"Be brave, don't shave"
Ik denk ook niet dat dat interessant is. Gewoon een chauffeur. Waar ze heen gaat is belangrijker.Melkunie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:24:
Nou, zoals te verwachten geen antwoord gekregen op de vraag bij wie Lily in de auto stapt.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Rajesh?Melkunie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:24:
Nou, zoals te verwachten geen antwoord gekregen op de vraag bij wie Lily in de auto stapt.
Die's van TBBT
Vond het een toffe aflevering, mooi dat er ook eens ruimte is voor een wat serieuzere aflevering. En heel tof gedaan hoe de moeder overal in zit. Nu wachten op de die hard fans die alle scenes na gaan kijken of het wel klopt
"Be brave, don't shave"
Dat zit wel Schnorr.
Daar hadden ze leuke dingen mee kunnen doen dit seizoen.Stukfruit schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 01:20:
Erg toffe aflevering inderdaadEn (in dit geval) leuk dat de moeder ook echt een vrouwelijke versie van Ted is.
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Ik denk dat de chauffeur van the captain is, die haar laat ophalen.
Idiocracy: it is real!
Helaas, de spinoff gaat How I met your Dad heten waarschijnlijkChris van der G schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:52:
Nu hoop ik eigenlijk meer op een spinoff genaamd How Your Mother Met Me, want ik vind het echt een topwijf! Acteert leuk, ziet er leuk uit.. Vond dit DE episode van de laatste seizoenen..
http://screenrant.com/how-i-met-your-dad-spinoff-ordered/
Deze eventuele spinoff serie zal in ieder geval NIET over de "mother" uit de huidige serie gaan.Melkunie schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:02:
[...]
Helaas, de spinoff gaat How I met your Dad heten waarschijnlijk
http://screenrant.com/how-i-met-your-dad-spinoff-ordered/
Just how the show, currently titled "How I Met Your Dad," comes together remains to be seen. "HIMYM" creators Carter Bays and Craig Thomas can, however, say for sure what it won't be: a retelling of the "How I Met Your Mother" story from the Mother's (Cristin Milioti) point of view.
"Be brave, don't shave"
Ik kijk het nog wel uit maar vind het elke week weer zonde hoe ze deze serie door de plee aan het trekken zijn.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
"Be brave, don't shave"
Ja dat is wel waarVerwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 06:31:
Kwam gemaakt over? Is dat niet zo'n beetje de kracht van de serie?

Maar lag er gewoon een beetje dik op, grietje liep dan langs en dacht ik al "ooh dan komt Ted zo met die paraplu" en ja hoor daar kwam hij.
[ Voor 20% gewijzigd door jpiwf op 31-01-2014 14:37 ]
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Herinner je je niet dat die paraplu echt al in seizoen 1 of 2 ook voorbij kwam?Donstil schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:34:
[...]
Ja dat is wel waar![]()
Maar lag er gewoon een beetje dik op, grietje liep dan langs en dacht ik al "ooh dan komt Ted zo met die paraplu" en ja hoor daar kwam hij.
Juist deze connecties zijn allemaal al een keer gemaakt, dus die waren totaal niet gemaakt.Donstil schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:45:
Als ze in die spin-off. dan maar niet van die ongeloofwaardige connecties met Ted gaan maken. Kwam in de laatste aflevering wel heel gemaakt over allemaal.
Ik kijk het nog wel uit maar vind het elke week weer zonde hoe ze deze serie door de plee aan het trekken zijn.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Misschien ben ik er gewoon op uitgekeken hoor dat zou kunnen, het niveau van de eerdere seizoenen zit er naar mijn mening al een hele tijd niet meer in en dat vind ik jammer.
Daarnaast vond ik het ook wel mooi om te zien dat "the mother" zo een beladen verleden heeft gehad, en wat voor een invloed dat heeft gehad op haar leven ("I haven't had a date in a few years" en "I think I've lost my one" (na het drankje met die ene gozer bij McLarens).
Tevens vond ik het ook leuk om "The Naked Man" en "If you'll rub it hard enough, a genie comes out" weer terug te zien. Ook die twee elementen, vind ik leuk gemixed.
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Dit dus, af en toe is't nog wel te doen. Maar ze hadden gewoon vorig seizoen al moeten stoppen en zich niet laten verleiden tot een extra seizoenTwylight schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:55:
Dit is echt een enorme kut serie geworden. Kijk het alleen nog omdat ik het gewoon tot het einde door wil zetten na alle seizoenen gevolgd te hebben.
Discussie tussen Marshall en de beide Lily's was leuk (tussenkomst van zijn vader veel te voorspelbaar helaas), maar ik vond haar terugkomst en het goedmaken echt te makkelijk, had daar veel meer ruzie/argumenten verwacht. (tenzij dat in de volgende aflevering nog verder afgehandeld wordt).
Barney die zijn "legacy" doorgeeft is ook leuk gevonden.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik vind het wel een leuk seizoen. Zeker de laatste twee afleveringen. Er had wel iets meer humor zoals de eerdere seizoenen in gemogen, maar ik vindt het zeker nog leuk om te kijken. Alleen de Slapsgiving aflevering vond ik echt niks aan.Twylight schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:55:
Dit is echt een enorme kut serie geworden. Kijk het alleen nog omdat ik het gewoon tot het einde door wil zetten na alle seizoenen gevolgd te hebben.
Tja na de allereerste aflevering was het al geen optie meer om Robin en Ted bij elkaar te laten komensteveman schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:33:
Friends had tenminste het fatsoen om na tien jaar gejojo Ross en Rachel bij elkaar te brengen... Just saying
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
[ Voor 0% gewijzigd door Skating_vince op 07-02-2014 08:21 . Reden: Typo ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Humankind… be both.
Was weer een heerlijke aflevering !
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Waarom vraag je dat
Ow ik heb de laatste aflevering nog niet gezien trouwens, mocht het daar over gaan.
[ Voor 30% gewijzigd door heuveltje op 04-03-2014 22:32 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Edit: Okay, een beetje rondneuzen op het www doet wonderen: ik ben niet de enige die die indruk krijgt, neem bijvoorbeeld de twee topcis op de wikia pagina van deze aflevering: http://how-i-met-your-mother.wikia.com/wiki/Vesuvius
Edit2: Al wordt daar ook opgeworpen dat het een misleiding (red herring zou zijn)
Edit3: Robins moeder komt juist aan het einde van de aflevering aangehobbeld, die heeft de bruiloft dus niet gemist, tenzij zij het is die dood gaat
[ Voor 63% gewijzigd door Arie- op 04-03-2014 22:36 ]
[ Voor 130% gewijzigd door heuveltje op 05-03-2014 20:07 . Reden: We waren al een episode verder blijkbaar :X ]
Verwijderd
Ppfff idd, nog 4 (waarvan de laatste dubbel) en we zijn er vanaf.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:30:
Overbodige ep overigensEcht één van de saaiste ooit
Maar dat kunnen wij niet weten, ik vond het ook echt een heel erg raar moment.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:44:
Is Ted's (schoon)moeder "gewoon" niet aanwezig tijdens hun huwelijk (overleden oid) waardoor Ted zo emotioneel werd? Het ging om hem namelijk, zijn vrouw probeerde hem namelijk af te leiden.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Treurig, maar dat is inderdaad ook hoe ik er over denkDonstil schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:25:
[...]
Ppfff idd, nog 4 (waarvan de laatste dubbel) en we zijn er vanaf.

Dat zit wel Schnorr.
Na 9 seizoenen ga ik die laatste 4 niet overslaanStukfruit schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:28:
Dan is het voor jullie een goed moment om nu te stoppen, want jullie gaan dan waarschijnlijk ook niet tevreden zijn over die laatste vier afleveringen.
Ja he nu zit ik de wedstrijd uit ook.Stukfruit schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:28:
Dan is het voor jullie een goed moment om nu te stoppen, want jullie gaan dan waarschijnlijk ook niet tevreden zijn over die laatste vier afleveringen.
Anders heb ik me helemaal voor niets door die matige bager van de laatste afleveringen gevochten.
Er is tegenwoordig gewoon betere comedy maar dat moeten we HIMYM niet kwalijk nemen. Die kunnen daar niets aan doen
Ik kan soms nog wel (glim)lachen om de grappen hoor maar vroeger waren dat er gewoon tientallen per aflevering. Nu tegenwoordig is dat er 1 misschien 2 en dat is jammer.CyBeR schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:36:
Gut, ik ben blij dat zelfs na negen seizoenen ik er nog wel lol aan beleef.
Deze week met de naam van de kamer van Barney zijn pakken bv. Dat vond ik dan wel weer geestig (zeker omdat ik niets door had, net zoals Ted)
[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 05-03-2014 23:05 ]
Ehm, wat weet jij wat ik nog niet weet?Dat vond ik dan wel weer geestig (zeker omdat ik niets door had, net zoals Ted)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Affaire met Sue tup?
Nee het is Suit up!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
To dare is to do
Oneens: vergeleken met bijv 7 seizoenen geleden is het niveau IMHO gedaald, helaas.Donstil schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:02:
Er is tegenwoordig gewoon betere comedy maar dat moeten we HIMYM niet kwalijk nemen. Die kunnen daar niets aan doen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Haha je had het ook niet door? Bij mij viel hij dus ook laat
Zijn jullie niet gewoon op zoek naar de klassiekers? Als het enige wat jullie leuk vonden aan deze aflevering het 'Suit up!' moment was, dan vraag ik me af of je niet gewoon meer van hetzelfde wilt als de eerste drie seizoenen. Meer suit up, haaaaave you met ted, legen - wait for it - dary. etc.Slaapje schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:30:
Ja, die vond ik dan wel weer erg leuk verzonnenach, het is maar goed dat er een eind aan komt, want de echt leuke grappen zijn de laatste tijd ver te zoeken.
Humankind… be both.
Seizoen 9 is echt een seizoen om de laatste eindjes aan elkaar te knopen. Het idee om één seizoen te doen over de laatste paar uur voor/tijdens/na de bruiloft zou op papier er best aardig uit hebben gezien maar je ziet gewoon dat het niet helemaal uit de verf komt en dat het eigenlijk net te uitgekauwd wordt. En dan krijg je verschrikkelijk slechte "filler" afleveringen zoals:
- How your mother met me (S09E16), waarin je feitelijk naar 21 minuten beeldmateriaal kijkt dat je allemaal eerder gezien hebt alleen dan vanuit een andere camera-hoek.
- Bedtime Stories (S09E11), twee/drie random verhalen die enkel aan elkaar verbonden zijn door het rijmen.
Dat is het niet echt zozeer. Maar de personages zijn te volwassen geworden de laatste tijd. Ted begint steeds meer een saaie lul te worden de laatste afleveringen en Barney is helaas zijn streken ook een beetje kwijtgeraakt. De eerste paar seizoenen heb ik met tranen in mijn ogen zitten lachen van de grappen. Maar nu kijk je de serie puur af voor het einde.CyBeR schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 00:00:
[...]
Zijn jullie niet gewoon op zoek naar de klassiekers? Als het enige wat jullie leuk vonden aan deze aflevering het 'Suit up!' moment was, dan vraag ik me af of je niet gewoon meer van hetzelfde wilt als de eerste drie seizoenen. Meer suit up, haaaaave you met ted, legen - wait for it - dary. etc.
Ik denk dat veel meer mensen dat hebben, in het begin was de humor gewoon supergoed, nu lijkt het meer op een romantische komedie met heel veel sentimenteel gedoe.Robkazoe schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:57:
Gisteren aflevering 22 kunnen kijken. Nog één aflevering te gaan en dan is het klaar. Aflevering is wel een beetje wat je er verwacht van had
Seizoen 9 is echt een seizoen om de laatste eindjes aan elkaar te knopen. Het idee om één seizoen te doen over de laatste paar uur voor/tijdens/na de bruiloft zou op papier er best aardig uit hebben gezien maar je ziet gewoon dat het niet helemaal uit de verf komt en dat het eigenlijk net te uitgekauwd wordt. En dan krijg je verschrikkelijk slechte "filler" afleveringen zoals:
- How your mother met me (S09E16), waarin je feitelijk naar 21 minuten beeldmateriaal kijkt dat je allemaal eerder gezien hebt alleen dan vanuit een andere camera-hoek.
- Bedtime Stories (S09E11), twee/drie random verhalen die enkel aan elkaar verbonden zijn door het rijmen.
[...]
Dat is het niet echt zozeer. Maar de personages zijn te volwassen geworden de laatste tijd. Ted begint steeds meer een saaie lul te worden de laatste afleveringen en Barney is helaas zijn streken ook een beetje kwijtgeraakt. De eerste paar seizoenen heb ik met tranen in mijn ogen zitten lachen van de grappen. Maar nu kijk je de serie puur af voor het einde.
Maargoed, volgende week de laatste aflevering van een uur en dan is het zeker mooi geweest. Niet vergeten dat we dan naar 207(!) afleveringen hebben zitten kijken.

Maargoed. Ik heb me wel vermaakt en nu is het tenminste af
Het was wel jammer dat ze aan het einde de stem van Josh niet vervangen hebben met die van Bob
Humankind… be both.
Verwijderd
Friends had tenminste het fatsoen om na tien jaar gejojo Ross en Rachel bij elkaar te brengen... Just saying
[/quote]
U zei???
Verwijderd
Haha ja, ik moest ook lachenDadona schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:17:
spoiler:[quote]steveman schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:33:
[/quote]
U zei???

PSN: Alvanosa
Ik kijk vanaf het begin, en heb dus al 9(!) jaar naar deze serie gekeken, echt absurd
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Begonnen met kijken toen ik zo'n 21/22 was.. en nu dus 30.
Van zuipen en feesten naar op zaterdag om 22:00 uur in bed omdat ik moe ben en de kinderen de volgende dag weer vroeg wakker zijn
[ Voor 44% gewijzigd door St@m op 01-04-2014 21:05 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
To dare is to do
Overall jammer dat het klaar is. Blijft een goede serie en de laatste paar afleveringen waren ondanks het serieuze karakter toch aardig om te zien. Ik denk zeker dat ik na de zomer in de donkere dagen de hele serie in korte tijd achter elkaar ga kijken.
Had het super gevonden als er in de serie hints waren gekomen over de moeder op een manier waarop het niet op valt. Bijvoorbeeld aan een tafel bij McLarrens of even snel een shot van de moeder in de college zaal waar Ted de verkeerde lezing geeft. Een soort terug blik als bij de introductie van de moeder.
Inderdaad ze hadden beter die bruiloft wat korter kunnen doen en dan de laatste aflevering, waar zo ontzettend veel in gebeurd over meerdere afleveringen kunnen spreiden.Evil Cowman schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:23:
na het gezien te hebben (en de hele dag geklaag gehoord te hebben van meerdere mensen over de finale) kan ik eigenlijk PRIMA leven met deze finale.. als je het feit dat de moeder het niet overleefd vergeet.. erg jammer was dat! (en achteraf gezien vind ik die hele bruiloft ook veel te veel opgerekt voor zoiets wat uiteindelijk onbelangrijk is)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Morgen de echte finale dus nog kijken.
Edit2: kon het toch niet laten dus de laatste ook maar even gekeken.
Beetje jammer dat ze 22 afleveringen doen over de bruiloft (deze dan vervolgens aan het einde van aflevering 22 er ff doorheen trappen) en ze dan binnen 10 minuten in aflevering 23 alweer laten scheiden.
Maar goed de schrijvers hadden nog wat ideetjes dus die moesten er allemaal nog even door gedrukt worden.
Na 9 jaar trouw kijken ben ik blij dat ik er vanaf ben, tegenwoordig wordt er een stuk betere comedie gemaakt dus ik ga het niet missen.
[ Voor 153% gewijzigd door Donstil op 01-04-2014 23:39 ]
Idd, viel allemaal wel mee. Ik had een kut einde verwacht, maar dit is prima.Evil Cowman schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:23:
na het gezien te hebben (en de hele dag geklaag gehoord te hebben van meerdere mensen over de finale) kan ik eigenlijk PRIMA leven met deze finale.. als je het feit dat de moeder het niet overleefd vergeet.. erg jammer was dat! (en achteraf gezien vind ik die hele bruiloft ook veel te veel opgerekt voor zoiets wat uiteindelijk onbelangrijk is)
Alleen jammer dat er niet echt een outro was met de kids
Edit: ik zie zo juist dat ik ook episode 24 hebt gemist
[ Voor 14% gewijzigd door JerX op 02-04-2014 10:07 ]
Welke comedies vind jij beter dan(ben op zoek naar nieuw vermaak)? Ik kan me naast modern family eigenlijk niet zo snel iets bedenken.Donstil schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:08:
Na 9 jaar trouw kijken ben ik blij dat ik er vanaf ben, tegenwoordig wordt er een stuk betere comedie gemaakt dus ik ga het niet missen.
To dare is to do
De serie 5 jaar gevolgd, blij dat hij ten einde is na zo'n slecht seizoen.
Maar vind het wel jammer dat het zo abrupt was. Ze hadden niet zo lang over die bruiloft moeten doen.
De laatste scene was goed, mooie afsluiter. Het was vanaf de allereerste aflevering al een beetje te denken.
OMG dat had ik ook, Sickbeard had 'm op skipped staan (why??). Ik vond het al een sneu einde, maar er is dus nog een aflevering!Donstil schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:08:
Edit: nevermind, er is ook nog een 24. Mijn sickbeard had alleen 23 opgehaald.
Saved by the buoyancy of citrus
Maar man o man wat een chaotisch einde.
En heb ik juist dat ergens in de serie de moeder bij de kinderen langs loopt en zegt: "Zit jullie vader nou nog te kleppen?" Dat kan dus nie he, zombie mom!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Waar zou dat geweest moeten zijn? Ik kan het me niet herinneren in ieder geval!steveman schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:19:
Ok, lol soort van toch net als Friends zeg maar, met een scheutje bitter I guess.
Maar man o man wat een chaotisch einde.
En heb ik juist dat ergens in de serie de moeder bij de kinderen langs loopt en zegt: "Zit jullie vader nou nog te kleppen?" Dat kan dus nie he, zombie mom!
http://www.reddit.com/r/H...mments_nailed_the_finale/
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
dit dusSt@m schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:01:
Ik heb ook 8/9 jaar naar deze serie gekeken, en als ik zo eens naar mijn eigen vriendengroep kijk maken wij dezelfde transformatie door. Wat dat betreft voelt het voor mij echt wel als een afscheid.. het was mooi
Begonnen met kijken toen ik zo'n 21/22 was.. en nu dus 30.
Van zuipen en feesten naar op zaterdag om 22:00 uur in bed omdat ik moe ben en de kinderen de volgende dag weer vroeg wakker zijnEn vriendschappen die verwateren door de loop van de jaren.. iedereen kent het natuurlijk wel.. En dat maakt het wat mij betreft zo'n mooie serie.
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Verwijderd
Nailed it.MonkeySleeve schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:47:
Deze gast verteld mooi wat er mis is met de finale:
http://www.reddit.com/r/H...mments_nailed_the_finale/
Ja, het was wat gehaast en ja, het had geen happy end, maar overal toch een goede afsluiting. Uiteindelijk lijkt het een beetje alsof ze een heel seizoen in 2 afleveringen proppen. Dat Ted en Robin uiteindelijk toch samen eindigen had ik wel verwacht, kom op, het hele verhaal draait om Ted en Robin. Barney en Robin die scheidden, de dood van de Moeder, etc hadden ze beter in 8 afleveringen kunnen doen en dan die (langdradige) bruiloft wat korter. Maar het is wat het is.
Uiteindelijk was Ted de tweede echte liefde van de Moeder en andersom. Nu zijn beide weer bij hun eerste geliefde. Uiteraard had ik er meer van willen zien, maar het houdt een keer op. Wellicht was het mooier geweest als we een begrijpelijke scheiding van Barney en Robin hadden en een Moeder die op haar sterfbed zegt tegen Ted en Robin dat ze elkaar nodig hebben. Dan had je een tranentrekker gehad.
Voor mij ook een einde van een tijdperk. Ruim 9 jaar geleden leerde ik mijn huidige vrouw kennen en HIMYM was de enige serie die wij vanaf het begin tot het einde helemaal samen gevolgd hebben, terwijl we min of meer door dezelfde periode in ons leven gingen (we zijn meer een soort Marshal en Lilly

Het is zeker geen Lost of Dexter einde, om nog maar niet te spreken over series als Prisonbreak en Heroes waar je vooral blij wat dat het eindelijk afgelopen was na 3 slechte laatste seizoenen
Grootste vraagteken vind ik Barney. Hij heeft wel een dochter, maar de moeder van de dochter noemt hij nog steeds nr 31? Hij is dus gek op zn dochter, lijkt klaar met jonge dames, maar gaat niet met de moeder van zn dochter om?
[ Voor 20% gewijzigd door ph4ge op 02-04-2014 10:22 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En de allerlaatste 20 minuten, tja. Gebeurd wel erg veel in extreem korte tijd. Door de vele negatieve reacties had ik veel erger verwacht.
Ik denk dat de serie nog best houdbaar was voor langere tijd. Ze hadden de serie dan alleen in twee stukken moeten delen. Een Lilly en Marshall verhaallijn en een Barney verhaallijn. Een voor de mensen met kinderen en die gesetteld zijn, de andere verhaallijn voor de mensen die eeuwig Vrijgezel zijn.
Dat was dan ook een scène met die blonde uit Scrubs als hypothetische moederJejking schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:45:
[...]
Waar zou dat geweest moeten zijn? Ik kan het me niet herinneren in ieder geval!
OhArtjuh schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:35:
[...]
Dat was dan ook een scène met die blonde uit Scrubs als hypothetische moeder.
Screw it, blijft lame.
[ Voor 5% gewijzigd door steveman op 02-04-2014 11:00 ]
De scheiding van B&R is nog tot daar aan toe (niet elk huwelijk is "happily ever after" en iedereen zal het ermee eens zijn dat B&R nou niet echt de beste combi was die ook genoeg in het laatste seizoen naar voren zijn gekomen), hoewel ik het jammer vond Ik vond Barney echt awesome met zijn dochter hoe hij dat acteerde (ik ben zelf net pap geworden, maar mijn vrouw heet wel anders dan 31
Waar ik echt in teleurgesteld ben is Ted en Robin, tuurlijk draaien zij al die tijd om elkaar heen maar waarom moesten zij nou samenkomen? Waarom moest die blauwe hoorn weer? Wat mij betreft was het vanaf de ontmoeting onder de paraplu nog even over Ted en de moeder gegaan, iets meer inzoomen op hun geluk en haar lijdensweg (en dus die van Ted, want uiteindelijk was de moeder niet een hoofdpersoon), dat voelt nu enorm gerushed. Dan hadden ze het uiteindelijk open kunnen laten, door bijv. de kinderen aan het einde van het verhaal te laten vertellen dat Ted weer de liefde moet opzoeken, dat "de moeder" niet wilde dat hij alleen zou blijven. Evt. dan nog een paar shots van Robin die weer in New York is en blijft en terugkijkt naar de oude dagen. Sterker nog, nu ik dit zo schrijf: ze hadden het moeten omdraaien. Robin had aan het einde van de aflevering aan de deur moeten staan om hem uit eten te vragen... Op één of andere manier had ik daar meer vrede mee gehad, Ted is voor mij verkeerd afgesloten
Eigenlijk hadden ze de laatste 2 aflevering in de laatste 6 moeten plakken en alle afleveringen daarvoor wat moeten samenvoegen: dat had prima gekund.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Even uit het hoofd, Veep, Louie CK, Legit (2013) zijn er drie die ik persoonlijk een heel stuk geestiger vind en naar mijn mening ook een heel stuk beter in elkaar zitten (zeker de eerste twee). Ze zijn alleen wel van een hele andere manier van komedie maken. HIMYM is wat ouderwetser van opzet.Slaapje schreef op woensdag 02 april 2014 @ 07:52:
[...]
Welke comedies vind jij beter dan(ben op zoek naar nieuw vermaak)? Ik kan me naast modern family eigenlijk niet zo snel iets bedenken.