Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zamorano schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:59:
Het blijft gewoon een slechte scene.
Jouw mening.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

wontcachme schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:51:
Nog afgezien of het wel soldaten waren. Als het een groep nationale reserves waren zouden die al een stuk minder voorbereid (kunnen) zijn.
Ook die zijn aardig goed getraind hoor. Daarnaast overleven zij ook al ruim een jaar (vermoed dat het inmiddels minstens een jaar is sinds de eerste uitbraak)
Nyarlathotep schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:42:
Ik vraag mij af waarom sommige mensen nog kijken met al dat overgeanalyseer :/

Je kan de scene zo zien: de soldaten werden vrijwel tegelijk neergeschoten, ook al zag je dit in opeenvolgende scenes. Dit is toch makkelijk te begrijpen...
Maar dan is het nog steeds een slechte scene waarbij ze het dus niet goed in beeld hebben gebracht O-)

Maar ondertussen ben ik nu wel benieuwt wie die vrouw (naam kwijt) aan het begluren was in de vorige aflevering. Ik vermoedde Merle maar die is het waarschijnlijk niet.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
volgens mij weten we nog niet precies hoever de gevangenis en het kamp van de governer van elkaar afliggen ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
wontcachme schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:19:
En jij denkt dat je nog ver kan wegduiken wanneer je omsingelt bent en iedereen schiet tegelijk? Waarom zou je een complete shootout ervan maken als de tegenstander niet weet dat je ze hebt omsingelt? Zeker ook wanneer munititie en manschappen spaars zijn.
Precies, en het is minimaal een jaar geleden dat ze voor het laatst in een gevechtssituatie terecht gekomen zijn, ze rekenen alleen maar op ongewapende walkers. Voor zover ze tijdens de uitbraak al veteranen waren, misschien waren het wel groentjes.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:40
Wat ik me herinner van de laatste epp is dat Andrea tegen Merle zei dat ze zijn broer 8 maanden ofzo voor het laatst gezien had?? Ik kan me vergissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

I want T-dog back. Of wordt die ene gevangenisklant nu de excuusneger :+ :+

Wel weer een sterke ep overigens. Goed seizoen tot nu toe et lekker veel zombie actie :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:35

Soul__assasin

de Belbelg

wontcachme schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:34:
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

I want T-dog back. Of wordt die ene gevangenisklant nu de excuusneger :+ :+

Wel weer een sterke ep overigens. Goed seizoen tot nu toe et lekker veel zombie actie :P
+1... hun budget moet echt aardig opgetrokken zijn om dit zombieaantal vol te houden

en eindelijk zijn we verlost van de dramequeen

[ Voor 5% gewijzigd door Soul__assasin op 05-11-2012 09:44 ]

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:50
Juist doordat deze episode (ep2) anders was dan de eerste 2 (rustiger, andere karakters en setting) vond ik hem goed. Lekker afwisselend en het introduceert weer een aantal nieuwe personages. We gaan echt nog wel meer zien van de gevangenis en Woodbury. De volgende ep zal wel weer wat meer gaan over de gevangenis, maar die zitten daar nu 'lekker', dus die zullen wel even 'gewoon' kunnen leven. Andrea en Michonne daarentegen zitten (zonder dat ze het weten) in een vrij gevaarlijke situatie volgens mij. Die Governor is niet helemaal koosjer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Damn.. T-dog :/
Zou er geen mogelijkheid geweest zijn om Lori te laten overleven? Die heeft volgens mij toch een veel grotere kans op overleven gehad dan die baby zonder haar, dat ding heeft niks te eten en om nou te zeggen dat de kans groot is dat je snel voldoende poedermelk kunt vinden om hem op groot te brengen...
Had die baby lekker opgeofferd en Lori laten overleven, dat was een stuk logischer geweest.

Maar Glen en Maggie zullen wel de ouders van de baby worden, Rick zie ik daar nu niet veel mee doen, die zal nog harder worden en zich alleen met het veilig houden van de groep bezig houden.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Inderdaad niet logisch om jezelf op te offeren, maar nou is een vrouw ook niet op haar meest logisch tijdens de zwangerschap :+

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Spike_wolf schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:50:Had die baby lekker opgeofferd en Lori laten overleven, dat was een stuk logischer geweest.
wat is de toegevoegde waarde van Lori binnen de club? Ik ben ronduit blij dat zij -eindelijk- weg is. Snap dat ze er in zit voor balans/morele kwesties enzo. Maar haar karakter :r vond wel mooi pauze momentje; lori aan het zeiken; tijd voor de wc/chips refil.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

himlims_ schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:45:
[...]

wat is de toegevoegde waarde van Lori binnen de club? Ik ben ronduit blij dat zij -eindelijk- weg is. Snap dat ze er in zit voor balans/morele kwesties enzo. Maar haar karakter :r vond wel mooi pauze momentje; lori aan het zeiken; tijd voor de wc/chips refil.
Het gaat mij hier niet zozeer om haar waarde voor het verhaal, maar logisch gezien slaat het volgens mij nergens op, hoewel ik niet genoeg medische kennis heb om te weten hoe dat precies in elkaar stak en wat haar kansen waren.
Maar als de keus er was om één van de twee te redden en de andere op te offeren, dan slaat het in hun situatie nergens op om dat kind te redden om die vervolgens een paar uur later te zien verhongeren.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Spike_wolf schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:50:
[...]

Het gaat mij hier niet zozeer om haar waarde voor het verhaal, maar logisch gezien slaat het volgens mij nergens op, hoewel ik niet genoeg medische kennis heb om te weten hoe dat precies in elkaar stak en wat haar kansen waren.
Maar als de keus er was om één van de twee te redden en de andere op te offeren, dan slaat het in hun situatie nergens op om dat kind te redden om die vervolgens een paar uur later te zien verhongeren.
Hoe had je haar kunnen redden dan? Baby moet er hoe dan ook uit, dus dit leek me de meeste logische keus. Ben idd wel benieuwd hoe ze dat met voeden gaan doen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 20:52
Pfoe, laatste aflevering nog niet gezien maar toch per ongeluk iets te ver doorgelezen.. ;( :P
Gaat weer een heftige episode worden dus! Vanavond maar even aangooien!

Hoewel sommige scènes een beetje ongeloofwaardig zijn (sluit me wel een beetje aan bij Zamorano) kan ik me daar geen moment aan storen! Eindelijk een goede serie over een zombie apocalypse! Niets meer dan lof en hoop dat de producers het nog vele seizoenen boeiend kunnen houden. _O_

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:11
KirovAir schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:47:
Pfoe, laatste aflevering nog niet gezien maar toch per ongeluk iets te ver doorgelezen.. ;( :P
Gaat weer een heftige episode worden dus! Vanavond maar even aangooien! [...]
Had ik dus ook :)
Zelf weet ik niet of ik blij moet zijn dat ik weet dat ze er eindelijk uit is of dat het beter was geweest dat het een verassing was gebleven. Ben eigenlijk wel opgelucht.. Nu alleen maar hopen dat ik jullie hier allemaal goed heb begrepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:21
Snippertje schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:31:
Hoe had je haar kunnen redden dan? Baby moet er hoe dan ook uit, dus dit leek me de meeste logische keus. Ben idd wel benieuwd hoe ze dat met voeden gaan doen.
Inderdaad, normaal uitpoepen ging niet (ze had ook al een litteken van een keizersnee toch?), laten zitten kan ook niet, dan bijft alleen een keizersnee over.

[ Voor 0% gewijzigd door stereohead op 05-11-2012 22:23 . Reden: lidteken.... 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat ik me nu ook zo bedenk. Als ze de baby hadden laten sterven en hadden gewacht tot ze bij Hershel konden komen, zou die baby na een tijd zich uit het lichaam gaan eten als een echte walker :o :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Dat lijkt me zoooo pijnlijk. Hoewel ik die beestjes wel begrijp: de broekslang is goed doorbloed.
wontcachme schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:52:
Wat ik me nu ook zo bedenk. Als ze de baby hadden laten sterven en hadden gewacht tot ze bij Hershel konden komen, zou die baby na een tijd zich uit het lichaam gaan eten als een echte walker :o :X
Daar had Lori ook al eens een opmerking over gemaakt dat ze daar bang voor was. Zo'n scene zou ik eerder verwachten in de comic (die gaat toch echt wel wat verder). Of bij Crossed >:)

Maar zoon schiet moeder dood, dat hakt er weer lekker in :Y

Ik denk dat de gevangenen nu wel geaccepteerd worden. In ieder geval de neger (vervanging van T-bone?). Alleen puntsnor vertrouw ik niet, maar dat komt vooral omdat ik de comic gelezen heb en daar nog een verhaallijntje in verwacht :o

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

stereohead schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:43:
[...]

Inderdaad, normaal uitpoepen ging niet (ze had ook al een lidteken van een keizersnee toch?), laten zitten kan ook niet, dan bijft alleen een keizersnee over.
Maar als je je niet druk hoeft te maken om die baby heb je meer mogelijkheden om hem er uit te sleuren, desnoods in stukken als het moed.
Daarbij had je dan ook makkelijker terug kunnen komen naar Hershell die de baby er uit had kunnen halen zonder Lori in al te veel gevaar te brengen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Who cares, she died ;)

Maar die Carl is best wel een harde nu, zelfs zijn pa kan dit niet aan, beetje tegen het psycho aan zeg maar.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

spoiler:
Rick gaat de volgende aflevering doordraaien, gezien de promo.

Maar Lori die zichzelf opoffert voor de baby is natuurlijk wel weer spannend. Wat er met de baby gebeuren is de vraag. Wellicht dat met kunstmatige lactatie het kind toch gevoed kan worden. Maggie, maar vooral Carol (zij is ten slotte al zwanger geweest) zijn daar geschikt voor. Maar wellicht krijgt de baby in de tussentijd iets wat ze nog op voorraad hebben.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Hee kerel doe die promo-talk ook eens in een spoiler
Twhomp schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:10:
[...]

Dat lijkt me zoooo pijnlijk. Hoewel ik die beestjes wel begrijp: de broekslang is goed doorbloed.
Spellen is lastig inderdaad. Wel een leuke spelfout :*)

[ Voor 72% gewijzigd door Anthirian op 05-11-2012 20:04 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zeror schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:49:
spoiler:
Rick gaat de volgende aflevering doordraaien, gezien de promo.

Maar Lori die zichzelf opoffert voor de baby is natuurlijk wel weer spannend. Wat er met de baby gebeuren is de vraag. Wellicht dat met kunstmatige lactatie het kind toch gevoed kan worden. Maggie, maar vooral Carol (zij is ten slotte al zwanger geweest) zijn daar geschikt voor. Maar wellicht krijgt de baby in de tussentijd iets wat ze nog op voorraad hebben.
Carol is toch dood?? Of denken ze dat alleen maar??

anyways........ NOOOOOOOOOO!!!!!!! T-DOG!!!!! :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

L1nt schreef op maandag 05 november 2012 @ 20:44:
[...]

Nee, ze is naar buiten gerent. T-Dog hield alleen de zombies tegen voor haar. Waar ze nu is, is niet bekend. Ik kan me voorstellen dat de volgende aflevering gaat over het vinden van Carol, zodat de baby gevoed kan worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

L1nt schreef op maandag 05 november 2012 @ 20:44:
[...]

anyways........ NOOOOOOOOOO!!!!!!! T-DOG!!!!! :(
Wat er met haar gebeurt is weten we niet, de groep heeft wel haar hoofddoek op de grond gevonden bij het lichaam van T-Dog, maar dat zegt weinig natuurlijk :)

De aflevering van Talking Dead was ook wel aardig, de acteur die T-Dog speelt was een van de gasten, en hij had het er toch wel duidelijk moeilijk mee, zat daar meet een partij natte oogjes :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Laatst online: 21:13
Wat een knaller van een aflevering was dat zeg. Een van de beste van de serie tot nu toe.

Nu weer een week wachten... :(

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:06

Cyphax

Moderator LNX
wontcachme schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:52:
Ja maar ik zal je een geheimpje verklappen: baby's worden eigenlijk altijd - ik zweer het, ik heb het zien gebeuren - zonder tandjes geboren. Gaan wel een paar maanden overheen voor je kleintje voor het eerst liefdevol (niet als het een zombie is) z'n tandjes in je zal zetten. Ik denk dat het vooral voor het kleintje dus onwijs frustrerend zal zijn. :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Cyphax schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:32:
[...]

Ja maar ik zal je een geheimpje verklappen: baby's worden eigenlijk altijd - ik zweer het, ik heb het zien gebeuren - zonder tandjes geboren. Gaan wel een paar maanden overheen voor je kleintje voor het eerst liefdevol (niet als het een zombie is) z'n tandjes in je zal zetten. Ik denk dat het vooral voor het kleintje dus onwijs frustrerend zal zijn. :+
I know, maar het heeft vingers :+. En het kan ook een weg naar buiten graven natuurlijk. Er ligt al een natuurlijke snelweg naar beneden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:06

Cyphax

Moderator LNX
wontcachme schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:59:
[...]

I know, maar het heeft vingers :+. En het kan ook een weg naar buiten graven natuurlijk. Er ligt al een natuurlijke snelweg naar beneden :+
Ik zweer je trouwens dat mijn zoontje voor 90% zombie is. Gegrom, gekwijl, gebijt, geen intelligentie... hij oogt alleen een stuk vriendelijker.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zo, die baby-escapade... lekker als je net gegeten hebt! Harde aflevering, stuk geloofwaardiger ook dan de vorige. De manier waarop Lori ging vond ik wel keihard. Je zal die beslissing maar moeten nemen!

Alleen jammer dat ze er niet bij nadachten dat Hershell alweer up and running was. Mama's kunnen een hoop hebben als er gevaar dreigt, was logischer geweest. Overigens vind ik nu die troela bij de Governor wel heul irritant worden, dom blondje met d'r constante geijl. Ik hoop dat die ook effe snel d'r einde vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

Pffff ... wil zoveel zeggen over deze aflevering maar ik moet er eerst van bijkomen. Holy fuck, de meest heftige tot nu toe.

Vond het zelf ook wel logischer om de weg terug te zoeken naar hershel dan zo aan je eind te komen, maargoed ... damn wat een aflevering.

Owja, ik vond het ook dat T-Dog best had kunnen overleven. Hij had een beet in de schouder, maar iedereen is toch al infected dus ook T-Dog had toch kunnen overleven of zie ik dat verkeerd?

Ach, wat oude cast eruit en nieuwe erin. :P Al begint de blonde bij de Gouverneur de rol van Lori over te nemen als irritante tante. :P

En als laatste, ik neem mijn eerdere woorden terug want de zombies zijn nog steeds een geweldige dreiging. Ondanks dat ze in aflevering één ze bij bosjes afmaakte.

ps. hebben jullie ook het gevoel dat we al zes of meer afleveringen gezien hebben van seizoen drie. Terwijl we net afl.4 gezien hebben, er gebeurt gewoon zoveel nu.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Dreanor schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:45:

Owja, ik vond het ook dat T-Dog best had kunnen overleven. Hij had een beet in de schouder, maar iedereen is toch al infected dus ook T-Dog had toch kunnen overleven of zie ik dat verkeerd?
VErkeerd. Je bent infected en door bijten krijg je infectie en ga je dood. Bij Hershell hakten ze snel zijn been eraf waardoor er geen infectie verder in het lichaam kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

wontcachme schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:48:
[...]

VErkeerd. Je bent infected en door bijten krijg je infectie en ga je dood. Bij Hershell hakten ze snel zijn been eraf waardoor er geen infectie verder in het lichaam kon komen.
Ok, dus de beet is niet dodelijk maar zorgt wel voor infectie, ziekte waaraan je zal komen te overlijden om daarna terug te komen als happer, loper, nietdode of hoe je ze ook wel noemen. ;)

Goh, weer een levensles geleerd. :*)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 12:10
Bestaat er nu kans dat T-Dog terug komt kruipen als zombie? Of was hij dermate aangetast dat hij niet meer walken kan?

Verder puike aflevering, hoewel ik bij de 'bevallingsscene' soms wel ergerde aan de 'neppigheid'. Maar dat mag de pret niet drukken, Lori is gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Dreanor schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:51:
[...]

Ok, dus de beet is niet dodelijk maar zorgt wel voor infectie, ziekte waaraan je zal komen te overlijden om daarna terug te komen als happer, loper, nietdode of hoe je ze ook wel noemen. ;)

Goh, weer een levensles geleerd. :*)
Als ik me goed herinner gaat het zo. Men krijgt koorts, sterft en komt dan terug. Meen dat dat uit de finale van seizoen 1 komt in dat CDC centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
*O* *O* *O* *O* Yeeeaaahh, meest irritante personage in The Walking Dead is dood!!!! Tijd voor een feestje! *O* *O* *O* *O*

Dag Lorie en tot nooit meer ziens. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

Als die baby op zijn moeder lijkt... haha :+

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:35
magnifor schreef op maandag 05 november 2012 @ 23:12:
*O* *O* *O* *O* Yeeeaaahh, meest irritante personage in The Walking Dead is dood!!!! Tijd voor een feestje! *O* *O* *O* *O*
Nee.. Carol leeft helaas nog :'( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

That awkward moment when Daryl and Carol are flirting :') (paar weken terug:P)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 15:05

Blonde Tux

<advertisement>

Heerlijk om te zien dat iedereen zit te juichen om een heftige aflevering!

Belooft veel goeds voor de komende afleveringen. Alle taboo´s overboord! Zelf ben ik benieuwd hoe de verhaallijn van Merle zich gaat ontwikkelen, stiekem hoop ik dat hij zich aan gaat sluiten bij de groep van Rick, zodat we een uber-badass duo krijgen van Merle en Daryl!

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

afvalzak schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:12:
That awkward moment when Daryl and Carol are flirting :') (paar weken terug:P)
Dat was lang niet zo awkward als in de comics, daar flirtte ze met Lori en stelde ze voor dat ze met z'n drieën (Rick, Lori en Carol) hun kids (Sophia en Carl) als één blij gezin zouden opvoeden :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Spike_wolf schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:17:
[...]

Maar als je je niet druk hoeft te maken om die baby heb je meer mogelijkheden om hem er uit te sleuren, desnoods in stukken als het moed.
Daarbij had je dan ook makkelijker terug kunnen komen naar Hershell die de baby er uit had kunnen halen zonder Lori in al te veel gevaar te brengen.
Als je een kind dat ter wereld wilt komen en je wilt het kind lekker in je buik laten zitten dan houd je het niet lang vol hoor. Ten eerste zijn er bizar veel hormonen die het lichaam voor een vrouw preppen wat al niet heel handig is met zombies om je heen (of je man :X ). Daarnaast kan je interne bloedingen krijgen waardoor je alsnog doodbloed terwijl je aan het lopen bent. Overigens kan dat lopen ook voor geen meter door de weeen en god mag weten wat voor andere pijnen. Maargoed, ook hier geen medische kennis paraat; alleen het zelf op de wereld zetten van mijn eigen kids :+ (en ja dat heb ik zelf gedaan)

Baby moest er hoe dan ook uit anders waren beide de pijp uit en ze was niet instaat verder te lopen. Overigens was het wel de snelste pers weeen uit de geschiedenis of mankind :+. Ze volet dat er weeen gaan aankomen en prompt 5 minuten later is ze aan het persen :P

Maargoed, zal mij verder roesten. Ze is deud, EINDELIJK. Nu Carl eindelijk ook wat balls heeft en niet meer miss little whiny bitch kan ik hem ookbeter waarderen.

Nu Carol nog de pijp uit en we hebben weer een leuke crew om verder te gaan *O*

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jejking schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:12:
Zo, die baby-escapade... lekker als je net gegeten hebt!
Ik zat te kijken tijdens mijn ontbijt. Het smaakte er niet minder om hoor. :)
De openingsscene was trouwens ook lekker. Die zombies die even van dat hert aan het smikkelen waren.

Vette aflevering verder. Had niet verwacht dat er twee van de crew dood zouden gaan en er één (hele kleine) voor in de plaats zou komen.

Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen, maar ik vind Carol juist wel een goed karakter. Mooi om zo'n onzeker vrouwtje, wat mishandeld werd door haar man, steeds sterker te zien worden ondanks alles wat ze mee heeft gemaakt. Ze heeft haar gezin verloren, maar zichzelf gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Precies, Carol voegt wat mij betreft wel wat toe, ze is niet zo zeikerig als Lori en wordt inderdaad steeds harder.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Een kleine tvp. Ik ben benieuwd hoe dit seizoen zal verlopen, zoals ik hier de reacties lees is het een stuk spannender dan vorig seizoen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:10:
[...]
Ik denk dat de gevangenen nu wel geaccepteerd worden. In ieder geval de neger (vervanging van T-bone?). Alleen puntsnor vertrouw ik niet, maar dat komt vooral omdat ik de comic gelezen heb en daar nog een verhaallijntje in verwacht :o
spoiler:
Als je goed oplet, of de comic nog eens terugleest, dan kom je erachter dat het character met de puntsnor overéénkomt met de biker die tot de overrompeling trouw bleef aan de groep - niet de vriendelijke meneer van middelbare leeftijd met de real-life Dexter problemen.
Ik sluit overigens niet uit dat ze die chars combineren tot één, maar echt 1-op-1 de comic volgen doen ze neit dus het blijft toch spannend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Zamorano schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:00:
[...]Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen, maar ik vind Carol juist wel een goed karakter. Mooi om zo'n onzeker vrouwtje, wat mishandeld werd door haar man, steeds sterker te zien worden ondanks alles wat ze mee heeft gemaakt. Ze heeft haar gezin verloren, maar zichzelf gevonden.
Iḿ with stupid :+ zij is gegroeid in de serie, qua persoonlijkheid en fysiek. Lori voegde in mijn ogen niets toe afgezien van daily women drama's :O Maar Carol is gelukkig niet zo annoying. Wat me wel op valt is dat die blonde 'chick' die bij de boerderij de rest kwijt raakte, lekker der is geworden. Iedereen ziet er moe, uitgeleefd en depresief uit. Maar zij juist niet,die er er jusit op vooruit gegaan ... benieuwd of dat inhoudelijk nog wat gaat doen icm philip

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Hè wat jammer nou, Lori is deaud :'( :') :'(

/Jammer dat ze het niet ietsiepietsie geloofwaardiger hadden gemaakt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:04
Ik ken de comics niet. Maar ik denk dat Lori nog in leven is. Ze was bewusteloos geraakt. Je ziet haar zoon ook niet schieten, je hoort alleen een schot... Wellicht dat ze later alsnog dan dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
ChuckyDevil schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:01:
Ik ken de comics niet. Maar ik denk dat Lori nog in leven is. Ze was bewusteloos geraakt. Je ziet haar zoon ook niet schieten, je hoort alleen een schot... Wellicht dat ze later alsnog dan dood gaat.
Carl heeft inmiddels aardig wat schietervaring (gezien de voorgaande scenes), dus ik denk dat hij wel degelijk z'n moeder eentje in d'r hersenpan heeft gegeven :)

Maar we zullen het volgende week zien!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Ik denk dat ze al genoeg bloed heeft verloren. Dat ging ze sowieso niet overleven (gelukkig).

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Zamorano schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:00:
Die zombies die even van dat hert aan het smikkelen waren.
Dat was een wolf toch? Verder kan ik weinig zeggen wat nog niet gezegd is: Topaflevering!

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

jeka schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:05:
Ik denk dat ze al genoeg bloed heeft verloren. Dat ging ze sowieso niet overleven (gelukkig).
Niet overleven is één, niet opnieuw opstaan als zombie is twee. En juist dat laatste moet Carl voorkomen met een headshot O-) (<- lieve zombie)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Wat laat begonnen met seizoen maar gisteren al wel episode 4 kunnen kijken..
Vond zowel seizoen 1 en 2 wel leuk maar seizoen 3 is echt onwijs sterk zeg!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik vind het eigenlijk nog steeds niet zo spannend, maar dat komt misschien doordat ik een zombiebaby had verwacht die het irritante mens minstens van binnenuit zou opvreten.

Waarschijnlijk verwacht ik nog steeds te veel van deze serie :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 23:27

Polycom

Poes van goud

Ben benieuwd wie degene nou was die al die deuren open heeft gedaan... (En hoe Rick diegenen kapot gaat maken :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

PuDy schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:13:
Ben benieuwd wie degene nou was die al die deuren open heeft gedaan... (En hoe Rick diegenen kapot gaat maken :D)
Het was volgens mij toch heel duidelijk wie dat gedaan heeft.
Die gevangene die Rick buiten opsloot met al die walkers. Hij heeft het overleeft en dit was zijn wraak. Zijn maatje maakte echter een einde aan hem met de revolver van Rick, dus Rick zal hem niet meer kapot kunnen maken.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 23:27

Polycom

Poes van goud

Spike_wolf schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:17:
[...]

Die gevangene die Rick buiten opsloot met al die walkers. Hij heeft het overleeft en dit was zijn wraak. Zijn maatje maakte echter een einde aan hem met de revolver van Rick, dus Rick zal hem niet meer kapot kunnen maken.
Heb dan niet goed opgelet, keek de aflevering ook voordat ik ging slapen. Dat doe ik trouwens nooit meer aangezien ik vannacht over dood en verderf heb gedroomd lees: nachtmerrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Stukfruit schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:50:
Ik vind het eigenlijk nog steeds niet zo spannend, maar dat komt misschien doordat ik een zombiebaby had verwacht die het irritante mens minstens van binnenuit zou opvreten.

Waarschijnlijk verwacht ik nog steeds te veel van deze serie :+
Het is geen horrorserie, meer een dramathriller :p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@stukfruit
Dat had ik idd ook verwacht! Een baby die inwendig zou sterven en zich naar buiten zou vreten ofzo a la Aliens! :D Valt dit toch vies tegen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03

Sebazzz

3dp

Eén ding is mij niet duidelijk:
spoiler:
De hoofddoek van Carol is gevonden maar je ziet dat T-dog zich opoffert voor Carol en het einde van Carol zelf zie je niet. Dan is ze toch niet dood, ondanks dat door de groep gemeld wordt?
Spike_wolf schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:17:
[...]

Hmm nee ik snap het wel, het had nog steeds een ander kunnen zijn.
ChuckyDevil schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:01:
Ik ken de comics niet. Maar ik denk dat Lori nog in leven is. Ze was bewusteloos geraakt.
spoiler:
Compleet opengesneden en niet dichtgemaakt. Die leeft niet meer. En anders zou het een hele enge zombie zijn. Brrr...

[ Voor 53% gewijzigd door Sebazzz op 06-11-2012 23:41 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Sebazzz schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 23:37:
Eén ding is mij niet duidelijk:
spoiler:
De hoofddoek van Carol is gevonden maar je ziet dat T-dog zich opoffert voor Carol en het einde van Carol zelf zie je niet. Dan is ze toch niet dood, ondanks dat door de groep gemeld wordt?
Ik denk dat zei idd is weggekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Prachtig einde. Heel mooi, iets te kort in beeld mijn zins.

En waarom schoten ze Tancredi niet dood voor de keizersnede? Als ze toch dood moest had ze ook niet hoeven lijden

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03

Sebazzz

3dp

Guillome schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:07:
En waarom schoten ze Tancredi niet dood voor de keizersnede? Als ze toch dood moest had ze ook niet hoeven lijden
Volgens mij gaat het kind dan dood.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Wat een vreselijk vette aflevering! _/-\o_

Blij dat Lori er niet meer is. Vreselijk mens. In de comic was ze dat ook al zo erg. Leuke scene ook hoe ze dit gedaan hebben. Vreselijk om je eigen moeder te zien bevallen (met een keizersnee) en haar dan ook nog eens in haar hoofd te moeten schieten. :'(

Lori comic 'spoiler'. Ze is al dood namelijk. :)
spoiler:
Al vind ik het wel dood- en doodzonde dat ze het niet gedaan hebben zoals in de comic.

Wel vreemd dat een vrouw in zo'n stress situatie spontaan begint te bevallen. Onder hevige druk/stress is het juist zo dat het lichaam van een vrouw zich afsluit volgens mij en de bevalling redelijk uit kan stellen, maar goed. Er waren ook niet echt tekenen van een op hande zijnde bevalling.

En een keizersnee op deze manier dat overleeft geen enkele vrouw. Veel te veel bloedverlies. De baby laten zitten had geleid tot het sterven van zowel baby als moeder uiteraard.

Die baby kan volgens mijn vrouw trouwen gewoon aan de borst bij Maggie. Dat zal even duren, maar uiteindelijk moet haar lichaam zich daar dan compatible voor maken en melk gaan genereren. Ondanks dat het niet haar eigen kind is. Carol zou ook kunnen, maar die is er wellicht al te oud voor.

Volgens mij was de saboteur van de hekken inderdaad gewoon die ene donkere gevangene die Rick bijna te pakken had in de generator ruimte en die werd neergeknald door die grote donkere gevangene. Je zag in de sabotage scenes ook duidelijk dat het een donkere dude was.

Gevangene met snor comic spoiler. Nou ja, beetje:
spoiler:
Die gevangene met die snor is gewoon die biker uit de comic. Ik weet het bijna zeker. :P

Michonne vind ik wel erg erg erg achterdochtig over the Governor. Ze heeft wel gelijk, maar dat kan zij helemaal niet goed weten. Ook niet aan de hand van wat kogelgaten. Andrea daarentegen is weer veel te goed van vertrouwen. Ik begrijp ook eigenlijk niet waarom ze zo graag met z'n tweeën weer weg willen. Ze zitten toch hartstikke lekker daar? Heerlijke voorkeursbehandeling ook.

Andrea/verhaallijn comic spoiler:
spoiler:
Al wordt Andrea in de comic juist een hele sterke vrouw die vreselijk goed kan schieten. Mede dankzij haar wordt volgens mij ook de eerste aanval van de Governor afgeslagen. Benieuwd hoe en of ze dat nog gaan verwerken in de serie.

Ik snap dat Rick verdrietig is, maar kom op man! Val je zoon in zijn armen!! Die gozer is verloren op deze manier. Carl wordt op deze manier wel ontzettend sterk (lees: fucked up), maar dit kan ik als vader niet begrijpen.

Doorlooptijd spoiler:
spoiler:
Ik ben heel blij met de snelheid die nu in de serie zit. Dat zeker, want ze bleven veel te lang op de boerderij. Dat halen ze voor mijn gevoel nu echter weer in door de gevangenis periode veel te kort te laten duren. In de strip zitten ze daar een tijd, bouwen een leventje op. Zijn met wat meer mensen en verbouwen zelfs gewassen. Daarna komt de poep in de ventilator door de helikopter en het feit dat Rick met een groepje in Woodbury komt, waarna uiteindelijk de aanval van the Governor komt. Dat wordt nu allemaal even gauw in de staafmixer gestopt en versnel verteld voor mijn gevoel. Dat had iets langzamer gemogen van mij.

Merle die gaat volgens mij nog wel wat nare dingen doen! Jezus, wat is die man nog steeds verbolgen over het feit dat ze hem op dat dak lieten. :*)

Kan niet wachten tot de volgende!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Sebazzz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:17:
[...]
Volgens mij gaat het kind dan dood.
Nee hoor, dat gebeurt alleen als het kind er nog even in had moeten blijven. Gelijk na een bevalling wordt de navelstreng ook afgeknipt omdat deze geen doel meer dient (in een normale situatie). Kindje gaat zelf ademen en moet gevoed worden via een normale ingang (lees: z'n mond). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

"Ik snap dat Rick verdrietig is, maar kom op man! Val je zoon in zijn armen!! Die gozer is verloren op deze manier. Carl wordt op deze manier wel ontzettend sterk (lees: fucked up), maar dit kan ik als vader niet begrijpen."

Dit dacht ik ook, maar ik vond het ook wel tekenend dat Carl rustig stond stoer te zijn en zijn pa huilend in een hoekje lag.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
afvalzak schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:35:Dit dacht ik ook, maar ik vond het ook wel tekenend dat Carl rustig stond stoer te zijn en zijn pa huilend in een hoekje lag.
Dat is ook wel weer zo ja. Het maakt het contrast namelijk ook alleen maar groter zo. Al vind ik het nog steeds vreemd. Met name ook omdat Lori en Rick juist erg uit elkaar gegroeid waren. Wellicht dat hij door die baby ook wat sentimenteel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik vond het echt een enorm vette aflevering. Ze zaten relatief veilig (Hershel die zegt dat ze daar wel een leven op zouden kunnen bouwen) en BAM! 2 main characters dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [x]
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:52

[x]

Ben blij verrast dat ze toch redelijk afwijken van de comics. Had een hoop (pyschologisch) drama verwacht tussen de groep en de gevangen bijv..
De serie heeft na de mid season finale s02 een fantastische "pace" te pakken en kijkt heerlijk weg.
Hulde aan Glen Mazzara!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Eindelijk verlost van de bitch Lori.

spoiler:
Of toch niet?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Bootje schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:43:
[...]

Dat is ook wel weer zo ja. Het maakt het contrast namelijk ook alleen maar groter zo. Al vind ik het nog steeds vreemd. Met name ook omdat Lori en Rick juist erg uit elkaar gegroeid waren. Wellicht dat hij door die baby ook wat sentimenteel was.
Ik denk dat hij juist naar een verzoening aan't het toewerken was met haar, en nu zal hij nooit die kans krijgen - volgens mij iets dat bijgedragen heeft tot zijn "breakdown".
Ik vind seizoen 3 tot nu toe ook heel goed, het einde van Episode 3 was gewoon awesome, telt dat als naar een reality show kijken? :P

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mandrake466 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:59:
Eindelijk verlost van de bitch Lori.

spoiler:
Of toch niet?
Daar dacht ik ook nog aan, je hoor hem schieten en daar baseer je dan op dat Lori door het hoofd is geschoten. Maar zeker weet je het niet.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

janvanduschoten schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:28:
[...]

Daar dacht ik ook nog aan, je hoor hem schieten en daar baseer je dan op dat Lori door het hoofd is geschoten. Maar zeker weet je het niet.
mocht ze ooit terugkomen, dan zal het niet ''levend'' zijn toch? misschien al walker..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Dat zal dan wel als walker zijn ja. Lijkt me niet dat ze haar keizersnee zelf even gehecht heeft met een stukje naald en draad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Bootje schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:43:
[...]

Hun relatie was inderdaad een beetje verkoeld geraakt maar Rick hield nog wel heel veel van Lori, ik vind het begrijpelijk dat hij zo reageert, zeker als je ziet wat de oorzaak er van is (die stomme gevangene).

Ik vond het een steengoede aflevering, ik begin Carl steeds meer te waarderen.

Jammer dat T-dog dood is, ik mocht hem wel. Lori mis ik niet.
Bootje schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:23:
Michonne vind ik wel erg erg erg achterdochtig over the Governor. Ze heeft wel gelijk, maar dat kan zij helemaal niet goed weten. Ook niet aan de hand van wat kogelgaten. Andrea daarentegen is weer veel te goed van vertrouwen. Ik begrijp ook eigenlijk niet waarom ze zo graag met z'n tweeën weer weg willen. Ze zitten toch hartstikke lekker daar? Heerlijke voorkeursbehandeling ook.
Michonne is gewoon achterdochtig omdat het wel heel rooskleurig overkomt daar allemaal, in een wereld die zo duister is. Dat kán gewoon niet helemaal in orde zijn en ze heeft nog gelijk ook.

Ook de manier waarop the Governor praat en zich gedraagt is erg verdacht vind ik, je voelt bij alles wat hij zegt dat hij niet de volledige waarheid spreekt.

[ Voor 40% gewijzigd door EnigmaNL op 07-11-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Daar waar seizoen 2 een erg laag tempo had (gemeten in aantal comics per seizoen: 12 TV afleveringen voor 2 comics) is het in seizoen plots wel een erg hoog tempo. Het verlies van het been van Hershel (Dale in de comics) en de dood van Lori bestrijkt vele nummers in de comics. Ben benieuwd in hoeveel afleveringen het hele verhaal rondom de Governer zal worden verteld.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
EnigmaNL schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:38:
[...]

Michonne is gewoon achterdochtig omdat het wel heel rooskleurig overkomt daar allemaal, in een wereld die zo duister is. Dat kán gewoon niet helemaal in orde zijn en ze heeft nog gelijk ook.

Ook de manier waarop the Governor praat en zich gedraagt is erg verdacht vind ik, je voelt bij alles wat hij zegt dat hij niet de volledige waarheid spreekt.
Michonne is achterdochtig en wellicht terecht, maar Andrea will gewoon Ms. Governer worden (al dan niet voor 1 avond :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gramash
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 01:01
Ik ben toch nog wel heel erg benieuwd waarom die governer die militairen neermaaide. het lijkt me dat getrainde manschappen best wel een coole aanwinst hadden kunnen zijn voor z'n dorpje ( of laat dan op z'n minst die ene die je al hebt leven :P ) Hopelijk gaan ze t nog uitleggen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gramash op 08-11-2012 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:13
Omdat zij de wapens, voorraden en het materieel van de manschappen goed kunnen gebruiken en zij niet weten wat voor gevolgen het mogelijk zou hebben op de machtsverhoudingen binnen de groep bij het binnenlaten van een groep militairen. De kans is aanwezig gezien de aanwezige en getrainde groepstructuur bij het legeronderdeel dat zij wanneer zij het oneens zij met het beleid, zelf het beleid dan willen proberen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
zij = hij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Ik denk ook dat die militairen in de ogen van the Governor gewoon een bedreiging voor zijn machtspositie zijn. Daarom heeft hij ze uit de weg geruimd.

Michonne is gewoon een beetje irritant achterdochtig. Ze kijkt ook steeds zo boos. Ondanks dat het misschien terecht is, denk ik dat het wel wat minder kan. ;-)

Volgens mij zal het hele verhaal rondom the Governor in dit seizoen verpakt worden. Zeker met de snelheid die ze nu aanhouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

BtM909 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:33:
[...]

Michonne is achterdochtig en wellicht terecht, maar Andrea will gewoon Ms. Governer worden (al dan niet voor 1 avond :+)
Andrea wil altijd sexy time, dat had ze met Shane ook al gehad in het vorige seizoen volgens mij?
Zou zelf ook gek worden van bijna een jaar droogstaan maar dat terzijde, er zijn belangrijkere dingen denk ik ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

afvalzak schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:51:

Zou zelf ook gek worden van bijna een jaar droogstaan maar dat terzijde, er zijn belangrijkere dingen denk ik ;)
Volgens mij heb je dan wel echt andere dingen aan je kop.
Wat die T-Dog ook zei "ik slaap nog steeds met 1 oog open". MAW: je bent constant met overleven bezig en je lichaam zal zich daar ook op instellen. Sex of iig lekker klaarkomen zal het laatste zijn waar je lichaam behoefte aan heeft.

Aan de andere kant, in die stad van de Governer zou je je weer veilig voelen waardoor de voortplantingsdrang weer naar boven komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Volgens mij is er genoeg sexy time. Lijkt me ook iets waar je (bijna) gelijk aan denkt als je je maar eventjes veilig voelt. Inderdaad Andrea en Shane, maar ook Lori en Shane, Maggie en Glenn, Carol en Darryl (beetje), Carl en die jongste dochter van Hershel (elkaar beetje verliefd aankijken).

Rick zal er nu wel even klaar me zijn trouwens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paskaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 12:05
Vind dit seizoen tot nu toe inderdaad echt heel sterk, fijn :)

Het valt me op dat bijna iedereen blij is dat Lori eindelijk dood is. Ze liep wel constant te zeiken en de dramaqueen uit te hangen maar ik vind het toch zonde dat er gelijk 2 characters dood zijn. Blijft maar een klein groepje over zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bootje schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:01:
Volgens mij is er genoeg sexy time. Lijkt me ook iets waar je (bijna) gelijk aan denkt als je je maar eventjes veilig voelt. Inderdaad Andrea en Shane, maar ook Lori en Shane, Maggie en Glenn, Carol en Darryl (beetje), Carl en die jongste dochter van Hershel (elkaar beetje verliefd aankijken).

Rick zal er nu wel even klaar me zijn trouwens. ;)
Maar dat is ook voor de serie he. Wij, de kijkers, verwachten ook beetje romantiek en sexuele spanningen.

Carl en dat grietje? Iedereen verwacht daar iets tussen. Idem met Glen en Maggy ( O+ ).

Maar of je in werkelijkheid er wel tijd voor hebt betwijfel ik hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Was toch ook met programma's zoals Expeditie Robinson dat bij interviews mensen aangaven dat seks nul prioriteit meer had: je zit op een paradijselijk eiland met schaarsgeklede dames, dus hoppa. Maar nee: je bent bezig met survival.

Ik vond het al heel wat dat Glenn en Maggie lekker telkens aan het friemelen waren in de guard tower. Waarschijnlijk vanwege dat ze opeens genoeg eten en een (vals) gevoel van veiligheid hadden.

Ik vind het vooral vreemd dat Lori toen lekker ging liggen telkens, zodanig dat ze zwanger werd. Nee, handig, midden in een zombie-apocalypse zwanger worden. Goed bezig. Maar goed, ze heeft haar straf gekregen >:)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Twhomp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:06:
Goed bezig. Maar goed, ze heeft haar straf gekregen >:)
En we gaan er nu achter komen wat er gebeurd als je geboren wordt terwijl je het virus draagt (danwel nadat het geactiveerd is :P)

Ik verwacht het niet, maar zou toch mooi zijn als er een zombie baby bijkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:34
Twhomp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:06:
Ik vind het vooral vreemd dat Lori toen lekker ging liggen telkens, zodanig dat ze zwanger werd. Nee, handig, midden in een zombie-apocalypse zwanger worden. Goed bezig. Maar goed, ze heeft haar straf gekregen >:)
Er is niks anders te doen dan sexy times tijdens de apocalyps. Je kan niet als je even tijd hebt lekker een aflevering TWD op je Smart TV kijken. ;) Onder grote psychologische spanning en gezamenlijke druk vormen mensen ook sneller intieme banden denk ik. Volgens mij is het dan vrij logisch dat je even elkaar vermaakt als je de tijd hebt. Voor een vluggertje is altijd tijd 8)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Voor een vlugge douche (vooraf/achteraf) helaas iets minder... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 10:05

Releases

Ja maar!

Ik denk dat Lori gewoon nog leeft. Want jullie vergeten even dat oude dametje dat nog ergens rond rent in de gevangenis? Die was ook opzoek naar die generator dus wellicht heeft ze haar daar gevonden en door het testen op die zombies hoe ze die keizersnee moest doen. Toch nog Lori kunnen dichtnaaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:21
Dat is inderdaad wel een sterke. Oude dametje = Carol neem ik aan. Zwerft ook nog ergens in de gevangenis en zou Lori inderdaad gevonden kunnen hebben.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Lori is gewoon dood.

Doodgeschoten door Carl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venneke
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:35
Waarom zouden ze dat dan niet laten zien? Zou in ieder geval wel als een verassing komen als ze met zijn tweetjes naar buiten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

L1nt schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:03:
Lori is gewoon dood.

Doodgeschoten door Carl.
Daar heb ik nog steeds mijn twijfels over. We hebben het niet gezien, en hij is wel hard geworden, maar iets zegt me dat hij haar niet door d'r hoofd geschoten heeft.
Van hem zelf zou ik dat niet verwachten, ik zie hem haar gewoon 'verlossen' en klaar. Maar ik heb het idee dat de schrijvers ons nog een keer willen laten schrikken door haar nog een keer de hoek om te laten komen met een open hangende buik :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Wat hebben we liever?

- Lori komt terug als zombie
- Lori komt levend terug omdat Carol haar gered heeft
- Lori komt niet terug

Die eerste zou ik erg leuk vinden. >:)
Die derde beschouw ik als het meest voor de hand liggend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Waarom dan die flashback naar die speech van Rick? Waarom nogmaals herhalen dat Carl in deze tijd harder moet worden en geen kind meer mag zijn, dat ie beslissingen moet maken die soms moeilijk zijn en dat Rick, Lori en de rest zullen sterven?

Die flashback heeft geen waarde als Carl niet Lori door de kop heen knalt. Dat het niet in beeld komt, is waarschijnlijk enkel en alleen voor de censuur... Kind schiet zombie neer...kan. Kind schiet z'n mama dood...oei oei oei...we zijn nog wel de VS hoor....

Lori is dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Lorizombi met een gapende wond waar eerst de baby zat is vermoed ik iets te heftig. Van mij hoeft 't niet zo nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Hydra schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:49:
Lorizombi met een gapende wond waar eerst de baby zat is vermoed ik iets te heftig. Van mij hoeft 't niet zo nl.
Nee, ik wilde Lorizombaby (Alien-style) >:)

spoiler:
Als je het definitieve antwoord wilt weten: http://www.denofgeek.com/...the-walking-dead-season-3

Pagina: 1 ... 3 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.