Weet je wat raar is je moet naar accounts dus en dan nieuw account doe ik dat druk google aan (heb dus google services gedownload) gaat die weer terug....
Iemand ideeen?
Iemand ideeen?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jaa dat zou kunnen maar welke moet ik hebben dan??henkleerssen schreef op zondag 09 februari 2014 @ 08:52:
@patrick je hebt de goede apps gevonden voor je foon? Je hebt hem geroot? Klinkt alsof je niet goede google framework erop staat...
Mijn kdv n3+ mtk6592 is onderweg van dealextreme.
Welke root tool root "beter/makkelijker" farmaroot of motochopper (die laatste rootte vrij makkelijk mijn mtk6589 star s9500 foon)
Probeer het gewoon even helemaal opnieuw van voren af aan. Het staat op XDA forum gewoon uitgelegd.patrickkok schreef op zondag 09 februari 2014 @ 09:03:
[...]
Jaa dat zou kunnen maar welke moet ik hebben dan??
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Ik heb het toestel zelf niet maar als je hem zelf wil gaan tweaken dan zou je eens kunnen kijken wat je met een backcover van de Nexus 4 kunt doen.Mudi schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 00:44:
[...]
Ze gaan de Geek niet meer updaten hoor!
Dat is het jammere aan chinese smartphones. Men brengt iets op de markt en gaat daarna naar het volgend product.
Dus dat wordt zelf tweaken
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Dat heb ik al gedaan maar geen succes...FlowDesign schreef op zondag 09 februari 2014 @ 10:30:
[...]
Probeer het gewoon even helemaal opnieuw van voren af aan. Het staat op XDA forum gewoon uitgelegd.
Als je het dan nog niet lukt, loop dan naar de lokale telefoonboer en koop daar een Samsung.
[ Voor 41% gewijzigd door Aggressor op 09-02-2014 12:42 ]
Ja, ga er maar vanuit dat je altijd eerst moet rooten voordat je andere dingen kunt doen.patrickkok schreef op zondag 09 februari 2014 @ 11:12:
[...]
Dat heb ik al gedaan maar geen succes...
Volgens mij moet ik de telefoon rooten om dat te doen toch?
Was dit niet het toestel met touchscreen en GPS problemen?Aggressor schreef op zondag 09 februari 2014 @ 11:30:
Voor iedereen die nog een telefoon rond de 70 euro zoekt:
De "beste" telefoon rond de 70 euro is nog altijd de Star W450
- quad core
- 1gb ram
- 4.5 inch scherm
Zeer snel en fijn toestel, en kan op Nederlands.
-edit-
Momentaal in de aanbieding voor slechts 68,50 euro. (alleen vandaag)
http://www.aliexpress.com...ch-Screen/1457370917.html
Volgens dit topic wel: [W450] Ervaringen en DiscussieNYzE schreef op zondag 09 februari 2014 @ 13:38:
[...]
Was dit niet het toestel met touchscreen en GPS problemen?
[ Voor 28% gewijzigd door puntje013 op 09-02-2014 13:52 . Reden: Stukje toegevoegd ]
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Dat snap ik maar het lukt niet telkens als ik hem wil rooten (via one click Root en kings root) geeft die een foutmelding terwijl usb debugging aanstaat...FlowDesign schreef op zondag 09 februari 2014 @ 13:33:
[...]
Ja, ga er maar vanuit dat je altijd eerst moet rooten voordat je andere dingen kunt doen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja dat heb ik gedaanQuad schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:37:
ADB drivers wel geïnstalleerd?
Er is een topic voor: [iNew V3] Ervaringen & DiscussieBasserd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:59:
Ik heb mijn Inew v3 nu een maand en sinds vorige week werken de navigatie toetsen niet meer... heeft iemand een oplossing hiervoor?
De 'beste' volgens jouw maatstaven natuurlijk. Zelf hecht ik meer aan een 4.7" qhd scherm dan aan extra cores en geheugen. Maar zeker een goede tip voor wie wel meer voor kracht gaat!Aggressor schreef op zondag 09 februari 2014 @ 11:30:
Voor iedereen die nog een telefoon rond de 70 euro zoekt:
De "beste" telefoon rond de 70 euro is nog altijd de Star W450
- quad core
- 1gb ram
- 4.5 inch scherm
Zeer snel en fijn toestel, en kan op Nederlands.
-edit-
Momentaal in de aanbieding voor slechts 68,50 euro. (alleen vandaag)
http://www.aliexpress.com...ch-Screen/1457370917.html
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Moto G.Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:21:
Hallo
Ik heb net de laatste pagina's hier gelezen, maar zit toch nog met enkele vragen.
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe smartphone voor niet te veel geld, liefst onder de €150 (mag max. €200).
Er is zo een groot aanbod, dat de keuze zeer moeilijk is. Zeker als je er niet zo veel van kent.
Ik heb een samsung galaxy s gehad, maar zit nu terug met een oude nokia.
Hij zou voornamelijk voor de basis dingen gebruikt worden (bellen, sms'en, surfen, games,..).
Volgende dingen wil ik toch graag:
- goede accu, zodat ie niet elke dag moet opladen bij normaal gebruik.
- niet te groot scherm: 4" is voor mij al voldoende, maar mag max. 5"
- goede/redelijke camera, maar moet niet noodzakelijk super zijn
- goed scherm
- vlot in gebruik (al erger ik mij niet aan soms wat lange wachttijden)
- vooral wifi zal gebruikt worden (4g is niet noodzakelijk)
Wat ik ook graag wil is een smartphone waar toch wel een beetje community achter zit, voor eventuele problemen en custom rom's. Aangezien ik hier nog niet bekend ben, is goede hulp wel handig. Zodat ik (met bv een handleiding) probleempjes zelf kan oplossen.
Waar ik zelf aan dacht:
- xaomi hongmi
- jiayu g4 (door de accuduur)
- inew v3
Maar deze zijn dan allemaal wat groot, lijkt mij. Maar hier heb ik me al bij neergelegd, want een kleine smartphone is niet meer zo makkelijk te vinden (heb ik het idee).
GPS is voor mij niet noodzakelijk, dit zal ik toch zeer weinig tot nooit gebruiken.
Wat zouden jullie aanraden/voorstellen?
Als je 2 sim's wenst, de hongmi, deze phone is bijna niet verslaagbaar qua spec's tov eender welke anders chinaphone (in zijn prijs regio), regelmatig updates van de miui community.
Een Nexus vindt je dan weer niet voor max 200. En een Moto G wel.robin-sips2 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 20:44:
[...]
Als je 2 sim's wenst, de hongmi, deze phone is bijna niet verslaagbaar qua spec's tov eender welke anders chinaphone (in zijn prijs regio), regelmatig updates van de miui community.
Wil je een phone zonder teveel rommelen, dan kan je naar mijn mening beter voor een nexus gaan, betere community ga je niet vinden
2de hands Nexus 4 vind je met gemak voor dat geld, de enige nadeel tegenover Moto G is dan de accu.Momus schreef op zondag 09 februari 2014 @ 20:45:
[...]
Een Nexus vindt je dan weer niet voor max 200. En een Moto G wel.
Hij kan beter weten dat 'ie 3G niet gaat werken hier, china only.Mizgala28 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 21:16:
[...]
2de hands Nexus 4 vind je met gemak voor dat geld, de enige nadeel tegenover Moto G is dan de accu.
Een klasgenoot van mij wil een Vivo X3 kopen, heeft iemand al 1 in handen gehad of dergelijke?
Hij wil alleen 3 dingen weten, hoe lang houdt de accu vol, is hij snel en is de taal in engels of nederlands en of hij wel een 3.5mm jack heeft.
[ Voor 11% gewijzigd door diquan2001 op 09-02-2014 22:56 ]
Kun je Engels?patrickkok schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:05:
Iemand idee hoe je ze v975 root???
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 10-02-2014 12:08 ]
dutchgio schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:06:
Ligt het overigens aan mij of mist de review?
Ik zie alleen wat foto's en een nogal breed getrokken conclusie.
Die is namelijk toepasbaar voor zo goed als elke smartphone in dit topic.
Goed, goedkoop, maar er kleeft altijd wel een minpuntje aan.
Foto's zijn verder prima, maar ik ben op dat vlak ook niet zo veeleisend.
Maar met name de minpunten worden niet belicht..
Ik denk omdat hij ruim op voorraad is, maar dat ze willen sarren.zeg_ik_niet schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:06:
iemand enig idee waarom mijn Elephone P8 bij Pandawill nog niet verzonden is?![]()
(bestelling staat al 2.5 week).
Andere bestelling van PW 2 dagen geleden is al verzonden
Ik dacht dat Pandawill altijd wel netjes aangaf of iets wel of niet direct beschikbaar is.Momus schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:19:
[...]
Ik denk omdat hij ruim op voorraad is, maar dat ze willen sarren.
Chinese humor
Het moet echt niet meer zijn dan dit.. http://www.oneclickroot.com/phone/zte-geek/patrickkok schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:05:
Iemand idee hoe je ze v975 root???
⏩ PVOutput☀️
Ik vraag me af of ze hier meelezen...zeg_ik_niet schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:21:
[...]
Ik dacht dat Pandawill altijd wel netjes aangaf of iets wel of niet direct beschikbaar is.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
THX voor de tipbenbaba schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:40:
[...]
Hij kan beter weten dat 'ie 3G niet gaat werken hier, china only.
Ja zo had ik dat gedaan maar dan geeft die een fout melding.Quad schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:25:
[...]
Het moet echt niet meer zijn dan dit.. http://www.oneclickroot.com/phone/zte-geek/
1. OCR downloaden
2. Telefoon verbinden met je PC
3. USB debugging aan zetten.
4. Rooten
5. Profit.
Wat zegt Pandawill als je er naar vraagt? Mijn ervaring is dat ze veel meer vaart zetten als je er een beetje achteraan zit.zeg_ik_niet schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:06:
iemand enig idee waarom mijn Elephone P8 bij Pandawill nog niet verzonden is?![]()
Ik heb een paar weken terug een telefoon besteld bij FastCardTech en zij mailden me dat door het Chinese nieuwjaar de shipping company pas vanaf 7 februari weer zendingen zou verwerken. Dat verklaart de vertraging denk ik..zeg_ik_niet schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:06:
Het zou handig zijn als je aangaf wat voor foutmelding (printscreen..)patrickkok schreef op maandag 10 februari 2014 @ 07:49:
[...]
Ja zo had ik dat gedaan maar dan geeft die een fout melding.
⏩ PVOutput☀️
Kan niet meer maar via one click root dan USb debugging aan zetten rookten en dat geeft die foutmelding tijdens het rootenQuad schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:38:
[...]
Het zou handig zijn als je aangaf wat voor foutmelding (printscreen..)
Nu blijft het gissen met een glazenbol.
Ja maar wát voor foutmelding? Aan het woord foutmelding weet ik niet waar het mis gaat.. Ik zou het echt fijner vinden als je wat duidelijker bent en foto's, screenshots of foutcodes geeft. Nu schiet het niet op.patrickkok schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:30:
[...]
Kan niet meer maar via one click root dan USb debugging aan zetten rookten en dat geeft die foutmelding tijdens het rooten
⏩ PVOutput☀️
Gebruik je toevallig Windows 8?patrickkok schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:30:
[...]
Kan niet meer maar via one click root dan USb debugging aan zetten rookten en dat geeft die foutmelding tijdens het rooten
Reeds verzonden.Hyp Hyper schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:50:
[...]
Wat zegt Pandawill als je er naar vraagt? Mijn ervaring is dat ze veel meer vaart zetten als je er een beetje achteraan zit.
Is al verzondenYvoK schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:27:
[...]
Ik heb een paar weken terug een telefoon besteld bij FastCardTech en zij mailden me dat door het Chinese nieuwjaar de shipping company pas vanaf 7 februari weer zendingen zou verwerken. Dat verklaart de vertraging denk ik..
Heb al 2x eerder een telefoon bij fastcardtech vandaan gehaald en geen slechte ervaringen gehad. De telefoon die ik besteld heb was daar ook wel echt het goedkoopst. Heb ze nu wel gemaild, dus even afwachten wat ze zeggen.zeg_ik_niet schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:15:
Is al verzonden![]()
Als ik jou was zou ik snel nadenken over het annuleren van je telefoon bij Fastcardtech.
Is niet zo'n goed bedrijf. Lees maar op internet erover.
Het is aan jou natuurlijk
Verwijderd
Dat ziet er heel erg aantrekkelijk uit. Eerste vraag die in me op komt : wat is er mis mee?krissie100 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:47:
iemand ervaring met dit toestel?: http://www.1buy.com/coolp...creen-2gb-8gb-silver.html
octa core voor 125 euro!!!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2014 17:19 ]
ah, idd ik dacht al... helaas xDVerwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:08:
[...]
Dat ziet er heel erg aantrekkelijk uit. Eerste vraag die in me op komt : wat is er mis mee?
Edit : weet het al, geen 3G buiten China voor zover ik het begrijp.
Verwijderd
Anders was het instant buy.krissie100 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:21:
[...]
ah, idd ik dacht al... helaas xD
staat idd 3G: TD-SCDMA 2010-2025/1880-1920MHz
Ja.zeg_ik_niet schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:22:
Ik wil bij Banggood zooi bestellen voor mijn telefoon.
Ik zie de optie 'Netherland Direct Mail' staan.
Iemand hier ervaringen mee?
\[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.zeg_ik_niet schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:22:
Ik wil bij Banggood zooi bestellen voor mijn telefoon.
Ik zie de optie 'Netherland Direct Mail' staan.
Iemand hier ervaringen mee?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
⏩ PVOutput☀️
7cm x 5,6 cm x 3mm, zal er een foto bij plakken.Quad schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 00:00:
@Leuk_he, kan je misschien even opmeten welke afmetingen je accu heeft?
Lengte-breedte en dikte.
[ Voor 18% gewijzigd door leuk_he op 11-02-2014 00:14 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad indrukwekkende specs! De cortex a17 kernen zijn toch een stuk beter dan de verwachte cortex a12 kernen en door de hogere clock snelheid, komt die waarschijnlijk qua performance boven het niveau van de octacore uit!Quad schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 07:41:
Thanks, zal even kijken hoeverre die accu van mij de maten heeft.![]()
Mediatek goes high-end : nieuws: MediaTek kondigt soc met vier Cortex A17- en vier A7-cores aan
Indrukwekkende specs.
⏩ PVOutput☀️
De soc is maar een klein deel van de kosten van een telefoon.Quad schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:46:
De concurrentie met een Snapdragon 805 krijgt wel een prijskaartje van 500 of hoger, MediaTek zal dan ik gok (natte vingerwerk) rondt de helft gaan zitten van dat bedrag.
[ Voor 15% gewijzigd door De_Bastaard op 11-02-2014 09:08 ]
Ik heb een No.1 N3 1gb versie gehad.De_Bastaard schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:04:
Ik zoek eigenlijk een leuke Note 3 clone om mijn Galaxy S2 te vervangen. Nu dacht ik aan een No.1 N3, maar zie net op To2c.com ook een ZP990 en de TCL Hero N3. Allebei met een fatsoenlijke accu (>3000mAh).
Iemand van jullie toevallig ervaring met een van die drie?
Ze hebben geloof ik ook alle drie een 1080p scherm dus dan heb ik zowieso een flinke accu nodig
Ik kon de Elephone P8 voor 236 dollar kopen.De_Bastaard schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:21:
Heb je die Elephone P8 al binnen? En waarom heb je voor die gekozen ipv zo'n TCL of Zopo?
[ Voor 3% gewijzigd door zeg_ik_niet op 11-02-2014 15:29 ]
Dat had ik dus ookDe_Bastaard schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:32:
Ah okNou ik ben benieuwd naar je ervaringen. Een vriend van me heeft een echte Note 3 en dat ding bevalt hem wel goed, ik zag het ook wel zitten maar niet voor die prijs
Hoeft ook niet.zeg_ik_niet schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:37:
[...]
Dat had ik dus ook![]()
Ik ga niet meer dan 600 euro voor zo'n ding neertellen
⏩ PVOutput☀️
Klopt, maar zo'n Chinees ding kost pak hem beet de helft van wat de Note3 nu kost. Als de performance dan enigsinds in de buurt komt ben ik blij. Ik heb nu een S2 dus er op vooruit gaan zal ik zowieso wel ;-) Zit alleen met de degelijkheid van het toestel waar ik nog over twijfel.
misschien is dit wat? http://www.fastcardtech.com/HDC-Galaxy-Note-3-Vitas-6592-3GBDe_Bastaard schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:04:
Ik zoek eigenlijk een leuke Note 3 clone om mijn Galaxy S2 te vervangen. Nu dacht ik aan een No.1 N3, maar zie net op To2c.com ook een ZP990 en de TCL Hero N3. Allebei met een fatsoenlijke accu (>3000mAh).
Iemand van jullie toevallig ervaring met een van die drie?
Ze hebben geloof ik ook alle drie een 1080p scherm dus dan heb ik zowieso een flinke accu nodig
Onbetrouwbare bende, dat Fastcardtech.krissie100 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:02:
[...]
misschien is dit wat? http://www.fastcardtech.com/HDC-Galaxy-Note-3-Vitas-6592-3GB
ok xD er zijn ook veel mensen die goede ervaringen hebben met fastcardtech
http://www.trustpilot.nl/review/www.fastcardtech.comkrissie100 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:06:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Hyp Hyper op 11-02-2014 19:33 ]
blijkbaar komt het (meestal) wel aan, maar als je een probleem hebt hoor je ze niet meer.krissie100 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:06:
[...]
Deze accu moet prima in mijn iNew V3 passen.leuk_he schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 00:06:
[...]
7cm x 5,6 cm x 3mm, zal er een foto bij plakken.
BM41 3,8V Li-on charging 4,2 V 2600mAh (min/typ) 9,62 Wh (min/typ)
⏩ PVOutput☀️
Ook hetzelfde aantal contactpunten? (3 of 4, en natuurlijk op dezelfde plek)Quad schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:44:
[...]
Deze accu moet prima in mijn iNew V3 passen.![]()
Alleen nergens is die te vinden voor < €10,-![]()
In hoeverre is deze capaciteit echt? Want voor deze formaten is > 2100mAh vrij waardeloos om te vinden namelijk.
Afmetingen zijn hetzelfde en inderdaad, ik zou het te verdacht vinden.dutchgio schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:52:
Als het formaat (bijna) hetzelfde is is het niet echt.
Dat kan natuurlijk niet, meer mAh's in eenzelfde grootte batterij...
Ja klopt, formaat en contactjes zijn hetzelfde, evenals de polen ( + - ) op juiste plek.poema schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:21:
[...]
Ook hetzelfde aantal contactpunten? (3 of 4, en natuurlijk op dezelfde plek)
⏩ PVOutput☀️
meestal waar, uitzonderingen zijn de batterijen met andere technologie, maar dat zie je dan aan de prijs, nanotech battery's bv zijn duur maar hebben meer kracht, lipoly tov nimh tov nicd enzovoorts, kwil er niet tever over uitwijden.dutchgio schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:52:
Niet helemaal waar, bijv. die accu's van Anker zijn helemaal niet zo duur maar hebben wel degelijk meer capaciteit dan originele accu's in Samsung's en HTC's.dutchgio schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:52:
Nou ja, dat is dan misschien een uitzondering op de regel, maar over het algemeen kun je toch wel stellen dat de batterijen van chinese smartphone-makelij toch eerder fake zijn dan technologie bevatten waardoor er veel meer mAh's in dezelfde grootheid batterij passen.FlowDesign schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:35:
[...]
Niet helemaal waar, bijv. die accu's van Anker zijn helemaal niet zo duur maar hebben wel degelijk meer capaciteit dan originele accu's in Samsung's en HTC's.
Heb je ergens een (objectieve) review daarvan? Voor zover mijn kennis gaat, is met dezelfde technologie het simpelweg niet mogelijk om in dezelfde behuizing meer capaciteit op te slaan. De reviews die ik tot nu toe zelf heb gevonden zijn subjectief en oncontroleerbaar, allen zeggen dan dat de telefoon "zoveel uur langer mee ging" of dat het "beter" werkt, maar dat zegt helemaal niets (het stroomverbruik van de telefoon is afhankelijk van zoveel factoren en kan per minuut dan ook verschillen).FlowDesign schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:35:
[...]
Niet helemaal waar, bijv. die accu's van Anker zijn helemaal niet zo duur maar hebben wel degelijk meer capaciteit dan originele accu's in Samsung's en HTC's.
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Dat zullen toch niet de directe concurrenten zijn? De a7 en Snapdragon 800/805 zijn hele grote chips van >100 mm2 met vooral hele grote gpu's met veel shaders op de die, ik verwacht dat de 6595 een stuk kleiner (en goedkoper) is. Het zou wel de doodsteek van de tegra 4i zijn.Willian40 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:09:
Vanmiddag even uitrekenen hoe goed deze cpu presteerd tegenover de Apple A7 en de SD800/805 en de mtk 6592!
Ik weet er ook niet precies het fijne van, maar hier een tabel:Dreamvoid schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:48:
[...]
Dat zullen toch niet de directe concurrenten zijn? De a7 en Snapdragon 800/805 zijn hele grote chips van >100 mm2 met vooral hele grote gpu's met veel shaders op de die, ik verwacht dat de 6595 een stuk kleiner (en goedkoper) is. Het zou wel de doodsteek van de tegra 4i zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Willian40 op 12-02-2014 13:09 ]
Verwijderd
Wat dacht je van Vice/Liberty City stories voor PSP, kan bestaat dat dat ook overgezet wordt. Al zouden die games geen betere GPU nodig hebben, aangezien de graphics van San Andreas kwaliteit zijn.dutchgio schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:01:
GTA IV voor Android..
Zou wat zijn...
Is wel de volgende in de reeks; GTA 3, Vice City en San Andreas zijn al overgezet.
Met de performance zit het vast wel goed; ik mag toch hopen dat ze er ook wel een goede GPU inzetten, anders is die flink krachtige CPU overkill.
Verwijderd
LCS en VCS voor PSP/PS2 komen eerst nog.dutchgio schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:01:
GTA IV voor Android..
Zou wat zijn...
Is wel de volgende in de reeks; GTA 3, Vice City en San Andreas zijn al overgezet.
Met de performance zit het vast wel goed; ik mag toch hopen dat ze er ook wel een goede GPU inzetten, anders is die flink krachtige CPU overkill.
Of GTA V in 2023dutchgio schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:01:
GTA IV voor Android..
Zou wat zijn...
Niet alles is 100% vertaald bij de standaard Lenovo P780 rom. In sommige details zie je nog wat chinees terug. Zoals het adresboek.Dreamvoid schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:43:
[...]
Klinkt interessant. Maar wat voor bugs kwam je op de Lenovo stock rom dan tegen?
[ Voor 6% gewijzigd door Kirpeknots op 12-02-2014 17:06 ]
[ Voor 34% gewijzigd door zeg_ik_niet op 12-02-2014 18:07 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq