Ben ik met jou eens.
Ik vond het een hele leuke dubbele aflevering. De humor is gelukkig hetzelfde gebleven en het format zo te zien ook. Mooi! Niet morrelen aan een formule die werkt!
Saved by the buoyancy of citrus
Ben ik met jou eens.
Heb alleen de eerste gezien, maar ik vond hem geweldig !Cyphax schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:56:
[...]
Ben ik met jou eens.
Ik vond het een hele leuke dubbele aflevering. De humor is gelukkig hetzelfde gebleven en het format zo te zien ook. Mooi! Niet morrelen aan een formule die werkt!
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Waarschijnlijk mag nu de hele cast 1 voor 1 de moeder ontmoeten. En dan Ted als laatste.GrooV schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:25:
Dus nu weten we bij de eerste aflevering al wie de moeder is. Waar gaat het verhaal van de rest van de personages dan nog heen.
Verwijderd
Verwijderd
Hoogst waarschijnlijk is dit het geval. In ieder geval ben ik er toch blij om dat we de moeder wat beter leren kennen nadat we er 8 seizoenen op hebben liggen wachtenRocketKoen schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:39:
[...]
Waarschijnlijk mag nu de hele cast 1 voor 1 de moeder ontmoeten. En dan Ted als laatste.
Damn, ik dacht dat er weer een nieuwe video was. Deze is echt al kei oudWiethoofd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:46:
Leuke update van de kant van de kinderen: video
[ Voor 9% gewijzigd door S_Chief op 01-10-2013 22:50 ]
Ja inderdaad, maar daar is toch helemaal niets gebeurt... Tenminste niet dat we weten..SChief schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:47:
[...]
spoiler: S09E03, laatste zinwas zijn laatste zin, maar in welke aflevering vond dat plaats? Ik heb al zo lang geen How I Met Your Mother gekeken dat ik het kwijt ben geraakt."I saw you and Robin at the Carousel"Toch niet dat stukje dat ze die locket gingen opgraven?
EDIT: Ah, wel dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Gynnad op 01-10-2013 23:24 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Deze fles was gratisGynnad schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:23:
[...]
Ja inderdaad, maar daar is toch helemaal niets gebeurt... Tenminste niet dat we weten..
edit: Mijn eerste gedachte was trouwens.. Aargh die fles van 600 dollar!
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Idiocracy: it is real!
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Mee eens.steveman schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 22:03:
De "moeder" zag er nu leuker uit dan eerst imhoEerder vond ik he tzo'n spookverschijning.
Góó Smosby!
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
[ Voor 18% gewijzigd door AcidBurn op 08-12-2013 16:26 ]
Hoewel ik het niet eens met je ben hoop ik dat je snel verbetering ziet want dit is het laatste seizoen!Aghanim schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:23:
Ben ik de enige die vindt dat HIMYM met het seizoen minder boeiend wordt? Voor mijn verhaal gaat het steeds meer richting comedy en is het 'drama' er steeds meer uit. Als je naar seizoen 7 kijkt gebeurt er gewoon helemaal niks wat echt invloed heeft op de verhaallijn. In plaats daarvan wordt de leegte opgevuld met saaie grappen en eindeloze terugblikken die helemaal niets met het verhaal te maken hebben. Bijvoorbeeld die rijm aflevering, echt verschrikkelijk slecht.
Hopelijk wordt het snel weer beter
[ Voor 4% gewijzigd door MaZeLe op 08-12-2013 19:28 ]
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
[ Voor 68% gewijzigd door argro op 15-01-2014 10:05 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 21:51 ]
[ Voor 26% gewijzigd door AcidBurn op 14-01-2014 23:23 ]
http://graphtv.kevinformatics.com/tt0460649ctrlaltdelbe schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:50:
Is ook meteen de slechtst beoordeelde aflevering op IMDB, tweede slechtste als de scores in die lijst overeen zouden komen met de effectieve score op de site: IMDB: "How I Met Your Mother" (2005)
Ik vond het juist een van de grappigste episodes xD Lang geleden dat ik heb gelachen om een HIMYM episode.ctrlaltdelbe schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:10:
Zucht...is het zowat het enige wat ik kan uitbrengen over de nieuwe aflevering van HIMYM.
Hier staat wat
[ Voor 7% gewijzigd door RangedNeedles op 15-01-2014 09:33 ]
Ik ook, vond het idee en de begin van de aflevering briljant gedaan, einde iets minder, maar overal nog steeds eeen dikke voldoende.JerX schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:56:
[...]
Ik vond het juist een van de grappigste episodes xD Lang geleden dat ik heb gelachen om een HIMYM episode.
Waarom krijg ik het gevoel dat als ik dit lees, je geen vaste kijker bent?PixelShooter schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:22:
Hmm, ik moet zeggen, ik keek echt uit naar deze aflevering, het was toch al wel weer 'n tijdje geleden sinds de laatste episode. Maar uiteindelijk, waar ging het nu over? Nergens, gewoon over 'n stomme slap die nog moest worden uitgedeeld met op het einde een random band die opeens komt spelen. Tijd over?
We zitten ondertussen toch al aan episode 14 van (hopelijk) het laatste seizoen, laat alles nu eens in de juiste plooi vallen en werk de serie mooi af. Anders gaan ze weer mogen rushen op het einde en zit je daar met de vraag van 'was dit het nu? Na 9 seizoenen?'.
Ik wil weten hoe de trouw gaat verlopen en hoe Ted z'n vrouw gaat ontmoeten en ook wat de toekomst hen gaat brengen. Hoe ze dan met 5 voortgaan in New York (of toch Chicago, Ted?). Niet wat gelul over 'n doodsaaie slap
[ Voor 61% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-01-2014 11:53 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Wat overigens niks met deze serie te maken zal hebbenMeNTaL_TO schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:50:
en dat er een spinoff komt (how I met your dad).
Just how the show, currently titled "How I Met Your Dad," comes together remains to be seen. "HIMYM" creators Carter Bays and Craig Thomas can, however, say for sure what it won't be: a retelling of the "How I Met Your Mother" story from the Mother's (Cristin Milioti) point of view.
"It's not going to be introduced on 'How I Met Your Mother,'" Thomas says. "'How I Met Your Mother' will have its own concise, neat ending, and this will be a whole new show with all new characters. It's not the Cristin Milioti show, it doesn't back up and tell her story -- it's brand new."
In that sense, it's probably better to think about "How I Met Your Dad" as something akin to "Parks and Recreation." That show isn't technically spinoff of "The Office," but its creators (Mike Schur and Greg Daniels) worked on "The Office" for a long time, and the filming styles and comic sensibilities of the two shows are pretty closely linked.
Dan is dat toch een verkeerd gevoelMeNTaL_TO schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:50:
Waarom krijg ik het gevoel dat als ik dit lees, je geen vaste kijker bent?
Het is al bekend (en allang) dat dit het laatste seizoen wordt en dat er een spinoff komt (how I met your dad). De slap is legen.....wait for it...dary.
Hee wat geinig, nooit geweten dat je ook kon stemmen op losse afleveringen.ctrlaltdelbe schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:50:
Is ook meteen de slechtst beoordeelde aflevering op IMDB, tweede slechtste als de scores in die lijst overeen zouden komen met de effectieve score op de site: IMDB: "How I Met Your Mother" (2005)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Als Ted de mother ontmoet is de serie afgelopen he....PixelShooter schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:22:
Ik wil weten hoe de trouw gaat verlopen en hoe Ted z'n vrouw gaat ontmoeten en ook wat de toekomst hen gaat brengen. Hoe ze dan met 5 voortgaan in New York (of toch Chicago, Ted?). Niet wat gelul over 'n doodsaaie slap
Daarom hoeft dat toch niet onmiddellijk? Ze kunnen toch nog even het 'verloop', op korte termijn dan, van hun leven laten zien? Zoals ik al zei, gaan ze allemaal opnieuw wat gezellig rondhangen in NY met hun vijven, of gaan ze meer ieder hun eigen leven leiden (waarschijnlijk niet, maar goed)?RocketKoen schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:34:
[...]
Als Ted de mother ontmoet is de serie afgelopen he....
Gewoon een stomme slap? GEWOON EEN STOMME SLAP? HEIDEN!PixelShooter schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:22:
Hmm, ik moet zeggen, ik keek echt uit naar deze aflevering, het was toch al wel weer 'n tijdje geleden sinds de laatste episode. Maar uiteindelijk, waar ging het nu over? Nergens, gewoon over 'n stomme slap die nog moest worden uitgedeeld met op het einde een random band die opeens komt spelen. Tijd over?
Er zijn nog 10 afleveringen (waarvan de laatste 2 achter elkaar worden uitgezonden).PixelShooter schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:41:
[...]
Daarom hoeft dat toch niet onmiddellijk? Ze kunnen toch nog even het 'verloop', op korte termijn dan, van hun leven laten zien? Zoals ik al zei, gaan ze allemaal opnieuw wat gezellig rondhangen in NY met hun vijven, of gaan ze meer ieder hun eigen leven leiden (waarschijnlijk niet, maar goed)?
Zet die titels en commentaar daarop ff in spoilers. Er zijn mensen die de titels niet willen weten!The_Fes schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:31:
Zag op die pagina op de site ook de titels van de volgende afleveringen:
spoiler:Unpause: ofwel Lilly en Marshall die weer lekker ruzie gaan maken?
How your mother met me: ofwel flashbacks uit het verleden (college van Ted in verkeerde lokaal, ex van Ted die roommate van zijn toekomstige vrouw was) maar dan vanuit de ogen van de 'moeder'?
Kijken wij dezelfde serie? Ik kan het volledige verhaal in 1 zin stoppen: Ted is op z'n naar een vriendin en ontmoet Robin maar dat loopt op niks uit. Nadat hun beste vrienden een kind krijgen verloofd Robin zich met Barney. De enige die ook maar iets aan persoonlijke ontwikkeling heeft gedaan is Barney en dat is nog steeds een grote puber. Verder geen probleem hoor, Suske & Wiske zijn ook nog altijd dezelfde.Aghanim schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:04:
blonk HIMYM voor mij toch wat meer uit in de verhaallijn
Kuch, drie. De laatste ging over Suske & Wiske.CyBeR schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:30:
Kuch vier zinnen kuch.
De eerste aflevering die eindigt met 'Because that, kids, is the true story... Of how I met... your aunt Robin'?CAPSLOCK2000 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:43:
[..]Daarmee zouden we weer full-circle zijn met de eerste aflevering.
Echt?CyBeR schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:55:
Wel, ik denk dat als je de afgelopen afleveringen niet goed vindt dat je mischien een beetje teveel focust op de titel van de show. Het hele ontmoeten van de moeder verhaal is gewoon een lead-in om de verhalen te vertellen over Ted en z'n vrienden.
[ Voor 20% gewijzigd door BtM909 op 20-01-2014 22:50 ]
Je had helemaal nergens op moeten wachtenBtM909 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:49:
[...]
Echt?
Dus negen seizoenen op niks zitten wachten?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik moest zeggen, die vond ik echt geniaal verzonnen. Stiekem nog best goed over na gedacht als je terug kijkt naar alle antwoorden..
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ik had echt het gevoel dat dat al een keer eerder was genoemd... Het kwam mij zo bekend voorChris van der G schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:51:
Alleen vind ik het jammer hoe hij zo is geworden door die kerel
To dare is to do
Ik verwacht bij Ranjit, maar we konden het inderdaad niet zien.Slaapje schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:27:
Hebben we trouwens enig idee bij wie Lily in de auto stapte?
Nothing good happened after 2 a.m.
Ik moest ook aan Ranjit denken. En zoals eerder gezegd, omdat ze achterin in stapt.BtM909 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:20:
Ik denk ook nog Ranjit, maar de geruchten gaan dat Scooter zou kunnen zijn (lijkt me stug), want
[...]
Lijkt me niet, maar dat zou toch nog wel kunnen toch? Scooter is toch een aardig geval van "nothing good"BtM909 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:20:
Ik denk ook nog Ranjit, maar de geruchten gaan dat Scooter zou kunnen zijn (lijkt me stug), want
[...]
Spoiler voor de openingsscene van de volgende aflevering!BtM909 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:26:
Het kan ook een plottwist zijn he
Dat Scooter achterin zit
[ Voor 18% gewijzigd door Melkunie op 23-01-2014 15:03 ]
[ Voor 69% gewijzigd door Chris van der G op 23-01-2014 16:02 ]
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
[ Voor 10% gewijzigd door Chris van der G op 24-01-2014 12:41 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq