All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
http://9gag.tv/p/9ObE8/he...ternative-ending?ref=fbl9
Dit is opzich wel een beter einde inderdaad.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Deze laatste aflevering (23+24) vind ik echter super en een waardig afscheid van de serie. Niet te zoetsappig happy, niet te depri.
Al met al een mooi eind om 'het boek' mee dicht te doen waarmee ze mij toch met een goed gevoel achterlaten na 2/3 belabberde seizoenen.
Verwijderd
Spike_wolf schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:29:
Here's How "How I Met Your Mother" Should Have Ended:
Volledig mee eens.. Er gebeuren teveel zaken in de laatste aflevering en aan de meeste zaken houd ik een nare nasmaak aan over..MonkeySleeve schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:47:
Deze gast verteld mooi wat er mis is met de finale:
http://www.reddit.com/r/H...mments_nailed_the_finale/
[ Voor 20% gewijzigd door Steefmeister op 03-04-2014 12:40 ]
Aaaaaaand it's gone.. Was wel benieuwd.Spike_wolf schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:29:
Here's How "How I Met Your Mother" Should Have Ended:
"Be brave, don't shave"
Ja niet een geweldige einde, wel een geweldige serie.
Nu ga ik wel echt wat comedies missen namelijk gestopt met Big Bang Theory en Two and a Half Men.
En nu dus how i met your mother ten einde
Is niks meer leuks.
Op zich zit er wel wat in in dat eind. Wat die dochter ook wel zegt is best logisch. Maar waarom 95% van het seizoen besteden aan de bruiloft om vervolgens de rest in 2 afleveringen de proppen?
De bruiloft had in minder afleveringen gekund en de laatste 2 afleveringen hadden ze over zo'n 6 tot 10 afleveringen kunnen uitsmeren IMHO.
Dus, waarom gekozen voor deze methode?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik ben het bijna met je eens, behalve dat ik nooit het gevoel heb gehad dat bepaalde seizoenen slecht waren; ik heb altijd goed kunnen lachen met deze serie, en dat ze dat 9 seizoenen hebben kunnen volhouden is toch wel sterk vind ik.Grimmie187 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:39:
Vreemd dat er zoveel kritiek is op het einde. Ik volg deze serie ook al vanaf het begin en vond de laatste 2/3 seizoenen ronduit slecht.
Deze laatste aflevering (23+24) vind ik echter super en een waardig afscheid van de serie. Niet te zoetsappig happy, niet te depri.
Al met al een mooi eind om 'het boek' mee dicht te doen waarmee ze mij toch met een goed gevoel achterlaten na 2/3 belabberde seizoenen.
Ik dacht in eerste instantie dat ik met aflevering 23 het einde van de serie had gezien en toen dacht ik "apart einde".
Saved by the buoyancy of citrus
Omdat dan de verrassings element al snel weg is is de enige reden die ik eigenlijk kan bedenken.L1nt schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:50:
Ben wel benieuwt naar de beweegredenen van de makers voor dit einde.
Op zich zit er wel wat in in dat eind. Wat die dochter ook wel zegt is best logisch. Maar waarom 95% van het seizoen besteden aan de bruiloft om vervolgens de rest in 2 afleveringen de proppen?
De bruiloft had in minder afleveringen gekund en de laatste 2 afleveringen hadden ze over zo'n 6 tot 10 afleveringen kunnen uitsmeren IMHO.
Dus, waarom gekozen voor deze methode?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
- Belangrijk weekend, hij ontmoet eindelijk de moeder.
- Dat is toch het (eind)punt van het verhaal, het draait niet om het (saaiere) leven van Ted en de moeder samen.
- Vanuit Ted gezien ook geen gek moment om het verhaal te rekken om de confrontatie met z'n kinderen uit te stellen over Robin (zeker als het z'n plan was om toestemming te vragen).
- Er gebeurd veel in dat weekend.
- Maar als je gaat rekken, ga je ook mindere anekdotes vertellen (verklaard de vele slechte afleveringen dit seizoen
).
- Na dat weekend ziet hij Robin nauwelijks meer (om wie het verhaal uiteindelijk echt gaat).
Nu ik de laatste afleveringen nog eens heb gekeken kan ik ze wel beter waarderen trouwens.
[ Voor 26% gewijzigd door Artjuh op 05-04-2014 13:31 ]
Dat Ted en Robin uiteindelijk bij elkaar zouden komen heb ik altijd wel gedacht. De relatie Ted-Robin is altijd de echte rode draad van de serie geweest, meer dan de moeder waar het allemaal om ging. Wel sneu voor Barney. Hij is nu en niet grappig meer en hij heeft geen vrouw. Ik denk dat de schrijvers geen afscheid konden nemen van Barney als oversekste vrijgezel.
De scene met de baby vond ik wel goed, dat paste bij de karakterontwikkeling die we Barney de laatste tijd hebben zien maken. Ze hadden na het vorige seizoen moeten stoppen en dit hele seizoen als film moeten doen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Het was inderdaad mooi om te zien dat de tekst die hij eerder aflevering tegen dat vrouwtje in MacLaren's zei nu tegen zijn dochter zei.CAPSLOCK2000 schreef op zondag 06 april 2014 @ 01:19:
De scene met de baby vond ik wel goed, dat paste bij de karakterontwikkeling die we Barney de laatste tijd hebben zien maken.
Persoonlijk heb ik gemengde gevoelens bij het einde. Op zich ergens wel een begrijpelijk einde, aangezien Ted en Robin al 9 seizoenen lang om elkaar heen draaien. Maar je kijkt 9 seizoenen lang naar een serie die draait over hoe Ted de moeder van zijn kinderen heeft ontmoet. Vervolgens zie je in een seizoen hoe iedereen uit de groep haar heeft ontmoet. Allemaal leuk en aardig, maar je wist nog steeds niet hoe Ted haar heeft ontmoet. Vervolgens komt eindelijk de finale, en in 2 afleveringen ontmoet hij de moeder, krijgt hij kinderen, trouwt hij met haar en wordt ze ziek. Vervolgens blijkt ze al 6 jaar dood te zijn. Prima, tot daar aan toe, maar dat hij dan vervolgens een relatie krijgt met Robin, dat verpestte het wel een beetje. Ondanks dat ik het wel verwacht had. Die laatste scene was gewoon niet nodig geweest, denk ik..
Al met al erg leuke serie, waar ik me negen seizoenen lang prima mee geamuseerd heb
Want ted wou altijd kinderen daarom konden ze niet samen zijn, naja dat is gefixed nu dan...
Echt vind het maar een matig einde, zeker omdat het dus amper over hoe die hun moeder ontmoette ging maar vooral om vrienden en ROBIN...
Ben benieuwd naar het alternatieve einde die ze gaan uitbrengen op de dvd, want dit is wel matigjes...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik vond het einde vrij logisch na 9 seizoenen. Er schijnt tzt op de DVD een alternatief einde te staan waarin (denk ik) de moeder blijft leven en Barney en Robin uiteindelijk weer bij elkaar komen.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Ik vond het einde niet eens zo heel slecht (ja dat obvious gedeelte van toestemming vragen voor het daten van Robin had niet gehoeven). Ik snap wel waarom de hele tijd (het samen zijn met z'n vrouw) niet zichtbaar is geweest, want die kinderen hebben dat natuurlijk ook meegemaakt.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
D'r zitten wat flash forwards in, maar op zich had 't wat dat betreft kunnen ophouden bij 'hallo ik ben Ted' op dat station.
In de loop van het seizoen zijn er ook al enkele flash forwards te zien met Ted en zn vrouw samen.CyBeR schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:25:
Die hele tijd is niet zichtbaar omdat dat geen onderdeel is van het verhaal dat Ted aan z'n kinderen vertelt. Hij vertelt ze hoe hij haar ontmoet heeft, niet wat ze tussen de ontmoeting en haar dood gedaan hebben.
D'r zitten wat flash forwards in, maar op zich had 't wat dat betreft kunnen ophouden bij 'hallo ik ben Ted' op dat station.
ik zat even op imdb te kijken en zou dit echt zijn... ik kon even niet vinden bij welke aflevering dit hoorde.
http://www.imdb.com/media...t0460649?ref_=ttmd_md_nxt
Dat bedoelde ik ook.M a r c o schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:43:
[...]
In de loop van het seizoen zijn er ook al enkele flash forwards te zien met Ted en zn vrouw samen.
Na het lezen/zien van alle negatieve reacties was ik op het ergste voorbereid. Ik vond het nog steeds een kut einde. Het hele laatste seizoen was gewoon irritant langdradig en bevatte teveel flash-forwards/backs.
Had ik het laatste seizoen maar niet gekeken
[ Voor 33% gewijzigd door Gamebuster op 11-04-2014 10:06 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Degene die heeft besloten dat Robin en Ted uiteindelijk samen moesten komen moeten ze echt nooit meer een baan geven in de Tv serie industrie

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Alleen dan hadden ze wel minstens een aflevering of 2 moeten besteden aan het trouwen,samenleven en van zijn vrouw. Niet freaking afraffelen in 4 minuten
[ Voor 15% gewijzigd door heuveltje op 03-10-2014 11:11 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d