Ik vond het juist een erg sterke aflevering. Ted die Robin eindelijk echt los laat, het gesprek waarbij je direct ziet hoeveel ze nog steeds om elkaar geven. Het feit dat ze echt positief verrast is over de werkelijke reden dat hij de relatie met Victoria verbrak, en hoezeer ze hem dat geluk ten koste van haar vriendschap had gegund. Dat ze de lucht in gaat is hopenlijk slechts een letterlijke uitbeelding van zijn gedachten.
Discussie tussen Marshall en de beide Lily's was leuk (tussenkomst van zijn vader veel te voorspelbaar helaas), maar ik vond haar terugkomst en het goedmaken echt te makkelijk, had daar veel meer ruzie/argumenten verwacht. (tenzij dat in de volgende aflevering nog verder afgehandeld wordt).
Barney die zijn "legacy" doorgeeft is ook leuk gevonden.
Discussie tussen Marshall en de beide Lily's was leuk (tussenkomst van zijn vader veel te voorspelbaar helaas), maar ik vond haar terugkomst en het goedmaken echt te makkelijk, had daar veel meer ruzie/argumenten verwacht. (tenzij dat in de volgende aflevering nog verder afgehandeld wordt).
Barney die zijn "legacy" doorgeeft is ook leuk gevonden.