Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
BtM909 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:50:
[...]

Nee, ik wilde Lorizombaby (Alien-style) >:)

Als je het definitieve antwoord wilt weten:
Die wil ik niet weten, bedankt :) Ik kijk alleen de serie en ken de comics helemaal niet dus ik wil ook niks horen dat spoilert. Ik opende maandag al perongeluk het topic en daar zag ik al meteen dat die donkere dude doodging dus dat was niet erg plezier. Blij dat ik niet perongeluk zag dat Lori dood ging.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 08-11-2012 17:52 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Goed om te weten.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Hydra schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:51:
[...]

Die wil ik niet weten, bedankt :) Ik kijk alleen de serie en ken de comics helemaal niet dus ik wil ook niks horen dat spoilert. Ik opende maandag al perongeluk het topic en daar zag ik al meteen dat die donkere dude doodging dus dat was niet erg plezier. Blij dat ik niet perongeluk zag dat Lori dood ging.
Altijd afvragen, of nog beter checken, of er al een uitzending is geweest voordat je dit topic opent :P

Ben 't met je eens, ik zie liever de opmerkingen over de comic ook niet in dit topic, maar geheel van wegblijven is ook zo lastig ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Even iets over die spoilers.
Uitgezonden in US dan niet nodig. Maar hoe kan je spoilers plaatsen van een aflevering die niemand nog gezien heeft? (Afgezien van de comics dan, maar hier gaat het over de TV serie).

Ik zou juist verwachten dat je spoilers gebruikt totdat het op de nederlandse TV is geweest (fox).
(ik heb geen US TV, de meesten denk ik niet).

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:57

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Xymox schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:41:
Uitgezonden in US dan niet nodig. Maar hoe kan je spoilers plaatsen van een aflevering die niemand nog gezien heeft? (Afgezien van de comics dan, maar hier gaat het over de TV serie).

Ik zou juist verwachten dat je spoilers gebruikt totdat het op de nederlandse TV is geweest (fox).
Het gebeurt toch regelmatig dat er dingen los gelaten worden in de pers over afleveringen die nog moeten komen. Acteurs die een (gast)rol krijgen waarbij vermeld word wie ze spelen en dergelijke.
In de pers word er nog jammergenoeg aardig wat gespoild.
Dat soort dingen mag allemaal dus lekker in spoiler tags. Zolang het iets is dat nog niet in de US op tv geweest is moet je er gewoon van uit gaan dat niemand hier het wil weten.
Wat wel sociaal is, is er even bijzetten wat voor een spoiler het is, comic lezers zullen comic spoilers dus gewoon lezen, maar die persberichten wil ik vaak ook niet lezen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Deze discussie gaan we niet wéér herhalen. De meeste mensen downloaden. Uitgezonden VS is geen spoiler tags meer. Comic wel, omdat er toch enige overlap is.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:30
Op GoT is het bij serie-topics de regel dat spoilers niet van toepassing zijn als de aflevering in de US is uitgezonden. Veronderstelling wat mensen in de toekomst verwachten hoeven ook niet in spoilers. Informatie uit boeken,, comics, trailers, promo's, behind the scene afleveringen, nieuwsites of interviews met betrekking tot nog niet uitgezonden afleveringen horen in spoilertags te staan. Enige uitzondering hierop zijn aankondigen over het vernieuwen van een seizoen danwel het cancellen van een serie.

Als je namelijk moet wachten totdat iets in Nederland wordt uitgezonden dan krijg je topics die alleen maar spoilertags bevatten.

Ik vind het verhaal in de gevangenis nog erg interessant, dat van de governor veel minder tot nu. Hoop dat dat ook leuker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Snippertje schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:44:
Comic wel, omdat er toch enige overlap is.
Nou, "enige". Voornamelijk de karakters, maar de meesten kennen we nu toch wel. Plotlijnen worden alleen in grote lijnen van de comic gevolgd.

Wat ik heel erg fijn vind, want de comics ken ik al. En dan is de serie een soort parallel universum, waar er toch verrassingen zijn :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Voor bijna iedereen hier geldt: Zondag op tv in Amerika is maandag hier gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Ok prima. Ik begrijp het. En inderdaad, op maandag avond zullen dan alle posts op zwart staan.
Regel is dus eigenlijk, als je het nog niet gezien hebt je eigen verantwoordelijkheid dit topic te openen en het voor jezelf te verpesten...

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:32
Een beetje laat maar... THANK GOD! Ze is dood! Woohoo! Wel een stom emo momemtje daar zeg :P
Ook wel grappig hoe ze de serie politiek correct houden door de ene 'neger' te vervangen door de andere. Vraag me af of ze dat ook bij die Aziaat gaan doen te zijner tijd...

@xymox: de meeste die hier zijn zullen dan ook de afleveringen via Amerikaanse video on demand diensten, Amerikaanse zenders (omdat ze daar wonen) of usenet bekijken. Er zijn er denk ik maar weinig die het via de Nederlandse TV (HBO/NL?) kijken.

[ Voor 31% gewijzigd door Caelorum op 08-11-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
L1nt schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:31:
Waarom dan die flashback naar die speech van Rick? Waarom nogmaals herhalen dat Carl in deze tijd harder moet worden en geen kind meer mag zijn, dat ie beslissingen moet maken die soms moeilijk zijn en dat Rick, Lori en de rest zullen sterven?

Die flashback heeft geen waarde als Carl niet Lori door de kop heen knalt. Dat het niet in beeld komt, is waarschijnlijk enkel en alleen voor de censuur... Kind schiet zombie neer...kan. Kind schiet z'n mama dood...oei oei oei...we zijn nog wel de VS hoor....

Lori is dood.
Die flashback vond ik wel passend gezien de bijzonder harde situatie waar Carl in zat. Aan het ontbreken van 'het shot van het headshot' ( :+) durf ik echter echt geen conclusie te verbinden. Vinden ze het te grof/hard.. Heeft Carl het toch niet kunnen doen.. Willen ze lekker de spanning erin houden door het open te laten.. Ik zou het niet durven zeggen. Al lukt dat laatste best aardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JohnBQ schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:44:
[...]

Die flashback vond ik wel passend gezien de bijzonder harde situatie waar Carl in zat. Aan het ontbreken van 'het shot van het headshot' ( :+) durf ik echter echt geen conclusie te verbinden. Vinden ze het te grof/hard.. Heeft Carl het toch niet kunnen doen.. Willen ze lekker de spanning erin houden door het open te laten.. Ik zou het niet durven zeggen. Al lukt dat laatste best aardig :D
Misschien is het gewoon kostenbesparing. Hoeven ze geen shot te fabriceren waarin Lori een kogel door haar kop krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Caelorum schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:40:
Een beetje laat maar... THANK GOD! Ze is dood! Woohoo! Wel een stom emo momemtje daar zeg :P
Ook wel grappig hoe ze de serie politiek correct houden door de ene 'neger' te vervangen door de andere. Vraag me af of ze dat ook bij die Aziaat gaan doen te zijner tijd...
Jij gaat er vanuit dat Glenn doodgaat? :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nouja, niemand is veilig, dus wie weet :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

afvalzak schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:52:
Als je geen spoilers wilt, moet je er ook niet om vragen ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Twhomp schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:32:
[...]

Als je geen spoilers wilt, moet je er ook niet om vragen ;) :+
Ik geloof dat het al een spoiler was maar dat kan aan mij liggen :? /comic niet gelezen, maar ik vermoed dat het wel tussen spoilertags had gemoeten :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Afvalzak op 09-11-2012 09:49 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Met speculatie is niks mis toch?
Volgens mij is het al aardig zeker dat er niemand veilig is en ook hoofdpersonen zo ineens het loodje kunnen leggen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zou Glenn niet missen in de serie als ie dood zou gaan. Zoveel voegt ie op dit moment in dit seizoen niet toe.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 09-11-2012 10:24 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Spike_wolf schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:16:
Met speculatie is niks mis toch?
Volgens mij is het al aardig zeker dat er niemand veilig is en ook hoofdpersonen zo ineens het loodje kunnen leggen :P
Klopt, maar het werd nu echt gezegd als 'wanneer hij dood gaat' i.p.v. 'als hij dood gaat' :P
Maar goed, ik zie het vanzelf wel als het wel of niet gebeurd ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Glen voegt heel veel toe!! Een grote kans om maggy topless te zien bijv. God wat een lekker ding is dat!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:40

BLACKfm

o_O

Guillome schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:37:
Glen voegt heel veel toe!! Een grote kans om maggy topless te zien bijv. God wat een lekker ding is dat!
Carl is veel te jong voor die andere griet, maar dat chickie zie ik liever dan dat verlepte boeren wijf..

Of komt er nu een 'bruine beer' om de hoek kijken??
Emily Kinney bedoel ik overigens, maar een leeftijd kan ik zo snel niet vinden...

[ Voor 18% gewijzigd door BLACKfm op 09-11-2012 10:43 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Teh fuck, http://answers.yahoo.com/...qid=20121018161828AAQbiS2 sowieso geen pedobeertje voor jou ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Heb wel het idee dat ze ten opzichte van seizoen 2 een stuk jonger moet overkomen en daardoor een relatief suitable candidate is voor Carl.

Sowieso zullen er in zulke tijden niet zo moeilijk gedaan worden om leeftijden. Zodra de groep veilig is, is voortplanten belangrijk en die 2, samen met Glen en Maggie ( O+ ) zijn prime candidates daarvoor.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06:46
Wut 27? Dat had ik dr niet gegeven, Carl is trouwens 13, minder dan de helft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
afvalzak schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:52:
[...]

Ik ga er vanuit, maar ik heb niets gezien dan de serie. Ik lees de comics niet en ik kijk geen achter de schermen of andere interviews.
Mijn gok is dat hij er uiteindelijk uit gaat. Afgezien van leuke interactie met dat grietje van hem voegt hij niets meer toe dan af en toe stom kijken en wat luitjes afslachten. Hij heeft iig al niet meer de rol die hij in het begin had als "ik doe deze idiote actie wel, want ik ben minder waard"-man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

BLACKfm schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:39:
[...]

Carl is veel te jong voor die andere griet, maar dat chickie zie ik liever dan dat verlepte boeren wijf..
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je met "dat verlepte boerenwijf" niet doelt op Lauren Cohan?

Screenshot uit Supernatural 03x10

[ Voor 17% gewijzigd door Anthirian op 09-11-2012 12:46 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anthirian schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:45:
[...]

Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je met "dat verlepte boerenwijf" niet doelt op Lauren Cohan?

[afbeelding]
Niet echt haar beste foto, maar Maggie/Lauren is echt wel een schatje.
Haar jongere zusje heeft nog een beetje een kinderlijfje. :X Ok, dat is voor Carl geen probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Anthirian schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:45:
[...]

[afbeelding]
G*dj*zusnondeju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O+ O+ O+ O+ O+ O+ :9 :9 :9 :9 :9 :9

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-qP8agysWa9A/UAwY7MQmkhI/AAAAAAAAB54/cbnupbFAPYA/s640/131.jpg

Ik zeg doen ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Crap, zo zie je maar, een zombie apocalyps is niet goed voor je uiterlijk. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
afvalzak schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:28:
Crap, zo zie je maar, een zombie apocalyps is niet goed voor je uiterlijk. ;)
Ik vind het wel wat hebben al dat zombiebloed en weet wat nog niet meer :X
Vraag me echt af of ze niet eens een keer in wat water gaan zitten ofzo... Bedoel. Ooit moeten ze toch in de buurt van een beekje zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 23:29

Ultimation

Het is als Appels en peren

Ik moet zeggen dat ik die gevangenis wel een goed thema vind. Als ze het eenmaal hebben schoongeveegd en rustig hun plantjes hebben geplant kunnen ze daar wel goed zitten. }:O

Maar dat gaat zeker niet gebeuren.. Grote kans dat er weer zo'n massale zombie-run komt zoals op het einde van het vorige seizoen. Dat ging echt nergens over. ;w

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

normaal ben ik wel van het langere haar maar korter staat haar beter.

Potjandrie....Als ik een lijstje met vrouwen mag maken waar ik zonder consequenties mee mag vreemd gaan van mijn vriendin, staat zij er zeker op.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ultimation schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:50:
Grote kans dat er weer zo'n massale zombie-run komt...
Als dat zou gebeuren, kan je je alstijd nog opsluiten in de gevangenis: die muren vallen niet door zombies, in tegenstelling tot een houten boerderij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

OHJA! Nog een puntje wat niet helemaal niet klopt.

In seizoen 1 moeten Glenn en Rick zich behangen met zombie ingewanden omdat ze anders geroken worden door de zombies op straat. Ze gaan dan een vrachtwagen ophalen om iedereen in het warenhuis mee te nemen terug naar het kamp.

Nu lijkt het alsof de zombie's niet meer kunnen ruiken (of de personages stinken nu echt naar dood door het niet kunnen douchen enzo):
- Op de snelweg in seizoen 2, wanneer ze onder de auto's liggen.
- Wanneer Rick Sophie bij het beekje verstopt, seizoen 2.
- In de gangen van de gevangenis wanneer ze zich om hoekjes verstoppen etc, seizoen 3.

Zullen vast nog wel meer voorbeelden zijn, deze schoten mij zo even binnen. Weet iemand hoe het daarmee zit of zijn daar nog theorieën over? Viel mij en mijn vriendin op.

EDIT:
:? Wat ik mij ook afvraag is hoe het zit met het bloed wat nog steeds bij de zombie's vrijkomt wanneer ze gestoken/beschoten/besneden worden. Een groot aantal zijn al enige tijd dood (ongeveer 1 - 1,5 jaar?); het hart klopt ook niet meer. Dan zou het bloed toch op een gegeven moment moeten stollen? Als het bloed vloeibaar zou blijven dan zouden de hersenen wanneer het vriest inderdaad moeten barsten ofzo? >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Ultimation op 09-11-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ultimation schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:26:
OHJA! Nog een puntje wat niet helemaal niet klopt.

In seizoen 1 moeten Glenn en Rick zich behangen met zombie ingewanden omdat ze anders geroken worden door de zombies op straat. Ze gaan dan een vrachtwagen ophalen om iedereen in het warenhuis mee te nemen terug naar het kamp.

Nu lijkt het alsof de zombie's niet meer kunnen ruiken (of de personages stinken nu echt naar dood door het niet kunnen douchen enzo):
- Op de snelweg in seizoen 2, wanneer ze onder de auto's liggen.
- Wanneer Rick Sophie bij het beekje verstopt, seizoen 2.
- In de gangen van de gevangenis wanneer ze zich om hoekjes verstoppen etc, seizoen 3.

Zullen vast nog wel meer voorbeelden zijn, deze schoten mij zo even binnen. Weet iemand hoe het daarmee zit of zijn daar nog theorieën over? Viel mij en mijn vriendin op.
Het gaat er niet om dat de walkers 'normale' mensen ruiken, het ontbreken van rottende geur is wat ze aanspreekt en wat voor hun duidelijk maakt dat het vlees eetbaar is.
Smeer je jezelf in met rottend vlees dan kun je lekker rustig tussen ze door wandelen.
Als ze je helemaal niet zien hoef je nergens bang voor te zijn.
En in die gevangenis zal inmiddels zo'n ranzige geur hangen dat het ook niet echt een probleem is.
Dat is ook een rede dat Michonne die twee walkers op sleeptouw nam, rottende geur om je heen en je bent een stuk veiliger.

Maar walkers ruiken geen mensen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Maar dan nog kloppen sommige scenario's niet helemaal. Ze zouden dan bijvoorbeeld in die massale zombie-run op de snelweg in seizoen 2 onder de auto's en in de RV ook 'geroken' moeten worden. Die zombie hoorde Andrea op het toilet toen. Hij/het rook haar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

De vraag is vooral; boeit het je? Ik denk namelijk dat je dan totaal geen plezier meer in het kijken hebt van wat voor film of seris dan ook omdat 99% van de scenarios niet klopt, niet over negedacht is of simpelweg onzin is.

Probeer maar eens een kinder animatie film te kijken op die manier. Ben je snel genezen (ik overanalyseerde die films namelijk steeds en daar wordt je niet vrolijker van)

Gewoon laten voor wat het is; je kijkt die serie immers niet om te denken; WOW dat is realistisch; ZOMBIES!!!1111 ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Ja oke, zit wat in.

Ik ben zeker benieuwd naar de volgende aflevering! Jammer dat Lori dood is. Niet om haar acteer talent, maar dan zou er 1 gezin zijn wat dit allemaal misschien had overleeft.
Nee ik lees de comics niet

spoiler:
Rick gaat helemaal doordraaien was te zien in de 'Next-episode'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

waarschijnlijk zal het ook een combinatie van zien, horen en ruiken zijn.

Als een zombie je niet ziet en hoort zullen ze met de geur weinig doen. "ik ruik wel iets maar zie en hoor verder niks dus zal er wel niks zijn....."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Notna schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:42:
...

Gewoon laten voor wat het is; je kijkt die serie immers niet om te denken; WOW dat is realistisch; ZOMBIES!!!1111 ;)
Ik kijk de serie om te weten waar ik op moet letten bij een zombie uitbraak ;)

[aluhoedje]Because it's gonna happen![/aluhoedje]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

afvalzak schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:51:
[...]

Ik kijk de serie om te weten waar ik op moet letten bij een zombie uitbraak ;)

[aluhoedje]Because it's gonna happen![/aluhoedje]
Duh, ik kijk vooral hoe ik NIET moet reageren in zo een situatie :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Notna schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:00:
Duh, ik kijk vooral hoe ik NIET moet reageren in zo een situatie :+
Niet over een dooie heen stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Geen seks hebben. Baby's wil je echt niet. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

afvalzak schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:03:
Geen seks hebben. Baby's wil je echt niet. ;)
De drogist opzoeken en leeghalen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Caelorum schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:42:
[...]

Ik vind het wel wat hebben al dat zombiebloed en weet wat nog niet meer :X
Nu nog steeds? :P

Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbx6a3mAJz1r0hpa1o3_500.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ik hou wel van vieze vrouwen :Y

Afbeeldingslocatie: http://dc544.4shared.com/img/BNqKbMOh/s7/if_you_know_what_i_mean_mr_bea.jpg

[ Voor 98% gewijzigd door Twhomp op 09-11-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Smiley niet gezien? ^^
Mooie plaatjes trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Aflevering 4 was de eerste waarbij ik me verbaasde over de hoeveelheid empathie die ik ineens voor met name Rick begon te voelen. Zo gaat ie goed die serie! Hulde :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ultimation schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:39:
Maar dan nog kloppen sommige scenario's niet helemaal. Ze zouden dan bijvoorbeeld in die massale zombie-run op de snelweg in seizoen 2 onder de auto's en in de RV ook 'geroken' moeten worden. Die zombie hoorde Andrea op het toilet toen. Hij/het rook haar niet.
En toch wil ik je helpen door hier op in te gaan. Het serieus nemen van alle "zombie-science" is immers een onderdeel van het zombie plezier... ;-)

Ik denk dat Spike_wolf's antwoord óók (of: juist) van toepassing is op deze twee voorbeelden. Immers: het spoort met de aanname dat zombie's niet zozeer mensenvlees "ruiken" (juist niet ruiken), maar op een andere manier moeten waarnemen.

Concreet: als een zombie beweging en/of geluid waarneemt in combinatie met de geur van rottend vlees, dan "denkt" de zombie dat het een soortgenoot is. Mocht dit niet het geval zijn, dan zouden ze elkaar namelijk de hele tijd op het menu hebben. Je zou ook kunnen zeggen dat een beetje zombie blijkbaar erg kieskeurig is in zijn dieet, ondanks de geweldige trek die het continu heeft. Het haalt zijn neus (of dat wat ervan over is) op voor rottend vlees, en waarschijnlijk ook voor spruitjes, spinazie en witlof...

Een zombie zal echter onmiddellijk aan tafel willen, zodra het voedsel waarneemt dat voldoet aan de hoge kwaliteitseisen van de dames en heren zombies. Dat betekent vooral dat het voedsel vers moet zijn én dat het moet kunnen worden waargenomen. Als je je schuilhoudt (zoals onder een auto), dan wordt het voor een zombie lastiger om je waar te nemen. Je zal de beste man/vrouw dan moeten moeten helpen door geluid te produceren (zoals Andrea op het toilet in de RV).

Je ziet: het "klopt" allemaal. Althans: de twee aangehaalde voorbeelden blijken consistent met de "zombie-logica"... ;)

edit: wie geïnteresseerd is in een boek dat de zombie-science erg serieus neemt moet vooral World War Z lezen van Max Brooks. Het boek wordt op dit moment verfilmd met o.a. Brad Pitt in de hoofdrol. Ik denk dat de boekverfilming er is gekomen vooral met dank aan de populariteit van The Walking Dead TV-serie. Het boek lijkt op het eerste gezicht saai, want wie wil er nu allerlei losse verslagen lezen, maar als je er eenmaal aan begint, dan grijpt het je vast en wordt je meegesleurd in een (zo) realistisch (mogelijk) verhaal over hoe de aarde overspoeld wordt door een zombie plaag en hoe daar wereldwijd tegen gevochten wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door The_Sukkel op 10-11-2012 07:23 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

[b][message=39258542,noline]The_Sukkel schreef op zaterdag 10 november 2012 @ World War Z lezen van Max Brooks. Het boek wordt op dit moment verfilmd met o.a. Brad Pitt in de hoofdrol.
Nou, laat het woord "boekverfilming" maar achterwege. Het schijnt eerder een "boektitelverfilming" te zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Inderdaad, op de titel na heeft die film helemaal niks met het boek te maken :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 10-11-2012 08:29 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Heb het boek nog niet gelezen. Alleen de beschrijvingen er van. De trailer heb ik zojuist gezien.

Komt echt 0,0 overeen met de beschrijving.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

The_Sukkel schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 07:09:
[...]

En toch wil ik je helpen door hier op in te gaan. Het serieus nemen van alle "zombie-science" is immers een onderdeel van het zombie plezier... ;-)

Ik denk dat Spike_wolf's antwoord óók (of: juist) van toepassing is op deze twee voorbeelden. Immers: het spoort met de aanname dat zombie's niet zozeer mensenvlees "ruiken" (juist niet ruiken), maar op een andere manier moeten waarnemen.

Concreet: als een zombie beweging en/of geluid waarneemt in combinatie met de geur van rottend vlees, dan "denkt" de zombie dat het een soortgenoot is. Mocht dit niet het geval zijn, dan zouden ze elkaar namelijk de hele tijd op het menu hebben. Je zou ook kunnen zeggen dat een beetje zombie blijkbaar erg kieskeurig is in zijn dieet, ondanks de geweldige trek die het continu heeft. Het haalt zijn neus (of dat wat ervan over is) op voor rottend vlees, en waarschijnlijk ook voor spruitjes, spinazie en witlof...

Een zombie zal echter onmiddellijk aan tafel willen, zodra het voedsel waarneemt dat voldoet aan de hoge kwaliteitseisen van de dames en heren zombies. Dat betekent vooral dat het voedsel vers moet zijn én dat het moet kunnen worden waargenomen. Als je je schuilhoudt (zoals onder een auto), dan wordt het voor een zombie lastiger om je waar te nemen. Je zal de beste man/vrouw dan moeten moeten helpen door geluid te produceren (zoals Andrea op het toilet in de RV).

Je ziet: het "klopt" allemaal. Althans: de twee aangehaalde voorbeelden blijken consistent met de "zombie-logica"... ;)
Ik ga hiermee op door ;)

In de boeken die je later aanhaald is het ook een probleem, het is namelijk niet duidelijk wat de zombies toch aantrekt tot levende prooi. Er wordt geëxperimenteerd met zicht, reuk, gehoor, oude lijken en verse lijken. Men kan niet definiëren of de zombies jagen op gehoor, zicht, reuk of een combinatie van deze drie. In elk geval trekt geluid ze aan, net als snelle bewegingen. Als het om een lijk gaat, geven ze de voorkeur aan een verse, en lijken behandeld met formalhyde zijn niet interessant. Wellicht dat het gaat om een specifieke geur maar dat verklaard niet waarom zombies ook onder water kunnen jagen.

Altijd een leuk debat hierover :)
edit: wie geïnteresseerd is in een boek dat de zombie-science erg serieus neemt moet vooral World War Z lezen van Max Brooks. Het boek wordt op dit moment verfilmd met o.a. Brad Pitt in de hoofdrol. Ik denk dat de boekverfilming er is gekomen vooral met dank aan de populariteit van The Walking Dead TV-serie. Het boek lijkt op het eerste gezicht saai, want wie wil er nu allerlei losse verslagen lezen, maar als je er eenmaal aan begint, dan grijpt het je vast en wordt je meegesleurd in een (zo) realistisch (mogelijk) verhaal over hoe de aarde overspoeld wordt door een zombie plaag en hoe daar wereldwijd tegen gevochten wordt.
Het boek is echt geweldig en voelt aan als een verslag van iets wat echt gebeurt is. Vooral dat er verschillende personen, situaties en landen worden gebruikt is erg goed bedacht.

Helaas heeft de film er geen ene ruk mee te maken, behalve dan de naam. Dit gaat weer net zo'n familiedrama worden als 2012 met man, vrouw, twee kinderen.
In het boek hebben ze het er op een gegeven moment over dat informatie noodzakelijk was om de ramp tegen te houden of goed te bevechten. Als ik dan de trailer zie en hoor "only one man can stop this", dan ga ik er vanuit dat hij iets weet over de zombies wat de wereld kan redden. Waarom dat niet gedeeld wordt met iedereen snap ik niet, behalve dat er dan heel veel drama in gebracht kan worden en zodat Pitt er mooi uit kan zien als de redder van de wereld.

Ik heb echt geen enkele verwachting van de film afgaande op de trailer.

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 10-11-2012 12:31 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Die zombie hordes in die trailer van World War Z zien er anders wel supervet uit :o , een soort Left 4 dead stijl zwermende zombies!

Ontopic: Ik moet zeggen dat ik de serie na seizoen 2 wel een beetje had opgegeven, ik vond het echt saai en irritant. Maar seizoen 3 is echt weer super sterk zeg! Heb het hele gevoel wat ik had van de eerste paar afleveringen had weer helemaal terug, ik hoop dat ze zo door blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het is natuurlijk ook zo dat je niet kunt zeggen hoe 'een zombie' in elkaar steekt, er zijn zo ontzettend veel mogelijkheden over hoe ze in elkaar kunnen steken dat er over ruziën nogal onlogisch is. Daarnaast is het aan elke schrijver om zijn 'eigen' zombie te maken waar hij mee wil werken.
Een schrijver vertellen dat hij het fout gedaan heeft is hetzelfde als tegen iemand zeggen dat hij de verkeerde kleur auto gekocht heeft :P
Voor Kirkman is het zoals ik eerder aangaf, zijn walkers zoeken vers vlees, mensen of dieren die nog in leven zijn of nog niet zo heel lang dood. Rottend vlees hoeven ze niet en de geur van rottend vlees is (één van) de manier(en) waarop ze vers van rot vlees onderscheiden.
Mensen ruiken ze niet, de enige manier om voedsel te vinden is als het herrie maakt of voor ze beweegt. Als jij je echter met rot vlees insmeert en rustig beweegt gaat een walker er vanuit dat jij ook een rotte walker bent en laat hij je met rust.

Als jij dus bij wijze van spreken een robot voor een groep walkers weg laat lopen zullen ze daar ook achter aan gaan.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Spike_wolf schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 13:17:
[...]

Het is natuurlijk ook zo dat je niet kunt zeggen hoe 'een zombie' in elkaar steekt, er zijn zo ontzettend veel mogelijkheden over hoe ze in elkaar kunnen steken dat er over ruziën nogal onlogisch is. Daarnaast is het aan elke schrijver om zijn 'eigen' zombie te maken waar hij mee wil werken.
Een schrijver vertellen dat hij het fout gedaan heeft is hetzelfde als tegen iemand zeggen dat hij de verkeerde kleur auto gekocht heeft :P
Nee, dat begrijp ik maar het is altijd een leuk punt van discussie en natuurlijk een persoonlijke voorkeur :)
Voor Kirkman is het zoals ik eerder aangaf, zijn walkers zoeken vers vlees, mensen of dieren die nog in leven zijn of nog niet zo heel lang dood. Rottend vlees hoeven ze niet en de geur van rottend vlees is (één van) de manier(en) waarop ze vers van rot vlees onderscheiden.
Mensen ruiken ze niet, de enige manier om voedsel te vinden is als het herrie maakt of voor ze beweegt. Als jij je echter met rot vlees insmeert en rustig beweegt gaat een walker er vanuit dat jij ook een rotte walker bent en laat hij je met rust.

Als jij dus bij wijze van spreken een robot voor een groep walkers weg laat lopen zullen ze daar ook achter aan gaan.
Vind ik ook best plausibel (voor zover mogelijk ;) ), ik was eigenlijk ook meer aan het foeteren op de trailer van World War Z :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Vanavond maar eens de volgende aflevering bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ultimation schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:29:
Vanavond maar eens de volgende aflevering bekijken!
*Note to myself: Niet meer kijken in dit topic tot ~19:00*

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

Een grappige variant op de klassieke Brood en Spelen :D Als je nog brood blieft na de openingsscene tussen vader en dochter...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Wat vond Rick op de plek waar Lori gelegen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Xymox schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:55:
Wat vond Rick op de plek waar Lori gelegen had?
ik denk de walker die haar opgegeten had.. ik dacht echt dat hij haar overblijfselen uit zijn buik wou snijden en gaan begraven of zo iets..

[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 12-11-2012 14:58 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Nee, ik bedoel wat Rick opraapte op de plek waar Lori dood lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Het lijkt wel veilig en gezellig zo in Woodbury. Maar in feite is dat niet zo.
Afgezien van de walkers buiten de hekken, wat als er iemand gewoon een natuurlijke dood sterft in zijn/haar slaap? Diegenen die daar ook slapen worden dan verrast en dan heb je de poppen aan het dansen.
Eigenlijk zou iedereen apart moeten slapen, met de deur op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Xymox schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:01:
Nee, ik bedoel wat Rick opraapte op de plek waar Lori dood lag.
de kogel die door lori haar hoofd zou zijn gegaan..

[ Voor 0% gewijzigd door spartacusNLD op 12-11-2012 16:53 . Reden: typo ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hij raapt een klein voorwerp op, dit voorwerp glinstert heel iets, misschien is het een trouwring. Op die plaats is er een bloedspoor naar de zombie welke hij daarna in de buik steekt.

Edit: Ah te langzaam, na nog een keer kijken: het heeft inderdaad niets weg van een trouwring. Het heeft wel wat weg van een kogel daarentegen.

Edit2: Een paar snapshots. 1 2 3 4 5

[ Voor 82% gewijzigd door Arie- op 12-11-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raaarww!
:D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Die telefoon op het einde! :o Wie zou er bellen?

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 12-11-2012 19:23 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zeror schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:23:
Die telefoon op het einde! :o Wie zou er bellen?
Wil je dat echt weten? :P
spoiler: comics
Zeker weten? In de comics is het Lori die belt, het is trouwens wel een draadloze telefoon die zonder stroom kan functioneren...=P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 14:08
Ik ben toch ook nog wel benieuwd wie die persoon was die de hekken had opengebroken waardoor alle zombies binnenkwamen/doorliepen/aan de slag gingen (hoe je het ook wilt noemen) :P
Ik kan me niet voorstellen dat het die ene dude was in de generator room, leek mij het type niet voor, meer voor het schuilhouden, niet uitlokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

ironsidetugnl schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:29:
Ik ben toch ook nog wel benieuwd wie die persoon was die de hekken had opengebroken waardoor alle zombies binnenkwamen/doorliepen/aan de slag gingen (hoe je het ook wilt noemen) :P
Ik kan me niet voorstellen dat het die ene dude was in de generator room, leek mij het type niet voor, meer voor het schuilhouden, niet uitlokken.
Volgens mij was hij het wel hoor, wilde natuurlijk wraak nemen.

Heerlijke aflevering trouwens, Lori was inderdaad niet (goed) neergeschoten dan :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

ironsidetugnl schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:29:
Dat heeft hij volgens mij wel in zijn eentje gedaan, dat was volgens mij redelijk duidelijk aan die rant tegenover Rick voordat hij door die grote gast neer geschoten werd.
afvalzak schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:31:
[...]

Volgens mij was hij het wel hoor, wilde natuurlijk wraak nemen.

Heerlijke aflevering trouwens, Lori was inderdaad niet (goed) neergeschoten dan :P
Lori is gewoon heel erg dood, Rick vond de kogel op de grond, en dat bloed spoor leidde naar die walker die zich helemaal tonnetje rond gegeten had.
Er hing zelfs nog een pluk haar van Lori in z'n mond. Daarom ging Rick ook inhakken op die dikke pens, daar zat (een gedeelte van) Lori in...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Oh, vond het al zo vreemd dat er geen gat in haar buik zat :P
Dus als een zombie eenmaal gegeten heeft zijn ze zo fucking lam dat ze gewoon blijven chillen in een hoekje.

of zouden ze ook poepen

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

afvalzak schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:35:
Oh, vond het al zo vreemd dat er geen gat in haar buik zat :P
Dus als een zombie eenmaal gegeten heeft zijn ze zo fucking lam dat ze gewoon blijven chillen in een hoekje.

of zouden ze ook poepen
Tja, als je in je uppie een compleet mens kan verorberen, dan is lopen daarna wat lastig denk ik inderdaad :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Spike_wolf schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:29:
[...]

Wil je dat echt weten? :P
spoiler: comics
Zeker weten? In de comics is het Lori die belt, het is trouwens wel een draadloze telefoon die zonder stroom kan functioneren...=P
Het kan nog steeds Lori zijn. Het is niet zeker of Carl raak geschoten heeft. Die zombie heeft misschien die moederkoek+navelstreng ipv Lori opgegeten die overbleef nadat de baby eruit is gekomen. Dat plukje haar is wellicht een gevecht geweest tussen de zeer zwakke Lori die probeert te ontsnappen van de zombie.

spoiler:
Maar eigenlijk zegt mij iets dat Carol degene aan de telefoon is. In de preview trailer voor volgende week reageren ze heel verbaasd dat iemand blijkbaar iets vernomen heeft van Carol. Waarschijnlijk is Rick terug en verteld dat Carol gebeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zeror schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:46:
[...]

Het kan nog steeds Lori zijn. Het is niet zeker of Carl raak geschoten heeft. Die zombie heeft misschien die moederkoek+navelstreng ipv Lori opgegeten die overbleef nadat de baby eruit is gekomen. Dat plukje haar is wellicht een gevecht geweest tussen de zeer zwakke Lori die probeert te ontsnappen van de zombie.

spoiler:
Maar eigenlijk zegt mij iets dat Carol degene aan de telefoon is. In de preview trailer voor volgende week reageren ze heel verbaasd dat iemand blijkbaar iets vernomen heeft van Carol. Waarschijnlijk is Rick terug en verteld dat Carol gebeld heeft.
spoiler:
Punt is wel dat de gevangenis geen stroom heeft, en de telefoon kan dus eigenlijk helemaal niet werken.
Het kan nog steeds een twist zijn dat het 'Carol' is, maar toch denk ik dat het net als in de comics Lori is. Rick is nu even door gedraaid, en heeft haar nodig om zichzelf weer bijeen te rapen en de groep weer te kunnen leiden.

Dat stukje waar Philip die pluk haar van het hoofd van zijn dochter af kamt was ook wel briljant trouwens :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Spike_wolf schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:01:
spoiler:
Punt is wel dat de gevangenis geen stroom heeft, en de telefoon kan dus eigenlijk helemaal niet werken.
Het kan nog steeds een twist zijn dat het 'Carol' is, maar toch denk ik dat het net als in de comics Lori is. Rick is nu even door gedraaid, en heeft haar nodig om zichzelf weer bijeen te rapen en de groep weer te kunnen leiden.
Oude telefoons hebben toch alleen een telefoonaansluiting nodig? En ze hadden toch de generatoren aangezet (of heb ik dat verkeerd gezien??) Want dan zou die telefoon dus wel kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zeror schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:05:
[...]

Oude telefoons hebben toch alleen een telefoonaansluiting nodig? En ze hadden toch de generatoren aangezet (of heb ik dat verkeerd gezien??) Want dan zou die telefoon dus wel kunnen werken.
Oude telefoons hebben alleen een telefoon aansluiting nodig inderdaad, maar daar kwam stroom doorheen, anders werken de microfoon, speaker en bel natuurlijk niet :P
Ze hebben die generatoren allemaal uit gezet toen die bel bezig was en walkers aantrok. Volgens mij hebben ze, ze daarna niet meer aan gezet. Daar moeten ze ook voorzichtig mee zijn want ze hebben natuurlijk niet onbeperkt brandstof.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Telefoon lijkt me horen bij de waanzin van Rick op dit moment.

Carol lijkt me toch wel echt dood. Ze hebben het verder niet laten zien maar als ze geen lichaam hebben, zou je verwachten dat ze wel even gaan zoeken. Sofie hebben ze ook weken naar lopen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:41
Leuke aflevering, einde deed me echt denke aan de Shining.

Ik zie Rick al door die gevangenis doolhof lopen met bijl in de hand; "Carllll, Carll " .

Edit: Is het trouwens weer zo dat de volgende aflevering voorlopig de laatste is en dan pas in Feb/Maart nieuwe afleveringen.

[ Voor 29% gewijzigd door luxzenburcht op 12-11-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Nee gaat iig door tot 2 december :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Er zitten 16 episodes in seizoen 3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Zeror schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:30:
deze wiki klopt dus niet.. (staan er maar 8 in) google also wont help.. iemand een episode guide + data over de rest van seizoen 3? :+

[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 12-11-2012 20:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

Lekkere aflevering weer hoor.

Er viel mij wel een "foutje?" op en dat was toen Rick die zombie door de mond/kaak schoot die Lori opgegeten lijkt te hebben. Konden zombies niet enkel dood als de hersenen kapot zijn en zitten die niet hoger dan je kaak?

Efijn, mierenneuken is ook een kunst natuurlijk. ;)

Enige wat ik wel raar vind is dat men niet naar Carol zoekt, of als ze dood is, dat wij kijkers nooit haar lichaam gezien hebben (of haar zombie-form).

En Daryl wordt alleen maar meer awesome en meer awesome. Hij is het enige karakter dat niet dood mag van mij. Eerst is hij de gefrustreerde bad-ass die zijn broer verliest (serie 1). Ondanks zijn kwade karakter is hij toch erg gaaf.

Dan wordt hij in seizoen twee langzaam maar zeker een goedzaak die alles voor Sophia geeft maar nog wel moeite heeft zijn "slechte" verleden te combineren met zijn nieuw gevonden goedheid. Jaja, dit gaat diep.

En dan nu, in seizoen 3, krijgt hij gewoon de baby tot ieders verbazing stil en is hij een goedaardig vader figuur. Waarbij hij eerder al uitkijkt voor Carl en de rest van de groep. :D

Als laatste nog wat over de governor. De ene keer wordt hij als het kwaad neergezet (zo coolbloedig als hij die soldaten dood) en de andere keer als de goedheid zelve waar hij zelfs niks kwaads doet als hij een zwaard op zijn keel krijgt.

Ik begin zowat te twijfelen of hij niet goed of kwaad is. Helaas bracht het stukje; next time in the walking dead het antwoord op deze vraag. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dreanor schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:16:
[..]
Enige wat ik wel raar vind is dat men niet naar Carol zoekt, of als ze dood is, dat wij kijkers nooit haar lichaam gezien hebben (of haar zombie-form).
[..]
Dat is natuurlijk een stukje story telling. We hebben niet gezien wat er met haar gebeurt is, de andere personages zijn druk met andere dingen bezig en we horen niks meer over haar, de kijkers hebben het idee (net als de personages) dat ze dood is. Zoeken heeft weinig zin en is alleen maar gevaarlijk.
Maar op deze manier vergeten we haar allemaal tot het moment dat ze ineens als verassing weer tevoorschijn komt, hetzij als walker of nog levend maar bad ass door wat ze doorgemaakt heeft.
Dat we niks meer horen is de hoop van de schrijvers dat we haar vergeten :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Als laatste nog wat over de governor. De ene keer wordt hij als het kwaad neergezet (zo coolbloedig als hij die soldaten dood) en de andere keer als de goedheid zelve waar hij zelfs niks kwaads doet als hij een zwaard op zijn keel krijgt.
Wel zo realistisch, want er zijn maar weinig mensen ook 100% evil of 100% goed. Kijk maar naar Rick's clubje ;)

Maar het afslachten van een groep soldaten en het op z'n Jack Nicholson's een boek volkalken, dode dochter houden en aquaria houden vol zombiehoofden doet mij toch vermoeden dat de Governor niet zo relaxed is ;)

Ik vind, vergeleken met de comic, dat die Governor er nog goed vanaf komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Twhomp schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:24:
[...]
Ik vind, vergeleken met de comic, dat die Governor er nog goed vanaf komt :+
Precies ja, hoewel dat ook grotendeels door zijn uiterlijk komt denk ik.
De kop uit de comics KAN gewoon geen goedzak zijn :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Er viel mij wel een "foutje?" op en dat was toen Rick die zombie door de mond/kaak schoot die Lori opgegeten lijkt te hebben. Konden zombies niet enkel dood als de hersenen kapot zijn en zitten die niet hoger dan je kaak?

Efijn, mierenneuken is ook een kunst natuurlijk. ;)
Dat kaliber kogel richt aardig wat schade aan. Achterkant van de nek is totaal verdwenen waarschijnlijk en dus de hersenstam iirc.
Aangezien er een graf is voor haar, vermoed ik dat ze echt dood is (zie ook mijn eerdere post).
Geloof gewoon niet dat ze klakkeloos aannemen dat ze dood is.
En Daryl wordt alleen maar meer awesome en meer awesome. Hij is het enige karakter dat niet dood mag van mij. Eerst is hij de gefrustreerde bad-ass die zijn broer verliest (serie 1). Ondanks zijn kwade karakter is hij toch erg gaaf.

Dan wordt hij in seizoen twee langzaam maar zeker een goedzaak die alles voor Sophia geeft maar nog wel moeite heeft zijn "slechte" verleden te combineren met zijn nieuw gevonden goedheid. Jaja, dit gaat diep.

En dan nu, in seizoen 3, krijgt hij gewoon de baby tot ieders verbazing stil en is hij een goedaardig vader figuur. Waarbij hij eerder al uitkijkt voor Carl en de rest van de groep. :D
Daryl en Merle staan straks lijnrecht tegenover elkaar.
Merle is nog steeds die klootzak van toen. Zal ook nooit vergeven dat ie is vastgeketend op het dak. Nooit accepteren dat dat toen moest. Nooit geloven dat ze hem weer wouden ophalen.
Daryl is totaal veranderd. In het begin zal ie blij zijn als ie z'n broer weer ziet maar uiteindelijk zal ie moeten kiezen tussen goed (de groep) en slecht (Merle). En knalt vervolgens z'n broer neer. Of wint een classic Good vs Evil handgemeen....

En dat heb ik niet uit de comics, dat voorspel ik hier ter plekke. Je mag me straffen als ik ongelijk blijk te hebben. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

L1nt schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:39:
Dat kaliber kogel richt aardig wat schade aan. Achterkant van de nek is totaal verdwenen waarschijnlijk en dus de hersenstam iirc.
Ja, maar onthoofde hoofden leven gewoon door (zie vorige aflevering of die daarvoor), vandaar dat mij dat opviel.
Aangezien er een graf is voor haar, vermoed ik dat ze echt dood is (zie ook mijn eerdere post).
Geloof gewoon niet dat ze klakkeloos aannemen dat ze dood is.
Echter, je ziet ze het graf graven, maar nooit het lichaam of een soort van stil moment. Wat dat betreft is er ook voor T-Dog geen stil moment geweest. :P
Daryl en Merle staan straks lijnrecht tegenover elkaar.
Merle is nog steeds die klootzak van toen. Zal ook nooit vergeven dat ie is vastgeketend op het dak. Nooit accepteren dat dat toen moest. Nooit geloven dat ze hem weer wouden ophalen.
Daryl is totaal veranderd. In het begin zal ie blij zijn als ie z'n broer weer ziet maar uiteindelijk zal ie moeten kiezen tussen goed (de groep) en slecht (Merle). En knalt vervolgens z'n broer neer. Of wint een classic Good vs Evil handgemeen....

En dat heb ik niet uit de comics, dat voorspel ik hier ter plekke. Je mag me straffen als ik ongelijk blijk te hebben. O-)
Uiteraard koment Daryl en Merle tegenover elkaar te staan. Dat ziet iedereen van mijlenver aankomen. ;) Daarom krijgt Daryl ook zo'n karakter ontwikkeling zoals ik beschreef. Ik ben echt benieuwd naar die confrontatie welke waarschijnlijk op een titanen gevecht uitloopt. Misschien zelfs in die stad, met zombies die deze keer wel kunnen bijten? :o

Of het typische film scenario waarbij daryl moet kiezen tussen zijn broers leven of bijv. carls leven waarbij daryl de trekker van de gun moet overhalen? :P

Voorlopig kunnen we alleen maar speculeren (of de comics gaan lezen).

Als dat van 16 afleveringen klopt is dat wel erg lekker zeg. Veel meer dan ik had gedacht (dacht zelf 10 ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dreanor schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:35:
Voorlopig kunnen we alleen maar speculeren (of de comics gaan lezen).
Dat laatste heeft geen nut want Daryl en Merle komen niet voor in de comics :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Echt waar!? Cool dus er zitten zelfs verrassingen voor de Comic lezers onders ons in deze serie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ben ik de enige die Michonne maar een raar ding vind? Het enige wat ze lopt te doen is de boze negerin uit te hangen. Kan best zijn dat je het zootje daar niet vertrouwd, maar dan is die PMS-modus nogal overdreven. Vind ik dan :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
spartacusNLD schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:53:
[...]
deze wiki klopt dus niet.. (staan er maar 8 in) google also wont help.. iemand een episode guide + data over de rest van seizoen 3? :+
http://epguides.com/WalkingDead/

De rest van seizoen 3 is dus nog niet bekend :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Vond het weer een gave aflevering. Kijk uit naar de volgende. Dat had ik met S2 toch wel een erg stuk minder.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Zeror schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:30:
waar haalt Zeror die wijsheid dan vandaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

spartacusNLD schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:39:
[...]

[...]

De nieuwsbericht van toen ze seizoen 3 aankondigden en de aantal eps die het bevat :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
[...]

[...]

Dat kan wel (totaal aantal EP's), maar EP 9 tot 13 is de titel en uitzenddatum nog niet bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

[...]

[...]

Had ergens gelezen dat er 16 episodes gemaakt zouden zijn in seizoen 3. Kan zelf op dit moment ook even niet terugvinden waar. Zie hieronder.
wontcachme schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:40:
[...]

De nieuwsbericht van toen ze seizoen 3 aankondigden en de aantal eps die het bevat :+
Dat was inderdaad de pagina waar ik de informatie vandaan had gehaald.

- http://blogs.amctv.com/th...-episode-announcement.php

[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 13-11-2012 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Vandaar de split op 8. In 2013 zal de tweede helft wel worden uitgezonden

bron (voor 16 EPs): http://blogs.amctv.com/th...-episode-announcement.php

Pagina: 1 ... 4 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.