Die wil ik niet weten, bedanktBtM909 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:50:
[...]
Nee, ik wilde Lorizombaby (Alien-style)
Als je het definitieve antwoord wilt weten:
[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 08-11-2012 17:52 ]
https://niels.nu
Die wil ik niet weten, bedanktBtM909 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:50:
[...]
Nee, ik wilde Lorizombaby (Alien-style)
Als je het definitieve antwoord wilt weten:
[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 08-11-2012 17:52 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Altijd afvragen, of nog beter checken, of er al een uitzending is geweest voordat je dit topic opentHydra schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:51:
[...]
Die wil ik niet weten, bedanktIk kijk alleen de serie en ken de comics helemaal niet dus ik wil ook niks horen dat spoilert. Ik opende maandag al perongeluk het topic en daar zag ik al meteen dat die donkere dude doodging dus dat was niet erg plezier. Blij dat ik niet perongeluk zag dat Lori dood ging.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Het gebeurt toch regelmatig dat er dingen los gelaten worden in de pers over afleveringen die nog moeten komen. Acteurs die een (gast)rol krijgen waarbij vermeld word wie ze spelen en dergelijke.Xymox schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:41:
Even iets over die spoilers.
Uitgezonden in US dan niet nodig. Maar hoe kan je spoilers plaatsen van een aflevering die niemand nog gezien heeft? (Afgezien van de comics dan, maar hier gaat het over de TV serie).
Ik zou juist verwachten dat je spoilers gebruikt totdat het op de nederlandse TV is geweest (fox).
(ik heb geen US TV, de meesten denk ik niet).
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Deze discussie gaan we niet wéér herhalen. De meeste mensen downloaden. Uitgezonden VS is geen spoiler tags meer. Comic wel, omdat er toch enige overlap is.Xymox schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:41:
Ik zou juist verwachten dat je spoilers gebruikt totdat het op de nederlandse TV is geweest (fox).
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Nou, "enige". Voornamelijk de karakters, maar de meesten kennen we nu toch wel. Plotlijnen worden alleen in grote lijnen van de comic gevolgd.Snippertje schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:44:
Comic wel, omdat er toch enige overlap is.
Voor bijna iedereen hier geldt: Zondag op tv in Amerika is maandag hier gezien.Xymox schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:41:
Even iets over die spoilers.
Uitgezonden in US dan niet nodig. Maar hoe kan je spoilers plaatsen van een aflevering die niemand nog gezien heeft? (Afgezien van de comics dan, maar hier gaat het over de TV serie).
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
[ Voor 31% gewijzigd door Caelorum op 08-11-2012 23:44 ]
Die flashback vond ik wel passend gezien de bijzonder harde situatie waar Carl in zat. Aan het ontbreken van 'het shot van het headshot' (L1nt schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:31:
Waarom dan die flashback naar die speech van Rick? Waarom nogmaals herhalen dat Carl in deze tijd harder moet worden en geen kind meer mag zijn, dat ie beslissingen moet maken die soms moeilijk zijn en dat Rick, Lori en de rest zullen sterven?
Die flashback heeft geen waarde als Carl niet Lori door de kop heen knalt. Dat het niet in beeld komt, is waarschijnlijk enkel en alleen voor de censuur... Kind schiet zombie neer...kan. Kind schiet z'n mama dood...oei oei oei...we zijn nog wel de VS hoor....
Lori is dood.
Misschien is het gewoon kostenbesparing. Hoeven ze geen shot te fabriceren waarin Lori een kogel door haar kop krijgt.JohnBQ schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:44:
[...]
Die flashback vond ik wel passend gezien de bijzonder harde situatie waar Carl in zat. Aan het ontbreken van 'het shot van het headshot' () durf ik echter echt geen conclusie te verbinden. Vinden ze het te grof/hard.. Heeft Carl het toch niet kunnen doen.. Willen ze lekker de spanning erin houden door het open te laten.. Ik zou het niet durven zeggen. Al lukt dat laatste best aardig
Jij gaat er vanuit dat Glenn doodgaat?Caelorum schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:40:
Een beetje laat maar... THANK GOD! Ze is dood! Woohoo! Wel een stom emo momemtje daar zeg
Ook wel grappig hoe ze de serie politiek correct houden door de ene 'neger' te vervangen door de andere. Vraag me af of ze dat ook bij die Aziaat gaan doen te zijner tijd...
Humankind… be both.
Als je geen spoilers wilt, moet je er ook niet om vragen
Ik geloof dat het al een spoiler was maar dat kan aan mij liggenTwhomp schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:32:
[...]
Als je geen spoilers wilt, moet je er ook niet om vragen![]()
[ Voor 14% gewijzigd door Afvalzak op 09-11-2012 09:49 ]
Humankind… be both.
[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 09-11-2012 10:24 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Klopt, maar het werd nu echt gezegd als 'wanneer hij dood gaat' i.p.v. 'als hij dood gaat'Spike_wolf schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:16:
Met speculatie is niks mis toch?
Volgens mij is het al aardig zeker dat er niemand veilig is en ook hoofdpersonen zo ineens het loodje kunnen leggen
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Carl is veel te jong voor die andere griet, maar dat chickie zie ik liever dan dat verlepte boeren wijf..Guillome schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:37:
Glen voegt heel veel toe!! Een grote kans om maggy topless te zien bijv. God wat een lekker ding is dat!
[ Voor 18% gewijzigd door BLACKfm op 09-11-2012 10:43 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wut 27? Dat had ik dr niet gegeven, Carl is trouwens 13, minder dan de helftafvalzak schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:46:
Teh fuck, http://answers.yahoo.com/...qid=20121018161828AAQbiS2 sowieso geen pedobeertje voor jou
Ik ga er vanuit, maar ik heb niets gezien dan de serie. Ik lees de comics niet en ik kijk geen achter de schermen of andere interviews.
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je met "dat verlepte boerenwijf" niet doelt op Lauren Cohan?BLACKfm schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:39:
[...]
Carl is veel te jong voor die andere griet, maar dat chickie zie ik liever dan dat verlepte boeren wijf..
[ Voor 17% gewijzigd door Anthirian op 09-11-2012 12:46 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Niet echt haar beste foto, maar Maggie/Lauren is echt wel een schatje.Anthirian schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:45:
[...]
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je met "dat verlepte boerenwijf" niet doelt op Lauren Cohan?
[afbeelding]
G*dj*zusnondeju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Anthirian schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:45:
[...]
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je met "dat verlepte boerenwijf" niet doelt op Lauren Cohan?
[afbeelding]
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Ik vind het wel wat hebben al dat zombiebloed en weet wat nog niet meerafvalzak schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:28:
Crap, zo zie je maar, een zombie apocalyps is niet goed voor je uiterlijk.
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als dat zou gebeuren, kan je je alstijd nog opsluiten in de gevangenis: die muren vallen niet door zombies, in tegenstelling tot een houten boerderij.Ultimation schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:50:
Grote kans dat er weer zo'n massale zombie-run komt...
[ Voor 20% gewijzigd door Ultimation op 09-11-2012 14:37 ]
Het gaat er niet om dat de walkers 'normale' mensen ruiken, het ontbreken van rottende geur is wat ze aanspreekt en wat voor hun duidelijk maakt dat het vlees eetbaar is.Ultimation schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:26:
OHJA! Nog een puntje wat niet helemaal niet klopt.
In seizoen 1 moeten Glenn en Rick zich behangen met zombie ingewanden omdat ze anders geroken worden door de zombies op straat. Ze gaan dan een vrachtwagen ophalen om iedereen in het warenhuis mee te nemen terug naar het kamp.
Nu lijkt het alsof de zombie's niet meer kunnen ruiken (of de personages stinken nu echt naar dood door het niet kunnen douchen enzo):
- Op de snelweg in seizoen 2, wanneer ze onder de auto's liggen.
- Wanneer Rick Sophie bij het beekje verstopt, seizoen 2.
- In de gangen van de gevangenis wanneer ze zich om hoekjes verstoppen etc, seizoen 3.
Zullen vast nog wel meer voorbeelden zijn, deze schoten mij zo even binnen. Weet iemand hoe het daarmee zit of zijn daar nog theorieën over? Viel mij en mijn vriendin op.
Humankind… be both.
Ik kijk de serie om te weten waar ik op moet letten bij een zombie uitbraakNotna schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:42:
...
Gewoon laten voor wat het is; je kijkt die serie immers niet om te denken; WOW dat is realistisch; ZOMBIES!!!1111
Duh, ik kijk vooral hoe ik NIET moet reageren in zo een situatieafvalzak schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:51:
[...]
Ik kijk de serie om te weten waar ik op moet letten bij een zombie uitbraak![]()
[aluhoedje]Because it's gonna happen![/aluhoedje]
Niet over een dooie heen stappen.Notna schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:00:
Duh, ik kijk vooral hoe ik NIET moet reageren in zo een situatie
De drogist opzoeken en leeghalen.
Nu nog steeds?Caelorum schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:42:
[...]
Ik vind het wel wat hebben al dat zombiebloed en weet wat nog niet meer
Smiley niet gezien? ^^
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
En toch wil ik je helpen door hier op in te gaan. Het serieus nemen van alle "zombie-science" is immers een onderdeel van het zombie plezier... ;-)Ultimation schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:39:
Maar dan nog kloppen sommige scenario's niet helemaal. Ze zouden dan bijvoorbeeld in die massale zombie-run op de snelweg in seizoen 2 onder de auto's en in de RV ook 'geroken' moeten worden. Die zombie hoorde Andrea op het toilet toen. Hij/het rook haar niet.
[ Voor 18% gewijzigd door The_Sukkel op 10-11-2012 07:23 ]
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Nou, laat het woord "boekverfilming" maar achterwege. Het schijnt eerder een "boektitelverfilming" te zijn[b][message=39258542,noline]The_Sukkel schreef op zaterdag 10 november 2012 @ World War Z lezen van Max Brooks. Het boek wordt op dit moment verfilmd met o.a. Brad Pitt in de hoofdrol.
[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 10-11-2012 08:29 ]
Humankind… be both.
Ik ga hiermee op doorThe_Sukkel schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 07:09:
[...]
En toch wil ik je helpen door hier op in te gaan. Het serieus nemen van alle "zombie-science" is immers een onderdeel van het zombie plezier... ;-)
Ik denk dat Spike_wolf's antwoord óók (of: juist) van toepassing is op deze twee voorbeelden. Immers: het spoort met de aanname dat zombie's niet zozeer mensenvlees "ruiken" (juist niet ruiken), maar op een andere manier moeten waarnemen.
Concreet: als een zombie beweging en/of geluid waarneemt in combinatie met de geur van rottend vlees, dan "denkt" de zombie dat het een soortgenoot is. Mocht dit niet het geval zijn, dan zouden ze elkaar namelijk de hele tijd op het menu hebben. Je zou ook kunnen zeggen dat een beetje zombie blijkbaar erg kieskeurig is in zijn dieet, ondanks de geweldige trek die het continu heeft. Het haalt zijn neus (of dat wat ervan over is) op voor rottend vlees, en waarschijnlijk ook voor spruitjes, spinazie en witlof...
Een zombie zal echter onmiddellijk aan tafel willen, zodra het voedsel waarneemt dat voldoet aan de hoge kwaliteitseisen van de dames en heren zombies. Dat betekent vooral dat het voedsel vers moet zijn én dat het moet kunnen worden waargenomen. Als je je schuilhoudt (zoals onder een auto), dan wordt het voor een zombie lastiger om je waar te nemen. Je zal de beste man/vrouw dan moeten moeten helpen door geluid te produceren (zoals Andrea op het toilet in de RV).
Je ziet: het "klopt" allemaal. Althans: de twee aangehaalde voorbeelden blijken consistent met de "zombie-logica"...
Het boek is echt geweldig en voelt aan als een verslag van iets wat echt gebeurt is. Vooral dat er verschillende personen, situaties en landen worden gebruikt is erg goed bedacht.edit: wie geïnteresseerd is in een boek dat de zombie-science erg serieus neemt moet vooral World War Z lezen van Max Brooks. Het boek wordt op dit moment verfilmd met o.a. Brad Pitt in de hoofdrol. Ik denk dat de boekverfilming er is gekomen vooral met dank aan de populariteit van The Walking Dead TV-serie. Het boek lijkt op het eerste gezicht saai, want wie wil er nu allerlei losse verslagen lezen, maar als je er eenmaal aan begint, dan grijpt het je vast en wordt je meegesleurd in een (zo) realistisch (mogelijk) verhaal over hoe de aarde overspoeld wordt door een zombie plaag en hoe daar wereldwijd tegen gevochten wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 10-11-2012 12:31 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het is natuurlijk ook zo dat je niet kunt zeggen hoe 'een zombie' in elkaar steekt, er zijn zo ontzettend veel mogelijkheden over hoe ze in elkaar kunnen steken dat er over ruziën nogal onlogisch is. Daarnaast is het aan elke schrijver om zijn 'eigen' zombie te maken waar hij mee wil werken.
Humankind… be both.
Nee, dat begrijp ik maar het is altijd een leuk punt van discussie en natuurlijk een persoonlijke voorkeurSpike_wolf schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 13:17:
[...]
Het is natuurlijk ook zo dat je niet kunt zeggen hoe 'een zombie' in elkaar steekt, er zijn zo ontzettend veel mogelijkheden over hoe ze in elkaar kunnen steken dat er over ruziën nogal onlogisch is. Daarnaast is het aan elke schrijver om zijn 'eigen' zombie te maken waar hij mee wil werken.
Een schrijver vertellen dat hij het fout gedaan heeft is hetzelfde als tegen iemand zeggen dat hij de verkeerde kleur auto gekocht heeft
Vind ik ook best plausibel (voor zover mogelijkVoor Kirkman is het zoals ik eerder aangaf, zijn walkers zoeken vers vlees, mensen of dieren die nog in leven zijn of nog niet zo heel lang dood. Rottend vlees hoeven ze niet en de geur van rottend vlees is (één van) de manier(en) waarop ze vers van rot vlees onderscheiden.
Mensen ruiken ze niet, de enige manier om voedsel te vinden is als het herrie maakt of voor ze beweegt. Als jij je echter met rot vlees insmeert en rustig beweegt gaat een walker er vanuit dat jij ook een rotte walker bent en laat hij je met rust.
Als jij dus bij wijze van spreken een robot voor een groep walkers weg laat lopen zullen ze daar ook achter aan gaan.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
*Note to myself: Niet meer kijken in dit topic tot ~19:00*Ultimation schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:29:
Vanavond maar eens de volgende aflevering bekijken!
.
ik denk de walker die haar opgegeten had.. ik dacht echt dat hij haar overblijfselen uit zijn buik wou snijden en gaan begraven of zo iets..Xymox schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:55:
Wat vond Rick op de plek waar Lori gelegen had?
[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 12-11-2012 14:58 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
de kogel die door lori haar hoofd zou zijn gegaan..Xymox schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:01:
Nee, ik bedoel wat Rick opraapte op de plek waar Lori dood lag.
[ Voor 0% gewijzigd door spartacusNLD op 12-11-2012 16:53 . Reden: typo ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 82% gewijzigd door Arie- op 12-11-2012 15:16 ]
Humankind… be both.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 12-11-2012 19:23 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wil je dat echt weten?
Humankind… be both.
Volgens mij was hij het wel hoor, wilde natuurlijk wraak nemen.ironsidetugnl schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:29:
Ik ben toch ook nog wel benieuwd wie die persoon was die de hekken had opengebroken waardoor alle zombies binnenkwamen/doorliepen/aan de slag gingen (hoe je het ook wilt noemen)
Ik kan me niet voorstellen dat het die ene dude was in de generator room, leek mij het type niet voor, meer voor het schuilhouden, niet uitlokken.
Dat heeft hij volgens mij wel in zijn eentje gedaan, dat was volgens mij redelijk duidelijk aan die rant tegenover Rick voordat hij door die grote gast neer geschoten werd.ironsidetugnl schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:29:
Ik ben toch ook nog wel benieuwd wie die persoon was die de hekken had opengebroken waardoor alle zombies binnenkwamen/doorliepen/aan de slag gingen (hoe je het ook wilt noemen)
Ik kan me niet voorstellen dat het die ene dude was in de generator room, leek mij het type niet voor, meer voor het schuilhouden, niet uitlokken.
Lori is gewoon heel erg dood, Rick vond de kogel op de grond, en dat bloed spoor leidde naar die walker die zich helemaal tonnetje rond gegeten had.afvalzak schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:31:
[...]
Volgens mij was hij het wel hoor, wilde natuurlijk wraak nemen.
Heerlijke aflevering trouwens, Lori was inderdaad niet (goed) neergeschoten dan
Humankind… be both.
Tja, als je in je uppie een compleet mens kan verorberen, dan is lopen daarna wat lastig denk ik inderdaadafvalzak schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:35:
Oh, vond het al zo vreemd dat er geen gat in haar buik zat![]()
Dus als een zombie eenmaal gegeten heeft zijn ze zo fucking lam dat ze gewoon blijven chillen in een hoekje.
of zouden ze ook poepen
Humankind… be both.
Het kan nog steeds Lori zijn. Het is niet zeker of Carl raak geschoten heeft. Die zombie heeft misschien die moederkoek+navelstreng ipv Lori opgegeten die overbleef nadat de baby eruit is gekomen. Dat plukje haar is wellicht een gevecht geweest tussen de zeer zwakke Lori die probeert te ontsnappen van de zombie.Spike_wolf schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:29:
[...]
Wil je dat echt weten?
spoiler: comicsZeker weten? In de comics is het Lori die belt, het is trouwens wel een draadloze telefoon die zonder stroom kan functioneren...=P
Zeror schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:46:
[...]
Het kan nog steeds Lori zijn. Het is niet zeker of Carl raak geschoten heeft. Die zombie heeft misschien die moederkoek+navelstreng ipv Lori opgegeten die overbleef nadat de baby eruit is gekomen. Dat plukje haar is wellicht een gevecht geweest tussen de zeer zwakke Lori die probeert te ontsnappen van de zombie.
spoiler:Maar eigenlijk zegt mij iets dat Carol degene aan de telefoon is. In de preview trailer voor volgende week reageren ze heel verbaasd dat iemand blijkbaar iets vernomen heeft van Carol. Waarschijnlijk is Rick terug en verteld dat Carol gebeld heeft.
Humankind… be both.
Oude telefoons hebben toch alleen een telefoonaansluiting nodig? En ze hadden toch de generatoren aangezet (of heb ik dat verkeerd gezien??) Want dan zou die telefoon dus wel kunnen werken.Spike_wolf schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:01:
spoiler:Punt is wel dat de gevangenis geen stroom heeft, en de telefoon kan dus eigenlijk helemaal niet werken.
Het kan nog steeds een twist zijn dat het 'Carol' is, maar toch denk ik dat het net als in de comics Lori is. Rick is nu even door gedraaid, en heeft haar nodig om zichzelf weer bijeen te rapen en de groep weer te kunnen leiden.
Oude telefoons hebben alleen een telefoon aansluiting nodig inderdaad, maar daar kwam stroom doorheen, anders werken de microfoon, speaker en bel natuurlijk nietZeror schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:05:
[...]
Oude telefoons hebben toch alleen een telefoonaansluiting nodig? En ze hadden toch de generatoren aangezet (of heb ik dat verkeerd gezien??) Want dan zou die telefoon dus wel kunnen werken.
Humankind… be both.
[ Voor 29% gewijzigd door luxzenburcht op 12-11-2012 20:21 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
deze wiki klopt dus niet.. (staan er maar 8 in) google also wont help.. iemand een episode guide + data over de rest van seizoen 3?
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 12-11-2012 20:54 . Reden: typo ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Dat is natuurlijk een stukje story telling. We hebben niet gezien wat er met haar gebeurt is, de andere personages zijn druk met andere dingen bezig en we horen niks meer over haar, de kijkers hebben het idee (net als de personages) dat ze dood is. Zoeken heeft weinig zin en is alleen maar gevaarlijk.Dreanor schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:16:
[..]
Enige wat ik wel raar vind is dat men niet naar Carol zoekt, of als ze dood is, dat wij kijkers nooit haar lichaam gezien hebben (of haar zombie-form).
[..]
Humankind… be both.
Wel zo realistisch, want er zijn maar weinig mensen ook 100% evil of 100% goed. Kijk maar naar Rick's clubjeDreanor schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:16:
Als laatste nog wat over de governor. De ene keer wordt hij als het kwaad neergezet (zo coolbloedig als hij die soldaten dood) en de andere keer als de goedheid zelve waar hij zelfs niks kwaads doet als hij een zwaard op zijn keel krijgt.
Precies ja, hoewel dat ook grotendeels door zijn uiterlijk komt denk ik.Twhomp schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:24:
[...]
Ik vind, vergeleken met de comic, dat die Governor er nog goed vanaf komt
Humankind… be both.
Dat kaliber kogel richt aardig wat schade aan. Achterkant van de nek is totaal verdwenen waarschijnlijk en dus de hersenstam iirc.Dreanor schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:16:
Er viel mij wel een "foutje?" op en dat was toen Rick die zombie door de mond/kaak schoot die Lori opgegeten lijkt te hebben. Konden zombies niet enkel dood als de hersenen kapot zijn en zitten die niet hoger dan je kaak?
Efijn, mierenneuken is ook een kunst natuurlijk.
Aangezien er een graf is voor haar, vermoed ik dat ze echt dood is (zie ook mijn eerdere post).Enige wat ik wel raar vind is dat men niet naar Carol zoekt, of als ze dood is, dat wij kijkers nooit haar lichaam gezien hebben (of haar zombie-form).
Daryl en Merle staan straks lijnrecht tegenover elkaar.En Daryl wordt alleen maar meer awesome en meer awesome. Hij is het enige karakter dat niet dood mag van mij. Eerst is hij de gefrustreerde bad-ass die zijn broer verliest (serie 1). Ondanks zijn kwade karakter is hij toch erg gaaf.
Dan wordt hij in seizoen twee langzaam maar zeker een goedzaak die alles voor Sophia geeft maar nog wel moeite heeft zijn "slechte" verleden te combineren met zijn nieuw gevonden goedheid. Jaja, dit gaat diep.
En dan nu, in seizoen 3, krijgt hij gewoon de baby tot ieders verbazing stil en is hij een goedaardig vader figuur. Waarbij hij eerder al uitkijkt voor Carl en de rest van de groep.
Ja, maar onthoofde hoofden leven gewoon door (zie vorige aflevering of die daarvoor), vandaar dat mij dat opviel.L1nt schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:39:
Dat kaliber kogel richt aardig wat schade aan. Achterkant van de nek is totaal verdwenen waarschijnlijk en dus de hersenstam iirc.
Echter, je ziet ze het graf graven, maar nooit het lichaam of een soort van stil moment. Wat dat betreft is er ook voor T-Dog geen stil moment geweest.L1nt schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:39:
Aangezien er een graf is voor haar, vermoed ik dat ze echt dood is (zie ook mijn eerdere post).
Geloof gewoon niet dat ze klakkeloos aannemen dat ze dood is.
Uiteraard koment Daryl en Merle tegenover elkaar te staan. Dat ziet iedereen van mijlenver aankomen.L1nt schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:39:
Daryl en Merle staan straks lijnrecht tegenover elkaar.
Merle is nog steeds die klootzak van toen. Zal ook nooit vergeven dat ie is vastgeketend op het dak. Nooit accepteren dat dat toen moest. Nooit geloven dat ze hem weer wouden ophalen.
Daryl is totaal veranderd. In het begin zal ie blij zijn als ie z'n broer weer ziet maar uiteindelijk zal ie moeten kiezen tussen goed (de groep) en slecht (Merle). En knalt vervolgens z'n broer neer. Of wint een classic Good vs Evil handgemeen....
En dat heb ik niet uit de comics, dat voorspel ik hier ter plekke. Je mag me straffen als ik ongelijk blijk te hebben.
Dat laatste heeft geen nut want Daryl en Merle komen niet voor in de comicsDreanor schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:35:
Voorlopig kunnen we alleen maar speculeren (of de comics gaan lezen).
Humankind… be both.
The ramblings of an idiot
http://epguides.com/WalkingDead/spartacusNLD schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:53:
[...]
deze wiki klopt dus niet.. (staan er maar 8 in) google also wont help.. iemand een episode guide + data over de rest van seizoen 3?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
BtM909 schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:22:
[...]
http://epguides.com/WalkingDead/
De rest van seizoen 3 is dus nog niet bekend
waar haalt Zeror die wijsheid dan vandaan?
De nieuwsbericht van toen ze seizoen 3 aankondigden en de aantal eps die het bevatspartacusNLD schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:39:
[...]
[...]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat kan wel (totaal aantal EP's), maar EP 9 tot 13 is de titel en uitzenddatum nog niet bekendspartacusNLD schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:39:
[...]
[...]
Had ergens gelezen dat er 16 episodes gemaakt zouden zijn in seizoen 3. Kan zelf op dit moment ook even niet terugvinden waar. Zie hieronder.spartacusNLD schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:39:
[...]
[...]
Dat was inderdaad de pagina waar ik de informatie vandaan had gehaald.wontcachme schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:40:
[...]
De nieuwsbericht van toen ze seizoen 3 aankondigden en de aantal eps die het bevat
[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 13-11-2012 00:20 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq