• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:06

Cyphax

Moderator LNX
CyBeR schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:33:
[...]

Oh dat ben ik nou niet met je eens.
Ben ik met jou eens. :+
Ik vond het een hele leuke dubbele aflevering. De humor is gelukkig hetzelfde gebleven en het format zo te zien ook. Mooi! Niet morrelen aan een formule die werkt!

Saved by the buoyancy of citrus

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 16:03
Dus nu weten we bij de eerste aflevering al wie de moeder is. Waar gaat het verhaal van de rest van de personages dan nog heen.

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Wie de moeder was wisten we aan het eind van het vorige seizoen al. Daar sloten ze mee af.

Ach de hele serie draait om de karakters, hoezo is "wie is de moeder?" nou zo'n belangrijke vraag meer? Alle bekende karakters waren allang afgevallen. Is gewoon bijzaak. :P

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Cyphax schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:56:
[...]

Ben ik met jou eens. :+
Ik vond het een hele leuke dubbele aflevering. De humor is gelukkig hetzelfde gebleven en het format zo te zien ook. Mooi! Niet morrelen aan een formule die werkt!
Heb alleen de eerste gezien, maar ik vond hem geweldig !
Heel die opbouw van ted zijn "road trip" (en ik geloof dat ik die "scenic route" wel leuk zou vinden :) ).
Heel de limo scene (vooral die neef/nicht kus scene) zat goed in elkaar. En ook lily met die scum bitches was best grappig. (en Mother was lief O+ )

Maar vooral die scene met marshal vond ik geweldig ! vooral de herkenning met mijn moeder ("druk op opties. -ik zie alleen maar lettertoetsen) was briljant

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:09

Neus

www.zenaconsult.com

Waren 2 erg leuke afleveringen! Niet zo sterk als (vele) andere maar een goed begin. Al vind ik 'New Girl' momenteel leuker :-)

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Verwijderd

Ik heb hem nog niet gezien.. de meningen blijven verdeeld zo te zien

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
GrooV schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:25:
Dus nu weten we bij de eerste aflevering al wie de moeder is. Waar gaat het verhaal van de rest van de personages dan nog heen.
Waarschijnlijk mag nu de hele cast 1 voor 1 de moeder ontmoeten. En dan Ted als laatste.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Het is ook nooit goed wat ze verzinnen bij HIMYM. Voordat de moeder bekend was klaagde iedereen erover dat het te lang duurde en nu ze bekend is, vraagt men zich af waarom de show überhaupt nog verder gaat :p

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:39:
[...]

Waarschijnlijk mag nu de hele cast 1 voor 1 de moeder ontmoeten. En dan Ted als laatste.
Hoogst waarschijnlijk is dit het geval. In ieder geval ben ik er toch blij om dat we de moeder wat beter leren kennen nadat we er 8 seizoenen op hebben liggen wachten :)

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Ik vond het een hele leuke dubbelaflevering. Overigens waren er toch al wat dingen bekend over dit seizoen? Dat alle afleveringen zich zullen afspelen in één weekend, dat de vrienden allemaal eerst de moeder zullen ontmoeten, was volgens mij al aangekondigd. Ik was al benieuwd hoe ze dat eerste gegeven zouden hanteren, ik vermoed dat er nog veel meer flashforwards komen, zodat de kijkers nog wat meekrijgen van de relatie ná de ontmoeting. Het thema zal het hele seizoen lang dus de ontmoeting zijn, op zich wel een leuk idee dat ze daar dan niet één aflevering voor uittrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Leuke update van de kant van de kinderen: video

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke ep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wiethoofd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:46:
Leuke update van de kant van de kinderen: video
Damn, ik dacht dat er weer een nieuwe video was. Deze is echt al kei oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ah, Glen McKenna.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
spoiler: S09E03, laatste zin
"I saw you and Robin at the Carousel"
was zijn laatste zin, maar in welke aflevering vond dat plaats? Ik heb al zo lang geen How I Met Your Mother gekeken dat ik het kwijt ben geraakt. :X Toch niet dat stukje dat ze die locket gingen opgraven?

EDIT: Ah, wel dus.

[ Voor 9% gewijzigd door S_Chief op 01-10-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:25
SChief schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:47:
[...]

spoiler: S09E03, laatste zin
"I saw you and Robin at the Carousel"
was zijn laatste zin, maar in welke aflevering vond dat plaats? Ik heb al zo lang geen How I Met Your Mother gekeken dat ik het kwijt ben geraakt. :X Toch niet dat stukje dat ze die locket gingen opgraven?

EDIT: Ah, wel dus.
Ja inderdaad, maar daar is toch helemaal niets gebeurt... Tenminste niet dat we weten..

edit: Mijn eerste gedachte was trouwens.. Aargh die fles van 600 dollar!

[ Voor 6% gewijzigd door Gynnad op 01-10-2013 23:24 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is toch nep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Gynnad schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:23:
[...]

Ja inderdaad, maar daar is toch helemaal niets gebeurt... Tenminste niet dat we weten..

edit: Mijn eerste gedachte was trouwens.. Aargh die fles van 600 dollar!
Deze fles was gratis ;)
wel jammer van de whisky

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet dat het nep is? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

600 dollar is niks vergeleken bij de 2500 dollar die ze eerder in McLaren's voor een nog 20 jaar oudere betaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er weer heerlijk om kunnen lachen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik miste even een klein stukje (denk ik).

Robin had die $600 fles gesloopt en dus hadden ze hem gerefilled met troep. Hoe kwam Ted nou weer een een goeie fles?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Gekocht" aldaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Die was gejat door Lily.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:56
Tot nu toe vind ik het best een aardig seizoen. Het nieuwe is er inmiddels natuurlijk allang af, maar de serie heeft nu een acceptabel niveau vind ik.

De aflevering met de oudjes vond ik wel erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ok, it weet niet hoe 't met jullie is maar ik vond dit een uitstekende aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

De "moeder" zag er nu leuker uit dan eerst imho :) Eerder vond ik he tzo'n spookverschijning.

Góó Smosby!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:48

Investig8or

What goes up, could come down

De tegenhanger/spin-off is door CBS aangekondigd:http://www.nu.nl/film/363...ow-i-met-your-mother.html

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, het concept kan best leuk zijn om het van de andere kant te zien maar het voelt een beetje als Joey na Friends...

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:32

jpiwf

licenced pepernootaddict

Als ze de huidige karakters er idd uitlaten zie ik het nog wel een paar seizoenen lopen. De 9 van de huidige serie zullen er niet komen, zonder karakters als Barney is het geen lang leven beschoren. Maar series rondom een kleine vriendengroep doen het altijd goed in de USA, en HIMYM laat straks wel een gat achter in dat genre.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y54vbuNX7WLTRrn21xHQWsZU/full.jpg

:D

En schiet nou maar op :P

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
_O-
steveman schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:03:
De "moeder" zag er nu leuker uit dan eerst imho :) Eerder vond ik he tzo'n spookverschijning.

Góó Smosby!
Mee eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

:D :D
Wat moet er gevloekt zijn in die writers room tijdens het schrijven van deze aflevering :D _O_

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Jammergenoeg is het niks voor mij, zo'n "speciale" aflevering. Dat gerijm de hele show door, da's gewoonweg niet mijn ding. 't Is wel indrukwekkend gedaan enzo, maar toen 't voorbij was was ik blij. Doe mij maar gewoon een ouderwetse show, dat werkt het best voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:59

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Awesome aflevering!

spoiler:
Thank you! You know me, and you all respect my game:
Dress up like a pilot and meet girls in bagageclaim.

:D _O-

Sowieso een goed seizoen; betere grappen en de acteurs lijken er over het algemeen ook meer zin in te hebben dat de vorige twee seizoenen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik vond Barney deze aflevering de show stelen. Hij was de enige die z'n teksten kon brengen zonder het als een sinterklaasrijmpje te laten klinken. De rest zat zo vast aan het metrum dat het irritant was. Ook de scene met de players was prachtig, hij gaf ze allemaal een heel eigen karakter.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Barney steelt in bijna alle afleveringen de show IMHO.
Was wat bang dat dat wat zou verminderen nu hij ging trouwend, maar in de nieuwste aflevering blijft hij briljant zelfs als hij niet de player uithangt :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:49
aarrgh, net de rijm aflevering gekeken.... de eerste HIMYM aflevering waar ik niet doorheen kom, zonder te skippen. Marshal's gedeelte is al tenenkrommend (al geef ik direct toe dat ik hem ook het minst interessante karakter vind in zijn eentje), Ted en Lily ronduit slecht. Robin gaat nog, Barney brengt 't er het beste vanaf inderdaad. Naar mijn idee was de collega/date van Ted nog het beste in geloofwaardig rijmend praten. Maar wat een beroerde aflevering. Gewoon een filler om even niet met de bruiloft bezig te zijn.

Edit: Zojuist de recentste aflevering gekeken.... dacht eerst dat het wel heel langdradig werd met dat politiebureau en Barney steeds zeuren over lasertag. Het einde was erg leuk gedaan :)
Iig 100x beter dan de rijm aflevering.

[ Voor 18% gewijzigd door AcidBurn op 08-12-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ben ik de enige die vindt dat HIMYM met het seizoen minder boeiend wordt? Voor mijn verhaal gaat het steeds meer richting comedy en is het 'drama' er steeds meer uit. Als je naar seizoen 7 kijkt gebeurt er gewoon helemaal niks wat echt invloed heeft op de verhaallijn. In plaats daarvan wordt de leegte opgevuld met saaie grappen en eindeloze terugblikken die helemaal niets met het verhaal te maken hebben. Bijvoorbeeld die rijm aflevering, echt verschrikkelijk slecht.

Hopelijk wordt het snel weer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:53
Aghanim schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:23:
Ben ik de enige die vindt dat HIMYM met het seizoen minder boeiend wordt? Voor mijn verhaal gaat het steeds meer richting comedy en is het 'drama' er steeds meer uit. Als je naar seizoen 7 kijkt gebeurt er gewoon helemaal niks wat echt invloed heeft op de verhaallijn. In plaats daarvan wordt de leegte opgevuld met saaie grappen en eindeloze terugblikken die helemaal niets met het verhaal te maken hebben. Bijvoorbeeld die rijm aflevering, echt verschrikkelijk slecht.

Hopelijk wordt het snel weer beter :)
Hoewel ik het niet eens met je ben hoop ik dat je snel verbetering ziet want dit is het laatste seizoen!

[ Voor 4% gewijzigd door MaZeLe op 08-12-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Denk niet dat ze zich daar druk om maken, wat boeien kijkcijfers als je met het laatste seizoen bezig bent.
Wat ik alleen wel apart vind is dat het XeNeRgY om het tekort aan drama te doen is, en het voor zijn gevoel teveel richting comedy gaat. Ehm, hallo? Het IS een comedy serie...... Het probleem was juist dat er gedurende seizoen 7/8 teveel drama naar voren kwam. Er is niks op tegen als een comedy serie wat serieuse, minder leuke verhaallijnen aanhaalt om diepte aan het verhaal te geven, integendeel.
Ik vind bijvoorbeeld de serieuzere scenes tussen Ted en Lily vaak erg goed, die laten zien hoe sterk de vrienschap tussen die twee is, ook zonder Marshall.
Zolang ze maar beseffen dat het een comedy is en geen drama serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik weet dat het een comedy is maar juist waar The Big Bang Theory en Two and à half men imo echt grappig is blonk HIMYM voor mij toch wat meer uit in de verhaallijn en die vind ik persoonlijk dit seizoen niet echt vorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Dit vond ik echt de leukste aflevering in heel lange tijd :D
Mooi einde ook, heb weer zin in de volgende aflevering!

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr to be continued :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:17
Zucht...is het zowat het enige wat ik kan uitbrengen over de nieuwe aflevering van HIMYM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Ik wil iets dat niet past binnen het beleid van GoT.

[ Voor 68% gewijzigd door argro op 15-01-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Anyway, ik vind de laatste afleveringen / seizoenen ook stukken minder, alles voelt zo geforceerd, en de rode draad is een beetje ver te zoeken. Het verhaal vordert niet echt zoals hierboven ook al gezegd, en de afleveringen voelen meer als fillers aan ipv echte afleveringen. De grapjes zijn vergezocht en niet echt "spontaan". Maargoed nog een half seizoen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Treesome :D

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En dan een compleet liedje van Boys to Man erbij :N

Het was natuurlijk cooler geweest dat die gemiste slap had geteld :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen de klassieke muziek was mooi.

En nee niet boyz 2 men 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
damnit, slechtste aflevering van het seizoen.... vond er echt geen klote aan.
aan het einde idd zelfs een washed up band een nr laten spelen omdat ze de tijd moeten vullen.
Filler is imo nog een te goede naam voor een aflevering die werkelijk nergens over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
Is ook meteen de slechtst beoordeelde aflevering op IMDB, tweede slechtste als de scores in die lijst overeen zouden komen met de effectieve score op de site: IMDB: "How I Met Your Mother" (2005)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57
Als je de aflevering nog niet hebt gezien, ook niet kijken. Zonde van je tijd dit... Zat na 3 minuten al met mijn telefoon te kloten, domme slaps. Echt ongeveer het slechtste van de hele serie :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Wat wel direct opvalt in die lijst: Er staat maar 1 aflevering van seizoen 8 in de top 40 van beste afleveringen (wel op plaats 2, maar toch) en alles van het huidige seizoen staat zo'n beetje onderaan qua ratings.
Dat geeft toch wel te kennen dat de laatste seizoenen echt stukken minder zijn.
Vond persoonlijk de eerste 3 seizoenen briljant, daarna ging het hard achteruit.
Als ik naar s8 en het huidige s9 kijk, ben ik blij dat ze stoppen want het wordt er echt niet beter op.
Denk zelfs dat ze met deze cijfers gewoon gecancelled waren als dit niet het laatste seizoen was geweest.

Kijk zojuist even wat Alyson Hannigan hierna op de planning heeft staan, maar imdb weet nog van niks.
wat me nu pas opvalt: Neil Patrick Harris word dit jaar 41, Alyson Hannigan en Josh Radnor allebei 40, Jason Segel 34 en Coby Smulders 32. Heb echt nooit gemerkt dat er zoveel leeftijdsverschil tussen de acteurs zit, terwijl alle 5 karakters ongeveer dezelfde leeftijd hebben en rond de 35 zitten op het moment.

[ Voor 26% gewijzigd door AcidBurn op 14-01-2014 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

ctrlaltdelbe schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:50:
Is ook meteen de slechtst beoordeelde aflevering op IMDB, tweede slechtste als de scores in die lijst overeen zouden komen met de effectieve score op de site: IMDB: "How I Met Your Mother" (2005)
http://graphtv.kevinformatics.com/tt0460649 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
ctrlaltdelbe schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:10:
Zucht...is het zowat het enige wat ik kan uitbrengen over de nieuwe aflevering van HIMYM.
Ik vond het juist een van de grappigste episodes xD Lang geleden dat ik heb gelachen om een HIMYM episode.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
smaken verschillen blijkbaar. Net als bovenstaande vond ik het juist weer een leuke aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Denk dat mensen beetje het gevoel krijgen van "tijd rekken". Er gebeurt verhaallijn technisch erg weinig. Maar door zon aflevering als gister krijgen bepaalde gebeurtenissen in de toekomst een beter effect.

Ik heb gister genoten.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hmm, ik moet zeggen, ik keek echt uit naar deze aflevering, het was toch al wel weer 'n tijdje geleden sinds de laatste episode. Maar uiteindelijk, waar ging het nu over? Nergens, gewoon over 'n stomme slap die nog moest worden uitgedeeld met op het einde een random band die opeens komt spelen. Tijd over?

We zitten ondertussen toch al aan episode 14 van (hopelijk) het laatste seizoen, laat alles nu eens in de juiste plooi vallen en werk de serie mooi af. Anders gaan ze weer mogen rushen op het einde en zit je daar met de vraag van 'was dit het nu? Na 9 seizoenen?'.

Ik wil weten hoe de trouw gaat verlopen en hoe Ted z'n vrouw gaat ontmoeten en ook wat de toekomst hen gaat brengen. Hoe ze dan met 5 voortgaan in New York (of toch Chicago, Ted?). Niet wat gelul over 'n doodsaaie slap :P

[ Voor 7% gewijzigd door RangedNeedles op 15-01-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

JerX schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:56:
[...]

Ik vond het juist een van de grappigste episodes xD Lang geleden dat ik heb gelachen om een HIMYM episode.
Ik ook, vond het idee en de begin van de aflevering briljant gedaan, einde iets minder, maar overal nog steeds eeen dikke voldoende.
PixelShooter schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:22:
Hmm, ik moet zeggen, ik keek echt uit naar deze aflevering, het was toch al wel weer 'n tijdje geleden sinds de laatste episode. Maar uiteindelijk, waar ging het nu over? Nergens, gewoon over 'n stomme slap die nog moest worden uitgedeeld met op het einde een random band die opeens komt spelen. Tijd over?

We zitten ondertussen toch al aan episode 14 van (hopelijk) het laatste seizoen, laat alles nu eens in de juiste plooi vallen en werk de serie mooi af. Anders gaan ze weer mogen rushen op het einde en zit je daar met de vraag van 'was dit het nu? Na 9 seizoenen?'.

Ik wil weten hoe de trouw gaat verlopen en hoe Ted z'n vrouw gaat ontmoeten en ook wat de toekomst hen gaat brengen. Hoe ze dan met 5 voortgaan in New York (of toch Chicago, Ted?). Niet wat gelul over 'n doodsaaie slap :P
Waarom krijg ik het gevoel dat als ik dit lees, je geen vaste kijker bent?
Het is al bekend (en allang) dat dit het laatste seizoen wordt en dat er een spinoff komt (how I met your dad). De slap is legen.....wait for it...dary.

[ Voor 61% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-01-2014 11:53 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze rushen het toch al? aan het begin zag je steeds 2030 als jaartal. en die kinderen waren tieners. Ze moeten sowieso haast maken, met het maken van die tieners. Nog maar 16 jaar tot 2030 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MeNTaL_TO schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:50:
en dat er een spinoff komt (how I met your dad).
Wat overigens niks met deze serie te maken zal hebben :)
Just how the show, currently titled "How I Met Your Dad," comes together remains to be seen. "HIMYM" creators Carter Bays and Craig Thomas can, however, say for sure what it won't be: a retelling of the "How I Met Your Mother" story from the Mother's (Cristin Milioti) point of view.

"It's not going to be introduced on 'How I Met Your Mother,'" Thomas says. "'How I Met Your Mother' will have its own concise, neat ending, and this will be a whole new show with all new characters. It's not the Cristin Milioti show, it doesn't back up and tell her story -- it's brand new."

In that sense, it's probably better to think about "How I Met Your Dad" as something akin to "Parks and Recreation." That show isn't technically spinoff of "The Office," but its creators (Mike Schur and Greg Daniels) worked on "The Office" for a long time, and the filming styles and comic sensibilities of the two shows are pretty closely linked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:50:

Waarom krijg ik het gevoel dat als ik dit lees, je geen vaste kijker bent?
Het is al bekend (en allang) dat dit het laatste seizoen wordt en dat er een spinoff komt (how I met your dad). De slap is legen.....wait for it...dary.
Dan is dat toch een verkeerd gevoel ;)
Ik kíjk gewoon de serie, ik volg niet het laatste nieuws met al z'n geruchten. Ik zie wel wat het wordt, en wat seizoen 9 tot nu toe te bieden heeft, is dat niet veel soeps. Stop op je hoogtepunt, zoals Breaking Bad, bijvoorbeeld, dan blijven je kijkers er een goed gevoel aan over houden en melk je het niet uit. Ik vind gewoon dat het verhaal en de grappen vroeger veel beter waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ctrlaltdelbe schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:50:
Hee wat geinig, nooit geweten dat je ook kon stemmen op losse afleveringen.

De laatste tijd is het echt prut en dat is hier dan dus ook duidelijk te zien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 22:09
Zag op die pagina op de site ook de titels van de volgende afleveringen:
spoiler:
Unpause: ofwel Lilly en Marshall die weer lekker ruzie gaan maken?
How your mother met me: ofwel flashbacks uit het verleden (college van Ted in verkeerde lokaal, ex van Ted die roommate van zijn toekomstige vrouw was) maar dan vanuit de ogen van de 'moeder'?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Als Ted de mother ontmoet is de serie afgelopen he....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
RocketKoen schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:34:
[...]

Als Ted de mother ontmoet is de serie afgelopen he....
Daarom hoeft dat toch niet onmiddellijk? Ze kunnen toch nog even het 'verloop', op korte termijn dan, van hun leven laten zien? Zoals ik al zei, gaan ze allemaal opnieuw wat gezellig rondhangen in NY met hun vijven, of gaan ze meer ieder hun eigen leven leiden (waarschijnlijk niet, maar goed)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Gewoon een stomme slap? GEWOON EEN STOMME SLAP? HEIDEN!
:+

De slaps horen bij HIMYM! Ik vond het derhalve een hele leuke aflevering. Lekker belachelijk allemaal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
PixelShooter schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:41:
[...]

Daarom hoeft dat toch niet onmiddellijk? Ze kunnen toch nog even het 'verloop', op korte termijn dan, van hun leven laten zien? Zoals ik al zei, gaan ze allemaal opnieuw wat gezellig rondhangen in NY met hun vijven, of gaan ze meer ieder hun eigen leven leiden (waarschijnlijk niet, maar goed)?
Er zijn nog 10 afleveringen (waarvan de laatste 2 achter elkaar worden uitgezonden).
spoiler:
Aan de titels van de afleveringen te zien gaat het t/m aflevering 22 nog over de bruiloft.
Alleen de finale "Last forever" zou een stukje kunnen zijn over hoe ze nog lang en gelukkig leefden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

The_Fes schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:31:
Zag op die pagina op de site ook de titels van de volgende afleveringen:
spoiler:
Unpause: ofwel Lilly en Marshall die weer lekker ruzie gaan maken?
How your mother met me: ofwel flashbacks uit het verleden (college van Ted in verkeerde lokaal, ex van Ted die roommate van zijn toekomstige vrouw was) maar dan vanuit de ogen van de 'moeder'?
Zet die titels en commentaar daarop ff in spoilers. Er zijn mensen die de titels niet willen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Slechtste HIMYM aflevering ooit.
Het ergste is nog wel dat er nog een slap moet komen, ik zie het nog gebeuren dat ze daar een dubbelaflevering van maken. Zelf vinden ze het blijkbaar geweldig."Treesome" was het enige lichtpuntje uit de hele aflevering.

Ze hadden een seizoen geleden al moeten stoppen, ik heb ook m'n buik vol van die hele trouwerij maar dit was nog slechter.
Aghanim schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:04:
blonk HIMYM voor mij toch wat meer uit in de verhaallijn
Kijken wij dezelfde serie? Ik kan het volledige verhaal in 1 zin stoppen: Ted is op z'n naar een vriendin en ontmoet Robin maar dat loopt op niks uit. Nadat hun beste vrienden een kind krijgen verloofd Robin zich met Barney. De enige die ook maar iets aan persoonlijke ontwikkeling heeft gedaan is Barney en dat is nog steeds een grote puber. Verder geen probleem hoor, Suske & Wiske zijn ook nog altijd dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Kuch vier zinnen kuch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
Kuch, drie. De laatste ging over Suske & Wiske.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Oeps, ik ook met m'n grote bek; ik had een puntkomma moeten gebruiken. Die opmerking over Barney ging eigenlijk al niet meer over de verhaallijn. Voor de sport een tweede poging:

Ted zoekt een vriendin en ontmoet Robin die zich echter met Barney verloofd nadat Marshall en Lily een kind krijgen waarna Ted de ware liefde vind tijdens het trouwfeest van Barney en Robin.

Het einde is natuurlijk nog speculatie, ik hoop persoonlijk nog dat de serie met een grote draai eindigt. Mijn spetterende conclusie zou zijn dat de "kids" niet de kinderen van Ted zijn en dat "your mother" wel de vrouw met de gele paraplu is maar dat ze op het laatste moment door Barney wordt versierd waarna Ted alsnog met Robin trouwt. Daarmee zouden we weer full-circle zijn met de eerste aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Wel, ik denk dat als je de afgelopen afleveringen niet goed vindt dat je mischien een beetje teveel focust op de titel van de show. Het hele ontmoeten van de moeder verhaal is gewoon een lead-in om de verhalen te vertellen over Ted en z'n vrienden.

Doe alsof de show 'How I lived in the 2000s' heet en dat probleem gaat weg, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:56
CAPSLOCK2000 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:43:
[..]Daarmee zouden we weer full-circle zijn met de eerste aflevering.
De eerste aflevering die eindigt met 'Because that, kids, is the true story... Of how I met... your aunt Robin'? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Dat was ik vergeten, jammer, daar gaat m'n mooie verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

CyBeR schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:55:
Wel, ik denk dat als je de afgelopen afleveringen niet goed vindt dat je mischien een beetje teveel focust op de titel van de show. Het hele ontmoeten van de moeder verhaal is gewoon een lead-in om de verhalen te vertellen over Ted en z'n vrienden.
Echt? :|

Dus negen seizoenen op niks zitten wachten? :+

Voor de liefhebbers: How I Met Your Mother Cast Teases Special 200th Episode, Prepares to Say Goodbye

[ Voor 20% gewijzigd door BtM909 op 20-01-2014 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BtM909 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:49:
[...]

Echt? :|

Dus negen seizoenen op niks zitten wachten? :+
Je had helemaal nergens op moeten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Ah, dus DAT is Barneys baan :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:26
Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Please... :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

Ik moest zeggen, die vond ik echt geniaal verzonnen. Stiekem nog best goed over na gedacht als je terug kijkt naar alle antwoorden..

Alleen vind ik het jammer hoe hij zo is geworden door die kerel, maar tegelijkertijd ook zo is geworden door dat kleine kindje die zei dat hij het al met 100 meisjes had gedaan (in zijn jeugd).

Klopt iets niet (?)

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

En door dit soort afleveringen blijf ik toch ook dit seizoen nog volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 09:05

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Toffe aflevering inderdaad.

Barney die ineens de waarheid zegt en eindelijk zijn baan revealed :D Marshall en lilly met hun ruzie, benieuwd hoe dit verder zal gaan.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Chris van der G schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:51:

Alleen vind ik het jammer hoe hij zo is geworden door die kerel
Ik had echt het gevoel dat dat al een keer eerder was genoemd... Het kwam mij zo bekend voor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Klopt, dat is eerder voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ondermeer in "Seizoen 1 . game night."

* heuveltje is net klaar met seizoen 1 opnieuw kijken :)

Wel grappig om te zien hoe jong ze toen nog waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:59
Hebben we trouwens enig idee bij wie Lily in de auto stapte?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Slaapje schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:27:
Hebben we trouwens enig idee bij wie Lily in de auto stapte?
Ik verwacht bij Ranjit, maar we konden het inderdaad niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ik dacht ook Ranjit, ze stapte ook achterin en niet op de bijrijdersstoel. Toen ze belde dacht ik nog dat ze Ted's aanstaande vrouw aan de lijn had, maar dan zou ze voor ingestapt zijn. En die had een oud busje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik denk ook nog Ranjit, maar de geruchten gaan dat Scooter zou kunnen zijn (lijkt me stug), want
Nothing good happened after 2 a.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
BtM909 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:20:
Ik denk ook nog Ranjit, maar de geruchten gaan dat Scooter zou kunnen zijn (lijkt me stug), want

[...]
Ik moest ook aan Ranjit denken. En zoals eerder gezegd, omdat ze achterin in stapt.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
BtM909 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:20:
[...]
Lijkt me niet, maar dat zou toch nog wel kunnen toch? Scooter is toch een aardig geval van "nothing good" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik ging ook van ranjit uit eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het kan ook een plottwist zijn he :P

Dat Scooter achterin zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
BtM909 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:26:
Het kan ook een plottwist zijn he :P

Dat Scooter achterin zit :P
Spoiler voor de openingsscene van de volgende aflevering! :+

[ Voor 18% gewijzigd door Melkunie op 23-01-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

spoiler:
Recalling what has been going with Ted's future wife over the past eight years before Robin and Barney's wedding weekend.

Ik denk dus dat we dat nog niet zullen weten de volgende episode..

En de episode daarna heet
spoiler:
Rally, dus dan zal er wel ruzie zijn en die daarna heet Sunrise - dus ik denk dat het in die episode weer goed zal komen..

Ook guest stars:

spoiler:
Guest Stars
Adam Paul As Mitch

Andrew Rannells As Darren

Louis Ferrigno Jr. As Louis

Rachel Bilson As Cindy

Robert Belushi As Linus

Roger Bart As Curtis

Ahna O'reilly As Kelly

Meagan Tandy As Kelly

[ Voor 69% gewijzigd door Chris van der G op 23-01-2014 16:02 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik vond de handen van de chauffeur iets te blank voor Ranjit. Die man is Indisch/Indonesisch, en dat was deze chauffeur niet volgens mij (hoop dat ik het fout heb en het toch Ranjit is).
Wat ik me overigens meer afvraag, is waar ze heen gaat op dat tijdstip. Lily is volgens mij niet iemand die in een vlaag van woede met een ander het bed in duikt. Marshall ging wel veel te ver door San Fransisco aan te halen, dat moet hij allang achter zich gelaten hebben. Dat sloeg nergens op, puur een onder-de-gordel poging om zijn gelijk te kunnen halen (wat ik ook niet echt in zijn karakter vind passen trouwens).

Alyson speelde het wel weer ontzettend goed, ik ben echt benieuwd wat ze hierna gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Ik vind het eigenlijk wel bij Marshall passen, hij heeft zich altijd ingehouden en alle bullcrap van Lily gepikt en dat komt er nu eindelijk uit nu Marshall een keer een echte kans kan pakken (Terwijl Lily zelf al aantal keer haar kansen gepakt heeft).

Lily doet genoeg zonder het te bespreken maar oh wee als Marshall dat doet? Sorry hoor maar dit kan ook gewoon normaal besproken worden door Lily, ik vind Marshalls reactie niet meer dan normaal eerlijk gezegd.

[ Voor 10% gewijzigd door Chris van der G op 24-01-2014 12:41 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste