ergens anders gelezen dat ze wel terug zouden komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Farid_A schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:07:
[...]

Ooh wat hoop ik dit. Heb het altijd jammer gevonden dat die gast nooit meer terug is gekomen. Vond hem wel wat hebben.
Heb je Jericho wel eens gezien? Daar speelt hij ook in mee, en best verdienstelijk ook.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
ben in ieder geval wel zwaar benieuwd naar wie er nu belt.. en of er wel iemand belt.. nog even geduld hebben en wachten op de volgende aflevering!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Verwijderd

L1nt schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:39:
[...]
En dat heb ik niet uit de comics, dat voorspel ik hier ter plekke. Je mag me straffen als ik ongelijk blijk te hebben. O-)
die knakkers zitten ook beide niet in de comics dus dat verbaast me weinig :+

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

sjorremans schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:50:
ben in ieder geval wel zwaar benieuwd naar wie er nu belt.. en of er wel iemand belt.. nog even geduld hebben en wachten op de volgende aflevering!
IMHO:

Carol valt af. Afgezien van het feit dat ik persoonlijk er van overtuigd ben dat ze dood is zijn er 0,0 verwijzingen geweest dat ze de telefoons al gebruikten en of ze uberhaubt nog werken.
Daarnaast zijn ze inmiddels slim genoeg om geen onnodig lawaai te maken in deze situatie. En hoe weet ze wel nr ze moet draaien? Probeer er genoeg en je komt bij Rick uit maar hoe weet ze welke nummers de gevangenis intern hanteert?

Levende Lori valt zeker af. Ze is dood. Genoeg over gesproken al. Die is het dus echt niet.

Optie 1: IMHO meest voor de hand liggend. Lori als onderdeel van Rick's doordraai moment. Zij trekt hem weer naar de realiteit en brengt hem zo bij zinnen. Zij speelt dus Rick's voice of Reason.

Optie 2: Misschien far fetched maar the Governer. Had een dealtje met de gevangenen daar. Belt om iets te regelen maar krijgt niet z'n vaste contact maar Rick aan de lijn.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

L1nt schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:21:
[...]

Optie 2: Misschien far fetched maar the Governer. Had een dealtje met de gevangenen daar. Belt om iets te regelen maar krijgt niet z'n vaste contact maar Rick aan de lijn.
Lijkt me sterk, die gasten zaten daar vast in een hok en hadden al maanden niemand gesproken (dacht ik)

Last.fm | Code Talks

• Caelorum
Misschien mensen in een callcenter die het hebben overleefd? ^^

• Ultimation

Ultimation

afvalzak schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:50:
[...]

Lijkt me sterk, die gasten zaten daar vast in een hok en hadden al maanden niemand gesproken (dacht ik)
Dat zeiden ze, maar is dat ook echt zo?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Caelorum schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:57:
Misschien mensen in een callcenter die het hebben overleefd? ^^

(niet gezien, dus sta niet in voor de kwaliteit) :P

• Caelorum
BtM909 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:34:
[...] (niet gezien, dus sta niet in voor de kwaliteit) :P
Doe ook maar niet. Slechtste besteding van 4 minuten van je leven ooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

OK, al dat gespeculeer word ik niet goed van (:P), dus SPOILER over wie er aan de telefoon is (uit de comics):

spoiler:
Optie 1 van L1nt
.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Brabo-Joossie schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:30:
OK, al dat gespeculeer word ik niet goed van (:P), dus SPOILER over wie er aan de telefoon is (uit de comics):
De serie heeft al op een paar punten afgeweken van de comic, dus wellicht dat ze dat hier weer doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Laatst online: 03-09 15:05

Blonde Tux

<advertisement>

Op verzoek van Brabo-Joossie:
spoiler:
Het is Lori aan de telefoon, Rick krijgt last van waanbeelden (stemmen in zn hoofd)

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:34:
[...]
[video]
(niet gezien, dus sta niet in voor de kwaliteit) :P
Die headset heb ik ook. Maar als ik er zulke ongrappige prutsfilmpjes mee ga maken mag je mij ook op komen zoeken en van een dak af pleuren.
Caelorum schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:06:
[...]
Doe ook maar niet. Slechtste besteding van 4 minuten van je leven ooit :P
I'm so sorry I didn't listen to you :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ja, ik heb de strips gelezen, maar ik twijfel toch wel heel erg hoor.. Ben van mening dat ze ons laten geloven dat Lori en Carol dood zijn.. Maar ik ga toch echt voor een Carol die Lori gered heeft. Maar goed, we zullen het zien in de loop van het seizoen.
spoiler:
Ik weet dus ook wel wie er aan de telefoon zou moeten zijn.. en toch twijfel ik :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

St@m schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:21:
Ja, ik heb de strips gelezen, maar ik twijfel toch wel heel erg hoor.. Ben van mening dat ze ons laten geloven dat Lori en Carol dood zijn.. Maar ik ga toch echt voor een Carol die Lori gered heeft. Maar goed, we zullen het zien in de loop van het seizoen.
spoiler:
Ik weet dus ook wel wie er aan de telefoon zou moeten zijn.. en toch twijfel ik :P
spoiler:
Ook als Lori inderdaad nog in leven is, kan er nog steeds een denkbeeldige Lori aan de telefoon zijn :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Om nog even verder in te gaan op het telefoontje, even een flinke spoiler voor mensen die de comic niet gelezen hebben. Ik ben even benieuwd naar een discussie tussen mensen die de comic wel gelezen hebben, en dan de vertaling daarvan naar de tv serie, dus vooral niet lezen ;) Mijn excuses voor de thread-hijack.

spoiler:
In de comic was de twist veel meer plotseling omdat je eerst een flink aantal bladzijdes dacht dat hij daadwerkelijk iemand aan de telefoon had, en pas op het moment dat ze zei dat haar naam Lori was, wist je dat hij een waanbeeld had (of iig, dat je vermoeden werd bevestigd). De twist zat hem dus specifiek in het feit dat je haar niet kon horen omdat het een comic was. Op tv is dit natuurlijk veel lastiger om te 'pullen', omdat mensen haar stem al kunnen herkennen.

Kortom, ik heb het vermoeden dat ze het idee gaan lenen, maar een ander persoon zullen gaan gebruiken. Misschien toch Carol? We weten nog niet zeker dat ze dood is, dus dat zou op zich wel kunnen.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
I couldn't agree more! :)
spoiler:
Het kan in de serie net zo goed zijn dat je alleen Rick zijn kant van de conversatie hoort. Dat er dus geen stem van de andere kant wordt gebruikt. Dan kan de kijker ook een tijdje in het ongewisse gelaten worden en kunnen ze ook doen alsof Rick in eerste instantie niet door heeft dat het Lori is.

[ Voor 59% gewijzigd door Bootje op 17-11-2012 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

St@m schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:21:
spoiler:
spoiler:
enig probleem is dat Lori morsdood is........is al bevestigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

MOET ... DE VERLEIDING ... WEERSTAAN ... NIET ... SPOILERS ... LEZEN ... MOEILIJK ... ARG!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
bartjas schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:05:
[...]

Toch zie je in het laatste shot Daryl een bloem oid op het graf van carol... ze hadden toch een diepere band.. bewijst ook wel weer dat Daryl zijn bewust zijn flink veranderd is!
Ik zag drie graven maar geen namen erop. Ik ga ervan uit de graven voor Lori, Coral en T-Dog zijn, maar zeker weet ik het niet.

Vooralsnog neem ik aan dat Coral dood is. Mocht dat niet zo zijn dan is dat later alleen maar een leuke verassing :)
L1nt schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:02:
Budget is volgens mij ook flink opgekrikt. Of er is veel blijven liggen van vorig jaar. Als ik zie hoeveel zombies er alleen al geslacht worden. Michonne al dik 6 in de afgelopen aflevering. Rick minstens zoveel......
Het verbaast me steeds opnieuw hoeveel zombies ze nog in de gevangenis tegenkomen, hoeveel mensen zaten daar niet opgesloten? Aan de andere kant, gevangenissen in de VS zijn groter dan hier.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Dreanor schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:12:
MOET ... DE VERLEIDING ... WEERSTAAN ... NIET ... SPOILERS ... LEZEN ... MOEILIJK ... ARG!
Lol, ik ken het probleem xD

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
XWB schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:04:
[...] Het verbaast me steeds opnieuw hoeveel zombies ze nog in de gevangenis tegenkomen, hoeveel mensen zaten daar niet opgesloten? Aan de andere kant, gevangenissen in de VS zijn groter dan hier.
quote: een Wikipedia artikel met fatsoenlijke bron
The incarceration rate in the United States of America is the highest in the world. As of 2009, the incarceration rate was 743 per 100,000 of national population (0.743%).[
Dus reken maar uit :)
Overigens zijn er naar schatting dus zo'n 4000 gevangenissen in de US. Met een totaal van 2,266,800 volwassenen gevangenen. Dus dat zou het gemiddelde op zo'n 560 gevangen per gevangenis zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:04

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heb ik iets gemist als ik het eind van aflevering 2 niet kon zien?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook inderdaad. Mijn oplossing: kijken net nadat je de aflevering hebt gezien. Dan niet meer terugkomen totdat je de volgedne weer hebt gezien..

En over die zwarte balken als een malle heenscrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 18:06:
[...]
Heb ik ook inderdaad. Mijn oplossing: kijken net nadat je de aflevering hebt gezien. Dan niet meer terugkomen totdat je de volgedne weer hebt gezien..

En over die zwarte balken als een malle heenscrollen
Tja sorry mannen, het is gewoon enorm leuk om de comics ook te lezen. Die liggen alleen mijlen ver voor op de serie. Aan de andere kant ook een geruststelling. Als de serie zo populair blijft dan komen er zeker nog 2/3 seizoenen hierna. _/-\o_

Net comic #104 gelezen. Oei oei oei wat staat er nog een hoop te gebeuren!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Flinke spoiler, voor de gene die dat willen.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://www.team-bhp.com/forum/iipcache/6076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

zelfs met zwarte kaders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bootje schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 18:54:
[...]

Tja sorry mannen, het is gewoon enorm leuk om de comics ook te lezen. Die liggen alleen mijlen ver voor op de serie. Aan de andere kant ook een geruststelling. Als de serie zo populair blijft dan komen er zeker nog 2/3 seizoenen hierna. _/-\o_

Haha. Nice. Wat ik me heb voorgenomen bij alle boek, strip - film, serie switch ik altijd eerst de film en daarna pas de verfilming ga bekijken. Dat ga ik dis ook doen met TWD. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Bootje schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 18:54:
[...]
Inderdaad. Maar wat zijn die dingen snel uitgelezen zeg. :-(
Ze mogen van mij echt een keer zo dik zijn. De volgende keer maar een paar maanden opsparen. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

L1nt schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 09:37:
[...]

spoiler:
enig probleem is dat Lori morsdood is........is al bevestigt
spoiler:
Kan een waanidee zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Inderdaad. Maar ik ga ze niet lezen. Zou niet weten wie er aan de telefoon zit :)

Ik vond overigens seizoen 1 en 2 erg goed. Seizoen 3 is met al dat hak en slag werk een stuk nepper geworden. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

net de aflevering van gisteravond bekeken :) was weer vet ! zal nog (nog niet) spoilen voor de rest :P have fun..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Pagina: 1 ... 5 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.