[Serie] How I Met Your Mother - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Robkazoe schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:18:
Heb ook de laatste twee afleveringen gezien. Het feit dat aflevering 23 uit deel een en twee bestaat zal in de download community wel weer voor veel ellende zorgen, maar dat ter zijde.
Hoezo? Gebeurt heel vaak. Bij mij kwam 'ie ook gewoon als één grote aflevering binnen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het zijn gewoon twee afleveringen hoor. 23 en 24. Zou niet weten waarom iemand daar moeite mee zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 20:57
In sickbeard stond ie als 1 aflevering en die haalde ook enkel 23 binnen bij velen :) (ook bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Here's How "How I Met Your Mother" Should Have Ended:
http://9gag.tv/p/9ObE8/he...ternative-ending?ref=fbl9

Dit is opzich wel een beter einde inderdaad.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Vreemd dat er zoveel kritiek is op het einde. Ik volg deze serie ook al vanaf het begin en vond de laatste 2/3 seizoenen ronduit slecht.

Deze laatste aflevering (23+24) vind ik echter super en een waardig afscheid van de serie. Niet te zoetsappig happy, niet te depri.

Al met al een mooi eind om 'het boek' mee dicht te doen waarmee ze mij toch met een goed gevoel achterlaten na 2/3 belabberde seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:29:

:( Ze zijn het er niet mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:56
Volledig mee eens.. Er gebeuren teveel zaken in de laatste aflevering en aan de meeste zaken houd ik een nare nasmaak aan over..

[ Voor 20% gewijzigd door Steefmeister op 03-04-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:17
Spike_wolf schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:29:

Aaaaaaand it's gone.. Was wel benieuwd.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:56
Google : Alternate ending how I met your mother

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:23
Vind toch wel heel jammer dat het is afgelopen.
Ja niet een geweldige einde, wel een geweldige serie.
Nu ga ik wel echt wat comedies missen namelijk gestopt met Big Bang Theory en Two and a Half Men.
En nu dus how i met your mother ten einde :(

Is niks meer leuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Ben wel benieuwt naar de beweegredenen van de makers voor dit einde.
Op zich zit er wel wat in in dat eind. Wat die dochter ook wel zegt is best logisch. Maar waarom 95% van het seizoen besteden aan de bruiloft om vervolgens de rest in 2 afleveringen de proppen?

De bruiloft had in minder afleveringen gekund en de laatste 2 afleveringen hadden ze over zo'n 6 tot 10 afleveringen kunnen uitsmeren IMHO.

Dus, waarom gekozen voor deze methode?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:09

Cyphax

Moderator LNX
Grimmie187 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:39:
Vreemd dat er zoveel kritiek is op het einde. Ik volg deze serie ook al vanaf het begin en vond de laatste 2/3 seizoenen ronduit slecht.

Deze laatste aflevering (23+24) vind ik echter super en een waardig afscheid van de serie. Niet te zoetsappig happy, niet te depri.

Al met al een mooi eind om 'het boek' mee dicht te doen waarmee ze mij toch met een goed gevoel achterlaten na 2/3 belabberde seizoenen.
Ik ben het bijna met je eens, behalve dat ik nooit het gevoel heb gehad dat bepaalde seizoenen slecht waren; ik heb altijd goed kunnen lachen met deze serie, en dat ze dat 9 seizoenen hebben kunnen volhouden is toch wel sterk vind ik. :)

Ik dacht in eerste instantie dat ik met aflevering 23 het einde van de serie had gezien en toen dacht ik "apart einde". :+ Aan de andere kant zou het niet geheel onrealistisch zijn geweest als het wel zo was geëindigd en dan zou ik die enorme ommekeer aan het einde van de 24e aflevering gemist hebben. En ik denk dat ik dat niet erg had gevonden. Aan de ándere kant... nou zit je met een einde dat zowel verdrietig is (blijkbaar is "your mother" al 6 jaar dood, vanaf het begin al) als happy (toch de ware vinden in Robin). Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

L1nt schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:50:
Ben wel benieuwt naar de beweegredenen van de makers voor dit einde.
Op zich zit er wel wat in in dat eind. Wat die dochter ook wel zegt is best logisch. Maar waarom 95% van het seizoen besteden aan de bruiloft om vervolgens de rest in 2 afleveringen de proppen?

De bruiloft had in minder afleveringen gekund en de laatste 2 afleveringen hadden ze over zo'n 6 tot 10 afleveringen kunnen uitsmeren IMHO.

Dus, waarom gekozen voor deze methode?
Omdat dan de verrassings element al snel weg is is de enige reden die ik eigenlijk kan bedenken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Op zich is het ook wel logisch/consistent dat zo'n weekend veel aandacht krijgt in Ted's verhaal.
  • Belangrijk weekend, hij ontmoet eindelijk de moeder.
  • Dat is toch het (eind)punt van het verhaal, het draait niet om het (saaiere) leven van Ted en de moeder samen.
  • Vanuit Ted gezien ook geen gek moment om het verhaal te rekken om de confrontatie met z'n kinderen uit te stellen over Robin (zeker als het z'n plan was om toestemming te vragen).
  • Er gebeurd veel in dat weekend.
  • Maar als je gaat rekken, ga je ook mindere anekdotes vertellen (verklaard de vele slechte afleveringen dit seizoen :P).
  • Na dat weekend ziet hij Robin nauwelijks meer (om wie het verhaal uiteindelijk echt gaat).
En voor de serie logisch dat ze ook laten zien wat er gebeurt nadat Ted klaar is met z'n verhaal. Hoewel ik het passender had gevonden als het als epiloog/toegift was gedaan na de aftiteling.

Nu ik de laatste afleveringen nog eens heb gekeken kan ik ze wel beter waarderen trouwens.

[ Voor 26% gewijzigd door Artjuh op 05-04-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Een matig einde aan een slecht laatste seizoen. Al die afleveringen rond de bruiloft waren veel te lang uitgerekt, dat hadden ze ook in vier of vijf afleveringen kunnen doen in plaats van twintig. Het hele seizoen voelde als een laatste aflevering. Wat waren er toch veel afleveringen waarin er vooral zielig werd gedaan over dat het leven veranderd en ze altijd vrienden zullen blijven, brr, teiltje!
Dat Ted en Robin uiteindelijk bij elkaar zouden komen heb ik altijd wel gedacht. De relatie Ted-Robin is altijd de echte rode draad van de serie geweest, meer dan de moeder waar het allemaal om ging. Wel sneu voor Barney. Hij is nu en niet grappig meer en hij heeft geen vrouw. Ik denk dat de schrijvers geen afscheid konden nemen van Barney als oversekste vrijgezel.
De scene met de baby vond ik wel goed, dat paste bij de karakterontwikkeling die we Barney de laatste tijd hebben zien maken. Ze hadden na het vorige seizoen moeten stoppen en dit hele seizoen als film moeten doen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 19:32
CAPSLOCK2000 schreef op zondag 06 april 2014 @ 01:19:
De scene met de baby vond ik wel goed, dat paste bij de karakterontwikkeling die we Barney de laatste tijd hebben zien maken.
Het was inderdaad mooi om te zien dat de tekst die hij eerder aflevering tegen dat vrouwtje in MacLaren's zei nu tegen zijn dochter zei.

Persoonlijk heb ik gemengde gevoelens bij het einde. Op zich ergens wel een begrijpelijk einde, aangezien Ted en Robin al 9 seizoenen lang om elkaar heen draaien. Maar je kijkt 9 seizoenen lang naar een serie die draait over hoe Ted de moeder van zijn kinderen heeft ontmoet. Vervolgens zie je in een seizoen hoe iedereen uit de groep haar heeft ontmoet. Allemaal leuk en aardig, maar je wist nog steeds niet hoe Ted haar heeft ontmoet. Vervolgens komt eindelijk de finale, en in 2 afleveringen ontmoet hij de moeder, krijgt hij kinderen, trouwt hij met haar en wordt ze ziek. Vervolgens blijkt ze al 6 jaar dood te zijn. Prima, tot daar aan toe, maar dat hij dan vervolgens een relatie krijgt met Robin, dat verpestte het wel een beetje. Ondanks dat ik het wel verwacht had. Die laatste scene was gewoon niet nodig geweest, denk ik..

Al met al erg leuke serie, waar ik me negen seizoenen lang prima mee geamuseerd heb :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Kreeg beetje een:" robin kon geen kinderen krijgen dus moest een ander vinden daarvoor en die gaat dan ineens dood dus heb kinderen en kan weer naar mn eigenlijke liefde terug" gevoel bij het einde....
Want ted wou altijd kinderen daarom konden ze niet samen zijn, naja dat is gefixed nu dan...
Echt vind het maar een matig einde, zeker omdat het dus amper over hoe die hun moeder ontmoette ging maar vooral om vrienden en ROBIN...
Ben benieuwd naar het alternatieve einde die ze gaan uitbrengen op de dvd, want dit is wel matigjes...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:32

jpiwf

licenced pepernootaddict

Volgens mij staart iedereen zich een beetje blind op de titel van de show. Het is vooral een sitcom (dus met drama, niet alleen maar komedie) over een groepje vrienden. Dat er aan het eind dan een moeder in beeld komt is allemaal leuk en aardig, maar net als die kinderen aan het eind zeggen is het vooral een verhaal over de relatie tussen Ted en zijn vrienden onderling. Als de titel van de show het plot moet omschrijven dan had het "How i spent the early 21st century goofing around with my friends before settling down" moeten heten.

Ik vond het einde vrij logisch na 9 seizoenen. Er schijnt tzt op de DVD een alternatief einde te staan waarin (denk ik) de moeder blijft leven en Barney en Robin uiteindelijk weer bij elkaar komen.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Even een tegenduitje in de zak doen:

Ik vond het einde niet eens zo heel slecht (ja dat obvious gedeelte van toestemming vragen voor het daten van Robin had niet gehoeven). Ik snap wel waarom de hele tijd (het samen zijn met z'n vrouw) niet zichtbaar is geweest, want die kinderen hebben dat natuurlijk ook meegemaakt.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Die hele tijd is niet zichtbaar omdat dat geen onderdeel is van het verhaal dat Ted aan z'n kinderen vertelt. Hij vertelt ze hoe hij haar ontmoet heeft, niet wat ze tussen de ontmoeting en haar dood gedaan hebben.

D'r zitten wat flash forwards in, maar op zich had 't wat dat betreft kunnen ophouden bij 'hallo ik ben Ted' op dat station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
CyBeR schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:25:
Die hele tijd is niet zichtbaar omdat dat geen onderdeel is van het verhaal dat Ted aan z'n kinderen vertelt. Hij vertelt ze hoe hij haar ontmoet heeft, niet wat ze tussen de ontmoeting en haar dood gedaan hebben.

D'r zitten wat flash forwards in, maar op zich had 't wat dat betreft kunnen ophouden bij 'hallo ik ben Ted' op dat station.
In de loop van het seizoen zijn er ook al enkele flash forwards te zien met Ted en zn vrouw samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

Pff wat een einde inderdaad... ik vind hem eigenlijk wel heel erg sterk maar..... fuck niet wat je gehoopt had.

ik zat even op imdb te kijken en zou dit echt zijn... ik kon even niet vinden bij welke aflevering dit hoorde.
http://www.imdb.com/media...t0460649?ref_=ttmd_md_nxt

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Staat onder het plaatje.
Was de aflevering "How your mother met me"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

ow stupid.... ik had die even door mekaar gehaald met how i met your dad...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

M a r c o schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:43:
[...]

In de loop van het seizoen zijn er ook al enkele flash forwards te zien met Ted en zn vrouw samen.
Dat bedoelde ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Gisteren het einde gezien...

Na het lezen/zien van alle negatieve reacties was ik op het ergste voorbereid. Ik vond het nog steeds een kut einde. Het hele laatste seizoen was gewoon irritant langdradig en bevatte teveel flash-forwards/backs.

Had ik het laatste seizoen maar niet gekeken :P

[ Voor 33% gewijzigd door Gamebuster op 11-04-2014 10:06 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Heeft iemand überhaupt het - waarschijnlijke - alternatieve einde gezien wat op internet rondzwerft? Veel beter einde m.i. hoewel ik niet precies kon vinden waar het nou aansluit op de aflevering (niet heel erg goed gezocht). Met het alternatieve einde houden ze de karakterontwikkeling heel.
Degene die heeft besloten dat Robin en Ted uiteindelijk samen moesten komen moeten ze echt nooit meer een baan geven in de Tv serie industrie |:(

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Mwah ik vond dat idee nog steeds wel aardig eigenlijk,
Alleen dan hadden ze wel minstens een aflevering of 2 moeten besteden aan het trouwen,samenleven en van zijn vrouw. Niet freaking afraffelen in 4 minuten

[ Voor 15% gewijzigd door heuveltje op 03-10-2014 11:11 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste